#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/02/2011 10:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ελλάδα: Ένα απέραντο λούνα πάρκ ανομίας



Παρακολούθησα ένα ρεπορτάζ σε κάποιο κανάλι, που αναφέρονταν στην άγρια επίθεση που δέχτηκε η μητέρα ενός ρεπόρτερ, από δυο αλλοδαπούς, κάπου στo κέντρο της  Αθήνας.

Το αποτέλεσμα της επίθεσης, για να της πάρουν τη τσάντα και το κινητό, ήταν μεταξύ άλλων, 18 κατάγματα στο πρόσωπο! Άρα δεν μιλάμε για μια απλή επίθεση, ή για έναν άγριο ξυλοδαρμό, αλλά  για μια κανονική δολοφονική απόπειρα. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, το πρόσωπο της άτυχης γυναίκας είναι διαλυμένο, είναι μια πληγή ανοιχτή,  μια άμορφη μάζα, που χρειάστηκε να μπουν δεκάδες λάμες για να κρατηθεί στη θέση του!

Με την επέμβαση κάποιων περίοικων συνελήφθη ο ένας από τους δυο αλλοδαπούς, και παραδόθηκε στην αστυνομία. Το κουφό ποιο είναι; Ότι σύμφωνα με την αστυνομία, ο εν λόγω λεβέντης είχε ήδη απελαθεί από τον Ιούνιο του 2010. Προφανώς δεν έφυγε ποτέ, ή κι αν έφυγε,  επέστρεψε με την ίδια ευκολία. Άλλωστε που αλλού θα έβρισκε τέτοια φιλοξενία, τόση ατιμωρησία, και πολύ περισσότερο που αλλού θα έβρισκε τόση αλληλεγγύη για τα «δίκαια αιτήματά του», από κάποιους  συνέλληνες «ιδεολόγους»… αλληλέγγυους;

Τα λέμε συνεχώς, και μάλιστα γινόμαστε κουραστικοί επαναλαμβάνοντάς τα. Η μεγαλύτερη απειλή που δέχεται η χώρα μας εδώ και κάποια χρόνια, δεν είναι ούτε οι Τούρκοι, ούτε η οικονομική κρίση, ούτε κάποιος μετεωρίτης. Είναι η εγκληματικότητα εξαιτίας της παρουσίας εκατομμυρίων «νόμιμων» και μη μεταναστών, που για αυτούς η Ελλάδα αντιπροσωπεύει ότι και η Ευρωντίσνεϋ για έναν πιτσιρικά. Ένα απέραντο λούνα πάρκ της ανομίας, όπου ο κάθε πειραγμένος μπορεί να κάνει ότι μα ότι του κατέβει στο κεφάλι, και το πολύ πολύ να συλληφθεί για να …. απελαθεί.

Η χώρα μας έχει γεμίσει από όλες τις φυλές του Ισραήλ. Μιλάμε για εθνότητες που τις γνωρίζαμε μόνο μέσα από τις εγκυκλοπαίδειες και τα ντοκιμαντέρ, που η κουλτούρα τους αλλά και γενικά η ιδιοσυγκρασία τους δεν έχει καμία μα καμία σχέση με τη δική μας. Τι κοινό μπορεί να έχουμε με τους Μάο Μάο, τους Βουσμάνους, ή τους καμηλιέρηδες κλεφτοκοτάδες, και πάνω απ`όλα μαχαιροβγάλτες; Μιλάμε για λαούς και εθνότητες που ζούσαν ανέκαθεν από το πλιάτσικο, τη ληστεία, τη πειρατεία, και για τους οποίους η ανθρώπινη ζωή δεν αξίζει και πολλά. Και ας μην συνεχίζουν μερικοί το παραμύθι ότι πρόκειται για ταλαίπωρους οικονομικούς μετανάστες, πολιτικούς πρόσφυγες, αθώους Αγιάννηδες, που ήρθαν στη χώρα μας για να βρουν ειρήνη, ένα μεροκάματο,  και ένα πιάτο φαί. Μη τρελαθούμε. Πάρα πολλοί απο αυτούς είναι κακοποιά στοιχεία που μάθανε ότι εδώ ζούμε σε καθεστώς ανομίας, ότι δεν υπάρχει σχεδόν κανένας κανόνας, καμιά επιβολή, και παράλληλα έχουμε και λεφτά (περισσότερα από αυτούς). Είναι δηλαδή σαν να αμολάς ένα παιδάκι μέσα στο Τζάμπο Μπεμπέ και να του επιτρέπεις να κάνει και να αγοράσει ότι θέλει. Ή σαν να ρίχνεις εμένα (και τον Μικρό Οδυσσέα) με αλεξίπτωτο, σε ένα ερημικό νησί του Ειρηνικού, όπου είναι αποκλεισμένες  και έτοιμες για όλα, όλες όσες υπήρξαν εξώφυλλο στο Playboy τη τελευταία δεκαετία. Κάπως έτσι αισθάνονται και όλα αυτά τα αγρίμια που κατέκλυσαν τη χώρα μας. Αλλιώς, αν ήταν γνήσιοι οικονομικοί μετανάστες σε αναζήτηση εργασίας, θα επέλεγαν κάποια σοβαρή χώρα με αναπτυγμένη οικονομία για να ζήσουν. Ναι αλλά εκεί υπάρχουν νόμοι, και πάνω απ όλα εφαρμόζονται. Οπότε; Ελλάδα και ξερό… ντονέρ!

Καλές οι δημοκρατικές ευαισθησίες, καλά τα ανθρώπινα δικαιώματα, και καλές όλες αυτές οι φανφάρες του ΣΥΡΙΖΑ και των άλλων προοδευτικάριων. Αλλά όλοι όσοι αριστερίζοντες δηλώνουν αποτροπιασμένοι με αυτά που αναφέρω, και θεωρούν ότι η αλλοίωση του κοινωνικού μας ιστού είναι κάτι το προοδευτικό, ενώ η αντίδραση στην εισαγόμενη εγκληματικότητα αποτελεί αντιδραστικό φασισμό μπλα μπλα… θα άξιζε το κόπο να θυμηθούν ένα πάρα πολύ απλό πράγμα:



Πρώτον, ότι όλοι οι μεγάλοι κομμουνιστές, όπου επικράτησε ο κομμουνισμός, έβαζαν τη τάξη, και τη πάταξη της όποιας παραβατικής συμπεριφοράς, πάνω απ όλα. Στοιχειωδώς να έχουν διαβάσει μαρξισμό όλοι αυτοί οι αλληλέγγυοι συνοδοιπόροι των λαθρομεταναστών, θα ήξεραν ότι κομμουνισμός είναι το σύστημα που βάζει το σύνολο, την κοινωνία, πάνω από το άτομο. Συνεπώς, όποιος παραβατεί εις βάρος άλλου, παραβατεί εις βάρος του υπέρτατου θεσμού, της οργανωμένης κοινωνίας. Άρα,  κάθε άλλο παρά προοδευτικοί αριστεροί είναι όλοι όσοι σχίζουν τα ιμάτιά τους για τους καλούς μετανάστες μας. Ας διαβάσουν πως μεταχειρίζονταν ο Λένιν, ο Τρότσκι, ο Τσε, ή και ο δικός μας ο Άρης τα όποια κακοποιά στοιχεία, και μετά τα ξαναλέμε. Εν ολίγοις, οι περισσότεροι δικοί μας αλληλέγγυοι, σίγουρα θα κόβονταν στο μάθημα του μαρξισμού, αν ποτέ αποφάσιζαν να σπουδάσουν πραγματικά.



Strange Attractor

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Orestios avatar
    Orestios 19/02/2011 10:55:01

    Ο Μαρξισμός ενδιαφέρεται μόνο για τα μέσα παραγωγής.
    Την κοινωνία και τους ανθρώπους τους έχει χεσμ....ς.
    Τί διαφορά έχουν οι πειρατές από τους Σοσιαλιστές?
    Καμία.
    Γι' αυτό βλέπετε αυτό το πλιάτσικο και νομίζετε πως είναι καπιταλισμός.
    Αμ δε!

  2. Misha avatar
    Misha 19/02/2011 10:55:34

    S.A.

    H κ.Μπανασάκη (λέω το επώνυμο της γιατί ο σύζυγος και ο γιος της μίλησαν επωνύμως) είναι η άλλη Κωνσταντίνα Κούνεβα.
    Όμως μέσα στον επιλεκτικό αντιρατσισμό των καθεστωτικών ΜΜΕ (τα οποία ΟΛΩΣ ΤΥΧΑΙΩΣ είναι και μνημονιολατρικά εις το έπακρον) η περίπτωση της κουκουλώθηκε και θάφτηκε.
    Γι αυτό και δεν θα εμφανιστεί στους «Πρωταγωνιστές» ή στην εκπομπή του νεοταξίτη Κούλογλου με τα 38000 ανά επεισόδιο.
    Δεν ξέρω αν κάποιος καλός δημοσιογράφος μπορεί να κάνει το παραπάνω βήμα και να βάλει το διαλυμένο προσωπο της συμπολίτισσας μας πρωτοσέλιδο στην εφημερίδα του, για να δούμε τα έργα και τις ημέρες των πεμπτοφαλαγγιτών του Σόρος.

    • Γιώργος Μεσσηνία avatar
      Γιώργος Μεσσηνία @ Misha 19/02/2011 11:23:45

      Έγραψες...
      Τα είπες όλα!

      +100000

    • ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
      ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα @ Misha 19/02/2011 11:26:14

      Σε παραδέχομαι γιατί είσαι καθαρός και διορατικός , όπως πρέπει να είναι ένας αριστερός!

      • ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
        ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα @ ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 19/02/2011 11:26:47

        @Misha

  3. man8os avatar
    man8os 19/02/2011 11:06:36

    Συνεπως τιθετε ενα τεραστιο ζητημα. Τι θα κανεις τις εκατονταδες χιλιαδες λαθρμεταναστων?
    Το πρωτο μετρο ειναι οτι κλεινεις αποτεελεσματικα τα συνορα. Δεν αφηνεις κανενα να μπει μεσα. Εν αναγκη τους πυροβολεις. Αυτο δε κανει και το Ισραηλ?
    Υστερα προχωρας στν δευτερο πλυθησμο, αυτους που μπηκαν. Πως θα διαχειριστεις εναν τοσο μεγαλο πλυθησμο?
    Μπορεις να τους απελασης. Ποιος θα τους δεχτει? Η Τουρκια δεν δεχετε παρα μονο Τουρκους. Η ΕΕ δεν δεχετε να ανοιξει η κανουλα και να περνανε προς αυτη 100,000 το χρονο. Και να σας πω κατι? Καλα κανει! Ποιος θα ηθελε το σπιτι του να γεμισει μεταναστες?
    Το προβλημα ειναι αποκλειστκα δικο μας. Εμεις πρεπει να το χειριστουμε.
    Τι θα κανουμε λοιπον τους λαθρομεταναστες που δεν μπορουμε να διωξουμε?
    Θα τους αναγκασουμε λοιπον να φυγουν. Αλλα αφου εμεις δεν μπορουμε να τους διωξουμε θα το κανουμε με εμμεσο τροπο.
    Πρωτα απο ολα να καταργηθει ο λαθρονομος. Να μην υπαρχει δυνατοτητα να αποκτησουν ιθαγενεια, περα απο εξαιρετικες περιπτωσεις.
    Υστερα, και τα παιδια τους (κανουν και πανω απο 5) να μην περνουν ιθαγενια.
    Να δωθουν μονιμες πρασινες καρτες ανευ ανανεωσης, ετσι ωστε να μπορουν οι καλοι ανθρωποι να εντασσονται ομαλα στην κοινωνια. Να φορολογουνται εδω σαν πολιτες, και να δικαιουνται περιθαλψης, δημοσιας παιδιας σε ελληνικα σχολια, να μπορουν να κατεχουν γη, περιουσια και να λειτουργουν απροσκοπτα. Κανενας μεταναστης να μην υποχρεουται να πηγαινει στρατο και να μην δικαιουται να ψηφιζει.
    Ολα τα παραπανω προκειμ ενου να δημιουργηθει μια ταξη φιλυσηχων ανθρωπων, οι οποιοι θα αγαπουν την Ελλαδα και θα μετεχουν του πολιτισμου της. Σταδιακα μετα τη γενια μας ισως αφομοιωθουν.
    Ομως δεν ειναι ολοι δυνεργασιμοι. Οσοι κλενουν, διακινουν ναρκωτικα και αλλες πιο εγκληματικες συμπεριφορες δεν πρεπει να φυλακιζονται. Πρεπει να δουλευουν κατανααγκαστικα εργα. Να βοηθανε στην οικονομικη αναπτυξη της χωρας. Να φτιαχτουν εργοστασια παραγωγης πλαστικων, επεξεργασιας πρωτων υλων, να δουλευουν σε ορυχια και μεταλλεια, να δουλευουν σε επικυνδινες εργασιες του στρατου. Να μενουν σε συγκεκριμενους χωρους, ας τα πουμε καμπους, και απο εκει να γινετε η διαχειρηση του ανθρωπινου δυναμικου.
    Να εχουν το δικαιωμα, οταν αισθανθουν ετοιμοι, να φυγουν απο την χωρα για την πατριδα τους, υπογραφοντας ενα εντυπο, οτι αν βρεθουν μεσα στην επικρατεια, θα βρισκονται εγκλειστοι για παντα στο καμπους να δουλευουν.
    Καπως ετσι θα διαχωριστει η ηρα απο το σταρι, θα μπορεσουμε να φτιαξουμε εργατικες ομαδες ανθρωπων που θα ζουν αρμονικα μαζι μας, ενω θα διωχθουν οι τυχοδιωκτες που ηρθαν με πονηρους σκοπους.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ man8os 19/02/2011 11:21:44

      Οι μουσουλμάνοι Αφροασιάτες δεν θα αφομοιωθούν ούτε σε 5 γενιές. Θα γίνουν όπως οι μουσουλμάνοι της Θράκης. Ειδικά οι Αφγανοί Παστούν, οι Πακιστανοί, οι Άραβες, είναι πολύ φανατικοί και ταυτόχρονα και έχουν πολύ χαμηλό μορφωτικό επίπεδο και δεν προσηλυτίζονται στον χριστιανισμό.
      Πάντως, η Εκκλησία ως προς το θέμα της ιεραποστολής μεταξύ των λαθρομεταναστών εδώ, αγρόν ηγόρασε. Ο Ιερώνυμος νομίζει μάλλον ότι ρόλος της Εκκλησίας είναι να φτιάχνει συσσίτια, κάτι σαν ΜΚΟ με μία εικόνα του Χριστούλη στο λογότυπο.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ ΒΙΣ 19/02/2011 11:23:20

        Οταν λέω ότι οι Αραβες έχουν χαμηλό μορφωτικό επίπεδο, αναφέρομαι φυσικά σε αυτούς που βρίσκονται εδώ. Εξαιρέσεις υπάρχουν. Αλλά και πάλι, βλέπουμε και στο εξωτερικό μορφωμένους Άραβες να μην αφομοιώνονται καθόλου και να εξακολουθούν να είναι φονταμενταλιστές μουσουλμάνοι.

        • man8os avatar
          man8os @ ΒΙΣ 19/02/2011 11:26:57

          Για αυτο να μην τους δωσουμε δικαιωμα ψηφου, παρα μονο τα παιδια μας, μετα απο πολλα χρονια, να το κανουν, μονο αν κρινουν οτι οριμασαν και οτι μετεχουν του πολιτισμου μας.

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ man8os 19/02/2011 11:37:16

            τι να τους κάνουμε αυτούς με τις εγκληματικές συμπεριφορές,
            να κάνουν τι, να σπείρουν και άλλους εγκληματίες?
            επαναπροώθηση στις χώρες τους

            αλλά γι αυτό θα πρέπει το ελληνικό κράτος -ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΑ- να συννενοηθεί σε υψηλό επίπεδο με τα κράτη προέλευσης και να είναι έτοιμοι να αντιμετωπίσει και εκβιασμούς, όπως π.χ. του σφαχτιά Καντάφι που απαίτησε 5 εκ. ευρώ από την Ιταλία

          • man8os avatar
            man8os @ αλλενάκι 19/02/2011 11:40:23

            Αλλενακι,
            Κανενα κρατος δεν δεχετε τετοιους πολιτες, παρα μονο αν το πληρωσεις. Η Ελλαδα δεν εχει τετοια δυνατοτητα λογω οικονομικης κρισης. Διαβασε ολοκληρη την προταση μου σε παρακαλω. Εχω γραψει και για τους εγκληματιες-λαθρομεταναστες τι πρεπει να γινει.

          • man8os avatar
            man8os @ αλλενάκι 19/02/2011 11:41:43

            Και κατι ακομη. Ολοι οι λαθρο που βρισκονται στην Ελλαδα, δηλωνουν Αφγανοι η Παλαιστινιοι.

  4. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 19/02/2011 11:08:07

    Σήμερα το πρωί στο πρωινό του γκεμπελοκάναλου είχαν αναλάβει εργολαβία και οι δύο παρουσιαστές να μας αποδείξουν ότι η εγκληματικότητα των λαθρομεταναστών είναι αμελητέα, της τάξεως του 0,1 % συνεπικουρούμενοι από κάτι gaylords καλλιτεχνών που είχαν βγει και ακκίζονταν.

    Δεν βρήκαν να πουν ούτε μία λέξη για τη γυναίκα αυτή.

    Βρήκαν πάλι χτές έναν αλλοδαπό τεμαχισμένο στο ΧΥΤΑ.
    Την προηγούμενη φορά που είχαν βρει στο ΧΥΤΑ ήταν πακιστανός και το είχαν κάνει δικοί του, και το μισό του σώμα το είχαν αφήσει στο υπόγειο, όπου έβαλαν φωτιά για να εξαφανίσουν τα στοιχεία.
    Ετσι τους βρήκε η αστυνομία.

    Επίσης χτες χτυπήθηκε μέχρι θανάτου μια γυναίκα 80 χρονών στην Πιερία στην πυλωτή της πολυκατοικίας.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ αλλενάκι 19/02/2011 11:16:40

      Τον ανεκδιήγητο Γιάνναρη είχαν βγάλει;
      Καλά, αυτός βγαίνει στο κλαρί για τους λάθρο για τους δικούς του λόγους, προφανείς, δεν χρειάζεται πολύ μυαλό.
      Οσο για την εγκληματικότητα των αλλοδαπών, είναι ξεκάθαρο από τα στοιχεία ότι σε σχέση με το ποσοστό πληθυσμού τους επί του συνόλου είναι ΟΙ ΠΡΥΤΑΝΕΙΣ ΤΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ, και μάλιστα της χοντρής παραβατικότητας. Είχε παραθέσει συγκεκριμένα στοιχεία ο Theoprovlitos πριν από κάποιες μέρες, επειδή έλεγε τα δικά του ένας συνήθης εδώ δικολάβος τους. Μπορώ επίσης να καταθέσω τη μαρτυρία στενού συγγενικού μου προσώπου, που υπηρετεί σε καλή θέση στην εισαγγελία Αθηνών.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ ΒΙΣ 19/02/2011 11:40:10

        ούτε τους ξέρω ποιοι είναι, μου αρκεί το χαρακτηριστικό τσάκισμα της φωνής...

    • Orestios avatar
      Orestios @ αλλενάκι 19/02/2011 13:14:46

      gaylords?
      Πες gayquenns για να είσαι μέσα

  5. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 19/02/2011 11:08:36

    Strange Attractor δεν θέλω να σου χαλάσω το θέμα γράφοντας πρώτος
    Αλλά θα διαφωνήσω σε δύο πράγματα
    1.Ο Λένιν, ο Τρότσκι και ο δικός μας ο Άρης ήταν από μόνοι τους κακοποιά στοιχεία
    2. Οι πολυεθνικές (carefour,lindl, jumbo) στηρίζονται κυρίως στο κλέψιμο.
    Στο κλέψιμο όχι στο ταμείο, αλλά στους κλέφτες πελάτες τους.Οι καταναλωτές που στηρίζουν το τελευταίο διάστημα τις αλυσίδες αυτές είναι αλλοδαποί.
    Τα χρήματα προέρχονται από το παρεμπόριο, το κλέψιμο, τα ναρκωτικά, την πορνεία.
    Το σημείο που διαφωνώ είναι ότι η Ελλάδα δεν είναι ένα "απέραντο λούνα πάρκ ανομίας" αλλά "μέρος του σχεδίου" περιορισμένης αντίδρασης ή μαλακής ιχύος όπως λένε οι επιστήμονες

  6. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 19/02/2011 11:10:50

    Προσυπογράφω αυτά που έγραψε ο Μίσα πιο πάνω. Οταν δέχτηκε τη φρικιαστική επίθεση η Κωνσταντίνα Κούνεβα, όλη η ελληνική κοινωνία ένιωσε αποτροπιασμό και της συμπαρασταθήκαμε με κάθε τρόπο. Γνωρίζουμε όλοι άλλωστε τις συνθήκες εργασίας στις περίφημες "Εταιρείες Καθαρισμού", αφού και εκεί, όπως και παντού αλλού, η εφαρμογή των νόμων έχει τεθεί σε αργία. Άλλωστε, είναι πασίδηλο ότι η λαθρομετανάστευση υπηρετεί την ανομία των πλουσίων, κατά πρώτο λόγο, όπως και η δουλεία στην αρχαία Ελλάδα εξαθλίωνε τους μεροκαματιάρηδες ακτήμονες ή μικροϊδιοκτήτες ελεύθερους πολίτες, αφού εξευτέλιζε τα μεροκάματα.
    (Να θυμίσω ότι οι δούλοι στην αρχαία Ελλάδα ήταν εισαγόμενοι, αγορασμένοι ή αιχμάλωτοι πολέμου και στην πλειονότητά τους μη Έλληνες, σε κάθε περίπτωση ΟΧΙ από την πόλη-κράτος όπου ζούσαν ως δούλοι, άρα ξένοι. Οι είλωτες και οι πενέστες, στη Σπάρτη και τη Θεσσαλία αντίστοιχα που δεν ήταν ξένοι, ήταν ειδική περίπτωση και ήταν μάλλον δουλοπάροικοι παρά δούλοι).

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ ΒΙΣ 19/02/2011 11:25:14

      Ανομία...
      Η ανομία λύνεται με ευνομία...
      Ρίχνουμε ένα "απαιτείται ευνομία" και καθαρίσαμε.
      Αμ δε...
      Μακάρι να ήμασταν στο στάδιο απλής εφαρμογής νόμων.
      Το έχουμε ξεπεράσει όμως.

      Η Ελλάδα έχει πλέον εγκατεστημένη ανθελληνική φυλετικής φύσεως -κατά Ελληνίδων γυναικών και κατά γηγενών- εγκληματικότητα απεχθούς μορφής.
      Εγκλήματα κατά αμάχων και κατά αδυνάτων.
      Εποικιστικά εγκλήματα από ξένους οπλισμένους εισβολείς.

      Νομίζω ότι πρέπει να απαιτήσουμε νόμιμη οπλοφορία για τους Έλληνες.
      ΟΠΩΣ ΣΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ!

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ αλλενάκι 19/02/2011 11:33:36

        Το έγκλημα αυτό στα Πετράλωνα είχε καθαρά φύση ρατσιστική και φυλετική.

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ ΒΙΣ 19/02/2011 11:39:24

          Ακριβώς!

          Το έγκλημα κατά Κούνεβα ήταν μοναδικό, ήταν αντεργατικής-εκδικητικής εργοδοτικής φύσεως.
          Δεν επαναλήφθηκε.

          Αυτό εδώ είναι φυλετισμός κατά Ελλήνων και διαπράττεται ΚΑΤΑ ΣΥΡΡΟΗ.
          Η αντιμετώπισή του πρέπει να αναχθεί σε ΜΕΙΖΟΝ ΖΗΤΗΜΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ.

          • Orestios avatar
            Orestios @ αλλενάκι 19/02/2011 13:16:05

            Αφού αλλενάκι, όλοι αυτοί οι σοσιαλιστές κατά βάση είναι φασίστες.

      • Misha avatar
        Misha @ αλλενάκι 19/02/2011 11:46:38

        Δεν παίζει αυτό με τα όπλα Αλλενάκι.
        Όπλα έχουν ολοι, ειδικότερα στην επαρχία.
        Χρειάζεται ΑΠΕΜΠΛΟΚΗ ΕΔΩ κ ΤΩΡΑ από το Δουβλίνο 2 και κλείσιμο των ΜΚΟ του Σόρος.
        Ο φτωχομπινές μετανάστης έρχεται εδω πιεσμένος από τις «ανθρωπιστικές επεμβάσεις » των ΗΠΑ και ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΕΝΟΣ από τα κυκλώματα.
        Ο ρόλος της ΕΕ είναι προστυχος και σε αυτό το ζήτημα, εφόσον προκαλώντας και συμμετέχοντας στους πολέμους των γιάνκηδων υποχρεώνουν εκατομμύρια ανθρωπων να τρεχουν να σωθούν από τις Φώκιες και τα Μαυρόνερα.
        Μη πουμε για το ρόλο το ΔΝΤ σε Αίγυπτο, Ρουμανία κλπ

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ Misha 19/02/2011 12:00:21

          Όπλα έχουν όλοι κυνηγετικά στην επαρχία ναι, άδεια για νόμιμη αυτοάμυνα δεν έχουν Misha.

          Η καταγγελία της ΕΕ και του Δουβλίνο ΙΙ δεν μου λέει τίποτα πια.
          Τους καταγγέλουμε, και λοιπόν?
          To δικό μας πρόβλημα είναι άμεσο, χτες! Και δεν είναι το οικονομικό.
          Τα γκέτο της Γαλλίας είναι άβατο για την αστυνομία.
          Η καταπίεση των γυναικών εκεί μέσα και οι εκτομές γεννητικών οργάνων δεν εμφανίζονται πουθενά.

          Στην Αίγυπτο διαδήλωναν για τη δημοκρατία ένα 20% μικροαστοί, αστοί των πόλεων υπάλληλοι και επιστήμονες, και 82% απαιτούσε αυστηροποίηση και όχι δυτικοποίηση.

          Ας πάνε στις πατρίδες τους τώρα που είναι επανάσταση εκεί να παλέψουν για τη δημοκρατία ή τον ισλαμισμό, ότι θέλουν.

          • Misha avatar
            Misha @ αλλενάκι 19/02/2011 12:19:46

            Aλλενάκι δεν μιλώ για καταγγελία του Δ2.
            Μιλώ για ΜΗ ΠΑΡΕΜΠΌΔΙΣΗ των μεταναστών στην προσπάθεια τους να πάνε στην Ευρώπη.
            Οι μπάτσοι είναι κότες στον Εβρο και κέρβεροι στην Πάτρα και την Ηγουμενιτσα.
            Άστους ρε αδερφε , να φυγουν να πάνε στην ευχη του Θεού να βρουν τη Μέρκελ και τους φούρνους της! Τι παριστάνεις; Την τσατσά του Δ Ράιχ;
            Η λαθρομετανάστευση είναι ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ διάβρωσης και αλλοίωσης του κοινωνικού ιστού και ισλαμοποίησης της χώρας.
            Γι αυτό πρέπει να διαχωριστεί η στάση προς ένα έκαστο των μεταναστών που πρέπει να είναι ανθρώπινη, από τη στάση προς το πολιτικό ισλάμ που οργανώνει ταξιαρχίες μουτζαχεντίν επιδοτούμενες από το κράτος (!!!) δια των ΜΚΟ.

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ Misha 19/02/2011 13:36:37

            Θα σου κλεισουν και σενα τα συνορα.Ηδη ο Economist μιλα για αποβολη της Ελλαδος απο τη συνθηκη Σενγκεν.
            Και αυτο την ωρα που παρα πολλοι Ελληνες θελουν να πανε στην Ευρωπη για δουλεια λογω της ανεργιας.
            Αν ειναι κοτες στα συνορα οι αστυνομικοι ειναι επειδη εστι τους διαταζει ο Παπανδρεου που αλλωστε αυτος υπεγραψε το Δουβλινο ΙΙ και δεν τον αναγκασε κανεις.

          • Misha avatar
            Misha @ ψυχραιμια 19/02/2011 13:57:18

            Να τα κλείσουμε τα συνορα να πορευτούμε μόνοι μας στα του οίκου μας με επιλεκτικές συμμαχίες, εφοσον αυτό μας εξυπηρετεί στην παρούσα συγκυρία.
            Αλλιώς ξεκίνα μαθήματα κορανίου και αραβικών.

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ ψυχραιμια 19/02/2011 14:52:32

            Οχι βεβαια.Μια αποφασιστικη κυβερνηση θα εχτιζε φραγμα σε ολο τον Εβρο και δεν θα περναγε κανεις.
            Δεν θα απαγορευσεις εσυ στην ελληνικη νεολαια να σπουδαζει,να δουλευει και να ταξιδευει στις πολιτισμενες χωρες της Ευρωπης επειδη εχεις κομπλεξ εναντιον τους και θελεις να τους γεμισεις με τριτοκοσμικους αντι να φυλαξεις τα συνορα σου.

          • Misha avatar
            Misha @ ψυχραιμια 19/02/2011 19:14:52

            Γιατί, πριν μπουμε στην ΕΕ μας απαγορευόταν να ταξιδευουμε για τουρισμό ή για σπουδές ; Τι λες τωρα;
            Απώς δεν μπορουσε ο κάθε τυχαρπαστος άγγλος , γερμαναράς, ολλανδός , βούλγαρος , κροάτης ή μαφιοζος της Σικελίας να έρθει και να κατσικωθεί εδω ως «πολίτης της ΕΕ».

          • δρόμος avatar
            δρόμος @ αλλενάκι 19/02/2011 12:31:49

            Καλημέρα αλλενάκι. Προσυπογράφω την όλη κουβέντα σας, και στέκομαι ιδιαίτερα στην τελευταία σου φράση. Ιδού πεδίο δόξης λαμπρό για τους πάσης φύσεως και μεγέθους έλληνες αριστερούς, τους χωρίς εισαγωγικά μόνο. Τι θέλουν όλοι αυτοί και τριγυρνούν ακόμη εδώ, όπου καμμιά ελπίδα, ούτε καν οικονομικής ανακούφισης δεν τους περιμένει? Γιατί δεν σπεύσουν να ενταχθούν στη φλόγα που άναψε σε ολόκληρο τον αραβικό κόσμο? Ατομική σωτηρία πρεσβεύουν οι αριστεροί συνέλληνες? Ή θα ταχθούν επιτέλους με τη μοναδική αριστερά σωστή επιλογή της προτροπής στους λάθρο να ενισχύσουν τους λαούς στις πατρίδες τους, που ξεσηκώνονται?

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ δρόμος 19/02/2011 12:51:54

            Καλημέρα Δρόμε. Γιατί να κινδυνεύσουν στις χώρες τους?
            Κορόιδα είναι? Και οι εδώ αριστεροί τι θα κάνουν? Θα μείνουν ανεπάγγελτοι?

          • δρόμος avatar
            δρόμος @ αλλενάκι 19/02/2011 13:05:29

            θέλω να ελπίζω ότι έχουν απομείνει και γνήσιοι ιδεολόγοι αριστεροί, που πρέπει επιτέλους να καταλάβουν ότι οι κοινωνικοί αγώνες πρέπει να εδράζονται στην υφιστάμενη κοινωνία, όχι αυτήν που άλλοι κατασκευάζουν σε βάρος όλων μας.

            Εντός Ελλάδος, διεκδίκηση δικαιωμάτων μόνο για τους Έλληνες. Οι ξένοι ας ενταχθούν στα δικά τους κινήματα. Τα αιτήματά τους είναι περιττή πολυτέλεια για εμάς αυτή την ώρα, ενώ έχουν πέρα για πέρα θέση στη χώρα τους!

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ Misha 19/02/2011 13:31:01

          Μίσα, το πρόβλημα είναι καθολικότερο. Είναι πρόβλημα του δυτικού κόσμου εν γένει, που απεμπόλησε τις πνευματικές αξίες, πέταξε την παράδοσή του (εδώ η συμβολή του μαρξισμού ήταν καθοριστική) παρακμάζει δημογραφικά και κατακλύζεται από πληθυσμούς με ισχυρές πνευματικές αναφορές (ισλάμ) και σε δημογραφική έκρηξη. Η δημογραφική αυτή έκρηξη σε μεγάλο βαθμό είναι συνάρτηση της εμμονής των πληθυσμών αυτών στα παραδοσιακά πολιτισμικά τους πρότυπα (ισλάμ) και της σχετικής ανόδου των υπηρεσιών υγείας, χάρη στην εισαγόμενη δυτική τεχνογνωσία. Πιο απλά: Πριν από 80 χρόνια η γεννητικότητα στο Πακιστάν ήταν εξίσου υψηλή, ή και υψηλότερη (αφού το ποσοστό του αγροτικού πληθυσμού ήταν υψηλότερο), αλλά ταυτόχρονα υπήρχε και μεγαλύτερη θνησιμότητα. Τώρα ο μέσος όρος ζωής και στο Πακιστάν έχει ανεβεί, η βρεφική θνησιμότητα, όσο και να είναι υψηλή σε σχέση με τη Δύση, είναι πολύ πιο χαμηλή σε σχέση με 80 χρόνια. Ἀρα η σύγκριση της γεννητικότητας εκεί σε σχέση με τη Δύση, στο σήμερα, είναι συντριπτική υπέρ του Πακιστάν.
          Μιλάω για το Πακιστάν γιατί είναι τυπική περίπτωση πολυπληθούς μουσουλμανικής χώρας που εξάγει μετανάστες διεθνώς.

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ ΒΙΣ 19/02/2011 13:37:38

            Η ένταξή μας στην ΕΕ σαφώς μας επιβάλλει περιορισμούς ως προς την αντιμετώπιση των λαθρομεταναστών. Μην νομίζουμε όμως ότι αν ήμασταν εκτός ΕΕ θα μπορούσαμε να τους κάναμε ό,τι θέλαμε και να παραμένουμε μέσα σε ένα πλέγμα διεθνών οργανισμών. Το πρόβλημα είναι πολυσύνθετο. Και εντείνεται από το γεγονός ότι οι λαθρομετανάστες προέρχονται από κοινωνίες φυλετικά δομημένες και με απολυταρχικά καθεστώτα, φανερά ή κρυπτο-ισλαμικά, για τα οποία ούτε η ανθρώπινη ζωή έχει αξία, ούτε φυσικά οι δυτικές αξίες, όπως δημοκρατία, ανθρώπινα δικαιώματα και τα συναφή. Ταυτόχρονα, όμως, απαιτούν την εφαρμογή αυτών των αξιών στους ίδιους άπαξ και διαβαίνουν το κατώφλι μιας δυτικής χώρας, ακόμα και παράνομα.
            Αρα, τα πράγματα είναι απλά (και σύνθετα μαζί):
            Ή τους αντιμετωπίζεις με τους όρους της ΔΙΚΗΣ ΤΟΥΣ κουλτούρας, άρα σαν εχθρικούς εισβολείς, και μπορείς, όσο είναι καιρός, να τους κερδίσεις.
            Ή τους αντιμετωπίζεις με όρους δυτικής μεταμοντέρνας δημοκρατίας, μπολιασμένης με τις ιδέες της μεταμαρξιστικής Αριστεράς, και χάνεις.
            Εμείς διαλέγουμε. Σε άλλο σχόλιό μου είχα μιλήσει για "ισχυρή κυβέρνηση" από πατριώτες πολιτικούς όλων των παρατάξεων, με χαρακτήρα μεταβατικό και προσωρινό. Οι έκτακτες περιστάσεις απαιτούν και έκτακτες λύσεις. Αν δεν ήταν ο Μεταξάς το 1940, οι Ιταλοί την 1η Νοεμβρίου 1940 θα ήταν πιθανότατα στα Γιάννενα.

    • anonymous avatar
      anonymous @ ΒΙΣ 19/02/2011 14:48:44

      Προσυπογράφω αυτά που έγραψε ο Μίσα πιο πάνω. Οταν δέχτηκε τη φρικιαστική επίθεση η Κωνσταντίνα Κούνεβα, όλη η ελληνική κοινωνία ένιωσε αποτροπιασμό και της συμπαρασταθήκαμε με κάθε τρόπο.
      Το θέμα της Κούνεβα ήταν εντελώς διαφορετικό. Στην περίπτωσή της δόθηκε εντολή από ψηλά να την κάψουν με βιτριόλι. Αυτή η μορφή εγκληματικής ενέργειας συναντάται σε χώρες όπως το Ιράν.

      Η περίπτωση της γυναίκας είναι αποτροπιαστική αλλά είναι ξυλοδαρμός από συμμορία. Νομίζεις ότι αν είχε συμβεί στην Κούνεβα το ίδιο θα ασχολούνταν κανένας μαζί της;

      Τώρα για το θέμα των αλλοδαπών η κατάσταση δεν πάει άλλο και πρέπει να φύγουν.

  7. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 19/02/2011 11:11:51

    Όλοι αυτοί οι υποστηρικτές της ανεξέλεγκτης και χωρίς κανένα όριο εισόδου λαθρο -μεταναστών στη χώρα, που κατά τεκμήριο είναι και οι φανατικότεροι υποστηρικτές των κοινωνικών και εργασιακών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων, στη πραγματικότητα υποθάλπουν και προωθούν την εκμετάλλευση και εξαθλίωση αυτών των δυστυχισμένων ανθρώπων.
    Υποστηρίζουν την είσοδο λαθρο-μεταναστών, οικονομικών μεταναστών, διωκόμενων, πολιτικών προσφύγων –(αδιάφορο πως τους αποκαλούν)- σε μια χώρα που αδυνατεί να τους δώσει εργασία περίθαλψη στέγη τροφή. Με μεροκάματα σκλάβου αμείβονται αυτοί οι άνθρωποι και σε καθεστώς γαλέρας εργάζονται. Στοιβάζονται χωρίς κανένα κανόνα υγιεινής, σαν σαρδέλες, σε άθλια καταλύματα.
    Και κάποιοι γηγενείς κερδίζουν πληρώνοντας μεροκάματα 6 ευρώ για εργασία δωδεκαώρου και κάποιοι άλλοι νοικιάζουν διαμερίσματα με το κεφάλι… κερδίζοντας αρκετά για να κατοικούν στην πολιτεία και το κεφαλάρι. Μαύρα όλα.
    Αυτά υποστηρίζουν οι αριστεροί και οι υπέρμαχοι των "ανθρώπινων δικαιωμάτων".... όπως βεβαίως τα εννοούν αυτοί.
    Και το χειρότερο απ’ όλα, επικρατεί η απόλυτη ανομία και εξαθλιώνονται οι γηγενείς.
    Και αυτό κάποιοι ηλίθιοι το αποκαλούν κράτος δικαίου.

  8. Νίκος avatar
    Νίκος 19/02/2011 11:13:50

    Παράξενε, όλοι αυτοί δεν εντρύφησαν στον Μαρξισμό αλλά στην ιδιοτέλεια με επίχρισμα τον ψευτοδιεθνισμό.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Νίκος 19/02/2011 13:18:23

      Ο Διεθνισμός αυτός είναι ψευδής. Είναι πολιτική ενάντια στα Έθνη και τις φυλές.
      Καθαρά σοσιαλιστικής προέλευσης, αλλά επιμελώς καλυμένος φασισμός με επικλήσεις σε δικαιώματα μιας μάζας και όχι υπέρ της διαφορετικότητας.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Νίκος 19/02/2011 13:40:34

      Αυτοί είναι μεταμαρξιστές Αριστεροί. Φυσικά, υπάρχουν και μερικοί ανόητοι μαρξιστές που υποστηρίζουν το μούλτι-κούλτι, ή μερικοί που τα έχουν μισοχαμένα όπως ο Γλέζος και το κάνουν από κεκτημένη ταχύτητα: 'Όπου αδικημένος, τον υποστηρίζω". Κατά το όπου γάμος και χαρά, η Βασίλω πρώτη.

  9. Greece Pleading avatar
    Greece Pleading 19/02/2011 11:23:48

    Εχει ξεκινήσει το ξεπάτωμα της Ελλάδας κι εμεις ακόμη στρουθοκαμηλίζουμε, αλληθωρίζουμε, προσπαθουμε να κάνουμε φανταστικούς διαλόγους με τους υποτιθέμενου εκπροσώπους του αριστερισμού χωρίς αυτοί να υπάρχουν. Αν θέλετε να σας απαντήσουν χτυπήστε το πιο πάνω κουδούνι που γραφει, πράκτορες, ρουφιάνοι, δοσύλλογοι, ξένες υπηρεσίες, βόλεμα, αλητεία κτλπ.

    Αν δεν γίνει κοινή πεποίθηση οτι πρόκειται για πράκτορες που μας στέλνουν τα αμερικανάκια (γιατί ο αντιαμερικανισμός μας είναι στο μηδέν τα τελευταία χρόνια) και δεν πέσει κλωτσιά και σφαλιάρα όπου τους βρούμε κι όπου τους συναντάμε, ΥΠΟΔΟΥΛΕ Ελληνικέ λαέ, δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτε.

  10. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 19/02/2011 11:32:28

    Και να πούμε (για τον Strange Attractor) ότι ο συγκεκριμένος κακοποιός που παραμόρφωσε την κ. Μπανασάκη ήταν Μαροκινός (αν δεν κάνω λάθος) ή Σομαλός, σε κάθε περίπτωση μουσουλμάνος της Αφρικής. Η κουλτούρα των Σομαλών και των Μαγκρεμπίνων είναι ληστρική και επιθετική. Αν κανείς έχει άλλη άποψη, υπάρχουν συνοικίες στο Παρίσι που δεν υπάρχουν παρά μόνο Μαγκρεμπίνοι, μπορεί να δοκιμάσει να μείνει εκεί. Πού θα τις βρει; Σσταθμός μετρό Barbès-Rochouart, για όποιον τολμηρό τουρίστα ενδιαφέρεται για μία "εναλλακτική διαδρομή" στο Παρίσι (χωρίς τη "βουλευτή" Μάγια Τσόκλη και τις κάμερές της).

    • man8os avatar
      man8os @ ΒΙΣ 19/02/2011 11:37:20

      Μα δεν σεβονται τιποτα. Εγω στην Αθηνα δεν πηγαινω μετα τη δυση του ηλιου. Κατι πρεπει να γινει. Οχι επιχειρησεις σκουπα. Μια δομικη μεταρυθμιση. Το κρατος μας ειναι εθνος κρατος. Δεν εχει αμυνες απεναντι στην λαθρομεταναστευση. Πρεπει να θωρακιστει θεσμικα.

      • Orestios avatar
        Orestios @ man8os 19/02/2011 13:21:59

        Οι θεσμοί πάσχουν γιατί τα πρόσωπα που τους στελεχώνουν είναι διεφθαρμένα και απατεώνες.

        • man8os avatar
          man8os @ Orestios 19/02/2011 13:57:48

          O νομοθετης, οταν εφτιαξε το συνταγμα το 74 δεν ειχε υποψιν του το τεραστιο προβλημα της μεταναστευσης, το οποιο ξεκινησε μετα το 93.

  11. A.M. avatar
    A.M. 19/02/2011 11:37:07

    «Ελλάδα: Ένα απέραντο λούνα πάρκ ανομίας»
    Η σωστότερη περιγραφή που έχω διαβάσει για την Ελλάδα των τελευταίων 20 τουλάχιστον χρόνων!
    Πιο σωστή περιγραφή.. δεν γίνεται!
    Αυτό ακριβώς έχει καταντήσει η χώρα: «λούνα πάρκ ανομίας!»
    Και δυστυχώς ΔΈΝ έχει να κάνει μόνο με το μεταναστευτικό αυτή η περιγραφή αλλά και με όλη την ελληνική κοινωνία, καθέτως και οριζοντίως.

    • Misha avatar
      Misha @ A.M. 19/02/2011 11:52:17

      Αν η «ανομία» είχε προσωπο και επάγγελμα θα ήταν Υπουργός Αμυνας και θα την έλεγαν Άκη.

      • A.M. avatar
        A.M. @ Misha 19/02/2011 11:57:16

        Να διαφωνήσω; δεν γίνεται!
        Αλλά ο Άκης είναι η βιτρίνα της ανομίας.
        Δυστυχώς η ανομία διαπερνά οριζόντια και κάθετα όλη την ελληνική κοινωνία.

  12. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 19/02/2011 11:46:45

    Δεύτερον, ας μας πουν οι Συριζάτοι και λοιποί πονόψυχοι, πως θα αντιδρούσαν αν όλα όσα έπαθε η γυναικούλα του ρεπορτάζ, τα πάθαινε η μάνα τους, η γυναίκα τους, ή η κόρη τους; Θα συνέχιζαν να συμπαραστέκονται στον δίκαιο αγώνα των λαθρομεταναστών κακοποιών; Δεν νομίζω. Και αν τυχόν η απάντησή τους είναι ναι, τότε μιλάμε για βαριά μορφή ψυχολογικής διαταραχής. Να τους θυμίσω λοιπόν ότι και για αυτού του είδους τα «ψυχιατρικά περιστατικά», τα πάλαι ποτέ σοσιαλιστικά καθεστώτα είχαν την ανάλογη λύση: Δωμάτια με λαστιχένιους τοίχους, και σακάκια που κουμπώνουν από πίσω.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Strange Attractor 19/02/2011 12:02:14

      Οι περισσότεροι από τους ανθρώπους αυτούς ειναι απλά ανισόρροποι. Πιστεύει κανείς ότι μπορεί ένας μετριοπαθής λογικός άνθρωπος να διαλεχθεί λογικά με την Πορτάλιου, με την Κούρτοβικ, με τον Κούρκουλα, με τον Αλαβανο, με τον Γιάνναρη, περισσότερο από όσο μπορεί να διαλεχθεί με τα δυστυχισμένα ψώνια που βγαίνουν στις εκπομπές της Πάνια;
      Το πρόβλημα είναι ότι τα δυστυχισμένα ψώνια δεν ασκούν πολιτική, ενώ οι ιδεοληπτικοί του αριστερισμού, που είναι ακόμα περισσότερο ψώνια, θέλουν σαν τρελοί να ασκήσουν εξουσία.
      Η μόνη λύση τελικά, αν συνεχιστεί η κατάσταση αυτή, θα απομείνει ο σχηματισμός μιας "ισχυρής κυβέρνησης" από πατριώτες πολιτικούς όλων των χώρων, με βασικό θέμα στην ατζέντα να απαλλαγούμε ταυτόχρονα από το μνημόνιο και την αφροασιατική πανώλη, ακόμα και με τίμημα την έξοδό μας από την ΕΕ. Και ας φτωχύνουμε για κάποια χρόνια, δεν θα χαθούμε. Θα τον βρούμε τον δρόμο χωρίς αυτά τα βαρίδια.
      Και για να πω τη μαύρη αλήθεια, όσο βλέπω τη ΝΔ να κρατά χαμηλούς τόνους στο λαθρομεταναστευτικό και την εγκληματικότητα, φοβούμαι ότι το κάνει λόγω αδυναμίας αντιμετώπισης του ζητήματος.

    • occultist avatar
      occultist @ Strange Attractor 19/02/2011 12:28:55

      Strange Attractor

      Γνωστός ηθοποιός κάτοικος περιοχής Αγίου Παντελεήμονος υπέρμαχος των λάθρο δέχθηκε επίθεση για να του πάρουν το κινητό του. Το κοινοποίησε ο ίδιος. Σήμερα εξακολουθεί να είναι φανατικότερος υπέρμαχός τους. Πρωτα βγαίνει η ψυχή και μετά το χούι.

  13. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 19/02/2011 11:51:51

    Την ξέρω την πρότασή σου, αλλά ποιος ο λόγος να μένουν
    μερικές δεκάδες χιλιάδες ικανών για όλα σε ελληνικό έδαφος?
    Αν θέλει το κράτος θα τα βρει τα κονδύλια...
    Να είσαι σίγουρος.
    Καλύτερα να ματώσουμε οικονομικά για ένα διάστημα και να
    απεμπλακούμε από το άγος παρά να διαιωνίζεται μια κατάσταση.

    ΑΣ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΕΥΧΗ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!!!...

  14. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 19/02/2011 11:53:04

    «Nα λύσει άμεσα το πρόβλημα των εργαζομένων μεταναστών, τους οποίους εκμεταλλεύτηκαν ως τώρα οι δουλέμποροι και δεν έχουν τα ένσημά τους», κάλεσε με παρέμβασή του την κυβέρνηση (ρ/σ Κόκκινο) ο Μανώλης Γλέζος, εκφράζοντας την εκτίμηση πως «μπορεί η κυβέρνηση να βρει τον τεχνικό τρόπο να λύσει το θέμα, το πρόβλημα των ενσήμων τους ώστε να λυθεί το θέμα τους, πριν θρηνήσουμε θύματα». «Απευθύνω έκκληση σε όλο τον πνευματικό κόσμο της χώρας και τον καλώ επιτέλους να συνδράμει», κατέληξε"

    Στο νεοταξίτικο κόλπο μέσα και ο μπαρμπα Μανόλης. Αλλά εκ στόματος κοράκου, κρα (στον ΣΥΡΙΖΑ είναι ο άνθρωπος, πώς να το κάνουμε...Εδώ ο Στάθης δεν βγάζει άχνα για το λαθρομεταναστευτικό).
    Για όσους νομίζουν ότι υπάρχουν πατριώτες Συριζαίοι. Σαν να λέμε "Σύλλογος Γατών Φίλων των Ωδικών Πτηνών".
    Το λαθρομεταναστευτικό πλέον είναι η λυδία λίθος του πατριωτισμού. Εδώ κρίνονται όλα.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ΒΙΣ 19/02/2011 11:55:23

      Λοιπόν, εγώ μπάρμα Μανόλη λέω "αν νομίζει κάποιος ότι για να πάρει ένα κ...χαρτο νομιμοποίησης αξίζει να πεθάνει, ε ναι, του αξίζει να πεθάνει". Δεν θα καταστραφούμε εμείς για να ζήσουν οι δήμιοι του ελληνισμού.

      • Κοντη Λιζα avatar
        Κοντη Λιζα @ ΒΙΣ 19/02/2011 12:37:42

        Σωστός!

      • man8os avatar
        man8os @ ΒΙΣ 19/02/2011 12:38:22

        Μα δε χρειαζεται να πεθανει κανεις! Προς Θεου. Αυτο ειναι αντιανθρωπιστικο.
        Εργασια δεν ηθελε οταν ηρθε? Ε βαλτε τον να εργαστει! Μεχρι να αποφασισει να γυρισει στη χωρα του. Γιατι πρεπει να εργαζονται μαυρα λαθρομεταναστες? Βαλτε ποινικους μεταναστες να κανουν αυτες τις δουλειες τζαμπα.

  15. Στέργιος avatar
    Στέργιος 19/02/2011 11:58:11

    "Μιλάμε για λαούς και εθνότητες που ζούσαν ανέκαθεν από το πλιάτσικο, τη ληστεία, τη πειρατεία, και για τους οποίους η ανθρώπινη ζωή δεν αξίζει και πολλά".

    Strange Attractor, δεν υπάρχουν τέτοιοι λαοί και τέτοιες εθνότητες. Σε όλη τη Γη οι άνθρωποι θέλουν πέντε βασικές ελευθερίες και πέντε βασικά πράγματα ώστε να ζουν αξιοπρεπώς, κι αυτοί και τα παιδιά τους.

    Συμφωνώ με όλα όσα λες για το πρόβλημα τής μετανάστευσης στην Ελλάδα και την εγκληματικότητα των εξαθλιωμένων μεταναστών. Συμφωνώ μαζί όταν λες ότι κακοποιά στοιχεία κάνουν πάρτι στην Ελλάδα ενώ οι αστυνομικοί μας (παιδάκια που προσλήφθηκαν μέσω πανελλαδικών λες και η αστυνομία είναι ένα ακόμη ΤΕΙ) φοβούνται να βγούν από τα γραφεία τους.

    Συμφωνώ πως η Ελλάδα πρέπει να περιορίσει τη μετανάστευση από χώρες που δεν έχουν κανένα κοινό με μας. Ένας Ρουμάνος μετανάστης θα αφομοιωθεί σε μια-δυο γενιές, κυρίως αν παντρευτεί μια ομόθρησκή του Ελληνίδα. Ένας Μουσουλμάνους Μπαγκλαντεσιανός, ο καλύτερος άνθρωπος στον κόσμο να είναι, δεν θα αφομοιωθεί ποτέ, επειδή δεν γίνεται. Όπως κι ένας Έλληνας στην Αμερική αφομοιώνεται στο πιτς φυτίλι, ενώ ένας Έλληνας στην Ιαπωνία δεν θα αφομοιωθεί ποτέ.

    Αλλά μη δαιμονοποιείς ολόκληρες εθνικότητες. Αυτό είναι ακραιφνώς ρατσιστικό και σε κάνει να χάνεις τη δύναμη των επιχειρημάτων σου.

    • MatrixRevolutionEra avatar
      MatrixRevolutionEra @ Στέργιος 19/02/2011 12:39:26

      Στέργιο δεν κατάλαβες; Είμαστε στο σημείο που καίγονται τα χλωρά μαζί με τα ξερά. Συμφωνώ μαζί σου αλλά αν με ρωτάς....Όλοι έξω από τη χώρα. Νεκροί ή ζωντανοί, δεν με ενδιαφέρει καθόλου πλέον. Επιβίωση με κάθε κόστος.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Στέργιος 19/02/2011 12:48:12

      Στέργιο, αφού δεν σου έχουν μάθει την ιστορία του τόπου σου, ρώτα κάποιον παλιότερο να σου εξηγήσει γιατί η επί Τουρκοκρατίας Ελλάδα ζούσε αποκλειστινά σε ορεινούς και ημιορεινούς οικισμούς, αποφεύγοντας συστηματικά τα παράλια, όπου το κλίμα είναι και πιό ήπιο ...

  16. Α.Μ. avatar
    Α.Μ. 19/02/2011 12:05:01

    «Τα παιδιά των Βαβυλωνίων τα σκοτώνεις όταν είναι μικρά»
    Γιατί εάν μεγαλώσουν θα σε σκοτώσουν αυτά.
    Εμείς εδώ αυτό πάθαμε σαν κοινωνία.
    Βλέπαμε «τα παιδά» της λαθρομετανάστευσης να μεγαλώνουν και νομίζαμε πως πάντα παιδιά θα είναι.
    Αλλά να που δέν!..
    ... άρχισαν ΉΔΗ να σκοτώνουν.
    Και άντε τώρα που θέριεψαν να τα «σκοτώσεις».

    • A.M. avatar
      A.M. @ Α.Μ. 19/02/2011 12:14:47

      «παιδιά» με μεταφορική έννοια η λέξη.
      Αναφέρομαι στο όλο φαινόμενο της λαθρομετανάστευσης σαν «παιδί» που μπορεί να ελεγχθεί και περιοριστεί όταν είναι «μικρό».
      Δεν αρέσκομαι σε κανενός είδους ανθρωποκτονίες.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ A.M. 19/02/2011 13:52:26

        Αν θες τη γνώμη μου, τον Μαροκινό που παραμόρφωσε προχτες τη γυναίκα στα Πετράλωνα, αφού έτσι και αλλιώς υποτίθεται ότι είχε απελαθεί, δεν είναι ανάγκη να δικαστεί και να πληρώνουμε έξοδα διατροφής στη φυλακή.
        Υπάρχει μεγάλη συμφόρηση στα δικαστήρια. Για το ελληνικό κράτος αυτό το τέρας είναι ανύπαρκτο, χωρίς χαρτιά, είχε απελαθεί εδώ και μήνες.
        Τον εξαφανίζεις απλώς. Ούτε καν ανακοινώνεις τη σύλληψή του. Σκοτάδι. Λες "οι δράστες παραμένουν ασύλληπτοι". Και η ιστορία τελείωσε. Μην ανησυχείς, οι δικοί του θα ξέρουν τι έγινε ο φίλος τους...Και θα μαζευτούν.

        • Misha avatar
          Misha @ ΒΙΣ 19/02/2011 14:07:27

          ΒΙΣ

          όχι ρε φίλε έτσι...Δεν παίζει αυτή η ιστορία, και είναι κακό να καταγράφονται τέτοιες απόψεις.
          Έλεγε ο μακαρίτης ο πατριάρχης των Σερβων πως αν είναι να σωθεί το σερβικό έθνος διαπράττοντας εγκλήματα όμοια με αυτά που έχει υποστεί, κάλλιο είναι να εξαφανιστεί.
          Θα παραδώσουμε και ψυχή,και δεν είμαστε στους «αγνοούντες».

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ Misha 19/02/2011 14:15:48

            Δεν μίλησα για εγκλήματα κατά αμάχων. Μιλάω για πράξη υπεύθυνου κράτους. Δεν είπα πουθενά, ποτέ και ούτε το σκέφτηκα να πάρεις τον Πακιστανό που πουλάει στη λαϊκή και να τον εξαφανίσεις. Μίλησα για συγκεκριμένο πρόσωπο και για άλλους σαν αυτόν, που έτσι και αλλιώς με ψεύτικα χαρτιά και αδήλωτοι είναι. Ο ίδιος είχε δηλώσει τουλάχιστον δύο διαφορετικά ονόματα, παρουσιάστηκε ως Παλαιστίνιος και ζήτησε πολιτικό άσυλο. Αυτά όλα μόνος του τα έκανε; Τα χαρτιά μόνος του τα συμπλήρωσε;
            Τη μαφία, μαφιόζικα θα την αντιμετωπίσεις.

          • Misha avatar
            Misha @ ΒΙΣ 19/02/2011 18:07:40

            ΒΙΣ

            Εφόσον είσαι αυτός που κάνει την πρόταση θα πρέπει να είσαι έτοιμος να την φέρεις σε πέρας με τα χέρια σου. Σού πάει η καρδιά να εξαφανίζεις ανθρώπους, που δεν ξέρεις ποιες συνθήκες ζωής τους οδήγησαν στο έγκλημα;

          • δρόμος avatar
            δρόμος @ Misha 19/02/2011 19:26:24

            ποιά χέρια του βρε παιδί μου, για μεθόδους καταστολής μιλάει ο άνθρωπος. Ας μην το κάνουμε προσωπικό το ζήτημα τώρα!

          • Misha avatar
            Misha @ Misha 20/02/2011 00:03:18

            Δεν είναι μέθοδος καταστολής η μαφιόζικη «εξαφάνιση» ανθρώπων. Το κάνει η ΣΙΑ αλλά δεν μπορεί να προτείνεται ως τρόπος αντιμετωπίσεως του μεταναστευτικού ρεύματος.

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ Misha 20/02/2011 01:11:30

            Μια χαρά μέθοδος καταστολής είναι και ηρεμούν τα πράγματα. Ο φόβος φυλάει τα έρμα.

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ Α.Μ. 19/02/2011 13:36:05

      Μην ανησυχείς, τα παιδιά των Βαβυλωνίων τα κανόνισαν για τα καλά οι Αμερικάνοι και οι ασπόνδυλοι "πρόθυμοι" Ευρωπαίοι, που από το 1991 βομβαρδίζουν, μολύνουν, σφάζουν αβέρτα τους Ιρακινούς. Τα μισά παιδιά στο Ιράκ γεννιούνται με δυο κεφάλια ή με την καρδούλα τους έξω από το στήθος εξαιτίας των χημικών με τα οποία τους ραντίζει η "πολιτισμένη" Δύση εδώ και 20 χρόνια. Μην ανησυχείς, δεν έχεις πια να φοβηθείς τίποτα από τα παιδιά των Βαβυλωνίων.

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Στέργιος 19/02/2011 14:13:06

        Τώρα λοιπόν, αφού δεν το κατάλαβες ακόμη, ήρθε και η δική σου σειρά να μπεις στο στόχαστρο της Νέας Τάξης, με εκτελεστικό όργανο στην πρώτη φάση τους λαθρομετανάστες. Τράβηξε λίγο την κουρτίνα, να δεις την αλήθεια που κρύβεται πίσω από τα λόγια ...

      • A.M. avatar
        A.M. @ Στέργιος 19/02/2011 15:12:13

        @Στέργιος.
        Λυπάμαι, δεν με κατάλαβες.
        Αν και διευκρίνησα σχετικά.

      • Misha avatar
        Misha @ Στέργιος 19/02/2011 18:13:02

        Στεργιε , τα ίδια φαινόμενα από τους βομβαρδισμούς και τα χημικά των ΝΑΤΟϊκών υφίσταται η Σερβία.
        Τερατογενέσεις και καρκινογενέσεις στο έπακρο.

  17. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 19/02/2011 12:37:14

    σα δε ντρεπόμαστε λέω γω...

    ενώ μέχρι πριν να έρθουν αυτοί δεν καθαρίζονταν πολυκατοικίες ούτε χτίζονταν σπίτια ούτε τρώγαμε ντομάτες

    ξέρεις τι καταλαβαίνω από αυτά που έγραψες?
    ότι χαίρεσαι για τα εγκληματα που γίνονται και περιμένεις και χειρότερα
    έλα όμως που δεν θα σου κάνουμε τη χάρη

    απο δω το πάτε από κει το πάτε για εξέγερση ξενόφερτων σε Ελληνικό έδαφος, αλλά δεν σας βγαίνει

    • Κοντη Λιζα avatar
      Κοντη Λιζα @ αλλενάκι 19/02/2011 12:55:13

      Γειά στο στόμα σου!

      Ωστόσω μην κουράζεσαι.

      Η προοδευτικάντζα λέει "τι κάνει η αστυνομία;" αλλά όταν η αστυνομία κάνει αυτό που λέει ο νόμος έρχεται η κάθε Πορτάλιου (βάλε όποιο όνομα θες) και τους λούζει για ανθρώπινα δικαιώματα, κλπ . (σημείωσε ότι στην Ελλάδα μόνο οι θύτες έχουν ανθρώπινα δικαιώματα αλλά ποτέ τα θύματα). Και αντί να την τραβήξει ο εισαγγελέας δια παρέμβαση στο έργο των αρχών, ο υπουργός επεμβαίνει και ζητάει συγγνώμη.

      Τελικά τι; "Πάσσαλος, πασσάλω εκρούεται"

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ αλλενάκι 19/02/2011 13:56:29

      αλλενάκι, υπάρχουν και άνθρωποι που γίνονται προδότες της πατρίδας τους για τα λεφτά, υπάρχουν και άλλοι που γίνονται επειδή είναι διεστραμμένοι ψυχικά και συμπλεγματικοί, το γουστάρουν.

  18. blue nile avatar
    blue nile 19/02/2011 12:40:30

    ...Strange να για εκείνο το νησί που θα πέσεις παρέα με το Μικρό Οδυσσέα...
    ...μέσα και'γω κι' ας φοβάμαι το αλεξίπτωτο... και να ξέρεις εγώ για σας έρχομαι...έτσι για τη παρέα...

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ blue nile 19/02/2011 13:59:44

      Και γιατί να μην φτιαχτεί εκεί ένα μικρό αεροδρόμιο; Χαχα.
      Θα γίνει του νησιού Πίτκαιρν, που είχαν πάει οι στασιαστές του Μπάουντυ με κάτι θεές Ταϊτινές.

  19. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 19/02/2011 12:41:37

    ούτε γεννάγαμε παιδιά ούτε χαρά στα σκέλια... άρρωστοι, έ άρρωστοι!

  20. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 19/02/2011 12:57:52

    Δεν τα διάβασες καλά τα ποσοστά. Το ποσοστό του 85% του Ελληνικού λαού που δεν θέλει τους λαθρομετανάστες δεν είναι χρυσή αυγή.
    Η λογική σου και ο πολιτισμός σου πάντως δεν σου επιτρέπουν να πεις μια κουβέντα συμπαράστασης για τη γυναίκα που κατακρεουργήθηκε, αλλά ούτε και για τους πακιστανούς που βρίσκουν τεμαχισμένους, ή απαχθέντες για λύτρα.
    Κατάπιες τη γλώσσα σου.

  21. Κοντη Λιζα avatar
    Κοντη Λιζα 19/02/2011 13:01:38

    Οι μπερμπερίνοι πειρατές του Αιγαίου...

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ Κοντη Λιζα 19/02/2011 13:21:46

      Κοντή Λίζα, το ότι οι πειρατές ήταν Βερβερίνοι, Άραβες και Καταλανοί δεν σημαίνει ότι ΟΛΟΙ οι Βερβερίνοι, οι Άραβες και οι Καταλανοί είναι πειρατές. Αυτό είναι το νόημα των όσων λέω.

      Matrix, όταν λες "όλοι έξω ζωντανοί ή νεκροί", σε ρωτώ: Θα πήγαινες ποτέ σε μια πολυκατοικία όπου μένουν λαθρομετανάστες για να τους διώξεις ή να τους σφάξεις; Αν ναι, σε τι είσαι καλύτερος από τα κτήνη που έκαναν κιμά το πρόσωπο τής άτυχης γυναίκας;

      Ευχή και κατάρα... μην ξεχνάτε ποτέ ότι όλοι οι άνθρωποι είναι άνθρωποι. Έχουν όνειρα, ελπίδες, φόβους, άγχη, ανησυχίες, ανθρώπους που αγαπούν, που μισούν, μανούλες που τους γέννησαν. Μην εξανδραποδίζετε κανέναν άνθρωπο. Αυτή είναι η αρχή των γενοκτονιών. Οι Γερμανοί αποκαλούσαν τους Εβραίους ποντίκια το 1930 και δέκα χρόνια μετά τους εκτελούσαν μαζικά. Οι Γερμανοί μάς αποκαλούν γουρούνια το 2010, και δεν θέλω καν να ξέρω τι θα μας κάνουν το 2020.

      Το άρθρο έχει τα χίλια δίκια. Στη Γη υπάρχουν 2 δισεκατομμύρια άνθρωποι με πρόβλημα επιβίωσης - δεν είναι όμως λύση να έρθουν όλοι στην Ελλάδα.

      Όμως, μην ξεχνάτε τις βασικές αρχές τού ανθρωπισμού και του χριστιανισμού. Μην ξεχνάτε ότι ύψιστο καθήκον τού ανθρώπου ήταν πάντοτε ο σεβασμός στον ξένο. Η φιλοξενία ήταν δικαιοδοσία τού κορυφαίου θεού τού Ολύμπου, του Δία, και ο Χριστός μάς δίδαξε ότι στο πρόσωπο αυτού που έχει ανάγκη θα πρέπει να βλέπουμε τον ίδιο τον Χριστό.

      Ναι, πρέπει να εξορθολογιστεί η μεταναστευτική πολιτική, ναι, θα πρέπει να επαναπατριστούν όλοι οι λαθρομετανάστες, αλλά σε συνθήκες αξιοπρέπειας και ανθρωπιάς.

      Είμαστε Έλληνες, γαμώτο. Όταν συνθηκολόγησαν οι Γερμανοί, οι Γερμανοί στρατιώτες στην Ελλάδα (που μέχρι την προηγούμενη μέρα αμολούσαν τα ντόμπερμαν κατά των παιδιών για να διασκεδάσουν) δεν είχαν να φάνε, και οι Έλληνες τους έδιναν φαγητό!

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Στέργιος 19/02/2011 13:49:21

        Εγώ πάντως σε λαθρομετανάστες μουσουλμάνους έχω πάψει να δείχνω την παραμικρή συμπόνοια. Τους θεωρώ συλλήβδην εχθρούς και εισβολείς, το ίδιο ακριβώς όπως τους τούρκους εποίκους στην Κύπρο.

      • Κοντη Λιζα avatar
        Κοντη Λιζα @ Στέργιος 19/02/2011 14:01:08

        ...Κοντή Λίζα, το ότι οι πειρατές ήταν Βερβερίνοι, Άραβες και Καταλανοί δεν σημαίνει ότι ΟΛΟΙ οι Βερβερίνοι, οι Άραβες και οι Καταλανοί είναι πειρατές. Αυτό είναι το νόημα των όσων λέω....
        Δεν διαφωνώ. Είχα και έχω φίλους αλγερίνους, τυνήσιους. Μαροκινούς που με λένε "χούγια" και φιλιόμαστε σταυρωτά. Όχι όμως στην Ελλάδα. Εδώ απλά είναι εισβολείς όσοι είναι στρογγυλεύοντας ίσως λίγο, αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα.

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Στέργιος 19/02/2011 14:05:02

        αυτός που έχει ανάγκη, Στέργιε, είναι ο ελληνικός λαός, που τον παγίδευσαν σε τούτο το τριπάκι. Στο πρόσωπο του κάθε συμπατριώτη σου να βλέπεις τον Χριστό, γιατί μπορείς να αποφανθείς με βεβαιότητα για το δίκαιο των αιτημάτων του. Για τους τρίτους, άσε την ιστορία, ή όσους ξέρουνε καλύτερα από σένα τα ντεσού, να κρίνουν.

      • MatrixRevolutionEra avatar
        MatrixRevolutionEra @ Στέργιος 19/02/2011 15:01:04

        Matrix, όταν λες “όλοι έξω ζωντανοί ή νεκροί”, σε ρωτώ: Θα πήγαινες ποτέ σε μια πολυκατοικία όπου μένουν λαθρομετανάστες για να τους διώξεις ή να τους σφάξεις; Αν ναι, σε τι είσαι καλύτερος από τα κτήνη που έκαναν κιμά το πρόσωπο τής άτυχης γυναίκας;

        Στέργιο σου ξαναλέω ότι μαζί με τα χλωρά καίγονται και τα ξερά.
        Εγώ να πάω σε πολυκατοικία να τους διώξω; Ίσως θα έπρεπε όλοι να πάμε αφού το κράτος τους ευλογάει.
        Να τους σφάξω; Άνετα αν μου επιτεθεί κάποιος με άγριες διαθέσεις και δεν θα χύσω δάκρυ.
        Δεν ξέρω που μένεις αλλά εκεί που μένω εγώ κοντεύω να ξεχάσω και τα ελληνικά μου.
        Πόσες γυναίκες έχεις στο σόι σου και στον κύκλο σου; Εγώ επειδή έχω πολλές παρατήρησα τα εξής:
        Μπορεί να μην μιλούν πολύ και γενικότερα να είναι πιο μετριοπαθείς από τους άντρες και πονόψυχες αλλά στο θέμα των λάθρο γυαλίζει το μάτι τους. Γιατί; Γιατί όλες έχουν παρενοχληθεί από αυτούς με τρόπο όχι μόνο σωβινιστικό αλλά και ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ, επειδή είναι Ελληνίδες.
        Ευτυχώς αυτές που ξέρω εγώ δεν ζήσαν ξυλοδαρμό και βιασμό. Όποτε ακούν για τέτοια περιστατικά εξοργίζονται περισσότερο από εμάς γιατί ταυτίζονται. Αυτά που λένε ούτε από τον πιο φανατικό χρυσαυγίτη δεν θα τα ακούσεις.
        Περιστατικό που έζησα προχτές στο λεωφορείο και πραγματικά με εξέπληξε: Ήταν μια νεαρή, μικροκαμωμένη Ελληνίδα στην πόρτα για να κατέβει στην επόμενη στάση. Όπως συνηθίζεται, αυτοί που θέλουν να ανέβουν περιμένουν τους άλλους να κατέβουν. Όταν άνοιξε η πόρτα πάει η κοπελίτσα να κατέβει και ορμάει από κάτω να ανέβει μια πενηντάρα.Την έλιωσε την κοπελια η οποία έκπληκτη και νευριασμένη είπε "Ο Χριστός και η Παναγιά, ο κόσμος τρελάθηκε". Γυρνάει η πενηντάρα και της λέει με ύφος μάλλον στα Γεωργιανά, κάτι που δεν κατάλαβα.
        Το ύφος της κοπελίτσας μεταλλάχθηκε σε χρόνο dt σε κάτι που έμοιαζε με μίσος...Της λέει δυνατά "Εδώ είναι Ελλάδα. Αν έχεις να πεις κάτι θα το λες στα Ελληνικά και όχι στα μογγολικά σου, Κατάλαβες ρε;"
        Πραγματικά εξεπλάγην......
        Όσοι θέλετε κοινωνία γεμάτη αγάπη και συνπόνοια το τελευταίο που θα υπερασπιζόσασταν θα ήταν η ύπαρξη των ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ στην Ελλάδα.

        • MatrixRevolutionEra avatar
          MatrixRevolutionEra @ MatrixRevolutionEra 19/02/2011 15:16:28

          Διόρθωση: μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά.
          Αν και φυσικά αυτό που ζούμε στην σοσιαληστρική, μουλτικουλτι Ελλάδα μοιάζει με καύση μόνο των χλωρών.Τα ξερά ζουν και βασιλεύουν.

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ MatrixRevolutionEra 20/02/2011 01:08:41

          Να σου πω εγώ περιστατικό που συνέβη στη Νίκαια (συνέβη σε φίλη γνωστής της γυναίκας μου):
          Σταματάει στο φανάρι, έρχεται ο Μπαγκλαντεσιανός να της πλύνει το τζάμι με το ζόρι, αυτή αντιδρά. Και αυτός της λέει: Εσύ μόνο για π...ς είσαι να παίρνεις. Συγγνώμη για την έκφραση, έτσι ακριβώς της είπε.

          Σε συνάδελφό μου που αντέδρασε όταν πήγαν να τους πλύνουν το τζάμι, γιατί ο προηγούμενος το είχε χαράξει (!), ο μουσουλμάνος γύρισε και είπε επιθετικά στον άνδρα της, που ήταν οδηγός: Εγώ μιλάω μαζί σου, αυτή γιατί πετάγεται; Έτσι ακριβώς!

          Και μετά όσους αντιδρούμε κάτι αριστερούληδες της κακιάς ώρας και κάτι λυκοφίλοι του λαού μας αποκαλούν κουκλουξκλαν...Επειδή υπερασπιζόμαστε την αξιοπρέπειά μας. Οι ανοχές όμως τελείωσαν και αν γίνει καμία σύγκρουση, θα πάρει και θα σηκώσει όχι μόνο τους λάθρο, αλλά και όσους τους πατρονάρουν.

  22. Κοντη Λιζα avatar
    Κοντη Λιζα 19/02/2011 13:02:17

    ΛΟΛ!ΛΟΛ!ΛΟΛ!

  23. BTS avatar
    BTS 19/02/2011 13:04:59

    Υπάρχει κανείς ο οποίος πιστεύει πως το επίσημο Ελληνικό "κράτος"
    δεν μπορεί -αν υπάρχει η πολιτική βούληση-
    να ελέγξει απόλυτα το φαινόμενο της λαθρομετανάστευσης?
    Πιστεύει κανείς, πως η Αστυνομία, δεν μπορεί να τους συλλάβει όλους?
    Όταν συλληφθούν, πιστεύετε πως δεν μπορεί να βρεθεί
    το ποιός είναι Παλαιστίνιος ή όχι?
    Τί νομίζετε πως κάνει τα τελευταία χρόνια η επίσημη Πολιτεία?
    Συλλαμβάνει στον Έβρο τους λάθρο
    [οι οποίοι ψάχνουν τους αστυνομικούς για να παραδοθούν]
    και τους χορηγεί ένα έγγραφο στο οποίο αναφέρεται πως ο λάθρο πρέπει να εγκαταλείψει τη χώρα μέσα σε 30 ημέρες.
    Αφού πάρουν αυτό το χαρτί, κατευθύνονται μαζικά,
    στα ΚΤΕΛ και τον ΟΣΕ, για να μεταβούν στο Athens.

    Η συρροή αυτή των λάθρο, μπορεί αυξάνει την εγκληματικότητα,
    αλλά έχει ευεργετικά αποτελέσματα στην ανταγωνιστικότητα της Ελληνικής οικονομίας, διότι στις χαμηλού επιπέδου εργασίες τα μεροκάματα προσεγγίζουν τα επίπεδα της Συρίας.
    Επίσης, οι λάτρεις του Οθωμανικού,[δικαίου] βρίσκουν όλοένα και περισσότερους "συντρόφους" σε ακόμη καλύτερες τιμές!
    Άλλα αποτελέσματα του φαινομένου της λαθρομετανάστευσης:

    1 Βιώνουμε τον πολυπολιτισμό, τον οποίο χρόνια τώρα μας κηρύττουν οι υπερασπιστές των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, αγωνιστές της ισότητας και της ελευθερίας, η φωτεινή πρωτοπορία δηλαδή της αριστεράς και της Προόδου.

    2 Οι εταιρίες Security [όπως και αυτές με τα κουφώματα ασφαλείας]
    κάνουν χρυσές δουλειές!

    3 Οι πολίτες νιώθουν ανασφάλεια, και δεν διαμαρτύρονται για την κατάργηση των εργασιακών τους κεκτημένων και δικαιωμάτων τα οποία συγκρίνονται άνετα με αυτά της πρό του Μεταξά εποχής.

    4 Οι Συριζαίοι, ζούν το όνειρό τους, για μια πολυπολιτισμική ελλάδα,
    χωρίς κανένα συνεκτικό ιστό στην κοινωνία. [Έθνος-Θρησκεία-Πολιτισμός]

    5 Οι πολίτες όταν συνειδητοποιούν το γεγονός οτι οι ίδιοι είναι τα θύματα του παραπάνω φαινομένου, αναρωτιούνται, τί λάθος επιλογές έχουν κάνει, όταν στο παρελθόν ψήφιζαν αυτά που ψήφιζαν.
    Άλλοι στρέφονται προς το ΛΑ.Ο.Σ. άλλοι προς τη Χρυσή Αυγή,
    και άλλοι απλά την κάνουν σιγά σιγά προς ασφαλέστερες περιοχές
    όπως π.χ. τα βόρεια προάστεια...

    Η αντιμετώπιση της λαθρομετανάστευσης, δεν απαιτεί τίποτε άλλο, παρά μόνο κονδύλια για την δημιουργία μερικών ακόμη σωφρονιστικών ιδρυμάτων,
    κέντρων συγκέντρωσης και "διαλογής" και επαναπροώθησης λαθρομεταναστών,
    σε συνδυασμό με τη δημιουργία στρατοπέδων καταναγκαστικών έργων
    για τους σκληρούς κακοποιούς.

    Αλλά βέβαια, για να γίνουν αυτά, απαιτείται απλώς πολιτική βούληση,
    μιά βούληση η οποία δεν υπάρχει, όχι μόνο λόγω έλλειψης σεβασμού
    προς τα πρόβατα-ψηφοφόρους οι οποίοι συντηρούν το υπάρχον πολιτικό σύστημα, αλλά κυρίως λόγω των φαινομένων οικονομίας κλίμακος
    τα οποία παρατηρούνται στο εργατικό δυναμικό, όταν το έχεις [ώς ελιτ] αποπροσανατολίσει με διαφόρων ειδών προβλήματα κάθε φύσης....

    Και αντί να εργάζεσαι για την λύση των προβλημάτων του λαού,
    χρηματοδοτείς διάφορους στο Νετ ή στα ΜΜΕ,
    για να υποτιμούν τη νοημοσύνη του καθενός Έλληνα πολίτη.

    Για να γίνουν αυτά, δεν είναι απαραίτητο να λέγεσαι Soros...

    • ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
      ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα @ BTS 19/02/2011 15:25:54

      Με δυο νόμους διώχνεις τους μισούς
      1. Κανένας μετανάστης εκτός Ευρώπης δεν μπορεί να ασκήσει ελεύθερο επάγγελμα
      2. Το παρεμπόριο τιμωρείται με 20ετή φυλάκιση

  24. Alkimos avatar
    Alkimos 19/02/2011 13:05:34

    Δεν θέλω να «ρίξω λάδι στη φωτιά», απλά επισημαίνω, πως θα πρέπει να εξεταστεί σχετικά με το κύμα λαθρομετανάστευσης, ειδικά από μουσουλμανικές χώρες, η διαχρονική χειραγώγησή τους από την Γερμανία. Προτείνω, να ξαναθυμηθούν αυτοί που αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα μόνο με ανθρωπιστικά κριτήρια, την περίπτωση της Καλοσκοπής Φωκίδας (βλέπε εδώ: h++p://viotiastory.blogspot.com/2008/03/1941-1944.html) και να βάλουν σε λειτουργία λίγο και το ένστικτο αυτοσυντήρησης, διότι μας βλέπω να κλαίμε σύντομα και άλλα θύματα… Καλός ο «ανθρωπισμός» αλλά όχι και εις βάρος της οικογένειάς μας, των ανθρώπων μας, του τόπου μας… Οι ήρωες δεν θαυμάζονται διότι άνοιξαν κερκόπορτες ή διότι οδήγησαν τους Πέρσες από κρυφά μονοπάτια στις Θερμοπύλες, αλλά από την αυτοθυσία «υπέρ βωμών και εστιών»!

  25. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 19/02/2011 13:07:32

    Ο Φλωράκης κατηγορούσε τον Παττακό για φασισμό! Αυτό εξακολουθεί να συμβαίνει στη Μαρξιστική Ελληνική κοινωνία. Η αριστερά πρέπει να ψάξει το υγιές παρέλθόν της, στο πριν την Οκτωβριανή επανάσταση, σοσιαλιστικό κίνημα. Ο Νεοξατισμός είναι φαινόμενο, 100 και βάλε ετών. Δεν είναι αριστερό στίγμα αλλά Μαρξιστικό -φασιστικό-Ναζιστικό και πρέπει να το αποβάλλει

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 19/02/2011 13:25:46

      +1000

    • anonymous avatar
      anonymous @ ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 19/02/2011 16:32:24

      Η αριστερά δε έχει υγιές παρελθόν. Εκεί θα βολοδέρνει μέχρι να πάρει ανάποδες ο κόσμος και να εξαφανιστεί απότομα και δια παντός.

  26. Misha avatar
    Misha 19/02/2011 13:16:27

    L ami

    Eίναι πεμπτοφαλαγγίτες του Σόρος όλοι αυτοί που παιρνουν φράγκα από τις οργανώσεις και τις ΜΚΟ του , για να προάγουν την ισλαμοποίηση της χωρας.
    Από το Helsinki watch μέχρι το Βερέμειο άγος στον Σκάι.
    Άλλοι εν γνωσει τους , υποκινούμενοι από τον μηδενιστικό αντιχριστιανισμό και ανθελληνισμό τους, και άλλοι ως χρήσιμοι ηλίθιοι.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Misha 19/02/2011 13:45:40

      Αν αυτοί είναι πεμπτοφαλαγγίτες του Soros, τύποι σαν τον l'ami τι είναι; Τα σκυλάκια κανίς των πεμπτοφαλαγγιτών θα έλεγα.

    • kiki avatar
      kiki @ Misha 19/02/2011 18:12:20

      @ Μισα,
      ανοιξε τον Ινφογνωνονα εχει ενα αρθρο ενος πολυ καλου επιστημονα ηλια Ηλιοπουλου, πανω σαυτο το θεμα.

  27. Orestios avatar
    Orestios 19/02/2011 13:20:33

    Τί άλλο θα ακούσουμε λαμί?
    Δεν εφαρμόστηκε ποτέ και πουθενά ο Κομουνισμός?
    αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    Αυτά να τα πείς σε παιδάκια.
    Τόσος κόσμος έχει υποφέρει, και συνεχίζει να υποφέρει, από τον σοσιαλισμό και τις εκφάνσεις του στον πλανήτη.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Orestios 19/02/2011 13:44:25

      Ορέστιε, να και ο επαγγελματίας του αντιρατσισμού. Η Βασίλω του λαθρομετανάστη.
      Να του ευχηθούμε άραγε να νιώσει αυτό που ένιωσε ο ρεπόρτερ του Άλτερ, ή μήπως και τότε θα εξακολουθεί να λέει τα ίδια;
      Δεν φταίει που κάθε μέρα μπαίνουν 300 από τον Έβρο, φταιει η αστυνομία! Που οι ίδιοι τη μισούν!
      Σε ποιο γιατρό έχεις κάνει λοβοτομή για να πάω και γω για να μου φύγουν οι έγνοιες και να γίνω μούλτι-κούλτι; Σε κανένα που είχε δουλέψει στα ψυχιατρεία της Ρουμανίας του φίλου σου του Τσαουσέσκου;

  28. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 19/02/2011 13:53:53

    Εσύ ειδικά μάλλον το έχεις παρακανελλώσει το ρυζόγαλο με αραβική κανέλλα.

  29. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 19/02/2011 13:54:56

    Σιγά μην τη λυπάσαι...Εσύ μόνο τα pet σου λυπάσαι. Εχετε τελικά τεράστιο σύμπλεγμα με τη χώρα όπου γεννηθήκατε.

  30. Misha avatar
    Misha 19/02/2011 13:55:36

    L ami

    Eμείς δε μπορούμε να ελέγξουμε ούτε τον Ομπάμια , ούτε τη Μέρκελ. Εδώ έχουμε σκαστές ιστορίες από τον Ράλλη με τα Λακόστ και τον Κουτσόγιωργα μέχρι τον Ακη και τον Μαντέλη.

    Η σαπίλα του καζινοκαπιταλισμού είναι ορατή δια γυμνού οφθαλμού πλέον , ακόμα και στους πιο θερμούς θιασώτες του, αλλά αυτό δεν είναι δικαιολογία για να κλέβουν το ψωμί του συνταξιούχου οι βενετοπράσινοι ληστοσυμμορίτες

  31. what avatar
    what 19/02/2011 14:06:09

    Ό,τι να ναι!

    Χαιρεκακία και κεκαλυμμένος ρατσισμός εναντίον των Ελλήνων.

    Δεν μας λες και κανένα νέο επιχείρημα. Πάτησες το play στην κασέτα και καθάρισες.

    Πλούτος από τους λαθρομετανάστες στην Ελλάδα παρήχθη ελάχιστος.
    Κι αυτός εξήχθη. Και αυτό για μια αδύναμη οικονομία είναι πολύ κακό.
    Και τον καρπώθηκαν κυρίως οι μεγαλοεργολάβοι.

    Τα ελεεινά επιχειρήματα τύπου "χαρά στα σκέλια" μάλλον δεν ξέρεις ποιους εξυπηρέτησαν κυρίως.

    Αλλά δεν μπορεί να σας πιάσει κανείς. Η αστυνομία φταίει που δεν κάνει τη δουλειά της κι όχι η τερατώδης αύξηση της εγκληματικότητας παντός τύπου.

    Αν δεν είμαστε μαζί σας είμαστε το λιγότερο χρυσαυγίτες.
    Το ότι υπάρχει πραγματικό πρόβλημα δεν το έχετε σκεφτεί ε;

    Ένας χρυσαυγίτης.

  32. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 19/02/2011 14:19:41

    Δεν μπορώ να είμαι μετριοπαθείς σε τέτοιες έκτακτες καταστάσεις. Είμαι από λαϊκή συνοικία του Πειραιά, γέννημα θρέμμα, από ναυτική οικογένεια, και δεν βλέπω την κατάσταση αφ ' υψηλού, όπως οι διάφοροι αριστερούληδες που στρογγυλοκάθονται στο Φίλιον της Σκουφά και μένουν στα ΒΠ.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ΒΙΣ 19/02/2011 14:20:31

      μετριοπαθής (αυτά τα τριγενή και δικατάληκτα...).

  33. Elias30 avatar
    Elias30 19/02/2011 14:37:46

    Με τον ορο γκρεκι ποιους εννοεις?

  34. Γιώργος Μεσσηνία avatar
    Γιώργος Μεσσηνία 19/02/2011 14:41:56

    Παρακολουθούσα λοιπόν, τωρα πριν λίγο, στο κανάλι της Βουλής, μια συζήτηση σε ειδική επιτροπή για το μεταναστευτικό.
    Τι μου έκανε εντύπωση;
    Ενώ ο Παπουτσής έκανε μια εμπεριστατωμένη παρουσίαση και φάνηκε να κατέχει το αντικείμενο εργασιών του, έκανα εναν συνειρμό την ίδια στιγμή.
    Θυμήθηκα μια εκπομπή στο άλτερ, όπου ρώτησε κάποιος την Νταλάρα "πόσοι μετανάστες νόμιμοι υπάρχουν στην Ελλάδα".
    Η φουκαριάρα άρχισε να τα χάνει, ψέλλιζε διάφορα και εν πάσει περιπτώση απέφευγε να απαντήσει..
    Έλα μου που τη ξαναρωτάει ο άλλος από το πάνελ...
    Αυτή εκεί... το χαβά της
    Μέχρι που "πετάγεται" ο Στρατούλης και λέει έναν τυχαίο αριθμό (150000), αυτή λέει:
    -"Είναι 150000"
    -Καλά θα μας τρελάνετε;; της λέει ο Βελόπουλος, σας λέει ο άλλος πόσοι είναι;
    ο Στρατούλης σκάει ένα σαρδόνιο χαμόγελο και αυτή τσατισμένη, σκασμένη ως το λαιμό, ξεσπάει:
    -"Τι με ρωτάτε, ΔΕΝ ΞΕΡΩ"

    Ε αυτή, ρε παιδιά τη διώχνεις αν θες να λέγεσαι σοβαρός πρωθυπουργός, την άλλη μέρα το πρωί. Δεν τη κρατάς στο πιο κρίσιμο πόστο σήμερα, να τα κάνει σκ@τ@, κάπου πρέπει να υπάρχει και συναίσθηση.
    Της λες...
    Σε εκτιμώ, σε συμπαθώ, άμε σέ ένα υπουργείο άλλο που σου είναι πιο οικείο...
    Και δεν είναι ότι ανέλαβε χαρτοφυλάκιο μια-δυο μέρες πριν... και δεν είχε ενημερωθεί.
    Αλλά αυτή, είναι η μία πτυχή προβληματισμού, το χειρότερο είναι η αντίδρασή της, στην έκφραση του Στρατούλη.
    Ο Παπουτσής, είπε πρόσφατα πως το μεταναστευτικό είναι μια "βόμβα" στα θεμέλια της κοινωνίας.
    Αυτή τη κυρία, την απομακρύνεις ΆΜΕΣΑ, καθώς είναι κάργα επικίνδυνη και αφελής...

  35. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 19/02/2011 14:55:04

    Οποιος εξισλαμιζοταν επαυε να ειναι Ελληνας και γινοταν Τουρκος.

    • Misha avatar
      Misha @ ψυχραιμια 19/02/2011 18:09:33

      L ami

      Aσε το παταμύθι με τον Ανδρούτσο.Ποτέ δεν έγινε μουσουλμάνος, ήταν γιος ρωμιού αγωνιστή και ρωμιός αγωνιστής ο ίδιος μέχρι τον θάνατο του.

    • Misha avatar
      Misha @ ψυχραιμια 19/02/2011 19:11:15

      Ξέρεις πολλούς μουσουλμάνους με το όνομα «Οδυσσέας»; Δεν υπάρχει αυτό που λες , δεν προκύπτει από πουθενά.Το 1818 μπήκε στη Φιλική Εταιρεία, ορκιστηκε στο Ευαγγέλιο, τι να λέμε τωρα;τα αυτονόητα;

  36. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 19/02/2011 15:06:44

    Φανταστείτε την απόγνωση αυτών των κακόμοιρων αλλοδαπών, την απελπισία στην οποία τους έριξε η ρατσιστική ελληνική κοινωνία, τον πόνο που αισθάνονταν από την άδικη περιθωριοποίησή τους, για να κάνουν κάτι τέτοιο. Απλοί άνθρωποι, σαν εμάς (μην ξεχνάμε ότι 'είμαστε όλοι μετανάστες'), που ήρθαν στην Ελλάδα με βάσανα και κόπους για να δουλέψουν σκληρά, να βγάλουν το ψωμί τους και να ζήσουν τις οικογένειές τους. Είναι ντροπή μας, είναι αίσχος που μετατρέπουμε σε τέρατα αυτούς τους φτωχούς, άμοιρους καημενούληδες.
    Προτείνω να τους παραχωρήσουμε άμεσα όλα μας τα αγαθά γιατί τότε μόνο θα σταματήσουν να προβαίνουν σε πράξεις βίας, που τόσο πολύ τις απεχθάνονται και τόσο ξένες είναι προς την κουλτούρα και την ιστορία των κοινωνιών από τις οποίες προέρχονται.
    Μέχρι να πραγματοποιηθεί αυτό το κομμουνιστικό ιδεώδες θα πρέπει να μην αντιστεκόμαστε. Γιατί, πώς μπορεί κάποιος να αρνείται στον πεινασμένο την τροφή του;

  37. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 19/02/2011 16:26:57

    Χίλια μπράβο για το άρθρο.Η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο και ο θίασος που κυβερνά έχει 2 επιλογές:1)Στέλνει όλα αυτά τα αποβράσματα,πίσω απο εκεί που ήρθανε(ας μπούνε μέσα στο τσάρτερ της χαράς και μερικοί καλλιτέχνες που γουστάρουν να τους δέρνουν Σομαλοί κ Μαροκινοί),ώστε να καθαρίσει η Ελλάδα απο τα σκουπίδια που μας πνίγουν ή 2)Αν είναι ανίκανοι να το κάνουν(που είναι),να αλλάξει ο νόμος για αυτιπροστασία και όλοι οι Έλληνες να έχουν σπίτια τους όπλα που θα μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν όταν κινδυνεύει η ζωή μελών της οικογενείας......ΔΡΟΜΟΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΑΝΑΠΤΥΚΤΟΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ

    • A.M. avatar
      A.M. @ Μαύρος Ιάκωβος 19/02/2011 18:19:50

      Συμφωνώ βέβαια με το να φύγουν ΌΛΟΙ οι παράνομοι μετανάστες όπως επίσης και με το να αλλάξει ο νόμις για την οπλοφορία. Ειδικά ως προς το θέμα της οπλοφορίας όταν η μισή Ελλάδα και οι περισσότεροι αλλοδαποί μαφιόζοι οπλοφορούν παράνομα δεν καταλαβαίνω γιατί να μην οπλοφορεί ΝΌΜΙΜΑ και ο κάθε Έλληνας πολίτης.

      Σημειωτέον ότι ο πατέρας μου υπήρξε μετανάστης στην Γερμανία αλλά πρίν φύγει απ την Ελλάδα είχε χαρτιά απ την γερμανική πρεσβεία, είχε περάσει ιατρικές εξετάσεις, η εργασία ήταν ήδη κανονισμένη και οι γερμανικές αρχές γνώριζαν ανά πάσα ώρα και στιγμή και ποιός είναι και από που ήρθε και που μένει και που εργάζεται.
      Και εννοείται πως δεν τους πέρναγε απ το μυαλό να κάνουν κατάληψη σε γερμανικό πανεπιστήμιο!!
      Όχι αυτό το μπ##$&*!@ που γίνεται εδώ σε μάς!

      Ως προς το ......
      «ΔΡΟΜΟΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΑΝΑΠΤΥΚΤΟΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ»
      .. έχω τις επιφυλάξεις μου.
      Θα πρέπει να διώξουμε και πολλούς ημεδαπούς που είναι επίσης υποανάπτυκτοι. όπως δείχνουν τουλάχιστον τα δεδομένα των τελευταίων δεκαετιών.

      • Μαύρος Ιάκωβος avatar
        Μαύρος Ιάκωβος @ A.M. 19/02/2011 18:33:41

        Τον ημεδαπό υποανάπτυκτο δυστυχώς πρέπει να τον ανεχτώ,τον αλλοδαπό που μπήκε σε μια βάρκα,εγκαταστάθηκε στην Ομόνοια,πουλάει πρέζα και μαχαιρώνει για 2 ευρώ τον στέλνω πακέτο.Και επίσης να τελειώνει ο μύθος οτι έρχονται εδώ επειδή στις πατρίδες τους πεινάνε,τρίχες κατσαρές λέω εγώ,σε μας καταλήγουν όλα τα κακοποιά και λούμπεν στοιχεία που έχουν πάρει πρέφα τι απέραντο μπου....ο είναι η Ελλάδα του τζέφρυ.Ας πάει ο Μαροκινός να πουλήσει τρέλα στην Ολλανδία,τη Γερμανία,την Αγγλία,δεν τον βλέπει το φώς της μέρας μετά

        • δρόμος avatar
          δρόμος @ Μαύρος Ιάκωβος 19/02/2011 19:32:01

          Προς επίρρωσιν, κι εδώ πολλοί πεινάνε, και άρχισαν οι νέοι μας να σκέπτωνται φυγή στο εξωτερικό. Πώς το κάνουν αυτό? Πηδάνε στο τραίνο κι όπου τους βγάλει? Ή πλακώνονται στις αιτήσεις, και περιμένουν κάποιος να τους δεχθεί?

        • A.M. avatar
          A.M. @ Μαύρος Ιάκωβος 19/02/2011 22:50:15

          @Μαύρος Ιάκωβος
          Το ότι πεινάνε μπορεί να είναι ένα τους πρόβλημα, εμείς όμως δεν έχουμε καμμία υποχρέωση να τους το λύσουμε ειδικά κάτω απ τις συνθήκες που βρίσκεται η χώρα και οι Έλληνες σήμερα.
          Και δεν έχω καμμία αντίρρηση να τους μαζέψουν όλους εν μια νυκτί - και νομίζω πως κάπως έτσι θα γίνει κάποια στιγμή - να τους φορτώσουν σε κάποιο καράβι / αεροπλάνο / τραίνο και να τους στείλουν ή από εκεί που ήρθαν ή εκεί που θέλουν να πάνε ή όπου κρίνει η Ελλάδα ότι θέλει να τους στείλει.

          Μήν σου πω πως αν κάποιοι δεν έχουν χαρτιά να τους στείλουμε σε κανέναν ξερονήσι αν δεν θέλουν να πάνε κάπου αλλού ή εκεί από όπου ήρθαν.
          Και ας επιβιώσουν εκεί στο ξερονήσι, ίσως αναγκαστούν να μάθουν ... παραλιακή αλιεία ή κηπουρική... τι να κάνουμε; .. εδώ ο ...Πεταλούδας (Steve McQueen ) επιβίωσε σε πολύ σκληρότερες συνθήκες... θα τα καταφέρουν και αυτοί.

          Είναι νομίζω μια καλή ιδέα.
          Το νησί των λαθρομεταναστών .. κάτι σαν νήσος Ellis.. όποιος πιάνεται λαθραίος δεν θα έρχεται Αθήνα αλλά κατευθείαν στο ελληνικό Ellis.
          Και εκεί μεταξύ τους ας τα βρούν.. ας σφαχτούν.. ας κάνουν ότι θέλουν.

  38. Misha avatar
    Misha 19/02/2011 18:17:43

    l ami

    Δεν διαφωνούμε καθόλου.
    έχουμε κάποια γνωση για την εθνικότητα αυτών των 10 εκ πλουσίων που αναφέρεις;επειδή κάτι υποψιάζομαι για Σόρος κλπ
    Πιστεύεις πως επειδή έτσι έχουν τα πράγματα πρέπει να μείνουμε αδρανείς; Να μη προσπαθήσουμε να μειώσουμε τις συνέπειες των σχεδιασμών τους οσον αφορά τη γειτονιά μας;
    Ή πιστεύεις πως αν γινουμε κι εμείς Μπαγκλαντές , αυτό θα βοηθήσει σε κάτι τους φτωχουν και κατατρεγμένους μπαγκλαντεσιανούς που εφτιαξαν κράτος επειδή έτσι ήθελαν οι Άγγλοι;

  39. juliet avatar
    juliet 19/02/2011 19:33:48

    Φιλανδία ,Ιταλία με βίζα ορισμένου χρόνου και μόλις τελειώσει ο χρόνος εργασίας επιστρέφεις στη πατρίδα σου.Σε μας ο χρόνος είναι μόνιμη εγκατάσταση.Αληθεύει οτι ο κύριος της Αννας Νταλάρας ο Νταλάρας θα οργανωσει συναυλία για τους 300 απεργούς πείνας;;;; χαχαχα ,φα σιστάκια εδώ είναι μπανανία......και χώρα με πολλές ΜΚΟ ........

  40. ΚΟΥΡΗΤΑΣ avatar
    ΚΟΥΡΗΤΑΣ 19/02/2011 19:41:44

    ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΑΣ ΜΙΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ[ΒΛΕΠΕ ΙΣΡΑΗΛ] ΠΑΡΑ ΝΑ ΜΑΣ ΛΥΠΟΥΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ[ΒΛΕΠΕ ΑΣΣΥΡΙΟΙ ΧΑΛΔΑΙΟΙ ΚΛΠ.]

  41. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 19/02/2011 20:18:33

    Και όπως θα πηδάνε στα τρένα,θα τους πετάνε οι Ευρωπαίοι στον γκρεμό.Πάντως σκέφτομαι να πάω να ζητήσω πολιτικό άσυλο στη Σουηδία,να με ταίζουν,να με πληρώνουν,να μου βρούν και μια Σουηδέζα και αν δεν μου τα κάνουν αυτά οι φασίστες της κυβέρνησης να πάω και να καταλάβω το πανεπιστήμιο της Στοκχόλμης,θα μαζευτούν και μερικά φρικιά να υποστηρίξουν το αίτημά μου,θα κάνουν και συναυλίες.......Ωραίο όνειρο είδα,αυτά μόνο στην μπανανία της ευρώπης γίνονται,με την Νταλάρα υπουργό μετανάστευσης αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ

    • Μαύρος Ιάκωβος avatar
      Μαύρος Ιάκωβος @ Μαύρος Ιάκωβος 19/02/2011 21:25:12

      Εγώ πάντως δεν θυμάμαι να πηγαίνουν οι Έλληνες ακάλεστοι στο Αμέρικα και στην Αυστραλία,ούτε να κονομάνε ΜΚΟ που τυχαία εμπλέκονται στελέχη της αριστεράς και φυσικά κονομάνε χοντρα μέσα απο το εμπόριο σαρκός.Όσο για την Καγκελάριο κρίμα που δεν μπορώ να σου δείξω που την γράφω αυτή τη στιγμή....Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ,ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΑΣ ΠΑΕΙ ΣΤΗ ΣΟΜΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΚΙΣΤΑΝ

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Μαύρος Ιάκωβος 20/02/2011 01:56:08

      Ο "φίλος του λαού" μάλλον είναι απόγονος ή συγγενής εκείνου του Μαργαρίτη που έφτιαξε μαζί με τους Ιταλούς το "Βλάχικο πριγκηπάτο της Πίνδου".
      Μπας και καλά κάνουν τελικά οι Αρβανίτες που δεν τους έχουν τους Λάτσι-φάτσι σε πολλή εκτίμηση;
      (πλάκα κάνω, δεν γενικεύω φυσικά αν υπάρχει ένας Μαργαρίτης και ένας "φίλος του λαού" ανθέλληνες μεταξύ των Βλάχων).

    • what avatar
      what @ Μαύρος Ιάκωβος 20/02/2011 02:00:49

      "ε, εγω κραταω απο τους δευτερους, αρα πρεπει να συμφωνησουμε στο ρωμιοι μαλλον, παρα καπου αλλου."

      Επειδή εσύ κρατάς από τους δεύτερους πρέπει τελικά να σε συμφωνήσουμε (για ακόμα μία φορά) μαζί σου;

      Η χολή που ξερνάς κάνει μπαμ από χιλιόμετρα. Όμως υποπέπτεις και στην ίδια γκάφα που κάνουν οι συνοδοιπόροι σου: μας το παίζεις αντιρατσιστής και συνάμα χρησιμοποιείς ρατσιστικές και ανθρωπολογικές θεωρίες σκοπιανών ταλιμπάν (που υποτίθεται απεχθάνεσαι;)

  42. Misha avatar
    Misha 19/02/2011 20:40:04

    Ο κομμουνισμός , φίλε, θέλει ανθρώπους με πίστη στο όραμα του. Και κατά την γνωμη μου επειδή είναι πολύ ανθρώπινο πολίτευμα δε μπορεί να εφαρμοστεί ούτε δια της βίας, ούτε σε μεγάλες κλίμακες. Μόνο σε μικροκοινότητες τύπου Μαριναλέδα ή κοινοβιακών μοναστηριών θα επιβιώνει , ως διαρκής έλεγχος για τις εκτροπές μας.

  43. Έρεβος avatar
    Έρεβος 19/02/2011 20:46:33

    ΦΤΑΙΜΕ!

    Για να μην χάσουμε τη βόλη μας αφήσαμε τη χώρα χρόνια τώρα να την διοικούν ψεύτες και απατεώνες. Ορίστε τα αποτελέσματα.

    Καλά να πάθουμε.

  44. Έρεβος avatar
    Έρεβος 19/02/2011 20:49:39

    "θα ήξεραν ότι κομμουνισμός είναι το σύστημα που βάζει το σύνολο, την κοινωνία, πάνω από το άτομο. "

    Αγαπητέ SA οι λαθρομεταναστόφιλοι είναι σχεδόν βέβαιον ότι τα έπαιρναν. Σιγά μην ενδιαφέρονταν αυτοί για του αφγανούς και τους πακιστανούς.

    Εαν δεν σε νοιάζει η οικογένεια σου είναι δυνατόν να σε νοιάζει ο γειτονας;

  45. juliet avatar
    juliet 19/02/2011 21:08:49

    τώρα τι γίνετε;;;

    • A.M. avatar
      A.M. @ juliet 19/02/2011 21:45:14

      Τώρα .. τα κεφάλια μέσα!

      ή μάλλον καλύτερα..

      «Τα μυαλά μέσα στο κεφάλι!»
      .. γιατί θα πουντιάσουν απ το κρύο.
      Ακρίβηναν και τα καύσιμα και καταλαβαίνεις τι γίνεται.. δράμα.

  46. juliet avatar
    juliet 19/02/2011 21:57:41

    χθες στη Κομοτινή είχε πολυ κρύο;γιατί μιλάς για πουντιασμένα μυαλά......

  47. BTS avatar
    BTS 19/02/2011 22:26:08

    Κάπου κάπου, αναγκάζομαι να διαβάσω, απογόνους κομμουνιστοσυμμοριτών,
    φίλους του Γκρουέφσκι,
    οι οποίοι πληκτρολογούν χαιρέκακα, λές και μετράνε τις λίρες με τις οποίες λαδώνεται τ΄αντεράκι τους, μειδιώντας επειδή ντρέπονται μην και φανεί ο ξεδοντιασμένος στόμας τους...

    Και διαβάζοντάς τους, παρατηρώ πως, η καρδιά τους απο αγάπη για την Ελλάδα και τους Έλληνες, ξεχειλίζει!

    ____________________________________

    Δεν φαίνεται?

  48. anna avatar
    anna 19/02/2011 23:48:36

    Οι κάτοικοι της Κερατέας μας δείχνουν το δρόμο: αν περιμένετε να μας σώσει ο ΓΑΠ και το Δουβλίνο ΙΙ, την βάψαμε. Ποιά διόδια και ποιά εισιτήρια? Μπορούμε να οργανώνουμε κάθε εβδομάδα διαδηλώσεις, και πορείες με κεντρικό αίτημα να φύγουν οι λαθραίοι και να καθαρίσει ο τόπος? Εμείς μόνοι μας πρέπει να αναλάβουμε δράση και να βγούμε στους δρόμους. Κι αργήσαμε κιόλας!

  49. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 19/02/2011 23:49:50

    Η διαπίστωση του προβλήματος της ύπαρξης παρανόμων μεταναστών δεν αμφισβητείται από κανέναν νοήμονα..
    Η λύση?
    Ο Σαμαράς, ως επόμενος πρωθυπουργός τι λέει για το θέμα?
    Μαζικές απελάσεις ή νεοταξικές όμορφες διαπιστώσεις και καινολογίες?
    Αφού οι κυβερνήσεις εκλέγονται από το λαό για το λαό (..και καλά..) γιατί δεν εισακούεται το αίτημά του?
    Η ελληνική κυβέρνηση δεν εκλέγεται από και για τον ελληνικό λαό?
    Κατά το Ελληνικό Σύνταγμα όλοι οι ΕΛΛΗΝΕΣ πολίτες έχουν ίσα δικαιώματα..
    οι ΈΛΛΗΝΕΣ..
    Τα πράγματα έχουν περάσει τα όρια..
    Να προσέχουν όσοι ανοίγουν ασκούς του Αιόλου..
    Και βέβαια είναι γνωστό τι κάνουν οι ΕΛΛΗΝΕΣ όταν στριμωχθούν...
    Τότε μεγαλουργούν..
    Τότε παράγουν Ιστορία..

  50. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 20/02/2011 00:42:58

    Ρε φίλε ωραίο το παραμυθάκι της παραπληροφόρησης αλλά πλέον δεν τραβάει.Πάει ο δράκος μας την έκανε,τώρα υπάρχουν 2.οοο.οοο ισλαμοφασίστες που καθημερινά σκοτώνουν,κλέβουν,βιάζουν,επιτίθενται κυρίως σε γιαγιάδες και απροστάτευτες γυναίκες.Λυπάμαι φίλε του λαού αλλά τα G3 έχουν οπλίσει πλέον,αφού είσαι και Εαμοβούλγαρος απο τα μέρη μου,θα ξέρεις οτι εμείς οι Πόντιοι πιστεύουμε σε 3 πράγματα:ΠΑΤΡΙΔΑ,ΘΡΗΣΚΕΙΑ,ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ και όποιος μας τα πειράξει γίνεται στόχος στα 5 μέτρα......ΑΝΟΧΗ ΤΕΛΟΣ

    • what avatar
      what @ Μαύρος Ιάκωβος 20/02/2011 02:08:03

      Όπως βλέπεις Μαύρε Ιάκωβε, άκρη δεν μπορείς να βγάλεις με δαύτους.

      Το μίσος που κουβαλάνε δε λέει να σβήσει. Αν τους πιέσεις λίγο παραπάνω αποκαλύπτονται και οι πραγματικοί σκοποί τους.

  51. Ρομπέν το Γκαρσόν avatar
    Ρομπέν το Γκαρσόν 20/02/2011 00:45:35

    Βρε συ Μπούτσε, και εδώ έφτασε η χάρη σου; Χα χα Άιντε πάγαινε που θα μς πεις κια για τους αρχαίους.

  52. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 20/02/2011 01:31:12

    Έγινε φίλε καλό βόλι,επειδή σε κόβω για πάνω απο 55 λογικά με οικογένεια,εύχομαι να μην γαλούχησες τα παιδιά σου με τόσο μίσος.....Όσο και να σε πονάει το 1945-1949 ποντιάκια σας πετάξανε πίσω στον Τίτο και είμαστε εδώ με το όπλο παρα πόδα να το ξανακάνουμε.Πότε θα βάλετε μυαλό,απορώ

  53. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 20/02/2011 01:56:30

    Η γενιά σου οδεύει προς τα θυμαράκια,κάποιοι τραγικοί μείνανε να κουνάνε φλάμπουρα και σφυροδρέπανα.....Σ΄ αυτά που λές βάλε και την ξεφτιλισμένη γενιά του Πολυτεχνείου και την ψευτοαριστερή διανόηση που διαστρέβλωσε τα πάντα και εκμηδένισε τις αξίες του ελληνισμού....Η Ιστορία γύρισε όμως τώρα,λίγο ακόμα έμεινε και θα απαλλαγούμε απο όλα τα καρκινώματα.Εύχομαι να ζήσεις 1000 χρόνια να τα δείς,ΟΣΟ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΘΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΜΕ, στα αρχ.... μας η Μέρκελ,ο τζέφρυ κ ο θίασος.....ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ

  54. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 20/02/2011 02:12:19

    Η κυβέρνηση ΓΑΠ σκοπεύει να αναγείρει εστίες για παράνομους αλλοδαπούς
    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100036_1/02/2011_433266
    Για τις χωρισμένες, χήρες, ανύπαντρες Ελληνίδες μητέρες με ανήλικα τέκνα, και τις γυναίκες θύματα βίας, σκοπεύει επίσης να παράσχει εστίες και παιδικούς σταθμούς ώστε τα παιδιά τους και εκείνες να μεγαλώσουν σε ένα ασφαλές περιβαλλον;

    Λαμόγια, κλέβετε το μελλον των παιδιών μας και το σερβιρετε ώς "ανθρωπισμό"προς τους παράνομους αλλοδαπούς. Αφού είστε "αντιρατσιστές"
    αφήστε τις Ελληνίδες μητέρες να πεθάνουν.

  55. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 20/02/2011 03:07:09

    what και μαύρε,
    ο ami και οι όμοιοί του δεν έχουν καταλάβει κάτι. Ο σεβασμός που έχουν απέναντι στους Έλληνες, οι Άραβες και λοιποί λαοί της Ανατολής προέρχεται από έναν ιδιαίτερο "εκπολιτισμό" που εφάρμοσε πάνω τους κυρίως ο Μέγας Αλέξανδρος. Μπορεί οι σύγχρονοι αριστεροί να εμφανίζουν τους Έλληνες ως βελούδινους φιλοσόφους, αλλά δεν εννοούν να καταλάβουν ότι ο σεβασμός της Ανατολής (Τουρκία, Συρία, Λίβανος, Ιράκ, Περσία)απέναντι στην Ελλάδα προέρχεται από μια συλλογική μνήμη..Της ασυγκράτητης ελληνικής στρατιωτικής ισχύος που δοκίμασαν στο πετσί τους και έμαθαν να φοβούνται και να σέβονται..
    Η διογκούμενη ασυδωσία των παράνομων μεταναστών οδηγεί με ταχύ ρυθμό στην ανάγκη για φρεσκάρισμα αυτής της μνήμης.

  56. pizza avatar
    pizza 20/02/2011 04:37:01

    Δυστυχως σ'αυτη τη χωρα οταν πας να εφαρμοσης τον νομο σε λενε φασιστα. Τι εγινε με αυτους που εδειραν τον Χατζιδακη???? Τιποτα....

  57. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 20/02/2011 11:42:35

    Πρόσφυγας είμαι τσάκαλε όχι μετανάστης έχει διαφορά.Η ιστορία δεν ξέρεις οκ,μάθε όμως λίγο γραμματική και συντακτικό Εαμοβούλγαρε....Άστο μην το ψάχνεις πολύ ήρωας μας το παίζεις,πάνε στον φίλο σου τον Γκρουέφσκι να κλαφτείς μπορεί να πάρεις κανα ξεροκόματο,πάνε γλύψε τους σκοπιανούς,αλλά σε εκεί να τα μέρη ΖΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ Ο ΠΟΝΤΙΑΚΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ,ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΑΔΑ,ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ

  58. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 20/02/2011 17:16:29

    Εγώ έγραψα μια ανάρτηση για τη φοβερή εγκληματικότητα εξαιτίας των λαθρομεταναστών, και την πλήρη ανομία που επικρατεί, και οι περισσότεροι σχολιαστές τρώγονται μεταξύ τους για το τίποτα.
    Οι μαύροι, οι μελαμψοί, οι ισλαμιστές, και οι Τσετσένοι μαχαιροβγάλτες θα μας φάνε ζωντανούς και εμείς τρωγόμαστε για σαχλαμάρες σαν να επρόκειτο για πέναλτι που δόθηκε σικέ.

  59. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 20/02/2011 18:47:17

    Λυπάμαι αλλά έχετε τελειώσει.Κάποιες φωνούλες γραφικότητας,κάποιοι που τα πιάνετε χοντρά και 2-3 χοντροκόλες που ψάχνουν για κρέας αυτοί μείνατε να υποστηρίζετε τους ισλαμοφασίστες.Το 90% του ελληνικού λαού λέει ΕΞΩ ΟΙ ΞΕΝΟΙ,σε κανα μήνα θα γίνει 95% κ πάει λέγοντας.......Τώρα τι να σχολιάσω όταν ταυτίζεις τον πρεζέμπορα Αφγανό με τον Πόντιο,που ήρθε το 1922 στην Μητέρα Πατρίδα είναι για γέλια....Τό ξέρω οτι ακούς ΠΟΝΤΙΟΥΣ και σου γυρίζουν τα συκώτια,τι να κάνουμε όμως έχεις κ άλλες εναλλακτικές όπως να πας στην Οχρίδα να ψαρεύεις μαζί με τους φίλους σου τους Σκοπιανούς........Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ

  60. what avatar
    what 21/02/2011 00:06:14

    Μα αν πρόσεξες η συζήτηση γ@μήθηκε γιατί κάποιοι αμφισβητούν την εγκληματικότητα. Και ως συνήθως το προχωρούν και σε αμφισβήτηση της ελληνικότητας κτλ.κτλ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.