02/03/2010 17:36
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εν ψυχρώ εκτέλεση Αλβανού απο Ιρακινό στον Άγιο Παντελεήμονα Αττικής

Μπροστά στα μάτια δεκάδων πολιτών, Ιρακινός πυροβόλησε την Τρίτη με πιστόλι, κατά τη διάρκεια φιλονικίας, Αλβανό υπήκοο στις 14:40, στη διασταύρωση Αριστομένους και Αγαθουπόλεως, στον Άγιο Παντελεήμονα.

Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, ο Ιρακινός πυροβόλησε 4 φορές και σκότωσε 52χρονο Αλβανό και στη συνεχεία ετράπη σε φυγή.

Το θύμα διακομίσθηκε στο νοσοκομείο, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του, ενώ ο δράστης, μετά την πράξη του, τράπηκε σε φυγή και εξαφανίστηκε. Από την Αστυνομία γίνονται έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψή του.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. anonymous avatar
    anonymous 02/03/2010 17:44:28

    Πριν από κάτι μέρες καθάρισαν έναν αλλοδαπό στη φωκιώνος. Την πρωτοχρονιά σκότωσαν βιάζοντας την κοπέλα στο παρκάκι. Πλέον κάθε δέκα μέρες έχουμε στις περιοχές αυτές ένα έγκλημα που βλέπει το φως της δημοσιότητας, ίσως να υπάρχουν κι άλλα.

    Με δεδομένο ότι η ομόνοια το πολυτεχνείο και τα Εξάρχεια είναι όπως είναι δε μπορείς πλέον να επιστρέψεις αν είναι βράδυ με τα πόδια στο σπίτι διασχίζοντας το κέντρο, Πατησίων-Μουσείο-Μαυροματαίων.
    Οι κάτοικοι που διαμαρτύρονται μπουζουριάζονται από το Ράμπο ως χρυσαυγίτες.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ anonymous 02/03/2010 18:15:24

      πάντως στα Εξάρχεια, εκτός από την πλήρη επανενεργοποίηση του συλλόγου των κατοίκων και επαγγελματιών, αρχίζουν να εμφανίζονται και αυθόρμητες αντιδράσεις με ... χιούμορ και φαντασία ...

      Δεν σας λέω πιο πολλά προς στιγμήν, για να μην χαλάσω τις εκπλήξεις. Και μην πάει ο νους σας σε τίποτε ρατσιστικά. Μιλάμε για φαντασία, λέω. Μάλλον την ευνοεί ο χώρος.

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ anonymous 02/03/2010 19:34:02

      Νομίζω ότι τα έχουμε υπερτιμήσει πάρα πολύ τα Εξάρχεια.

      Επιδειξιομανής νάρκισσος δεν είναι μόνο ο νεόπλουτος που πασχίζει να παρκάρει το Καγιέν στις στενωπούς τού Κολωνακίου, αλλά και ο φανατικός αριστεριστής στα Εξάρχεια που γράφει συνθήματα τού τύπου: "Το φεγγάρι ανήκει στα όνειρά μας" πάνω στους τοίχους.

      Τις δυο αυτές συμβολικές αθηναϊκές γειτονιές τις ενώνει ο κυνισμός, ο μηδενισμός και η έχθρα προς όσους δεν είναι σαν κι αυτούς.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ anonymous 02/03/2010 19:54:26

      Στέργιε, εγώ μένω χρόνια εκεί, και δεν ανήκω στην κατηγορία που περιγράφεις. Άλλωστε, αν πρόσεχες τι έγραψα, θα το καταλάβαινες.

      Προς τι οι ταμπέλες ? Νομίζεις κι εσύ πως η ζωή της πόλης είναι αυτό που περιγράφουν τα κανάλια ? Ε λοιπόν κάνεις λάθος, υπάρχουν άνθρωποι που ζουν στο κέντρο, που όντως αντιμετωπίζουν αυτά που γράφει ο ανώνυμος, και που αγωνίζονται κόντρα στο ρεύμα.

      Οι αριστεριστές των συνθημάτων είναι παιδάκια των βορείων προαστίων

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ anonymous 02/03/2010 20:11:17

      @ δρόμος

      Αναφερόμουν σε αυτό που ΣΥΜΒΟΛΙΖΟΥΝ το Κολωνάκι και τα Εξάρχεια.

      Και σαφώς δεν πιστεύω ότι κυκλοφορεί περισσότερη "φαντασία" στα Εξάρχεια, εκτός κι αν αναφέρεσαι στους πάμπολλους εκδοτικούς οίκους που έχουν τα κεντρικά τους στην περιοχή.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ anonymous 02/03/2010 21:35:42

      περίμενε λίγο, και θα δεις

  2. what avatar
    what 02/03/2010 18:14:53

    Είναι θέμα χρόνου ώσπου να συνηθίσουμε τις μυρωδιές τους.

  3. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 02/03/2010 18:19:29

    Ο ατυχής Ιρακινός είναι πολιτικός πρόσφυγας, που έφυγε για να σωθεί από τα αμερικανικά στρατεύματα. Το όπλο του εκπυρσοκρότησε, σε μία στιγμή δικαιολογημένου εκνευρισμού, που είχε προκληθεί από την άρνηση του ελληνικού Κράτους να του χορηγήσει πολιτικό άσυλο και η εμπλοκή του στα δαιδαλώδη γρανάζια της ανάλγητης ελληνικής γραφειοκρατίας.
    Για όσο διάστημα οι ιμπεριαλιστικές χώρες της Δύσης επεμβαίνουν βάρβαρα και δολοφονούν τους λαούς της Μέσης Ανατολής, τέτοια ατυχή περιστατικά σαν αυτό θα είναι αναπόφευκτα.
    ΌΧΙ ΣΤΗΝ ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΡΑΚΙΝΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΦΥΓΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗ. Ο ΙΡΑΚΙΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΘΥΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΘΥΤΗΣ!
    (πηγή: Ηνωμένες ΜΚΟ - Ηνωμένη Αντιρατσιστική Κίνηση - Ηνωμένος Υφυπουργός Βούγιας Αλ Σάλεχ - Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα).

    • Orestios avatar
      Orestios @ Μάρκο Τ 02/03/2010 18:56:46

      Όπως είπε και ο υπουργός ΠΡΟΠΟ στη Βουλή: "σιγά να μην ήρθαν μετανάστες, εργαζόμενοι φουκαράδες να δουλέψουν για ένα μεροκάματο και μετά πήρα τα καλάσνικοφ και κάνουν εδώ πράξεις οι οποίοι είναι απεχθείς και δολοφονικές"

  4. fit for fun avatar
    fit for fun 02/03/2010 18:54:17

    Αφού το θύμα ήταν αλβανός, τι πειράζει; Το πρόβλημα σε αυτές τις περιπτώσεις είναι ότι δεν μπορούν οι μπάτσοι(με την καλή έννοια) να ακολουθήσουν τα ίχνη του δράστη όσοι μάρτυρες και αν υπάρχουν. Μπορεί ο δράστης αύριο να συλληφθεί στο άσχετο, να ανακατευτεί με άλλους κρατούμενους και τρέχα γύρευε. Βέβαια εδώ δεν υπάρχει και κίνητρο έρευνας για την αστυνομία καθώς επρόκειτο για "αλβανοκτονία".

    • Orestios avatar
      Orestios @ fit for fun 02/03/2010 18:59:31

      Λες βλακείες. Το έγκλημα είναι έγκλημα και σημασία έχει ποιός το διαπράττει. Στην προκειμένη έχουμε έναν μουσουλμάνο να κάνει χρήση βίας στην Ελλάδα και έναν βλάκα, σαν του λόγου σου, να υποστηρίζει μια εγκληματική πράξη.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ fit for fun 03/03/2010 00:02:00

      Με τέτοιο συμπλεγματικό ανθελληνισμό fit for fun θα ήσουν πολύ καλός να γράφεις ταχτικά μονόστηλα σε εφημερίδες της Αλβανίας. Έχω κοννέ εκεί, άμα θες σε συστήνω.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ fit for fun 03/03/2010 00:04:16

      Και η επωδός: Οι μπάτσοι φταίνε (που ο Ιρακινός σκότωσε τον Αλβανό), γιατί εκ προοιμίου, το ξέρεις εσύ, δεν θα κάνουν τίποτα να βρουν τον δολοφόνο: Το απόλυτο κακομοίρικο ελληνουλίστικο σύμπλεγμα (κατά το γυναικουλίστικο).
      Θα προτιμούσες φυσικά τον Αλβανό να τον έχει σκοτώσει Έλληνας, για να λες, αλλά έλα που τον σκότωσε φίλος σου μουσουλμάνος (λαθρο)μετανάστης...

  5. fit for fun avatar
    fit for fun 02/03/2010 19:02:23

    Ειρωνικά το είπα κύριε ξεφτέρι.

    • Orestios avatar
      Orestios @ fit for fun 02/03/2010 19:18:30

      Αϊ σιχτίρ, βλάκα, ε βλάκα fit for fun. Ο άνθρωπος που πέθανε είχε παιδάκι και μάλιστα έγινε μπροστά του η δολοφονία. Κρετίνε fit for fun.

      Συγνώμη φάκτορα, αλλά η υποστήριξη εγκλήματος είναι ακραία μορφή βλακείας και διαστροφής.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ fit for fun 02/03/2010 19:34:31

      εκτός από ζηλιάρης, είσαι και είρων λοιπόν...

      Μερικά πράγματα στη ζωή δεν είναι για να παίζεις. Πάρε τα κουβαδάκια και μείνε λίγο σπίτι να σκεφτείς, γιατί το μεταναστευτικό δεν είναι θέμα που σε πέρνει να το σχολιάζεις.

  6. Σπάρτακος avatar
    Σπάρτακος 02/03/2010 19:17:31

    Μ'αυτά και μ'αυτά,τον ξεχάσαμε τον κύριο ΠΡΟΠΟ.Felicitatios cher Michel !Και εις ανώτερα.Τώρα εκτός από Καμπούλ,η Αθήνα μας έγινε και Μοσούλη. Οσο γιά τον οσονούπω συν-Ελληνα Ιρακινό,άμα τον βρούνε ας τον κατεβάσουν υποψήφιο νομάρχη Θράκης.Πως είπατε;;;Με ποιό κόμμα;;;;;Δεν θέλω αηδίες,τώρα........

  7. fit for fun avatar
    fit for fun 02/03/2010 19:29:01

    Το σχόλιο ήταν ειρωνικό. Ήθελα να καταδείξω τη διαφορά ευαισθησίας ανάλογα με την εθνικότητα των θυμάτων σε τέτοιες περιπτώσεις, αλλά ήταν άστοχο γιατί αφορούσε στη ζωή του άτυχου 52χρονου και της οικογένειάς του. Είναι κάποιες φορές η απόσταση από τα γεγονότα που σε κάνει κυνικό. Εγώ ζητώ συγγνώμη και θα ήθελα, αν συμφωνεί και ο διαχειριστής, να διαγραφεί το σχόλιο.

  8. δρόμος avatar
    δρόμος 02/03/2010 19:44:42

    @ fit for fun:

    άστο καλό μου, άστο... Σε τιμάει βέβαια που συναισθάνθηκες το λάθος σου, αλλά απόσταση από την πραγματική ζωή τηρείς και στα υπόλοιπα σχόλιά σου, γιαυτό, και χωρίς πλάκα τώρα, πραγματικά δες λίγο αυτόν το χώρο σαν ευκαιρία προβληματισμού, και όχι σαν μέρος για επίδειξη "εξυπνάδας". Οι πιο πολλοί σχολιαστές είναι άνθρωποι σοβαρά προβληματισμένοι με τα τεκταινόμενα. Σκέψου λιγάκι.

  9. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 02/03/2010 22:22:42

    Αληθεύει ότι στο πλαίσιο δήθεν αναδιάρθρωσης καταργήθηκαν 250 αστυνομικά τμήματα;

    • Σαος avatar
      Σαος @ καθρέφτης 02/03/2010 22:35:13

      Εδώ κοντεύει να καταργηθεί η εθνική κυριαρχία με την μετατροπή της Ελλάδας σε προτεκτοράτο τύπου μπανανίας. Στα αστυνομικά τμήματα θα κόλλαγαν;;;

  10. fit for fun avatar
    fit for fun 02/03/2010 22:59:35

    Την αυτοκριτική μου και τη συγγνώμη μου για το άστοχο σχόλιο την πήρες "δρόμε" και την επέκτεινες και στα "υπόλοιπα σχόλιά μου" που όπως λες "κρατούν απόσταση από την πραγματική ζώη". Τι συνέβη δρόμε; Ποιο σχόλιό μου για την αγαπημένη σου νουδούλα σε πλήγωσε; Για το μεταναστευτικό δεν θα ξανασχολιάσω, έχεις δίκιο, υπάρχουν και οι επαΐοντες.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ fit for fun 02/03/2010 23:05:15

      θυμάσαι τίποτε για έρημα χωριά κλπ.... αντικατάσταση ελληνικού πληθυσμού με νεοφερμένους και αγορά γης...

      βρε δεν ντρέπεστε λέω εγώ λιγάκι, πιο ξετσίπωτη μειοδοσία δε ματαείδα ! Άντε στη Θράκη να τα πεις αυτά, όχι να κλαίγεσαι για τα εγκαταλελειμένα κτίρια της γειτονιάς σου!

  11. fit for fun avatar
    fit for fun 02/03/2010 23:22:33

    Χμ! Εντάξει γι'αυτό. Το είπα σαν όραμα; Ρομαντικά; Μπορεί να φαίνεται ουτοπικό ή και προδοσία. Το θέμα της υπογεννητικότητας, όμως, αν το δεις στην ανθρωπολογία, δεν είναι τόσο απλό: Μας αφήνουν να γεννάμε-δεν μας αφήνουν-φέρνουν ξένους-δώστε κίνητρα να γεννούν οι ελληνίδες. Αυτό που είπα για τους μετανάστες δεν το εννοούσα σαν "αντικατάσταση πληθυσμού" αλλά έχοντας ως δεδομένο την υπογεννητικότητα και την ερήμωση της υπαίθρου τι άλλο μπορεί να γίνει. Δεν ξέρω, ίσως είναι και αδιέξοδο, τι να πω...

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ fit for fun 02/03/2010 23:29:35

      καλά λοιπόν, να δώσουμε στις ελληνίδες τα κίνητρα που έχουν οι μουσουλμάνες - αν δεν γνωρίζεις, ψάξε στο λήμμα "σαρία".

      Και μια που είσαι και ρομαντικός, η ερήμωση της Πακιστανικής υπαίθρου δεν σε απασχολεί, διεθνιστή μου, εσένα ? Αλλά ξεχνώ, αυτοί τα λύσαν τα προβλήματά τους, μπορούν να ασχοληθούν με τα δικά μας τώρα... ("θα σας κάνουμε και παιδιά")

  12. fit for fun avatar
    fit for fun 02/03/2010 23:28:40

    Το θέμα με την Θράκη, που λες, είναι απλό: Όσο το βιοτικό επίπεδο εκεί είναι υψηλότερο από το βιοτικό επίπεδο στην Τουρκία δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Αν η διαφορά στο βιοτικό επίπεδο εξελιχθεί υπέρ της Τουρκίας τότε καληνύχτα.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ fit for fun 02/03/2010 23:35:30

      αμετανόητε πρασινάνθρωπε, το χρήμα δεν είναι για όλους όλη η προσμονή τους από τη ζωή. Πάλι βουτάς σε γλιστερά χωράφια, μην παίζεις με τις ζωές των ανθρώπων, αφού δεν έχεις ξεκουνηθεί από την πολυθρόνα σου, ούτε προσπάθησες έστω θεωρητικά να μάθεις.

      Δεν θέλεις ούτε καν να ακούσεις. Καληνύχτα λοιπόν, καλό ξημέρωμα.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ fit for fun 02/03/2010 23:36:30

      Μην το ψάχνεις δρόμε, για τους σοσιαλιστές μόνον το χρήμα έχει σημασία.

  13. fit for fun avatar
    fit for fun 02/03/2010 23:47:39

    Ξεχνάς ότι υπογεννητικότητα δεν υπήρχε ανέκαθεν στην Ελλάδα. Το αντίθετο. Οι γονείς μου και οι γονείς των φίλων μου έχουν ή είχαν 5-6 αδέλφια. Μπορεί και 7-8 και δεν συνέβη αυτό αυτό λόγω σαρίας. Είναι λιγότερο σκοτεινή η εξήγηση. Σήμερα στην Ευρώπη υπάρχει υπογεννητικότητα εξαιτίας του υψηλού βιοτικού επιπέδου. Στην Σκανδιναβία σε χώρες με άψογο κοινωνικό κράτος, κοινωνικές υπηρεσίες, δωρεάν υγεία-παιδεία, δεν γεννούν. Γιατί όταν ο άνθρωπος διαισθάνεται ότι οι συνθήκες που ζει είναι καλές τείνει με τη γεννετήσια συμπεριφορά του να τις διατηρήσει και στο μέλλον, ενώ όταν οι συνθήκες ζωής του είναι άθλιες ασκεί το μόνο¨"κυριαρχικό" δικαίωμα που του απομένει, που είναι η αναπαραγωγή.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ fit for fun 03/03/2010 00:01:36

      για να μπουρδολογείς βραδυάτικα, εσύ μάλλον παιδί δεν έχεις κανένα.
      Και, μια που το βιοτικό επίπεδο στη Θράκη είναι ψηλότερο από της Τουρκίας, άρα κι εκεί δεν έχουμε παιδιά, άρα τα λύσαμε όλα, πάμε για ύπνο τώρα κι αύριο πάλι στο payroll.

      (Τι'ναι τούτοι ? Ύστερα είχε άδικο ο Ορέστιος που τον έβρισε ?)

    • skeptiki avatar
      skeptiki @ fit for fun 03/03/2010 00:22:56

      Μην βρίζεστε, η παρατήρηση είναι σωστή οι αιτίες δεν είναι τόσο απλές, αλλά πάλι στην βάση τους οικονομικές είναι... Μιά κοινωνία που βασίζεται στην προσωπική εργασία και θέλει "χέρια" προσπαθεί να βρεί χέρια, μιά κοινωνία που έχει πρόβλημα επιβίωσης κάνει πολλά παιδιά από τα 6 να ζήσουν τα 3, μιά κοινωνία που πέρασε το επίπεδο της φυσικής επιλογής και παρεμβαίνει η ίδια πιά στην επιλογή μειώνει και τον αριθμό.... και σε πολεμικές κουλτούρες, βλέπε θρησκείες που φτιάχτηκαν να συντονίσουν πολεμικές φυλές, πάλι η λογική είναι χέρια ή κορμιά όπως το δείτε.... Κάποιος από τους συγγραφότατους του μπλόγκ ας το ψάξει κι ας το πει επιστημονικά..... Τώρα ότι σε συγκεκριμένους χώρους ασκούνται συνειδητά συγκεκριμένες πολιτικές και η "υπεργεννητικότητα" είναι πολιτικό εργαλείο είναι κάτι παραπάνω από γεγονός... Και μάλιστα γεγονός για το οποίο συχνά έχουν συνείδηση και οι λαοί οι ίδιοι, έχω ακούσει από αγράμματο νεαρό εργάτη σε νεο-συσταθέν "κράτος" ότι εμείς παντρευόμαστε νωρίς, γεννάμε πολλά παιδιά και έτσι κατακτήσαμε αυτό το χώρο και θα συνεχίσουμε.... δεν σημαίνει ότι θα τα καταφέρουν κι όλας πιόνια είναι κι οι ίδιοι και συχνά θύματα, απλά επισημαίνω ότι είναι και συνειδητό

  14. Umberto Eco avatar
    Umberto Eco 03/03/2010 01:12:01

    Καλή η γκρίνια καλύτερα όμως τα παιδιά!Παραδοθήκαμε εδώ και δεκαετίες στον ΥΛΙΣΜΟ (όλα προσμετρώνται σε χρήμα,τα πάντα για τις ανέσεις μας,μη χαλάσουμε τη ζαχαρένια μας κλπ) και τελικά καταλήγουμε έθνος γερόντων.Οντως αποπειρώνται να μας κατακτήσουν αλλά πολύ πιο έξυπνα από τους προηγούμενους(Πέρσες ,Αβάρους,Αραβες,Τούρκους,Γερμανούς κλπ)...με τα π@υλιά τους...έχοντας δυστυχώς αυτή τη φορά ΠΟΛΛΟΥΣ Εφιάλτες...κυρίως νέους - εθνομηδενιστές...Ο Θεός να βάλει το χέρι του...

  15. xrhxa65 avatar
    xrhxa65 03/03/2010 10:05:54

    Η @skeptiki τα είπε όλα...
    και αυτό ακριβώς συμβαίνει και στην θράκη.... το έχω ζήσει...η πολιτική του προξενείου είναι να μείνει ο μουσουλμανικός πλυθησμός αγράμματος για να ελέγχεται εύκολα και να κάνει πολλά παιδιά γιατί πρέπει να αυξηθούν οι "πιστοί"....
    Εκείνο που μου την δίνει εμένα είναι η "αθηναϊκή" "πολιτική".
    Κάθε άσχετος κάνει πολιτική στις δικές μας πλάτες...και κάθε "αναλυτής" σε κάθε μπλογκ αμέσως μετά τους ιρακινούς και πακιστανούς "θυμάται"τους μουσουλμάνους της θράκης.Τελεία.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.