#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/02/2012 16:52
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εμείς τα λέγαμε, αλλά στη ΝΔ δεν άκουγαν

Τα παιχνίδια του ΠΑΣΟΚ με τα δάνεια νοικοκυριών και επιχειρήσεων!



Στις 17-11-2011 στην ανάρτηση του Antinews, «Μπορούμε να διώξουμε την Τρόϊκα» , επισημαίναμε, μεταξύ άλλων,  τι θα μπορούσε να κάνει μια Κυβέρνηση Σαμαρά:

«Ιδρύει έναν μεγάλο Κρατικό Τραπεζικό Πυλώνα στον οποίον και μεταφέρονται  δάνεια των ιδιωτών (στεγαστικά, προσωπικά-καταναλωτικά μέχρι 300 χιλιάδες). Όπου έχει ήδη αποπληρωθεί το κεφάλαιο, σύν ένα εύλογο περιθώριο κέρδους, διαγράφεται! Στα υπόλοιπα, επαναπροσδιορίζονται επιτόκια και διάρκεια αποπληρωμής, επί τα  βελτίω.  Έτσι, αφ’ ενός φεύγει η θηλιά από τα νοικοκυριά, άρα μεγαλώνει το διαθέσιμο εισόδημα, αφ’ ετέρου εξυπηρετούνται καλύτερα τα δάνεια, άρα μειώνεται το ρίσκο της τράπεζας.»

Την Κυριακή, «ΕΘΝΟΣ» και «ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ», σε σχεδόν ταυτόσημα ρεπορτάζ, αναφέρονται σε «μυστικό σχέδιο» για νομοθετική πρωτοβουλία της Κυβέρνησης για το «κούρεμα» των ιδιωτικών δανείων, δηλαδή τα δάνεια που έχουν  συνάψει επιχειρήσεις και νοικοκυριά.

Υπενθυμίζεται ότι την περασμένη εβδομάδα, ο κ. Βενιζέλος έφερε τροπολογία στη Βουλή, σύμφωνα με την οποία προωθούνται ευνοϊκές ρυθμίσεις για τα δάνεια των δημοσίων υπαλλήλων από το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων.

Σήμερα, ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή με συνέντευξή του στον ΑΝΤ1 προαναγγέλλει  ρυθμίσεις που θα διευκολύνουν την αποπληρωμή δανείων που έχουν πάρει από τράπεζες δανειολήπτες, ανεξάρτητα από το εάν είναι δημόσιοι υπάλληλοι ή μη. Είπε συγκεκριμένα: «Ο χρόνος τρέχει πιεστικά. Δεν είναι ένα ζήτημα μηνών ή εβδομάδων. Το ζητούμενο είναι ο διάλογος που έχει ξεκινήσει με τις εμπορικές τράπεζες να οδηγήσει σε ρυθμίσεις και ενήμερων μέχρι σήμερα δανείων που θα αντιμετωπίσουν προβλήματα.»

Αναμφίβολα μια τέτοια πρωτοβουλία (αν και όταν ευοδωθεί) θα ανακουφίσει ουσιαστικά εκατοντάδες χιλιάδες νοικοκυριά που λόγο της δραματικής περικοπής μισθών και συντάξεων, αλλά και της παράλληλης αύξησης της φορολογίας, είδαν τα εισοδήματά τους να μειώνονται δραματικά, με αποτέλεσμα να αδυνατούν να ανταποκριθούν σε αναληφθείσες δανειακές υποχρεώσεις. Κατά συνέπεια κάτι πρέπει να γίνει.

Όμως, στο ΠΑΣΟΚ περισσεύει η υποκρισία. Από τη μια ο απερχόμενος (;) πρόεδρος Γ. Παπανδρέου έχει κηρύξει ....ανένδοτο κατά των τραπεζών με αφορμή την ανακεφαλαιοποίησή τους και από την άλλη ο...ερχόμενος πρόεδρος, ο κ. Βενιζέλος, προαναγγέλλει ρυθμίσεις δανείων! Κάνει και άλλα παιχνίδια, αλλά δεν είναι του παρόντος.

Προφανώς όλα αυτά γίνονται ενόψει εκλογών...

Τέλος, για να μη ξεχνιόμαστε: Θυμάστε εκείνο το πρωτοσέλιδο του «Πρώτου Θέματος», λίγες μόνο ημέρες πριν τις εκλογές του 2009, με το οποίο μας ενημέρωσε για την απόφαση του κ. Παπανδρέου να ...σβήσει τα δάνεια των ιδιωτών;

Αλήθεια, η ΝΔ τι λέει για όλα αυτά;

ΚΡ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Kυαίστωρ avatar
    Kυαίστωρ 27/02/2012 14:00:40

    Εξαιρετικά εύστοχες παρατηρήσεις ΚΡ !
    Υπάρχει κόσμος που βρέθηκε λόγω κρίσης να μην μπορεί να αποπληρώσει δάνεια 20-30 χιλιάδων ευρώ που τα πήρε υπο εντελώς άλλες συνθήκες.
    Και πρέπει να υπάρξει μια πρόνοια του Κράτους γιατί ο δανειολήπτης τις περισσότερες φορές δεν πήρε το δάνειο για να πάει διακοπές στις Μπαχάμες ή για να κάνει τη λεζάντα του αλλά εξυπηρετούσε βασικές του ανάγκες (πχ πρώτη κατοικία, ΙΧ) και ήξερε πως μπορούσε να τα βγάλει πέρα.
    Αλλά όταν σου έρχονται ΕΤΑΚ,ΦΑΠ, χαράτσια, αλληλεγγύη και ένα σωρό άλλα εισπρακτικά μέτρα συν την αυξανόμενη ακρίβεια παντού φτάνεις σε ένα σημείο να λες "φτανει πια, δεν γινεται παραπερα!"
    Και ειναι πολλες χιλιαδες ανθρωπων που φτανουν σε απογνωση, καποιοι εξ αυτων μαλιστα σκεπτονται ως λυση και την αυτοκτονία ακόμη.

  2. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 27/02/2012 14:14:36

    Οπου εμπλέκεται το όνομα ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ να προσέχετε.

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ ΠΕΛΙΑΣ 27/02/2012 14:16:35

      ...αὐτὸ εἶναι ποὺ λέμε, συνέχεια τῆς ἀντιβενιζελικῆς παράταξης...

  3. Orestios avatar
    Orestios 27/02/2012 14:19:33

    Στη ΝΔ ακόμη φοβούνται μην τους πούν λαϊκιστές οι φυλλάδες του Ψυχάρη

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Orestios 27/02/2012 14:40:23

      Εχεις δίκιο, δυστυχώς.
      Στην ΝΔ είχαν πάντα πρόβλημα με το φιλολαϊκό και το λαϊκίστικο.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Κώστας Ροδινός 27/02/2012 15:09:03

        Είναι χαμένη υπόθεση η προτροπή για απενοχοποίηση.

      • ΘΟΔΩΡΟΣ Κ avatar
        ΘΟΔΩΡΟΣ Κ @ Κώστας Ροδινός 27/02/2012 15:21:18

        Καλή Σαρακοστή κ. Ροδινέ.
        Ήδη έχω καταναλώσει αρκετά τσίπουρα (μετά φασολάδας -ταραμά & μαλακίων) και προσπαθώ να χωνέψω σερφάροντας , ενώ τα παιδιά και οι λοιποί την έχουν πέσει.
        Γράφω μόνο για να συμφωνήσω με την Δώρα από κάτω και να πω ότι οι μόνοι που μπορούν να σώσουν πλέον τη Ν.Δ είναι οι ίδιοι οι ΠαΣόΚοι.
        Για παράδειγμα η σημερινή παραίτηση του Παπουτσή που προσπαθεί (αφελώς) να συμπαρασύρει και τον Βενιζέλο (κάτι που δε θα γίνει).
        Οι πονηροί (και μανούλες σε αυτά) άρχισαν ήδη τις ΄΄παροχές΄΄ που μέχρι πριν μία εβδομάδα όλοι προσπαθούσαμε να πείσουμε αλλήλους ότι είναι ανεύθυνες και ανέφικτες.
        Εις υγείαν τα κορόιδα της Ν.Δ (και εμείς μαζί).

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ ΘΟΔΩΡΟΣ Κ 27/02/2012 15:46:25

          Συμπέρασμα: το τσίπουρο ...ξελαμπικάρει!
          Καλή Σαρακοστή αγαπητέ!

      • Αδέξιος Δεξιός avatar
        Αδέξιος Δεξιός @ Κώστας Ροδινός 27/02/2012 16:33:10

        εξυπνάδες της πλάκας

      • tasos1 avatar
        tasos1 @ Κώστας Ροδινός 27/02/2012 18:13:45

        Στη Νέα Δημοκρατία Κώστα Ροδινέ, δεν άγγιζαν ποτέ κάτι που είχε έστω και ίχνη πολιτικού κόστους! Γι αυτό ξαφνιάζονται από τοις μεθόδους Σαμαρά...

      • ΓΣΠΥΡΟΥ avatar
        ΓΣΠΥΡΟΥ @ Κώστας Ροδινός 29/02/2012 19:51:26

        Δηλαδή, ο λαϊκισμός είναι το επιδιωκόμενο! Μα γιατί τον ψάχνετε στη ΝΔ και δεν αυτομολείτε στο αυθεντικό λαϊκιστικό κομμα.
        Ο λαϊκισμός κάποτε ήταν βρισιά, και τώρα βέβαια στις σοβαρές πολιτείες, εμείς τον αναγορεύσαμε σε πολιτική αρετή!

  4. Δώρα Γκανούλη avatar
    Δώρα Γκανούλη 27/02/2012 14:22:21

    Καλησπέρα κ. Ροδινέ,
    Με όλα τα άρθρα σας έχετε ανεβάσει πολύ τον πήχυ και φοβάμαι ότι πολλοί στη Συγγρού θα τον περάσουν από ...κάτω!!
    Άσε που αν τα διαβάσουν τα αναδυόμενα "σχήματα", θα έχουν έτοιμες πλατφόρμες για διακυβέρνηση της χώρας.

    • juliet avatar
      juliet @ Δώρα Γκανούλη 27/02/2012 14:38:31

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. Ιεροφάντης avatar
    Ιεροφάντης 27/02/2012 14:29:37

    Καταρχήν, Καλή Σαρακοστή Κώστα,

    Η διαγραφή μέρους του ιδιωτικού χρέους πολλών δανειοληπτών θα βοηθήσει τους ανθρώπους εκείνους που λόγω μισθολογικών ή συνταξιοδοτικών απομειώσεων αδυνατούν πλεον να καταβάλλουν τις δόσεις των δανείων τους.

    Έχει όμως μια παγίδα.

    Αν το κούρεμα των ιδιωτικών δανείων συνδυαστεί με αύξηση του επιτοκίου ή/και επιμήκυνση της διάρκειας αποπληρωμής τους, καταντά δώρο άδωρο.

    Δεν θα μπω σε λεπτομερειακή ανάλυση.

    Το κούρεμα έχει νόημα μόνο αν αφορά ποσοστό επί του συνόλου του ανεξόφλητου κεφαλαίου κατά την ημερομηνία επίτευξης του κουρέματος ανά δανειολήπτη, δεν συνδυάζεται με αύξηση επιτοκίων (ιδανικά θα ήταν να υπήρχε μείωση), ούτε με αύξηση της διάρκειας δανεισμού.

    Και δεν είναι μόνο αυτό.

    Ενώ το Υπουργείο Ανάπτυξης δεν εννοεί να καταλάβει πως στήνεται και πως μπορεί να λειτουργήσει μια επενδυτική τράπεζα σαν την γερμανική KfW, ούτε αν και ποιες ωφέλειες θα μπορούσε να έχει αυτή η κίνηση για την εθνική οικονομία και τη χρηματοδότηση της αναπτυξης στη χώρα, δεν έχω ακούσει για την Αξιωματική Αντιπολίτευση, να δείξει μείζον ενδιαφέρον και να τρέξει το προτζεκτ έστω και με ίδιαις δυνάμεις, ώστε να είναι έτοιμη να εφαρμόσει μόλις εκλεγεί κυβέρνηση. Πολύ φοβούμαι ότι στην παρούσα φάση, άλλα πράγματα, περισσότερο πολιτικά και λιγότερο πραγματιστικά, προηγούνται.

    Υ.Σ. Πάντως αυτό με την ελληνική KfW, ας μη το παίρνουμε αψήφιστα. Θα απασχολήσει στο μέλλον.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Ιεροφάντης 27/02/2012 14:59:48

      χαίρε Ιεροφάντη,
      αντεύχομαι ομοίως και συμφωνώ με τις παρατηρήσεις σου.

    • StarPowerNone avatar
      StarPowerNone @ Ιεροφάντης 27/02/2012 17:40:30

      Καλή σαρακοστή και στους δυο σας!

      Όλες οι προτροπές, οι συμβουλές, οι ιδέες… μου θυμίζουν μια λαϊκή παροιμία:
      Στου κουφού την πόρτα. . .

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ StarPowerNone 27/02/2012 18:18:54

        SPN
        εμφανίστηκαν και οι ....εξαφανισμένοι!
        Καλή Σαρακοστή!

        • StarPowerNone avatar
          StarPowerNone @ Κώστας Ροδινός 27/02/2012 18:32:35

          Είχα έρθει και του Ασώτου…

          Δύσκολοι καιροί…

          Να είστε καλά!

  6. ΗΛΙΑΣ avatar
    ΗΛΙΑΣ 27/02/2012 14:52:17

    συμφωνώ απόλυτα κύριε Ροδινέ

  7. νικοςς avatar
    νικοςς 27/02/2012 14:58:11

    Και ειναι πολλες χιλιαδες ανθρωπων που φτανουν σε απογνωση, καποιοι εξ αυτων μαλιστα σκεπτονται ως λυση και την αυτοκτονία ακόμη.

    Την ''αυτοκτονία'' αυτών πού διορίστηκαν κ.λ.π. και τα φάγανε από την δεκαετία του '80 και μετά (σύν γυναιξί και τέκνοις).

  8. 0030salvador avatar
    0030salvador 27/02/2012 15:00:43

    Oταν όλοι οι ΔΥ έχουν χάσει 4-5 μισθούς,οι ιδιωτικοί όσοι δεν έχουν απολυθεί ετοιμάζονται να χάσουν όσα προβλέπει το μνημόνιο πως κάποιοι περιμένουν ότι μπορούν να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους;
    αν σε όλα αυτά προσθέσουμε την αριστερή προπαγάνδα για έξοδο απο την ευρωζώνη και μονομερή διαγραφή και τα συνεχή ήξεις αφήξεις της εγχωριας και της εξωτερικής νομενκλατούρας απορώ πως τα κόκκινα δάνεια διατηρούνται ακόμα τόσο χαμηλά ως ποσοστό.άλλωστε μόνο κορόιδα πληρώνουν τράπεζα ή κράτος που είναι πιθανόν να χρεωκοπήσει.
    σε τελική ανάλυση την εξωτερική χρεωκοπία προσπαθούμε να αποφύγουμε,η εσωτερική είναι δεδομένη,το όριο φτώχειας εχει πάει με τα χαράτσια στα 2000 ευρώ.

  9. Ιωάννης33 avatar
    Ιωάννης33 27/02/2012 15:07:55

    Δηλαδή αν αύριο πει ο Βενιζέλος 50% μείωση στην τιμή του λίτρου στο πετρέλαιο θέρμανσης,θα κράξουμε επειδή το είπε το Πασόκ έστω και αν συμφωνούμε;
    Ε,γιατί δεν το λέμε πρώτοι εμείς τότε;Αν θυμάστε,δεν κυβερνάει μόνο το Πασόκ!
    Συμφωνώ μόνο με το σχόλιο του να φυλαγόμαστε απο τα προεκλογικά πυροτεχνήματα.

  10. 0030salvador avatar
    0030salvador 27/02/2012 15:38:07

    Aγαπητέ Ιωάννη33
    η αγωνία του Κ Ροδινού έγκειται στο ότι όσα ακούγονται στους κύκλους της ΝΔ ακόμα και το Ζάππειο 2 είναι ικανοί οι πασόκοι να το παρουσιάσουν σαν δική τους επινόηση μήπως και διασωθούν απο το ναυάγιο που τους περιμένει.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ 0030salvador 27/02/2012 15:48:05

      ευχαριστώ για τη παρέμβαση salvador.
      Ετσι ακριβώς

    • Ιωάννης33 avatar
      Ιωάννης33 @ 0030salvador 27/02/2012 16:43:11

      Πολύ σωστά σαλβαδόρ!Και πως θα την χαρακτήριζες την προσπάθεια αυτή;Τι τίτλο θα έβαζες;
      Η πατέντα του σοσιαλισμού/Η νιρβάνα της Δεξιάς

  11. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 27/02/2012 15:47:33

    Το πάγιο πρόβλημα της Παράταξης. "Συντηρητικότητα", ενοχές, φοβίες.
    Κι όμως, οι συνθήκες επιβάλουν τη συγκρότηση κοινωνικού κινήματος με όρους αξιοπιστίας και πολιτικής ηγεμονίας.

  12. Δεξιός Ψάλτης avatar
    Δεξιός Ψάλτης 27/02/2012 16:32:19

    Κ. Ροδινέ μια χαρά τα λέτε.Αναρωτιέμαι αυτή την ανάρτηση δε βρέθηκε κανείς εκεί κάτω στη Συγγρού έστω να την αξιολογήσει και να δεί πως θα μπορέσει να την εκμεταλλευθεί; ' Η θεωρούν ότι δεν μπορεί κανείς άλλος να παράξει πολιτική αν δε λέγεται π.χ Φούφουτος και δεν είναι π.χ υπεύθυνος ή αναπληρωτής του τομέα τάδε;

  13. Κρίμα avatar
    Κρίμα 27/02/2012 16:36:07

    Καλησπέρα ΚΡ.
    Γιά κάποιο λόγο η ανάρτηση με την οποία συμφωνώ με "θύμωσε". Μάλλον γιατί φοβάμαι πως όταν διακυβεύονται ζητήματα εξουσίας κάποιοι χάνουν την επαφή με τη βάση.
    Μου θύμισε αυτό που φώναζε ο Θ. Βέγγος "εσείς οι από πάνω σκεφτείτε (εν προκειμένω ακούστε) κι εμάς τους από κάτω".

    • Ιωάννης33 avatar
      Ιωάννης33 @ Κρίμα 27/02/2012 16:47:19

      Μιας που μίλησες για Θ.Βέγγο(τεράστιος άνθρωπος-ηθοποιός),είχε πει και κάτι άλλο που το πιθανότερο είναι να το χρησιμοποιήσει και ο Σαμαράς στην αυτοβιογραφία του.Εκείνο για την γαλέρα και το πολύ δύσκολο κουπί!

  14. nikos avatar
    nikos 27/02/2012 18:23:11

    Γιατί έχω την εντύπωση ότι μοναδικός και ύψιστος στόχος της Συγγρού είναι για μία ακόμη φορά η καρέκλα για καλοαναθρεμένους πισινούς?Η ξεφτίλα τακτική που προβλέπει επιστροφή των διαγραφέντων θα είναι καταστροφική.Η ταυτόχρονη άρνηση της ηγεσίας του ΠΑΣΟΚ να ανοίξει την πόρτα της επιστροφής στους δικούς τους διαγραφέντες θα ενισχύσει την εντύπωση στη βάση ότι το ΠΑΣΟΚ επιδεικνύει μία συνέπεια που δεν την θυσιάζει για λόγους ψηφοθηρικούς.Δυστυχώς θα είναι πολύ αργά όταν στη Συγγρού αντιληφθούν ότι ούτε ψηφοθηρικά βολεύει η επιστροφή των διαγραφέντων βουλευτών.Για μια ακόμη φορά πάει στα αζήτητα η συνέπεια και τα καθαρά και αντρίκια λόγια .Ελπίζω έστω και την τελευταία στιγμή ο Αντώνης Σαμαράς να μην προχωρήσει στην επάνοδο των διαγραφέντων αντιλαμβανόμενος ότι η εμπιστοσύνη της βάσης εμπνέεται με την επίδειξη συνέπειας ανάμεσα σε λόγια και έργα.Δίχως αυτήν ακριβώς την εμπιστοσύνη καμία κυβέρνηση της Ν.Δ δεν είναι ικανή να βγάλει την χώρα από το αδιέξοδο,είναι ικανή όμως να εξασφαλίσει καρέκλες εξουσίας για κάποιους λίγους μίζερους ανεπαρκείς κολαούζους.Αντώνη Σαμαρά διάλεξε και πάρε-μία επίπλαστη ενότητα της κορυφής και διαλυμένη βάση ή εμπνευσμένη βάση έτοιμη για αναπόδραστες θυσίες που θα οδηγήσουν τη χώρα
    μακριά από την χρεοκοπία-η επιλογή είναι δική σου, οι συνέπειές της όμως αφορούν όλους εμάς.

  15. LambrosG avatar
    LambrosG 27/02/2012 19:03:46

    Ένας Έλλην ο οποίος δυσκολεύεται να ανταπεξέλθει στις πλείστες όσες πληρωμές φόρων, χαρατσίων, εκτάκτων εισφορών, δανείων, κλπ, κλπ, κλπ και ο οποίος αναμένει (και άλλη) ραγδαία μείωση του εισοδήματός του βρίσκεται μπροστά στο ερώτημα: από που περικόπτω? Ή άλλως: τι ΔΕΝ πληρώνω προκειμένου να μου μείνουν δυό ΕΥΡΩ να αγοράσω ψωμάκι να φάω?
    Εάν εγώ πρέπει να διαλέξω τι ΔΕΝ θα πληρώσω μεταξύ της δόσης του στεγαστικού και της δόσης του χαρατσίου ή της έκτακτης εισφοράς θα επέλεγα να ΜΗΝ πληρώσω τις εισφορές και τα χαράτσοα και να πληρώσω την δόση του στεγαστικού. Προτιμότερο είναι να μην χάσω το σπίτι μου (ή τουλάχιστον να το παλέψω όσο μπορώ) από το να έχω "ληξιπρόθεσμες" οφειλές στην εφορία.

    Γιατί τα γράφω όλα αυτά; Επειδή έχω την αμυδρά υποψία ότι ο Ευάγγελος ποσώς ενδιαφέρεται για την αδυναμία πληρωμών στην οποία έχουν περιέλθει πάμπολλοι συμπολίτες μας. Αυτό που τον ενδιαφέρει είναι να εισπράξει λεφτά από τους φόρους (τους νυν αλλά και αυτούς που έρχονται) και επειδή - σύμφωνα με το σκεπτικό που ανέπτυξα πρωθύστερα - κανένας δεν δίνει προτεραιότητα στην πληρωμή των φόρων αλλά στην κάλυψη άλλων "ζωτικών" αναγκών, ψάχνει να βρει "διαθέσιμο εισόδημα" για να το αφαιμάξει. Άρα λοιπόν, μικρότερες δόσεις για δάνεια (τι τον νοιάζει;) όπερ σημαίνει ότι μένουν και κάποια λεφτά για να πληρωθούν τα χαράτισα και οι φόροι, έστω και με δόσεις ή με διακανονισμούς ή με ρυθμίσεις ή με ό,τι άλλο εφεύρει ο άρρωστος εγκέφαλός του(ς).
    Εγώ μόνο αυτό μπορώ να συμπεράνω. ΔΕΝ τον έπιασε ο πόνος τον Ευάγγελο να δώσει "ανάσα" στους ρημαγμένους από την πολιτική του Έλληνες. ΘΕΛΕΙ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ. ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ. Πρέπει πάση θυσία τα λεφτά να πηγαίνουν στους δανειστές (όρα τον πρόσφατα δημιουργηθέντα escrow account...) παρά στις τράπεζες ή όπου αλλού. Και, όσο πιο λίγα πεφτά πληρώνει ο καθένας σε δάνεια και άλλες υποχρεώσεις τόσο πιο πολλά θα μείνουν για να πληρώνουμε φόρους.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ LambrosG 27/02/2012 19:11:12

      Eνδιαφέρουσα συλλογιστική.
      Παρ' όλα αυτά ο αντιπρόεδρος έχει ανάγκη να βελτιώσει και το προφίλ του

      • LambrosG avatar
        LambrosG @ Κώστας Ροδινός 27/02/2012 19:13:26

        ...και, πρωτίστως, να εξευμενίσει τις ύαινες...

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ LambrosG 27/02/2012 19:14:29

          έχεις ρέντα σήμερα!
          Και αυτό σωστό!

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ LambrosG 27/02/2012 19:56:20

      Μα..κάνει τέτοια ο Βαγγέλης;

  16. LambrosG avatar
    LambrosG 27/02/2012 19:19:45

    Να' σαι καλά και Καλή Σαρακοστή.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ LambrosG 27/02/2012 19:23:40

      επίσης

  17. hagan avatar
    hagan 27/02/2012 19:24:41

    Δε σώζεται ο Πασόκος,ό,τι κι αν κάνει,ό,τι κι αν πει.Καλή Σαρακοστή, ο Θεός μαζί μας αδέλφια.

  18. Y. avatar
    Y. 27/02/2012 19:27:34

    Εσείς τα λέγατε, εμείς τα λέγαμε, αυτοί δεν τ’ακούγανε. Μια είναι η λύση
    Αντινιούς. Το επίσημο όργανο των Αναρχικών της Κεντροδεξιάς
    Καλή Σαρακοστή ΚΡ και σε όλους, και του χρόνου με υγεία

    • Κωσταντινος Π. avatar
      Κωσταντινος Π. @ Y. 27/02/2012 19:43:25

      "Antinews: Το επίσημο όργανο των Αναρχικών της Κεντροδεξιάς"
      δεν έχω διαβάσει πιο εύστοχο σχόλιο για το Antinews!
      Καλή σαρακοστή σε όλους!!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Y. 27/02/2012 19:44:44

      "Aναρχικοί της κεντροδεξιάς"
      Ωραίο!

  19. apatt avatar
    apatt 27/02/2012 19:34:24

    θα πρεπει τελικα να αναρωτηθουμε γιατι αυτο το κομμα ειναι παντα ενα βημα πισω απο το πασοκ ακομα και αυτη τη στιγμη που βρισκεται στη χειροτερη καμπη της ιστοριας του.Σωστη η ερωτηση του κυριου Ροδινου τι λεει η νδ για αυτα ως συνηθως απλως παρακολουθει αλλους να κανουν παιγνιδι και σε δευτερο χρονο προσπαθει να σωσει καταστασεις.Χρειαζομαστε μια παραταξη που να χαραζει πολιτικη να μην ντρεπεται για αυτα που πιστευει να τα υπερασπιζεται και να δινει ελπιδες και οραμα σε ολους.Επιτελους ας ξυπνησει απο το ληθαργο και να αποτελιωσει το ξοφλημενο πασοκ

  20. PARIS avatar
    PARIS 27/02/2012 19:38:59

    ΓΙΑΤΙ Η ΝΔ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΘΕΣΗ ΣΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΤΩΝ ΝΟΙΚΟΚΙΡΙΩΝ???ΓΙΑΤΙ ΑΦΗΝΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΣΟΚΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙ??

  21. Wraia ta leme avatar
    Wraia ta leme 27/02/2012 19:41:58

    Παιδιά μην κουράζεστε. Πέρασε με συντριπτική πλειοψηφία από την γερμανική βουλή το "νέο πακέτο διάσωσης" της Ελλάδας, παρά την σκόπιμα καλιεργούμενη κινδυνολογία ότι η ψηφοφορία θα εξελισσόταν σε θρίλερ. Χαζοί είναι οι Γερμανοί να αφήσουν τέτοια συμφωνία-τεφαρίκι; Που διασφαλίζει τα δικά της δάνεια εις βάρος των εσωτερικών πληρωμών για...ιθαγενείς. Τόσο ετεροβαρή συμβιβασμό έχει να δει η ιστορία από την Λεόντειο Συμφωνία! Αφήστε που από από το περίφημο κούρεμα των 106 δις, γύρω στα μισά βαρύνουν τις δικές μας τράπεζες, τα μπατιρημένα ασφαλιστικά ταμεία, όσους είχαν την ατυχία να "πληρωθούν" με ομόλογα του ελληνικού δημοσίου, ακόμη και την...κυρα Μαρία που αντι να βάλει τις οικονομίες της στο Ταμιευτήριο προτίμησε να πάρει για...σιγουριά ένα κρατικό χαρτί. Ντροπή και αίσχος στους προδότες που συνομολόγησαν τέτοιο έκτρωμα. Και για αυτό πέρασε με πλειοψηφία 5/6 στην Γερμανική βουλή!!! Δυστυχώς συνυπεύθυνoς για αυτή την κατάντια, μας αρέσει δεν μας αρέσει, είναι και ο ίδιος ο κ. Σαμαράς!

  22. PARIS avatar
    PARIS 27/02/2012 19:50:54

    NEA DHMOKRATIA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΘΗΝΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.
    ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ΤΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΩΝ.ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ ΕΧΟΥΝ ΡΩΤΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ,ΠΟΛΥ ΔΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΠΟΥ ΠΑΣΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜ.Τ.Ο. ΑΝΟΙΚΤΑ

  23. makis p avatar
    makis p 27/02/2012 20:16:31

    Τελικά κ. Ροδινέ είναι άλλο πράγμα η ΝΔ και άλλο ο Σαμαράς , μας έχετε μπερδέψει εδώ στο ANTINEWS.

  24. dipas avatar
    dipas 27/02/2012 21:06:54

    Η αλήθεια βρίσκεται σε αντίθετη κατεύθυνση με αυτά που ξεστομίζει ο βουλιμικός εξουσιομανής. Η συμμορία έχει θράσος και συνεχίζει να παίζει με τα νεύρα μας μιας και δεν έχει τύχει ανάλογης αντιμετώπισης από τη Ν.Δ. Πού είναι οι απαντήσεις στα σενάρια συνεργασίας μετεκλογικά;
    Ποια δάνεια να σμικρυνθούν αν δεν υπάρξουν αναπτυξιακές εκκινήσεις;
    Ποιος θα μιλήσει καθαρά για να τον πάρει ο λαός στα σοβαρά;
    Έχετε καταλάβει ότι έχουν όλοι εξευτελιστεί και μηδενός εξαιρουμένου αυτογελοιοποιούνται καθημερινά;
    Ποιον να πιστέψουμε κε Ροδινέ;
    Είμαστε ρομαντικοί αλλά σε λίγο θα καταντήσουμε πασοκτσήδες νοητικά..
    Γιατί δεν ασχολούμαστε με την ανατροπή των συμμοριτών και την ανάδειξη νέων και άφθαρτων;
    Οι επιμέρους πολιτικές καλό είναι να προγραμματιστούν κατόπιν κεντρικής αποσαφήνισης θέσεων και πρωτοβουλιών, ειδάλλως να 'χαμε να λέγαμε..
    Απαιτούμε πλέον κεντρική πολιτική τοποθέτηση με συν και πλην επί των καυτών θεμάτων νομίσματος, ενεργειακών πόρων και γεωστρατηγικής επιροής, ύστερα αυτά τα πρακτικά θα είναι παιχνιδάκι με την ανάλογη πολιτική βούληση, αρκεί να υπάρχει εθνική κυριαρχία.
    Γιατί ένα κυρίαρχο κράτος χαράσσει πολιτική και δεν παζαρεύει κοστολογικές μεθόδους..

  25. orfeas avatar
    orfeas 27/02/2012 22:16:30

    Είναι επιτακτική ανάγκη και γενικευμένη απαίτηση να αλλάξουν πολλά στη ΝΔ.
    Αρχικά, το επαναλαμβάνω προς κάθε κατεύθυνση πως δεν γίνεται να συνεχίσει ως αστικό κόμμα. Με αυτό τον τρόπο απομονώνεται και δημιουργεί θύλακες περιχαράκωσης. Δεν ελκύει καμία έτερη κοινωνική τάξη, σε μια περίοδο που διενεργείται ένας άνευ προηγουμένου κοινωνικός πόλεμος και όλοι μας αναζητούμε στέγη που θα μας δώσει σιγουριά και κατανόηση. Με ποιους θα γίνει αυτό; Mε τον Κωστή, τον Κυριάκο, τον Μιλτιάδη, τον Πάκη, τον Αρούλη...; Εδώ και τώρα αποαστικοποίηση της παράταξης για να φανεί συνεπής στα ιστορικά κελεύσματα.
    Επιπρόσθετα, με ποια ηγετική ομάδα; Τον αρχικηπουρό της Αρκαδίας που θα μας φτάσει να νοσταλγήσουμε τον γίγαντα Ζαγορίτη; Τον μυρωδιά Τασούλα που δεν μπορεί να ελέγξει ούτε την σκιά του; H' τον απόγονο του Λεβέντη και του Βεργή που χειρίζεται τα επικοινωνιακά; Εκτός από δυο - τρεις περιπτώσεις τους υπόλοιπους δεν θα τους έπαιρνε κανείς υπαλλήλους ακόμη και αν ο ΟΑΕΔ επιδοτούσε 100% τα ημερομίσθια τους... Πρόεδρε πάρε την σκούπα! Αυτοί θα σε φάνε!
    Και μετά θέλουμε να ακούσουν στη ΝΔ;

  26. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 28/02/2012 00:32:45

    Καλή η υπερανάλυση αλλά την ώρα της κρίσεως η απόφαση πρέπει να είναι μία, ασχέτως του πώς κατέληξε έκαστος σε αυτήν (απολύτως πεπεισμένος, με αμφιβολίες, με τη λογική του μη χείρον, με τη δομική οργή της τελευταίας ευκαιρίας κτλ). Κατά την εκλογική διαδικασία η ψήφος ως γνωστόν δεν δικαιολογείται ούτε επεξηγείται, έτσι που, μετά τα τυπικά πίσω από την κουρτίνα, ο κύβος ρίπτεται οριστικά και αμετάκλητα, μέχρι τις επόμενες πάντοτε εκλογές. Ας πούμε λοιπόν ότι αύριο το πρωί πρέπει να πάμε να ψηφίσουμε, να αποφασίσουμε ως λαός δηλαδή για το ποιος θα διαχειριστεί τις τύχες της πατρίδας μας ετούτην την όχι απλώς κρίσιμη αλλά ύστατη ιστορική στιγμή. Ας δούμε λοιπόν τις επιλογές μας και ας σκεφτεί ο καθένας ποιος αποτελεί την πιο αξιόπιστη επιλογή (όχι, ασφαλώς, σίγουρη αλλά ορθολογικά αξιόπιστη).


    ΝΔ του Αντώνη Σαμαρά;

    ΠΑΣΟΚ των ΓΑΠ/Βενιζέλου;

    ΚΚΕ της σταλινικής ψυχανωμαλίας;

    ΛΑΟΣ του συστημικού τίποτα Καρατζαφέρη;

    ΣΥΡΙΖΑ της τυχοδιωκτικής ρητορείας και του αλησμόνητου δεκεμβριανού αμοραλισμού;

    Οικολόγοι Πράσινοι του ανθέλληνα Τρεμόπουλου;

    Δημοκρατική Αριστερά των αποτυχημένων εκσυγχρονιστών του αποτυχημένου ΠΑΣΟΚ;

    Δημοκρατική Συμμαχία της Ντόρας του επιτίμου του ναι του Ανάν;

    Πανελλήνιο Άρμα Πολιτών του... Δημαρά;

    Ανεξάρτητοι Έλληνες του κολλημένου με τον Αντρίκο Τσε των Βαλκανίων Καμμένου;

    Χρυσή Αυγή της ακροδεξιάς παράνοιας;

    Κόμμα Κατσέλη/Καστανίδη των Κατσέλη/Καστανίδη;

    Κεντρώο κόμμα υπό τον απελπιστικά ανίκανο Παπαδήμο;

    Αποχή / Λευκό / Άκυρο του ευθυνόφοβου καναπέ;


    Εάν κάποιος μετά από την ανάγνωση της παραπάνω λίστας έχει ακόμα δεύτερες σκέψεις περί της ανάγκης να πορευτεί η χώρα με τον Αντώνη Σαμαρά με στόχο την εθνική σωτηρία (ο στόχος, ξαναλέω, αποτελεί ποθούμενο, όχι προφητικό δεδομένο που υπερβαίνει υπερφυσικά το χρόνο και καταλήγει πρόωρο γεγονός), θεωρώ ότι είτε αφορμάται από κίνητρα και στοχεύσεις που είναι ιδιοτελή (θεμιτόν μεν, ανήθικον δε) είτε είναι δέσμιος ψυχαναγκαστικών δομών (οικογενειακές πολιτικές καταβολές, μεταπολιτευτική αντιδεξιά προπαγάνδα, κατάλοιπα δογματικής θρησκειοποίησης του παπανδρεϊσμού, τιμωρητική/εκδικιτική διάθεση απέναντι στην ίδια του την πατρίδα, κλινική ιστορική κατάθλιψη κτλ).

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ Τιγράνης 28/02/2012 00:48:51

      Ε ναι! Έτσι απλά!

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Τιγράνης 28/02/2012 01:22:52

      Πείτε το απλά αγαπητέ μου, "κάλο στον εγκέφαλο", τι το λιβανίζετε?

  27. ΜΠ avatar
    ΜΠ 28/02/2012 00:59:03

    Μία λέξη: Ισλανδία

  28. ΜΠ avatar
    ΜΠ 28/02/2012 02:10:47

    Δείτε και αυτό:
    Πηγή: capital.gr 20.02.2012

    "Πρωταθλήτρια στις διαγραφές χρέους η Ισλανδία"

    "Πρωταθλήτρια στις διαγραφές χρεών αναδεικνύεται η Ισλανδία με τις τράπεζες της χώρας από τα τέλη του 2008 να έχουν διαγράψει δάνεια που φτάνουν το 13% του ΑΕΠ, ελαφραίνοντας τα δανειακά βάρη για πάνω από το ένα τέταρτο του πληθυσμού, σύμφωνα με έρευνα της Ισλανδικής Ένωσης Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών όπως αναφέρει το Bloomberg.

    “Θα μπορούσε να πεις με ασφάλεια ότι η Ισλανδία κατέχει το παγκόσμιο ρεκόρ στις διαγραφές χρέους για τα νοικοκυριά”, σχολιάζει ο Lars Christensen, επικεφαλής οικονομολόγος αναδυόμενων αγορών της Danske Bank A/S στην Κοπεγχάγη. "Η Ισλανδία ακολούθησε αυτό που χρειάζεται να γίνει σε μία κρίση. Κάθε οικονομολόγος θα συμφωνούσε με αυτό".

    Το πρακτορείο σχολιάζει ότι τα μέτρα που πήρε η χώρα για να ανακάμψει από την κρίση του 2008, όταν οι τράπεζες της αθέτησαν σε πάνω από 85 δισ. δολ. αποδεικνύονται αποτελεσματικά.

    Τα νοικοκυριά βοηθήθηκαν από τη συμφωνία της ισλανδικής κυβέρνησης με τις τράπεζες της χώρας, οι οποίες συνεχίζουν να ελέγχονται μερικώς από το κράτος, για τη διαγραφή χρέους που θα ξεπερνά το 110% της αξίας των κατοικιών. Ακολούθησε εξάλλου, απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου τον Ιούνιο του 2010 με βάση την οποία τα στεγαστικά δάνεια που συνδέονται με ξένα νομίσματα ήταν παράνομα και τα νοικοκυριά δεν χρειάζονταν να καλύπτουν πλέον τις ζημιές της ισλανδικής κορώνας.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι η Fitch Ratings την περασμένη εβδομάδα αναβάθμισε την Ισλανδία σε επενδυτική βαθμίδα με σταθερό το outlook σημειώνοντας ότι η "ανορθόδοξη αντίδραση της Ισλανδίας στην κρίση πέτυχε".

    Η οικονομία της Ισλανδίας συρρικνώθηκε 6,7% το 2009, ενώ το περασμένο έτος αναπτύχθηκε κατά 2,9% και αναμένεται να αναπτυχθεί 2,4% αυτό το έτος και το επόμενο σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Οργανισμού για την Οικονομική Συνεργασία και Ανάπτυξη."

  29. George avatar
    George 28/02/2012 08:22:10

    Πολύ σωστή επισήμανση. Την εποχή της απαξίωσης, της καχυποξίας και της άρσης της εμπιστοσύνης σε όλο το πολιτικό σκηνικό, ότι μέτρο δεν αγγίζει άμεσα τον κόσμο που είναι με την πλάτη στον τοίχο πέφτει στο κενό

  30. zame avatar
    zame 28/02/2012 16:45:26

    ..μετα την Ισλανδια και οι ΗΠΑ (οι 49 απο τις 50 πολιτειες)

  31. ΓΣΠΥΡΟΥ avatar
    ΓΣΠΥΡΟΥ 29/02/2012 20:30:00

    Η διαγραφή χρεών είναι, πλέον, μέρος του εθνικού DNA. Επειδή στην οικονομία δεν υπάρχει τζαμπα, ας προχωρήσετε στην ολοκλήρωση της προτασης διαγραφής δείχνοντας και ποιος θα πληρώσει.
    Τη διαγραφή δημοσιου χρέους (ομόλογα) από τις τράπεζες θα ακολουθησει ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών με χρήματα των φορολογουμενων. Τη διαγραφή των ιδιωτικών χρεών στις τράπεζες θα την πληρώσει παλι ο φορολογούμενος; Δηλαδή οι τράπεζες εκει που έχουν επισφαλές ιδιωτικό χρέος θα πάρουν σίγουρα λεφτά από τους φορολογούμενους. Επαναστατικό, και πολεμαμε τον καπιταλισμό διαγράφοντας χρέη και τον ενισχύουμε χρηματοδοτώντας τον. Είμαστε απίθανοι!
    Η διαγραφή χρεους συνεπαγεται την μεταφορά πλούτου απο τους δανειστές στους χρεώστες. Στο τραπεζικό σύστημα δανειστής ουσιαστικα είναι ο καταθετης. 'Ετσι, μια ολοκληρωμενη πρόταση διαγραφής πρέπει να συνοδευτεί από την ισοδυναμή της που επιβάλλει διαγραφή των καταθεσεων. Ο λαικισμός που μιλήσαμε παραπανω, και τον αναζητάτε στην ΝΔ, αποφεύγει να πει όλη την αληθεια. Για αυτό άλλωστε είναι λαϊκισμός.
    Η αδολεσχία του ΥΠΟΙΚ δεν ειναι προτέρημα του αλλα στρατηγικό πλεονέκτημα της ΝΔ, αρκει να μην επικρατήσουν οι απόψεις, ότι πρεπει να τους ξεπεράσουν σε ανερματιστο βερμπαλισμό. Δουλεια ενός σοβαρού κόμματος που ζητά να κυβερνήσει δεν είναι η ανάληψη της διακυβέρνησης με ψέμματα και υποσχέσεις που δεν θα τηρήσει (λεφτά υπάρχουν) κλπ.
    Τέλος, η προβολή ως πανακεια παραδειγματων όπως η Ισλανδια , η Αργεντινη, το Εκουαδόρ ή όποια άλλη χώρα προτάσσουν ευρηματικοί αναλυτές πιστοποιεί πέρα από την ευρηματικότητα και την ιδιόμορφη κατανόηση της ελληνικής κρίσης.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.