#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
02/04/2012 13:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εκτροφείς σαλιγκαριών



Διαβάζω και ακούω συνέχεια γύρω μου πως πρέπει «μόνοι μας να βγούμε από την κρίση και θα χρειαστεί πολλή δουλειά γι’ αυτό». Δεν διαφωνώ, αντιθέτως επαυξάνω. Δεν παύει όμως αυτή η φράση να είναι γενική και αόριστη. Εκείνο που έχουμε ανάγκη τώρα, δεν είναι γενικότητες και αοριστολογίες αλλά συγκεκριμένους, χειροπιαστούς «ρόλους» που πρέπει να παίξουμε με πειστικότητα και πείσμα τόσο «εμείς» δηλαδή οι πολίτες - επιχειρηματίες, όσο και «εκείνοι» δηλαδή το Δημόσιο και οι λειτουργοί του (περιλαμβανομένων των πολιτικών).

Για να κάνω πιο «χειροπιαστά» όσα παραπάνω εξέθεσα, θα χρησιμοποιήσω ένα μικρό παράδειγμα, η γενίκευση του οποίου από κάθε καλόπιστο αναγνώστη (νοήμονες θεωρούνται άπαντες), μπορεί να δώσει με κάποια ενάργεια πιστεύω την συνολική εικόνα αυτού που «πρέπει να γίνει».

Άκουσα προχτές στην τηλοψία έναν δημοσιογράφο μεγάλου καναλιού, να ρωτά με νόημα έναν επιχειρηματία αγρότη, επίδοξο παραγωγό σαλιγκαριών αν το Κράτος είναι «δίπλα» του αρωγός και βοηθός στην προσπάθειά του αυτή. Δεν θα παραθέσω την απάντησή του, καθώς η ίδια η ερώτηση έβαζε μπροστά στα μάτια μου την εικόνα του υπερτροφικού Κράτους – Πατερούλη που οφείλει να βρίσκεται «δίπλα» σε κάθε έναν από εμάς που ανέλαβε ή πρόκειται να αναλάβει κάποιαν επιχειρηματική πρωτοβουλία. Μια εντελώς λάθος εικόνα, μια εντελώς παραπλανητική ερώτηση που εκμαιεύει και την αντίστοιχη «ραγιάδικη» και «παραπονεμένη» απάντηση.

Όχι, δεν θα ήθελα το Κράτος «δίπλα» μου σε τυχούσα επιχειρηματική μου κίνηση! Η απάντηση είναι απλή και καταλυτική: «δεν θα ήθελα το Κράτος αντίπαλό μου!»

Θα ήθελα αρχικά να είμαι ελεύθερος να επιχειρήσω στο συγκεκριμένο (ή όποιον άλλον κλάδο επιλέξω), χωρίς προϋποθέσεις, ειδικές άδειες, όρους και όλα εκείνα που εφηύρε κατά καιρούς το ελληνικό «δοβλέτι» για να προστατέψει διάφορες κλειστές κάστες επαγγελματιών. Το επάγγελμα του εκτροφέα σαλιγκαριών (όπως και κάθε επάγγελμα) θα πρέπει κατ’ αρχάς να είναι ελεύθερο προς άσκηση από κάθε πολίτη. Εξαιρούνται φυσικά όσα επαγγέλματα απαιτούν ειδική εκπαίδευση αλλά και για αυτά θα πρέπει να είναι αρκετή η αρμοδίως εγκεκριμένη άδεια άσκησης επαγγέλματος και μόνον. Οποιοσδήποτε άλλος όρος και κριτήριο είναι εκ του πονηρού και φέρει αυτομάτως το Κράτος «απέναντι» στον πολίτη που θέλει να επιχειρήσει.

Δεν θα ήθελα το Δημόσιο να με καθυστερήσει με δεκάδες άχρηστα χαρτιά και υπηρεσιακά έγγραφα για να πάρω άδεια εγκατάστασης και λειτουργίας της εκτροφής μου. Αντίθετα, θα ήθελα να έχει έτοιμη μελέτη χρήσεων γης και κτηματολόγιο ώστε να γνωρίζω επακριβώς που μπορώ να ασκήσω την συγκεκριμένη δραστηριότητα.

Δεν θα ήθελα να αναγκαστώ να «λαδώσω» κάποιον «αρμόδιο» για να «εγκριθεί» η επένδυσή μου, να υπαχθεί σε αναπτυξιακό νόμο ή να τύχει χρηματοδότησης. Αντίθετα, θα ήθελα να υπάρχουν στην αρμόδια υπηρεσία (διεύθυνση γεωργίας εν προκειμένω) όλες οι απαραίτητες πληροφορίες, έντυπα, προϋποθέσεις, δικαιώματα, υποχρεώσεις και οικονομικά στοιχεία, ώστε να μπορώ να αποφασίσω μόνος μου και σε σύντομο χρονικό διάστημα αν με συμφέρει ή όχι οικονομοτεχνικά η εν λόγω επένδυση. Δεν χρειάζομαι «σπρώξιμο» ή «πατρονάρισμα» αλλά έγκυρη ενημέρωση και ξεκάθαρους όρους.

Θα ήθελα η οικοδομική άδεια να είναι: φτηνή, ξεκάθαρη και κυρίως να εκδοθεί τάχιστα, χωρίς το αναγκαίο «γρηγορόσημο» και τα «γιουρούσια» και τις εκ των υστέρων επιβαρύνσεις από ελέγχους της πολεοδομίας, του ΙΚΑ, της κάθε απίθανης επιτροπής. Θα πληρώσω το συμφωνηθέν, θα χτίσω επίσης το συμφωνηθέν, τελεία και παύλα.

Θα ήθελα κτηνίατρο ή γεωπόνο υπηρεσίας 24 ώρες το 24ωρο, χωρίς «μπαχτσίσι», αλισβερίσι, «μαύρες» αμοιβές για εκτός έδρας, εκτός ωραρίου, εκτός γραφείου.

Θα ήθελα να είμαι ασφαλισμένος στον ΕΛΓΑ (ή ανάλογο ιδιωτικό οργανισμό) πληρώνοντας ένα συμφωνημένο και προκαθορισμένο ασφάλιστρο για κάλυψη πραγματικών (όχι φανταστικών ή ανύπαρκτων) κινδύνων. Δεν θέλω να υποχρεωθώ σε κανέναν βουλευτή ή υπουργό ώστε «κατόπιν ενεργειών του» να αποζημιωθώ μετά από 2,3 ή 5 χρόνια για πραγματικές ή φανταστικές ζημιές!

Θα ήθελα όταν έχω συγκομιδή και τυποποίηση των σαλιγκαριών, να βρίσκω τους ανάλογους εργάτες γης από τις σχετικές λίστες του ΟΑΕΔ κι αν δεν υπάρχουν διαθέσιμοι Έλληνες εργάτες γης, να μπορώ να μετακαλώ κατά το δοκούν μετανάστες, των οποίων το ασφαλιστικό καθεστώς θα είναι παρόμοιο με των γηγενών.

Θα ήθελα όταν μεταφέρω τα ευπαθή προϊόντα μου προς πώληση (στο εσωτερικό ή το εξωτερικό) να υπάρχουν οι υποδομές (δρόμοι, λιμάνια, σταθμοί τρένων, αεροδρόμια) και τα μεταφορικά μέσα και κυρίως και αυτές και τα μέσα να είναι ανοιχτές και εν λειτουργία 365 μέρες το χρόνο.

Θα ήθελα το τραπεζικό σύστημα να εφαρμόζει το φάκτοριν και να έχει εξαλείψει τις μεταχρονολογημένες επιταγές ώστε να είμαι βέβαιος πως θα πληρωθώ για το προϊόν των κόπων μου σε μια αγορά που να λειτουργεί με καλή πίστη και πλήρη έλεγχο.

Τέλος, θα ήθελα η φορολογία μου να είναι συγκεκριμένη και γνωστή εκ των προτέρων καθώς και σταθερή σε βάθος χρόνου. Ευχής έργο θα ήταν να υπήρχε μια περίοδος μειωμένης φορολογίας τουλάχιστον μέχρι η επένδυση να είναι πλήρως αποδοτική.

Είναι φανερό ότι για να εργαστώ αποδοτικά, για να επενδύσω, για να προκόψω ως εκτροφέας σαλιγκαριών, δεν χρειάζομαι κανέναν «δίπλα» μου πόσο μάλλον το Κράτος. Αλλά είναι εξίσου φανερό πως με το Κράτος «απέναντί μου», εχθρό της επιχείρησης, τροχοπέδη στη δουλειά μου, εμπόδιο στα σχέδιά μου, επένδυση δεν πρόκειται ποτέ να κάνω. Τόσο απλά είναι τα πράγματα για όποιον θέλει να τα διορθώσει. Είμαι πεπεισμένος πως χωρίς αλλαγή αυτών των τόσο συγκεκριμένων παραμέτρων (για την οποία αλλαγή δεν χρειάζονται χρήματα αλλά μονάχα πολιτική βούληση) ελάχιστοι θα επιχειρήσουν ως εκτροφείς σαλιγκαριών και ακόμη λιγότεροι θα προκόψουν!

Akenaton    

ΣΧΟΛΙΑ

  1. alakran avatar
    alakran 02/04/2012 13:55:19

    Σωστά όλα.
    Το μόνο που θέλω να προσθέσω είναι η ανάγκη για σύντομες δίκες.Είναι πολύ σημαντικό.

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ alakran 02/04/2012 14:25:05

      Δε φτάνουν οι δίκες.
      Πρέπει οι τιμωρίες που επιβάλλονται να είναι εξοντωτικές γι'αυτούς
      που με ποικίλους τρόπους φροντίζουν την ηθική και φυσική μας εξόντωση!
      Ας αρχίσουμε να χτίζουμε φυλακές..
      Γι'αυτούς που έκλεισαν τα σχολεία..

  2. Πεπόνης avatar
    Πεπόνης 02/04/2012 13:59:45

    Σωστά τα λες, αλλά τους κομματικούς στρατούς τι θα τους κάνουμε; Βέβαια εγώ είμαι υπέρ της άποψης να τους στείλουμε μόνιμα στο φεγγάρι, ή στον Άρη, αλλά εμένα δεν με ακούν. Προτιμούν να ληστεύουν και να κοροϊδεύουν όλους τους υπόλοιπους για να ταΐζουν τα κομματόσκυλα, και μάλιστα πλουσιοπάροχα. Η Μεσογειακή Σοβιετία δεν παλεύεται.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Πεπόνης 02/04/2012 14:29:15

      Τους κομματικούς στρατούς, αντί για αποστολή στον Άρη, καλύτερα εξαγωγή στην χώρα της Άνγκελα.
      Θα της φύγει ο τάκος με δαύτους, θα της κάνουν το μαγαζί άνω κάτω.
      Η καλύτερη εκδίκηση.

      • Πεπόνης avatar
        Πεπόνης @ Ο Θείος 02/04/2012 14:41:29

        Αυτό είναι το όνειρο μου εδώ και χρόνια, το ονειρεύομαι κοιμησμένος και ξυπνητός. Θα λέει ο "ορθολογικός" Γερμανός "Πρέπει να μειώσουμε μισθούς γιατί αλλιώς θα κλείσει η επιχείρηση" και ο Έλλην θα "συσπειρώνεται" φωνάζοντας "Κάτω τα χέρια από την ανεργία του λαού".

  3. juliet avatar
    juliet 02/04/2012 14:03:15

    Σωστός .Αποδίδω τους φόρους μου ,αντιμετωπίζομαι σαν γρανάζι παραγωγής και ανάπτυξης του κράτους και όχι σαν μέσο για τον πλουτισμό του κάθε γλύφτη που βολεύτηκε .

  4. Geros avatar
    Geros 02/04/2012 14:14:05

    Συγχαρητήρια akenaton για το άρθρο σου ,
    η συνδιαλλαγή που μετατρέπει τον πολίτη σε συντεχνία ξεκινάει από την ευγενή αρχικά πρόθεση του κράτους να "σταθεί διπλα του". Το πρόβλημα της Ελληνικής οικονομίας είναι ένα : το κράτος έχει "σταθεί διπλα" σε παρα πολλές ομάδες ανθρώπων.
    Κουβαλάς .... βαρύ ψευδώνυμο , του μεγάλου μεταρρυθμιστή της αρχαιότητας , και το κουβαλάς επάξια.
    Μακάρι τον καλώς εννοούμενο φιλελευθερισμό να τον συμμεριζόταν όλοι στην παράταξη , ακούω κάθε μέρα προσπάθειες να "σταθούμε διπλα" σε κάθε συντεχνία αυτού του κόσμου .... μπορεί και του άλλου. Σήμερα είχαμε νέα προσπάθεια Βορίδη για βόλεμα ιδιοκτητών βυτιοφόρων , ο πρόεδρος πρέπει να βάλει ένα φρένο.

  5. TopGunZ avatar
    TopGunZ 02/04/2012 14:15:30

    Συμφωνώ απόλυτα αγαπητέ. Έχουμε στο παρελθόν αντιλογήσει, αλλά εδώ δεν μπορώ παρά να σου βγάλω το καπέλο.

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ TopGunZ 02/04/2012 15:17:43

      Τοπ.
      Με γεμίζει περηφάνια η στάση σου.

    • akenaton avatar
      akenaton @ TopGunZ 02/04/2012 16:37:26

      Το σχόλιό σας σας τιμά αγαπητέ τοπ. Ευχαριστώ και υποκλίνομαι.

  6. kotstak avatar
    kotstak 02/04/2012 14:24:00

    Αυτούς, που σου βάζουν τα εμπόδια, τους πληρώνεις κιόλας.

    Θα πληρώσεις υπέρογκο φόρο, για να πάρει αυτός τον υπέρογκο μισθό του.
    Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα τα σαλιγκάρια σου να είναι μη ανταγωνιστικά, να μην μπορείς να τα πουλήσεις, και σε λίγο να κλείσεις.
    Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα το δημόσιο να μην μπορεί να πληρώσει τον υπέρογκο μισθό αυτού που σου έβαζε τα εμπόδια, και για να μην τον απολύσει, δανείζεται χρήματα για να πληρώσει τον μισθό του.
    Αυτό αυξάνει τον δανεισμό, κλπ κλπ.

  7. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 02/04/2012 14:25:02

    Όταν επί 40 τόσα χρόνια κυριαρχούν οι συγκολλητές μπρικιών, οι εκτροφείς σαλιγκαριών είναι μια κάποια λύσις.
    Ο άλλος πάλι, ο μεταγραφείς, με την εμμονή στους βυτιοφόρους πετρελαίου + αέρα και τους αχόρταγους βοθρατζήδες, έρριξε βλήμα αέρος-αέρος. Sorry, αλλά αυτό αντέχεται ακόμη λιγότερο και από τη νεανική του βολή τσεκουριού.
    Αναρχομπάχαλο δύσοσμης "δεξιάς" παρέκκλισης.

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Ο Θείος 02/04/2012 14:27:45

      Θείο και Γέρο.
      Τα σέβη μου,και καλή σας μέρα !

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 02/04/2012 15:19:20

        Αντεύχομαι. Προσπαθώντας Απριλιάτικα, ν' αντέξω την προεκλογική δυσοσμία.

        • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
          Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Ο Θείος 02/04/2012 15:58:17

          Η δυσοσμία καλύπτεται από ηφαιστειακή σκόνη!
          Και τα στοιχεία της φύσης μαζί τους είναι!

  8. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 02/04/2012 14:29:24

    Akenaton. Αυτό πού ζητάς είναι η επανίδρυση τού κράτους κάνοντας τήν επανάσταση τού αυτονόητου.

    Η επανίδρυση τού κράτους (προεκλογικό σύνθημα Κ.Καραμανλή) δέν τολμήθηκε κάν. Καί η επανάσταση τού αυτονόητου (κεντρικό στοιχείο τής παπανδρεϊκής πολιτικής φιλοσοφίας) κατέληξε στήν τυρανεία τού μνημονιακού δυσνόητου.

    Η καθεστωτική μαστρωπεία ζεί καί βασιλεύει καί τόν κόσμο κυριεύει. Τελευταία δείγματα οι δεκάδες τροπολογίες στά νομοσχέδια πρός ψήφιση τής τελευταίας στιγμής μέ τίς άσχετες μέ τό περιεχόμενό τους φωτογραφικές διατάξεις. Όποιος προλάβει πρόλαβε.

    Τό πολιτικό θάρρος έχει βάρος καί σέ αυτή τήν χώρα σέ οδηγεί στόν πάτο. Τό πολιτικό θράσος είναι συνώνυμο τών ψηφοφόρων. Επιβραβεύεται εδώ καί 190 περίπου χρόνια. Ο κόσμος πεισματικά αρνείται τόν μύθο καί επιμένει στό παραμύθι. Έμαθε νά βλέπει τό είδωλό του αντεστραμμένο στόν καθρέπτη τής πολιτικής.

  9. franc avatar
    franc 02/04/2012 14:32:25

    Aκόμα κι αυτοί που θα επιχειρήσουν και θα πάνε καλά, θα το μετανοιώσουν πικρά γιατί:
    To κράτος θα τους εντάξει στους επιτηδευματίες και όχι στους κατ' επάγγελμα αγρότες με αποτέλεσμα να αρχίσει να τούς ρίχνει τα χαράτσια βροχηδόν.
    1.Φόρο μεταβίβασης αν αγοράσει το χωράφι.
    2.Φόρο ιδιοκτησίας του χωραφιού (ετοιμάζεται).
    3.Φόρο ηλεκτροδοτούμενου ακινήτου.
    4. Φόρο επιτηδεύματος.
    5. ΦΠΑ
    6. Φόρο ακίνητης περιουσίας για τυχόν κτίσματα εντός του χωραφιού.
    7. Φόρο εισοδήματος.
    8. Ασφαλιστικές εισφορές
    9. Εκτακτες εισφορές κάθε τρίμηνο που το κράτος δεν θα πιάνει το στόχο για την επόμενη δόση.
    10. Οιονδήποτε νέο φόρο σκαρφιστεί το κράτος αφού ο σαλιγκαροτρόφος μας δεν διαθέτει offshore εταιρεία και δεν έχει την έδρα της επιχείρησής του στη Βουλγαρία.

    • Χαζούλης avatar
      Χαζούλης @ franc 02/04/2012 15:14:10

      Συμπέρασμα: Στάση πληρωμών προς το Κράτος. Αυτό καταρρέει σε χρόνο dt. Χιλιάδες ποντίκια το εγκαταλείπουν και αναγκάζονταινα επιχειρήσουν και αυτά μαζί με μας στα χωράφια του παππού. Για πρώτη φορά στη ζωή τους αντιμετωπίζουν την αληθινή ζωή.

      Σε εύλογο χρονικό διάστημαμετά την κατάρρευση ξεκινάει η πολυπόθητη επανεκκίνηση του κράτους. Αυτό παύει να είναι εχθρός μας, παύει να είναι εχθρός των Ελλήνων με υγιή συνείδηση και όλα παίρνουν το δρόμο τους.

  10. karenin avatar
    karenin 02/04/2012 14:43:40

    Eίναι γελοίο και θλιβερό ταυτόχρονα, να συζητάμε για τα αυτονόητα. Αλλά πως να τα λύσεις αν ηθελημένα πνίγεσαι σε ιστορικές φαντασιώσεις, που σου καλιεργούν το αίσθημα ότι όλοι σου χρωστάνε. Είναι η κατάρα μας σαν μονάδα να διαπρέπουμε, και ο καθένας ξεχωριστά να βρίσκει άκρη στο πρόβλημα του, όλοι μαζί, ποτέ.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ karenin 02/04/2012 15:22:16

      Φαντασιώσεις τρελές και απατηλές, ότι όλοι μάς χρωστάνε.
      Και πραγματικότητα αμείλικτη, ότι χρωστάμε προπάντων στον "Μιχάλη". Και στην "Μιχαλού".
      Όταν ο Θεός έβρεχε μυαλά, πολλοί κρατούσαν ομπρέλλα.

  11. ΘΟΔΩΡΟΣ Κ avatar
    ΘΟΔΩΡΟΣ Κ 02/04/2012 15:27:19

    Λες Akenaton μεταξύ άλλων : ''....Θα ήθελα κτηνίατρο ή γεωπόνο υπηρεσίας 24 ώρες το 24ωρο, χωρίς «μπαχτσίσι», αλισβερίσι, «μαύρες» αμοιβές για εκτός έδρας, εκτός ωραρίου, εκτός γραφείου....΄΄
    Άκου λοιπόν και μερικές απαντήσεις από έναν τέτοιο γεωτεχνικό του Δημόσιου Τομέα:
    1) Από που τον ζητάς; Από την Περιφέρεια. Οι Περιφέρειες πλέον δεν έχουν αυτοκίνητα για να κινηθούν. Δεν έχουν κονδύλια για να καλύψουν τις βεμζίνες και την βασική αποζημίωση. Οι Γεωτεχνικοί έχουν δικαίωμα να βγούν έως 60 μόνο μέρες εκτός γραφείου (όσο δηλαδή και ένας απλός γραφέας).
    2)Ο Καλλικράτης έχει δημιουργήσει ένα δαιδαλώδες πλέγμα συναρμοδιοτήτων που χάνει η μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα.
    3)Οι γεωτεχνικοί (Γεωπόνοι, Κτηνίατροι , κ.λ.π) έχουν καταντήσει γραφιάδες και ασχολούνται κατά κόρον (με ευθύνη του κράτους που δεν έχει άλλους για αυτή την δουλειά) με καταχώρηση αιτήσεων ενίσχυσης και πληρωμής διαφόρων προγραμμάτων (π.χ Βιλογικής Γεωργίας).
    4) Τους ζητάς από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση; Πλέον δεν έχει αρμοδιότητες που να άπτονται (αν και διατηρεί Δ/νση Γεωργικών Υποθέσεων) της καθημερινότητας των αγροτών (ελέω πάλι του ΄΄Καλλικράτη΄΄).
    5)Τους ζητάς από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης; Μετά από την συνεχόμενη μείωσή του και τις μπούρδες περί επιτελικού κράτους όλο και συρρικνώνεται διώχνοντας κόσμο και αντικείμενα.Η πρώτη πράξη της αλήστου μνήμης Μπατζελή ήταν να κλείσει τα Το.Κ.Α.Α. Ένα θεσμό που είχε ιδρυθεί από τη Ν.Δ στην προσπάθειά της να επανιδρύσει το Υπουργείο. Έτσι το Πα.Σο.Κ τα έκλεισε και μετάφερ τους μισούς από του ς 250 Γεωπόνους & Κτηνιάτρους που υπηρετούσαν στις έδρες των Νομών της Περιφέρειας στην Αθήνα κυρίως και σε μερικές άλλες μεγάλες Πόλεις να φροντίζουν τις πολυκατοικίες. Ελπίδα στο συγκεκριμένο είναι η διάθεση Σαμαρά για πραγματική επανίδρυση του Υπ.Α.Α.Τ
    6)Τους ζητάς από τους Δήμους; Όσοι γεωπόνοι υπηρετούν εκεί (για κτηνίατρους ούτε λόγος) προσπαθούν με τα ελάχιστα χρήματα των Δήμων να ασχοληθούν με τα Πάρκα και τις λαϊκές αγορές. Και εδώ ο ΄΄Καλλικράτης΄΄ έχει κάνει το θαύμα του.
    6)Αναφέρεις για εικονικά εκτός έδρας. Για ποια ακριβώς μιλάς; Η αποζημίωση ενός γεωτεχνικού είναι λιγότερα από 10 € όταν βγει μακριά από 40 χλμ. ενώ ενός μηχανικού και υπομηχανικού περίπου 55€. Άλλη δουλειά κάνουν, άλλο σάντουιτς (!!!!) τρώνε ή άλλη βενζίνη καίνε; Γνωρίζεις ότι σε πολλές Περιφερειακές Ενότητες (πρώην νομούς) δεν έχουν βγει ακόμη οι απαραίτητες αποφάσεις (από τον Γ.Γ της Αποκεντρωμένης Διοίκησης που έχει την αρμοδιότητα και όχι του Περιφερειάρχη όπως θα έπρεπε) για την έγκριση κίνησης έστω και αυτών των 60 ημερών με αποτέλεσμα να κινούνται ουσιαστικά παράτυπα και με κίνδυνο σε περίπτωση ατυχήματος ή ακόμη και ένστασης από κάποιον ελεγχόμενο να μπλέξουν ;
    7) Γνωρίζεις ότι εδώ και 18 χρόνια (από το καλοκα΄΄ιρι του 1994 όταν αποφασίστηκε το ΄΄σπάσιμο του Υπουργείου Γεωργίας΄΄) οι γεωτεχνικοί (όλοι εκτός Πα.Σο,Κ) ζητούν την επανένωσή του για να μην υπάρχει διάσπαση και σπατάλη δυνάμεων (Υπάρχουν πόλεις όπως π.χ η πρωτεύουσα μια Περιφέρειας όπου υπάρχουν έως και 4 διαφορετικές γεωργικές υπηρεσίες ) αλλά κυρίως το Πα.Σο.Κ τραγουδάει φάλτσα και κωφεύει.
    Μπορώ να γράψω πολλά ακόμη και να σου λύσω κάθε απορία, αλλά νομίζω ότι αυτά φτάνουν για αρχική απάντηση και προβληματισμό.

    • akenaton avatar
      akenaton @ ΘΟΔΩΡΟΣ Κ 02/04/2012 16:27:21

      Μάλλον έπρεπε να γράψω "απαιτώ"! Δεν με ενδιαφέρουν τα "συνδικαλιστικά" σας. Δεν με ενδιαφέρουν τα μισθολογικά σας. Δεν με ενδιαφέρουν τα διοικητικά σας. Δεν με ενδιαφέρει τι έχετε κανονίσει μεταξύ σας "συναδελφικά". Δεν με ενδιαφέρει τι σας υποσχέθηκαν όταν σας προσέλαβαν. Δεν με ενδιαφέρει πως θα το καταφέρετε (αυτό είναι το ζητούμενο και έχω προτάσεις επ' αυτού αλλά δεν είναι της παρούσης) όμως πιστεύω οτι οι κτηνίατροι και οι γεωπόνοι πρέπει να δουλεύουν στο χωράφι και το στάβλο κι όχι στα γραφεία. Και κυρίως όχι με το χέρι απλωμένο προς τη μεριά των αγροτών - κτηνοτρόφων. Ελπίζω να έγινα κατανοητός αγαπητέ Γεωτεχνικέ!

      • restart avatar
        restart @ akenaton 02/04/2012 17:28:38

        εισαι λίγο άδικος φίλε
        όλος ο κόσμος ξέρει ότι ο μέσος έλληνας δ.υ. τσακίζετε να εξυπηρετήσει τον πολίτη.
        άκου εκεί " έχουν καταντήσει γραφιάδες " τους ανθρώπους, που διψάνε να βγόυν έξω στην ελληνική γη βνα εργασθούν.

        υ.γ.για τα σαλιγκάρια άκουσα ότι έχει πολλές παγιδες
        και ότι προς το παρών κονομάνε αυτοι που μεταδίδουν τεχνογνωσία ;-)

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ restart 02/04/2012 17:37:27

          Ολόκληρη χώρα κινείται προς το μέλλον με ταχύτητα σαλιγκαριού (βγάλε και κάτι).
          Τρέχουν όμως σαν Φεράρι οι βοθρατζήδες και οι βυτίοι. It's the elections, stupids!

          • restart avatar
            restart @ Ο Θείος 02/04/2012 18:11:09

            δε πιστευω να υπαινισεσαι κάτι?

            http://www.koutipandoras.gr/wp-content/uploads/2012/04/Antidoro_Photo02-04-2012.png

        • franc avatar
          franc @ restart 02/04/2012 18:20:30

          Eιναι κι αυτά σαν την πράσινη ενέργεια.
          πρός το παρόν κονομάνε όσοι εξάγουν πάνελς και ανεμογεννήτριες που σε 15-20 χρόνια θα είναι για τα μπάζα...

        • akenaton avatar
          akenaton @ restart 02/04/2012 21:46:10

          Προς Θεού, το παράδειγμα ήταν εντελώς ενδεικτικό! Ουδεμία ευθύνη φέρει ο γράφων για την πραγματική αξία ή την βιωσιμότητα της επένδυσης στην εκτροφή σαλιγκαριών (lol).

          ΥΓ
          Τα σαλιγκάρια μου αρέσουν και τα απολαμβάνω στο πιάτο μου! Επίσης, για την αποφυγή παρεξηγήσεων, λέω πως γνωρίζω αρκετά καλά (λόγω εργασίας) τα θέματα του πρωτογενούς τομέα σχεδόν σε όλο του το φάσμα.

      • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
        Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ akenaton 02/04/2012 17:43:18

        Έχεις δίκιο.
        Πολλοί υποτιμούν την αξιοπρέπεια.
        Αυτοί που την υποτιμούν είναι όλοι αυτοί που δεν τη θεωρούν
        κεκτημένο δικαίωμα.
        Είναι όλοι αυτοί που μας ταλαιπωρούν,απαιτώντας τα δικά τους« κεκτημένα δικαιώματα».
        Τώρα οι καταστάσεις είναι διαφορετικές όμως.
        Τώρα ζητούν να κατανοήσουμε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν..
        Τώρα υποτιμούν και τη μνήμη μας..
        Απαιτούμε λοιπόν.Δε ζητιανεύουμε !
        Απαιτούμε εδώ και τώρα να γίνουν αλλαγές παντού !
        Να ωφεληθούμε όλοι επιτέλους.
        Κι όλους αυτούς που θέλουν να καταργήσουν τη λογική μας
        απαιτούμε να μπουν φυλακή.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ΘΟΔΩΡΟΣ Κ 02/04/2012 18:04:15

      Μόνο που το διαβάζεις είναι τόσο πολύπλοκο που γίνεται ζαλιστικό. Φαντάσου να χρειάζεσαι και να ζητήσεις όντως τις υπηρεσίες της ...Υπηρεσίας !!!
      Τί πίνουν άραγε οι υπέυθυνοι που σχεδίασαν και σχεδιάζουν τη δομή τέτοιων υπηρεσιών;

      • ΘΟΔΩΡΟΣ Κ avatar
        ΘΟΔΩΡΟΣ Κ @ Ο Θείος 02/04/2012 18:26:43

        Για το λόγο αυτό έγραψα μία πολύ σύντομη περίληψη του τι συμβαίνει στις Γεωτεχνικές υπηρεσίες χωρίς καν να αναφέρω τα Ν.Π.Ι.Δ που ιδρύθηκαν από το Πα.Σο.Κ (ΟΠΕΚΕΠΕ, κ.λ.π).
        Όσο για το δήθεν οργισμένο - αγανακτισμένο ύφος του AKENATON του λέω αυτά που αυτά που ΄΄απαιτεί΄΄ εμείς τα ζητάμε 18 χρόνια.
        Αναγνωρίζοντας τα ως σωστά ακόμη και ο ΓΑΠ τα παρέλαβε σε λόγο ως πρωθυπουργός το Δεκέμβριο του 2010 στο Ρέθυμνο. Και φυσικά μετά τα ξέχασε.(Είπε ακριβώς ο Γεωπόνος στο χωράφι, ο κτηνίατρος στο μαντρί και άλλα ωραία).
        Σε ότι αφορά τα συνδικαλιστικά τον ρωτάω που τα είδε.
        Είναι συνδικαλιστικό να ζητάω να υπάρχουν λιγότερες υπηρεσίες και δ/νσεις ώστε να μη ταλαιπωρείται ο πολίτης; Είναι συνδικαλιστικό να ζητάω είναι το Υπουργείο Αγρ. Ανάπτυξης υπεύθυνο και όχι κάθε λογής αιρετός; Η Ελλάδα είναι πολύ μικρή χώρα για να έχει σε αριθμό υπηρεσιών (όχι υπαλλήλων ) περισσότερες και από τη Γαλλία. Αυτό σημαίνει πολυδιάσπαση. Είναι συνδικαλιστικό να λέω ότι είναι λογικό ο γεωτεχνικός που πρέπει να βγει στο χωράφι (και το απαιτεί ο παραγωγός) πρέπει να μπορεί να βγει περισσότερες φορές από ένα διοικητικό; Είναι συνδικαλιστικό όταν λέω ότι οι υπηρεσίες πρέπει να διαθέτουν αυτοκίνητα για να γίνει αυτό και όταν δεν διαθέτουν να μπορούν να αποζημιώνουν τα ιχ των υπαλλήλων;
        Τέλος είναι συνδικαλιστικό να λέω ότι εφόσον σε όλο τον δυτικό κόσμο αποζημιώνεται η εκτός έδρας αποζημίωση αυτή πρέπει να είναι ίση για όλους; (Παρεμπιπτόντως η τεράστια διαφορά στην αποζημίωση των μηχανικών & υπομηχανικών με όλους τους άλλους υπαλλήλους καθιερώθηκε από τον μέγα πολιτικό Σουφλιά ).
        Και μία πληροφορία έχει απόλυτο δίκιο ο restart για το κύκλωμα των σαλιγκαριών , όπως και για άλλες προωθούμενες μόδες (ιπποφαές, αρωματικά , κ.λ.π). Το τοπίο είναι πολύ θολό (τουλάχιστον) και προς το παρόν οι μόνοι κερδισμένοι είναι οι αρχικοί προμηθευτές .

        • ΘΟΔΩΡΟΣ Κ avatar
          ΘΟΔΩΡΟΣ Κ @ ΘΟΔΩΡΟΣ Κ 02/04/2012 20:58:05

          Διόρθωση ΄΄...ότι εφόσον σε όλο τον δυτικό κόσμο αποζημιώνεται η εκτός έδρας μετακίνηση αυτή πρέπει να είναι ίση για όλους;''

        • nestrom avatar
          nestrom @ ΘΟΔΩΡΟΣ Κ 02/04/2012 21:02:45

          Και σε όλα να έχεις δίκιο, γιατί δεν παραιτείσαι και δεν πας να βάλεις εσύ σαλιγκάρια?
          Σε εμποδίζει κανείς?
          Η απόλυσή σου απαγορεύεται όχι η παραίτηση.

          • ΘΟΔΩΡΟΣ Κ avatar
            ΘΟΔΩΡΟΣ Κ @ nestrom 02/04/2012 21:14:58

            Ακατανόητο!
            Η λογική και η επιχειρηματολογία σου τσακίζει κόκαλα!!!
            Σαν να λέμε, δηλαδή, σε ένα γιατρό να γίνει νοσοκόμος ή ακόμη καλύτερα ασθενής αφού δεν του αρέσει το νοσοκομείο που δουλεύει.
            Σε ένα πολιτικό μηχανικό να γίνει χτίστης.
            Σε ένα Δασολόγο να γίνει ντε και καλά ξυλοκόπος και άλλα τέτοια ωραία.
            Δουλειά έχω (ακόμη) και προσπαθώ να την κάνω καλύτερη για όλους.
            Εάν εσένα σου αρέσει να σε τρέχουν από τον Άννα στον Καϊάφα και δεν καταλαβαίνεις γρι από ότι έγραψα , πρόβλημά σου.
            Θα σου έλεγα να απευθυνθείς σε κάποιον ειδικότερο εμού αλλά μάλλον δεν σου χρειάζεται.
            Τα ξέρει ήδη όλα!!!

        • akenaton avatar
          akenaton @ ΘΟΔΩΡΟΣ Κ 02/04/2012 21:34:22

          Δεν ήμουν καθόλου "δήθεν" οργισμένος - αγανακτισμένος αγαπητέ μου γεωτεχνικέ ...... Ελαφρώς απογοητευμένος ήμουν καθώς τις ίδιες δικαιολογίες με αυτές του αρχικού σας σχολίου ακούμε χρόνια τώρα από διάφορους συνδικαλιστάδες του Δημοσίου που δήθεν σκίζονται για καλύτερη λειτουργία των υπηρεσιών και των πολιτών αλλά η "άτιμη η κεντρική Διοίκηση" δεν τους αφήνει.

          ΥΓ. Ακόμη κι αν δεχτούμε οτι έτσι είναι όμως, δεν άκουσα καμιά απάντησή σας για το απλωμένο χέρι (κάτω από το τραπέζι) πλείστων όσων συναδέλφων σας. Μήπως στην βάση της λογικής πως αφού δεν σας "φροντίζει" η υπηρεσία, πρέπει υποχρεωτικά να σας "φροντίσει" ο ιδιωτικός τομέας;

          • ΘΟΔΩΡΟΣ Κ avatar
            ΘΟΔΩΡΟΣ Κ @ akenaton 02/04/2012 22:17:42

            Η μαλλιαρή γλώσσα των αριστεριστών για τους συνδικαλιστάδες δεν με αφορά.
            Όσο για το απλωμένο χέρι δεν έχω πρόβλημα να σου πω το αυτονόητο.
            Το απλωμένο χέρι του λαμόγιου γεωτεχνικού Δ.Υ που συναλλάσσεται (κοινώς τα παίρνει) με το λαμόγιο ιδιώτη που τα δίνει (δεν υπάρχουν αθώοι σε μία πράξη διαφθοράς γιατί με αυτή τη λογική είναι αθώα & η siemens που λάδωνε) είναι το ίδιο με το λαμόγιο εφοριακό, το ίδιο με το λανόγιο μηχανικό, το λαμόγιο γιατρό , το λαμόγιο......
            Όλα αυτά τα λαμόγια του δημοσίου τα οποία ΄΄όλως τυχαίως ΄΄έχουν τις καλύτερες θέσεις στις υπηρεσίες τους είναι αυτά που είναι αγαπητά στους πολίτες γιατί τους κάνουν τη δουλειά τους. Ποτέ δε λένε όχι στον προϊστάμενο για μία εξαίρεση, ποτέ δε λένε όχι στον αιρετό (Δήμαρχο, Περιφερειάρχη, κ.λ.π) για μία εξυπηρετησούλα και γενικά την ώρα της υπογραφής φοράνε ΄΄μαύρα γυαλιά΄΄.
            Είναι μέρος και δημιούργημα του Ελληνικού Πολιτικού συστήματος και πρέπει όχι μόνο να ξεριζωθεί αλλά και να τιμωρηθεί παραδειγματικά.
            Για να γίνει αυτό όμως δεν φτάνουν τα ευχολόγια αλλά χρειάζονται απλές καθημερινές πράξεις.
            Η πιο απλή όμως πράξη είναι αυτή της ενυπόγραφης καταγγελίας (αρχικά στην υπηρεσία, στη συνέχεια στο συνήγορο του πολίτη και φυσικά αν χρειασθεί και στον εισαγγελέα) από τον καθαρό πολίτη που δεν ζητά καμία ΄΄εξαίρεση΄΄ αλλά εφαρμογή της νομιμότητας.
            Επειδή εγώ είμαι Μακεδόνας, αλλά έχω εργαστεί πέντε χρονάκια στον Μοριά, σε πληροφορώ ότι αυτό ΄΄από το κανάλι και κάτω΄΄ πολύ δύσκολα θα γίνει.
            Η κουτοπονηριά του νεοέλληνα είναι τόσο μεγάλη που θέλει πάντα κάποιον άλλον να βγάλει το φίδι από την τρύπα.
            Όλο λόγια, λόγια και από τυρόπιτα τίποτα.
            Όταν κάποιοι ΄΄ γραφικοί΄΄ ταράξουν τα νερά υπάρχουν κάποιες ωραίες θεσούλες που στο δημόσιο τις λέμε ΄΄ψυγεία΄΄ και τους αφήνουν εκεί για κάποια χρόνια να ηρεμήσουν.
            Την επόμενη φορά λοιπόν που κάποιο τέτοιο λαμόγιο, από οποιαδήποτε υπηρεσία, σου κάνει την λαδιά εσύ κάνε το καθήκον ως πολίτης και μη φοβάσαι τίποτα.
            Αρκεί να είσαι καθαρός και να φυσικά να μην παριστάνεις τον γνωστό Ελληναρά που την τελευταία μέρα, την τελευταία ώρα, χτυπιέται έξω από την πόρτα κάποιας υπηρεσίας, την μέρα που λήγει η ημ/νία που τον ενδιαφέρει και φωνάζει αγανακτισμένος γιατί δεν τον εξυπηρετούν.

  12. victoria (true) avatar
    victoria (true) 02/04/2012 15:59:04

    Συμφωνώ κι εγώ μαζί σου akenaton.

  13. Georgopoulos Kostas avatar
    Georgopoulos Kostas 04/04/2012 13:02:38

    Ti grafete ke xalate to xronosas
    Ego tha po mono afto
    KATA TON LAO KE I ARXONTES

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.