#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/11/2010 23:01
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εξέγερση κατά .... Κακλαμάνη στην Παλαιά Βουλή



Απόψε έγινε μια εκδήλωση στην παλιά βουλή για την Θράκη, με συντονιστή τον Στρατηγό Αλευρομάγειρο, και ομιλητές τους , Κ. Καραϊσκο έκδοτη του Αντιφωνητή, Παναγιώτη Σγουρίδη βουλευτή, ,Γ.Καραμπελιά εκδότη του ΑΡΔΗΝ, και την ηρωική δασκάλα ΧΑΡΑ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ. Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης εμφανίστηκε στην αίθουσα όπου έσφυζε από κόσμο, και ο πρώην πρόεδρος της βουλής Απόστολος ΚΑΚΛΑΜΑΝΗΣ του οποίο έσπευσε ο συντονιστής Κος Αλευρομάγειρος να αναγγείλει την παρουσία. Πριν το τέλος της εκδήλωσις σηκώθηκε η ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ και ζήτησε από τον συντονιστή της όλης εκδήλωσις μέσω αυτού, να απευθύνει μια ερώτηση στον παριστάμενο ΚΑΚΛΑΜΑΝΗ ,και το αίτημα της έγινε δεκτό.

Απευθυνόμενη λοιπόν στον πρώην πρόεδρο της βουλής τον ρώτησε, «μέχρι ποιου σημείου πρέπει για να φτάσουν οι πράξεις και ενέργειες των Ματατζη, Ιλχαν, και Χατζηοσμάν, για να τους διώξετε από το ΠΑΣΟΚ;».

Απαντώντας ο Α. Κακλαμάνης με το γνωστό, «άρες μάρες κουκουνάρες »,και κουβέντα για την ταμπακιέρα, έκανε τους παριστάμενους να εξαγριωθούν ,να του απευθύνουν λέξεις υβριστικές, τέτοιες που δεν τολμούμε ούτε να τις γράψουμε.

Ο δε παριστάμενος ΝΑΞΑΚΗΣ εξαγριωμένος από την κοροϊδία, του είπε ότι εσείς παραδώσατε και τον ΟΤΣΑΛΑΝ, και βλέποντας οι διοργανωτές ότι η κατάσταση πάει να εκτραπεί από τους διαμαρτυρόμενους για την κοροϊδία και να γίνει ανεξέλεγκτη, αναγκάστηκαν να τον φυγαδεύσουν για να ηρεμήσουν τα πνεύματα.

Τώρα τι ήθελε να πάει σε μια τέτοια πατριωτική εκδήλωση ένας συμμετέχων στο γενικό ξεπούλημα της χώρας;

http://ixnos1.blogspot.com/2010/11/blog-post_6332.html?zx=f059a21c7c1a1fa4
Ανακοίνωση περιοδικού «Άρδην» – εφημερίδας «Ρήξη»
Την Δευτέρα, 29 Νοεμβρίου, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στην Παλαιά Βουλή η μεγάλη εκδήλωση του περιοδικού «Άρδην» και της εφημερίδας «Ρήξη» με θέμα την ελληνική Θράκη και τον Νεοθωμανισμό. Η κεντρική αίθουσα της Παλαιάς Βουλής, αλλά και η είσοδος και ο διάδρομος, ήταν ασφυκτικά γεμάτη, περισσότεροι από 600 άτομα στην πρώτη, ίσως, μεγάλη εκδήλωση που γίνεται στην Αθήνα για την Θράκη και τον νεοθωμανισμό.

Την εκδήλωση συντόνισε με επιτυχία ο Δημήτρης Αλευρομάγειρος, στρατηγός ε.α., ενώ απηύθυνε χαιρετισμό ο επιχειρηματίας Πρόδρομος Εμφιετζόγλου, που για χρόνια έχει ενισχύσει προσπάθειες αυτοπροσδιορισμού των Πομάκων και των Ρομά στη Θράκη. Ο Εμφιετζόγλου αναφέρθηκε στην ανάγκη τόνωσης του πατριωτισμού των Ελλήνων και την χρησιμότητα τέτοιων εκδηλώσεων. Μίλησε για τις προοπτικές οικονομικής και κοινωνικής ανόδου της Θράκης, διαπιστώνοντας τον αρνητικό ρόλο που διαδραματίζει η ελληνική πολιτεία. Υπενθύμισε όλες τις αξιώσεις του Νεοθωμανισμού, τονίζοντας την ανυποχώρητη στάση που πρέπει να κρατήσουμε στη Θράκη και τη Μακεδονία, το Αιγαίο και τη Κύπρο, τα ζητήματα των χωρικών υδάτων και των Αποκλειστικών Οικονομικών Ζωνών.

Πρώτος ομιλητής ήταν ο Κώστας Καραΐσκος, εκδότης του περιοδικού Αντιφωνητής της Κομοτηνής και μέλος της ανεξάρτητης δημοτικής κίνησης «Σπάρτακος», που κατάφερε στις πρόσφατες εκλογές να εκλέξει έναν δημοτικό σύμβουλο στην Κομοτηνή. Μίλησε για τις προσπάθειες που γίνονται για την «τουρκοποίηση» της μουσουλμανικής μειονότητας καθώς και τα μέτρα που μπορούν αν παρθούν για να ανακόψουν αυτή την εξέλιξη. Η εφαρμογή των νόμων και η απλή λογική είναι, κατά τον Κ. Καραΐσκο αρκετές για να εξαλείψουν τον κίνδυνο του Προξενείο, αλλά, όπως τόνισε, σκέψεις, προτάσεις και λόγια που θεωρούμε αυτονόητα στην Αθήνα, στη Θράκη είναι ταμπού και η επιρροή του Προξενείου απαγορεύει ακόμη και την αναφορά των αυτονόητων. Δυστυχώς, δήλωσε, η «κυπροποίηση» της Θράκης είναι πλέον πολύ πιθανή, αν και όχι μη αναστρέψιμη.

Τη θλιβερή αυτή πραγματικότητα μας μετέφερε και η δεύτερη ομιλήτρια, η δασκάλα του Μεγάλου Δερίου Χαρά Νικοπούλου, που περιέγραψε την πλήρη απουσία του ελληνικού κράτους από την Θράκη. Μίλησε για τους αγώνες που έκανε για τους μουσουλμάνους Πομάκους και τις προσπάθειες του Προξενείου να εκτουρκίσει την κοινότητά τους. Ακόμη και η αναφορά στη λέξη «Πομάκος», είναι στη Θράκη απαγορευμένη. Όπως και ο Κώστας Καραΐσκος, υπενθύμισε πως ο Νεοθωμανισμός δεν θα ήταν τόσο ισχυρός, αν δεν υπήρχε και ο αντίστοιχος νεοραγιαδισμός πολλών Ελλήνων, στέλνοντας ένα μήνυμα στις κυβερνήσεις, τόσο της Ελλάδας, όσο και της Κύπρου.

Ακολούθησε ο Παναγιώτης Σγουρίδης, πρώην Αντιπρόεδρος της Βουλής, που μίλησε για τον ρόλο του τουρκικού Προξενείου και την απρόσκοπτη χρηματοδότησή του από την Τουρκία, που του επιτρέπει να διατηρεί ένα εκτενές δίκτυο πρακτόρων σε ολόκληρη τη μουσουλμανική μειονότητα. Αναφέρθηκε στην εξάρτηση των κομμάτων από τον τουρκικό παράγοντα και την ψηφοθηρική λογική τους, που έχει δώσει στο Προξενείο την δύναμη και την επιρροή που διαθέτει.

Την συζήτηση έκλεισε ο Γιώργος Καραμπελιάς, συγγραφέας και εκδότης του περιοδικού Άρδην, που συνόψισε το πρόβλημα της μουσουλμανικής μειονότητας, και το συνέδεσε με το αντίστοιχο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Βουλγαρία και τον κίνδυνο δημιουργίας μιας ενιαίας αυτονομιστικής, πλέον, τουρκοποιημένης μειονότητας. Αναφέρθηκε στις ευρύτερες επιδιώξεις του Νεοθωμανισμού στην περιοχή και την ιστορική πορεία των Βαλκανίων, που αποτελούν τον μοναδικό χώρο, στον οποίο μπορεί η Ελλάδα να επιβιώσει, δημιουργώντας έναν ισχυρό πόλο, ικανό να αντισταθεί στις επιθέσεις Ανατολής και Δύσης – αυτό που δεν κατάφερε το 1204 και το 1453. Η Θράκη, η Θεσσαλονίκη και συνολικά η Βόρεια Ελλάδα, δεν έχουν απλώς κάποια εθνικά προβλήματα που αναζητούν επίλυση, αλλά αποτελούν τον χώρο όπου κρίνεται σήμερα η ίδια η επιβίωση του Ελληνισμού.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκε ο πρώην πρόεδρος της Βουλής Απόστολος Κακλαμάνης, στον οποίο απηύθυνε ερώτημα η Χαρά Νικοπούλου, για την ανθελληνική στάση των Τούρκων βουλευτών. Ο Απ. Κακλαμάνης δεν έδωσε πειστική απάντηση, προκαλώντας σε πολλούς έντονη δυσαρέσκεια και αποδοκιμασία. Σε κάθε περίπτωση, ήταν σημαντική η παραδοχή του, ότι απαραίτητη προϋπόθεση για μια σωστή πολιτική στη Θράκη, είναι η απομάκρυνση του τουρκικού Προξενείου.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Προφήτης avatar
    Προφήτης 29/11/2010 23:10:43

    Η Χαρά ρώτησε, επακριβώς, "τι άλλο χρειάζεται να κάνουν για να τους δικάσουμε για εσχάτη προδοσία;".

    Ο Κακλαμάνης, ξεκίνησε να "απαντά" και επί 10 λεπτά δεν είχε απαντήσει τίποτα!
    Με αποτέλεσμα ο κόσμος να αρχίσει να τον εγκαλεί να απαντήσει και όταν πάλι προσπαθούσε να αποφύγει τη ουσία της ερώτησης ο κόσμος να εξαγριωθεί από την κοροϊδία.

  2. PROZAK avatar
    PROZAK 29/11/2010 23:12:48

    Ου γάρ πάτριον τά Σπάρτα

  3. I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
    I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 29/11/2010 23:38:35

    Τι να πει κι αυτός ο μαύρος; Όσο ήταν υπουργός δεν έλεγε κουβέντα. Μετά που δεν είχε υπουργείο το έπαιζε εθνικόφρονας και μίλαγε για ανθύπατους. Τώρα που έχει κηρυχθεί πανστρατιά μπας και αποφύγουν την κατάρρευση το ξαναέραψε. Εμ τι στο διάολο θέλει και πάει σε εθνικιστικές-λαϊκιστικές συγκεντρώσεις;

  4. η Dimi avatar
    η Dimi 29/11/2010 23:38:45

    H φωτό από την “ηρωϊκή έξοδο από το WC”, του εγκλωβισμένου και προπηλακισμένου Απόστολου Κακλαμάνη, συνοδεία ΔΕΛΤΑΔΩΝ http://bit.ly/aPP8Nu τη Πρωτομαγιά 2010, υπό τους ήχους "Το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ, ενωμένο Δ Ν Τ"

    Οταν ο πολιτικός χάσει την υστεροφημία του, άστα να πάνε..

    • Misha avatar
      Misha @ η Dimi 30/11/2010 12:11:36

      Τι ωραία φάση!
      Ήμουν λίγο παρακάτω και την έχασα...
      Τη γλύτωσε γιατί είχε πει και μια δυο κουβέντες ενάντια στους καναλάρχες...Αν ήταν κάνας Παγκαλος στη θέση του, θα είχε φύγει χωρίς το λαρδί ...

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Misha 30/11/2010 18:41:54

        Misha, και 4 ημέρες αργότερα, τη Τετάρτη 5/5/2010, στη Γενική Απεργία, στη μεγαλύτερη μαζική διαδήλωση με παλμό διαμαρτυρίας στο κέντρο της Αθήνας, με τη πρωτοφανή κατάχρηση δακρυγόνων και χρήση βίας των ΜΑΤ κατά των διαδηλωτών http://bit.ly/dNYlx7
        δολοφονήθηκαν με μολότωφ, οι εργαζόμενοι τραπεζικοί υπάλληλοι της Marfin, στην οδό Σταδίου 23: (η γελαστή Bella) Αγγελική Παπαθανασοπούλου (κυοφορούσα το πρώτο μωρό της), η Παρασκευή Ζούλια κι ο Επαμεινώνδας Τσάκαλης.

        4 τα τραγικά θύματα της τυφλής βίας. Kαι οι 4 ξεψύχησαν από ασφυξία. Και με τους ανθρωπόμορφους δολοφόνους τους, ακόμα να κυκλοφορούν ελεύθεροι ανάμεσά μας. Και με τη πολυπολιτισμική αστυνομία της υποχρεωτικής εκμάθησης του κορανίου των Χουντοχοϊδη/Samina2000, ακόμα να συνεχίζει τις έρευνες για τον εντοπισμό των δραστών, λέει.

        Και με τις μεγαλύτερες μαζικές διαδηλώσεις με παλμό διαμαρτυρίας στο κέντρο της Αθήνας, έκτοτε λοβοτομημένες!..

        Tην ίδια ώρα, ένας πολύ ανήσυχος (ίσιωνε συνεχώς τα μαλλιά του καθώς μιλούσε) Paul Thomsen, Deputy Director & Mission Chief, European Department, IMF, έδινε Live συνέντευξη στο CNN International και παρακολουθούσε τα τεκτενόμενα στον Αγνωστο Στρατιώτη, από την άνετη βεράντα της σουϊτας του στο Luxury Collection Hotel «Grande Bretagne». Τρεις φορές προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί του «Τo tell him what I think of him and his freaking IMF». ΔΕΝ κατέστη δυνατό..

  5. Tassos Hercules avatar
    Tassos Hercules 30/11/2010 00:05:28

    Που πα ρε καραμητροοοοοοοοοοο??????????

  6. A.M. avatar
    A.M. 30/11/2010 01:43:24

    Μόλις είδα τον τίτλο αυτό ακριβώς σκέφτηκα! :lol:
    Με πρόλαβες όμως..

  7. Προφήτης avatar
    Προφήτης 30/11/2010 02:07:05

    Ο χώρος δεν προσφερόταν για τέτοια αντίδραση. Παρότι σού ερχόταν να τον δείρεις, η κόσμια ισοπέδωσή του ήταν προτιμότερη. Έπρεπε να βλέπατε πως έκανε όταν του διατύπωσε η Χαρά την ερώτηση. Και να διαπιστώνατε τι ντενεκέδες μάς κυβερνάνε.

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ Προφήτης 30/11/2010 08:39:38

      Προφήτη
      Όταν 17 χρονών άρχισα να ασχολούμε με την πολιτική, ο παπούς μου, που είχε φάει τα νιάτα του στην Αμερική και είχε σχετιστεί με σημαντικούς ανθρώπους μου είπε: γυιέ μου να ξέρεις ότι στη Αμερική οι πιο ανυπόληπτοι άνθρωποι είναι οι πολιτικοί.
      Τους χρησιμοποιούν απλά οι επιχειρηματίες για να κάνουν τις δουλειές τους.

  8. nationalist rightist avatar
    nationalist rightist 30/11/2010 08:13:44

    Το αστείο με αυτόν τον τύπο ειναι οτι τα ΜΜΕ προσπαθούν να περάσουν την εικόνα ενός σεβάσμιου και αντικειμενικού Νέστορα της πολιτικής.Γι αυτό χαίρομαι όταν τρώει το κυνηγητό του.Βρε ούστ!!!

  9. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 30/11/2010 11:28:59

    O Κακλαμάνης, ο κατά τα άλλα καλός αυτός ανθρωπος, δεν ήταν πίσω από τον νόμο 1264, τον "εκδημοκρατισμό" του συνδικαλιστικού κιμνήματος που έφτιαξε το σημερινό πρόβλημα;
    h++p://www.somtechnik.gr/Pravo/Synd.htm

    • ataktos avatar
      ataktos @ archaeopteryx 30/11/2010 11:45:08

      archaeopteryx-παρακαλώ μην αστοισης ..και την τροποποίηση του σχετικού άρθρου του Συντάγματος ..το 1985

  10. παγωτατζής avatar
    παγωτατζής 30/11/2010 12:03:24

    Oi παλιότεροι εξ΄ημών θυμούνται πόσο "δημοκράτης" είναι ό συγκεκριμμένος...Ιδιαίτερα σαν υπουργός και σαν πρόεδρος Βουλής,υπάρχουν ράμματα για να ράψει maxi γούνα.

    Το "σοφό ρακούν" κατά Μαλβίνα.....Τυχαίο;;;

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ παγωτατζής 30/11/2010 12:19:46

      Το οποίο "σοφό ρακούν" επί Καραμανλή φιλοδοξούσε να γίνει πρόεδρος της δημοκρατίας στη θέση της 85χρονης γλάστρας. Ε ρε νάρκισσοι...

  11. σοβαρος κεντροδεξιος avatar
    σοβαρος κεντροδεξιος 30/11/2010 12:29:18

    θα μπορουσε ανετα να κρυφτει σε ενα απο τα σπίτια του ΑΚΗ για να γλυτωσει το πέσιμο

    • hope avatar
      hope @ σοβαρος κεντροδεξιος 30/11/2010 12:37:48

      Που είναι ο Άκης;;; που χάθηκε αυτή η ψυχη;;;

  12. Φ. avatar
    Φ. 30/11/2010 13:08:59

    Το κράξιμο του Κακλαμάνη ήταν επιβεβλημένο αλλά χωρίς της κανιβαλικές διαθέσεις που ξεδιπλώθηκαν. Κατανοητή η οργή αλλά ηρεμία αδέρφια, συμφωνώ με τον Προφήτη. Ο Α.Κ είπε εν κατακλείδι πως η κατάργηση του τουρκικού Προξενείου είναι απαραίτητη. Αυτό έπρεπε να προβάλουμε σήμερα και όχι το κράξιμο.

    Για να ασχοληθούμε και τα πραγματικά σοβαρά της χθεσινής εκδήλωσης. Ti θέση θα είχε η ΝΔ για την αλλαγή προσανατολισμού της εξωτερικής πολιτικής με δημιουργία άξονα συνεργασίας με Βαλκάνια και Ρωσία ως αντίβαρο στην προσπάθεια κηδεμόνευσης της Τουρκίας στην περιοχή μέσω των μουσουλμανικών πληθυσμών; Ο ανεξάρτητος πόλος που προτείνουν αναλυτές όπως ο Καραμπελιάς (παλαιόθεν) και τελευταία ο Β.Μαρκεζίνης, δηλαδή. Και μεταφορά της πρωτεύουσας και του κέντρου βάρους αποφάσεων προς Βορράν.
    Ή τι θα έλεγε η ΝΔ για τις θέσεις-μέτρα που ανέπτυξε ο Σγουρίδης σχετικά με την μειονότητα και τα παιχνίδια της τουρκίας στην περιοχή; (διδασκαλία Κορανίου στα ελληνικά, αντικατάσταση ιμάμηδων, κατάργηση προξενείου κλπ).

    • Φ. avatar
      Φ. @ Φ. 30/11/2010 13:29:14

      http://www.ardin.gr/node/3923

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Φ. 30/11/2010 16:12:43

      Συμφωνώ απόλυτα, αυτά ήταν τα σημαντικά.
      Απλά ο κόσμος είναι χύτρα βρασμού, πλέον.

      • Misha avatar
        Misha @ Προφήτης 30/11/2010 20:29:28

        Προφήτη, νομίζουν πως χαζέψαμε πως μάς αποβλάκωσαν με τα ΜΜΕ τους.
        Ωρες ώρες κοντεύουμε να το πιστέψουμε κι εμείς.
        Κι έρχονται κάτι τετοιες αυθόρμητες εκδηλώσεις και γινεται φανερό πως ο ατμός στη χύτρα μαζευεται κι επειδή βαλβίδα εκτόνωσης δεν υπάρχει πια, το μπάμ θα γίνει ξαφνικά και βιαια.
        Αλοιμονο σε όποιο μαυρογιαλούρο βρεθεί κοντά εκεινη την ώρα

        • Προφήτης avatar
          Προφήτης @ Misha 30/11/2010 21:10:12

          Μίσα, η ζοφερή πραγματικότητα:
          1) Η εκπαίδευση και η δημόσια ζωή παρέχουν ελάχιστα ερεθίσματα καλλιέργειας αγάπης για την πατρίδα, υγιούς πατριωτικού ενστίκτου αυτοσυντήρησης, με αποτέλεσμα τα πολύ νέα παιδιά μόνο ενστικτωδώς και απ' ό,τι ακούνε στο σπίτι να αισθάνονται Έλληνες και να είναι πρόθυμοι να το υπερασπίσουν.

          2) Με το ρυθμό ζωής που έχει επιβάλλει το οικονομικό μοντέλο η πλειοψηφία ζει κυριολεκτικά τρέχοντας, για τον επιούσιο κλπ, και το βράδυ σωριάζεται αποχαυνωμένη στην τηλεόραση χωρίς κοινωνικό feedback.

          Οι περισσότεροι αντιλαμβάνονται πλέον τι γίνεται αλλά είναι ήδη δέσμιοι υποχρεώσεων και όρων επιβίωσης που δύσκολα τους επιτρέπουν κινήσεις.

          Μη υπάρχοντος φορέα (κόμμα, συνδικάτα κ.α.) που θα καναλιζάρει τη διάχυτη οργή σε κοινωνική δράση, οι αντιδράσεις μάλλον θα έχουν μορφή ξεσπασμάτων παρά πολιτικής παρέμβασης.
          Πέρα από "πορτοκαλί" κίνημα, ψήγμα ξεσπάσματος εκδηλώθηκε και στον Δεκέμβρη 2008.

  13. Μάρκος avatar
    Μάρκος 30/11/2010 14:01:42

    Ο Κακλαμάνης τόσα χρόνια που ήταν; Τώρα κατάλαβε για το Προξενείο; Να μας πει τι έκανε επί Χούντας ο κύριος...γιατί ντρέπεται;

  14. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 30/11/2010 14:18:29

    Τι βρίσκει ο κακλαμάνης να τον φυγαδεύουν, δεν θυμάστε στην Πρωτομαγία στην Αθήνα που τον κρύβανε στις τουαλέτες

  15. tsilivithras avatar
    tsilivithras 30/11/2010 16:44:44

    Εγώ θέλω να πω ότι αυτή η Γ-Υ-Ν-Α-Ι-Κ-Α τα χει πολύ βαριά...

    Πολύ βαριά όμως...!!!!

    Δεν ξέρω αν και τι και πως είναι μπλεγμένη αλλά όσο έχω ακούσει το όνομά της και όσο "διαβάζω" τα μάτια της είναι Γ-Υ-Ν-Α-Ι-Κ-Α με ψυχή και Ελληνισμό μέσα της.

    Καμάρι στο γονιό της και περήφανος ο άντρας της.

    Μια τέτοια ΔΑΣΚΑΛΑ είναι ικανή να "διαγράψει" τις αμαρτίες χιλιάδων κατ'επίφαση συναδέλφων της.

    Ο Θεός να της δίνει δύναμη και κουράγιο και αν κάποιος από δω μέσα την ξέρει να της πει ότι δίνει κουράγιο στους "λιγότερους" από μας.

    • Tassos Hercules avatar
      Tassos Hercules @ tsilivithras 30/11/2010 20:17:03

      Μπραβο φιλαρακι. Τα ειπες ΟΛΑ! Μακαρι να ειναι γερη οπως γεροι να ειναι και ΟΛΟΙ οι "λιγοτεροι"!

    • Misha avatar
      Misha @ tsilivithras 30/11/2010 20:30:39

      Κι ο Νατσιος που γραφει στο Αντίβαρο , Τσιλι, δασκαλος είναι.

  16. Nίκος Καλογερόπουλος (Nicolas Kaloy, Genève) avatar
    Nίκος Καλογερόπουλος (Nicolas Kaloy, Genève) 30/11/2010 17:34:25

    Υποστηρίζω ότι το καλύτερο όπλο είναι τα κλούβια αυγά. Αλλά είναι τόσο πολλοί οι πολιτικοί μας που δεν φτάνουν οι κότες και θα στερέψει η αγορά.

  17. adanaklasi avatar
    adanaklasi 30/11/2010 18:41:22

    Το βίντεο με την ¨ηρωική" έξοδο του Κακλαμάνη την πρωτομαγιά και η επακόλουθη αναίτια επίθεση στους δημοσιογράφους http://adanaklasi.blogspot.com/2010/05/blog-post_02.html

  18. ένας Άμλετ avatar
    ένας Άμλετ 30/11/2010 20:22:33

    Το ερώτημα δεν είναι γιατί πήγε αλλά γιατί τον κάλεσαν…

  19. Νέστωρ avatar
    Νέστωρ 30/11/2010 20:45:41

    Ήμουν παρών στην εκδήλωση. Η κ. Νικοπούλου απλά ρώτησε τον Α. Καλαμάνη για ποιον λόγο ως Πρόεδρος της Βουλής δεν έδωσε άδεια για επίσκεψη ομάδας Πομάκων μαθητών στην Βουλή των Ελλήνων, αναφέροντας ότι αυτός (Κακλαμάνης) ενέδωσε σε πιέσεις του βουλευτή του Πασοκ Χατζηοσμάν και τελικά η επίσκεψη δεν πραγματοποιήθηκε. Ο τέως Πρόεδρος της Βουλής ( ο οποίος θέλει να παρουσιάζει μονίμως τον εαυτό του ως αντισυστημικό και θύμα του συστήματος) αντί να απαντήσει ξεκίνησε να λεέι μια ιστορία μια από μια επίσκεψη του στην Θράκη το νόημα της οποίας ήταν ότι είχε παρεμποδίσει τον τότε πρεσβευτή των ΗΠΑ Τόμας Νάιλς να δραστηριοποίείται όπως συνήθιζε ως τότε. Δεν έδωσε καμία απάΝτηση στην ερώτηση της κ. Νικοπούλου. Αναφορικά με τις φωνές εναντίον του, είμαστε στα όρια της χρεωκοπίας, υπάρχουν εκατομμύρια λαθρομετανάστες στην χώρας μας, οι νεόι άνθρωποι σκέφτονται την μετανάστευση, η κυβέρνηση είναι έτοιμη να απεμπολήσει τμήμα του Αιγειακού χώρου... φρονώ ότι οι πολίτες έχουν κάθε δικαίωμα αλλά και υποχρέωση να εκφράζουν την απογοήτευση τους λεκτικά σε ένα βουλευτή ο οποίος έχει ταυτιστεί με τη πολιτική άρχουσα τάξη. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Ο κ. ΚΑΚΛΑΜΑΝΗΣ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΜΕ ΝΑ ΛΙΒΑΝΙΖΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ. Δέκα χρόνια πριν ίσως, τώρα ΟΧΙ. ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΠΡΟΚΑΛΕΙ;

  20. ΧΑΡΑ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ avatar
    ΧΑΡΑ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ 01/12/2010 04:23:30

    ΑΞΙΟΤΙΜΕ ΕΛΛΗΝΑ ΜΕ ΤΟ ΨΕΥΔΟΝΥΜΟ:
    tsilivithras..
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΚΟΙΤΑΣ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΣΟΥ..ΚΡΑΤΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΣΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΑΦΗΣΕΙ ΠΟΤΕ..Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΙΣΩΣ..Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΤΕ..ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ..ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΤΑΙ ΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!!

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ ΧΑΡΑ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ 01/12/2010 10:35:55

      Κα Νικοπούλου

      Άνθρωποι με αυταπάρνηση και ταπεινότητα όπως εσύ αποφεύγουν τους επαίνους οπότε δεν θα σε κουράσω με τέτοιους.

      Θα σου πω όμως και να ξέρεις ότι κάθε φορά που φοβάσαι, κάθε φορά που μέσα σου νιώθεις ανθρώπινη αδυναμία χιλιάδες συνάνθρωποί σου προσεύχονται για σένα και εύχονται ο Θεός να σου δίνει ψυχικά "μαξιλάρια" να ξεκουράσεις τις ανησυχίες σου.

      Δεν θέλω να με ευχαριστήσεις ούτε να μου απαντήσεις.
      Θέλω μόνο να ξέρεις αυτό που σου έγραψα.
      Εγώ σου χρωστάω, δεν μου χρωστάς εσύ.

      Είσαι το ζωντανό παράδειγμα της Ενάρετης Πράξης για την οποία μιλάμε εδώ μέσα.

      Συγχώρα με που υπογράφω με ψευδώνυμο και όχι επώνυμα όπως αρμόζει σε έναν Άνθρωπο όπως εσύ.

      Ένα μεγάλο "ευχαριστώ".

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ tsilivithras 01/12/2010 10:55:29

        Ας μην ψαρώνουμε με τον κάθε έναν που δηλώνει ένα όνομα. Βλεπουμε και στο δεύτερο μήνυμα ότι το "φυλάσσεις" το γράφει με ένα σίγμα. Αποκλείεται μια δασκάλα, που δουλειά της είναι να διορθώνει ορθογραφικά λάθη, να μην γνωρίζει σωστή ορθογραφία.

        Θα έλεγα, μάλιστα, να επικοινωνήσουμε με την κυρία Νικοπούλου και να θέσουμε υπόψη της την προβοκάτσια που γίνεται αυτή τη στιγμή εις βάρος της. Να μην πω ότι ίσως να είναι και θέμα εισαγγελέα αυτό...

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΧΑΡΑ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ 01/12/2010 10:53:13

      Χμμμ, πολλά ορθογραφικά λάθη για δασκάλα... Ψευδώνυμο με όμικρον, υπάρχετε με άλφα γιώτα... Οι προβοκάτορες πιάνονται εύκολα, μεγάλε, ειδικά αν είναι κάτι αμόρφωτοι σαν και του λόγου σου.

    • Misha avatar
      Misha @ ΧΑΡΑ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ 01/12/2010 10:59:14

      Η Χαρά είναι χαρά όλων μας.
      Στα μάτια , τον λόγο και τη στάση ζωής της αναβιώνουν οι Μανιάτισσες που με τα δρεπάνια στα χέρια πέταξαν τους Τουρκόγυφτους του Ιμπραήμ στη θάλασσα...όταν η επανάσταση του Γένους φαινόταν τελειωμένη.

      Αν είστε η ηρωική δασκάλα του Δέρειου, δεχθείτε και τα δικά μου σέβη.

  21. danaos avatar
    danaos 01/12/2010 08:15:34

    Χθες ο tsisvithras με συγκίνησε με το σχόλιό του,σήμερα χαίρομαι που του απαντάς αγαπητή μου συναδέλφισσα! Να σ' έχει ο Θεός πάντα γερή!Έχεις μια Ελλάδα μαζί σου!

  22. ΧΑΡΑ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ avatar
    ΧΑΡΑ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ 01/12/2010 10:46:28

    ΕΛΛΗΝΑ (tsilivithras)
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΑΞΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΕΥΧΩΝ ΚΑΙ ΕΥΧΩΝ ΠΟΥ ΦΥΛΑΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΨΥΧΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ..ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΕΛΛΗΝΑ ΑΝΤΕΧΩ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΜΟΥ..ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΟΥ..ΕΣΥ ΜΕ ΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ..ΕΥΧΟΜΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΕΥΛΟΓΗΣΕΙ ΤΙΣ ΑΣΠΙΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΟΡΑΤΑ ΜΑΣ..ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΑΓΑΘΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ..

  23. Δάσκαλος από Θράκη avatar
    Δάσκαλος από Θράκη 01/12/2010 15:25:53

    Είμαι από τον Αύγουστο συνταξιούχος δάσκαλος. Γεννήθηκα και υπηρέτησα 35 χρόνια στα σχολεία της Ροδόπης. Γνωρίζω από κοντά τα όσα γίνονται στο χώρο των μειονοτικών σχολείων. Αυτό όμως που συμβαίνει σήμερα δεν έχει κανένα προηγούμενο. Οι μουσουλμάνοι έχοντας την υποστήριξη του τουρκικού προξενείου έχουν αποθρασυνθεί τελείως. Αυτό όμως που με ανησυχεί είναι η παντελής αδιαφορία και ατολμία των πολιτικών μας και κυρίως του ΠΑΣΟΚ. Να δείτε που σε μερικά χρόνια ολόκληρες περιοχές, όπως αυτή του Δήμου Σαπών, θα περάσει κάτω από τον έλεγχό τους. Τον οικονομικό έλεγχο εννοώ, τουλάχιστον προς το παρόν. Μουσουλμάνοι αγοράζουν οικόπεδα και χτίζουν νέες κατοικίες και ανοίγουν καταστήματα. Ήδη πολλά επαγγέλματα πέρασαν στα χέρια τους, ενώ η ανεργία και η φυγή των ντόπιων χριστιανών ολοένα και αυξάνεται. Και οι πολιτικοί μας δεν κάνουν τίποτα. Σκέφτομαι πως κι εμείς οι πολίτες έχουμε ευθύνες, αλλά νιώθουμε τόσο μόνοι και απροσταύτευτοι. Οι βουλευτές μας δεν δίνουν σημασία σε όσα σχετικά θέματα αναφερόμαστε. Μπράβο στη δασκάλα, τη Χαρά Νικοπούλου, που με τη στάση της τάραξε τον γαλήνιο ύπνο των ντόπιων πολιτικών και πολιτικάντηδων, που τους ενδιαφέρουν αν θα πάρουν μερικές ψήφους. Ο Θεός να βάλει το χέρι του... Εμείς που γεννηθήκαμε στη Θράκη, που ζούμε και θα ζήσουμε εδώ, μέχρι να πεθάνουμε, δε νιώθουμε καθόλου καλά. Ανησυχούμε για τα παιδιά μας...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.