#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/02/2012 18:12
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εκτός από την κυβέρνηση, διαλύεται και ο ΛΑ.Ο.Σ.



(Ανανεωμένο). Μετά τον Ροντούλη και ο Βορίδης με τον Άδωνι πήγαν (μαζί…) στη Βουλή και κατέθεσαν τις παραιτήσεις τους. Μόνο που αυτοί, σε αντίθεση με τον Ροντούλη, δήλωσαν ότι θα ψηφίσουν το νέο μνημόνιο! Και αν δεν τους διαγράψει ο Καρατζαφέρης αναμένεται να ανεξαρτητοποιηθούν.

Συμπέρασμα: εκτός από την κυβέρνηση, διαλύεται και το ΛΑΟΣ.

Ερώτημα: Τι σχέση έχει η σημερινή στάση κωλοτούμπα του κ. Καρατζαφέρη με τον γεγονός ότι δεν πάει καλά το PSI; Σε ποιους συμφέρει να μην πάει καλά το PSI; Ποιοί χάνουν από το PSΙ;

Προηγουμένως ο κ. Καρατζαφέρης ανακοίνωσε σε συνέντευξή Τύπου  την απόφασή του να μην ψηφίσει το ΛΑ.Ο.Σ. τη δανειακή σύμβαση και τα μέτρα που τη συνοδεύουν.«Εάν θελήσει ο Πρωθυπουργός οι υπουργοί του ΛΑ.Ο.Σ. θα μείνουν, εγώ δεν θα επέμβω», διευκρίνισε για το θέμα της παραμονής του κόμματός του στην κυβέρνηση.

Η Ελλάς δεν μπορεί εκτός Ε.Ε., αλλά μπορεί εκτός γερμανικής μπότας, διεμήνυσε και υποστήριξε πως οι αποφάσεις δεν λαμβάνονται στην Ε.Ε. αλλά από το Βερολίνο. Στη σύσκεψη των αρχηγών φθάσαμε στον απόλυτο ευτελισμό», ανέφερε και χαρακτήρισε persona non grata για την Ελλάδα τον κ. Πόουλ Τόμσεν.

Καταρχήν εκφράζουμε την ικανοποίησή μας που ο κ. Καρατζαφέρης υιοθετεί αυτό που φώναζε μέρες εδώ ο Κώστας Ροδινός: "να φύγει ο Τόμπσεν μαζί με το Μνημόνιο".

Αλλά, τζάμπα μάγκας για μια ακόμα φορά ο κ. Καρατζαφέρης. Αφού επί δύο χρόνια έκανε ό,τι μπορούσε για να περάσει το Μνημόνιο και να εγκατασταθεί η κυβέρνηση Παπαδήμου τώρα τοπαίζει εκ του ασφαλούς, αφού από άλλον εξαρτώνται οι εξελίξεις κι αυτός είναι ο Σαμαράς.

Πότε όμως έλεγε την αλήθεια, όταν μας έλεγε να ψηφίσουμε το Μνημόνιο για να χρεοκοπήσει η χώρα, ή τώρα που ακολουθεί ...γραμμή ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ, την άνοδο των οποίων φοβόταν επίσης μέχρι χθες

Κατά τα άλλα, ο αρχηγός του ΛΑΟΣ επανέλαβε ότι ζητά τις ρητές διαβεβαιώσεις από το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους, το Ελεγκτικό Συνέδριο και την ΤτΕ για το κατά πόσο το Μνημόνιο θα βγάλει τη χώρα από την κρίση και είναι σύννομα.

Ο κ. Καρατζαφέρης είπε ακόμα ότι απευθύνθηκε και στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο με επιστολές στους αρχηγούς των διαφόρων πολιτικών ομάδων, ενώ ήδη υπήρξε ανταπόκριση από τον επικεφαλής των Σοσιαλιστών.

Ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ εξέφρασε τις αντιρρήσεις του για το πώς έκλεισε η λεγόμενη συμφωνία με τους εταίρους, δηλαδή την απόφαση να κοπούν δαπάνες από την άμυνα και τις δημόσιες επενδύσεις. «Δεν υφίσταται θέμα χρεοκοπίας. Αν πέσει η Ελλάδα, θα πέσει όλη η Ευρώπη» συνέχισε εξηγώντας ότι δεν θα μπορούσε να πτωχεύσει η Ελλάδα ενώ -επίκεινται εκλογές σε Γαλλία και ΗΠΑ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 10/02/2012 14:44:38

    Άιντε...http://www.youtube.com/watch?v=4tDNefrtJrg&feature=related

    • Γιάννης_Άλιμος avatar
      Γιάννης_Άλιμος @ Γιωργος Χ 10/02/2012 18:36:42

      Right to the point!!!

  2. A avatar
    A 10/02/2012 14:46:09

    Καρατζαφέρης! ασυναρτησίες, ασυναρτησίες, ασυναρτησίες....

    • Β avatar
      Β @ A 10/02/2012 19:19:14

      Ο Καρατζαφέρης από τότε που έφτιαξε το ΛΑΟΣ έλεγε αλήθειες που και που για να μαζέψει οπαδούς. Η παραπάνω δήλωση δεν είναι τυχαία και σημαίνει ότι θα φύγουμε από την ΟΝΕ αλλά θα παραμείνουμε στην ΕΕ.

      "Η Ελλάς δεν μπορεί εκτός Ε.Ε., αλλά μπορεί εκτός γερμανικής μπότας,"

  3. Kargia avatar
    Kargia 10/02/2012 14:47:56

    Πρόεδρε, θέσε θέμα κομματικής πειθαρχίας. Τα μέτρα πρέπει να περάσουν

  4. ΗΛΙΑΣ avatar
    ΗΛΙΑΣ 10/02/2012 14:51:14

    Βρε, βρε τον όψιμο αντιμνημονιακό Καρατζαφυρερ........

    • JOHN Q avatar
      JOHN Q @ ΗΛΙΑΣ 10/02/2012 15:01:37

      Ο άρτσης ο μπούρτσης και ο λουλάς..
      Καλά που δεν τους παραχώρησες και το σπίτι σου ρε Πρόεδρα, έναντι πινακίου φακής !!

  5. The Don avatar
    The Don 10/02/2012 14:51:58

    Τι έγινε ρε παιδιά; μας έκανε ρόμπα ο Καρατζαφέρης και δεν σχολιάζουμε; πείτε στο Σαμαρά να τους πει όχι και να πάνε να...

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ The Don 10/02/2012 15:01:41

      Να μην βιάζεσαι. Να περιμένεις την σημερινή ομιλία Σαμαρά στις 20:00 στην Κ.Ο. η οποία θα συνοψίσει την κατάσταση. Κατά πάσα πιθανότητα Θα πετάξει το μπαλάκι στους Ευρωπαίους (Γερμανούς) και θα ζητήσει άμεσα εκλογές για να εκφραστεί ο λαός ο οποίος αν δεν το κάνει θα κάψει το σύμπαν. Αφού το το Psi δεν μπορεί να προχωρήσει άμεσα παρά την προκαταρκτική συμφωνία του 80% (μόνο) των ιδιωτών ομολογιούχων, η ψήφιση της δανειακής θα πρέπει να μετατεθεί για μετά τις εκλογές. Εξ ανάγκης, λόγω εκτάκτων συνθηκών παύει ο σκοπός της μεταβατικής κυβέρνησης. Εκλογές τώρα.

      • silence.t avatar
        silence.t @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 10/02/2012 15:10:54

        Λυπάμαι φίλε , άργησε!
        Πολύ!
        Τραγικά πολύ !
        Τον πρόλαβε ακόμα και ο κωλοτούμπας !
        Για να καταλάβεις αν συνεχίσει να μας εξηγεί για τους αγώνες και τις μάχες που δίνει , θα τον προλάβει και ο Μπένυ !

      • The Don avatar
        The Don @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 10/02/2012 15:14:47

        Φίλε Μανώλη, εγώ πίστευα ότι έπρεπε να γίνουν εκλογές πριν από την ψήφιση και του πρώτου μνημονίου. Ας γίνουν έστω και τώρα. Πάντως ο Σαμαράς κινδυνεύει να βγει ο μόνος χαμένος από την όλη κατάσταση. Δραχμή φίλε μου, δε γίνεται να μας φτύνει όλη η Ευρώπη και μεις να λέμε ότι βρέχει. Αξιοπρέπεια και αναγέννηση της χώρας. Αυτό πρέπει να είναι το ζητούμενο για όλους μας.

        • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
          ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ The Don 11/02/2012 08:13:55

          Όχι δραχμή. Δεν έχουμε διαθέσιμο συνάλλαγμα για να καταφέρουμε εισαγωγές χωρίς να υποστούμε δυσανάλογα μεγάλες θυσίες. Αν είχαμε μια κραταιά ντόπια παραγωγική μηχανή ωστε να μην είχαμε τόση ανάγκη τις εισαγωγές να το συζητούσαμε. Όμως το εξαγώγιμο προιόν μας είναι ιδιαιτέρως μικρό. Πτωχευμένοι είμαστε ούτως ή άλλως. Αν δανειστούμε κουρεύοντας ένα μέρος του χρέους με την προϋπόθεση ότι θα γίνει αυτό βιώσιμο (δηλ να μπορούμε να το πληρώνουμε) τότε όλα θα πάνε καλά με επιμονή στο να εφαρμόσουμε μέτρα ανάκαμψης και ανάπτυξης όπως έχουν ειπωθεί στο Ζάππειο 2. Θυμίζω ότι στο Ζάππειο 2 υπάρχουν μέτρα ανάκαμψης εκτός μνημονίου και εκτός διαφωνιών της τρόικας και όσον αφορά στα υπόλοιπα λανθασμένα υφεσιακά μνημονιακά μέτρα που πρέπει να αλλάξουν υπάρχουν σοβαρά διαπραγματευτικά έπιχειρήματα ώστε να πειστεί η τρόικα τα οποία θα ενισχύονται μέρα με τη μέρα όσο αποτυγχάνουν οι εμμονές της Γερμανίας η οποία θα αναγκαστεί (εδώ θα είμαστε) να δεχτεί τη λύση των ευρωομολόγων για να λυθεί ουσιαστικά το πρόβλημα

    • Γ.ΣΠΥΡΟΥ avatar
      Γ.ΣΠΥΡΟΥ @ The Don 10/02/2012 21:38:48

      Ο πατριωτισμός του Σαμαρά και η πρωθυπουργοποίηση του δεν μπορεί να στηριχτεί πάνω στην καταστροφή της χώρας. Η μη υπογραφή της Δανειακής Σύμβασης Είναι ΕΓΚΛΗΜΑ. Η δήθεν εθνικά υπερήφανη σταση της εκδίωξης των εταίρων δανειστών οδηγεί σε διεθνή απομόνωση της χώρας και για αυτό είναι πράξη εθνικής μειοδοσίας. Η κάποιου της άγνοιας των καταστροφικών συνεπειών που συνεπάγεται η μη λήψη του Δανείου και η έξοδος από το Ευρώ δεν σημαίνει ότι δεν θα συμβούν. Η μικρόκοσμος των αδαών δεν είναι τα όρια του κόσμου.
      Ο Σαμαράς είναι γενναίος γιατί έβαλε την πατρίδα πάνω από το προσωπικό και το κομματικό του συμφέρον.
      Ο πρωτόγονος εθνικισμός του φτωχού και μόνου Ελληναρά πατριώτη που ζεί στην καθαρότητα της απομόνωσης αλα Αλβανία του Χότζα και Κορέα του Κιμ Ιλ Σουνγκ είναι μια εγκληματική ανοησία.
      Το ΛΑΟΣ και ο αρχηγός του απέδειξαν ότι η ιδιοτέλεια είναι οδηγός της πολιτικής του και επιπλέον δεν έχει καμία σχέση με τη σοβαρότητα και τη συνέπεια. Με τέτοιο πολιτικό προσωπικό επιτυχία είναι που υπάρχουμε ως χώρα.

  6. silence.t avatar
    silence.t 10/02/2012 14:57:01

    Δεν πίστευα ποτέ ότι θα έφτανε η στιγμή που ο κωλοτούμπας θα έλεγε πέντε πράγματα που θα με έβρισκαν απόλυτα σύμφωνο !

    Και όμως , σήμερα δεν μάσησε τα λόγια του , τάχωσε στην Μέρκελ , είπε για τον Τόμσεν αυτό που ήθελαν να του πούν όλοι οι Έλληνες (persona non grata) , άδειασε τα ψευτοδιλήμματα για χρεωκοπία (αύριο βέβαια δεν ξέρω τι θα πει και ποσες κωλοτούμπες θα κάνει , αλλά φευ ).

    Και ο Σαμαράς ακόμα βγαίνει να μας πει για τον αγώνα που κάνει σε θεούς και δαίμονες , που παλεύει μόνος του και μπλα , μπλα , μπλα , μπλα !

    • Νικος avatar
      Νικος @ silence.t 10/02/2012 15:45:32

      Όπως τα λες είναι...

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ silence.t 10/02/2012 18:53:21

      Eίδες όμως silence t, ο Καρατζαφ. να ακουμπήσει τον ΓΑΠ τον Παπαδήμο και το Πασοκ; Οχι βέβαια. Γιατί να τα χώνει στη Μέρκελ; Αυτή τη δουλειά της κάνει υπερ των συμφερόντων της χώρας της. Εμάς που μας παρέδωσε -ως πρόβατον επί σφαγήν- ο Γιωργάκης και το Πασόκ ΟΛΟΝ,αλλά και ο ίδιος ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ, συνεργούσης και της Κόρης Μητσοτάκη, σ΄αυτούς δεν έπρεπε να τους τα χώσει ο Καρατζαφ.; Ομως είδες ότι τους έχει στο απυρόβλητο. Λέει αυτά που θέλει να ακούει το πόπολο για Γερμανούς κλπ. Και στο τέλος έβαλε και το κερασάκι: Δεν είναι λύση τώρα οι εκλογές είπε. Ποιό μεγάλη αβάντα στο Πασοκ δεν υπάρχει.

      Ο Σαμαράς τουλάχιστον αγωνίζεται. Δεν είπε "pourquoi" και δήλωσε παραίτηση , όπως όλοι οι άλλοι. Αυτή τη στιγμή ο αγώνας του Σαμαρά είναι άνισος: Αυτός εναντίον των υπολοίπων που ή δεν θα παίρνουν μέρος στα δρώμενα (Αριστερά) ή θα γίνονται όψιμοι αντιμνημονιακοί (αφού ήδη έχουν ψηφίσει το πρώτο Μνημόνιο, που μας έβαλε με την πλάτη στον τοίχο)ή θα είναι εκπρόσωποι των ξένων.
      Είθε ο Θεός να τον βοηθήσει και ν΄ανοίξει και τα μάτια των Ελλήνων που πίστεψαν στο "Λεφτά υπάρχουν" και μας έφεραν εδώ που είμαστε.

  7. Απόστολος avatar
    Απόστολος 10/02/2012 14:58:08

    Ο Σαμαράς ελπίζω να μην κάνει το λάθος να τον διώξουμε από τη ΝΔ.
    Να μην ξεχνάει ότι εμείς τον κάναμε αρχηγό.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Απόστολος 10/02/2012 15:02:14

      Άστα αυτά. Βάζω στοίχημα ότι δεν τον ψήφισες.

      • Απόστολος avatar
        Απόστολος @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 10/02/2012 15:07:42

        Παίζεις με τα νεύρα μας ανόητε, Μανώλη. Θέλετε να δείτε τα πραγματικά ποσοστά της ΝΔ αν συνεχίσετε με αυτόν τον ρυθμό. Προστατέψετε τον πρόεδρο να μην σας ...

        • Tassos avatar
          Tassos @ Απόστολος 10/02/2012 17:24:56

          Και συ ποιός είσαι ρε αδερφέ που θα τον "προστατέψεις"? Νταβατζής της Τρούμπας? Ο Σαμαράς έχει να σκεφτεί να σώσει την χώρα από την χρεωκοπία. Οχι εσένα που έβγαλες τα λεφτά σου έξω και είσαι βολεμένος δημοσιουπάλληλος .

          • Απόστολος avatar
            Απόστολος @ Tassos 10/02/2012 17:38:32

            Χάσατε την μπάλα και παραμιλάτε. Συνεχίστε έτσι εκεί στη Συγγρού.

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ Απόστολος 10/02/2012 18:18:20

            Μακάρι να ήταν της Συγγρού. Νεοφιλελεύθερος είναι, της... Αραβαντινού.

          • tak avatar
            tak @ Αυριανιστής 10/02/2012 18:22:12

            Λες να είναι η ... ίδια;

          • Περιπτερας avatar
            Περιπτερας @ Tassos 10/02/2012 18:27:21

            Τάσο το άλλο με τον Τοτο το ξέρεις? Η καραμέλα της χρεωκοπίας πάει την έφαγε ο Μπενυ … αλλά μάλλον ΔΥΣΤΥΧΩΣ έμεινε και στο δικό σου στόμα … ο Μπονάτσος πέθανε το έμαθες?

        • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
          ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Απόστολος 11/02/2012 08:16:01

          Άσε τις ανοησίες. Τον ψήφισες ποτέ; Τον εμπιστεύτηκες ποτέ τον Σαμαρά; Καληνύχτα

  8. κώστας avatar
    κώστας 10/02/2012 14:59:22

    Παιδιά, για την Ελλάδα μιλάμε τώρα, ας ξεφύγουμε λίγο από τις κομματικές περιχαρακώσεις. Δεν σας αρκεί προς το παρόν ότι με τον Σαμαρά υπάρχει και διαπραγμάτευση αλλά και αντεπίθεση;

    • Alilouia avatar
      Alilouia @ κώστας 10/02/2012 16:16:26

      ΟΧΙ, περιμένουμε πολλά περισσότερα.

  9. Lampros avatar
    Lampros 10/02/2012 14:59:46

    Αντωνη, την πατησαμε...! μπήκες στο κάδρο, και βγήκαν οι άλλοι. Σε λίγο καιρό (πολύ λίγο) θα βρεθείς να εισαι ο μονος μνημονιακός, και να πληρώσεις όλα τα λάθη του ΓΑΠ.

    Η ιστορία γραφεται μετα ΟΧΙ και τις απλές κινήσεις. Πολυπλοκες σκέψεις και διαστημικές τακτικές δεν χρειάζονται.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Lampros 10/02/2012 15:17:26

      Φαντάζεσαι την πλάκα, να βγει αύριο ο Τζέφρυ, που ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ, και να πει κι αυτός "καταψηφίζω";

      Ε, ρε γλέντιααα!

      • ΜΠ avatar
        ΜΠ @ Αυριανιστής 10/02/2012 15:22:41

        Μην το γελάς καθόλου!!
        Από μικρό και από τρελό μαθαίνεις την αλήθεια!!!!!

      • Alilouia avatar
        Alilouia @ Αυριανιστής 10/02/2012 16:19:39

        Κατά κάποιο τρόπο το είπε ,θα δείξει ανοχή και κατανόηση σε όσους βουλευτές ψηφίσουν όχι δήλωσε.

    • μχ avatar
      μχ @ Lampros 10/02/2012 16:35:00

      αναγκάστηκε να μπει στην συγκυβέρνηση γιατι ήξερε οτι θα του διασπούσαν την κοινοβουλευτική ομαδα.......τωρα ομως αλλάξαν οι σκοποί και τα τραγούδια και πολλοί (μισθοδοτούμενοι)μνημονιακοι θα τα γυρισουν για να μπορουν να κυκλοφορούν στο δρομο χωρις μεταμφιεση απο τα jumbo

      • νέος οδοιπόρος avatar
        νέος οδοιπόρος @ μχ 10/02/2012 18:22:20

        δηλαδή, όλα έγιναν για τηνκαρεκλίτσα????!!!!!.....

  10. άλιγγατωρ avatar
    άλιγγατωρ 10/02/2012 15:01:17

    Ο άνθρωπος ξερει να κλέβει την παράσταση !! του βγαζω το καπέλο. Αν τα έλεγε αυτα ο Σαμαράς τι θα γινότανε?

    • Alilouia avatar
      Alilouia @ άλιγγατωρ 10/02/2012 16:21:19

      Εξιλέωση και Συσπείρωση των Απογοητευμένων Νεοδημοκρατών .

      • Alilouia avatar
        Alilouia @ Alilouia 10/02/2012 16:22:29

        Και ένα τεράστιο όφελος για την χώρα που επιτέλους θα αποκτούσε τον Ηγέτη που χρειάζεται !!

  11. Ψηφίζω ΝΔ μόνο για το Φαήλο avatar
    Ψηφίζω ΝΔ μόνο για το Φαήλο 10/02/2012 15:01:26

    Δεν θα βρείτε πιο θανάσιμο εχθρό του Καρατζαφέρη από εμένα, όντας παλιός προδομένος ψηφοφόρος του κόμματός του.
    Συμφωνώ εν μέρει με όσα είπε, αλλά για να λέμε την αλήθεια ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΑΣ ΤΗΣ ΥΦΗΛΙΟΥ!!!
    Τώρα που πρόδοσε το Σύστημα από αύριο θα πέσει το κατεστημένο να τον ξεσκίσει...και αυτή τη φορά δεν θα έχει κόσμο να τον στηρίξει.
    Θα πάει άπατος...

    • Απορημένος avatar
      Απορημένος @ Ψηφίζω ΝΔ μόνο για το Φαήλο 11/02/2012 00:03:36

      Αν ο καρατζαφερης σήμερα "πρόδωσε το σύστημα", αυτό δεν συνεπάγεται ότι ο Α.Σ. το υπηρετεί; Για πόσο ακόμα θα ψηφίζεις με κριτήριο τη "μαγκιά" του Φαήλου, και όχι με το νιονιό σου;

      Ν. Π.

  12. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 10/02/2012 15:02:36

    χαχαχα

    Τι είπε ο γίγαντας της κυβίστησης; Η συνέπεια της σταθερότητας; Ο άρχοντας της μετατόπισης;

    Την Παρασκευή δεν ψηφίζει τα μέτρα που συμφώνησε την Τετάρτη .....χμμμ μάλλον θα είδε την Πέμπτη καμία δημοσκόπηση.

    Αλλά ας κάνω τον χαζό, θεμιτό είναι για τους τρελλούς του χωριού που λέγεται Ελλάδα.... να αλλάζουν θέσεις και απόψεις ανάλογα με ...νούμερα.

    Το μεγαλείο ποιο είναι;

    Δεν ψηφίζει τα μέτρα της κυβέρνησης που και ο ΛΑΟΣ στηρίζει αλλά εάν θέλει ο Πρωθυπουργός ας τον διώξει που αθετεί την σύμφωνη γνώμη του γιατί οι Υπουργοί του δεν παραιτούνται από την κυβέρνηση που διαφωνεί και στηρίζει....μην χάσουν το τίτλο και το αμάξι γιατί η φιλοπρατία είναι συνάρτηση της θέσης του καθενός για την πατρίδα: άλλος δουλεύει άλλος μας δουλεύει ο καθένας και οι επιλογές του.

    Λογικότατο.

    Δεν είναι λοιπόν το πρόβλημα της χώρας ούτε οικονομικό ούτε λειτουργικό.

    Και ΝΑΙ μαζί τα φάγαμε γιατί επιλέγουμε να μας εκπροσωπούν όσοι μας θεωρούν ηλίθιους...το λιγότερο.


    ΥΓ
    Για όσους θέλουν σχολιασμό λυπάμαι αλλά αρμόδια πλέον είναι η ψυχιατρική επιστήμη και πολύ ασχοληθήκαμε με τους τρελούς του χωριού.

  13. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 10/02/2012 15:02:38

    Εγκατέλειψε την κατάλληλη στιγμή τον Τιτανικό,αφού μας έφερε μέχρι εδώ υποστηρίζοντας βλακωδώς τον ΓΑΠ!!!Το εγκλημα του μνημονίου δεν παραγράφεται,άντε εριστικέ μπουμπούκο υποστηρίζεις τώρα το μνημόνιο;Η μόνη περίπτωση να απαλλαγείτε θα είναι,ΛΟΓΩ ΒΛΑΚΕΙΑΣ!!!

    • O ΑΛΛΟΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ avatar
      O ΑΛΛΟΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ @ Κώστας Τ 10/02/2012 18:41:07

      Όχι, λάθος. Η βλακεία δεν είναι ικανοποιητική δικαιολογία για την εσχάτη προδοσία. Εμείς οι...έξυπνοι, αθωώνουμε κάθε απατεώνα, προδότη, συμφεροντολόγο μισθοδοτούμενο με 10.000,00 € μηνιαίως (με χρήματα του δημοσίου), επιδεικνύοντας περισσή ανωτερότητα και χρίζοντάς τον ....χαζό!!!! Ποιοί είμαστε οι χαζοί τελικά εν προκειμένω;;;;

  14. καποιος avatar
    καποιος 10/02/2012 15:04:02

    καλα η αποστολάκη τι μας ειπε τωρα, οτι δεν τις αρεσει το psi γιατι φεσωνει τις τραπεζες;;;;

  15. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 10/02/2012 15:04:05

    Γελοιότητες του ΛΑ(γ)ΟΣ. "Δεν ψηφίζω, αλλά... αφήστε με να συνεχίσω να βουτάω κι εγώ την κουτάλα στο μέλι της εξουσίας"!

    Αλλά ας πάμε λίγο πιο κάτω από την επιφάνεια, για να δούμε τον ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ στόχο του τετραπέρατου Καρατζαφύρερ: θέλει να δώσει "πάσα" στον Παπαδήμιο, ώστε ο δεύτερος, με πρόσχημα την καταψήφιση, να προχωρήσει σε ανασχηματισμό "τύπου Μόντι" βάζοντας χαρτογιακάδες που θα περάσουν άμεσα και στην πράξη τα μέτρα εξαθλίωσης, ΠΡΙΝ καν γίνουν εκλογές!

    Όσοι λοιπόν νομίζετε ότι πρόκειται για αντιμνημονιακή τυχοδιωκτική κωλοτούμπα, κάνετε λάθος. Απεναντίας, για κίνηση ΣΤΗΡΙΞΗΣ των πιο σκληρών μνημονιακών πολιτικών πρόκειται.

    • GIORGOS TSAVOLAKIS avatar
      GIORGOS TSAVOLAKIS @ Αυριανιστής 10/02/2012 15:08:21

      ΜΗΠΩΣ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΤΟΥ ΤΖΟ ΚΕΡ.

    • XyZ avatar
      XyZ @ Αυριανιστής 10/02/2012 16:04:36

      Υπάρχει και η άλλη 'εξήγηση' που θέλει τον κ. Καρατζαφέρη να μυρίστηκε εκλογές, μετά και τα όσα είπε ο κ. Σαμαράς χθες, και να κοιτάζει πώς να ανεβάσει τα ποσοστά του στο μικρό χρόνο που του απομένει. Εννοείται ότι όλα τα υπόλοιπα δεν έχουν χώρο στο σκεπτικό του συγκεκριμένου 'αρχηγού'.

    • μχ avatar
      μχ @ Αυριανιστής 10/02/2012 16:41:07

      θα μπορούσες να συμπλήρωνες την θέση του ότι εκλογές δεν χρειάζονται
      ....οι ιθαγενείς δεν ξέρουν το καλό της αποικίας ...οι τεχνοκράτες θα αποφασίσουν....

  16. ano-kato avatar
    ano-kato 10/02/2012 15:04:09

    Τώρα τι γίνεται τώρα;Έφερε το παιχνίδι εκεί που ήταν πρίν τις 11 Νοεμβρίου!!!Εκεί λοιπόν που σύσωμη η ΝΔ τον χαρακτήριζε στήριγμα του ΠΑΣΟΚ και του μνημονίου!!!!!Άντε να δω τώρα ποιός έχει κουράγιο να ψηφίσει ναι στα μέτρα.Καλά μιλάμε για την τρίπλα του αιώνα!!!!!!!!!!!!!

  17. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 10/02/2012 15:05:54

    Ιθαγενή, μην παρασύρεσαι από τα επιφαινόμενα. Δεν θέλει να μείνουν οι υπουργοί του, αλλά να... φύγουν. Διάβασε το σχόλιό μου, παρακάτω, για να δεις τι "πάσα" δίνει στον ΠαπαδήμΙο.

  18. GIORGOS TSAVOLAKIS avatar
    GIORGOS TSAVOLAKIS 10/02/2012 15:06:06

    ΦΑΝΤΑΣΟΥ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΝΟ 1 ΠΡΙΝ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΦΟΒΑΤΑΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΤΟ ΝΕΟ .ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΤΙ ΜΑΣ ΖΗΤΑΝΕ.ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ.ΟΚΑΡΑΤΖΑΦΥΡΕΡ ΝΑ ΦΟΒΑΤΕ ΕΜΕΙΣ Ο ΛΑΟΣ Ο ΑΠΛΟΣ ΛΑΟΣ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ

  19. loretta avatar
    loretta 10/02/2012 15:07:32

    ...οι χρησμοι της πυθιας...παντα διφορουμενοι....δεν μας ειπε τιποτα σοβαρο ο κωλοτουμπας....!!

    Το μονο που τον απασχολει τελικα ειναι τα ποσοστα του κόμματος του.

  20. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 10/02/2012 15:11:27

    Ξεπέρασε τον Γεώργιο ( Α΄) Παπανδρέου και Κ. Μητσοτάκη στο ΟΠΟΥ ΦΥΣΑΕΙ Ο ΑΝΕΜΟΣ ( ¨ΟΦΑ¨ ).

  21. proedroskp avatar
    proedroskp 10/02/2012 15:14:09

    Oψιμος αντιμνημονιακος ο Καρατζαφερης, οψιμος μνημονιακος ο Σαμαρας.

  22. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 10/02/2012 15:19:09

    Τώρα μένει να πει κι ο Γιώργος ότι δεν ψηφίζει τη νέα δανειακή!
    Βλέποντας τα ποσοστά του να είναι στάσιμα και στοχεύοντας στο θυμικό των Νεοδημοκρατών που περίμεναν το ΟΧΙ από τον Αντώνη, βγαίνει ο Καρατζαφέρης να το παίξει πατριώτης που αντιστέκεται στους Γότθους από το Ρούπελ τουΤηλεάστυ και να υφαρπάξει τους ψήφους του συναισθήματος των αγνών δεξιών.
    Αυτό βέβαια είναι η πρώτη "εύκολη" ανάγνωση της κίνησης
    Σε ποιους στρώνει πάσα?

  23. ΜΠ avatar
    ΜΠ 10/02/2012 15:19:39

    Αυτήν ακριβώς τη στιγμή που οι Έλληνες έχουν ανάγκη να ακούσουν από τους πολιτικύς το τί συμβαίνει και τί σημαίνει όλο αυτό το θέατρο του παραλόγου που ζούμε, τόλμησε ο Καρατζαφέρης να βγει και να μιλήσει αλήθειες. Δεν εξετάζω αν ψήφισε το πρώτο μνημόνιο, δεν είναι εκεί το θέμα, επαναλαμβάνω η συγκεκριμένη χρονική στιγμή έχει συγκεκριμένα ποιοτικά χαρακτηριστικά. Εξήγησε ακόμη γιατί δεν παραιτείται και γιατί δεν επιθυμεί εκλογές, φοβάται την αριστερά και ότι η Ελλάδα θα είναι "η τελευταία κουμουνιστική Χώρα στην Ευρώπη". Έχει άδικο; Δεν μου ακούστηκε καλά, ομολογώ, αλλά είναι αναμφίβολα ένας φόβος που δεν πρέπει να παραβλέψουμε.
    Μου έκανε, επίσης, εντύπωση ότι δεν αναφέρθηκε στον Α.Σ, αν κατάλαβα καλά δηλαδή, σαν να προσπαθεί να γεφυρώσει την παράταξή του και να την ευθυγραμμίσει με την πολιτική της Ν.Δ. προκειμένου να επιτευχθεί μία αυτοδυναμία του τύπου "η ισχύς εν τη ενώσει", στις επόμενες εκλογές.
    Οψόμεθα.

  24. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 10/02/2012 15:20:16

    Αυτό που κάνει ο Καρατζαφέρης έχει έναν και μόνον στόχο. Σαν καλός ΛΑγΟΣ του ΠΑΣΟΚ και των λοιπών "μικρών" πλέον δυνάμεων που έχουν συμφέρον από την διαιώνιση της κυβέρνησης Παπαδήμου ή ενός κλώνου αφήνει τη ΝΔ μόνη της να ψηφίσει τα νέα μέτρα για να την βάλει επισήμως στο κάδρο του μνημονίου. Αυτός ως εξυπνάκιας μαζί με τον Κουβέλη δεν θα έχουν ψηφίσει τα νέα μέτρα (το "νέο Μνημόνιο") και ελπίζουν ότι ο ένας θα πάρει τον απογοητευμένο κόσμο της ΝΔ και ο άλλος τον απογοητευμένο κόσμο του ΠΑΣΟΚ και θα καρπωθούν τη φθορά της ΝΔ. Το σύστημα των ΜΜΕ-Εργολάβων και της τρόϊκας έχει αυτό το σχέδιο. Για να φρενάρουν τον Σαμαρά. Μετά θα πέσει προπαγάνδα για τον δήθεν "μνημονιακό" Σαμαρά, θα ξεπλυθεί και ο Παπανδρέου με την εξεταστική για την ΕΛΣΤΑΤ σε αυτή τη βουλή που έχει κοινοβουλευτική πλειοψηφία και όλα μέλι γάλα με χαμένη τη ΝΔ που ήταν η μόνη φωνή της λογικής όλο αυτό το διάστημα (Η αριστερά δεν ήταν. Ένα ξερό "όχι σε όλα" και τίποτε περισσότερο. Απλώς απαράδεκτη η αριστερά τα τελευταία 2 χρόνια).

    Όμως, έχουν γνώση οι φύλακες. Ο Σαμαράς ξέρει τι κάνει και θα εκπλαγούν όλοι με τον τρόπο που θα χειριστεί την κατάσταση. Και εκλογές θα γίνουν τώρα και η ψήφιση της δανειακής σύμβασης των 100 τόσων ευρώ θα πάει για μετά τις εκλογές λόγω εκτάκτων συνθηκών. Ο Καρατζαφέρης πάει να ανοίξει τον λάκκο του Σαμαρά αλλά θα πέσει αυτός μέσα. Τώρα είναι πολύ αργά για να το πάρει πίσω αυτό που είπε σήμερα ότι δεν θα ψηφίσει μέτρα και δανειακή σύμβαση. Αφού ο Καρατζαφέρης ανακοίνωσε στην ουσία ότι αφήνει μόνη της τη ΝΔ να ψηφίσει τα μέτρα και να υποστεί το πολιτικό κόστος (έτσι φαίνεται ότι πιστεύει ο μωρός) μαζί με το ΠΑΣΟκ που ούτως ή άλλως το έχει υποστεί (8%) ο Σαμαράς δεν θα του κάνει το χατήρι. Εδώ θα είμαστε. Σε αυτά προσθέστε αυτό που λέει ο Κακοφωνίξ ("Μηδένα προ του τέλους μακάριζε") ότι οι Γερμανοί δεν μπορούν προκαλέσουν το άμεσο κλείσιμο του psi γιατί δεν έχουν συμφωνήσει όλοι οι ομολογιούχοι εθελοντικά παρά μόνο ένα 80% και βέβαια δεν μπορούν να εξασφαλίσουν άμεσα τα 130 δις. Θα πρέπει να γίνει νέα σύνοδος κορυφής για να μετατραπεί το εθελοντικό σε υποχρεωτικό. Δηλαδή νέες διαπραγματεύσεις νέες διαβουλεύσεις νέα παράταση.

    Το πολύ-πολύ,λοιπόν, να μας δώσουν 20 με 30 δις ως δάνειο γέφυρα για να πληρώσουμε τις άμεσες ληξιπρόθεσμες οφειλές μέχρι το Μάϊο. Τόμπολα! Από τα ανωτέρω συνάγεται ότι αναγκαστικά, τα συμφωνηθέντα χθεσινά μέτρα, αφορούν μόνο το PSI όποτε αυτό γίνει. Και ΔΕΝ αφορούν την δανειακή σύμβαση παρά μόνο το σφόδρα ενδεχόμενο δάνειο-γέφυρα που θα αναγκαστεί να δώσει η τρόϊκα (ελέω Γερμανίας). Επομένως, νέες διαπραγματεύσεις για την δανειακή σύμβαση με τη νέα κυβέρνηση Σαμαρά μετά από εκλογές.

  25. Γιάννης_Άλιμος avatar
    Γιάννης_Άλιμος 10/02/2012 15:24:59

    Συνειρμός:
    "Ο Καρατζαφέρης ήθελε το πρώτο μνημόνιο αλλά όχι το δεύτερο, ο Σαμαράς δεν ήθελε το πρώτο μνημόνιο αλλά ήθελε το δεύτερο...."

  26. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 10/02/2012 15:25:48

    Βρε μπας και μετά το χθεσινό "ναι" ξεσκεπάστηκε η ευρωαλητεία, και όλοι οι γερμνοτσολιάδες το παίζουν τώρα πατριώτες; Αν αυτό είναι, δικαιώνεται πλήρως ο ΑΣ (και ο κακοφωνίξ στο πρωινό του)

  27. Lampros avatar
    Lampros 10/02/2012 15:28:01

    +100000
    Γελάς??? Κάτσε να δεις που παλι η ΝΔ θα τα πληρώσει όλα τα λάθη του πασοκ. 30 χρονια δεν εχουμε μαθει...

  28. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 10/02/2012 15:28:29

    Μα δεν κάνει αντιμνημονιακή κωλοτούμπα
    Τις σύνηθες κωλοτούμπες κάνει.
    Αν βρεθεί ένας να τους ψηφίσει ...τι να πω;

    • Mike avatar
      Mike @ Ο Ιθαγενής 10/02/2012 16:26:27

      Εδώ βρίσκονται άνθρωποι που θα ψηφίσουν ΝΔ

  29. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 10/02/2012 15:29:11

    Δες το σχόλιό μου παραπάνω, Γιάννη. Στρώνει πάσα σε εντελώς χουντοδιορισμένου τύπου κυβέρνηση νεοφιλελεύθερων χαρτογιακάδων, που φυσικά θα αναβάλει και τις εκλογές...

  30. Θεμιστοκλής avatar
    Θεμιστοκλής 10/02/2012 15:30:55

    Απόλυτος κωλοτούμπας !!!

  31. roxalitsas avatar
    roxalitsas 10/02/2012 15:34:49

    Μπράβο στον Καρατζαφέρη αν και του κολλήσαμε τη ρετσινιά του Κωλοτούμπα, απέδειξε ότι είναι ΈΛΛΗΝΑΣ. Το ίδιο θα πρέπει να πράξει κι ο Αντώνης για να κρατήσει το 31%. Αλλιώς τον βλέπω κι αυτόν να κατρακυλάει στο 21% ίσως και πιο κάτω

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ roxalitsas 10/02/2012 19:21:52

      Μπράβο και σε σένα που επιβραβέυεις τον μόνιμο ψεύτη εδώ και 2 χρόνια!

    • Ανδρομέδα avatar
      Ανδρομέδα @ roxalitsas 10/02/2012 19:29:54

      Αξιοθαύμαστο το πόσο εύκολα μεταπηδάει η σκέψη ορισμένων από την έννοια του "Έλληνα" στα ποσοστά των δημοσκοπήσεων.

  32. ΤИΤΟΡΜΟC ЭTOЛOС avatar
    ΤИΤΟΡΜΟC ЭTOЛOС 10/02/2012 15:36:37

    Εγώ επιμένω και στηρίζω Σαμαρά. Το "παιχνίδι" τώρα άρχισε και να με συγχωρείτε εγώ βλέπω ότι μόνο ο Σαμαράς μπορεί να "παίξει" σε αυτό το γήπεδο:

    Ο Αντώνης έχει πεισθεί ότι οι ευρωπαίοι (= Γερμανοί) προσχηματικά θέλουν να μας "σώσουν". Στην ουσία παρακαλάνε να "βγούμε" για να τους απαλλάξουμε από το φορτίο να μας διώξουν οι ίδιοι. Πολλοί σχολιάζουν, αλλά ΔΕΝ βλέπουν το μεγάλο γεωπολιτικό παιχνίδι που παίζεται μεταξύ ευρώ και δολλαρίου. Εκεί παίζεται το παιχνίδι , και έχει και άλλα "ημίχρονα" ( Ισπανία, Ιταλία).

    Ο νοών νοήτω...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ΤИΤΟΡΜΟC ЭTOЛOС 10/02/2012 19:22:34

      Πολλοί τα λέγαμε καιρό και δε μας πίστευαν...

  33. nero avatar
    nero 10/02/2012 15:37:07

    ΝΑΤΟΣ ...ΝΑΤΟΣ... Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ .......
    ΔΗΛΑΔΗ Ο ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΑΣ

  34. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 10/02/2012 15:37:12

    αλλενάκι είπε:
    05/02/2012 στις 11:10 pm

    χα χα…

    είναι προφανές ότι εδώ έχουμε το κλασικό δίλημμα του φυλακισμένου…

    να "συνομολογήσουν" οι κρατούμενοι στο δεσμοφύλακα ή να "κρατήσουν το στόμα τους κλειστό"

    "ποιος θα μιλήσει πρώτος και τι θα πει;"

    και προς ποιά πόρτα να κινηθεί ο καθένας ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΛΟ για να διασώσουν τα πολιτικά τους τομάρια -με την καλή έννοια- ...

  35. thes11 avatar
    thes11 10/02/2012 15:37:39

    Συμφωνω ομως τωρα πρεπει να παραμεινουμε στο ευρω και να κανουμε σταση πληρωμων λογω αδυναμιας.....λυπομαστε πολυ καταλαβαινουμε οτι θα προκυψει προβλημα αλλα κανουμε σταση πληρωμων γιατι ειμαστε κυριαρχο κρατος και πρεπει να προστατεψουμε τους πολιτες μας! Ας προσεχατε κυριοι επενδυτες οταν μας δεινατε τα ΟΜΟΛΟΓΑ προσοχη ΟΧΙ ΔΑΝΕΙΑ-ΟΜΟΛΟΓΑ τα οποια ειναι επενδυτικο προιον με ρισκο!!!!!!!!!

    • The Don avatar
      The Don @ thes11 10/02/2012 16:16:50

      Συμφωνώ, αρχικά μένουμε στο ευρω μέχρι να οργανωθεί με ομαλό τρόπο η έξοδος. Η στάση πληρωμών είναι απαραίτητη. Δεν θα ήταν μόνο αν η ΕΚΤ αναλάμβανε πιθανές αδυναμίες πληρωμών απόχώρες-μέλη της ευρωζώνης.

    • Γ.ΣΠΥΡΟΥ avatar
      Γ.ΣΠΥΡΟΥ @ thes11 10/02/2012 21:45:28

      Όλοι οι απατεώνες τα ίδια λένε.
      Πάντως δεν μας δίνανε ομόλογα, εμεις δίναμε ομόλογα. Αλλα, τι αξία έχει αυτό; Λέμε και καμια εξυπνάδα να περνά η ώρα.
      Κυρίαρχο κράτος και απατεώνας ταυτόχρονα! Φοβερός συνδυασμός!

  36. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 10/02/2012 15:40:55

    Καταψηφίζει τον εαυτό του; Θα απαγγείλει και επιτίμιο;

    Μήπως θα αυτομαστιγωθεί δημόσια;

    Προσπαθεί να κρύψει τους σκελετούς του εγκλήματος και το χάλι κάτω από το χαλί;

    Ο θίασος Λαός παίζει το έργο "η αβάσταχτη ελαφρότητα του Λα(ο)ϊκισμού;

  37. H pena tis orghs avatar
    H pena tis orghs 10/02/2012 15:43:20

    Για άλλη μια φορά υποκλίνομαι στο σύστημα ΠΑΣΟΚ και Σια. Από εδώ τα έφεραν από εκεί τα έφεραν να που φτάσαμε σε συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ και την Κυριακή να μοιράζονται την ευθύνη για τα πιο τρομακτικά μέτρα που έχουν παρθεί στο σύγχρονο δυτικό κόσμο επί ποσοστού του ΑΕΠ. Και όχι μόνο αυτό άλλα έχουμε τώρα βουλευτές του ΠΑΣΟΚ να το παίζουν επαναστάτες και αντιμνημονιακοί γνωρίζοντας ότι δεν υπάρχει ο φόβος του 152/151. Να δείτε ότι είναι τόσο μεγάλο το θράσος αυτών των ανθρώπων που ο ΓΑΠ σε ένδειξη δημοκρατικότητας και σοσιαλιστικής ευαισθησίας θα αφήσει τους βουλευτές να ψηφίσουν κατά συνείδηση. Είναι τρέλα!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ H pena tis orghs 10/02/2012 15:47:25

      Όταν, την αποφράδα 10η Νοεμβρίου 2011, κάποιοι λέγαμε "μετά την απομάκρυνσιν εκ του ταμείου, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται", κάποιοι πανηγύριζαν με την... "προσωρινή κυβέρνηση ειδικού σκοπού και εκλογές στις 19/2".

      Τώρα θα έχουμε κυβέρνηση απολιτίκ χαρτογιακάδων εξαθλιωτών ("τύπου Μόντι" όπως έλεγε και ο ΛΑγΟΣ πρόσφατα, και όπως ζητάει και η αφάν γκατέ του ελλαδικού νεοφιλελευθερισμού), με στήριξη... "μεγάλου συνασπισμού". Όπως Γκερμανία, 2005-2009!

    • ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
      ΝΤΑΝΤΟΝ @ H pena tis orghs 10/02/2012 15:54:44

      ¨Για άλλη μια φορά υποκλίνομαι στο σύστημα ΠΑΣΟΚ και Σια. Από εδώ τα έφεραν από εκεί τα έφεραν να που φτάσαμε σε συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ...¨

      Ενδιαφέρουσα άποψη ! Εξάλλου κάποιο ¨αριστεροί¨ τύπου Κον-Μπεντίτ είχαν επικεντρώσει την κριτική τους στον ¨εκφασισμό της Ελλάδας με τα αυγά του φιδιού¨ στο γεγονός ότι είχαμε συγκυβέρνηση , Oh mon dieu! , συμμετείχε και ο ΛΑ.Ο.Σ ... Συνεπώς , σύμφωνα με την λογική τους , ¨εκδημοκρατίστηκε η κυβέρνηση¨... και διατηρείται το ¨Ευρωπαϊκό¨- Όραμα...

  38. theo1611 avatar
    theo1611 10/02/2012 15:50:44

    O Καρατζαφέρης είπε κάτι πολύ απλό: ότι το πακέτο διάσωσης, όπως παρουσιάζεται, δεν περιέχει καμμία ρήτρα ή εγγύηση διάσωσης.

    Οι νυν συμβαλλόμενοι οφείλουν να απαντήσουν επ' αυτού, εάν τους απασχολεί η ύπαρξη σχετικών ρητρών και εγγυήσεων ή όχι και τι κάνουν γιαυτό.

    Και ένα πολιτικό σχόλιο:
    'Οσο περνάει ο καιρός, ο Τσίπρας κερδίζει όλο και περισσότερο στον "αντιμνημονιακό" χώρο.

    Είναι και νέος ο μπαγάσας και έχει τη βιολογική αντοχή να τους πάει 7 συνεχόμενα μερόνυχτα μέχρι να συμφωνήσουν.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ theo1611 10/02/2012 16:06:20

      O ίδιος άνθρωπος απειλούσε με παραίτηση Σαμαρά και Παπανδρέου αν δεν σοβαρευτούν.
      Tώρα ο ίδιος αφού συμφώνησε στα μέτρα λέει ότι δεν μπορεί να τα ψηφίσει για να βγάλει την ουρά του απ'έξω μπας και πάρει πίσω τους ψηφοφόρους που πήγαν δημοσκοπικά στη νεοναζιστική Χρυσή Αυγή. Από την άλλη παραμένει στην κυβέρνηση και στηρίζει Παπαδήμο που τον έθαβε το καλοκαίρι του ΄11.

      Αυτούς επιλέγουμε ως πολίτες.
      Εχουμε ότι μας αξίζει λοιπόν.

      • Δ.Φ. (ανιδεος) avatar
        Δ.Φ. (ανιδεος) @ Ο Ιθαγενής 10/02/2012 16:17:29

        10000000000000+
        Το δουλεμα συνεχιζεται.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Ο Ιθαγενής 10/02/2012 19:25:54

        Και όσο πιο πολλές δηλώσεις του θα διαβάζεις θα βρίσκεις κι άλλα μαργαριτάρια...

  39. Aris. A avatar
    Aris. A 10/02/2012 15:57:38

    Για να καταλάβουμε τι συμβαίνει πρέπει κατά την γνώμη μου να απαντήσουμε στα παρακάτω:

    α)Ειναι γνωστό ότι ο Καρατζαφέρης είναι τηλεκατευθυνόμενος από ΜΜΕ και συμφέροντα που ήταν σφόδρα υπέρ του μνημονίου.
    Καθημερινός σχολιαστής του Μεγκα αγαπημένο παιδί του Αλαφούζου.

    Από μόνος του ανέλαβε αυτήν την πρωτοβουλία ή στους κύκλους που υποστηρίζουν το μνημόνιο άλλαξαν οι ισορροπίες κάποιοι δεν πήραν αυτά που περίμεναν και έβαλαν τον τηλεκατευθυνόμενο να εκβιάσει;;

    β) Οι εκλογές πλέον είναι αναπόφευκτες;;

    γ) Μήπως μας συμφέρει αν και είναι υψηλού ρίσκου απόφαση να πάμε σε εκλογές πριν ψηφιστεί οτιδήποτε για να δούμε και πόσο αντέχουν οι Ευρωπαίοι την αβεβαιότητα και την παράταση της αγωνίας.

    δ) Η θέση του Σαμαρά απέναντι στις εξελίξεις πλέον είναι κρίσιμη και καθοριστική.

  40. Kst avatar
    Kst 10/02/2012 16:05:28

    Καλοδεχούμενος οποιος αντιδρα στην ψηφιση αυτου του μνημονιου. Αυτο που δεν εχουν καταλαβει τα μεγαλα κομματα ειναι οτι εξακολουθουμε να ειμαστε κυριαρχο και ανεξαρτητο κρατος (εκτος αν ξερουν κατι παραπανω και δεν μας το λενε) και δεν πρεπει να ανεχομαστε απειλες και εκβιασμους του στυλ "αποφασιστε σε μια ωρα ή σε μια μερα". Ποιοι ειναι αυτοι που υποδεικνυουν ποτε θα αποφασισει η πολιτικη ηγεσια? Και ηγεσιες εχουμε και Κοινοβουλιο εχουμε και θεσμικες διαδικασιες.

    Επισης, θα επρεπε να λειπουν απο τις ομιλιες των βουλευτων φρασεις οπως: "ειμαστε αναγκασμενοι να ψηφισουμε κατι που δεν πιστευουμε ή δεν ξερουμε τα αποτελεσματα του".. Αν δεν ξερετε εσεις (δουλεια για την οποια πληρωνεστε αδρα), ποιος ξερει; Επισης, αν δεν το πιστευετε μην το ψηφιζετε. Δεν ειναι αναγκη να παιρνετε στον λαιμο σας ολη την χωρα. Ηρθε η ωρα να ορθωσετε αναστημα, να αποδειξετε οτι αξιζετε την ψηφο και τα λεφτα σας και να κανετε αυτο που πρεπει.

    Γιατι οπως σωστα είπε και ο Καρατζαφερης: οι προγονοι μας παλεψαν, "ξεβολευτηκαν" και σκοτωθηκαν λεγοντας "καλυτερα μιας ωρας ελευθερη ζωη" και οχι "καλυτερα 40 χρονια υποδουλωση, ταπεινωση και ξεπουλημα".

  41. Δ.Φ. (ανιδεος) avatar
    Δ.Φ. (ανιδεος) 10/02/2012 16:14:42

    O καραγκιοζωπαιχτης αυτος της πολιτικης ειναι ο πρωτος που μιλησε για ΔΝΤ και οτι εκει θα πρεπει να παει η Ελλαδα αν δεν της δανειζουν οι αγορες.

    O καραγκιοζωπαιχτης αυτος της πολιτικης, οταν συναντουσε τον αλλον εφιαλτη και καταστροναν το σχεδιο του μνημονιου, εβγαινε στις καμερες και ελεγε ο Γιωργος εχει αυτια. Ας μας πει επι τελους ποιες ιδεες εδωσε στον ΓΑΠ και εφτασε
    τη χωρα μεχρι εδω.

    O καραγκιοζωπαιχτης αυτος της πολιτικης στηριζε τον Καραμπερη εναν λαμπρο αυτοδημιουργητο εγκλιματια απο την Θεσσαλονικη.

    Να ειστε λοιπον σιγουροι πως οτι και να λεει ο Καρατζαφερης το συνφερον της πατριδας βρησκεται απεναντι.

    Αυτη τη στιγμη με τον καθε εναν απο μας να προσπαθει να σιγουρεψει τα κεκτημενα κανεις δεν νοιαζεται πραγματικα για την πατριδα.

  42. Aris. A avatar
    Aris. A 10/02/2012 16:20:05

    "οταν σπρώχνεις τον αντίπαλο σου σε νευρικές και απέλπιδες κινήσεις είναι νίκη".
    aris. A

    Ο Σαμαράς για να πάρει αυτοδυναμία πρέπει να εξοντώσει το ΛΑΟΣ δηλαδή να αποσύρουν την υποστηριξή τους από τον Καρατζαφέρη τα ΜΜΕ που τον έφεραν ως εδώ.

    Μετά τις εντυπώσεις που έχασε κατά κράτος από τον Σαμαρά τις τελευταίες μέρες πιθανόν να έκανε την λάθος κίνηση που θα τον ισοπεδώσει.

    Ο Καρατζαφέρης ήταν χρήσιμος όσο ήταν δεκανίκι του μνημονίου τώρα;;

    Αν πάει η χώρα σε εκλογές ο Σαμαράς δεν έχει ψηφίσει τίποτα!!!!

  43. to kaltson avatar
    to kaltson 10/02/2012 16:20:51

    Δε θα μου κάνει εντύπωση την Κυριακή να δω στο Σύνταγμα, τον GAP. Kαι να φωνάζει μαζί με τον Καρατζαφέρη να φύγει η κυβέρνηση του...Σαμαρά!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ to kaltson 10/02/2012 19:28:56

      Μόνο που θα πρέπει να παραιτηθεί από πρωθυπουργός ο Σύμβουλός του που ευτυχώς δεν πήγε κόντρα ο ΑΣ στο να τον βάλει εκεί...

  44. Γιώργος Π avatar
    Γιώργος Π 10/02/2012 16:24:30

    Δ.Φ.
    Όλοι ξέρουμε τον ρόλο του ΛΑΓΟΥ ψευτοπατριώτη.
    Αλλά το συμφέρον της πατρίδας δε συνάδει με αυτό των Γερμανών, των τραπεζών και του euro
    Καλώς η κακώς

  45. alakran avatar
    alakran 10/02/2012 16:28:55

    Παραιτήθηκαν οι Υπουργοί του Λα(γ)ός.

    • to kaltson avatar
      to kaltson @ alakran 10/02/2012 16:31:28

      Εσείς τι περιμένατε?
      Αφήσαν το Σαμαρά, να "κυβερνήσει" και να φαίνεται στο κάδρο. Αυτός δεν ήταν εξαρχής ο στόχος? να του τα φορτώσουν όλα?
      Ε, τώρα, ας τα βγάλει πέρα μονος του.
      Οσο φωνάζαμε ΟΧΙ μαζί τους, δεν μας άκουγε. Τώρα είναι αργά...

  46. Kst avatar
    Kst 10/02/2012 16:29:26

    Ωραιους συμβουλους εχει και ο Σαμαρας.. Αντι να τον προλαβαινουν τα γεγονοτα ας τα προκαθοριζει εκεινος. Μονο και μονο αυτο το φορουμ να διαβαζε και να ακουγε τι λεει ο κοσμος δεν θα προεβαινε σε τραγικα λαθη. Αυτα που "κατοχυρωσε", θα ξανατεθουν σε 2-3 μηνες οταν με το νεο μνημονιο θα ειμαστε δεμενοι χειροποδαρα λογω αγγλικου δικαιου. Επισης, η υποχρεωση να εφαρμοστει απο την επομενη κυβερνηση (οποια κι αν ειναι) αφαιρει το δικαιωμα της χαραξης πολιτικης. Κοινως θα γινουμε επιτροποι των ξενων με το νεο μνημονιο και θα αναγκαζομαστε να εκτελουμε και επισημως εξωθεν εντολες(απειλες, εκβιαστικες διοριες κλπ)

  47. Νταβελιώτης avatar
    Νταβελιώτης 10/02/2012 16:31:32

    Ο Καρατζαφέρης δεν θα υπερψηφίσει.
    Δεδομένο πρώτο.

    Οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ δεν έχουν να χάσουν απολύτως τίποτε αν δεν υπερψηφίσουν.
    Με 8% είναι ήδη οι περισσότεροι καμένοι από χέρι, βουλευτές δεν πρόκειται να ξαναβγούν οπότε καταψηφίζουν άνετα οι περισσότεροι χωρίς περισσότερη ζημία απ' όση έοχυν ήδη υποστεί.
    Δεδομένο δεύτερο.

    Μένει ο Σαμαράς και οι βουλευτές της ΝΔ μόνοι τους να κάνουν τι;
    Να διαπραγματευτού ένα μνημόνιο στο οποίο ανάγκασε την Ελλάδα να καταφύγει ο ΓΑΠ.
    Δεδομένο τρίτο.

    Ο Παπαδήμας έτσι και αλλοιώς δεν έχει να χάσει τίποτε.
    «Με φέρατε, δεν ήρθα» και καθάρισε.
    Δεδομένο τέταρτο

    Ποιός θα είναι ο μεγάλος χαμένος αν ο Σαμαράς, χτές και όχι αύριο, δεν πεί το μεγάλο όχι;
    Δεδομένο πέμπτο, ανακαλύψτε το μόνοι σας.

    Νομίζω πως κάποιοι εκεί στην Συγγρού δεν έκαναν καθόλου καλά την δουλειά τους.

    • Kst avatar
      Kst @ Νταβελιώτης 10/02/2012 16:39:54

      Η τελευταια προταση ειναι η απολυτη αληθεια. Αντι ο Σαμαρας να προλαβαινει και να καθοριζει τις εξελεξεις, τον προλαβαινουν αυτες. Μονο και μονο αυτο το φορουμ να διαβαζε θα καταλαβαινε τι ειναι αυτο που προσδοκα ο κοσμος απο κεινον. Διαφορετικα τον βλεπω να ακολουθει τα ποσοστα του ΠΑΣΟΚ. Για μενα ο κοσμος θα επρεπε να αποφασισει για την νεα συμβαση μεσω της εκλογικης διαδικασιας και οχι κατοπιν εορτης, αφου θα εχει υποθηκευτει η χωρα.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Νταβελιώτης 10/02/2012 17:02:04

      Για το πρώτο δεδομένο έχω μια ένσταση. Μέσα στην ΚΟ του ΠΑΣΟΚ υπάρχουν ουκ ολίγοι που είτε είναι εκ πεποιθήσεως νεοφιλελεύθεροι μνημονιολάγνοι (π.χ. ο κηπουρός Μόσιαλος, ο χαμπουργκεροπώλης της Πάρου και άλλοι "μεταρρυθμιστές"), είτε ακολουθούν "μπετοναρισμένοι" τον Βενιζέλο, και όλοι αυτοί θα ψηφίσουν σούμπιτοι. Μην περιμένεις να ξεπεράσουν τα 50 (και πολλά λέω) τα "όχι" μέσα στην ΚΟ του ΠΑΣΟΚ, παρά μόνο αν ο Τζέφρυ δώσει συγκεκριμένη "υπόγεια" εντολή στους δικούς του για αρνητική ψήφο, που και πάλι δεν είναι βέβαιο ότι όλοι θα ακολουθήσουν.

      Άρα, πάμε σε τουλάχιστον 100 "ναι" από το ΠΑΣΟΚ. Σ' αυτούς μπορείς να προσθέσεις άνετα και τη συντριπτική πλειονότητα της ΚΟ της ΝΔ αφού θα έχει επιβληθεί κομματική πειθαρχία (την οποία μάλιστα η γνωστή σφηκοφωλιά των νεοφιλελεύθερων πεμπτοφαλαγγιτών δεν χρειάζεται καν, με χέρια και με πόδια θα ψήφιζε ούτως ή άλλως). Βάλε και το ντορέικο ασκέρι, και να δεις για πότε μαζεύονται πάνω από 200, ίσως και 220 "ναι". Και φυσικά, με τη "μονομπλόκ" εικόνα της ΝΔ, αυτή είναι και που θα λουστεί τη μεγαλύτερη ευθύνη της ψήφισης της επαίσχυντης συμφωνίας...

  48. ΠΑΝΤΕΛΗΣ avatar
    ΠΑΝΤΕΛΗΣ 10/02/2012 16:33:38

    Καπου διαβασα οτι η κο του πασοκ θα συνεδριασει αυριο 10:00 αντι για σημερα 18:00 και της ΝΔ παραμενει για σημερα 18:00. Οποτε Αντωνη Σαμαρα βγες μιλα ξεκαθαρα στον Λαο και παρε θεση γιατι ο Ντιεγκο Αρμαντο Μαραντονα Καρατζαφερης πμε τις τριπλες παει να στην φερει πισωπλατα και να βγει καβαλα στο αλογο. Μενει να βγει και οΓΑΠ κανα κουφο και νη μινεις ξεκρεμαστος.

  49. καποιος avatar
    καποιος 10/02/2012 16:44:29

    δεν υπαρχει αντεπιθεση, ειναι το κρισιμα τραυματισμενο ζωο που το εχουν στριμωξει στην γωνια. Δεν μας εχουν δωσει κανενα περιθωριο καμια ελπιδα καμια προοπτικη. θα επρεπε να φοβουνται.

  50. Πολίτης avatar
    Πολίτης 10/02/2012 16:44:33

    Κύριοι της Ν.Δ., δεν τρέφω ούτε έτρεφα ποτέ καμμιάν ιδιαίτερη εκτίμηση στον κ. Καρατζαφέρη και στο Κόμμα του. Ωστόσο, του αναγνωρίζω ότι πιάνει τον παλμό της κοινωνίας ή, έστω, της εκλογικής του πελατείας - ίσως γιατί είναι παλιός διαφημιστής ίσως από ένστικτο ίσως απλώς γιατί τείνει ευήκοον ους. Το γεγονός και μόνον ότι τον χαρακτηρίζουν όλοι - κι εσείς, επίσης - λαγό κάτι σημαίνει ως προς τον πολιτικό του ρόλο και ως προς το τι γεγονότα πλησιάζουν...
    Πολύ πιθανό είναι, πάντως, ότι πολύς κόσμος θάθελε να έχει ακούσει από τον κ. Σαμαρά χθες όσα είπε ο κ. Καρατζαφέρης σήμερα. Αν ο κ. Σαμαράς είχε πει χθες όσα είπε σήμερα ο κ. Καρατζαφέρης, όλος ο κόσμος θάχε βγει αμέσως στους δρόμους με το ηθικό αναπτερωμένο!
    Ας μη αναλώνεται, λοιπόν, η μεγάλη παράταξη της Ν.Δ. σε χαρακτηρισμούς του κ. Καρατζαφέρη, αλλά ας δει μήπως εξ αντικειμένου λειτούργησε ως δικός της λαγός σήμερα, ας δει πώς μπορεί να εκμεταλλευθεί καλύτερα το γύρισμα αυτό των πραγμάτων, να ανακτήσει την δυναμική, που απώλεσε τον Νοέμβριο, να απαιτήσει άμεσες Εκλογές.

  51. καποιος avatar
    καποιος 10/02/2012 16:49:03

    μια εθνικα σωστη θεση θα ηταν εκλογες τωρα και ασε τους ευρωπεους να τρεχουν οντως.

  52. μχ avatar
    μχ 10/02/2012 16:49:11

    .... ούτως η άλλως οι κοινοβουλευτικές ομάδες θυμίζουν πλέον στάνη που έχει μπει μέσα ο λύκος οπότε εξέλιπαν τα περιθώρια κωλοτουμπας για όλους. Κυριακή κοντή γιορτή

  53. adidrust avatar
    adidrust 10/02/2012 16:56:36

    καλώς τα και σήμερα τα τρολλ...

  54. theo1611 avatar
    theo1611 10/02/2012 17:00:31

    Άσχετα με τις κυβιστήσεις του, εκστόμισε κάτι πολύ σοβαρό κατά τη γνώμη μου:

    Είμαστε οι επαίτες της Αθήνας που κουνιούμαστε (Wall Street Journal) ή όντως λείπουν ρήτρες και εγγυήσεις από τη συμφωνία για να δικαιολογεί τον τίτλο της ως πακέτο διάσωσης και όχι ως πακέτο εξαθλίωσης και παραχώρησης των μελλοντικών εσόδων και της ελευθερίας λήψης αποφάσεων των επερχόμενων γενεών?

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ theo1611 10/02/2012 17:05:14

      theo

      Τις αλήθειες όλοι τις ξέρουμε το θέμα είναι τι κάνουμε όταν έχουμε την εξουσία.

      Καλά παίρνεται στα σοβαρά ακόμα τον Καρατζαφέρη.

      Αυτός αν πάρει το κατιτίς του αύριο ξαναψηφίζει.

  55. mx avatar
    mx 10/02/2012 17:00:48

    mea culpa

  56. alakran avatar
    alakran 10/02/2012 17:02:59

    μη βιάζεσαι...

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ alakran 10/02/2012 18:05:36

      Παραιτήθηκε και η Ξενογιαννακοπούλου

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ δρόμος 10/02/2012 18:08:30

        Αρχίζω και πείθομαι ότι ο Τζέφρυ θα σηκώσει επίσημα πλέον παντιέρα αντιμνημονιακή. Και στέλνει τις... Πασσιονάριές του να προλειάνουν το έδαφος.

  57. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 10/02/2012 17:07:00

    ΑΙΣΧΟΣ!!!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ αλλενάκι 10/02/2012 17:36:27

      Γιατί "αίσχος", αλλενάκι; Τι το "αισχρό" έγραψα;

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Αυριανιστής 10/02/2012 17:40:46

        για την επαίσχυντη συμφωνία είναι το ΑΙΣΧΟΣ!!!
        (εάν την ψηφίσουν... που εύχομαι έστω τελευταία στιγμή να έρθουν στα συγκαλά τους εκεί πέρα μέσα!!! το αν θα καταποντισθούν δεν με ενδιαφέρει ΑΛΛΑ ΘΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΒΥΣΣΟ!)

  58. Βούρδουλας avatar
    Βούρδουλας 10/02/2012 17:08:12

    Ετσι όπως πήγαινε, έβλεπε πως θα έπαιζε στο 3-4% στις εκλογές. βούλιαζε. Πιθανώς να είναι το τελευταίο του χαρτί, να το παίξει και λίγο παραπάνω πατριώτης, έχει και το ταλέντο να πιάνει το σφυγμό και το κοινό αίσθημα. Ισως ποντάρει πως αυτό θα τον φέρει σε καλύτερα επίπεδα, να πάει στο 6-7%.

    Τι σημασία έχουν βέβαια όλα αυτά τα παιχνιδάκια μπροστά στα όσα ενδεχομένως βιώσουμε..

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Βούρδουλας 10/02/2012 17:17:07

      Με -32% στο μισθό των νέων (των οποίων η ανεργία είναι ήδη στο 50%), και με τριαντάχρονους ανέργους να αυτοκτονούν φρικιαστικά πέφτοντας σε συρμούς του Ηλεκτρικού, το "ενδεχομένως" (βιώσουμε), γιατί το βάζεις; Για να... μεγαλώσει η πρόταση;

      Λες και δεν τα βιώνουμε ήδη; Με τα χαράτσια και τις μειώσεις των μισθών το βιοτικό μας επίπεδο θα έχει ήδη πέσει κατά 70-80%. Όσο, δηλαδή, μας λένε και οι ευρωλιγούρηδες ότι θα πέσει αν πάμε στη δραχμή. Τι διαφορά έχει λοιπόν; Για να διασωθούν ο Λάτσης κι ο Κωστόπουλος;

      • Βούρδουλας avatar
        Βούρδουλας @ Αυριανιστής 10/02/2012 17:32:32

        )))), οκ το παίρνω πίσω το 'ενδεχομένως'. Μια ερώτηση-απορία έχω που με καίει ; Τα φάρμακά μου θα τα βρίσκω ; Για μένα είναι ενδεχομένως (...) ζωτικής σημασίας. Δεν βάζω καν στη συζήτηση πετρέλαιο και άλλα υπεραναγκαία βασικά αγαθά. Τα φάρμακα μου θα τα βρίσκω ; Κανείς δεν μπορεί να μου πει.

        Δεν είμαστε όλοι ευρωλιγούρηδες όπως το εννοείς τουλάχιστον..

        • Kst avatar
          Kst @ Βούρδουλας 10/02/2012 17:37:23

          Τα φαρμακα θα τα βρισκεις αλλα ετσι οπως εχουν διαλυσει το ασφαλιστικο συστημα και το συστημα υγειας ειναι πολυ πιθανο να τα πληρωνεις και ακομη πιο πιθανο να μην σου φτανουν να τα πληρωνεις. Οποτε στο ιδιο αποτελεσμα γυρναμε..

          • Βούρδουλας avatar
            Βούρδουλας @ Kst 10/02/2012 17:44:55

            Πιθανώς να είναι όπως τα λες. Αυτή τη στιγμή πάντως και έστω και έτσι όπως πηγαίνει το πράγμα, ΑΚΟΜΑ μπορώ και τα βρίσκω. Θα μου πεις "και μέχρι πότε;'. Σωστό ερώτημα. Δεν ξέρω μέχρι πότε, ξέρω όμως πως με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, για την ώρα μπορώ και τα βρίσκω. Το θέμα πιθανώς δεν ενδιαφέρει πολλούς, είναι λογικό να πέφτει αλλού το βάρος, αλλά για κάποιους είναι πρώτη προτεραιότητα και μπαίνει πάνω από τα πάντα.

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ Kst 10/02/2012 18:00:28

            23 ευρώ το μήνα θα του βάλει πλαφόν ασφαλιστικής φαρμακευτικής δαπάνης έτσι κι αλλιώς ο ψευτοκομψευόμενος φαφλατάς. Οπότε, και "με" το ευρώ, φάρμακα γιοκ...

          • Βούρδουλας avatar
            Βούρδουλας @ Αυριανιστής 10/02/2012 18:04:30

            Αυριανιστή δεν είναι ακριβώς έτσι, το έχω ακούσει κι' εγώ αλλά δεν πιάνει όλο το φάσμα. Υπάρχουν και χρόνιες παθήσεις που αντιμετωπίζονται διαφορετικά. Μάλλον ξεφύγαμε από το θέμα αλλά ο καθένας πια βγάζει τον πόνο του και αυτό που τον καίει κύρια.

        • Tassos avatar
          Tassos @ Βούρδουλας 10/02/2012 18:00:49

          Κατάλαβες πό το επίπεδο της απάντησης του αποκάτω τι μας περιμένει έτσι και χρεωκοπήσουμε

          • Kst avatar
            Kst @ Tassos 10/02/2012 18:10:23

            Επι της ουσιας χρεοκοπημενοι ειμαστε απο την στιγμη που εξαρτωμαστε απο το αν θα μας δωσουν τα δανεικα ή οχι. Την χρεοκοπια την ζουμε καθε μερα. Ολοι το ξερουμε αυτο. Απο επισημα χειλη δεν το εχουμε ακουσει.

  59. GreekInLux avatar
    GreekInLux 10/02/2012 17:13:09

    Οι επικοινωνιακές κολοτούμπες Καρατζαφέρη περνάνε μόνο σε αδαείς χαζοβιόληδες που κρατάνε μόνιμα το στόμα ανοιχτό μην και λάχει και τους ξεφύγει καμιά διερχόμενη μύγα. Η σημερινή στάση αυτού και του σιναφιού του είναι ανάλογη της χθεσινής, μετά καμερών ακολουθούμενης, επίσκεψης σε Τράπεζα και έρχεται μετά από συνεχόμενη και επί εβδομάδες κατρακύλα στις δημοσκοπήσεις και εγκαθίδρυση στο καταπληκτικό ποσοστό του 5%. Όσοι ψάχνουν για φτηνούς εντυπωσιασμούς επικαλυμμένους με (γελοιωδέστατο τρόπο απαγγελμένους) καβαφικούς στοίχους, νομίζω ότι μπορούν να νοιώθουν ήσυχοι. Έχουν βρει τον πολιτικό χώρο που τους πρέπει.

    • Kst avatar
      Kst @ GreekInLux 10/02/2012 17:34:23

      Καλοδεχουμενος οποιος δεν ψηφισει αυτο το αισχρο και ταπεινωτικο για την χωρα και τους Ελληνες Μνημονιο. Αυτο πρεπει να μας απασχολει. Τωρα το τι κανει ο καθενας προεκλογικα αυτο ειναι αλλο θεμα. Ερχεται η ωρα της κρισης για ολους τους νυν βουλευτες και αρχηγους οποτε ο καθενας θα κρινει τι πρεπει να ψηφισει και τι οχι. Αυτο ειναι ατομικο θεμα, το αλλο ομως συλλογικο.

      • GreekInLux avatar
        GreekInLux @ Kst 10/02/2012 17:51:35

        Είμαι απόλυτα σύμφωνος με αυτό που γράφεις. Απλά δεν δέχομαι τις όψιμες αντιμνημονιακές κορώνες, αρχηγού και κόμματος η ιστορία του οποίου είναι γνωστή σε σχέση με αυτό το θέμα (υπερψήφιση αρχικού μνημονίου, επικαιροποιημένου, αλήστου μνήμης εκφράσεις του υπουργού «τζουτζούκου» σε αγανακτισμένο εργαζόμενο - «αν δεν είχα πει εγώ ναι, εσύ σήμερα δεν θα έπαιρνες το μισθό σου» - καθώς και συνεχόμενες αγωνιώδεις προσπάθειες για επιμήκυνση του βίου της κυβέρνησης του αχαρακτήριστου Παπαδήμου), όταν αντιλαμβάνομαι τι είναι αυτό που παρακινεί τους συγκεκριμένους στην υιοθέτηση τέτοιων στάσεων.

        • Kst avatar
          Kst @ GreekInLux 10/02/2012 18:01:14

          Ναι ειναι πολυ πιθανο ο Καρατζαφερης να το εκανε για να περισωσει οτι μπορει απο τους ψηφοφορους του, αλλα ο κοσμος δεν ξεχναει ευκολα ετσι οπως εχουν γινει τα πραγματα και θα κριθει κι αυτος οπως ολοι τους. Το θεμα ειναι και ο Σαμαρας να κανει αυτο που πρεπει ως υποψηφιος και μελλων πολιτικος ηγετης μιας χωρας και να αντιπροσωπευσει και να προστατευσει τα συμφεροντα του λαου και της χωρας (γιατι η χωρα ειναι ο λαος της) και οχι των δανειστων.

          • GreekInLux avatar
            GreekInLux @ Kst 10/02/2012 18:12:19

            και πάλι συμφωνούμε, και 'γω αυτό περιμένω.

  60. airman avatar
    airman 10/02/2012 17:53:00

    Μήπως είναι σκόπιμο στις επόμενες εκλογές (όποτε και εάν γίνουν) η ψήφος να μην είναι μυστική! Έτσι για να δούμε πόσοι έχουν άντερα και για να μην ισχυρίζεται μετά ο καθένας ότι τον εξέλεξε ο - ανώνυμος - λαός! Η ατομική ευθύνη ίσως πρέπει να βρει την έκφρασή της και στην κάλπη!

  61. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 10/02/2012 18:06:57

    Δεν έχουμε όλοι ιδιωτική ασφάλιση, αγαπητέ. Γι' αυτό μας νοιάζει που, με πλαφόν 23 ευρώ το μήνα, είναι απολύτως το ίδιο είτε με ευρώ είτε με δραχμή. 'Ασε που, με δραχμή, επανενεργοποιείς και τις (σήμερα υπολειτουργούσες ή σχολάζουσες) ελληνικές φαρμακοβιομηχανίες.

  62. Orestios avatar
    Orestios 10/02/2012 18:28:02

    Άδωνις και Βορίδης σε σύγκρουση με Καρατζαφέρη.
    Το ΛΑΟΣ έχει τελειώσει.

  63. EΛΛΗΝΑΣ avatar
    EΛΛΗΝΑΣ 10/02/2012 18:59:43

    Ούτως ή άλλως κόμμα δεν υπήρξε ποτέ το ΛΑ.Ο.Σ. Ένα μόρφωμα ήταν η χρηματοδότηση του οποίου ουδείς ξέρει από που προερχόταν. Δεκανίκι του ΠΑΣΟΚ εσχάτως πίστευε στην αναγκαιότητα του Μνημονίου και στηριζόταν πάντοτε στις ακροβατικές κωλοτούμπες του αρχηγού του. Ήρθε η ώρα να πάρει την άγουσα πρός τα αποδυτήρια (της ιστορίας και της συλλογικής λήθης).

  64. kakofonix avatar
    kakofonix 10/02/2012 19:00:34

    Έντονος προβληματισμός ότι πίσω από την ηχηρή παραίτηση της Μαριλίζας κρύβεται ο GAP.

    Προσπαθεί να ροκανίσει τον Παπαδήμο για να εκθέσει τον Βενιζέλο και να μπει σφήνα στη διαδοχή με πρόσωπο κοινής αποδοχής (Λούκα;)

    Στόχος να γλιτώσει τις εξεταστικές.

  65. TopGunZ avatar
    TopGunZ 10/02/2012 19:06:00

    Τελικά μας άξιζε εδώ που ήρθαμε. Πετάει ένα πυροτέχνημα ο Καρατζαφέρης και ξεχνάμε ότι ψήφισε το μνημόνιο. Φαντάζομαι στις επόμενες εκλογές ο ΓΑΠ δε θα χρειαστεί να αλλάξει σλόγκαν, πάλι "λεφτά υπάρχουν" θα πει και θα πάρει κανά 40%. Όσοι επιμένετε να θαυμάζετε τη στάση Καρατζαφέρη, απλά θυμηθείτε πως για όσους οικογενειάρχες αυτοκτόνησαν και όσα παιδάκια λιποθύμησαν από την πείνα αυτός, ο ΓΑΠ και η Ντόρα ευθύνονται. Κάντε το τατουάζ, χαράξτε το στο μέτωπο, κάτι.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ TopGunZ 10/02/2012 19:33:52

      Έγραψες!!!

      ΥΓ: Εξαιρώ το σχόλιο "μας άξιζε εδώ που ήρθαμε" λόγω του ότι μόνο 30% του εκλογικού σώματος ψήφισε το "λεφτά υπάρχουν". Η αποχή των νεοδημοκρατών μας έφαγε που έδωσε στο γαπ 170 βουλευτές και κρατήθηκε μέχρι τώρα με τόσες αποχωρήσεις...

  66. jctergal avatar
    jctergal 10/02/2012 22:40:26

    Τον Καρατζαφύρερ τον αντιπαθώ για πολλούς λόγους. Γιατί άλλα λέει κ άλλες προθέσεις έχει.

    Γιατί έχει μπουμπούκους κ μπουμπούκια.

    Όμως η αλήθεια, με την κίνηση αυτή άδειασε τον Σαμαρά. 2η φορά που την πατάει ο Αντώνης, την πρώτη που ο ΓΑΠ τον έβαλε στο κόλπο κ εκτόνωσε κ την λαϊκή οργή (κανονικά με αυτά που έχει κάνει θα έπρεπε να συζητάμε πόσα χρόνια θα έπρεπε να κάνουν αυτός κ ο Παπακωνσταντίνου).

    Χωρίς αυτά τα 2, ο Σαμαράς είχε στο τσεπάκι την αυτοδυναμία, τώρα ... θα δούμε.

    Ο Καρατζαφέρης είναι ένας πολύ πονηρός πολιτικός κ δεν πρέπει να υποτιμάται.

    • factorx avatar
      factorx @ jctergal 10/02/2012 22:48:06

      Καλά είναι δυνατόν να υπάρχουν άνθρωποι που δεν βλέπουν το τέλος του Καρατζαφέρη; Αν του φύγει ο Βορίδης και ο Αδωνις τι θα κάνει; Σε γραφεία του ΛΑΟΣ την άκουσες αυτην την ανάλυση;

  67. jctergal avatar
    jctergal 11/02/2012 13:49:37

    Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει το ΛΑΟΣ κ ο αρχηγός του.

    Με αφορά περισσότερο ο Σαμαράς που μάλλον θα κυβερνήσει τη χώρα. Επειδή έχω εμπιστοσύνη στον πατριωτισμό του, θα προτιμούσα να το έκανε με μια ισχυρή αυτοδυναμία κ όχι να κρέμεται από τις ορέξεις του κάθε δοσίλογου, εντός ή εκτός του κόμματός του.

    Το θέμα είναι, ότι με αυτά που έχουν γίνει ο Παπατζής κ η παρέα του θα έπρεπε να πήγαιναν φυλακή κ το ΠΑΣΟΚ (τουλάχιστον στην τωρινή μορφή) να εκμηδενιζόταν από τον πολιτικό χάρτη. Επίσης ο Σαμαράς θα έπρεπε να έχει την αυτοδυναμία στο τσεπάκι.

    Επίσης με ανησυχεί το θέμα του Αγγλικού δικαίου. Σε περίπτωση που η χώρα πάει δραχμή με αγγλικό δίκαιο, η χώρα έχει πραγματικά τελειώσει.

    Όλα αυτά δεν έγιναν, αντίθετα βάλανε τον Σαμαρά στο κάδρο κ ο Καρατζαφέρης φαίνεται ο πρώτος που κάνει τρίπλες.

    Δεν είναι εύκολη ιστορία αυτό, έχεις να εξισορροπήσεις εκβιασμούς από Γερμανούς κ λοιπούς "εταίρους", τους ντόπιους βαρώνους των ΜΜΕ, τους εσωτερικούς δελφίνους κ.ο.κ.

    Αλλά από τον Σαμαρά οφείλουμε να έχουμε υψηλές απαιτήσεις.

  68. lamogio ΕΛΛΗΝΑΣ avatar
    lamogio ΕΛΛΗΝΑΣ 12/02/2012 11:18:30

    ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΟΤΙ ΤΑ ΜΜΕ -ΠΟΛΙΤΙΚΟ -ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ,ΔΗΑΛΑΔΗ ΟΙ ΕΛΙΤ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ -ΤΟ ΝΕΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ Η ΜΗ ΤΟΥ 13-14 ΜΙΣΘΟΥ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΝΕ 15 ΜΕΡΕΣ ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ (ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΛΑΘΟΣ?)ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΥΖΗΤΟΥΣΑΝ 10 ΩΡΕΣ.
    ΠΟΥ ΚΟΛΑΕΙ ΤΟ PSI??
    TI ΑΛΛΟ ΖΗΤΑΝΕ ΟΙ ΣΩΤΗΡΕΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.
    ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΒΛΕΠΑΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΩΦΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΑΝΤΑ <> ΤΟ ΛΑΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΚΟΜΑ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΑΚΟΜΑ.

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ <>
    ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

    ΑΕΕΕΕΕΡΑ!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.