#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/11/2011 20:03
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας δεν δίνεται !!!



Ο Παπανδρέου προσπαθεί ακόμα κι αυτήν την ώρα να υποθηκεύσει το μέλλον της χώρας για δεκαετίας. Ακόμα κι όταν αυτός και η οικογένειά του θα είναι μακρινό παρελθόν.

Όλα τα κρατικοδίαιτα ΜΜΕ προσπαθούν αυτήν την ώρα να περάσουν την ψήφιση της σύμβασης με 180 βουλευτές.

Αυτό όμως συνιστά εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας. Κι αυτό που θέλουν να πετύχουν ή να μην μπορεί κανείς να αλλάξει τους όρους της καταστροφής της χώρας.

Με άλλα λόγια θέλουν να εγκλωβίσουν τον Σαμαρά για να μην μπορεί να κάνει καμία αλλαγή.

Γάλλοι και Γερμανοί συμπεριφέρονται αυτές τις ώρες  στην Ελλάδα  σα να πρόκειται για τοποτηρητές μιας παλαιού τύπου αποικιοκρατίας. Βάζουν εκβιαστικά χρονοδιαγράμματα, με όρους υποταγής, κάτι που δεν τιμά ούτε τους ίδιους, ούτε αυτούς που τα δέχονται.

Ο Βοναπαρτισμός έχει μακρά παράδοση στη Γαλλία, αλλά κάποιος θα πρέπει να τους θυμίσει πως η χώρα που λέγεται Ελλάδα έχει Σύνταγμα, Κοινοβούλιο και πάνω από όλα κυρίαρχο λαό. Οι εκλεγμένοι της 5ης Γαλλικής Δημοκρατίας θα πρεπε να το γνωρίζουν καλά αυτό.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 06/11/2011 20:07:43

    Όταν βγει ο Σαμαράς πρωθυπουργός θα κάνουν τις κότες ο Σαρκοζύ και η Μέρκελ. Τώρα επειδή έχουν του χεριού τους τον Παπανδρέου βρίσκουν και κάνουν

  2. Ένας avatar
    Ένας 06/11/2011 20:09:05

    Κρίνονται πολλά απ'αυτό.

    Χθες έγραψα εδώ μέσα ότι ενώ μέχρι πρόσφατα ήμουν υπέρ του ευρώ, τώρα μετά τον ιταμό τρόπο αντιμετώπισης της Ελλάδας από την ΕΕ, λέω να τους διαολοστείλουμε και να πούμε "alor c'est la querre".

    Ας δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος μετά.

  3. Φυγόκεντρος avatar
    Φυγόκεντρος 06/11/2011 20:11:19

    Ο Τσίπρας θα πρέπει να τρίβει τα χέρια του τώρα!

  4. ΝΙΚΟΣ ΒΑΡΛΑΜΗΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ ΒΑΡΛΑΜΗΣ 06/11/2011 20:13:33

    Πρέπει ο Σαμαράς να είναι κάθετος όχι μόνο στον τύπο αλλά και στην ουσία. Το θέμα δεν είναι αν θα έρθει με 180 ψήφους αλλά και αν περιλαμβάνει όρους εκχώρησης εθνικής κυριαρχίας. Επίσης θα πρέπει να απομακρύνει σιγά σιγά μερικούς βουλευτές που μόνο ζημιά κάνουν στην ΝΔ

    • stanley@gr avatar
      stanley@gr @ ΝΙΚΟΣ ΒΑΡΛΑΜΗΣ 06/11/2011 20:42:02

      δεν θα τολμησουν να το φερουν με 180.
      τους το εχουν πει σε ολους τους τονους ολοι οι συνταγματολογοι!

  5. xzetta avatar
    xzetta 06/11/2011 20:13:59

    δεν καταλαβαίνω τι παραπάνω μπορεί να εκχωρηθεί. Εδώ, στη λογική της μη-διαταραξης των αγορών, έχει απαγορευτεί η διενέργεια εκλογών. Το πολύ πολύ να μπεί και ως επίσημος όρος στο μνημόνιο Νο 157 που να απαγορεύει γενικά την εκλογική διαδικασία εφόσον η Ελλάδα δεν έχει πρωτογενές πλεόνασμα και χρέος κάτω του 50% το ΑΕΠ.
    Αν κάνουμε δε και πρωθυπουργό το Παπαδήμο τότε θα είμαστε η πρώτη χώρα που θα έχει εκχωρηθεί πλήρως διοικητικά στο τραπεζικό σύστημα.

  6. Ρήγας Φερραιος avatar
    Ρήγας Φερραιος 06/11/2011 20:16:25

    Τον Κυριακο τον ακουτε στην ΝΕΤ!!!;;;;;
    Προσωπικη μου αποψη και ευχομαι να κανω λαθος. Εχουμε μπει σε δρομο χωρις γυρισμο. Οταν ενα καστρο εχει αρχισει τις διαπραγματευσεις στο τελος παραδινεται. ( αυτο το γραφω για τη ΝΔ...για τους αλλους δεν με ενδιαφερει...ας ελθουν και 24ο κομμα στις εκλογες).
    Ενδεχομενη συγκυβερνηση ΠΑΣΟΚ-ΝΔ_ΛΑΟΣ θα ειναι ψωμι στο βουτυρο της Αριστερας πρωτιστως, του ΛΑΟΣ και της Χρυσης Αυγης στα μεγαλα αστικα κεντρα δευτερευοντως.

    • xzetta. avatar
      xzetta. @ Ρήγας Φερραιος 06/11/2011 20:18:47

      συμφωνώ. και ειδικά ο Νοέμβριος είναι πονηρός μήνας

    • Απορία avatar
      Απορία @ Ρήγας Φερραιος 06/11/2011 20:35:36

      Είμαι σίγουρος ότι ο Σαμαράς θα είναι ο δεύτερος Έλληνας ηγέτης, μετά τον Μεταξά, που τελικά θα πει το ΟΧΙ στα μούτρα του άξονα.

      Εαν όμως δεν το κάνει αυτό, άνευ πλάκας, η Χρυσή Αυγή σε ένα χρόνο θα δει ποσοστά ΛΑΟΣ και σε δύο χρόνια θα έχει διψήφια νούμερα.

  7. λαικη δεξια avatar
    λαικη δεξια 06/11/2011 20:25:42

    αντωνη σαμαρα καλεσε την κοινωνια στο συνταγμα.
    ουτε 6 δοση θα χαθει , ουτε εξοδος απο το ευρω.
    βρισκουν και κανουν τα ανθρωπακια ρεν , μερκελ , μπαροζο.
    ρεν και μπαροζο δεν ειναι καν εκλεγμενοι απο καποια χωρα της ευρωπης.
    διαολοστειλε τους και καλεσε τους ελληνες στο συνταγμα με αιτημα ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ.
    Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ , ΕΚΔΟΤΕΣ , ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΚΛΠ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΞΑΠΤΕΡΥΓΑ.

  8. babis flou avatar
    babis flou 06/11/2011 20:28:49

    ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΝΑ ΒΓΕΙ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΝΑ ΤΟΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ...ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΠΟΣΕΣ ΠΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΛΧ ΣΤΟ ΓΥΑΛΙ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ? ΠΕΙΤΕ ΤΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΦΙΛΙΚΟΤΕΡΟΣ ΜΕ ΤΑ ΜΜΕ....ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ....ΔΕΝ ΛΕΩ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΑΙΝΤΑΝΟΣ -ΟΠΩΣ Ο ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑΣ-ΑΛΛΑ ΑΣ ΔΩΣΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΜΦΑΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ

    • anaconda avatar
      anaconda @ babis flou 06/11/2011 20:42:15

      Συμφωνώ απόλυτα!

  9. ιεραξ avatar
    ιεραξ 06/11/2011 20:29:15

    ΜΑΤ ο βασιλιας επεσε ενα βημα πισω και δυο μπροστα 'ΕΧΕΤΕ ΜΟΥ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ'

  10. Leonidas avatar
    Leonidas 06/11/2011 20:30:28

    Δυστυχώς, η δανειακή σύμβαση περιλαμβάνει τον όρο :" παραιτείται η Ελλάδα, ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ, από κάθε ασυλία έχει , ή θα έχει στο μέλλον, η ίδια ή τα περιουσιακά της στοιχεία''
    Ο όρος αυτός υπαρχει ήδη στην δανειακή σύμβαση που υπόγραψε ο Παπακωνσταντίνου , αλλά ΔΕΝ την πήγε ποτέ για ψήφιση στη Βουλή!
    Και η παρούσα σύμβαση της 26ης Οκτωβρίου, είναι συνέχεια της προηγούμενης, ΚΑΙ του Μνημονίου.

    Αυτό , μαζί τους άλλους όρους , θέλουν τώρα να υπογραφεί από την πλειοψηφία της ΒΟΥΛΗΣ, και από πολλά κόμματα - κι έτσι, στο μέλλον, και άλλη κυβέρνηση αν εκλεγεί, θα πεί '' τι να κάνουμε, είμαστε υποχρεωμένοι να τηρήσουμε τους όρους που υπογράψαμε!""
    Τα μόνα κόμματα που δεν θα υπογράψουν θα είναι τα κόμματα της Αριστεράς- αφού δεν θα είναι , κατά τα φαινόμενα, σε αυτούς που θα υπογ΄ραψουν να γίνει η Ελλάδα προτεκτοράτο- και βέβαια να ξεπουληθεί, αφού το χρέος θα γίνεται όλο και μεγαλύτερο ( προβλέπεται να είναι 470 δισ.ή 185% το 2014), που δεν είναι βιώσιμο με τίποτα!!

    Μας την φέρανε για τα καλά!!

  11. Ηλίας avatar
    Ηλίας 06/11/2011 20:34:24

    Το τραγικό φαινεται να είναι ότι αντί να αφήσει ο σαμαρας τον γκαπ να δραπετεύσει απο την ταρατσα, του ανοιγει την πορτα για να φυγει.
    Με ποιο οφελος αραγε;;;
    Ελπιζω ακομα στο μεγαλο ΟΧΙ και την προκυρηξη εκλογων.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Ηλίας 06/11/2011 20:35:36

      Α σε μεγάλε ... ο Παπανδρέου παραιτείται μπροστά στον Σαμαρά

  12. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 06/11/2011 20:34:50

    Χωρίς άλλα σχόλια, αντιγράφω τι γράφει αυτή την ώρα το "Βήμα":

    "...με δεδομένο ότι η κυρίαρχη ελληνική πολιτική ελίτ έχει ''δεσμούς αίματος''με τους ισχυρούς του πλανήτη, εκτιμάται ότι οι όποιες αντιστάσεις των κ.Παπανδρέου και Σαμαρά θα καμφθούν..."

    • anaconda avatar
      anaconda @ Αυριανιστής 06/11/2011 20:48:31

      Που να δείς τι λένε στο mega!
      Να σιχαίνεσαι τον εαυτό σου.

      Γλοιώδεις υπερασπιστές των γνωστών συμφερόντων.

  13. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 06/11/2011 20:36:38

    Περήφανο, ελληνικό ΟΧΙ έναντι του οπισθέλκοντος ΝΑΙ!!!

  14. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 06/11/2011 20:47:03

    ....εκχώριση εθνικής κυριαρχίας δεν γίνεται ούτε με 180 ούτε 300.
    Υπάρχουν 11,000,000 πολίτες που όποτε χρειάστηκε στην μακροχρόνια πορεία της χώρας έχουν αποδείξει πως ...εκχωρούν.
    Για εμένα ένα είναι το σημαντικότερο τη δεδομένη στιγμή.
    Να φύγει ο Παπανδρέου.
    Ο άνθρωπος που έγινε αιτία να εξευτελιστεί η χώρα στις Κάννες να μας πουν πότε και τι θα ψηφίσουμε που έθεσε τη χώρα σε μια επικίνδυνη περιδίνηση.
    Ένα βήμα την φορά.
    Ας φύγει και μετά όλα τα επόμενα.
    Ο Σαμαράς πρέπει να θέσει ένα μόνο όρο την παραίτηση του ΓΑΠ.
    Οσο παραμένει η χώρα κινδυνεύει.
    Τα υπόλοιπα όλα είναι θέματα συζητήσεων διαβουλεύσεων διαφωνιών ή και ...εκλογών.
    Ο ΓΑΠ πρέπει να φύγει.
    Μας μιλάνε για την 6η δόση ή την πρόθεση της δανειακής σύμβασης που ήταν δεδομένη που υπέγραψε την 27η Οκτωβρίου για να ...εκβιάσει.
    Μια χώρα δεν μπορεί να κυβερνάται από κάποιον εκτός τόπου και χρόνου που τα πολιτικά παίγνια τα θέτει πάνω από όλους μας.
    Ακόμα και εκλογές να προκηρυχτούν ας ρωτήσουμε ειλικρινά τους εαυτούς μας: αφήνετε την χώρα και τα παιδιά μας σε αυτόν για 40 ημέρες;
    Να φύγει σήμερα και μετά όλα τα άλλα.
    Διαφορετικά δεν θα μιλάμε για ...εκχώριση αφού δεν θα υπάρχει χώρα.

  15. Νίκος Α avatar
    Νίκος Α 06/11/2011 20:58:49

    Πρόταση μελών του Ελληνικού Κοινοβουλίου

    Το μέλλον της χώρας κρέμεται από μία κλωστή. Οι δραματικές εξελίξεις των τελευταίων μηνών άλλαξαν άρδην τα δεδομένα και απαιτούν άμεσο και σαφή επαναπροσδιορισμό των προτεραιοτήτων και της στρατηγικής όλων μας.

    Η κυβερνητική κρίση που βρίσκεται σε εξέλιξη δεν πρέπει να καταλήξει ε εθνική κρίση. Γι αυτό τον λόγο χρειάζεται η συστράτευση όσο το δυνατόν περισσότερων κοινοβουλευτικών δυνάμεων προκειμένου άμεσα να διασφαλισθούν:

    Η επιβεβαίωση της αδιαμφισβήτητης παρουσίας της χώρας στην Ενωμένη Ευρώπη και φυσικά της παραμονής μας στην Ευρωζώνη.

    1. Η οριστική ματαίωση του δημοψηφίσματος.
    2. Η κύρωση του πλαισίου συμφωνίας της 27ης Οκτωβρίου από την υφιστάμενη Βουλή με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη πλειοψηφία.
    3. Η εξασφαλισμένη της επιβίωσης της χώρας με την έγκαιρη εκταμίευση της έκτης δόσης μέσα από τις προβλεπόμενες διαδικασίες.

    Γι αυτό τον λόγο θεωρούμε απαραίτητη την άμεση συγκρότηση κυβέρνησης εθνικής σωτηρίας που θα αναλάβει την εκπλήρωση των εθνικών επιδιώξεων και στη συνέχεια θα οδηγήσει τη χώρα το συντομότερο δυνατόν και με ασφάλεια σε εθνικές εκλογές.

    Αντώνη Σαμαρά, ακόμα ελπίζουμε πως δεν θα υποχρεωθούμε να υποστούμε αύριο την παρέλαση των 5 στα κανάλια, όπου θα επαίρονται ότι αυτοί άνοιξαν το δρόμο της συνεννόησης.

  16. μπαμπης avatar
    μπαμπης 06/11/2011 20:59:37

    πες οτι δίνουμε εθνική κυριαρχία... και ΑΠΟΤΥΓΧΑΝΟΥΝ ξανά!! που αυτό ειναι σίγουρο !
    και μας στείλουν στην επίσημη πτώχευση και στη δραχμή .. τι γίνεται με την εθνική κυριαρχία θα μας την επιστρέψουν????
    σιγά.... μη μας δώσουν και τους τόκους... τώρα που πήραν ΕΠΙΣΗΜΑ!! αυτό που ήθελαν

  17. χαχα avatar
    χαχα 06/11/2011 21:20:56

    Θα σας ρωτήσει ο Παπαδήμας....... το ξεπούλημα αρχίζει

  18. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 06/11/2011 21:21:58

    Να μην ξεχνάμε και τη δήλωση του ΓΑΠ μέσα στο υπουργικό συμβούλιο:

    "Να δηλώσουμε διακομματικά ότι το ΠΑΚΕΤΟ θα στηριχθεί με ευρύτερη πολιτική στήριξη."

    Ερώτηση: σε ποιο "πακέτο" θέλει να καταστήσει συνένοχο το Σαμαρά, όταν ο τελευταίος έχει δεσμευθεί ότι δεν συναινεί σε συμφωνία-πακέτο με τα μέτρα, αλλά μόνο στη δανειακή σύμβαση;

  19. parsifal avatar
    parsifal 06/11/2011 21:23:33

    "Οι εκλεγμένοι της V Γαλλικής Δημοκρατίας" εχουν την ιδια ισχύ που εχουν και τα ημέτερα βολευτάκια ! Φρόντισε για αυτό ο Βοναπάρτης του 1958, ο αείμνηστος στρατηγός Ντε Γκώλ... που να προβλέψει οτι αντ'αυτού Σαρκοζύ !
    Κατά τα αλλα, οπως πολύ σωστά λέγει ο Ιθαγενής, η Εθνική Κυριαρχία και εάν ακόμη παραχωρηθεί απο τους 180 η 300 ανυπόληπτους αχυρανθρώπους συμφερόντων εχει μια ακόμη γραμμή αμυνας : Τους Ελληνες πατριώτες. Τότε θα είναι η ωρα του "πεζοδρομίου" !

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ parsifal 06/11/2011 21:29:44

      Σοβαρά πιστεύεις, parsifal, ότι ο μέσος τσιφτετέλληνας θα κατέβει στο δρόμο για να... υπερασπιστεί την εθνική κυριαρχία;

      Ασύγγνωστα αισιόδοξο σε βρίσκω, φίλε μου.

  20. Μαθηματικός avatar
    Μαθηματικός 06/11/2011 21:31:44

    Finis Graeciae...........
    Φράση που αποδίδεται στον ρωμαίο στρατηγό Λεύκιο Αιμίλιο Παύλο, μετά την νίκη του επί του βασιλιά της Μακεδονίας Περσέα κατά την μάχη της Πύδνας το 162 π.χ. Η μάχη της Πύδνας υπήρξε μία από τις τελευταίες μάχες που έδωσε ο αρχαίος Ελληνισμός πριν την πλήρη και ολοσχερή υποταγή του στους Ρωμαίους κατακτητές.
    (Κάθε ομοιότητα με το σήμερα είναι εντελώς συμπτωματική...!!!)

  21. Jean avatar
    Jean 06/11/2011 21:40:31

    Ο τσιφτετέλληνας έχει μυστήρια συμπεριφορά κι όσοι προσπαθούν να τον προβλέψουν την πατάνε. Αυτός ο τσιφτετέλληνας την παραμονή του 1940 είχε παρόμοια συμπεριφορά. Κανένας δεν περίμενε ότι θα ξεσηκωθεί και θα πολεμήσει γι αυτό και ζήτησαν από την ελληνική κυβέρνηση οι ιταλοί να περάσουν και δεν κάνανε επίθεση χάνοντας έτσι τον εφνιδιασμό. Αυτή τη φορά θα κατέβει στο δρόμο από την πείνα και το αβάσταχτο της καθημερινής αδυναμίας του να ζήσει.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Jean 06/11/2011 22:03:03

      Και εντάξει, πες ότι κατεβαίνει. Με τι αποκούμπι θα το κάνει; Ποιος θα τον στηρίξει, αν τις αποφάσεις της εξαθλίωσης παίρνει μια οικουμενική κυβέρνηση;

  22. teos avatar
    teos 06/11/2011 21:43:20

    Μην τραγικοποιούμε τώρα τα πράγματα, η εθνική κυριαρχία είναι στρατιωτικού κυρίως και οχι τόσο οικονομικού τύπου. Αν θέλει ο ΓΑΠ ή ο Σαμαράς αύριο μπορεί όμορφα και ωραία να τους πει: κύριοι εαν οι Τούρκοι μπουν στην Θράκη θα στείλεται τα Γαλλογερμανάκια να πάρουν πίσω την εθνική κυριαρχία που χάθηκε; ΟΧΙ έ τότε πάρτε τα τρία μου και ας σιχτιρ απ' εδώ. ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΓΓΥΑΤΑΙ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΜΑΣ , ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΙΑ ΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΜΑΧΙΜΟΣ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ. ΣΤΕΙΛΤΕ ΚΑΜΙΑ ΔΕΚΑΡΙΑ ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΕΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΔΕΚΑΡΙΑ ΦΡΕΓΑΤΕΣ ΝΑ ΤΟ ΒΟΥΛΟΥΣΟΥΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΖΗΤΗΣΤΕ ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ .

  23. SM avatar
    SM 06/11/2011 21:45:09

    Μάγος είσαι;!

  24. Ρήγας Φερραιος avatar
    Ρήγας Φερραιος 06/11/2011 21:45:58

    Αγαπητε Φακτορα,
    Συνταγμα υπαρχει;
    Λαος υπαρχει;
    Εθνικη ανεξερατησια υπαρχει;
    Δικαιωμα να γινουν εκλογες υπαρχει η οχι;
    (οι χωρες με τα ιδια προβληματα με την δικη μας προχωρησαν σε εκλογες η δικη μας γιατι οχι;;;)
    Εκτος και απο αυριο εχουμε καινουργια καραμελα με την εξης γευση..Η κατασταση ειχε φτασει στο σημειο μηδεν οποτε...κτλ κτλ...(Αρουλης πριν λιγο στο ΜΕΓΚΑ....Κυριακουλης στη ΝΕΤ...)
    Kαθαρα λογια θελουμε...οχι αλλα συνθηματα και δηλωσεις που θα μεινουν απλα δηλωσεις

  25. parsifal avatar
    parsifal 06/11/2011 21:54:24

    Αυριανιστή εχω εκφράσει πολλές φορές εδώ μέσα απογοήτευση και απαισιοδοξία για τον "τσιφτετέλληνα" οπως πολύ σωστά τον χαρακτηρίζεις.
    Ομως, μολονότι σήμερα εντυπωσιάσθηκα απο τον κόσμο που ηταν στην παραλία και στις ταβέρνες εδώ στην Ν Αττική, που εχαίροντο τον ηλιο και προφανώς εγραφαν εκεί που πρέπει τις προδιαγεγραμμένες "πολιτικές εξελίξεις" πιστεύω οτι τα πράγματα φθάνουν σε οριακό σημείο.
    Την εκχώρηση Εθνικής Κυριαρχίας θα την καταλάβουν οταν αντιμετωπίσουν αλλο φορομπηχτικό σύστημα, αλλου είδους καταστολή, οταν τελειώσουν οι εφεδρείες που ολοι εχομε και που υπάρχουν λόγω της ιδιοσυστασίας της κοινωνίας μας.
    Και τότε ...

  26. dracon avatar
    dracon 06/11/2011 21:59:05

    Η νέα δανειακή σύμβαση δεν υπάρχει .Δεν έχει μέχρι σήμερα ολοκληρωθεί η σύνταξή της,από κάποια μεγάλα δικηγορικά γραφεία των Βρυξελλών .
    Είναι θλιβερό που΄όλοι συζητούν για την υπερψήφιση μιας ανύπαρκτης δανειακής
    Κανείς δεν τολμάει να πει στους εταίρους μας ότι δεν μπορούμε να δεσμευθούμε από σήμερα για μια δανειακή σύμβαση που δεν έχουμε διαβάσει
    Αντιθέτως όλοι σπεύδουν να διαβεβαιώσουν τους νεοαποικιοκρατες της Ευρωζώνης και του ΔΝΤ ότι όπως και ναχει η δανειακή θα ψηφιστεί.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΧΙΑ η συμφωνία της 27/10 προβλέπει το διορισμό σκιώδους κυβ'ερνησης στην Ελλάδα που θα εποπτεύει και θα ελέγχει την εφαρμογή των διαρθρωτικών αλλαγών για λογαριασμό της τρόικα.
    Αυτό συνιστά απεμπόλιση εθνικής κυριαρχίας και ο Σαμαράς είναι υποχρεωμένος να κρατήσει επιφυλάξεις για τη ψήφισή της.

  27. mx avatar
    mx 06/11/2011 21:59:31

    ......ama roufixoun to petraileo kai sou afisoun to xwrafi gia kaliergeia elaiokrambis nai den einai ekxwrisi.....sigoura.....

  28. κώστας avatar
    κώστας 06/11/2011 22:23:27

    Στο μεταξύ ο Όλι Ρεν επιβάλλει ευθέως ως υπουργό οικονομικών τον Βενιζέλο. Είδαν ότι περνάνε οι εκβιασμοί τους και μας ξεφτιλίζουν ομαδικώς.

  29. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 06/11/2011 22:26:25

    Τι απέγινε άραγε η περίφημη ανεξάρτητη εθνική πολιτική; Η κοινωνική αλληλεγγύη; Το σοσιαλιστικό όραμα; Στάχτη και μπούρμπερι.
    Στον κάλαθο των αχρήστων, μαζί με τα παλιά ζιβάγκο και τα ξυρισμένα μούσια και μουστάκια πολλών «ανανηψάντων» σοσιαλισταράδων μεγαλουπουργών.
    Ο κοινωνικός δαρβινισμός σε όλο του το μεγαλείο.
    Έχεις και είσαι κάποιος; Θα επιβιώσεις. Οι υπόλοιποι στα τάρταρα.
    Το κεφάλαιο να μη θιγεί, και από κει και πέρα δεν μας ενδιαφέρει τίποτα.
    Και αν λέγαμε και καμιά σαχλαμάρα παραπάνω, ε και εσείς πια, έπρεπε να τα πιστέψετε;

  30. Jean avatar
    Jean 06/11/2011 22:45:28

    Ο ίδιος θα βρει πως θα στηριχτεί. Μη ξεχνάς ότι η αντίδραση του κόσμου είναι για όλο το πολιτικό σύστημα κι όχι για κάποιο κόμμα. Ο Σαμαράς είχε ανοχή γιατί δεν ψήφισε το μνημόνιο. Θ πρέπει να γνωρίζεις ότι το ΕΑΜ έγινε με το βασιλιά και ένα μέρος του πολιτικού συστήματος να είναι στην Μέση Ανατολή κι όσους είχαν μείνει αντίθετους. Έγινε από ένα κόμμα που ήταν αφενός εκτός νόμου και αφετέρου είχε πολύ μικρή επιρροή στην ελληνική κοινωνία. Όμως η αναγκαιότητα και η επιθυμία του κόσμου ήταν κοινή. Αυτό δεν καταλαβαίνουν οι ιθύνοντες βοριοευρωπαίοι της ΕΕ. Στο νότο οι κοινωνίες παίζουν ρόλο δεν κάνουν ότι λένε οι αρχηγοί και οι κυβερνήσεις τους. Το λάθος να επιμένουν να βάλουν τον Σαμαρά στο κάδρο της συγκυβέρνησης θα τους βγει σε κακό και θα τρέχουν να το διορθώσουν.

  31. ΑΜΟΡΓΟΣ avatar
    ΑΜΟΡΓΟΣ 06/11/2011 22:53:33

    1.ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΔΑΝΕΙΑΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ(ΤΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΩΝ)
    2.ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ(ΤΟΥ ΕΦΑΡΜΟΣΤΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΟΥ)ΔΗΛ.ΜΕΤΑ ΑΠΟ 3 ΜΕ 4 ΜΗΝΕΣ.
    3.ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ Ο ΓΑΠ ΑΛΛΑ ΘΑ ΚΥΒΕΡΝΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ,ΤΗ ΝΤΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ(ΡΙΓΗ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗΣ ΔΙΑΤΡΕΧΟΥΝ ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΜΟΥ,ΟΙ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΕΙΣ ΜΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ).
    Α Ν Α Υ Τ Ο Ε Ι Ν Α Ι Ε Π Ι Τ Υ Χ Ι Α ,ΣΥΓΝΩΜΗΝ ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΑΙΤΗΤΗ ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΡΙΓΚ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΔΕΡΝΕΙ.

  32. ΑΡΚΑΣ avatar
    ΑΡΚΑΣ 06/11/2011 22:58:36

    Δεν χρειάζεται. Αντιμετωπίζει το θέμα των ΜΜΕ εξαιρετικότατα.

    "Άμα ανακατεύεσαι με τα πίτουρα, σε τρώνε οι κότες"......

  33. achi nero avatar
    achi nero 07/11/2011 00:19:54

    να εισται σιγουροι οτι αργα η γρηγορα θα βγουμε απο το ευρω .το θεμα ειναι να εχει πρωτα υπογραφει και ψηφιστει η δανειακη συμβαση ωστε να εχουμε εκχωρησει τα παντα στους δανειστες. αυτο ειναι το ζητουμενο απο την τροικα ,εμεις τι πρεπει να κανουμε ?
    ασ δουμε πως θα το χειριστει η νεα κυβερνηση αλλα καλο ειναι ειμαστε σε επαγρυπνηση γιατι παιζονται παρα πολλα και απο διαφορα κεντρα συμφεροντων .

  34. Jean avatar
    Jean 07/11/2011 01:09:28

    Συγνώμη αλλά κυβέρνηση που δεν βγάζει ο λαός δεν είναι κυβέρνηση. Καμία πολιτική παράταξη δεν έχει την δημοκρατική, ηθική, και πολιτική νομιμοποίση να φτιάχνει κυβερνήσεις όπως γουστάρει. Καμιά πολιτική παράταξη δεν έχει εκλεγει το 2009 με τέτοιες εντολές. Πρόκειται για το απόλυτο κοινοβουλευτικό πραξικόπημα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.