03/04/2009 11:52
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ενέδρα στα νέα μέτρα της κυβέρνησης


______________________________________________________________________________________________
Όλα τα μέχρι στιγμής διαθέσιμα στοιχεία οδηγούν στο συμπέρασμα ότι η δολοφονική επίθεση εναντίον των δύο αστυνομικών ήταν ενέδρα.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες έγινε καταγγελία από περίοικο στην Άμεση Δράση για ύπαρξη ύποπτου ατόμου γύρω από ένα αυτοκίνητο, το οποίο ήταν σταθμευμένο 500 μέτρα μακρύτερα από το σημείο της ένοπλης επίθεσης.

Έσπευσαν εκεί αστυνομικοί με τους δυο άντρες της νεοσύστατης ομάδας Δέλτα οι οποίοι εντόπισαν στην οδό Σκιάθου 147 ένα άτομο πάνω σε ένα δίκυκλο. Το έκριναν ύποπτο και επιχείρησαν να το ελέγξουν. Ο άντρας με σπαστά ελληνικά προσπάθησε να τους πει ότι δεν έχει καμία σχέση με παράνομες ενέργειες και ότι έχει άδεια παραμονής.

Την ώρα που ο ένας αστυφύλακας ήλεγχε τον ύποπτο και προσπαθούσε να του περάσει χειροπέδες, ενώ ο άλλος αστυνομικός τον κάλυπτε, μια γυναίκα πλησίασε και τους απέσπασε την προσοχή ισχυριζόμενη ότι ο ύποπτος ήταν ο φίλος της.

Ξαφνικά εμφανίζεται ένα δεύτερο άτομο, πλησιάζει τους αστυνομικούς και πυροβολεί  σχεδόν εξ επαφής τους δυο αστυνομικούς. Ο ένας, αυτός που τραυματίσθηκε πιο σοβαρά, πυροβολήθηκε τρεις φορές.

Πέρα από τον τρόπο δράσης που παραπέμπει κατευθείαν σε «ψυχρό εκτελεστή» σημειώνεται ότι ο πιο σοβαρά τραυματισθείς φορούσε κράνος και αλεξίσφαιρο γιλέκο, αλλά η σφαίρα τον βρήκε στο κενό ανάμεσά τους. Ο δεύτερος αστυνομικός πυροβολήθηκε  στον αυχένα κάτω από το κράνος, χωρίς όμως να του προκαλέσει σοβαρό τραύμα. Γνώριζε δηλαδή ο δράστης που έπρεπε να πυροβολήσει.

Αμέσως μετά οι δύο δράστες και ενώ οι αστυνομικοί ήταν πεσμένοι στο έδαφος αιμόφυρτοι, τους άρπαξαν τα όπλα και τα κινητά τηλέφωνα βγάζοντας τις ζώνες τους και εξαφανίστηκαν με τη μοτοσικλέτα τους. Μεγάλη ψυχραιμία για ποινικούς του κοινού δικαίου.

Ο 26χρονος αστυφύλακας μόλις οι δράστες απομακρύνθηκαν κατάφερε να σηκωθεί και με το κινητό τηλέφωνο της γυναίκας ειδοποίησε την υπηρεσία του και ασθενοφόρο. Η γυναίκα συνελήφθη και ανακρίνεται

Οι δύο αστυνομικοί 30 και 26 ετών (πρώην ειδικοί φρουροί που έγιναν αστυφύλακες με το τελευταίο Προεδρικό Διάταγμα) ήταν μέλη της νεοσύστατης ομάδας «Δ», που αποτελούνταν από δέκα αστυνομικούς με πέντε δίκυκλα, οι οποίοι περιπολούσαν στην περιοχή στο πλαίσιο δοκιμών για την αναγνώριση δρόμων και την εξοικείωση στο χώρο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Factorx avatar
    Factorx 03/04/2009 11:56:02

    Τον κρίσιμο ρόλο της 57χρονης γυναίκας που βρέθηκε στο σημείο που πυροβολήθηκαν οι δύο αστυνομικοί, ερευνά η ΕΛΑΣ. Η γυναίκα, που συνελήφθη και ανακρίνεται, φέρεται να παρενέβη στον έλεγχο που επιχειρούσαν οι δύο άνδρες της ομάδας Δέλτα στους ύποπτους που επέβαιναν σε μοτοσυκλέτα.

    Παρά το γεγονός ότι οι αστυνομικοί δήλωσαν την ιδιότητά τους η γυναίκα φέρεται να τους επιτέθηκε λεκτικά για να σταματήσουν τον έλεγχο, λέγοντάς τους «αφήστε τους, τους ξέρω». Αρχικά, η 57χρονη υποστήριξε ότι ήταν κάτοικος της οδού Σκιάθου και βρέθηκε μπροστά στον αστυνομικό έλεγχο την ώρα που είχε κατεβάσει τα σκουπίδια της. Στη συνέχεια, υποστήριξε ότι είχε πάει επίσκεψη σε φιλικό σπίτι με τον σύζυγό της τον οποίο περιμενε στο συγκεκριμένο σημείο μαζί με έναν φίλο του και ότι θεώρησε πως ο ελεγχόμενος ήταν ο φίλος του άνδρα της.

    Η ατυνομία δεν θεωρεί τη γυναίκα συνεργό των δύο δραστών, ωστόσο, η παρέμβασή της έδωσε περιθώρια αντίδρασης στους δράστες με αποτέλεσμα ο ένας να πυροβολήσει σχεδόν εξ επαφής -από απόσταση περίπου είκοσι εκατοστών- τον έναν αστυνομικό και στη συνέχεια και τον δεύτερο.

    Ο 30χρονος αστυνομικός που βγήκε πριν από λίγη ώρα από το χειρουργείο και νοσηλεύεται στην Εντατική του Ερυθρού, μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο από συναδέλφους του χωρίς σφυγμό. Το γεγονός ότι δεν ανέμεναν να διακομισθεί από ασθενοφόρο ήταν κρίσιμο για τη ζωή του.

  2. Σαος avatar
    Σαος 03/04/2009 12:13:36

    Η παρέμβαση της 57χρονης πιστεύω πως ήταν καταλυτική για την εξέλιξη του συμβάντος. Ύποπτη βέβαια είναι και η αλλαγή της αρχικής της κατάθεσης. Μπερδεμένο το όλο θέμα...Θα δείξει...

  3. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 03/04/2009 12:20:27

    Το πιθανοτερο ειναι οτι η 57χρονη δεν ειχε σχεση αλλα ηταν αυτοκλητος υπερασπιστης των "παιδιων" κατα της "αστυνομικης βιας" αλλα τα "παιδια" ήταν τελικα επικινδυνοι κακοποιοι.

  4. Σαος avatar
    Σαος 03/04/2009 12:25:18

    @ψυχραιμια
    Τότε δεν θα την χαλάσει να κάνει λίγο χρόνο στην στενή...

  5. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 03/04/2009 12:29:00

    Δεν καταλαβα.
    Μπορειτε παρακαλω να επαναλαβετε τι εννοειτε οτι ηξερε που πυροβολουσε,γιατιαυτο που λετε, εχει δυο ερμηνειες;
    Απαντήστε παρακαλω και μετα θα επανελθω.

  6. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 03/04/2009 12:30:22

    μύωψ ή πρεσβύωψ άραγε; ... ή απλά ανεκδιήγητη;

  7. Factorx avatar
    Factorx 03/04/2009 12:32:24

    @Προβοκατωρ. διάβασε καλύτερα το κειμενο και άσε τις προβοκατόρικες ερωτήσεις, πρωί πρωί. Είναι σαφές

  8. kanis avatar
    kanis 03/04/2009 12:32:55

    ..ή απλούστερα στημένη;

  9. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 03/04/2009 12:34:06

    Υπαρχει κι αυτη η μαλακια του Ελληνα,που σε καποιο βαθμο και απο καποιους κυκλους,που κουβαλανε βιωματα αλλων εποχων και καποιων οικογενειων,θεωρει οτι η Αστυνομια,ειναι παντα φτου κακα και επομενως,δεν πρεπει να συλλαμβανει κανενα,καθοτι ως γνωστον,ολοι ειναι αθωοι.
    Εχω ακουσει παλαια συναδελφο,απο οικογενεια πολυ μορφωμενων ανθρωπων,αλλα με βιωματα απο Δεξια και δικτατορια,καποτε,να μου λεει,οτι ουτε απ εξω απο την Αστυνομια δεν περναω.
    Και μιλαμε για πολυ γραμματισμενη .(Δε λεω μορφωμενη).

  10. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 03/04/2009 12:35:31

    ... 57 χρονών;;; μήπως έχει πολλά χρέη; ...

  11. kanis avatar
    kanis 03/04/2009 12:36:58

    ...στη Μιχαλού;

  12. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 03/04/2009 12:39:07

    ... όσο πιο υπεράνω υποψίας τόσο πιο καλά ...

  13. kanis avatar
    kanis 03/04/2009 12:41:06

    blue colar criminals..

  14. Νικόλας avatar
    Νικόλας 03/04/2009 12:49:21

    Τι ενέδρα είναι αυτή που τους έστειλε 500 μέτρα πιο κάτω. Και που ήξεραν πόσα άτομα θα έρθουν για τον έλεγχο;
    Και αν η γυναίκα ήταν μέσα στο κόλπο θα μαζεύαν τα όπλα και τα κινητά και θα την αφήνανε πίσω για την ανάκριση;
    Μόνο και μόνο από το κείμενό σου βρε Φάκτορα δεν στέκεται το πράγμα.

  15. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 03/04/2009 12:55:25

    Τώρα θα πρέπει ίσως να επανεξετάσουμε τον τρόπο επιλογής των αστυνομικών.

    Εδώ και περίπου 12 χρόνια, από τότε που οι αστυνομικές σχολές μπήκαν στο σύστημα των πανελληνίων εξετάσεων, και δεδομένου ότι έγιναν αμέσως υπερ-περιζήτητες λόγω της σίγουρης επαγγελματικής αποκατάστασης, μπήκαν μέσα ένα σωρό λεπτεπίλεπτα παιδάκια-"φύτουλες" (που έβγαζαν υψηλή βαθμολογία στις εξετάσεις), κατάλληλοι για δημόσιοι υπάλληλοι της ρέκλας και της γραφειοκρατίας, αλλά εντελώς ακατάλληλοι για αστυνομικοί. Παιδάκια με το "σεις" και με το "σας", που όμως δεν έχουν συνειδητοποιήσει ότι στην αστυνομία μπήκαν για να υπηρετούν την εφαρμογή των νόμων και όχι για να ξύνουν τα… νύχια τους λουφάροντας σε "υπηρεσίες γραφείου" ή κάνοντας τις ορντινάτσες διαφόρων μεγαλοσχημόνων (που υποτίθεται ότι προστατεύουν).

    Νομίζω ότι περισσότερο αίσθημα ασφάλειας και πειθαρχίας ενέπνεε ο μπρούτος, άξεστος "μπασκίνας" που "είχε κατέβει από τα Γκράβαρα" (κατά συνθήκη χρησιμοποιώ αυτή την έκφραση) του παρελθόντος, ο οποίος μπήκε με μέσον στην αστυνομία και έβγαζε τα εξουσιαστικά του κόμπλεξ, αλλά τουλάχιστον ήταν απόλυτα συνειδητοποιημένος -έστω και πιο άγαρμπα, ή έστω και λόγω περιφρόνησης προς τον κίνδυνο- ως προς το τι ρόλο επιτελούσε στην κοινωνία, παρά οι σημερινοί αναιμικοί και βαριεστημένοι -από την πρώτη κιόλας μέρα- απόφοιτοι των αστυνομικών σχολών.

  16. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 03/04/2009 13:58:56

    Επειδη το διαβασα καλα,ξαναρωταω τοτε ευθεως.
    Εννοειτε οτι ηξερε οτι δεν θα τον σκοτωσει και τον βαρεσε,ετσι για να κανει ντορο και να αλλαξει το κλιμα;
    Και αυτα,και απο την εγχειρηση με το βλημα σφηνωμενο διπλα στο νωτιαιο μυελο,αλλα και απο το οτι οι χωροφυκακες,φοραγαν κρανη,πραγμα που εμποδιζε βεβαια τον οποιονδηποτε να σημαδεψει τοοσο καλα,ωστε να κανει υπολογισμενη ζημια;
    Και ποιος θα μπορουσε να κανει κατι τετοιο;Ουτε ο μακαριτης ο Καψασκης.

  17. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 03/04/2009 14:03:20

    Αυριανιστη,εισαι μεσα 100% σ αυτα που γραφεις.
    Κι εγω περνωντας και επιδη τα παρατηρω ολα και παντα και παντου,τους ειδα κι εγω αυτους τους χωροφυλακες,που ειναι εως ατροφικοι.Οπως ακριβως τα λες.
    Τους λυπαμαι.
    Που πας ρε Καραμητρο;Θα σε φανε λαχανο.

  18. Σαος avatar
    Σαος 03/04/2009 14:10:33

    Το να έχουν τρόπους οι αστυνομικοί δεν είναι κακό. Σίγουρα όμως πρέπει να περνάνε από ψυχολογικά τεστ για να δουν αν όντως έχουν τις ικανότητες γι' αυτό το σκληρό επάγγελμα. Βέβαια όπως όλα τ' άλλα, στην Ελλάδα τίποτα δεν γίνεται σωστά...

  19. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 03/04/2009 14:16:06

    @22 Σαος

    Ναι, δεν είναι κακό να έχουν τρόπους. Αλλά νομίζω ότι από το ένα άκρο περάσαμε στο άλλο. Και επειδή ήδη μετράει 12 χρόνια, δηλαδή αρκετές σειρές αστυνομικών, αυτή η ιστορία, φανταστείτε πόσο θα έχει "μπολιάσει" με τη νωθρότητα ένα σώμα που εξ ορισμού οφείλει να αποτελείται από... πιο σκληροτράχηλους σε σχέση με τον μέσο όρο του πληθυσμού.

  20. Factorx avatar
    Factorx 03/04/2009 14:21:09

    Για το αν είναι "ενέδρα", ή οχι κλπ:

    Για κάνετε μόνοι σας μια αναπαράσταση; Ανεξάρτητα απο το ρόλο της γυναίκας, τα μέτρα, πόσοι ήταν κλπ: Βρίσκεται ένας κακοποιός αντιμέτωπος με δυο πάνοπλους αστυνομικούς. Και ρίχνει και στους δυο σε σημεία απο όπου μπορεί να περάσει η σφαίρα. Πιο πάνω κράνος. Πιο κάτω γιλέκο. Πόσο τέρας ψυχραιμίας ήταν; Υπάρχουν τέτοια τέρατα ψυχραιμίας στο κοινό ποινικό δίκαιο; Το κυριότερο ποιος θα πυροβολούσε αστυνομικό με πρόθεση να τον σκοτώσει για μια κλοπή αυτοκινήτου, ή για μια απλή διακρίβωση;

  21. Factorx avatar
    Factorx 03/04/2009 14:28:04

    Μόλις επιεβαιώθηκε οτι πυροβολήθηκε στον αυχένα. Απο πίσω;

    Σοβαρή, αλλά σταθεροποιημένη, κρίνεται η κατάσταση του 30χρονου αστυφύλακα που πυροβολήθηκε στον αυχένα κατά τη διάρκεια ελέγχου λίγο μετά τα μεσάνυχτα, στην οδό Σκιάθου 147 στην Κυψέλη [Βλέπε άρθρο] .

    Σύμφωνα με το επίσημο ιατρικό ανακοινωθέν, ο αστυνομικός Σπύρος Θεοδώρου υπεβλήθη στις 00:45 σε επιτυχή νευροχειρουργική επέμβαση και πλέον νοσηλεύται στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Ερυθρού Σταυρού

  22. vga avatar
    vga 03/04/2009 14:40:21

    η καλη κυρια ηθελε να υπερασπιστει τους καλους οικονομικους μεταναστες απο τους κακους μοχθηρους ελληνες αστυνομικους.αποτελεσμα της βλακειας που εδερνε το εγκεφαλο της ηταν να τραυματιστουν σοβαρα δυο ατομα.πολλες φορες το εχουμε ζησει αυτο να ελεγχονται κακοποιοι κ να πεταγεται μια κυρια κ να φωναζει αφηστε τα παιδια μα παρα πολλες

  23. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 03/04/2009 14:51:03

    Αν οι κανόνες εμπλοκής ήταν διαφορετικοί, οι αστυνομικοί δεν θα ήταν υποχρεωμένοι να ασχολούνται με την κάθε αυθόρμητη υστέρω που πετάγεται για να υπερασπιστεί άκριτα τον κάθε κακοποιό.

  24. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 03/04/2009 14:57:44

    Το να έχουν οι αστυνομικοί τρόπους, δεν είναι προαιρετικό. Είναι απαραίτητο προαπαιτούμενο. Η αστυνομία είναι η βιτρίνα του κράτους απέναντι στον πολίτη.
    Αν δεν έχουν τρόπους, κάνουν για στρατιωτικοί εκπαιδευτές ειδικών δυνάμεων, όχι για αστυνομία. Πρέπει πρωταρχικός στόχος τους και κινητήρια δύναμη να είναι όχι η συντριβή της παρανομίας, αλλά η προστασία του πολίτη. Κοινωνία και παρακοινωνία, κόσμος και υπόκοσμος πάνε μαζί χέρι-χέρι από τότε που εμφανιστήκαμε στον πλανήτη. Δεν γίνεται να «εξαφανίσεις» την παρανομία. Την χειρίζεσαι και την κουλαντρίζεις με τον εξυπνότερο και πιο αποτελεσματικό τρόπο. Την χαλιναγωγείς. Και προσπαθείς να βελτιώσεις την ποιότητά της (ναι, όπως το γράφω) αλλά και να μειώσεις την ένταση και έκτασή της. Όχι να την ξεριζώσεις από την φύση των ανθρώπινων κοινωνιών προσπαθώντας να κάνεις τη ζωή σαν διαφήμιση, αλλιώς είσαι ανώριμος.
    Πρέπει να καταλαβαίνεις οτι «κοινωνία = κόσμος + υπόκοσμος». Κι εσύ, υπηρετείς την κοινωνία. Άρα και τους δυο. Ακόμη και ο ειδεχθέστερος παράνομος έχει τα δικαιώματά του, μέχρι και ο Δούρής. Χωρίς αυτό να σημαίνει οτι η αστυνομία πρέπει να δείχνει ανοχή στην παρανομία. Να μη δείχνει την παραμικρή, αρκεί να φέρεται σωστά όταν κάνει το καθήκον της. Συμφωνώ κι εγώ οτι όταν κάποιος βγάζει όπλο, καλό είναι να πυροβολείται επιτόπου. Αλλά μόνο σε αυτή την περίπτωση και όχι «επειδή προσπάθησε να διαφύγει ελέγχου». Υπάρχουν πολλοί λόγοι που κάποιος μπορεί να μη θέλει να περάσει έλεγχο, μπορεί να έχει μικροποσότητα κοκαίνης στο αυτοκίνητο ή χίλια δυο άλλα που σε καμία περίπτωση δεν αξίζει να χάσει τη ζωή του για κάτι τέτοιο. Δεν κρύβουν όλοι πτώμα στο πορτ μπαγκαζ.

  25. Factorx avatar
    Factorx 03/04/2009 15:05:24

    "Ο δευτερος αστυνομικος οταν ακουσε τον πυροβολισμο και ειδε τον συναδελφο του κατω και μεσα στα αιματα επιασε σαν ασπιδα τον υποπτο που ελεγχε και γυρισε προς τον αλλο που ειχε το οπλο.Πηγαινοντας πισω όμως σκόνταψε και τοτε ο δραστης πηγε από πανω του και τον πυροβολησε στο κεφαλι απο μισό μετρο.

    Αυτα γραφει το http://totefteri.blogspot.com/2009/04/blog-post_1362.html


    Μιλαμε δηλαδή για τέρατα ψυχραιμίας

  26. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 03/04/2009 15:06:27

    @30 Ξένος Δάκτυλος

    Να το ξαναματαγράψω: δεν ισχυρίστηκα ότι το μοντέλο του αγενούς, άξεστου "χωροφύλακα" είναι το επιθυμητό για την εικόνα (και τη λειτουργία) της αστυνομίας. Αλλά νομίζω ότι η κατάσταση έχει παραγίνει με τη χαλαρότητα και τα ενοχικά σύνδρομα τα οποία μεθοδικά οι πολιτικοί μας έχουν "φορτώσει" τους αστυνομικούς τα τελευταία χρόνια. Από το "εσείς είστε το κράτος και δεν απολογείστε" του Μητσοτάκη, φτάσαμε να έχει γίνει η αστυνομία το απάνεμο αραξοβόλι των επαγγελματικά ανασφαλών υψηλόβαθμων των πανελλαδικών.

    Γιατί να μην υπάρχουν και ειδικές, εξονυχιστικές εξετάσεις/διαδικασίες εισαγωγής, ανάλογα με αυτές της Σχολής Ικάρων; Δηλαδή, όποιος έχει υψηλή βαθμολογία είναι εξ ορισμού κατάλληλος για πιλότος μαχητικού; Όχι βέβαια. Γιατί λοιπόν να είναι εξ ορισμού κατάλληλος για αστυνομικός;

  27. osaperas avatar
    osaperas 03/04/2009 15:08:14

    Στην Ελλάδα όταν γίνεται κάποιο λάθος ή κάποιο μπέρδεμα πάντα έχουμε έτοιμη την δικαιολογία. Και την σερβίρουμε αδιαφορώντας για το γεγονός ότι μπορεί να είναι τελικά μία σαχλαμάρα.

    Μία κυρία λοιπόν πετάχτηκε και είπε στους αστυνομικούς "Αφήστε τους τους ξέρω" ή κάτι τέτοιο. Και οι αστυνομικοί "τάχασαν" με αποτέλεσμα οι δολοφόνοι να τους πυροβολήσουν. Αυτό λένε ότι έγινε χθες το βράδυ.

    Μα είναι σοβαρά αυτά τα πράγματα; Κι ακολουθούν οι αναλύσεις του στιλ "ακροαριστερών αποχρώσεων" ηταν η κυρία "βαθειά θρησκευόμενη" ήταν η κυρία και πάει λέγοντας.

    Λέμε δηλαδή ότι ένας σοβαρός επαγγελματίας αστυνομικός ελέγχει έναν άγνωστο επάνω σε ενα μηχανάκι ο οποίος μιλάει σπαστά ελληνικά, εμφανίζεται μία άγνωστη του κυρία λέει μία μπούρδα και αποσπάται η προσοχή του επαγγελματία και πυροβολείται. Ενώ εάν δεν εμφανιζόταν η κυρία, τότε ο αστυνομικός θα ήταν συγκεντρωμένος στο καθήκον του (σύμφωνα με όσα έχει διδαχθεί στη σχολή)και δεν θα πυροβολείτο.

    Ή με άλλα λόγια, οι αδίστακτοι κακοποιοί δεν θα μπορούσαν/τολμούσαν να πυροβολήσουν όπως πυροβόλησαν εν ψυχρώ τους αστυνομικούς εάν δεν τους "βοηθούσε" η χαζοκυρία.

    Μα είναι σοβαρά πράγατα αυτά; Θα τα διαβάζουν ξένοι αστυνομικοί και θα γελάνε. Είναι σαφές για το πως πρέπει να συμπεριφέρονται οι αστυνομικοί σε παρόμοιες περιπτώσεις και τα έχουν διδαχθεί όλοι τους (ή θα έπρεπε να τα έχουν διδαχθεί όλοι τους). Και υπάρχει και η πρόβλεψη για όλα τα πιθανά σενάρια απόσπάσης της προσοχής, εμφάνισης κρυμμένου συνεργάτη των κακοποιών κλπ.

    Μην υποτιμούμε τόσο πολύ την αστυνομία μας ότι τάχατες μία κυράτσα μπορεί να στείλει δύο αστυνομικούς στον τάφο

  28. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 03/04/2009 15:17:46

    @Ξένε Δάκτυλε,
    Συμφωνώ απολύτως.

  29. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 03/04/2009 15:21:32

    Δεν νομίζω απ`όσα διάβασα μέχρι στιγμής να πρόκειται για ενέδρα. Πάντως ήταν καλά εκπαιδευμένος ο κακοποιός και ήξερε πως και που να πυροβολήσει. (Μυρίζει μυστικές υπηρεσίες ξένου κράτους η ενέργεια.) Όσο για την καρακαλτάκα που χώθηκε και μετά τα μπέρδεψε, καλό θα ήταν να φάει καμιά γερή ποινή για παρεμπόδιση αλλά στην μπανανία μας αυτά δεν γίνονται. Κρίμα τα παλληκάρια τους αστυφύλακες.

  30. ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ avatar
    ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ 03/04/2009 15:22:27

    Οι αστυνομικοί απ'οτι ξέρω εχουν διδαχθεί για το τι πρέπει να κάνουν,αν τα κάνουν όμως θα πάνε φυλακή.Γνωστός μου αστυνομικός μου είπε ότι όταν εμφανίζεται τρίτος που φωνάζει σε κάποιον έλεγχο η τακτική λέει "βγάλε όπλο".Άντε βγάλτε όπλο σε μια υστερική κυράτσα να δούμε τι θα γίνει.

  31. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 03/04/2009 15:23:04

    Αυριανιστής σίγουρα ήταν πιο αποτελεσματικοί και βραχυπρόθεσμα το εκκρεμές θα (πρέπει να) πάει στο άλλο άκρο και να θυμιθούμε ελαφρώς τον παλιό αστυφύλακα του '60. Για λίγο όμως, πολύ λίγο. Ύστερα θα πρέπει το πράγμα να έρθει σταδιακά στις σωστές του διαστάσεις κάποια στιγμή. Γιατί αλλιώς θα εκκολαφθεί εκ νέου ένα αντι-αστυνομικό αίσθημα, όπου μέσα σε δύο-τρείς γενιές θα δημιουργίσει τα επόμενα "ρεμάλια" και ο κύκλος θα συνεχίσει έτσι.

    Όσο για αυτό που λες, χρειάζεται πιστεύω συνδυασμός ελέγχων μορφωτικού επιπέδου, καλλιέργειας και ιδιοσυγκρασιακών χαρακτηριστικών.
    Διότι εκτός από τους δειλούς, θα πρέπει να αποφευχθεί πάση δυνάμει και η εισαγωγή στην αστυνομία ανθρώπων που απλώς είχαν καημό να φέρουν όπλο και σήμα. Δηλαδή εκείνων που αποτελούν την άλλη όψη ακριβώς του ίδιου νομίσματος, σχετικά με το κεφάλαιο «κακοί».
    Και πανέξυπνα, ως «κακοί» κι εκείνοι, διαλέγουν να βγάλουν την κακία και τα κόμπλεξ τους κάτω από την ομπρέλα του νόμου, υπό την αιγίδα του κράτους, με πρόσχημα την προστασία των «καλών».

  32. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 03/04/2009 15:38:02

    Ξένε δάχτυλε, ψάξε δες πώς γίνεται κάποιος αστυφύλακας στις ΗΠΑ. Τι χρειάζεται σωματικά αλλά και ως προς επίπεδο και εκπαίδευση. Επειδή πλέον έχουμε πιάσει τα Αμερικανικά επίπεδα εγκληματικότητας καλό θα είναι να αποκτήσουμε και Αμερικανικού τύπου αστυνομικούς. Ας ξεχάσουμε τα ΑΣΕΠ και λοιπές σαχλαμάρες. Η αστυνομία πρέπει να είναι μεράκι και να συνοδεύεται από άλλα προσόντα και όχι την παπαγαλία σε εξετάσεις. Προσωπικά εμένα, η απρόσωπη τυπική και πλήρως επαγγελματική συμπεριφορά των Αμερικανών και Καναδών αστυφυλάκων (που είναι και σκληρή ταυτόχρονα) μου αρέσει. Χαίρεσαι να σε ελέγχουν λόγω του αυστηρού επαγγελματισμού τους. Εδώ είμαστε ακόμη στο επίπεδο του "ξές ποιός είμαι γω ρε φιλαράκι και τσου ρε συ" κλπ.

  33. fantomas avatar
    fantomas 03/04/2009 15:47:01

    Η γυναικά αυτή, είτε ως κλασικό δήγμα μιας κοινωνίας για το πώς αντιλαμβάνεται την αστυνομία, είτε ως άμεσος συνεργός των δραστών είναι ηθική συμμέτοχος σε δυο απόπειρες δολοφονίας. Η γυναικά αυτή όπως και να αναλυθεί το θέμα είναι ένοχος!!

  34. kanis avatar
    kanis 03/04/2009 15:56:14

    "Μια κουβέντα που είπε ο αστυνομικός στην γυναίκα και ενώ ήταν πυροβολημένος δείχνει ότι είναι καλό παιδί. Όταν βλέπεις κάποιον συνεργάτη σου κάτω και εσύ είσαι πυροβολημένος στον λαιμό δεν αντιδράς τόσο απλά.
    Της είπε της 50χρονης που ανακατεύτηκε και μπέρδεψε τους εγκληματίες με κάποιους γείτονες της:



    "Ορίστε κυρία μου, κοίτα τι έκανες; Ανακατεύτηκε και δες έγινε".

    Δεν τα λες αυτά έτσι ήρεμα όταν έχεις σοκαριστεί με τόσους πυροβολισμούς. Κάτι λέει αυτό."
    από τροκτικό

  35. fantomas avatar
    fantomas 03/04/2009 16:02:46

    Για τους δράστες θα ήθελα να ρωτήσω όλους εσάς το εξής.
    Ποιος από εσάς (ακόμη και αν τον έπιαναν εν τω πρατεσθε ) να σήκωνε όπλο να σκοτώσει άνθρωπο?
    Πόσο μάλλον θα είχε την ψυχραιμία να στοχεύσει εκεί που στόχευσαν αυτοί!

  36. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 03/04/2009 16:10:23

    Το γεγονός και μόνο πως ενώ ήταν πυροβολημένος, εξακολούθησε να σκέφτεται ως αστυνομικός κι έσπευσε ψύχραιμα να συλλάβει την γυναίκα, δείχνει ποιότητα. Θα μπορούσε να ξαπλώσει στο πεζοδρόμιο βογκώντας, σαν πυροβολημένος πολίτης. Όμως ο άνθρωπος, ήταν Αστυνομικός.

    Strange εγώ μια Ολλανδία έχω πάει και έπαθα πλάκα με το επίπεδο, την συμπεριφορά, την αποτελεσματικότητα και την όλη παρουσία των αστυνομικών εκεί. Πάνω σε ποδήλατα θα περίμενε κανείς να φαίνονται αστείοι. Όχι απλώς δεν είναι, αλλά τους νιώθεις προστάτες ΦΙΛΟΥΣ ΣΟΥ. Όπως θα έπρεπε να είναι η αστυνομία.
    Μια βορειο-Ευρωπαική ψυχρότητα την είχαν, δε λέω, αλλά ήταν σωστή ψυχρότητα. Ζύγιζαν εγγύτητα και απόσταση με τρόπο που με κέρδισε αμέσως. Μπορώ να πω οτι από όλα όσα είδα εκει, το επίπεδο της αστυνομίας χαράχτηκε εντονότερα στη συνείδηση μου από κάθε τι άλλο.

  37. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 03/04/2009 16:29:24

    Επιτέλους και μια καλή είδηση.
    "Στα χέρια της αστυνομίας έπεσε 25χρονος Άλβανος, ο οποίος συμμετείχε σε συμμορία που διέπραττε ληστείες και κλοπές.Από την έρευνα προέκυψε ότι ο συλληφθείς αναζητείται και για την υπόθεση ανθρωποκτονίας της 32χρονης υπαλλήλου στο κατάστημα "Γερμανός" στο Βύρωνα, στις 13 Μαρτίου."

    Αναμένεται κινητοποίηση συμπαράστασης εκ μέρους των αριστεριζόντων ηλιθίων....

  38. Σαος avatar
    Σαος 03/04/2009 16:36:13

    @Ξένος Δάκτυλος

    Συμφωνώ. Στην Αγγλία επίσης τα ίδια. Βέβαια είναι και διαφορετική η νοοτροπία του μέσου πολίτη. Εδώ στην Ελλάδα είμαστε IQ ραδικιού και επίπεδο λαδόκολλας! Για όλα μας φταίνε οι άλλοι και εμείς είμαστε οι καλύτεροι! Θα αποκτήσουμε καλύτερη αστυνομία όταν γίνουμε και εμείς με την σειρά μας πιο σωστότεροι πολίτες.

  39. kanis avatar
    kanis 03/04/2009 16:43:00

    @saos

    ..boring κι ολίγον κομπλεξικό το σχόλιο, αν μου επιτρέπεται!

    Ολοι μας θέλουμε μια καλύτερη αστυνομία, που θα κυνηγά εγκληματίες κι οχι ανήλικα.

    Κάποιοι όμως φαίνεται, ότι τους βολεύει το κυνήγι ανηλίκων και η θυσία νεαρών αστυνομικών.

    Ε, αυτούς (οι ΜΗ έχοντες IQ ραδικιού) αναζητούν!

  40. BLACK avatar
    BLACK 03/04/2009 16:46:04

    Προσωπικά, ανάμεσα στο σκατοδίλημα ασφαλεια - ελευθερία, επιλέγω 100% ελευθερία.
    Να γυρνάνει οι κακοποιοί, οι ληστές και οι δολοφόνοι ανενόχλητοι, αρκεί να μη βλέπω μπροστά μου μπάτσο.
    Δυστυχώς είμαστε πλέον πολλοί. Το ξέρω ότι θα θέλατε να μας τουφεκίσετε όλους. Αλλά μάλλον δεν γίνεται.
    Σας το είχα πει από το Δεκέμβρη ότι σε λίγο καιρό οι μπάτσοι θα φοβούνται να βγούνε από το σπίτι, ότι θα τους πετάνε ντομάτες από παιδιά μέχρι γέροι, και ότι αν θέλουνε πόλεμο, οι πιο πολλοί νεκροί θα είναι από την πλευρά τους.

    Ο μόνος κίνδυνος για την δημόσια ασφάλεια είναι το κράτος.

  41. kanis avatar
    kanis 03/04/2009 16:50:03

    @Black

    Αλλο μπάτσος ..άλλο αστυνόμος.

    Αλλο ουτοπία..άλλο φαντασία.

    Αλλο ελευθερία ..άλλο δημοκρατία.

  42. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 03/04/2009 16:55:31

    έλεος μπλακ έρεβος ...

  43. kanis avatar
    kanis 03/04/2009 17:04:45

    ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ..ενέδωσε στας πιέσεις των ημερών!

    Όλα καλά κι όλα ωραία
    χτες ήσουν μ' άλλονε παρέα
    και πού σοκάκι να τραγουδήσεις
    δεν επιτρέπονται οι αναμνήσεις

    Μίλα σιγά και μη φωνάζεις
    είμαι κουτός και με τρομάζεις
    δε θέλω κόσμο και φασαρία
    αύριο μπαίνω στην ανεργία

    Έχω ψυχή δεν έχω βράχο
    πάλι με άφησες μονάχο
    και μια σημαία σ' ένα μπαλκόνι
    αλλάζει χρώματα και με σκοτώνει

    Όλα καλά κι όλα ωραία
    χτες ήσουν μ' άλλονε παρέα
    και πού σοκάκι να τραγουδήσεις
    δεν επιτρέπονται οι αναμνήσεις

  44. Κανένας avatar
    Κανένας 03/04/2009 17:38:33

    Ενδιαφέρουσες οι απόψεις ορισμένων εδώ μέσα, που αναπολούν τον χωροφύλακα της δεκαετίας του 1950. Ο άξεστος (και απαραιτήτως δεξιός) μπάτσος είναι καλύτερος από αυτόν που μπαίνει με την αξία του με πανελλαδικές. Μάλιστα, το ακούσαμε κι αυτό. Οι καλοί μαθητές είναι φλώροι και δεν κάνουν για αστυνομικοί. Καλύτερα τα τούβλα. Καλύτερα όμως για ποιον; Σίγουρα όχι για τον πολίτη. Καλύτερα για όλους αυτούς που η δημοκρατία τους κάθεται στο στομάχι, που θέλουν τον πολίτη φοβισμένο και πειθήνιο όργανό τους. Και που δε γουστάρουν εκλογές και άλλες τέτοιες δημοκρατικές ηλιθιότητες, αν όμως αναγκαστούν να τις ανεχθούν θα φροντίσουν να ψηφίσουν ακόμη και τα δέντρα. Δυστυχώς όμως, δέντρα δεν υπάρχουν πια, τα έκαψε όλα ο ανηψιός του «εθνάρχη». Οπότε, ούτε η επιστροφή στο 1956 δε σας σώζει.

    Ο αστυνομικός αυτό που χρειάζεται είναι καλύτερη εκπαίδευση. Να ξέρει πως να αντιδράσει σε κάθε περίπτωση, χωρίς να βάζει σε κίνδυνο τη ζωή ούτε τη δική του ούτε των πολιτών. Και απαραίτητη προϋπόθεση για να το κάνει αυτό είναι να έχει μυαλό, γνώσεις, σχέδιο, τρόπους και πνευματική καλλιέργεια. Η ευγένεια δεν έβλαψε ποτέ κανέναν, αντιθέτως είναι απαραίτητη. Η αγγλική αστυνομία θεωρείται μια από τις πιο αποτελεσματικές στον κόσμο. Έχετε δει Άγγλο αστυνομικό; Φλώρο θα τον θεωρήσετε εσείς οι μάγκες βαλκάνιοι ανατολίτες. Ούτε καν όπλο δεν έχει. Και από ευγένεια άλλο τίποτα, με το σεις και με το σας. Μόλις όμως γίνει κάτι σκάνε μύτη 10 άτομα με βανάκι. Στο δευτερόλεπτο, όχι μετά από 40 χρόνια, όπως εδώ. Ήμουν στην Αγγλία και τα έχω δει άπειρες φορές. Έχω τύχει μέχρι και σε μικροτρακάρισμα σε κάποια γέφυρα του Λονδίνου, και μέσα σε λίγα λεπτά είχε έρθει η τροχαία, είχε κλείσει ολόκληρο το ρεύμα κυκλοφορίας και είχε εκτρέψει την κίνηση από αλλού. Αποτέλεσμα; Μηδενική ταλαιπωρία για όλους. Κάντε σύγκριση με την ελληνική αστυνομία. Πιστεύετε ότι ο μουστακαλής χωροφύλακας του 1960 θα τα κατάφερνε καλύτερα; Ξεχνάτε μάλλον ότι και αυτός ηταν εξίσου ανίκανος στην αντιμετώπιση του εγκλήματος (ίσως και ακόμη πιο ανίκανος), εφόσον τα καθήκοντά του περιορίζονταν στο κυνήγι, στον έλεγχο, στο φακέλωμα και στο βασανισμό των κουμουνιστών και των «συνοδοιπόρων». Κάποιες φορές αναλάμβανε να οργανώσει ακόμη και πολιτικές δολοφονίες (υπόθεση Λαμπράκη). Και όλα αυτά σε μία εποχή όπου το έγκλημα ήταν άγνωστη λέξη (καθώς δεν είχαμε ακόμη ως λαός υποκύψει στη λατρεία του χρήματος).

  45. nyfitsa avatar
    nyfitsa 03/04/2009 17:43:30

    @48
    Τι ωραία φράση :
    Να γυρνάνει οι κακοποιοί, οι ληστές και οι δολοφόνοι ανενόχλητοι, αρκεί να μη βλέπω μπροστά μου μπάτσο.

    Όλοι αυτοί όμως δεν περπατούν ανενόχλητοι. Μπορεί να έρθει και η σειρά σου, δηλ. να σε κλέψουν, να σου ρημάξουν το σπίτι, να πυροβολήσουν την μάνα σου, να βιάσουν την αδερφή σου, κλπ…. και δεν θα βλέπεις αστυνόμο, γιατί έτσι γουστάρεις.
    Τι θα λες μετά??????

  46. kanis avatar
    kanis 03/04/2009 17:51:29

    κανείς...κανένας......μου αρέσει, που "γέννησα" σχολή από nicks!

    Καλή η παραπληροφόρηση κι η διχαστική παραπομπή σε άλλες εποχές. Στη σημερινή εποχή όμως, δε μας αρέσουν οι αμετροεπείς.

    Οπως καταδικάζεται ο κάθε Κορκονέας, έτσι καθαγιάζεται ο κάθε Διαμαντής!

    Προς αναζήτηση τα αφεντικά αμφοτέρων, για διαφορετικούς βεβαίως λόγους!!!

  47. nyfitsa avatar
    nyfitsa 03/04/2009 17:51:46

    @Κανένας
    Το ξέρεte γιατί μέσα σε λίγα λεπτά είχε έρθει η τροχαία στο Λονδίνο? Τους τροχονόμους βοηθάνε και κάμερες στους δρόμους , που Έλληνας τόσο φοβάται.

  48. olympia avatar
    olympia 03/04/2009 17:57:16

    Σκόπευσε μεταξύ κράνους και αλεξίσφαιρου. Μπράβο η Θία! Μέχρι και τα πουνετόρια έκανε ανθρώπους.

  49. kanis avatar
    kanis 03/04/2009 17:58:47

    @νυφίτσα

    Στην Αγγλία η αστυνομία δρα απερίσπαστη.

    Εδώ, ο επιμέρους διχασμός... επιδρά κι εκεί!

  50. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 03/04/2009 18:41:31

    Ναι Φακτορα,απο πισω.
    Ηταν το αλλο τομαρι που ηταν εκι, και που βρηκε την ευκαιρια με την αναστατωση που προκαλεσε αυτη η χαμενη,να εισβαλει και να βαρεσει.

  51. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 03/04/2009 18:43:26

    factorx: γραψε λάθος, για αλλού ήταν

  52. Aris lalidis avatar
    Aris lalidis 03/04/2009 19:28:13

    ΟΙ ΟΠΙΣΘΟΓΕΜΕΙΣ ΤΗΣ ΙΝΤΕΛΛΙΤΖΕΝΣ,ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΠΡΩΞΟΥΝ ΣΤΟ ΤΟΥΝΕΛΛ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ,ΜΕ ΑΠΟΛΗΞΗ ΤΟΝ ΕΜΦΥΛΙΟ.
    ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ..
    ΕΜΕΙΣ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑ ΦΑΝΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΝΤΑΞΙΟΙ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ;

  53. Κανένας avatar
    Κανένας 03/04/2009 20:20:55

    Kanis, τα πνευματικά δικαιώματα του ονόματός μου δεν τα έχεις εσύ (αυτό κι αν είναι αμετροέπεια) αλλά ο Οδυσσέας, ή μάλλον ο Όμηρος. Με τη διαφορά ότι εγώ προσπαθώ να σας ανοίξω τα μάτια, και όχι να σας τα βγάλω. Κατά τα άλλα, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς σου τους επιστρέφω. Εγώ μίλησα με συγκεκριμένα παραδείγματα και επιχειρήματα. Αν μπορείς να τα αντικρούσεις καν' το, οι ύβρεις όμως δεν είναι επιχειρήματα, έστω και αν συνηθίζετε να καταφεύγετε σε αυτές όσοι δεν έχετε τέτοια.

  54. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 03/04/2009 20:52:09

    @63 Καλό κουμάσι η κυρία... ή είναι συνεργός ή εθισμένη στην παρανομία ή απλά ηλίθια. Ότι και να είναι θα πρέπει να φυλακιστεί λιγουλάκι για να στρώσει.

  55. kanis avatar
    kanis 03/04/2009 20:55:32

    @Anonymous 63, 64

    ..κάτι σάν τη Βουγιουκλάκη στο "Δόλωμα" δηλαδή..

  56. Orestios avatar
    Orestios 03/04/2009 21:19:06

    Καλή κυρία...συμπονετικιά. Και με αγνά συναισθήματα. Αυτό που λέμε άνθρωπος. Μια κυρία υπόδειγμα. Και ΤΙΜΙΑ. Αν δεν πιστεύετε ρωτήστε την αστυνομία.

  57. Hase avatar
    Hase 03/04/2009 21:30:27

    Απο που προκυπτει οτι η κυρια ειναι αμετοχη;; Αν η κυρια ηταν σιγουρη οτι οι αστυνομικοι θα τα τιναζαν τοτε θα εφευγε και ουτε γατα ουτε ζημια. Το οτι ο ενας επεζησε ισως να ηταν καποιο λαθος τους. Αυτο φυσικα θα το εξετασουν οι αστυνομικοι, αλλα ας μην προτρεχουμε οτι αυτη δεν "ηταν μεσα στο κολπο". Το 63 σχολιο ειναι αληθες; Αν ναι τοτε η κυρια ειναι νεχρι τα μπουνια μεσα στομ κολπο.

  58. kanis avatar
    kanis 03/04/2009 21:32:15

    @ 70

    τι 63, τι 64, τι kanis.....

    Τι σημασία έχει..αφου συμφωνούμε.
    Αφού όλοι συμπονούμε για αυτά τα παιδιά, τους αστυνομικούς που χαροπαλεύουν για χάρη μας..
    Αφού όλοι δεν γουστάρουμε, κάποιους που θέλουν πάλι να μας βάλουνε, να αλληλοσφαχτούμε...!!!!

  59. BLACK avatar
    BLACK 03/04/2009 22:08:21

    Το πρωί μαθαίνοντας τα νέα πήγα στη δουλειά λυπημένος. Για τον τραυματία; Για όσα ήξερα ότι θα επακολουθήσουν; Για όλο μαζί. Ειλικρινά θα προτιμούσα να μην είχε συμβεί.

    Στο γραφείο συνάντησα (ώρα 07.40) κόσμο που έπινε καφέ και βρισκόταν σε χουντικό παραλήρημα.
    Αλλος χρησιμοποιούσε το περιστάτικο για να επιτεθεί στο Σύριζα (λες και η αιτία του τραυματισμού είναι η άποψη του Σύριζα, λες και πυροβόλησε ο Τσίπρας αυτοπροσωπος). Άλλος απέδιδε το κακό στα γεγονότα του Δεκεμβρίου, άλλος επέμενε ότι αν δεν μπει ο στρατός να πετάξει στη θάλασσα κάνα εκατομμύριο μετανάστες πάει η Ελλάδα, χάθηκε.

    Ολοι αυτοί οι τίμιοι συμπολίτες μου ήτανε τάχα λυπημένοι. Στην ουσία όλη μέρα δεν ξαναρώτησε κανείς τι κάνουν τα θύματα, αν ζουν αν πεθαίνουν. Δεν τους ένοιαζε. Τους ήτανε αρκετό το περιστατικό για να περάσουν όλη τη μέρα σε ένα οργασμό ενάντια στους μετανάστες, στα πρεζόνια, στους αναρχικούς, και φυσικά στο Σύριζα.

    Η Ελλάδα έχει κάποιο βαθύ σημείο στο συλλογικό ασυνείδητο του λαού, κάποιο ειδικό ταμπού με την ελευθερία.
    Οι Ελληνες ΜΙΣΟΥΝ την ελευθερία του να μεταναστεύεις και να θεωρείς οτι όλος ο πλανήτης είναι για να γυρέχεις την τύχη σου.
    Οι Έλληνες ΜΙΣΟΥΝ την ελευθερία να είσαι ο εαυτός σου, γι αυτό θα μείνουμε ίσως η τελευταία χώρα όπου θα απαγορεύεται η νομική ένωση ατόμων του ίδιου φύλλου.
    Οι Έλληνες ΜΙΣΟΥΝ να μπορείς να πιείς ένα μπάφο νόμιμα. Η ίδια η πράξη δεν τους ενοχλεί τόσο, όσο η νομιμοποίηση τους.

    Και έχω και βαθύτερα από ποτέ την εντύπωση ότι
    ο λόγος που η χούντα έκανε 7 χρόνια να πέσει
    είναι γιατί οι Έλληνες απεχθάνονται την ελευθερία, ειδικά την ελευθερία του άλλου, και ειδικά την ελευθερία να μην πρέπει να κρύβεσαι.

    Ο λόγος που επιμένω στην έννοια της ελευθερίας, είναι γιατί από όλο αυτό το περιστατικό με εντυπωσίασε άλλη μια φορά το εξής: το ΠΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ο μέσος έλληνας πολίτης ξεπουλάει τα πάντα για μια ψευδαίσθηση τάξης, ευταξίας, υποταγής στην ομοιομορφία.Και ΠΟΣΑ ΛΙΓΑ είναι διατεθιμένος να ρισκάρει, προκειμένου να μπορεί να ζει σε ένα περιβάλλον ζωντανό, μεταλασσόμενο, και που πιθανώς να του κρύβει και καμιά δυσάρεστη έκπληξη.

    ΥΓ Όσους ανησυχούν τάχαμου τόσο πολύ για την σωματική τους ακεραιότητα, η ζωή συνήθως τους ανταμοίβει αναλόγως, με χοληστερίνη, κορεσμένα λιπαρά, εμφράγματα στον καναπέ και εγκεφαλικά από την πολλή μαγιονέζα. Έκαστος εφ' ω ετάχθη.

  60. Σαος avatar
    Σαος 03/04/2009 22:24:41

    @BLACK

    Είσαι λίγο υπερβολικός.

  61. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 03/04/2009 22:34:20

    Πήξαμε από καραγκιόζηδες πού λένε ό,τι τους κατέβει στο κεφάλι, ενώ το αίμα κυλάει δίπλα τους (δίπλα μας) - ζεστό, κόκκινο, αχνίζον, αθώο, δικό μας, ακριβό μας. Μην μπαίνετε σε διαλογική συζήτηση μαζί τους. Πρόκειται περί κρετίνων με την ιατρική σημασία του όρου. Απαιτείστε την προστασία της πατρίδας μας και του εαυτού σας με όλα τα μέσα. Όταν μπαίνει στη μέση το αίμα, ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΤΗΝΗ θεωρητικολογούν, λέγοντας τη μία μ@λ@κία μετά την άλλη. Είναι ματαιοπονία να προσπαθεί κανείς να αποδείξει στον μ@λAκα ότι είναι μ@λ@κας. Τον μ@λ@κα, στην καλύτερη των περιπτώσεων, τον σφαλιαρίζεις (''δημοκρατικά'' και ''συγκαταβατικά'') στον σβέρκο, του λές να πάει να γαμ@@@@, και συνεχίζεις ΠΈΡΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ. Γιατί αυτός, ό,τι και να του κάνεις, ακόμα και λοβοτομή, θα συνεχίσει να πιστεύει ότι είναι επαναστάτης, αντισυστημικός, αντικαπιταλιστής, αγωνιστής υπέρ του δικαίου και της Κούνεβα. Τι άλλο πρέπει να συμβεί για να συνειδητοποιήσουμε ότι η κατάσταση στη χώρα μας (στο μέρος που γεννηθήκαμε, μεγαλώσαμε, ερωτευτήκαμε, ονειρευτήκαμε, ελπίσαμε, αποκαρδιωθήκαμε, αλλά συνεχίζουμε να ελπίζουμε, γιατί δεν έχουμε που αλλού), η κατάσταση έχει φτάσει στο ως εδώ και μη παρέκει; Δεν ξέρουμε ότι το παρέκει θα είναι πιο ζοφερό, πιο αιματοβαμμένο, πιο κολασμένο; Για όλους μας. Για το αύριο αυτού του τόπου. Για τη λίγη ''μαγιά'' που απέμεινε. Για τα παιδιά μας.
    Συμπατριώτες, φίλοι, συναγωνιστές, σύντροφοι, απαιτείστε και πάλι το αυτονόητο. Ονειρευτείτε μια Ελλάδα πολύφερνη νύφη, που αποζητάει μνηστήρες αντάξιους της ανεξίτηλης γοητείας της. Εσάς ακριβώς. Μη ρίχνετε τα μαργαριτάρια στα γουρούνια. Μην πουλάτε τη ψυχή σας στον μαμωνά. Έχετε ένα παππού πού λεγόταν Καραϊσκάκης, που να σας πάρει και να σας σηκώσει...

  62. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 03/04/2009 22:44:11

    Είχα γράψει πριν λίγο καιρό "να περιμένουμε και το αίμα". Αυτό τώρα πλέον έφτασε. Οι μυστικές υπηρεσίες οικοδομούν ένα δυσδιάκριτο χώρο ανάμεσα στην εγκληματικότητα και την τρομοκρατία. Μας προκαλούν βάναυσα. Ωφείλουμε να απαντήσουμε.

  63. Decay avatar
    Decay 03/04/2009 22:59:28

    Η αυτόκλητη υπερασπίστρια του "Αλέξη" απο τους κακούς μπάτσους, θα τη βγάλει καθαρή στο τέλος...
    Έχει κατηγορηθεί μόνο για "απελευθέρωση κρατουμένου".

    Λίγο οι δικηγόροι, λίγο οι υπέρμαχοι των "Ανθρωπίνων δικαιωμάτων" το αποτέλεσμα θα είναι το δικαστήριο να την κρίνει ένοχη με ποινή ανασταλτικού χαρακτήρα.
    Άρα θα μπορέσει να συνεχίσει τον αντιφασιστικό και αντιρατσιστικό αγώνα της κατά των "γουρουνιών", ελεύθερα...

    Όσοι πάλι ανησυχούν τάχαμου τόσο πολύ για τη χοληστερίνη των άλλων,
    τα κορεσμένα λιπαρά, τα εμφράγματα στον καναπέ και τα εγκεφαλικά από την πολλή μαγιονέζα,
    η ζωή συνήθως τους ανταμοίβει αναλόγως, όχι τόσο στον τομέα της σωματικής ακεραιότητας, αλλά της πνευματικής διαύγειας,
    διοτι πίνοντας το "μπάφο" τους άφοβα,
    εισέρχονται ευκολότερα στον ιδεατό κόσμο τους όπου οι μπάτσοι δεν τους κατατρέχουν...
    Έτσι και αλλοιώς, με τα σύνορα διάτρητα οι συμπατριώτες τους από το Lazarati θα συνεχίσουν την αποστολή προμηθειών στους εν Ελλάδι συναγωνιστές τους.
    Στο τέλος αυτής της διαδρομής, οι πρώην χρήστες μπάφου η παπά, μετά την ηρωίνη [ελλείψει κόκας] -με η χωρίς Aids- θα διαμαρτύρονται ότι δεν τους χορηγείται μεθαδόνη...

    ----------------------------------
    Προσωπικά, ανάμεσα στο δίλημμα ασφάλεια ή ελευθερία, επιλέγω 100% Ασφάλεια.
    Μόνο τότε νιώθω αληθινά Ελεύθερος...

    Κοινώς, Έκαστος εφ’ ω ετάχθη.

  64. Πάνος avatar
    Πάνος 03/04/2009 23:03:49

    Αφού όταν πλησίασε η άπλυτη (αν η πληροφορίες ευσταθούν) δεν την πάτησε μερικές και ο 2ος δεν είχε τραβήξει περίστροφο και καλυμένος ο ίδιος να καλύψει τον ελέγχοντα , η τροπή ήταν αναμενόμενη.
    Δείτε στις ταινίες του Skai τους κανόνες εμπλοκής της αστυνομίας των Αμερικανών (στην 3η εντολή η μη συμμόρφωση σημαίνει εκτέλεση και το ξέρουν οι συλλαμβανόμενοι). Εδώ πιάνουν κουβέντα με την κάθε μαλακισμένη και με τους επαγγελματίες εκτελεστές της KGB που μας ενέσκυψαν και κάνουν αυτό που έμαθαν καλά επί "υπαρκτού" σοσιαλισμού , την εν ψυχρώ εκτέλεση.

  65. Πάνος avatar
    Πάνος 03/04/2009 23:08:45

    Μποτίλια
    April 3rd, 2009 at 10:44 pm
    Να απαντήσουμε πως; Μήπως σκοτώνοντας Αστυνομικούς;

  66. kanis avatar
    kanis 03/04/2009 23:15:49

    Mποτίλια

    Ολοι το ψυχανεμιζόμασταν!

    Ακόμη κι η Λίτσα Πατέρα έχει προβλέψει για τον Απρίλη γεγονότα χειρότερα από τα Δεκεμβριανά!

    Στο δια ταύτα ..τι κάνουμε;

  67. Mποτίλια στο πέλαγος avatar
    Mποτίλια στο πέλαγος 04/04/2009 00:25:16

    @Πάνος 81
    Η πρόταση που αναφέρεις, να σκωτώνουμε εμείς τους αστυνομικούς - προφανώς για να μην προλαβαίνουν να τους σκωτώνουν οι υποκινούμενοι από τις μυστικές υπηρεσίες - θα έριχνε στην ανεργία ένα σωρό χαφιέδες και εισαγόμενους πληρωμένους εκτελεστές.
    Αλλά, ας σκεφτούμε το δράμα αυτών των ανθρώπων και κύρια των οικογενειών τους, που έχουν επωμιστεί το καθήκον - με τον όποιο στραβό ή σαθρό τρόπο - της διαφύλαξης της τάξεως. Με αυτή την έννοια, η στιγμή είναι περισσότερο κατάλληλη για έκφραση συμπάθειας και αλληλεγγύης, απέναντι στον κοσμάκη που εργάζεται στα σώματα ασφαλείας, παρά για αστεεισμούς. Οι σφαίρες αυτών που πυροβόλησαν τους αστυνομικούς στρέφονται ενάντια στην κοινωνία και μας τραυματίζουν όλους. Τουλάχιστον όσους δεν οικοδομούμε στο κλιμακούμενο μπάχαλο και την διάλυση των πάντων.

    @kanis 82
    Ως προς το τί πρέπει να κάνουμε, η πρόταση αφορά σύσταση ΑΝΤΙΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΛΑΪΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ, με στόχο το τσάκισμα της τρομοκρατίας και του εμπορίου ναρκωτικών. Με συμμετοχή στρατιωτικών, μελών των σωμάτων ασφαλείας, μαχητών της άκρας αριστεράς και ευαισθητοποιημένων πολιτών.
    (Εννοείται με ειρηνικά, νόμιμα μέσα, σεβασμό των νόμων και του συντάγματος).
    Για επαφή:
    botiliastopelagos@gmail.com
    ή 0049-30-94885724

    Οργανώστε επιτροπές πρωτοβουλίας βάσης για συντονισμό στο επόμενο μέλλον στο κοντινό περιβάλλον σας.

  68. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 04/04/2009 00:26:59

    82. kanis
    ''Στο δια ταύτα ..τι κάνουμε;''

    Προτείνω να οργανώσουμε συναυλία στην Πλατεία Συντάγματος, καταγγέλοντας ο καθένας μας ό,τι γουστάρει (είμαστε δημοκράτες και δεν ανεχόμαστε να προσδιορίζουν ''από πάνω'' τι θα αντιπαλέψουμε), και στη συνέχεια, αφού πρώτα πάμε όλοι μαζί να φυτέψουμε δέντρα στην Πάρνηθα μαζί με τον Πρωτοσάλτε του ΣΚΑΪ, να επιτεθούμε με εκρηκτικά νεράντζια στην Πρεσβεία της Νουβίας, η οποία συνεχίζει να έχει διπλωματική εκπροσώπηση ανά τον κόσμο, παρότι εδώ κάτι χιλιετίες έχει πάψει να υφίσταται ως κράτος.

  69. Κανένας avatar
    Κανένας 04/04/2009 00:29:17

    BLACK, έτσι ακριβώς είναι όπως τα λες. Και δυστυχώς, υπάρχουν ακόμη πολλοί νοσταλγοί της χούντας που, όπως φαίνεται, τριγυρνούν και εδώ μέσα. Όπως ο Σπατζιώτης για παράδειγμα, που αποκαλεί όσους δε συμφωνούν με τις στρατοκρατικές και φασιστικές του ιδέες, καραγκιόζηδες, κρετίνους, κτήνη, μ@λ@κες και άλλα τέτοια ωραία. Όσον τουλάχιστον με αφορά, καλύτερα κρετίνος, αγαπητέ συναγωνιστή Σπατζιώτη, παρά φασίστας με άδειο κεφάλι. Και τον Καραϊσκάκη καλά θα κάνεις να μην τον πιάνεις στο στόμα σου, γιατί ιδεολογικοί σου πρόγονοι ήταν εκείνοι που τον πυροβόλησαν πισώπλατα και τον σκότωσαν, την στιγμή που πολεμούσε τους Τούρκους στο Φάληρο, αφού προηγουμένως προσπάθησαν, και απέτυχαν, να τον δικάσουν για «εσχάτη προδοσία», χωρίς δίκη.

  70. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 04/04/2009 01:05:28

    @.85
    Αγαπητέ ''Κανένας'',
    Τριγυρνώντας ''εδώ μέσα'', κατέβαλα τεράστιες προσπάθειες να κρύψω την ''νοσταλγία μου για την χούντα'' (είχε στείλει εξορία τον πατέρα μου για τριάμισι χρόνια, ξέρεις, και περνούσα ζάχαρη χωρίς την πατρική εποπτεία), χωρίς να υπολογίζω ότι θα με ξεσκέπαζε το αστυνομικό σου δαιμόνιο... Παλιόπαιδο, αντί να ικανοποιηθείς με το ξεμπρόστιασμα του ατόμου μου, προχώρησες και στους προγόνους μου (έστω ''ιδεολογικούς''), φανερώνοντας ότι ήταν αυτοί που έφαγαν πισώπλατα τον Καραϊσκο. Έλυσες έτσι ένα ιστορικό μυστήριο, κάτι για το οποίο η ιστοριογραφία (και η πατρίδα)θα σε ευγνωμονεί...
    ***
    Μπορείς να μοιράζεις γενναιόδωρα όσους και όποιους χαρακτηρισμούς σε όποιον και όποτε θέλεις. Η γνώμη του βλάκα είναι κάτι αντίστοιχο με το ''ως μη γενόμενο'' στο μπάσκετ. Όμως ο ίδιος ο βλάκας είναι απαραίτητος στην καθημερινή μας ζωή. Τι θα έκανε ένα κλουβί χωρίς το καναρίνι του, τι θα έκανε ένα χωριό χωρίς τον τρελό του, τι θα έκανε ένας Αύγουστος χωρίς τον κολιό του, τι θα έκανε ένα μπλογκ χωρίς τον Κανένα του...

  71. siddhartha avatar
    siddhartha 04/04/2009 01:12:09

    Σορυ για το εκτός θέματος, μια που είδα πολλά σχόλια στο θέμα αποφάσισα να το βάλω εδω.
    ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!
    Εάν σκοπεύετε να κρατήσετε βλαστοκύτταρα απο το νέο σας μωράκι, επι πληρωμή σε ιδιωτική τραπεζα, ή να τα δωρίσετε στην Ακαδημία Αθηνών-ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
    Το ΙΑΣΩ και το ΜΗΤΕΡΑ (δεν γνωρίζω για τα υπόλοιπα), επιβάλουν μία κρυφή και καταχρηστική χρέωση 350ευρω. Η υπόθεση-διαμάχη, μεταξύ ιδιωτικών μαιευτηρίων και εταιρίων φύλαξης βλαστοκυττάρων βρίσκεται στα δικαστήρια και οποιαδήποτε τέτοια χρέωση είναι παράνομη και καταχρηστική. Ερευνήστε το πριν πληρώσετε!!!Σε 2 περιπτώσεις τα λεφτα τα πήραμε (με απειλές) πίσω.
    Γι αυτό προσοχή.

  72. mesaios daktylos avatar
    mesaios daktylos 04/04/2009 03:12:39

    Επειδή φαίνεται χάνουμε την μπάλα με τους θασιώτες του μπάφου, θα ήθελα να ρωτήσω: Υπάρχει κανείς που πιστεύει ότι οι δράστες ήσαν άτομα κοινού ποινικού δικαίου?? Για μένα απο όλη την ροή της ιστορίας, είναι φανερό ότι, πρόκειται για επαγγελματίες ξένης δυνάμεως οι οποίοι είχαν την ψυχραιμία και την εκπαίδευση για να μπόρεσουν να εκμεταλλευτούν ακόμη και το τυχαίο-ίσως- γεγονός της παρέμβασης της 50χρονης. Το δε γεγονός οτι και τους δύο αστυνομικούς τους πυροβόλησαν με επιτυχία στα σχετικά μικρά ακάλυπτα σημεία της εξάρτησης των, δείχνει γνώση κι εκπαίδευση. ΑΧ ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ ΜΟΥ ΤΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΣΜΟ ΤΩΝ ΒΑΡΒΑΡΩΝ ""ΦΙΛΩΝ"" ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΙΣΒΑΛΛΕΙ, ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΕΙ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΝΤΟΠΙΟΥΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΑΡΟΥΣ, ΘΟΛΟΣ-Ο-ΣΙΑ-ΛΗΣΤΕΣ (με Η και με Ι), ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΕΝΟΥΣ, ΜΠΑΧΑΛΑΚΙΔΕΣ, ΗΡΑΚΛΕΙΔΙΔΕΣ, ΔΗΜΟΥ,ΛΙΑΚΟΡΕΠΟΥΣΙΔΕΣ, ΒΕΡΕΜΗΔΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΙΟΥΣ.
    ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΟΙ ΟΧΤΡΟΙ
    ΔΩΡΑ ΜΟΙΡΑΖΑΝ ΟΙ ΟΧΤΡΟΙ
    Α ρε μεγάλε Μαρκόπουλε, πόσο προφητικός είσουν.

  73. Κανένας avatar
    Κανένας 04/04/2009 05:50:35

    Σπατζιώτη, τους χαρακτηρισμούς εσύ τους μοιράζεις, όχι εγώ. Εκτός αν δεν καταλαβαίνεις τι γράφεις, οπότε αυτό είναι άλλο θέμα. Όσον δε αφορά το βλάκα και την ανάλυση που έκανες, το εκλαμβάνω ως αυτοκριτική. Συγχαρητήρια, έχεις κάνει το πρώτο βήμα για την αυτογνωσία.

    Με μεγάλη μου χαρά διαπιστώνω πως έχουμε πολλά αστυνομικά δαιμόνια εδώ μέσα. Το μόνο που με στεναχωρεί είναι ότι χαραμίζεστε αναλώνοντας τις πολύτιμες ικανότητές σας πίσω από μια οθόνη, αντί για τα γραφεία της ΕΛΑΣ (για να μη σας πω του FBI). Κάποιοι υποστηρίζουν (και μάλιστα με σιγουριά) πως οι δράστες είναι αριστεροί, άλλοι βλέπουν ξένους πράκτορες (έχετε την εντύπωση ότι οι υπόλοιπες χώρες ασχολούνται με το μπουρδέλο μας;), από κανενός όμως το μυαλό δεν πέρασε ότι μπορεί να είναι απλοί κακοποιοί. Το ότι τους έκλεψαν και τα κινητά δεν προβλημάτισε κανέναν, είναι προφανώς συνθηθισμένο φαινόμενο για αναρχικούς, τρομοκράτες και πράκτορες να κλέβουν κινητά. Εξάλλου, ως γνωστόν, στην Ελλάδα δεν έχουμε κλεφτρόνια, μόνο αναρχικούς, τρομοκράτες και πράκτορες της MIT. Υπάρχει άλλωστε το ακράδαντο επιχείρημα του ότι τους πυροβόλησαν στο λαιμό, ανάμεσα στο κράνος και στο αλεξίσφαιρο γιλέκο. Τι λέτε ωρέ ξεφτέρια, και η γιαγιά μου να χρειαζόταν να πυροβολήσει, εκεί θα πυροβολούσε. Δε νομίζω να χρειάζεται και πολύ μυαλό. Εκτός αν θεωρείτε ότι όλοι σε αυτή τη χώρα έχουν το δικό σας IQ.

    Ανακαλύψατε μέχρι και συνεργάτη των δύο κακοποιών, την περαστική γυναίκα. Αν τώρα αυτό το συνδυάσετε με την εκδοχή των τρομοκρατών ή των πρακτόρων ξένων μυστικών υπηρεσιών, που δήθεν έδρασαν ψυχρά και με σχέδιο, όμως άφησαν τη συνεργάτη τους να συλληφθεί, τι συμπέρασμα βγάζετε;

  74. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 04/04/2009 09:40:57

    ...Οι μυστικές υπηρεσίες οικοδομούν ένα δυσδιάκριτο χώρο ανάμεσα στην εγκληματικότητα και την τρομοκρατία. Μας προκαλούν βάναυσα. Ωφείλουμε να απαντήσουμε...
    Τι εννοειται κυριε μ αυτο;Μπορειτε να μας το κανετε λιανά,καθοτι ως γνωστον,ειμεθα μειωμενης νοημοσυνης;

  75. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 04/04/2009 09:54:41

    Τα δικαιωματα του παρανομου ομως,εχουν συμφωνηθει απο την πλειοψηφια,και εχουν καταγραφει σε καποιους νομους,που ομως,μπορουν και να αλλαξουν,αν οι συνθηκες το επιβαλουν.
    Το πρωτο ειναι το salus populi,ετσι δεν ειναι;Και το dura lex,sed lex.
    Τα δικαιωματα,ερχονται μετά.
    Και μην ξεχνατε το περιστατικο,που σας τοχω ξαναγραψει,και που συνεβη καπου η στο τελος του 19 αιωνα,η στας αρχας του 20ου,στη Γαλλια,οταν γινοταν συζητηση στη Βουλη,για την καταργηση της θανατικης ποινης.
    Βγηκε τοτε καποιος βουλευτης,και ειπε.
    Θα συμφωνουσα και εγω στην καταργηση της θανατικης ποινης,αλλα ας κανουν πρωτα την αρχη,οι κυριοι δολοφονοι.

  76. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 04/04/2009 10:04:15

    Και για να το γραψουμε και στα Γαλλικα,
    Abolissons la peine de mort, mais que messieurs les assassins commencent.( Karr Alphonse).

  77. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 04/04/2009 10:19:34

    @93 Το να δρούν μυστικές υπηρεσίες στην Ελλάδα δεν σημαίνει ντε και καλά ότι ασχολούνται με εμάς. Απλά το έδαφος είναι πρόσφορο. Συμβαίνει ιστορικά συχνά. Κάποτε μάλιστα (`80ς) άπαντες οι Αραβικής προέλευσης πράκτορες επιχειρούσαν μέσω Ελλάδας.
    Σήμερα δεν είναι παράλογο να πούμε ότι ξένες υπηρεσίες επωφελούνται από το χάος και την ανασφάλεια που επικρατεί στη χώρα και ίσως το καλλιεργούν κιόλας προωθώντας συμφέροντα που βολεύονται με το μπάχαλο. Αν το δεις και μακροσκοπικά μπορεί να εντάσσεται και σε πλαίσια διαμάχης ΕΕ-ΗΠΑ-Ρωσίας.
    Είμαστε ο αδύναμος κρίκος. Κάποτε, πιστεύω ακράδαντα, πως Τούρκοι έκαιγαν δάση και νησιά. Έχει σχεδόν αποδειχθεί άσχεται αν δεν λέγεται για άλλους λόγους. Γιατί να μην είναι και το σημερινό εγκληματικό κρεσέντο κάτι παρόμοιο; Ποιοί επωφελούνται;

  78. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 04/04/2009 12:58:59

    Και άλλο ένα συμβάν που πέρασε στα "ψιλά" (από το in.gr), αφιερωμένο σε όσους βλέπουν το δέντρο και χάνουν το δάσος (της αύξησης της εγκληματικότητας). Στη θέση του οδηγού θα μπορούσε -λέμε τώρα- να είναι καθένας από αυτούς:

    "Εκτός κινδύνου νοσηλεύεται στο Γενικό Κρατικό Νίκαιας ένας 45χρονος άνδρας τον οποίο πυροβόλησε άγνωστος ληστής στις δύο το μεσημέρι της Τετάρτης, στη διασταύρωση των οδών Διαλέων και Τζαφέρη στα Πετράλωνα.

    Ο 45χρονος είχε σταματήσει στο φανάρι με το αυτοκίνητό του, όταν ένας άγνωστος άνοιξε την πόρτα του συνοδηγού και προσπάθησε να του αρπάξει την τσάντα, που είχε αφήσει στο κάθισμα.

    Ο οδηγός προσπάθησε να συγκρατήσει την τσάντα, αλλά ο ληστής τον πυροβόλησε στο δεξί χέρι, του άρπαξε την τσάντα και εξαφανίστηκε."

  79. Decay avatar
    Decay 04/04/2009 14:37:57

    @ 88 Σπατζιώτη,

    Έχω μείνει με την απορία, πως μπορείτε ακόμα να λέτε πως είστε αριστεροί,
    όταν τόσοι αριστερούληδες-υπέρμαχοι των "ανθρωπίνων δικαιωμάτων",
    σας χαρακτηρίζουν φασιστοειδή η μπάτσους, επειδή τολμάτε να αρθρώσετε συγκροτημένο και δημοκρατικό λόγο που απέχει παρασάγγας απο τις ιδεοληψίες των θολοκουλτουριάρηδων της -μια ζωή πουλημένης- πτέρυγας της αυτο αποκαλούμενης "προοδευτικής αριστεράς".

    Μήπως θάπρεπε να δείς τον "μεσαίο" χώρο με άλλο μάτι?
    Όχι τίποτα άλλο, αλλά για να μη συνδέεσαι
    -υπό το τίτλο αριστερός-
    με άτομα που τη βρίσκουν με την αθρόα είσοδο λαθρομεταναστών στη χώρα,
    και που θεωρούν την εγκληματικότητα των αλλοδαπών
    αλλά και των αντιεξουσιαστών -τύπου Βούτση-
    αριστερή συμπεριφορά η οποία είναι προνόμιο του "επαναστάτη"
    αλλά ταυτόχρονα και δικαίωση των "αγώνων" του πολίτη της προοδευτικής παράταξης.

    Βλέποντας τα πράγματα απο κεντροδεξιά, μπορώ να πω πως οι ακροδεξιοί είναι τόσο λίγοι, ώστε οι ενέργειές τους να χάνονται μπροστα στην ιδεολογική αλλα και πραγματική τρομοκρατία που ασκεί "προοδευτικός" και "αντιφασιστικός" χώρος της άκρας αριστεράς.
    Ένας χώρος που και μόνο η κοινή ταμπέλα
    -η "αριστερά" δηλαδή- φέρνει συνειρμούς και οσμές που θυμίζουν χοιροστάσιο...

  80. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 04/04/2009 14:57:58

    Εχω μια απορια,οπως ο μακαριτης ο Μαρτιν Λουθερ,ειχε ενα ονειρο.
    Ενω οι αριστερα,ή η "αριστερα",παιρνει,ή τουλαχιστον πηρε στις προηγουμενες εκλογες,καπου 10% συνολικα,πως μπορει και εχει τοση επιδραση η υπαρξη της;
    Ο φοβος,δηλαδη η μαλακια, των πασοκων,ή των ΝΔκρατων,μη τυχον και τους πουνε δεξιους;
    Για ν ακουσω γνωμες.

  81. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 04/04/2009 15:57:55

    Φίλε Decay,
    Σε καθαρά θεωρητικό επίπεδο (και με κίνδυνο πάντα να γλιστρήσω στη σχηματοποίηση), αυτό που διαχωρίζει την έννοια της Αριστεράς από αυτήν της Δεξιάς έχει να κάνει με τα ''προτάγματα'' που θέτει κάθε μία από αυτές τις δύο κοσμοαντιλήψεις. Η ''δεξιά άποψη'' είναι περισσότερο ατομοκεντρική. Θεωρεί (εν πλήρη συντομία) ότι η ανάπτυξη (οικονομική, κοινωνική, πολιτιστική κλπ) του ξεχωριστού ατόμου μπορεί να λειτουργήσει ως ''ατμομηχανή'' και για την υπόλοιπη κοινωνία. Το άτομο (όσο το δυνατόν ελεύθερο από καταναγκασμούς και ελέγχους), ξεδιπλώνει τη δυναμική του, ανταγωνίζεται τους ομοίους του, χτίζει εργοστάσια, αυξάνει την παραγωγή, κάνει ανακαλύψεις κλπ, που λειτουργούν, εν τέλει, υπέρ της ίδιας της κοινωνίας - την πάνε μπροστά.
    Από την άλλη, η ''αριστερή άποψη'' στηρίζεται στο αντίθετο - η συνολική και ελεγχόμενη από θεσμούς ανάπτυξη της κοινωνίας μπορεί να ''αναπτύξει'' και το κάθε ξεχωριστό άτομο. Αποφεύγεται έτσι η εκμετάλλευση, η κοινωνική αδικία, το ανεξέλεγτο της ανάπτυξης, οι συγκρούσεις λόγω του ανταγωνισμού, η θεοποίηση του ατομικού κέρδους κλπ, κλπ, κλπ...
    Ας τονίσω ευθύς εξαρχής ότι θεωρώ και τις δύο αυτές απόψεις θεμιτές. Άλλωστε, μονάχα ένας τυφλός δεν θα έβλεπε τα επιτεύγματα του ''καπιταλισμού'' σε όλους τους τομείς - από την παραγωγή ως την επιστήμη και την τέχνη. Βέβαια, πάλι μόνο ένας τυφλός δεν θα έβλεπε και τις οδυνηρότατες συνέπειες από την πρακτική εφαρμογή αυτής της άποψης - την φτώχεια δίπλα στον πλούτο (τόσο σε τοπικό όσο και παγκόσμιο επίπεδο), τους πολέμους για το μοίρασμα των πρώτων υλών, το οικολογικό αδιέξοδο του πλανήτη μας...
    Έτσι, όσο θεμιτές να είναι και οι δύο απόψεις, είναι και αντιθετικές μεταξύ τους. Κι ο καθένας μας διαλέγει και παίρνει. Είτε στη βάση της κοινωνικής του θέσης (ταξικά) είτε στη βάση της ιδεολογίας του...
    Βέβαια, στις μέρες μας, οι απόπειρες εφαρμογής της κοινωνιοκεντρικής άποψης οδήγησαν σε δικτατορικούς κρατισμούς, ισοπέδωση του ατόμου μέσα σε μια απρόσωπη μάζα, αδυναμία ικανοποίησης των απαιτήσεων τις ίδιας της κοινωνίας - με άλλα λόγια απέτυχαν. Με τον ίδιο τρόπο που το κήρυγμα του γλυκύτατου Ιησού, για παράδειγμα, οδήγησαν στην Ιερά Εξέταση. Χωρίς να ευθύνεται ο ίδιος ο Χριστός - αυτό το αγαθότατα ''αρνάκι'' (αμνός).
    Όμως, η αποτυχία του δεν αναιρεί το κήρυγμα του. Με τον ίδιο τρόπο που οι μέχρι τώρα αποτυχίες δημιουργίας μιας δικαιότερης κοινωνίας (κι από τον καιρό του Σπάρτακου είχαμε πάρα πολλές απόπειρες) δεν αναιρούν αυτό το αίτημα.
    Προτιμώ (οραματίζομαι) μια κοινωνία που να αναπτύσσεται συμμετρικά, καθοδηγούμενη από τις αρχές της ισότητας (όχι ισοπέδωσης) και της αλληλεγγύης. Μπορεί να είναι ουτοπία, αλλά χάρη στην ενέργεια που απελευθέρωνε (και απελευθερώνει) η δυναμική αυτής της ουτοπίας δεν μας έχουν μετατρέψει (ακόμα) σε παραγωγικά καματερά...
    Σήμερα (εποχή καθολικής σύγχυσης, εποχή της ''μετα-γλώσσας'') μπορεί να θεωρεί τον εαυτό του ''αριστερό'' ο πιο ακραίος ατομικιστής που μπορεί να λειτουργεί σε βάρος του κοινωνικού συνόλου. Σήμερα ''κοινωνικό πρόταγμα'' θεωρούνται τα ιδιοτελή συμφέροντα μιας κάστας προνομιούχων κομματόσκυλων (δημοσίων υπαλλήλων, παρατρεχάμενων, επιμέρους συντεχνιών). Σήμερα ισότητα θεωρείται η ''ισοπέδωση προς τα κάτω'' με την καταστροφή του άλλου (ή, έστω, του αυτοκινήτου του, του μαγαζιού του, του σπιτιού του). Σήμερα η έννοια της πατρίδας (της πιο ευρείας συγκρότησης της κοινωνίας) λοιδορείται και στη θέση της προβάλλεται ο πολτός μιας τάχα ευρύτερης παγκοσμιότητας.
    Σήμερα (και καθώς η σχιζοφρένεια μας καλπάζει) ο καθένας είναι ό,τι δηλώσει. Κι ακόμα χειρότερο - δεν κολλάει ταμπέλες μόνο στον εαυτό του, αλλά και σε όλους τους άλλους τριγύρω...
    ***
    Ίσως σε κούρασα, αλλά ήμουν όσο πιο συνοπτικός γινόταν. Θα ήθελα την άποψή σου επ' αυτών, τόσο εσού όσο και των άλλων φίλων που έχουν να πουν κάτι...

  82. Κανένας avatar
    Κανένας 04/04/2009 20:30:02

    Σπατζιώτη, χαίρομαι που τουλάχιστον αυτοπροσδιορίζεσαι ως αριστερός. Ως προς την ανάλυσή σου για τις διαφορές αριστεράς-δεξιάς συμφωνώ σε γενικές γραμμμές. Όπως επίσης συμφωνώ ότι «σήμερα (εποχή καθολικής σύγχυσης, εποχή της ”μετα-γλώσσας”) μπορεί να θεωρεί τον εαυτό του ”αριστερό” ο πιο ακραίος ατομικιστής που μπορεί να λειτουργεί σε βάρος του κοινωνικού συνόλου». Να προσθέσω επίσης ότι πολλοί αυτοαποκαλούμενοι «αριστεροί», έχουν δυστυχώς επηρεαστεί (μέσω της συνεχούς πλύσης εγκεφάλου από τα ΜΜΕ) από ακροδεξιές και ρατσιστικές αντιλήψεις. Έτσι, σίγουρα δεν είναι «αριστερό», ούτε δημοκρατικό, το να αποκαλείς όποιον δε συμφωνεί με τις απόψεις σου, καραγκιόζη, κρετίνο, κτήνος, μ@λ@κα, βλάκα, κλπ. Επίσης, ο ρατσισμός και η αντίληψη ότι για όλα ευθύνονται οι μετανάστες δεν μπορεί να έχει καμία σχέση με την αριστερά. Το να πιανόμαστε από ένα απλό περιστατικό κοινής εγκληματικότητας, κατά το οποίο δύο ληστές αιφνιδίασαν δύο αστυνομικούς και τους τραυμάτισαν σοβαρά, και να διατυπώνουμε (χωρίς κανένα στοιχείο) απόψεις περί αριστερών, αναρχικών, συριζαίων, πρακτόρων μυστικών υπηρεσιών κλπ, προσπαθώντας έτσι να περάσουμε στην κοινωνία την ανοχή για την αστυνομοκρατία και τη στρατοκρατία που κάποιοι σχεδιάζουν, εις βάρος του κοινωνικού συνόλου, σίγουρα δεν είναι αριστερή αντίληψη. Κρίμα για τους ανθρώπους που τραυματίστηκαν, και δε νομίζω να υπάρχει κανείς που να μη λυπάται (παρόλη την αγωνιώδη προσπάθεια μερικών εδώ μέσα να ανακαλύψουν τον «εσωτερικό εχθρό», στα πρότυπα του μετεμφυλιακού κράτους της δεξιάς), όμως δεν καταλαβαίνω γιατί αυτό το περιστατικό πρέπει να είναι τόσο σημαντικό. Εργατικό ατύχημα ήταν, όπως τα χιλιάδες που συμβαίνουν κάθε χρόνο (με νεκρούς) στα πάσης φύσεως οικοδομικά έργα (οι αστυνομικοί γνωρίζουν τους κινδύνους του επαγγέλματος που επιλέγουν). Δεν είδα κανέναν να ασχολείται μ' αυτά. Αλλά βέβαια, αυτοί είναι κατώτερης κατηγορίας άνθρωποι, μετανάστες συνήθως (αλλά και Έλληνες να είναι, είναι εργάτες, άρα κατώτεροι). Επίσης, δεν σας είδα να ασχολείστε με τις εκατοντάδες «αυτοκτονίες» φαντάρων στο στρατό. 20χρονα παιδιά που το παράλογο και καταπιεστικό σύστημα τα συντρίβει κυριολεκτικά και τα κάνει να στρέψουν το όπλο στον εαυτό τους, ή άλλα που έτυχε να δουν κάτι (που έχει συνήθως να κάνει με διακίνηση ναρκωτικών) ή που αρνήθηκαν να πειθαρχήσουν στις εντολές κάποιου κομπλεξικού, κι έτσι κάποιοι φρόντισαν να τα «αυτοκτονήσουν». Η εγκληματικότητα είναι υπαρκτό φαινόμενο, και καλά θα κάνουν οι κυβερνόντες να την αντιμετωπίσουν με σχέδιο και αποτελεσματικότητα, χωρίς «έκτακτα» μέτρα, και χωρίς αποπροσανατολισμό των πολιτών για να σώσουν την παραπαίουσα κυβέρνησή τους και το υπό διάλυση κόμμα τους.

    Όσον δε αφορά την απορία του Decay για την επιρροή των απόψεων της αριστεράς, να τον πληροφορήσω ότι η αριστερά δεν περιορίζεται στο 5% του ΣΥΡΙΖΑ, ούτε στο αντίστοιχο του ΚΚΕ (που προσωπικά το θεωρώ συντηρητικό και δεξιό σε πάρα πολλά θέματα), αλλά επεκτείνεται και στο μεγαλύτερο μέρος του ΠΑΣΟΚ. Αν δε με πιστεύεις, σου φέρνω για παράδειγμα τον εαυτό μου. Οι δικές σας ακροδεξιές, ρατσιστικές και χουντικές ιδέες είναι αυτές που πάντα ήταν περιθωριακές στον ελληνικό λαό. Γι' αυτό και πάντα χρησιμοποιούσατε διάφορα τερτίπια και δεκανίκια για να μένετε στην εξουσία (ψήφος στα δέντρα, εκλογές βίας και νοθείας, καλπονοθευτικά εκλογικά συστήματα όπως του 1956, διώξεις των αντιφρονούντων, εξορίες, βασανισμούς, δολοφονίες, τρομοκρατία, ακόμη και δικτατορίες). Και φυσικά, το πάγιο δεκανίκι σας τους Αμερικάνους. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο αστείος μοιάζει ο όψιμος αντιαμερικανισμός σας. Τη στιγμή μάλιστα που στήνεται ακόμη και κ@λο για μια φωτογραφία...

  83. Κανένας avatar
    Κανένας 04/04/2009 20:32:28

    στήνετε ήθελε να πω

  84. Decay avatar
    Decay 04/04/2009 21:55:26

    @ Φίλε Σπατζιώτη,
    Έκανες μια πολύ καλή θεώρηση των διαφορών δεξιάς-αριστεράς σε θεωρητικό όμως επίπεδο.
    Στην πράξη, αριστερά κόμματα όπως το ΠΑΣΟΚ, υιοθετούν καθαρά δεξιές πολιτικές (βλ. οκταετία Σημίτη).

    Επιφυλάσσομαι όμως να τοποθετηθώ συνολικά στο μελλον.

    --------------------------------------------
    Όσον αφορά τους πρώην λάτρεις του Στάλιν,
    και ένθερμους οπαδούς της δημοκρατίας των Γκουλάγκ,
    -σημερινά τσιράκια των Αμερικανών-
    οι οποίοι αναθεώρησαν μερικώς τις ηλιθιότητές τους μετά την τελευταία σου τοποθέτηση,
    μου άρεσε αυτό το κομμάτι που αναφερόταν στην "επάρατο" >>>

    "Οι δικές σας ακροδεξιές, ρατσιστικές και χουντικές ιδέες είναι αυτές που πάντα ήταν περιθωριακές στον ελληνικό λαό."

    @ Nobody left in Siberia...

    Νά'ξερες πόσο δίκιο έχεις αντιφασίστα μου!
    Αλλά ποιός να σου το δώσει...

    Πώς να μην είναι περιθωριακές οι ιδέες μας όταν παίρνουμε μόνο 45.7 η 41.9% στη δεύτερη τετραετία?
    Ενώ εσείς επι Τσαουσέσκου και Χότζα πιάνατε 99.9%...

    Μή σου πώ για τους Ερυθρούς Χμέρ που σε εκφράζουν...
    Τελικά ο Νεοναζί έστω και αν το παίζει αριστερός που βαφτίζει τους αντιπάλους του "εχθρούς του Λαού",

    μια ζωή δολοφόνος εξουσιαστής θαναι.


    Τέλος παντων Scripta manent...

  85. Κανένας avatar
    Κανένας 04/04/2009 22:29:29

    Αγαπητέ Decay. Από ακροδεξιό φασίστα δεν περίμενα να έχει μυαλό μέσα στο άδειο του κεφάλι. Είναι γνωστό πως τον Γκέμπελς τον έχετε Θεό, και πως η παραπληροφόρηση και η προπαγάνδα είναι τα αγαπημένα σας όπλα (μετά από τα πραγματικά), όμως ακόμη κι εκεί χρειάζεται λίγο έστω μυαλό, ώστε να μην εκτίθεστε. Πριν λοιπόν μου πεις για το Στάλιν, τον Τσαουσέσκου και οποιονδήποτε άλλο, ξαναδιάβασε αυτό που έγραψα:

    «Όσον δε αφορά την απορία του Decay για την επιρροή των απόψεων της αριστεράς, να τον πληροφορήσω ότι η αριστερά δεν περιορίζεται στο 5% του ΣΥΡΙΖΑ, ούτε στο αντίστοιχο του ΚΚΕ (που προσωπικά το θεωρώ συντηρητικό και δεξιό σε πάρα πολλά θέματα), αλλά επεκτείνεται και στο μεγαλύτερο μέρος του ΠΑΣΟΚ. Αν δε με πιστεύεις, σου φέρνω για παράδειγμα τον εαυτό μου.»

    Είναι τόσο δύσκολο να κατανοήσεις τα παραπάνω; Μήπως δεν τα πας και τόσο καλά με την ελληνική ελληναρά μου; Δηλαδή όποιος δεν είναι φασίστας πρέπει να είναι ΚΚΕ; Κεντροαριστερός είμαι αγαπητέ, ούτε κομμουνιστής ούτε ακροδεξιός φασίστας. Και στις απόψεις μου είμαι σταθερός από την αρχή, αλλά προφανώς έχεις σοβαρό πρόβλημα κατανόησης.

    Και όσον αφορά τα προηγούμενα ποσοστά σας, αυτά επιτεύχθηκαν με την εξαπάτηση του «μεσαίου χώρου». Άλλο ανέκδοτο κι αυτό, ούτε καν τη λέξη κέντρο δεν τολμάτε να πείτε, μην τυχόν και δυσαρεστήσετε τα ακροδεξιά λουλούδια που έχετε στο κόμμα. Τώρα που έπεσαν οι μάσκες να δούμε ποια θα είναι τα ποσοστά σας. Περαστικά.

  86. Decay avatar
    Decay 04/04/2009 22:48:38

    @ Noone

    Τέτοια μπουμπούκια υπάρχουν στον κεντροαριστερό χώρο?
    Δεν το πιστεύω.
    Μάλλον συριζάτος είσαι που το παίζει ΠΑΣΟΚ.
    Αλλά όπως έλεγε ο Σπατζιώτης,

    "Σήμερα -και καθώς η σχιζοφρένεια μας καλπάζει-
    ο καθένας είναι ό,τι δηλώσει.
    Κι ακόμα χειρότερο - δεν κολλάει ταμπέλες μόνο στον εαυτό του,
    αλλά και σε όλους τους άλλους τριγύρω…"

    Nobody left in Siberia cause
    now they are working for Soros

  87. 1 avatar
    1 04/04/2009 23:05:10

    Πολλοί συγχέουν το ΚΚΕ με την αριστερά διότι πολλούς από τους πρωτεργάτες του ΚΚΕ τους επικαλούνται και άλλοι αριστεροί ακόμη και αναρχικοί. Εξάλλου δεν είναι κρυφό ότι η αριστερά και το ΚΚΕ έχουν κάποια κοινά ιδεολογικά μοτίβα (εξ ού και ισχυρισμοί όπως η μεγάλη αριστερά, ο σοσιαλισμός προηγείται του κομμουνισμού και άλλα πολλά). Ακόμη και τα άτομα των χώρων αυτών τρέφουν κάποια συμπάθια μεταξύ τους σε αντίθεση με το δεξιό χώρο.

  88. Κανένας avatar
    Κανένας 04/04/2009 23:31:58

    Decay, διάβασε τι έχω γράψει, και βρες μου σε παρακαλώ έστω ένα σημείο που να δικαιολογεί τον χαρακτηρισμό μου ως «μπουμπούκι». Οι «Μπουμπούκοι» είναι αλλού, σε λάθος χώρο τους ψάχνεις. Κατά τα άλλα, κόψε καλύτερα την επίθεση στο ΚΚΕ γιατί τα τελευταία χρόνια σας έχει ξελασπώσει ουκ ολίγες φορές. Μέχρι και συγκυβέρνηση έχετε κάνει. Αλλά και μόνο που ξεκινάει πάντα την επιχειρηματολογία του με τη φράση «ΠΑΣΟΚ και ΝΔ» αρκεί. Καλό θα είναι να μην είσαι αγνώμων απέναντι σε αυτούς που σε στηρίζουν καθημερινά.

    Με τον ανώνυμο του 10:54 θα συμφωνήσω. Θα διαφωνήσω όμως σε κάτι. Δε νομίζω να υπάρχει κανείς που να λέει «όλοι μέσα». Αυτό που λέμε είναι ότι η (υπαρκτή και αναπόφευκτη) μετανάστευση αντιμετωπίζεται με έξυπνες πολιτικές, με ενσωμάτωση και όχι με περιθωριοποίηση. Στην πρώτη περίπτωση λύνεις το πρόβλημα, στη δεύτερη το διογκώνεις και υποθηκεύεις το μέλλον της χώρας, καθώς μπορεί να έρθει αντιμέτωπη ακόμη και με εξεγέρσεις. Είναι απαράδεκτο παιδιά που γεννιούνται και μορφώνονται στην Ελλάδα να μην αποκτούν την ελληνική υπηκοότητα. Είναι αυτοκτονικό να δημιουργείς εχθρούς εκεί που θα έπρεπε να επιδιώκεις να έχεις μόνο φίλους. Αλλά που να τα κατανοήσουν αυτά οι κοντόφθαλμα σκεπτόμενοι ελληναράδες. Αυτό που τους καίει είναι μην τυχόν και χαλάσει το αθάνατο ελληνικό DNA. Για ψάξτε το δικό σας DNA καμάρια μου, να δούμε τι θα βρείτε. Ξεχνάτε πως τον έναν σας αρχηγό τον λένε Καραμάν-Αλή και τον άλλον Καρατζαφέρη;

  89. Κανένας avatar
    Κανένας 04/04/2009 23:38:34

    Να διευκρινύσω ότι το τελευταίο δεν απευθύνεται φυσικά στον ανώνυμο του 10:54.

  90. Decay avatar
    Decay 04/04/2009 23:46:53

    Τί να συμφωνήσεις με τον ανώνυμο του 10:54...

    Αφού συμφωνείς με τον BLACK...
    Το σχόλιό σου #85 είναι ενδεικτικό της θολοκουλτούρας που σε δέρνει αλύπητα.

    Και κάτι άλλο, να θεωρείς τιμή σου που έκανες "διάλογο" με μένα και το Σπατζιώτη.
    Χάρη σου κάναμε, αν δεν το κατάλαβες.
    Αλλά με τέτοια πωρωση, που να δείς κάτι
    εκτός απο φασίστες και χουντικούς.

    Έρρωσο.

  91. Κανένας avatar
    Κανένας 04/04/2009 23:54:28

    Συμφωνώ απόλυτα με το #74 του BLACK και συγγνώμη που δε σε ρώτησα να μου δώσεις την άδεια. Κατά άλλα, χαίρομαι που κι εσύ αναγνωρίζεις ότι είσαι ικανός μόνο για "διάλογο" και όχι για διάλογο.

    Μετά τιμής,
    Κανένας

  92. Κανένας avatar
    Κανένας 05/04/2009 00:06:52

    Ανώνυμε 11:50, έτσι ακριβώς είναι, ο Αλέξανδρος έκανε την ελληνική γλώσσα διεθνή και τον ελληνικό πολιτισμό οικουμενικό. Αν είχε τα μυαλά των σημερινών ελληναράδων, εμείς σήμερα σίγουρα δε θα μιλούσαμε ελληνικά. Δυστυχώς, οι υπερπατριώτες δεν κατανοούν πόση ζημιά κάνουν στην πατρίδα τους.

  93. Κανένας avatar
    Κανένας 05/04/2009 00:48:38

    Αν ο Αλέξανδρός δεν κατακτούσε το μισό κόσμο, η ελληνιστική εποχή δε θα υπήρχε, η Βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας δε θα φτιαχνόταν, τα ευαγγέλια δε θα γραφόνταν στα ελληνικά, επομένως και η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία δε θα μετατραπόταν σε ελληνόφωνη Βυζαντινή (ο χριστιανισμός πολέμησε βέβαια τον ελληνισμό όσο κανείς άλλος, αυτό όμως που έσωσε τον τελευταίο ήταν ότι τα ευαγγέλια ήταν γραμμένα στην ελληνική γλώσσα, και αυτό οφείλεται στον Αλέξανδρο που την έκανε διεθνή). Το πιο πιθανό σε αυτήν την περίπτωση είναι ότι οι άνθρωποι σε αυτόν τον τόπο θα μιλούσαν λατινικά και αργότερα τούρκικα ή ποιος ξέρει τι άλλο. Ο Αλέξανδρος σίγουρα δεν ήταν στενόμυαλος, και ευνόησε την ανάμιξη με τους κατεκτημένους λαούς, και τις πολιτιστικές ανταλλαγές (τις οποίες βέβαια συνήθιζε και αποδεχόταν ο τότε ελληνισμός, είτε εισάγοντας ξένους θεούς, είτε υιοθετώντας και μετατρέποντας το φοινικικό αλφάβητο, είτε εισάγοντας αγαθά, τεχνικές, τεχνοτροπίες, κλπ). Παρόλα αυτά, και σφαγές έκανε και ιμπεριαλιστής ήταν (όπως ήταν και η αρχαία Αθήνα από ένα σημείο και μετά, όταν η συμμαχία έγινε ηγεμονία, πράγμα που βέβαια το πλήρωσε με την ήττα στον Πελοποννησιακό Πόλεμο). Όπως όμως συμβαίνει και σε κάθε άλλη περίπτωση, τίποτα δεν είναι άσπρο ή μαύρο, απόλυτα καλό ή απόλυτα κακό, αλλά τα πάντα είναι γκρι, σε διαβαθμίσεις.

    Γεγονός είναι πως ο ελληνικός πολιτισμός μεγαλούργησε όταν ήταν ανοιχτός στον κόσμο, με σιγουριά και αυτοπεποίθηση, και δε φοβόταν ούτε τη σύγκριση, ούτε την ώσμωση και τις ανταλλαγές. Τι καταθλιπτική, δυστυχώς, η σύγκριση με τη σημερινή ξενόφοβη, περιχαρακωμένη και φοβισμένη Ελλάδα, που προτιμά να κρύβεται σαν τη χελώνα στο καβούκι της και να παριστάνει πως δεν υπάρχει άλλος κόσμος έξω από αυτήν. Αν μας έβλεπαν οι αρχαίοι που πολλοί συνηθίζουν να επικαλούνται ως επιχείρημα της «μοναδικότητάς» τους (παρόλο που ούτε καν γνωρίζουν τι αντιπροσώπευαν αυτοί), σίγουρα θα ντρεπόταν για την κατάντια μας.

  94. mesaios daktylos avatar
    mesaios daktylos 05/04/2009 14:41:44

    @93 Κανένας Says:
    ""Εκτός αν θεωρείτε ότι όλοι σε αυτή τη χώρα έχουν το δικό σας IQ.""
    Φυσικά όχι. Από γραφόμενα σου αποδεικνύεις ότι υπάρχει και πολύ χαμηλώτερο. Το δε δικό σου, με αρνητικό πρόσημο.

  95. Decay avatar
    Decay 05/04/2009 15:16:36

    @ 117 Nobody left

    Τι καταθλιπτική, δυστυχώς, η σύγκριση με τη σημερινή ξενόφοβη, περιχαρακωμένη και φοβισμένη Ελλάδα...
    Ενώ μια Ελλάδα με το Σύριζα στην εξουσία, τον Αλέκο στην προεδρία της Δημοκρατίας και τον Αλέξη Πρωθυπουργό, θα μεγαλουργούσε όπως επι Μεγάλου Αλέξανδρου.

    Με τα σύνορα ανοιχτά, οι Γεωργιανοί Αστυνομικοί της Ελλάδας θα εφάρμοζαν αποφασιστικά το νόμο ενάντια σε κάθε φασίστα.
    Ο Ελληνικός Στρατός, αναζωογονημένος πλέον απο την ένταξη Αλβανών και Πακιστανών αξιωματικών, υπαξιωματικών αλλά και οπλιτών όπως και απο κάθε αγωνιστικό λαό με βαθιά ριζωμένη μέσα του την έννοια της Δημοκρατίας όπως οι Αφγανοί και οι Σουδανοί, θα υπερασπίζονταν την εδαφική ακεραιότητα των υπερατλαντικών μας συμμάχων, και θα συμμετείχε ενεργά στην επιβολή της Δημοκρατίας σε όλα τα μήκη και πλάτη του πλανήτη στα πλαίσια της συμμαχίας των προθύμων του ΝΑΤΟ.

    Η δήμευση της Εκκλησιαστικής περιουσίας, είναι το απαραίτητο βήμα για την απελευθέρωση του λαού απο τα δεσμά του σκοταδισμού και του φασισμού.
    Μετά, θα ακολουθήσουν οι εκτελέσεις αντιφρονούντων αλλά και ιερωμένων μεσα στα γήπεδα στα πλαίσια της πολυπολιτισμικής προσέγγισης που εφαρμόζεται στο Ιρακ.

    Τότε να δείτε πως ο ελληνικός πολιτισμός θα μεγαλουργήσει όντας ανοιχτός στον κόσμο, με σιγουριά και αυτοπεποίθηση, και δε θα φοβάται ούτε τη σύγκριση, ούτε την ώσμωση και τις ανταλλαγές πληθυσμών.

  96. Κανένας avatar
    Κανένας 05/04/2009 18:20:16

    Πείτε μας τι πίνετε και δε μας δίνετε.

  97. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 05/04/2009 22:02:11

    Το 119ο σχολιο,με εφτιαξε.
    Κυριολεκτικα εννοω.

  98. ΚΟSTAS TRENT avatar
    ΚΟSTAS TRENT 07/04/2009 14:04:08

    Eγώ ένα ρωτώ : ο εκτελεστής του Γρηγορόπουλου ήταν τάχατες κάποιο .. αναιμικό (!), ''του γραφείου''(!;) παιδαρέλι ;
    Τί μας λέτε τόσες ώρες ; Πώς λειτουργεί η αστυνομία στις ευρωπαϊκές χώρες ;

  99. ΚΟSTAS TRENT avatar
    ΚΟSTAS TRENT 07/04/2009 14:23:36

    Επίσης προτείνω, για τους Εθνικόφρονες, αφού εντρυφήσουν στα εθνικά νάματα του αρτιγέννητου Εθνους του 19ου αιώνα, ν' αναλύσουν την λύση-Τακτική ..."ΜΠΑΪΡΑΚΤΑΡΗ" .
    Κάθε Μπαϊρακτάρης με "Καλάσνικοφφ" στο δεξί, ψαλλίδα μισό μέτρο στ' αριστερό, και στην κωλότσεπη τον Νόμο 4000 " ΠΕΡΙ ΤΕΝΤΥΜΠΟΪΣΜΟΥ" θα ξεπάστρευε στο άψε σβήσε κάθε κουκουλοφόρο ή όποιον κλωσσάρ τσάκωνε, καλυμμένο με ..Μπαλακλάβα.
    Ταυτόχρονα το Νέο μηχανοκίνητο Μπουραντά με τον κανονισμό Αστυνομίας Πόλεων του Μανιαδάκη στα χέρια, θα περιτρέχει με τρίκυκλες-καλάθου Μοτοσυκλέττες ''ΒΜW'' όλες τις ''εγκληματογόνες'' συνοικίες φωνάζοντας με κινητά μεγάφωνα(ΨυχοΠόλεμος) :
    "- Αφγανέ ! Κούρδε ! ΙνδοΠακιστανέ μαφιοζοπρολετάριε..... παραδώσου ! Υποσχόμεθα ότι θά καταναλώσουμε εγγυημένα για σένα λιγότερο πάγο και ρετσινόλαδο".Κατόπιν, όπως μας παρότρυνε κι ο Ομπάμα -τον ''Αρχιεπίσκοπο Δημήτριο τον Μέγα'', πρόσφατα -, φουστανελλοφορούντες, θα υπεβάλαμε αναφορά στην αρμόδια περί Δημοσ.Τάξεως Επιτροπή της Ευρωπ.Ένωσης.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.