16/11/2011 19:23
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εκτός Κ.Ο. ο Π. Καμμένος, τον κρατάει στη ΝΔ ο Σαμαράς

Ο Αντώνης Σαμαράς έθεσε, όπως ήταν υποχρεωμένος, εκτός κοινοβουλευτικής ομάδας τον Πάνο Καμμένο, τον κρατάει όμως στη ΝΔ. Έτσι ο μαχητικός βουλευτής παραμένει μέλος της ΝΔ.

Επισημαίνεται ότι προχθές ο πρόεδρος της ΝΔ διέγραψε τον κ. Σ. Χατζηγάκη και από την κοινοβουλευτική ομάδα και από το κόμμα.

Από χθες διάφοροι απαιτούσαν την διαγραφή του Καμμένου και από το κόμμα. Ορθά πράττοντας όμως ο Σαμαράς άκουσε την φωνή της βάσης και ο Καμένος παραμένει στο κόμμα.

O κ. Καμμένος αρνήθηκε την ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση Παπαδήμου παρότι η ηγεσία της ΝΔ είχε θέσει ζήτημα κομματικής πειθαρχίας και ο Αντώνης Σαμαράς είχε ζητήσει από τους βουλευτές του να υπερψηφίσουν την κυβέρνηση.

Από το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

"Εκτός της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας τίθεται ο Βουλευτής και μέλος του κόμματος κ. Πάνος Καμμένος"

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Fanis avatar
    Fanis 16/11/2011 19:27:40

    Εφυγε μονος του? Η τον "εφυγε"?

    Οπως και ναχει θεωρω οτι ειναι απωλεια για την Ν.Δ.
    Η ομιλια του εκανε αισθηση. Σε πολυ κοσμο και οχι μονο Νεοδημοκρατες.

    • Chris Theocharis avatar
      Chris Theocharis @ Fanis 16/11/2011 19:38:42

      όταν ο προπονητής βάζει στον πάγκο κάποιον παίκτη, αυτό συμβαίνει για διάφορους λόγους...τις περισσότερες φορές όχι γιατί είναι άσχετος...

      • ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΟΥ avatar
        ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΟΥ @ Chris Theocharis 17/11/2011 10:42:39

        ...KΑΛΑ ΜΗ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΑΔΙΚΑ. ΤΟΝ ΕΒΑΛΕ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ, ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΗΘΕΛΕ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΙΩΣ. ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙ (ΑΦΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙ). Οκ.ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΓΑΠΗΤΟΣ ΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ. ΕΙΝΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ....ΑΛΟΘΙ ΠΛΕΟΝ ΤΗΣ Ν.Δ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΣΤΗ ΧΟΥΝΤΑ ΤΗΣ 11.11.2011.
        ΑΠΟ ΤΙΣ 3-4 ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΦΩΝΕΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ.

    • Dal avatar
      Dal @ Fanis 16/11/2011 20:38:36

      Πολύ σωστό.

  2. mixalios avatar
    mixalios 16/11/2011 19:32:58

    Λάθος απόφαση η διαγραφή.

    • stanley@gr avatar
      stanley@gr @ mixalios 16/11/2011 20:31:42

      κανεις λαθος. τα κομματα οπως τουλαχιστον ειναι δομημενα στην Ελλαδα λειτουργουν με κανονες πειθαρχιας.
      και δεν εννοω οτι οι βουλευτες ειναι προβατα.
      τιμω τον Πανο τον Καμενο για την αποφαση του αλλα η διαγραφη ηταν επιβεβλημενη.
      παντως σε καθε περιπτωση ο Καμενος απεδειξε στον Λιντζερη, στην Καιλη, την Panaritis και σε ολους τους ανεκδιηγητους της αλλης μεριας οτι καποιος μπορει να εμενει στις θεσεις του no matter what!
      θα μου το θυμηθητε: μονο καλο θα κανει στη ΝΔ!!

      • one avatar
        one @ stanley@gr 16/11/2011 20:58:31

        Γιατί χούντα έχουμε?

        • stanley@gr avatar
          stanley@gr @ one 16/11/2011 22:17:57

          οχι! ευρωχουντα... (λεμε και κανα... ανεκδοτο...)

        • ο Μήτσος avatar
          ο Μήτσος @ one 16/11/2011 22:18:16

          Έτσι φαίνεται... Πρόκειται για τη γνωστή ιστορία με το μαντρί, τα πρόβατα και το λύκο. Τελείως απάραδεκτη και αντιδημοκρατική νοοτροπία που τη μοιράζονται και τα 2 μεγάλα κόμματα: "Διαφωνείς; Διαγράφεσαι!"

      • Ζήτω ο Καμένος avatar
        Ζήτω ο Καμένος @ stanley@gr 16/11/2011 23:07:17

        Π. Καμμένος : "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ ....τον Αρχηγό και τους συναδέλφους μου στη Nέα Δημοκρατία για την αγάπη, την κατανόηση και την συντροφικότητά τους"

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ stanley@gr 17/11/2011 10:32:18

        Koμματική πειθαρχία σε μία κυβέρνηση Παπαδήμου; Το δεξί χέρι του Σημίτη;Με ποιά λογική;
        Άσε που με 255 βουλευτές υπέρ του Παπαδήμου δε νομίζω ότι θα ήταν πρόβλημα ακομα κι αν 10 βουλευτές της ΝΔ τον καταψήφιζαν. Αυτή η επίδειξη πυγμής προς τους βουλευτές της ΝΔ ώστε να στηρίζουν μία ΠΑΣΟΚική κυβέρνηση είναι απαράδεκτη.Έτσι θα πορευτούμε από δω και πέρα; Ότι φέρνει ο Παπαδήμιος θα επιβάλλει κομματική πειθαρχία;

    • Φουντούκος avatar
      Φουντούκος @ mixalios 16/11/2011 23:23:09

      Π. Καμμένος : “ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ ….τον Αρχηγό και τους συναδέλφους μου στη Nέα Δημοκρατία για την αγάπη, την κατανόηση και την συντροφικότητά τους”

    • Κεδρινός avatar
      Κεδρινός @ mixalios 16/11/2011 23:35:46

      Π. Καμμένος : “ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ ….τον Αρχηγό και τους συναδέλφους μου στη Nέα Δημοκρατία για την αγάπη, την κατανόηση και την συντροφικότητά τους”

      • stanley@gr avatar
        stanley@gr @ Κεδρινός 17/11/2011 02:45:02

        @Ζητω ο Καμενος, Φουντουκος, Κεδρινος,
        ΟΚ το εμπεδωσαμε!!!

  3. akisenv avatar
    akisenv 16/11/2011 19:33:22

    Δυστυχως το ΟΧΙ του Καμμενου δεν θα μπορεσει να διασωσει τα δεκαδες, ελαφρα την καρδια, ναι απο την πλευρα της Ν.Δ.

    • stanley@gr avatar
      stanley@gr @ akisenv 16/11/2011 20:38:30

      να αρχισουμε να διαβαζουμε λιγο αναποδα το ΟΧΙ του Καμενου, και την διαγραφη του!
      παμε στοιχημα οτι ειναι προς οφελος μεγαλο της ΝΔ?
      για σκεφτειτε λιγο....

  4. Διογένης avatar
    Διογένης 16/11/2011 19:33:23

    Ίσως τελικά, εδώ που φτάσανε τα πράγματα, να είναι χρυσή ισορροπία η απόφαση. Αποφεύγει το βαρύ πολιτικό κόστος που θα είχε αν τον έδιωχνε από τη ΝΔ, ενώ δείχνει και ότι δεν μπορεί να κάνει ό,τι θέλει ο καθένας.

    Ισορροπία, που βέβαια δεν θα ήταν απαραίτητη, εάν ο Αντώνης είχε κάνει από την αρχή το σωστό.

    • Y. avatar
      Y. @ Διογένης 16/11/2011 19:59:03

      Το πρώτο σωστό, στο 2ο, η ιστορία θα το δείξει

  5. johndoctor avatar
    johndoctor 16/11/2011 19:33:56

    Δεν ξέρω αν ήταν και τόσο σωστή απόφαση διότι ο Καμμένος ειανι απο τις λίγες πατριωτικές σωστές φωνές στην ΝΔ και εφόσον ο Σαμαράς δεν έβαλε θέμα κομματικής πειθαρχίας δεν έπρεπε επ'ουδενι να τον διαγράψει

  6. ΜΠΑΜΠΗΣ avatar
    ΜΠΑΜΠΗΣ 16/11/2011 19:34:02

    Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΕΞΕΦΡΑΣΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΔΕΞΙΟ.

    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΧΑΣΕ ΠΑΝΤΩΣ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΡΙΞΕ ΣΤΑ ΜΑΛΑΚΑ ΤΟ ΚΑΜΜΕΝΟ.

    ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΧΑΧΟΛΟΙ Σ΄ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΛΑ ΜΟΝΟ ΟΙ ΚΟΤΖΑΜΠΑΣΗΔΕΣ.

    • Theo avatar
      Theo @ ΜΠΑΜΠΗΣ 16/11/2011 22:19:16

      οι κοτσαμπασηδες δεν θα περασουν...

    • ο Μήτσος avatar
      ο Μήτσος @ ΜΠΑΜΠΗΣ 16/11/2011 22:36:11

      Δεν εξέφρασε μόνο τον Έλληνα δεξιό! Εξέφρασε και τον Έλληνα κεντρώο και τον αριστερό. Βασικά εξέφρασε τον Έλληνα! Και ανέβηκε στα μάτια όλων που είχαν συνηθίσει να βλέπουν ανθρώπους σαν τον Οικονόμου, τον Βούρο, Μιλένα κλπ. Μπράβο του.

  7. ΜΑΝΙΑ avatar
    ΜΑΝΙΑ 16/11/2011 19:34:55

    ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ "ΘΕΑΤΡΙΚΟΣ" ΓΙΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ ΜΟΥ (ΚΑΘΑΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΨΗ...) ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΝΔ.
    ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ "ΚΙΝΗΜΑ" ΔΙΑΦΩΝΙΩΝ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΑΛΛΑ... ΕΛΠΙΖΩ ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΑ ΞΑΝΑΕΝΤΑΧΘΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟ ΤΗΣ ΝΔ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ... ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ...

  8. kpm avatar
    kpm 16/11/2011 19:37:05

    Ο Καμένος και ο κάθε Καμένος που επιλέγει "έξυπνα" να καταθέσει τώρα το βαρύ νόμισμα του αυτονόητου πολιτικού λόγου σε μια προθεσμιακή κατάθεση ετών από την οποία θα εισπράξει υψηλότατο τόκο, δεν μπορεί να συγκριθεί με όλους εκείνους οι οποίοι έρχονται σε αντιπαράθεση με τη στενή πραγματικότητα, στην οποία δεν έχουν την ικανότητα, το τσαγανό και το όραμα να χωρέσουν άθικτοι.

    • Maria-Maria avatar
      Maria-Maria @ kpm 16/11/2011 20:15:53

      !!!!!!! το πιο ευστοχο σχολιο που διαβασα !!!!!

    • 13 avatar
      13 @ kpm 16/11/2011 20:46:52

      +1000 φίλε.Κακά τα ψέμματα και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε...

      • Theo avatar
        Theo @ 13 16/11/2011 22:21:49

        το θεμα ειναι αν τους τοκους τους παρει σε ευρω η δραχμες.
        εχει διαφορα!

    • ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΟΥ avatar
      ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΟΥ @ kpm 17/11/2011 10:54:09

      ..ΚΙ ΕΤΣΙ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ, ΑΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΝ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ, ΚΑΙ ΑΣ ....ΕΠΕΝΔΥΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΙ ΣΕ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΗ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΤΟΚΩΝ....
      ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΕΥΦΥΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ?? ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΡΚΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΔΙΑΤΑΓΕΣ??
      ΟΚ. ΚΙ ΕΤΣΙ ΑΚΟΜΑ, ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟΣ Ο ΕΥΦΥΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΚΙΝΟΥΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΕΝΟΥ.

  9. Enzo avatar
    Enzo 16/11/2011 19:37:17

    Δεν υπαρχουν πλεον κομματα στην Ελλαδα.
    Δεν υπαρχει πλεον Δεξια , Κεντρο ή Αριστερα.
    Παρτε το χαμπαρι ολοι σας.

    Θα χωριστουμε στους Μνημονιακους κατοχικους και στους
    Αντιμνημονιακους Ελευθερους Πατριωτες.

    Διαλεχτε Θεση.

    Ο Αγωνας τωρα αρχιζει.

    • factorx avatar
      factorx @ Enzo 16/11/2011 19:59:31

      Τι έγινε, άρχισες να βλέπεις την πραγματικότητα και να συμφωνείς μαζί μας. Πολύ χαίρομαι !!!

      • Dal avatar
        Dal @ factorx 16/11/2011 20:47:17

        Εnzo,
        Έτσι είναι πράγματι. Είναι καιρός να το καταλάβουμε όλοι.
        Μνημόνιο σημαίνει χρεοκοπία, ξεπούλημα και στο βάθος δραχμή. Τα τρία εξ αυτών είναι ήδη δρομολογημένα. Ο στόχος είναι να αποφύγουμε το ξεπούλημα της χώρας. Γι' αυτό πρέπει να ενωθούμε όλοι. Αυτό φωνάζει συνέχεια ο Καμμένος στη Βουλή.

      • Mara avatar
        Mara @ factorx 16/11/2011 21:23:51

        Αμάν... βρέ Φάκτορα, ώρες-ώρες... γίνεσαι ολίγον... σπασίκλας !!!!!

        • factorx avatar
          factorx @ Mara 16/11/2011 22:21:49

          Κι εγώ σε εκτιμώ

        • Χαλκιδέος avatar
          Χαλκιδέος @ Mara 17/11/2011 09:14:29

          Μια χαρά ...σπασίκλας είναι! Χεχε!

    • Παναγιώτης avatar
      Παναγιώτης @ Enzo 16/11/2011 20:53:59

      Η πιό ρεαλιστική άποψη. Αυτή που ήθελα να εκφράσω την διαβάζω εδώ. Αν βγάλουμε τα κομματικά γυαλιά, αυτή την γνώμη θα έχουμε.

    • Mara avatar
      Mara @ Enzo 16/11/2011 21:17:35

      Enzo

      ++++++1000

    • Jean avatar
      Jean @ Enzo 16/11/2011 21:50:48

      Δηλαδή εμείς τώρα είμαστε κομμουνιστές κι αυτοί ευρωπαϊστές όπως λέει ο αρχικωλοτούμπας; Κάποτε δεν πρέπει να τιμωρείτε και η χυδαιολογία; Ο αγώνας ενάντια στο μνημόνιο θα πρέπει να περιλαμβάνει και τον αγώνα απέναντι στους τσαρλατάνους στυλ Καρατζαφέρη, Γεωργιάδη, γΑΠ, Καστανίδη (συμφωνία με αστερίσκους!!!!!) που βιάζουν την λογική μας και μας θεωρούν Παπούα.

  10. Χρῆστος Ἠλίας Μηλίγγος avatar
    Χρῆστος Ἠλίας Μηλίγγος 16/11/2011 19:37:23

    Ντροπὴ τους! Λεβέντης-παλληκάρι ὁ Καμμένος δὲν τοὺς ἀξίζει ...

  11. NONOS avatar
    NONOS 16/11/2011 19:40:50

    ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΠΛΗΓΩΣΕ ΤΟΝ ΑΓΝΟ ΝΔμοκρατη,ολα τ'αλλα περι ισορροπιών ειναι λογια του αερα ,στη βορειο ελλαδα θα μας ψαχνει αλλα δε θα μας βρισκει..............επαιξε κι εχασε

  12. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 16/11/2011 19:41:53

    Ευτυχώς αποφεύχθηκαν άλλες αποφάσεις.Μέτρησε ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΑ η ασφυκτική πίεση του κόσμου.Προ εκλογών θα τον επαναφέρει και θα σαρώσει σε σταυρούς στη εκλογική περιφέρειά του.Έχω προαίσθημα πως έτσι θα γίνει.Ευφυής πολιτικός ελιγμός,έστω και τη τελευταία στιγμή,κατά τη προσωπική μου γνώμη.

    • Komis Montechristo avatar
      Komis Montechristo @ Komis Montechristo 16/11/2011 20:51:08

      Και κάτι ακόμη.Οι επόμενες ημέρες είναι πολύ δύσκολες.Το σκηνικό είναι θολό και θεωρείται εξαιρετικά παρακινδυνευμένο να προβλέψει κανείς οτιδήποτε.Διανύουμε στιγμές πολύ κρίσιμες.Ελπίζω να υπάρχει ψυχική ενότητα διότι έρχονται σημαντικές εξελίξεις.Πάντως,οι σχολιαστές του Antinews είναι εδώ να εκφράζουν υγιείς προβληματισμούς,να επικροτούν τα σωστά αλλά και ν'ασκούν γόνιμη κριτική.

      • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
        ΑΓΡΟΤΗΣ @ Komis Montechristo 16/11/2011 21:07:01

        Γιατί η διαγραφή....μου φαίνεται ολίγον γιαλατζί;

        • Mara avatar
          Mara @ ΑΓΡΟΤΗΣ 16/11/2011 21:42:35

          Αγρότη,

          Γιατί είναι!! χαχα

          • Theo avatar
            Theo @ Mara 17/11/2011 02:50:10

            αφου κανεις δεν ηθελε να κανει αυτο που εκανε:
            ο Καμενος να κανει πισω, ο Σαμαρας να τον διαγραψει, και ο Καμενος να φυγει.
            γι' αυτο στο τελος θα ειναι παλι ολοι μαζι!

  13. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 16/11/2011 19:42:07

    Για να χαλαρώνουν ορισμένοι: Ο Καμμένος θα γυρίσει στην ΚΟ λίγο πριν από τις εκλογές και θα βγεί και πρώτος στην Β Αθηνών - κλαίνε ήδη Σπηλιωτόπουλος, Κούλης κλπ - και το ξαναλέω: να σκεφτόμαστε πολιτικά όχι συναισθηματικά

    • ΜΠ avatar
      ΜΠ @ Αυτόνομος 16/11/2011 19:50:27

      Ακριβώς.

    • Lewnidas avatar
      Lewnidas @ Αυτόνομος 16/11/2011 20:05:55

      +100%|και οι 2 τα επαιξαν σωστα τα χαρτια τους. μονοι χαμενοι ο ρουλη και ο κουλης

      • android.K avatar
        android.K @ Lewnidas 17/11/2011 02:53:32

        οι ρουλης, κουλης, και μπουλης θα φανε τη σκονη του Καμενου στη Β'. δεν θα μπορουνε να αναπνευσουνε!!

        • Χαλκιδέος avatar
          Χαλκιδέος @ android.K 17/11/2011 09:35:14

          Και μιλάμε για την πιο δύσκολη εκλογική περιφέρεια αν δεν απατώμαι...

  14. Μυκηναίος avatar
    Μυκηναίος 16/11/2011 19:42:18

    άλλο ένα σφάλμα του Αν Σου από την Πυ Λο.
    ο Πάνος είναι ΑΞΙΟΣ - ΑΞΙΟΣ - ΑΞΙΟΣ

    • stanley@gr avatar
      stanley@gr @ Μυκηναίος 16/11/2011 20:36:26

      αν ηξερες μονο να διαβαζεις τον Αν Σου απο την Πυ Λο δεν θα ταλεγες αυτα!!

      • 13 avatar
        13 @ stanley@gr 16/11/2011 21:05:17

        Ετσι....!!

      • Μυκηναίος avatar
        Μυκηναίος @ stanley@gr 17/11/2011 08:15:54

        Έχεις δίκιο. Γενικώς, ξέρω να διαβάζω κι άλλα πράγματα εκτός από τον Αν Σου απο την Πυ Λο. Γι' αυτό άλλωστε γράφω αυτά που γράφω.
        Για παράδειγμα ξέρω να διαβάζω ιστορία, ξέρω να διαβάζω την α' δανειακή σύμβαση (με το μνημόνιο που περιλαμβάνεται σε αυτήν), τη συνθήκη EFSF και φυσικά το κείμενο συμπερασμάτων της συνόδου Ε.Ε. της 26-Οκτ-2011. .
        Είναι όλα αυτά τα κείμενα στα οποία θεμελιώνεται η παράδοση εθνικής κυριαρχίας, η εφαρμογή του αγγλικού δικαίου και η ενεχυρίαση του Ελληνικού κράτους και όλα τα άλλα θέματα για τα οποία μιλά ο Πάνος Καμμένος (περί ου ο λόγος).

  15. ant95388 avatar
    ant95388 16/11/2011 19:43:52

    Συγχαρητήρια στον Πρόεδρο που δεν έβαλε τον Καμμένο στο ίδιο ειδικό βάρος με τους Χατζηγάκη ,Τραγάκη (βιάστηκε να προλάβει τον Πρόεδρό μας)και κάποιους άλλους,ο λαός προτρέπει τον Καμμένο να συνεχίσει τον αγώνα του καθαρά και τίμια το αντίθετο θα είναι ατιμία και προς το λαό και προς τη Ν.Δ

  16. αναγνωστης avatar
    αναγνωστης 16/11/2011 19:44:12

    Φάκτορα, άστους να λένε. Πάλι το antinews είπε την σωστή ... γραμμή
    http://www.antinews.gr/2011/11/16/133815/

  17. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 16/11/2011 19:45:44

    Άκουσα τον κ. Καμμένο στην πρωινή εκπομπή του Αντέννα. Μαχητικός ο λόγος του αναντίρρητα. Αλλά συνομωσιολογικός. Γενικόλογος κατάλληλος για να χαϊδεύει αυτιά. Παλαιοκομματικός. Εν τοις πολλοίς καταγγελτικός αλλά αναπόδεικτος καο φοβικός. Κοινώς ασυνάρτητος. Δεν άκουσα πουθενά να λέει την αντιπρότασή του. Ένδειξη του αυτοεγκλωβισμού του στο επικοινωνιακό του τερτίπι. Μεγάλη χάρη του κάνει ο Σαμαράς που τον κρατάει μέλος του κόμματος. Αυτό θα τον βοηθήσει, εάν το θέλει και μπορεί, νηφάλια πλέον να εγκύψει και να επανεξετάσει τη στάση του. Διότι οι βολές του στρέφονταν τώρα εναντίον του κόμματός του, των Νεοδημοκρατών συναδέλφων του βουλευτών και της από το Λαό της Παράταξης εκλεγμένης Ηγεσίας του.

    • Μυκηναίος avatar
      Μυκηναίος @ Εύμηλος 16/11/2011 19:58:15

      Συνομωσιολογικός;

      “…αν ζητούσε ο Ξέρξης “Μειωμένη Εθνική Κυριαρχία” αντί “Γη και Ύδωρ” από τον Λεωνίδα, θα έκανε ο Λεωνίδας κυβέρνηση Εθνικής Σωτηρίας με τον Δημάρατο και Πρωθυπουργό τον τεχνοκράτη Μαρδόνιο;…”

      • Fanis avatar
        Fanis @ Μυκηναίος 16/11/2011 20:07:47

        Απαντηση ζητησα. Εσυ με μπερδεψες πιο πολυ..
        Ξερξη? ναι τον ξερω. Λεωνιδα? Ασφαλως.
        Τους αλλους δεν τους ξερω. Προγονοι του Γερμανου επιτροπου ειναι? Η του Ολλανδου της .."τροικα"?

    • Lampros avatar
      Lampros @ Εύμηλος 17/11/2011 09:04:33

      Το συνομωσιολογικός δεν το δέχομαι. Ειναι ενα νέο φρουτο που σου κολλανε αν δεν μπορουν να σε αντικρουσουν με επιχειρήματα. Αν μπορουσαν θα εβγαιναν με στοιχεία και σημερα θα γελάγαμε όλοι αν ελεγε μαλ*&ες ο καμμενος. Αντι αυτού όμως, πετάνε ένα "συνομωσιολογικός" και καθαρισαν.

  18. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 16/11/2011 19:47:56

    Αναπόφευκτη απόφαση, σωστή σε κάθε περίπτωση. Ο ΑΣ αφήνει πετυχημένα πίσω του ακόμα έναν κλυδωνισμό και συνεχίζει τον ακάθεκτος τον Γολγοθά μέχρι τις 19 Φεβρουαρίου. Σε αυτήν την γεμάτη ενέδρες πορεία απαιτείται απόλυτη εγρήγορση και ενάργεια, έμπνευση και πρωτοβουλίες. Συνεχίζουμε μαζί του…

    • Fanis avatar
      Fanis @ Τιγράνης 16/11/2011 19:58:55

      Τι σε κανει να πιστευεις οτι την 19/2 θα γινει κατι?
      Εγω ακουσα τον καινουργιο σωτηρα μας κ.Παπαδημο να λεει οτι θα παραμεινει στην εξουσια οσο καιρο θα τον θελει η βουλη των Ελληνων.
      Δεν ακουσα για 19/2 και τετοια..
      Ουτε καν διευκρινησε αν θα παραμεινει ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ τον ψηφισει ΜΟΝΟΝ το πασοκ ,153 βουλευτες ..

      • Τιγράνης avatar
        Τιγράνης @ Fanis 16/11/2011 20:20:08

        Το ότι θα γίνει κάτι είναι βέβαιον. Τώρα το τι θα είναι αυτό, οψόμεθα... Η υπό λαϊκή ανοχή κυβέρνηση είναι μεταβατική με προκαθορισμένο ορίζοντα δράσης. Τώρα αν ο οποιοσδήποτε θελήσει να κουρνιάσει έτι περαιτέρω στη ζεστή καρέκλα της μη δημοκρατικά εκλεγμένης εξουσίας, δικαίωμά του. Τη Ρόδο τη βλέπουμε, τα άλλα έπονται με δριμύτητα.

        • Fanis avatar
          Fanis @ Τιγράνης 16/11/2011 20:31:39

          Το ότι θα γίνει κάτι είναι βέβαιον
          ==
          Ναι. Η .."τροικα" θα διαμηνυσει ,δηλαδη τα εδω ΜΜΕξαπατησης πιο απλα,οτι η .."αλλη δοση" δεν θα δοθει αν στηθουν καλπες.
          Ειναι και αυτο μια εκδοχη. Τοτε θα δουμε την ..δριμυτητα.

          Μακαρι να βγω ψευτης αλλα δεν πιστευω οτι η νεα "κυβερνηση" θα φυγει τοσο ευκολα και τοσο γρηγορα..
          Και η πλακα ειναι οτι ΟΥΤΕ ΠΡΟΤΑΣΗ δυσπιστιας μπορει να .."δουλεψει"..

          Αφου εχει πλειοψηφια δεδομενη. Ουτε και ειδα πουθενα καμμια .."υποσημειωση" οτι οταν κατατεθει προταση δυσπιστιας απο την Ν.Δ πρεπει η κυβερνηση να παρει 180 βουλευτες.
          Της φτανουν μια χαρα οι 151..

          • Theo avatar
            Theo @ Fanis 17/11/2011 02:58:00

            Fani,
            να το θυμηθεις, αυτη την κυβερνηση θα την ριξει ο ελληνικος λαος!

  19. Tassos avatar
    Tassos 16/11/2011 19:49:16

    Μια χαρά κράτησε τις ισορροπίες ο Σαμαράς. Και ο Καμμένος ευχαριστημένος είναι. Να συγχαρούμε το antinews που είχε το σενάριο από πριν. Οχι η Τζότζολα, ο Λαζαρίδης ή ο δεν ξέρω ποιός γράφει ...μυστικά και με ψευδώνυμο εδώ αλλά μπορεί κι ο ίδιος ο Σαμαράς :-)

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Tassos 16/11/2011 23:41:31

      Δεν γράφουν αυτοί που λες

  20. STK avatar
    STK 16/11/2011 19:51:56

    Θεωρώ πως είναι λάθος απόφαση.
    Αυτή θα έπρεπε να είναι η στάση ολόκληρης της ΝΔ.
    Όσο για το αν άκουσε ο Σαμαράς τη φωνή της βάσης μη το λέτε γιατί μου θυμίζει τους λόγους του Γιωργάκη που μέχρι και προχθές έλεγε ότι η κοινωνία είναι μαζί του.

  21. Fanis avatar
    Fanis 16/11/2011 19:55:59

    ?
    Συνομωσιολογικος?
    Καπου πηρε το ματι (σε καποιο αλλο μπλογκ ) τον ιδιο χαρακτηρισμο.
    Ζητησα εξηγησεις ,τι παει να πει τελος παντων αυτο,αλλα ακομα περιμενω.. Μου φανηκε και λιγο πασοκος ο ετσι..

    Να ξαναρωτησω και σενα Ευμηλος?
    Τι παει να πει αυτο? Γιατι?
    Δεν ειδα τον ΑΝΤ1 αλλα ειδα την χτεσινη ομιλια του που μαλιστα εσπασε ολα τα ρεκορ "ακροαματικοτητος"! και πλασσαρισματος.
    Το σχετικο βιντεο της ομιλιας το ειδα σε πολλα μπλογκς..
    Και ολα τα σχολια ηταν θετικα.. (η σχεδον ολα)

  22. factorx avatar
    factorx 16/11/2011 19:57:05

    Κανονικά (με το καταστατικό ο Σαμαράς) έπρεπε να τον διαγράψει και από το κόμμα. Όπως τον Χατζηγάκη. Δεν το έκανε όμως και αντί ορισμένοι εδώ να λένε "εντάξει έγινε το καλύτερο δυνατό" επιμένουν να αερολογούν. Επιβεβαιώνεται δηλαδή ότι άλλους σκοπούς έχουν και οχι το καλό του τόπου και της παράταξης. Και το ότι ο Σαμαράς δεν το διέγραψε από το κόμμα, τι σημαίνει; Το σκέφτεται κανείς;

    • STK avatar
      STK @ factorx 16/11/2011 20:16:50

      Το καταστατικό το θυμούνται ορισμένοι όταν τους συμφέρει μόνο.
      Αν δεν κάνω λάθος το καταστατικό λέει πως σε κάθε νομό ένας υποψήφιος βουλευτής εκλέγετε από τη βάση. Μήπως μπορεί να μου πει κάποιος πότε θα στηθούν κάλπες???

    • Δραγουμης avatar
      Δραγουμης @ factorx 16/11/2011 20:20:24

      ρε factore αν ειναι δυνατον!!

      εμεις ειμαστε αυτοι που ανεβασαμε τον Αντωνη

      τι σκοπους εχουμε?

      οταν κανει λαθος ομως εμεις θα ειμαστε οι πρωτοι που θα τον κρινουμε!

      δεν ειμαστε εδω μονο για να χειροκροταμε

      υγ. βλεπω απο σχολια πολλα παιδια να ειναι ενοχλημενα με την ειρωνεια καποιον απαντησεων σου... μηπως να ηρεμισουμε λιγο...?

      • factorx avatar
        factorx @ Δραγουμης 16/11/2011 20:41:20

        1. Γράφεις "οταν κανει λαθος ομως εμεις θα ειμαστε οι πρωτοι που θα τον κρινουμε!". Δεν διαβάζεις το antinews και αρκείσαι στην εύκολη κριτική. Υπενθυμίζω λοιπόν μερικούς πρόσφατους τίτλους:

        Το Antinews ανήκει στους αναγνώστες του
        Αναζητώντας τον Σαμαρά
        Χαιρετίσματα λοιπόν στην εξουσία
        Τα τραγικά διλήμματα του Σαμαρά

        Μπορείς να βρεις και άλλες αναρτήσεις, πολλές, αν θες

        2. Κριτική δεν είναι ούτε να βρίζουμε τον Σαμαρά, ούτε να καλούμε τον Καμμένο να κάνει άλλο κόμμα, ούτε να μονοπωλούμε τον πατριωτισμό

        3. Η θέση μας ήταν σαφής από την αρχή για τον Καμμένο και αν δε κάνω λάθος έγινε αυτό που προτείναμε το πρωϊ επειδή ήταν το σωστό. Χθες είχαμε γραψει για ψήφος ανοχής.

        4. Δεν κατάλαβα, σε ποιο ειρωνικό σχόλιό μου αναφλερεσαι;

    • Fanis avatar
      Fanis @ factorx 16/11/2011 20:33:28

      Σορυ μια ερωτηση φακτορ .
      Τι σημαινει το κοκκινο χ στο σχολιο?

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ factorx 17/11/2011 01:49:50

      Και το ότι ο Σαμαράς δεν το διέγραψε από το κόμμα, τι σημαίνει; Το σκέφτεται κανείς;

      Φάκτορα,

      "Κράτα με νά σέ κρατῶ ν ἀνεβοῦμε στό βουνό" .

      It's called COMPROMISE, COMPROMISE, COMPROMISE!

  23. tak avatar
    tak 16/11/2011 20:03:39

    Εντάξει βρε παιδιά... Ο Πάνος είναι ο τρελός της παρέας, που τις τρέλες του θα θέλαμε όλοι να κάνουμε... Όμως δε βγάζεις πέρα έτσι μια ζωή... Ιδιαίτερα όταν κάνεις πολιτική...

    Υ.Γ. Για τον Πάνο.
    ... Ξέρω πως διαβάζεις εδώ... Να είσαι καλά και καλή αντάμωση σε νέους αγώνες... τα.κ.

  24. 3η Σεπτέμβρη avatar
    3η Σεπτέμβρη 16/11/2011 20:05:37

    Το ότι δεν τον διέγραψε από το κόμμα είναι μήνυμα σημαντικό προς πολλές κατευθύνσεις. Ο Σαμαράς έπραξε άριστα κρατώντας σωστή στάση. Αν δεν τον διέγραφε τώρα, φανταστείτε τι θα γινόταν στον προύπολογισμό ή στη δανειακή σύμβαση. Τότε μάλιστα θα είχε και λόγο ο Γιούνκερ να πιέζει για να υποφράψει ο Σαμαράς το χαρτί των Ευρωπαίων. Έπραξε άριστα και σίγουρα ο Καμμένος στις εκλογές θα είναι πρώτος Βουλευτής στην Β Αθήνας με τη ΝΔ....

  25. alex avatar
    alex 16/11/2011 20:07:17

    σωστη κινηση
    αν δεν τον 'τιμωρουσε' καπως, θα χρεωνοταν απο το εξωτερικο οτι δεν στηριζει την μεταβατικη κυβερνηση και αυτο θα εδινε πυρομαχικα σε οσους θελουν να πιεσουν για παραλογες δεσμευσεις σε αγνωστα κειμενα..
    το ποια θεση ειναι πιο κοντα στον σαμαρα, ισως μπορει να ερμηνευτει απο την διαφορα αντιδρασης αναμεσα σε καμμενο-χατζηγακη..ο ενας μενει -εστω και ετσι - μετα απο ακροαση, ο αλλος χωρις καν συζητηση 'απολυεται'(ο χατζηγακης φυσικα δεν 'εφυγε' για αυτα που ειπε, αλλα γιατι εδρασε σαν λαγος της κινησης των 'πεντε' που φανερα εχει αλλα πολιτικα σχεδια για την νδ)...

  26. vaggelis avatar
    vaggelis 16/11/2011 20:14:53

    Mετα τη διαγραφη του χατζηγακη καλα εκανε ο ΑΝΤΩΝΗΣ για την διαγραφη του πανου . Ο προεδρος ξερει οτι στο μελλον ακολουθουν ο κουλης αρουλης και η υπολοιπη παρεα και πρεπει να ετοιμαζεται

  27. sawas avatar
    sawas 16/11/2011 20:15:25

    Αδιάφορη η Aller-Retour διαγραφή....

    Ο εχθρός είναι ακόμα έξω.....συνεχίζουμε!

    • stanley@gr avatar
      stanley@gr @ sawas 17/11/2011 03:02:11

      δεν χαιρεσαι που δεν χασαμε την τελευταια στιγμη πολυτιμο στρατιωτη;

  28. tak avatar
    tak 16/11/2011 20:16:52

    Ο Πάνος δεν διεγράφη...

  29. Δραγουμης avatar
    Δραγουμης 16/11/2011 20:23:11

    ο Πανος και ο καθε Δεξιος λαικος πατριωτης χρειαζετε στον δυσκολο αγωνα που δινουμε για την Πατριδα μας

  30. ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ avatar
    ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ 16/11/2011 20:33:59

    Με τον Πάνο συμφωνεί ένα μεγάλο μέρος της βάσης της ΝΔ. Ευχής έργον να βρεθεί φόρμουλα στις επόμενες εκλογές να είναι μαζί μας. Αλλιώς, αν επαληθευτούν οι φήμες περί σύστασης φορέα "Αντιμνημονιακής Δεξιάς", το κόστος θα είναι πολύ μεγάλο...

  31. k avatar
    k 16/11/2011 20:36:28

    ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΛΥΣΗ.

  32. Kostaz avatar
    Kostaz 16/11/2011 20:50:27

    Στο καλό!
    Εξάλλου υπάρχει και o Καρατζαφέρης που τους μαζεύει κάτι τέτοιους γραφικούς..

    • stanley@gr avatar
      stanley@gr @ Kostaz 17/11/2011 03:03:22

      ηρεμα, οχι και Καρατζαφερικος ο Πανος!

  33. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 16/11/2011 21:07:50

    Ανάλογο σενάριο ζήσαμε και με τον Κουκοδήμο, που τον έβγαλαν από την ΚΟ. για να τον επαναφέρουν ξανά στην συνέχεια.
    Όμως:
    - Ο Καμμένος δεν είναι πρώην αθλητής, αλλά κοιλαράς, έχει δηλαδή κοινωνικό εκτόπισμα (τελείως διαφορετικό από την σαπιοκοιλιά του Πάγκαλου).
    - Η περίπτωση της προσωρινής απομάκρυνσης του Κουκοδήμου δεν ήταν επίδειξη ισχύος, αλλά προϊόν στριμώγματος. Και ας μην ξεχνάμε, ότι διανύουμε τον μήνα Νοέμβριο (τουτέστιν ο Δεκέμβριος έπεται).
    - Ο Καραμανλής ακροβάτησε σε ασταθή ισορροπία, ενώ τότε βρισκόμαστε ακόμη σε κάποια μικρή απόσταση από την άβυσσο. Τώρα υφίσταται πλέον ως μόνη δυνατότητα ισορροπίας η πτήση, διότι συντόμως η άβυσσος θα σκεπάσει αυτούς που βρίσκονται μέσα (Γι' αυτό τον λόγο ο ΓΑΠ. έβαλε ήδη τον ένα πόδι στο ελικόπτερο).
    - Ο Ίκαρος δίδαξε, ότι όταν τα πτερά είναι κέρινα, δεν επαρκούν γενικές απόψεις περί επιβολής της ΑΟΖ, για να μην μετατραπεί η Ικαρία σε τουρλού μπαχτσέ.
    - Σε ένα υπό διάλυση προτεκτοράτο η μόνη λύση μπορεί να είναι: "Μίλα για ειρήνη, αλλά ετοιμάσου για πόλεμο".
    Και επειδή "πόλεμος πατήρ πάντων", ας προετοιμαζόμαστε ή "για το ο σώζον εαυτόν σωθήτω" ή για το "ή ταν ή επί τας".

  34. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 16/11/2011 21:13:39

    Λύση εξαιρετική, με μηνύματα και αποδέκτες!
    Ναι, ούτε το κόμμα είναι τουρλουμπούκι, ούτε είναι και όλοι ίδιοι!

    • stanley@gr avatar
      stanley@gr @ Αφροδίτη 17/11/2011 03:05:01

      ετσι ρε Αφροδιτη!
      to the point, οπως παντα!

  35. Mara avatar
    Mara 16/11/2011 21:14:46

    Μια χαρά το χειρίστηκε ο Σαμαράς.
    Όλα καλά!!! Κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει.
    Στις εκλογές μιά χαρά υποψήφιος θα είναι πάλι.

    • android.K avatar
      android.K @ Mara 17/11/2011 03:06:30

      οχι μονο θα ειναι υποψηφιος, αλλα θα σκισει.
      και θα αφησει μερικους κουληδες, αρουληδες, μπουληδες στη σκονη του!!

  36. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 16/11/2011 21:21:43

    Μακάρι όλοι να ήταν σαν τον Καμμένο αλλά και οι διαγραφές να ήταν σαν του Καμμένου. Ο νοών νοείτω.

  37. BlueSky avatar
    BlueSky 16/11/2011 21:34:56

    Επειδή τα 'χω πάρει, γιατί θεωρώ ότι ο Πρόεδρος υποπίπτει σε πολιτικά λάθη, είναι λάθος χίλια τοις χιλίοις η διαγραφή Π.Καμμένου.
    Δεν μπορεί στο κόμμα που λέγεται ΝΔ, να ισοπεδώνονται τα πάντα και να εξομοιώνονται οι Καμμένοι με τους Χατζη-δα-γά-κηδες και μητσοτάκηδες.
    Έλεος Α.Σαμαρά!!!!!!

    • Mara avatar
      Mara @ BlueSky 16/11/2011 22:44:18

      Ποιά διαγραφή...???
      Helloooo....???

  38. stanley@gr avatar
    stanley@gr 16/11/2011 22:22:46

    σπασικλας, αλλα ωραιος σπασικλας!!!!

  39. factorx avatar
    factorx 16/11/2011 22:26:13

    Δήλωση Καμένου:

    Την ώρα πού η Ελλάδα δοκιμάζεται θα παραμείνω συνεπής :
    Με τον όρκο μου στο Σύνταγμα και τούς πολίτες .
    Με τη καρδιά μου στις αρχές και αξίες πού υπηρέτησα.
    Με την ψυχή μου στην Ελλάδα.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
    Για την εμπιστοσύνη τούς χιλιάδες πολίτες πού με στήριξαν με στηρίζουν και με τα μηνύματα τούς με έκαναν δυνατό και ισχυρό.
    Τον Αρχηγό και τούς συναδέλφους μου στη Νέα Δημοκρατία για την αγάπη την κατανόηση και την συντροφικότητα .
    Τούς υπαλλήλους της νέας τάξης πραγμάτων για τις άνανδρες απειλές και επιθέσεις πού με κάνουν πιο αποφασισμένο.
    Ο αγώνας συνεχίζεται.............

    • Mara avatar
      Mara @ factorx 16/11/2011 22:35:52

      AYTO EINAI!!!
      ΟΛΑ ΚΑΛΑ!!!

    • Δ.Φ. (ανιδεος) avatar
      Δ.Φ. (ανιδεος) @ factorx 16/11/2011 22:54:02

      Δικαιολογημενα φωναζεις και ''ειρωνευεσαι'' Φακτορα.
      Πολες φωνες για το τιποτα τεληκα.

    • Προμηθέας avatar
      Προμηθέας @ factorx 17/11/2011 10:07:15

      Γεια σου ρε Πάνο!

  40. Aggelos avatar
    Aggelos 16/11/2011 22:30:53

    ε,,,σε 3 μηνες στις εκλογες θα βγει ως ηρωας βουλευτης ο Καμμενος..

    ενα μικρο διαλειμμα δυο μηνων κανει βασικα..οτι πρεπει για εκστρατεια στα καναλια για να χτυπαει το πασοκ ανετα..

  41. Σπύρος avatar
    Σπύρος 16/11/2011 22:43:53

    κι αν σπάσει ο διάολος το ποδάρι και ...μας κυβερνήσει το νέο κόμμα της "Αντιμνημονιακής δεξιάς" που ονειρεύονται κάποιοι;
    Κοίτα κάτι πλάκες! Δεξιοί να οραματίζονται το 2011, αυτά που "οραματιζόταν" ο Ανδρέας Παπανδρέου το 1981 ! Τα "έξω από την Ευρώπη και το ΝΑΤΟ", "ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο" κλπ.
    Έχουν μπερδέψει κάποιοι τον εύκολο καταγγελτικό λόγο και τις δονκιχωτικές ξιφουλκίες με την εφαρμοσμενη πολιτική.
    Η πλάκα είναι, ότι οι φανατικοί οπαδοί του Καμμένου, θα είναι οι πρώτοι που θα τον λιθοβολήσουν αν (αν....) κυβερνήσει, υποστηρίζοντας αυτές τις απόψεις.
    Μα κανείς δεν παραδειγματίζεται από τον Καρατζαφέρη, που ξεκίνησε ακριβώς έτσι, πριν 15 χρόνια, καταγγέλοντας τους διεθνείς τραπεζίτες, τους μασώνους, τις τριμερείς, τις λέσχες Μπίλντερμπερκ και το λοιπό συναπάντημα;
    Σήμερα μπήκε στην ίδια κυβέρνηση με αυτή που όρισε η τριμερής και η Μπιλντερμπεργ και το λοιπό συναπάντημα και μαζί του και οι βουλευτές, που πριν μερικά χρόνια θύμιζαν τον Καμμένο.
    Αμφιβάλλει κανείς ότι για τον Καμμένο εκτός ΝΔ υπάρχουν δύο δρόμοι:
    ή θα γίνει περιθωριακός γραφικός σε κάποιο μικρό κόμμα ή
    θα ενταχθεί σε κάποιο ΛΑ.Ο.Σ. οπότε θα κάνει την κωλοτούμπα σε μελλοντική κυβέρνηση.
    Θέλω να ελπίζω, ότι θα φερθεί ώριμα και δεν θα γίνει ένας ακόμη επαναστάτης χωρίς αιτία, που σε δέκα χρόνια θα βλέπει στο διαδίκτυο τα σημερινά βίντεο και από δίπλα τον χαρακτηρισμό κωλοτούμπας.
    Ξανατονίζω κι ας το σκεφτεί ο καθένας: ακριβώς έτσι "επανστατικά εναντίον της νέας τάξης πραγμα΄των" ξεκίνησαν οι Καρατζαφέρης, Άδωνις, Βελόπουλος, Λιακόπουλος κλπ.

    • Mara avatar
      Mara @ Σπύρος 16/11/2011 23:15:22

      Σπύρο,

      Έτσι για την ιστορία, όχι τίποτα άλλο...
      Ο Λιακόπουλος μπορεί να ισχυρίζεται παλαβά πράγματα..., δεν έχει όμως καμμία σχέση με τους υπόλοιπους που αναφέρεις.
      Καρατζαφέρης, μπουμπούκος και Πλεύρης, είναι άλλης.... σχολής.... (Μην το ψάχνεις... γιατί βρωμάει από παντού... )

    • Agni avatar
      Agni @ Σπύρος 17/11/2011 12:07:50

      Αθώος είναι ο ΓΑΠ και ο Παπακωσταντίνου,όλα για το εθνικό καλό τα έκαναν,Ζήτω το Πασόκ και όποιος διαφωνεί είναι Νεφελίμ..Ωραίο παραμυθάκι δεν βρήκαν?Να πετάνε στο ίδιο καλάθι την κούφια γη και τους ιππότες του Ναού,με τις εγκληματικές ευθήνες που φέρουν κάποιοι για την υπαγωγή της χώρας στο ΔΝΤ?Μπράβο τους λένε ένα συνομωσιολογία για όλα και ξεμπέρδεψαν..και δυστυχώς υπάρχουν πολλά χαιβάνια που τους πιστεύουν..Εκτός αυτού δεν είπε ποτε ο Καμμένος οτι όλοι αυτοι ντε και καλά μαζεύονται και σφάζουν βρέφη και επικαλούνται τον Αντίχριστο,για όνομα του θεού..Μίλησε για δεξαμενές σκέψεις με συγκεκριμένες παγιωμένες θέσεις που αφορούν την Ελλάδα αλλα και άλλες χώρες του κόσμου..Και δεν σημαίνει οτι οι συγκεκριμένες δεξαμενές σκέψεις είναι και ότι πιο υψηλότερο διανοητικά,αντιθέτως απο διανοούμενους της παραλίας των γνωστών εκδόσεων αντλούν τύπου Χάντιγκτον και λοιπές γελοιότητες και νεοφονταμενταλιστικές μπούρδες..

  42. Δημήτρης Ιατρόπουλος avatar
    Δημήτρης Ιατρόπουλος 16/11/2011 22:52:03

    Για να μαζευτούμε λιγάκι όλες και όλοι.. Ο Αντώνης έβγαλε τον Πάνο εκτός κοινοβουλευτικής ομάδας, επειδή ο Πανος ΕΙΠΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΟΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΕΤΑΙ ΒΗΜΑ:Ότι ΑΥΤΗ η Πατρίδα, , είναι δικιά μας . Εδώ,ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ. Δεν υπάρχει διαπραγμάτευση πάνω σ αυτό. Υπάρχει; Υπάρχει κάποια-ος από σας να το διαπραγματεύεται αυτό; Μην τρελαθούμε κιόλας,ε;
    Όμως,ουσιαστικά ο Αντώνης,εδώ και λίγο καιρό εκβιάζεται ανοιχτά, όχι από τους Μερκελοσαρκοζιδορένες, αλλά από δύο πολύ σημαντικούς παράγοντες ύπαρξης: Από την Αλήθεια και από τη Συνείδησή του.
    Ο Πάνος είχε πιο εύκολο δρόμο. Πήγε πέρα στην τιμή και στην πεποίθησή του.Φυλλάτει Θερμοπύλας,κατά Καβάφην.
    Ο Αντώνης εξορίζοντάς τον από την Κ.Ο. κάνει μιαν υποχρεωτική ντρίμπλα για μιαν ακόμη φορά και στην Αλήθεια και στη Συνείδησή του.
    Και είμαι σίγουρος,το πληρώνει μέσα του πολύ ακριβά.
    Στο εγγύς μέλλον θα αναγκαστεί να δώσει ένα τιτάνιο αγώνα για να πείσει (ή να "ψήσει" εξαρτάται απ τις πολιτικές του ποιότητες...) μια ολόκληυρη παράταξη,ότι πράττει προς το συμφέρονη της Πατρίδας, εξαναγκάζοντας σε πενία και ανέχεια εκατομμύρια Συνέλληνες, και προστατεύοντας έμμεσα το Γιωργάκη από την επερχόμενη Νέμεσι.
    Είναι αληθινά τιτάνιο και ο Αντώνης δεν έχει τα φόντα κορυφαίου Δημαγωγού, ούτε Γεώργιος Παπανδρέου είναι, ("εάν η πατρίς το απαιτήσει θα τραφώμεν με ιδέας και μόνον") ούτε Ανδρέας Παπανδρέου είναι, ("εδώ και τώρα,βυθίσατε το Χόρα!"..) ούτε Κωνσταντίνος Καραμανλής είναι.("Όταν λέμε ισόβια, εννοούμεν ισόβια.").
    Ως εκ τούτου και βέβαια δεν θα πέταγε τον Πάνο εκτός Νέας Δημοκρατίας, γιατί η Νέα Δημοκρατία ανήκει στον Πάνο, τουλάχιστον το ίδιο όσο ανήκει και στον Αντώνη, ανεξαρτήτως του ποιος είναι ΤΩΡΑ ο αρχηγός και ποιος είναι ΤΩΡΑ απλός βουλευτής..
    Το μέλλον θα δείξει στις οψέποτε διεξαχθώσι επόμενες εκλογές,τι μέλλει γενέσθαι μεταξύ των δύο ανδρών..
    Αλλά, αυτό το "οψέποτε διεξαχθώσι",κρατείστε το..Η κουτάλα δεν έχει πέσει από τις μασέλες των πράσινων..Και δύσκολα θα την αφήσουν..

    • Κίτσος avatar
      Κίτσος @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 16/11/2011 23:06:25

      εμ βλέπετε σ' αυτό το ΤΩΡΑ είναι όλο το ζουμί, το μέλαν.
      Τι μας μηνύετε ακριβώς αγαπητέ;

      Να τα πω και πιο απλά αυτό που κατάφερε ο Καμμένος είναι να αφήσει εκτός κοινοβουλευτικής ομάδας τις ψήφους όλων όσων που τον οδήγησαν εκεί που είναι κι αν ο Καμμένος ήταν σε άλλο κόμμα ούτε η μαμά του δεν θα τον ήξερε.
      Αυτοί που τον ψήφισαν ψηφοδέλτιο της ΝΔ κρατούσαν αγαπητέ και ΝΔ ούτως η άλλως θα ψήφιζαν.

      Αυτό διέφυγε από πολλούς.

  43. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 16/11/2011 22:52:07

    Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ: Μηδαμινή σημασία έχει αν είναι σωστή η όχι η διαγραφή του Παναγιώτη Καμμένου. Σημασία έχει αν αυτά που είπε είναι σωστά ή όχι. Σημασία έχει αν και αυτά που λέει ο Νίκος Σταύρου είναι σωστά ή όχι. Δείτε τι λέει ο Νίκος Σταύρου: http://www.youtube.com/watch?v=rL6ZK1ACj-o

  44. dimitris avatar
    dimitris 16/11/2011 23:06:10

    Ελπίζω η διαγραφή να είναι για τα μάτια του κόσμου και να επιστρέψει σύντομα

  45. Γιαννης Ν. avatar
    Γιαννης Ν. 16/11/2011 23:13:27

    Κατ αρχήν συγχαρητήρια για την στάση του στο κ. Καμένο.
    ΜΠΡΑΒΟ σώσατε την τιμή της παράταξης.
    Θα ήθελα να καταθέσω μια άποψη για όσα συμβαίνουν και ενδεχομένως να συμβούν.
    Ο κ.Σαμαράς αντελήφθη τα εξής:
    1. Η συμφωνία της 27/10 θα περνούσε ούτως ή άλλως. (με ΠΑΣΟΚ , ΛΑΟΣ ,ΔΗΣΥ)
    2. Η ΝΔ δεν παρουσιάζει δυναμική στις δημοσκοπήσεις (ανάλογη της φθοράς του ΠΑΣΟΚ)
    3. Υπάρχει καχυποψία από τους ψηφοφόρους για την εντιμότητα και υπευθυνότητα του ΑΣ (στα πλαίσια της απαξίωσης του πολιτικού συστήματος)
    4. Η αποφασιστική διαπραγμάτευση (εντός και κυρίως εκτός) χρειάζεται ισχυρή πλειοψηφία (άρα την δημιουργία ρεύματος)
    Στα παραπάνω απάντησε με τη ζαριά της συγκυβέρνησης. Προσδοκώντας ότι :
    1 Η συγκυβέρνηση στέλνει μήνυμα «υπευθυνότητας» στο εσωτερικό και το εξωτερικό. (να φύγει η ρετσινιά του λαϊκιστή που δεν δέχεται να μετέχει στα δύσκολα και να καταργήσει το «μονοπώλιο» υπευθυνότητας των προθύμων)
    2. Θα απογοητεύσει το σκληρό πυρήνα της λαϊκής δεξιάς (αλλά οι συγκεκριμένοι ψηφοφόροι είναι εγκλωβισμένοι και έστω και πικραμένοι θα ψηφίσουν) αλλά προσδοκά να αποκτήσει επαφή με άλλους χώρους και να κερδίσει συμπάθειες.
    3. παρά τα όποια πρόσκαιρα δημοσκοπικά προβλήματα θα αποκτήσει δυναμική η οποία στα πλαίσια «συμπαράταξης για τη σωτηρία της πατρίδας» (επιστροφή Καμένου και ίσως και άλλων) θα δώσει την απαραίτητη αυτοδυναμία

    Η ακροβασία μεταξύ συγκυβέρνησης και αντιμνημονιακής στάσης είναι δύσκολη και ριψοκίνδυνη ζαριά , τα αποτελέσματα της οποίας μόνο ο χρόνος θα δείξει.

    • Λουλούκα avatar
      Λουλούκα @ Γιαννης Ν. 16/11/2011 23:15:33

      Π. Καμμένος : “ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ ….τον Αρχηγό και τους συναδέλφους μου στη Nέα Δημοκρατία για την αγάπη, την κατανόηση και την συντροφικότητά τους”

    • Κικίτσα avatar
      Κικίτσα @ Γιαννης Ν. 16/11/2011 23:22:22

      Π. Καμμένος : “ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ ….τον Αρχηγό και τους συναδέλφους μου στη Nέα Δημοκρατία για την αγάπη, την κατανόηση και την συντροφικότητά τους”

  46. Δημήτρης Ιατρόπουλος avatar
    Δημήτρης Ιατρόπουλος 16/11/2011 23:23:23

    Κύριε Κίτσο,
    ο Πάνος γεννήθηκε και ανδρώθηκε ΜΕΣΑ στη Νέα Δημοκρατία. Και κάποια στιγμή προτάθηκε και για βουλευτής. Φυσική διαδρομή. Τι θα πει αν ήταν σε άλλο κόμμα; Αφού την κοινωνική δυναμική του κόμματος αυτού που εκπροσωπεί μια παράταξη, (άλλο Κόμμα κι άλλο Παράταξη) την διαμορφώνουν ακριβώς τα ίδια τα Στελέχη του, είτε είναι βουλευτές,είτε όχι..Γι αυτό έγραψα ότι η Νέα Δημοκρατία ανήκει και στον Πάνο Καμμένο, στο ποσοστό που του αναλογεί, όπως και σε καθεμιάν και καθέναν που εμπιστεύεται τα χρόνια της ζωής του σ αυτήν την παράταξη.

    Κύριε Γιάννη Ν.
    συμφωνώ μαζί σας σε όλα.

  47. dimitris avatar
    dimitris 16/11/2011 23:26:57

    Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΕΡΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΤΩΝΗ ΚΑΙ ΠΑΝΟ
    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΠΩΣ ΑΝ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΗΤΑΝ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΚΑΙ Ο ΠΑΝΟΣ ΣΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ
    ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΟ ΣΑΜΑΡΑ ΩΣΤΕ Η ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΕΙ
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ...ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΟΥ ΧΑΤΖΗΓΑΚΗ

  48. appat avatar
    appat 16/11/2011 23:40:21

    Αν δεν υπηρχε ο Καμμενος θα επρεπε να τον εφευρουμε.Τα ενοχικα συνδρομα της παραταξης μας εχουν κλεισει το στομα και οταν ακουμε μια καθαρη πατριωτικη φωνη συντασσομαστε πισω απο την αριστερη θολο κουλτουριακη αποψη οτι οποιος υπερασπιζεται τα ιερα και οσια του εθνους οτι αυτος ειναι γραφικος.ΟΧΙ λοιπον γραφικοι ειναι ολοι αυτοι οι οποιοι μας εφεραν εως εδω βλεπε γεννια πολυτεχνειου και αλλοι διαφοροι σωτηρες της πατριδος.Ας αφησουμε τις γνησιες φωνες να ακουστουν και να μας δειχνουν το δρομο της ελπιδας.

  49. Βατάτζης avatar
    Βατάτζης 17/11/2011 03:24:20

    Εδώ ο κόσμος χάνεται και όλοι στα ΜΜΕ έχουν σκυλιάσει με την κίνηση Σαμαρά "εναντίον" δήθεν του Καμμένου! Κάποιο όμως κέρδος για όλους μας είναι και αυτό. Διότι βλέπω, ότι το θέμα διαγραφής Καμμένου ήταν σήμερα στο μέγκα τριτο-τέταρτο θέμα, όταν χθες ήταν πρώτο του Χατζηγάκη! Τα ίδια και στο Σκάι. Μιλούσε 10 λεπτά ο Χατζηγάκης στο ΚΕΝΤΡΙΚΟ δελτίο χθες ενώ σήμερα ουδεμία αναφορά άνω του λεπτού έλαβε χώρα και φυσικά κανένας σχολιασμός.

    Αρα, ότι έγινε σήμερα, καλώς έγινε. Αφού τους έτσουξε αυτούς όλους, ΜΙΑ ΧΑΡΑ είναι! ΝΑΙ κύριοι! ΚΑΙ με τον χωροφύλαξ ΚΑΙ με τον αστυφύλαξ!! Και σε όποιον αρέσει. Αλλιώς, τα κουβαδάκια σας και σε άλλη παραλία. Οπως είπε και ο Σαμαράς, "να μη μας ψηφίσουν ποτέ".

    Εδώ ξέχασαν τα δύο ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΑ χρόνια του ΓΑΠ, τη διάλυση της χώρας, τα σχολεία χωρίς βιβλία, την "εξαέρωση" των Ενόπλων Δυνάμεων, τα Νοσοκομεία χωρίς φάρμακα και γιατρούς, τις περικοπές ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ εργαζομένων, την εξαθλίωση των ΔΥ, την ανεργία 18%, την καταστολή σε κάθε διαδήλωση, τους ανθρώπους που τρώνε σκουπίδια, τα πλαστά στοιχεία ελλείμματος & ύφεσης, το διεθνές ρεζιλίκι της χώρας του ΓΑΠ, και όλα τα άλλα που ξέρετε..

    Και αντί να ασχολούνται με όλα αυτά, ΠΑΛΙ τους φταίει η "κακιά" δεξιά και ο Σαμαράς, και ο Καμμένος, και ολοι αυτοί που τους χαλάνε τα σχέδια σε καθημερινή βάση και τους ξεφτιλίζουν. . Ε όχι...Αρκετά πια... ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΕΙ! Μπράβο και ξανά μπράβο Πάνο. Πάμε όλοι μαζί μπροστά, όπως εδώ παρακάτω, σε εποχές επίσης δύσκολες...

    http://3.bp.blogspot.com/_PtkXMNyCIJs/TBTTRBmQmqI/AAAAAAAAVu0/CEZ2ZOXrXoQ/s320/%CE%A3%CE%91%CE%9C%CE%91%CE%A1%CE%91%CE%A3_%CE%9A%CE%91%CE%9C%CE%9C%CE%95%CE%9D%CE%9F%CE%A3

  50. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 17/11/2011 10:15:22

    Τουλάχιστον ο Καμένος δεν βγήκε στα κανάλια του Αλαφούζου και του Μπόμπολα να φτύνει φαρμάκι, όπως ο Χατζηγάκης.

    Αλλα πάντως ,είλικρινά, δεν μπορώ να πιστέψω πως καταντήσαμε να αναγάγουμε σε...Κολοκοτρώνη έναν πολιτικό που ξημεροβραδυάζονταν στις εκπομπές του Μάκη Τριανταφυλόπουλου!

  51. marios avatar
    marios 17/11/2011 12:27:40

    Kαμένε πήγαινε στο Σύριζα...

  52. ΑΜΟΡΓΟΣ avatar
    ΑΜΟΡΓΟΣ 17/11/2011 23:57:37

    ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΦΛΕΓΕΤΑΙ
    ΑΠΟ ΜΙΑ ΣΠΙΘΑ ΠΟΥ ΑΝΑΨΕ
    ΕΝΑΣ ΚΑΜΕΝΟΣ
    ΕΙΝΑΙ ΚΑΜΕΝΗ ΥΠΟΘΕΣΗ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.