#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
02/05/2009 01:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ελληνική τηλεόραση, έτος 2009

ΣΧΟΛΙΑ

  1. kanis avatar
    kanis 02/05/2009 02:30:56

    Η αξιοπρεπεστάτη και ευαίσθητη σύζυγος του καναλάρχου Μ.Κυριακού, κα Μάρι Κυριακού, πως ανέχεται, να εκπροσωπείται από μία Μπουμπούκα, που βοηθά όποιον αναξιοπαθούντα, να βουτήξει πιό βαθειά στο βούρκο, ώστε εκείνη να κερδίσει έντιμα το μεροκάματό της;

    Κυρία Μάρι Κυριακού,
    αν πραγματικά πρεσβευετε την αγάπη, αν πραγματικά δεν υπόκειται ο σταθμός σε πολιτικές συμφωνίες με το ΛΑΟΣ, παρακαλούμε, προστατέψτε την αξιοπρέπεια των πολλών σήμερα οικονομικά αδυνάτων κι ως εκ τούτου,προσφερομένων προς δημόσια σφαγή!

    Εσείς, σίγουρα, μπορείτε να επινοήσετε αξιοπρεπέστερους τρόπους, για την προβολή του ΑΝΤ1, που θα στοχεύουν παράλληλα και την αξιοπρεπή στήριξη του κοινού!

    με ελπίδα....

  2. kanis avatar
    kanis 02/05/2009 02:37:10

    ΥΓ> με ελπίδα...(άνευ λεκτικών συσχετισμών)

  3. osaperas avatar
    osaperas 02/05/2009 07:43:56

    γιατί κατηγορούμε τα κανάλια; Τα κανάλια κάνουν μπίζνες. Αφού λοιπόν αυτή η εκπομπή έχει μεγάλη τηλεθέαση (με ότι συνεπάγεται για διαφημίσεις και κέρδη) και θα την παίζουν και θα την προβάλουν. Ο υπερήφανος ελληνικός λαός (αυτοί που άυριο θα αποφασίσουν μέσω της ψήφου τους για το μέλλον μας) είναι ελεύθερος να επιλέξει τι επιθυμεί να βλεπει στην τηλεόραση. Και φυσικά έχει επιλέξει.

  4. anetos avatar
    anetos 02/05/2009 07:59:10

    αυτη δεν ειναι που διεθυνει και ορχηστρα !....μεγαλη
    προσβολη για την Μουσικη....

  5. Lavazza avatar
    Lavazza 02/05/2009 08:10:40

    Μόνο αυτή η εκπομπή σας εξέπληξε;

    Στα μεσημεριανά παίρνει κόσμος τηλέφωνο και από κάτω γράφει το τρέιλερ με παχιά γράμματα:

    "Η Ανθή μας λέει οτι είναι έγκυος αλλά δεν ξέρει αν το παιδί είναι από τον Άντρα της ή από τον πρώτο ξάδερφό της"...

    "Η Βάνα μας λέει οτι ο γκόμενός της είναι καλός στον Έρωτα αλλά στα άδυτα την μυεί ο γκόμενος της μάνας της"...

    "Η Τζούλια μας λέει οτι δεν θα επιτρέψει στη μητέρα της να της φάει και τον τρίτο γκόμενο"...

    "Η 65άχρονη Αλέκα μας λέει οτι καλύπτει καί τις τρεις κόρες της στις εξωσυζηγικές τους σχέσεις γιατί μιά ζωή την έχουν και πρέπει να την γλεντήσουν"...

    Για αυτήν την "ελευθερία της έκφρασης" δεν σκίζατε τα ρούχα σας το 1973-1974;;;

    Φάτε την τώρα στη μάπα, γ..ώ τη "Δημοκρατία" σας γ..ώ

  6. Lavazza avatar
    Lavazza 02/05/2009 08:14:24

    Υ.Γ.:

    Βλέπω οτι την πάτε στη Μανωλίδου τη δουλειά επειδή είναι η γυναίκα του Άδωνι...

    Αν και δεν έχω καμία σχέση με το ΛΑΟΣ μπορώ να πω οτι η Μανωλίδου είναι πιο άξια και πιο πετυχημένη από τις πορνοσταρ Μπάρμπα, Ματσούκα, Γκερέκου, Φόνσου κτλ...

    Το ακούσατε εσείς Πασόκοι που θέλετε να τις βλέπετε και στο Κοινοβούλιο...;;;

  7. osaperas avatar
    osaperas 02/05/2009 08:17:56

    @8 Πιο άξια και επιτυχημένη σε τι πράγμα Lavazza; Γιατι εσύ φτάνεις στην απέναντι άκρη.

  8. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 02/05/2009 09:25:43

    Εδώ μαθαίνουμε ότι η Στέλλα Μπεζαντάκου αρραβωνιάστηκε τον δικηγόρο(;) γιό του πρώην Γ.Γ, Πολιτισμού!!!! Ζαχόπουλο. Τι άλλο θα δούμε;
    Αυτός δηλαδή είχε τις τύχες του πολιτισμού μας στα χέρια του; Ο πεθερός της Μπεζαντάκου;
    Μήπως οι αρραβώνες προαναγγέλουν και το ότι η Στέλλα θα πολιτευθεί στη ΝΔ;
    Αντε, μπας και δούμε την αντίστοιχη Καιλή.... διότι η Ράπτη το παραπαιζει σοβαρή τελευταία. Αναμένω την τοποθέτηση του νηφάλιου Σπατζιώτη.

  9. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 02/05/2009 09:29:40

    Πάντως "η Ωρα της Αλήθειας" είναι ίσως η καλύτερη και πιο καλτ εκπομπή αυτή την εποχή στην τιβι. Και όχι τα χαζοχαρούμενα σήριαλ στο μεγάλο κανάλι.
    Λατρεύω τις εκπομπές που αποφλοιώνουν τον καθωσπρεπισμό και ακτινοσκοπούν την ανθρώπινη φύση. Και μιλάω σοβαρά.
    Προτείνω δε να επανέλθει “το ερωτοδικείο” και “το ζευγάρι της χρονιάς” και να ξαναδούμε τις ομηρικές μάχες μεταξύ του Μιστερ Εθνικά μπούτια και του Εθνικού μας σταρ. Αυτή είναι τηλεόραση. Όχι τα νερόβραστα σηριαλ με την άθλια υποκριτική που απλά διαφημίζουν τα θέατρα και τους θίασους των χιλιάδων (κυριολεκτικά) ηθοποιών σε μια χώρα 9 εκατομυρίων. Έλεος. Θέλω Μίστερ Εθνικά Μπούτια.

  10. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 02/05/2009 10:30:44

    Lavazza,

    εθεσες το ζητημα στην πργματικη του βαση. Συμφωνω απολυτως.

    Ειμαστε Δημοκρατες, γιατι να το κρυψωμεν αλλωστε?

    Εδω βγαίνει ο Βαλλιανάτος και στηριζει απροκάλυπτα το Ουρανιο Τοξο !!!!!!

    Οσον αφορα στις Δημοκρατες σταρ... αυτες δεν ειναι πορνιδια, εχουν αποψη και διαβαζουν Σεφερη φιλε μου. Εχουν το σωστο περιτυλιγμα, πανε και κλαινε στο πολυτεχνείο, πανε σε διαδηλωσεις και πανελς κλπ κλπ

    Μιμη και πασης Ελλαδος.

    ΠΠ

  11. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 02/05/2009 10:34:05

    οσο εμετικη ειναι η εκπομπη της Μανωλιδου, το ιδιο εμετικη ειναι η τηλεοραση μας στο συνολο της.

    Εαν δεν ηταν η Μανωλιδου, καποια αλλη θα βρισκοταν.

    Αυτο που μου τη δινει με κατι τετοιες γκομενες ειναι οτι δεν αλλαζουν το επιθετο τους μετα το διαζυγιο. Οι δε πρωην/τεως δεν ασχολουνται. Γιατι και γιατι??

    Μετα ολος αυτες μιλανε γαι τη χειραφετηση της γυναικας και εχουν αποψη για τα παντα, ενω οι ιδιες εχουν ολα τα κομπλεξ του κοσμου πανω τους.

    ΟΥΣΤ


    ΠΠ

  12. zapata avatar
    zapata 02/05/2009 10:46:54

    η τηλεόραση έχει και off...
    ( και η πολιτική έχει off για συζύγους τηλεπαρουσιαστών)

  13. donaE avatar
    donaE 02/05/2009 10:50:27

    Αν δεν εχεις κομπλεξ να σε κυνηγανε, δεν πας να ασχοληθεις με τετοια πραγματα,σε πιανουν τα γελια με τον εαυτο σου πιο πριν.Ειναι απλα τεχνικως αδυνατον.Μονο ανθρωποι που εχουν 'μαιμου' τα δινουν ολα για ολα.

  14. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 02/05/2009 10:53:10

    Γιατί δεν πετάτε τις τηλεοράσεις από τα παράθυρα; Γιατί σκλαβώνεστε για να αγοράσετε πλάσματα και γκάτζετ; Γιατί δεν πετάξατε τα κινητά σας από τα παράθυρα στην περίπτωση των υποκλοπών; Γιατί δεν ακυρώσατε μαζικά τις συνδρομές σας στην εταιρεία που συνελήφθη υποκλέπτουσα συνομιλίας; Η μαγική λέξη συνειδητό και αθόρυβο μποϊκοτάζ δεν σας λέει τίποτα; Δεν ξέρετε ότι το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι το πελατολόγιο των 10 εκ. Ελλήνων; Εσείς οι ίδιοι τους βάζετε στο χέρι τα εργαλεία να σας πειθαναγκάζουν και τους επιβραβεύετε με την ανύπαρκτη κοινωνική και καταναλωτική σας συνείδηση.
    Μηδενίστε το πελατολόγιό τους σε μια νύχτα για να δούμε αν θα "την ακούσουν" ή όχι.
    Σας το λένε κατάμουτρα, ζείτε στην σιγιουλάνδη κορόϊδα, όχι στην Ελλάδα. Και σεις συνεχίζετε.
    Δεν χρειάζονται φωνασκίες, σιωπηλά και συνειδητά μπορούν να γίνουν όλα αυτά, εφαρμόστε επιτέλους τον κοινωνικό αυτοματισμό εκεί που πρέπει και όχι εκεί που δεν πρέπει.

  15. osaperas avatar
    osaperas 02/05/2009 10:53:32

    Για μισό λεπτό ρε παιδιά. Έπειδή έπαιζε σε τσόντες η Φονσου τούτο σημαίνει ότι η καθε μανωλίδου δικαιούται να κάνει ότι θέλει;
    επειδή έκλεβαν κάποιοι υπουργοί του πασοκ, όταν ήταν στην κυβέρνηση τούτο σημαίνει ότι δεν πρεπει σήμερα να διαμαρτυρόμαστε όταν κλέβουν κάποιοι υπουργοί της νέας δημοκρατίας;
    Τι περίεργη λογική είναι αυτή;Επειδή το πασοκ έχει βουλευτίνα τη Καίλη και τη γυναίκα του Τόλη δεν θα πρέπει να κατακρίνουμε ασ πούμε τις παπαριές της Παπακώστα;
    Ή θα πρέπει να παρουσιάσουμε αποδεικτικά στοιχέια για το τι άποψη ειχαμε πριν από χρόνια όταν είχε επιλεγει η ματσούκα ώστε να νομιμοποιούμεθα σήμερα να εκφράσουμε άποψη για ένα αντίστοιχο θέμα;
    Σήμερα, χωρίς να ξεχνάμε το παρελθόν, κρίνουμε τα σημερινά. Όσοι σήμερα είναι λάθος θα λέμε ότι είναι λάθος και δεν θα δικαιολογούνται για τις βλακείες τους επειδή κάποιοι άλλοι τις είχαν κάνει στο παρελθόν.
    Το ζεύγος Μανωλίδου-μπουμπούκος είναι ότι χειρότερο πρότυπο υπάρχει σήμερα στην κοινωνία μας. Το θέμα δεν είναι πολιτικό (ΛΑΟΣ, δεξιά ΠΑΣΟΚ) αλλά κοινωνικό.
    Το γεγονός ότι υπάρχουν ΄κι άλλα αισχρά πρότυπα δεν σημαίνει ότι απαλάσσονται οι μανωλίδους και σύζυγος.

  16. donaE avatar
    donaE 02/05/2009 11:01:05

    @ 16 αλλενάκι Σωστα.

  17. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 02/05/2009 12:30:31

    Καλά ρε ηθικοπλάστες, δεν σας ενοχλούν τα ξέκωλα και οι πρώην βιζιτούδες που "νομοθετούν" στο Εθνικό μας Κοινοβούλιο και που τα κόμματα σφάζονται για το ποιό θα τις συμπεριλάβει στα ψηφοδέλτιά του και σας ενοχλεί η Μανωλίδου που αν μη τι άλλο είναι αξιοπρεπέστατη;
    Επειδή υπάρχουν σούργελα που γουστάρουν να ξεφτιλίζονται στην τιβι, φταίει η παρουσιάστρια;
    Κοιτάτε το δάχτυλο και όχι το φεγγάρι.
    Πυροβολείτε τον αγγελιαφόρο και δεν ασχολείστε με το μήνυμα....

  18. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 02/05/2009 12:31:56

    __Το ζεύγος Μανωλίδου-μπουμπούκος είναι ότι χειρότερο πρότυπο υπάρχει σήμερα στην κοινωνία μας.__

    Ενώ ας πούμε το ζεύγος χασικλή- βουλευτίνα (πρώην ξέκωλο) δεν είναι; Τι λέτε καλέ;

  19. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 02/05/2009 13:44:04

    @16 αλενάκι: Έτσι απλά όπως τα λες.

  20. osaperas avatar
    osaperas 02/05/2009 13:51:50

    Ρε συ strange που τον θυμήθηκε τώρα τον Τόλη; Ζει αυτός;

    Εν πάσει περιπτώσει. Νομίζω ότι συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Σήμερα, που μιλάμε (και όχι πριν από 20 χρόνια) η εικόνα των μανωλίδου-μπουμπούκου στην ελληνική κοινωνία είναι σαφέστατα πιο "ισχυρή" από το ζευγάρι που ανέφερες και πολλά άλλα ζευγάρια τα οποία μπορεί να είναι και χειρότερα τους;

    Οι νέοι δεν ξέρουν κανένα Τόλη κλπ. Στη τηλεόραση βλέπουν ένα να φωνάζει όλη την ώρα δίνοντας δείγματα πολιτικής συμπεριφοράς και τη γυναίκα του να έχει τη συγκεκριμένη εκπομπή.

    Από κει και πέρα "ναι" σωστα λες "Επειδή υπάρχουν σούργελα που γουστάρουν να ξεφτιλίζονται στην τιβι, φταίει η παρουσιάστρια;" Αλλά η έννοια της τηλεόρασης (μίντια κλπ) δεν έχει να κάνει με το τι θέλει ο κάθε ανώμαλος/άρρωστος της κοινωνίας μας αλλά με το τι κάνει ο κάθε (υποτιθέμενος) σοβαρός/φυσιολογικός. Για αυτό άλλωστε υποτίυεται ότι ζούμε σε μία συντεταγμένη πολιτεία.

    Μπορεί χιλιάδες να είναι οι φαν της Μανωλίδου. Και η εκπομπή της να έχει τη μεγαλύτερη τηλεθέαση. Αλλά αυτό που κάνει δεν είναι σωστό.

    Επίσης δεν λέω ο μόνος αντιπάθης στην τηλεόραση είναι ο Άδωνις. Υπάρχουν δεκάδες άλλοι (Ντινόπουλος πολλοί πασοκτζήδες κα).

    Γενικά πάντως νομίζω ότι ο καθένας κρίνεται΄κοινωνιολογικά όχι από το τι έιναι, αλλα από το τι προσφερει/δείχνει σε αυτή την κοινωνία. Τι "σφραγίδα" βάζει.

    Και για να φύγουμε από αυτό το θεμα της Μανωλίδου και των λοιπών.......Εγώ για παράδειγμα δεν έχω καταλάβει ακόμη εάν η πρώην γκόμενα του Ζαχόπουλου είνα "για λύπηση" ή "για φτύσιμο" "Για λύπηση" επειδή την εκμεταλλέυτηκε ο Ζαχόπουλος και τράβηξε ότι τράβηξε; Ή "για φτύσιμο" γιατί χρησιμοποιούσε την σχέση της με τον Ζαχόπουλο για μία σειρά από ωφέλη της στον χώρο εργασίας της σε βάρος άλλων υπαλλήλων (έχουν δει τα μάτια πολλά παρόμοια).

  21. donaE avatar
    donaE 02/05/2009 13:59:58

    @ 22 Ιδια λογικη ειναι,ο εργοδοτης διαφερει.Βεβαια αλλο να σε πληρωνει το δημοσιο και αλλο ο Κυριακου.Σχεση πελατειακη.Στο μαγαζι του Κυριακου δεν πας αλλα στο Δημοσιο πως να το αποφυγεις?
    Οσο για την πρωην του Ζαχοπουλου νομιζω οτι ειναι δεν ειναι για 'λυπηση' παντως.

  22. afelis avatar
    afelis 02/05/2009 14:12:22

    Το αν κάτι είναι νόμιμο, ή παράνομο, είναι συνάρτηση του τόπου και του χρόνου. Που σημαίνει:
    Κάτι που εδώ είναι παράνομο, είναι νόμιμο κάπου αλλού (π.χ. μαριχουάνα στην Ολλάνδία) Και κάτι που κάποτε ήταν παράνομο, είναι σήμερα πιά, νόμιμο (π.χ. το αξιόπινο των εξωσυζυγικών σχέσεων)
    Πράγμα που σημαίνει, πως πολύ μα πολύ απλά κι εύκολα, θα μπορούσε ο νομοθέτης να ποινικοποιήσει
    τέτοιου είδους παραγωγές, συμπεριφορές ή τι άλλο δεν ξέρω κι εγώ.
    Και μην ακούσω τίποτα περί δημοκρατίας κλπ, διότι κάπου κατάντησε η δημοκρατία συνώνυμο της μαλακίας.
    Χάσαμε το μέτρο. Εννοώ το μέτρο που οι έλληνες είχαν θεσπίσει σαν το φρένο στις πάσης λογής κιτς συμπεριφορές κι όχι μόνο.
    " Παν μέτρον άριστον" για να σας θυμίσω...
    Κάποιος ανέφερε πως τι φταίνε τα κανάλια, κέρδος βγάζουν απ αυτά.
    Και λοιπόν; Ό,τι βγάζει κέρδος, είναι και θεμιτόν;
    Κι ο κλέφτης κέρδος βγάζει, μα τον κλέινουμε στη φυλακή.
    Έ, μα πία....

  23. εκδίκηση avatar
    εκδίκηση 02/05/2009 14:24:33

    Κάποια στιγμή αυτές οι σέχτες πρέπει να αναλάβουν καμιά Μενεγάκη, Στεφανίδου, Μανωλίδου, Δρούζα, κτλ, για να αναδείξουν τον κομβικό τους ρόλο στην αποκοίμηση των υπηκόων του Μπομπολιστάν

  24. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 02/05/2009 15:26:42

    εγώ ξέρω κάτι μεγάλα στελέχη και με ποιόν επώνυμο το κάνανε για να ανέβουνε στην κλίμακα της διοικητικής ιεραρχίας (δεν ρώτησα ποιος ήταν από πάνω...)

  25. Saloniciano avatar
    Saloniciano 02/05/2009 15:40:27

    Πώς εφώ θα μάθω στα παιδιά μου την αξία της σκληρής εργασίας προκειμένου να κερδίσουν τα χρήματα που θα τους δώσουν μια άνετη ζωή, όταν η τηλεόραση είναι γεμάτη χαζοπαίχνιδα που μοιράζουν πεντοχίλιαρα αν απαντήσεις σε ερωτήσεις εξευτελισμού είτε τής αξιοπρέπειας ("είναι αλήθεια ότι κουτουπώνεις το βούτυρο στο ψυγείο τής μαμάς σου;") είτε τής μόρφωσής τους ("Η πρωτεύουσα τής Γαλλίας είναι α) το Τόκιο, β) το Παρίσι, γ) η Χονολουλού);

  26. Aurοra avatar
    Aurοra 02/05/2009 17:37:43

    28. Σωστος, poverino Saloniciano. Ιo ti capisco assolutamente.
    Κι οταν αυτα τα εξαμβλωματα προσπαθουν να περασουν
    στα παιδια σου την ομοφυλοφιλια σα νορμαλ τροπο ζωης, μην προσδοκεις σε διαδοχους κι η κορη σου απο τραπεζα σπερματος εναντι αδρας αμοιβης θα δανειοδοτηθει για τη διαιωνιση του ειδους της.

  27. Στριφτόμπολας avatar
    Στριφτόμπολας 02/05/2009 17:42:13

    16 αλενάκι: συμφωνώ

    Γνωρίζω γι αυτή την εκπομπή απ΄όσα διαβάζω. Δεν την είδα ποτέ. Αρνούμαι να κάνω οποιοδήποτε σχόλιο σχετικά με αυτή.

    Θα έβρισκα ενδιαφέρον να συζητήσουμε για τα ήθη της ελληνικής κοινωνίας, για τις κρυφές μας επιθυμίες, για την υποκρισία μας... για όλα τα θέματα που θίγει εν τέλει αυτή η εκπομπή.

    (Το βιογραφικό της κυρίας Μανωλίδου συνεχίζει να είναι εκπληκτικό - παρά την εκπομπή και τον Μπουμπούκο)

  28. Saloniciano avatar
    Saloniciano 02/05/2009 19:57:37

    @29

    Εδώ θα τα χαλάσουμε.

    Είμαι αλλεργικός στην ομοφυλοφοβία.

  29. Saloniciano avatar
    Saloniciano 02/05/2009 21:11:49

    @33

    Δεν ξέρω, δεν έχω εμπειρίες από την Αμερική.

    Αυτό που ξέρω είναι ότι οι Αμερικανοί έχουν τελείως διαφορετική νοοτροπία από ό,τι εμείς.

    Π.χ. ξέρω ότι συχνά στην Αμερική, αν μένεις με τους δικούς σου μετά τη συμπλήρωση τού 18ου έτους τής ηλικίας σου πρέπει να πληρώνεις νοίκι.

    Με τέτοιες συνήθειες, για το πότε μαθαίνει το παιδί να δουλέυει σκληρά...

  30. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 02/05/2009 23:23:50

    @34 στα 16

  31. Lavazza avatar
    Lavazza 03/05/2009 01:33:21

    @osaperas

    Η Μανωλίδου κι ο Γεωργιάδης είναι ότι χειρότερο πρότυπο;;;

    Γιά κάνε λίγο κράττει ρε sapera.

    Ξαναλέω οτι δεν έχω απολύτως καμία σχέση με το ΛΑΟΣ λλά ο ένας είναι μορφωμένος, αυτοδημιούργητος κι ορφανός από μικρός. Η Μανωλίδου ε΄νι γυναίκα που έχει πολύ μεγάλες μουσικές γνώσεις να διευθύνει ορχήστρα 60 ατόμων και να γράφει μουσική για 60 διαφορετικά όργανα διεθνώς αναγνωρισμένη. Εντάξει, παντρεύτηκε και χώρισε και μια φορά. Και τί έγινε; Η πρώτη είναι ή η τελευταία;;;

    Άτυχη και κακή η επιλογή της Μανωλίδου να κάνει τη συγκεκριμένη εκπομπή αλλά δεν θα την συγκρίνουμε τώρα με την Βάνα Μπάρμπα που ξεβρακώνεται στην τηλεόραση και στην προσωπική της ζωή "ένας μπαίνει κι ένας βγαίνει" κάθε τρεις και λίγο...
    Κάτι ξέρουμε κι εμείς οι Ηπειρώτες και δη οι Θεσπρωτοί επί τούτου...

    Δηλαδή θέλεις να συγκρίνεις μια αναγνωρισμένη μουσουργό (δεν μιλάμε για τραγουδιάρα) με την Άννα Φόνσου που την παίρναν πέντε-πέντε στο γυαλί;;;

    Χαρακτηρίζεις μια αναγνωρισμένη μουσουργό που χώρισε με το Σύζυγο (όπως πολλές άλλες) και τον εργένη με τον οποίον συζούν περιμένοντας να της βγει το διαζύγιο για να παντρευτούν, ως "το χειρότερο πρότυπο"...;;;

    Δηλαδή ποιό είναι το "καλύτερο πρότυπο";;;;

    Το ζεύγος Μπάρμπα-Ραπτάκη (ο 70άχρονος Επιχειρηματίας της Νύχτας)...;;;

    Το ζεύγος Δέλλα-Μαστροκώστα;;;

    To ζεύγος Βοσκόπουλου-Γκερέκου που μαλλιοντραβιούνται στις κάμερες για το πόσα παιδιά έχει αναγνωρισμένα ο Βοσκόπουλος και πόσα "αναναγνώριστα"...;;;

    Η Μανωλίδου με τον Άδωνι σε μάραναν;;;

    Δεν βλέπεις οτι όλη η κοινωνία έχει γίνει "Καρβέλας-Βίσση" με πρότυπο το "γ..ήστε μας αφήστε μας κι ύστερα ξαναρχίστε μας"...;;;

    Πες την αλήθεια οτι δεν γουστάρεις το Κόμμα που είναι ο σύντροφος της Μανωλίδου για να καταλαβαινόμαστε...

    Αλλά όχι και "το χειρότερο πρότυπο"...

  32. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 03/05/2009 09:36:34

    Σωστή η τοποθέτηση του Λαβάτσα. Και όπως λέει ο Βαλιανάτος: Αδελφές και παλικάρια γίναμε μαλλιά κουβάρια.
    Ξέχασε τη Στέλλα που αρραβωνιάστηκε τον γιό του πρώην ερωτύλου ΓΓ επί του Πολιτισμού!!!!
    Την Αγγελική Ηλιάδη; Ή την Νένα χρονοπούλου με τον Ξυλοκόπο Τάσο που ακόμη δεν τέλειωσαν οι κηδείες και αυτοί ερωτεύτηκαν....
    Σούργελα , σούργελα παντού.....
    Και όλοι αυτοί δέχονται προσκλήσεις από τα κόμματα για να πολιτευθούν! ΕΛΛΑΣ ολέ.

  33. Nemo avatar
    Nemo 03/05/2009 11:46:27

    Μ ενοχλεί η συγκεκριμένη εκπομπή αλλά δεν νομίζω ότι είναι χειρότερη από την εκπομπή του Πρετεντέρη και των άλλων γκαιμπελίσκων της ελληνικής τηλοψίας. Ηθικό δεν είναι το πρόβλημα. Είναι θέμα δημοκρατίας. Την ώρα που έχουν μετατρέψει την ραδιοτηλεόραση σε ένα απύθμενο βόθρο σαχλαμάρας αφήνουν χωρίς όριο τις εν λόγω εκπομπές. Δεν είναι τυχαίο.
    Όσοι αντιδρούν με ηθικούς όρους απλά δεν κατανοούν το πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι αλλού.
    Το πρόβλημα είναι ότι δημοσιογράφος για τίτλο σε εφημερίδα διώκεται ποινικά και αστικά χωρίς να έχει ευθύνη του τίτλου του ρεπορτάζ και χάνει το σπίτι του. Είναι ο νόμος Βενιζέλου.
    Το πρόβλημα είναι ότι ο γιγαντισμός στα ΜΜΕ έχει πάρει τέτοιες διαστάσεις που πλέον ζούμε σε καθεστώς ολοκληρωτισμού. Ο νόμος Ρουσόπουλου, συνέχεια του νόμου Βενιζέλου, δίνει το δικαίωμα στις εισηγμένες στο ΧΑ εταιρίες να κατέχουν όσα ΜΜΕ θέλουν.
    Λοιπόν ποια Μανωλίδου και ποιος Μπουμπούκος.
    Εσείς που ψηφίζετε τα δύο μεγάλα κόμματα έχετε ευθύνες για την κατάντια της δημοσιογραφίας και τον έλεγχο στα ΜΜΕ. Και φυσικά δεν μιλάμε για έλεγχο από πάνω αλλά για τον κοινωνικό έλεγχο.
    Λυπάμαι τον νέο που βρέθηκε σ αυτή τη θέση. Είναι κρίμα.

  34. Lavazza avatar
    Lavazza 03/05/2009 18:48:25

    @Ανωνυμε 39

    Αυτοδημιουργητος ειναι ο Αδωνις που εκανε τις εκδοσεις Γεωργιαδης.
    Αυτοδημιουργητη μουσικός και η Μανωλιδου.

    Δεν περίμεναν αυτην την εκπομπή για να δημιουργηθούν...

    Και ΣΙΓΟΥΡΑ περισσότερο αυτοδημιούργητοι από το 100% των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ, του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΚΕ.

  35. dr.thess avatar
    dr.thess 04/05/2009 08:39:49

    δεν εχεις δικιο....μεσω της εκπομπης πολυς κοσμος γνωρισε τη μανωλιδου και την κλασσικη μουσικη

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.