#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
01/12/2012 20:58
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εκτός τόπου και χρόνου η πρόταση Βενιζέλου να τεθεί εκτός νόμου η Χρυσή Αυγή



Ανοικτό πόλεμο με τη Χρυσή Αυγή ξεκίνησε το ΠΑΣΟΚ και τη Δευτέρα, λένε οι πληροφορίες, θα καταθέσει πρόταση για να τεθεί εκτός νόμου και να αναδειχθεί η αντισυνταγματικότητα του συγκεκριμένου κόμματος. Με άρθρο του ο Βενιζέλος χαρακτηρίζει την Χρυσή Αυγή αντισυνταγματικό κόμμα, ναζιστικό, φιλοχουντικό και προκλητικό. Κι όπως επισημαίνει υπάρχουν θεσμικοί τρόποι αντιμετώπισης του φαινομένου και στο επίπεδο της νομοθεσίας-ιδίως της ποινικής- και στο επίπεδο κανονισμού της Βουλής.

Φυσικά ο Μιχαλολιάκος δεν άφησε να πάει χαμένη η ευκαιρία και απάντησε με σκληρό τρόπο στο ΠΑΣΟΚ. «Αν ο Βενιζέλος και η παρέα του θέλουν να... "θέσουν εκτός νόμου" την Χρυσή Αυγή καλά θα κάνουν να βιαστούν, γιατί σύντομα θα βρίσκονται στο 0% και δεν θα έχουν ούτε κόμμα, ούτε γραφεία, ούτε βουλευτές για να μας διασκεδάζουν με ανάλογες γραφικές δηλώσεις. Ορισμένοι εξ αυτών μάλιστα δεν θα έχουν ούτε την προσωπική τους ελευθερία, έχοντας ήδη εμπλακεί σε τεράστια σκάνδαλα διαφθοράς και διασπάθισης του δημοσίου χρήματος»., αναφέρεται σε ανακοίνωση ενώ ο Μιχαλολιάκος με άρθρο του επιτίθεται στην ακαδημαϊκό Ελένη Γλύκατζη Αρβελέρ. Λέει ότι είναι άκομψο και υπερβολικό να λέει η κα Αρβελέρ ότι το πρόβλημα της Ελλάδας είναι η Χρυσή Αυγή.

Εν πάση περιπτώσει, δεν έχει τόση σημασία το επίπεδο της σύγκρουσης όσο η ουσία. Και αν τελικά είναι σωστό, νόμιμο ή θεμιτό να θέσεις εκτός νόμου ένα κόμμα που το ψήφισε σχεδόν 7% και που έχει δημοσκοπική δύναμη πάνω από 12%. Οι απαντήσεις είναι πολλές και σίγουρα άλλοι θα πουν τα δικά τους και θα κατακεραυνώσουν τους Χρυσαυγίτες κι άλλοι θα συμπαραταχθούν μαζί της. Πάντως, δημοσκόπηση λέει ότι πάνω από το 60% θέλει να τεθεί εκτός νόμου. Είναι, όμως, αντιμετώπιση ενός φασιστικού φαινομένου αυτή; Έχουν επεξεργαστεί ένα σχέδιο στο μυαλό τους εκεί στο ΠΑΣΟΚ ή απλά αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες για  να φανούν ότι κάνουν κάτι και να κερδίσουν ποσοστά; Κι επίσης ποια είναι η επίσημη άποψη της κυβέρνησης, ποια θέση θα πάρει αν τεθεί τέτοιο θέμα;

Για τους Χρυσαυγίτες την ξέρετε τη γνώμη μας εδώ στο Antinews. Άλλωστε, όταν ασχοληθήκαμε με τον υπόκοσμο της πολιτικής μας έκαναν επίθεση από την ιστοσελίδα τους και εμμέσως μας απείλησαν ότι θα μας εξαφανίσουν.

Είχαμε πει τότε ότι είναι «τιμή μας να μας βρίζουν οι φασίστες». Το λέμε ξεκάθαρα και τώρα. Πρόκειται για ένα καθαρά ναζιστικό, φασιστικό κόμμα που ποντάρει στη δυσαρέσκεια του ελληνικού λαού από το πολιτικό σύστημα προκειμένου να κερδίσει ψήφους.

Και μετά τα γεγονότα των τελευταίων εβδομάδων λέμε ξεκάθαρα ότι είναι εκτός από φασίστες και θρασύδειλοι που δέρνουν αδύναμους αλλοδαπούς στις λαϊκές ή βρίζουν και απειλoύν  γραφειοκράτες αστυνομικούς. Δεν τους φοβόμαστε, άλλωστε ο καθένας σ’ αυτή τη ζωή έχει τη δική του ιστορία και δε μπορεί να την «βρομίζει» ούτε και να κρύβεται χωρίς να μιλά για το φαινόμενο Χρυσή Αυγή.

Να πούμε επίσης στους Χρυσαγίτες που θα παρεξηγηθούν από τα λεγόμενά μας, ας κοιτάξουν στον καθρέφτη, ας δουν την ηγεσία του κόμματος που υποστηρίζουν, ας ψάξουν από πού χρηματοδοτούνται, τις «ροζ» δουλειές του ηγέτη τους, τη φορολογική ασυλία που απολαμβάνει αυτός ο «Ελληναράς» που θέλει να ξεβρομίσει ο τόπος.

Ωστόσο, η πρόταση που σκέφτεται να κάνει το ΠΑΣΟΚ για τη νομιμότητα του κόμματος του Μιχαλολιάκου είναι ανεδαφική αλλά και άκαιρη. Εν έτει 2012 δε μπορεί να μιλάς για εκτός νόμου κόμματα που επί χρόνια ήταν, έστω και στο παρασκήνιο της πολιτικής, ενεργά. Δεν ήξερε το πολιτικό σύστημα τις θέσεις του Μιχαλολιάκου ή ξαφνιάστηκε από την ημίτρελη ματιά του Κασιδιάρη, τις φασιστικές καταβολές του Παππά με το «πουλί» του που ύψωσε στην Κρήτη ή τα ωραία «γαλλικά» που ξέρει ο Παναγιώταρος;

Έπρεπε να το φανταστούν τι θα συμβεί κι έπρεπε και οι ίδιοι οι πολιτικοί των τελευταίων ετών να κάνουν τα πάντα ώστε να μη στρώνουν το χαλί στο φασισμό σε μια χώρα που γέννησε τη δημοκρατία. Και με αδιέξοδες πολιτικές και λάθη όπως αυτό που πάνε να κάνουν με το φορολογικό θα απαξιώνονται περισσότερο και θα ανεβάζουν ακόμη πιο πολύ τη Χρυσή Αυγή ή κάθε άλλο λαϊκιστικό άκρο.

Είναι, λοιπόν, εκτός τόπου μια πρόταση για να τεθεί εκτός νόμου αυτό το κόμμα. Αφενός γιατί θα το ενισχύσει περισσότερο, έστω κι αν από Χρυσή Αυγή ονομαστεί Ελληνική Αυγή. Αφετέρου διότι ο καλύτερος τρόπος για να προκαλέσεις πλήγμα στον εχθρό είναι να τον αφήσεις να εκτεθεί.

Όσο αυτοί οι αγράμματοι υποστηρικτές της χούντας, θα συνεχίζουν να κάνουν τις χονδροειδείς αθλιότητές τους προκειμένου να κερδίσουν 15 λεπτά δημοσιότητας, θα εκτίθενται και κάποια στιγμή ο κόσμος θα τους πάρει χαμπάρι τι είναι στην πραγματικότητα.

Πριν από αυτό, όμως, πρέπει να σχεδιαστεί μια εθνική πολιτική που θα έχει ως βασικό στόχο την αναγέννηση της ελληνικής κοινωνίας και την απομάκρυνση της χώρας από την κρίση. Με στοχευμένες κινήσεις που θα αφοπλίζουν τον μεγαλύτερο εχθρό, το λαϊκισμό των άκρων.

Τότε σιγά – σιγά θα απομυθοποιηθεί και το χρυσαυγίτικο φαινόμενο. Μέχρι τότε, ας φροντίσουν στο ΠΑΣΟΚ και τα λοιπά κόμματα να κάνουν την αυτοκριτική τους, έστω και κατόπιν εορτής.

 Α.Ψ. 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Επισκέπτης avatar
    Επισκέπτης 01/12/2012 19:08:36

    Ο Βενιζέλος, αρχηγός ενός αποκόμματος που κάποτε ήταν κόμμα και μάλιστα ισχυρότατο, είναι απλώς γραφικός. Είκοσι χρόνια εξουσίας του πάλαι ποτέ κόμματός του και νυν αποκόμματος, μήπως συντέλεσαν στην κατάντια της χώρας κι έγιναν αιτία και αυτά (όχι μόνον αυτά) για την άνοδο της ΧΑ;

  2. ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ avatar
    ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ 01/12/2012 19:24:41

    Η απάντηση στο φαινόμενο της Χ.Α. είναι αληθινές Δημοκρατικές διαδικασίες κι' όχι "κομματικά φληναφλήματα" του τύπου "Δημοκρατικές κι' άλλες προοδευτικές δυνάμεις" που λειτουργούν διχαστικά στο Λαό , άρα από μόνες τους έχουν "ολοκληρωτική πολιτική χροιά" . Επίσης , η σωστή και προπάντων δημοκρατική Διοικητική λειτουργία των μηχανισμών του Κράτους , (όχι οι -πολιτικά- δικοί μας οι καλοί & στο πύρ οι ... άλλοι) , είναι ο Ακρογωνιαίος Λίθος της Δημοκρατίας .

  3. ΑΠΟΨΗ avatar
    ΑΠΟΨΗ 01/12/2012 19:50:07

    Καλά κρασά! Όταν η χρυσή αυγή βγεί δεύτερο κόμμα, πίσω απο τον σύριζα, τότε θα ξανακάνετε "αναλύσεις"! Και το πρόβλημα δυστυχώς θα το έχει η ν΄δ και όχι το ξοφλημένο πασοκ (έφυγαν όλοι οι κρατικοί υπάλληλοι, και πήγαν στον σύριζα) ούτε η συνιστώσα του σύριζα δημαρ, του κουβελορεμπούση με το ανύπαρκτο 3-4% που θα πάρει! Τον κόσμο του ιδιωτικού τομέα, που στήριξε την νέα δημοκρατία, τον έχει ¨γραμμένο" Με το 1.500.000 ανέργους του, θα ασχοληθεί κανένας; Όταν γλύφει μόνο τους κρατικούς κηφήνες τι περιμένει; Και είπαμε τους κρατικούς κόπρους, τους έχει καπαρώσει ο σύριζα, με τις μπούρδες που λέει!

  4. _Mara_ avatar
    _Mara_ 01/12/2012 19:53:08

    Προφανώς αυτοί που το παρα...ποτίζουνε, κάποιο άλλο δένδρο θέλουν να ξεράνουνε...
    Ας προσέχουν όμως, γιατί καμμιά φορά από το πολύ νερό... αντί να φουντώσει το δένδρο σαπίζει...

    • Sthlh Allatos avatar
      Sthlh Allatos @ _Mara_ 01/12/2012 20:38:02

      Όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια… πολύ θα ήθελαν στο ΠΑΣΟΚ τα ποσοστά της ΧΑ, και μάλλον επιτιθέμενοι γυρεύουν απλά ένα λόγο πολιτικής ύπαρξης.
      Δεν μπορεί να τεθεί εκτός Βουλής, η ΧΑ, τη στιγμή που τα ποσοστά της, και η αντίστοιχη λαϊκή αποδοχή τη νομιμοποιούν, είτε αρέσει, είτε όχι.

      Ούτε μπορεί να ξεράνει κάποιο άλλο δέντρο Μάρα (δηλαδή, να πλήξει τη ΝΔ αν αυτό εννοείς), εφόσον η ΝΔ κρατήσει χαρακτήρα.
      Η Κεντροδεξιά είναι η μόνη που έχει τη δυνατότητα επανακάμπτοντας και φέρνοντας πίσω τους ψηφοφόρους της, να θέσει τη ΧΑ εκτός Βουλής μετά τις επόμενες βουλευτικές εκλογές.
      Το ερώτημα είναι πώς θα επανακάμψει και πώς θα φέρει πίσω τον κόσμο της.. αυτό πρέπει να απαντηθεί και μάλιστα το συντομότερο δυνατό...

      • _Mara_ avatar
        _Mara_ @ Sthlh Allatos 01/12/2012 20:55:50

        Δεν συμφωνώ ότι ο στόχος της κίνησης Βενιζέλου, είναι απλά για να τραβήξει το ενδιαφέρον.
        Ως προς τα άλλα που γράφεις, συμφωνώ.
        Αφού η δεξιά (κυρίως...) άφησε το κενό.... που πανεύκολα γέμισε η ΧΑ, αυτή ας φροντίσει να το αδειάσει....

  5. Jim Bim avatar
    Jim Bim 01/12/2012 19:54:19

    Στην Δημοκρατία πρέπει να σεβόμαστε τον λαό και η ΧΑ έχει 10% + των Ελλήνων.
    Οι Ελληνες σήμερα εκφράζουν την αγανάκτηση τους και την αντίδραση τους στην φτώχεια ψηφίζοντας ΧΑ, Τσίπρα, Καμμένο ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.

    Με την ίδια λογική πρέπει να βγάλουμε και τον Σύριζα εκτός λόγω των διαδηλώσεων και των καταστροφών που προκαλούν κάθε λίγο ....

    Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΒΡΙΣΚΕΙ ΚΕΝΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ....
    Μάλλον θα πρέπει να γίνει μία σοβαρή ανάλυση για την κοινωνική διάσταση της οικονομικής κρίσης και να μπει το κράτος στην λογική της υπεράσπισης του Ελληνα πολίτη, πρώτα πρώτα από το ίδιο το κράτος ...

    Είναι γνωστό εξάλλου ότι η αντίδραση θα είναι μεγάλη - τόσο που υπάρχει κίνδυνος εκτροχιασμού, έως τα όρια της σύραξης αλλοδαπών ΧΑ, με χαοτικές συνέπειες ειδικά στην Αθήνα.

    Το ερώτημα είναι γιατί το 10-15% του λαού προτίθεται να ψηφίσει ΧΑ ???

    Μετά την μεταπολίτευση τι ζητάει ο λαός ??? και αντέχει η Ελλάδα να έχει περιθωριοποιημένους το 20 - 30 % του κόσμου ('ανεργους, στα όρια της φτώχειας και πεινασμένους ) ???

    • kokoras avatar
      kokoras @ Jim Bim 02/12/2012 09:16:33

      ο ερώτημα είναι γιατί το 10-15% του λαού προτίθεται να ψηφίσει ΧΑ ??? .... γιατι ο μισος ελληνικος λαος ειναι χουντικοι !

  6. ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ avatar
    ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 01/12/2012 20:08:43

    Ένας από τούς λόγους πού ενδυναμώνεται η Εθνικοσοσιαλιστική αυτή κίνηση είναι η επί δεκαετίες ατιμωρησία τών ενόχων.
    Καί ένας άλλος είναι η επί δεκαετίες επικυριαρχία τής διαπλοκής στήν σύνολη ελληνική οικονομία.
    Αυτά τά δύο θέλουν γιά νά αντιμετωπισθούν,
    1. γενναιότητα ψυχής,
    2. εντιμότητα σέ βαθμό αδυναμίας εκβιασμού τού Πολιτικού,
    3. αποφασιστικότητα νά αλλάξουμε τόν ρού τής Ιστορίας.
    Οι δημοκρατικές διαδικασίες έως τώρα ήταν επιφανειακές, καί εκεί χρειάζεται ριζική αναμόρφωση.
    Είναι κρίμα νά πέση η Χώρα στά χέρια προβληματικών προσωπικοτήτων.

    • κανενας avatar
      κανενας @ ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 02/12/2012 02:41:26

      +1000000

  7. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΚΩΝ avatar
    ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΚΩΝ 01/12/2012 20:14:47

    Όποιος επιθυμεί να πολεμήσει (με μυαλό) τη Χ.Α. πολεμά και αναστρέφει τις αιτίες που την έφεραν στο προσκήνιο της παράδοξης νεοελληνικής μας ιστορίας: εθνική πολιτική παντού (τέλος με τις ιδεοληψίες της εθνομηδενιστικής αριστεράς και το κόμπλεξ της ενοχικής ελαφροδεξιάς), αποκατάσταση και υπεράσπιση της ελληνικότητας παντού (και κυρίως στην εκπαίδευση),΄οριστική αντιμετώπιση της λαθρομετανάστευσης, της εγκληματικότητας και της ανασφάλειας που την ακολουθεί, πανίσχυρες ένοπλες δυνάμεις και δικαιοσύνη που δεν θα χαρίζεται σε κανέναν και δεν θα "καλύπτει" τίποτα, παραδειγματική τιμωρία με φυλακίσεις και δήμευση περιουσιών των ενόχων "της μεταπολιτευτικής παράγκας" (κατά Φαήλο) που πέταξε την Ελλάδα στα βράχια και στην αγκαλιά τρόικας και τοκογλύφων (συνεχίζουν οι πρωταγωνιστές της να απολαμβάνουν προβολή, ασυλία και 7-8 χιλιαρικάκια μηνιαίως)... Και τέλος ανάσχεση της φτωχοποίησης, της περιθωριοποίησης και της εξαθλίωσης της "μεσαίας τάξης" που είναι και ο κορμός, η ραχοκοκκαλιά της Χώρας.
    Μπορεί να γίνει τίποτε απ' αυτά από τους σημερινούς ταγούς του αστικού κράτους;! Εγώ λέω όχι. Άρα όλοι άθελά τους -μαζί με τα αμαρτωλά και αναξιόπιστα ΜΜΕ- θα λειτουργούν σαν κρυφοχρυσαυγίτες και θα την φτάσουν πρώτο κόμμα...

  8. νικος avatar
    νικος 01/12/2012 20:21:37

    Οι αναρχικοι συριζαιοι εχουνε σπασει 150 φορες τα μαγαζια του κοσμου στο κεντρο της Αθηνας...Δεν ειδα τον ευτραφη κ.Βενιζελο να κανει κατι γι αυτο...να βγαλουμε εκτος νομου ολες τις συνιστωσες του Συριζα....Το ΚΚΕ δεν αναγνωριζει το συνταγμα και ομως περβει τις επιχορηγησεις και συμμετεχει στις εκλογες κανονικα...Τωρα θα τολμησει να μιλησει για την Χ.Α που περνει πανω απο 10-12% ???? Για κοπιασε ρε παχουλε αρχηγε του Πασοκισταν

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ νικος 01/12/2012 21:16:55

      H XA μπορει να βγει εκτος νομου μονο με την επικληση του ρατσισμου.
      Δεν μπορει να βγει εκτος νομου με βαση τη βια που ασκει ή το μη σεβασμο του Συνταγματος γιατι η αριστερα πασης φυσεως ασκει πολλαπλασια βια.
      Επομενως μονο αν χαρακτηρισθει η ρατσιστικη βια ειδικη κατηγορια που οδηγει στην απαγορευση μπορει να τεθει εκτος νομου χωρις να θιγει η αριστερα (γιατι αυτο ειναι το ζητουμενο απο ολους τους αντιχρυσαυγιτες).

  9. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΚΩΝ avatar
    ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΚΩΝ 01/12/2012 20:22:40

    ΥΓ. ο Συριζα έχει μόνο την (εκλογική) λύση για τη Χ.Α.: όταν μας κυβερνήσει θα αλλάξει... λαό. Θα νομιμοποιήσει κάθε απρόσκλητο μουσαφίρη (λαθρομετανάστη) του παρελθόντος, του παρόντος και του μέλλοντος... και οι Έλληνες όλοι ας γίνουμε (εκτός από μειονότητα στον τόπο μας) κι ό,τι άλλο θέλουμε... Τσίπρας για χίλια χρόνια!
    (...πως τον αντέχει αυτόν τον Βενιζέλο ο Σαμαράς;)

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΚΩΝ 01/12/2012 21:58:48

      H καρδιά του το ξέρει...... Εύχομαι πραγματικά , να μην έρθει ποτέ γι'αυτόν , εκείνη η ώρα που αναρωτιέσαι αν άξιζε ...... και καταλήγεις πως όχι..... Δεν του αξίζει κάτι τέτοιο.

  10. Γιώργος Βλάχος avatar
    Γιώργος Βλάχος 01/12/2012 20:33:21

    Προσπαθεί ο Βενιζέλος να συσπειρώσει τον πολιτικό χώρο που εκπροσωπεί με πομφόλυγες. Αυτό είναι όλο.

  11. aris. aold avatar
    aris. aold 01/12/2012 20:33:35

    Για τον Βενιζέλο ισχύει η παροιμία "ο πνιγμένος από τα μαλιά του πιάνεται".

    Προσπαθεί να κρατηθεί στην δημοσιότητα με κάθε μέσο και κάνει απελπισμένες κινήσεις.

    Πιστεύει ότι θα καταφέρει να ξαναλουστράρει το Πασοκικό παραμύθι της δημοκρατικής παράταξης με το ανεβάσει τους τόννους απέναντι στην Χρυσή Αυγή.

    Αν κρίνουμε την επιτυχία που είχε ο νόμος για τον βασικό μέτοχο καθώς και η συνταγματική αναθεώρηση εμπνευστής της οποίας ήταν μάλλον πρέπει να ανησυχούμε για την επιστημονική του επάρκεια.

    Σε κάθε περίπτωση θα γελάσουμε στην βουλή.

    Βλεπω τους βουλευτές της Χρυσής Αυγής να τους φωνάζουν κλέφτες κλέφτες και τον Βενιζέλο κάθιδρο να τους απαντάει.

    Εαν κάποιος θέλει να αντιμετωπίσει την ΧΑ πρέπει να την αφήσει να συνεχίσει τον δρόμο που βαδίζει.

    Ηρωποιήσεις δεν χρειαζόμαστε.

    ΥΓ.
    Στο Χαλάνδρι υποχρεώνουν σχολείο να δεχθεί στις τάξεις τσιγγανάκια που δεν έχουν εμβολιαστεί.
    Υγειονομική βόμβα για τα υπόλοιπα παιδιά.
    Οι άνθρωποι δεν μπορούν να βγάλουν άκρη ούτε από τον δήμο ούτε από το υπουργείο παιδείας στην προσπάθεια τους να προστατέψουν τα παιδιά τους (και μην ακούσω βλακείες περί ρατσισμών και λοιπά γιατί κανείς δεν θέλει να στείλει το παιδί του δίπλα σε άλλα με ηπαττίτιδα και παιδικες ασθένειες).
    Σκέφτονται να επισκεφτούν τα γραφεία της ΧΑ για να ζητήσουν βοήθεια.

    • Φανη avatar
      Φανη @ aris. aold 02/12/2012 16:01:36

      Το πιο απλο να εμβολιασουν τα τσιγγανακια δεν το σκεφτονται;

  12. Νίκος Χ. avatar
    Νίκος Χ. 01/12/2012 20:34:44

    Ο κ.Βενιζέλος εξυπηρετεί επικίνδυνα μικροπολιτικά παιχνίδια. Από τη μία προσπαθεί να προβάλλει το χαμένο αριστερό προφίλ του ΠΑΣΟΚ κινητοποιώντας αντιδεξιά αντανακλαστικά. Την ίδια ώρα γνωρίζει ότι αν η Χρυσή Αυγή τεθεί εκτός νόμου, θα συμμετέχει στις εκλογές με άλλο σχήμα το οποίο θα έχει μεγαλύτερη εκλογική δύναμη και εκπρσώπηση ακόμη κι απο αυτή που παρουσιάζει σήμερα δημοσκοπικά.Στη περίπτωση αυτή, το μεγαλύτερο τμήμα των μεταφερόμενων ψηφοφόρων θα προέρχεται από τον κεντροδεξιό χώρο, καθιστώντας τη συμμετοχή του ΠΑΣΟΚ απαραίτητη για τον σχηματισμό Κυβέρνησης ακόμη και με ποσοστά κάτω του 5%.

  13. Νικος Β avatar
    Νικος Β 01/12/2012 20:59:13

    Αντι να κυνηγας την ΧΑ, μήπως είναι καλύτερα να κυνηγήσεις αυτούς που φάγανε τα λεφτά του κόσμου? τους ξερεις καλα άλλωστε....

  14. Economist avatar
    Economist 01/12/2012 21:38:57

    Ο Βενιζέλος και τα στελέχη του ΠΑ.ΣΟ.Κ. φοβούνται τη δικαιοσύνη και συνεπώς και όποιον πραγματικά θέλει να τους οδηγήσει σε αυτήν. Και όταν φοβάσαι κάποιον του επιτίθεσαι όσο ακόμα έχεις δυνάμεις. Υπάρχει ακόμα κόσμος που στηρίζει την τρικομματική κυβέρνηση. Τα προβλήματα γι’ αυτήν θα αρχίσουν μόλις ο λαός συνειδητοποιήσει ότι παρά τις διαβεβαιώσεις για ανάπτυξη το καράβι αντί για μπροστά θα συνεχίσει να πηγαίνει προς τα πίσω. Εκτός αν την προλάβει κάποιο οικονομικό ατύχημα ή δεν πάνε καλά τα πράγματα με τη δόση. Ο καλύτερη λύση για το Βενιζέλο και το ΠΑ.ΣΟ.Κ. είναι ο Τσίπρας.

  15. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 01/12/2012 22:09:43

    ψυχραιμια,

    Ρατσιστική βία δέν εἶναι νά σκοτώνουν καί νά ληστεύουν οἱ λάθρο ἀφροασιᾶτες τούς ῞Ελληνες;; Θέλομε τήν ῾Ελλάδα πίσω καί ὅσοι βοηθοῦν γι᾿ αὐτό θά ἔχουν τήν συμπαράσταση τῶν ῾Ελλήνων.

  16. MCA avatar
    MCA 01/12/2012 22:16:38

    Για να μειωθεί η δύναμη της ΧΑ,αλλά και για να μην αυξηθεί πρέπει κατά την γνώμη μου να συμβούν δύο πράγματα.Το πρώτο είναι να βελτιωθεί το βιοτικό επίπεδο των Ελλήνων και το δεύτερο να προσεχθεί το θέμα της λαθρομετανάστευσης.Η είσβολη τόσο πολλών ξένων μέσα σε δύο δεκαετίες,αναστάτωσε την Ελληνική κοινωνία.Μπορεί βέβαια πολύ συμπολίτες μας να τους εκμεταλεύτηκαν οικονομικά,όπως και οι ξένοι βέβαια φάγανε ψωμί και γλίτωσαν την εξαθλίωση των χωρών τους, αλλά το τελικό αποτέλεσμα τελικά αποδεικνύεται ότι ήταν αρνητικό για την Ελληνική κοινωνία.Καλή η ενσωμάτωση αλλά δεν μπορεί να γίνει με τόσο μεγάλο αριθμό ξένων πολλοί εκ των οποίων έχουν τεράστιες διαφορές με μας στα ήθη,έθιμα και συνήθειες. Μην ξεχνάμε την συμφωνία του Δουβλίνου αλλά και ότι είμαστε Βαλκανική χώρα.Σε 30 χρόνια μπορεί να είμαστε ξένοι στον τόπο μας.Μπορεί να μην έχουμε πατρίδα.Το κράτος με το όνομα Ελλάδα να υπάρχει μόνο στα χαρτιά η να μην υπάρχει και καθόλου.

  17. Άχαρη Μέρα avatar
    Άχαρη Μέρα 01/12/2012 22:33:08

    Επική ανοησία η πρόταση Βενιζέλου: προτείνει να αντιμετωπιστεί ένα "αντισυνταγματικό" κόμμα με... αντισυνταγματικό τρόπο. Το παρόν Σύνταγμα δεν προβλέπει απολύτως καμιά διαδικασία θέσης κόμματος εκτός νόμου κι αν τυχόν κάποιος το δοκιμάσει είτε θα φάει τα μούτρα του στα δικαστήρια είτε θα ζήσουμε πολύ επικίνδυνες καταστάσεις, με νομολογιακά διαμορφωμένες διαδικασίες ελέγχου ουσιαστικού των κομμάτων (κράτος δικαστών). Τον φασισμό προφανώς δεν τον αντιμετωπίζεις με φασισμό. Εκτός κι αν δεν είναι στόχος να τον πολεμήσεις κι άλλα πράγματα έχεις κατά νου.

    Δεύτερο, το πολιτικό προσωπικό (ο Θεός να το κάνει) της ΧΑ μπορεί ανά πάσα στιγμή να επανιδρύσει το κόμμα με άλλη ονομασία. Και αλυσιτελής επομένως η πρόταση.

    Τρίτο και ουσιαστικότερο, ακόμα κι αν καταφέρεις να τους θέσεις εκτός νόμου κινδυνεύεις αφενός να ανοίξεις έναν επικίνδυνο δρόμο που ακολουθήσαμε για πολλά χρόνια στην Ελλάδα με τραγική κατάληξη τον Εμφύλιο και την απώλεια της μισής Κύπρου, αφετέρου τα διάφορα φασιστικά στοιχεία να κρύβονται μέσα στα κατά τεκμήριο δημοκρατικά κόμματα και να σε δαγκώνουν εκεί που δεν θα το περιμένεις.

  18. ΑΡΙΩΝ avatar
    ΑΡΙΩΝ 01/12/2012 22:33:32

    Όριο -οροφή στον αριθμό φιλοξενούμενων, από επιτροπή σοφών.
    Και από όλα τα κόμματα, ει δυνατόν.Ελεγχος της αγοράς,της ασυδοσίας της.

  19. TARAMAS avatar
    TARAMAS 01/12/2012 22:34:47

    Εμένα θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω με την πολιτική του ¨δε βάλουμε κατά της ΧΑ να μην την πριμοδοτούμε". Η πολιτική Τσάμπερλεν απέτυχε με το Χίτλερ, η πολιτική ανοχής στην αριστερή βία έκανε τη χώρα ένα απέραντο κω...χανείο, η ανοχή της ΧΑ θα οδηγήσει στη σταδιακή αποδοχή και στον εθισμό στις πρακτικές της ακροδεξιάς βίας..

    • Αριστερός Ψάλτης avatar
      Αριστερός Ψάλτης @ TARAMAS 01/12/2012 23:00:19

      Για να συνεχίσουμε από εκεί που τελειώσαμε την ανάλυση. Η λύση για τη Χρυσή Αυγή είναι καθαρά δημοκρατική. Κάνει τσαμπουκάδες ο Κασιδιάρης σε αστυνομικό; Τον βουτάει ο ΜΑΤατζής, τον σπάει στο ξύλο και τον πάει καροτσάκι στο κελί που έχει πολλά ωραία... αγόρια.
      Πάει ο βλάχος ο Μπαρμπαρούσης να δείρει νόμιμους μετανάστες ή Ελληνες; Τον βουτάνε πέντε - έξι του ξυρίζουν το μουστάκι, του κόβουν τα μαλλιά και τον περιφέρουν στο δρόμο με την ταμπέλα «Είμαι τεντυμπόις».
      Κάνει ο Μιχαλολιάκος φορολογικές παραβάσεις και έχει κρυφά ξενοδοχείο - πορνείο; Στη φυλακή για να μάθει τι συμβαίνει όταν σκύβεις για το σαπούνι.
      Στα σοβαρά τώρα. Οσο η δημοκρατία και οι θεσμοί της χαϊδεύουν τους φασίστες τόσο αυτοί δε πληθύνονται. Το ίδιο έγινε και με τους κουκουλοφόρους. Αν οι νόμοι του κράτους εφαρμοστούν όπως εφαρμόζονται σε κάθε πολίτη που κάνει κάποιο αδίκημα, τότε η Χρυσή Αυγή θα πάει στον αγύριστο. Απλά πράγματα.

      • panas avatar
        panas @ Αριστερός Ψάλτης 01/12/2012 23:22:02

        Πράγματι, έτσι απλά είναι τα πράγματα. Επιτέλους το κράτος δικαίου οφείλει να ανασυνταχθεί και να λειτουργήσει. Βασικό προαπαιτούμενο: η αυτοκάθαρση της δικαστικής εξουσίας που βρίσκεται στον "κόσμο" της. Κάποια στιγμή πρέπει να ανοίξει στα σοβαρά και αυτή η συζήτηση. Ολοκληρωμένα και όχι αποσπασματικά.

      • Economist avatar
        Economist @ Αριστερός Ψάλτης 01/12/2012 23:33:43

        Εάν φανταστούμε την παγκόσμια εξουσία σαν ένα τεράστιο δέντρο που οι ρίζες του απλώνονται σε όλη τη γη, το ελληνικό πολιτικό σύστημα είναι ένα μικρό παράρριζο της ρίζας του δέντρου. Η Χρυσή Αυγή και η κάθε Χρυσή Αυγή είναι εντελώς ασήμαντη και παντελώς ανίσχυρη για να τα βάλει με αυτήν την παγκόσμια εξουσία. Ακόμα και να μπορούσε να βλάψει ένα παράρριζο δεν θα είχε κανένα αποτέλεσμα. Αυτό το δέντρο μόνο ένας μπορεί να το ξεράνει και αυτός είναι ο Θεός. Γι’ αυτό και αυτό που θα γίνει θα είναι παγκόσμιο. Όσο για τους Έλληνες πολιτικούς τι τους επιφυλάσσει ο Θεός μόνο αυτός το ξέρει.

      • kokoras avatar
        kokoras @ Αριστερός Ψάλτης 02/12/2012 09:20:25

        10000+

      • athorivos avatar
        athorivos @ Αριστερός Ψάλτης 03/12/2012 12:17:21

        Φαντάζομαι ότι αυτά που γράφεις θα ισχύουν και για τους αριστερούς, έτσι??? Γιατί όλα αυτά τα χρόνια αυτά ακριβώς κάνουν οι αριστεροί. Δεν σε είδα όμως τόσο ευαίσθητο για τα συντρόφια σου!!!!

  20. Karenin avatar
    Karenin 01/12/2012 23:18:44

    Καποιος να πει με τρόπο στον χοντρο πως η Χ.Α είναι να απασχολεί την αριστερά μέχρι ο λαος να εμπεδώσει την θεωρία των δύο ακρων, και όχι για την ανασύνταξη του Πασοκ.

  21. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 01/12/2012 23:36:44

    Ενα κόμμα το οποίο ψηφίστηκε και εξελέγη από τον κόσμο , δε μπορείς να το βγάλεις έτσι εκτός νόμου . Δεν είναι αυτή η αρμόζουσα τακτική αντιμετώπισης αυτού του μορφώματος . Αν πραγματικά θέλει ο πολιτικός κόσμος να χτυπήσει τη ΧΑ, ο κατάλληλος τρόπος είναι να την εξωθεί σε κινήσεις ,ώστε να εκτείθεται στα μάτια του κόσμου. Δεν θα καταβάλλει δα και μεγάλη προσπάθεια ,οι άνθρωποι δεν κρατιούνται ... Η όλη κίνηση είναι τα γνωστά παπατζιλίκια του Βενιζέλου, ο οποίος προσπαθώντας να το παίξει αρχηγός σ'ένα κόμμα που του έχει γυρίσει την πλάτη, ενεργοποιεί τα αντιδεξιά αντανακλαστικά ( γνωστή τακτική του ΠΑΣΟΚ) , γιατί ξέρει ότι με όποιο σχηματισμό και να συμμετάσχει στις εκλογές η XA, ψηφοφόρους αντλεί από το χώρο της δεξιάς . Ο σχολιαστής Νίκος Χ πιο πάνω , τα εξηγεί πολύ σωστά . Oταν αρχίσει ο πολίτης να καταλαβαίνει ότι βγαίνει από αυτό το τέλμα , με την βελτίωση των συνθηκών της ζωής του και με τη λύση του προβλήματος της λαθρομετανάστευσης , αυτοί οι '' αστέρες '' με την αισθητική και τις πρακτικές του υποκόσμου , θα βλέπουν τα ποσοστά τους να συρρικνώνονται. Τουλάχιστον μέχρι το σημείο που θα έχουν απογυμνωθεί από τα επιχειρήματά τους περί διαφθοράς και αλλοδαπών, γιατί αυτός ο τρόπος φέρεσθαι, είναι πολύ οικείος και γοητευτικός σε πολύ κόσμο, που μέσω τέτοιων συμπεριφορών και πρακτικών , αντιλαμβάνεται τις σχέσεις του και την ύπαρξή του με τον περίγυρο.

  22. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 02/12/2012 00:33:30

    "Όσο αυτοί οι αγράμματοι υποστηρικτές της χούντας, θα συνεχίζουν να κάνουν τις χονδροειδείς αθλιότητές τους προκειμένου να κερδίσουν 15 λεπτά δημοσιότητας, θα εκτίθενται και κάποια στιγμή ο κόσμος θα τους πάρει χαμπάρι τι είναι στην πραγματικότητα"

    Το παραπάνω είναι απόλυτα λανθασμένο κατα την γνώμη μου:
    1)Δεν λειτουργεί ετσι ούτε η πολιτική ούτε η ανθρώπινη ψυχολογία. Όταν παρακολουθείς συνεχώς μία ακραία συμπεριφορά αυτό που συμβαίνει μετά απο λίγο είναι να σταματήσεις να την θεωρείς ακραία. Καθίσταται αποδεκτό ή και επιθυμητό κομμάτι της ζωής σου.
    2)Ο κόσμος ήξερε απο πριν τι είναι η ΧΑ δεν περιμένει τώρα να την γνωρίσει.
    3)Δημοσκοπικά τα ποσοστά της ΧΑ ανέβαιναν μετά απο "δυναμικές" ενέργειες όπως τα χαστούκια στην Κανέλλη. Φαίνεται ότι ένα κομμάτι, πιθανόν μεγάλο, της ελληνικής κοινωνίας θέλει να δεί αίμα, πολύ περισσότερες χονδροειδείς αθλιότητες δηλαδή....
    4)Όσο η κατάσταση κοινωνική και οικονομική μένει η ίδια, τα ποσοστά των ακραίων κομμάτων θα ανεβαίνουν έτσι κι αλλιώς. Και μικρά είναι ακόμα. Με θηριώδη ανεργία της τάξης του 60% + στους νέους, την μεγαλυτερη στον πλανήτη, πάλι καλά που ακόμα δεν έχει συμβεί καμία επανάσταση. Και με μαλακίες της τρόικας του τύπου "καταργήσε τον στρατό για οικονομία" το πράγμα γίνεται πολύ πιο περίπλοκο.

    Βέβαια, συμφωνώ με την βασική ιδέα του άρθρου ότι απαγόρευση της ΧΑ δεν θα έλυνε το πρόβλημα.... Θα τελειώναμε με την ΧΑ του 13% και θα αρχίζαμε με την ΕΑ πιθανόν του 20%.....

    • athorivos avatar
      athorivos @ Γιώργος Αχαιός 03/12/2012 12:23:18

      Γιώργο Αχαιέ μιλάς για αγράμματους υποστηριχτές της χούντας. Μήπως ξέρεις να μου πεις όλοι οι γραμματιζούμενοι που μας κυβερνούν τόσα χρόνια που μας έφτασαν??? Ή μήπως και εσύ ο ίδιος δεν έχεις αναφωνήσει με τα εγκλήματα που κάνουν σε βάρος μας την ιστορική πλέον φράση <>.
      Υ.Γ. Αυτή τη φράση την άκουσα από έναν σκληρό κομμουνιστή σε φιλική παρέα και μείναμε όλοι ξεροί.
      Μίλα αν θες για αγράμματους αλλά να ξέρεις ότι κρύβεσαι πίσω από το δάκτυλό σου. Για τα χάλια μας δεν φταίει η Χ.Α. αλλά αυτοί που εσύ και εγώ ψηφίζαμε τόσα χρόνια!!!

  23. BLACQUEEN IN STORM avatar
    BLACQUEEN IN STORM 02/12/2012 00:57:56

    Πόσο γελοίος θα γίνει ακόμα αυτός ο Βαγγέλης. Βλέπει να χάνει την καρέκλα,το κόμμα, το ψώνιο του, να καταβαραθρώνεται το απολειφάδι -κόμμα του με τον ξεμαλλιασμένο (πια) ήλιο και χάνει τον έλεγχο !!! Δηλαδή αν κυρηχθεί παράνομη η Χρυσή Αυγή, το Πασόκ τι πρέπει να κηρυχθεί; Ουσιαστικά. Όχι ερμηνεύοντας τυπολατρικά τους νόμους. Το Πασόκ ως όχημα με τιμονιέρη τον ένδοξο ΓΑΠ και συνεργούς τους ανεκτικούς βολευτάδες, διέπραξε ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ και κανείς δε σκέφτηκε να το καταδικάσει με όπλο τους νόμους, ούτε και πρόσφατα που τέθηκε ζήτημα εξεταστικής Επιτροπής!!!! Ας κρυφτεί λοιπόν στο λαγούμι του (αν χωράει σε κανένα λαγούμι) ο άπληστος αμετροεπής μπουρδολόγος κι ας πάψει να πουλάει στο πόπολο υποκριτικά, ευθιξία, δημοκρατική συνείδηση και.....ευαίσθητα αντανακλαστικά.
    Η ΧΑ και το Πασόκ, προτείνω να τεθούν ταυτόχρονα εκτός νόμου. :-) Είναι και τα δύο κόμματα τσαρλατάνων, αδίστακτων φασιστών (ο φασισμός έχει και άλλα πρόσωπα εκτός απ΄του άξεστου τραμπούκου) και αποτελούν κίνδυνο για την κοινωνική ειρήνη. Αυτή είναι πρωτοποριακή πρόταση !!!
    Εδώ ο κόσμος χάνεται κι ο άφρων Ευάγγελος, σχεδόν πανικόβλητος, προσπαθεί ν΄ ανεβάσει ''πιασάρικη'' παράσταση.

  24. θανασης avatar
    θανασης 02/12/2012 01:00:17

    Αν κάνει πίσω ο Σαμαράς στις απαιτήσεις των συνεταίρων του για τον νόμο Ραγκούση,εκεί να δείτε εκτόξευση των ποσοστών της Χρυσής Αυγής.Αλήθεια τι θα κάνει άραγε;Θα υποκύψει ΠΑΛΙ στους ψευτο-εκβιασμούς των "λοιπών προοδευτικών δυνάμεων";
    Η λύση είναι απλή και πολλάκις δοκιμασμένη.Ποιά;Μα φυσικά τους το θέτεις διλληματικά και ξεμπερδεύεις.Τους πετάς δηλαδή ένα "Ευρώ ή τροποποιηση του νόμου Ραγκούση" και ασε τον κυρ Φώτη και τον Bennito να λουφάζουν στις τρύπες τους.Αν διαβάζει κανείς απο το Μαξίμου,πιστεύω οτι σας έδωσα την λύση,έτσι;

  25. Κοινὸς νοῦς avatar
    Κοινὸς νοῦς 02/12/2012 02:04:53

    Μόνο αὐτὸ ἐνισχύει τὴν Χρυσῆ Αὐγή;

  26. Τάκης Μπ. avatar
    Τάκης Μπ. 02/12/2012 09:21:06

    Μια τέτοια πρόταση, να τεθεί εκτός νόμου η Χρυσή Αυγή, στοχεύει, κατά τη Βενιζέλεια σκέψη, στο να περιοριστεί το μάδημα της φυλλορροούσας πράσινης μαργαρίτας, στην ενίσχυση του προφίλ του, στο στρίμωγμα της Νέας Δημοκρατίας και, το σημαντικότερο, στην ανάδειξη του ΠΑΣΟΚ ως προστάτη της δημοκρατικής κοινωνίας μας.
    Αν θεωρήσουμε ότι η Χρυσή Αυγή ως πολιτικό κόμμα "παρεκβαίνει" του δημοκρατικού μας πολιτεύματος, τα άλλα κόμματα τι κάνουν; Δεν "παρεκβαίνουν"; Ο κ. Βενιζέλος; Συνταγματολόγος ων, Υπηρέτης του Νόμου, τον υπηρέτησε και τον εφάρμοσε επί ίσοις όροις προς όλους; Η εξυπηρέτηση δε λογιέται υπηρεσία. Εκφράζω απόψεις διάχυτες παντού.

  27. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 02/12/2012 11:37:11

    Ε, φιλοσοφία θέλει? Ο Βενιζέλος βλέπει πως δεν μπαίνει ουτε στη Βουλή ,και προσπαθεί να τσιμπήσει ψήφους παριστάνοντας τον...μπροστάρη του δημοκρατικού αγώνα!

    Οσο για την Χ.Α ,πραγματικά μου κάνει εντύπωση πως κάποιοι (αναφέρομαι σε σοβαρούς ανθρώπους ,όχι στο Βενιζέλο) δεν θέλουν να δουν πως ο μόνος τρόπος να μειωθεί η δυναμική της είναι αποφασιστική αντιμετώπιση των προβλημάτων που την τροφοδοτούν, δηλαδή της λαθρομετανάστευσης και της εγκληματικότητας.

    Γιατί οι βερμπαλισμοί αυτοί ,οταν προέρχονται απο άτομα που ο κόσμος εχεί πιά γραμμένα...ξέρετε που ,απλά στέλνουν "πελατεία" στη Χρυσή Αυγή ("αν σε κάποιον επιτίθενται με μανία ο Βενιζέλος, Ο Ψυχάρης ,ο Μπόμπολας και...η Στάη ,ε αυτός δεν μπορεί να είναι τόσο κακός!")

    Αναρωτιέμαι ,η Χ.Α θα ήταν εκεί που είναι, αν ο Σαμαράς είχε το θάρρος να αναθέσει, π.χ, τον τομέα της Δημόσιας Τάξης και την αντιμετώπιση της λαθρομετανάστευσης αντι του ευπρεπούς και πολιτικά ορθού Δένδια στον (καθόλου "πολιτικά ορθό" ,ευτυχώς!) Φαήλο Κρανιδιώτη?

  28. Καλλιπολίτης avatar
    Καλλιπολίτης 02/12/2012 13:00:27

    Καλησπέρα σας δεν έχετε καταλάβει κάτι...ο Βενιζέλος θέλει να είναι εκτός Βουλής να διαλύσει το κόμμα και να μπει στην υπαγωγη άρθρο 99 ώστε να μην πληρώσει χρέη και δάνεια...και επίσης ως κόμμα άσχημα μπλεγμενων με τη λίστα Λαγκαρντ...

  29. Μπροστα και Δεξια avatar
    Μπροστα και Δεξια 02/12/2012 13:13:34

    Ας αφησουμε επιτελους τις δηθεν θεωριες και αναλυσεις και ας μιλησουμε με πραγματικα γεγονοτα.Ξεκιναμε :
    Α) η αστυνομια ακομα και τωρα δεν εχει την απολυτη αυτονομια στις κινησεις της και φαινομενα κουκουλοφορων και αγριων εγκληματικων ενεργειων ακομα υπαρχουνε.Για να μην πω τι γινεται γενικα με το "συστημα" οπου δολοφονοι αστυνομικων αφηνονται απλα ελευθεροι απο.. "λαθος" και την γενικοτερη ανομια που επικρατει.Οποτε τι γινεται ?
    Παιρνει ο απλος πολιτης του κεντρου των Αθηνων η αλλων περιοχων τηλεφωνο στη Χρυση Αυγη , πανε εκει καποια ατομα και προσφερουνε μια ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ βοηθεια σε αυτον που πηρε τηλεφωνο.Πχ συνοδεια εως την τραπεζα , παραλαβη χρηματων , αγορα αγαθων , η ακομα και "αστυνομικο εργο" οπου διωχνουνε μια και καλη προβληματικους αλλοδαπους.Αυτο θα μπορουσε παρα πολυ ανετα να εχει επιλυθει με πιο αυστηρους νομους , με κινητρα προς την Αστυνομια , με στηριξη των αστυνομικων , με διαλυση ολων των μπαχαλακιδων (ευτυχως εγινε σε 2-3 περιπτωσεις αλλα φυσικα δεν αρκει)
    Β) Η Χρυση Αυγη -μπορει για καποιους να ειναι γραφικο- οργανωνει συνεχως συσιτια και δινει τροφιμα σε φτωχους.Το κανει σε τακτικη βαση , το κανει ΜΕΤΑ τις εκλογες , το κανει ΑΚΟΜΑ πιο εντονα και δειχνει στην πραξη οτι οταν λεγανε πως ποσοστο των χρηματων που λαμβανουνε θα διδεται για βοηθεια σε φτωχους , αυτο ακριβως συμβαινει.
    Γ) Προ λιγων ημερων ειχε βγει δημοσιευμα οτι βρισκει δουλειες σε Ελληνες.
    Εφοσον ισχυει μιλαμε για κατι πολυ σημαντικο , κατι πραγματικο που εχει ως αμεσο αποτελεσμα την ανακουφιση ανεργων ,οχι με διαφορα νομοσχεδια και θεωριες αλλα με το να σου πει καποιος "αυριο 8 το πρωι σε θελω στη δουλεια" και στο τελος του μηνα να παρει το αναλογο χρηματικο ποσο.
    Δ) Εχει σαφη ιδεολογικο προσδιορισμο , τον εθνικισμο.Το λενε , το πιστευουνε , το εκπροσωπουνε , το φωναζουνε.Χωρις κομπλεξ , χωρις τον φοβο να τους ριξουνε λασπη εξ αριστερων η μη, χωρις να εχουνε να απολογηθουνε για κατι , διοτι στο κατω κατω ουδεποτε ηταν στην εξουσια.
    Ε) Ειπανε οτι ειναι κατα του συστηματος , κατα του σαπιου πολιτικου κοσμου , των πολιντικαντηδων κτλ κτλ.Αυτο γινεται εμφανες απο την παρουσια στη βουλη.Πολλες φορες ειναι εντονη -στα ορια- της ευπρεπειας.Υπαρχει μεγαλο ποσοστο κοσμου που σας το λεω οτι ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ να βλεπει τετοια και το εχει αν θελετε και αναγκη διοτι νιωθει πως κατ' αυτον τον τροπο παιρνει το αιμα του πισω.Οι παρεμβασεις λοιπον ειναι σκληρες , στα ορια της ευπρεπειας , χωρις πολλα πολλα "ομορφα λογια" και "πολιτικες ορολογιες" με μια απλη λαικη γλωσσα αλλα περισσοτερο με καποιες απλες λυσεις οπως πχ οταν δειξανε αποκοματα απο μισθους τους , πραγμα που δεν εκανε ποτε κανενας.
    Ζ) Αναφερουνε ορισμενα απλα πραγματα οπως : οτι δεν εχουν αποφυγει την στρατευση , οτι δεν ηταν αεργοι οταν μπηκανε στη πολιτικη , οτι προερχονται απο λαικες και φτωχες οικογενειες και φυσικα οτι ουδεποτε κατειχανε καποιο πολιτικη αξιωμα η ουδεποτε ασκησανε καποια εξουσια.Αυτο αποτελει κατα καποιο τροπο μια εικονα του τυπικου καθημερινου Ελληνα , που παλευει για την επιβιωση του.

    Αυτα ειναι μερικα πραγματα που σκεφτηκα στα πολυ γρηγορα και πιστευω εχουν ευθυνη ως προς την πολυ μεγαλη και εκρηκτικη ανοδο της Χ.Α. που κανει μερικους -ταχα- να απορουνε.Να μην υπαρχει καμια απορια κυριοι.Καμια.Γιατι ?
    Το ειπα και σε προηγουμενο αρθρο : ΕΠΕΙΔΗ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΝΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ απο αυτα.Δεν μπορω να το πω πιο απλα.Καλες οι ομορφες κουβεντες , καλα τα "ψηφισαμε το ταδε νομοσχεδιο" καλο το "πεσαμε 5 μοναδες εδω , ανεβηκαμε 2 μοναδες εκει , αυξηθηκε η ανταγωνιστικοτητα , ριξαμε το ελλειμα" καλα τα οραματα που κατα καιρους γραφουν ορισμενοι αρθρογραφοι εδω (που σε αλλες συνθηκες θα συμφωνουσα απολυτα) ομως δεν ειμαστε εξω στο πεζοδρομιο και στην κοινωνια.Οι ιδεες δεν φτανουνε στον λαικο και απλο κοσμο.Δεν εκφραζουν τον τυπικο καθημερινο Ελληνα.
    Ο Ελληνας θελει ΠΡΑΞΗ.Για πειτε μου , εαν η ΝΔ μοιραζε τροφιμα , εαν η ΝΔ ειχε μια σταθερη και αμετακινητη τολμη και θαρρος σε οποιοδηποτε ζητημα εσωτερικης ασφαλειας και εθνικων θεματων , εαν η ΝΔ εκανε προσπαθεια ενεργη να βρει εργασια σε μερικες -εστω- εκατονταδες κοσμου , εαν γινονταν λοιπον μερικες ΑΠΛΕΣ , ΦΘΗΝΕΣ , ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ πρακτικες ενεργειες , τοτε η Χ.Α. δεν θα εφτανε σε τετοια εκρηκτικα ποσοστα , να ειναι δηλαδη 3το κομμα και ποιος ξερει τι στο καλο μπορει και να ισχυει με τις δημοσκοπησεις.Ποιος ξερει εαν σε 1 μηνα θα ειναι στο 15% Ποιος ?Και μην μου πειτε για πυροτεχνηματα...Γιατι αυτα τα πυροτεχνηματα καλως η κακως κανουνε ΚΑΛΟ σε καποιον φουκαρα.
    Αρα η πρωτη ευθυνη ειναι στην Ν.Δ. που αυτη τη στιγμη εχει λαβει την εντολη να ΣΩΣΕΙ τον τοπο , και αυτη η ευθυνη ειναι διαχρονικη , επειδη ας μη κρυβομαστε πισω απο το δακτυλο η Δεξια παραταξη εδω και δεκαετιες ειτε απλα δεν υπηρχε και δεν αντιπροσωπευε ποσοστα Δεξιων , ειτε ειχε το φοβικο συνδρομο απο τις φωνες της Αριστερας , ειτε οπως ειπα δεν εκανε αυτες τις ΑΠΛΕΣ και ΛΑΙΚΕΣ κινησεις μηπως θεωρηθει γραφικο η ντεμοντε η δεν ξερω εγω τι...Η Δεξια παραταξη για αυτο εχει διασπαστει σε τοσα κομματια διοτι πολυ απλα ηταν ανικανη να κρατηθει ενωμενη , μπροστα στο Αριστερο και ακροαριστερο ρευμα που ηταν πολυ ισχυρο.Τωρα τι βλεπουμε ?Το Πασοκ στην ουσια να εχει φουσκωσει τον Συριζα χωρις ομως αυτο να ειναι κατι προσωρινο.
    Ο Συριζα ΘΑ ΕΙΝΑΙ η κατ' εξοχην "αλλη επιλογη" τουλαχιστον για την πολιτικη περιοδο που περναμε ειτε κανεις το θελει ειτε οχι.Και ΟΥΔΕΠΟΤΕ ντραπηκε η ενιωσε κομπλεξ για τν πολιτικη του ταυτοτητα , αντιθετα την φωναζει και την εξυμνει με υπερηφανεια.
    Μην λοιπον κατηγορουμε αλλους για την ΔΙΚΗ ΜΑΣ ανεπαρκεια.Πραξη θελει ο Ελληνας , ΑΛΛΑΓΗ θελει , και πανω απο ολα ΣΤΗΡΙΞΗ.Τι λοιπον να νιωσει ο μεσος Ελληνας οταν πχ χανει την εργασια του και μερος του μισθου του και συγχρονος ακουει για σπαταλες ανευ λογου ?Για δεικτες που πεφτουνε ?Για αριθμους που την Δευτερα το πρωι δεν θα αλλαξουνε σε ΤΙΠΟΤΑ την ημερα του ?
    Οσο αναφορα το θεμα Δημοκρατια , εδω χωραει τεραστια συζητηση.Ο γενικος κανονας ειναι οτι στη Δημοκρατια για παραδειγμα οι πολλοι υπερτερουνε των ολιγων σε οποιαδηποτε αποφαση.Στην Ελλαδα ομως δεκαετιες τωρα ισχυει το αντιθετο σε πολλες περιπτωσεις.Η ασυδοσια ονομαζεται αγωνας , η καταστροφη ονομαζεται παλη , το χαος ονομαζεται αντισταση.Ενδιαφερθηκε ποτε κανεις να προσπαθησει να αλλαξει αυτην την διαχρονικη αποψη μεγαλου ποσοστου Ελληνων ?
    Αυτα λοιπον κουρασανε τον Ελληνα , αυτα βαρεθηκε να ακουει , και βλεπει οτι απλως η Χ.Α. κανει καποια πραγματα πραγματικοτητα στο μεγεθος που μπορει , ομως ΤΑ ΚΑΝΕΙ , -ασχετα- εαν οσοι ειναι πολιτικα γνωστες γνωριζουν οτι πολλες φορες υπαρχει σκοπος για ολα αυτα οπως πχ να ερθουν ψηφοροροι , πραγμα που ομως κανανε επι δεκαετιες και ΠΑΣΟΚ και ΝΔ με διαφορες υποσχεσεις και "θα".
    Οποτε 1 λυση υπαρχει : τι προσφερει η Χ.Α. και εχει τετοιο ποσοστο ?
    Τι προσφερουμε εμεις και δεν το εχουμε ?
    Το αποτελεσμα θα ειναι και η απαντηση , θα ειναι και η λυση.Και οσο δεν λεμε να βγουμε εξω στη κοινωνια , τοσο θα υπαρχει απομακρυνση.Μηπως ειναι λοιπον καιρος με μικρες και καθημερινες πραξεις , να φερουμε ΠΙΣΩ τον ψηφοφορο ?Να δειξουμε οτι λυση δεν ειναι η Χ.Α. ?Να αλλαξουμε το τοπιο ?
    Θα δειξει , αλλα δυστυχως ειμαι πολυ μα πολυ δυσπιστος οτι υπαρχει περιπτωση να αλλαξει κατι...

  30. Enzo avatar
    Enzo 02/12/2012 13:53:14

    Καλα δεν χρειάζεται να βριζω άλλο .
    Αυτοι ειναι τόσο ηλίθιοι που θα την βγάλουν πανηγυρικά την ΧΑ πρώτο δεξιό κόμμα

  31. AventinuZ avatar
    AventinuZ 02/12/2012 15:02:53

    Η ανικανότητα των πολιτικών μας να αναδείξουν το αισχρό πρόσωπο της Χρυσής Αυγής είναι η αιτία της ύπαρξης της. Και αφού αυτή η γενιά πολιτικών δεν είναι ούτε ικανή να επισκιάσει τον φασισμό τότε αυτή η χώρα είναι άξια της μοίρας της.

    • Μπροστα και Δεξια avatar
      Μπροστα και Δεξια @ AventinuZ 02/12/2012 17:05:55

      Aντε παλι τα ιδια..Ε αυτη η αποψη κατ' εμε ειναι αυτη η οποια ΔΕΝ βοηθαει.Τι να δειξεις φιλε μου ?Τι να πεις ?Οτι υποστηριζουνε τον Χιτλερ ?Τα λεμε εδω και μηνες ολοκληρους...
      Εδω μεχρι και λογο εκανε το ΠΑΣΟΚ οτι θα τεθει εκτος νομου και θα κανει προφανως αναλογες κινησεις , τι παραπανω να αναδειξης δηλαδη εσυ ?
      Κανε εσυ πρωτα το 1/5 απο οσα εχουνε κανει σε κοινωνικο εργο , με ΠΡΑΞΕΙΣ δειξε οτι εισαι καλυτερος και οτι εσυ εισαι ικανοτερος να βοηθησεις την κοινωνια , και θα δεις οτι ο κοσμος θα το καταλαβει αμεσως.Και επειδη θελουμε να ειμαστε και καλυτεροι απο αυτους , ας το κανουμε χωρις ΚΑΝΕΝΑ τιμημα η ανταλλαγμα (γιατι λενε αρκετοι , και σωστα το λενε οτι γινονται ορισμενες κινησεις για ψηφους , ε και ?)
      Ειπαμε ο Ελληνας πλεον , δεν ειναι κομματοσκυλο.Θελει πραξεις.Θελει θετικες κινησεις.Δεν τον ενδιαφερει για ποιον λογο γινεται κατι η τι σκοπο εχει , τον ενδιαφερει το ΘΕΤΙΚΟ αποτελεσμα.Αυτο πρεπει να γινει κατανοητο.Οταν λοιπον η Χ.Α. εχει γεμισει εκατονταδες σπιτια -εστω- και για 1-2 μερες με φαγητο και εμεις δεν εχουμε κανει οχι απλα κατι αντιστοιχο αλλα απολυτος τιποτα , τοτε τι να αναδειξεις μου λες ?
      Σκεψου μια φτωχη μητερα που καθεται για ωρες να παρει τροφιμα και διαφορα προιοντα απο αυτα που μοιραζει η Χ.Α. και θα βγαλει την εβδομαδα.Λες να δινει κυριολεκτικα δεκαρα εαν εσυ φωναζεις πως ειναι εθνικιστες η ναζιστες η οτιδηποτε αλλο ?Οχι διοτι πολυ απλα προεχει το φαγητο στο τραπεζι για τα παιδια της , και οταν δεν βλεπει κατι καλυτερο τοτε ευκολα μπορει να σκεφτει οτι η λυση ΕΙΝΑΙ η Χ.Α.
      Αρα , η αρνητικη προβολη δεν εχει πιασει αντιθετα εκανε διπλασια τα ποσοστα της Χ.Α. , η απομονωση επισης εχει ανεβασει τα ποσοστα , και -εαν τυχον- αποκλειστει απο την Βουλη βλεπω να χτυπαει κανα 20% με ευκολια.
      Η μοναδικη λυση ειναι να κανουμε εμεις κατι ΚΑΛΥΤΕΡΟ και μαλιστα χωρις κανενα ανταλλαγμα.Πραγματα λαικα και κοινωνικα , για τον μεσο Ελληνα που εχει αναγκη.Εδω μεχρι και ο ΛΑΟΣ ειχε (προεκλογικα βεβαια) ενα κοινωνικο μαναβικο.Αυτα μετρανε τωρα , τι κινηση θα κανεις στο πεζοδρομιο διπλα στον κοσμακι.
      Τι κοστος δηλαδη εχει , εαν πχ ολοι οι βουλευτες της κυβερνησης (και των 3ων κομματων) με δικα τους χρηματα φτιαξουνε ενα μικρο κονδυλιο για πετρελαιο και το δωσουνε σε 20-30 οικογενειες φτωχες ?
      Η πραξη μετραει , η κινηση μετραει , ετσι θα φανει οτι ειναι κοντα στην κοινωνια , οχι με τα λογια και με το να λεμε μερα νυχτα οτι ειναι οπαδοι του Χιτλερ.

      • Αιμίλιος avatar
        Αιμίλιος @ Μπροστα και Δεξια 02/12/2012 22:08:29

        Πές τα φίλε μου ....................... πές τα !!!!!!
        Συμφωνώ μαζί σου 100% !

      • Δωριεύς avatar
        Δωριεύς @ Μπροστα και Δεξια 03/12/2012 01:24:08

        Εἶναι 1 μετά τά μεσάνυκτα τῆς Κυριακῆς πρός Δευτέρα καί πρέπει νά σηκωθῶ στίς 6 τό πρωἱ γιά δουλειά , εὐτυχῶς ἔχω ἀκόμη ἐργασία. Διαβάζω ὅμως , τά ἐνδιαφέροντα ὀμολογουμένως , άρθρα καί σχόλια τῶν συνελλήνων. Ἄν καί ἐν πολλοῖς συμφωνῶ μέ τόν φίλο Μπροστα και Δεξια , θά ἤθελα νά σημειώσω ὅτι ὁ ἀστεῖος Μπενῖτο εἶναι μᾶλλον κρυφός χρυσαυγίτης καί γιά νά σοβαρευτοῦμε δέν ρίχνεται , καλλίτερα , μιά ματιά στήν ἐκπληκτική ἀνάλυση τοῦ κ. Φαήλου Κρανιδιώτη <> πού δημοσίευσε στίς 18/9/2012 ; Εἶναι βέβαιον , ἄν καί ἀκόμη τότε δέν ἔχουν δεῖ τό φῶς τῆς δημοσιότητος οἱ πρόσφατες δημοσκοπήσεις , ὅτι θά ἐπιλύση πλῆθος ἐρωτημάτων σχετικά μέ τό φαινόμενο ἄνόδου τῆς ΧΑ. Τά σχόλια δέ τῶν ἀναγνωστῶν , τοὐλάχιστον , ἐνδιαφέροντα.

    • Kostas nikolaou avatar
      Kostas nikolaou @ AventinuZ 03/12/2012 14:21:16

      εμένα φίλε αυτό το πρόσωπο μου αρέσει και γι αυτό θα την ψηφίσω. Γιατι είναι περήφανοι για τις απόψεις τους , που μπορώ να πω ότι συμφωνώ κατά 30%, γιατί δεν ντρέπονται να δηλώσουν ότι είναι δεξιοί ('εστω ακροδεξιοί) όπως ντρέπονται οι δικοί μας. Γιατί , όπως έγραψε και ο μπροστά και δεξιά, μιλάνε με πράξεις και όχι με λόγια.
      Εμείς μιλούσαμε για δικαστήρια και εξεταστικές και όταν ήρθε η ώρα αθωώσαμε γαπ, παπακωνσταντίνου, βενιζέλο και σια. Μιλούσαμε για κατάργηση του αισχρού νόμου ραγκούση και όταν ήρθε η ώρα τα γυρίσαμε επειδή θα κακοκαρδούσαμε τον κυρ- φώτη και τον χοντρό. Μιλούσαμε για πατρίδα και επανακατάληψη των πόλεων μας και τώρα συνεργαζόμαστε με την ρεπούση και τον μπίστη
      επειδή και εγώ είμαι περήγανος που είμαι δεξιός ( όχι κεντροδεξιός, αριστεροδεξιός, δεξιός με ευρωπαική προοπτική και λοιπές μπούρδες) θα ψηφίσω το μόνο δεξιό κόμμα που απέμεινε
      υγ 1 ο παππούς μου μιλώντας για την κατοχή μου ανέφερε ότι δεν φοβόταν τόσο την πείνα (ας είναι καλά η επαρχία και η λιτοδίαιτη ζωή που ζούσανε τότε) αλλά τις επιθέσεις των ναζί στα αγρια μεσάνυχτα '' όταν καθόμασταν σπίτια μας και φοβόμασταν μην μπούνε και μας σκοτώσουνε οι ναζήδες''. όπου ναζήδες βάλτε πακιστανοαλβανομαροκινα μπουμπούκια που γέμισε ο τόπος

  32. Φανη avatar
    Φανη 02/12/2012 16:21:45

    Οι λαθρομεταναστες θα ηταν μια καλη αρχη.Ειναι κατι που βασανιζει τον κοσμο και τον φοβιζει η καταληξη αυτου του φαινομενου.

  33. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 02/12/2012 16:34:49

    Αν είχα λίγη παραπάνω φαντασία, θα υπέθετα πως ο Παναγιώταρος συνάντησε κρυφά τον Βενιζέλο και τον δωροδόκησε με δυο μέτρα σπληνάντερο και μια συκωταριά, για να κάνει ότι μπορεί, ώστε η Χρυσή Αυγή να περάσει το 20%.

    • Αιμίλιος avatar
      Αιμίλιος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 02/12/2012 22:06:31

      Τέλειο Φαήλο.... Δεν υπάρχει....τέλειο !!!!

  34. Κυψελιώτης avatar
    Κυψελιώτης 02/12/2012 16:36:49

    Το ισχύον Σύνταγμα δεν προβλέπει καμία διαδικασία απαγόρευσης «αντιδημοκρατικών» κομμάτων, σε αντίθεση με άλλα ευρωπαϊκά συνταγματικά κείμενα (π.χ. τον γερμανικό Θεμελιώδη Νόμο, άρθρο 21 παρ. 2). Τέτοια απαγόρευση δεν μπορεί να θεσμοθετηθεί ούτε με κοινό νόμο, είτε σε βάρος συγκεκριμένου κόμματος (όπως είχε συμβεί στη διάρκεια του εμφυλίου πολέμου με το ΚΚΕ, α.ν. 509/1947) είτε γενικότερα με την καθιέρωση διαδικασίας για δικαστική απαγόρευση ενός οποιουδήποτε κόμματος, εφόσον διαπιστωθεί πως οι αρχές και/ή η πρακτική του αντιστρατεύονται τις βάσεις του πολιτεύματος.

    Πρέπει, εξάλλου, να επισημανθεί ότι η πραγματική ελευθερία είναι η «ελευθερία εκείνου που σκέφτεται διαφορετικά» (Rosa Luxemburg) και εκεί εντοπίζεται διαφορά μεταξύ ενός δημοκρατικού Πολιτεύματος και ενός δικτατορικού καθεστώτος, αφού προφανώς και οι δικτατορίες δε φιμώνουν τους ομοϊδεάτες τους, αλλά όσους διαφωνούν μαζί τους.

    Το άρθρο 29 παρ. 1 του Συντάγματος ορίζει ότι «Έλληνες πολίτες που έχουν το εκλογικό δικαίωμα μπορούν ελεύθερα να ιδρύουν και να συμμετέχουν σε πολιτικά κόμματα, που η οργάνωση και η δράση τους οφείλει να εξυπηρετεί την ελεύθερη λειτουργία του δημοκρατικού Πολιτεύματος. Πολίτες που δεν απέκτησαν ακόμη το δικαίωμα να εκλέγουν, μπορούν να συμμετέχουν στα τμήματα νέων των κομμάτων».

    Όπως επισήμανε σε ανύποπτο χρόνο ο Δημήτρης Τσάτσος (Συνταγματικό Δίκαιο, τόμ. Β’, 1993, σ.83), «ο συνταγματικός νομοθέτης, έχοντας επίγνωση της εγγενούς ρευστότητας των ρητρών περί υποχρέωσης εξυπηρέτησης ή στήριξης της ελεύθερης λειτουργίας του δημοκρατικού Πολιτεύματος, μόνο κατ’ εξαίρεση τις συνόδευσε με κυρώσεις». Τέτοια εξαίρεση συνιστά π.χ. το άρθρο 14 παρ. 3 του Συντάγματος, το οποίο επιτρέπει την κατάσχεση εντύπου για δημοσίευμα που έχει σκοπό τη βίαιη ανατροπή του Πολιτεύματος, ενώ αντίθετα κυρώσεις δεν προβλέπονται στο άρθρο 29 παρ. 1. Σε εναρμόνιση προς το Σύνταγμα το άρθρο 29 ν. 3023/2002 απαιτεί απλώς το περιεχόμενο της ιδρυτικής δήλωσης κόμματος (που απευθύνεται στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου) να επαναλαμβάνει τη φρασεολογία του άρθρου 29 παρ. 1 Συντ.

    Σημειωτέον ότι το άρθρο 29 παρ. 1 κάνει λόγο και για την «οργάνωση» των κομμάτων, δηλαδή επιτάσσει τον σεβασμό στην εσωκομματική δημοκρατία. Αν, όμως, ο μη-σεβασμός της τελευταίας αποτελούσε επαρκή δικαιολογητικό λόγο για την απαγόρευση του «παραβατικού» κόμματος, τότε και πολλά άλλα ελληνικά πολιτικά κόμματα θα έπρεπε να απαγορευθούν, αφού παραβιάζουν κατά συρροή τις δημοκρατικές διαδικασίες που εξαγγέλονται στα καταστατικά τους και στην πράξη όλες οι κρίσιμες αποφάσεις λαμβάνονται προσωπικά από τους αρχηγούς τους

  35. Tassos avatar
    Tassos 03/12/2012 08:07:35

    Εγώ προς το παρόν απολαμβάνω τους ανάρχες να σπάνε τα κεφάλια των χουντο-ναζιστο-χρυσαυγιτών στις ...λαϊκές. Ετσι είναι, αν ψηφιζεις ναζιστικό κόμμα θα 'χεις συνέπειες ΚΑΙ σε προσωπικό επίπεδο.

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ Tassos 03/12/2012 09:46:57

      Και υποθέτω πως εσύ θεωρείς τον εαυτό σου δημοκράτη ,ε?

      Ετσι ,και παλιά οταν ψηφιζες κομουνιστές "είχες συνέπειες σε προσωπικό επίπεδο"! (ξύλο ,Μακρόνησο, Γυάρο...) Μπορείς να μου εξηγήσεις σε τι διαφέρει η λογική σου απο εκείνη της...ΕΣΑ?

      Με τέτοια μυαλά , θα δούμε σύντομα τον Μιχαλολιάκο...Πρόεδρο της Δημοκρατίας ,να ορκίζει κυβέρνηση Κασιδιάρη!

      • Tassos avatar
        Tassos @ ΣΤΕΛΙΟΣ 03/12/2012 12:03:54

        Βρε αν ήξεραν τι γίνονταν στην ΕΣΣΔ και στις άλλες κομμουνιστικές χώρες ο κόσμος θα λεγε "όχι στην Γιάρο και την Μακρόνησο, στα νησιά Σπίτλαντ με φανελλάκι και σώβρακο"...

  36. gr avatar
    gr 03/12/2012 19:10:12

    Ερώτηση:Επειδή η ΧΑ πρέπει να αντιμετωπισθεί με όρους νομιμότητας,ποιός βουλευτής της ΝΔ,στην Μεσσηνία το 1985 ,ξήλωσε τα διακριτικά του Αστ Διευθυντή Μεσσηνίας και τον τραβολογούσε από την γραβάτα,γιατί κάποιοι πρασινοφρουροί χτυπούσαν ανηλέως αφισοκολλητές οπαδούς της ΝΔ;Επτά γράμματα έχει το επίθετο του.Απλά το αναφέρουμε γιατί η νομιμότητα δεν είναι γαλάζοπρασινοερυθρής απόχρωσης ,για καποιους δήθεν δημοκράτες.

  37. vassilis avatar
    vassilis 03/12/2012 20:42:22

    Προβλεπω μεταγραφη του βενιζελου στη χρυση αυγη,λιαν συντομως!

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ vassilis 04/12/2012 01:23:48

      Θα τη βγάλει πρώτα αντισυνταγματική και θα ενταχθεί στο νέο κόμμα Ελληνική Αυγή μετά :)

      Τελείως εκτός τόπου και χρόνου η απρόβλεπτη αυτή κίνηση του Βενιζέλου... Δεν νομίζω ότι πρόκειται για προσπάθεια συσπείρωσης αριστεροπασόκων.

      Όπως είπαν και άλλοι, μόνο τη ΧΑ εξυπηρετεί μια τέτοια κίνηση.

      Αυτό στην πολιτική λέγεται "αποπροσανατολισμός της κοινής γνώμης" για κάτι που πρέπει να περαστεί (νόμος/μέτρα), ώστε η κοινή γνώμη να εστιάσει στη "μάχη" μεταξύ Βενιζέλου - ΧΑ. Μην ξεχνάμε ότι ο Βενιζέλος, παρόλο τα ποσοστά ανυπαρξίας που έχει, βρίσκεται στην τροϊκανή-τρικομματική κυβέρνηση που μας κυβερνά αυτή τη στιγμή.

  38. Γιάννης Ν. avatar
    Γιάννης Ν. 04/12/2012 22:20:40

    Πολύ δυνατά μυαλά οι αναλυτές αυτού του μπλογκ. Συμφωνώ κατά βάση με τον Μπροστά και Δεξιά. Όσο και αν παλαιότερα είχε προφητευθεί το τέλος των ιδεολογιών, ο κόσμος φαίνεται ότι κουράσθηκε από την αποϊδεολογικοποίηση των πάντων και από την στασιμότητα που την συνοδεύει.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.