#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
01/12/2013 10:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Ελλάς, Ελλήνων, μεγαλοεργολάβων»;;;



Για πάνω από 3 χρόνια τα έργα στους αυτοκινητόδρομους παρέμεναν παγωμένα. Τα εργοτάξια είχαν κλείσει και χιλιάδες άνθρωποι είχαν χάσει τη δουλειά τους. Οι εργολαβικές εταιρείες του Μπόμπολα, του Περιστέρη, του Ιωάννου – Παρασκευαϊδη, είχαν προβλήματα ρευστότητας και φυσικά απέλυσαν κόσμο κατά εκατοντάδες.

Την ίδια ώρα, όμως, αυτά τα τρία χρόνια, στους δρόμους καρμανιόλες της Αθηνών – Πατρών και του Μαλιακού, ο κόσμος έδινε κανονικά τα διόδια. Πλήρωνε για δρόμους που δεν υπήρχαν και που πιθανότατα ποτέ δεν θα χαιρόταν. Να πουν, ας πούμε, οι μεγαλοεργολάβοι στους εκατοντάδες… νεκρούς που πλήρωναν διόδια αν θα απολαύσουν ποτέ τους αυτοκινητόδρομους που θα φτιάξουν ποτέ.

Επί τρία χρόνια τα γνωστά, πρόθυμα ΜΜΕ, κατευθυνόμενα φυσικά από τους εργολάβους, έλεγαν ότι πρέπει να επανεκκινήσουν τα έργα διότι είναι ανάπτυξη, γεννιούνται θέσεις εργασίας, δε μπορεί να σκοτώνεται ο κόσμος και άλλα ωραία. Κανείς δεν του έλεγε του πολίτη ότι με το που θα υπογραφούν οι συμβάσεις για να ξεκολλήσουν τα έργα, το ελληνικό δημόσιο θα πληρώσει καμιά 500αριά εκατομμύρια ευρώ ως αποζημιώσεις στους μεγαλοεργολάβους. Ούτε του είπε ότι θα δει αυξήσεις στα διόδια μέχρι και 60%.

Σύμφωνα με τα νέα τιμολόγια, η διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη με Ι.Χ. θα κοστίζουν πάνω από 56 ευρώ μετ’ επιστροφής.

Η μεγαλύτερη αύξηση θα ισχύσει και στη βασική διαδρομή Αθήνα-Σκάρφεια, λίγο πριν τη Λαμία, όπου η διαδρομή θα φτάσει τα 23 ευρώ. Για να πας δηλαδή δύο ώρες δρόμο θα πληρώνεις 23 και 23 στην επιστροφή 46 ευρώ. Η νέα τιμολογιακή πολιτική διοδίων που θα επιβληθεί από το νέο χρόνο, διαμορφώνεται με τιμή βάσης 0,040 ευρώ ανά χιλιόμετρο διανυόμενης απόστασης (με τιμές 1.1.2003 χωρίς ΦΠΑ). Χιλιόμετρο και… τάλιρο με λίγα λόγια.

Κι έχουμε το εξής οξύμωρο: Ο κόσμος θα πληρώσει δύο φορές για να δει να γίνονται κάποτε τα έργα, και όταν αυτά γίνουν θα συνεχίσει να τα πληρώσει για καμιά 20αριά χρόνια τουλάχιστον. Το δημόσιο, δηλαδή ο ελληνικός λαός εκτιμάται ότι θα επιβαρυνθεί με περίπου 2,2 δις ευρώ για την επανεκκίνηση κι επιπλέον τα διόδια που θα δίνει για να βλέπει τα εργοτάξια του Άκτωρα να δουλεύουν.

Αναρωτιέται κανείς μετά από αυτή τη συμφωνία του κ. Χρυσοχοϊδη: Υπάρχει κάτι κακό για τους εργολάβους; Πληρώνουν αυτοί κάτι; Χάνουν κάτι για να γίνουν τα έργα;  Ή μήπως έχουν και την πίτα ολάκερη και το σκύλο χορτάτο;

Περιμέναμε από την παρούσα κυβέρνηση να διαλύσει το γνωστό «Ελλάς, Ελλήνων, μεγαλοεργολάβων». Αυτοί έκαναν κουμάντο χρόνια τώρα, ειδικά από το 1995 μέχρι το 2007. Τότε που οι νταβατζήδες, εθνικοί εργολάβοι και προμηθευτές εκμεταλλεύτηκαν την ανάγκη για μεγάλα έργα και την ύποπτη υποχωρητικότητα των κυβερνώντων.

Τώρα, όμως, που ο κόσμος βρίσκεται σε συνθήκες φτώχειας, γιατί θα πρέπει να γίνει ο εθνικός χορηγός των μεγαλοεργολάβων;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 01/12/2013 10:30:09

    Πλακα-πλακα θα δικαιωθει ο Καμμενος που λεει οτι μας ψεκαζουν και δεν αντιδραει κανεις.....

  2. Simon Bolivar V avatar
    Simon Bolivar V 01/12/2013 10:36:57

    Ανάπτυξη,ανάπτυξη,ανάπτυξη

  3. Τριάκοντα Αργύρια avatar
    Τριάκοντα Αργύρια 01/12/2013 11:13:42

    Τίποτε δεν άλλαξε. Γιατί;

  4. kapar13 avatar
    kapar13 01/12/2013 11:20:35

    Γιατί δεν δίνουν στον Μπόμπολα απ'ευθείας πρόσβαση στους τραπεζικούς λογαριασμούς όλων των Ελλήνων, ώστε να παίρνει ανά πάσα στιγμή όσα του λείπουν;
    Με αυτό τον τρόπο θα αποφευχθεί και το σταμάτα-ξεκίνα κάθε 20 χιλιόμετρα που ξεφυτρώσανε διόδια.
    Αλήθεια, μια που το έφερε η κουβέντα, με εκείνη την Αττική Οδό τι γίνεται; Ακόμη να αποπληρωθεί; Το κόστος συντήρησης που χρεώνει ο Μπόμπολας και αποδέχεται το γκούβερνο παραμένει στα 1000 € / m / yr (δηλαδή χίλια ευρώ ανά μέτρο το χρόνο);

    • Άκρη Άκρη avatar
      Άκρη Άκρη @ kapar13 01/12/2013 13:59:17

      ''Γιατί δεν δίνουν στον Μπόμπολα απ’ευθείας πρόσβαση στους τραπεζικούς λογαριασμούς όλων των Ελλήνων..''
      Ποιός να πρωτοπάρει από εκεί πια; Αναζητούνται ...άλλοι τρόποι.

  5. δημης avatar
    δημης 01/12/2013 11:27:25

    -ΚΑΤΩ ΤΑ χέρια από τον υπουργό!!!!!
    Αυτή τη φορά είναι ...ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟΣ (εμάς θα στείλει...)
    -"ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ .... "
    Αδικούμε ,μήπως , τους υπαλλήλους τους ,βουλευτές και δημοσιογράφους ...του ...ΙΔΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ (πάντα)....;;;;;;;;

  6. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 01/12/2013 11:37:57

    Είμαι εναντίον των ακραίων λύσεων και μάλιστα όταν άπτονται ενδοεμφυλιακών διαμαχών.
    Μήπως όμως αυτό είναι ο ...καταρράχτης (και όχι η σταγόνα !), που θα ξεχειλίσει το ποτήρι της αγανάκτησης και μετά θα χάσουμε και τα αβγά και τα ...ποτήρια;

    • Ολική αφασία avatar
      Ολική αφασία @ ΝΤΙΝΟΣ 01/12/2013 14:02:43

      Εμείς, δε χαλιόμαστε να δίνουμε και κάτι υπέρ Μπόμπολα. Λεφτά υπάρχουν. Εξάλλου αν δεν τον στηρίξουμε, πώς στο καλό θα στηριχτούμε;

  7. Geokoun avatar
    Geokoun 01/12/2013 11:44:47

    Τα "ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου." Όλο το ΕΣΠΑ και πάλι στους εργολάβους! Έτσι θα έρθει η ανάπτυξη κύριοι της κυβέρνησης; Δεν πιστεύω ότι το πιστεύετε... τότε ένα μόνο μένει: Εξυπηρετείτε συμφέροντα!
    Αν όντως γίνει αυτό και αυξηθούν τα διόδια, ο κόσμος θα αντιδράσει δυναμικά, υπάρχει και προηγούμενο. Το λέω και το υπογράφω. Καλά να είμαστε να τα λέμε.
    Καλή Κυριακή!

  8. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 01/12/2013 11:55:50

    Έχω μια τεράστια απορία, είναι δυνατόν για αυτή τη σύμβαση να ήταν ενήμερος ο Πρωθυπουργός και να το επέτρεψε;
    Και επίσης, υπάρχει η παραμικρή πιθανότητα να περάσει αυτή η σύμβαση ως έχει από την πλειοψηφία των Βουλευτών!
    Προβλέπω πάλι να γίνεται ήρωας ο Δήμαρχος Γλέτσος, (και δικαίως), αφού η πατρίδα του η Φθιώτιδα, απέκτησε το θλιβερό ρεκόρ να έχει τρεις σταθμούς διοδίων και να ετοιμάζονται να λειτουργήσουν ακόμα άλλοι τρεις, συν την εξωπραγματική αύξηση!!!

    • Μακεδόνας avatar
      Μακεδόνας @ ΝΤΙΝΟΣ 01/12/2013 14:33:10

      "Έχω μια τεράστια απορία, είναι δυνατόν για αυτή τη σύμβαση να ήταν ενήμερος ο Πρωθυπουργός και να το επέτρεψε;" Δεν ενημερώθηκε ακόμα!!!! Θα ενημερωθεί κάποια στιγμή!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • papadopoulos ilias avatar
      papadopoulos ilias @ ΝΤΙΝΟΣ 01/12/2013 20:57:20

      1ον ο Πρωθυπουργός ασχολείτε μόνο με μεγάλα έργα όπως το Ελληνικό που έφερε επενδυτές από το Κατάρ.Μπορεί κάποια στιγμή να τον ενημερώσουν,όταν με το καλό γίνει υπουργικό συμβούλιο. Δεν είναι και υποχρεωμένοι κιόλας οι υπουργοί να δίνουν λόγο στον κάθε έναν.
      2ον ΝΑΙ θα περάσουν όλα από τους βουλευτές! Δια πάν ενδεχόμενο έχουμε και εφεδρίες!!(αχρίαστες νάναι)

  9. takis400 avatar
    takis400 01/12/2013 12:19:13

    γιατι δεν τους ξαποστελνει ο σαμαρας να τελειωνουμε?γιατι δεν επανιδρυει την μομα ωστε τα λεφτα να μενουν στο κρατος και να μειωθει η ανεργια στις τοπικες κοινωνιες?γιατι?

  10. ΒΜ avatar
    ΒΜ 01/12/2013 14:03:14

    Ελλάς Ελλήνων Εργολάβων. Με ποιον πρωθυπουργό, με ποιους υπουργούς;

  11. carthago avatar
    carthago 01/12/2013 14:20:25

    Θα σου πω εγω γιατί.Γιατί τα συμφέροντα που υπάρχουν σε σχέση με δρόμους-διόδια, είναι τεράστια.Μη ξεχνάς οτι στην ουσία αυτά τα ίδια συμφέροντα, είναι που έριξαν την κυβέρνηση Καραμανλή [Μπόμπολας-Ακτωρ-ΜΕΓΚΑ=Το ίδιο πρόσωπο].Όταν επι υπουργίας Σουφλιά υπογράφηκαν οι συμβάσεις παραχώρησης των εθνικών οδών,σε ιδιώτες για 40 χρόνια, με ανεξέλεγκτη κατασκευή διοδίων παντού, και για έργα που θα τελείωναν υποτίθεται το 2013[....] . Άλλωστε τώρα δένει και το πάζλ με την προ ενος μηνός περίπου κατάργησης του Τ.Ε.Ο [ταμείο εθνικής οδοποίιας], με απόφαση του Κ.Χρυσοχοίδη φυσικά, που ήταν η μόνη δημόσια υπηρεσία αρμόδια να ελέγχει τους μεγαλοεργολάβους για αυτό το θέμα,αλλά και να εισπράτει τα έσοδα που αντιστοιχούσαν στο δημόσιο, απο τις εισπράξεις των διοδίων [κάτι που θαπρεπε να γίνεται απο το 2012, αλλά φυσικά όπως και με την Αττική οδό,δεν έγινε ποτε...].Με συνεχείς κοινοποιήσεις στα υπουργεία υποδομών αλλά και οικονομικών για τα 'όργια' στο πάρτυ των εθνικών οδών,αλλα δυστυχώς οχι στον ίδιο των πρωθυπουργό,και μάλον αυτό ήταν και το μοιραίο λάθος...Αντ'αυτού με απόφαση του εξαίρετου υπουργού, παραχωρούνται και τα τελευταία κρατικά διόδια των Μαλγάρων, εποπτείας Τ.Ε.Ο ,απευθείας στους [στον] εθνικό εργολάβο σαν 'προίκα'...Εν κατακλείδει, ο μόνος που μπορεί ίσως να σώσει κάτι απο την παρτίδα και απο την οργιώδη αφαίμαξη του ελληνικού λαού, είναι ο ίδιος ο πρωθυπουργός, έστω και τώρα...

  12. πΔπ avatar
    πΔπ 01/12/2013 14:53:16

    Αντιγράφω από το διαδίκτυο:
    "...Παντού ανύπαρκτοι χώροι στάσης και αναψυχής με ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ.
    Για όλα αυτά αλλά και για όσα άλλα θα έχετε κι εσείς διαπιστώσει με την σειρά σας, ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΔΙΟΔΙΑ!
    Σπρώχνω την μπάρα να ανοίξει και περνώ.
    Οι Κυβερνητικοί υπάλληλοι της Τρόϊκας θεώρησαν καλό να προστατεύουν τα συμφέροντα των Ιδιωτών, οι οποίοι εισπράττουν διόδια ως να έχουν κατασκευάσει αυτοί τους δρόμους αυτούς με δικούς τους πόρους, μετατρέποντας την Αστική Διαφορά της άρνησης πληρωμής διοδίων σε παράβαση του Κ.Ο.Κ.
    Έτσι λοιπόν εγώ παραβιάζω τον Κ.Ο.Κ. όταν το όργανο, ο αστυνομικός, το οποίο μπορεί να βεβαιώσει την παράβαση αυτή δεν είναι παρών.
    Και στις περισσότερες δεν είναι!
    Μην σας τρομάζουν οι κάμερες εμπρός από τον θάλαμο πληρωμής των διοδίων.
    Αφ' ενός σας καλύπτει η Αρχή Προστασίας Δεδομένων χώρια ότι μπορεί να μην γίνουν καν δεκτές από ένα Δικαστήριο, αφ' ετέρου η παράβαση του Κ.Ο.Κ δεν έχει αναδρομική ισχύ!
    Δεν μπορεί σήμερα το όργανο να βεβαιώση παράβαση του Ερυθρού Σηματοδότη πχ. η οποία έγινε χτες!
    Εξαιρούνται οι κάμερες ελέγχου κυκλοφορίας της Τροχαίας αλλά αυτές είναι Κρατικές και όχι ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ!
    Θυμηθείτε λοιπόν.
    Δεν ερχόμαστε σε αντιπαράθεση με τους υπαλλήλους και σπρώχνουμε την μπάρα ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΜΠΡΟΣ!!!
    Όταν λέω δεν πληρώνω τα διόδια εννοώ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ!!!..."
    Πραγματικά, ο κος Ρέππας ΥΜΕ και ΠΑΣΟΚ, άλλαξε τον Νόμο μη πληρωμής των διοδίων από αστική διαφορά μεταξύ δύο Ιδιωτών σε παράβαση του ΚΟΚ.
    Άραγε βεβαιώνεται αυτόφορη παράβαση μετά πάροδο ημερών και από φωτογραφία φωτογραφικού μέσου τοποθετημένου σε χώρο εκμετάλλευσης Ιδιώτη;
    Τα Νομικά φώτα σας παρακαλώ!

  13. Υδροχόος avatar
    Υδροχόος 01/12/2013 16:45:57

    'Ηθελα να ήξερα, δεν ντρέπονται αυτοί που αποφάσισαν να συνεχίσουν να δίνουν γη και ύδωρ (το αίμα μας), στους κλεφταράδες μεγαλοκατασκευαστές;
    Πόσο θράσος πια;

  14. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 01/12/2013 19:28:18

    Γιατί γκρινιάζουμε?
    Μόνο οι φαμακοβιομήχανοι είναι Έλληνες και πρέπει να τους χρυσοπληρώνουμε?
    Οι εθνικοί πρωταθλητές είναι σε όλα τα επίπεδα ...

  15. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 02/12/2013 12:31:05

    Ο Χρυσοχοϊδης, μετά και από τη συμφωνία αυτή, θα αισθάνεται ακόμα πιο Έλληνας, αφού ήδη αισθάνθηκε Έλληνας μετά την απόφαση για το τζαμί, όπως δήλωσε...Θα καταντήσει τελικά το "Έλληνας" να είναι βρισιά....

  16. Zame avatar
    Zame 02/12/2013 17:56:45

    Χρυσοπληρωμενη ανεπαρκεια..γεματη κακοτεχνιες
    (το βλεπουμε με την πρωτη βροχη)
    ΓΙΑΤΙ να ΞΑΝΑΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ?
    Η κοινοπραξία που ανέλαβε το έργο της διάνοιξης της παρακαμπτηρίου σήραγγας, η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, ανάδοχος και του συνολικού έργου Μαλιακός-Κλειδί, αποτελείται
    από τη γερμανική Ηοchtief,
    την εταιρεία Ακτωρ του επιχειρηματία Γιώργου Μπόμπολα,
    την εταιρεία Αβαξ του κ. Δάκη Ιωάννου,
    την εταιρεία ΑΕΓΕΚ, επί της ουσίας συμφερόντων Μπόμπολα
    και την εταιρία Αθηνά, στην πραγματικότητα συμφερόντων κ. Δάκη Ιωάννου.
    Πηγή: Οι σήραγγες των Τεμπών το AKRIBOTERO έργο της EYΡΩΠΗΣ -Το κόστος αγγίζει τα 32 εκατ. ευρώ ανά χιλιόμετρο
    www.iefimerida.gr/node/133048#ixzz2mKsoZanz
    το δε τμήμα Μαλιακός-Κλειδί το μέσο κατασκευαστικό κόστος διαμορφώνεται σε 32 εκατομμύρια ευρώ ανά χιλιόμετρο
    περιλαμβάνει πεδινά τμήματα και τις τρεις δίδυμες σήραγγες
    με μήκος 2 χιλιομέτρων, 2,7 χιλιομέτρων και 6 χιλιομέτρων
    ανά ρεύμα κυκλοφορίας
    το δε μέσο κόστος της Εγνατίας Οδού ποικίλει από 4,1 έως 15,4 εκατομμύρια ευρώ ανά χιλιόμετρο ανάλογα με την περιοχή
    (ανατολικό, κεντρικό και δυτικό τμήμα)
    Στους άλλους τρεις αυτοκινητόδρομους το μέσο κόστος κυμαίνεται από
    6,6 έως 7,2 εκατομμύρια ευρώ ανά χιλιόμετρο,
    όταν σε ανάλογα έργα στη Γαλλία και τη Γερμανία
    διαμορφώνεται από 5,9 έως 8 εκατομμύρια το χιλιόμετρο
    Ειναι ενδεικτικό ότι ο αυτοκινητόδρομος
    Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα,
    που υλοποιήθηκε με το σύστημα της συγχρηματοδότησης
    και ΔΕΝ αντιμετώπισε ανάλογα προβλήματα μεγάλων καθυστερήσεων και δανεισμού,
    έχει μέσο κόστος 6,4 εκατομμυρίων ευρώ ανά χιλιόμετρο.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.