07/04/2009 13:33
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εμείς γιατί πληρώνουμε εισιτήριο;

Ακούω  για τα εκατομμύρια που παίρνουν οι εφοπλιστές (Αγούδημος 9 εκατομμύρια, ο Μανούσης θα έπαιρνε 20 κλπ) για τα δρομολόγια και μου δημιουργείται η εξής απορία:

Αφού τα δρομολόγια  παίρνουν κρατική επιδότηση που προέρχεται από χρήματα των φορολογούμενων, εμείς οι επιβάτες-φορολογούμενοι γιατί πληρώνουμε εισιτήριο;;;;

Keep Talking

ΣΧΟΛΙΑ

  1. fookos avatar
    fookos 07/04/2009 13:50:13

    Αφού τα δρομολόγια παίρνουν κρατική επιδότηση που προέρχεται από χρήματα των φορολογούμενων, εμείς οι επιβάτες-φορολογούμενοι γιατί πληρώνουμε εισιτήριο;;;

    = = =

    Το ότι η επιχορήγηση ενδεχομένως δεν καλύπτει ΟΛΟ το ποσό του εισητηρίου δεν σου πέρασε από το μυαλό;

  2. Νικόλας avatar
    Νικόλας 07/04/2009 14:09:38

    Γιατί δεν φτάνουν τα λεφτά που πληρώνει το κράτος.

  3. nyfitsa avatar
    nyfitsa 07/04/2009 14:14:22

    ….γιατί είμαστε κοροΐδα και δεν τους πλακώνουμε όλους .

  4. Ανώνυμους avatar
    Ανώνυμους 07/04/2009 14:20:32

    Και τις μετακινήσεις με ΚΤΕΛ επιδοτεί το κράτος και τον ΟΑΣΘ (που είναι ιδιότυπο το καθεστώς του)για τις αστικές μετακινήσεις της Θεσ/νίκης απ'ότι ξέρω με ουκ ολίγα χρήματα. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι δεν πληρώνουμε εισητήριο, ούτε από την άλλη και ότι οι επιδοτήσεις στα πλοία δε δημιουργούν σκάνδαλα.

  5. AnonymOs avatar
    AnonymOs 07/04/2009 14:24:28

    Υπάρχει ένας ντίπ νέος κλάδος τής Ιατρικής Επιστήμης :
    Σχιζοφρενική Λαϊκυστίτις (Τό υ μέ ιώτα).

  6. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 07/04/2009 14:29:48

    Ντίπ αχόρταγοι είστε μωρε όλοι σας.

    Δέν σκεφθήκατε ότι, το εισητήριο διατηρείται επι μεγάλα χρονικά διαστήματα σταθερό ΕΝΩ δείτε τί γίνεται σήμερα με το κόμιστρο στα ταξί.

    Τσοντάρει ποτέ το κράτος σ'αυτό το κόμιστρο; 'Οχι βέβαια! Και τώρα που οι παπούδες θα βάλουν το χέρι πιο βαθιά στην τσέπη για να διανυκτερεύει η πιτσιρικάδα κάθε βράδυ θα δούμε πώς θα δουλεύουν τα ταξί με την νυκτερινή ταρίφα.

    Αυτά

    ΠΕΛΙΑΣ

  7. elamigo avatar
    elamigo 07/04/2009 14:45:39

    για ποιο σταθερό εισητηριο μιλάς Πελιας

  8. Hase avatar
    Hase 07/04/2009 15:20:15

    Καλα για τι μιλατε;
    Το κρατος πληρωνει απο χρηματα που περνει απο τους φορους που πληρωνουμε εμει;.Επομενως οι επιδοτησεις ειναι δικα μας λεφτα.. Ο Αγουδημος (και ο καθε Αγουδημος) εκτος απο τις επιδοτησεις περνει και το κομιστρο. Τα περισσοτερα τα κραταει για παρτι του, ενα μερος το δινει στους εργαζομενους (φυσικα το λιγοτερο) και αμα λαχει κανει και μια (αποτυχημενη) αποπειρα για να αποκτησει συμπαθεια. Αν καποιος θελει οντως να φυγει βρισκει τροπο ( τον Σφηνια τον θυμαστε;).
    Οσο για τις αυξησεις στα ταξι, αυτες ειναι τελειως απαραδεκτες. Σε καιρο μεγαλης λιτοτιτας και χωρις το κρατος να παρεχει αξιοπρεπεις, συντομες και φτηνες συγκοινωνιες, ο διπλασιασμος των κομιστρων ειναι απαραδεκτος.

  9. Keep Talking avatar
    Keep Talking 07/04/2009 15:31:20

    Οπως ακουγα χθες, τα εσοδα απο τους ναυλους των επιβατων ειναι ¨εξτρα κέρδος¨ πραγμα που σημαινει οτι καλυπτονται πληρως οι εφοπλιστες απο την επιδοτηση. Για αυτο και η ερωτηση μου.

    Σιγα μην τους λυπηθω για τα σαπιο-βρωμοκαραβα που μου διαθετουν με μονιμη καθυστερηση 2 ωρων ( περισυ Πατμο. Το "Μαρινα" ( Αγουδημου, νομιζω) ειχε Ολοκληρο το καλοκαιρι στο πηγαινελα δυο ωρες καθυστερηση. Και δεν καταλαβαμε γιατι δεν αλλαζαν τις ωρες των δρομολογιων. Γεροι, νεοι και μωρα δυο ωρες να περιμενουν το καραβι στο λιμανι στις 3 το πρωϊ!

    Τα ακτολοϊκα εισητηρια μονο σταθερα δεν ειναι.

    Αυξησεις στα ταξί: Πολυ σωστα ετεθει το θεμα οτι "αυξησεις στα ταξι = εκλογες" Οι ταριφες ειναι ΝΔ, εχουν ισχυρο λομπυ και δεν τους ακουμπαει κανεις.

    Να πληρωνω πιο ακριβα, αλλα τοτε θελων καλο σερβις, να μην ακουω σκυλοτραγουδα και κλ..νιές ( μου ετυχε και αυτο) και να πηγαινω κυρία στον προορισμο μου. Οχι να πηγαινουμε πεζοδρομιο-πεζοδρομιο για να γεμισει το κάρο.

  10. Keep Talking avatar
    Keep Talking 07/04/2009 15:33:50

    Μα μην πω και το αλλο: Νοτια Προστια-αεροδρομιο 25 Ε με ραντεβου. Αεροδρομιο- Ν. Πρ. 30 Ε, παρακαλω, και αντε να βγαλεις ακρη. Παγια τακτικη!

    Τωρα , λεει, θα γινει το ραντεβου 5 Ε ενω ειναι 2,8. Ολα τα ραδιοταξι χρεωνουν 5 Ε (απο περυσι;)

    Βρε, ουστ!

  11. nyfitsa avatar
    nyfitsa 07/04/2009 15:55:12

    @)Keep Talking
    Πολύ σωστός… να μάθουμε να απαιτούμε και μια ΠΟΙΟΤΗΤΑ !!!

  12. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 07/04/2009 16:30:28

    δεν υπάρχει "απαιτώ ποιότητα". Υπάρχει επιλέγω άλλον (αν υπάρχει). Αν δεν υπάρχει, την έχεις βάψει. Η κρατική ιδιοκτησία ή η κρατική επιδότηση δημιουργεί διαφθορά, αναποτελεσματικότητα και τριτοκοσμικότητα.

    Αν (τονίζω "ΑΝ") η Ελλάδα είχε σοβαρούς ανθρώπους, που δεν έχει, ραγιάδες έχει, τα νησιά θα είχαν συνεννοηθεί και θα είχαν μια πολυμετοχική εταιρία λαϊκής βάσης, με εκλεγμένη δημοκρατική (δηλαδή με τον 2190, όχι με αντιστασιακά κριτήρια), τεχνοκρατική διαχείριση, κοστολόγηση χρέωση κλπ. Για μικρό χρονικό διάστημα οι ΑΝΕΚ, ΛΑΝΕ και Μινωϊκές το έκαναν, αλλά τους έφαγε και αυτούς, η ΔΙΑΦΘΟΡΑ.

    Ο Σφηνιάς, πήγε να συγκεντρώσει κάποια εκδοχή του μοντέλου αυτού (με θεσμικούς επενδυτές, όχι με λαϊκή βάση) αλλά και εκεί ΔΙΑΦΘΟΡΑ (και όχι του Σφηνιά)

    Το πρόβλημα είναι ότι εμείς οι Έλληνες είμαστε σαν τα γουρούνια του Οργουελ στο 1984. Πιστεύουμε ότι όλοι είμαστε ίσοι αλλά μερικοί πιο ίσοι από τους άλλους.

    Ο Αγούδημος (καλά να είναι ο άνθρωπος) ΔΕΝ ήθελε το σχήμα Σφηνιά ήθελε να είναι ανεξάρτητος κρταικοδίαιτος. Ποιός του και σας είπε ότι ο Στάλιν ήταν καλός πατερούλης.

  13. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 07/04/2009 16:32:46

    Για να απαιτήσεις ποιότητα, νυφίτσα, εσύ και 10.000.000 Έλληνες, να μην πετάμε σκουπίδια στην τουαλέττα του καραβιού, να καθαρίζουμε τις ακαθαρσίες μας, να μην κάνουμε πιπί απ' έξω, και να πλένουμε τα χέρια μας. Ούτε το 10% δεν τα κάνει αυτά που σου λέω. Περιμένουν τον υπάλληλο να τα κάνει. Για αυτό βρωμάει όλη η Ελλάδα.

  14. donaE avatar
    donaE 07/04/2009 16:44:23

    Νομιζω οτι το κρατος επιδοτει την επιχειρηση για να παραγει υπηρεσιες και απασχοληση δηλ.προιον.Δεν περιμενουμε βεβαια οτι θα μας πληρωνει να ταξιδευουμε τζαμπα.Οι εφοπλιστες δεν περιμενουμε να κανουν φιλανθρωπικο εργο μεσα σε τετοιο περιβαλλον.

  15. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 07/04/2009 16:56:36

    βάσει του σκεπτικού σου: μήπως ενδεχομένως αυξήθηκαν ... ασυνήθιστα τα τροχαία στην περιοχή;

  16. Ο Φυγάς avatar
    Ο Φυγάς 07/04/2009 17:10:49

    Μυστήριο και αυτό με τους εφοπλιστές. Ενώ έξω διαπρέπουν, οι καλύτεροι στον κόσμο, κουβαλώντας βέβαια εμπορεύματα και όχι ανθρώπους, στην Ελλάδα τα κάνουν πραγματικά μούσκεμα. Τέσσερις χιλιάδες χρόνια εμπειρίας, καμποτάζ, επιδοτήσεις, άγονες γραμμές, στραβά μάτια, και να επικρατεί αυτό το μπάχαλο.

  17. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 07/04/2009 17:14:38

    ... χιλιομπαλωμένες λαμαρίνες επίσης ...

  18. donaE avatar
    donaE 07/04/2009 17:16:09

    Γιατι μυστηριο.Στην Ελλαδα εχουν συγκρουση συμφεροντων με το δημοσιο,με τοση διαφθορα.

  19. zonitis avatar
    zonitis 07/04/2009 17:23:31

    @12 Μηπως εννοουσες τη φαρμα των ζωων?

  20. Keep Talking avatar
    Keep Talking 07/04/2009 17:38:08

    13 archaeopteryx

    10-ωρο ταξείδι σ' ενα παπόρι τίγκα στον κόσμο... Ποιες ειναι οι προδιαγραφές; Πόσες τουλέττες, τι σερβις/καθαρισμός; ανα ωρα; ανα 2-ωρο; Στο 3-ωρο παντως γινεται μπάχαλο βρώμας. Να ειναι και ευχαριστημένοι που δεν τους τα αμολάμε μέσα στην τσιμινιέρα η δεν καταβρεχουμε τις σαπιολαμαρίνες.

    Οταν βρίσκεις βρώμα συμπεριφέρεσαι "βρώμικα" γιατί απλά σιχαινεσε να πιάσεις οτιδήποτε.

    Ουτε γουρουνια ειμαστε, ουτε λαθρεπιβάτες, ουτε ραγιάδες και κρίμα αν το νομίζεις.

    Κατα τη γνώμη μου η κατάσταση εχει να κάνει με το γεγονός οτι τα πλοία δεν ειναι ανταγωνιστικά επειδή οι εισπραξεις δεν προέρχονται απο τον πελάτη αλλα απο το κράτος. Οπότε πολύ που τους νοιάζει τους κ.κ. Εφοπλιστές Σαπιοκάραβων-Σκυλοπνιχτών. Ενα μίνιμουμ παρέχουν και αυτό οχι απο σεβασμό στον πελάτη αλλα για την φουκαριάρα την ΕΕ.

  21. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 07/04/2009 17:42:30

    ... ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη ...

  22. Aurora avatar
    Aurora 07/04/2009 17:49:59

    20. Mε τοση ΔΙΑΦΘΟΡΑ στο δημοσιο!
    Και οχι μονο στο δημοσιο, αγαπητη μου ΝτοναΕ, οταν ο ιδιωτικος ,ο γνωστος μικρομεσαιος επιχειρηματιας, εμαθε να καλλιεργει αυτον τον καρκινοσπορο και δεν φαινεται να δειχνει σημαδια αποταξης και απορριψης της.
    Δεν τολμας να πας στην αγορα για ψωνια, οταν γνωριζεις οτι δε θα παρεις την αντιστοιχη με την τιμη που πληρωνεις αποδειξη και το πως θα πρεπει να συμπεριφερθεις, οταν η Σδοε απεξω σου' στησε καρτερι.
    Δυσκολη η συμβιωση μεσα σε μια κοινωνια, που δεν εχει εμπεδωσει ουτε τις βασικες αρχες υπαρξης της σ' αυτον τον πλανητη.
    Να σεβεται τον απεναντι, το διπλανο και τον συνανθρωπο του,
    να εκτιμα, να σεβεται,να ενεργει τα μεγιστα για οφελος του ολου κοινωνικου συνολου
    και κυριως να αγαπα και να φροντιζει με καθε προσπαθεια τον τοπο,
    στον οποιο ετυχε να γεννηθει για να τον κατοικησει.
    Πως να ζησεις αυτον τον τοπο, που δε τον εμαθαν ν' ανοιγει μια αγκαλια για να σου δωσει;;;;;

  23. donaE avatar
    donaE 07/04/2009 18:13:59

    @ 25 Aurora
    Συμφωνω απολυτα.Απλως εχουμε ολοι,δημοσιο και πολιτες,βρει το κολπο να κανουμε ο ενας τον αλλον συνενοχο με τα ρουσφετια και τις διευκολυνσεις,οποτε πως να βρεθει ακρη.

  24. Keep Talking avatar
    Keep Talking 07/04/2009 18:15:44

    Πλοίο του Μ. Αγούδημου κατέσχεσε η Natixis

    Στην κατάσχεση του πλοίου jetferry της G.A. Ferries του Μάκη Αγούδημου προχώρησε η γαλλική τράπεζα Natixis, λόγω ληξιπρόθεσμων οφειλών. Σύμφωνα με πληροφορίες, η τραπεζική οφειλή προς την Natixis ανέρχεται στα 14 εκατ. ευρώ, ποσό που είναι όλο απαιτητό, ενώ οι τόκοι υπερημερίας φθάνουν το 1,5 εκατ. ευρώ Πάντως, βάσει πληροφοριών, μέσα στις επόμενες ημέρες ανάμενεται το θέμα να έχει διευθετηθεί από τις δύο πλευρές, με τη γαλλική τράπεζα να επιστρέφει την κυριότητα του πλοίου στην εταιρεία.
    http://www.capital.gr/gmessages/showTopic.asp?id=1111049

    Mήπως τα χάπια ηταν μέντες;

  25. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 07/04/2009 19:51:23

    Η απάντηση είναι: Πληρώνουμε εισιτήρια διότι πρέπει να προικιστεί η θυγατέρα του Παυλίδη αλλά και του κάθε Παυλίδη (μπλε και πράσινου).

  26. Ξενητεμενος avatar
    Ξενητεμενος 07/04/2009 21:21:54

    Πραγματικα η κρατικη επιδοτηση δημιουργει διαφθορα σε ολους τους τομεις που εχει καθιερωθει. Ειδικα ομως για τις επιδοτησεις των ακτοπλοικων δρομολογιων πρεπει να υπαρξουν τρεις διευκρινησεις και οποιος γνωριζει κατι γι' αυτες πρεπει να μιλησει:
    Η πρωτη: Ποτε και γιατι καθιερωθηκαν οι επιδοτησεις αυτες, δεδομενου οτι η εκτελεση ακτοπλοικων δρομολογιων γ9νοταν με κρατικη παραχωρηση. Δηλαδη, σου δινω τη δυνατοτητα να πηγαινοερχεσαι Πειραια - Χανια 'η Πειραια - Ηρακλειο αλλα σε ανταποδοση θα εκτελεις ενα, δυο, τρια, αναλογα, δρομολογια σε αγονες γραμμες, που καθοριζω εγω, το Κρατος. Νομιζω οτι κατι τετοιο ισχυε μεχρις οτου καθιερωθηκαν οι περιβοητες επιδοτησεις.
    Η δευτερη: Ποιοι λιμενικοι αξιωματικοι υπηρετησαν στην αρμοδια διευ=C Eυνση του Υπουργειου Ναυτιλιας απο τοτε που καθιερωθηκαν οι επιδοτησεις και ποια περιουσιακα τους στοιχεια αποκτηθηκαν στη συγκεκριμενη χρονικη περιοδο - ελαχιστοι ειναι εκεινοι που πιστευουν οτι τα δυο σπιτια που λεγεται οτι εφτιαξε λιμενικος αξιωματικος στην Εκαλη για προικα στις δυο κορες του εγιναν με τον μισθο του.
    Και η τριτη, αν ειναι δυνατον να καθιερωθει εκ νB 5ου η ιδια αρχη, δηλαδη θα παιρνεις φιλετα αλλα θα εξυπηρετεις και αγονες χωρις επιδοτηση.
    Τελος, για τα βαπορια του Αγουδημου ισχυει το γεγονος οτι δεν υπηρξαν ατυχηματα στα πλοια του περα απο καθυστερησεις, που παντοτε δικαιολογουνται στον τομεα των ταξιδιων στο νησιωτικο συμπλεγμα της χωρας λογω καιρικων συνθηκων και ταυτοχρονα ακαταλληλων λιμανιων - οι πλοιαρχοι στην ελληνικη ακτοπλοια ειναι απο τους ικανοτερους ναυτικους σε παγκοσμιο επιπεδο και γι' αυτο μπορουν να ταξιδευουν τα ακτοπλοικα πλοια στο δαιδαλο των ελληνικων νησιων.

  27. Lavazza avatar
    Lavazza 07/04/2009 22:35:07

    Βλέποντας το σημερινό κατάντημα της χώρας αλλά και του λαού, σκέφτεσαι αυτόματα το ιατρικό:

    ΤΟ ΞΥΛΟ ΒΓΗΚΕ ΑΠ' ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ...

  28. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 07/04/2009 22:55:05

    keep talking,

    και τον εαυτό μου βάζω στην άσκηση, αλλά έχω ταξιδέψει 10ωρα και 20ωρα και με καλές και με κακές συνθήκες..., από τις δυτικές χώρες είμαστε οι χειρότεροι. Εμείς φταίμε, εμείς. Εμείς είμαστε η πολιτεία που κάνει τους νόμους, εμείς οι εκτελεστική εξουσία, εμείς οι οδηγοί, εμείς οι επιβάτες.

    Όταν ανεχόμαστε υπουργεία μαϊμούδες, όταν χειροκροτούμε τους απατεώνες, όταν λαδώνουμε για να μπούμε μπροστά, όταν αντιγράφουμε στα διαγωνίσματα, κλπ κλπ.

    Δεν φταίει η κυρία που είναι υποχρεωμένη να ταξιδέψει με τον κάθε Αγούδημο και να υποστεί την βρώμα, φταίει το ΥΕΝ που κανονίζει τέτοιες άδειες, οι Γενικοί Γραμματείς που επιδοτούν το πλοίο αντί το εισιτήριο (με το αζημίωτο), η Επιθεώρηση Πλοίων που σφυρίζει κλέφτικα, το Υπουργείου Τουρισμού που δεν τους πάει αυτόφορο.

    Σε τουριστική χώρα, υπάρχουν Αγούδημοι που είναι το δεύτερο πράγμα που ΄βλέπει ο τουρίστας. Και πληρώνουμε (πάλι για μίζα) για διαφήμιση του "ονείρου" μας που είναι "εφιάλτης". Τουλάχιστον το πρώτο πράγμα που βλέπει, το Αεροδρόμιο, δεν βρωμάει (το Ελληνικό το θυμάστε;)

  29. Ο κανένας avatar
    Ο κανένας 08/04/2009 11:46:43

    Προφανώς και δεν φτάνει η κρατική επιχορήγηση γιατί είναι και οι μίζες. Ο κ. Καρατσαφέρης στο δελτίο του Mega είπε ότι θα έκοβε τα πόδια τού κ. Παυλίδη, αν ήτανε βουλευτής του, γιατί έκανε συναλλαγή μπροστά στην κάμερα!!! Και στη συνέχεια είπε ότι τα 100,000 ευρώ που πήρε είναι μόνον το 0,5% της επιχορήγησης!!!! Ακουσον Ακουσον. Κατόπιν ερώτησης του κ. Τσίμα ο κ. Καρατσαφέρης μας αποκάλυψε ότι η ταρίφα είναι 20%.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.