26/03/2011 22:40
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εναντίον των πρόωρων εκλογών ο Α. Λυκουρέντζος

O  Γραμματέας της Νέας Δημοκρατίας, ο κ. Λυκουρέντζος τάσσεται εναντίον της πρόωρης προσφυγής στις κάλπες! Θα δημιουργηθεί αβεβαιότητα, λέει σε συνέντευξή του στη Real Νews ! Και  καλεί την κυβέρνηση να αλλάξει πολιτική!

Σιγά να μην τον ακούσει! Είναι ποτέ δυνατόν η Κυβέρνηση Παπανδρέου να αλλάξει πολιτική  όταν έχει επενδύσει τόσα πολλά στην ακολουθούμενη πολιτική;

Ειλικρινά, δεν αντιλαμβάνομαι τη λογική του!

Δηλαδή, τι έπαθαν οι Ιρλανδοί, που λόγω του μνημονίου οδηγήθηκαν σε εκλογές;

Τι θα πάθουν οι Πορτογάλοι, που επίσης οδηγούνται σε πρόωρες εκλογές;

Τέτοιες απόψεις,  στέλνουν στην κοινωνία μηνύματα φόβου και ανασφάλειας!

Ακυρώνουν τον ρόλο της αντιπολίτευσης.

Αν εφάρμοζε αυτή την πολιτική ο κ. Σαμαράς, ο κ. Παπανδρέου όχι μόνο θα ζητούσε πρόωρες εκλογές, αλλά δεν θα δίσταζε να χρησιμοποιήσει κάθε μέσο για να  τον ανατρέψει.

Αυτού του είδους η αντιπολίτευση όχι μόνο δεν φέρει αποτελέσματα, αλλά διευκολύνει την κυβέρνηση και εξοργίζει τον κόσμο.

Γιατί βλέπει ότι δεν υπάρχει ελπίδα.

Γιατί υποψιάζεται ότι  μπορεί να υπάρχει συμπαιγνία.

Ότι η Ν.Δ. φοβάται να κυβερνήσει.

Ότι δεν έχει εναλλακτική πρόταση εξουσίας.

Η Ν.Δ. είναι κόμμα εξουσίας. Ένα κόμμα εξουσίας δεν πρέπει να φοβάται τις εκλογές. Πρέπει να τις επιδιώκει.

Και όταν στην εξουσία βρίσκεται μια ανίκανη κυβέρνηση, η αξιωματική αντιπολίτευση έχει καθήκον να ζητήσει εκλογές.

Κώστας Ροδινός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μη Δεξιός avatar
    Μη Δεξιός 26/03/2011 22:51:47

    Κύριε Ροδινέ,
    η απορία μου, εύλογη ή ανόητη, είναι τίνος άποψη εκφράζει ο κ. Λυκουρέντζος.
    Την προσωπική του, του κ. Σαμαρά, της Νέας Δημοκρατίας?
    Πότε θα αποφασίσουν να εμφανισθούν με ενιαία θέση ?
    Είναι κρίμα σε ένα κόμμα εξουσίας να παρουσιάζονται τέτοια φαινόμενα.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Μη Δεξιός 26/03/2011 23:50:09

      θέλω να ελπίζω του ....Λυκουρέντζου!

      • pikras57 avatar
        pikras57 @ Κώστας Ροδινός 27/03/2011 00:07:06

        Κώστα
        αλήθεια πιστεύεις ότι η απόψη αυτή είναι Μόνο του Λ και όχι της ΝΔ και του Σαμαρά?????

  2. George avatar
    George 26/03/2011 22:59:04

    ΣΑΣ ΕΣΤΕΙΛΑ ΛΙΓΗ ΩΡΑ ΠΡΙΝ ΑΡΘΡΟ ΜΟΥ ΜΕ ΤΙΤΛΟ...¨ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ; ΜΟΝΟ ΕΚΛΟΓΕΣ..." ...ΗΛΙΟΥ ΦΑΕΙΝΟΤΕΡΟ ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΩΣΤΑ, ΠΩΣ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ...

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ George 27/03/2011 00:02:26

      George,
      εψαξα βρηκα και διαβασα το αρθρο σου!!!!
      ΣΥΜΦΩΝΩ απολυτα!!

  3. Orestios avatar
    Orestios 26/03/2011 23:05:06

    H μεσαιοχωρίτικη εμμονή στην θεωρία του ώριμου φρούτου εξυπηρετεί το ροκάνισμα της θέσης του Σαμαρά και κατ' επέκταση υπονομέυει το κίνημα της 29ης του Νοέμβρη, που ανέδειξε τον Σαμαρά και τον υποχρέωσε να αναλάβει την ηγεσία της ΝΔ με σαφή εντολή.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Orestios 27/03/2011 13:14:22

      Aυτο το "τον υποχρεωσε"... πε προβληματιζει...! λες?

      ΠΠ

  4. Μάνος avatar
    Μάνος 26/03/2011 23:07:51

    Ναι, ναι, ναι: εκλογές για να ξανάρθουν οι φωστήρες που κυβερνούσαν μέχρι πριν 18 μήνες! Ναι, γιατί τώρα έχουν μιαν "άλλη πρόταση" και ένα "άλλο μίγμα πολιτικής" και γενικά άλλα μυαλά! Ζήτω που καήκαμε...

    • Ορθολογιστής avatar
      Ορθολογιστής @ Μάνος 27/03/2011 04:11:02

      Βεβαίως νά επιστρέψουν, γιά νά ολοκληρώσουν τό έργο τους.

  5. Kennan avatar
    Kennan 26/03/2011 23:18:04

    Μεγάλες δεν θα έρθουν αυτοί που κυβερνούσαν μέχρι πριν απο 18 μήνες. Αλλοι θα έρθουν με τον Σαμαρά και καλά κάνεις και ανησυχείς απο τώρα. θα μείνουν επανω για 4 δεκαετίες. Αλλά δεν βιάζονται. Περιμένουν να σαπίσετε πρώτα εντελώς

    • Καλά τώρα... avatar
      Καλά τώρα... @ Kennan 27/03/2011 15:49:44

      Καλά, πάρε σωσίβιο άμα περιμένεις να σαπίσουν. Άσε δε που το να προσυπογράφεις στη θεωρία του ώριμου φρούτου και να παραλάβεις μία διαλυμένη χώρα, είναι ενάντια στο εθνικό συμφέρον.

  6. Theo avatar
    Theo 26/03/2011 23:21:25

    κε. Ροδινε, ο Λυκουρεντζος μαλλον φοβαται να κυβερνησει!
    Αλλωστε και οταν κυβερνησε τα ειδαμε τα καλα του!
    Εφερε τα πανω κατω στην παιδεια! Τι ποιοτητα, τι αναβαθμιση, φοβερος τρομαρα του!

    Καημενε Σαμαρα, απο ποιον να αρχισεις και σε ποιον να τελειωσεις!

    • Orestios avatar
      Orestios @ Theo 26/03/2011 23:27:28

      Αυτοί που φοβούνται να πάνε σπίτια τους.

      • Kostas D avatar
        Kostas D @ Orestios 26/03/2011 23:45:58

        Α ΓΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!
        Ο κοσμος θελει ΛΥΣΕΙΣ κι ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ!!

      • Καλά τώρα... avatar
        Καλά τώρα... @ Orestios 27/03/2011 15:50:51

        Ναι, να πάνε. Αλλά έλα που δεν πάνε μόνοι τους. Κάποιος (ποιός? έλα ντε...) πρέπει να τους στείλει σπίτια τους. Αλλά, δεν....

        • Kostas D avatar
          Kostas D @ Καλά τώρα... 27/03/2011 17:37:39

          ΕΜΕΙΣ με την ψηφο μας θα τους στειλουμε σπιτια τους!!!!!
          Επιλεγοντας ΝΕΑ ονοματα απο τα ψηφοδελτια..!!

  7. Apollonios avatar
    Apollonios 26/03/2011 23:22:47

    Ας το πει στα ίσια η ΝΔ ότι ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ να αναλάβει την διακυβέρνηση της χώρας, να ξεμπερδεύουμε... Να μην καθόμαστε κι εμεις εδώ μέσα και να γράφουμε στα σοβαρά τις απόψεις μας για το πως θα πρέπει η ΝΔ να κερδίσει τις επόμενες εκλογές και πως θα πρέπει να κυβερνήσει σωστότερα. Ουφ!
    (Κώστα Ροδινέ, για άλλη μια φορά έχεις απόλυτο δίκιο σε όσα γράφεις, πλυν όμως εις μάτην...)

  8. αντιλαικος avatar
    αντιλαικος 26/03/2011 23:25:57

    Δεν καταλάβατε γιατί δεν βιάζεται ο Λυκουρέντζος!
    Θέλει ως γραμματέας να οικοδομήσει το κόμμα. Γράφει εποχή ο παμέγιστος! Μαζεύει βιογραφικά και ξεσκαρτάρει το κόμμα. που χρόνος για εκλογές...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ αντιλαικος 26/03/2011 23:51:13

      Βέβαια, είχε κάνει φοβερή δουλειά και στις Περιφερειακές εκλογές!

  9. ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ 26/03/2011 23:34:53

    Μαζί σου κ. Ροδινέ..

  10. Κώστας avatar
    Κώστας 26/03/2011 23:42:33

    κ. Ροδινέ,
    νομίζω μέσα στην-απολύτως δικαιολογημένη- προσδοκία μας να φύγει μια ώρα αρχύτερα η αποτυχημένη και επικίνδυνη κυβέρνηση, ξεχνάμε μερικές σταθέρες και δεδομένες πραγματικότητες της ελληνικής πολιτικής ζωής:

    1.Εκλογές επιβάλλει η κυβέρνηση και μόνο. Η αντιπολίτευση της ζητά για λόγους εντυπώσεων(που έχουν και αυτοί βέβαια τη σημασία τους)
    2. Κακά τα ψέμματα. Κάθε φορά που απομακρύνεται μια αποτυχήμενη κυβέρνηση(και η διακυβέρνηση Κ.Κ δεν ήταν επιτυχημένη) χρείαζονται 2 με 3 χρόνια τουλάχιστον για να τείνει ευήκοον ους ο πολίτης σε όσα λέει το κόμμα που προ 2ετίας απομακρύνθηκε ως αποτυχημένο. Τα ίδια δεν εγιναν και το 2004-2007, όπου δεν τολμούσε πασόκος να μιλήσει και αμέσως του αντέτειναν "τι κατηγορείτε τον Καραμανλή, γιατί δεν τα κάνετε όταν είσαστε κυβέρνηση"; Και δυστυχώς χρείαζονται ακόμη αρκετοί μήνες για να ξεχαστούν και οι κκ. Παυλόπουλος, Αλογοσκούφης, Βουλγαράκης και λοιποί και τα "κατορθώματά τους".
    3. Τρίτη πραγματικότητα της πολιτικής σκηνής θεωρώ την αδυναμία κατανόησης από μεγάλη μερίδα πολιτών την ποιοτική διαφορά που έφερε ο Σαμαράς προσωπικά στη ΝΔ. Είτε γιατί αρνούνται να ακούσουν εξ ορισμού τα όσα λέει η ΝΔ(βλ. 2), είτε γιατί το μήνυμα "αλλαγή πολιτικής, άλλο μείγμα, επαναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου" είναι σωστό μεν δυσνόητο δε, είτε γιατί τα φαντάσματα της διακυβέρνησης 2004-2009 εξακολουθούν να υφίστανται εν πολλοίς.
    4. Οπως έχει ξαναειπωθεί, δυτυχώς οι Τομεάρχες επιβάλλεται από το καταστατικό να είναι εν ενεργεία βουλευτές. Το δυναμικό της κοινοβουλευτικής ομάδας της ΝΔ το ξέρουμε. Πτωχότατο...Τί να κάνει ο Σαμαράς; Να το παραβιάσει βάζοντας νέα πρόσωπα ως τομεάρχες κατά παράβαση του καταστατικού; Δεν γίνεται...

    Δυστυχώς χρειάζεται χρόνος. Ξέρω, "οι καιροί οι μενετοί" κλπ, αλλά η πικρή αλήθεια είναι πως η ΝΔ είναι βαρειά άρρωστη και η θεραπεία-Σαμαρά θα χρειαστεί χρόνο για να ανατάξει έναν νοσούντα πολιτικό οργανισμό.

    • trellakias avatar
      trellakias @ Κώστας 27/03/2011 10:09:27

      Το πρόβλημα Κώστα μου είναι ότι εμείς οι ίδιοι λέμε για την ........αποτυχημένη κυβέρνηση Καραμανλή. Ποιά αποτυχία άκουσες να λένε για την κυβέρνηση τάπερμαν το 2004; Πότε άκουσες πασοκτζή να κατακρίνει τους προηγούμενους; Εμείς ομολογάμε για τα "λάθη " Καραμανλή, που ψάχνουμε εναγωνίως να βρούμε για να ρίξουμε νερό στην προπαγάνδα του πασοκικού παρακράτους! Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως ο απλός λαός βογγάει από την κυβερνητική πολιτική του . Δεν δίνει τον χρόνο για την ......"ανάταξη" της ΝΔ. Ο κόσμος βιάζεται για την αποτίναξη της πράσινης ύφεσης των δοτών υπαλλήλων του Μνημονίου! Δεν αντέχουν άλλο την ληστρική επίθεση του yiorgos και των υποτακτικών του ΔΝΤ. Ο ρόλος του Αντώνη είναι εκεί. Στην επιτυχία του θα πάνε πολλοί δίπλα του, ενώ στην ήττα του, στην αναποφασιστικότητα του θα βρει πολλούς από εμάς απέναντι του! Στην διακριτική του ευκαιρία είναι η επιλογή της στρατηγικής νίκης που πρέπει να ακολουθήσει. Στην αντίθετη περίπτωση της αναμονής για το παραγίνωμα της πτώσης του gap, μαζί με την πτώση του ολίγιστου θα πάει και αυτός μαζί! Τα προβλήματα της οικονομικής επίθεσης στα οικονομικά του μέσου έλληνα, δεν περιμένουν. Το έκτακτο της περίπτωσης δεν μας δίνει χρόνο. Και εν κατακλείδι ας σταματήσουμε να «πυροβολούμε» τον Καραμανλή, που του φόρτωσαν τα πάντα, και να δούμε, να στοχεύσουμε στον κανακάρη της Margaret!

      • Kostas D avatar
        Kostas D @ trellakias 27/03/2011 17:40:41

        ΔΕΝ ΗΤΑΝ "αποτυχημενη " η κυβερνηση Καραμανλη για το Βετο στο Βουκουρεστι, την Cosco, αλλα και για τους αγωγους μπουργκας-αλεξανδρουπολη ( που επιτελους θα εφερναν χρηματα στην Ελλαδα, καθαρα κι ΟΧΙ δανεικα..).....

        Ειπαμε μην τρελαθουμε τωρα....

  11. Αιμιλια Σ. avatar
    Αιμιλια Σ. 26/03/2011 23:42:54

    Είναι πολύ κρίμα γιατί ενώ ο Σαμαράς στις Βρυξέλλες έγραψε, εδώ με όλο το επικοινωνιακό αλαλούμ του συρφετού σχεδόν τίποτε δεν πέρασε ξανά στον κόσμο.
    Αλλά και ο γραμματέας του κόμματος εκτός γραμμής?
    Τι στο καλό προσωπική ατζέντα και ο Λυκουρέντζος?

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Αιμιλια Σ. 26/03/2011 23:52:58

      Αιμιλία
      ξέρεις πάντα παίζει το ενδεχόμενο εκτός από ....στρατηγική και υπάρχει και η ...βλακεία!

  12. Kostas D avatar
    Kostas D 26/03/2011 23:48:43

    ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΕΚΛΟΓΕΣ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ μετα το ΖΑΠΠΕΙΟ 2!!!!!
    Να ξεκαθαρισει ετσι απο το ΛΑΟ(βαση) ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ!!!!,
    ο λαος ξερει ποιοι αξιζουν και θα τους επιλεξει, τους υπολοιπους θα τους στειλει σπιτι τους!!!!!
    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ ΝΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΩΡΙΝΟΥΣ ΥΠΟΘΕΤΙΚΟΥΣ ΤΟΜΕΑΡΧΕΣ οι οποιοι μαλλον ΔΕΝ θα τους επιλεξει ο λαος...!!!!

  13. Καππαδόκης avatar
    Καππαδόκης 26/03/2011 23:56:23

    Eάν αυτή είναι η επίσημη θέση του Κόμματος σημαίνει πως η ΝΔ φοβάται τις εκλογές και δεν θέλει αλλαγή αλλά παράταση αυτής της κατάστασης παρά τα όσα λέει και κατηγορεί. Αλλά τότε ας μην κατηγορούν το καθεστώς ΓΑΠ αφού δεν έχουν καμμία διάθεση να το αναστρέψουν. Η θεωρία του "ώριμου φρούτου" που ακολουθούν όλα τα κόμματα έχει αποδειχθεί καταστροφική για τη Χώρα γιατί δεν ενεργούν, δεν σκέφτονται, δεν σχεδιάζουν, απλώς περιμένουν...
    Αν δεν είναι αυτή η επίσημη θέση του Κόμματος τότε ο Λυκουρεντζος ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ και γρήγορα. Δεν μπορεί το κάθε στέλεχος να λέει ότι του κατέβει και μάλιστα ατιμώρητα. Τελικά με όλους αυτούς κανείς δεν ξέρει τι πρεσβεύει η ΝΔ σε κάθε θέμα.....

  14. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 27/03/2011 00:01:44

    Το σοβαρό το επισημαίνει η Αιμιλία.
    Ο Σαμαράς πήγε πολύ καλά στις Βρυξέλλες και αυτή η εμφάνιση πέρασε σε δεύτερη μοίρα , με τις .....διαμαρτυρίες των τομεαρχών και σήμερα με τη συνέντευξη του Γραμματέα.

  15. popolaros avatar
    popolaros 27/03/2011 00:06:59

    Kώστα Ροδινέ,
    δυστυχώς αυτή η άποψη έχει κατασταλάξει στο λαό.
    Ότι δεν βιάζονται να κυβερνήσουν κάποιοι.
    Και αυτές οι δηλώσεις τι μήνυμα στέλνουν ?
    Ότι στηρίζουμε την ΓΑΠεια κυβέρνηση να συνεχίσει το 'θεάρεστο έργο' της.
    Είναι αυτό στήριξη ή όχι ?
    Δεν ξέρω...κουράστηκα.
    Κρύο,ζέστη,κρύο.

  16. Κωσταντινος Π. avatar
    Κωσταντινος Π. 27/03/2011 00:16:37

    Μην αγχώνεσαι, τον Λυκουρέντζο θα τον στείλει σούμπιτο σπίτι του ο γιατρός...

  17. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 27/03/2011 00:19:02

    Ποιό άρθρο;
    Δεν το αναρτάς και εδω να το διαβάσουμε και εμείς;

    • man8os avatar
      man8os @ Κώστας Ροδινός 27/03/2011 01:13:40

      Χαιρομαι που ολο και περισσοτεροι βλεπουν την διεξοδο των εκλογων ως μονοδρομο στην τωρινη κριση που μαστιζει την ΝΔ και την χωρα

  18. Αιμιλια Σ. avatar
    Αιμιλια Σ. 27/03/2011 00:20:35

    ένα βήμα μπρος και δύο πίσω η ΝΔ και πάλι...
    πως να ξεκολλήσει από το 20%?

  19. Orestios avatar
    Orestios 27/03/2011 00:21:24

    Ροκάνισμα λέγεται η τακτική αυτή

  20. Misha avatar
    Misha 27/03/2011 00:21:59

    Ασφαλώς και δεν είναι τυχαία γεγονότα, ούτε η θριαμβολογία του Σταϊκούρα στις 11 Μάρτη λές και ήταν υπουργός του ΓΑΠ, ούτε το σημερινό του Λυκουρέντζου, ούτε η προτροπή Χατζηδάκη για αποφυγή λαϊκισμού (βλ .Φαήλο), ούτε η εκθειαστική στάση Χατζηγάκη για τη Δήσυ, oύτε η στάση της ΝΔ στο ζήτημα της Λιβύης.

    Έχει πέσει σύρμα....

    Τα δύο κόμματα εξουσίας στο ρόλο του κακού και του καλού μπάτσου της ανάκρισης με τις ευλογίες των Βρυξελλών.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Misha 27/03/2011 12:16:25

      Πολλές φορές εχω γραψει, δεν πας μπροστα οταν ψαρεύεις σε θολά νερά. Χρειάζεται ένα κόμμα που να ξέρει τι θέλει, να έχει σαφή πολιτική για όσο το δυνατόν περισσότερα θέματα και να λέει την ωμή αλήθεια στον Λαο. Οι διαγραφές είναι μονόδρομος και έχουν αργήσει υπερβολικά. Αν πάμε έτσι μπορούμε να πάμε σε πορεία πρός τον Λαό με αίτημα την ανατροπή της πολιτικής αυτής. Τότε ο κόσμος θα μας πιστέψει αλλοιώς θα λέει ότι ο Σαμαράς φοβάται κλπ.

  21. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 27/03/2011 00:25:46

    είπα θέλω να ελπίζω!

  22. ΠΕΤΡΟΣ Μ. avatar
    ΠΕΤΡΟΣ Μ. 27/03/2011 00:29:46

    Δεν ξέρω τι είναι χειρότερο.
    Ο γραμματέας του κόμματος να εκφράζει προσωπικές στρατηγικές ή
    το να είναι η συγκεκριμένη θέση η επίσημη θέση του κόμματος.

    Δεν νοείται κόμμα εξουσίας αν δεν την διεκδικεί.

    Ζητώ εκλογές σημαίνει ότι αναδεικνύω τον λαϊκό παράγοντα ως καταλύτη των εξελίξεων,
    Δεν ζητώ εκλογές σημαίνει ότι περιμένω από το σύστημα διαπλοκής να αποφασίσει πότε θα μου την παραδώσει(αν την παραδώσει ποτέ).

    Το πως και πότε θα αναδειχθώ όμως στην εξουσία ,καθορίζει και τον τρόπο
    που θα την ασκήσω....

    Ο Σαμαράς δεν έχει κανένα λόγο να τους φοβάται.
    Αυτοί φοβούνται περισσότερο.....
    Η κοινωνία είναι πολύ πιο έτοιμη για την Νέα Μεταπολίτευση, από όσο ενδεχομένως , νομίζει αυτός και το επιτελείο του.

  23. Y. avatar
    Y. 27/03/2011 00:43:14

    Δε νομίζω ότι οι εκλογές πρέπει να είναι η αντιπολιτευτική και επικοινωνιακή τακτική της ΝΔ, ή το ζητούμενο από τους ΝΔίτες, και τους πολίτες γενικότερα. Στη παρούσα χρονική φάση τουλάχιστον.
    Η ΝΔ πρέπει να βγαίνει ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ, με παρεμβάσεις, προτάσεις, κρίσεις, και ταυτόχρονο ξεγύμνωμα της αδιέξοδης οικονομικής πολιτικής του Πασόκ (περιορίζομαι στα οικονομικά, γιατί αυτό καίει σήμερα όλους. Αν ξεφύγουμε από τον περιορισμό, υπάρχει πεδίο λαμπρό για ΑΟΖ, Τουρκία, μεταναστευτικό, παιδεία, ασφαλιστικό, και για να μη ξεχνιόμαστε, και τις ρεμούλες και σκάνδαλα). Ολική και μετωπική επικοινωνιακή επίθεση. Να μη προλαβαίνουν να ανασάνουν.
    Για να γίνουν όμως αυτά, θέλει άτομα να τα υλοποιήσουν. Κυρίως από τους βουλευτάδες που είναι, και πρέπει να είναι στη πρώτη γραμμή. Αμφιβάλλω όμως αν έχουμε πολλούς τέτοιας μορφής Ταλιμπάν. Κάποιοι την έχουν δει και λειτουργούν σε στυλ γραφιάδες σε στρατιωτική υπηρεσία Διοικητικής Μέριμνας, δλδ. λούφα και παραλλαγή. Άλλοι λειτουργούν σαμποτάροντας υπογείως και προβοκάροντας εσκεμμένα
    Συμπερασματικά, το τάϊμινγκ δεν είναι ακόμη για απαίτηση εκλογών. Ανεξάρτητα αν το κόμμα πρέπει να είναι έτοιμο να τις αντιμετωπίσει, αν τις αποφασίσει το Πασόκ

  24. Μάρκος avatar
    Μάρκος 27/03/2011 00:46:37

    Είναι δυνατόν να έχεις τον Γιακουμάτο και τον Γιαννόπουλο τομεάρχες Υγείας, εν έτει 2011; Ας βάλει κάποιον νέο βουλευτή, γιατί όχι;

    • Καππαδόκης avatar
      Καππαδόκης @ Μάρκος 27/03/2011 08:12:02

      Τους έκανε τομεάρχες για να μην πάνε στη Ντόρα και τώρα εκπροσωπούν το Κόμμα σε ότι έχει σχέση με την υγεία. Η παρουσία τους είναι η καλύτερη απόδειξη οτι εγράφει εις τα παλαιότερα των υποδημάτων η εντολή της 29.11.09 για ολική αλλαγή. Αλλά δυστυχώς έτσι γίνεται σε όλες τις εκλογές. Ο ρόλος του λαού τελειώνει στην κάλπη. Ο λαός χρησιμοποιείται, δεν υπηρετείται...

  25. man8os avatar
    man8os 27/03/2011 01:11:43

    Ετσι ακριβως κυριε Ροδινε!
    Πειτε τα εσεις γιατι εμας τους μικρους σιγα μην μας ακουσουν.

  26. Mak avatar
    Mak 27/03/2011 01:14:19

    Ε, ναι έπρεπε να επιδιώκει πρόωρες εκλογές με τη χώρα δεσμευμένη από τις υπογραφές της κυβέρνησης του ΓΑΠ και τα γκάλοπ να δίνουν ακόμα το προβάδισμα στο πασοκ.

    Σε μία τέτοια συγκυρία θα βρεθεί η νδ αντιμέτωπη με το δίλημμα (το οποίο θα της θέσουν από τα ελληνικά μέχρι τα αμερικάνικα και γερμανικά μμε) να συγκυβερνήσει με το πασοκ ή να αφήσει τη χώρα να καταρρεύσει, να πτωχεύσει και να βγει εκτός Ευρώ.

    O Μητσοτάκης το 1989 δεν μας έμαθε τίποτα;

    Για όσους πουν για το καλό της χώρας κλπ. Μία νδ που θα είναι οριακά 1η ή 2η δεν μπορεί να προσφέρει πολλά στο να αλλάξει η πολιτική της χώρας.

    Για να ξεφύγουμε από διεθνείς δεσμεύσεις που έχουμε αναλάβει και να πιέσουμε την Ευρώπη χρειάζεται πιο ισχυρή κυβέρνηση από μία κυβέρνηση οριακής πλειοψηφίας ή συνασπισμού ανάγκης.

    Εκτός και αν το μόνο που μας νοιάζει είναι να την πούμε στον πασόκο γείτονα, συνάδελφο, ξάδερφο μας...

    • man8os avatar
      man8os @ Mak 27/03/2011 02:14:47

      Eσυ Μακ δεν ντρεπεσαι να λες, πως ο εχθρος επειδη ειναι δυνατος πρεπει να προσκυνησουμε?

      • Mak avatar
        Mak @ man8os 27/03/2011 12:41:35

        Θα ντρεπόμουν αν στήριζα μία πολιτική στρατηγική επιλογή που θα δυνάμωνε τον ΓΑΠ που ψάχνει από κάπου να πιαστεί.

        Αυτοί που έκαναν τον ΓΑΠ πρωθυπουργό και μας έβαλαν στο ΔΝΤ κρίνω ότι θέλουν μία κυβέρνηση συνασπισμού.

        Η άρνηση του Σαμαρά να προσυπογράψει το μνημόνιο χάλασε τα αρχικά τους σχέδια, πλέον πάμε στο plan B. Οι πρόωρες εκλογές κρίνω ότι εξυπηρετούν τα σχέδια τους.

        Το να λέει η νδ ότι δεν της θέλει επικοινωνιακά είναι υπέρ της, όσο και αν οι νεοδημοκράτες εκνευρίζονται. Βγάζει ένα πιο σοβαρό-υπεύθυνο πρόσωπο από αυτό του πασοκ.

        Μετά το "λεφτά υπάρχουν", το "δε θα μπούμε στο ΔΝΤ" και τα όσα επακολούθησαν νομίζω έχει κάνει και μια μεγάλη μερίδα πασοκτσήδων να αμφιταλαντεύονται με το κατά πόσο ο λαϊκισμός του πασοκ όχι απλά δεν είναι ωφέλιμος, αλλά κάνει και τεράστια ζημιά (δε μιλάμε για τους άρρωστους).

        Σε εκλογές χωρίς να βγει να μιλήσει ο Καραμανλής δεν πας. Αν δε βγει να πει κάτι (έστω και ψέματα) πάντα θα υπάρχει το "αφού η ΝΔ τα σκάτωσε, γιατί να την ξαναψηφίσουμε;".

        Επίσης η νδ δε μοιάζει έτοιμη να κυβερνήσει ξανά πράγμα που θα μας οδηγήσει σε κυβέρνηση συνασπισμού με το πασοκ να έχει τον πρώτο λόγο, τον Καρατζαφέρη καθοριστικό και τη νδ ή να συμπράττει ή να χρεώνεται την χρεωκοπία.

  27. blue nile avatar
    blue nile 27/03/2011 04:21:37

    Τα τελευταία συμβάντα σηματοδοτούν μια σαφή υποχώρηση της ΝΔ. Η υπερβολικά ευγενής αντιπολίτευση που ασκεί δείχνει να μην αφουγκράζεται την απόγνωση του κόσμου που καλείται να επιβιώσει στις δυσκολότερες συνθήκες της μεταπολίτευσης. Η απόσταση με την κοινωνία μεγαλώνει και δυστυχώς ηθελημένα ή άθελα της τείνει διαρκώς να αυτοκαταργήσει το πλεονέκτημα που της έδωσε η άρνηση του μνημονίου.
    Τα στελέχη του κόμματος δείχνουν να μην μπορούν να ζήσουν μακρυά από τις επιδοκιμασίες του Πρετεντέρη του Χατζηνικολάου ή της Τρέμη ούτε και να απεμπολήσουν προσωπικές στρατηγικές που υπερτερούν του κοινού σκοπού.
    Το να λέγεται ότι δεν είναι απαραίτητη τώρα η προσφυγή στις κάλπες σημαίνει πάνω απ΄όλα ότι η κατάσταση είναι από τη μια διαχειρίσιμη από τη κυβέρνηση και από την άλλη υπονοεί την αδυναμία της αντιπολίτευσης να κυβερνήσει.
    Ελπίζω κάτι να αλλάξει σύντομα.

    • man8os avatar
      man8os @ blue nile 27/03/2011 04:58:42

      Να ελπιζεις να μην αντιπροσωπευουν την ηγεσια οι δηλωσεις.

  28. ant95388 avatar
    ant95388 27/03/2011 07:39:15

    Να γιατί θα είμαστε πάντα οι κυνηγοί της ουράς μας !Μίλησε κάποιο στέλεχος για τις προσπάθειες του Προέδρου?Πάντα προσπαθούν να κοιτάνε κάποιοι αγράμματοι την πάρτη τους,να δίνουν χρόνο στο ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ αντί να εμψυχώνουν τα μέλη της ΝΔ να τα αποκαρδιώνουν ! Τους βαρέθηκα πια τους ριψάσπιδες για το καλό μας

  29. zackii avatar
    zackii 27/03/2011 08:13:19

    Θα γράψω αυτό που είχα γράψει σε άλλο σχόλιο αλλά πάει. Ο καλός ΚΚ και οι κακοί υπουργοί του που τον έφαγαν. Ο καλός ΓΑΠ και ο κακός ΠΑΠ που επιβάλλει νέες περικοπές στο λαό. Τώρα ο καλός Σαμαράς και οι κακοί Σταικούρας, Λυκουρέντζος κλπ. Μήπως να σταματήσουμε να δουλευόμαστε? Τις αποφάσεις τις παίρνει μόνο ο αρχηγός του κόμματος, και γιά ότι γίνεται είναι ο ίδιος υπεύθυνος τελεία και παύλα. Φυσικά και δεν θέλει η ΝΔ εκλογές. Να τις κερδίσει να κάνει τι? Ανάπτυξη? Ποιός θα επενδύσει σε μιά χώρα που οι κάτοικοί της σε λίγο δεν θα μπορούν να επιβιώσουν? Ο φούφουτος? Αυτά είναι μόνο γιά τα δελτία των 8.
    Μας έχουν δώσει μιά καραμέλα και την πιπιλίζουμε και μεις. Περικοπές και πάλι περικοπές. Δημοσιονομική εξυγίανση. Όχι κύριοι. Αποκατάσταση του βιοτικού επιπέδου και γενναίες αυξήσεις. Ναι αυξήσεις. Να βγει ο κόσμος στην αγορά να κυκλοφορήσει το χρήμα να πάρει το κράτος ΦΠΑ, και φόρους. Να δημιουργηθούν θέσεις εργασίας, να εισπράξει το ΙΚΑ εισφορές. Να πάνε όλοι διακοπές να ανασάνει ο τουρισμός και με ένα καλά οργανωμένο εισπρακτικό μηχανισμό, θα δείτε τότε έσοδα. Να πάρει επάνω της η οικοδομή και τα χιλιάδες επαγγέλματα πουεξαρτώνται απαυτή. Αυτό είναι το σχέδιο και κανένα άλλο. Αλλά δυστυχώς όλοι είναι δεμένοι στο άρμα των ΗΠΑ και των Ευρωπαικών τους γιουσουφακίων δειλοί και άβουλοι. Όσο γιά τα δάνεια- αν και νομίζω ότι όσα γίνονται δεν είναι θέμα χρημάτων γιατί αν ήταν, τότε θα είχαν σπεύσει να σώσουν με το ΔΝΤ και τις μεγάλες χώρες που χρωστούν τρισεκατομμύρια-υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές. Και αν αυτό σημαίνει διάλυση της ΕΕ, τόσο το χειρότερο γιαυτούς.

    • zackii avatar
      zackii @ zackii 27/03/2011 08:16:54

      Να δω τότε που θα πουλήσει η κα Μέρκελ τα προιόντα της ισχυρής βιομηχανίας της.

      • Καλά τώρα... avatar
        Καλά τώρα... @ zackii 27/03/2011 15:54:16

        Όταν η Μέρκελ (και η κάθε Μέρκελ) θα σου έχει χεριάσει τις πλουτοπαραγωγικές πηγές σου και τις κερδοφόρες ΔΕΚΟ, ΔΕΝ θα δίνει δεκάρα για την ιδιωτική κατανάλωση σε αυτοκίνητα, ψυγεία κλπ. Είναι peanuts η ιδιωτική κατανάλωση μπροστά στα μεγάλα πακέτα.

  30. spiros avatar
    spiros 27/03/2011 08:20:19

    Νέο κόμμα Νέος Αρχηγός . Ητοπαθείς θεσεις δεν μπορεί να υπάρχουν με τέτοια κατάντια. Ο τόπος ΄μπορεί και πρέπει να προχωρήσει. Τέρμα τα Αστεία . Ή μπαίνουν όλα τα .......... στο μαντρί και προχωράνε ή πάνε σπίτι τους.

  31. Aris lalidis avatar
    Aris lalidis 27/03/2011 09:35:06

    Βαρεια καταρα μας κυνηγα ωρε Λυκουρεντζο.
    Ν αποτελεις εσυ εναλλακτικη προταση μετα το ΓΑΠ.

  32. Tassos avatar
    Tassos 27/03/2011 11:25:54

    Ο ΓΑΠ έχει αναλάβει δέσμευση να κατεδαφίσει τις ΔΕΚΟ. Ε, αφήστε τον να το κάνει. Πάλι η ΝΔ να λουστεί όλες τις αντιδράσεις? Εγώ γουστάρω και μια φορά να τους δω να γίνονται μπ.....λο. Εν πάσει περιπτώσει εκλογές δεν πρόκειται να γίνουν όχι γιατί το λέει ο Λυκουρέντζος αλλά γιατί υπάρχει δέσμευση στην τρόϊκα. Το χαν πει σε συνέντευξή τους παλιότερα.

    • Mak avatar
      Mak @ Tassos 27/03/2011 12:55:41

      Αυτό δεν μπορούν να καταλάβουν. Τις ΔΕΚΟ έχεις δεσμευτεί σαν χώρα να τις ιδιωτικοποιήσεις. Και κυρίως το πρόβλημα είναι η Ε.Ε. όχι τόσο το ΔΝΤ από ό,τι καταλαβαίνω.

      Ε, δε γίνεται για ακόμα μια φορά το πασοκ να βάζει τις υπογραφές και η νδ να φάει το μαμήσι...

      Δάνεια Παπανδρέου και φαγοπότι με τα πακέτα Ντελόρ κλπ το 89 , αλχημείες Σημίτη με Μόργκαν Στάνλεϋ για να μπούμε στην ΟΝΕ, "μεταχρονολογημένες" δόσεις για τα εξοπλιστικά και υπερκοστολογημένη ολυμπιάδα στο κόκκινο το 2004...

      Ε, πόσες φορές θα φάει το χρέωμα η νδ για τις μαλακίες του πασοκ!!!

      Ας κάτσει το πασοκ να ιδιωτικοποιήσει τη ΔΕΗ με τους αρχιπασόκους συνδικαλίσταρους που έχει εκεί μέσα και μετά αναλαμβάνει η νδ.

      Κωλώνουν να τα βάλουν με αυτούς που εξέθρεψαν επί τόσες δεκαετίες και για αυτό ψάχνουν τη σανίδα σωτηρίας μίας κυβέρνησης συνασπισμού μέσω των πρόωρων εκλογών.

  33. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 27/03/2011 13:55:39

    Εν τω μεταξύ όλοι μου οι φίλοι (ενός κατωτέρου θεού) ξενιτεύτηκαν, ο θειος μου έκλεισε το μαγαζί του πάππου, ο αδελφός μου πέθανε από καρδιά γιατί δεν άντεξε την πίεση της τράπεζας και τα αθώα μάτια των παιδιών του, η ταλαίπωρη μανά μου περιμένει στις απάνθρωπες ουρές των ΄΄ κρατικών ΄΄ νοσοκομείων για να πληρώσει ξανά την χιλιοπληρωμένη ιατρική περίθαλψη, η ξαδέλφη μου η Ρούλα δεν μπορεί να πλένει πλέον πιάτα στην Ομόνοια γιατί σκολνάει αργά και δεν γνωρίζει και ξένες γλώσσες ,φοβάται λέει για την ζωή της, ο Μήτσος κοιμάται στα παγκάκια του δημαρχείου και το βράδυ παρακαλάει τις νοικοκυρές (σε απόγνωση ) Κολωνάκειου για κανένα ψιλό με την ντροπή χαραγμένη πια στα πρώην περήφανα μάτια του.

    Ντροπή μας!!!

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ daughter of mercy 27/03/2011 16:56:16

      Άν μπεί και ο Άκης στην ψειρού, τη βάψαμε!
      Έ στην Μεγαλόνησον εκείν κάτων, στην Τorcasson, ακούτει κανείς;

  34. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 27/03/2011 16:52:37

    Ο ...Λυκουρέζος (ως παλαιός νεοδημοκράτης και εκλεκτός βάζελος) συμφωνεί;

  35. LEONTOKARDOS avatar
    LEONTOKARDOS 27/03/2011 16:56:19

    Οχι εκλογες να παρει το ΠΑΣΟΚ τα δυσκολα μετρα λενε πολλοι στη ΝΔ . Φοβικη νοοτροπια,ανικανοτητα δεν μπορουν να κυβερνησουν.Η ΝΔ πρεπει να χτισθει απο την αρχη με αυτοφωτες προσωπικοτητες και οχι βαρωνους και κοτζαμπασηδες,διαπλεκομενους και τζιτζιφιογκους.Προεδρε προχωρα κινηματικα φτιαξε ενα υπερβατικο πατριωτικο μετωπο θεσε οραματικο στοχο και προτεινε αξιοπιστη εναλλακτικη λυση

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ LEONTOKARDOS 27/03/2011 17:44:58

      Θα σου γραψω αυτο που ειπα και πιο πανω,
      ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΝΕΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ,
      ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΕ ΕΚΛΟΓΕΣ!!!!!
      ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΕΚΛΟΓΕΣ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ μετα το ΖΑΠΠΕΙΟ 2!!!!!
      Να ξεκαθαρισει ετσι απο το ΛΑΟ(βαση) ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ!!!!,
      ο λαος ξερει ποιοι αξιζουν και θα τους επιλεξει, τους υπολοιπους θα τους στειλει σπιτι τους!!!!!
      ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ ΝΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΩΡΙΝΟΥΣ ΥΠΟΘΕΤΙΚΟΥΣ ΤΟΜΕΑΡΧΕΣ οι οποιοι μαλλον ΔΕΝ θα τους επιλεξει ο λαος…!!!!
      Αρα ο Σαμαρας οτι και να κανει τωρα απο πλευρας τομεαρχων ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ, μιας και ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΩΡΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ απο το λαο-βαση

  36. netakias.wordpress.com avatar
    netakias.wordpress.com 27/03/2011 19:40:26

    Ο θέσμος της "αξιωματικής Αντιπολίτευσης", έχει γίνει ανέκδοτο...

  37. George avatar
    George 27/03/2011 20:22:57

    κο Κώστα Ροδινό

    Κώστα, με αφορμή σχόλιο σου σε δικό μου σχόλιο (το τέταρτο), κατάλαβα πως δεν έλαβες άρθρο μου που έστειλα για ανάρτηση στο factorx@otenet.gr. Το έστειλα σε λάθος mail; Επειδή είναι το τρίτο άρθρο που στέλνω το τελευταίο διάστημα που δεν αναρτάται, ενημέρωσέ με σε παρακαλώ, αν η ιστοσελίδα δέχεται και αναρτά άρθρα τρίτων κι αν ναι, σε ποιό mail...

  38. antonis avatar
    antonis 27/03/2011 22:15:51

    ΤΟ ΠΙΟ ΣΥΝΤΟΜΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ-ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Η ΜΑΡΙΟΝΕΤΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ.

  39. thanos avatar
    thanos 27/03/2011 22:52:17

    Μερικές φορές πρέπει να συγκρατηθώ να μην εκστομίσω σκληρές εκφράσεις για ορισμένους που νομίζω ότι υστερούν (τουλάχιστο).
    Επειδή μάλλον δε θα τα καταφέρω σταματώ σε μία φράση γιατί αν συνεχίσω δε θα με δημοσιεύσει ο φάκτορας.

  40. ANNITA avatar
    ANNITA 28/03/2011 10:13:43

    σίγουρα η κυβέρνηση ΓΑΠ έχει επενδύσει πολλά σε αυτό το είδος πολιτικής που ασκεί, αφού εδω και τώρα γίνεται ένα απίστευτο μεγάλο φαγοπότι. ΄Οποιος άκουσε χθές βράδυ στο κανάλι Κόντρα στο κ.Στέφανο Χίο θα είδε τις αποδείξεις-πειστήρια περί αυτού κατά τα άλλα τους έφταιξε η Ν.Δ. που βρέθηκαν 2-3 άτομα που έφαγαν, όμως αυτά ήταν ψίχουλα που φαγώθηκαν μπροστά στο φαγοπότι του Καλλιγούλα που γίνεται τώρα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.