30/03/2009 21:28
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ελλάδα είναι μόνo… το Κολωνάκι!

Πριν από δυο μέρες έγινε επίθεση με βαριοπούλες στην Τσιμισκή. Ναι ήταν κουκουλοφόροι

Που δεν μάσησαν από την ποινικοποίηση της κουκούλας.

Ακούσατε κάτι; Έπεσε ο τρόμος πάνω από την Ελλάδα; Βρήκαν τα κόμματα να κάνουν δηλώσεις Ο κ Καρατζαφέρης η κυρία Λουκά ο κύριος Παπακωνσταντίνου να τρομοκρατήσει

Έγινε καινούργιο σχέδιο στην αστυνομία;

Πήραν τίποτα παπάκια;

Είχαμε ζωντανές συνδέσεις και τον Κ Σόμπολο να ψάχνει στις Τζαμαρίες;

Τρομοκρατημένοι αυτόπτες μάρτυρες στις κάμερες;  Κουβέντα για κουκούλες φουτεράκια κλπ.

Φοβερά πάνελ κατά της Βίας και της τρομοκρατίας; Οκτάστηλα σε εφημερίδες,

Αποζημιώσεις;

Όχι

Γιατί Ναι!  Τελικά Ελλάδα είναι μόνο το κολωνάκι

http://papaioannou.wordpress.com/

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 30/03/2009 21:34:15

    Και επίσης διότι εντός ημερών θα πάθουμε ολική ανοσία. Τώρα ακόμη έχουμε μερική.
    Είναι όπως κάποτε που ένας θάνατος από ηρωίνη γινόταν πρώτο θέμα στις εφημερίδες και στα καφενεία. Σήμερα δεν αναφέρονται καν οι πάρα πολλοί καθημερινοί θάνατοι από ναρκωτικά. Το ίδιο πράγμα συμβαίνει και θα συμβεί και με τους κουκουλοφόρους και με το κοινό ποινικό έγκλημα. Αλίμονο στα παιδιά μας...

  2. Κανείς avatar
    Κανείς 30/03/2009 21:44:49

    Πληρης πολιτικος Μιθριδατισμος. Αξια τα (ξενα)λεφτα σας κ.κ. Ρεπουση, Λιακο, Κουλουρη, ΜΜΕ και λοιποι ...προοδευτικοι μας.

    το πιο κατω αρθρο του Χ. Τσουκα μας καλυπτει;

    * Επιτηρείτε εξετάσεις στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Μια ομάδα ατόμων με αποκριάτικη αμφίεση εισβάλλει στην αίθουσα, πετάει γιαούρτια, βιαιοπραγεί εναντίον σας, και αποχωρεί («Καθημερινή», 5/3/09).
    * Μιλάτε σε ημερίδα που διεξάγεται σε κτίριο του Πανεπιστημίου Αθηνών. Εισβάλλει ξαφνικά μια πολυμελής ομάδα μασκοφόρων, κραυγάζει, πετάει μπογιές, σας κλωτσά και σας τραυματίζει («Ελευθεροτυπία», 19/2/09).
    * Μόλις έχετε αποβιβαστεί από τον ηλεκτρικό στην Κηφισιά, όταν μασκαράδες (κυριολεκτικά) σπάνε τα παράθυρα του συρμού και αρχίζουν να ρίχνουν μολότοφ. Εννέα βαγόνια καταστρέφονται.
    * Είστε ιδιοκτήτης καταστήματος στο Κολωνάκι. Ο κύριος που κοιτάζει τη βιτρίνα σας δεν είναι υποψήφιος πελάτης, αλλά μασκοφόρος που αρχίζει να σπάει την τζαμαρία με λοστό («Καθημερινή», 14/3/09).
    * Τυχαίνει να είστε μετανάστης, ιδιοκτήτης εστιατορίου στα Εξάρχεια. Μια παρέα 35 ατόμων τρώει και πίνει, αλλά αρνείται στο τέλος να πληρώσει το λογαριασμό («Καθημερινή», 15/2/09).
    * Πηγαίνετε στη Λυρική Σκηνή να απολαύσετε την όπερα «Ρούσαλκα». Εκπληκτος βλέπετε μουσικούς της Λ. Σ. να διαμαρτύρονται για ένα ομοφυλοφιλικό φιλί στην παράσταση. Την επομένη, μια ομάδα ακτιβιστών ομοφυλοφίλων εισβάλλουν στη Λ. Σ., στη διάρκεια της παράστασης, προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για την «ομοφοβία» των μουσικών της Λ. Σ. .

    Κανένα από τα παραπάνω περιστατικά δεν είναι προϊόν μυθοπλασίας, αλλά «ωμά γεγονότα». Δεν... αποτελούν μεμονωμένες εξαιρέσεις, όλο και κάτι παρόμοιο (κι ακόμη χειρότερα) συμβαίνει με ανησυχητική συχνότητα εδώ και αρκετούς μήνες. Το δράμα της χώρας δεν είναι μόνο η άνοδος της εγκληματικότητας, η αναβίωση της τρομοκρατίας, η διαφθορά και τόσα άλλα, αλλά κάτι πολύ χειρότερο: η κατάρρευση της κοινής λογικής.
    «Μα υπάρχει κοινή λογική;» αναρωτιούνται οι σύγχρονοι σοφιστές. Οχι, η κοινή λογική είναι ένα «βολικό κατασκεύασμα» υπαινίσσεται ο έγκριτος αρθρογράφος κ. Π. Μπουκάλας.Αν όμως δεν υπάρχει κοινή λογική, πώς εξηγείται ότι εκατομμύρια Ελληνες γελούν με τα αστεία του Λαζόπουλου, ότι η Βουλγαράκειος δήλωση πως «ό, τι είναι νόμιμο είναι και ηθικό» συνάντησε την καθολική αποδοκιμασία, ότι το σκάνδαλο του Βατοπεδίου εξόργισε το πανελλήνιο; Γιατί πληρώνουμε το λογαριασμό στο εστιατόριο, γιατί δεν κραυγάζουμε στο θέατρο ή δεν βάζουμε φωτιά στο τρένο; Τι είναι αυτό που μας κάνει να έχουμε μια λίγο – πολύ κοινή αίσθηση, ένα common sense, έναν κοινό προσανατολισμό στις δραστηριότητές μας;
    Η κοινή αίσθηση, ο κοινός νους, δεν αποτελεί απλώς ένα άθροισμα ατομικών αντιλήψεων. Οπως ο Καντ γνώριζε πολύ καλά, υπάρχει κάτι μη υποκειμενικό ακόμα και στην πιο υποκειμενική εμπειρία, στο μέτρο που αυτή διαμεσολαβείται από μια κοινή γλώσσα. Δεν υπάρχει κοινωνία χωρίς κοινή λογική, χωρίς sensus communis. Η κοινή λογική είναι μια μοναδικά ανθρώπινη «έκτη αίσθηση», γράφει η Χάνα Αρέντ, η οποία «χρειάζεται για να συνέχει τις πέντε αισθήσεις μου και να συνταιριάζει τις εντυπώσεις που κομίζουν οι ιδιωτικές αισθήσεις μου με έναν κοινό κόσμο που τον μοιράζονται άλλοι». Αποκτούμε την κοινή λογική μετέχοντας στον κοινό λόγο και τις κοινές πρακτικές της κοινότητας.
    Χωρίς την κοινή λογική δεν μπορούμε να διεκπεραιώσουμε ούτε την απλούστερη πράξη, να παραγγείλουμε λ. χ. έναν καφέ. Συνειδητοποιούμε την κοινή λογική όταν λείπει. Αν δυσκολευτείτε να μετάσχετε σε μια τελετή τσαγιού στην Ιαπωνία είναι διότι δεν διαθέτετε την κοινή αίσθηση των γηγενών, χάρις στην οποία η ροή της τελετής είναι όχι μόνον απρόσκοπτη, αλλά απολύτως φυσιολογική. Ο κόσμος της κοινής λογικής, παρατηρεί ο Γιούργκεν Χάμπερμας, απαρτίζεται από ένα «απόθεμα αυτονόητων, ακλόνητων πεποιθήσεων, από τις οποίες οι συμμέτοχοι στην επικοινωνία αντλούν στην επικοινωνία τους».
    Η γνώση και η επι-κοινωνία προϋποθέτουν την κοινωνία. Πριν ακόμα αποκτήσουμε γνώση, ανήκουμε κάπου – σε μια κοινωνία, μια κουλτούρα, μια εποχή. Πρώτα μαθαίνουμε ότι δεν αγγίζουμε τη φωτιά και κατόπιν αναλύουμε τη χημεία της. Πρώτα μαθαίνουμε να πληρώνουμε το λογαριασμό στο εστιατόριο, να σεβόμαστε τον δάσκαλό μας, να αγαπούμε το σχολείο μας, να μην καταστρέφουμε την περιουσία των άλλων, να πληρώνουμε τα χρέη μας, να τηρούμε τους νόμους, και μετά προβληματιζόμαστε για τις πρακτικές αυτές.
    Η πληθώρα των περιπτώσεων ανομίας στη σημερινή Ελλάδα (τόσο από πολίτες όσο και από θεσμικούς φορείς και το κράτος) φανερώνει την κατάρρευση του αυτονόητου, την όλο και μεγαλύτερη διάβρωση του sensus communis. Για μια σύγχρονη χώρα, ο δημόσιος λόγος μας είναι καθηλωμένος στα προφανή, συζητάμε με πάθος θέματα που σπάνια απασχολούν μια προηγμένη κοινωνία, είμαστε θλιβερά πίσω. Το ριζοσπαστικότερο πολιτικό πρόταγμα στην Ελλάδα, σήμερα, είναι η επανάσταση της κοινής λογικής. Την υποστηρίζει κανείς;

  3. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 30/03/2009 21:55:35

    @2 Έχεις ακούσει πολλές συζητήσεις για την Hannah Arendt στα μεσημεριανά πάνελ; Εκεί είναι που σφυρηλατείται η νεοελληνική common sense ή το κοινό αίσθημα ή κοινή ηθική κλπ. Πάπαλα φίλε μου...

  4. the world is a ghetto avatar
    the world is a ghetto 30/03/2009 21:55:45

    ΨΗΦΙΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ

    Το MSNBC πραγματοποιεί μία έρευνα για το αν η Γενοκτονία των Αρμενίων θα
    πρέπει να αναγνωριστεί από τις ΗΠΑ ή όχι. Μόλις λίγα λεπτά πριν τα
    αποτελέσματα είχαν ως εξής: "Ναι" 20%, "Όχι" 80% !

    Οι Τούρκοι έχουν κινητοποιήσει μία παγκόσμια εκστρατεία για την μη
    αναγνώριση της Γενοκτονίας (να ψηφίσουν "Όχι" στην έρευνα) αλλά εμείς δεν θα
    πρέπει να τους το επιτρέψουμε. Η Γενοκτονία των Αρμενίων αποτελεί ένα
    ιστορικό γεγονός, μεταξύ άλλων από τους Τούρκους ενάντια στην Ανθρωπότητα,
    και θα πρέπει οπωσδήποτε να αναγνωριστεί.

    Παρακαλώ πολύ ψηφίστε "ΝΑΙ" (YES) στην ακόλουθη σελίδα και προωθήστε αυτό το
    μήνυμα σε όποιον γνωρίζετε.

    http://www.msnbc.msn.com/id/21253084

  5. saaladin avatar
    saaladin 30/03/2009 22:37:42

    προφανώς κύριε Ούτις[’κανείς’ στον Ομηρο]δεν πεινάσατε,δεν μείνατε άνεργος,και βεβαίως σας ’εμαθαν’ να σέβεσθε τις περιουσίες των ’άλλων’ στο Κολωνάκι ή στη Τσιμισκή.Ομως το πάρτυ,αυτό που έστησαν δεκάδες χρόνια σ αυτή την όμορφη,έρμη χώρα τα λαμόγια των Χρηματιστηρίων της Εθνι-κάφρο-νας Τάξης, βρίσκεται στο τέλος του.Μείνετε στον καναπέ σας κι απολαύστε το finale της απληστίας,με ευλογημένη βία[όπως έλεγε κιο Μαρά...]

  6. ΑΓΡΑΦΑ avatar
    ΑΓΡΑΦΑ 30/03/2009 22:39:10

    Τωρα καταλαβατε οτι μονο το κολωνακι ειναι Ελλαδα?
    Εγω θα ελεγα (οσο κοινοτυπο και αν ειναι) οτι μονο η Αθηνα (ισως οχι ολη) ειναι Ελλαδα!

    Ποσα χρηματα πηγαινουν στην "αναπτυξη" της πρωτευουσας?
    Το μετρο εγινε με χρηματα των "Αθηναιων"?
    Ποσα αλλα αναπτυξιακα εργα εχουν ακυρωθει σε ολη την Ελλαδα για να φτιαχτουν οι δρομοι της Αθηνας?

    Αλλα τι να πεις για ενα κρατος που φτιαχνει μετρο και τραμ (ποσο ρευμα καιει??) αλλα ολο το υπολοιπο σχεδον σιδηροδρομικο δικτυο ειναι απο την εποχη του Τρικουπη!

  7. papioannou avatar
    papioannou 30/03/2009 22:43:22

    Χαιρετόζω αγωνιστικά.

  8. Περίεργος avatar
    Περίεργος 30/03/2009 22:44:46

    Όλα αυτά πράγματι έτσι είναι. Αλλά όμως πάντα έτσι ήταν!
    Είναι η Ελλάδα του “Ξέρεις ποιος είμαι εγώ ΡΕ;”
    Στο τέλος του δρόμου είμαστε μια απίστευτα συντηρητική κοινωνία που απλώς θεωρεί ότι ορισμένα πράγματα είναι δικαίωμά της.... Το παράνομο παρκάρισμα για παράδειγμα ! 'Ολοι το θεωρούμε δικαίωμά μας .
    Τελευταία λοιπόν θεωρείται αποδεκτό ότι τα παιδιά των 15 ετών θα ξεθυμάνουν την εφηβεία τους κάνοντας τέτοιου είδους επιδρομές και επανάσταση μέχρι τα 20 οπότε κάποιος θα “τους βρει” μία δουλειά και θα μπουν στο “μαγκανοπήγαδο” ...
    Αυτοί είμαστε εμείς οι Ελληνες ......

  9. isnogood avatar
    isnogood 30/03/2009 22:49:32

    Έχω πάθει τώρα ένα κάτι με το ποστ...

    Σιγά τα ωά
    Πορείες στην Τσιμισκή έκανα κι εγώ, ΣΤΑ ΠΟΛΎ ΝΙΑΤΑ ΜΟΥ ΟΜΩΣ (15ΧΡΟΝΟ τσογλάνι)
    Πότε με τον Άρη και πότε με τον ΠΑΟΚ.
    (Δεν με ένοιαζε καθόλου:))
    Αυτό που θέλαμε με την παρέα μου ήταν να σπάμε βιτρίνες.
    Τότε δε φοράγαμε κουκούλες, αλλά μικρή η λεπτομέρεια.
    Απλά τότε δεν υπήρχε ιδιωτική τηλεόραση για να μας τα πρήζει.
    Αυτή είναι η διαφορά.
    Και την Αθήνα και τον Πειραιά τον σπάγαμε για πλάκα. Ρωτάτε τους περιπτεράδες τι πάθαιναν όταν περνάγαμε...
    Δεν είχε όμως κανάλια και λίνκ και λοιπές σημερινές παπάρες.
    Τι να λέμε τώρα.
    Απλά ήμασταν έφηβοι και είχαμε αρχηγό το ΜΑΝΑΒΗ.
    Ρωτάτε κανένα μπάτσο να σας πει για ΜΑΝΑΒΗ στην Τούμπα.
    Μετά μεγαλώσαμε...κάναμε οικογένεια, χοντρύναμε και πετάμε και κανένα μπινελίκι που και που σε κανέναν...κουκουλοφόρο.
    Όπως και να το κάνουμε, η κουκούλα είναι αδελφίστικη απο ...θέση.
    Αναρχικός ...κρυφός με κουκούλα γίνεται;
    Όχι!
    Εμείς τότε ήμασταν πιο αρσενικοί.
    Αλλά είπαμε, μεγαλώσαμε γρήγορα και γίναμε μέχρι και ...ΟΝΝΕΔΙΤΕΣ!
    Και εκεί τα σπάγαμε, αλλά πιο ...κόσμια.
    Στις αφισοκολλήσεις με τους ΠΑΣΟΚΟΥΣ.
    Δεκαετία 80.
    Άλλα κόλπα.
    Τι να πεις...
    Αλλά είπαμε...μεγαλώσαμε!

    Αποκτήσαμε common sense...

    Υ.Γ.
    Και μην ακούσω οτι αρκετοί εδώ μέσα δεν κάνατε τα ίδια..ή σχεδόν τα ίδια στον ελεύθερο εφηβικό σας χρόνο.

  10. isnogood avatar
    isnogood 30/03/2009 23:11:34

    Ήμουν λίγο υπερβολικός πριν αλλά μπρε Φάκτορα...ήθελα να εκφράσω τη διαφωνία μου βραδιάτικα:) και ...ΠΑΟΚΤΖΗΔΙΚΑ

  11. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 30/03/2009 23:15:02

    @2. Κανείς
    Μπράβο, φίλε μου!
    Από τις καλύτερες μέχρι τώρα παρεμβάσεις σου. Κείμενο μεστό σε νοήματα, επί της ουσίας, με χωνεμένη γνώση, άψογη κανονάρχηση στης γλώσσας, κοινωνικά προτάγματα, και το σπουδαιότερο (σ' αυτό το συμπέρασμα οδηγήθηκε από προηγούμενη ανάρτησή σου) γραμμένο από έναν νέο άνθρωπο!
    Ας συγκριθεί με το @.5 του saaladin (απτό παράδειγμα των συμπτωμάτων που εντοπίζεις στο γραπτό σου), όπου το sensus communis καταρρακώνεται σε κοινωνικό νιχιλισμό, με πρόφαση το ότι σ' αυτόν τον ''ψεύτη κι άδικο ντουνιά'' υπάρχουν λαμόγια κι ανεργία, η μαμά μου είναι χειρότερη από τη μαμά του Γιωργάκη, ο γείτονας έχει καλύτερο αμάξι από το δικό μου, ο ξάδερφος έχει ''πιο ωραία γκόμενα'' από το ''κάρο'' που κυκλοφορώ εγώ... άρα έχω το ''ηθικό δικαίωμα'' να βρω και να τα κάνω όλα Γης Μαδιάμ.
    Από τη μία, η νηφάλια σκέψη που ανατέμνει (όπου η ''οργή'' λειτουργεί ως κατευναστικό της θλίφης), και από την άλλη, ο άκρατος υποκειμενισμός (στοιχείο κάθε φασισμού και συνήθως με ψυχοπαθολογικές ρίζες) που τροφοδοτεί το (και τροφοδοτείται από το) μίσος που ο ίδιος παράγει, και που ετσιθελικά ονομάζει ''πολιτική θέση''.

  12. Σπύρος avatar
    Σπύρος 31/03/2009 00:03:18

    Εξαιρετικό το ποστ Νο 2.
    Το Νο 5 εκφράζει την γνωστή μικροαστική αντίληψη τής καταστροφής τού άλλου που οδηγεί σε Νύκτες Κρυστάλλων και επίδοξους δήθεν ΄αντικαπιταλιστές΄Αδόλφους.
    Είναι σάν τον ασθενή πού νοσεί απο Α.I.D.S. και γιά να εκδικηθεί τούς υγιείς, συνάπτει ερωτικές σχέσεις μαζί τους,χωρίς να ενημερώσει ότι πάσχει,μέ μονον στόχο νά τούς κολλήσει.
    Σέ μιά διευρυμένη Δημοκρατία ζητάς καλύτερες Συνθήκες Ζωής γιά όλους και κοινωνική δικαιοσύνη...
    Δέν πετάς ψευτοαριστερίστικα μπαρμπούτσαλα....

  13. Lavazza avatar
    Lavazza 31/03/2009 00:09:23

    factorx: χαλαρά

  14. saaladin avatar
    saaladin 31/03/2009 02:24:18

    κάνετε φίλοι μου μερικές ακόμα βαθυστόχαστες αναλύσεις που να καλύπτουν τα ιδιοκτησιακά σας σύνδρομα και παραπέμψτε[όσους Δεν συμφωνούν μαζί σας]στον φασισμό,στην αναρχία,στο μηδενισμό.Κλάψτε [από μέσα σας φυσικά] που τα Κόμματα εξουσίας είναι σχεδόν το ίδιο[που επιθυμείτε] και χαρείτε το τέλος των ιδεοληψιών σας,γιατί και ΜΕΤΑ την περιβόητη Κρίση,η Απληστία της διάκρισης των ειδών θα σας συντροφεύει.Ωστόσο για τις ’δύσκολες’ ώρες ενοίξτε και κανά βιβλίο,προς Μαρκούζε,Χομπσμπάουμ κι Εντσεσμπέργκερ μεριά...Καλό θα σας κάνει.

  15. donaE avatar
    donaE 31/03/2009 02:40:39

    Η κοινη λογικη εχει να κανει με τον καθε λαο και την ιστορικη στιγμη καθε φορα.Κοινη λογικη ειχανε και οι Σουλιωτισσες που πηδουσανε στον Ζαλογγο.Η καθε μορφης εξουσια,ακομα και αυτη που δινει η εξεγερση, φτιαχνει και μια 'κοινη λογικη'.Για αυτο πρεπει να ο ανθρωπος να μην εξωθειται στα ακρα του γιατι εκει δημιουργει καινουργιους κανονες.

  16. Decay avatar
    Decay 31/03/2009 02:46:04

    Το #5 του saaladin,

    μας αποδεικνύει για άλλη μια φορά,
    το πώς ο Νεοναζισμός,
    καταφέρνει να εμφανίζεται ως "Αριστερή" θέση...

  17. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 31/03/2009 02:49:42

    Ο ισνογκούντ εντόπισε σωστά το πρόβλημα. Και το πρόβλημα είναι η έμφυτη καφρίλα μεγάλου μέρους των συμπολιτών μας. Αφού υπάρχει ΠΑΟΚ, τι να μας πει και η αναρχία...

  18. Decay avatar
    Decay 31/03/2009 02:56:53

    @ 16 saaladin,

    Δηλαδή τί προτείνεις,
    αντί να κάνουμε βαθυστόχαστες αναλύσεις που να καλύπτουν τα ιδιοκτησιακά μας σύνδρομα
    -τα οποία ως άλλος αυτόκλητος ψυχαναλυτής διαγιγνώσκεις-
    να πάμε να "απαλλοτριώσουμε" καμιά τράπεζα
    στο όνομα της "επανάστασης"?
    Ή να κάψουμε κανα αυτοκίνητο, για να εμπεδώση ο πολίτης οτι βρισκόμαστε σε προεπαναστατική περίοδο?

  19. Κανείς avatar
    Κανείς 31/03/2009 03:07:03

    Α ρε γιγαντα της σκεψης Σααλαντιν, για το φαγοποτι των λαμογιων οι (Σοροξενοκινητοι) αναρχοβλαμμενοι σπαζουν το βιος των...μεσαιων και μικρων μαγαζατορων. Εισαι τρομερος. Ευγε! Μπορεις να δεις τι λανθανει στη σκεψη σου; ή θα χρεισατεις "αριστερα" δεκανικια;

  20. Κανείς avatar
    Κανείς 31/03/2009 03:18:59

    ΡΕ Σααλαντιν, σου περασε ποτε απο το μυαλο οτι μπορει να φταις εσυ που δεν βρισκεις δουλεια και οχι το απροσωπο, αφηρημενο "συστημα". Δηλαδη, υπαρχει περιπτωση να εισαι τελειως ανικανος για υγιεις κοινωνικες σχεσεις ΚΑΙ σε προσωπικο επιπεδο; Αμφιβαλλω, για ολα φταιει το "συστημα". Αυτη ειναιη μεγαλυτερη ζημεια που εκανε ο ψευτοαριστερισμος των γιαλαντζι επαναστατων....να χεσω...

  21. Κανείς avatar
    Κανείς 31/03/2009 03:57:12

    Ανομιας συνεχεια:

    Ένα κράτος που δε σέβεται τον εαυτό δεν μπορεί να έχει την απαίτηση να το σέβεται κανένας. Δεν μπορεί η λειτουργία της εκτελεστικής και της νομοθετικής εξουσίας να καθορίζεται από τα Μέσα Ενημέρωσης και από το τι θα ανεβάσει τα νούμερα των πρωινών εκπομπών. Τι εννοω; Ανομια και απουσια "κοινης λογικης".
    "Στη χώρα εφαρμόζονται οι νόμοι, αλλά πίσω από τους αριθμούς βρίσκονται ανθρώπινες ψυχές".

    Αυτή ήταν η τοποθέτηση του υπουργού Παιδείας σχετικά με το θέμα του μαθητή από την Κέρκυρα που έπρεπε να κοπεί από απουσίες, και που σύμφωνα με απόφαση δικαστηρίου κακώς προήχθη από την Α' Λυκείου και σήμερα φοιτεί στη Γ' τάξη.

    Ο υπουργός Παιδείας (αν και αναρμόδιος) έδωσε εντολή το παιδί να συνεχίσει να φοιτεί και να συμμετάσχει κανονικά στις Πανελλαδικές εξετάσεις, αγνοώντας τόσο τη δικαστική απόφαση όσο και τη νομοθεσία πάνω στην οποία αυτή στηρίχθηκε.

    Η ουσία της υπόθεσης δε με ενδιαφέρει καθόλου. Τα τερατώδη ψέματα που έχουν ειπωθεί είναι πασιφανή στα μάτια οποιουδήποτε έχει την απειροελάχιστη επαφή με τα σχολεία και τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν. Δεν πρόκειται καν για "πρωτοφανές περιστατικό", όπως κατά κόρον λέγεται. Παλαιότερα μαθητής επέστρεψε στη Β' Γυμνασίου, ενώ είχε ήδη τελειώσει το Λύκειο και είχε εγγραφεί σε ΤΕΙ! Το περιστατικό είχε γίνει στην Καβάλα και είναι παρόμοιο: Έγινε αίτηση για ασφαλιστικά μέτρα εναντίον της εφαρμογής της απόφασης του συλλόγου καθηγητών περί απόρριψης λόγω απουσιών του μαθητή. Η αίτηση έγινε δεκτή, διότι κατά κανόνα το Δημόσιο δεν παρίσταται στην εκδίκαση τέτοιων υποθέσεων. Μέχρι να εκδικαστεί η υπόθεση ο μαθητής συνέχισε να φοιτεί. Όταν τελικά τελεσιδίκησε, απλά εφαρμόστηκε ο νόμος! Αυτά είναι γνωστά στην εκπαιδευτική κοινότητα περιστατικά, και κάθε άλλο παρά πρωτοφανή για όσους γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα...
    Εμένα ένα πράγμα με προσβάλει ως πολίτη της χώρας: Η παρανομία.

    Διότι ο υπουργός παρανομεί. Η νομοθεσία θέτει συγκεκριμένα όρια στις απουσίες. Εφόσον αυτά παραβιάζονται ο μαθητής δεν προάγεται. Ανεξάρτητα από το ό,τι η υπόθεση βρωμάει από παντού, οι ανθρωπιστικοί λόγοι (όπως τους αντιλαμβάνεται ο κ. Σπηλιωτόπουλος) δεν υφίστανται, αφού όπως προανέφερα η νομοθεσία περιλαμβάνει σχετική πρόνοια.

    Ποιος έχει δώσει στο υπουργείο τη δυνατότητα να εφαρμόζει εκλεκτικά τις δικαστικές αποφάσεις; Ποιος έχει δώσει το δικαίωμα στον υπουργό και τη γενική γραμματέα να αξιολογούν τον νόμο ως προς το ανθρωπιστικό σκέλος του;

    Και ένας κάκιστος αν θέλετε νόμος, πρέπει να εφαρμόζεται για όσο ισχύει. Αν δεν αρέσει στον κ. Σπηλιωτόπουλο, ας νομοθετήσει σχετικώς, ώστε να προλάβει επόμενα περιστατικά. Ας αφήσει ελεύθερη τη φοίτηση, ώστε να είναι και συνεπής στη μόνη εκπαιδευτική πολιτική που διαχρονικά εφαρμόζει το Κράτος: τη διάλυση των σχολείων.

  22. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 31/03/2009 08:05:52

    Και για όποιον δεν κατάλαβε, το σχόλιο #2 είναι αντιγραφή αυτούσια του Χ. Τσούκα από την Καθημερινή, πράγμα που τονίζεται και από τον ίδιο τον σχολιαστή.

  23. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 31/03/2009 08:52:25

    Με το οποίο άρθρο φυσικά, να προσθέσω πως είναι αδύνατον να διαφωνήσει σώφρον άνθρωπος.

  24. Σπύρος avatar
    Σπύρος 31/03/2009 09:03:11

    Tο χειρότερο απόλα είναι πώς αυτοί που μιλάνε γιά ΄ιδιοκτησιακά σύνδρομα΄λές και απευθύνονται σέ μεγαλοεφοπλιστές ή είναι ή γίνονται οι χειρότεροι εργοδότες..
    Οσοι φωνάζουν Θάνατος στά Αφεντικά,γενικώς και αορίστως γίνονται ή καί είναι τά χειρότερα αφεντικά(ακόμα και ιδεολογικά),μέ την πρώτη ευκαιρία.
    Ο Απαίδευτος άνθρωπος πού έχει διαβάσει ένα τσιτάτο απο κάθε βιβλίο πού απλά άνοιξε και νομίζει πώς έχει διαβάσει ολόκληρη τήν Κατεστραμένη Βιβλιοθήκη τής Αλεξάνδρειας είναι αυτός πού αύριο θα καίει τά βιβλία πού δέν είναι τού γούστου του έστω και στό εξώφυλλο.

  25. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 31/03/2009 09:12:15

    Σπύρο αυτό που έγραψες μου θύμισε μια συμβουλή από πρώην γκόμενα κάποτε, πέντε χρόνια μεγαλύτερή μου:

    "Σου εύχομαι να μην πέσεις ποτέ σε εργοδότη νυν ή πρώην Κνίτη."

    Υ.Γ) Ζήτησα χθες από τον FactorX να σου δώσει το email μου, επειδή μάλλον το ξέχασε αν θέλεις μπορείς να του το ζητήσεις εσύ.

  26. Σπύρος avatar
    Σπύρος 31/03/2009 09:14:07

    Ξ.Δ.@
    Καλημέρα.
    Μετά Χαράς.

  27. Σπύρος avatar
    Σπύρος 31/03/2009 09:18:47

    Επί τή ευκαιρία:Στό παλιό Θέμα:Mερικές αλήθειες γιά την Επανάσταση ,πού στο τέλος ΄ξέφυγε΄στά περί Βιολογίας,σούχω γράψει κάτι πού πιθανώς θα σέ ενδιαφέρει,αν δέν το ξέρεις ήδη..
    Αφορά ένα πολύ ενδιαφέρον βιβλίο τής δεκαετίας τού 90.
    Και πάλι καλημέρα.

  28. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 31/03/2009 09:24:24

    Καθε χωρα καταληγει εκει που της αξιζει.
    Και φαινεται οτι στην Ελλαδα αξιζει να καταντησει Λιβανος.Αυτο θα ειναι το τελικο τιμημα για την ανοχη σε αριστεριστικες και αναρχικες ιδεες.

  29. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 31/03/2009 10:36:18

    Το θεμα,δεν ειναι να αοιγεις τα βιβλια,αλλα να καταλαβαινεις τι γραφουν.
    Εσυ πχ.ειμαι σιγουρος,οτι δεν καταλαβες απολυτως τιποτα.

  30. ΑΦΡΙΚΗ avatar
    ΑΦΡΙΚΗ 31/03/2009 10:36:22

    ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΜΕΣΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥΣ! Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΒΟΗΘΕΙΑ, ΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΡΤΚΟΙ! ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ Η ΕΛΛΑΔΑ.....? Η ΑΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΑΓΝΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΕΧΘΡΟΣ... ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΑΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΤΩΡΑ!

  31. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 31/03/2009 10:37:59

    Το ζητημα,δεν ειναι να ανοιγεις τα βιβλια,αλλα να καταλαβαινεις και τι γραφουν.
    Εσυ πχ.ειμαι σιγουρος,οτι δεν καταλαβες απολυτως τιποτα.

  32. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 31/03/2009 10:45:31

    Μα κανονικα επρεπε ολοι οι ψυχοτετοιοι της υφηλιου,να πιασουν δουλεια στην Ελλαδα και μαλιστα υπερωριες.
    Μα ειναι δυνατον,να λεει ο αλλος οτι επειδη δεν ειχαν τι να κανουν,σπαγανε τις βιτρινες ετσι για πλακα;
    Και να το θεωρει ως must για τη νεολαια;
    (Καποιοι αλλοι βεβαια,ειναι χωμενοι μεσα στα γραφεια τους,και σκοτωνονται στη δουλεια,για να ξεστραβωθουν και να φτιαξουν κατι στη ζωη τους και να προσφερουν και στους αλους.
    Αυτοι,σπανε τις βιτρινες.
    Η αντιθεση που σκοτωνει).
    Επρεπε να σας ντουφεκαγαν κανα δυο φορες και θα σουλεγα εγω ποσα απιδια πιανει ο σακκος.
    Αλλα βλεπεις οτι και οι πολιτικοι,αυτοι οι χαμενοι,τρεμουν να στενοχωρησουν το ποπολο.Την πελατεια.
    Και κατι Νομαρχες,δειχνουν το δρομο.

  33. tsivi avatar
    tsivi 31/03/2009 12:42:12

    Κύριε ούτις.
    Ο ούριος άνεμος στις δημοσκοπήσεις στα πανιά του Κανένα τον ρίχνουν συχνά σε ξέρες,Σειρήνες κι αν είναι τυχερός στην αγκαλιά μιας Καλυψώς (σας το εύχομαι).
    Το ιδεολογικό σας όμως κομποσχοίνι, διακοσμημένο με Άρεντ κ.α. δεν κολάει(προτιμήστε κόμπους των προσκόπων). Για όσους τουλάχιστον έχουν διαβάσει την συγκεκριμένη συγγραφέα και διαθέτουν την κοινή λογική που είναι πολύ διαφορετική από την δική σας Κοινή που απαιτεί να πίνει άνευ παρενοχλήσεων από ψωριάρηδες το καφεδάκι της. Έρμη Άρεντ...
    Κύριε Ούτις, αν θέλετε, μπορείτε να κάμετε χρήση της επιδέξιας μπαγαποντιάς του Κανένα αλλά μην νομίζετε πως όσοι διαβάζουν αυτό το μπλόγκ είναι Κύκλωπες.
    Κι εφόσον είστε τόσο φιλομαθής σας συστήνω ανεπιφυλάκτως τον Ρινόκερο.
    θα το ευχαριστηθείτε

  34. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 31/03/2009 13:47:57

    @35. Κύριε tsivi,
    Ο ούριος άνεμος δεν οδηγεί ποτέ σε ξέρες, αλλά κατευθείαν στην Ιθάκη. Εκτός αν είναι άσχετος ο καπετάνιος. Άρα τα περί ανέμου (έστω και των δημοσκοπήσεων) είναι επιεικώς άσχετα...
    Ούτε το κομποσκοίνι ούτε οι κόμποι των προσκόπων ''κολλάνε''. Μήπως είχατε υπόψη σας τίποτα ψαρόκολλες, αλευρόκολλες, UHU, έστω σάλιο;...
    Συμφωνώ, b;ebaia, μαζί σας ότι η ''Κοινή'' λογική ''που απαιτεί να πίνει άνευ παρενοχλήσεως από ψωριάρηδες το καφεδάκι της'' είναι απορριπτέα. Τον καφέ (ελληνικό, τούρκικο, φραπεδιά, καπουτσίνο κλπ) δεν τον ευχαριστιέσαι άμα δεν σε περιστοιχίζουν παρενοχλώντας σε (ερωτικά; αισθητικά;) ''ψωριάριδες''. Αν, μάλιστα, πλακώσουν και τίποτα ''λεπροί'', τίποτα ''πανουκλιασμένοι'', τίποτα ''πυρφόροι κολασμένοι της γης'', τότε το καφεδάκι γίνεται ακόμα νοστιμότερο...
    Συμφωνώ, επίσης, μαζί σας ότι δεν είναι Κύκλωπες όσοι διαβάζουν αυτό το μπλογκ. Υπάρχουν και Λαιστρυγόνες, και Λωτοφάγοι, και Σκύλλες, και Χάρυβδες, που δεν μασάνε από ''επιδέξιες μπαγαποντιές''. Παραμένει, βέβαια, το ερώτημα τι ακριβώς μασάνε οι ανωτέρω. εγώ μόνο υποθέσεις μπορώ να κάνω. Μήπως μπορείτε να μας βοηθήσετε λιγουλάκι κι εσείς;...
    Ελπίζω να συστήνετε τον Ρινόκερο και στους αποδέλοιπους αναγνώστες και όχι μόνο στον Κανένα. Μάλλον εννοείται τον ''Ρινόκερο'' του Ευγένιου Ιονέσκο. Εγώ, ως αντίδωρο, σας συστήνω τον ''Ρινόφτερο'' του συνονόματού του (όσον αφορά το βαφτιστικό) Ευγένιου Τριβιζά.

  35. tsivi avatar
    tsivi 31/03/2009 14:46:10

    Κύριε Σπατζιώτη
    συγνώμμη που σας ενόχλησα, μάλλον την ώρα που απολαμβάνατε το πρωινό καφεδάκι σας. Δεν θα το ξανακάνω. Ειλικρινά.Εξάλου δεν ήταν στις προθέσεις μου.
    Στο ερώτημα "ποιοί και τι μασάνε" ελπίζω μόνο να μην μασάνε(με)πατάτες διότι κινδυνεύουν(με) να γίνει το μυαλό τους(μας) πουρές.
    Για τους πανουκλιασμένους που δεν δικαιούνται καν ένα καφεδάκι ελπίζω να υπάρχει μια θέση στη Σπιναλόγκα.
    Για κάτι τύπους ΑΝΤΙ και διόλου κοινής λογικής, σαν την Άρεντ,προβλεπόταν κρεματόρια, αλλά δεν την πρόλαβαν και να τώρα τα αποτελέσματα. Μαλώνουμε τώρα για το τι εννοούσε.
    Όσον αφορά τον Ιονέσκο ή τον Τριβιζά καθένας με τις προτιμήσεις του και τις παρέες του.
    Να με συγχωράτε και πάλι εαν παρά τη θέλησή μου χάλασα τις βεβαιότητές σας. Δεν τόκανα εσκεμμένα. Προτιμώ απλώς την κοινή προσπάθεια από το μπουζούριασμα της Σκέψης.
    Σας εύχομαι να έχετε καλό καπετάνιο στο ταξίδι σας.

  36. Κανείς avatar
    Κανείς 31/03/2009 19:57:40

    K. tsivi #35,

    το παραληρημα σας δειχνει σε τι συγχυση βρισκεται ενα ποσοστο των Ελληνων. Αν συγχεεις την ανενοχλητη απολαυση του καφε σε περιβαλλον ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ με την υπαρξη κοινωνικης σνυναινεσης και ειρηνης και υποστηριζεις -ετσι δεν ειναι;- ψευτοεπαναστικες κοινωνικες κακουργιες των (ξενοκινουμενων, λεω)αναρχοβλαμμενων, ε! τοτε ειστε χαμενος. Διοτι, μωραινει Κυριος ους βουλεται απωλεσαι. Καλον υπνο και γλυκα διεθνινιστικα ονειρα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.