#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/03/2010 22:32
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εντός 24 ωρών ο Πανίκας δήλωσε «δήμαρχος - στρατιώτης»



Δεν πέρασαν 24 ώρες από τότε που εξέφρασε την επιθυμία του να κάνει κόμμα

(Ο Πανίκας ονειρεύεται να κάνει κόμμα) και ο Νομάρχης Θεσσαλονίκης επισκέφθηκε σήμερα τον Αντώνη Σαμαρά και δήλωσε «στρατιώτης». Ακολουθεί ανακοίνωση Τύπου της ΝΔ:

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς είχε συνάντηση σήμερα, στα Κεντρικά Γραφεία του κόμματος, με το Νομάρχη Θεσσαλονίκης κ. Παναγιώτη Ψωμιάδη.

 Μετά τη συνάντηση, ο κ. Π. Ψωμιάδης έκανε τις ακόλουθες δηλώσεις:

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Πήρατε το χρίσμα; Θα είστε Νομάρχης ή υποψήφιος Δήμαρχος Θεσσαλονίκης;

Π. ΨΩΜΙΑΔΗΣ: Γεγονός είναι ότι, παραμένω στην Αυτοδιοίκηση. Παραμένω δίπλα στην κοινωνία, δίπλα στον λαό και τον ευχαριστώ.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Νομάρχης ή Δήμαρχος;

Π. ΨΩΜΙΑΔΗΣ: Στην Αυτοδιοίκηση, στη Θεσσαλονίκη. 

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Νομάρχης ή Δήμαρχος;

Π. ΨΩΜΙΑΔΗΣ: Καλύτερα από τη Θεσσαλονίκη δεν υπάρχει.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ωραία, που θέλετε εσείς να είστε; Νομάρχης ή Δήμαρχος;

 Π. ΨΩΜΙΑΔΗΣ: Μέσα στη Θεσσαλονίκη να ‘μαι και κοντά στον λαό.

 ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Περιμένετε όμως από τον κ. Σαμαρά να ξεκαθαρίσει;

 Π. ΨΩΜΙΑΔΗΣ: Ο Σαμαράς είναι ο Πρόεδρος, στηρίζω Σαμαρά και όλοι μαζί μετά το Συνέδριο θα φύγουμε πολύ πιο δυναμικά.

 ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ό,τι σας πει θα το κάνετε δηλαδή; Αν σας πει Νομάρχης, θα μείνετε Νομάρχης, αν σας πει Δήμαρχος, θα μείνετε Δήμαρχος;

 Π. ΨΩΜΙΑΔΗΣ: Αλλιώς δεν είσαι στρατιώτης, δεν είσαι αγωνιστής, δεν είσαι πιστός σε αυτά που έλεγα εγώ προεκλογικά.

 ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Η φιλοδοξία σας να γίνετε Δήμαρχος της Θεσσαλονίκης, ισχύει;

 Π. ΨΩΜΙΑΔΗΣ: Η φιλοδοξία μου είναι να δω τη Νέα Δημοκρατία στη διακυβέρνηση, τον Αντώνη Σαμαρά Πρωθυπουργό, αλλά και τη σημερινή κυβέρνηση πιο δυναμική.   

 ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Και εσείς;

 Π. ΨΩΜΙΑΔΗΣ: Κι εγώ στρατιώτης.

 ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Δήμαρχος στρατιώτης;

 Π. ΨΩΜΙΑΔΗΣ: Στρατιώτης της Αυτοδιοίκησης, όπως πάντα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Orestios avatar
    Orestios 14/03/2010 22:44:13

    Ότι νά'ναι.

    • Βρασίδας avatar
      Βρασίδας @ Orestios 14/03/2010 22:49:03

      θυμάσαι; Γιατρός - Τερματοφύλακας

    • Orestios avatar
      Orestios @ Orestios 14/03/2010 23:08:40

      Δεν γνωρίζω το συγκεκριμένο.

    • Άφατος avatar
      Άφατος @ Orestios 14/03/2010 23:38:20

      κιθαρίστας ή ντράμερ;

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ Orestios 15/03/2010 00:31:15

      "Λαγός". Απλά είχε λουφάξει για λίγο. Μέχρι να δεί τι θα γίνει. Και τώρα σιγά - σιγά σκάει μύτη.
      Αντώνη χρειάζεσαι μεγάλο φτυάρι για να καθαρίσεις το μαγαζί!!!

  2. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 14/03/2010 23:12:33

    Και τραγουδιστής.

  3. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 15/03/2010 00:17:01

    Θυμίζει διάλογο από Καραγκιόζη...

  4. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 15/03/2010 08:39:40

    Πανίκας. Ο νομάρχης, ο στρατιώτης, ο τραγουδιστής, ο λαγός, ο άνθρωπος.

  5. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 15/03/2010 08:50:45

    Κάλλιο πρώτος στο χωριό,παρά δεύτερος στην πόλη.......

  6. Y. avatar
    Y. 15/03/2010 10:25:58

    Παναγιώτη, συστρατεύσου στη παράταξη δίχως προσωπικές διαδρομές, επιδιώξεις και αυτονομήσεις. Πάντα ήσουν καλός στρατιώτης, και βοηθούσες όπου χρειαζόταν. Μείνε εκεί, και στείλε όλους τους παρατρεχάμενους που σε σπρώχνουν σε ενέργειες ξένες στη μέχρι τώρα πορεία σου, στο πυρ το εξώτερο.

    • Y. avatar
      Y. @ Y. 15/03/2010 10:30:18

      ......Αυτό απαιτεί η υστεροφημία, που γνωρίζω ότι σε ενδιαφέρει.

  7. George Poulos avatar
    George Poulos 15/03/2010 17:50:53

    Είναι πολύ κρίμα μια ωραία Θεσσαλονίκη να είναι εγκλωβισμένη σε γραφικούς πολιτικάντηδες τύπου Ψωμιάδη & Ανθιμου.

    • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
      ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ George Poulos 15/03/2010 20:13:27

      Pardon ????

  8. isnogood avatar
    isnogood 15/03/2010 18:14:39

    Αιρετός περιφερειάρχης θα είναι ο Πανίκας και ο Γκιουλέκας δήμαρχος.
    Κι έτσι κλείνουμε με θεσσαλονίκη.
    Στην Αθήνα για πείτε μου τι θα κάνουμε...