#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/10/2011 00:01
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εννέα μονάδες μπροστά η ΝΔ



(Ανανεωμένο) Σύμφωνα με το Βαρόμετρο Οκτωβρίου, η διαφορά μεταξύ ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, αυξάνεται περαιτέρω και φθάνει πλέον στις 9 μονάδες.  Με τη δυναμική που εμφανίζει η ΝΔ, η αυτοδυναμία δείχνει να είναι θέμα χρόνου.

Η αξιωματική αντιπολίτευση καταγράφει ποσοστό 31,5%, το ΠΑΣΟΚ 22,5%, το ΚΚΕ 10,5%, ο ΣΥΡΙΖΑ 9,5%, το ΛΑΟΣ 9% και η Δημοκρατική Αριστερά 5%. Η Ντόρα εκτός Βουλής με 2%. Τον Μάιο το Βαρόμετρο κατέγραφε 3 μονάδες διαφορά (32% έναντι 29%) υπέρ του ΠΑΣΟΚ.

 

Χαρακτηριστική για το ΠΑΣΟΚ είναι η  παράσταση νίκης. Χάνει με 50 μονάδες από τη Νέα Δημοκρατία! Ποτέ, καμία Κυβέρνηση δεν κατέρρευσε τόσο γρήγορα.

Το  επιχείρημα της συνένωσης ετερόκλητων δυνάμεων για να επιλυθεί η κρίση, χάνει έδαφος. Στην ερώτηση για το ποια θα είναι η βέλτιστη μορφή διακυβέρνησης όποτε προκύψουν βουλευτικές εκλογές από 18% συγκεντρώνουν οι απαντήσεις κυβέρνηση συνεργασίας ΝΔ - ΠΑΣΟΚ και οικουμενική. Τον Μάιο κυβερνήσεις συνεργασίας επιθυμούσε το 34% και οικουμενική το 20% .

Ως μεγαλύτερο πρόβλημα της χώρας αναφέρεται το οικονομικό με 67%, η ανεργία με 34% ενώ στην τρίτη θέση οι ερωτηθέντες θεωρούν ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα της χώρας είναι οι πολιτικοί με 17% με θεαματική μάλιστα άνοδο συγκριτικά με τα προηγούμενα Βαρόμετρα του αντίστοιχου μήνα το 2009 (3%) και το 2010 (7%). Η απάντηση είναι ενδεικτική του κλίματος που επικρατεί στην κοινωνία. Σχεδόν ο ένας στους πέντε θεωρεί τους πολιτικούς το βασικό συστατικό του συνολικού προβλήματος. Υπό αυτό το πρίσμα η καθαρή πρωτιά με 9 μονάδες της ΝΔ είναι πολύ σημαντικό επίτευγμα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα

Στο ΠΑΣΟΚ η ανάλυση της δημοσκόπησης έχει ήδη προκαλέσει τεράστια γκρίνια, καθώς δεν είναι λίγοι αυτοί που επιμένουν ότι για ένα έχει μέλλον το Κίνημα, οι εκλογές έπρεπε να είχαν προκηρυχθεί χτες…

Μ.Ο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 06/10/2011 21:14:15

    Συμπέρασμα: 22 στους 100 Έλληνες είναι μαζόχες (ή λαθρό που τους υπόσχονται παραμονή).

    • Chris Theocharis avatar
      Chris Theocharis @ Strange Attractor 06/10/2011 21:17:50

      Αμ οι άλλοι που ανεβάζουν τον ΛΑΓΟ ως δημοφιλέστερο πολιτικό τι είναι;

    • Σπύρος avatar
      Σπύρος @ Strange Attractor 06/10/2011 21:31:08

      Κάνεις λάθος φίλε. Είναι τα λαμόγια και τα παράσιτα που 30 χρόνια τώρα δημιούργησε το καθεστώς ΠΑΣΟΚ. Και να είσαι σίγουρος ότι στις εκλογές μαζί με τα παράσιτα των κομματικών ΜΜΕ, των εργολάβων των τραπεζιτών και των μπράβων τους το ποσοστό αυτό θα είναι μεγαλύτερο. Ένα καθεστώς 30 ετίας δεν σβήνει τόσο εύκολα.

  2. Ένας avatar
    Ένας 06/10/2011 21:17:52

    Ας προβληματιστούν στη ΝΔ γιατί το ΛΑΟΣ παίρνει 9%.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Ένας 06/10/2011 21:22:55

      Αν
      1) είχε σαφές ιδεολογικό στίγμα
      2) δεν ήταν κωλοτούμπας
      3) Δεν είχε ψηφίσει το μνημόνιο
      4) Δε μας είχε αδειάσει με το μεταναστευτικό
      5) Δεν ήταν άνθρωπος του Μητσοτάκη
      εγώ θα τον ψήφιζα.

    • Kennan avatar
      Kennan @ Ένας 06/10/2011 21:26:53

      Εσύ να προβληματιστείς που δημοσιεύεται η δημοσκόπηση. Στο συγρότημα Αλαφούζου που πριμοδοτεί τον Καρατζαφύρερ.Και όταν αυτοί βγάζουν την διαφορά 9%, τότε στην πραγματικότητα θα είναι ...19%

      • Κώστας Τ avatar
        Κώστας Τ @ Kennan 06/10/2011 22:57:28

        +1000

    • Σπύρος avatar
      Σπύρος @ Ένας 06/10/2011 21:36:15

      Το ΛΑΟΣ παίρνει 9% γιατί έτσι συμφέρει σήμερα κύκλους που σχεδιάζουν ένα μέλλον της χώρας σύμφωνα με τα συμφέροντα τους. Το ίδιο ισχύει και για το 9% του ΣΥΡΙΖΑ και το 5% της ΔΗΜΑΡ. Η πραγματική δύναμη και των τριών αυτών κομμάτων θα είναι πολύ πιο κάτω απο αυτά τα νούμερα. Δεν κάνω τον μάγο απλά ζώ μέσα στην κοινωνία και την αφουγκράζομαι.

    • stanley@gr avatar
      stanley@gr @ Ένας 06/10/2011 22:09:36

      γιατι τη δημοσκοπηση την κανει το Σκαι!!!!!!

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Ένας 07/10/2011 08:22:51

      Σιγά να προβληματισθώ γιατί ο Καρατζαφέρης είναι πρώτος (!) σε
      δημοφιλία και ο Σαμαράς τρίτος, όταν πρώτο κόμμα είναι η ΝΔ.
      Δημοσκόπηση του ΣΚΑΙσμένου του Αλαφούζου είναι τί περιμένεις;
      Ολο κάποιο μαγείρεμα έχει προηγηθεί.

    • xenios avatar
      xenios @ Ένας 07/10/2011 10:21:43

      Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.

      Όταν χθες το περιοδικό Επίκαιρα, του γνωστού Λιβάνη, απεκάλεσε ούτε λίγο ούτε πολύ τον Γιώργο Παπανδρέου προδότη, η Νέα Δημοκρατία το έκανε τουμπεκί ψιλοκομμένο, ούτε λέξη, ούτε σχόλιο, ούτε μιλιά.

      Έχουν απτά στοιχεία για την επέμβαση των ΗΠΑ στα εσωτερικά της Ελλάδος και εμείς σιωπούμε.

      Φαντάζεστε τι θα γινόταν, αν οι κατηγορίες ήταν κατά του Καραμανλή ή του Σαμαρά;

      Ο Ελληνικός λαός θέλει και απαιτεί, να έχει την Νέα Δημοκρατία δυναμική δίπλα του, εκτός αν σε κάποιους το 31% και οι 135 βουλευτές, τους είναι αρκετό.

      Εμένα δεν μου είναι.

  3. ORIMA avatar
    ORIMA 06/10/2011 21:20:00

    Δεν το πιστεύω. Θα πίστευα ότι το ΠΑΣΟΚ θα ήταν σε μονοψήφια νούμερα. Η ΝΔ διαφαίνεται να ετοιμάζεται (γιατί αν δεν το δώ...) για την πατάτα (ή παπά@α). Το κόμμα των πειρατών να δείτε !

    • Αυτόνομος avatar
      Αυτόνομος @ ORIMA 06/10/2011 22:00:47

      Ασε ρε μεγάλε που δεν το πιστεύεις. Να σε ξαναδώ εδώ τι θα λές το βράδυ των εκλογών. ΤΟ συγκρότημα Αλαφούζου δίνει αυτά τα ποσοστά.π[ου σημαίνει αναγκάζεται να τα δώσει. φαντάσου πόσο είναι τα μεγαλύτερα

  4. ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΙΑΤΙΚΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΙΑΤΙΚΟΣ 06/10/2011 21:24:13

    Δηλαδή τώρα αν βγεις έξω και φωνάξεις δυνατά ποιός θα ψηφίσει ΠΑΣΟΚ υπάρχει περίπτωση να πεί κάποιος ναι εγώ;

    • Νησιώτης avatar
      Νησιώτης @ ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΙΑΤΙΚΟΣ 06/10/2011 23:43:49

      Μην ορκίζεσαι γιατί μην ξεχνάς αυτό που είπε ο Αινστάιν"Το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία είναι απέραντα,αν και για το σύμπαν έχω αμφιβολία".Υπάρχουν,δυστυψώς Ελληνες,που λένε ότι δεν φταίει ο γαπ!!!!

  5. Agni avatar
    Agni 06/10/2011 21:28:54

    22,5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!22,5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!22,5!!!!AAAAAAAA!!!!Απο που κ ως που??Απο που και ως που??Ειναι δυνατόν?Ειναι δυνατόν,Καλέ μου θεούλη ας κοιμάμαι κ ας είναι κακό όνειρο..

    • tpe avatar
      tpe @ Agni 06/10/2011 23:23:30

      Δηλαδή θες να πεις, πως αν ρωτήσεις 10 συναδέλφους σου, δεν θα βρεθούν 2 που θα πουν μπατσόκ και 1 τουλάχιστον, πως αφού όλοι ίδιοι είναι (γιατί να αλλάξω, θα πει μέσα του;)

      • Agni avatar
        Agni @ tpe 07/10/2011 02:24:11

        Ειλικρινά όχι φίλε,ειλικρινά,μπορεί να ακούσω χιλιάδες ηλίθιους λόγους δυσαρέσκειας,αλλά ούτε μια κουβέντα ικανοποίησης,σχετικά με τον τρόπο διαχείρησης αυτής της αν μη τη άλλο,περίεργης κατάστασης που βιώνουμε..Γενικά αυτό που λαμβάνω είναι η ριζική απαξίωση του πολιτικού σκηνικού που φυσικά εκεί ενδεχομένως υφέρπει μια δυσώδης πρασινίλα τύπου "μηπως κ η άλλοι να βγουν τα ίδια δεν θα κάνουν" ααααααααααααργκ,κ τρέλαίνομαι,αλλά δεν πίστευα να φτάνει μέχρι του σημείου να τον ψηφίσουν κιόλας!!Για να μην πω τίποτα χειρότερο λοιπόν για τον "υπέροχο" λαό μας,αρκούμαι στο οτι ίσως δεν υπάρχει πλέον ούτε εκείνη η υποτυπώδης λαική σοφία τυπου"δεν τρέχει τίποτα ρε παιδία,δικό τους το πρόβλημα,αυτοί είναι μικρόνοες που δεν μπορούν να πάρουν Ιστορικές αποφάσεις και έχουν κλατάρει,κ απλώς το δικό τους τέλος θέλουν να το κάνουν και δικό μας πρόβλημα,ενώ οι ίδιοι έπρεπε να είναι σε πανικό όχι εμείς,αυτούς αφορά,αυτοί δεν μπορούν να εργαστούν σε ενα εναλλακτικό μοντέλο γιατι έχουν μάθει μόνο αυτό,εμείς εδώ είμαστε"..

        • tpe avatar
          tpe @ Agni 07/10/2011 08:41:38

          Μα, αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα...
          Ως λαός, πιστεύω, δεν βάζουμε το μυαλό μας να δουλέψει. Παρά μόνο για να βρούμε το "κόλπο το καλό" να βγάλουμε "κανά φράγκο"...
          Κι αυτή η πρασινίλα, που δεν ξέρει γιατί, αλλά ψηφίζει μπατσόκ γιατί δεν είναι δεξιός (αλλά ούτε κι αυτό ξέρει τι είναι), μας έφερε εδώ. Και δυστυχώς, θα υπάρξουν αυτοί οι τύποι που τελικά θα ψηφίσουν τον.... Λοβέρδο!

  6. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 06/10/2011 21:36:20

    Λοιπόν αν δεχτούμε τη δημοσκόπηση:

    Τέσσερις στους δέκα Έλληνες (ΠΑΣΟΚ+ΛΑΓΟΣ+ΔΗΜΑΡ+ΔΥΣΗ) αυτοϊκανοποιούνται με το Μνημόνιο.

    Δύο στους δέκα (ΚΚΕ + Συριζαίοι) νοσταλγούν εκ του ασφαλούς κάποια σοβιετία που δε γνώρισαν ποτέ.

    Και μόλις τρεις στους δέκα (ΝΔ) θέλουν να νοικοκυρευτεί το κράτος και να δούμε άλλη μέρα!

    Με όλα όσα συμβαίνουν γύρω μας αν η δημοσκόπηση είναι αντιπροσωπευτική της πραγαμτικότητας κι όχι φτιαχτή, τότε ας γίνουμε μπούντεσλαντ της Μέρκελ. Τουλάχιστον θα αποκτήσουμε πραγματική κυβέρνηση.

  7. anonymous avatar
    anonymous 06/10/2011 21:38:59

    Δεν πρόκειται να αλλάξει αυτό το ποσοστό. Μάλιστα το ΠΑΣΟΚ έχει δημοσκοπικές διαρροές προς τα αριστερά και όχι προς τα δεξιά. Είχε ξανασυμβεί αυτό παλιότερα όταν λίγο πριν τα Δεκμβριανά ρου 2008 ο ΣΥΡΙΖΑ είχε πιάσει 17%. Τώρα 9% ΣΥΡΙΖΑ+5% Κουβέλης μας κάνουν 14%. Περίπου ίδια κατάσταση.

    Αυτή είναι η Ελληνική κοινωνία, απλά όποιος θέλει να επενδύσει ή να δημιουργήσει εδώ θα πρέπει να ξέρει ότι κάποια στιγμή θα κάνουν κάποια καταδρομική και θα του τα φάνε ή θα τον καταστρέψουν και συνεπώς θα πρέπει να φυλάγεται.

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ anonymous 07/10/2011 08:29:21

      Το 2008 αγαπητέ δεν είχε ξεπουληθεί η πατρίδα, δεν υπήρχαν προδότες που κυβερνούσαν, δεν είχανγίνει ακόμα κόλαση οι ζωές μας. Ο Σαμαράς
      δεν υπήρχε στο προσκήνιο ως αρχηγός της ΝΔ και στο κόμμα βασίλευαν
      τύποι ως Λούλης, Αντωναρούλης, Αρούλης κλπ.

      Σήμερα άλλα είναι τα δεδομένα και γι΄αυτό δεν πρέπει να συγκρίνονται
      με τα του τότε.

  8. Γενίτσαρος Πανεπιστημίου avatar
    Γενίτσαρος Πανεπιστημίου 06/10/2011 21:40:01

    @μεταρρυθμιστής.
    Βγάζουν το σύνολο της αριστεράς και του ΠΑΣΟΚ 52%. Σαν να μη πέρασε μια μέρα από τη δεκαετία του 80. Πασάρουν κόμματα για όλα τα γούστα, αρκεί να είναι αριστερά. Δεν θέλουν να χάσουν τον έλεγχο του συστήματος, με τίποτε.Αυτά τα ποσοστά προκύπτουν μόνο αν δεν ψηφίσει το 30% των πολιτών.
    Από εδώ και πέρα βασικό σύνθημα της ΝΔ θα πρέπει να είναι: "ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ! ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΙ Η ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ".

    ΠΑΣΟΚ 22,5 %,

    ΚΚΕ 10%,

    ΣΥΡΙΖΑ 9%

    ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ 5%

    ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ 3,5%

    ΣΥΝΟΛΟ 52%

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Γενίτσαρος Πανεπιστημίου 06/10/2011 22:03:41

      Η Ελλάδα θα δει Θεού πρόσωπο μόνο όταν η πλειοψηφία των Ελλήνων αποβάλει το αριστερίστικο δηλητήριο που έχει ποτιστεί γενιές και γενιές τώρα και κοιτάξει κατάματα την πραγματικότητα. Εδώ που ήρθαμε δεν ήρθαμε από την "κακιά Δεξιά", ήρθαμε αποκλειστικά γιατί θελήσαμε να έχουμε αριστερές κυβερνήσεις και να ικανοποιούμαστε με κοινωνιστικά οράματα και με καθόλου οραματικές λαμογιές.
      Η πραγματική λύτρωση θα έρθει όταν ένας πολιτικός με σθένος και μεγάλη αποδοχή θα τολμήσει να πει ότι οι αριστερές ιδεοληψίες είναι μία τεράστια απάτη που οδηγεί στον ολοκληρωτισμό, τον μηδενισμό και τον όλεθρο.

      • γιωργος avatar
        γιωργος @ ΒΙΣ 06/10/2011 22:58:20

        +++++++++++++++++++++

        • ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
          ΠαναγιώτηςΖΜεσ @ γιωργος 06/10/2011 23:43:35

          +10000000000000

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ ΒΙΣ 07/10/2011 01:44:59

        Έτσι ακριβώς!

      • S.R. avatar
        S.R. @ ΒΙΣ 07/10/2011 08:14:26

        Τα ειπες ολα!.... Εδω τοσα χρονια ζηταμε συγγνωμη που ειμαστε δεξιοι, και μαλιστα, υποσυνειδητως, επιλεγουμε κρατικιστικους δρομους ωστε να δειχνουμε οτι, και εμεις, "ειμαστε κοινωνικα αριστεροι"... Ιδεολογικα ηττημενα υβριδια.....

      • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
        ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ ΒΙΣ 07/10/2011 08:33:32

        Σωστότατος!
        Και συμπληρώνω ότι αυτό θα γίνει όταν πάψει ο λεγόμενος "προοδευτισμός" να συνάδει με ό,τι το αριστερό.

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 07/10/2011 10:29:52

          Για να γίνει αυτό, χρειάζεται όμως ιδεολογικός οπλισμός και θάρρος.
          Πόσοι υψηλά ιστάμενοι νεοδημοκράτες έχουν διαβάσει την Ιστορία της Γαλλικής Επανάστασης και μάλιστα τα πεπραγμένα της Τρομοκρατίας, την ιστορία της Ρωσικής Επανάστασης, έχουν διαβάσει Τοκβίλ, Ντοστογιέφσκυ, Μαρξ;
          Και για να πάω λίγο παραπέρα:
          Τολμά η Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία να κατατάξει στο αγιολόγιο τον νεομάρτυρα ιερέα Γεώργιο Σκρέκα, από τη Μεγάρχη Τρικάλων, που τον σταύρωσαν τα ανθρωπάκια του Ζαχαριάδη το 1947, ανήμερα Μεγάλη Παρασκευή;
          Τολμά η Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία να αναρτήσει σε ναούς της εικόνες των Ρώσων Νεομαρτύρων, που είναι και ΔΙΚΟΙ ΤΗΣ άγιοι, αφού ανακυρήχθηκαν από αδελφή Ορθόδοξη Εκκλησία; Μοναδική εξαίρεση ο άγιος Λουκάς επίσκοπος Συμφερουπόλεως, ο Ιατρός, λόγων των οφθαλμοφανών θαυμάτων του!
          Να τελειώνουμε με τις αριστερίστικες και κομμουνιστικές ιδεοληψίες. Και θα τελειώσουμε όταν τους απαξιώσουμε στα μάτια του ελληνικού λαού. Οταν καταδείξουμε το ψεύδος τους και την βρώμικη ιστορική τους πορεία (και δεν αναφέρομαι σε φωτεινές εξαιρέσεις ιδεολόγων).
          Γι'αυτό ακούω βερεσέ και τις ιστορίες του Μίκη, παρά την καλή του προαίρεση. Διότι και αυτός δεν έχει αποκηρύξει το παρελθόν του ΚΚΕ ξεκάθαρα και εξακολουθεί να μιλάει για ΕΑΜ και αηδίες.

          Θα τολμήσουμε να πούμε ότι ο "Εμφύλιος" ήταν η ανταρσία μιας κομμουνιστικής μειονότητας κατά της νόμιμης και εκλεγμένης ελληνικής κυβέρνησης και κατά της πλειοψηφίας του ελληνικού λαού;

          • romios avatar
            romios @ ΒΙΣ 07/10/2011 11:21:36

            Έχεις απόλυτο δίκιο αλλά ...ποιος θα τολμήσει. Σίγουρα όχι η ιδεολογικά ασπόνδυλη και ηττημένη από την αριστερή "κουλτούρα" ΝΔ, σίγουρα όχι η βολεμένη "επίσημη" Εκκλησία...

  9. Σπύρος avatar
    Σπύρος 06/10/2011 21:43:14

    Μάλλον είσαι εκτός πραγματικότητας, εκτός αν δεν ζεις στην Ελλάδα οπότε είσαι δικαιολογήμένος φίλε. Δηλαδή εσυ στην Αριστερά των διαφόρων αποχρώσεων όπως την χαρακτηρίζεις τι αντιπαραθέτεις σαν εναλλακτική? Το ΠΑΣΟΚ? Την Ν.Δ σήμερα η ΕΡΕ παλιότερα? Τον Καρατζαφύρερ? η μήπως την χούντα? και επειδή χαρακτηρίζεις εσύ έτσι την Αριστερά δεν σημαίνει κιόλας ότι έτσι είναι.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Σπύρος 06/10/2011 21:47:59

      Το κόμμα του Παπάγου με το Μαρκεζίνη υπουργό.

  10. zame avatar
    zame 06/10/2011 21:51:09

    22 στους 100 ειναι ο σκληρος μηχανισμος του κρατικοδιαιτου
    αρπακολοχαζοπασοκ & οτι ναναι..

  11. Νικος avatar
    Νικος 06/10/2011 21:52:49

    ΑΝΑΚΡΙΒΕΣ το δημοσιευμα

    τριτο κομμα ειναι ο ΣΥΡΙΖΑ με 9,5%

    ωθειλετε να ζητησετε συγνωμη για το λαθος και να διορθωσετε.

    • factorx avatar
      factorx @ Νικος 06/10/2011 22:07:37

      Φίλε είσαι υπερβολικός. Δεν άκουσα καλά το 9,5% και το διόρθωσα. Δεν το έκανα επίτηδες.

  12. Νικος avatar
    Νικος 06/10/2011 21:53:51

    τεταρτος ο ΣΥΡΙΖΑ και πεμπτο ο ΛαΟΣ

  13. zap-zap avatar
    zap-zap 06/10/2011 21:56:44

    δύο παρατηρήσεις,
    1. ο Σαμαράς έχει να εμφανιστεί και να κάνει αντιπολίτευση από την καλή του παρουσία στην ΔΕΘ. Έκτοτε εξαφανίστηκε. Συνεπώς λογική η στασιμότητα.
    2. 10,5% κκε και 9,5% ΣΥΡΙΖΑ ακούγεται λογικό, σε συνθήκες κρίσης το ένα τρίτο της κοινωνίας μετατοπίζεται αριστερά. Το 9% ΛΑΟΣ μάλλον είναι δώρο Αλαφούζου στον Φύρερ και μαχαιριά στον Σαμαρά. Αν τώρα η ΝΔ είχε 12 μονάδες διαφορά από ΠΑΣΟΚ αύριο θα είχαν μπει στο ελικόπτερο.
    ΥΓ. Οι πιο παρατηρητικοί θα δείτε πως στο κόμμα Κουβέρλη η δημοσκόπηση δίνει συν πλην δύο, άρα είναι στο τρία και στις εκλογές θα κάνουν παρέα στην Ντόρα.

    • Kennan avatar
      Kennan @ zap-zap 06/10/2011 22:04:19

      Που το είδες οτι ο Σαμαράς "εξαφανίστηκε"; Συγκρότημα Ψυχάρη διαβάζεις και μας παραπληροφορείς; Σήμερα είδε τον Γερμανό υπουργό, χθες έκανε δήλωση, την Παρασκευή βγήκε στην τηλεόραση - καθε ημερα ξημεροβραδιάζεται στην Συγγρού. Δεν κουραστήκατε να γραφετε παραμύθια;

  14. ikaros avatar
    ikaros 06/10/2011 22:05:40

    απαξιώστε τις δημοσκοπήσεις από όπου και αν προέρχονται. Χρησιμοποιούνται για χειραγώγηση της Κοινής Γνώμης. Και τέλος πάντων αυτό το ποσοστό που δίνουν στο ΠΑΣΟΚ τουλάχιστον σε αυτήν την πολιτική συγκυρία δεν ισχύει. Αλλά τι να κάνουν οι άνθρωποι...

  15. ORIMA avatar
    ORIMA 06/10/2011 22:09:38

    Αξιότιμοι σχολιαστές, η δύναμη ενός κόμματος υπό τις παρούσες συνθήκες δεν μπορεί να θεωρηθεί ενδεικτική για μια εκλογική (απαλλακτική) διαδικασιά. Τα πράγματα είναι τεχνηέντως τόσο ρευστά και άγνωστο ακόμα περισσότερο με ποίες συνθήκες θα πάμε σε κάλπη ( εγώ τώρα αρχίζω να πιστεύω ότι ΔΕΝ θα πάμε - είμαι τόσο κατατρεγμένος ή ψυχάκιας ή απλά έχω χάσειβτην πίστη μου στη Δημοκρατία). Οι δημοσκοπήσεις μια τέτοια περίοδο δυνατόν να λειτουργήσουν δυχαστικά αντί ενωτικά. Χρειαζόμαστε ΗΓΈΤΗ. Να μας ΠΕΊΣΕΙ ότι σαν θα "πει το ποίημα". Ότι θα μεριμνήσει για τον τόπο. Χρειάζεται να βρούμε και να απομονώσουμε τα όργανα και φορείς της παλιάς σαπίλας. Να επικεντρωθούμε σε μερικά -όχι άπειρα- θέματα πρώτης ανάγκης, να αλλ´αξουμε θεσμούς ελ´εγχου της κάθε εξουσίας από το λαό και γιατί όχι και άμεση Δημοκρατία. Ποτέ ξανά λευκές επιταγές 4 ετών. Ποτέ πια δεσμεύσεις μόνο στα λόγια. Ποτέ πια ατιμωρησία αλλά απολογία επί των πεπραγμένων, " την επί του φοβερού βήματος" του λαού (Θεέ μου συγχώρα με). ΣΑΜΑΡΑ σε σένα κοιτάμε. Σκαμπάζεις τίποτα; Βγες και πες τι θα κάνεις. Βγες και όλοι κάτω από τη μπάρα θα μπούμε. Πρόσεξε όμως! Αυτή τη φορά, ίσως τη μοναδική φορά, τα δανεικά ΔΕΝ είναι αγύριστα. Άντε, να δούμε.

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ ORIMA 07/10/2011 08:42:11

      Διαφωνώ. Οχι, ο Σαμαράς δεν πρέπει να βγεί να πεί τί θα κάνει ειδικότερα. ΄Εχει ήδη δώσει το πλαίσιο στο οποίο θα κινηθεί και δεν
      χρειάζεται σήμερα να μετατεθεί η προσοχή του κόσμου από όσα αισχρά
      και προδοτικά κάνει αυτή η κυβέρνηση στην ανάλυση των προτάσεων
      της αξ.αντιπολίτευσης (οι οποίες ούτως ή άλλως θα διαστρεβλωθούν από τα κανάλια τουπασοκ) και να ξεχαστεί ο κόσμος, ώστε η κυβέρνηση να λάβει παράταση ζωής.
      Ο εν δυνάμει κυβερνήτης της Ελλάδος Α.Σ. δεν χρειάζεται να γίνει γρα
      φικός Καρατζαφέρης για ν΄αναλάβει ευθύνες που δεν στο κάτω κάτω δεν του αναλογούν.

  16. Greco avatar
    Greco 06/10/2011 22:10:38

    πραγματι το πασοκ εχει ενα ποστο 20 τα εκατο απτο οποιο δυσκολα πεφτει κατω, ενω με οσα εχει κανει θα πρεπε να κινειται σε μονοψηφια νουμερα

    η εξηγηση που δινω εγω ειναι οτι προκειται για αθροισμα:
    α) πρασινοφρουρων που μεχρι να πεθανουν θα ψηφιζουν πασοκ για δυο λογους: ειτε γιατι εχουν οικονομικο συμφερον (ιδιως ο πρασινος κομματικος στρατος του δημοσιου και των ΔΕΚΟ), ειτε γιατι ειναι αθεραπευτα ηλιθιοι
    Η ηθικη διάβρωση που επεφερε ο παπανδρεισμος σε ολη την ελληνικη κοινωνια επετρεψε να υπαρχουν τετοιες ομαδες

    β)μεταναστων που απεκτησαν δικαιωμα ψηφου με πασοκικες διαδικασιες και χρωστανε την ανταποδωση

    γ)πολλων "ομογενων" που εφερε επισης κατα χιλιαδες το πασοκ απτο πρωην ανατολικο μπλοκ (ειναι γνωστο οτι ο σημιτης το 2000 κερδισε με τις ψηφους εκ ρωσιας)

    δ)διαφορων εθνικων ή γλωσσικων μειονοτητων οπως ρομά κ.α. και κυρίως των τουρκομουσουλμανων της Θράκης

    ειναι παραδοξο πως η πλειοψηφια του ελληνικου λαου εχει τυφλωθει τοσο ωστε να μην εχει καταλαβει την κοινωνικη και πληθυσμιακη μεταλλαξη της ελλαδος που επιχειρησε το πασοκ απτην πρωτη στιγμη που ηρθε στην εξουσια

    • ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
      ΠαναγιώτηςΖΜεσ @ Greco 06/10/2011 23:45:40

      +100000000

    • Lampros avatar
      Lampros @ Greco 07/10/2011 09:52:48

      Συμφωνω απόλυτα. Το πασοκ έχει εδώ 35 χρόνια φροντίσει να φτιάξει το στρατό του που θα το ακολουθεί πιστα. Αρχικά ηταν οι βολέμενοι των κλαδικών, και σήμερα το νεό φρουτο των λαθροπασόκων. Η μονη λύση ειναι η μειωση της αποχης. Ο κοματικός στρατος του Πασοκ, θα παει όλοκληρος να ψηφίσει, αν παει όλος ο λαος θα φτάσουν το 15% max.

  17. Ραβινος avatar
    Ραβινος 06/10/2011 22:12:07

    Ακουγοντας μετα το σχολιο του Αλεξη που παει με ολα ξερετε αυτα τα οικουμενικη κυβερνηση ,κυβερνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ , να αρθουν στο υψος της ωριμοτητας του κοσμου τα κομματα κλπ καταλαβαινει τοι οχι μονο ειναι πειραγμενα τα νουμερα αλλα και κακοπαιγμενα με αλλαγες δημοσκοπικου σκηνικου εξαφανισης της Ντορας γιατι δεν φτουραει πια και προβολη του καραγκιοζφυρερ ετσι για να ελεγχεται το παιχνιδι.Κοντος ψαλμος αλληλουια ερχεται η ωρα της εξαφανισης του καραγκιοζφυρερ που θα αποτελεσει πια τον πρωτο στοχο της ΝΔ !

  18. vaggelis avatar
    vaggelis 06/10/2011 22:28:48

    ΣΚΑΕΙ γαιδαρο ο αλαφουζος με τα δωρακια που κανει σε πασοκ λαος και κουβελη

  19. EΛΛΗΝΑΣ avatar
    EΛΛΗΝΑΣ 06/10/2011 22:33:31

    Eίναι πολύ μεγαλύτερη η διαφορά και ήδη η Ν.Δ. είναι αυτοδύναμα η νέα κυβέρνηση της χώρας. Τώρα σχετικά με το ποσοστό που δίνει στο ΠΑΣΟΚ σαφώς υπάρχει μαγείρεμα και θα συμφωνήσω με τον Strange Attractor

  20. Δημήτρης Ιατρόπουλος avatar
    Δημήτρης Ιατρόπουλος 06/10/2011 22:37:58

    Γιατί αδέρφια μου, μπαίνετε στο λούκι και μιλάτε για εκλογές;
    Μόλις προχτές κλείσανε τη... μισή τους "δουλειά"..
    Τώρα γυαλίζουν τις κουτάλες για το δεύτερο ημίχρονο..

    Μην ψάχνετε δια του παρόντος πολιτικού συστήματος κάποια αλλαγή..

    Όσο ο Αντώνης δεν στήνει ανοιχτό Ανένδοτο, (μην ενοχλεί η λέξη) έτσι θα μας πάνε, ως το 13.
    Που θα έχει τελειώσει ο τόπος και θα έχουν βρει τις άκρες τους με το ντόμινο σε Ιταλία και Ισπανία.
    Οπότε θα μας γυρίσουν στη δραχμή, όχι όταν θέλουμε εμείς, (δηλαδή νωρίτερα, με την κήρυξη του ψευτοχρέους ως επαχθούς και την Ελλάδα επιτέλους ανεξάρτητη χώρα για πρώτη φορά από το 1828), αλλά όταν αποφασίσουν αυτοί.

    Για κάποιους από μας οι δεκαετίες του 50 και του 60 είναι σχετικά παρούσες μνημονικά, μ αυτές μεγαλώσαμε.
    Η Γενιά της Καφετέριας όμως, θα υποφέρει.
    Θα υποφέρει πολύ..

    Όσο για τις "δημο-ανασκολοπήσεις", τι να λέμε τώρα.
    Δουλευόμαστε μεταξύ μας;
    Έλεος πια, μας εγκατάλειψε εκτός απ΄την αξιοπρέπειά μας και η στοιχειώδης κοινή λογική τώρα;

    Κι όσο για τους "εμφιλοχωρούντες" μεροκαματιάρηδες της παραπληροφόρησης και του Ψ.Π. από τα κακομεταφρασμένα εγχειρίδια των Υπηρεσιών, (δύο ευρώ στο Μοναστηράκι, στην υπόγα..) θα τους τρώμε σε κάθε μαχόμενο μπλογκ και σε κάθε συζήτηση στη μάπα.
    Άν δε μάθουμε να τους πετάμε έξω στο φτερό.
    Είναι τα τσογλάνια της υπόθεσης. Μη μασάτε.

    Με αγάπη
    ο Δημήτρης.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 06/10/2011 22:55:02

      ...Για κάποιους από μας οι δεκαετίες του 50 και του 60 είναι σχετικά παρούσες μνημονικά, μ αυτές μεγαλώσαμε.
      Η Γενιά της Καφετέριας όμως, θα υποφέρει.
      Θα υποφέρει πολύ...

      Έτσι. Δυστυχώς.

    • Εύμηλος avatar
      Εύμηλος @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 07/10/2011 12:56:53

      +1.000.000.000. ΜΠΡΑΒΟ

  21. danaos avatar
    danaos 06/10/2011 22:45:10

    "Η Γενιά της Καφετέριας όμως, θα υποφέρει.
    Θα υποφέρει πολύ.."
    Δεν μ'ενδιαφέρει Δημήτρη τόσο πολύ αυτό, όσο αυτό:www.antinews.gr/2011/10/06/126024/

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ danaos 06/10/2011 23:30:41

      Γενιά της καφετέριας είμαστε όλοι ρε δάσκαλε?

    • Δημήτρης Ιατρόπουλος avatar
      Δημήτρης Ιατρόπουλος @ danaos 07/10/2011 00:39:46

      Συμφωνώ Δαναέ μου αγαπημένε.

      Μόνο που να μωρέ, αν αυτή η Γενιά της Καφετέριας
      έπαιρνε μια στάλα χαμπάρι τι συμβαίνει
      και ποια είναι σ' αυτό τον τόπο η σχέση
      της Σημαίας του ΄ Έθνους με τη Ρομφαία του Λαού, διιστορικά,
      ίσως να μην πέφτανε στην ανέχεια τα γεροντάκια μας..

      Είναι ένας καημός και φόβος μου αυτός,
      μην ξεμείνουμε από ελληνικό νιάτο..
      Τα μυαλά του,κιόλας φεύγουνε έξω.
      Μα και τα μπράτσα του, φοβάμαι, εκτονώνονται στα γυμναστήρια
      και στα λαϊφσταϊλίστικα παρακμιάσματα..

      Στην κρίσιμη στιγμή και στη μεγάλη ώρα,
      ποιος θα σηκώσει το λάβαρο λοιπόν;

      • danaos avatar
        danaos @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 07/10/2011 07:53:54

        Το περίμενα,το πιστεύεις ποιητή μου;
        "Λίγοι, μια χούφτα είμαστε οι Ρωμιοί
        λίγοι μια χούφτα ξερολιθιά κι αρμύρα
        και βάσανο πολύ
        λίγοι μια χούφτα, κάμποι και γιαλοί
        φίλοι με το Χάρο και με τη ζωή"
        Άιντε να ξυπνήσουμε απ' το λήθαργο!

  22. ORIMA avatar
    ORIMA 06/10/2011 22:46:21

    Παρακολουθώ ότι η ΑΠΟΧΉ στην δημοσκόπηση είναι 34% ! Δηλαδή ΠΆΝΩ από το πρώτο κόμμα! Επίσης, ένας στους 3 Έλληνες ΑΠΈΧΕΙ. Ταυτόχρονα, ΜΑΚΡΑΝ ο ένας στους 2 Έλληνες θέλει πρωθυπουργό ΤΟΝ ΚΑΝΈΝΑ! Ήμαρτον !

    • φωνη avatar
      φωνη @ ORIMA 06/10/2011 23:03:40

      Ξέρεις τι φταίει; Η προπαγάνδα των καναλιών που διασύρει όλον τον πολιτικό κόσμο. Αυτό το : "όλοι ίδιοι" (ενώ είναι προφανές ότι δεν ισχύει, δε γίνεται κανείς να είναι ίδιος με κάποιον άλλον) έχει περάσει στους πολλούς. Και μάλιστα μερικοί νομίζουν ότι είναι αυτόνομα- αντιδραστικά στοιχεία όταν λένε ΚΑΝΕΝΑΣ-ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ, ενώ αυτή είναι η πιο προφανής προπαγάνδα των καναλιών!!!!!!!!!!!!

      Το δεύτερο που φταίει είναι το σοκ από όσα συμβαίνουν. Δεν προλαβαίνουν να συνέλθουν από το ένα χαστούκι μέτρων και τρώνε το άλλο. Είναι σε μια κατάσταση μουδιάσματος και αναμονής. Και αυτό συμβαίνει ειδικά σε αυτούς που έχουν εγκλωβιστεί στο "όλοι ίδιοι" και στον "κανέναν". Αυτοί δεν έχουν καμία ορατή ελπίδα μπροστά τους για το μέλλον. Σκέφτομαι εγώ πχ τον εαυτό μου πως θα ένιωθα αν στη ΝΔ δεν ήταν ο Σαμαράς και ήταν η Ντόρα. Θα έβλεπα μπροστά μου το απόλυτο χάος. Πιστεύω έτσι νιώθουν και οι άνθρωποι αυτοί που δημοσκοπικά τους λένε "αναποφάσιστους" ή "αποχή" .

      • Theo avatar
        Theo @ φωνη 07/10/2011 06:25:27

        δεν καταλαβα γιατι δεν ειναι ολοι ιδιοι?
        δηλαδη σε τι διαφερει η Διαμαντοπουλου απο τον Χτζηδακη? η ο Λοβερδος απο τον Μητσοτακη και τον Αρουλη?
        να συνεχισω η ανατριχιασατε ηδη?
        ειστε καλα? ολοι συστυχως για την αμοιρη Ελλαδα, ιδιοι ειναι!
        α, ξεχασα υπαρχει και ο Σαμαρας! Οταν ξυπνησει θα εχουμε περασει απεναντι!!!!

        • Αντ avatar
          Αντ @ Theo 07/10/2011 09:47:46

          Έτσι ακριβώς!!! Τι να κάνει ο "κούκος" Σαμαρας, μέσα σε ένα εντελώς παρηκμασμένο κόμμα, με στελέχη παλαιοκομματικής λογικής και νεοφιλελεύθερης απόκλισης; Με λίγες φωτεινές εξαιρέσεις, τα περισσότερα μέλη της Κοινοβουλευτικής Ομάδας, θα μπορούσαν να είναι στελέχη του ΔΗ.ΣΥ.!!! Επίσης, σκεφτείτε το εξής: πόσοι από τους βουλευτές της Ν.Δ. διατηρούν ανοιχτή παρασκηνιακή "γραμμή" με την Ντόρα; Αν νομίζετε ότι ο αριθμός είναι μονοψήφιος, γελιέστε!

      • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
        ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ φωνη 07/10/2011 08:54:14

        @φωνή.
        Επαναλαμβάνω ότι έχεις μια ορθότητα και διεισδυτικότητα στις αναλύσεις σου.
        Συμφωνώ κι εγώ με όσα λες.
        Οσο η ΝΔ δεν έχει "δικά της" κανάλια ενημέρωσης το
        παιχνίδι θα είναι δύσκολο , μα πάρα πολύ δύσκολο.
        Βλέπεις ανθρώπους που τους έχουν κόψει μισθούς, σύνταξη,ελπίδα και λένε "αντε μωρέ τί να κάνει κι ο Σαμαράς. Ολοι ίδιοι είναι".
        Οι θέσεις Σαμαρά περνούν λίγο πριν το τέλος των ειδήσεων (έκανα παρατήρηση επ΄αυτού) και εν τάχει,
        χωρίς να δίνεται καμμιά παράμετρος ή έστω σχόλιο. Επιπροσθέτως, σε συζητήσεις -ενώ είναι θεσμοθετημένο να βρίσκονται εκπρόσωποι των μεγάλων κομμάτων- λίγες φορές θα δείς εκπροσώπους της ΝΔ, όχι γιατί δεν
        ενδιαφέρονται, αλλά γιατί δεν τους καλούν.
        Ο Σαμαράς αυτό που θεωρώ ότι πρέπει να κάνει είναι
        να κουνήσει το δάχτυλο στους λυμαίνοντες τα ΜΜΕ, ότι τώρα δεν είναι τα πράγματα όπως παλιά. Θα έχουν ν΄αντιμετωπίσουν άλλαδεδομένα. Για το αποτέλεσμα όμως δεν βάζω το χέρι μου στη φωτιά. Εδώ χρειάζεται
        ειδική αντιμετώπιση.

  23. Delta Lamda avatar
    Delta Lamda 06/10/2011 22:46:34

    η ΝΔ παίρνει 31,5%, > 38%

    το ΠΑΣΟΚ 22,5 %, > 17%

    το ΚΚΕ 10%, > 10%

    ο ΣΥΡΙΖΑ 9,5% > 10%

    ο ΛΑΟΣ 9%, > 5%

    ΔHM. AΡ. 5% > 3,5%

    ΟΙΚΟΛ. 3% > 3

    ΔΗΜ. ΣΥΜ. 2% > 2%

    • Θόδωρος avatar
      Θόδωρος @ Delta Lamda 07/10/2011 11:04:11

      11,5% ΛΟΙΠΑ;;!
      Ας πούμε ΑΝΤΑΡΣΥΑ 1,5%, Χ.Α 1,5%, οι υπόλοιποι πόσο να πάρουν;
      Δε βγαίνει με τίποτα.

  24. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 06/10/2011 23:04:04

    Κατά τη προσωπική μου γνώμη,θεωρώ ότι οι εξελίξεις των επόμενων ημερών θα είναι τέτοιες,όπου αυτή η δημοσκόπηση αποδεικνύεται ''πρόωρη''.Αυτός ο μήνας είναι ΓΕΜΑΤΟΣ από γεγονότα.Στο τέλος,όταν καθίσει ο κουρνιαχτός,θα δούμε συνολικά τη δύναμη του κάθε κόμματος,καθώς και τη δυναμική που θ'αναπτύξει η Νέα Δημοκρατία.Το στάδιο,τώρα,είναι μεταβατικό και όλα είναι εν εξελίξει.

  25. ΙΩΝΑΣ2 avatar
    ΙΩΝΑΣ2 06/10/2011 23:06:38

    Μην ματαιοπονειται περι ημερομηνιας εκλογων.
    Εκλογες θα κανει το Συστημα οταν ο Σαμαρας και η Ν.Δ.
    θα ειναι κοντα στο ποσοστο που θα τους επιτρεπει να συγκροτησουν αυτοδυναμη κυβερνηση αφ' ενος και αφ' ετερου οταν ο Παπανδρεου εχει ολοκληρωσει το συμβολαιο του με τους ξενους δανειστες μας.
    Αν θελουμε να κανουμε μια πρωτη εκτιμηση λιγο πριν την πτωχευση που εκτιμαται οτι θα μας επιβληθει γυρω στον Μαρτη του 2012 η οποια θα συνοδευεται με παρα πολυ σκληρα μετρα για το Λαο.
    Ε

    Τωρα για τα ποσοστα που δινει το βαρομετρο του Αλαφουζου κρατατε μικρο καλαθι.
    Σε καθε περιπτωση εκτιμηση μου ειναι οτι οταν αποφασισουν να πανε για εκλογες η χωρα θα ειναι πτωχευμενη(επισημα) και η οικονομια της σε κατασταση νεκροταφειου.
    Θα μπορεσει ο Σαμαρας και με ποιο κομματικο επιτελειο να διαχειριστει μια
    τετοια κατασταση;

  26. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ avatar
    ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 06/10/2011 23:08:31

    Ο Σαμαράς πρέπει να καταλάβει οτι τελείωσε ο χρόνος του οχι σε ολα ήρθε η ώρα για το κάλεσμα σε συναίνεση.Είμαστε στο παρα πέντε.
    Καποιοι ακραίοι λαικιστές πολιτικοί νάνοι σπρώχνουν αθελά τους την ΝΔ στην μεγαλύτερη ήτα της ιστορία της "Την χρεοκωπία της Ελλάδας".

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 06/10/2011 23:33:07

      Μπαρδόν? Συναίνεση με ποιον? Με τον δήμιο μας? Και από που κι ως που ήττα της Ελλάδας η αποτυχία του ΓΚΑΠ? Πάμε καλά?

    • Πέτρος.Μ avatar
      Πέτρος.Μ @ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 06/10/2011 23:58:49

      Απόστολε εν αποστολή , δεν μασάμε , δεν γλιτώνετε.
      Βάλτε την συναίνεση εκεί που ξέρετε.

    • Αντίθετος avatar
      Αντίθετος @ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 07/10/2011 09:50:54

      Είμαστε όντως στο "παρα πέντε". Αν όμως τώρα συναινέσει ο Σαμαράς, πολύ απλά Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΑ ΧΡΕΩΣΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΗ ΧΡΕΟΚΩΠΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ! Τώρα καλείται να αποδείξει αν έχει κότσια, αν θα τον γράψει η ιστορία ως Εθνάρχη ή ως Εφιάλτη!!!

  27. gf-dmp avatar
    gf-dmp 06/10/2011 23:24:59

    Όλα αυτά θα είχαν σημασία αν επρόκειτο να γίνουν εκλογές.
    Τι λόγο έχει όμως μια χούντα να προκυρήξει εκλογές?
    Τις κάνει αν, όποτε και όπως θέλει.
    Ποιός μπορεί να τους αναγκάσει?
    Και να εξασφαλίσει και το αδιάβλητο της διαδικασίας?
    (Γιατί θυμάμαι τον Άρη, κάποια νύχτα εκλογών, κάτι περίεργα να λέει και μετά να τον εξαφανίζουν)...

    Όσο για τους πασόκους, μην το ψάχνετε, αυτοί δεν αλλάζουν γνώμη.
    Σου λένε, "αν με το πασοκ περνάμε τέτοιες καταστάσεις, με την ΝΔ θα είμασταν σε ακόμα χειρότερη θέση. Αν υπήρχε λύση, θα την έβρισκε και θα την εφάρμοζε το πασοκ"...

    • tpe avatar
      tpe @ gf-dmp 06/10/2011 23:45:26

      Έτσι... Πες τα, γιατί αν τα λέω μόνο εγώ με κράζουν...

  28. προβοκατορας avatar
    προβοκατορας 06/10/2011 23:26:55

    δηλαδη αυτος ειναι ο καημος σας εσας? το 32% επι ποσης αποχης? δλδ ενα 32% με 40% αποχη απο την καλπη και φυγαμε για κυβερνηση? ο πρωτος(βλ. σαμαρας) αναγκαστικα ΘΑ ΣΥΜΜΑΧΙΣΕΙ για να κυβερνησει αλλιως το πουλακι πεταξε! τωρα ποιος θα ειναι αυτος ο Θεος και η ψυχη του. Αφου το βλεπεται οι αλλοι παραπεουν (κατω απο 20% θα παρουν) κι ομως οι ψηφοι πανε αλλου, κανεις εκ των 2 καθεστωτικων παραταξεων δεν πειθει τον κοσμο, ο οποιος με τοσα και τοσα που τραβαει ριζοσπαστικοποιηται προς τα δυο ακρα και δεν εννοω τσυριζα και λαγος... θα τριβετε τα ματια σας μερικοι εκεινο το βραδι

  29. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 06/10/2011 23:45:11

    O δημοσκοπησεις του Μαυρη για την Καθημερινη γενικα ειναι αντικειμενικες με την ιδιοτυπια οτι γινονται με αναγωγη και δεν εχουν αναποφασιστους.
    Θυμιζαω οτι ειναι οι μονες που προβλεψαν τα αποτελεσματα του 2004 και 2007 με τον Καραμανλη καθαρα νικητη οταν ολες οι αλλες μιλουσαν για αμφιρροπο αποτελεσμα.
    Για πολυ καιρο εδιναν μπροστα το ΠΑΣΟΚ προκαλωντας διαμαρτυριες που ομως αποδειχθηκαν αβασιμες καθως αυτη ηταν η αληθεια.
    Μαλλον και τωρα ειναι η αληθεια.Οι 9 μοναδες διαφορα εινα φυσιολογικες.
    Ουτε ειναι δυνατον να εξαφανισθει το ΠΑΣΟΚ ουτε η κεντροαριστερη πλειοψηφια.Οσο για το ΛΑΟΣ το μεταναστευτικο και η εγκληματικοτητα καθως και η απαιτηση για σκληρη δεξια πολιτικη αρκετων ειναι επαρκης λογος για το ποσοστο του.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ψυχραιμια 07/10/2011 01:43:13

      Το exit poll του Μαυρή που... επέμενε κιόλας επί ώρες για "σίγουρη είσοδο των Οικολόγων στη Βουλή" το 2009, το θυμάσαι;

    • Αντίθετος avatar
      Αντίθετος @ ψυχραιμια 07/10/2011 09:52:36

      O Μαυρής ήταν αντικειμενικός ΠΡΙΝ "καταλάβει" το συγκρότημα της Καθημερινής ο Mr Παπαχελάς και η γνωστή πρεσβεία...

  30. Tassos avatar
    Tassos 06/10/2011 23:45:55

    Είμαι ένας απλός ψηφοφόρος που έχει ψηφίσει στο παρελθόν και τα 2 μεγάλα κόμματα.Δεν πιστεύω στα κόμματα αλλά στους αρχηγούς τους. Το μόνο κόμμα που θα υπερηφανεύομαι σε όλη μου τη ζωή ότι ψήφισα είναι η ΠΟΛ.ΑΝ. Την υπέρβαση που τότε ο Σαμαράς κατάφερε να κάνει μόνο σε επίπεδο στελεχιακού δυναμικού, πιστεύω ότι θα την κάνει τώρα και σε επίπεδο απλού ψηφοφόρου. Θες γιατί θα τον δουν σαν την μόνη ελπίδα για την χώρα, θες από ιδιοτέλεια για να κρατήσουν τα κεκτημένα, θες γιατί ο άνθρωπος είναι ότι πιο ανιδιοτελές έχει εμφανιστεί τα τελευταία 30 χρόνια στην πολιτική,θες... Αλλά πιστεύω ότι το ποσοστό που θα πάρει θα συγκλονίσει το πολιτικό σκηνικό. Απλά, φανταζόμουν ότι η πολιτική δικαίωση αυτού του ευπατρίδη πολιτικού θα ερχόταν υπό άλλες συνθήκες και όχι μέσα σε συνθήκες κοινωνικής καταστροφής.

  31. Λεωνίδας avatar
    Λεωνίδας 06/10/2011 23:52:06

    Σύμφωνα με το βαρόμετρο ούτε η ασφάλεια είναι πρόβλημα, ούτε η εθνική άμυνα, ούτε η εξωτερική πολιτική, ούτε το εισόδημα. Τελικά οι ηλίθιοι είναι ανίκητοι (έτσι νομίζουν).

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Λεωνίδας 07/10/2011 06:40:32

      +1000
      Μου κάνει κι εμένα εντύπωση η απουσία ή τα χαμηλά ποσοστά τέτοιων ερωτημάτων

  32. Aggelos avatar
    Aggelos 07/10/2011 00:07:35

    φτιαχτη εκτιμηση εκλογικου αποτελεσματος..με τα δεν ξερω δεν απαντω ριγμενα μεσα οπου γουσταρουν..

    τα πραγματικα ποσοστα ειναι 15 πασοκ 21 η ΝΔ περιπου..

  33. terra avatar
    terra 07/10/2011 00:08:20

    NΔ κάτω από 21%
    Πασοκ κάτω από 15%
    Αποχή 34%

    Τα δύο μεγάλα κόμματα είναι σε ιστορικό χαμηλό.

    Τα ποσοστά αυτά είναι παρόμοια με αυτά των άλλων δημοσκοπήσεων των τελευταίων ημερών . Το 22% του ΠΑΣΟΚ είναι ευσεβής πόθος του Αλαφούζου. Να είναι ευχαριστημένοι αν πιάσουν διψήφιο.

  34. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 07/10/2011 00:16:16

    Στα "προσωπικά" μου γκάλοπ (φίλοι, συνάδελφοι, κλπ), το παρήγορο είναι ότι το Πασόκ πιάνει μονοψήφια ποσοστά.
    Το δυστύχημα όμως είναι ότι ο ΣΥΡΙΖΑ πιάνει σεβαστό ποσοστό, αφού προφανώς ο κόσμος έχει "κοντή" μνήμη και ξεχνάει μπαχαλάκηδες, Υπατία, λαθρό, κλπ.
    (Και δεν έχω καμία αρνητική προδιάθεση προς την αριστερά. Κάθε άλλο. Αν έχει βέβαια οποιαδήποτε σχέση ο ΣΥΡΙΖΑ με την αριστερά, που αν μη τι άλλο πρεσβεύει την τάξη και την πειθαρχία, και όχι το μπάχαλο ή το δίκιο του λαθρομετανάστη κακοποιού)

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Strange Attractor 07/10/2011 00:22:15

      Η ΝΔ να αναδείξει τη σχέση του ΣΥΡΙΖΑ με τη λαθρομετανάστευση και τη νομιμοποίηση χιλιάδων λαθρομεταναστών. Μόνο θα κερδίσει. Πολύς κόσμος έχει ασαφή ιδεολογικό προσανατολισμό, σκέφτονται να ψηφίσουν Τσίπρα επειδή δήθεν ¨κάνει αντίσταση". Την ίδια στιγμή, απεχθάνονται τους λάθρο και μάλιστα τους Αφροασιάτες.
      Δεν έχει αναδείξει η ΝΔ, από φοβία, τον ρόλο του νταβατζή που παίζει ο ΣΥΡΙΖΑ. Να τον προκαλέσει στο συγκεκριμένο θέμα, για να ξεσκεπαστεί ο εθνοπροδοτικός ρόλος του Τσίπρα και της λοιπής αριστερίστικης κλίκας. Είναι αδιανόητο οι εθνομηδενιστές να μιλάνε υποκριτικά για πατρίδα και η ΝΔ να χάσκει.
      Προσωπικά, είμαι βέβαιος ότι θα έρθει μία μετωπική σύγκρουση ΝΔ και ακροαριστεράς, όπως συνέβη στα Δεκεμβριανά, όπου όμως μόνο η Ακροαριστερά ήταν επιτιθέμενη. Τώρα θα πρέπει η ΝΔ να αντεπιτεθεί στην κατάλληλη στιγμή και να τους ξεσκεπάσει αλύπητα.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ΒΙΣ 07/10/2011 01:39:57

        Ξέρω ότι θα με πεις τρελό και θα με πάρεις με τις ντομάτες γι' αυτό που θα πω... αλλά έχεις σκεφτεί ποτέ το ενδεχόμενο να κάνει... καλό στη ΝΔ η δημοσκοπική άνοδος του ΣΥΝ;

        Αποκλείεις το ενδεχόμενο να υπάρχουν κάποιοι -όχι λίγοι- που, έχοντας εκμανεί εναντίον της πολιτικής του ΠΑΣΟΚ, θα ήθελαν πολύ να το τιμωρήσουν σκληρά αλλά θα ψήφιζαν Τσίπρα "μόνο και μόνο για να μη μείνει εκτός Βουλής"; Και τώρα, βλέποντας τα (ασφαλή) ποσοστά του ΣΥΝ, απελευθερωμένοι πλέον να ψηφίσουν ΝΔ ώστε να εξαφανίσουν οριστικά το ΠΑΣΟΚ από την πολιτική σκηνή;

        Τα πράγματα δεν είναι μονοδιάστατα, αγαπητέ ΒΙΣ...

      • Θόδωρος avatar
        Θόδωρος @ ΒΙΣ 07/10/2011 11:12:21

        Μόλις γίνει η πτώχευση και θα τρέχουν οι έλληνες στη δυτική ευρώπη για ένα κομμάτι ψωμί εκεί θα δεις πόσο ρατσιστική αντιμετώπιση θα έχουν.

    • ink avatar
      ink @ Strange Attractor 07/10/2011 00:42:42

      "(Και δεν έχω καμία αρνητική προδιάθεση προς την αριστερά. Κάθε άλλο. Αν έχει βέβαια οποιαδήποτε σχέση ο ΣΥΡΙΖΑ με την αριστερά, που αν μη τι άλλο πρεσβεύει την τάξη και την πειθαρχία, και όχι το μπάχαλο ή το δίκιο του λαθρομετανάστη κακοποιού)"

      Kαι μη χειρότερα ( το σχόλιο πάει στον συντάκτη του σχολίου) !!
      Τι να κάνει και ο Συριζα που ο Αντωνακης άνιξε τις πόρτες και μπήκαν όλα τα κακοποια΄στοιχέια της Αλβανίας !!
      Επίσης δεν έστειλε ο Συριζα εκστρατευικά σώματα στο ΙΡΑΚ και στο Πακιστάν οι κυβερνήσεις του Γιωργάκη και του Αντώνακη τους στείλανε απο την πατρίδα τους εδώ για να αποτελέσουν το περίφημο ανασφαλιστο εργατικό δυναμικό!!

      • Αυτόνομος avatar
        Αυτόνομος @ ink 07/10/2011 02:00:48

        Η άσχετος είσαι ή εμπαθής σαν τη Ντορούλα που κλαίει την μοίρα της. Ο μπαμπάς της ήταν πρωθυπουργός τότε κι αν άνοιξαν οι πόρτες, τις άνοιξε ο πρωθυπουργός και ο υπουργός των εσωτερικών. Ο Σαμαράς του είχε πει στο Αργυρόκαστρο "και του χρόνου στις πατρίδες σας" και η προπαγάνδα του Μητσοτάκη τότε σε συνεργασια με την προπαγάνδα του ΠΑΣΟΚ (πχ Ελευθεροτυπία) άρχισαν να λένε αυτά που λες. Και συγκρατήσου λίγο. Πότε ήταν πρωθυπουργός ο Σαμαράς για να στείλει στρατό στο Ιράκ;

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ ink 07/10/2011 08:10:53

        ink, μήπως ο Σαμαράς προκάλεσε και την περεστρόικα, και την κατάρρευση της ΕΣΣΔ, και τη πτώση του τείχους, και όλα αυτά;
        Διότι μόνο αν είναι έτσι, είναι και υπεύθυνος για τους Αλβανούς, Ρουμάνους, Τσετσένους, κ.ά. που πλημμύρισαν την χώρα.
        Μήπως η καραμέλα αυτή είναι λάθος;
        Σκέψου το.

        • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
          ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Strange Attractor 07/10/2011 08:59:39

          Σιγά ρε παιδιά.
          Ξεχάσαμε την άρση του εμπολέμου με την Αλβανία
          επί Κ.Παπούλια, μετά το οποίο οδηγηθήκαμε αυτού
          που περιγράφετε;

  35. zap-zap avatar
    zap-zap 07/10/2011 00:21:17

    Ευτύχημα εννοείς, όσο πιο ψηλά ο ΣΥΡΙΖΑ, τόσο πιο κοντά στο 12% το ΠΑΣΟΚ.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ zap-zap 07/10/2011 00:34:25

      Σε εκλογικό και ψηφοθηρικό επίπεδο έχεις δίκιο.
      Σε κοινωνικό... είναι λυπηρό φαινόμενο, και έχει απόλυτο δίκιο παραπάνω ο ΒΙΣ.
      Υπάρχει ταραχή εν κρανίω σε πολλούς συμπατριώτες μας, που κατά τα άλλα είναι "οικογενειάρχες".
      Όσο μεγαλύτερο το ποσοστό του Σύριζα, τόσο πιο θρασείς θα είναι οι χατζαροφόροι της Ομόνοιας από το Μάγκρεμπ.

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ Strange Attractor 07/10/2011 01:56:28

        Μακάρι να το συνειδητοποιήσουν όλοι αυτό το τελευταίο, Αττράκτορα.

        ΥΓ: Πάντως κανένας ας μην χάφτει παραμύθια για υποτιθέμενους... δεξιούς από τα γενοφάσκια τους που δήθεν θα ψηφίσουν Τσίπρα τώρα στα γεράματα επειδή τάχα τα λέει καλά για το μνημόνιο (λες και υπήρχε περίπτωση να κληθεί ποτέ να κυβερνήσει αυτός). Αυτά εξυπηρετούν σκοπιμότητες.

        • noldor avatar
          noldor @ ΚΜ 07/10/2011 09:46:42

          Είσαι πολύ βαθιά νυχτωμένος.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ noldor 07/10/2011 22:46:14

            Εσύ συριζαίε τί άλλο θα'λεγες;

        • ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
          ΠαναγιώτηςΖΜεσ @ ΚΜ 07/10/2011 11:29:47

          Και όμως υπάρχουν! Τουλάχιστον στα λόγια και τώρα που δεν έχουν ακόμα προκηρυχθεί εκλογές υπάρχουν Δεξιοί που λένε ότι θα ψηφίσουν το Τσίπρα γιατί"μόνο αυτός κάνει αντίσταση στο μνημόνιο". Μόλις προχθές στο γραφείο μου με ένα συνεργάτη μου είχαμε ακριβώς αυτή την συζήτηση. Και τι ωραία που τα είπε (ο Τσίπρας) και μόνο αυτός μιλάει και όλοι ίδιοι είναι κτλ. Και όταν του ανέφερα καλά και ωραία όσα λες αλλά ξέρεις τι ισχυρίζεται και τι υποστηρίζει το κόμμα του Τσίπρα και ο ίδιος ο Τσίπρας για τα Εθνικά Θέματα για την θρησκεία για την Ιστορία για τους λαθρομετανάστες μόνο τότε θορυβήθηκε κάπως. Υπάρχουν πολλοί τέτοιοι λοιπόν που πρέπει να κερδηθούν ξανά από το κόμμα.Άλλο ένα παράδειγμα ο συνάδελφός μου και εταίρος μου στο τεχνικό γραφείο μου. Παραδοσιακοί ψηφοφόροι που στέκονται μόνοστα οικονομικά (διότι αυτό τους και μας καίει όλους) και βάζουν σε δεύτερη μοίρα όλα τα άλλα. Πρέπει λοιπόν να τονιστεί εμφατικά μάλιστα η αληθινή θέση του ΣΥΝ για όλα τα μη οικονομικά θέματα και κυρίως για το πόσο αντίθετη είναι με την σωστή έννοια της Φιλοπατρίας!

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ ΠαναγιώτηςΖΜεσ 07/10/2011 11:58:58

            Αυτό το φωνάζω εδώ μπας και το ακούσει κανείς και από το περιβάλλον του Σαμαρά:
            Να χτυπηθεί ο ΣΥΡΙΖΑ στο θέμα της λαθρομετανάστευσης.
            Ο κόσμος έχει αγανακτήσει, φοβάται πλέον.
            Δεν έχει όμως αντιληφθεί τον ρόλο του νταβατζή που παίζει ο ΣΥΡΙΖΑ.
            Μία καλή λύση:
            Χωρίς να φανεί μπροστά ο Σαμαράς, να αρχίσουν βουλευτες της ΝΔ να εξαπολύουν μύδρους κατά του ΣΥΡΙΖΑ για το θέμα των λαθρομεταναστών. Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν μπορεί να απαρνηθεί τον πραγματικό εαυτό του, θα βγει να τους υποστηρίξει! Και εκεί θα καρφωθεί, θα ξεγυμνωθεί στην κοινή γνώμη.

  36. Aris. A avatar
    Aris. A 07/10/2011 00:40:50

    Η δημοσκόπηση σε κάποια στοιχεία αποδίδει την αλήθεια σε άλλα παίζει παιχνίδι:

    Το Πασόκ πέφτει και ειδικά το κύρος του Παπανδρέου είναι εξατμισμένο.
    Πλέον και πολύ οπαδοί του Πασόκ τον αποκαλούν Τσολάκογλου.

    Αυτοί που φεύγουν από το Πασόκ ανάλογα με την ιδεολογική τους προέλευση πάνε σε ΝΔ, Αριστερά αλλά και Λαος αφού τους είναι ποιο εύκολο σε πρώτη φάση να πάνε εκεί παρά στην ΝΔ.

    Ο Καρατζαφέρης έχει καταφέρει να κάνει ένα κόμμα τουρλού τουρλού στους δεξιούς να φαίνεται σκληρός δεξιός στους απογοητευμένους Πασοκτζήδες ο άνθρωπος που έβαλε πλάτη στα δύσκολα και δεν άντιπαλεύει το Πασόκ όπως η ΝΔ και για αυτό γίνεται συμπαθείς.

    Η Ντόρα μας τελείωσε είναι έξω από τους σχεδιασμούς της επόμενης ημέρας ούτε σαν εξαπτέρυγο δεν την θέλουν.

    Το ποσοστό Κουβέλη καραμπινάτο ψεύτικο. Τον θέλουν ψηλά για να προσδίδουν κύρος σε αυτά που θα τον βάλουν να λέει. Ειναι αυτός που θα αναλάβει πρωτοβουλίες για έυρύτερη κυβέρνηση συνεργασίας.

    Θέλουν επίσης να μην εμφανίσουν την δυναμική Τσίπρα ο οποίος δεν είναι συνεργάσιμος και λεέι πολλά που αποκαλύπτουν τον ρόλο όσων θέλουν να στήσουν το παιχνίδι συγκυβέρνησης της μετά-Πασόκ εποχής.

    Η ΝΔ διατηρεί τον πυρήνα της αλλά δεν είναι πειστική στην κύρια μάζα όσων φεύγουν από το Πασόκ κυρίως γιατί δεν έχει σχηματίσει και παρουσιάσει την ηγετική της ομάδα αλλά και γιατί υπάρχουν σκοτεινά σημεία σε όσα λέει.

    Παλαιότερο άρθρο σε antinews Ροδινού Φάκτορα κατατοπιστικότατο για το τι φταίει.

  37. zap-zap avatar
    zap-zap 07/10/2011 00:47:34

    υπερβάλλει ο ΒΙΣ, μην το κάνεις και εσύ...
    έτσι και αλλιώς το μέτωπο ενάντια στο μνημόνιο και το ξεπούλημα της πατρίδας μαζί με τον ΣΥΡΙΖΑ το κάνεις, όχι με τον ΛΑΓΟ και την Χ.Α.

  38. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 07/10/2011 01:20:04

    Ζαπ ζαπ και Δημήτρη Ιατρόπουλε μπράβο. Είστε οι μόνοι που έχετε πιάσει τον σφυγμό της κοινωνίας. Η ΝΔ κοιμάται τον ύπνο του δικαίου. κάνει αντιπολίτευση της πλάκας ο Σαμαράς είναι εξαφανισμένος από την ΔΕΘ μέχρι σήμερα έχει κάνει μόνο μια δήλωση 30 δευτερολέπτων έξω από τα γραφεία της ΝΔ, Εγώ με τον Αντώνη είμαι αλλά δυστυχώς ο κόσμος ζητάει απ'αυτόν να βγει μπροστά και όχι να κρύβεται. Γι'αυτό τα ποσοστά της ΝΔ είναι κολημμένα ενώ θα έπρεπε να είχαν απογειωθεί. Δεν συμφωνώ ότι φταίει ότι οι ΄Ελληνες είναι και καλά αριστερόστροφοι μην ξεχνάμε τα ποσοστά του κόοματος το 1990 αλλά και το 2004. Αντίθετα ο Τσίπρας που τον έχει κυριολεκτικά ξεσκίσει βλέπει τα ποσοστά του να απογειώνονται και ας έφυγε και ο Κουβέλης! Ο Καρατζ. απλά επιβιώνει λόγω της ανυπαρξίας όχι της ΝΔ αλλά του ΣΑΜΑΡΑ γιατί έτσι κι'αλλιώς η ΝΔ ακόμη προκαλεί απέχθεια και μόνο αυτός μπορεί να τραβήξει το κάρο.!

    • Κατερίνα avatar
      Κατερίνα @ ΓΙΑΝΝΗΣ 07/10/2011 01:35:56

      πολύ σωστά, ακριβως ετσι είναι..

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ΓΙΑΝΝΗΣ 07/10/2011 12:01:43

      Nα μας πεις τι λέει ο Τσίπρας για λαθρομετανάστευση και εγκληματικότητα. Ξεκάθαρα.

      Σε 30 χρόνια τα μνημόνια θα είναι παρελθόν. Αλλά οι Αφροασιάτες φοβούμαι ότι θα είναι εδώ και μάλιστα πολλαπλασιασμένοι.

  39. Πέτρος.Μ avatar
    Πέτρος.Μ 07/10/2011 01:36:13

    Δηλαδή για να καταλάβω.
    Μέτωπο με τον Σύριζα θα ανοίξουμε τώρα;
    Και δεν αναφέρομαι στους εμμονικούς ''δεξιους''.
    Αυτοί νομίζουν ακόμη ότι το ΠΑΣΟΚ είναι αριστεροτερα της ΝΔ και εφαρμόζει σοσιαλισμό!

    Εγώ όχι από προσωπικά γκάλοπ αλλά με την απλή λογική καταλαβαίνω:

    -Ο Σύριζα ανεβαίνει διαρκώς γιατί απλά ο Τσίπρας κάνει Αντιπολίτευση
    και καλύπτει το τεράστιο κενό που υπάρχει πλέον αριστερά της ΝΔ, όσο η τελευταία
    φοβάται -δεν θέλει-δεν μπορεί , διαλέξτε , να καλύψει μέρος του

    - Η στασιμότητα της ΝΔ τελικά αντανακλά την μοναχικότητα του αρχηγού της.

    - Ο ΑΣ αντί να αναλώνει επί ματαίω δυνάμεις για να νεκραναστήσει ένα πολιτικό πτώμα , πρέπει να απευθυνθεί περισσότερο και απευθείας στον λαό χωρίς διαμεσολαβητές όπως έκανε στην εκλογή του και δικαιώθηκε

    • Tonia G avatar
      Tonia G @ Πέτρος.Μ 07/10/2011 14:18:17

      +++!

  40. HELLAS avatar
    HELLAS 07/10/2011 01:37:30

    Κύριε ink
    ίσως να σκέφτεστε καλά πριν γράψετε οτιδήποτε.
    Λοιπόν για το άνοιγμα των συνόρων θα πρέπει να σας θυμίσω κάποια
    μικρά γεγονότα που έχετε ξεχάσει.

    Το 1940 η Ιταλία χρησιμοποιεί τα εδάφη της Αλβανίας για να εισβάλει στην Ελλάδα. Σύμφωνα με τους κανόνες της διπλωματίας όταν δεχτείς επίθεση από τρίτον οποιος χρησιμοποιεί εδάφη γειτονικής χώρας αυτομάτως είσαι σε εμπόλεμη κατάσταση με την γειτονική χώρα απο όπου γίνεται η εισβολή.

    Η Ιταλία άλλαξε στρατόπεδο το 1943 και το 1944 μια και την δέχτηκαν οι Αμερικανοι και οι Εγγλέζοι.

    Το 1945 η Γερμανια συνθηκολογεί στους Συμμάχους (που αποτελούταν και από την Ιταλία χωρίς να είναι παρόντες στην συνθηκολόγηση).

    Η Αλβανία όμως δεν συμμετείχε στον πόλεμο (πλην των Αλβανων εθελοντων στη μεραρχία των Ες Ες "Σκαντεμπεργκ" - πολλοί οι οποιοι ήταν οι γνωστοί σε εμάς Τσάμηδες).

    Μέχρι το 1993 ίσχυε η εμπόλεμη κατάσταση με την Αλβανία μια και δεν είχε
    υπογραφεί καμία συνθήκη είρηνης μεταξύ Ελλάδος - Αλβανίας και τα σύνορα ήταν ΚΛΕΙΣΤΑ.

    Η Ευρωπαική Ενωση θεωρούσε ότι είναι αδιανόητο ένα κράτος μέλος να είναι σε εμπόλεμη κατάσταση με γειτονική χώρα. Ετσι η Ελλάδα υπέγραψε συνθήκη ειρήνης το 1993 και έτσι αποκαταστάθηκαν οι σχέσεις με την Αλβανία.

    Αλλά από την άλλη βάλτε τη λογική να δουλέψει...

    Ο Σαμαράς ήταν Πρωθυπουργός?
    Ο Σαμαράς ήταν Υπουργ. Αμύνης?
    Ο Σαμαράς ήταν στο ΚΥΣΕΑ?

    Η απόφαση αυτή δεν λαμβάνεται μόνο από τον Υπουργό Εξωτερικών...

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ HELLAS 07/10/2011 03:54:12

      Θα μου επιτρέψεις να σε διορθώσω...ελαφρά!
      Υπήρχε εμπόλεμο καθεστώς με την Αλβανία από το 1949 έως και το 1988!
      Το 1949 ο Παπάγος είχε ρίξει βολές πυροβολικού εναντίων θέσεων υποστηρίξεως των Συμμοριτών στο Αλβανικό έδαφος και το 1988, ο Παπούλιας ως ΠΑΣΟΚος ΥΠΕΞ έκανε την άρση αυτής της εμπόλεμης κατάστασης.
      Τα υπόλοιπα είναι Ιστορία!

  41. ΚΜ avatar
    ΚΜ 07/10/2011 02:03:44

    Ο Σαμαράς δεν χρειάζεται κανένα μέτωπο-λυκοφιλία με Σύριζα και Ανταρσύα, προκειμένουνα ακυρώσει το μνημόνιο. Για να κάνει αυτά που είναι να κάνει απαιτείται αυτοδυναμία, όχι ομηρία!

    Άντε γιατί μου φαίνεται ζήλεψαν ορισμένοι αριστεροί τα κόλπα του κωλοτούμπα Καρατζαφέρη, όταν μίλαγε για «πολυκατοικίες» και άλλα φαιδρά.

  42. Greco avatar
    Greco 07/10/2011 02:49:38

    σε συνεχεια του παραπανω σχολιου μου για την πληθυσμιακη συνθεση αυτων που ψηφιζουν πασοκ, ερχεται προς επιβεβαιωση και το μοναδικο παγκοσμιως φαινομενο να μην επιτρεπεται απτο κοινοβουλευτικο κατεστημενο της ελλαδικης μπανανιας στους ελληνες του εξωτερικου να ψηφιζουν

    κατι τετοιο θα εδινε σιγουρα περεταιρω προβαδισμα στη νεα δημοκρατια, καθως οι ελληνες του εξωτερικου προφανως ζουν σε σοβαρες χωρες οπου ουτε λαικιστικα σοσιαλιστικα υβριδια που υποσχονται λεφτα οπως το πασοκ υπαρχουν, ουτε σταλινικη αριστερα

  43. blue nile avatar
    blue nile 07/10/2011 03:02:48

    Πω πω τι νέα μάθαμε και σήμερα !!!

    Ο Καρατζετζιφιόγκος είναι στ0 9% !!! Ναι και εγώ είμαι δύο μέτρα με γαλλική μύτη, γαλαζοπράσινα μάτια, σταρένια επιδερμίδα, πετυχημένος γιατρός, είμαι αρσενικό αλλά έχω ρομαντική ψυχή και είμαι έτοιμος να δωθώ στη μία ευαίσθητη γυναικεία ύπαρξη ανεξαρτήτου εμφάνισης αρκεί να αποτελέσει τη μούσα ενός αέναου ερωτικού οίστρου. Και η διαφορά ΝΔ - ΠΑΣΟΚ μόνο στο 9% , μη ξεχάσω να πω ότι έχω λεπτό μυώδες κορμί και θεληματικό πηγούνι ...

    Όσοι παίρνουν ακόμα στα σοβαρά τις δημοσκοπήσεις δεν προσμετρούν κάτι σημαντικό. Η ροπή προς την αισιοδοξία είναι κάτι έμφυτο στον άνθρωπο ο οποίος έχει ανάγκη να πιάνεται από κάπου και να παραμυθιάζεται ότι τα πράγματα στο μέλλον θα είναι καλύτερα χωρίς να υπάρχει λογική βάση για αυτή τη προσμονή. Η ορμέμφυτη αισιοδοξία μπορεί να νικήσει και τη πιο πραγματική πραγματικότητα. 'Ετσι μέχρι τώρα αυτοπαραμυθιαζόμασταν ότι οι επίγονοι και απόγονοι του Ανδρέα θα φέρουν την αλλαγή ή ότι ένας άπειρος πολίτης θα πραγματώσει την πολυαναμενόμενη επανίδρυση φέρνοντας αισίως εις πέρας το τιτάνιο έργο αποπασοκοποίησης της κοινωνίας. Σε πείσμα της επαγωγικής μεθόδου ή των ενθυμημάτων που τεκμηρίωναν ότι μετά το '81 δεν είδε ο τόπος άσπρη μέρα λόγω των ανεπαρκών και προβληματικών ηγεσιών.
    Εκεί ποντάρει ακριβώς πλέον και όλη η καθεστωτική προπαγάνδα. Αποκαλύπτει την προηγούμενη ηγετική και κομματική ανικανότητα ενώ παράλληλα αναλύει τις προηγούμενες ανεκπλήρωτες υποσχέσεις και μας ζητά για πρώτη ουσιαστικά φορά να σταθούμε κριτικά και με περισσή επιφύλαξη απέναντι στον Αντώνη Σαμαρά επειδή ( τώρα βέβαια χρησιμοποιεί την επαγωγή και τα ενθυμήματα) και αυτός ένας λαοπλάνος σαν τους άλλους είναι, μια από τα ίδια, ένας ακόμα πολιτικός που θα πάρει την εξουσία έτσι για να την πάρει.
    Αυτό που όμως που ξεχνούν είναι ότι με το να έχουν καταγραφεί θετικά στη συλλογική μνήμη τα έργα και οι ημέρες του και το ότι ο μεστός αντιπολιτευτικός του λόγος που πείθει ότι κοπιάζει υπέρ της λύσης των προβλημάτων που αντιμετωπίζει η πατρίδα και δεν τέρπεται σε μια ατέρμονη αξουσιολαγνεία, ο Σαμαράς σφυρηλατεί εκείνη τη λογική βάση που είναι ικανή και αναγκαία για τη δημιουργία της ελπίδας.
    Ο λαός για πρώτη φορά στην μεταπολίτευση πηγαίνοντας στη κάλπη δεν θα διαλέξει ούτε την εθνική κατάθλιψη της πασοκικής ύβρεως ούτε τις ψευδαισθήσεις της αισιοδοξίας.
    Στις γοργά επερχόμενες εκλογές η ελπίδα θα έχει τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο.
    Καλή μας απαλλαγή.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ blue nile 07/10/2011 10:37:34

      !!!!!!!!!!!!!

      • Σταύρος avatar
        Σταύρος @ ΕΥΑ 07/10/2011 21:18:19

        Ναι.
        Μην ακούσεις για "θεληματικό πιγούνι" εσύ!!! :) :) :)

  44. george avatar
    george 07/10/2011 03:18:50

    Ειστε υπερβολικοι και αδικοι με τον ΛΑΟΣ στην δημοσκοπηση της GPO πηρε 8% αρα με αναγωγη ειναι γυρω στο 11%.
    Ο ΣΥΡΙΖΑ ειχε παρει 4,8% οποτε υπαρχει ενα σαφες αβανταρισμα απο τον ΣΚΑΙ προς τον Τσιπρα (και τους Οικολογους).

  45. Iωάννης avatar
    Iωάννης 07/10/2011 03:27:13

    Ο κ. Παπούλιας ως Υπουργός Εξωτερικών του ΠΑΣΟΚ το 1987, ήταν εκείνος που υπέγραψε την άρση του εμπολέμου με την Αλβανία, χωρίς προηγουμένως να κατοχυρωθούν και να αναδειχθούν έμπρακτα τα ανθρώπινα και εθνικά δικαιώματα του Ελληνισμού της Βορείου Ηπείρου ο οποίος αριθμεί πάνω από 550 χιλιάδες Έλληνες και ακόμη περισσότερους αν συμπεριληφθούν σε αυτούς χιλιάδες άλλοι που με βία εξαλβανίσθησαν.
    Aυτά προκειμένου να γνωρίζουμε ποιός άνοιξε τη πόρτα της Ελλάδος στους Αλβανούς.

  46. popolaros avatar
    popolaros 07/10/2011 08:06:58

    Τα δικά μου γκάλοπ λένε ότι το Πασοκ είναι κάτω από 15% με καθοδική πορεία για μονοψήφιο.
    ΝΔ στα ίδια που ήταν.
    Ο Τσίπρας είναι διψήφιος και τρίτο κόμμα αυτή τη στιγμή.
    Τα 2 δημοκρατικά 'μαγαζιά' είναι εκτός και κάτω από 3%.
    Ιδίως το ποσοστό Κουβέλη βγάζει μάτι!!
    Καρατζαφέρνεις κοντά στο τάληρο.

  47. Theo avatar
    Theo 07/10/2011 08:07:59

    σωστος!!!!

  48. Bloody_Ophelia avatar
    Bloody_Ophelia 07/10/2011 08:40:59

    Πραγματικά απορώ πόθεν τους προκύπτουν τα ποσοστά αυτά.
    Είναι προφανώς κοιλιακά.
    Σε δικό μου γκάλοπ 50 ανθρώπων, με συγκεκριμένες αποφάσεις κι όχι "κεφαλι -ομελέτα, να δω στω τέλος που θα μου κάτσει"
    εμφανίζονται:
    ΠΑΣΟΚ 2
    ΝΔ 30
    ΛΑΟΣ - Κανένας
    ΚΚΕ: 8
    ΣΥΡΙΖΑ - Κανένας
    ΚΟΥΒΕΛΗΣ: Κανένας
    ΝΤΟΡΑ: 2
    ΑΠΟΧΗ ( Συνειδητή): 8

    • dima avatar
      dima @ Bloody_Ophelia 07/10/2011 12:46:04

      50 άτομα, σόρυ αλλά δεν αποτελούν στατιστικό δείγμα

  49. Ίωνας avatar
    Ίωνας 07/10/2011 08:58:32

    Εδώ και πολύ καιρό, η εφημερίδα και το κανάλι του συγκροτήματος Αλαφούζου, δουλεύουν μεθοδικά για την καλλιέργεια πολιτικού κλίματος υπέρ μιας ...συγκυβέρνησης, ή μιας οικουμενικής κυβέρνησης. Αυτό βέβαια, είναι απόλυτα λογικό. Όταν η αυτοδύναμη, φιλική προς τους κρατικοδίαιτους επιχειρηματίες κυβέρνηση καταρρέει κι όταν είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο, ότι η επόμενη αυτοδύναμη κυβέρνηση δεν θα τους είναι καθόλου φιλική, είναι επόμενο, να κάνουν ότι περνάει από το λιγδωμένο τους χέρι, ώστε με οποιονδήποτε τρόπο, να εμποδίσουν την επερχόμενη, εχθρική προς αυτούς κυβέρνηση, να αποκτήσει αυτοδυναμία. Και οι εν λόγω επιχειρηματίες-καναλάρχες επιχειρούν να πετύχουν τον στόχο τους, είτε πιπιλώντας την γνωστή ...καραμέλλα ότι όλοι οι πολιτικοί είναι ίδιοι, είτε με την δημοσίευση δημο-ανασκολοπήσεων όπου αφελώς καταγράφεται ότι το 36%, (18%+18%), της κοινής γνώμης επιθυμεί συγκυβέρνηση, ή οικουμενική κυβέρνηση. Ματαιοπονεί όμως το χαλκείο του κατά τα άλλα συμπαθεστάτου κυρίου Αλαφούζου και όσοι τάσσονται με αυτή την ...γραμμή. Ο Ελληνικός Λαός έπαθε κι έμαθε. Ήδη η ΝΔ καταγράφει θριαμβευτικά ποσοστά σίγουρης αυτοδυναμίας και οι Έλληνες πολίτες τιμούν με την εμπιστοσύνη τους τον ευπατρίδη της πολιτικής Αντώνη Σαμαρά, εναποθέτοντας στις πλάτες του τις ελπίδες τους για την σωτηρία και την αναγέννηση του Έθνους. Οι δήμιοι και βασανιστές του Ελληνικού Λαού, μόνο για ένα πράγμα μπορούν να είναι σίγουροι. Η ΝΔ και ο Αντώνης Σαμαράς έχονται! Είναι ήδη εδώ, για να κάνουν τους χειρότερούς τους εφιάλτες πραγματικότητα. Νέμεσις ante portas!

    • Ίωνας avatar
      Ίωνας @ Ίωνας 07/10/2011 09:01:46

      Η ΝΔ και ο Αντώνης Σαμαράς έρχονται.

  50. netakias avatar
    netakias 07/10/2011 09:54:25

    Δεν μας γράφει για την συσπείρωση, ήδη το ΠΑΣΟΚ μιλάει για "αξιολόγηση" των νεοπροσλαμβανομένων με ΑΣΕΠ!

    Δηλαδή στις εκλογές το ΠΑΣΟΚ θα έχει (ξανα) τους Δημόσιους Υπάλληλους στο πλευρό του.

  51. S.R. avatar
    S.R. 07/10/2011 10:22:45

    Εαν δεν ηττηθη η αριστερη ιδεολογια και δεν προβληθη η αποτελεσματικοτητα της "δεξιας" ιδεολογιας, παντα η Ν.Δ. θα αγκομαχαει στις δημοσκοπησεις, και οι διαρροες του Πασοκ θα ειναι κυριως προς τα αριστερα....Αν δεν "φωναξουμε" οτι η παρουσα κριση, δεν ειναι αποτελεσμα μονον, ηλιθιας ηγεσιας, αλλα, ΚΥΡΙΩΣ, ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ, ( πχ διοριζομαστε ολοι, ει δυνατον, στο Δημοσιο, οπου και καθοριζουμε εμεις τους μισθους μας, κυνηγαμε φορολογικα τους επιχειρηματιες, οταν διπλα μας τα γειτονικα κρατη τους ανοιγουν τις φορολογικες πορτες κλπ), τοτε δεν προκειται ποτε η δεξια παραταξη,
    να διοικηση αποτελεσματικα αυτην την χωρα.... Και οι οποιες διαρροες του Πασοκ θα ειναι προς αριστερα, αφου το κυριο παραπονο του κοσμου θα ειναι, οτι ριχνει τους μισθους, καταργει τις συλλογικες συμβασεις κλπ , οποτε τα αριστερωτερα του Πασοκ κομματα, θα ειναι ΠΑΝΤΑ πιο φερεγγυα, στο να αποκαταστησουν αυτες τις αδικιες .... Αν δεν ειπωθει οτι, ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΦΕΡΝΕΙ Ο ΠΕΛΑΡΓΟΣ ΑΛΛΑ ΟΙ ΦΟΡΟΙ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΚΜΑΖΟΝΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΕΞΑΓΩΓΙΚΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ, αν δεν επισημανουμε οτι στον ιδιωτικο τομεα οτι Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ειναι το βασικο κομματι του ( οχι ομως ο διαπλεκομενος με το Δημοσιο, οπου σε αγαστη συνεργασια με διεφθαρμενους Δ.Υ.,καλυμενους απο την απολυτη ατιμωρισια, λυμαινονται τον δημοσιο πλουτο, αλλα αυτος που ρισκαρει τα δικα του λεφτα, δινει δουλεια σε κοσμο, και προσπαθει να παραγαγη ανταγωνιστικα ) ,αν δεν τα ΦΩΝΑΞΟΥΜΕ αυτα, τοτε ,ιδεολογικα, παραμενουμε στα αριστερα χωραφια, και ΕΝΙΣΧΥΟΥΜΕ την αριστερη ιδεοληψια.....Και αν λοιπον οι αριστερες ιδεες παραμενουν εν ισχυει, τοτε, δικαιως, οι ψηφοφοροι θα προτιμουν τους γνησιους φορεις αυτων των ιδεων, και οχι τους "ερζατς" ( αυτο συνεβη και με την κυβερνηση Σουφλια, Ντορας, Καραμανλη)....
    Κατα την γνωμη μου, σε αυτο ο Σαμαρας εχει πολυ λιγο ( για να ειμαι επιεικης) ,πετυχει......

  52. ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
    ΠαναγιώτηςΖΜεσ 07/10/2011 11:07:50

    +100000000
    Ειδικά για τον Άγιο Λουκά υπάρχει η Βιογραφία του σε ντοκιμαντέρ και είναι συγκλονιστικό το τι πέρασε για την πίστη του και την επιστήμη του!

  53. Papasmurf avatar
    Papasmurf 07/10/2011 12:06:18

    Το ΜΑΑΣΤΡΙΧΤ ειναι ΔΕΞΙΑ Πολιτικη.
    Η ΚΑΠ (κοινη αγροτικη πολιτικη) ειναι ΔΕΞΙΑ Πολιτικη.
    Η Συνθηκη της Λισαβωνας ειναι ΔΕΞΙΑ Πολιτικη.
    Η Ευρωπαικη Ενωση ειναι ΔΕΞΙΑ Πολιτικη.
    Η Ευρωζωνη ειναι ΔΕΞΙΑ πολιτικη.

    Τα χαλια μας ΣΗΜΕΡΑ ειναι ΔΕΞΙΑ πολιτικη.
    ΑΠΛΑ και ΞΕΚΑΘΑΡΑ !!!

    • terra avatar
      terra @ Papasmurf 07/10/2011 14:07:51

      Μη τα λες ξαφνικά, μπορεί να ξυπνήσουν στη ΝΔ , να δούν τι ψήφισαν στον εφαρμοστικό και να τα κακαρώσουν από τον τρόμο.

    • Γενίτσαρος Πανεπιστημίου avatar
      Γενίτσαρος Πανεπιστημίου @ Papasmurf 07/10/2011 14:57:36

      @Papasmurf
      Είμαστε η μοναδική χώρα στον κόσμο που κυβερνάει κομμουνισμός.Εμείς και η Βόρεια Κορέα.Η Κούβα αρχίζει να εκδημοκρατίζεται. Πλέον είναι μια ορθόδοξη κοινωνία.
      Ενώ στην Ελλάδα:
      -Η αριστερά προβάλλεται από τα ΜΜΕ
      -Η αριστερά κάνει κουμάντο στη λαθρομετανάστευση
      -Η αριστερά αλλάζει την ιστορία
      -Οι αριστεροί είναι οι βολεμένοι -Κανένας αριστερός δεν φυλακίζεται
      - Η δεξιά για 30 χρόνια εμποδίζεται να κυβερνήσει
      -Η δεξιά είναι η στιγματισμένη και η αριστερά γιορτάζει τα κονσερβοκούτια.

      Έλεος!!!!

    • S.R. avatar
      S.R. @ Papasmurf 07/10/2011 17:25:17

      Πλακα κανεις ρε φιλε? Η ευροζωνη η Ε.Ε προβληματα εχουν αλλα οι λαοι τους δεν ΠΕΙΝΑΝΕ οπως οι λαοι που εφαρμοσαν και ΕΦΤΥΣΑΝ τον κομμουνισμο !Αυτα λοιπον τα αφελη και σαχλα επιχειρηματα μονο σε σας του ΚΚΕ πιανουν και πουθενα αλλου επι γης...Ασε μας λοιπον και τα πραγματα ειναι σοβαρα ... Αντε πια με την κασσετα....Αποτυχημενο απολιθωμα της ιστοριας εισαστε, οδηγησατε λαους στην εξαθλιωση, και μιλατε και απο πανω ? Ασε μας ρε φιλε , ασε μας.....

  54. tak avatar
    tak 07/10/2011 14:01:32

    S.R. μαζί σου! "η παρουσα κριση, δεν ειναι αποτελεσμα μονον, ηλιθιας ηγεσιας, αλλα, ΚΥΡΙΩΣ, ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ, (πχ διοριζομαστε ολοι, ει δυνατον, στο Δημοσιο, οπου και καθοριζουμε εμεις τους μισθους μας, κυνηγαμε φορολογικα τους επιχειρηματιες"...

    • S.R. avatar
      S.R. @ tak 07/10/2011 17:54:35

      Φιλε tak πρεπει να το αντιληφθη ο καθε ενας απο μας που προβληματιζεται για το τι εχει γινει, και φτασαμε ως εδω .... Ειναι απογοητευτικο να βλεπεις επιβιωση αριστερων οικονομικων ιδεοληψιων και στην Ν.Δ. ... Η φοβικη δεξια πρεπει να παψει να απολογειται και να αριστεριζει, πλεον... Ειναι και αντιπαραγωγικο και ολιγον κακομοιρο....Κατι παει να γινει με τον Σαμαρα, αλλα παλι μισα πραγματα και μασημενα λογια... ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΧΩΡΙΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ...Πρωτα νικας στις ιδεες και μετα στις εκλογες.... "Ντεμι" συμπεριφορες, δεν πετυχαινουν....

  55. S.R. avatar
    S.R. 07/10/2011 17:43:13

    Το σχολιο αφορουσε τον Papasmurf...

  56. tzager avatar
    tzager 07/10/2011 19:01:23

    H σε γενικές γραμμές έγκυρη Public Issue επιβεβαιώνει την αίσθησή μου ότι όσο αργούν οι εκλογές τόσο τόσο τα ποσοστά του δικομματισμού θα συρικνώνονται, κυρίως λόγω της απότομης καθίζησης των ποσοστών του ΠαΣοΚ.

    Επίσης η δημοσκόπηση επιβεβαιώνει την πρόβλεψή μου ότι η επόμενη Βουλή θα είναι τουλάχιστον εξακομματική.

    Δεν είναι τυχαία φυσικά η ραγδαία πτώση της δημοτικότητας του κυβερνώντος κόμματος, αφού χάνει τη στήριξη μεγάλου μέρους παραδοσιακών ψηφοφόρων του, των δημόσιων υπαλλήλων, που αποτελούσαν τη ραχοκοκαλιά του από τις αρχές της δεκαετίας του '80.

    Σε αυτό όμως το ρευστότατο σκηνικό παρατηρούμε τη ΝΔ να μην καρπώνεται σχεδόν τίποτα από τη φθορά του παραδοσιακού της αντιπάλου και να παρουσιάζει μία ασυνήθιστα παρατεταμένη σταθεροποίηση- αν όχι ελαφρά υστέρηση- στα ποσοστά της. Γιατί????

    Γιατί πολύ απλά σχεδόν κανείς από τους αγανακτισμένους ενεργούς πολιτικά ή μη πολίτες δεν πιστεύει την ακατάσχετη υποσχεσιολογία και την επίπλαστη φιλολαική ρητορική και την αντιφατική μετριοπάθεια της Ρηγίλλης!!!!

    Γιατί πολύ απλά οι πολίτες πια είναι πολύ περισσότερο ώριμοι από τις πολιτικές ηγεσίες και τους παρατρεχάμενούς τους. Οι πολίτες δεν πιστεύουν στον απλοικό και ασαφή "άλλο δρόμο", "άλλη πολιτική", "διαφορετική συνταγή", "δεν απολύεται κανείς", "δεν ξεπουλιέται τίποτα", "αυξάνω τις κατώτατες συντάξεις", "δεν μειώνω τους μισθούς στο δημόσιο" και από την άλλη " με δεσμεύει η υπογραφή της προηγούμενης κυβέρνησης..", " δεν ξέρω αν θα είναι εφικτό να καταργήσω το τέλος ακίνητης περιουσίας" κτλπ κτλπ.

    Δεν "τσιμπάνε" πια οι πολίτες!!!! Και καλά κάνουν!!!

    Το έργο είναι πολυπαιγμένο... Στην αντιπολίτευση κατά βάση καταγγέλεις και προτείνεις τα λιγότερο δυσάρεστα και όταν αναλάβεις τα ηνία της διακυβέρνησης τα κάνεις ΟΛΑ γαργάρα και το "παίζεις" σωστός και νουνεχής διαχειριστής... Και φαντάσου τώρα...!!!! Με μία "πονηρεμένη" τρόικα πάνω από το κεφάλι σου...

    Αν η ΝΔ θύμιζε λιγότερο τον κακό εαυτό της μεταπολίτευσης θα είχε σίγουρα περισσότερη απίχηση στην κοινή γνώμη. Οταν πατάς σε δύο βάρκες το πιθανότερο είναι να γίνεις "λούτσα"....

  57. NoPain avatar
    NoPain 07/10/2011 21:28:20

    22,5 % ΠΑΣΟΚ !!!! αυτό είναι τρελό νούμερο, περίμενα μονοψήφιο.

    Με ποια διαδικασία και κριτήρια γίνονται αυτές οι δημοσκοπήσεις ?

    Που πάνε και μετράνε? Στα τοπικά γραφεία του ΠΑΣΟΚ?

    • tzager avatar
      tzager @ NoPain 07/10/2011 22:56:08

      Μήπως περίμενες το ΠαΣοΚ στο 12%????

      Τριάντα χρόνια πελατάκια τα διαγράφεις έτσι εύκολα???

  58. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 07/10/2011 21:47:23

    Αδυναμίες Σταύρο μου, αδυναμίες!

  59. ΧΑΡΗΣ avatar
    ΧΑΡΗΣ 08/10/2011 04:23:24

    Γιατι να κανει εκλογες αφου αν κανει ουτε ο ιδιος με τους κολητους του πατερα του που ζουν μεχρη και σημερα,πολιτικα (κορακοζωητοι, ρε παιδι μου), δεν προκειτε να δουν την ΒΟΥΛΗ παρα μονο απο την T.V;;;;;
    Αφηνουν την κουταλα, τωρα που εγιναν MASTER-SEF(X);;;;;;;;
    Μας εχουν απο κατω τοσο καιρο, ειναι δυνατον να θελουν να αλλαξουμε θεση;;;

  60. Ηλιθιος και Αμόρφωτος Ελληνας avatar
    Ηλιθιος και Αμόρφωτος Ελληνας 08/10/2011 17:56:58

    Γενίτσαρε επαναλαμβάνω το σχολιό σου εδώ για να το εμπεδώσει ο λαός

    Ποσοστό Κομμουνιστικών κομμάτων = 50%

    22,5 + 10 + 9 + 5 + 3.5 = 50%
    (Πασ+ κκε+συρ+δα+οικ)

    37 χρόνια προπαγάνδας διέλυσαν τον κοινωνικό ιστό ενός λαού, τόσο βασανισμένου. Ανοίξτε λιγο παραπάνω τα σύνορα και ελληνοποιήστε όσους παράνομους αλλοδαπούς μπορείτε. Αφοπλίστε τον στρατό και τα σώματα ασφαλείας. Καψτε τα βιβλιοπωλεία όσων δεν συμφωνούν μαζί σας,
    έστω και γιά 17η φορά. Σπάστε στο ξύλο τους καθηγ. των πανεπιστημίων που διαφωνούν. Δολοφονήστε και δύο-τρείς υπαλλήλους από τους οποίους και η μία έγκυος.

    Συγχαρητήρια θα πάτε μπροστά.

  61. Nick63 avatar
    Nick63 08/10/2011 22:02:24

    Προς "TopGunZ", "αντίθετο":
    Είναι δυνατόν την ενδεχόμενη ήττα του Γ.Π.- χρεοκοπία της χώρας, να αγωνιζόμαστε μόνο και μόνο να μη τη χρεώσει η ιστορία στον Α.Σ.;
    Αυτό τελικά είναι το μόνο ενδιαφέρον μας;;;...
    Κύριοι, χρεοκοπία σημαίνει φτώχεια και εξαθλίωση για τον απλό λαό
    και όχι για τους παραπάνω πολιτικούς, βέβαια.
    Είναι δυνατόν να υπάρχει τέτοια είδους προσωπολατρεία σε ένα ηγέτη
    που περιμένει να κυβερνήσει πάνω στα συντρίμια, αρκεί να μην έχει
    χρεωθεί ο ίδιος την ήττα - χρεοκοπία; Έλεος πιά!
    Εάν ναί, τότε άξιος ο μισθός σας! Συγχαρητήρια!...Συνεχίστε να μας πείθετε
    ότι σε τούτη τη χώρα δεν έχει, και ούτε πρόκειται να αλλάξει τίποτα...
    Ότι θα παλεύουμε για το κόμμα και πάνω απ΄όλα για την εικόνα-αγιογραφία
    του αρχηγού μας, την ίδια στιγμή που δοκιμάζεται ο λαός φτάνοντας στα όρια
    της ψύχωσης. (Γνωρίζετε τι σημαίνει να είσαι απλήρωτος για 8 μήνες; αμφιβάλλω.) Μάλλον μιλάτε εκ του ασφαλούς φιλοτεχνώντας ταυτόχρονα
    το εικόνισμα του "άγιου Α.Σ."
    Τέλος, εάν δεν έχει κάτι ριξηκέλευθο να μας προτείνει ο Α.Σ. για να βγεί
    η χώρα απο τη κρίση, πρέπει να αρκεστούμε στις μέχρι τώρα υποσχέσεις
    περί "καλύτερης εφεδρείας απο του ΠΑΣΟΚ" και "επαναδιαπραγμάτευση
    του μνημονίου"; Δεν νομίζω.
    Θα μου αρκεί να παραμείνει αμόλυντη και άσπιλη η εικόνα του και ότι
    δεν θα έχει φορτωθεί προσωπικά ο ίδιος τη χρεοκοπία της χώρας...
    Περαστικά μας...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.