Εκτός κυβέρνησης ο Γ. Στύλιος
06/11/2014 15:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εκτός κυβέρνησης ο Γ. Στύλιος

H καρατόμηση του υφυπουργού Παιδείας Γ. Στύλιου από τον Αντώνη Σαμαρά αποδεικνύει ότι δεν είναι όλοι ίδιοι στα κόμματα...

(Ανανεωμένο) H καρατόμηση του υφυπουργού Παιδείας Γ. Στύλιου από τον Αντώνη Σαμαρά αποδεικνύει ότι δεν είναι όλοι ίδιοι στα κόμματα. Και ότι το ήθος θα επιβραβεύεται αλλά η αήθεια θα τιμωρείται, έστω και αν πρόκειται για... λεκτική υπερβολή ή μια βλακώδης αντίδραση. Άλλωστε με το επεισόδιο αυτό μάθαμε ότι έχουμε και υφυπουργό κάποιον Στύλιο, αλλά εν πάση περιπτώσει, η αποπομπή του ήταν αδιαπραγμάτευτο γεγονός για τον πρωθυπουργό.

Επειδή όμως διαμαρτυρήθηκαν εντόνως όλα τα κόμματα και κυρίως το ΚΚΕ και η Λ. Κανέλλη καθώς και ο ΣΥΡΙΖΑ μήπως θα πρέπει να κάνουμε ορισμένα ερωτήματα και σκέψεις;

Κατ' αρχάς να τονίσουμε ότι σε καμιά και σε κανέναν δεν του πρέπει κανένας Κασιδιάρης. Ας αφήσουμε ήσυχους στη φυλακή του ναζιστές και τους τσαμπουκάδες. Κανένας λοιπόν δε δικαιούται να χρησιμοποιεί τους Χρυσαυγίτες ως μπαμπούλες. Ωστόσο, η κ. Κανέλλη για άλλη μια φορά ήταν προκλητική και έκανε σόου για να παίξει στα κανάλια. Όλα αυτά τα παιχνιδάκια με τα πεινασμένα παιδιά είναι ένα «κόλπο» της ψευτοαριστεράς των σαλονιών και του Κολωνακίου για να δημιουργήσει εντυπώσεις.

Από που κι ως που η Κανέλλη ξέρει από πεινασμένα παιδιά. Υπάρχουν τέτοια στην Εκάλη και στα σπίτια των μεγαλοκυριών που κάνει παρέα η νεοκομμουνίστρια; Έλεος δηλαδή, να την λυπηθούμε επειδή την χαστούκισε ένας ανόητος;

Κι από την άλλη πάμε στον ΣΥΡΙΖΑ ο οποίος με πομπώδεις εκφράσεις κατήγγειλε τον δύσμοιρο τον Στύλιο. «Αποτελεί τεράστια προσβολή για τη Δημοκρατία, στελέχη της κυβέρνησης να επικαλούνται τη χρυσαυγίτικη βία. Τέτοιες συμπεριφορές δεν μπορεί να είναι ανεκτές και καμία "συγνώμη" δεν μπορεί να τις ξεπλύνει».

Αυτή ήταν η ανακοίνωση της Κουμουνδούρου. Θυμάστε καμιά ανακοίνωση όταν ο Παναγούλης μέσα στη Βουλή μιλούσε για κρεμάλες και για νέους Λίβανους με λιντσαρίσματα σαν του Καντάφι;

Θυμάστε μήπως καμιά ανακοίνωση για τις αθλιότητες που εκστομίζει κατά καιρούς το φιλαράκι του ΣΥΡΙΖΑ ο Καμμένος ή η φιλενάδα της Ζωής, η Ραχήλ Μακρή;

Είδατε καμιά καταδίκη του Παπασούρα Διαμαντόπουλου που μας έκλεινε ραντεβού στα γουναράδικα; Παραιτήθηκε κανείς βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ για όλες τις εξευτελιστικές σκηνές που έστηναν δύο χρόνια τώρα μετατρέποντας το κοινοβούλιο σε... αρένα; Τουλάχιστον ο Σαμαράς έχει τα κότσια να διώξει όποιον προσβάλλει την πολιτική αισθητική και υποβαθμίζει τη δημοκρατία, έστω και σε μια ατυχή στιγμή. Όλοι αυτοί οι τιμητές της δημοκρατίας γιατί κρύβονται όταν η ξεφτίλα τους χτυπάει την πόρτα;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. in medias res avatar
    in medias res 06/11/2014 13:46:31

    Μπράβο στον ΑΣ. Όσο για τον ίδιο τον Στύλιο, πόσο μάπας πρέπει να είσαι για να κάνεις τέτοια δήλωση ("θα με κάνεις Κασιδιάρη")? Από τον άπειρο αριθμό των δυνατών απαντήσεων προς την Κανέλη, αυτός επέλεξε τη μοναδική που μπορούσε να την κάνει, στη συγκεκριμένη περίπτωση, συμπαθή. Κατά τα λοιπά, ένα χτύπημα τατουάζ σβάστικας στο μπράτσο του λείπει, και θα ήταν φτυστός ο Κασιδιάρης ... ΥΓ. Ο Πάκης ήταν στη Βουλή? Παρενέβη?

    • d8 avatar
      d8 @ in medias res 06/11/2014 14:41:58

      Ήταν παρών, αλλά ...συγκρατήθηκε για να μην προκαλέσει ανήκεστο βλάβη στον αμετροεπή συνάδελφο. Έτσι τους έχουνε διδάξει οι δάσκαλοι του Ζίου Ζίτσου. Α υ τ ο σ υ γ κ ρ ά τ η ση, πάνω απ΄όλα!

  2. antid avatar
    antid 06/11/2014 13:54:23

    Συγχαρητήρια στον κ. Σαμαρά.

  3. Γιάννης Κιαπέκος avatar
    Γιάννης Κιαπέκος 06/11/2014 14:22:45

    Μπράβο ! για τα άμεσα ανακλαστικά του πρωθυπουργού. Για τον ίδιο τον βουλευτή τι να πει κανείς ... ντροπή.

  4. Seagull avatar
    Seagull 06/11/2014 14:35:01

    Αδικα πήγε, άδικα. Τελικά αν είσαι κανένας υπογειάκιας - διαπλεκόμενος βουλευτής ή υπουργός, αλλά είσαι χαχα και χουχου με όλους και ιδιαίτερα με την κυρία Λιάνα μας δεν διατρέχεις κανένα κίνδυνο να σου ζητηθεί να παραιτηθείς, αντιθέτως μάλιστα! Τελικά η Λιάνα έχει ζαλίσει σε όλους μας τα ούμπαλα με τις αγριοφωνάρες της & τους θεατρινισμούς της, αλλά την πλήρωσε ο Αρτινός.

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Seagull 06/11/2014 15:09:08

      Κάπως σαν "ηλεκτρική" αυτή η συγκεκριμένη καρέκλα του υφυπουργού Παιδείας... Έφαγε δυο περιφερειακούς βουλευτές μέσα σε 2 μήνες.... Ας κάνει ένα ευχέλαιο ο επόμενος, καλού κακού πριν κάτσει.....

      • Seagull avatar
        Seagull @ roadrunner 06/11/2014 15:44:45

        Περισσότερο σαν μιά σύγχρονη Ιφιγένεια τον βλέπω.... όπου ίσως λόγω απειρίας δεν αντελήφθη ότι στην ταραγμένη περίοδο που ζούμε τέτοια θέματα αναζητούνται για να δοθούν ως " τροφή " στο αγανακτισμένο πόπολο. Κυρίως όμως είναι κρίμα να χάνονται από το προσκήνιο πολιτικοί με σπουδές στην θετική κατεύθυνση .... πήξαμε πιά στους δικηγόρους & στους δημοσιογράφους.

        • Μαύρο κουτί avatar
          Μαύρο κουτί @ Seagull 06/11/2014 16:13:25

          ''....κρίμα να χάνονται από το προσκήνιο πολιτικοί με σπουδές στην θετική κατεύθυνση ....'' Από το προσκήνιο πρέπει να χαθούν ΟΛΟΙ όσοι δεν είναι ικανοί να μας εκπροσωπούν ηθικά και πνευματικά, ανεξάρτητα των ...σπουδών τους.

          • Seagull avatar
            Seagull @ Μαύρο κουτί 06/11/2014 16:25:04

            Τώρα μάλιστα, και για να καταλαβαινόμαστε ο Στύλιος συγκέντρωνε στο πρόσωπό του όλο τον τεράστιο όγκο της από δεκαετίες τώρα συσσωρευμένης ανηθικότητας και αντιπνευματικότητας του πολιτικού μας συστήματος!! Στην πυρά, στην πυρά! Για την αγένεια, την αυθάδεια και την προκλητικότητα του θύματος θα μιλήσει κανένας, ή μήπως έτσι πατσίζουν τα μετεμφυλιακά ξερονήσια?

          • Μαύρο κουτί avatar
            Μαύρο κουτί @ Seagull 06/11/2014 16:38:59

            O κ. Στύλιος, δεν συγκεντρώνει απολύτως τίποτε, ούτε θετικό, ούτε αρνητικό στο...πρόσωπό του. Απλά είναι ένας από τους πολλούς, που με την ψήφο τους οι Έλληνες θα πρέπει να απομακρύνουν από το πολιτικό προσκήνιο. Άλλον για την ανικανότητα, άλλον για τη φαυλότητα, άλλον για την προσβλητική εγωπάθεια, άλλον για την αλαζονεία του, κ.λπ, κ.λπ. Η κ. Κανέλλη τώρα, έχει αυτό το θεατρικό, τσιριχτό και ενοχλητικά επιθετικό στυλ. Όποιος δεν μπορεί να την αντιμετωπίσει επαρκώς με επιχειρήματα και δυναμισμό χωρίς να ...καίγεται, ας αποφεύγει να της μιλάει. Τα μεταξωτά βρακιά, θέλουν και ..... Απλό. Πρέπει κανείς να προσέχει πολύ, Ιδίως όταν είναι Υφυπουργός και εκπροσωπεί θεσμό, την Κυβέρνηση και τον Πρωθυπουργό που τον επέλεξε.

          • Seagull avatar
            Seagull @ Μαύρο κουτί 06/11/2014 17:11:57

            Να προσέχει ποιόν την Λιάνα? Γιατί κρατάει τίποτα αιχμηρό με δόντια στην άκρη? Αυτό είναι το ζήτημά μας τελικά η παρεκτροπή του Στύλιου, για τις βαθιές τσέπες, τις αρπαχτές , τα νητερέσια τους με τους κάθε λογής νταβατζήδες αλλά και την ψήφιση αντισυνταγματικών και αντεθνικών νομοθετημάτων κουβέντα.

          • Μαύρο κουτί avatar
            Μαύρο κουτί @ Seagull 06/11/2014 17:44:23

            Να προσέχει ο οποιοσδήποτε τη συμπεριφορά του απέναντι σε όλους, όταν δεν εκφράζει τον εαυτό του μόνο, αλλά εκθέτει κι αυτούς που τον επέλεξαν. Στα άλλα που αναφέρετε, είσαστε εκτός θέματος.

          • Μαύρο κουτί avatar
            Μαύρο κουτί @ Seagull 06/11/2014 16:40:41

            O κ. Στύλιος, δεν συγκεντρώνει απολύτως τίποτε, ούτε θετικό, ούτε αρνητικό στο...πρόσωπό του. Απλά είναι ένας από τους πολλούς, που με την ψήφο τους οι Έλληνες θα πρέπει να απομακρύνουν από το πολιτικό προσκήνιο. Άλλον για την ανικανότητα, άλλον για τη φαυλότητα, άλλον για την προσβλητική εγωπάθεια, άλλον για την αλαζονεία του, κ.λπ, κ.λπ. Η κ. Κανέλλη τώρα, έχει αυτό το θεατρικό, τσιριχτό και ενοχλητικά επιθετικό στυλ. Όποιος δεν μπορεί να την αντιμετωπίσει επαρκώς και ψύχραιμα με επιχειρήματα και δυναμισμό χωρίς να ...καίγεται, ας αποφεύγει να της μιλάει. Τα μεταξωτά βρακιά, θέλουν και ..... Απλό. Πρέπει κανείς να προσέχει πολύ, Ιδίως όταν είναι Υφυπουργός και εκπροσωπεί θεσμό, την Κυβέρνηση και τον Πρωθυπουργό που τον επέλεξε.

  5. roadrunner avatar
    roadrunner 06/11/2014 14:42:40

    Kρίμα ... και είναι νέος άνθρωπος ... τελικά χρήζει έρευνας, επιστημονικής γιατί πολλοί άνθρωποι προτιμούν να ενοχοποιούν τα θύματα της βίας των θυτών και όχι τους θύτες.. Ελπίζω αυτό το συμβάν και η ζητούμενη παραίτηση, να μην επηρρεάσει και να μην πάει πίσω την αναβάθμιση του μαθήματος της πληροφορικής στο λύκειο ...

    • foros1 avatar
      foros1 @ roadrunner 06/11/2014 15:17:03

      ...την οποία αναβάθμιση της πληροφορικής στο λύκειο, κινδυνεύουν να την πληρώσουν τα παιδιά της β΄ λυκείου που, αν το τεχνολογικό πεδίο χωριστεί στα δύο (σχολές χημείας και πληροφορικής), θα δουν τις επιλογές τους για πανεπιστημιακές σχολές στο μηχανογραφικό τους να μειώνονται ακόμη περισσότερο! αν συνεχίσουμε έτσι, θα φτάσουμε να ζητάμε από παιδιά της α' λυκείου να αποφασίζουν ΑΚΡΙΒΩΣ πια σχολή θέλουν να ακολουθήσουν στο πανεπιστήμιο, πράγμα παιδαγωγικά απαράδεκτο. και να σκεφτεί κανείς ότι ένας Γερμανός απόφοιτος λυκείου, με 3 μαθήματα (γλώσσα, αγγλικά και μαθηματικά), μπορεί να επιλέξει σχεδόν κάθε πανεπιστημιακή σχολή.

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ foros1 06/11/2014 15:28:20

        Ως υποψήφια πανελληνίων είχα αναγκαστεί να αποστηθίσω όλη τη χημεία για να περάσω στο πανεπιστήμιο σε σχολή που καμία σχέση δεν είχε με την επιστήμη μου. Όλες οι γνώσεις αυτές μπήκαν στο ράφι και δεν μου χρειάστηκαν ποτέ, είχαν μηδενική αξία, τα χρόνια που ακολούθησαν. Τουλάχιστον, η πληροφορική είναι μια επιστήμη, που έχει πάντοτε και για όλους πρακτική αξία, ανεξαρτήτως επαγγέλματος και επιστήμης. Είναι σπατάλη ανθρώπινου δυναμικού και μαθητικού και εκπαιδευτικών, να διδάσκονται μαθήματα απλά και μόνο για συντεχνιακούς λόγους. Αλλά βλέπεις κάποιες πολύ συγκεκριμένες και παντοδύναμες επί δεκαετίες επιστημονικές ενώσεις, απλά δεν επιτρέπουν την εξέλιξη στην εκπαίδευση, προς όφελος των παιδιών ...

        • Ερώτηση: avatar
          Ερώτηση: @ roadrunner 06/11/2014 15:59:51

          Το πρόβλημα είναι στο πως διδάσκεται η χημεία (στο παράδειγμά σας), και όχι το ίδιο το μάθημα. Βασικές γνώσεις χημείας πρέπει να έχει ο καθένας μας γιατί εφαρμογές της υπάρχουν παντού γύρω μας. Και αντίστοιχα, φυσικής, μαθηματικών, ιστορίας, αρχαίων, νεοελληνικής γλώσσας, κλπ.

          • roadrunner avatar
            roadrunner @ Ερώτηση: 06/11/2014 19:18:05

            Προφανώς είστε χημικός και υπερασπίζεστε τον κλάδο σας. Καμία αντίρρηση για τις βασικές γνώσεις χημείας. Τις βασικές γνώσεις τις παίρνουμε στο δημοτικό, στο γυμνάσιο και στο λύκειο. Μέχρι εκεί όμως. Όπως έγραψα το σύστημα εισαγωγής στο Πανεπιστήμιο, εμένα προσωπικά με ανάγκασε, πέρα από τις βασικές γνώσεις Χημείας τις οποίες απέκτησα, στις τάξεις γυμνασίου και λυκείου, να αποστηθίσω ΕΠΙΠΛΕΟΝ εκαντοντάδες σελίδες χημικών τύπων και ενώσεων, χωρίς καμία απλύτως πρακτική εφαρμογή, και καμία αξία πέρα από την ίδια την Πανελλήνια εξέταση,ώστε να μπορέσω να εισαχθώ σε σχολή Πανεπιστημιακή.
            Φανταστείτε το χάσιμο χρόνου και πολλαπλασιάστε το με τον αριθμό των παιδιών που πέρασαν από τη βάσανο αυτή, επί ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ, μόνο και μόνο για να εισπράττουν τα δίδακτρα και τα ιδιαίτερα μαθήματα, οι γνωστές συντεχνίες.

        • foros1 avatar
          foros1 @ roadrunner 06/11/2014 16:22:32

          Δεν θέλω να μπω στην λογική αν η χημεία ή η πληροφορική είναι το καταλληλότερο μάθημα για την εισαγωγή στις πολυτεχνικές και τις σχολές φυσικομαθηματικής. τα παιδιά της β' λυκείου σήμερα, σε τι φταίνε, να μην ξέρουν αν θα δώσουν πληροφορική ή χημεία ή και τα δύο; και αν δώσουν το ένα από τα δύο, πιθανότατα θα περιορίζονται οι επιλογές τους για τις σχολές που προαναφέρθηκαν σε δύο υποπεδία. την επιλογή της θετικής ή της θεωρητικής κατεύθυνσης από ένα 15χρονο παιδί, να την δεχθούμε. το να το ζητάς όμως, για παράδειγμα, να δίνει χημεία για μηχανολόγος και πληροφορική για ηλεκτρολόγος μηχανικός, είναι απαράδεκτη πρόωρη εξειδίκευση. ας ελπίσουμε ότι το υπουργείο παιδείας θα πάρει τις σωστές αποφάσεις, βλέποντας και τι ισχύει σε άλλες χώρες της ΕΕ.

        • remali avatar
          remali @ roadrunner 08/11/2014 15:57:11

          Αντε κοριτσι μου στο alfavita να πεις τον πονο σου. Απλα ξεφτιλιζετε τις επιστημες πληροφορικης και χημειας.

  6. Μικρός Νικόλας avatar
    Μικρός Νικόλας 06/11/2014 14:57:45

    Aυτά παθαίνει όποιος δεν διαθέτει αυτοσυγκράτηση..... Πάει η καρεκλίτσααααααααα! Πάει.

  7. Σπαθάριος avatar
    Σπαθάριος 06/11/2014 15:02:58

    Μπράβο στον Α Σαμαρά και μακάρι αυτή η τακτική να ακολουθηθεί και για τον καθένα που δημιουργεί χαζά προβλήματα στην κυβέρνηση και στο κόμμα.

  8. ACP avatar
    ACP 06/11/2014 15:25:36

    Πολύ καλά έκανε ο Σαμαράς αλλά μου χτυπάνε άσχημα 2 πράγματα: 1. Γιατί θα πρέπει να ζητάει ο κάθε πρωθυπουργός την παραίτηση του υφυπουργού; Ο ίδιος δηλαδή ευθυξία δεν...; Εντάξει δε ζητάμε να κάνουν χαρακίρι σαν Ιάπωνες αλλά αφού την κάνεις τη χοντράδα, πάρε και την ευθύνη βρε αδερφέ επιτέλους μια φορά κάποιος! 2. Υφυπουργός "παιδείας"... Σουρεάλ η σημειολογία του πράγματος

  9. A.Π. avatar
    A.Π. 06/11/2014 15:31:30

    H Λιάνα Κανέλλη, όπως και η Ζωή Κωνσταντοπούλου και άλλες, ανήκει σε μια κατηγορία νευρωτικών και υστερικών γυναικών, οι οποίες μιλούν ακατάσχετα και επιθετικά, προσβάλλουν τους συνομιλητές τους, είναι θρασύτατες. Ζητούν τα ρέστα από οποιονδήποτε τούς δώσει πληρωμένη απάντηση. Το λάθος του υφυπουργού είναι ότι μπήκε σε αλυσίδα αντεγκλήσεων μαζί της, πράγμα από το οποίο μόνο ζημιωμένος θα έβγαινε. Όπερ και εγένετο.. Προσπαθώντας να πει ότι δεν θα πέσει στην παγίδα να εκνευριστεί, χρησιμοποίηση την μέγιστη politally incorrect λέξη Κασιδιάρης και την πάτησε.

    • d8 avatar
      d8 @ A.Π. 06/11/2014 18:29:14

      Ο καθένας μπορεί να εκφράζεται με τον τρόπο του είτε αυτός αρέσει σε κάποιους, είτε όχι. Σημασία έχει να μην παρεκτρέπεται και να μπορεί να ισορροπεί στις λεκτικές αψιμαχίες, χωρίς να καταντά χυδαίος. Ποιός είπε οτι η βλακεία δεν χρεώνεται και δεν πληρώνεται;

  10. ΟΛΓΑ avatar
    ΟΛΓΑ 06/11/2014 15:35:24

    Kαλά του έκανε και μπράβο του. Έτσι δυναμικά πρέπει να ενεργεί, οποτεδήποτε φαλτσάρουν οι κάθε είδους...εξυπνάκηδες.

  11. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 06/11/2014 15:36:29

    Είναι γνωστό ότι η Κανέλλη με τίς φωνές της,την ειρωνεία και την εριστική της πάντοτε διάθεση,σε κάνει εύκολα να βγείς από τα ρούχα σου έστω κι αν είσαι ο πιό μειλίχιος άνθρωπος. Γι' αυτό όσοι σπεύδουν να καταδικάσουν τον Υφυπουργό ας αναλογιστούν πόσα δευτερόλεπτα θα κρατιόντουσαν να τους κατακεραυνώνει η Λιάνα και να μήν ξεφύγουν... Πάντως,πιστεύω ότι κατά καιρούς έχουν ειπωθεί χειρότερες υπερβολές από κυβερνητικούς και δεν έχω δεί τέτοια και άμεση αντίδραση από τον κ.Σαμαρά. Στην προκειμένη περίπτωση αυτό έγινε διότι ο Στύλιος είπε για τον Κασιδιάρη,ή διότι το είπε στη Λιάνα;...

    • Άλυτη Εξίσωση avatar
      Άλυτη Εξίσωση @ Κυθήριος 06/11/2014 16:01:09

      Διότι είναι φασιστικό, άνανδρο, μίζερο και ανεπίτρεπτη χωριατιά ένας Υφυπουργός να υπαινίσσεται για οποιονδήποτε λόγο οτι θα χειροδικήσει απέναντι σε μία γυναίκα, όπως έκανε ο φασίστας Κασιδιάρης, δεν σας αρκεί ως αιτία;

      • Karanus avatar
        Karanus @ Άλυτη Εξίσωση 06/11/2014 16:41:11

        Εσείς φτάσατε και στην χειροδικία.Έλεος πιά.Άλλο σας εξηγεί στο κείμενό του ο άνθρωπος.

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ Karanus 06/11/2014 17:11:39

          Τι να πείς...

          • Πάρης ο όμορφος avatar
            Πάρης ο όμορφος @ Κυθήριος 06/11/2014 17:38:06

            Τίποτε να μη λές, όταν δεν έχεις καταλάβει τι έγινε φίλε μου. Ο Α. Σαμαράς που κατάλαβε, τον τελείωσε. Είτε την έλεγε τη βλακεία του ο Στύλιος στην Κανέλλη είτε στην κοκκινοσκουφίτσα, ο Σαμαράς και η κυβέρνηση και η ΝΔ θα χρεωνόντουσαν το κράξιμο. Τον έσβησε λοιπόν και έληξε. Έμεινε προσωπικό του λάθος. Τι δεν καταλαβαίνετε ακριβώς;

          • Seagull avatar
            Seagull @ Πάρης ο όμορφος 06/11/2014 17:45:21

            Μας τρέλανες, εδώ δεν άνοιξε μύτη για το κράξιμο που έφαγε και τρώει η κυβέρνηση για τον ΕΝΦΙΑ, αλλά και όχι μόνο, από όλη σχεδόν την κοινωνία, στο κραξιματάκι της Λιάνας κόλησε το ζήτημα. Αχ βαχ τι διαβάζουμε και δεν το μαρτυράμε.

          • Πάρης ο όμορφος avatar
            Πάρης ο όμορφος @ Seagull 06/11/2014 18:17:40

            Καλά κι εσύ, μην ...τρελένεσαι! Ο ΕΝΦΙΑ είναι ένας παράλογος φορολογικός νόμος, που δεν γνωρίζω αν επιβλήθηκε εκβιαστικά ή αποτέλεσε Στουρνάρια παραγωγή,πάντοτε καθ΄υπόδειξη...έξωθεν ''ανωτέρων''(άρα πολύ δύσκολα θα μπορούσες να τον αρνηθείς). Εδώ σήμερα, μιλάμε για την επιζήμια ανοησία ενός Υφυπουργού, για την αρνητική χρέωση που πήγε να προκαλέσει και που θα μπορούσε να είχει αποφευχθεί, αν ο διορισμένος Χ κύριος, διέθετε το... χάρισμα της ευθικρισίας, μη επιλέγοντας να ...ναρκισσεύεται ρητορεύοντας περί του ...βιογραφικού του, επιβαρύνοντας ταυτόχρονα την κυβέρνηση. Σε ώρα τρικυμίας και αναταραχής, από τον βλάκα σπεύδεις άμεσα ν΄απαλλαγείς. Και μπορείς και επιβάλλεται. Δε χάνεις χρόνο....

          • ΠΗΛΕΑΣ avatar
            ΠΗΛΕΑΣ @ Seagull 07/11/2014 02:15:50

            Μου κάνει εντύπωση πόσοι κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν πως ο ΕΝΦΙΑ ήταν εσκεμμένος και ΚΑΘΟΛΟΥ λάθος. Ο Στύλιος ήταν αναλώσιμος. Ο Στουρνάρας όχι, πόσω μάλλον που και ο Σαμαράς δεν έμαθε περί ΕΝΦΙΑ από τα ΜΜΕ...

          • Karanus avatar
            Karanus @ Πάρης ο όμορφος 06/11/2014 19:24:56

            Ενώ τώρα δεν το χρεώθηκε; Για κάνε μία βόλτα στα blogs να δεις τι γίνεται... Με την κίνηση αυτή "εν θερμώ" και το κράξιμο δεν γλύτωσε και αρκετούς από τους δικούς του χάλασε, όπως ξεκάθαρα μπορείς να διαπιστώσεις και από τις απόψεις εδώ μέσα. Έκανε την τρίχα τριχιά και τίποτα παραπάνω.

          • Πάρης ο όμορφος avatar
            Πάρης ο όμορφος @ Karanus 06/11/2014 21:03:11

            Ποιούς ακριβώς χάλασε; Αυτούς που ξερογλείφονται για τους ψηφοφόρους του Κασιδιάρη; Δεν ήταν κίνηση ...εν θερμώ. Ήταν κίνηση σοβαρού, αξιοπρεπούς και έξυπνου πολιτικού όντος. Όποιος δεν τομ καταλαβαίνει, έχι IQ...Στύλιου.

          • Πάρης ο όμορφος avatar
            Πάρης ο όμορφος @ Πάρης ο όμορφος 06/11/2014 21:04:15

            :) Όποιος δεν το καταλαβαίνει, έχει IQ...Στύλιου.

          • Karanus avatar
            Karanus @ Πάρης ο όμορφος 06/11/2014 21:12:29

            Αν κρίνω πάντως από τις απόψεις αυτών που έχουν γράψει έως τώρα εδώ, αρκετοί είναι αυτοί που δεν το καταλαβαίνουν.

        • Άλυτη Εξίσωση avatar
          Άλυτη Εξίσωση @ Karanus 06/11/2014 17:19:52

          Τι λέει ο ...άνθρωπος, το καταλάβαμε κύριε. Δεν συμφωνούμε όμως με την οπτική του, απλά. Και δεν ...έφτασα εγώ στη χειροδικεία. Ο έρμος κι αμετροεπής Υφυπουργός την υπαινίχτηκε, λέγοντας το αμίμητο : ''πάτε να με κάνετε Κασιδιάρη'', εννοώντας αυτό που δεν σας αρέσει να παραδεχτείτε, οτι εμμέσως είπε : ''πάτε να με προκαλέσετε να σας χαστουκίσω''. Ωστόσο, το τι καταλάβατε εσείς και τι εγώ δεν έχει καμιά σημασία, γιατί αυτό ακριβώς που έπρεπε, το... κατάλαβε μιά χαρά ο κ.Σαμαράς που ως υπεύθυνος, επέλεξε να μην τον εκπροσωπεί πλέον ο κ. Στύλιος, η ηθική του, η ευφυϊα του και η θαυμαστή ....ικανότητά του στον χειρισμό του λόγου :-). (Τέλος, για να μην έχετε ...απορίες, πιστεύω οτι και στην κ. Μακρή να έλεγε ο κ. Στύλιος αυτό που ξεστόμισε, εάν την είχε προηγουμένως χαστουκίσει ο Κασιδιάρης, πάλι θα τον καρατομούσε ο Σαμαράς.)

          • ΟΛΓΑ avatar
            ΟΛΓΑ @ Άλυτη Εξίσωση 06/11/2014 17:25:43

            Άστους. Άλλο είναι το θέμα τους. Ο φαλοκράτης μέσα τους ενοχλήθηκε, που ο Σαμαράς δεν τους μοιάζει και δεν έκανε την πάπια. Ψάχνουν ....μεταφυσικές εξηγήσεις, για τα αυτονόητα. Χιλιάααααδεεεες οι ....Στύλιοι.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Κυθήριος 06/11/2014 18:44:13

      Εσείς όλοι που θίχτηκε η ευαισθησία σας από μια βλακεία ενός Υφυπουργού,που στο κάτω κάτω καλά έκανε και τον καρατόμησε ο Σαμαράς,δικαίωμά του είναι,καταπίνετε δηλαδή αμάσητες τις βλακείες που πετάει κατά καιρούς η Βούλτεψη; Καταπίνετε αμάσητες όλες τις βλακείες που πετάνε άλλοι βουλευτές που λέει ο φάκτορας παραπάνω στο ανανεωμένο άρθρο του που είμαι σίγουρος ότι δεν κάνατε τον κόπο να διαβάσετε; Καταπίνετε αμάσητες τις ειρωνείες και τις γραφικότητες της Κανέλλη,που με το χείμαρρο που ξεπηδά από το στόμα της κάθε φορά που το ανοίγει δε σε ξεπλένει ούτε ο Δούναβης; Να σε κάψω Γιάννη,να σ' αλείψω λάδι δηλαδή; Καλά του έκανε του Στύλιου ο Σαμαράς,αλλά μή μου βγάζετε αγία τη Κανέλλη,ούτε ευαγγέλιο τις μ@*@*ες που κάθε φορά πετάει..

      • Πάρης ο όμορφος avatar
        Πάρης ο όμορφος @ Κυθήριος 06/11/2014 20:54:06

        Δεν πάει συγκριτικά φίλε μου. Η κ. Βούλτεψη απλά είναι μία εντελώς ατάλαντη για τη θέση κυρία, όμως αυτή τη στιγμή, είναι υψηλού κόστους κίνηση η ...απόσυρσή της. 'Ετσι αναγκαστικά αντιμετωπίζεται με ...ανοχή. Τις βλακείες κανενός δεν καταπίνουμε αμάσητες. Μα ο σημερινός διάτων αστέρας κ. Στύλιος, ξεπέρασε τον μέσο όρο παπαρολογίας και εκτοξεύθηκε στο υπερπέραν της επιζήμιας προσβλητικής πρόκλησης. Μόνος του αυτοαναφλέχθηκε. Απλά ο κ. Σαμαράς του το ανακοίνωσε, γιατί του ιδίου, του ήταν αδύνατον να το αντιληφθεί. Η κ. Κανέλλη είναι αυτή που είναι. Ανεβάζει τους τόνους, ωρύεται, αλλά ποτέ δεν προσβάλλει και δεν απειλεί. Όποιος αντέχει, ας την αντιμετωπίσει με τρόπο κόσμιο. Όποιος δεν αντέχει, ας αυτοσυγκρατείται. Όποιος χάνει τον έλεγχο και φορτώνει την κυβέρνηση με extra βάρος, απαλάσσεται των καθηκόντων του. Δίκαιο, απλό και σαφές.

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ Πάρης ο όμορφος 06/11/2014 21:05:31

          Α,η ανοχή είναι επιλεκτική δηλαδή. Η Βούλτεψη δεν είναι μια απλή βουλευτής,εκπροσωπεί από κάποια θέση τη Κυβέρνηση, και αν ο Στύλιος έκανε το μέγα λάθος μια φορά και ο Πρωθυπουργός έκρινε ότι πρέπει να φύγει,η Βούλτεψη κάνει πολλά μικρά λάθη που κι εκείνα κάνουν τη ζημιά τους.

          • Πάρης ο όμορφος avatar
            Πάρης ο όμορφος @ Κυθήριος 06/11/2014 21:24:03

            Δηλαδή εσύ στη ζωή σου δεν ζυγίζεις τα υπέρ και τα κατά; Δεν υπολογίζεις τις συνέπειες των επιλογών σου και αναλόγως πράττεις κατά περίπτωση και αναλόγωα του κόστους; Τι είσαι; Άμυαλος ...βούς που σπρώχνει με τα κέρατά του μανιασμένα το ντουβάρι πιστεύοντας οτι αυτό θα ...υποχωρήσει; Το πρόβλημά σου, είναι οτι αντιπαθείς την Κανέλλη και γι αυτό αρνείσαι να συνειδητοποιήσεις ακριβώς τι είπε ο βλαξ Υφυπουργός. Πόσο εξέθεσε τον εαυτό του και πόσο έφερε σε πολύ δύσκολη θέση τον Πρωθυπουργό, που αν έκανε τον χαζό και τον άφηνε στη θέση του, θα βούϊζαν τα μπλογκς και τα κανάλια οτι προσυπογράφει. ΟΤΙ ΤΑΥΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ...ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ. Γιατί αυτό είπε ο Στύλιος : ΟΤΙ ΣΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΧΑΣΤΟΥΚΙΑ. Εσύ, μπορείς να το λες στη γυναίκα σου αν σε ανέχεται. Ο Υφυπουργός Παιδείας δεν μπορεί να το λέει στο Κοινοβούλιο και ο Πρωθυπουργός, δε γίνεται να τον αφήσει στη θέση του, γιατί είναι σαν να συμφωνεί. Είναι πολύ απλά τα πράγματα.

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Πάρης ο όμορφος 06/11/2014 21:41:57

            Συγνώμη όμορφε,αλλά κατανοείς ακριβώς αυτά που γράφω; Η είσαι έτοιμος σε κάθε σχόλιο να μου τη πείς; ΠΟΥ είδες στα σχὀλιά μου οτι δικαιολογώ το Στύλιο για τη μακακία που πέταξε;Ποιός σου είπε οτι...αρνούμαι να το συνειδητοποιήσω; Δε γράφω καθαρά ότι καλά έκανε ο Πρωθυπουργός και τον παραίτησε; Όμως ναί,δε μ' αρέσουν κι οι τρόποι της Λιάνας,το γράφω καθαρά.

          • Πάρης ο όμορφος avatar
            Πάρης ο όμορφος @ Κυθήριος 06/11/2014 21:51:53

            Με κάνει να επιμένω η κατάληξη του πρώτου σου σχολίου, πριν ...αναιρέσεις : ''....δεν έχω δεί τέτοια και άμεση αντίδραση από τον κ.Σαμαρά. Στην προκειμένη περίπτωση αυτό έγινε διότι ο Στύλιος είπε για τον Κασιδιάρη, ή διότι το είπε στη Λιάνα;...'' Και επί πλέον, όσο προκλητική και να είναι η Λιάνα (που είναι), κανένας Υφυπουργός δεν δικαιούται να αντιμετωπίζει συνάδελφό του λέγοντάς του οτι ...χρειάζεται χαστούκια, γιατί τότε αυτός, χρειάζεται κλωτσιές και τελικά τις εισπράττει :). Και δεν σου τη λέω καθόλου, απλά κουβέντα κάνουμε.

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Πάρης ο όμορφος 06/11/2014 22:00:24

            Δεν αναίρεσα τίποτα,εννοώ,ότι επειδή η Λιάνα είναι αυτή που είναι,ο Πρωθυπουργός παραίτησε άμεσα τον Στύλιο;

          • Πάρης ο όμορφος avatar
            Πάρης ο όμορφος @ Κυθήριος 07/11/2014 08:02:48

            Όχι. Επειδή ο Πρωθυπουργός είναι αυτός που είναι και δεν μπορεί να εκπροσωπείται από κάποιον που παριστάνοντας τον Υφυπουργό απειλεί έμμεσα μια γυναίκα (την όποια γυναίκα), οτι θα την χαστουκίσει, όπως ''σωστά έκανε ο Κασιδιάρης''. Πολύ σωστά, τον απέπεμψε. Τι θα πει ...επειδή Η Λιάνα είναι αυτή που είναι; Τη Λιάνα χαστούκισε το φασισταριό επειδή είναι αυτή που είναι, τη Λιάνα απείλησε ο χαζός επειδή είναι αυτή που είναι, για την απειλή στη Λιάνα που είναι αυτή που είναι και για την ανικανότητά του, απεπέμφθη. Αν ήταν κάποια άλλη που θα ήταν αυτή που θα ήταν, δεν είναι σα να υποτιμάς τον Πρωθυπουργό, όταν αναρωτιέσαι αν θα αντιδρούσε με την ίδια ευθιξία;

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Πάρης ο όμορφος 07/11/2014 14:45:59

            Σήμερα κάπου άκουσα ότι η Κυβερνητική Εκπρόσωπος προσπάθησε να καλύψει τον Στύλιο λέγοντας ότι δεν εννοούσε αυτό που είπε. Τώρα τι λές,πρέπει να παραιτηθεί κι η Βούλτεψη; Και εν πάση περιπτώσει,γιατί δεν υπάρχει μια ενιαία γραμμή γι' αυτά τα θέματα,γιατί δεν συνεννοούνται;...

          • Πάρης ο όμορφος avatar
            Πάρης ο όμορφος @ Κυθήριος 07/11/2014 15:09:24

            Η Βούλτεψη εκτελεί εντολές και κάνει αυτό που πρέπει να κάνει. Προσπαθεί δηλαδή να ελαχιστοποιήσει όσο περισσότερο γίνεται τις αρνητικές εντυπώσεις που η βλακεία του κ.Στύλιου προκάλεσε. Ο Πρωθυπουργός (πολύ σωστά) τιμώρησε αυστηρά, έστειλε το μήνυμα, τώρα οι υπόλοιποι εργάζονται για την μη περιθωριοποίηση του Βουλευτή. Η κάθε ψήφος, είναι πολύτιμη. Μην παριστάνουμε και τους χαζούς...

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ Πάρης ο όμορφος 07/11/2014 15:00:19

            Στα σχολια σας σ' αυτη την αναρτηση καθως και στα σχολια καποιων αλλων φιλων σχολιαστων απαντω με το σχολιο μου πιο κατω (07/11/2014 15:33)

          • Πάρης ο όμορφος avatar
            Πάρης ο όμορφος @ Zugzwang 07/11/2014 15:09:51

            Η Βούλτεψη εκτελεί εντολές και κάνει αυτό που πρέπει να κάνει. Προσπαθεί δηλαδή να ελαχιστοποιήσει όσο περισσότερο γίνεται τις αρνητικές εντυπώσεις που η βλακεία του κ.Στύλιου προκάλεσε. Ο Πρωθυπουργός (πολύ σωστά) τιμώρησε αυστηρά, έστειλε το μήνυμα, τώρα οι υπόλοιποι εργάζονται για την μη περιθωριοποίηση του Βουλευτή. Η κάθε ψήφος, είναι πολύτιμη. Μην παριστάνουμε και τους χαζούς...

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Πάρης ο όμορφος 07/11/2014 15:24:00

            Αφού εκτός από όμορφος είσαι κι έξυπνος,κι εμείς παριστάνουμε τους χαζούς,αν δεν αντέχεις ν' ακούς άλλη άποψη που δε συμφωνεί με τη δική σου,τότε μην ξαναασχοληθείς μαζί μου. Γκέγκε;

          • Πάρης ο όμορφος avatar
            Πάρης ο όμορφος @ Κυθήριος 07/11/2014 15:28:15

            Ό,τι και να λες, προσπαθείς να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα. Γι αυτό παριστάνεις τον κουτό και διαστρέφεις τα γεγονότα, ενώ μπορείς να πεις το απλό, λάθος έκανα και ν΄αφήσεις τις εγωϊστικές κορώνες του ανασφαλούς. Θα αντιλέγω οποτεδήποτε κρίνω. Εφόσον δεν προσβάλω, δικαίωμά μου είναι. Ούτε αυτό δεν αντέχεις τελικά;

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Πάρης ο όμορφος 07/11/2014 15:48:05

            Είσαι με τα καλά σου βρε Πάρη; Ποιόν και τί δικαιολόγησα,τον Στύλιο; Δε μίλησα καθαρά στα σχόλιά μου; Εσύ κόλλησες σε μιά αποφορά στο πρώτο μου σχόλιο,που έστω,ήταν δυσερμήνευτο,και εντάξει,φταίω γι' αυτό,θα με βγάλεις και ότι διαστρέφω τα γεγονότα; Είσαι σοβαρός; Δε διάβασες τα υπόλοιπα σχόλιά μου; Τί άλλο να πώ ο κακομοίρης; Και εκείνο το ''παριστάνεις τον κουτό'' και ''το χαζό'', είναι προσβολή αν δεν το καταλαβαίνεις και επειδή με πρόσβαλες,σου επαναλαμβάνω και εξηγώ καλύτερα,μη στέκεσαι στα σχόλιά μου,μη τους δίνεις σημασία αν δεν σ' αρέσουν,πώς να στό πώ; Αλλιώς αν θέλεις κουβέντα,θα είσαι περισσότερο ευγενικός.

          • Πάρης ο όμορφος avatar
            Πάρης ο όμορφος @ Κυθήριος 07/11/2014 20:42:05

            Σου ζητώ συγνώμη αν νιώθεις προσβεβλημένος, αλλά το προσποιείσαι τον χαζό, αυτομάτως παραδέχεται ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ. Θα συνεχίσω να στέκομαι στα σχόλιά σου και θα φροντίσω να σου λέω αυτό που θέλω πιο ...απαλά :)

          • Seagull avatar
            Seagull @ Πάρης ο όμορφος 07/11/2014 15:31:42

            Βρε μπας και θέλεις να κατέβεις υποψήφιος στην ίδια περιφέρεια με τον Στύλιο και θέλεις να τον βγάλεις από την μέση, τέτοια εμπάθεια πιά δεν έχει ξαναγίνει, την κυβέρνηση να είχε ρίξει δεν θα χτυπιόσουνα έτσι....

          • Πάρης ο όμορφος avatar
            Πάρης ο όμορφος @ Seagull 07/11/2014 15:48:33

            Τον κ.Στύλιο, δεν μπορεί να τον βγάλει από τη ...μέση κανείς. Βγήκε από μόνος του. Και όχι, εγώ θα βρίσκομαι στο Επικρατείας. Δεν είναι ανταγωνιστής μου ο τέως.... :)

          • Seagull avatar
            Seagull @ Πάρης ο όμορφος 07/11/2014 16:18:30

            Μπράβο και συγχαρητήρια, άσε λοιπόν τον άνθρωπο ήσυχο και πρόσεξε μην εκθέσεις και εσύ στο μέλλον αυτούς που θα σε εμπιστευτούν, γιατί το όμορφος δεν σημαίνει απαραίτητα και αλάνθαστος.

          • Πάρης ο όμορφος avatar
            Πάρης ο όμορφος @ Seagull 07/11/2014 20:44:48

            Θα μιλάω σε όποιον θέλω και άδεια δεν θα σου ζητήσω ποτέ κ. ...αστυνόμε :-) Αυτούς που με εμπιστέυονται τους προσέχω. Μην ανησυχείς. ΠΑΝΤΑ.

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ Πάρης ο όμορφος 06/11/2014 22:07:25

            Σωστα...Ενω η κυρια εχει το απολυτο δικαιωμα ν'αποκαλει τον υφυπουργο Μαρια-Αντουανεττα και να λεει οτι ο υφυπουργος προτεινει στα παιδια που πειναν να φανε παντεσπανι. Αυτα βεβαια δεν ειναι προσβολη. Ειναι φιλοφρονησεις... O tempora! o mores!

          • Svart Drottning avatar
            Svart Drottning @ Zugzwang 06/11/2014 23:49:06

            Η έκφραση περί Μαρίας Αντουανέττας (ας φάνε παντεσπάνι), είναι μιά πολύ συνηθισμένη έκφραση που περιγράφει την εκτός τόπου και χρόνου, αφ΄υψηλού παρατήρηση μιάς ακραίας κατάστασης. Δεν αποτελεί προσβολή, αλλά αν ο εισπράττων τον χαρακτηρισμό είναι ανίκανος να αντικρούσει με επιχειρήματα και τρόπο κόσμιο την ''κατηγορία'' και εκτίθεται, σίγουρα δεν φταίει ο επιτυχής χαρακτηρισμός.... Ούτε και η ...κυρία μπορεί να φταίει, που είναι περισότερο ικανή στο χειρισμό του λόγου. Ο δικαιώσας λεκτικά τον Κασιδιάρη ανάξιος θαυμαστής του, ας πρόσεχε....

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ Svart Drottning 07/11/2014 13:22:05

            Οχι, δεν ειναι τοσο απλη, αθωα και ανωδυνη η εκφραση αυτη οταν λεγεται απο ενα εμπειρο πολιτικο. Η παρομοιωση με την Μαρια-Αντουανεττα οδηγει στα συμβολα της Γαλλικης Επαναστασης και στη λαιμητομο. Ο δημιος δεν εδινε χαστουκια. Επαιρνε κεφαλια. Της Μαριας-Αντουανεττας της κοψαν το κεφαλι.

          • Πάρης ο όμορφος avatar
            Πάρης ο όμορφος @ Zugzwang 07/11/2014 15:23:51

            Δεν ξέρεις τι σημαίνει η φράση, γι αυτό μην εκτίθεσαι.

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ Πάρης ο όμορφος 07/11/2014 17:54:58

            Εσυ δεν ξερεις Ομορφε. Ο συμβολισμος οδηγει και δικαιολογει την λαιμητομο. Lire un peu d'histoire mon vieux

          • Πάρης ο όμορφος avatar
            Πάρης ο όμορφος @ Zugzwang 07/11/2014 20:35:36

            Ναι. Το βιολί είναι όργανο, ο αστυνομικός όργανο της τάξης, άρα αστυνομικός = βιολί! Έεεετσι!

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ Πάρης ο όμορφος 07/11/2014 21:15:36

            Ναι, οντως αυτη ειναι η λογικη σου.

          • Πάρης ο όμορφος avatar
            Πάρης ο όμορφος @ Zugzwang 07/11/2014 21:27:32

            Όποιος διαβάσει το ...σκεπτικό σου (λέμε τώρα), θα καταλάβει οτι αλλού γι αλλού πάει το μυαλό σου.

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Κυθήριος 06/11/2014 19:29:33

      Κυθήριε νομίζω ότι αδικείς την κ. Κανέλλη. Χειμαρρώδης είναι. Σε κόμμα διαφορετικό από ότι ψηφίζουμε, είναι. Αλλά τί να κάνουμε ; Δεν μπορεί να είναι όλοι οι ανθρώπινοι χαρακτήρες μειλίχιοι και ήπιων τόνων, ούτε και μπορεί όλοι να είναι δεξιοί.

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ roadrunner 06/11/2014 20:08:29

        Δε διαφωνώ roadrunner,δε σέβεται κανέναν κι αυτή όμως.

        • roadrunner avatar
          roadrunner @ Κυθήριος 06/11/2014 20:21:02

          Σέβεται κατ΄αρχήν την Ελληνική γλώσσα μας, που χειρίζεται υποδειγματικά μπορώ να πώ. Επίσης, την ιστορία της Πατρίδας μας. Πιστεύω από όσο παρακολουθώ ότι σέβεται καθέναν, όσο του αξίζει. Μια τέτοια βουλευτίνα έπρεπε να είναι στη ΝΔ, αλλά δυστυχώς...

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ roadrunner 06/11/2014 20:30:25

            Μαζί με τον Άδωνη; Θα πηδάγανε από τα παράθυρα οι Χαστουκιάρηδες...

          • roadrunner avatar
            roadrunner @ Κυθήριος 06/11/2014 20:33:35

            Xα, χα !! Αλίμονο ! Δεν εννοώ την ίδια την Κανέλλη !!! κάποια με τέτοιο χειμαρρώδη λόγο και πάθος εννοώ....

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ roadrunner 06/11/2014 20:44:18

            Κατάλαβα,αστεύομαι. :-)

          • Πάρης ο όμορφος avatar
            Πάρης ο όμορφος @ roadrunner 06/11/2014 20:30:30

            ....έκρινε οτι η θέση της είναι εκεί που είναι.

  12. Σωκράτης avatar
    Σωκράτης 06/11/2014 15:51:39

    Κανέλη- Κωνσταντοπούλου.. το θανατηφόρο δίδυμο.. Που με τον τρόπο τους, χωρίς να είναι οι μόνες/οι έχουν υποβαθμισει την λειτουργία του κοινοβουλίου.Τι να φανερώνει άραγε η μη απαραίτητη εριστικότητά, στον τόνο της φωνής και της συμπεριφοράς τους; Να τις χαίρονται τα κόματά τους, αλλά τι φταίμε εμείς οι υπόλοιποι;

  13. Διογένης avatar
    Διογένης 06/11/2014 16:05:49

    Συμφωνώ με τον Κυθήριο ότι μου φαίνεται υπερβολική η αντίδραση του πρωθυπουργού. Βέβαια, όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος. Αν όμως το ζητουμενο είναι μόνον η ιστορία με την Κανέλλη, τότε μου φαίνεται υπερβολικό και ίσως εν θερμώ. Αυτή η κουβέντα είναι μια κουβέντα που πολλοί θα έλεγαν στην πλάκα, χωρίς να υιοθετούν ή να δικαιολογούν την κίνηση Κασιδιάρη. Λέμε ως έκφραση "έγινε Τούρκος" και το λέμε συχνά. Τι σημαίνει αυτό, ότι δικαιολογούμε τις αγριότητες της Τουρκίας; Εν πάση περιπτώσει, εμένα μου φαίνεται περισσότερο ότι εδώ έχουμε ένα ακόμη θύμα της δικατορίας της πολιτικής ορθότητας. Θα μπορούσε πολύ απλά να του κάνει ένα τηλεφωνάκι ο Υπουργός Επικρατείας να αποστείλει μια επιστολή συγγνώμης στην κα. Κανέλλη, όπου να λέει ότι δυστυχώς εν τη ρύμη του προφορικού λόγου μπορεί να λεγούν και πράγματα που δεν πρέπει να λέγονται και ότι ζητεί συγγνώμη και να εκφράζει το τιμή για το πρόσωπο της Κανέλλη ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Νομίζω ότι θα λειτουργούσε καλύτερα υπέρ της κυβέρνησης. Επίσης, με τον τρόπο αυτό η κυβέρνηση κάνει ό,τι μπορεί για να κλείσει τις εισροές ψηφοφόρων από την Χ.Α. Μπορεί να μην θέλουμε την Χ.Α., αλλά είναι βέβαιο ότι θέλουμε να μας ψηφίσουν αυτοί που την ψήφισαν στις τελευταίες εκλογές. Εντάξει, δεν λέω να τους κάνουμε και τεμενάδες και να υιοθετήσουμε τη ρητορική τους, αλλά μπορούμε σίγουρα να μην θίγουμε το θυμικό τους. Μια αντίδραση έτσι, για να εξευμενιστεί η πολιτική ορθότητα, εντάξει. Αλλά αποπομπή κατευθείαν για ένα verba volent; Μου αρέσει, τέλος, που η Κανέλλη το θεωρεί "αυτονόητο". Δεν νομίζω να ήταν.

    • ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ avatar
      ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ @ Διογένης 06/11/2014 16:31:42

      Αγαπητοί Διογένη και Κυθήριε, συμφωνώ μαζί σας κι επαυξάνω. Και επι πλέον μου είναι αδιανόητο οτι ο Σαμαράς εμπιστεύεται και διατηρεί τον Λοβέρδο ως Υπουργό παιδείας και αποπέμπει χάριν των καναλιών τον Στύλιο, που δεν έβρισε καν τη Λιάνα...Μήπως μωραίνει Kύριος όν βούλεται απωλέσαι συντόμως?

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ 06/11/2014 17:13:08

        Ως μωρός φέρθηκε μόνο ο πρώην υφυπουργός στη συγκεκριμένη περίπτωση πέφτοντας στην παγίδα της πονηρής Λιάνας...

        • ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ avatar
          ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ @ Γεώργιος Τ. 06/11/2014 18:40:42

          Tότε εντάξει, πάω πάσσο. Ο Λοβέρδος είναι καλύτερος απ' τον Στύλιο. Προφανώς κι ο Χαρδούβελης είναι καλύτερος απο όλους τους Νεοδημοκράτες οικονομολόγους...

      • sender avatar
        sender @ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ 06/11/2014 19:42:25

        Κι'εγώ συμφωνώ με τον Κυθήριο και Διογένη.Τελικά τις μέρες αυτές,μεγάλο προσόν να κρατάς την ψυχραιμία σου.Εξυπνο κόλπο,να βγάζεις εκτός εαυτού και εκτός σκηνής τον αντίπαλό σου,προκαλώντας τον με την δικιά σου έξαλλη και προσβλητική συμπεριφορά.Θα ήταν ευχής έργο αν και το ΚΚΕ,επέβαλε στην κ.Κανέλλη μια κόσμια συμπεριφορά.Ο λόγος ο πειστικός είναι ευγενής,διαλεκτικός,έστω και έξυπνα δηκτικός,χωρίς αγοραίες,άναρθρες κραυγές,που υποβιβάζουν και αποσυντονίζουν(κι'άλλο) το κοινοβούλιο.Εντυπωσιακή η τόσο άμεση αντίδραση του πρωθυπουργού!

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Διογένης 06/11/2014 18:48:15

      Αγαπητοί Διογένη και ΕΥΣΤΑΘΙΕ,συμφωνώ μαζί σας,εσείς ερμηνεύσατε τα πράγματα σίγουρα πολύ καλύτερα από την ελαχιστότητά μου.

      • Πάρης ο όμορφος avatar
        Πάρης ο όμορφος @ Κυθήριος 06/11/2014 20:12:54

        Έχασες φίλε μου. Ο Διογένης από τη στιγμή που είδε το βίντεο, αναθεώρησε. Διάβασε παρακάτω. Ο Ευστάθιος, προσποιείται οτι αγνοεί ακόμα και περιορίζεται στο να ....καυτηριάσει επί τη ευκαιρία τον Σαμαρά, κατά την προσφιλή του συνήθεια. Όχι γιατί συμμερίζεται την άποψή σου φυσικα, αλλά γιατί θέλει οπωσδήποτε, να πεί ακόμα και τώρα, κάτι αρνητικό για τον Σαμαρά. Χαχαχαχα. Ο καθείς και τα ...πάθη του!

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ Πάρης ο όμορφος 06/11/2014 20:20:31

          Μάλλον κέρδισα φίλε μου,γιατί και το βίντεο έχω δεί και γιατί επιμένω και στη στάση της Κανέλλη γενικότερα. Για τον Στύλιο διάβασες τι έγραψα, εγώ το ξεπέρασα,προσπάθησε να το ξεπεράσεις κι εσύ,θα σου κάνει καλό..

          • Πάρης ο όμορφος avatar
            Πάρης ο όμορφος @ Κυθήριος 06/11/2014 20:39:13

            Εγώ, ξεπερασμένον τον έχω εξαρχήςτον Στύλιο. Εσύ βρες έναν τρόπο να αντέχεις την Κανέλλη, χωρίς να γίνεσαι άδικος και αστεία μεροληπτικός. :)

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Πάρης ο όμορφος 06/11/2014 20:56:40

            Γιατί,θες να μου τη προξενέψεις; Άσε μας καϋμένε..

          • Πάρης ο όμορφος avatar
            Πάρης ο όμορφος @ Κυθήριος 06/11/2014 21:27:00

            Χαχαχαχα. Ε, όχι και να γίνεις δίγαμος!!! Έλεος.

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Πάρης ο όμορφος 06/11/2014 21:44:53

            Χα χα χα,εδώ με το ζόρι αντέχω τη μία..

        • Διογένης avatar
          Διογένης @ Πάρης ο όμορφος 07/11/2014 17:45:38

          Δεν είναι έτσι, δεν αλλάζω το πρώτο μου σχόλιο, απλώς όταν είδα το βίντεο "έφαγα ήττα", όταν είδα πόσο εύκολα τον έριξε στα σκοινιά του ρινγκ τον Στύλιο η γριά αλεπού Κανέλλη. Ε, δεν το περίμενα, περίμενα λίγο περισσότερο νιονιό από τον Στύλιο, από μικρό παιδί στα αμφιθέατρα στη ΔΑΠ, δεν έμαθε πώς να απαντάει και να κερδίζει; Ακόμη και τώρα προκαλεί και λέει ότι άλλοι με λιγότερα δεν τους έκαναν τίποτα. Αφού την έκανες την πατάτα, αφού ξέρεις για τη δικτατορία της πολιτικής ορθότητας, τι θέλεις και λες απαγορευμένες λέξεις; Γιατί δεν λες ένα συγγνώμη στον πρωθυπουργό που τον έφερες σε δύσκολη θέση, αλλά ζητάς και τα ρέστα; Η σεμνόητα σε αυτή τη φάση, έστω, θα εκτιμηθεί από όλους. Μόνο και μόνον για να βγεις "από πάνω" σε μια συνεδρίαση με παρόντες πέντε βουλευτές πήγες και είπες ανοησίες, αυτό δεν αρκεί για να σε προβληματίσει ότι κάτι δεν έκανες καλά; Αυτά όλα δεν αναιρούν ότι η αποπομπή για μια "ατυχή έκφραση" ήταν καθαυτή όντως υπερβολική και αποτέλεσμα της δικτατορίας της πολιτικής ορθότητας. Νομίζω ότι η πλήρης αλήθεια είναι κοντά και στις δύο θέσεις μου, που μάλλον αλληλοσυμπληρώνονται και δεν αλληλοαναιρούνται.

  14. Πάρης ο όμορφος avatar
    Πάρης ο όμορφος 06/11/2014 16:26:24

    H λογομαχία και η ανεπίτρεπτη λεκτική εκτροπή του κ. Στύλιου, έγιναν καθώς συζητιόταν ο υποσιτισμός των Ελληνόπουλων στα σχολεία και γι αυτό η σαχλαμάρα του ....Υφυπουργού, φαντάζει τραγικά ασυγχώρητη. Μπράβο στον Πρωθυπουργό, που εγώ πιστεύω οτι ''τον έστειλε'' αυτόματα, γιατί δεν κατόρθωσε να σεβαστεί αυτό το τόσο ευαίσθητο ζήτημα και κατέβασε το επίπεδο της συζήτησης σε κατινίστικη προσωπική αντιπαράθεση. Δεν είναι όλοι ικανοί για να υπηρετούν θεσμούς και σίγουρα, δεν είναι όσοι στερούνται αυτοσεβασμού και ορθής κρίσης. Πολύ καλά του έκανε.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Πάρης ο όμορφος 06/11/2014 16:37:43

      Τώρα είδα το βίντεο και συμφωνώ με το σχόλιο. Πολύ λίγος ο Στύλιος.

  15. iconology2009 avatar
    iconology2009 06/11/2014 16:31:35

    Παραμερίστε το αντικανελικό σας μένος μερικοί και δέστε τα πράγματα πιο νηφάλια. Άνθρωπος-πολιτικός κιόλας!-που είναι σε θέση να πετάξει τέτοια πατάτα, είναι φανερό ότι το έχει στο αίμα του να κάνει γκάφες. Δεν τον γνώριζα αλλά είδα δυό τρία βίντεο μ'αυτόν και τη σκηνή φυσικά της αψιμαχίας: οκ, δεν είναι και το ευφυέστερο άτομο και τα αντανακλαστικά του είναι λίγο-ευφημισμός εδώ το "λίγο"-αφασικά. Είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν κατά πολύ αξιότεροι αντικαταστάτες του.

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ iconology2009 06/11/2014 21:02:28

      Συμφωνώ ότι έγινε γκάφα, καλώς απομακρύνθηκε από τον Πρωθυπουργό. Καλύτερα όμως να μην υποτιμάμε την νοημοσύνη και τις ικανότητες του κ. Στύλιου, γιατί δεν τον γνωρίζουμε. Η έλλειψη εμπειρίας του Στύλιου στις πολιτικές κόντρες με δύσκολους αντιπάλους όπως η Κανέλλη έπαιξε το ρόλο της, στο να κάνει το λάθος, εν τη ρύμη του λόγου.

  16. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 06/11/2014 17:43:48

    Τσατάλια και όρθια ελαφοκέρατα έχουν γίνει τα νεύρα πολλών - και όχι μόνον πολιτικών. Έτσι, αντί να ασχοληθούμε, πολίτες και πολιτικοί, με τα καίρια, ασχολούμεστε με τζερτζελέδες. Φανταστείτε τι θα είχε γίνει άν ο υφυπουργός έλεγε στη Λιάνα και κάτι "γαλλικό" για την Πράσινη Ομάδα: θα είχε φύγει η στέγη της Βουλής στο διάστημα...

  17. βαγόνι avatar
    βαγόνι 06/11/2014 18:16:22

    ...τη συμπάθεια μου στον κ.Στύλιο, για την απόλυτη άγνοια των αθηναϊκών,δημοσιογραφικών και πολιτικών συσχετισμών...η καθ'ής εξετόξευσε είναι,προ πολλού,χρήσιμο καθεστωτικό πρόσωπο και ώφειλε να το έχει εμπεδώσει...!

    • ιεραξ avatar
      ιεραξ @ βαγόνι 07/11/2014 16:57:55

      Κανελλη ΄΄χρήσιμο καθεστωτικό πρόσωπο΄΄τα είπες όλα. Το θέμα είναι να την ξεμπροστιάσει τσαμπουκαλίδικα κάποιος, τη ΄΄διαφορετική΄΄ κυράτσα της Εκάλης

  18. Νίκος Γαβαλάς avatar
    Νίκος Γαβαλάς 06/11/2014 19:12:38

    Μεγαλο λάθος του υπουργού ( μια φορά υπουργός-έστω και υφυπουργός ακόμα και για λίγες βδομαδες- για πάντα υπουργός) που μάσησε με τις αρλούμπες της γραφικής όψιμης κομμουνίστριας και άρχισε καβγά μαζί της με αποτέλεσμα να κάνει την γκάφα του ( οποίος ανακατεύεται με τα πίτουρα κλπ κλπ). Είχε τη ευκαιρία να περισώσει ο,τι μπορούσε να περισωθεί απο την πολιτική του καριέρα αν αναγνώριζε την πατάτα του και προλάβαινε να παραιτηθεί πριν τον παραιτησουν. Με την όλη του στάση απέδειξε ο συγκεκριμένος πως είναι περιορισμένου βεληνεκούς. Αυτά συμβαίνουν όταν οι πρωθυπουργοί βάζουν τον πρώτο τυχόντα σε θέσεις άνευ ουσιαστικού αντικειμένου με μόνο σκοπό να εξυπηρετούν εσωκομματικές ισορροπίες και να έχουν να λένε σε κάθε χωριό και κάθε ραχούλα πως έχουν υπουργό απο τον τόπο τους...

  19. MCA avatar
    MCA 06/11/2014 20:30:49

    Την πάτησε ο υφυπουργός. Πήρε στα σοβαρά την Κανέλη....

  20. karenin avatar
    karenin 06/11/2014 21:13:55

    Aλλά και αυτή η Κανέλη ρε παιδι μου, τροχάδη να βρει το δίκιο της στους καθεστωτικούς θεσμούς...

  21. alex avatar
    alex 06/11/2014 21:14:12

    Οταν ο καθε τρελος λεει οτι θελει αρκει να ειναι αριστερος εχει γινει θεσμος,οταν απανταει ενας ηλιθιος βουλευτης γινεται ο κακος χαμος. Αριστερη Χουντα ζουμε και δεν το καταλαβαινουμε

  22. Κ.Π. avatar
    Κ.Π. 06/11/2014 22:18:51

    Το άρθρο με βρίσκει απολύτως σύμφωνο, αλλά η αλήθεια είναι ότι οι κλεφτοΠΑΣΟΚΟΙ με τον αρχηγό του σκύλιασαν να παραιτήσουν τον Στύλιο.....

  23. ΙΚΟ avatar
    ΙΚΟ 06/11/2014 22:41:20

    Βρήκε ευκαιρία, μέσα από τις φυλακές, να παρέμβει ο περί ου ο λόγος βουλευτής της Χρυσής Αυγής, το άνανδρο θρασίμι και να ταχθεί αλληλέγγυος με τον πανύβλακα Υφυπουργίσκο. Να χαιρόμαστε το πολιτικό προσωπικό της χώρας και την κοινωνία μας που, στις πιο δύσκολες στιγμές της, εκλέγει από ανεπαρκείς έως επικίνδυνους πολιτικούς να διαχειριστούν τις τύχες της.

  24. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 06/11/2014 22:55:20

    Η όλη διαχρονική ιστορία μερικών νεοδημοκρατών με τον Κάσιντυ και το Επικασσιτερωμένο Πρωινό μου θυμίζει πάλι το καρτούν με τον τύπο που προσπαθεί να απαλλαγεί από έναν κουβά γεμάτο άσπρη παχειά κόλλα κάνοντας άτσαλες κινήσεις. Πρώτα οι εισαγγελείς, μετά σε αντίστιξη ο κ. Μπαλτάκος, τώρα ο κ. Στύλιος μέσω της κ. Κανέλη, που είχε το γνωστό προηγούμενο με τον Κάσιντυ... Ά, μου θυμίζει και το σκωπτικό παιδικό τραγουδάκι "ήρθε το ξύλο, έδειρε το σκύλο, που δάγκασε τη γάτα, πού 'φαγε τον ποντικό, που πήρε το φυτίλι μέσα από το κατήλι, που έφεγγε και κένταγε η κόρη το μαντήλι"... Εντάξει, γνωστόν, παιδικός σταθμός είναι - μόνο που με τους θαυμαστές του ελαιοχρωματιστή με το μουστακάκι δεν επιτρεπεται να παίζουν τα καλά παιδιά

  25. Πανος avatar
    Πανος 06/11/2014 23:14:20

    Καλησπερα σε ολους.
    Ο αρχηγος του κομματος που ειναι η Ιστορικη συνεχεια των νικητων του Εμφυλιου,δηλαδη της φιλελευθερης ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ παραταξης που δεν ανεχοταν τον κομμουνισμο,εδιωξε απο την Κυβερνηση εν ριπη οφθαλμου εναν Υπουργο,επειδη τολμησε να μην ζητησει συγγνωμη απο μια κομμουνιστρια (της Εκαλης βεβαια),επειδη διαφωνει μαζι της.
    Δεν ξερω πως οι σχολιαστες απο πανω,ουτε ειμαι της αποψης οτι η κ.Κανελλη πρεπει να παει σε καποιο ξερονησι οπως εγραψε αλλος σχολιαστης εδω,αλλα καποτε,θα πρεπει να γινουν και τα δικα μας χατηρια (των δεξιων εννοω).
    Το να κανουμε μονιμως τα χατηρια της Αριστερας,το να την καλυπτουμε χωρις ΚΑΝΕΝΑ ανταλλαγμα (υποθεση Ρεπουση),και χωρις εκεινη να κανει ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΥΠΟΧΩΡΗΣΗ,ειναι μια τακτικη που μας οδηγει μονο στο να φτασουμε καποια στιγμη να ντρεπομαστε να λεμε οτι ειμαστε Δεξιοι.
    Δεν θα εβλαπτε νομιζω μια ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ (και μονο ιδεολογικη) αντεπιθεση σε ολο το φασμα της κοινωνιας και σε ολα τα επιπεδα.
    Καποια στιγμη ισως πρεπει να αναθεωρηθει η αισθηση του αλαθητου της Αριστερας.

    • Μικρός Νικόλας avatar
      Μικρός Νικόλας @ Πανος 07/11/2014 00:01:57

      ''Ο αρχηγος του κομματος που ειναι η Ιστορικη συνεχεια των νικητων του Εμφυλιου...'' Τα πολλά τα ξύδια να τα κόψετε και σύντομα. Σας καταστρέφουν. Κρίμα....

      • Πανος avatar
        Πανος @ Μικρός Νικόλας 07/11/2014 02:05:43

        Σαφες και εμπεριστατωμενο σχολιο,απο εναν οπαδο του εποικοδομητικου διαλογου.
        Εσεις τα εχετε κοψει τα...ξυδια κυριε?

        • ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ avatar
          ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ @ Πανος 07/11/2014 11:09:00

          Και λίγα σου λέει. Θα στο πω ήρεμα. Με το σχόλιο σου μόλις υποβιβάστικες στην βιολογική αλυσίδα. Το παρόν ιστολόγιο είναι μόνο για πιστοποιημένους ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ. Θα σε παρακαλούσα να αποχωρήσεις.

          • Πανος avatar
            Πανος @ ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ 07/11/2014 16:32:44

            Με γνωριζετε κυριε και μου απευθυνεστε με αυτον τον τροπο?
            Ισως προσπαθειτε να επιβεβαιωσε κατι στην υπαρξη σας πισω απο το πληκτρολογιο,ισως δεν σας παιρνει να το κανετε καπου αλλου,δεν γνωριζω,αλλα τα ψυχολογικα σας να τα βγαζετε εκει που σας παιρνει.
            Χαιρομαι που βλεπω οτι ενοχλω τους φασιστες που δεν δεχονται την αντιθετη αποψη,επειδη καποιος τιολμα να μιλα με ιστορικη συνεχεια.

          • οτιναναι avatar
            οτιναναι @ Πανος 07/11/2014 21:27:07

            Διάβασε το αρχικό σχόλιο και μετά μίλα για φασίστες. Δεν σας γνωρίζω και παρακαλάω τον θεό να μην σας γνωρίσω. Προφανώς και τέτοιες γνωριμίες δεν με τιμούν. Σας παρακαλώ όμως βρομίζετε το ιστολόγιο με την παρουσία σας

        • Μικρός Νικόλας avatar
          Μικρός Νικόλας @ Πανος 07/11/2014 12:09:20

          Εγώ ... κύριε, ξέρω να σέβομαι. Να μάθετε κι εσείς. (Τα ...ξύδια και τα γίδια, τα αποφεύγω).

          • ΙΚΟ avatar
            ΙΚΟ @ Μικρός Νικόλας 07/11/2014 12:22:45

            Δεν βλέπω να αποφεύγετε τα "γίδια", για προσέξτε το.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Πανος 07/11/2014 00:50:54

      Ανάλογα με τις αντιθέσεις, τους αντιπάλους, τους συσχετισμούς, είναι διαφορετικές οι πολιτικές συμμαχίες. Ως γνωστόν, οι φιλελεύθεροι Ρούσβελτ και Τσώρτσιλ δεν δίστασαν ούτε δευτερόλεπτο να συμμαχήσουν με τον ...Στάλιν, όταν είχαν πρόβλημα με τον "ξέρετε ποιόν". Σωστά ο κ. Σαμαράς, στη φάση που η ακροδεξιά ενισχύεται (όχι μόνον στην Ελλάδα αλλά στην Ευρωπη) μεταξύ Κάσιντυ (με σβάστικα) και Κανέλη (με σφυροδρέπανο), επέλεξε ως "μικρότερο κακό" το σφυροδρέπανο. Στοιχειώδης πολιτικός ρεαλισμός, στοιχειώδης ικανότητα τακτικών κινήσεων είναι αυτό. Ούτε χατήρια, ούτε πείσματα ("να περάσει το δικό μου και όχι το δικό σου") χωρούν στη ρεαλιστική πολιτική. Πρωθυπουργός είναι και ασκεί διακυβέρνηση, δεν παίζει το "δεν περνάς κυρα-Μαρία"...

      • Πανος avatar
        Πανος @ Uncle Stgm 07/11/2014 02:13:43

        Η ανοδος της Ακροδεξιας στην Ευρωπη ειναι παρα πολυ μεγαλο ζητημα,που απτεται αλλης συζητησεως,σε ενα αντιστοιχο θεμα ισως,αλλα δεν νομιζω οτι λυνεται ετσι,και δεν νομιζω να λυνεται γενικως,οσο η Ευρωπη Ισλαμοποιειται ακαταπαυστα.
        Τωρα,σχετικα με το θεμα μας και τα "χατιρια",ειμαι της αποψης οτι ο σωστος πολιτικος,πρεπει να ειναι στο μεσο της οδου,και να μην κλεινει το ματι σε κανενα ακρο.
        Δεν πιστευω οτι η Ευρωπη κινδυνευει ουτε απο νεο Χιτλερ,ουτε απο νεο Σταλιν,υπαρχουν αλλοι κινδυνοι,πολυ πιο σοβαροι.

        • Βουστροφηδόν avatar
          Βουστροφηδόν @ Πανος 08/11/2014 09:56:42

          Ο σωστός Πρωθυπουργός, δεν επιλέγει μεσοβέζικες λύσεις για να μη στεναχωρήσει τους φασίζοντες και τους φασίστες. Το ΚΚΕ δεν είναι άκρο και κανένας δεν του κλείνει το μάτι, φερόμενος με αξιοπρέπεια. Πιστεύω οτι ο κ.Σαμαράς θα έπραττε το ίδιο, σε οποιανδήποτε και αν ξεστόμιζε ο ...Υφυπουργός τη χυδαιότητά του. Υ.Γ Τα αντικομμουνιστικά σας σύνδρομα, μπορείτε να τα αντιμετωπίσετε λαι να τα ξεπεράσετε αν ζητήσετε βοήθεια.

    • greekfournaris avatar
      greekfournaris @ Πανος 09/11/2014 00:54:47

      μόνο αν είσαι 80+ δικαιολογεισαι να γραφεις τετοια πραγματα...

  26. Zugzwang avatar
    Zugzwang 07/11/2014 14:33:27

    Οσοι λιντσαρουν επικοινωνιακα τον οντως ολιγον Στυλιο δικαιολογωντας την Κανελλη δεν ειναι συνεπεις στη λογικη τους. Εαν φταιει ο Στυλιος που αναφερθηκε στο επεισοδιο με τον Κασιδιαρη αλλο τοσο, αν οχι περισσοτερο, φταιει η Κανελλη που αναφερθηκε στην Μαρια-Αντουανεττα. Γιατι ο δημιος στην Γαλλικη Επανασταση δεν εδινε χαστουκια. Επαιρνε κεφαλια. Την Μαρια-Αντουανεττα την καρατομησαν. Αν λοιπον παραδεχτουμε οτι η ουσια των λογων του Στυλιου ειναι πως της Κανελλη της χρειαζονται χαστουκια τοτε πρεπει να παραδεχτουμε επισης οτι η ουσια των λογων της Κανελλη ειναι πως του Στυλιου του χρειαζεται λαιμητομος.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Zugzwang 07/11/2014 14:38:09

      Σωστός,συμφωνώ Zugzwang.

    • Πάρης ο όμορφος avatar
      Πάρης ο όμορφος @ Zugzwang 07/11/2014 15:19:44

      Είπαμε να μην παριστάνουμε τους ...χαζούς! Η αναφορά στη Μαρία την Αντουανέττα, είχε να κάνει με τη φράση '' ας φάνε παντεσπάνι'' οι πεινασμένοι και θέλει να δώσει έμφαση στην εκτός πραγματικότητας αντίληψη των πραγμάτων, που μπορεί να διατηρεί κάποιος. Δεν είπε η Κανέλλη στον Στύλιο οτι παίρνει ...κεφάλια, αλλά οτι το ένα μανταρίνι που ...προσφέρει στα παιδιά που λιποθυμούν από την πείνα, είναι σαν το παντεσπάνι που πρότεινε η Αντουανέττα παλιά, στους ρακένδυτους που διαμαρτύρονταν. 'Ελεος! Και βρε παιδιά, άμα δεν γνωρίζετε κάτι, μόνο και μόνο από κομματική εμμονή, μη σπεύδετε να πάρετε θέση. Δεν είναι απαραίτητο να μιλάμε όλοι για όλα.....

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ Πάρης ο όμορφος 07/11/2014 17:34:30

        Η ημιμαθεια εινε χειροτερη απο την αμαθεια. Δεν ηταν "Μαρια η Αντουανεττα" αλλα Μαρια-Αντουανεττα. Δεν ειπε αυτη τη φραση η Μαρια-Αντουανεττα και η παλια καραβανα της επικοινωνιας Κανελλη το ξερει πολυ καλα. Ειπε ομως τη φραση για να παρουσιασει τον Στυλιο εξισου ακαρδο με την αποκεφαλισμενη Μαρια- Αντουανεττα. Επιμενω λοιπον. Οσοι λιντσαρουν επικοινωνιακα το Στυλιο και αντιπαρερχονται τα οσα ειπε η Κανελλη δεν ειναι συνεπεις στη λογικη τους. En ce qui te concerne Ομορφε je voudrais te conseiller de lire un peu d'histoire et de ne pas parler trop... Amicalement Zugzwang

        • Πάρης ο όμορφος avatar
          Πάρης ο όμορφος @ Zugzwang 07/11/2014 20:20:33

          Η ημιμάθεια, είναι χειρότερη από την αμάθεια. Το οτι ξεκινάς την αυτοκριτική, είναι παρήγορο :). Όσο και να προσπαθείς από ξεροκεφαλιά να ερμηνεύσεις κατά το επιθυμητό σου την έκφραση της Μαρίας ΤΗΣ Αντουανέττας, διά παντός και για όλους θα περιγράφει τον άνθρωπο που αφ΄υψηλού προτείνει πολυτελείς, ανύπαρκτες λύσεις, στους αδύναμους. Όταν λοιπόν δεν καταλαβαίνεις, καλό είναι να μην ...φανατίζεσαι, να μην πεισμώνεις και να μην επιμένεις. Κανένας και ποτέ στον κόσμο δεν ερμήνευσε τη συγκεκριμένη έκφραση για να απειλήσει άλλον με ...καρατόμηση. Χαχαχαχαχα! Έχεις την παγκόσμια πρώτη. Συγχαρητήρια. 當你不知道不說話 Dāng nǐ bù zhīdào bù shuōhuà

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ Πάρης ο όμορφος 07/11/2014 21:29:26

            Ασκοπη η συζητηση με εναν ασχετο που συνεχιζει να μιλαει για την Μαρια την Αντουανεττα. Γιατι οχι και για την Μαρια την Πενταγιωτισσα.

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Zugzwang 07/11/2014 21:46:59

            Έχεις δίκιο Zugzwang,με είρωνες και αγενείς ανθρώπους που το παίζουν ξερόλες, δέν έχει κανένα νόημα η συζήτηση μαζί τους. Άλλος λιγότερο,άλλος περισσότερο,μάλλον χάσαμε αρκετό από το χρόνο μας μαζί του...

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ Κυθήριος 07/11/2014 21:53:12

            Συμφωνω Κυθηριε. Αυτα σκεπτομουν κι εγω. Καληνυχτα

          • Πάρης ο όμορφος avatar
            Πάρης ο όμορφος @ Κυθήριος 07/11/2014 22:39:55

            ....Μα δεν συζητήσαμε. Χάσαμε την ώρα μας να σας εξηγούμε (πολλοί εδώ μέσα) και να μην καταλαβαίνετε, οτι άλλο το παντεσπάνι και άλλο η λαιμητόμος. Είστε ...ντουετάκι ξεροκέφαλων και συννενοείστε μόνο μεταξύ σας, άντε και με έναν δύο ακόμη που από εμπάθεια ''κολλάνε''. Άντε τώρα, καληνύχτα ...John Boy :)

          • Βουστροφηδόν avatar
            Βουστροφηδόν @ Πάρης ο όμορφος 07/11/2014 23:14:41

            Και 800 φορές να τους τα πείς βρε Πάρη, θα συνεχίσουν να παραμιλάνε και να αλληλοσυγχαίρονται. Αφού κατάλαβες την ...εμπλοκή, τι ασχολείσαι;

          • Πάρης ο όμορφος avatar
            Πάρης ο όμορφος @ Zugzwang 07/11/2014 22:34:37

            Για τί όχι και για την Μαρία ΤΗΝ Μπουλουμπάρδενα, που είναι και η μόνη που μπορείς να κατανοήσεις. Χαχαχαχα.

          • Ρομπεν των Δασων avatar
            Ρομπεν των Δασων @ Πάρης ο όμορφος 08/11/2014 11:28:30

            Ο Παρης ο Ομορφος, γνωστος και ως Βοστρουφηδον, εχει δικιο. Οι κομμουνιστες οταν ερχεται η μεγαλη ωρα δεν καρατομουν τους αντιπαλους τους. Προτιμουν να τους απαγχονιζουν. Εξ ου και το συνθημα "φασιστες κουφαλες ερχονται οι κρεμαλες". Οπου φασιστας βαπτιζεται οποιος δεν συμφωνει μαζι τους.

          • Μαύρος Πητ avatar
            Μαύρος Πητ @ Ρομπεν των Δασων 08/11/2014 19:00:55

            Καλά ντεεε. Μη φοβάστε τόσο πολύ (πολυπρόσωπε) τη ...μεγάλη την ώρα. Είσαστε τόσο μικροί, που κανένας δεν πρόκειται ούτε να σκεφτεί οτι χρειάζεται να σας ....καρατομήσει. Σας έχει απονευρώσει το σύστημα και ζείτε ριζωμένοι στους καναπέδες σας, οριστικώς ακίνδυνοι. Ησυχάστε μικρά μερμυγκάκια. Είναι για άλλους οι μεγάλες οι έγνοιες και τα άγρια τα άγχη.

          • Ρομπεν των Δασων avatar
            Ρομπεν των Δασων @ Μαύρος Πητ 09/11/2014 16:56:48

            Για ποιους μιλαει ο μικρος Πιτ η Παρης; Για τους φασιστες; για τους κομμουνιστες; Γι αυτους που βαπτιζουν φασιστες οι κομμουνιστες η γι αυτους που οι φασιστες βαπτιζουν κομμουνιστες; Οπως και να ειναι, χαρις στο Αντινιουζ ο μικρος Πιτ η Παρης εμαθε το ρημα "καρατομω""...

          • Μαύρος Πητ avatar
            Μαύρος Πητ @ Ρομπεν των Δασων 10/11/2014 12:23:07

            Για τους σαν σένα λέει βρε πολυμορφικέ παππούκο. Για τους φασίζοντες γιαλαντζί ...εθνικόφρονες, που κατηγορούν όποιον διαφωνεί ως Συριζαίο, ως φασίστα και ως κομμουνιστή. Τι είπες δάσκαλε οτι σημαίνει ...καρατομώ; Κάτι σαν το καινοτομώ, ε;

  27. Zugzwang avatar
    Zugzwang 07/11/2014 14:35:48

    Οσοι λιντσαρουν επικοινωνιακα τον οντως ολιγον Στυλιο δικαιολογωντας την Κανελλη δεν ειναι συνεπεις στη λογικη τους. Εαν φταιει ο Στυλιος που αναφερθηκε στο επεισοδιο με τον Κασιδιαρη αλλο τοσο, αν οχι περισσοτερο, φταιει η Κανελλη που αναφερθηκε στην Μαρια-Αντουανεττα. Γιατι ο δημιος στην Γαλλικη Επανασταση δεν εδινε χαστουκια. Επαιρνε κεφαλια. Την Μαρια-Αντουανεττα την καρατομησαν. Αν λοιπον παραδεχτουμε οτι η ουσια των λογων του Στυλιου ειναι πως της Κανελλη της χρειαζονται χαστουκια τοτε πρεπει να παραδεχτουμε επισης οτι η ουσια των λογων της Κανελλη ειναι πως του Στυλιου του χρειαζεται λαιμητομος.

    • Πάρης ο όμορφος avatar
      Πάρης ο όμορφος @ Zugzwang 07/11/2014 15:22:05

      Μάθε πρώτα τι συμβολίζει η φράση '' ας φάνε παντεσπάνι...'' και μην εκτίθεσαι άδικα.

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ Πάρης ο όμορφος 07/11/2014 17:47:23

        Δες πιο πανω την απαντηση μου. Il ne s'agit pas de παντεσπανι mais de brioche mon cher. Θα συνιστουσα να μην συνεχισεις car je t'attends au tournant...

        • Πάρης ο όμορφος avatar
          Πάρης ο όμορφος @ Zugzwang 07/11/2014 20:29:24

          εσύ δες σαπάν... 當你不知道不說話 Dāng nǐ bù zhīdào bù shuōhuà

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ Πάρης ο όμορφος 07/11/2014 21:38:36

            Α Κορ. 1,14 εὐχαριστῶ τῷ Θεῷ ὅτι οὐδένα ὑμῶν ἐβάπτισα εἰ μὴ Κρίσπον καὶ Γάϊον,

          • Πάρης ο όμορφος avatar
            Πάρης ο όμορφος @ Zugzwang 07/11/2014 22:47:16

            Autuaita ovat hengessään köyhät

  28. Άλυτη Εξίσωση avatar
    Άλυτη Εξίσωση 07/11/2014 15:40:51

    Μία άλλη εκδοχή για τη φράση ''γιατί δεν τρώνε παντεσπάνι'' : ''Ο μύθος της Μαρίας Αντουανέτας. Γιατί δεν είπε ποτέ τη φράση: «αφού δεν έχουν ψωμί, ας φάνε παντεσπάνι»... Η δήλωση που προέτρεπε τους φτωχούς της Γαλλίας να φάνει παντεσπάνι, αφού δεν είχαν ψωμί, έχει αποδοθεί στη Βασίλισσα της Γαλλίας και σύζυγο του Λουδοβίκου 16ου, Μαρία Αντουανέτα. Θα ήταν όμως αρκετά δύσκολο η δήλωση να ανήκει πράγματι σε εκείνη, καθώς γράφτηκε για πρώτη φορά το 1765, στο βιβλίο του Ζαν Ζακ Ρουσώ, «Απολογίες». Η Μαρία Αντουανέτα γεννήθηκε στις 2 Νοεμβρίου του 1755, που σημαίνει ότι όταν έγραψε ο Ρουσώ το βιβλίο, η μελλόντικη βασίλισσα ήταν μόλις εννέα ετών και δεν είχε επισκεφτεί ούτε μία φορά τη Γαλλία. Στο βιβλίο ο Ρουσώ περιγράφει ένα επεισόδιο απ’ τη ζωή του, όπου θέλησε να φάει ψωμί, αλλά ήταν πολύ καλά ντυμένος για να μπει σε έναν απλό φούρνο....

    Τότε θυμήθηκε την απάντηση που έδωσε μία ανώνυμη πριγκίπισσα, όταν την ενημέρωσαν ότι οι φτωχοί δεν είχαν ούτε ψωμί να φάνε: «Ας φάνε παντεσπάνι». Ο πρώτος που κατηγόρησε τη Μαρία Αντουανέτα για την παραπάνω δήλωση, ήταν ο δημοσιογράφος Αλφόνς Καρ, τον Μάρτιο του 1843. Η φήμη επικράτησε εύκολα, εξαιτίας του μίσους που έτρεφε ο πεινασμένος λαός της Γαλλίας για τη σπάταλη βασίλισσα. Ορισμένοι ιστορικοί υποστηρίζουν ότι η έκφραση ήταν δημιούργημα της φαντασίας του Ρουσώ. Άλλοι πιστεύουν ότι η δήλωση ανήκει στην Μαρία Τερέζα, τη σύζυγο του Βασιλιά Λουδοβίκου 14ου, που έζησε έναν αιώνα πριν από τη Γαλλική Επανάσταση. Παρόμοια έκφραση υπάρχει και στην κινέζικη παράδοση, η οποία αποδίδεται στον Αυτοκράτορα Χούι. Έζησε τον 4ο μ.Χ. αιώνα και όταν του είπαν ότι ο λαός δεν είχε ρύζι να φάει, ο αυτοκράτορας απάντησε: «Γιατί δεν τρώνε κρέας;» Πάντως, είτε την είπε είτε όχι,το βέβαιο είναι ότι η φράση αντιπροσωπεύει τη βασιλική αδιαφορία για το λαό και την πείνα του. Η Μαρία Αντουανέτα καioΛουδοβίκος ΙΣΤ, ζούσαν μέσα στη σπατάλη και την κραιπάλη, ενώ ο λαός λιμοκτονούσε. Ο Βασιλιάς έδωσε άδεια για εξαγωγές, οι γαιοκτήμονες πούλησαν το σιτάρι σε υψηλές τιμές στο εξωτερικό και ο πληθωρισμός έτρεχε με 50%. Σύντομα ο λαός δεν είχε να φάει ούτε ψωμί. Ήταν το 1788. Ένα χρόνο μετά, η Μαρία Αντουανέτα και ο βασιλιάς δεν μπορούσαν να φάνε ούτε ψωμί, ούτε παντεσπάνι, γιατί δεν είχαν κεφάλια. Τους τα έκοψε ο επαναστατημένος γαλλικός λαός στη γκιλοτίνα....''

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Άλυτη Εξίσωση 07/11/2014 15:53:52

      Μια παρόμοια έκφραση υπάρχει και στη δική μας παράδοση: «μαζί τα φάγαμε».

  29. η Dimi avatar
    η Dimi 07/11/2014 16:23:55

    Dear Liana, for years, you’ve been playing "The Gender Card", and one way or another, you seem to manage to get away with it. Don't you? It is about time, therefore, Dear Liana, that you give us a freaking brake, please. Will you? I take the initiative to kindly ask you, because I am one of those heavily taxed Hellenes who contribute to your hefty 16 (sixteen) monthly salaries, per annum, PLUS, all the benefits (in money or kind), your position, as an elected Member of the Hellenic Parliament, entails. A friendly personal opinion: Hold the horses of your inner turbulent world, Dear Liana. Thank you, kindly.

  30. toxo avatar
    toxo 07/11/2014 17:10:32

    Ο προεδρεύων κατά την διάρκεια του επεισοδίου στην Βουλή ,γιατί και από ποιόν/άν άκουσε την έκφραση"ντροπή σου" και είπε "εγώ να ντρέπομαι 'η εσείς που διακόπτετε;"Αλλά του μεν έγιναν καρύδια και βρόντηξαν της δε έγιναν σύκα και δεν ακούγονταν.Δυστυχώς η Θέμις με τα ίδια σταθμά απέθανε,ζήτω το Δίκαιον(του ισχυρού ή του καταφερτζή).

  31. ΔΙΚΑΙΟΣ2 avatar
    ΔΙΚΑΙΟΣ2 07/11/2014 18:31:51

    Η τρελο λιάνα έχει πει πολύ χειρότερα αλλά κανεις δεν ασχολήθηκε.Το ξεχάσατε αυτό που απειλούσε ότι δεν έχει πρόβλημα να σφάξει..... https://www.youtube.com/watch?v=LST1mCRbp2w

  32. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 07/11/2014 19:18:18

    @ Πάνος Το περιστατικό δεν έχει καμμιά σχέση με τον εμφύλιο και τον κομμουνισμό αλλά με το β΄παγκόσμιο πόλεμο και το ναζισμό. Ο Στύλιος δεν την πλήρωσε επειδή τα έβαλε με την Κανέλλη αλλά επειδή έμμεσα υπονόησε ότι μπορεί να έχει ελαφρυντικά ο Κασιδιάρης. Εάν απλά απαντούσε πχ. Μαρία Αντουανέττα είσαι και φαίνεσαι που μένεις στην Εκάλη θα γέλαγαν όλοι και δεν θα γινόταν τίποτα. Όταν όμως λέει θες να με κάνεις Κασιδιάρη υπονοεί ότι έχει και κάποιο δίκιο ο Κασιδιάρης που έκανε όσα έκανε γιατί τον εκνεύρισαν.Εδώ παραβιάσθηκε η παγκόσμια και πανευρωπαική πολιτική ορθότητα : οι ναζί είναι εγκληματίες λόγω της ιδεολογίας τους και όχι επειδή κάποιος τους εκνευρίζει ή απαντούν σε προκλήσεις. Είναι εξ ορισμού κακοί.Αυτή είναι η απόφαση της Νυρεμβέργης για όλο τον κόσμο.Πρόσφεραν πολύ κακές υπηρεσίες στην εθνικιστική δεξιά αυτοί που τους έπεισαν να ταυτισθούν με τον χιτλερισμό.Δεν πρόκειται να γίνουν ανεκτοί πουθενά.

    • Νέστωρ avatar
      Νέστωρ @ ψυχραιμια 10/11/2014 20:52:11

      Δηλαδή, Όργουελ με τα όλα του, Μεγάλος Αδελφός με τα όλα του. Κι εγώ που νόμιζα ότι η Χ.Α. δεν διώκεται για την ιδεολογία της! Το είχα καταλάβει λάθος, προφανώς... Τελικά, ποίοι είναι οι πραγματικοί ναζιστές, παιδιά; Εκείνοι που έχασαν τον 2ο Π.Π. ή εκείνοι που τον κέρδισαν; Είμαι εντελώς μπερδεμένος! Μα τον Δία!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.