#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
01/02/2011 21:19
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εξετάσεις στην Τροϊκα δίνει η κυβέρνηση ταλαιπωρώντας τον κόσμο



Χωρίς Μετρό λεωφορεία, τρόλεϊ και Ηλεκτρικό θα μείνει την Τετάρτη το Λεκανοπέδιο, με τους εργαζομένους να κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις τους κατά του νομοσχεδίου για της αναδιάρθρωση των αστικών συγκοινωνιών.

Ανακοινώνοντας την απόφασή τους για την 24ωρη απεργία, τα Σωματεία των ηλεκτροδηγών και των εργαζομένων του κέντρου ελέγχου λειτουργίας του Μετρό, κάνουν λόγο για συνέχιση της διαπόμπευσης και της στοχοποίησης των εργαζόμενων στις αστικές συγκοινωνίες.

Το μεσημέρι επικράτησε κυκλοφοριακό κομφούζιο στους δρόμους της Αθήνας τόσο λόγω των σημερινών κινητοποιήσεων (δεν κινήθηκαν μετρό, λεωφορεία και τρόλεϊ) όσο και λόγω της πορείας των εργαζομένων, οι οποίοι κατηγορούν την ηγεσία του υπουργείου για προσχηματικό διάλογο, ενώ ζητούν συγγνώμη από το επιβατικό κοινό που ταλαιπωρείται.

Για έλλειψη στρατηγικού σχεδιασμού και απουσία κοινωνικού χαρακτήρα στο νομοσχέδιο για την αναδιάρθρωση των αστικών συγκοινωνιών κάνει λόγο σε σχετική του δήλωση ο υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Μεταφορών και Επικοινωνιών της Νέας Δημοκρατίας, Μ. Παπαδόπουλος.

«Θεωρούμε ότι η κυβέρνηση με το νομοσχέδιο αυτό δίνει πρόχειρες εξετάσεις στο πλαίσιο του Μνημονίου, που υπέγραψε», τονίζει ο βουλευτής, υπογραμμίζοντας ότι το ν/σ κατατέθηκε την Παρασκευή και άρχισε να εξετάζεται τη Δευτέρα, μετά από μια ελάχιστη διαβούλευση δέκα ημερών.

Η ΝΔ, αναφέρει, καταψηφίζει το νομοσχέδιο, διότι, όπως επισημαίνει μεταξύ άλλων, δεν υπάρχει οικονομικοτεχνική μελέτη, ενώ οι καταργούνται συλλογικές συμβάσεις και οι μετατάξεις του προσωπικού που προβλέπονται, θα γίνουν χωρίς κανένα κριτήριο.

«Μείζονος σημασίας είναι και το γεγονός ότι, τις ημέρες που η κυβέρνηση φέρνει το Νομοσχέδιο για συζήτηση, την ίδια στιγμή βάζει σε εφαρμογή αυξήσεις στα εισιτήρια έως και 40%», προσθέτει ο κ. Παπαδόπουλος, κατηγορώντας παράλληλα τον Πρωθυπουργό και το αρμόδιο υπουργείο ότι δημιουργούν σύγχυση στους εργαζόμενους και ταλαιπωρία στο επιβατικό κοινό.

Από την πλευρά της η κυβέρνηση, όπως δηλώνουν στελέχη του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, δεν σκέφτεται να κάνει χρήση του μέτρου της επίταξης, ωστόσο υπενθυμίζει στους εργαζόμενους ότι οι δημόσιες συγκοινωνίες διασφαλίζονται με το νομοσχέδιο, καθώς και ότι αποτελούν κοινωνικό αγαθό. Επαναλαμβάνει ακόμη ότι δεν μπορεί να συνεχιστεί η κατάσταση με τα τεράστια ελλείμματα στις συγκοινωνίες και προειδοποιεί ότι η έσχατη λύση, την οποία μάλιστα προκρίνει η τρόϊκα, είναι η πλήρης ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 01/02/2011 22:53:13

    Ας τολμήσουν να τις ιδιωτικοποιήσουν. Μάλλον ξέχασαν ότι η ΕΑΣ ήταν η αρχή του τέλους για το Μητσοτάκη.

  2. αμφισβητίας avatar
    αμφισβητίας 02/02/2011 00:35:41

    Δηλαδή αν ενοποιησουν τα τρολλευ και τα λεωφορεια και το τραμ με το μετρο λυθηκε το προβλημα κοστους λειτουργιας;
    Μας δουλευουν τώρα;
    Χανουν λεει τα μισα εισιτηρια και για τους τζαμπατζήδες θα παρουν μετρα λεει μετα δυο χρόνια με ιδιωτικες εταιρειες.
    Ναι φωναξτε και τις εταιρειες μετα διοδια θα βρούνε τροπο.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.