02/12/2009 19:29
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

'Ενας συνεργάτης του "Αντί" εκπρόσωπος Τύπου της ... ΝΔ



Με απόφαση του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας Αντώνη Σαμαρά ανατίθενται καθήκοντα εκπροσώπου Τύπου του Κόμματος στον Βουλευτή Β΄ Αθηνών Πάνο Παναγιωτόπουλο.  Παλιός φίλος, αλλά και συνεργάτης του περιοδικού "Αντί" ο Πάνος και του ευχόμαστε κάθε επιτυχία.

 Επίσης ανατίθενται καθήκοντα Κοινοβουλευτικών Εκπροσώπων του Κόμματος (κατά αλφαβητική σειρά) στους κ. Κεφαλογιάννη Μανώλη, Βουλευτή Ηρακλείου, Μαρκόπουλο Κώστα, Βουλευτή Ευβοίας, Τζαβάρα Κώστα, Βουλευτή Ηλείας.

 Ο Μ. Κεφαλογιάννης είναι η έκπληξη που σας λέγαμε προηγουμένως (http://www.antinews.gr/?p=26156) αφού ως γνωστόν στήριξε Ντόρα. Με τον Πάνο την πατήσαμε αφού γράψαμε ότι θα παραμείνει κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος οπότε ή κάτι άλλαξε από το πρωί που το γράψαμε, ή θα …τιμωρηθεί η πηγή.

Επίσης, καθήκοντα Διευθυντή του Νομικού Γραφείου του Προέδρου του Κόμματος ανατίθενται στον κ. Τάκη Μπαλτάκο, δικηγόρο Αθηνών.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. αρης avatar
    αρης 02/12/2009 17:34:10

    ο μπαλτακος ηταν το δεξι χερι του παυλου γιανακοπουλου στην καε παναθηναικος,για οσους δεν ξερουν στον μπασκετικο παναθηναικο...

  2. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 02/12/2009 18:05:31

    Όταν είχε φύγει από Υπουργός του Καραμανλή, νομίζω ότι είχα ακούσει να λένε ότι δεν άφησε μυστικό για μυστικό της κυβέρνησης που να ήξερε, που να μην έφυγε στους δημοσιογράφους. Επίσης ότι αυτός είχε ρουφιανέψει ένα διαμέρισμα κάπου στο Λυκαβηττό, αν θυμάμαι καλά, που έκανε μυστικές συναντήσεις του με υπουργούς ο Καραμανλής μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, και είχε αρχίσει να γεμίζει δημοσιογράφους η περιοχή. Λεπτομέρειες μπορεί να θυμάμαι λάθος, αλλά η γενική εικόνα ήταν, νομίζω, ότι δεν ήταν και το πιο αξιόπιστο άτομο εμπιστοσύνης ο Παναγιωτόπουλος.

  3. αρης avatar
    αρης 02/12/2009 18:10:20

    ρε παιδια μην τρελαθουμε κιολας,ο σπηλιωτοπουλος ειναι μια χρυση εφεδρεια του κομματος...χρειαζεται μια ψυχραιμη σταση και κυριως ενωτικη....ο σπηλιωτοπουλος ουτε πιεσε ουτε προκαλεσε με την συμπεριφορα του...ειναι καραμανλικος φουλ...και εκανε μια επιλογη υπερ της ντορας χωρις ακροτητες...τετοια στελεχη τα εχει αναγκη η παραταξη...και μακαρι να τον κατεβασει υποψηφιο δημαρχο...

    • ΦΏΤΙΟΣ ΑΘΑΝ. avatar
      ΦΏΤΙΟΣ ΑΘΑΝ. @ αρης 02/12/2009 19:07:55

      Επιεικώς φελλός .Αλλά τί να κάνουμε εχει πολλούς από δαύτους η πολιτική. Ξέρω παιδιά τον είχα και Υπουργό.

      • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
        ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ ΦΏΤΙΟΣ ΑΘΑΝ. 03/12/2009 10:33:19

        Είχατε δεί το...άγαλμα στον ΕΟΤ;

  4. Giorgos_T avatar
    Giorgos_T 02/12/2009 18:23:57

    Τι ξέρουμε γι αυτούς τους νέους εκπροσώπους του κόμματος;

  5. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 02/12/2009 18:26:14

    Για εκπρόσωπος τύπου πάντως κάνει. Ως προς αυτό δεν υπάρχει αμφιβολία. Τώρα αν υπάρχει σχέση εμπιστοσύνης με τον Αντώνη, εμάς δε μας πέφτει λόγος για τα περαιτέρω. Και στο κάτω-κάτω αν δεν χρησιμοποιήσει τους λίγους βουλευτές που τον στήριξαν, ποιόν θα χρησιμοποιήσει;
    Ο Μανώλης Κεφ. είναι λογικό και έξυπνο άνοιγμα. Στήριξε Ντόρα, όπως και όλη η οικογένεια, αλλά ασφαλώς δεν είναι μητσοτακικός. Προσωπικός φίλος του ΚΚ ήτανε και του Αντώνη, φαντάζομαι. Ολοι αυτοί ήταν φίλοι μεταξύ τους από την πρώτη γενιά της ΟΝΝΕΔ.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ Kώστας Θ. 03/12/2009 12:17:45

      Επιπλεον μεσω του Μανωλη Κεφαλογιάννη ο Σαμαράς κανει ανοιγμα στους Κρητικους που ψηφισαν Ντόρα κατα 90%.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ ΓΙΑΝΝΗΣ 03/12/2009 12:25:15

        Oι Κεφαλογιαννηδες ειναι απο τη παραδοσιακη δεξια μειοψηφια της Κρητης (βασιλοφρονες,καραμανλικοι μετα κλπ).Χρειαζονται και βενιζελογενεις εκει.

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ ψυχραιμια 03/12/2009 12:37:37

          Ναι, τους αποστάτες.

          Πού να πάρει μετά ψήφους η ΝΔ στην Κρήτη.

          Καλή η προσπάθεια Ψυχραιμία, αλλά ανεπαρκής.

  6. αρης avatar
    αρης 02/12/2009 18:33:50

    συμφωνω με τον κωστα αυτην την κινηση επρεπε να την ειχε κανει και ο κκ...και να ειχε διαλοστειλει τον ρουσοπουλο αλλα τον αφηνε και αυτος μας αφησε προικα το βατοπεδι...οπως και ο κεφαλογιαννης καλη επιλογη δυναμικος και στην τελευταια διακυβερνηση ηταν εκτος γιατι ειχε κανει την περιφημη δηλωση για τους νταβατζηδες....αλλα ο ζαγοριτης πρεπει να φυγει οπωσδηποτε αμεσα γιατι δεν κανει το παλικαρι...οσο για τον δασκαλακη ευελπιστω οτι θα φυγει απο εκει γιατι μπηκε εκει με τις ευλογιες του ρουσοπουλου...

  7. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 02/12/2009 18:44:01

    Ξερολας ο Παναγιωτοπουλος και φυσικα κατ εξοχην δεξιος που προσπαθει να περασει για αριστερος-εξ ου και το κοκκινος Πανος-ηταν ωστοσο αναμενομενο να παρει τη θεση αυτη αφου στηριξε Σαμαρα.
    Δεν εχει νοημα να πω οτι δεν μου αρεσει αφου ετσι κι αλλιως ψηφισα αλλο.
    Φοβουμαι ομως οτι οι σαμαρικοι θα απογοητευθουν γρηγορα.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ ψυχραιμια 02/12/2009 19:02:52

      Το ζητούμενο είναι να απογοητευθεί γρήγορα κι ο Σαμαράς και να μην τον χρησιμοποιήσει στο μέλλον σε υπεύθυνη θέση. Δεν μου αρέσει αυτή η επιλογή. Ωστόσο, κάποια στελέχη είναι ίσως αναγκαίο να αποτύχουν πρώτα και μετά να τα στείλει από εκεί που ήρθαν.

      Δυστυχώς, η υποστήριξη δημιούργησε δουλείες. Ο Παναγιωτόπουλος ήταν έξυπνος, έπιασε το μήνυμα του κόσμου, στήριξε Σαμαρά νωρίς και τώρα εισπράττει... Δεν χαίρομαι που εισπράττει, αλλά αντικειμενικά δεν μπορούσε να γίνει κάτι διαφορετικό. Ας ελπίσουμε να κριθεί κι αυτός σωστά και να μην κάνει υπερβολικά λάθος κινήσεις.

    • Factorx avatar
      Factorx @ ψυχραιμια 02/12/2009 19:29:34

      το "κόκκινος Πάνος" είναι απο το "λαική δεξιά".

      Σας πληροφορώ όμως οτι ήταν συνεργάτης του Αντί και φίλος καλός του Παπουτσάκη (ο συντακτης της βαρδιας που δεν το έκανε τίτλο απολυεται

      • (Α)θανάσης avatar
        (Α)θανάσης @ Factorx 02/12/2009 21:45:12

        Θυμάσαι όμως φάκτορα τις φρικτές εκπομπές του Παναγιωτόπουλου με τον Λεβέντη και τα πεινασμένα προσφυγόπουλα τα Χριστούγεννα?
        Ντιπ αχώνευτος και αντιπαθητικός, και ας μου άρεσε που βγήκε ο Σαμαράς...

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ ψυχραιμια 03/12/2009 10:34:47

      Κάνεις λάθος! Για όλα αυτά που απαριθμείς είναι ο...ιδανικός εκπρόσωπος Τύπου......!

  8. Προφήτης avatar
    Προφήτης 02/12/2009 19:07:40

    http://vapsomalliades.blogspot.com/2009/01/blog-post.html

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ Προφήτης 02/12/2009 19:16:52

      Το πιστεύεις ότι αυτό το κείμενο σκεφτόμουν κι εγώ να του βάλω λινκ;

  9. ΦΏΤΙΟΣ ΑΘΑΝ. avatar
    ΦΏΤΙΟΣ ΑΘΑΝ. 02/12/2009 19:16:46

    Η πορεία τού Αντώνη εν μέσω όφεων και σκορπίων. Αναγκαίοι ενωτικοί συμβιβασμοί και ανοιγματα ως Πρόεδρος όλων,και ασφαλώς χρησιμοποίηση όσων τού στάθηκαν. ΟΚ "ο κόκκινος" ωραιοπαθής, βερμπαλιστής και στυλιζαρισμένος Πάνος ας παραδεχτούμε ότι μπορεί να διαχειριστει τίς απαιτήσεις τις θέσης του και συνάφι των δημοσιογράφων . Μήν ξεχνούμε ότι στην έρημο της Β Αθ'ηνας τόν συνόδευε μόνος με τό Κατερινάκι πού και αυτό εντάξει δέν είναι Μερκελ και ογκόλιθος πολιτικής σκέψεως αλλά τό έλεγε η περδικούλα της .

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ ΦΏΤΙΟΣ ΑΘΑΝ. 02/12/2009 19:17:36

      Μόνον εγώ συμπαθώ τελικά την Παπακώστα;

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Blimblomblim 02/12/2009 19:21:30

        'Έτσι φαίνεται

        • ΦΏΤΙΟΣ ΑΘΑΝ. avatar
          ΦΏΤΙΟΣ ΑΘΑΝ. @ Προφήτης 02/12/2009 19:25:27

          Κι εγώ

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ Προφήτης 02/12/2009 19:26:19

          Τι το στραβό έχει; Αυτοδημιούργητη, με μεγάλη ευφράδεια, έντιμη, σοβαρή, έξυπνη.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Blimblomblim 02/12/2009 19:27:43

        Οχι και εγω.Οσες φορες την ειχα παρακολουθησει δεν ειχα βρει κατι επιληψιμο αλλα για καποιο λογο δεν την ηθελαν ισως επειδη δεν ηταν στους "ευγενεις" του κομματος.
        Υποτιθεται οτι οι ευγενεις εχασαν αλλα μπορει και οχι.

      • Κώστας Θ. avatar
        Κώστας Θ. @ Blimblomblim 02/12/2009 22:57:35

        Είναι άξια θαυμασμού η Παπακώστα. Κόρη χωροφύλακα, αν δεν κάνω λάθος, έφτασε να γίνει πολύ καλή δικηγόρος και βουλευτής παρά τα όσα έχει περάσει με το παιδί της.
        Δεν έγινε υφυπουργός, επειδή έπρεπε να βολευτούν τα τζάκια και οι φίλοι της Ντόρας.
        Και στήριξε τον Σαμαρά από την αρχή, δε δίστασε όπως οι άλλοι.
        Και ωραία γυναίκα - τι άλλο θέλετε?

      • B.K.Σ. avatar
        B.K.Σ. @ Blimblomblim 03/12/2009 03:34:31

        Kι εγώ την συμπαθώ πολύ! δεν είναι πλαστικός άνθρωπος, πόσο μάλλον γυναίκα,
        ...την πρόσεχα τις πρώτες μέρες που ήταν κοντά στον Σαμαρά, που ήταν σχεδόν μόνος..., την αγωνία της, σα μάνα κοίταγε τριγύρω της να τον προστατεύει...

      • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
        ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Blimblomblim 03/12/2009 10:36:02

        Κι εγώ, γιατί έχει και προσωπικό δράμα κι όμως είναι πρώτη στις επάλξεις της παράταξης!

  10. Μαυρη Αντιδραση avatar
    Μαυρη Αντιδραση 02/12/2009 19:43:22

    @ Blimblomblim Το ανκδοτο με το π...στη γαιδαρο το ξερεις? καπως ετσι ειναι τα πραγματα...Αλλα ρε παιδια ελεος πια με τους ιδιους και τους ιδιους. Και ο συνδικαλισμος εχει στελεχη και η ΔΑΠ αλλα τοσοι και τοσοι καρατομημενοι υπαρχουν που κοβονταν τα κεφαλια τους γιατι προεξειχαν.... κατι παρομοιο που εγινε με το Σαμαρα υπαιτιοτητι Εβερτ το 93... τοση ελλειψη υπαρχει η μπαινουμε σςτις λογικες του κλειστου club απ το οποιο πασει θυσια πρεπει να ξεφυγει!!!!

  11. Y. avatar
    Y. 02/12/2009 19:44:22

    Παναγιωτόπουλος. ΝΔίτης-Καραμανλικός από τα γεννοφάσκια του, πολιτικός μηχανικός, νομικός, και δημοσιογράφος. Το κυριότερο? Πολύ καλό σπρέχεν. Άριστη επιλογή για Εκπρόσωπος Τύπου.

    • Y. avatar
      Y. @ Y. 02/12/2009 20:03:43

      Ε, εντάξει. Επειδή παντρεύτηκε τη κόρη του Τσαλδάρη. Και λοιπόν? Ξέρεις πόσους προικοθήρες, αλλά και γαμπροθήρησες υπάρχουν στο ντόπιο γίγνεσθαι? Ουκ έστιν αριθμός. Η πρόικα είναι στο ελληνικό, εκ της κοινωνικής παραδόσεως DNA.

      • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
        ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Y. 03/12/2009 10:38:32

        Την κόρη του Τσαλδάρη την έχει χωρίσει πάρα πολλά χρόνια. Ο Πάνος έχει ικανότητες είτε μας αρέσει ή όχι. Κι εξάλλου γι΄αυτή τη θέση πρέπει αυτός που την καταλαμβάνει να έχει και πρόσβαση στα ΜΜΕ....Στο τελευταίο αυτό θέμα είχε "ακρες" και ο Ρουσόπουλος, γι΄αυτό και στην αρχή φάνηκε πάρα πολύ χρήσιμος στην παράταξη, αν και ....συνασπιστήρι!

    • Y. avatar
      Y. @ Y. 02/12/2009 20:06:09

      Ρε φάκτορα, απαντούσα στον σουέλ που βγήκε, και θα φανεί το σχόλιό μου προβοκατόρικο. Βγάλε και το δικό μου.

  12. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 02/12/2009 19:54:23

    Νομίζω η καλύτερη επιλογή από όσες υπήρχαν.

    • Κώστας Θ. avatar
      Κώστας Θ. @ «Κασσάνδρα» 02/12/2009 22:59:26

      Μαζί με τον Γκιουλέκα, κατά τη γνώμη μου.

    • Y. avatar
      Y. @ «Κασσάνδρα» 02/12/2009 23:08:19

      Ο Γκιουλέκας αλλού, σε εξ ίσου σημαντικότατο πόστο. Είναι ο μόνος από Β. Ελλάδα που τον στήριξε τόσο ουσιαστικά, και κυρίως αθόρυβα.

      • Y. avatar
        Y. @ Y. 02/12/2009 23:09:15

        ....εννοώ, βουλευτάδες.

        • Κώστας Θ. avatar
          Κώστας Θ. @ Y. 02/12/2009 23:12:43

          Πράγματι. Στο εξής μονοσταυρία Γκιουλέκα, οι άλλοι έδωσαν εξετάσεις σε περίοδο κρίσης και απέτυχαν.

  13. Kurosaki Ichigo avatar
    Kurosaki Ichigo 02/12/2009 21:02:53

    O Μπαλτάκος είναι και συγγραφέας του βιβλίου «Το Τέλος του Εφιάλτη» (ISBN: 960-490-067-6).

  14. fantomas avatar
    fantomas 02/12/2009 21:06:48

    Τζαβάρα Κώστα, Βουλευτή Ηλείας.
    καθήκοντα Κοινοβουλευτικου Εκπροσώπου του Κόμματος
    Τωρα μαλιστα.
    Πρωτο φαουλ.

    Θα το δειτε !!

    • Ένας Τυχαίος avatar
      Ένας Τυχαίος @ fantomas 02/12/2009 21:28:50

      Γιατί; Τον ξέρεις; Πες μας κάτι και όχι "θα το δείτε"!

      Μην μας αφήνεις θολά μηνύματα!

      • Kώστας Θ. avatar
        Kώστας Θ. @ Ένας Τυχαίος 03/12/2009 12:48:56

        Παιδιά, ο Τζαβάρας στη Βουλή είναι πάρα πολύ καλός.
        fantoma, εξηγήσου.

  15. Παναγιώτης avatar
    Παναγιώτης 02/12/2009 22:06:09

    TO ZAGORITH THA TON AFISEI GIA POLY AKOMA?

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Παναγιώτης 03/12/2009 10:45:03

      Ο Ζαγορίτης ότι και να λέμε έχει προσφέρει πολλά στην παράταξη. Από το μετερίζι της Β5 ΝοΔΕ έχει δώσει πολλές μάχες μαζί μας. Βέβαια, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρεπει να φύγει....

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ Παναγιώτης 03/12/2009 12:22:58

      Μέχρι το Μάρτη που θα γινει το συνέδριο. Μετά θα αλλάξει και ο Ζαγορίτης. Πιστευω πως ο Μαρκόπουλος ειναι ο καταλληλότερος για νέος γραμματέας. Το θέμα ειναι πως ο γραμματέας εκλέγεται απο την Κεντρική επιτροπή. Το συνεδριο θα εκλεξει νεα ΚΕ που θα είναι πιο ΄Σαμαρική' απο την παρούσα. Παντως Ζαγορίτης εχει πει πως θελει να αποχωρίσει.

  16. theo1611 avatar
    theo1611 02/12/2009 22:09:44

    O Πανάρας έχει αδιαμφισβήτητα προσόντα, μεταξύ των οποίων και στρατηγική διαίσθηση (τι να λέμε τώρα για τη Β' Αθηνών).

    Αλλά πρέπει να τιθασεύσει τα προσόντα και τη στρατηγική ικανότητα για να εξυπηρετήσουν το κοινό καλό!!!

    Ας χάσει και καμμιά μάχη σ' αυτόν τον πόλεμο!!!

    Είναι άνθρωπος οξυδερκής και καταλαβαίνει, γιατί διαθέτει την απαιτούμενη στρατηγική σκέψη!!!

    Πανάρα, μην σε πάρει αποκάτω η τακτικιστική προσέγγιση!!!

  17. xristos avatar
    xristos 02/12/2009 22:11:33

    Για την Κατερίνα οφείλουμε να αναγνωρίσουμε οτι στις οποιες πολιτικές προβλεψεις χτυπαει διανα.Ποιος δε θυμάτε την δήλωση της πριν απο τις εκλογές οταν ελεγε ότι οποιοι μιλούν για προώρες εκλόγες θα μας μετατρέψουν σε ιδανικούς αυτόχειρες.Δυστυχώς επιβεβαιώθηκε.Ποιός δεν της αναγνωρίζει ότι στήριξε τον Αντώνη Σαμαρά και πάλι επεσε διάνα,οταν οι άλλοι μετρούσαν τα αστρα.Α ρε Κατερίνα φιρι φιρί το πήγαινε ο Σαμαρας όταν έλεγε ότι η Μέρκελ ήταν κόρη πάστορα και η Θάτσερ κόρη μκακάλη αλλά εφθασαν όπου ήθελαν.Μήπως φωτογράφιζαν εσένα που δεν είσαι κόρη "ευγενούς"

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ xristos 02/12/2009 22:18:31

      Συμφωνώ. Κάτι με χαλάει όμως με το ύφος της, ειδικά άν την στριμώχνουν στην T V. Δεν είναι ήρεμη και ψύχραιμη και είναι περισσότερο επιθετική και ειρωνική απ' όσο χρειάζεται.

      Μου θυμίζει "τσούχτρα"

      • (Α)θανάσης avatar
        (Α)θανάσης @ ΠΕΤΡΟΣ 03/12/2009 00:15:52

        "Τσούγδω", την περιγράφει καλύτερα...

  18. Y. avatar
    Y. 02/12/2009 22:29:48

    Όποτε άκουγα Παπακώστα (στο χρόνο μεταξύ ’04-‘07), σε κείνο τον συνεχή, ταχύ, σε υψηλά ντεσιμπέλια προφορικό της λόγο (ροδάνι η γλώσσα, που λένε), κάτι μου χτύπαγε στον εγκέφαλο, και έκλεινα το γυαλί. Το τελευταίο διάστημα που βγαίνει, τη βλέπω να έχει σεμιναριαστεί ως προς την εκφορά λόγου, και ακούγεται καλά. Τώρα ως προς τις ικανότητές της (που δεν έχουν τεσταριστεί εκτελεστικά, παρά μόνο ως βουλευτής στο ναό), δλδ η Καλατζάκου, η Κεφαλογιάννη, ή η Ράντου είναι καλύτερες? Δε το νομίζω.

  19. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 02/12/2009 22:33:16

    Tην Όλγα μου δεν την έκανε τίποτα, ο άσπλαχνος ?

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Κώστας Θ. 03/12/2009 10:42:06

      Την καΎμένη την ΄Ολγα σου, ε, παρτην ...σπίτι σου. Δεν την χωνεύουμε, δεν την θέλουμε, και είμαστε και πιο ωραίες απ΄αυτήν....!Αμ,πώς.

      • Kώστας Θ. avatar
        Kώστας Θ. @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 03/12/2009 12:35:31

        Λέτε ότι θέλετε - εγώ θέλω Όλγα!
        Γιαδικάρογλου, στείλε σε παρακαλώ φωτογραφία σου στον Φάκτορα να τη βάλει σε post Πατριδογνωσία. Ξέρει αυτός.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ Κώστας Θ. 03/12/2009 12:25:25

      Η ΌΛγα είναι εντελώς άχρηστη για πολιτική. Πολύ ωραία γυναίκα αλλά δεν κάνει για πολιτικός. Ειναι κλασικος εκπροσωπος τοπικης βαρωνείας στην Κρήτη. Αν την έλεγαν πχ Παπαδοπούλου θα ήταν γραμματέας μισθωτη στον ιδιωτικό τομέα. Τη λενε Κεφαλογιάννη και έγινε βουλευτής Ρεθύμνου! Τόσο απλά.

  20. Y. avatar
    Y. 02/12/2009 23:00:41

    Σ’ έπιασα. Σ’ αρέσουν οι μελαχρινές. Βάλε το φάκτορα να βάλει τα μεγάλα μέσα στο Παναγιωτόπουλο, να την κάνει μεταγραφή (αφού πρώτα υπογράψει δήλωση μετάνοιας).
    ΥΓ. Το χρυσάφι έσπασε τα 1.200, και το $ στα 1,51. Πάμε για Χριστούγεννα σε NY και SF. Συμφέρει. Πιο φθηνά από Αράχωβα.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Y. 02/12/2009 23:05:49

      και πιο συμπαθητικοί η ντόπιοι, λιγότερο ξιπασμένοι, οι ξανθειές, ξανθειές, τα πάντα φτηνότερα από εδώ, και να πας και σε κανένα mall σε προάστειο, πολύ φτηνότερα. Ακόμα καλύτερα μην ψωνίσεις τίποτα και πήγαινε να χαιρετήσεις τα δάση με τις βελανιδιές και αν αντέχεις το Yosemite έξω από το ΣΦ

    • Κώστας Θ. avatar
      Κώστας Θ. @ Y. 02/12/2009 23:08:35

      Ασ'το, πονεμένη ιστορία γιατί έχω δολλάρια..
      Η Όλγα ήταν το μόνο στέρεο επιχείρημα για να ψηφίσει κάποιος Ντόρα.
      Και η Εύα το Πασοκ. (καλά αυτή δε παίζεται)

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Y. 03/12/2009 10:43:34

      Γιατί να μην αξιοποιήσει και την Ελενα Ράπτη; Που είναι αληθινός κόμματος και έχει επιτύχει όπου κι αν συναγωνίστηκε με τους απέναντι;

      • Blimblomblim avatar
        Blimblomblim @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 03/12/2009 10:54:15

        Συμφωνώ. Έχει αποδειχτεί καλύτερη από πολλούς φελλούς. Ας μην κρίνουμε μόνον ως ωραία κοπέλα, έχει δυνατότητες προσφοράς.

  21. σταμ avatar
    σταμ 02/12/2009 23:12:22

    ....πολυ καλος ο πανος ,,,με λογο διαλεκτικο και κατα κανονα ευστοχο.

  22. AMAN avatar
    AMAN 02/12/2009 23:43:27

    Πάνος Παναγιωτόπουλος, λόγος διαλεκτικός, εύστοχος αλλα και αυτάρεσκος πολλές φορές εξυπνακίστικος και βέβαια καθόλου σεμνός. Ηλπιζα να την χρησιμοποιηθεί όπως και ο Γκιουλέκας που συγκεντρώνει και αυτός τα πιό πάνω χαρίσματα εκτός των "διαλεκτικός-εύστοχος".
    H ποιό σημαντική δουλειά για τον Αντώνη είναι τώρα η ανάδειξη ικανών (αφανών μέχρις στιγμής, αν γίνεται) στελεχὠν.
    Η περίπτωση Δένδιας είναι ένα καλό παράδειγμα.

    • Y. avatar
      Y. @ AMAN 02/12/2009 23:52:54

      Συμφωνώ για Δένδια. Ήπιος και τεκμηριωμένος λόγος, σεμνός, τον συμπαθώ. Ο Σ είναι χορτάτος χαρακτήρας (σε εμπειρίες, μυαλό και μάτι εννοώ), και δεν λειτουργεί με σύνδρομα ρεβανσισμού, αλλά από το ζητούμενο της αποτελεσματικότητας. Θα χρησιμοποιήσει τους καλούς και ικανούς.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ AMAN 03/12/2009 12:28:50

      Ο Παναγιωτοπουλος ξερει οσο κανενας μεσα στη ΝΔ το μιντιακό σύστημα. ΈΧει καλες σχέσεις με ολους τους δημοσιογράφους. Από Κακαουνάκη και Τράγκα μεχρι Πρετεντέρη, Τρέμη, Χατζηνικολάου, κλπ. Καλως ή κακως ζουμε σε μιντιακη εποχή. Ο Γκιουλέκας ειναι καλός αλλά δεν έχει τοσο καλες προσβάσεις στα Αθηναικά ΜΜΕ όσο έχει ο Πάνος Παναγιωτόπουλος.

  23. george avatar
    george 03/12/2009 00:03:14

    Η ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ ΗΤΑΝ ΕΚΛΕΓΜΕΝΗ ΩΣ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΞΙ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΥΣ ΣΤΟ ΕΛΚ,ΕΔΩ ΣΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ /ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΤΗΣ ΤΗΝ ΕΙΧΑΝ ΣΤΗΜΕΝΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΕΝΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ.ΓΙΑ ΘΥΜΗΘΗΤΕ ΛΙΓΟ ΤΗ ΦΑΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΥΛΟΥΡΗ...

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ george 03/12/2009 12:31:26

      Απ ότι ξερω η Παπακώστα είναι επικεφαλής του τομέα γυναικών της ΝΔ. Παλιότερα ήταν η Πετραλιά στη θέση αυτή. Ο Σαμαράς θα κρίνει αν θα παρει καποια καλυτερη θεση η Κατερίνα. Παντως εχει προσόντα αν και καποιες εμφανίσεις της στα ΜΜΕ την αδικούν.

  24. αρης avatar
    αρης 03/12/2009 03:29:05

    καλα αξιο στελεχος η παπακωστα αλλα οχι κατι το ιδιατερο...σε αυτην την φαση θα παιξει ρολο αν εισαι αφθαρτος και καθαρος και αυτα τα δυο τα διαθετει η παπσκωστα....

  25. o Μήτσος avatar
    o Μήτσος 03/12/2009 09:08:21

    "Παλιός φίλος, αλλά και συνεργάτης του περιοδικού “Αντί” ο Πάνος και του ευχόμαστε κάθε επιτυχία."

    ...Πιο πολύ για συνεργάτης του ΑΝΤ(ένα) παρά του ΑΝΤ(ι) δείχνει

  26. isnogood avatar
    isnogood 03/12/2009 10:15:19

    αγαπητε ΦΑΚΤΟΡΑ

    Καταρχήν έχω να σου εκφράσω τα συγχαρητηριά μου για την ιστοσελίδα.
    Το επίπεδο τών σχολιαστών κορυφαίο, όπως και πολλές αναρτήσεις.
    Στο δεύτερο και σημαντικό τερο πιστεύω τώρα θέμα:

    ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ, ΤΟΝ ΠΡΟΚΟΠΗ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟ;

    ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ

    ΤΟΝ ΝΕΟΓΝΑΝΤΙΣΤΗ ΠΡΟΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΑΘΗΤΙΚΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ.

    ΑΥΤΟΝ ΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΨΕΙ ΤΩΡΑ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ.

    Ο ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΔΙΨΑΕΙ ΓΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

    Η ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ.

    ΟΡΓΗ ΛΑΟΥ ΟΡΓΗ ΘΕΟΥ

  27. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 03/12/2009 11:10:59

    Παντως πρεπει να αναδειχθουν και νεα προσωπα και να κανουν στην ακρη οι φθαρμενοι. Πχ ο Μειμαρακης δεν ξερω για ποιο λογο εκληθη σημερα στη Ρηγιλλης. Ελπιζω για να ξεπεραστει το προεκλογικο χασμα και οχι για να του ανατεθει ρολος. Παυλόπουλος κλπ ειναι καμμένα χαρτια. Στην επομενη Βουλή δεν πρεπει να είναι. Γενικα, θελουμε αναδειξη νεων προσώπων ως κόμμα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.