#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/10/2012 13:01
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ελλάδα 2012: εικόνες πανεπιστημίου



Μερικές φωτογραφίες από την κατάντια της Ιατρικής Θεσσαλονίκης. Αυτά μάλλον τα έκαναν οι "φοιτητές" μας. Μέχρι και ακαθαρσίες βρήκαμε στην θύρα των εργαστηρίων στο υπόγειο. Εν τω μεταξύ, την Τετάρτη, η φοιτητική συνέλευση μέχρι τις 12 το βράδυ προσπαθούσε να αποφασίσει τι θα κάνει για να "σώσει" το δημόσιο πανεπιστήμιο, για πλέρια δημοκρατία. Άλλη μια τζούφια Οκτωβριανή επανάσταση. Δεν έχω λόγια να πώ πόσο θλίβομαι..

Πίστευα, αφελώς, πως δεν μπορεί, έχουμε κάποιο κοινωνικό πολιτισμό βρε αδερφέ και λίγο φιλότιμο. Τόση καφρίλα από ανθρώπους που "αποτελούν το μέλλον μας" δεν την περίμενα. Η ευθύνη βαραίνει φυσικά και την Πρυτανεία η οποία δεν ενεργοποίησε ακόμα πιστεύω την ομάδα εκτάκτου ανάγκης για καθαρισμό. Δεν έχουμε μέλλον όταν οι "θυμωμένοι" φοιτητές μας καταστρέφουν το ίδιο τους το σπίτι. Οι κομματικοί κομισάριοι προφανώς δεν έχουν την απαιτούμενη νοημοσύνη να καταλάβουν πως συμμετέχουν εδώ και δεκαετίες στην υποβάθμιση των σπουδών τους και στην καταστροφή του σπιτιού τους του ίδιου που φτιάχτηκε, όχι με τα λεφτά της "πλουτοκρατίας" αλλά με τα λεφτά των γονιών ΟΛΩΝ μας.

Δεν έχει μέλλον αυτή χώρα. Τώρα ξέρουμε γιατί η χώρα καταβαραθρώθηκε από τα παιδιά των κομματικών σωλήνων που παρασιτούν εις βάρος του κράτους μας και που έγιναν υπουργοί, γενικοί γραμματείς κλπ κλπ.

Νίκος











ΣΧΟΛΙΑ

  1. Kραντωρ avatar
    Kραντωρ 20/10/2012 13:27:22

    Αυτή η εικόνα δεν αντιπροσωπεύει μόνον την σημερινή κατάσταση. Οι φωτογραφίες θα μπορούσαν να είχαν « τραβηχτεί» προ τριακονταετίας. Απο την μεταπολίτευση και εντεύθεν η ασυδοσία των « νεολαίων» των μαρξιστικών κομμάτων οδήγησε σε υποβάθμιση και ανυποληψία τα ελληνικά ΑΕΙ.

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Kραντωρ 20/10/2012 18:12:22

      Δεν χρειάζεται να είμαστε ισοπεδωτικοί. Τα περιφερειακά πανεπιστήμια ήταν και είναι πάντα σε πολύ καλή κατάσταση και λειτουργία.
      Αυτές οι εικόνες όμως, από τα κεντρικά ΑΕΙ, όπως το ΑΠΘ είναι απαράδεκτες!
      Γιατί είναι δύσκολο να υπάρχει από τα ίδια τα πανεπιστημία, μια υπηρεσία στοιχειώδους φύλαξης (τύπου security) ; Που να φυλάει τις εγκασταστάσεις και να αποτρέπει τους βανδαλισμούς ;

      • BΙΣ avatar
        BΙΣ @ roadrunner 20/10/2012 21:08:18

        Θα έχεις δει ασφαλώς την πρόσοψη της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας σε μία από τις κεντρικές πλατείες της Λάρισας....

        • roadrunner avatar
          roadrunner @ BΙΣ 20/10/2012 21:55:44

          Δεν έτυχε να τη δω. Όμως, όπως το είπες είναι "Πρόσοψη". Πολλές προσόψεις δημοσίων κτηρίων υφίστανται τις "περιποιήσεις" των διάφορων...
          Εξάλλου, η πρόσοψη δεν προεξοφλεί την καλή/κακή λειτουργία και κατάσταση εσωτερικά της σχολής...
          (Και πάντως η Λάρισα δεν είναι και το περιφερειακότερο μέρος της Ελλάδας, αντίθετα είναι και γεωγραφικά στο κέντρο ! )

          • BΙΣ avatar
            BΙΣ @ roadrunner 20/10/2012 23:48:47

            Οπότε, το να έχεις τα κεντρικότερα πανεπιστήμια της Ελλάδας σε αυτή την κατάσταση, για εσένα είναι φυσιολογικό και δικαιολογημένο.
            Εντάξει, δεν μας εκπλήσσεις τώρα αν μας πεις ότι ψηφίζεις και Σύριζα.

          • roadrunner avatar
            roadrunner @ BΙΣ 21/10/2012 11:04:40

            Τα συμπεράσματά σου (δηλ.όποιος διακρίνει διαφορές μεταξύ περιφερειακών-κεντρικών πανεπιστημίων ==> δεν υιοθετεί την ισοπέδωση ==>ψηφίζει σύριζα) βρίθουν βαρβαρότητας κατα της κοινής λογικής. Το ΒΙΣ βγαίνει από τo (VIS)igoths (στην ελληνική Βησιγότθος);

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ roadrunner 21/10/2012 16:04:00

            Όχι, βγαίνει από τη γαλλική λέξη Vice (προφέρεται: βις) που σημαίνει "βίτσιο"...
            Αφού ρωτάς, σου απαντώ ανάλογα.
            Το ότι θεωρείς έλασσον θέμα το ότι τα πλεον κεντρικά ΑΕΙ της χώρας δεν πειράζει που είναι στάβλοι (ευφημισμός), πώς νομίζεις ότι σε χαρακτηρίζει;

          • roadrunner avatar
            roadrunner @ ΒΙΣ 21/10/2012 19:14:50

            Σε παραπέμπω στο πρώτο μου σχόλιο χθες roadrunner είπε:
            20/10/2012 στις 6:12 pm .

      • Πασχαλης avatar
        Πασχαλης @ roadrunner 21/10/2012 15:39:47

        Και το ασυλο για το ποιο εχουν λυσαξει τα κομματοσκυλα; Οι κομματοτσομπανηδες καθηγητες; Και οι μαλακες φορολογουμενοι ξαναπληρωνουν την αποκατασταση των ζημιων που κανει ο καθε αναρχικος του κωλου.

    • Φιλιππος VI avatar
      Φιλιππος VI @ Kραντωρ 20/10/2012 18:27:05

      Δεν ειδα ποτε ομως τη ΔΑΠ να περνει καποια πρωτοβουλια για την αναβαθμιση τους,παρα μονο πανυγηρια για τις υπερηφανες νικες της.

    • Νίκος Βαρσακέλης avatar
      Νίκος Βαρσακέλης @ Kραντωρ 20/10/2012 23:36:42

      Το ερώτημα που με απασχολεί ως δάσκαλο είναι γιατί η αριστερά σε όλο της το φάσμα μισεί-ναι μισεί- το δημόσιο σχολείο και πανεπιστήμιο και έχει κάνει τα αδύνατα -δυνατά για να τα υποβαθμίσει. Όμως δεν τα καταφέρνει στον βαθμό που θα περίμεναν. Το ότι μέσα σε τέτοιες συνθήκες το ΑΠΘ βρίσκεται στο κορυφαίο 1-2% των πανεπιστημίων όλου του κόσμου δείχνει ότι και καλους καθηγητές έχει (δεν μπορώ να πω πόσους αλλά αρκετούς) και καλούς φοιτητές, οι οποίοι όταν φύγουν για μεταπτυχιακά κανουν καταπληκτική δουλειά.
      Και για να ειμαστε δίκαιοι και με τον Μάνθο και με τον Μυλόπουλο και τον όποιο πρύτανη, που απειλειται σε πολλές περιπτωσεις η δική του ασφάλεια αλλά και της οικογένειας του (σας θυμιζω ότι πριν απο μερικούς μήνες έκαψαν το αυτοκίνητο του αντιπρυτανη) η κατάσταση μάλλον έχει ξεφύγει και δεν μπορεί να λυθεί απο τα πανεπιστήμια. Δεν έχουν την δύναμη. Στο κάτω - κάτω η δουλειά του καθηγητή είναι να διδάσκει και να κάνει έρευνα και του φοιτητή να παρακολουθεί τα μαθήματα και να μελετά. Η λύση μπορεί να έλθει μόνο έξω από το πανεπιστήμιο. Τα κόμματα, η κυβέρνηση και η δικαιοσύνη στον κόσμο τους. Δυστυχώς.

      • Πασχαλης avatar
        Πασχαλης @ Νίκος Βαρσακέλης 21/10/2012 15:41:17

        Να μπει η αστυνομια ΑΜΕΣΑ να το καθαρισει και να σταματησει η πιπιλα του ασυλου.. Αλλιως κινδυνευουμε να μπει η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

        • Θησέας Τροιζήνιος avatar
          Θησέας Τροιζήνιος @ Πασχαλης 22/10/2012 13:17:53

          Εγώ πάλι πιστεύω ότι η Αστυνομία πρέπει να αναπτυχθεί γύρω-γύρω από όλα τα ρυπαρά ΑΕΙ-ΤΕΙ που αποτελούν δυνητικά στόχους των φασιστών της Χ.Α. ώστε να αποτρέψει μιά τέτοια ενέργεια. Τρέμω και μόνο στην ιδέα πεντακάθαρων αποστειρωμένων "Άρειων" πανεπιστημίων. Κι ύστερα τα περισσότερα από τα συνθήματα στους τοίχους είναι αντιφασιστικά. Τυχόν σβύσιμό τους θά έστελνε λάθος μήνυμα.

          • Πασχαλης avatar
            Πασχαλης @ Θησέας Τροιζήνιος 09/11/2012 13:42:04

            Η αστυνομια θα πρεπει να εχει την δυνατοτητα να επεμβαινει αμεσα μεσα στα ΑΕΙ και ΤΕΙ οταν γινονται παρανομες και εγκληματικες πραξεις. Το ασυλο πρεπει να καταργηθει αμεσα γιατι αντι να προστατευει την ελευθερη διακινηση ιδεων (αληθεια στην εποχη του Ιντερνετ ποιος εμποδιζει την ελευθερη διακινηση ιδεων;( αλλα την ελευθερη διακινηση εγκληματιων και ναρκωτικων. Αποτελει δε μια εξαιρετικη προστασια για τις διαφορες αριστερες κυριως κομματικες οργανωσεις αλα και κατι αναρχικους και εξωπανεπιστημιακους μπαχαλακιδες να καταστρεφουν δημοσια περιουσια. Και ο φασισμος εχει παντα δυο χρωματα. Κοκκινο και Μαυρο.

  2. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 20/10/2012 13:28:09

    Ὅλα αὐτά ἔγιναν στήν Ἰατρική Σχολή ἀπό φοιτητές τῆς Ἰατρικῆς;
    Κι ὕστερα αὐτοί θά γίνουν γιατροί νά τούς ἐμπιστευθοῦν οἱ ἄνθρωποι τήν ὑγεία τους...

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ Κυθήριος 20/10/2012 16:58:44

      Κυθήριε, υπάρχουν υπόνοιες πως παρείσφρυσαν στη σχολή και ναρκομανείς (τους βλέπω τακτικά να μας "ἑπισκέπτονται" στο αλσύλιο μπροστά από το αμφιθέατρο). Όμως δεν χωρεί αμφιβολία πως η εικόνες που βλέπετε δημιουργήθηκαν από φοιτητές κυρίως. Τους χαρακτηρίζει η απάθεια, η μελίρρυτη, προοδευτικίζουσα ανοητολογία και η παραίτηση. ¨Εχω πάει σε φτωχότερα κράτη αλλά που να δείτε τα δημόσια πανεπιστήμιά τους. Κοσμήματα πραγματικά.

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Νίκος Αργεάδης 20/10/2012 16:59:32

        Οι εικόνες, όχι η εικόνες. Ας όψεται ο βιαστικός πληκτροδαίμων...

      • BΙΣ avatar
        BΙΣ @ Νίκος Αργεάδης 20/10/2012 18:54:16

        Εχω επισκεφθεί πανεπιστήμιο της Ουκρανίας, μεγάλης επαρχιακής πόλης, όπως και πανεπιστήμιο του Μαυροβουνίου, και πραγματικά ντράπηκα για λογαριασμό των δικών μας πανεπιστημίων. Δεν μιλάω για δυτικοευρωπαϊκά πανεπιστήμια...

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Νίκος Αργεάδης 20/10/2012 23:21:15

        Σίγουρα Νίκο,ὅπως τό λές θά εἶναι,γιατί οἱ εἰκόνες δείχνουν τούς κοινόχρηστους χώρους καί ὄχι τίς τάξεις,σέ μεγάλο χάλι.Θλίψη μέ πιάνει,πραγματικά,τί μέλλον νά περιμένεις ἀπό τά παιδιά πού εἶναι τό μέλλον...

  3. Δεν έχει σημασία avatar
    Δεν έχει σημασία 20/10/2012 13:35:11

    Με τα λεφτά που δίνει το κράτος για τα πανεπιστήμια, πάλι καλά είναι. Το σχέδιο για το ξεπούλημα των πανεπιστημίων εκτελείται κατά γράμμα. Μην ψάχνετε όμως για ανάπτυξη γιατί αυτό είναι το πραγματικό αποτέλεσμα των πανεπιστημίων και η συνεισφορά τους στην κοινωνία. Αλλά αυτοί που τόσα χρόνια έκαναν ό,τι περνούσε από το χέρι τους για να απαξιώσουν τα δημόσια πανεπιστήμια, τώρα ετοιμάζονται να εισπράξουν μια ακόμη μίζα από τους διαπλεκόμενους φίλους τους που στρώνουν μια ακόμη "εργολαβία" στις πλάτες των κορόιδων.

    • bladerunner82 avatar
      bladerunner82 @ Δεν έχει σημασία 20/10/2012 16:15:39

      XAAXXAXAXA,ΠΛΑΚΑ ΕΧΕΙΣ

    • Μαρία avatar
      Μαρία @ Δεν έχει σημασία 21/10/2012 17:01:43

      Πας καλά ρε άνθρωπε??? Πού κολλάει το ξεπούλημα των πανεπιστημίων και η ιδιωτικοποίησή τους?? έχεις μάθει μια καραμέλα και την πετάς παντού και νομίζεις ότι είσαι και κάποιος?? Εδώ μιλάμε για βανδαλισμό των κτιρίων και του χώρου και εσύ λες οτι το κράτος δεν μας δίνει λεφτά για ανάπτυξη? Δηλαδή η λογική σου είναι: ε αφού δεν μας δίνει το κράτος λεφτά για ανάπτυξη των κτηρίων του πανεπιστημίου ας τα γκρεμίσουμε!! Ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι αυτή δεν είναι λογική απάντηση. Όταν έχουμε κάτι που δεν μπορούμε να το συντηρήσουμε, προσπαθούμε τουλάχιστον να το κρατήσουμε ως έχει με τις λιγότερες φθορές και όχι να το καταστρέψουμε τελείως!

  4. τάσος avatar
    τάσος 20/10/2012 13:49:29

    κυριλέ.

  5. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 20/10/2012 13:55:51

    Τα αποτελέσματα της μέχρι σήμερα ιδεολογικής κυριαρχίας της άκρας
    αριστεράς

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 20/10/2012 17:00:56

      Σε βεβαιώνω πως τα "παιδιά"της ΔΑΠ δεν πάνε πίσω. Έχουν γεμίσει ότι είναι ακάλυπτο με αφίσες που υπόσχονται τον επί γης κομματικό παράδεισο.

      • BΙΣ avatar
        BΙΣ @ Νίκος Αργεάδης 20/10/2012 19:01:23

        Και η ΔΑΠ έχει εκφυλιστεί φυσικά, μέσα στη νεοελληνική αριστερο-καφρίλα.
        Η χώρα αυτή δεν σώζεται παρά με μία γερή καταστροφή, δεν υπάρχει άλλη λύση.

  6. Στρυμών avatar
    Στρυμών 20/10/2012 14:15:51

    Όταν μια κοινωνία έχει τέτοια φαινόμενα μέσα στα πανεπιστήμιά της για δεκαετίες , και όταν πολιτικοί φορείς της δεν συναινούν στο αυτονόητο σταμάτημα αυτών , τότε δεν υπάρχει καμιά ελπίδα και δεν φταίει κανένα μνημόνιο για την καταστροφή που έχει επέλθει!!!

  7. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 20/10/2012 14:21:31

    OMG!! ῾Ο κ. ᾿Αρβανιτόπουλος πρέπει νά ἐπέμβη ΑΜΕΣΑ. ΝΤΡΟΠΗ!!!

  8. Νίκος avatar
    Νίκος 20/10/2012 14:22:15

    Αν εννοείς "εργολαβία" τα ιδιωτικά πανεπιστήμια, είσαι εκτός πραγματικότητας. Τα δημόσια πανεπιστημιακά ιδρύματα έχουν καταντήσει σε αυτό το χάλι, όχι γιατί υποχρηματοδοτήθηκαν, αλλά γιατί παραδόθηκαν στη διεφθαρμένη και πανίσχυρη συντεχνία των πανεπιστημιακών που συνιστά μονοπώλιο χωρίς ανταγωνισμό, απουσία αξιολόγησης καθηγητών και άλλα πολλά που αποτελούν απαραίτητες προϋποθέσεις για την εύρυθμη λειτουργία των δημόσιων πανεπιστημίων άλλων σύγχρονων ευρωπαϊκών κρατών. Δες τη Σουηδία όπου συνυπάρχουν δημόσια και ιδιωτικά πανεπιστήμια σε απόλυτη αρμονία και όπου τα ιδιωτικά ιδρύματα συμπαρασύρουν τα δημόσια σε συνεχή βελτίωση μέσο του ανταγωνισμού. Από αυτή τη συνύπαρξή, επωφελούνται κατ'αρχήν τα ασθενέστερα κοινωνικά στρώματα που δεν έχουν τη δυνατότητα φοίτησης σε ιδιωτικά ιδρύματα, αλλά ,που ταυτόχρονα απολαμβάνουν τις υψηλότατου επιπέδου παροχές των δημόσιων πανεπιστημίων.

    • Δεν έχει σημασία avatar
      Δεν έχει σημασία @ Νίκος 20/10/2012 18:38:30

      Ας γίνουμε λοιπόν η Σουηδία του νότου...

    • Samurai avatar
      Samurai @ Νίκος 20/10/2012 22:01:03

      Νίκο.
      Ποιες συντεχνίες ευθύνονται γι'αυτό το χάλι που παρουσιάζουν οι εσωτερικοί και εξωτερικοί χώροι των πανεπιστήμιων ?
      Ποιοι είναι αυτοί που βρωμίζουν τις αίθουσες διδασκαλίας,τους διαδρόμους
      τις σκάλες,τα προαύλια?
      ''Εξωπανεπιστημιακοί"ή οι ίδιοι οι φοιτητές?
      Δεν έμαθαν να σέβονται αυτούς τους χώρους,δεν τους αγάπησαν ποτέ.
      Αγγαρεία κάνουν,κι αυτός είναι ο λόγος που κούτσουρα μπαίνουν τούβλα βγαίνουν.Με χαρτί όμως.
      Τους γονείς τους λυπάμαι,που καμαρώνουν γιατί έχουν παιδιά στο πανεπιστήμιο..εεε ρε και να'ξεραν..
      Κρίμα.Κρίμα για την ελπίδα που είχαν χωμένη στις καρδιές τους..

      • akenaton avatar
        akenaton @ Samurai 21/10/2012 21:07:05

        Δεν νομίζω να καμαρώνουν! Αυτά παλιότερα. Η σημερινοί γονείς που έχουμε παιδιά στο Πανεπιστήμιο σε μεγάλο ποσοστό έχουμε περάσει από τα ίδια "ιδρύματα". Μάλιστα πολλοί από εμάς, βάλανε "πλάτη" για να φτάσει η κατάσταση εδώ που έχει φτάσει. Δεν είμαστε δυστυχώς αγαθοί χωρικοί για να καμαρώνουμε. Τα λυπόμαστε τα κακόμοιρα αλλά τι να κάνουμε; Να πάρουμε σκούπες και φαράσια, μπογιές και μπατανόβουρτσες είναι μια λύση. Παράλληλα όμως, θα πρέπει και η Πολιτεία, οι Πρυτανείες και οι ίδιοι οι φοιτητές να υποσχεθούν πως δεν θα τα ξανακάνουν έτσι, σαν αχούρια για γαϊδάρους! Να δώσουμε όσοι έχουμε παιδιά εκεί μέσα ένα μικρό εφάπαξ ποσό ο καθένας να καθαρίσει η κόπρος του Αυγεία. Αρκεί να μην ξαναέχουμε τα ίδια σε μερικούς μήνες!

        • akenaton avatar
          akenaton @ akenaton 21/10/2012 21:10:44

          Παρεμπιπτόντως: Άκουσα ότι το ΑΠΘ θα παραμείνει κλειστό για υγειονομικούς λόγους! Δεν γνωρίζω αν είναι αλήθεια, πάντως οι φωτογραφίες από την Ιατρική Σχολή συνηγορούν θετικά σε αυτό! Και μη χειρότερα ....

        • Samurai avatar
          Samurai @ akenaton 22/10/2012 01:25:06

          Ακενατον.
          Είναι καιρός να βάλετε ''πλάτη'' για να διορθώσετε
          τη λάθος ''πλάτη''που είχατε βάλει στο παρελθόν.
          Και οι μεγαλύτερες αποστάσεις ξεκινούν από το πρώτο βήμα.
          Μην περιμένετε ανταλλάγματα και υποσχέσεις ούτε από την πολιτεία (που δεν της καίγεται καρφί)ούτε από τους πρυτάνεις που κοιτούν αμέτοχοι,κι ας είναι συνένοχοι.
          Οι φοιτητές φέρουν τη μεγαλύτερη ευθύνη για όλα αυτά που συμβαίνουν στους χώρους των πανεπιστημίων.Είτε γιατί είναι χωμένοι σε κάποιο κόμμα ακολουθώντας ''γραμμή'',είτε διότι είναι αδιάφοροι.
          Σε κάθε περίπτωση προξενούν κακό.
          Δε βλέπουν το πανεπιστήμιο ή το σχολείο ή το γυμνάσιο όπως θα έπρεπε να το βλέπουν.Σαν το σπίτι τους.Βλέπουν αυτούς τους χώρους από απόσταση..με εχθρικότητα..με απέχθεια εάν θέλετε.
          Κάτω από αυτό το πρίσμα κάθε ταύτιση με τους χώρους αυτούς είναι αδύνατη.
          Πως είναι δυνατόν να έχει κάποιος τη διάθεση να δημιουργήσει κάτω από τέτοιες συνθήκες ?
          Ξέρετε αγαπητέ,κάθε μέρα λέω στα παιδιά μου να μην πετάνε τα πράματά τους από δω κι από κει,να φτιάχνουν τα κρεβάτια τους πριν φύγουν από το σπίτι,αλλά κάθε μέρα βλέπω τα καλτσάκια τους πεταμένα κάτω από τα ξέστρωτα κρεβάτια τους .
          Όταν επιστρέφουν στο σπίτι από τα σχολεία τους,
          φροντίζω να είναι τα πάντα στη θέση τους,στρωμένα και καθαρά.
          Δεν είδαν ποτέ το σπίτι ακατάστατο ή βρώμικο.
          Εγώ ρίχνω το σπόρο και είμαι σίγουρος πως σε λίγο καιρό θα πάρω και καρπό.
          Αφήστε λοιπόν τα εφάπαξ ποσά και πιάστε τις σκούπες.
          Με το καλό παράδειγμα,μπορεί να βγάλετε το φιλότιμο στην επιφάνεια.
          Τα χρήματα μπορεί να φέρουν κάποιο αποτέλεσμα,αλλά μακροχρόνια δεν μπορούν να αντικαταστήσουν το φιλότιμο.

          • akenaton avatar
            akenaton @ Samurai 22/10/2012 12:53:52

            Μπορεί και να έχετε δίκιο! Άειντε συνάδελφοι γονείς, να δημιουργήσουμε και συλλόγους γονέων φοιτητών !!!!!!!!!

  9. λέων avatar
    λέων 20/10/2012 14:28:47

    'Επειτα από αυτές τις φωτογραφίες απορούμε όλοι μας γιατί "γιγαντώνεται" η Χρυσή Αυγή.

    • κώνωψ avatar
      κώνωψ @ λέων 20/10/2012 20:46:17

      Οι ίδιοι οι χρυσαυγίτες φιλάρα τα κάνουν για να ενοχοποιούνται οι νεολαίες των προοδευτικών μαρξιστικών κομμάτων, να προκαλείται αγανάκτηση και να ανεβάζει η Χ.Α τα ποσοστά της(sic)!!!!!!. Αλλά η Ιατρική Σχολή έχει και Πρόεδρο και Καθηγητάδες. Τα σπίτια τους έτσι αχούρια είναι; τι κρύβεται πίσω από αυτή την αδιαφορία; είναι ίδια η κατάσταση και στις ιδιωτική τους κλινικές και ιατρεία;

      • λέων avatar
        λέων @ κώνωψ 21/10/2012 10:51:08

        Εεεε όχι και οι χρυσαυγίτες υπεύθυνοι γι΄αυτό το μπάχαλο. Έχω την αίσθηση ότι η νοημοσύνη τους δεν φτάνει τόσο ώστε να σκεφτούν τέτοια προβοκάτσια. Για τίποτα μπουνιές είναι ικανοί αλλά για τα άλλα....... Τώρα τα περί προοδευτικών και μάλιστα μαρξιστικών νεολαιών που αναφέρεις δεν τα σχολιάζω, είναι για γέλια !!!!

  10. Karenin avatar
    Karenin 20/10/2012 14:29:48

    Οπου ναναι ο ΒΙΣ θα προσθέσει και τους λάθρο, οπότε ξέρουμε ποιοί ευθύνονται για αυτή την μεγάλη ντροπή που βλέπουμε στις φωτογραφίες.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Karenin 20/10/2012 16:22:52

      Θά 'χει ἄδικο;

    • BΙΣ avatar
      BΙΣ @ Karenin 20/10/2012 18:57:54

      Οχι δεν είναι οι λάθρο αγαπητέ που ευθύνονται, είναι το σκουπιδαριό της Άκρας Αριστεράς, δηλαδή του οίκου σας. Να τους χαίρεστε. Δεν θα με πείραζε αν τα έκαναν σπίτι τους και σπίτι σου. Το πρόβλημα είναι ότι τα κακομαθημένα της Αριστεράς χρησιμοποιείτε (β΄ πληθυντικό) μόνο τον δημόσιο χώρο ως αποχωρητήριο, ενώ το σπίτι σας το σέβεστε, αφού είναι με τα μαύρα λεφτά της μαμάς και του μπαμπά (προοδευτικάντζες και αυτοί, κατά κανόνα). Αφήνω που έχετε να λέτε για τον παππού που ήταν στο ΕΑΜ και πόσα τράβηξε ο καημένος από την κακιά Δεξιά. Για αυτό και εσείς, για να μην τραβήξετε όσα τράβηξε εκείνος, φύγατε από του Γκύζη τη δεκαετία του '80 ή του '90 και τραβήξατε κατά Βόρεια Πρόαστεια...

      • Samurai avatar
        Samurai @ BΙΣ 20/10/2012 21:31:20

        Δυστυχώς αυτή είναι η κατάσταση,σχεδόν σε όλη τη χώρα.
        Και που να δείτε φωτογραφίες των πανεπιστημιακών χώρων
        κατά τη διάρκεια των φοιτητικών εκλογών..
        Χωματερές μέσα σε ντουβάρια..
        Διανόηση σου λένε μετά.Ένας ατέλειωτος Γολγοθάς.
        Για να πας στο αμφιθέατρο πρέπει να μάθεις να πηδάς εμπόδια,να ξέρεις κολύμπι,και να έχεις ειδική εκπαίδευση
        στη μάχη σώμα με σώμα.
        Ααχ ρε Γιανναρά,πόσο δίκιο έχεις..πολιτισμό δεν παράγουμε κι ούτε πρόκειται.
        Έχουμε μπόλικη καφρίλα που μας φτάνει και μας περισσεύει.Δε χρειαζόμαστε τίποτα άλλο.Εμείς και τα σκουπίδια μας.
        Και θέλουμε λέει να στείλουμε τα παιδιά μας στο πανεπιστήμιο,να γίνουν άνθρωποι,να πάρουν ένα χαρτί,να γίνουν επιστήμονες ντε..
        Στο εξωτερικό αδέρφια,στο εξωτερικό.Εκεί έχουν μάθει να σέβονται κάποια πράματα.
        Στην Ελλάδα η ξεφτίλα δεν έχει όρια κι ούτε πάτο.
        Σε λίγο θα εμπλέξουν και την τρό'ι'κα,για να δικαιολογήσουν όλα αυτά τα απαράδεκτα που συμβαίνουν.
        Μα καλά ..αυτοί οι άνθρωποι των πανεπιστημίων..πήγαν σχολείο ?

  11. βορειος avatar
    βορειος 20/10/2012 14:47:41

    προς τι η εκπληξη? ειναι απλα τα ((πανεπιστημια)) ενος Εθνους που πεθαινει.

  12. popaia avatar
    popaia 20/10/2012 15:03:29

    Απαπα-πά, πώς μιλάτε έτσι για το πανεπιστημιακό άστυλο; Ντροπή.
    Όλ' αυτά που βλέπετε και που οι μικροαστοί φασίστες θεωρούν κατάντια, ξεφτύλα, αρρώστια, βρώμα, κασίδα, εστία μικροβίων, διαστροφή, ύπουλη κατάργηση της παιδείας, λοβοτόμηση των φοιτητών, εξαφάνιση κάθε έννοιας φοιτητικού κινήματος, εξαχρείωση, βαρβαρότητα, καφρίλα, γουρουνιά, κλπ, είναι διακίνηση ιδεών!! Είναι ελευθεριακότητα, αντιεξουσιασμός, καταστασιακή διεθνής, αντιαπαγορευτισμός, Μάης 68, κόκκινος οκτώβρης, κομμούνα των εξαρχειοπαρισίων, είναι πανεπιστημιακό άσυλο! Το πετράδι του στέμματος της εξερσιακότητας! Είναι η απόδειξη, είναι η εγγύηση ότι είμαστε η πιο προχώ και πρωτοποριακή χώρα της γης (τρομάρα μας) διότι σε πείσμα των φασιστών βρώμα, βανδαλισμός, κανιβαλισμός ίσον μετανεωτερικότητα!!

    Για όσους νομίζουν δηλαδή πως το χάλι των πανεπιστημίων αλλά και των δημόσιων χώρων, είναι κάτι τυχαίο και συγκυριακό....

    • J. Van Helsing avatar
      J. Van Helsing @ popaia 20/10/2012 18:30:01

      Μα, popaia, αφου η Ελλαδα πρεπει να γινει Μπανγκλα Ντες γιατι να εξαιρεθουν τα πανεπιστημια; Αν και φανταζομαι οτι ακομα και στη Ντακα οι αρχες θα ειναι αμeιλικτες και δεν θα επιτρεπουν σε κανενα να καταστρεφει την λειτουργια και την εικονα του δικου τους πανεπιστημιου.

  13. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 20/10/2012 15:25:58

    H τροικα φταιει και γιαυτα;Υπενθυμιζω οτι το ασυλο εχει καταργηθει εδω και ενα χρονο.Τι κανει ο Δενδιας;
    Θα πεις τι να πρωτοκανει.Καιρος να κινηθει και προς τα εκει.

  14. ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ avatar
    ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ 20/10/2012 15:41:03

    Εγώ ντρέπομαι για την κοσμητεία , που γιατροί , ανέχονται τέτοιο χάλι. ΄Ντρέπομαι και για τον εαυτόμου , γιατί από τότε που ήμουν φοιτητής ξεκίνησαν αυτά τα πράγματα.

  15. stef avatar
    stef 20/10/2012 16:05:00

    Νοσταλγικές εικόνες.... Λές και τίποτα δεν άλλαξε απο το ΄83 που πήρα πτυχιο απο εκεί. Τα ίδια σκαλιά περπατούσα τότε, νεαρός φοιτητής. Είναι τα σκαλιά δίπλα στο αμφιθέατρο που οδηγούσαν στις α'ιθουσες που κάναμε φυσιολογία - βιοχημεία. Μόνο που τότε τα συνθήματα στους τοίχους ήταν της ΚΝΕ (ΚΚΕ), που δεν άφηναν άλλους να γράφουν.
    Τα φαινόμενα απατούν: Συνάντησα αργότερα πανεπιστήμια με λούξ εγκαταστάσεις και χώρους σαν shopping mall, αλλα με προγράμματα σπουδών της πλάκας.
    Η εικόνα αυτή βέβαια ε'ιναι απαράδεκτη και υπάρχει επειδή το ΔΕΠ φοβάται τους φοιτητές και δεν επεμβαίνει. Ετσι ήταν και τότε, γιατί οι καθηγητές φοβόταν ακόμη τις "επιτροπές αποχουντοποίησης".
    Ετσι η εικόνα αυτή είναι everlasting cult greek univ esthetics.

  16. GreekInLux avatar
    GreekInLux 20/10/2012 16:45:48

    Ξεχωρίζει το "η δουλειά δεν είναι ντροπή, είναι μαλακία" που είναι γραμμένο στον τοίχο που διακρίνεται στη πρώτη φωτογραφία.

  17. αντισθένης avatar
    αντισθένης 20/10/2012 16:53:49

    Δεν είναι πρόβλημα χρημάτων αλλά πρωτίστως ηθικής...Έτσι δεν έλεγε ο Prof. Μάνθος όταν κάποιοι αλητήριοι έκαιγαν την Πρυτανεία του ΑΠΘ ;
    Πόσοι εναντιώθηκαν τότε, ζητώντας τουλάχιστον τα χρήματα της αποκατάστασης να τα καταβάλλει από τη τσέπη του ,για να μάθει και αυτός να υπερασπίζεται τον δημόσιο πλούτο που του εμπιστεύτηκαν;
    Μετά ήλθε και ο αντιπρόσωπος της apple και δέσαμε...

    Μια φιλική συμβουλή, αποφεύγετε να δείχνετε τέτοιες φωτογραφίες τη συγκεκριμένη τουλάχιστον χρονική περιόδο ,(για ευνόητους λόγους) και απευθυνθείτε καλύτερα στον Skai για να διοργανώσει διήμερο καθαριότητας ... καθαρίζουμε την Ιατρική, ομορφαίνουμε την Ιατρική...

  18. rally monkey avatar
    rally monkey 20/10/2012 17:02:00

    μιλαμε για προχωρημενη σηψη
    και για τα σκουπιδια εξω απο το κτιριο - αυτα ποιος (δεν) τα μαζευει
    ατυχησαμε ..ακομα και στον ρολο της Χρυσης Αυγης εχουμε τα λαθος ατομα

  19. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 20/10/2012 17:37:02

    Πώς ζούν εκεί μέσα;
    Είναι και γιατροί, βαρυ ωράριο, όλη μέρα εργαστήρια...
    Και οι διδάσκοντες, όχι μαθηρευόμενοι αλλά ορκισμένοι λειτουργοί του Ιπποκράτη;
    Ζωή είναι αυτή, κάθε μέρα;
    Καλά γράφει το σύνθημα στη Θεολογική: "Υπάρχει ζωή πρίν το θάνατο;"
    Τελικά δεν υπάρχει ευφυέστερο: Άν είσαι ταυτόχρονα αναρχιό και Θεολόγος, έτσι διεκδικείς IQ άνω του 150...

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 20/10/2012 17:42:24

      ¨Οταν έλθει εκείνη η ώρα, δεν θα ήθελα με τίποτε ως πτώμα, να καταλήξω στα ανατομικά εργαστήρια της Ιατρικής Σχολής ΑΠΘ και να πάθω χολέρα ή τύφο μετά θάνατον.
      Ή να με σημαδέψουν κατά λάθος με ανθυγιεινό δηλητηριώδες πασοκο-νεοδημοκρατο-κουμμουνιστικό σπρευ. Κάι μάλιστα με CFC που καταστρέφει το όζον.
      Καφρίλα του παλιοκιαρατά.

      • Κώστας ΜΠ avatar
        Κώστας ΜΠ @ Ο Θείος 20/10/2012 18:52:10

        Θείε,
        το γράφω σαν απάντηση σε σένα αλλά αφορά τους περισσότερους συνσχολιαστές: Καλώς ήρθατε στον κόσμο των ελληνικών ΑΕΙ. Βλέπω μάλιστα ιδιαίτερη έκπληξη γιατί οι εικόνες είναι λέει της Ιατρικής Σχολής.
        Στους κατοίκους των Αθηνών θα πρότεινα την επόμενη φορά που θα βρεθούν στο Γουδή να εισέλθουν(είσοδος από Μικράς Ασίας) στην Ιατρική Σχολή Αθηνών. Είσοδος ελεύθερη. Δίπλα στο Λαικό. Ίδια και χειρότερα. Και το πιο απογοητευτικό: πρόκειται για ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΓΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΗ κατάσταση. Ο κανόνας. Το αμφιθέτρο λερό. Συνθήματα παντού. Παντού μπογιές. Στα εργαστήρια παντού αφίσες και συνθήματα κομματικού περιεχομένου. Μια αηδία. "Κεκτημένο" σου λένε. "Δημοκρατικό δικαίωμα" , διαστρεβλώνουν. Βάθεμα της δημοκρατίας που θα λεγε και ο ολετήρας ΑΓΠ. Τα μέλη ΔΕΠ πως αντιδρούν; Έχουν βατσινωθεί με τον συμβιβασμό στη μπόχα και την κομματική μπογιά. Στην καλύτερη περίπτωση δειλοί να αντιδράσουν, στην χειρότερη υποθάλπουν. Μπαίνεις επιτυχών στις πιο δύσκολες εξετάσεις και βγαίνεις-αν παρασυρθείς- πιθηκοποιημένο κομματόσκυλο της μεταπολίτευσης. Τα ίδια πιθήκια με τις μπογιές όταν πάνε με κανά Erasmus για κανά τρίμηνο σε ΑΕΙ του εξωτερικού ως επισκέπτες θα είναι Λόρδοι. Βλέπεις το ελληνικό ΑΕΙ δεν είναι δικό μας. Είναι του καταραμένου, άδικου κλπ Ελληνικού Κράτους οπότε ας το μαγαρίσουμε γράφοντας την αναρχική μπούρδα, που ξεπατώσαμε από τη Βαλτετσίου πίνοντας μπύρες, μας στους τοίχους του. Και για να τα λέμε όλα: η νοοτροπία έχει πατέρα: την υπέρμαχο της κομματικοποίησης των πάντων ευρυτάτη Αριστερά. Θυμίζω πως τη δεκαετία του 80 κομματικοποίηθηκαν ΚΑΙ οι εκλογές για 15μελή στα σχολεία. Από κει δεν αναδείχθηκε και ο αρχηγός του Πάντζα;

      • BΙΣ avatar
        BΙΣ @ Ο Θείος 20/10/2012 19:00:22

        Να αιτιάσαι τον "χώρο" σου Θείε (ή μάλλον το "μέρος", όπως λέγανε οι παλιοί τη συγκεκριμένη θέση του σπιτιού, συνήθως έξω από αυτό στα χωριά...). Να ζήσετε να θυμάστε πώς καταντήσατε την Ελλάδα μόλις πήρατε μια σταλιά εξουσία, από το 1974 και εδώ....

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ BΙΣ 21/10/2012 12:14:55

          Ποιόν "χώρο";
          Εδώ και 30 τόσα χρόνια προτιμώ το "χωριό" μου.
          Να την χαίρονται την "εξουσία" όσοι την γεύθηκαν, έστω και άκρη γωνία ...
          Τελικά, όλα εδώ πληρώνονται, στο τέλος στο στομάχι τους κάθησε.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ BΙΣ 21/10/2012 12:24:21

          Για το πράγμα που αποκαλείται συνήθως "αριστερά" στην Ελλάδα, έχεις βέβαια δίκιο.
          Αλλά αυτό το ζήτημα είναι άλλου παπά ευαγγέλιο και άπτεται της ερασιτεχνικής μου διαστροφής (ψυχανάλυση): Ο πολιτικός "χώρος" που είναι - υποτίθεται, στη θεωρία - υπέρμαχος των κοινών, συλλογικών αγαθών, πρωταγωνιστεί (μαζί με τους άλλους, πιό ατομιστικούς συναγωνιστές και κομπάρσους), στην καταστροφή του συλλογικού χώρου και των Δημόσιων αγαθών !!!
          Όι πώς οι άλλοι, πασόκια, δαπίτες κτλ είχαν περισσότερες αναστολές βέβαια..
          Είχε ή δεν είχε δίκιο ο "παλιός", πού είπε ότι ζούμε σε χώρα - απέραντο φρενοκομείο;
          Το θέμα δεν είναι λοιπόν αριστερά, κέντρο ή δεξιά, αλλά φοβάμαι να αποκατασταθεί η απλή λογική: Δηλαδή, να το πώ χοντρά, ότι το τρελάδικο προορίζεται για τους σαλεμένους και όλος ο υπόλοιπος χώρος για τους λοιπούς.

  20. Μακεδών avatar
    Μακεδών 20/10/2012 17:47:46

    Το ΑΠΘ ειναι γεματο υπο καταληψη χωρους (στεκια αναρχικων) οι οποιοι χορηγουνται με δωρεαν ρευμα,νερο,θερμανση,ιντερνετ κλπ απο τον πρυτανη.
    Οποιος παει να καθαρισει τα σκουπιδια σε καποια σχολη αμεσως πεφτει συρμα και απο τα στεκια εξορμουν διαφοροι εξωπανεπιστημιακοι (πρεζονια,αναρχικοι,λαθρομεταναστες,περιθωριακοι,χουλιγκαν κλπ) και τον προπηλακιζουν.Εαν καποιος παραπονεθει σε καθηγητη εισπρατει την κλασικη απαντηση "δεν μπορουμε να πειραξουμε τα στεκια γιατι προστατευονται απο ισχυρους παραγοντες της πολιτικης και απο την πρυτανεια".
    Απο εκει και περα τα στεκια αυτα εχουν ρημαξει το πανεπιστημιο (ειδικα μετα απο παρτυ η συναυλια) και καθε χρονο ξοδευονται τεραστια ποσα για την αποκατασταση των ζημιων τα οποια γραφονται στον απολογισμο ως....διαφορα εξοδα η εξοδα για μια τουαλετα μονο που στην πραγματικοτητα ειναι δεκαδες τουαλετες που εχουν σπασει οι θαμωνες των στεκιων για...εκτονωση.
    Στο κτιριο του τμηματος βιολογιας συγκεκριμενα υπαρχει τετοιο στεκι (το περιβοητο στεκι στο βιολογικο) απο το οποιο μαλιστα πριν λιγες μερες εξηλθαν διαφορα ρεμαλια και γεμισαν σκουπιδια το φουαγιε αδειαζοντας τους σκουπιδοντενεκεδες και σκορπωντας τα σκουπιδια παντου.Οταν καθηγητες και φοιτητες πηγαν να ζητησουν τον λογο τους απειλησαν οτι θα τους σπασουν στο ξυλο.
    ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ Η ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΟΥΣ ΙΣΧΥΡΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΤΑ ΣΤΕΚΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΡΧΙΚΩΝ-ΠΕΡΙΘΩΡΙΑΚΩΝ ΣΤΟ ΑΠΘ???
    ΑΠ' ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΑΝΤΩΣ ΜΑΛΛΟΝ ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ!

    • J. Van Helsing avatar
      J. Van Helsing @ Μακεδών 20/10/2012 18:14:56

      Μακεδονα, περιγραφεις την κατασταση πολλων ΑΕΙ σε ολη την Ελλαδα. Δες τι γινεται στην Αθηνα, στο Πολυτεχνειο και στην ΑΣΟΕΕ.

  21. Γιάννης Καλαματιανός avatar
    Γιάννης Καλαματιανός 20/10/2012 18:16:43

    Η αληθινή επανάσταση στην Ελλάδα θα είναι μία:

    Εφαρμογή του νόμου, χωρίς διακρίσεις, σε κάθε περίπτωση.

    Τυχεροί όσοι θα (αν) τη ζήσουν.

  22. rally monkey avatar
    rally monkey 20/10/2012 18:25:21

    εκ των εσω επομενως δεν λυνεται ..δυστυχως ..
    ελπιζουμε μονο σε μια επιχειρηση ταγματος αλεξιπτωτιστων

  23. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 20/10/2012 18:27:35

    Μήπως πρέπει νά ἐπέμβη καί δῶ ὁ Πρωθυπουργός, ἀλλοιῶς δέν βλέπω ἀποτέλεσμα!

  24. klik avatar
    klik 20/10/2012 18:28:40

    Κανείς δε σέβεται οτιδήποτε δημόσιο σε αυτήν την χώρα.
    Δίδακτρα τώρα, να σφίξουν οι κώλοι.

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ klik 20/10/2012 18:33:44

      Οι μπαχαλάκηδες θα πληρώσουν δίδακτρα ; Αυτοί που τα σπάνε ;
      Θαρρείς πως τους νοιάζουν οι σπουδές αυτούς ;
      Οι ταλαίπωροι γονείς θα την πληρώσουν τη νύφη, που οι περισσότεροι πια, στέλνουν τα παιδιά τους στα ΑΕΙ, με χίλιες στερήσεις για να αποκτήσουν εφόδια για ένα κάποιο μέλλον, έστω και μετά από πολλά χρόνια... Αυτοί τι σου φταίνε ;

      • BΙΣ avatar
        BΙΣ @ roadrunner 20/10/2012 21:10:54

        Οταν έχεις να πληρώσεις ένα ποσό στην εγγραφή, όπως γίνεται στα δημόσια πανεπιστήμια της Γαλλίας, όπου η φοίτηση είναι δωρεάν, κάπως σκέφτεσαι πριν κάνεις τον δημόσιο χώρο αποχωρητήριο. Το τζάμπα ο Έλληνας δεν το σέβεται και πρέπει να μάθει ο ελληνάρας, αριστεράντζας ή μη, ότι ο τζάμπας πέθανε.

        • Samurai avatar
          Samurai @ BΙΣ 22/10/2012 01:38:24

          Ο Έλληνας δεν κολλάει σε κάτι τέτοια.
          Εχει τσαμπουκά.
          Θα συνεχίζει να τα σπάει και να τα ρημάζει όλα,λέγοντας ότι τα έχει προπληρώσει !(Εννοείται με χρήματα των γονιών του).

      • BΙΣ avatar
        BΙΣ @ roadrunner 20/10/2012 21:13:53

        Κατ΄ αρχήν δεν είναι μπαχαλάκηδες. Είναι κανονικότατοι αριστεροί. Επίσημοι αριστεροί. Τα συνθήματα της ΚΝΕ με μπογιά, ακόμα και τις ανακοινώσεις της ("εκδήλωση για τη μνήμη Μπελογιάννη"...) με μπογιά πάνω σε προσόψεις πανεπιστημιακών κτιρίων στην Πάτρα ή μέσα σε σχολές της Αθήνας, τις έχεις δει;
        Η Αριστερά είναι 1000% ένοχη για την κατάσταση αυτή. Η επίσημη, κοινοβουλευτικά εκπροσωπούμενη Αριστερά, όχι μόνο οι εξωκοινοβουλετικές σέχτες. Για να επιβεβαιωθεί το ρηθέν "άσπρος σκύλος, μαύρος σκύλος...".

        • Samurai avatar
          Samurai @ BΙΣ 22/10/2012 01:44:08

          Αυτοί που βλέπουν ποιοι κάνουν τα έκτροπα και δεν αντιδρούν δεν είναι κατά κάποιο τρόπο συνένοχοι?

        • normal avatar
          normal @ BΙΣ 14/01/2013 14:17:28

          επειδη τυγχανει να είμαι απο την πατρα, εχω δει και δαπιτες να πλακωνονται με πασπιτες και να κανουν το χωρο γυαλια καρφια....εκτος απο τα συνθηματα των κνητών που αναφέρονται επιλεκτικα.
          και φυσικα το κκε δεν ειναι αριστερο κομμα, ειναι κομμουνιστικο!
          τεραστια διαφορα!!!!

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ roadrunner 21/10/2012 00:08:51

        Νά προσκαλέσουν τούς γονεῖς σ᾿ αὐτούς τούς χώρους νά δοῦν ἀπό κοντά τί ξετελεύουν τά καμάρια τους! ῎Ας ὀργανώσουν ἕνα Parents-Teachers meeting. . .

  25. BΙΣ avatar
    BΙΣ 20/10/2012 18:52:12

    Αν θέλω να κάνω λίγο τον ανθέλληνα, θα κάνω copy-paste τις φωτογραφίες αυτές και θα τις στείλω σε μερικούς διεθνής ειδησεογραφικούς ιστοτόπους και ΜΜΕ....
    Η μόνες λύσεις για τα ελληνικά ΑΕΙ:
    1. Το κράτος δηλώνει ότι αδυνατεί να συντηρεί από τα λεφτά των φορολογουμένων αθλιότητες σαν αυτή. Στη συνέχεια, κόβει τη χρηματοδότηση εντελώς.
    2. Τα ΑΕΙ κλείνουν για εύλογο χρονικό διάστημα, 2-3 έτη. Too bad για τους καθηγητές...Και η χώρα δεν έχει να χάσει πολλά πράγματα με κλειστά 2-3 χρόνια τα πανεπιστήμια. Θα γίνει λίγο παραπάνω διεθνώς ρεζίλι, αλλά αυτό θα επενεργήσει θετικά.
    3. Εντωμεταξύ, το κράτος ψηφίζει νόμο που καθιερώνει για την εγγραφή ένα συμβολικό ποσό, π.χ. 250 ευρώ ανά έτος. Και αλλάζει το νομικό πλαίσιο, ώστε μόνο όποια ΑΕΙ το αποδεχθούν μπορούν να ανοίξουν και να ξαναλειτουργήσουν. Διαφορετικά, δεν υπάρχουν λεφτά. No money, no party.
    4. Απαγορεύονται όλες οι φοιτητικές παρατάξεις και καθιερώνεται πανεπιστημιακή αστυνομία οπλισμένη με σπρέυ και γκλομπ.
    Περιμένω από τους αριστερούς σχολιαστές του ιστοχώρου να καταδικάσουν ξεκάθαρα την κατάσταση αυτή και να μην προσφύγουν σε γελοιότητες του στυλ "ναι αλλά και οι Αμερικάνοι καταπιέζουν τους μαύρους...".

    • Karenin avatar
      Karenin @ BΙΣ 20/10/2012 23:24:22

      Δεν θα το πιστέψεις, αλλα είμαι αναγκασμένος να συμφωνήσω μαζι σου.
      Η κατάστασταση έχει ξεφύγει τελείως.

      • Κυαίστωρ avatar
        Κυαίστωρ @ Karenin 21/10/2012 01:37:13

        Φίλε ΒΙΣ σε αρκετά θα συμφωνήσω μαζί σου και σε αρκετά θα διαφωνήσω.

        "4. Απαγορεύονται όλες οι φοιτητικές παρατάξεις και καθιερώνεται πανεπιστημιακή αστυνομία οπλισμένη με σπρέυ και γκλομπ."
        Συμφωνώ απόλυτα με αυτό. Θεωρώ απο την 12 χρονη παρουσία μου στο ΑΠΘ πως οι φοιτητικές παρατάξεις ευθύνονται για αρκετά απο τα στραβά που υπάρχουν, άλλωστε αποτελούν και ελληνική πρωτοτυπία. Για την πανεπιστημιακή αστυνομία επίσης συμφωνώ, ίσως όχι με γκλομπ αλλά με teaser.

        Για τα δίδακτρα πιστεύω πως πρέπει να υπάρχουν με την εγγραφή ένα εφάπαξ ποσό ως τα 300 ευρώ (είτε σε δόσεις είτε άμεσα) και θα καλύπτουν τουλάχιστον ένα μέρος του κοστούς ενός φοιτητή (βιβλία).

        Απο την άλλη όμως, πουθενά παγκοσμίως δεν μπορούν να κλείσουν τα πανεπιστήμια. Αν υπάρχει πρόβλημα τότε να εφαρμόζονται οι νόμοι. Εφόσον το άσυλο έχει καταργηθεί πρέπει να επέμβει η αστυνομία και να διαλύσει και τα παράνομα στέκια που υπάρχουν στο campus όσο και να επιβληθεί ο καθαρισμός των χώρων όπου απαιτείται.

        Χιλιάδες φοιτητές ΔΕΝ μπορούν να εξυπηρετηθούν επειδή το κτήριο Διοίκησης που στεγάζει πολλές απο τις υπηρεσίες γραμματειακής και όχι μονο υποστήριξης είναι κλειστό για 20+ μέρες.

        Και τέλος, για το (1) οκ αν το κράτος δεν υποστηρίζει την δημόσια παιδεία, έστω και με τα πενιχρά μέσα που διαθετει σε χαλεπούς καιρούς νομίζω πως η όποια ανάκαμψή μας (ως κοινωνία) θα αργήσει πάρα πολύ. Γιατί δεν είναι μόνο αναρχικοί και προβληματικοί μέσα στα ΑΕΙ, υπάρχουν και καθηγητές και φοιτητές που θέλουν να αλλάξει κάτι. Αυτές οι περιπτώσεις πρέπει να στηριχθούν και όχι να ριχθούν στη πυρά γενικώς κι αορίστως.

  26. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ 20/10/2012 19:13:35

    Αυτά είναι σε όλη την επικράτεια τα ΑΕΙ σας. Χώροι όπου μπορεί να στεγαστεί ο κάθε περιθωριακός, να υποθαλφθεί το παρεμπόριο βλέπε ΑΣΟΕΕ η Ο. Π. όπως λέγεται τώρα, τα ναρκωτικά και οι λαθροτσιγαράδες βλέπε πολυτεχνείο από την είσοδο της Στουρνάρη. Κουκουλοφόροι με μολότωφ εκεί βρίσκουν καταφύγιο. Αυτά είναι και τα κατάντια της περίφημης δωρεάν παιδείας με το περίφημο άσυλο για όλους. Γιατί να συμμετέχει ο έλληνας πολίτης με την εισφορά του ώστε να διατηρείται αυτό το κατάπτυστο εδώ και τριάντα χρόνια έκτρωμα παραπαιδείας και νεκροθάλαμος της γνώσης και της επιστήμης. Θέλουμε δωρεάν ανώτατη παιδεία; Θα προσαρμοστούν εκπαίδευση, κανονισμοί και διδακτικό προσωπικό στις αρχές λειτουργίας όλων των βορειοευρωπαϊκών ΑΕΙ. Όσοι θέλουν να διδαχθούν από την δωρεάν παρεχόμενη παιδεία οφείλουν να σεβαστούν την λαϊκή συνεισφορά που καλύπτει τις δαπάνες των σπουδών τους. Το δε διδακτικό προσωπικό να σέβεται αυτόν τον χώρο που του παρέχει τον μισθό του. Ούτε και τα αγριόσκυλα δεν δαγκώνουν το χέρι που τα ταΐζει . Επιβάλλεται οι φοιτητές να καταγγέλλουν κάθε τι που παρακωλύει την πρόοδο των σπουδών τους, την ελεύθερη έκφρασή τους και τις δημοκρατικές διεργασίες της σχολής τους. Είναι αναγκαίο να δημοσιοποιούν και να καταγγέλλουν ελλείψεις. Με αποχή και με έγραφες καταγγελίες όμως, όπως γίνεται και στα πανεπιστήμια των ανεπτυγμένων χωρών εκεί που δυστυχώς οι γονείς επιβαρύνονται με υπέρογκα δίδακτρα. Στις ΗΠΑ, στον Καναδά, στην Ιαπωνία, Στην Αυστραλία, αν ο φοιτητής κάνει κατάληψη ή βανδαλίσει, παραπέμπεται στην δικαιοσύνη και αποβάλλεται από το πανεπιστήμιο έστω και αν σαν τεταρτοετής είχε πληρώσει επί συνόλου για τα τέσσερα έτη σπουδών περισσότερο από διακόσιες χιλιάδες δολάρια σε δίδακτρα. Αν χρωστάει μάθημα ή απορρίπτεται για τρεις εξεταστικές περιόδους η σχολή τον αποχαιρετά μια και έξω. Οι κοινωνίες τους απαιτούν και θέλουν στον στίβο της παραγωγής νεαρούς και ελπιδοφόρους πολίτες και όχι τριαντάρηδες αφισοκολλητές φιλόσοφους του πεζοδρομιακού κομματισμού. Τα ΑΕΙ είναι ο καθρέπτης του επιστημονικού, τεχνολογικού και κοινωνικού επιπέδου μιας χώρας, όπως τα αεροδρόμια και τα ταξί υποδυκνείουν μερικώς τον πολιτισμό της. η πόρνη έλεγε το κλασσικό εικόνα σου είμαι κοινωνία. Κάθε σχέση με πόρνη και σύγχρονη μεταπολιτευτική κοινωνία είναι 'ατυχής σύμπτωση και κακόβουλη συκοφαντία'.

  27. Μακεδών avatar
    Μακεδών 20/10/2012 19:45:01

    Κυριε Πολλατε τα πανεπιστημια διεπονται απο καθεστως ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΟΥ το οποιο τα εχει καταστησει αυτονομα κρατιδια με δικη τους κυβερνηση,δικο τους συνταγμα και δικους του νομους.Ειναι εντελως ομιχλωδες το εαν τα πανεπιστημια ανηκουν πραγματικα στην ελληνικη επικρατεια και εαν η κυβερνηση εχει αθικτη κυριαρχια επ'αυτων.Μεχρι προσφατα δεν επιτρεποταν δια νομου να εισελθει η αστυνομια στους χωρους των ΑΕΙ-ΤΕΙ.Οσο για τους νομους που ψηφιζει η βουλη για την τριτοβαθμια εκπαιδευση οι αρχοντες των πανεπιστημιων (πλην καποιων εξαιρεσεων) τους πετανε στον καλαθο των αχρηστων γελωντας ειρωνικα .
    Ουσιαστικα διεπονται απο το ιδιο καθεστως που διεπει και το Αγιον ορος και οπως ειχε πει ενας παλιος πρυτανης που θεωρουσε τα πανεπιστημια συγχρονα σοβιετ "Το αρμοδιο υπουργειο για τα ΑΕΙ&ΤΕΙ επρεπε να ειναι το υπουργειο εξωτερικων οπως γινεται με το Αγιον ορος και οχι το υπουργειο παιδειας".

    Ειναι παντως σιγουρο πως καμια κυβερνηση δεν προκειται να τα βαλει με τις συμμοριες (ενδο και εξω-πανεπιστημιακες) που λυμαινονται τα πανεπιστημια!Αυτες τις εικονες που βλεπουμε τωρα θα τις βλεπουμε και σε 10 χρονια απο τωρα.Τα στρατοπεδα των αναρχικων και τα εργαστηρια παρασκευης μολοτοφ δεν τα εχει ακουμπησει κανενας εως τωρα (γιατι αραγε?).Οσον αφορα την καταργηση του ασυλου αυτη εχει γινει μονο στα χαρτια.

  28. popaia avatar
    popaia 20/10/2012 20:16:54

    Μακεδών, έχω μείνει άναυδη με το σχόλιό σου. Το ήξερα και το σχολίασα πιο πάνω, ότι αυτή η εικόνα δεν οφείλεται σε αδιαφορία, είναι ιδεολογία! Είναι η αλά γκρεκ (ή αμερικαίν;) αντίληψη της αναρχοαριστεροφροσύνης επειδή εδώ όλοι οι ινστρούχτορες εκτός από πουλημένοι είναι και καραψυχάκηδες ανίατοι. Παρά ταύτα όμως όταν διάβασα στο σχόλιό σου ότι μόλις πάει κάποιος να καθαρίσει πλακώνουν τα ζόμπυ να τον εμποδίσουν, ότι καθηγητές και πρυτάνεις δεν αντιδρούν καθόλου, μπορεί και να συμφωνούν, ότι τα αναρχοζόμπυ άδειασαν τους κάδους μεσ' το φουαγιέ απειλώντας να σπάσουν στο ξύλο όποιον διαμαρτύρεται, κλπ, ε, φρίκαρα.
    Και να σκεφτεί κανείς ότι πρόκειται για την ιατρική σχολή! Υποτίθεται ότι υγεία χωρίς καθαριότητα δεν νοείται.
    Το δε χειρότερο είναι αυτό που ακούμε 20-30 χρόνια τώρα, ότι κανείς δεν μπορεί να επέμβει σ' όλ' αυτά και χιλιάδες άλλα αδιανόητα, επειδή όλοι φοβούνται!! Όλοι τρέμουν την Αριστερά και υψηλά ιστάμενους που προστατεύουν τα φρικιάρικα ζόμπυ...
    Ζώνη του Λυκόφωτος κανονικά. Και κανείς μα κανείς εδώ μέσα δεν δικαιούται να μιλάει για χρυσή αυγή και κατάλυση της δημοκρατίας. Της ποιάς;;;;
    Ούτε καν χούντα. Έχουμε θεοκρατία με θρησκεία την αποκρουστικότητα. Αυτό μας έχει επιβληθεί. Η λατρεία της αποκρουστικότητας κάθε μορφής. Αυτό βιώνουμε. Λατρεύουν τη βρώμα, την ασκήμια, τις καταστροφές, λατρεύουν τους τραμπουκοβανδάλους, λατρεύουν το ισλαμολούμπεν, λατρεύουν την απρόκλητη και άγρια εγκληματικότητα, λατρεύουν τις σφαγές γέρων, λατρεύουν την καταδίκη των κατοίκων του κέντρου, λατρεύουν την παιδική κακοποίηση και δουλεία, λατρεύουν τα βασανιστήρια των ζώων, λατρεύουν την πρέζα, λατρεύουν την κατάντια της ιστορικής μας χώρας.
    Ηδονίζονται οι σάϊκο. Δεν υπάρχει καμιά άλλη (λογική) εξήγηση.

    • Μακεδών avatar
      Μακεδών @ popaia 20/10/2012 20:55:43

      Popaia δεν τα λεω μονο εγω.Εχει βουιξει το ιντερνετ για τα στεκια και τα ταγματα εφοδου που υποθαλπτουν οι πρυτανεις εκει μεσα χορηγωντας τους ολες τις ανεσεις.
      Ενδεικτικα:

      http://taxalia.blogspot.com/2012/10/blog-post_4452.html

      http://orthografos.blogspot.gr/2012/10/blog-post_5160.html

      Αλλα ειπαμε.Κανεις δεν τους ακουμπα.Σιγουρα εκτος των πρυτανεων και του...αυτοδιοικητου τους προστατευει κατι πολυυυυ βαθυ.

  29. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 20/10/2012 20:33:24

    Ήθελα να ήξερα, είναι δυνατόν να υπάρχουν ακόμα υποστηρικτές του λεγόμενου «πανεπιστημιακού ασύλου»; Έχει καμιά σχέση αυτό που βλέπουμε με την δήθεν ελεύθερη διακίνηση ιδεών; Αυτά είναι απλά μαθήματα καταστροφών «άνευ διδασκάλου».
    Τελικά αυτή είναι εικόνα ντροπής και τίποτα άλλο!
    Καλά έκανες αγαπητέ Φάκτορα και ανάρτησες τη διαμαρτυρία-γροθιά στο στομάχι, του Νίκου. Έχω ρίξει πολλές φορές ευθύνες στη γενιά μου για το ποιά Πατρίδα παραδώσαμε στα παιδιά μας, όμως αυτή η εικόνα με απογοητεύει και για την ποιότητα πολλών από τα παιδιά μας. Κι ούτε δέχομαι τη δικαιολογία πως αυτά τα κάνουν μόνον εξωγενείς παράγοντες! Ακόμα κι αν είναι έτσι, κάποιοι τους ανοίγουν την πόρτα και τους επιτρέπουν να τα κάνουν. Τόσο πια αυτοκαταστροφικοί είναι οι νέοι μας;

  30. Μπροστα και Δεξια avatar
    Μπροστα και Δεξια 20/10/2012 21:31:40

    Μετα απο αρκετο διαστημα απουσιας , ας σχολιασω και εγω αυτην την εικονα.
    Μια λεξη : ΝΤΡΟΠΗ.Πως αραγε φτασαμε σε αυτο το σημειο ?Μια σχολη , οπως αυτη της Ιατρικης , που υποτιθεται εχει ενα δεδομενο υψηλο πρεστιζ , να ειναι σαν σκουπιδοτοπος ?
    Την ευθυνη φερει ξεκαθαρα η Αριστερα που επι 30 χρονια ετσι εμαθε να λειτουργει και να κλεινει / ανοιγει σχολες οποτε γουσταρει , αλλα επισης και η ανυπαρκτη Δεξια που παντα κρυβοτανε μη τυχον και τις κολησουνε το αυτοκολητο του "φασιστα".
    Ντροπη και παλι ντροπη...Εαν ακομα και εντος αυτης της κρισης δεν λεμε να βαλουμε μυαλο , τοτε ΕΑΝ και ΟΠΟΤΕ βγουμε απο αυτην την κριση , αντι να ειμαστε πιο ισχυροι , θα ειμαστε 10 φορες χειροτεροι.Και η επομενη κριση οταν θα ερθει , θα μας τελειωσει.

  31. Nik avatar
    Nik 20/10/2012 23:00:30

    Αυτές οι φωτό δεν αρκούν. Για σύγκριση βάλε μια φωτό από το πρυτανείο του Πανεπιστημίου του Λονδίνουν και θα πάθεις γερό τραμπάκουλο. Και εκεί φοιτητές είναι, η βιβλιοθήκη του πανεπιστημίου στεγάζεται μέσα στο ίδιο κτίριο και έχει μεγάλη κίνηση. Αλλά η καθαριότητα είναι νοσοκομειακού επιπέδου.

    Ανθρωποι που ανέχονται να δουλεύουν καθημερινά σε τέτοιο αχούρι, τελικά αχούρι καταντάνε και τα υπουργεία και τα δημόσια γραφεία όπου μετά τις "σπουδές" τους πιάνουν δουλειά. Το χούι δεν διαλύεται δια μαγείας με την απονομή πτυχίου ή εκείνη την ανεκδιήγητη φάρσα της ορκομωσίας.

  32. Κυαίστωρ avatar
    Κυαίστωρ 20/10/2012 23:01:56

    Επειδή δεν ξέρω απο αυτά, πείτε μου (factorx) πως μπορώ να σας στείλω φωτογραφίες απο την Φιλοσοφική Σχολή του ΑΠΘ ?
    Σας παρακαλώ γιατί αυτά που βλέπετε τώρα στην Ιατρική ΔΕΝ είναι παρά κλάσμα των όσων μας περικυκλώνουν καθημερινά στο νέο αλλά και στο παλιό κτήριο.....

    • Samurai avatar
      Samurai @ Κυαίστωρ 21/10/2012 13:17:53

      Κυαίστωρ
      Στείλε μας καλύτερα μερικές φωτογραφίες από τους Ταγαράδες..
      λιγότερο θα προσβληθεί η αισθητική μας.
      Το ΑΠΘ δεν είναι το μεγαλύτερο πανεπιστήμιο των Βαλκανίων?
      Έχουμε πρωτιά.

      • Κυαίστωρ avatar
        Κυαίστωρ @ Samurai 21/10/2012 14:47:52

        Έστειλα στο φάκτορα μερικές που τράβηξα με το κινητό μου αν και είναι της Τετάρτης που μας πέρασε... Πέμπτη-Παρασκευή και ΣΚ μεσολάβησαν....
        Αύριο θα πάω πρωί πρωί, τρέμω για αυτό που θα συναντήσω.

        • Samurai avatar
          Samurai @ Κυαίστωρ 21/10/2012 16:59:50

          Κυαίστωρ δε χρειάζεται να τρέμεις..πάρε μια σκούπα και ένα φαράσι,πάρε και μια μεγάλη σακούλα απορριμάτων,και δώσε το καλό παράδειγμα.
          Εγώ αυτό κάνω εδώ και μια δεκαετία στο ''παραθεριστικό μου θέρετρο''.
          Μη σκέφτεσαι..πράξε.
          Περιμένω να δω τα αποτελέσματα των πράξεών σου.
          Μη ψάχνεις να φιλοτιμηθεί κάποιος και να σε βοηθήσει (μακάρι),η πορεία σου θα είναι μοναχική.
          Καλή εβδομάδα σου εύχομαι και καλή δύναμη.
          Τα λέμε αύριο πρώτα ο Θεός.

  33. μαρικα avatar
    μαρικα 20/10/2012 23:12:26

    ΝΤΡΟΠΗ τους.Δυστιχως το κρατος το Ελληνικο κλεινει και τα δυο ματια σε ολα
    τα πεπραγμενα που γεινουνται στον τοπο.Χωματερη εχουν καταντησει ολοι την Ελλαδα.κριμα στις ομορφιες της.Ομως αυτα συμβαινουν οταν τα παιδια μεγαλωνουν σε ενα αδικο περιβαλον.

  34. BΙΣ avatar
    BΙΣ 20/10/2012 23:47:17

    Και για να πω και πάλι ότι δεν είναι θέμα μπαχαλάκηδων αλλά των επίσημων φοιτητικών παρατάξεων:
    Είχα κάποια διδασκαλία στην πρώην ΣΕΛΕΤΕ (ή τις ΣΕΛΕΤΕ ή τα ΣΕΛΕΤΕ, τέλος πάντων, διορθώστε με) πριν λίγα χρόνια (εννοώ ότι η ΣΕΛΕΤΕ μας παραχωρούσε τις αίθουσες, δεν ήμουν διδάσκων εκεί).
    Εννοείται ότι το περιβάλλον ήταν άθλιο. Σαν αμερικανική φυλακή, όπως μου είπε Αλβανός (!) συνάδελφος (το είπε για τη Νομική της Αθήνας και τα χάλια της!!!).....
    Τελειώνοντας το μάθημα, βλέπω έναν Κνίτη να καλύπτει επιμελώς έναν ολόκληρο τοίχο με πολλές δεκάδες πανομοιότυπες αφίσες, για κάποια "εκδήλωση" (του επιπέδου που υποψιάζεστε ότι έχουν οι "εκδηλώσεις" της ΚΝΕ....). Κυριολεκτικά ταπετσαρία, όπως οι μεταξοτυπίες του Αντυ Γουόρχωλ με τη Μαίριλυν ή με τη Σούπα Campbell (τα γνωστά τενεκεδάκια). Κάτι σαν Ποπ Αρτ του σταλινισμού. Φυσικά, ο φοιτητής που τα κολλούσε δεν θα είχε ιδέα ούτε για Ποπ Αρτ, ούτε για καμία μορφή τέχνης, πλην ίσως μερικών τραγουδιών που επιτρέπεται να ακούγονται σε φεστιβάλ της ΚΝΕ (παλιά μόνο ρεμπέτικα και κάτι "εργατικά" κλαψομ... του Λάκη Χαλκιά). Ηταν κλασικός λοβοτομημένος Κνίτης και ενεργούσε σε κατάσταση υπνωτισμού. Το ίδιο παιδί, αν του έλεγε η μαμά του να μαζέψει το πιάτο του από το τραπέζι, θα σκυλοβαριόταν αφόρητα. Αλλά για το κόμμα, ήταν ένα τέλειο δουλικό.
    Τον διακόπτω ρωτώντας τον: "Συγγνώμη, αλλά τι καταλαβαίνεις που το κάνεις αυτό; Αν θέλεις να βάλεις μια ανακοίνωση, κόλλησε την αφίσα σου σε ένα σημείο. Γιατί καλύπτεις ολόκληρο τον τοίχο".
    Να σημειωθεί ότι ήμουν μόνος μου, φορτωμένος σαν γαϊδούρι με τσάντες, βιβλία, λαπτόπ κλπ, ενώ αυτός ήταν παρέα με κάμποσους ομοϊδεάτες του. Εννοώ ότι ήμουν εύκολο θύμα, θεωρητικά.
    Προς τιμήν τους δεν κινήθηκαν απειλητικά εναντίον μου, μάλλον ξαφνιάστηκαν με το θράσος μου. Μου λέει όμως ο εν κομματική υπνώσει αφισοκολητής: "Ελα αν θες, να κουβεντιάσουμε να σου εξηγήσω γιατί το κάνουμε!!!".
    Ελλάδα του 21ου αιώνα....
    Το παιδί αυτό προέρχεται από οικογένεια που το μεγάλωσε με αυτά τα ιδεολογήματα, σας το υπογράφω. Μιλάμε για μία κακή κληρονομικότητα, από την οποία, μερικοί που ξεφεύγουν (ξέρω τέτοιους), μιλάνε με σιχαμάρα για αυτήν. Αλλά αυτοί είναι λίγοι.
    Το μαγαζί δεν φτιάχνει, αγαπητοί. Το μαγαζί θέλει γκρέμισμα. Η "θετική βαρβαρότητα¨ που έλεγε ο Walter Benjamin...

    • Samurai avatar
      Samurai @ BΙΣ 21/10/2012 13:02:13

      ΒΙΣ
      Δημοτικό,γυμνάσιο,λύκειο,πανεπιστήμιο.
      Που παράγεται παιδεία μπορείς να μου πεις?
      Έκτροπα (καλύτερα να μην επεκταθώ σε λεπτομέρειες) γίνονται πλέον
      ακόμα και στα δημοτικά σχολεία.
      Τα πανεπιστήμια είναι η ''πεμπτουσία''της ξεφτίλας του εκπαιδευτικού
      μας συστήματος.
      Θα έπρεπε κατά τη γνώμη σου να αρχίσουμε το γκρέμισμα από αυτά, ή
      από τα δημοτικά σχολεία?
      Οι προαναφερόμενοι χώροι είναι μία απέραντη χωματερή κι εμείς εκεί στέλνουμε τα παιδιά μας για να γίνουν καλύτερα..

  35. DebbyTant avatar
    DebbyTant 21/10/2012 04:38:22

    Στο δημοτικο γυμνασιο λυκειο τα ελληνοπουλα χαρασουν τα θρανια μουτζουρωνουν βιβλια τοιχους. Τα ιδια κ στα πανεπιστημια. Στις καφετεριες δεν ασχημονουν.

    • Μαρία avatar
      Μαρία @ DebbyTant 21/10/2012 17:23:28

      Ενώ αντίστοιχα στο εξωτερικό μαθαίνουν από το νηπιαγωγείο να σέβονται την δημόσια περιουσία!!

  36. Προκόπιος avatar
    Προκόπιος 21/10/2012 10:03:14

    Στείλτε τις φωτογραφίες στο προσωπικό Email στον "αρχικαταληψία Τσίπρα" να ευχαριστηθεί. Να καμαρώσει και να φωνάξει. "Ο αγώνας μουτώρα δικαιώνεται". Α ναι. Να στείλλει και μήνυμα συμπαράστασης!

  37. Αρίστη avatar
    Αρίστη 21/10/2012 14:40:47

    Δεν μπορώ άλλο να ακούω μαλ****** από οποιονδήποτε "πολιτικοποιημένο" φοιτητή - είτε ΔΑΠίτη είτε αριστερό είτε ό,τιδήποτε!!!!!! Μόνο για να δείχνουμε το δάχτυλο είμαστε καλοί! Κάτι που μαθαίνει ο άνθρωπος να κάνει από τους πρώτους 12 μήνες ζωής... Αν έμενε μόνο σε αυτό ένα μωρό/παιδί για να αποκτήσει αυτό που θέλει, τότε δύσκολα θα επιβιώσει... αν λοιπόν πιστεύετε ότι με το να προσπαθούμε να βρούμε τον υπαίτιο θα καταφέρουμε κάτι, πλανάστε...... και λυπούμαι αν εμμένετε σε αυτόν τον τρόπο απλής αναγνώρισης ενός προβλήματος και όχι εύρεσης λύσης....

    Ε Λ Ε Ο Σ!!!!!! Μόνο να βρίζω μου βγαίνει για το πώς έχετε καταντήσει τη νεολαία μας...... Ο πολιτισμός (και η παιδεία, είτε ιδιωτική είτε δημόσια) δεν έχει να κάνει με το αν είσαι αριστερός, δεξιός ή δε ξέρω κι εγώ τι (ίσως παίζει ρόλο αν είσαι φασίστας - γιατί απλά δεν είσαι πολιτισμένος, ελεύθερα σκεπτόμενος άνθρωπος σε αυτή την περίπτωση)

    Θες να αλλάξεις τις παραπάνω εικόνες;;; Ξεκίνα από τον εαυτό σου.... Βρίσκεις την παιδεία (και τους χώρους όπου αυτή πραγματοποιείται) πραγματικά ιερή;;;; Τότε αντί να αερολογούμε και να περιμένουμε από δε ξέρω κι εγώ ποιον φορέα να κάνει κάτι, ας δραστηριοποιηθούμε μέσω του εθελοντισμού να βελτιώσουμε την εικόνα...

    Ο πολιτισμός ξεκινά από το σπίτι μας... όχι από την εφημερίδα που διαβάζουμε....

    • Samurai avatar
      Samurai @ Αρίστη 21/10/2012 17:04:21

      Συμφωνώ φίλη Αρίστη.
      Προέτρεψα δε και το νεαρό Κυαίστωρ να κάνει αυτό που κάνουμε στα σπίτια μας.
      Καθαριότητα.Κλειστό το στόμα,φαράσι, σκούπα,σακούλα και καλή δύναμη.

    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ avatar
      ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ @ Αρίστη 22/10/2012 16:27:05

      Αρίστη ίσως πας εσύ με όσους θα βρεις πιστούς ζηλωτές για να «καθαρίσεις» ότι «βρωμίζουν» οι άλλοι. Εγώ πάντως και μόνιμα να έμενα στην Ελλάδα δεν θα συμμετείχα. Δέκα ηθικοί και ευφυείς αποφασισμένοι, όπως εσύ, να «καθαρίζουν» και ένας πίσω τους ακολουθώντας να «βρωμίζει» δεν τον προλαβαίνουν ποτέ. Εκτός και αν τον απομονώσουν ή αδρανοποιήσουν οπότε και θα παρανομήσουν. Ο μόνος που μπορεί να «καθαρίζει» για όλους και να αδρανοποιεί κάθε αντικοινωνική και παράνομη δράση είναι η Ανεξάρτητη Δικαιοσύνη με τους νόμους της όταν διαφθορά και παρέμβαση εντός της είναι στοιχεία άγνωστα. Στην Ελλάδα δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο, άρα συνηθίστε να συνυπάρχετε με το αφόρητο άλγος της εξαθλίωσης.

  38. Έλλην avatar
    Έλλην 21/10/2012 15:06:20

    Οποίος έχει φοιτήσει σε ελληνικό πανεπιστήμιο γνωρίζει καλά οτι η προέλευση των βανδαλισμων ειναι εξωπανεπιστημιακή κυρίως. Η ευθύνη ανήκει ξεκάθαρα στην πρυτανεία που δεν παίρνει την αυτονόητη απόφαση να προφυλάξει το πανεπιστήμιο απο τους καταστροφείς. Δεν ειναι δυνατόν να μπαίνει οποίος θέλει μέσα ανενόχλητος και να μολύνει έναν ιερό χώρο. Χωρίς φύλαξη πως να μην καταστρέφεται η δημόσια περιουσία; Επαφιομεθα στην ευαισθησία του κάθε κακοποιού στοιχείου;

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Έλλην 21/10/2012 16:06:49

      Εδώ κάνεις ένα μεγάλο λάθος. Είναι κυρίως ενδοπανεπιστημιακή η προέλευση των καταστροφών, από υποτιθέμενους φοιτητές.

      • Samurai avatar
        Samurai @ ΒΙΣ 21/10/2012 18:48:36

        Αποφασίστε επιτέλους ! !

    • Samurai avatar
      Samurai @ Έλλην 21/10/2012 17:14:25

      Εσείς που τα βλέπετε όλα αυτά (και είστε οι περισσότεροι υποθέτω) τι κάνετε?
      Οι εξωπανεπιστημιακοί δεν ενοχλούνται από τη χαοτική κατάσταση που
      επικρατεί..εννοείται.
      Εσείς οι υπόλοιποι τι κάνετε?
      Θα σου πω εγώ.Ρίχνετε τις ευθύνες στους άλλους τρώγοντας το σκουπιδαριό,τους βανδαλισμούς,τους τσαμπουκάδες στη μάπα.
      Ισχύει και για σένα το ίδιο.Σκούπα,φαράσι,σακούλα.
      Προσπάθησε να πείσεις κι άλλους συμφοιτητές σου,να ακολουθήσουν το παράδειγμά σου.
      Κάθε αρχή και δύσκολη.
      Η χωματερή έχει γεμίσει πια.Καταλάβετέ το επιτέλους ότι δε χρειάζεστε σκουπίδια.Τα σκουπίδια τα πετάμε,δεν τα κρατάμε για να μας κάνουν παρέα.(Δες το μεταφορικά ή κυριολεκτικά,όπως θέλεις).
      Φιλικά πάντα.

    • Μαρία avatar
      Μαρία @ Έλλην 21/10/2012 17:19:00

      Προσωπικά φοιτώ σε ελληνικό πανεπιστήμιο και οι βανδαλισμοί ειναι από ΕΝΔΟΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥΣ!! Ενα παράδειγμα: στην καταμέτρηση ψήφων μια συγκεκριμένη παράταξη είναι με καδρόνια και σπάνε τα καθίσματα στο αμφιθέατρο!!!

      • Samurai avatar
        Samurai @ Μαρία 21/10/2012 18:44:36

        Καδρόνια?
        Τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει..

        • Samurai avatar
          Samurai @ Samurai 21/10/2012 18:47:25

          Μαρία.
          Πες μας σε παρακαλώ και τη συγκεκριμένη παράταξη,για να μας φύγει η απορία..
          Και το πανεπιστήμιο που φοιτείς για να μας φύγει και η άλλη απορία.

  39. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 21/10/2012 20:08:37

    Για μένα το πρόβλημα είναι διαχρονικα προβλημα ηγεσίας. Από τις πρυτανικές αρχές μέχρι τους προέδρους των σχολών. Η κληρονομιά της χούντας και η κατάρα της είναι η αβουλία και η απραξία των εκάστοτε αρχών-μην μας πουν αντιδραστικούς και φασίστες, ποιοί ; οι φασίστες κυρίως της άρρωστης αριστεράς που εχει καταφέρει να ταυτίσει την ελευθερία με την ασυδοσία.

  40. αποκατάσταση avatar
    αποκατάσταση 21/10/2012 21:43:23

    Πάντως υπάρχουν πανεπιστήμια όπως του Πειραιά και το Χαροκόπειο που προσωπικά δεν έχω δει τα χάλια που αναφέρετε. Μην πάνε όλα στην πυρά. Βλέπω καθηγητές που κάνουν κανονικό μάθημα με ζήλο. Βέβαια στου μεν Πειραιά η ΔΑΠ κυριαρχεί και οι αριστερές παρατάξεις είναι αδύναμες, στο δε άλλο οι παρατάξεις απουσιάζουν...

  41. ^_^ avatar
    ^_^ 22/10/2012 01:30:15

    Τώρα, ότι και να πούμε είναι λίγο...
    Οι εικόνες δεν τα δείχνουν όλα! Φανταστείτε την έκπληξή μου όταν πρωτομπήκα στη σχολή! Περίμενα και εγώ ένα ευρωπαϊκό πανεπιστήμιο, αντάξιο σε κτηριακές εγκαταστάσεις με το κύρος των επιστημόνων που βγάζει... Αντί για αυτό: σκουπίδια, αφίσες, γκράφιτι κάθε λογής, συνθήματα, άβαφοι τοίχοι...
    Πραγματική απογοήτευση!
    Είναι δυνατόν;;; Παλεύουμε τόσα χρόνια να μπούμε σε ένα πανεπιστήμιο και να έχει αυτή την εικόνα;;; Κάθε άλλο παρά σε προϊδεάζει θετικά και σε κρατά συγκεντρωμένο στο στόχο σου: να βγεις από εκεί με γνώσεις και εφόδια επιστήμονα.
    Και όπως προείπα, αυτά είναι λίγα μπροστά στην πραγματική εικόνα... Και η δική μας σχολή είναι από τις καθαρότερες και πιο "ήρεμες" του ΑΠΘ....
    Ακόμη χειρότερη είναι η κατάσταση στο αμφιθέατρο του ανατομείου, όπου αναγκαστήκαμε να προσπαθούμε να διακρίνουμε οστά, συνδέσμους και αρθρώσεις ανάμεσα στο επίτηδες τοποθετημένο στον τοίχο των προβολών "ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ", για το οποίο, απ'ότι έμαθα, ο/η δημιουργός ήταν ιδιαίτερα περήφανος/η. Κατόρθωμα!! Τώρα δεν θα μπορούμε να βλέπουμε!!
    Για τους γύρω τοίχους, δεν το συζητώ... έχουν πέσει αλλεπάλληλες φορές θύματα των "καλλιτεχνών" και των "αφυπνισμένων" νέων εντός και εκτός της σχολής μας....

    Αυτό που δεν έχουν καταλάβει οι περισσότεροι φοιτητές είναι οτι ο χώρος της σχολής είναι και δικός τους χώρος! είμαστε περίπου 5 ώρες την ημέρα εκεί, οπότε οφείλουμε, αν σεβόμαστε τον εαυτό μας, να σεβόμαστε και το χώρο που διδασκόμαστε, τον χώρο που πρακτικά περνάμε όλη τη μέρα μας!
    Το να δυσκολεύουμε τη ζωή μας, να καταστρέφουμε τους τοίχους σε ένδειξη "πνευματικής ανησυχίας" ή να βρομίζουμε το χώρο είναι καθαρά ανούσιο, έως και χαζό!
    όσο για την βρωμιά που επικρατεί (θα είδατε τους κάδους και τα σκουπίδια στις φωτογραφίες) ευθύνεται κυρίως το προσωπικό καθαριότητας που απεργεί τις τελευταίες....μερες! (άραγε να δούλεψε ποτέ από τότε που αρχίσαμε τα μαθήματα? )
    Κωμικοτραγική η εικόνα να περνάμε με τις φρεσκοσιδερωμένες και πεντακάθαρες λευκές ποδιές μας πάνω από σωρούς σκουπίδια για να κάνουμε εργαστήρια βιοχημείας...
    Και όλα αυτά στη σχολή που διδάσκει την υγιεινή, την καθαριότητα, την πρόληψη και αποφυγή νοσημάτων....
    και όλοι αδιαφορούμε....γιατί κανείς δεν έχει να διαθέσει 7-8 ωρες για γενική συνέλευση! όταν τελειώνει στις 12:30, τρίτη βράδυ και τετάρτη έχει μάθημα......
    Και επιτέλους, ας σοβαρευτούμε με αυτές τις καταλήψεις!!! Ο,τι γίνεται, αμέσως να κλείσουμε το πανεπιστήμιο...
    Χάλι στο χώρο, χάλι και στις ιδεολογίες.... άμα δεν ενδιαφερόμαστε εμείς οι ίδιοι να βελτιώσουμε την ποιότητα της εκπαίδευσής μας με μέσα δημοκρατικά (βλέπε διάλογος, όχι κατάληψη), αλλά και το χώρο μας τότε πώς να ενεργήσει η ίδια η πολιτεία για να τα βελτιώσει!?
    Και κάτι εξαγγελίες των φοιτητικών παρατάξεων, τύπου "να δίνονται δωρεαν οι εργαστηριακοί οδηγοί (που υπάρχουν και για "κατέβασμα" στο elearning της σχολής) που η εκτύπωσή τους κοστίζει 2000, αλλά δεν τα διαθέτει το ΑΠΘ, μήπως θα πρέπει να αλλάξουν λίγο; Μήπως λοιπόν με τα 2000 ευρώ να βάψουμε τους τοίχους; να καθαρίσουμε όλοι μαζί τον σκουπιδότοπο που λέμε πανεπιστήμιο; Να βελτιώσουμε την εικόνα της σχολής μας, ώστε να ταιριάζει με το επίπεδο των σπουδών μας;
    Ή μήπως έτσι ενοχλούμε τους "καλλιτέχνες" μας και τους δίνουμε λευκό καμβά για νέα "εργα";;

  42. GeorgeS avatar
    GeorgeS 22/10/2012 02:52:16

    Είναι λυπηρό αλλά δυστυχώς όποιος έχει χρήματα θα στείλει το παιδί του αγλλία ή
    αμερική, μπορούμε να σφαζόμαστε για ώρες εδώ όμως δεν εχει νόημα, καμία εταιρεία δεν θα προσλάβει κάποιον από ελληνικό πανεπηστήμιο αν υπάρχουν υποψήφιοι με πτυχία από σχολές εξωτερικού καί αύτα είναι τα ωμά δεδεμένα μας αρέσουν δεν μας αρέσουν .

  43. PenelopeS avatar
    PenelopeS 24/10/2012 22:12:16

    Να ενημερωσω οτι η ιατρικη Λαρισας δεν ειναι αυτη που νομιζετε(επειδη ειδα ενα προηγουμενο σχολιο που αναφεροταν στην προσοψη του κτιριου της ιατρικης Λαρισας).Το εν λογω κτιριο ειναι η παλια ιατρικη και εδω και λιγα χρονια χτιστηκε καινουριο διπλα στο πανεπιστημιακο νοσοκομειο.Κριμα που ειναι σε τετοια κατασταση η ιατρικη της Θεσσαλονικης..ελπιζω να μη γινει ετσι και της Θεσσαλιας σε λιγα χρονια :(

  44. Κώστας Χ avatar
    Κώστας Χ 29/10/2012 17:07:02

    Εγώ τα βλέπω να είναι όλα μια χαρά. ΄Ο,τι πρέπει για να σπουδάζουν τα Ελληνόπουλα και να προκόβουν στη ζωή τους. Ο χώρος σε εμπνέει για μάθηση. Γι αυτό και τα Πανεπιστήμια της Ελλάδας είναι ανάμεσα στα πρώτα-πρώτα στον ευρωπαϊκό και διεθνή χώρο! Από τέτοια πανέμορφα κτήρια βγαίνουν πανεπιστήμονες και μάλιστα αριστερής ιδεολογίας, ασύγκριτοι στον κόσμο! δεν είναι τυχαίο εξάλλου ότι όλα τα Πανεπιστήμιά μας ,με πρώτα και καλύτερα τα παραπάνω εικονιζόμενα, ταιριάζουν απόλυτα με τη σημερινή ανθηρή πολιτικοοικονομική και πολιτιστική κατάσταση της χώρας μας. Ανθηρά Πανεπιστήμια, ανθηρή η Ελλάς! Ζήτω η Ελλάς!! Ζήτωωωωωωωωωωω!! Ζήτω τα ελληνικά Πανεπιστήμια με τους άριστους φοιτητές μας που ανεβάζoυν καθημερινά την Ελλάδα υψηλότερα! Ζήτωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!

  45. Γιωργος Καλφοπουλος avatar
    Γιωργος Καλφοπουλος 30/10/2012 10:23:13

    Ειμαι 70ρης,αποφοιτος ξενου πανεμιστημιου υποβαθμισμενης χωρας, τετοια καταντια δεν εζησα ουτε εκει.... Ενα εχω να πω σε ολους.... Στα χερια σας θα παραδοσουμε την υγεια μας ????

  46. normal avatar
    normal 14/01/2013 14:13:48

    μια απο τα ιδια τα σχόλια, ο καθένας μπαίνει να πει τον καημό του..
    ο νεοδημοκράτης-πασοκτσής μπαίνει να κατηγορήσει το ΣΥΡΙΖΑ γιατί του τρώει τις ψήφους. ο χρυσαυγίτης μπαίνει να κατηγορήσει την αριστερά επειδή ο χίτλερ "έφαγε" πόρτα από την ιστορία σε αντίθεση με τον Στάλιν, κι όλοι μαζί αναρωτιόμαστε γιατί τελικά πάει τόσο ΣΚΑΤΑ αυτή η χώρα..!
    επειδή έχω φοιτήσει σε κάποιοι από τα ελληνικά εκαπιδευτικά ιδρύματα θα πω μόνο ένα πράγμα.. όταν πάρουμε χαμπάρι ότι το πολιτικό σύστημα ΘΕΛΕΙ τα κομματόσκυλά του στα ΑΕΙ-ΤΕΙ, ίσως τότε διορθωθεί κάτι!
    όποιος έχει σπουδάσει στην Ελλάδα, μπορεί ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ να παρατηρήσει το πάρε-δώσε που γίνεται με τις ευλογίες των (μέχρι πρότινος) "μεγάλων κομμάτων" κι όχι μόνο..!
    αν σας φαίνεται παράλογο το ότι ο 18άρης του σήμερα, βλέποντας το μέλλον του καταδικασμένο πριν καν ο ίδιος προσπαθήσει να το χτίσει, τρελαίνεται και θέλει να τα σπάσει και να τα καταστρέψει όλα, τί να πω.. μάλλον ζείτε σε κάποια άλλη τέλεια κοινωνία που δεν αντιλαμβάνομαι..
    και τί να το κάνει που αυτά τα πληρώνει ο πατέρας του, όταν ο ίδιος ο πατέρας του, ψηφίζοντας πασοκ-νδ τόσα χρόνια, προκάλεσε το "θάνατο" των όποιων ονείρων του..
    δε συμφωνώ φυσικά με τους βανδαλισμούς αλλά πιο πολύ λυπάμαι, γιατί ξέρω πως στη θέση που βρίσκομαι εγώ σήμερα, στα 30 μου, χωρίς δουλειά και χωρίς ορατή ελπίδα, να πληρώνω λάθη και κλεψιές άλλων και να με έχουν καταδικάσει σε μια "ζωή χωρίς ζωή", θα έρθει σε λίγα χρόνια και η βαφτισημιά μου που σήμερα είναι 18 και θα μπορούσε να είναι ένα από αυτά τα παιδιά που το έκαναν αυτό..
    περαστικά μας....
    υ.γ. το άσυλο το θυμούνται μόνο όταν θέλουν να προβοκάρουν τις γιορτές του πολυτεχνείου και τις πορείες φυσικά..πολύ τυχαία για να είναι αληθινά.. και προφανώς δεν είμαι σίγουρη αν ΚΑΙ ΑΥΤΑ δεν είναι έργα των γνωστών-γνωστών κομματικών τους παιδιών..

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.