#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/06/2008 15:24
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εκτός Κ.Ο. ΠΑΣΟΚ ο Κώστας Σημίτης

Ο Γιώργος Παπανδρέου διέγραψε από την κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ τον Κώστα Σημίτη. «Με την απόφασή σου δεν μπορεί να προσμετράσαι και να συγκαταλέγεσαι στη συντεταγμένη δύναμη της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΠΑΣΟΚ», επισημαίνει σε επιστολή του προς τον κ. Κώστα Σημίτη ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. exon avatar
    exon 12/06/2008 15:29:45

    ντροπή ρε george? πυγμή έναντι του " πυγμαίου "?

  2. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 12/06/2008 15:37:36

    "Πιάσ'τ' αυγό και κούρεφτο", (στην ανηφόρα, -τώρα, thanos!)

  3. gnikos avatar
    gnikos 12/06/2008 15:38:22

    Μπράβο Γιώργο !!!!
    Λέτε να πάρει μπροστά ????

  4. α avatar
    α 12/06/2008 15:50:19

    ΓΙΩΡΓΟ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

  5. ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ avatar
    ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ 12/06/2008 15:50:41

    Καλά του ξηγήθηκε του θλιβερού ανδρείκελου ο Γιώργος.

  6. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 12/06/2008 15:53:56

    Ξεράθηκα στα γέλια που το διάβασα. Όλα τα είχε η μαριορή ο φερετζές της έλειπε. Πάντως αν διαγράψει και μερικούς άλλους κι αν ξεφορτωθεί τα τρωκτικά της βάσης δηλ. συνδικαλιστές κλπ. μπορεί και να πάει καλύτερα.

  7. Αγνοστος avatar
    Αγνοστος 12/06/2008 16:05:50

    MPRAVO GIWRGO ME AFTHN THN KINHSH SOY SHMERA DIOXNONTAS TON KINEZO EPITELOYS ENILIKIOTHIKES

  8. Leo avatar
    Leo 12/06/2008 16:06:04

    δίαιρε και μη βασίλευε - εκεί έχουν καταλήξει

    ότι να'ναι, όπως να'ναι, δεν βγαίνει λογική - και το αποτέλεσμα μηδέν

  9. LEON avatar
    LEON 12/06/2008 16:18:41

    Ό...Σοσιαλισμός έγινε φτωχότερος στή χώρα μας..

    Τώρα????..

  10. fantomas avatar
    fantomas 12/06/2008 17:04:27

    ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ !!!!

    ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ ????

    ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΣΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΑΠΑΔΡΕΟΥ!!!!!

  11. συνταξιούχος avatar
    συνταξιούχος 12/06/2008 17:49:47

    pios tha ton diagrapsi apo tin Istoria mas

  12. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 12/06/2008 18:19:07

    Επόμενες δημοσκοπήσεις: "σημαντική άνοδος ΓΑΠ - ΠΑΣΟΚ".
    Πάει κανένας στοίχημα για το αντίθετο;

  13. Πέτρος avatar
    Πέτρος 12/06/2008 20:34:08

    Πράγματι μεγάλη πολιτική κίνηση. Με μια διαγραφή νομιμοποίησε όλα τα επιχειρήματα της Δεξιάς για την οκταετία Σημίτη και δικαιολόγησε πλήρως την απογραφή του 2004!
    Αλλά η μεγαλύτερη πλάκα είναι ότι εκθέτει τα λιβανιστήρια του Σημίτη (Πρετεντέρης, Τσίμας, Καψής, Παπαχρήστος), που αυτή τη στιγμή προσπαθούν να ισορροπήσουν σε τεντωμένο σκοινί! Γιώργο είσαι αρχηγός! Έδιωξες όλη τη μεσαία τάξη προς το Κωστάκη.

  14. thanos avatar
    thanos 12/06/2008 21:57:11

    "νήπιος γέρων"

    Eisai wraios...:-)))

    Na gelasoun kai ta xeilh mas ligo.

  15. t28 avatar
    t28 13/06/2008 01:26:06

    Μπράβο Γιωργάκη. Πολύ χαίρομαι γιατί εμείς οι εισοδηματίαι και ιδιοκτήται περιουσιών θα έχουμε εγγυημένα μία κυβέρνηση που να προασπίζεται τα ταξικά συμφέροντα της ιδιοκτησίας και του κεφαλαίου, που είναι το μόνο που μπορεί να φέρει πλούτο και ευημερία στη χώρα. Κυβέρνηση Καραμανλή τώρα και Κυβέρνηση Μπακογιάννη μεθαύριο.