#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/12/2011 12:24
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εκσυγχρονιστές του ΔΝΤ εναντίον ... οπισθοδρομικής Ορθοδοξίας!

Ρώσοι σωτήρες, τούρκοι πράκτορες και Έλληνες ρασοφόροι



Εντάξει, δε χρειαζόμασταν τους Ρώσους να μας νουθετήσουν για κάτι τόσο σοβαρό.  Το βλέπουμε και μόνοι μας.  Πλέον ο διασυρμός του κράτους είναι αδιάλειπτος.  Τα χαστούκια πέφτουν βροχή.  Δεν είναι τυχαίο ότι λίγο πριν βαρέσουμε και επίσημα το κανόνι:

Η Ευρώπη μας θέλει έξω από το ευρώ και οι σχετικές απαξιωτικές αναφορές πέφτουν βροχή, χωρίς πια κανένας να μπαίνει στον κόπο να διαψεύσει
Οι Τούρκοι κυνικά ομολογούν ότι έκαψαν τα νησιά μας και εμείς προσπερνάμε με ένα διάβημα, λες και οι πυρκαγιές δεν άφησαν νεκρούς και χάος, λες και δεν πρόκειται για επίθεση κατά της χώρας, αλλά για τίποτα μειονοτικά καυγαδάκια
Στο πρόσωπο του γέροντα Εφραίμ, η εξευρωπαϊσμένη Ελλάδα του ΔΝΤ και της Τρόικας αποφασίζει να ξεμπερδεύει με την οπισθοδρομική ορθοδοξία

Η ταπείνωση που νιώθει ο μέσος Έλληνας για τα παραπάνω,(εξαιρείται ο πολύπλοκος Μπιστο-ρεπουσο-αλαβανο μετα-Έλληνας , που ενδεχομένως αισθάνεται εθνική ανάταση), αγγίζει τα μη επιτρεπτά όρια.  Αν δε, συνδυαστεί με την περιρρέουσα οικονομική κατάσταση, είμαστε για μαζική μετανάστευση.

Γιατί βέβαια εδώ πρόκειται σαφέστατα για έναν συμβολισμό, όσο και αν μερικοί παπαγάλοι πιπιλίζουν την καραμέλα της ‘’ανεξάρτητης δικαιοσύνης’’ και της δήθεν ισότητας.

Ποια είναι τα σαθρά επιχειρήματα των πολέμιων του Βατοπεδίου;

Μας τα αναλύει με το γνωστό του στόμφο συν την απαραίτητη πάντα δόση λαϊκισμού το πρώτο βιολί του εθνικού διαπλεκόμενου εκσυγχρονισμού, ο φοβερός και τρομερός κ. Πρετεντέρης στα ‘’Νέα’’:

 ‘’Αν αφήσουμε στην άκρη την πολιτική του πλευρά, ήταν η οργανωμένη προσπάθεια μιας ομάδας ρασοφόρων να επιτύχουν την διεκπεραίωση ενός επιχειρηματικού σχεδίου με τη συνδρομή της Πολιτείας, ακόμη και εις βάρος των συμφερόντων της Πολιτείας.

Χρησιμοποιώντας ποικιλοτρόπως την επιρροή του ράσου και την τεκμαιρόμενη ανιδιοτέλεια της Εκκλησίας, προσπάθησαν πρώτα να εκμαιεύσουν ευνοϊκές αποφάσεις των δικαστηρίων στο ζήτημα της κυριότητας της λίμνης.

Κατάφεραν ύστερα να επιτύχουν την κυβερνητική ευμένεια στο ζήτημα των ανταλλαγών.

Εξασφάλισαν στη συνέχεια τη φιλική και ταχεία συνεργασία των κρατικών μηχανισμών για την αξιοποίηση των περιουσιακών στοιχείων που απέκτησαν.

 Και συνολικά διεκπεραίωσαν ένα επιχειρηματικό σχέδιο, το οποίο ουδείς άλλος Έλληνας θα μπορούσε να ολοκληρώσει τόσο εύκολα, τόσο ανεμπόδιστα και μέσα σε τόσο μικρό διάστημα.’’

 Τι μας λέει ο ποιητής;  Μας περιγράφει το fast track!  Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά, οι διαχειριστές του μοναστηριακού fund κατηγορούνται ότι έτρεξαν γρήγορα τις διαδικασίες, κάτι που πασχίζει εδώ και δύο χρόνια να επιτύχει η κυβέρνηση με τη συνδρομή της Τρόικας και δεν μπορεί να τα καταφέρει.

Για το αν υπήρξε ζημία του δημοσίου κυκλοφορούν μόνο εικασίες.



Η ουσία όμως είναι αλλού:

Ακόμα και ένα παιδί του δημοτικού καταλαβαίνει ότι η προφυλάκιση του γέροντα είναι καταχρηστική.  Δε συντρέχουν οι λόγοι.  Κανένας δεν υποστηρίζει ότι ο γέροντας δεν είναι κατηγορούμενος και μάλιστα για τρία κακουργήματα (ο κακούργος!).   Ας δικαστεί και ας καταδικαστεί.  Η προφυλάκιση τι σκοπούς εξυπηρετεί;

Μήπως, μήπως λέω, θα κατευνάσει την επαναστατικότητα των προοδευτικών  αριστερούληδων της Κομοτηνής και θα δώσει μια ευκαιρία στον τοπικό πολιτικάντη, που όλως τυχαίως είναι και υφυπουργός δικαιοσύνης, να εμφανιστεί και πάλι στην εκλογική του περιφέρεια, χωρίς τον κίνδυνο ιπτάμενων γαλακτοκομικών;  Έρχονται και εκλογές.

Και βέβαια η κυβέρνηση δεν υπήρξε ποτέ όχι μόνο προνοητική, αλλά ούτε καν τυχερή στις αστοχίες της.  Γιατί την ώρα που ο πληγωμένος Έλληνας αρχίζει να υποψιάζεται για το αμερόληπτο της δικαιοσύνης, έχοντας στο μυαλό του κάτι Άκηδες και κάτι Τσουκάτους, έρχονται σαν βόμβα και οι παραιτήσεις δύο εισαγγελέων, με σαφέστατες αιχμές ως προς το παραπάνω θέμα.

Πραγματικά τα έχω χαμένα:

Γιατί σκέφτομαι, όταν η δικαιοσύνη πήρε  την απόφαση για την κυριότητα της λίμνης, δεν ήταν ανεξάρτητη, αλλά επηρεαζόταν από τη μονή Βατοπεδίου, που σύμφωνα με τα λεγόμενα του Πήγασου, θα πρέπει να έχει τη δύναμη δέκα Μπομπολαίων, πέντε Σαρκοζί και τριών Μπιλ Γκέιτς μαζί.   Όταν όμως η ίδια δικαιοσύνη αποφάσισε την προφυλάκιση του ηγουμένου, σαφώς είναι ανεξάρτητη.  Προφανώς καθάρισε στην πορεία και δεν το κατάλαβε κανένας,  άσε που ξαφνικά η επιρροή της μονής ατόνησε τόσο, που δεν κατάφερε να προστατέψει ούτε τον ίδιο τον ηγούμενό της, ο οποίος προαυλίζεται στον Κορυδαλλό, παρέα με το Μαζιώτη.  Τόση δύναμη αυτό το μοναστήρι…

Όταν η πολιτική ηγεσία, οι υπάλληλοι του κράτους καθώς και κάποιοι επιφανείς νομικοί έκλειναν το διφορούμενο deal με το μοναστήρι, οι μεν πολιτικοί ήταν παπαδοπαίδια, οι κρατικοί υπάλληλοι διεφθαρμένοι του κερατά και οι νομικοί σκουπίδια.  Όταν έρχεται κανένας εμίρης να κάνει κανένα μούφα – deal για τραπεζικές συγχωνεύσεις, Ελληνικό ή χρυσορυχεία, οι πολιτικοί σώζουν το έθνος, οι κρατικοί υπάλληλοι κάνουν fast track και οι νομικοί είναι γάτες.

Και βέβαια είναι λογικό από τη μία πλευρά να συντάσσονται οι πολέμιοι της εκκλησίας, οι άθεοι, οι προοδευτικοί άνθρωποι βρε παιδί μου, και ο ΣΥΡΙΖΑ να τρίβει τα χέρια του και ήδη να ονειρεύεται μια Ελλάδα απελευθερωμένη από τον αβάσταχτο ζυγό του ράσου.  Από την άλλη συντάσσονται υπέρμαχοι της παράδοσης,  άνθρωποι με έντονο θρησκευτικό συναίσθημα και αρχές διαφορετικού επιπέδου και προτεραιοτήτων από τους πρώτους, ακόμα και οι γνωστοί γραφικοί, είτε από την ακροδεξιά, είτε από τις φανατικές παραθρησκευτικές οργανώσεις. Δε θέλει και πολύ να γίνει το μπαμ.

Στη μέση, αποστασιοποιημένοι και τελικά αποσβολωμένοι, βρίσκονται νηφάλιοι πολίτες που ενδεχομένως δεν τους πολυενδιαφέρει το ζήτημα, δε χτυπά κάποιες ευαίσθητες χορδές τους και αναρωτιούνται:

Τι τις θέλατε βρε παιδιά χρονιάρες μέρες τις δικαστικές ταρζανιές;  Δε σας έφταναν όλα τα υπόλοιπα;  Ή μήπως τελικά εκεί στοχεύατε;

Και κλείνω με ένα ανέκδοτο από το χωριό του Δαναού:

Έκανε λέει στο χωριό συγκέντρωση διαμαρτυρίας το ΚΚΕ, για να φύγουν οι αμερικανικές βάσεις.  Καθότι ο συγκεκριμένος τόπος υπήρξε άντρο ανταρτών και κόκκινο για πολλά χρόνια, το μπλοκ ήταν στιβαρό και πολυπληθές και η συγκέντρωση είχε αυτό που λέμε παλμό.

Δυο μπαρμπάδες καθόταν στο καφενείο και σχολίαζαν.  Λέει ο ένας:

‘’Τι ρε τις βάσεις του θανάτου θα διώξετε, εδώ τόσα χρόνια δεν είστε ικανοί να διώξετε από το χωριό τα γρούνια του Βασίλα, που μας έχουν ζαλίσει στη βρώμα’’

Κακοφωνίξ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Mara avatar
    Mara 29/12/2011 08:11:15

    To παρακάτω βίντεο τα λέει όλα!!!
    http://greeknation.blogspot.com/2011/12/blog-post_29.html

  2. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 29/12/2011 08:45:44

    Πολύ εύστοχο το άρθρο. Το αντικληρικαλικό κόμπλεξ των παρ' ημίν "προοδευτικών" θα πρέπει να αναδειχθεί από τη νέα κυβέρνηση Σαμαρά. Μια παρενέργεια της πτώσης του ΠΑΣΟΚ θα είναι η ενδυνάμωση της μεταπρατικής αριστερόζ κλίκας Κουβέλη και ΣΥΡΙΖΑ πράγμα που σημαίνει ότι θα ενδυναμωθούν άθεες απόψεις - σπασμένες λέξεις από ξένες γλώσσες. Ο υπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων που θα προκύψει θα πρέπει να είναι υψηλή προσωπικότητα και πιστός άνθρωπος. Φυσικά όχι του φαίνεσθαι όπως Σπηλιωτόπουλος και παρόμοιοι.

    • Αντάμ Παπαντάμ avatar
      Αντάμ Παπαντάμ @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 29/12/2011 14:39:22

      ΜΑΝΩΛΗ Μ να κάνουμε το κράτος μας θεοκρατικό και να ρασοφορεθούμε για να ξαναβρούμε τα Ελληνικά ιδεώδη μας .

      • Κάργας avatar
        Κάργας @ Αντάμ Παπαντάμ 30/12/2011 12:28:44

        Γιατί άσχημα θα είναι; Κάλλιο του παπά το ράσσο παρά η μολότωφ του προοδευτικού.

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 29/12/2011 18:33:51

      "σπασμένες λέξεις από ξένες γλώσσες" μπράβο ρὲ ποὺ τὸ θυμήθηκες, Θεός.


      Κάποιοι μπερδεύουν τὴν κατάσταση στὴ Γαλλία μὲ τὴν κατάσταση στὴν Εὐρώπη: ἂν εἶναι νὰ γίνουμε "Εὐρωπαϊκὴ χώρα", μήπως νὰ... ταυτίζεται ὁ ἀρχηγὸς τοῦ κράτους μὲ τὸν ἀρχηγὸ τῆς ἐκκλησίας, ὅπως στὴν Μ. ΒΡΕΤΤΑΝΙΑ καὶ στὴ ΝΟΡΒΗΓΙΑ; Ἢ αὐτὲς δὲν εἶναι εὐρωπαϊκὲς χῶρες. Μὴ γένοιτο. Ἀλλὰ μὴ μᾶς πρήζουν ὅτι ἡ ἀνυπαρξία τῆς Ἐκκλησίας εἶναι εὐθυγράμμιση μὲ τὴν εὐρωπαϊκὴ πραγματικότητα!

      Πάντως ἐδῶ στὴ Γερμανία, τὸ Σύνταγμα κάνει ρητὴ ἀναφορὰ στὸν Θεὸ καὶ κυβερνᾶ τὸ Χριστιανικὸ Δημοκρατικὸ Κόμμα. -Τόσο- ἄθεη ἡ Εὐρώπη.

      Καὶ οἱ σβουνιὲς τῆς Athens Voice καὶ τῆς Lifo βάζουν φωτογραφία τοῦ Ἱερωνύμου νὰ λειτουργεῖ στὴν Πνύκα ἀνήμερα τῶν ἈΠοστόλων μὲ λεζάντα "Τεχεράνη γίναμε"... Ἀπὸ Ἀγράμματους σὲ Ἀγράμματους, μὲ ἀγάπη καὶ σκοπιμότητα.

  3. nick avatar
    nick 29/12/2011 09:00:41

    Το πιο εύστοχο άρθρο που έχω διαβάσει για το θέμα.
    Μπράβο στον αρθρογράφο, μπράβο και στο antinews!

    • Ignoramus avatar
      Ignoramus @ nick 29/12/2011 10:52:00

      μονο που η φωτογραφια θυμιζει ιραν και μαβριζει την ψυχη μου

      • Ένας avatar
        Ένας @ Ignoramus 29/12/2011 12:12:16

        Ναι, σε χαλάει το Ιράν που υπερασπίζεται την αξιοπρέπειά του με νύχια και με δόντια. Εσύ προτιμάς μια χώρα-μπουρδέλο φτάνει να βλέπεις μπουτάκια από κοριτσάκια.

        • Ignoramus avatar
          Ignoramus @ Ένας 29/12/2011 12:15:51

          ενω εσυ θελεις αξυριστες με τσεμπερια και μαυρα ρασσα παντου; σκοταδιστη

          • Ένας avatar
            Ένας @ Ignoramus 29/12/2011 15:30:12

            Εγώ θέλω μια χώρα όπου οι γυναίκες θα φορούν ό,τι θέλουν και θα ξυρίζουν τα πόδια τους αν θέλουν. Ούτε υποχρεωτικές μπούρκες, αλλά ούτε και υποχρεωτικά μίνι, όπως στην Ελλάδα, όπου κάθε κοπέλλα που δεν έχει το σώμα της Μπάρμπι πέφτει σε κατάθλιψη.

          • χρηχα avatar
            χρηχα @ Ignoramus 29/12/2011 19:54:29

            @ignoramus
            προφανώς εσύ είσαι προοδευτικός, αριστερός και δημοκράτης....φαίνεται το ήθος και η ελευθερία της σκέψης και η άνεση με την οποία διαχειρίζεσαι την διαφορετικότητα και τις απόψεις άλλων ανθρώπων που δεν συμφωνούν μαζί σου....

  4. Μανώλης avatar
    Μανώλης 29/12/2011 09:02:42

    σχετικό μας άρθρο: O Mόσκοβος και ο Εφραίμ, www.democracycrisis.com

  5. Ignoramus avatar
    Ignoramus 29/12/2011 09:13:15

    οποιος διαφονει με τον γεροντα και με τον σκοταδισμο είναι φιλος του Δ.Ν.Τ. η του συριζα; τι αλο θα ακουσουμε θεε μου;

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ Ignoramus 29/12/2011 09:20:46

      Ή του fast track για τους εμίρηδες και μόνο. Διάβασε το όλο το άρθρο....

    • Lampros avatar
      Lampros @ Ignoramus 29/12/2011 11:03:16

      Τον Θεό τι τον αναφέρεις? Αφου ειναι οπισθοδρομικό. Το λεει και ο Αλβα-νανος.
      Ειμαι σίγουρος πως ειχες βγάλει συμπερασμα πρίν καν διαβάσεις όλο το άρθρο.

      • Ignoramus avatar
        Ignoramus @ Lampros 29/12/2011 11:14:37

        ειδα την φοτογραφια και σκιαχτηκα

    • Theoprovlitos avatar
      Theoprovlitos @ Ignoramus 29/12/2011 19:27:01

      Οχι, αλλα οποιος από τον πολυ ... φωταδισμό δεν βλεπει οτι ειναι μια καλοστημενη προβοκατσια που από όλα τα λαμογια που εχουν παρελασει με αποδεδειγμενες κομπινες, ο μονος ύποπτος φυγης ειναι ο Εφραιμ, ειναι θεότυφλος. Και οπως λενε αι γραφαί

      μήτι δύναται τυφλὸς τυφλὸν ὁδηγεῖν; οὐχὶ

  6. Μανώλης avatar
    Μανώλης 29/12/2011 09:24:02

    "Το «δυτικόφιλο» Πατριαρχείο Κωνσταντινούπολης αποφάσισε να λύσει τις χρόνιες διαφορές του με το Άγιο Όρος και τη Μόσχα στο «ξέφραγο αμπέλι» των μαθητευόμενων μάγων της ελληνικής Πολιτείας. Ποντάρει στην προαναφερθείσα εξουσιαστική ομάδα, που όμως είναι αρκετά αδύναμη και χωρίς λαϊκά ερείσματα για να σηκώσει αυτό το βάρος. Το αποτέλεσμα θα είναι βραχυπρόθεσμα μία ακόμη πόλωση κοινωνικών ομάδων και σε μακροπρόθεσμο επίπεδο η απώλεια της συμβολικής όσο και πραγματικής ισχύος του Αγίου Όρους. Ακόμα χειρότερα καθώς τα «ελληνικά αντισώματα», που υπήρχαν σε ανάλογες απόπειρες τους προηγούμενους αιώνες, έχουν ριζικά «μετα- μοντερνικοποιηθεί» (ας μου επιτραπεί ο κακολογισμός), εγκαταλείποντας ένθεν κακείθεν κάθε γεωπολιτική προοπτική"

  7. SABI avatar
    SABI 29/12/2011 09:36:35

    o nick με κάλυψε απόλυτα: "Το πιο εύστοχο άρθρο που έχω διαβάσει για το θέμα.
    Μπράβο στον αρθρογράφο, μπράβο και στο antinews!"

  8. boanerges avatar
    boanerges 29/12/2011 09:42:48

    Σε πείσμα της εθνικής εκσυγχρονιστικής ομάδος (Πρετεντέρης, Μπίστης, Δήμου, Μανδραβέλης, Σωμερίτης, Λιάκος, Βερέμης, Ρεπούση και λοιποί) ο λαός παραμένει αμετανόητος. Εκεί στην ορθοδοξία. Βρέθηκα στην Πάτρα για τα Χριστούγεννα και μόλις και μετά βίας κατάφερα να μπω μέσα στην Εκκλησία.
    Σκοταδιστές παιδί μου. Τι να καταλάβουν από εκσυγχρονισμό αυτοί οι Έλληνες.
    Μια ζωή καθυστερημένοι θα μείνουν.

    • skpt avatar
      skpt @ boanerges 29/12/2011 15:19:39

      +1000000000000!

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ boanerges 30/12/2011 01:26:10

      !!!!!

  9. ΜΠ avatar
    ΜΠ 29/12/2011 09:44:01

    +10000000000000000000

  10. Πελασγός ο Μιλήσιος avatar
    Πελασγός ο Μιλήσιος 29/12/2011 10:00:32

    Κακοφωνίξ, χαίρετε.

    Σταχυολογώ, με πολύ προσοχή την ουσία του σημειώματός σου,

    "...Από την άλλη συντάσσονται υπέρμαχοι της παράδοσης, άνθρωποι με έντονο θρησκευτικό συναίσθημα και αρχές διαφορετικού επιπέδου και προτεραιοτήτων από τους πρώτους, ακόμα και οι γνωστοί γραφικοί, είτε από την ακροδεξιά, είτε από τις φανατικές παραθρησκευτικές οργανώσεις. Δε θέλει και πολύ να γίνει το μπαμ.

    Στη μέση, αποστασιοποιημένοι και τελικά αποσβολωμένοι, βρίσκονται νηφάλιοι πολίτες που ενδεχομένως δεν τους πολυενδιαφέρει το ζήτημα, δε χτυπά κάποιες ευαίσθητες χορδές τους και αναρωτιούνται:

    Τι τις θέλατε βρε παιδιά χρονιάρες μέρες τις δικαστικές ταρζανιές; Δε σας έφταναν όλα τα υπόλοιπα; Ή μήπως τελικά εκεί στοχεύατε;"

    Φαντάζομαι, ανήκει και η Αυτού Υψηλότης σου, "στη μέση, αποστασιοποιημένος και τελικά αποσβολωμένος κ.τ.τ", έτσι για να αποτελείς την ειδοποιό διαφορά από τα ετερόκλητα άκρα, κατά την εκτίμησή σου, προσδίδοντας στο περιρρέον περιβάλλον, φεύ, την εικόνα ενός ανθρώπου που δεν έχει σχέση με τα άκρα όπως εσύ τα ταυτοποιείς.
    Και καλώς, εσύ προστατεύεις την εικόνα σου με τη διασταλτικότητα των συμπεριφορών σου από τις παραδοσιακές, λόγω του αναθεωρητισμού των πιστεύω σου, παρεκτός και αν αποτελούν πρωτογενή αταβιστικά σου πιστεύω εκ καταγωγής.
    Στην αντίπερα όχθη, ευρισκόμενοι οι τρεφόμενοι με το νάμα της ορθόδοξης Παράδοσης, δεν λογίζονται όπως η Υψηλότης σου, διότι είδαν το φως του κόσμου με το Χριστό και με αυτό θα τελευτήσουν.
    Οι αντισυμβαλλόμενοι στην..."έχθρητα", αυτοπροσδιοριζόμενοι ως "προοδευτικοί", δίκην ενός consortium ενός ιδεολογικού παλιμπαιδισμού, ταυτοποίησαν την "προοδευτικότητά" τους, οπάοντες της μπαγκέτας της Νέας Τάξεως στην περιοχή. Καμμία έκπληξη.

    Καταλήγω στο δια ταύτα για το μήνυμα του σημειώματός σου.
    Επειδή, από αρκετές ιδεολογικές σου καταθέσεις στο παρόν ιστολόγιο, συμπεριλαμβανομένων και οικονομικών αναλύσεων, αν δεν αστοχώ στην κρίση μου, προσπαθείς όχι μόνο εσύ αλλά και αρκετή μερίδα αρθρογραφούντων, να προσδώσεις μια τάση στο ιστολόγιο περί "μεσαίας" αντίληψης, μάθε λοιπόν ότι αυτής της απόχρωσης πολιτική, και παλαίωσε και φθάρθηκε. Κυρίως όχι από τη χρήση, ούτε από την παράχρηση, αλλά από τον ετεροπροσδιορισμό των αντιλήψεων.
    Η πεπαλαιωμένη αυτή αντίληψη, καταδεικνύει ιδεολογικές ενοχές του παρελθόντος, που επιζητεί ιδεολογική συγχώρηση από τους αποτυχημένους ιδεολογικούς εικονοκλάστες αφ'ενός, αφ'ετέρου συντηρεί δυστυχώς την προοπτική μιας αναθάλλουσας "προοδευτικής" εκδοχής με την ενδυματολογία της...Κεντροδεξιάς.

    Αγαπητέ μου, προσπαθείς να ξαναδοκιμάσεις μια "in vitro" απόπειρα, η οποία απέτυχε "in vivo".
    Η νομοτέλεια της ζωής, αποβάλλει κάθε "διαμαρτούν" παρείσακτο, και συν τω χρόνω αποκαθαίρει.
    Πάψε να πειραματίζεσαι, η ζωή έχει τους νόμους της, οι οποίοι είναι αδυσώπητοι στη χρήση, κυρίως όμως στην παράχρηση...

    Ειλικρινά,

    Πελασγός ο Μιλήσιος

  11. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 29/12/2011 10:02:08

    Τα πολιτικα μετωπα που περιγραφονται δεν ειναι τα σωστα και για να ασκηθει πολιτικη απαιτειται σωστη αναλυση.
    Δεν ειναι μονο η εκσυγχρονιστικη Ελλαδα του ΔΝΤ κατα της Εκκλησιας.Ειναι και η ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗ επαναστατικη αριστερα (Κιμ γιονγκ Ιλ style) και η αναρχικη συνιστωσα ,δηλαδη ΟΛΟΚΛΗΡΗ η αριστερα που στο θεμα αυτο συμφωνει με τους εκσυγχρονιστες που κατα τα αλλα αντιμαχεται.
    Περι αυτου καποιοι δεν πρεπει να εχουν καμμια αμαφιβολια,προκυπτει απο τις ανακοινωσεις των κομματων αλλα και τις συζητησεις με απλους ανθρωπους.
    Επομενως η συνεχης καταφορα απο πλευρας ΝΔ εναντιον "εκσυγχρονιστων", "σημιτικων", "μνημονιακων", "νεοφιλελευθερων", Μπιστηδων και λοιπων ειναι αποπροσανατολιζει ως προς τους αντιπαλους που θα βρει μπροστα της.
    Δεν θα ειναι μονο αυτοι και κυριως δεν θα ειναι αυτοι στους δρομους.Θα ειναι ολοκληρη η αριστερα και το ΠΑΣΟΚ φυσικα.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ψυχραιμια 29/12/2011 10:17:25

      Συμφωνώ.

    • ΠυΘια! avatar
      ΠυΘια! @ ψυχραιμια 25/01/2012 10:44:45

      Πράγματι! Η "Αριστερατζα" όπως την περιγράφεις ΨυχροΑιμε, πάντα ήταν σολωμός( με το «σ» μικρό, τοσοδούλι!)!
      Κοντρα στο ρεύμα του Ποταμού, που λεγεται «Ελλάδα»! Συμφωνώντας έργω και θεσει με την ευρωπαική "προοδευτικότητα" που έβλεπε στον ελληνισμό, έναν ιδοεολογικό, κυρίως, εχθρό.
      Σε μια περίεργη «ταυτότητα εχθρότητας», είτε κινιώταν από την Διεθνιστική σκοπιά του Σλαβοκομμουνισμου, είτε στις πολυπολιτισμικες πρακτικές των γερακιών της Νέας Τάξης!
      Την είδαμε την αντιμνημονιακή "ταξιαρχία" της, συνοδοιπόρο στον αγώνα κάθε εχθρού αυτής της χώρας, να ντυνεται λυτρωτής ο λύκος, εχοντας εξασφαλίσει με τους "εχθρούς" της, την ασυλια και την ληθη των έργων της ώστε να μεγαλώσουν γενιές αγνοούντων ελληνων.
      Καθολου δεν πρόκειται ο "εχθρος" του εχθρού μου να γίνει ποτέ φίλος μου! Αν δεν είναι ο εχθρος του εχθρού μου, φίλος μου!
      Επειδή υποδύονται τον Αντιμνημονιακό, σημαίνει ότι ξεπλένονται απο την κυριώτερη την μεγαλύτερη ευθύνη της απογύμνωσης της Ελλάδος από την ταυτότητά της; Από το ίδιο δέντρο φύλλα και παράφυλλα, οι γιοι, τα εγγόνια και τα δισέγγονά της, είναι το ίδιο επικίνδυνοι με τα παράσιτα που φύτεψαν στην αστική υπόσταση του εθνους.
      Χωρίς ποτέ να αναλάβουν την ευθύνη των πράξεων τους.
      Απαιτώντας την ληθη των άλλων αλλά εξασκώντας πάντα την μνήμη την δική τους!
      Για να καταντήσουμε σήμερα να δεχόμαστε να παραδώσουμε το σεβασμό των παιδιών μας στους "ανέλεγκτους ηρωισμούς" και τους "αγώνες" της!
      Τα πολλά πρόσωπα του ίδιου Ιανού είναι οι ηγέτες του μπλοκαρισμένου μέλλοντός μας!
      Η μ΄ αυτούς δηλαδή ή με τους «ίδιους» στους σκοπούς, άλλους;;;;
      Έλεος!

      Θυμαμαι εκείνη την θλιβερή ατάκα των ..."εισπηδησάντων τεμαχίων" της, στην υποτιθέμενη "Δεξξιά ΝΔ", οπου μαζώχτηκαν για σανό και κατιό! Οι πολιπολυΦονικοί γάιδαροι!
      "Στηρίζουμε τον Συνασπισμό για να κόψουμε την αυτοδυναμία του Πασόκ"!

  12. JOHN avatar
    JOHN 29/12/2011 10:11:40

    Ο εχθρος του εχθρου σου ειναι φιλος σου!Τωρα στη συγκεκριμενη ιστορικη συγκυρια που ζουμε που οι ενοιες εκφυλιζονται η παραποιουνται κατα το δοκουν κυριος εχθρος σου σιγουρα ειναι αυτος που εχει το πανω χερι και σε καταστρεφει.Και σ αυτη τη φαση σιγουρα δεν ειναι μονο ο Εφραιμ,αλλα και τα πολιτικα ανδρεικελα που με επιλεκτικες παραγραφες απηλαξαν τους εαυτους τους απο καραμπινατες απατες και προσπαθουν να εξηλεωθουν και απο θεση ισχυος αυτη τη φορα στα ματια των αφελων στρεφομενοι εναντιον αυτων που μεχρι προτεινος χρησημοποιουσαν για να ικανοποιησουν τις αρπακτικες διαθεσεις τους.

  13. ALEX avatar
    ALEX 29/12/2011 10:53:57

    Δυστυχώς η Ελλάδα είναι γεμάτη από μικρά και μεγάλα σκάνδαλα τύπου Βατοπεδίου. Για χρόνια ο έρωτας των ταγών της εκκλησίας για τη γη ήταν και είναι ανίκητος. Για πολλές δεκαετίες πολιτικοί, πολιτικάντιδες, υπηρεσιακοί παράγοντες και παραγοντίσκοι, θεωρούσαν κάτι σαν τάμα, την δωρεά κρατικής γης - κατά παράβαση της νομοθεσίας - .
    Όσο για τον Εφραίμ μην τον παρεξηγείτε. Η Rasadel να είναι καλά. Οι περισότεροι από αυτούς έχουν μια μικρή διαφορά από τους λοιπούς διαπλεκόμενους. Είναι ντυμένοι στα μαύρα.

  14. Dimitris avatar
    Dimitris 29/12/2011 10:59:32

    Που βλέπετε την οπισθοδρομική ορθοδοξία?
    Οπισθοδρομική ορθοδοξία με offshore γίνεται?
    Αυτό είναι το πρόβλημα της χώρας, όλοι κρύβονται πίσω απο τους θεσμούς που εξυπηρετούν, ταυτίζονται με τους θεσμούς και όταν κάποιος τους κατηγορεί επιτίθονται οτι γίνεται επίθεση στους θεσμούς. Ο Εφραίμ δεν είναι θεσμός, ο ηγούμενος του Βατοπεδίου είναι θεσμός.

    • Ιωάννης33 avatar
      Ιωάννης33 @ Dimitris 29/12/2011 12:09:23

      Πολύ σωστά!Ομως σε αυτήν την ιστορία είμαστε σίγουροι για τον στόχο της επίθεσης;Είναι το πρόσωπο Εφραίμ;είναι το Ορος;είναι η πίστη;είναι η προάσπιση της εθνικής περιουσίας;είναι το κύρος της δικαιοσύνης;οποιος και να είναι ο στόχος,αυτήν την χρονική περίοδο,μας αποπροσανατολίζει.

      • Dimitris avatar
        Dimitris @ Ιωάννης33 29/12/2011 13:55:02

        Ποιός στόχος ρε παιδιά? Είχαν παραμάγαζο με offshore εκεί πάνω ή οχι? Αυτοί δεν πρόσβαλαν το Ορος, την Ορθοδοξία και την Πίστη?

        • Lampros avatar
          Lampros @ Dimitris 29/12/2011 14:36:37

          Δημητρη, και εμενα δεν μου αρέσει η ιδέα να εχει κα΄ποιος off shore (Οι κυπριακές δεν θεωρουνται Off shore, αλλά ας το αφήσουμε), όμως, μπορώ να το δεχθώ, στα πλαίσια της διεχείρισης της περιουσίας τους για το καλό του Έθνους. Η Εκκλησία έχει δώσει τις εξετάσεις της και τις εχει περάσει με άριστα ιστορικά σε αυτό το θέμα.
          Επαναλαμβάνω όμως, δεν με ενθουσιάζει σαν ιδέα, αλλά την κατανοώ.

      • THOMAS avatar
        THOMAS @ Ιωάννης33 29/12/2011 14:11:18

        ..ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΣΤΗ /

    • Θύμιος avatar
      Θύμιος @ Dimitris 29/12/2011 15:18:07

      Ο Εφραίμ είναι Ναϊτης! ? ίσως?!

  15. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 29/12/2011 11:08:43

    Ο ΕΦΡΑΙΜ ΚΑΙ ΟΙ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ ΤΟΥ: Μέχρι και ο Μητσοτάκης μίλησε υπέρ του Εφραίμ. Αυτό όμως δεν είναι κακό. Προφανώς ο Εφραίμ χρησιμοποιεί τις γνωριμίες του για το δικό του το συμφέρον. Κακή όμως είναι η επιχείρηση ταύτισης του Εφραίμ με την Ορθοδοξία. Από αυτή την επιχείρηση μπορεί να βγεί κάτι "καλό" για τον Εφραίμ αλλά αυτό το "καλό" θα είναι σε βάρος της Ορθοδοξίας. Αδελφοί ο Εφραίμ δεν είναι ένας γέροντας σαν τον γέροντα Παίσιο. Αν στην θέση του Εφραίμ υπήρχε κάποιος που να έμμοιαζε στο ένα χιλιοστό του γέροντα Παίσιου τότε αυτός ο κάποιος δεν θα επέτρεπε με τίποτα την ταύτιση του με την Ορθοδοξία. Μόνος του θα έλεγε στους πιστούς ότι άλλο η δική του υπόθεση και άλλο η Ορθοδοξία.

    • Ακροβολιστής avatar
      Ακροβολιστής @ Χρήστος Δημάρης 29/12/2011 11:38:14

      Κύριε Δημάρη θα συμφωνήσω μαζί σας, σε ότι αφορά την διαφοροποίηση προσώπων και θεσμών, άλλωστε όπως λέμε "καλός παπάς, κακός παπάς, πύλη παραδείσου", με μια μικρή όμως, όχι ακριβώς διαφωνία, απλά διαφορετική οπτική: σαφώς δεν πρέπει να συγχέεται το σύνολο της Ορθοδοξίας με τις αμφιβόλου πνευματικού χαρακτήρα ενέργειες του Εφραίμ, αλλά νομίζω ότι καθίσταται σαφές πως αυτό επιδιώκουν κάποιοι κύκλοι. Είτε πρόκειται για τον μεγαλοσχήμονα "κηπουρό" που θέλει να χαιδέψει το Τούρκικο προξενείο της Κομοτηνής, είτε για το κλασικό καρκίνωμα του ψευτοπροοδευτισμού που έχει μολύνει τα υψηλά, κυρίως, στρώματα της Ελληνικής κοινωνίας (διανόηση, δικαστικοί, εκπαιδευτικοί κλπ.), είτε για τους διάφορους εκδοτοεργολάβους που θέλουν να κάνουν resume στις μπίζνες τους.

      • Χρήστος Δημάρης avatar
        Χρήστος Δημάρης @ Ακροβολιστής 29/12/2011 14:18:43

        ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΑΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ: Συμφωνούμε 100% Ακροβολιστή! Και γι αυτό δεν πρέπει να μετέχουμε στα παιχνίδια των κύκλων που γράφεις. Κατά μείζονα λόγο πρέπει να αφήσουμε και την Ορθοδοξία έξω από αυτά τα παιχνίδια και να μην την εμπλέκουμε εμείς οι ίδιοι.

    • Θύμιος avatar
      Θύμιος @ Χρήστος Δημάρης 29/12/2011 15:21:54

      Θύμιος είπε:

      29/12/2011 στις 3:18 pm


      Ο Εφραίμ είναι Ναϊτης! ? ίσως?!
      έχει σκοπούς στρατηγικούς η και γεωπολιτικούς

  16. SABI avatar
    SABI 29/12/2011 11:14:00

    Για να μήν δημιουργούμε συγχίσεις:
    1. Το "Βατοπέδι" ήταν καθαρό δημιούργημα των Νταβατζήδων για να φάνε τον Ρουσσόπουλο πλήττοντας έτσι τον Καραμανλή .
    2. Για την Ελλάδα έιναι μοναδική εθνικά ωφέλιμη αξιοποίηση εγκατειλλημένης δημόσιας γής. Ολα τα άλλα είναι προπέτασμα καπνού. Μην μασσάτε...

    • Θύμιος avatar
      Θύμιος @ SABI 29/12/2011 15:25:44

      αξιοποίούνταν όμως και αλλιώς, και ίσως δεν ήταν δημόσια. υπάρχει θέμα πάντως, αξιοποίησης εγκατειλλημένης γής, δημόσιας ή ιδιοτικής.

  17. hellasatt avatar
    hellasatt 29/12/2011 11:32:50

    Επιτρέψτε μου να αναφερθώ σε μια άλλη παράμετρο. Η απόφαση του συμβουλίου φέρεται ότι προκλήθηκε (;) από την πρόσφατη προβολή του κατηγορουμένου στα διεθνή και τοπικά fora και ΜΜΕ αλλά και από τις πρόσφατες τηλεοπτικές εκπομπές σχετικά με το θέμα των ανταλλαγών. Το ίδιο άκουσα και από δημοσιογράφο ο οποίος επικαλέσθηκε ανώνυμο ανώτατο δικαστικό (;). Και ερωτώ: Είναι δυνατό ποτέ η Δικαιοσύνη και συγκριμενα οι λειτουργοί της να εκδίδουν τις όποιες αποφάσεις με βάση τι λενε τα ΜΜΕ ή άλλοι παράγοντες εκτός του υλικού της δικογραφίας; Αν συμβαίνει αυτό τότε κάτι σάπιο υπάρχει στο Βασίλειο της Δανιμαρκίας... Όσο για τον ηγούμενο, θα κριθεί στην ώρα του. Ως τότε, αν θέλει να αποδείξει στο ποίμνιό του και όχι στα ΜΜΕ την αθωότητά του, να μην υποβάλει αίτηση αλλαγής των προσωρινής κρατήσεως και να σηκώσει το Σταυρό του δικού του μαρτυρίου μέχρι τέλους. Αν ήταν πνευματικός μου αυτό θα ανέμενα...

  18. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 29/12/2011 11:39:20

    Τελικά, ο «εντός των τειχών» εχθρός είναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ ικανός…

    Με μια φαινομενικά απλή κίνηση της…ανεπηρέαστης Δικαιοσύνης» (βλ. σχετικά και σχετικές δηλώσεις των κ.κ Πεπόνη και Μουζακίτη!) , προσέξτε ,συνοπτικά και επιγραμματικά, πόσα «τρυγόνια» πετυχαίνει:

    - Αποπροσανατολισμό της κοινής γνώμης από τα πραγματικά εγκλήματα και τις πραγματικές ευθύνες, ενόψει μάλιστα της πλήρους κατάρευσης της χώρας.

    -Ενεργοποίηση των «αντι-παπαδίστικων» αντανακλαστικών μέρους του λαού ,(κυρίως, αλλά όχι μόνο, της αριστεράς) με τον ίδιο στόχο (αποπροσανατολισμό): Οταν ο κόσμος αύριο πεινάει, με τις πληθωριστικές κουρελοδραχμές , η απάντηση θα είναι εύκολη, «τα λεφτά (που υπήρχαν!) τα φάγαν οι καλογέροι»!

    -Τεχνητό διχασμό του λαού σε «προοδευτικούς» και « Θεούσους» για να κρύψει την πραγματική κόντρα (λαμόγια και παρατρεχάμενοί τους vs Ελληνικού Λαού)

    -Δημιουργία νέου, βαθύτερου ρήγματος στις Ελληνο-Ρωσικές σχέσεις, καθώς ο διασυρμός του Εφραίμ αποτελεί , στη συγκεκριμένη χρονική συγκυρία , και βαριά προσωπική προσβολή στον Βλαντιμίρ Πούτιν.

    -Ξαναζέσταμα ,ενόψει εκλογών ,του ανύπαρκτου «σκανδάλου του Βατοπαιδίου», για να πληγεί η Ν.Δ. και,

    -Προσπάθεια δημιουργίας νεου ρήγματος μεταξύ Καραμανλικών (που υποτίθεται πως ευθύνονται για το «σκάνδαλο») και σημερινής ηγεσίας της Ν.Δ.

    Βέβαια, όλα αυτά είναι τελείως τυχαία.

    Έχουμε απόλυτη εμπιστοσύνη (γκουχ! γκούχ, συγνώμη!) στην Ελληνική Δικαιοσύνη που πρέπει να είναι τυφλή και να μη διστάζει να κλείνει μέσα κάθε παραβάτη του νόμου…είτε λέγεται Εφραίμ…είτε Χριστοφοράκος…είτε Αγαπούλας….είτε λαδωμένος της Ferrostaal…είτε τζογαδόρος των CDS… είτε εμπρηστής δασών… είτε Αλβανός ληστής…είτε Αφγανός βιαστής…είτε μεγαλέμπορος ναρκωτικών των Βορείων Προαστείων…είτε καταπατητής παραλιών…είτε εμπρηστής της Μαρφίν…είτε φοροφυγάς με «υδατοδεξαμενή», είτε δολοφόνος δημοσιογράφων/bloggers που ενοχλούσαν το σύστημα....είτε...

    Είτε….Τί; πως είπατε; Όλοι αυτοί είναι έξω και μόνο ο Εφραίμ μέσα?

    Ε, καλά ,τι θέλετε να γίνει , δεν ακούσατε πως υπάρχει πρόβλημα συμφόρησης στις φυλακές? Μή γινόμαστε και απάνθρωποι!

  19. antonis1 avatar
    antonis1 29/12/2011 11:47:08

    Τα εγωπαθή πολιτικά παιχνίδια κυπρίων ρασοφόρων οδήγησαν ήδη μια φορά σε συρίκνωση του ελληνισμού (Κύπρος ,μακάριος).
    Οταν οι ηγέτες της εκκλησίας μπλέκουν εκεί που δεν τους πρέπει το εκμεταλεύονται οι συνήθεις ανταγωνιστές μας.
    ο έτερος κύπριος ρασοφόρος μάλλον προσπάθησε να μπλέξει με τα ρωσικά πίτουρα, προφανώς υπερέβη όχι εκκλησιαστικά αλλά και εθνικά εσκαμμένα στην προσπάθεια του να κυριαρχήσει.
    Τα πράγματα ίσως είναι πολύ σοβαρότερα απο όσο δείχνουν...Αν υπάρχουν σκοπιμότητες είναι αστείο να θεωρούμε ότι ο γραφικός πεταλωτής είναι πίσω απο αυτά.
    ο εφραίμ και η παρέα του θα τον είχαν καταπιεί τον πεταλωτή...Εδώ φτάσαμε να ορύεται...ο Αλαφούζος, ο μπάμπης, ο πορτοσάλτε,ο Αλέξης για τον κύριο εφραίμ...
    Μακάρι να μην ισχύει κάτι τέτοιο και να είναι απλά τα πράγματα.Ομως όταν συνδιασθεί η ανικανότητα ενός μοναχού του Ορους να αντοληφθεί που βρίσκεται,να καταλάβει που έχει εγκλιστεί αυτοβούλως, να σώσει πρώτα ττην ψυχή του και μετά τους υπόλοιπους τότε αυτό ειναι βούτυρο στο ψωμί των εκάστοτε ισχυρών του κόσμου για να τον χρησιμοποιήσουν.
    Αν ήθελε να αγιάσει ας ακολουθούσε τα βήματα του παίσιου, αν ήθελε μπίζνες ας γινοταν βγενόπουλος, όμως και βγενόπουλος και μοναχός δεν γίνεται...
    Να κάψουμε και το πατριαρχείο τώρα για να σωθεί ο εφραίμ? Είμαστε στα καλά μας ?
    Να ανοίξουμε κερκόπορτες επειδή κάποια κακομαθημένα αποφάσισαν να κάνουν μπίζνα και να μετατρέψουν το Ορος σε Αθως σίτυ?
    ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ.
    Να άφήσουμε τον εφραίμ στο κελί του μήπως και σώσει την ψυφή του, και ας αγωνιστούμε να χώσουμε μέσα και τους πολιτικούς όχι να ζητάμε να βγεί ο εφραίμ.
    Υγ Υπάρχει καμιά φωτογραφία του τύπου αυτού που να εκπέμπει αυτή την γαλήνη και ηρεμία των πραγματικών αγιοριτών? Σαν μια πονηρή αλεπού φαίνεται σε όλες που μετράει τα κοτόπουλα και υπολογίζει πως θα τα αρπάξει βγαίνει σε όλες ο επιχειρηματίας αυτός...
    Υπάρχουν τόσοι ιερωμένοι με έργο και προσφορά να υπερασπιστούν και να βοηθήσουν όσοι θέλουν, τον εφραίμ θα κάνουμε εθνικό σύμβολο?

    • Οικονόμου Ιωάννης avatar
      Οικονόμου Ιωάννης @ antonis1 01/01/2012 22:57:31

      Από τά λεγόμενά σας φαίνεται οτί δέν γνωρίζεται ότι τήν προσκύνηση τής Αγίας Ζώνης στήν Ρωσσία, τήν είχαν ζητήσει επανειλημένως Ρώσσοι Ιεράρχες στούς οποίους η Ι. Μ. Βατοπαιδίου είχε απορύψει 2 φορές στό παρελθόν τήν αίτησή τους, όπου αυτή τήν φορά, τό ηγουμενοσυμβούλιο τής Μονής αποφάσισε τήν αποστολή τού Ηγουμένου μαζί μέ τήν υπόλοιπη ομάδα τών μοναχών, σέ αποστολή γιά τήν προσκύνηση τής Αγίας Ζώνης στήν Ρωσσία.
      Όσο γιά τούς κυρίους πού αναφέραται, δέν νομίζω νά ορίονται προσωπικά γιά τόν κ. Εφραίμ... Καί η "νουθεσία" σας τό πώς πρέπει νά βιώνει ένας Μοναχός δέν είναι εύστοχη γιά έναν Ηγούμενο Μονής καί ειδικά μέ τό "εύρος" τής συγκεκρημένης. Σάς διαφεύγει τό ότι γιά όποια απόφαση τής Μονής, συνδιασκέπτεται τό ηγουμενοσυμβούλιο, τό οποίο αποτελείτε από 8 προϊσταμένους καί ότι ορίσει η πλειοψυφία, γίνεται.
      Γιά τό άν ήθελε μπίζνες θά σέ παραπέμψω στό "Ιδιοκτησιακό καθεστός τής λίμνης Βιστωνίδας" πού μπορείς νά βρείς σέ μορφή PDF, καί μπορείς νά τό κατεβάσεις από τήν ιστοσελίδα τής Ι. Μ. Βατοπαιδίου ή στούς "φίλοι Ι. Μ. Βατοπαιδίου". Εκεί μπορείς νά διαβάσεις όλο τόν αγώνα καί τίς αδικείες τού δημοσίου κατά τής Μονής από τό 1922 γιά τό συγκεκρημένο θέμα. Θά δείς ότι καί οι τότε μοναχοί υπερασπίζωνταν τά ιδιοκτησιακά δικαιώματα τής Μονής. Μήπως καί τότε προσπαθούσαν νά κάνουν τό Άγιο Ορος σέ "Athos CITY"..? Αστεία πράγματα...
      Σού λέω ότι πρέπει νά ζητάμε νά βγεί ο Εφραίμ, (όχι νά αθωωθεί αν είναι ένοχος γιά κάτι, τό τονίζουμε αυτό), αλλά νά βγεί, γιατί δέν συντρέχουν οι λόγοι προφυλάκισής του με τούς οποίους αποφασίστηκε αυτή. Ακόμη περισότερο, πρέπει νά απετούμε τήν αποφυλάκισή του διότι στό πρόσωπό του διώκεται η Ορθοδοξία καί ό Μοναχισμός...
      Ο σχολιασμός πού κάνεται γιά τήν "φάτσα" τού κ. Εφραίμ είναι... τί νά πεί κανείς..; Μέ τόν ίδιο τρόπο θά σχολιάζατε τόν Άγιο Ιωάννη τόν Χρυσόστομο άν ζούσατε στήν εποχή του, αφού μαθαίνουμε από τά συναξάρια γιά τό πόσο άσχημος ήταν, αλλά τό έργο του τό μαρτυρεί η πατρολογία τού "MIGN", μέ εκατοντάδες τόμους τού πνευματικού του έργου.
      Καλή Χρονιά!

  20. Μεμάς avatar
    Μεμάς 29/12/2011 12:02:41

    Συμφωνώ απόλυτα με το άρθρο,αλλά δεν με καλύπτει η ατιμωρησία των πολιτικών προσώπων.Αν συλληφθούν οι διάφοροι Ακίδες τότε να τιμωρηθεί κι ο Εφραιμ

  21. Εκείνος avatar
    Εκείνος 29/12/2011 12:10:27

    Είναι δυνατόν να δικάζεται ο κλεπταποδόχος και να αθωώνεται ο κλέφτης;

  22. kaiser de avatar
    kaiser de 29/12/2011 12:17:12

    thelontas na periorisoun tin theokratia katirgisan tin ekklisia kai th metafisiki skepsi, den ine simerino fenomeno.

  23. Πεπόνης avatar
    Πεπόνης 29/12/2011 12:34:47

    Εγώ, που είμαι βουδιστής, τι πρέπει να κάνω; :(

    Δεν έχω κανένα πρόβλημα με την ορθόδοξη εκκλησία, έχω γνωρίσει εκπληκτικούς ανθρώπους μέσα σε αυτήν. Εκτός βέβαια από το σκέλος της διαφθοράς, όσο αυτό υφίσταται (δεν πιστεύω ότι υπάρχει σοβαρός άνθρωπος που μπορεί να ισχυριστεί ότι η διαφθορά και η δυσωσμία πατάνε απότομα φρένο μόλις αντικρύσουν ναό!)

    Μήπως να αυτοπυρποληθώ, να τελειώνουμε;

  24. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 29/12/2011 12:35:12

    +1000000000000000000000000000000000000
    Για όλους, χαρισμένο!
    Καλή Χρονιά!
    http://www.youtube.com/watch?v=3uImlgAjWp8&feature=results_video&playnext=1&list=PLC34331D07FC37B5B

  25. siakkas avatar
    siakkas 29/12/2011 12:39:52

    Καλημέρα αγαπητοί συντάκτες και σχολιαστές του antinews.
    Ζούμε σ ένα ψέμα ένα αληθινό κινηματογραφικό matrix.
    Στα χρόνια της "ευδαιμονικής δημοκρατίας" κάναμε όνειρα, δημιουργούσαμε υλικά αγαθά, μας προτρέπαν οι γονείς μας να σπουδάσουμε να γίνουμε "ανθρώποι" και ο καθένας ανάλογα με την αξιοσύνη του να πορευτεί στη ζωή.
    Ψηφίζαμε και στις εκλογές για να "αλλάξουν" τα πράγματα προς το καλύτερο.
    Στην πορεία βλέπαμε άτομα με αναξιοκρατικά κριτήρια να κάνουν περιουσίες και να έχουν και λόγο απο πάνω. Και είδαμε κομματικούς στρατούς να στηρίζουν πολιτικές επιλογές κ ας ήταν αντεθνικές κ ας ήταν αναξιοκρατικές, ο λόγος προφανής το προσωπικό τους βόλεμα αυτών και της οικογένειάς τους, ιστορίες πάμπολλες.
    Στην εκκλησιά πηγαίναμε άλλοι πολύ, άλλοι λίγο κανένας όμως από καταναγκασμό. Η ψυχή πάντα έχει δίκιο όταν αναζητά να καταλαγιάσει ή να αμφισβητήσει, δεν έχει περιορισμούς
    Αυτός που πρέπει να έχει "μέτρο" είναι αυτός που κουβαλάει την ψυχή του και να μη προσηλυτίζει, βομβαρδίζει με τις ιδέες, δοξασίες του τον Άλλον. Κι απεναντίας είχαμε ένα μαζικό βομβαρδισμό από όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης από ασήμαντες μειοψηφίες για το πόσο κακοί παπάδες υπάρχουν, πόσο κακοί είναι οι ορθόδοξοι Σέρβοι ότι οι ορθόδοξοι είναι φονταμενταλιστές και δε σέβονται την "ιδιαιτερότητα" του Άλλου, την δική τους αντιδημοκρατική ουσιαστικά γιατί αυτοί είχαν τη "δύναμη" της πέννας ή την τηλεοπτική παρουσία τους στο γυαλί κ όχι κάποιος που εκφράζει την πλειοψηφία.
    Και για να γίνω κατανοητός. Ο Ελληνικός λαός έστειλε στη βουλή Έλληνες Ισραηλίτες, πεντηκοστησιανούς, προτεστάντες, μουσουλμάνους, άθεους κ αγνωστικιστές από όλα τα κόμματα.
    Κάποιοι μπήκαν κι από την πίσω πόρτα ΜΗ εκλεγμένοι, με δυναμική ψήφων όσο ο πρόεδρος τοπικού συμβουλίου ορεινής κοινότητας διευρυμένου δήμου (βλ. Μπίστης)
    Και είναι αυτοί που με προσβάλουν με τα λόγια και τις πράξεις τους όταν λένε ότι είσαι εθνικιστής όταν δηλώνεις Έλληνας και οπισθοδρομικός αν είσαι Ορθόδοξος και πηγαίνεις στην Εκκλησιά.
    Είναι αυτοί που γράφουν βιβλία ότι οι παππούδες μου " απ τη χαρά τους" να φύγουν, συνωστιζόταν στον Πόντο, στην Α.Θράκη, στη Σμύρνη και να κοιταζόμαστε αλλόκοτα με την κόρη μου και να μου λέει:
    - μπαμπά όταν σε διώχνουν απ τις προγονικές εστίες σου καταναγκαστικά είναι "γενοκτονία ή συνωστισμός"; ήμασταν κακοί Τούρκοι και μας διώξανε;
    και της λέω:
    -Αρχαία ξέρεις! Πώς λέω εγώ και οι παππούδες σου την βρύση; Κουρνά δεν τη λέμε; Δεν είναι ο αρχαίος Κρουνός , η κρήνη; Η γιαγιά όταν σου λέει: πήγαινε τσ΄όρθες (όρνιθες) να βάλεις στ΄αγγί (αγγείο) υγρό δεν πηγαίνεις στις κότες να βάλεις στο δοχείο νερό;
    Ε! άλλη προσφυγιά δε θα τους κάνουμε τη χάρη να κάνουμε!!!
    Να ευχαριστείς τη μοίρα σου που είσαι Ελληνίδα και να είσαι υπερήφανη.
    Και να διαβάζεις! να μορφωθείς. Είναι το μόνο πράγμα που δε έβαλαν φόρο ακόμα.
    Και είναι όλοι αυτοί οι ίδιοι αντιδημοκράτες τώρα που στηρίζουν μη εκλεγμένες κυβερνήσεις και οδηγούν στο χάος την χώρα για να μη χάσουν τα "πλαστά" προνόμιά τους
    Α

    • Πελασγός ο Μιλήσιος avatar
      Πελασγός ο Μιλήσιος @ siakkas 29/12/2011 14:34:55

      Αγαπητέ siakkas,

      Το διαμάντι που φέρεις μέσα σου, που είσαι ο ίδιος, να το μοιράζεις στην κοινωνία. Γιατί τότε πληθύνεται.
      Μακάρι η Ελλάδα να κρύβει τέτοιους θησαυρούς, σαν και του λόγου σου.
      Νάναι περήφανη η μάννα που σε γέννησε και σε ανέθρεψε!

      Πελασγός ο Μιλήσιος

      • siakkas avatar
        siakkas @ Πελασγός ο Μιλήσιος 29/12/2011 15:10:13

        Να είσαι καλά!
        Σ ευχαριστώ!

    • skpt avatar
      skpt @ siakkas 29/12/2011 15:34:35

      Aγαπητέ sakkaς,
      Υποκλίνομαι στην προσωπικότητά σου !
      Σε παρακαλώ συνέχισε να γράφεις !
      Πράγματι, να σε χαίρεται η μάνα που σε γέννησε .Κι αν έχει φύγει, ( γιατί σε "βλέπω" μαλλον ηλiκιωμένο) , να αγαλλιά η ψυχούλα της για το γιο που γέννησε !!!

      • siakkas avatar
        siakkas @ skpt 29/12/2011 16:09:37

        Να είσαι καλά! Σας ευχαριστώ!
        ένας απλός αναγνώστης είμαι κι εγώ που καταθέτω τη γνώμη μου και μαθαίνω σαν όλους
        Το μεγάλο ευχαριστώ στο antinews που ενημερώνει και φιλοξενεί τις γνώμες μας.
        υ.γ.
        γερή είναι η μάνα, δεν είμαι τόσο μεγάλος θα δει το σχόλιο η γυναίκα μου και ποιος παλεύει τη γλώσσα της μετά!
        και πάλι να είσαστε όλοι σας καλά και οι οικογένειες σας

    • Οικονόμου Ιωάννης avatar
      Οικονόμου Ιωάννης @ siakkas 02/01/2012 00:13:42

      Εύγε αδελφέ πατριώτη!!!

  26. factorx avatar
    factorx 29/12/2011 12:56:19

    Καλές οι γενικεύσεις Κακοφωνίξ και συμφωνώ κι εγώ (αφού ανέβασα το άρθρο), αλλά ο Εφραίμ τα ρίχνει τώρα στη ....ΝΔ απο εκεί που την λιβάνιζε. Χα χα χααααα. Να δω τι θα πούνε τώρα όλοι εκείνοι που μερες τώρα τον έκαν σύμβολο του αγώνα κατά του ΠΑΣΟΚ:

    "Επιλογή και απόφαση της κυβέρνησης της ΝΔ ήταν οι αποκαλούμενες ιερές ανταλλαγές, ανέφερε στην απολογία του ο προφυλακισμένος ηγούμενος της Μονής Βατοπαιδίου Εφραίμ, που ουσιαστικά οριοθέτησε τις ευθύνες των πολιτικών προσώπων, οι οποίες ούτως ή άλλως πλέον έχουν παραγραφεί και με τη σφραγίδα της Δικαιοσύνης.

    «Δεν θέλαμε τις ανταλλαγές, αλλά μας επιβλήθηκαν από την τότε κυβέρνηση για να ικανοποιηθούν οι τοπικοί φορείς που δεν μας ήθελαν εκεί», ήταν η απάντηση που έδωσε ο κατηγορούμενος σε μία από τις δεκάδες ερωτήσεις που του έθεσε η εφέτης ειδική ανακρίτρια Ειρήνη Καλού, η οποία είχε και τη γνώμη ότι ο ηγούμενος πρέπει να οδηγηθεί στη φυλακή...."

    http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231143784

    • Ignoramus avatar
      Ignoramus @ factorx 29/12/2011 13:00:21

      γιατι ρε παιδια; νομιζε κανενας οτι εχει μπεσα ο πονηρος καλογερος; το σιμβολο της ορθοδοξιας; χα χα χα χα

    • kakofonix avatar
      kakofonix @ factorx 29/12/2011 13:33:58

      Δεν υπερασπιζόμαστε το πρόσωπο, υπερασπιζόμαστε το θεσμό που εκπροσωπεί. Για αυτό το άρθρο γράφει για ''συμβολισμό''. Γράφει επίσης, ''ας δικαστεί και ας καταδικαστεί''.
      Δεν εμμένουμε στο θέμα των ανταλλαγών (διφορούμενο deal), ας αποφασίσει η δικαιοσύνη, αλλά στο timing της σούπερ ντούπερ προφυλάκισης.
      Δεν προφυλακίζεις Αγιορείτη Ηγούμενο για ψύλλου πήδημα (προσοχή στη διαφορά φυλάκισης - προφυλάκισης), χωρίς να έχει δικαστεί, τινάζοντας τον αέρα κοινωνικές ισορροπίες και διεθνείς σχέσεις.
      Αυτό λέγεται πολιτικός ερασιτεχνισμός και η κυβέρνηση διαθέτει άθφονο.

      • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
        ΣΤΕΛΙΟΣ @ kakofonix 29/12/2011 15:15:54

        Θα διαφωνήσω με το τελευταίο Κακοφωνίξ , δεν είναι ερασιτεχνισμός, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΣ είναι , και μάλιστα αξιοθαύμαστος! (βλ σχόλιό μου παραπάνω)

    • Πελασγός ο Μιλήσιος avatar
      Πελασγός ο Μιλήσιος @ factorx 29/12/2011 14:11:39

      Αγαπητέ διαχειριστή,
      Άν τα ερωτήματα που θέτεις στο συγγραφέα, γίνονται τεχνηέντως για να γίνει κάποια συζήτηση, φαίνεται πολύ έξυπνο.
      Άν τω όντι, τα ερωτήματά σου τίθενται εξ'αντικειμένου, τότε έχει η ελαχιστότης μου ερωτήματα για σένα.

      Αλήθεια, ένα κόμμα που θέλει να οδηγήσει την Ιστορία, δεδομένων των καταστάσεων, για να κριθεί ανά πάσα στιγμή, μπορεί να ψάχνει να βρει σύμβολα ευκαιριακά για να "επενδύσει";
      Αν η απολογητική κατάθεση του Ηγουμένου πιστεύεις ότι χρησιμοποιείται για να απολακτίσει τυχόν ευθύνες του, επιρρίπτοντας τες σε συγκεκριμένα πολιτικά πρόσωπα, αστοχείς πιστεύω στην εκτίμησή σου, διότι θέλεις φαντάζομαι να τον εμφανίσεις, σύμφωνα με τις δηλώσεις του, περίπου σαν μια Μακκιαβελική προσωπικότητα, που το κόμμα της ΝΔ εμπιστεύθηκε.
      Όμως το καίριο ερώτημά μου δεν είναι αυτό.
      Αλήθεια, πιστεύεις ότι, ας πούμε δεν απέμεινε λογική σκέψη σε κανέναν νού του κόμματος αυτού, και δεδομένων των αποσπασματικών "δηλωθέντων" στο σημείωμά σου, υπάρχει έδαφος να αποστασιοποιηθεί το εν λόγω κόμμα από τον γέροντα Εφραίμ;
      Άν , παρ'ελπίδα, είναι έτσι τα πράγματα, τότε το κόμμα αυτό δεν έχει θέση στην Ελληνική κοινωνία, όχι για να επωμίζεται της αξίες του Αγιώνυμου Όρους του Άθω, αλλά ούτε να περικλείει κλασικές παραδοχές Ελληνικού κόμματος που αντανακλά την εικόνα οποιουδήποτε ακόμα και "δυτικού".

      Και κάτι άλλο, μέχρι πότε ο ΔΟΛ και οι επιχειρηματικές απολήξεις του, θα αποτελούν πηγές αναφοράς για ιστολόγια, που τόσα επιχειρήματα αντλήθηκαν στη κοινωνία των ιστολογίων, για απελευθέρωση από την καθεστηκυία πληροφόρηση κ.λπ, κ.λ.π,;
      Και αν , η πραγματική ώρα ήρθε για τον διαχωρισμό Κράτους-Εκκλησίας,
      με το πρόσχημα των πολλών αμαρτημάτων της ..."περιπεσούσης εκκλησίας", έχεις αναλογισθεί το εγγύς μέλλον αυτής της χώρας;

      Ερωτήματα, που έδραξα την ευκαιρία από τοποθέτησή σου μέσω ερωτημάτων στον συγγραφέα, κι εγώ τοις κείνων ρήμασι πειθόμενος, απεκρίθην ίνα χαλάσω το δίκτυον...

      Πελασγός ο Μιλήσιος

    • Theoprovlitos avatar
      Theoprovlitos @ factorx 29/12/2011 20:18:12

      Ο Εφραιμ λεει την πασα αληθεια. Και δεν θεωρω καθολου ηθική την προσπαθεια του Antinews να τα φορτωσει στον Εφραιμ για να βγουν οι πολιτικοι εμπλεκομενοι λαδι. Δεν ηρθε ο Εφραιμ να ζητησει το Ολυμπιακο ακινητο επειδη περνουσε απ εξω και του αρεσε. Ειναι προφανως οτι του επροταθη στα πλαισια της επιλυσης του θεματος της Βιστωνιδας.

      Αλλα και εσεις κανετε το ΙΔΙΟ καταστροφικο λαθος που εκανε και ο Καραμανλης περνωντας σε εσωστρεφεια και αδρανεια αντι να αμυνθει με επιθετικότητα.

      Ναι μια κυβερνηση που χαραζει πολιτικη και εχει το θαρρος

      Α. Να την βγει στους Αμερικανοεβραιους για το σχεδιο Αναν

      Β. ΝΑ τη βγει στους Αμερικανοεβραίους για το το ΟΧΙ για τα Σκοπια στου Βουκουρεστι

      Γ. Να θεωρει τον Ρωσσοελληνικοκυπριακοαιγυπτιακο αξονα χρησιμο για τα συμφεροντα την χωρας την οποία τα διεθνη συμφεροντα την φτυνουν υπερασπιζομενα Αλβανιες, Μακεδονιες, Τουρκιες κλπ

      Αναμενομενο ειναι να κτυπηθει από το σκοτεινο παρακρατος με καταστροφικες πυρκαϊες (οι οποίες -Εκπηξη!- αποτελουν μερος της τρομοκρατικης παλέττας) και κατασκευασμενα σκανδαλα απο το επιχειρηματικοδημοσιογραφικο παρακρατος.

      Εκει επανω ο Καρμανλης επρεπε να βγει ανοικτα και να αμυνθει του Ορθοδοξου γεωπολτικου, γεωστρατηγικου και οικονομικοπολιτικου αξονα.

      ΜΕ τον εφραιμ δεν εγινε καμμια κομπινα. Το μονο που θα μπορουσε να κατηγορηθει η κυβερνηση και οχι ο Εφραιμ ειναι οτι ισως η ανταλλαγη ηταν προς οφελος της μονης. Το αν ηταν σε βαρος του δημοσιου δεν κρινεται απο ενα ακινητο αλλα από το τι ρολο επαιξε ο Εφραιμ στην γεωστρατηγικη πολιτικη της χωρας σαν συνεκτικος κρικος μεταξυ Ελλαδας, Κυπρου, Αιγυπτου (πατριαρχης Πετρος) , Καρολου Βρεττανιας κλπ.

      Αν τωρα, καποιοι με αυτες τις συμμαχιες εφαγαν τα λυσσακα τους ποσως ενδιαφερει. Απλα ο Καραμανλης δειλιασε να υπεραμυνθει των επιλογων του. Γιατι αν τα πετρελαια της Κυπρου ητνα σε Ελληνικα και Ρωσσικα χερια αντι να ειανι σε ΑμερικανοεβραΙκα τα πραγματα σημερα θα ηταν εντελως διαφορετικα και εμεις δεν θα περνουσαμε σημερα αυτα που περναμε.

      Συνεπως η προσπαθεια που γινεται εδω να τα φορτωσουμε ολα στον Εφραιμ για να παραστησουμε εκ των υστερων τα καλα παιδια στους Εβραιους που ριχνουν μια σειρα μεσογειακων κυβερνησεων (η πρωτη ήταν του Καραμανλη, η τελευταια του Μπερλουσκονι και στοενδιαμεσο, Τυνησια, Αιγυπτος Λιβυη κλπ) για να βαλουν στο χερι τα πετρελαια του Λεβιαθαν και της Αφροδιτης, την θεωρω επιεικως ανηθικη.

      Η εξωτερικη πολιτικη αλλα και ο νομοθετης δεν ασχολειται για το κατα ποσον ενας καλογερος ειναι οντως ασκητης ή πνευματικος. Το συνταγμα παντως δεν του το απαγορευει. Εκτος αν εχουμε να κανουμε με ενα ακομα συνταγματικο πραξικοπημα και εξωθε3ν παρεμβατισμό.

      Τωρα ποιοι ειναι αυτοιπου εχουν στοχοποιησει τον Ορθοδοξο αξονα εδω και χρονια ονοματα βρισκονται σε 2 λεπτα. Οι διευθυνσεις λιγο δυσκολοτερα. Ειναι οι πανταχου παροντες γνωστοι-αγνωστες μειοδοτες.

      • Πελασγός ο Μιλήσιος avatar
        Πελασγός ο Μιλήσιος @ Theoprovlitos 30/12/2011 08:46:33

        Theoprovlitos, Χαίρε.

        Τα σέβη μου για την εμπεριστατωμένη ανάλυσή σου.
        Διαθέτεις σπουδαία παιδεία, σε πολλά επίπεδα.
        Πορεύου και δίδασκε...

        ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ & ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

  27. Απορία avatar
    Απορία 29/12/2011 13:24:42

    Είναι όμως δυνατόν να προσπαθεί να στηρίξει τον Εφραιμ η πλειοψηφία του ελληνικού λαού, ο ...Πούτιν και ο ...Δρακουμέλ και να απουσιάζει η ΝΔ φοβούμενηεμπλοκή στο θέμα;

    Δηλαδή τώρα που πρακτικά δεν λέει κουβέντα, θα γλυτώσει τυχόν μελλοντική επίθεση της "δικαιοσύνης" της κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ;

    Η ΝΔ να ξεπεράσει τα φοβικά σύνδρομα και να βγει στην αντεπίθεση πάνω σε αυτό το θέμα.
    Η υπόθεση Βατοπεδίου είναι απλά ένα λάθος deal, τίποτα περισσότερο, τίποτα λογότερο.
    Όλα τα υπόλοιπα είναι πασοκικός καπνός.

    Η καλύτερη άμυνα λοιπόν είναι η αντεπίθεση!
    Ιδίως όταν η φυσική ζωή του αντιπάλου τελειώνει και επιζητεί το έλεος...

  28. Χαζούλης avatar
    Χαζούλης 29/12/2011 13:31:00

    Πολιτικοί και παπάδες δεν θα πρέπει να τιμωρούνται για σκάνδαλα. Χώνοντας έναν πολιτικό στη στενή είναι σαν φυλακίζουμε τη Δημοκρατία μας...
    Καταδικάζοντας έναν παπά είναι σαν να καταδικάζουμε όλον τον Ορθόδοξο Ελληνισμό και την πίστη μας...

    Επιτέλους πάψτε να λοιδορείτε τους θεσμούς μας. Μόνοι αληθινοί εχθροί μας οι Τούρκοι, Γερμανοί, Αγγλοσάξονες και Εβραίοι. Αν ξεχνώ κάποιον παρακαλώ συμπληρώστε από κάτω.

    • juliet avatar
      juliet @ Χαζούλης 29/12/2011 13:55:56

      Xαζούλη
      Ναι, ξέχασες και οι Ανθέλληνες που μας κυβερνούν!Αυτούς φοβάμαι .

      • Χαζούλης avatar
        Χαζούλης @ juliet 29/12/2011 20:25:43

        Juliet σου αποκαλώντας Ανθέλληνες τους κυβερνώντες , χλευάζεις τη Δημοκρατία μας !!!!

        Σωστός???

        • juliet avatar
          juliet @ Χαζούλης 29/12/2011 20:30:26

          Σωστός!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!καλησπέρα.

    • Theoprovlitos avatar
      Theoprovlitos @ Χαζούλης 29/12/2011 20:50:24

      Μπορεις να το συμπυκνωσεις στο "Εβραιομασωνους" και δεν θα αφησεις ετσι κανενα απ εξω.

  29. kakofonix avatar
    kakofonix 29/12/2011 13:37:55

    Αφήστε τον άνθρωπο να δικαστεί πρώτα και μετά τον καταδικάζετε και τον φυλακίζετε όσο θέλετε.

    • juliet avatar
      juliet @ kakofonix 29/12/2011 14:18:33

      Kakofonix
      To Ματζουράνη τον θυμάσαι,δεν χρειάζεται διαπιστευτήρια .Τοποθετήθηκε.....δικαιοσύνη πρέπει να κάνει τη δουλειά της,μας είπε.Και μετά περιμένεις ,τι; Ο όχλος πάντα θα λέει :''άρον,άρον σταύρωσον αυτόν''.

  30. sakis avatar
    sakis 29/12/2011 14:11:32

    Ο νεαρός Αφγανός, ο οποίος είχε επιτεθεί το πρωί με λεπίδα σε δύο λιμενικούς, οι οποίοι προσπάθησαν να τον συλλάβουν για παράνομη είσοδο στο λιμάνι της Πάτρας, είναι εδώ και λίγες ώρες ελεύθερος, μαζί με έναν Μαροκινό που είχε συλληφθεί επίσης στη διάρκεια του επεισοδίου!

    Ο λαθρομετανάστης είχε οδηγηθεί στο αρμόδιο αστυνομικό τμήμα, σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος του αλλά με προφορική εντολή εισαγγελέα κυκλοφορεί πλέον ελεύθερος στην αχαϊκή πρωτεύουσα καθώς δήλωσε ανήλικος στη διάρκεια της ανάκρισης που του έγινε...

    Χαρτιά, βεβαίως, που να πιστοποιούν το αληθές του ισχυρισμού του δεν είχε ο νεαρός Αφγανός και, όπως αναφέρουν τοπικές πηγές, αφέθηκε ελεύθερος με το αιτιολογικό ότι δεν είχε προκαλέσει και κάποια ιδιαίτερη βλάβη στους δύο λιμενικούς!

    Όπως είχε μεταδώσει από το πρωί το protothema.gr, o Αφγανός είχε τραυματίσει με την λεπίδα τον έναν λιμενοφύλακα στο αριστερό και τον άλλον στο δεξί χέρι...
    Φαντάζομαιότι ο αφγανός μαχαιροβγάλτης δεν έχει ''ροπή προς την εγκληματικότητα'' και φαντάζομαι είναι λιγότερο επικίνδυνος από τον Εφραίμ,'οπως και ο μάκαρος ο ψωμιάδης,όπως και ο δολοφόνος της κοπέλας από την καστοριά όπου μερικούς μήνες πρίν τον έπιασαν με παιδικό πορνογραφικό υλικό σπίτι του και τον άφησαν ελεύθερο,όπως και χιλιάδες άλλες υποθέσεις μαχαιροβγαλτών,εμπο΄ρων ναρκωτικών και όπλων αλλά δόξα τω θεώ πιάστηκε ο Εφραίμ και ο Έλληνας θα κοιμάται πιο ήσυχος ειδικά στον άγιο παντελεήμονα και στο κέντρο της Αθήνας όπου πλέον οι κάτοικοι τους θα βλέπουν τους πρεζέμπορους στα σχολεία και τις αφρικανές ιερόδουλες με aids και θα νοιώθουν πλέον ελεύθεροι και λυτρωμένοι γιατί πιάστηκε ο Εφραίμ .
    ΓΙΟΥΠΙΙΙΙΙΙΙΙ

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ sakis 29/12/2011 15:19:57

      Και τους αδικημένους μαχαιροβγάλτες που έπασε ο διάολος το ποδάρι του και ΠΗΓΑΝ στη φυλακή ,θα τους αφήσουν ελεύθερους μόλις καταφέρουν να περάσουν το νομοσχέδιο για...αποσυμφόρηση των φυλακών (όσους δεν μπόρεσαν να αφήσουν με το προηγούμενο του Καστανίδη!)

      ξαναγιούπι!!!!!

    • Theoprovlitos avatar
      Theoprovlitos @ sakis 29/12/2011 20:51:14

      +100000000

  31. Θύμιος avatar
    Θύμιος 29/12/2011 14:14:59

    Το καλύτερο, για την Ελλάδα και τον Ελληνισμό, θα ’ταν να ενωθεί η Ρωσία με την Αμερική, μ’ έδρα την Κωνσταντινούπολη & ενδιάμεσο την “B.P.”
    Όλα τα ενδιάμεσα ας γίνουν “σάντουιτς”.
    Τι χρειάζεται ή ανεξαρτησία της Γαλλίας ή της Γερμανίας σήμερα;
    Ότι κι η Αθηναϊκή ανεξαρτησία, τότε που ο Άτταλος Γ΄ χάριζε το κράτος του στους Ρωμαίους, ή η Κλεοπάτρα γίνονταν ερωμένη (& λομπύστρια) Ρωμαίων στρατηγών και πολιτικών.
    Αν δεν δέχεται η Γερμανία να χάσει την ανεξαρτησία της, με ποίο τρόπο θα δεχθεί η Αμερική;*
    Σ’ αυτό το πλαίσιο ας επανέλθουν, αλλά μ’ άλλον τρόπο, τα του σχεδίου Αvνάν,
    -ενιαία δικοινοτική δημοκρατία, μ’ άλλη αυτόνομη δικοινοτική δημοκρατία, στο εσωτερικό της, και μ’ αντίθετη πόλωση-. Με συνομοσπονδιακούς θεσμούς -αλλά όχι συνομοσπονδία- υπό την αιγίδα: Ο.Α.Σ.Ε./Δ.Α.Σ.Ε., Βρετανικής Κοινοπολιτείας, Ε. Ε. & Ο.Η. Ε.
    * σε ρόλο Αννίβα, Αντίοχου και Μιθριδάτη, η Μέρκελ με τον Πούτιν ή τον Σαρκοζί, θα πρέπει μάλλον να προκαλέσουν την Αμερική να αναλάβει αυτόν τον ρόλο, τον ενοποιητικό, για να μην χάσει την ηγεμονία της.

  32. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 29/12/2011 14:15:53

    Ο συμπαθής, κατά τα άλλα, αρθρογράφος είχε γράψει πριν δυό μέρες άρθρο όπου έλεγε ότι το μόνο έγκλημα που έκανε ο Εφραίμ, είναι ότι εκμεταλλεύθηκε τον μ@λάκα, και δεν υπάρχει νόμος που να το απαγορεύει αυτό. Προφανώς ο μ@λάκας, μεταφορικά, ήταν το δημόσιο (εν δυνάμει πολλοί, ίσως και όλοι μας).

    Σήμερα επανέρχεται και λέει ότι η προφυλάκιση ήταν συνωμοσία του ΔΝΤ, και το "αποδεικνύει" παραθέτοντας απόψεις του Πρετεντέρη, ο οποίος είπε ότι έγινε σκάνδαλο όπου ενεπλάκη ο ηγούμενος. Προφανώς ό,τι λέει ο Πρετεντέρης είναι εξ ορισμού ύποπτο, έστω και αν είναι το πλέον αυτονόητο.

    Πριν καταφύγετε σε εξεζητημένες ρητορείες και σενάρια συνωμοτικής φαντασίας, καλύτερο θα ήταν να παραθέσετε τα γεγονότα αναφορικά με την διερεύνηση ποινικών ευθυνών στην υπόθεση Βατοπεδίου.

    Θα επιχειρήσω να απαντήσω στα εύλογα ερωτήματα με απλό τρόπο:

    Ερώτημα 1: Γιατί δεν διώκονται ποινικά υπουργοί;

    Θα έπρεπε να γνωρίζετε ότι τρεις πρώην υπουργοί παραπέμθηκαν από την Προανακριτική στο Δικαστικό Συμβούλιο για απιστία σε βάρος του Δημοσίου. Πριν 1 περίπου χρόνο το πενταμελές δικαστικό συμβούλιο αποφάσισε ομόφωνα ότι οι κατηγορίες έχουν παραγραφεί. Επίσης, η πλειοψηφία του δικαστικού συμβουλίου αποφάσισε να συνεχιστεί η ανάκριση για μη-πολιτικά πρόσωπα και συμμετόχους, και ανέθεσε την υπόθεση στην εφέτη-ανακρίτρια Ειρήνη Καλού. Ήταν το ΔΝΤ που υπαγόρευσε την παραγραφή που οφείλεται α) στην ελληνική νομοθεσία περί “ευθύνης υπουργών”, β) στις συγκεκριμένες κατηγορίες που διατύπωσε η προανακριτική, γ) στην διάλυση της βουλής των Ελλήνων στις 7-9-2009;

    (Σημειώνω ότι, αν η προανακριτική τους είχε παραπέμψει και για ξέπλυμα χρήματος, αυτό ενδεχομένως δεν θα είχε παραγραφεί)

    Ερώτημα 2: Είναι “παράνομη” η προφυλάκιση;

    Σύμφωνα με τον ΚΠΔ (αρ. 282, παρ. 3)

    “Προσωρινή κράτηση μπορεί να επιβληθεί αντί για περιοριστικούς όρους – εάν αιτιολογημένα κριθεί ότι οι τελευταίοι δεν επαρκούν – εφόσον συντρέχουν οι προϋποθέσεις της πρώτης παραγράφου του άρθρου αυτού (σημ. σοβαρές ενδείξεις ενοχής), μόνο αν ο κατηγορούμενος διώκεται για κακούργημα και δεν έχει γνωστή διαμονή στη χώρα ή έχει κάνει προπαρασκευαστικές ενέργειες για να διευκολύνει τη φυγή του ή κατά το παρελθόν υπήρξε φυγόποινος ή φυγόδικος ή κρίθηκε ένοχος για απόδραση κρατουμένου ή παραβίαση περιορισμών διαμονής, εφόσον από τη συνδρομή των παραπάνω στοιχείων προκύπτει σκοπός φυγής ή κρίνεται αιτιολογημένα ότι αν αφεθεί ελεύθερος είναι πολύ πιθανό, όπως προκύπτει από προηγούμενες αμετάκλητες καταδίκες του για ομοειδείς αξιόποινες πράξεις να διαπράξει και άλλα εγκλήματα. Εάν η αποδιδόμενη στον κατηγορούμενο πράξη απειλείται στο νόμο με ισόβια κάθειρξη ή πρόσκαιρη κάθειρξη με ανώτατο όριο τα είκοσι έτη, προσωρινή κράτηση μπορεί να επιβληθεί και όταν με βάση τα συγκεκριμένα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της κρίνεται αιτιολογημένα ότι αν αφεθεί ελεύθερος είναι πολύ πιθανό να διαπράξει και άλλα εγκλήματα. Μόνο η κατά το νόμο βαρύτητα της πράξης δεν αρκεί για την επιβολή προσωρινής κράτησης….κλπ”

    Με βάση τα παραπάνω, και σύμφωνα με το Βούλευμα του συμβουλίου εφετών, πληρούνται οι συνθήκες που ορίζει ο ΚΠΔ: α) Διώκεται για κακούργημα και υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις ενοχής, β) “κρίνεται ότι αν αφεθεί ελεύθερος είναι πολύ πιθανό να διαπράξει και άλλα εγκλήματα”.

    Το βούλευμα γράφει ότι ο ηγούμενος «είναι άτομο με ροπή στην εγκληματική δράση, ως στοιχείο της προσωπικότητας του, ενεργώντας επιτήδεια και μεθοδευμένα».

    Επίσης, «…ενόψει του ότι ο κατηγορούμενος, που ήταν ο ιθύνων νους και εμπνευστής των ως άνω πράξεων, εξακολουθεί να διατηρεί την ιδιότητα του καθηγούμενου της Ιεράς Μονής Βατοπεδίου, υπάρχει κίνδυνος να εκμεταλλευθεί πάλι την ιδιότητά του αυτή για την διάπραξη και άλλων πράξεων συναφών με αυτές, που με το κατηγορητήριο του αποδίδονται ότι έχει διαπράξει».

    Ερώτημα 3: Πού διαφώνησε η Καλού με τον Ματζούνη;

    Δεν διαφώνησαν ως προς τις σοβαρές ενδείξεις ενοχής για τα αδικήματα που κατηγορείται, αλλά για το αν θα πρέπει να προφυλακισθεί, ή να του επιβληθούν περιοριστικοί όροι. Την διαφωνία διευθέτησε το συμβούλιο εφετών που δέχθηκε ότι συντρέχουν λόγοι προφυλάκισης με βάση τα παραπάνω.

    Ερώτημα 4 (δικό μου): Στην υποθετική περίπτωση που μαζί με τον ηγούμενο προφυλακιζόταν και ένας τουλάχιστον πρώην υπουργός για το Βατοπέδι, και άλλοι τρεις για τις μίζες, δεν θα είχατε αντιρρήσεις για την προφυλάκιση του ηγουμένου; (Απαντείστε εσείς).

    Ερώτημα 5: Γιατί έγινε η επίσκεψη στην Ρωσία προεκλογικά;

    Προφανώς όχι από αγάπη για τον αδελφό και ομόδοξο Ρωσικό λαό, αλλά για να αποκτήσει ο ηγούμενος ισχυρά διεθνή ερείσματα, εν όψει της δίωξής του, με τα μεγάλα χρηματικά ποσά που διέθεσε στα ιδρύματα του Πούτιν και στο Ρωσικό πατριαρχείο και τα οποία προήλθαν από το μάρκετινγκ γύρω από την Αγία Ζώνη. Και φτάσαμε στο σημείο να δημιουργείται από έναν απλό καλόγερο (που δεν έχει καμιά εξουσία πλέον, όπως ισχυρίζεστε) διπλωματικό επεισόδιο μεταξύ Ρωσίας και Ελλάδος. Αυτές οι ενέργειες και κινήσεις του, όπως είναι φυσικό, βάρυναν στην απόφαση της προφυλάκισής του.

    Ερώτημα 5. Η πατριαρχική επιτροπή του Α. Όρους είχε συστήσει στον ηγούμενο να παραιτηθεί από τις εξουσίες του, και ιδίως να μην αναμιγνύεται στην διαχείριση των οικονομικών υποθέσεων. Δεν το έπραξε. Γιατί;

    Ερώτημα 6: Η Νέα Τάξη επιτίθεται στην Ορθοδοξία;

    Σύμφωνα με την δική μου γνώμη, ο Εφραίμ είναι η “Νέα Τάξη”. Αυτός εισήγαγε κενά δαιμόνια στην ορθοδοξία, αυτός ανέμιξε την χρηματιστική με την καλογηρική, τον Χριστό με τον Μαμωνά, τον Καίσαρα με τον θεό, ενσωμάτωσε τον προτεσταντικό ωφελιμισμό και την ρωμαιοκαθολική κοσμική ματαιοδοξία. Ταυτόχρονα ήταν και παλινδρόμηση στον πιο σκοτεινό μεσαίωνα καθώς η βατοπεδινή κομπανία συνομιλούσε με βατράχια, χρησιμοποιούσε ανενδοίαστα άγια λείψανα για να κάνει δημόσιες σχέσεις με πολιτικούς στο εσωτερικό και το εξωτερικό, και πουλούσε αγιασμένα χαϊμαλιά.

    • Professor Moriarty avatar
      Professor Moriarty @ Professor Moriarty 29/12/2011 14:48:51

      Προφανώς είναι 7 τα ερωτήματα (αλλά παρεμβλήθηκαν δαίμονες... στο πληκτρολόγιο, χα-χαα)

      • ΕΛΛΗΝ avatar
        ΕΛΛΗΝ @ Professor Moriarty 29/12/2011 16:39:03

        Κύριε καθηγητά

        Πολύ εύστοχα και με προφανή απάντηση τα ερωτήματά σου+++++++++++++++++++

      • κωστας Α avatar
        κωστας Α @ Professor Moriarty 28/01/2012 13:47:25

        ΩΡΕ σταυραιτε PM .Τι φοβερες σκεψεις κατεβασες ;Δεν σ εχει ανακαλυψει ακομη το συστημα να σ αξιοποιησει ; ΔΗΛΑΔΗ ρε μεγαλε μας περιγραφεις κατι ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ,οπως τοσοι αλλοι βεβαιως.Οταν προκειται για μοναχο εμπιστευεσαι απολυτα το συστημα .Τοτε δωσε μου μια απαντηση γιατι αυτο το συστημα εφ οσον υπαρχει ΣΚΑΝΔΑΛΟ γιατι δεν δικαζει τον κ. Κοντο , που ο ιδιος επιμονα ζητα ; ΝΑ ΣΤΟ ΠΩ λοιπον για να μην κουραζεσαι κ.δηθεν και ξερολα . ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ δεν υφισταται ,αν γινει η δικη θα αθωωθει ,και μετα θ αρχισει ο χορος των αποζημιωσεων . Τελος ΜΑΘΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΜΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ....Δεν ειναι Ανδροπρεπες να σχολιαζεις θεματα που δεν γνωριζεις γιατι κανεις κακο ...

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Professor Moriarty 29/12/2011 15:56:40

      Αρτιότατη η τοποθέτηση σου.

    • kakofonix avatar
      kakofonix @ Professor Moriarty 29/12/2011 16:31:18

      Ερώτημα 1: Γιατί δεν διώκονται ποινικά υπουργοί;
      Γιατί, έχοντας τη δυνατότητα να νομοθετούν, έχουν φροντίσει προκαταβολικά για την ανυπαρξία ποινικών ευθυνών τους, κατά πάγια τακτική, η οποία συνεχίζεται και σήμερα, παρά τη γενική κατακραυγή.
      Το γεγονός ότι η κοινωνία βουίζει για το θέμα αυτό φαίνεται να μην σας προβληματίζει καθόλου, αφού έτσι λέει ο νόμος.
      Εμάς στο antinews μας προβληματίζει αρκετά και θα το επαναλαμβάνουμε μέχρι να διορθωθεί. Συγγνώμη που γινόμαστε κουραστικοί μις κοινοτοπίες μας.
      Σημ: Το άρθρο, σεβόμενο τη σκάρτη νομολογία, δεν έκανε αναφορά σε πολιτικούς που ενεπλάκησαν και τα τυχόν αδικήματα παραγράφηκαν. Αναφέρθηκε σε πολιτικούς όπως ο Άκης, γνωρίζετε ασφαλώς την υπόθεσή του, και ο Τσουκάτος, ο οποίος κυνικά ομολόγησε ότι εισέπραξε 1 εκ. μάρκα τα οποία έκτοτε αγνοούνται. Φυσικά κατανοώ, ότι οι κύριοι αυτοί δεν είναι ούτε ύποπτοι φυγής, ούτε ύποπτοι τέλεσης νέων αδικημάτων. Οι δε φάτσες τους είναι απολύτως συμβατές με το γενικότερο πολιτικώς ορθό και δεν εμπνέουν καμία ανησυχία στο κοινωνικό σύνολο.

      Ερώτημα 2: Είναι “παράνομη” η προφυλάκιση;
      Όχι, κατηγορηματικά όχι. Είναι όμως προκλητική. Και ύποπτη. Ύποπτη γιατί εξυπηρετεί μικροπολιτικούς σχεδιασμούς του πολιτικού προϊσταμένου. Είναι και κοινωνικά επιζήμια. Ελπίζω να μην αποδειχθεί και εθνικά επιζήμια. Με τους θεσμούς δεν παίζουμε, πόσω δε μάλλον σε μια τέτοια ρευστή περίοδο. Σας θυμίζω μόνο ότι τότε με τους καταληψίες της Νομικής συζητούσαμε επί ένα μήνα, ακριβώς γιατί η αριστερά ήταν στα κάγκελα και φοβόμασταν ταραχές.

      Ερώτημα 3: Πού διαφώνησε η Καλού με τον Ματζούνη;
      Αδιάφορο. Εδώ δεν πρόκειται για κοινό έγκλημα, υπάρχουν πολιτικές και εθνικές προεκτάσεις. Οι κάτοχοι θέσεων ευθύνης οφείλουν να διαθέτουν στοιχειώδεις γνώσεις πέραν του αντικειμένου τους.

      Ερώτημα 4 (δικό μου): Στην υποθετική περίπτωση που μαζί με τον ηγούμενο προφυλακιζόταν και ένας τουλάχιστον πρώην υπουργός για το Βατοπέδι, και άλλοι τρεις για τις μίζες, δεν θα είχατε αντιρρήσεις για την προφυλάκιση του ηγουμένου;
      Δεν συνέτρεχε λόγος προφυλάκισης, ούτε για πολιτικούς, ούτε για κάποιον άλλον. Θα γίνει η δίκη, θα μάθουμε αν όντως υπήρξε ζημία του δημοσίου ή επρόκειτο για ένα fast track, και ο κάθε κατεργάρης θα κάτσει στον πάγκο του. Και ας είναι και ο ίδιος ο Πάπας. Αλλά προσέξτε, μετά τη δίκη.

      Ερώτημα 5: Γιατί έγινε η επίσκεψη στην Ρωσία προεκλογικά;
      Ο Πούτιν σε καμία περίπτωση δεν εκφράζει αυτό που λέμε θρησκευτικό φονταμενταλισμό. Σαφώς και η επίσκεψη δεν είχε να κάνει με προεκλογικούς σχεδιασμούς. Επρόκειτο για μια πρόσκληση της επίσημης Ρωσικής Εκκλησίας.

      Ερώτημα 5. Η πατριαρχική επιτροπή του Α. Όρους είχε συστήσει στον ηγούμενο να παραιτηθεί από τις εξουσίες του, και ιδίως να μην αναμιγνύεται στην διαχείριση των οικονομικών υποθέσεων. Δεν το έπραξε. Γιατί;
      Τα μοναστήρια του Αγίου Όρους λειτουργούν με το σύστημα της άμεσης δημοκρατίας. Οι μοναχοί εκλέγουν τον ηγούμενό τους με κανονική εκλογική διαδικασία. Οι αποφάσεις λαμβάνονται κατά πλειοψηφία. Εικάζω λοιπόν ότι οι μοναχοί εξέλεξαν ηγούμενο τον γέροντα Εφραίμ ακολουθώντας το τυπικό της μονής. Η πατριαρχική επιτροπή δεν μπορεί να παρέμβει στις διαδικασίες αυτές. Θα μπορούσε να το κάνει ο Πατριάρχης, αλλά προφανώς δεν συνέτρεχαν σοβαροί λόγοι. Φρονώ ότι η σύσταση έγινε ‘’για να ηρεμήσουν τα πνεύματα’’. Ας μην ξεχνάμε ότι την περίοδο εκείνη το σύστημα της διαπλοκής παρουσίαζε τον ηγούμενο ως την προσωποποίηση του κακού επί της γης.

      Ερώτημα 6: Η Νέα Τάξη επιτίθεται στην Ορθοδοξία;
      Η Νέα Τάξη (δε συμφωνώ με τον όρο), ή όποια άλλη ‘’τάξη’’, δεν έχει τη δύναμη να επιτεθεί στην ορθοδοξία. Η ήττα είναι προδιαγεγραμμένη. Το ζήτημα είναι αν εμείς, ως Έλληνες πολίτες, επιθυμούμε την όποια σύνδεση με την Ορθοδοξία, αν επιθυμούμε τη φιλοξενία θεσμών της όπως ο μοναχισμός στην επικράτειά μας, αν θεωρούμε κατά κάποιον τρόπο την Ορθοδοξία παράδοση ή ακόμα και ταύτιση. Αν απαντήσουμε θετικά σε κάποια από αυτά, ας αναρωτηθούμε αν μπορούμε να προστατεύσουμε τις παραδόσεις μας, αν έχουμε τη δύναμη να το κάνουμε. Αν όχι, μην βιαστείτε να κλάψετε για την Ορθοδοξία. Διαπρέπει μια χαρά και στο εξωτερικό.

      • Professor Moriarty avatar
        Professor Moriarty @ kakofonix 29/12/2011 18:22:10

        Καθώς στα υπόλοιπα στην ουσία δεν διαφωνείς μαζί μου, θα μείνω λίγο στο 7, (και όχι 6).

        Η οποιαδήποτε σχέση των σύγχρονων Ελλήνων με την ορθοδοξία δεν έχει ανάγκη την διαμεσολάβηση του κου Κουτσού. Αυτός δεν προσέφερε τίποτε καινούργιο, καμία καινοτομία, μόνο κενο-τομία από άποψη πνευματικών αναζητήσεων, ούτε καν καινά δαιμόνια, αλλά κενά, κούφια, κύμβαλα και σκύβαλα. Μπες στον κόπο να δεις την παραφιλολογία από τις επίσημες ιστοσελίδες του “βατοπαιδίου”, αλλά και των φίλων του. Ψευδοπροφητείες, τερατολογίες, δαιμονολογίες, και θαυματοποιά χαϊμαλιά. Όχι μόνο μεταφυσικά δεν ορθοτομούσε καμιάν αλήθεια, αλλά πάντοτε λοξοκοίταζε προς την κοσμική εξουσία και τον προσπορισμό κέρδους και οικονομικής ισχύος. Τι σχέση έχει η ορθοδοξία του Παπαδιαμάντη, για παράδειγμα, με αυτήν την χλιδάτη εκδοχή μοναστικού βίου και την παραβατική της πολιτεία;

        Δες και ένα άλλο παράδοξο. Στην επίσημη ιστοσελίδα του “Βατοπαιδίου” διαβάζω ότι το μοναστήρι δέχεται 1 εκατομ. επισκέπτες τον χρόνο, δηλ κάπου τριακόσιους την ημέρα! Μα αυτό δεν είναι πλέον μοναστήρι, είναι κοσμικό ξενοδοχείο, η ανθηρότερη τουριστική επιχείρηση της Ελλάδας. Ποια “ορθοδοξία” και ησυχασμός και πράσινα (θαυματουργά) άλογα. Και αυτό το χρησιμοποιούν ως επιχείρημα για τα εκατομμύρια που απαιτούν, για να φτιάξουν, λένε, υποδομή. Μα αν είναι έτσι, ας γίνουν τουριστική εταιρεία, και ας φορολογούνται κανονικά σαν τέτοια. Βέβαια, υπάρχει μια μικρή λεπτομέρεια, ότι όλα αυτά τα κάνουν στο Α. Όρος όπου ισχύουν ειδικοί νόμοι περί χρήσεως γης και μονών, ή κάνω λάθος. Αυτοί όμως θέλησαν να ακροβατούν πατώντας σε δύο βάρκες, την μοναστική, και την κοσμική.

        Και έρχομαι λίγο και στο ερώτημα 6: Προφανώς ο ηγούμενος και οι Βατοπεδινοί έγραψαν στα παλιά τους τα παπούτσια τις συστάσεις του Πατριαρχείου, με αποτέλεσμα σήμερα να έχει δυσμενές αντίκτυπο η δίωξή του στην εικόνα της ορθοδοξίας. Αντί λοιπόν να προσπαθείτε εσείς οι υποτιθέμενοι υπέρμαχοι της ορθοδοξίας, να διαχωρίσετε τον παραβάτη ηγούμενο από την “ορθοδοξία”, κάνετε ακριβώς το αντίθετο, υπηρετώντας τον Εφραίμ, αλλά ασφαλώς όχι την ορθοδοξία.

        • kakofonix avatar
          kakofonix @ Professor Moriarty 29/12/2011 18:49:25

          Το γεγονός ότι πιστεύετε ότι συμφωνούμε με υποψιάζει αρκετά ως προς την δυνατότητά σας να αποκωδικοποιείται ένα συμπαγές κείμενο, υποψία που επιτείνεται από την παροιμιώδη μακρηγορία σας, συν το γεγονός ότι βρίσκετε στον Παπαδιαμάντη την ουσία της Ορθοδοξίας.

          Φυσικά μπορείτε να αναζητήσετε την ουσία όπου εσείς θέλετε. Η ιστοσελίδα όμως δεν είναι θεολογική.

          Επίσης το προσβλητικό παραλήρημα γύρω από τις τουριστικές επιχειρήσεις που φαντασιώνεστε στον ιερό Άθω καταδεικνύει το επίπεδο γνώσεων και εμπειριών σας γύρω από το αντικείμενο.

          Συνεπώς οι όποιες απόψεις που εκφράζετε γίνονται μεν σεβαστές και φιλοξενούνται ενθέρμως στην ιστοσελίδα, ωστόσο δεν προάγουν ένα ουσιαστικό επίπεδο διαλόγου.

          Ίσως αν δοκιμάζαμε σε πολιτικά ή οικονομικά θέματα, να πετυχαίναμε καλύτερα αποτελέσματα!

        • Professor Moriarty avatar
          Professor Moriarty @ Professor Moriarty 29/12/2011 19:28:46

          Ας μιλήσουμε λοιπόν για κάτι πιο συγκεκριμένο και μετρήσιμο, εφ όσον σε κουράζουν οι θεωρητικές συζητήσεις. Ας πούμε για την “παροιμιώδη μακρηγορία μου”.

          Γράφεις ένα κείμενο 940 λέξεων

          Σου απαντώ με ένα κείμενο 871 λέξεων (το οποίο τολμώ να το χαρακτηρίζω περιεκτικότερο διότι περιέχει περισσότερη “πληροφορία” από το δικό σου και λιγότερο “θόρυβο” - δανείζομαι τις λέξεις από την θεωρία σημάτων – signal theory)

          Μού ανταπαντάς με κείμενο 629 λέξεων
          Σου ανταπαντώ με κείμενο 311 λέξεων.

          Άρα, παρόλη την μακρηγορία μου, αποδεικνύομαι λακωνικότερος (και οικονομικότερος) από εσένα! (Να υποθέσω ότι έχεις περισσότερο ροπή προς τις θεωρητικές αρχές της οικονομίας και όχι στην λογιστική;)

          ΥΓ. Στον Παπαδιαμάντη βρίσκω έναν από τους δεσμούς των νεοελλήνων με την ορθοδοξία, και γενικά της νέας ελληνικότητας με την ορθοδοξία. Εσύ μπορείς αν θέλεις να διαβάζεις τον Ευάγριο τον Ποντικό, και να συγκρίνεις με τα λεγόμενά του με τον βίο και την πολιτεία κάποιων μοναχών της τουριστικής μονής:

          “Μόλις ο νους του αναχωρητή νιώσει λίγη απάθεια, τότε αποκτώντας άλογο κενοδοξίας τρέχει με αυτό στις πόλεις κουβαλώντας μέσα του καθαρή επιθυμία για δόξα και έπαινο.... Γι' αυτό ας καθόμαστε στο κελί μας και ας προσέχομε τους εαυτούς μας μάλλον, για να προκόβομε στην αρετή και να γινόμαστε δυσκίνητοι προς την κακία.” (Ευάγριος, “περί διακρίσεως παθών και λογισμών”)

        • Theoprovlitos avatar
          Theoprovlitos @ Professor Moriarty 29/12/2011 21:43:42

          Professor Moriarty

          Εχω και εγω μια ερωτησγη να κανω.

          Ο Υπουργος Τασος Γιαννιτσης , τον οποίο ο Εφραιμ υποδεχτηκε με τυμπανοκρουσιες στο Βατοπαιδι παρουσία μου, περσι τετοια εποχη ως διεθυνων των Ελληνικων Πετρελαιων πουλησε στ αμουλωχτα τα δικαιωματα για τα πετρελαια της Αιγυπτου στην Vegas Oil του Βαδινογιαννη σε consortium με την Shell λιβυης και της Suez gas Γαλλοβρεττανικου κολοσου.

          Απο την πωληση αυτη η Ελλαδα ζημιωθηκε περισσοτερο από την διαφορα αξιας μεταξυ της Βιστωνιδας και του Ολυμπιακου ακινητου.

          Να παει ο Γιαννιτσης φυλακη ναι ή όχι;

          • Professor Moriarty avatar
            Professor Moriarty @ Theoprovlitos 29/12/2011 23:57:11

            Να σου κάνω εγώ μία απλούστερη ερώτηση: Γιατί όλοι αυτοί οι υπουργοί και πολιτικοί πήγαιναν στο Βατοπέδι και ο Εφραίμ τους υποδεχόταν με τυμπανοκρουσίες; Άλλες μονές δεν υπήρχαν, τι ιδιαίτερο υπήρχε εκεί πέρα;

          • kakofonix avatar
            kakofonix @ Professor Moriarty 30/12/2011 00:06:23

            Αυτό δεν είναι αληθές. Είναι η εικόνα που πέρασαν τα ΜΜΕ. Για παράδειγμα ο Πούτιν πηγαινοέρχεται στην Παντελεήμονος ενώ στη Λαύρα προσκυνούν όλοι οι επιφανείς επισκέπτες (είναι το αρχαιότερο μοναστήρι). Για τη Σιμωνόπετρα, καλύτερα να μην ξέρεις...

          • Professor Moriarty avatar
            Professor Moriarty @ kakofonix 30/12/2011 00:55:24

            Και γιατί όλη αυτή η προβολή από τα ΜΜΕ στο Βατοπέδι; Πηγαίνουν έτσι τυχαία κάμερες και δημοσιογράφοι κάπου όπου όλως τυχαίως συρρέουν πολιτικοί αρχηγοί και υπουργοί με παράτες και στημένες λειτουργίες και συναθροίσεις σε αρχονταρίκια; Γιατί δεν πήγαιναν να απαθανατίσουν και τα προσκυνήματα, αν γινόταν, στα άλλα μοναστήρια;

          • Πελασγός ο Μιλήσιος avatar
            Πελασγός ο Μιλήσιος @ kakofonix 30/12/2011 08:50:37

            Κακοφωνίξ,
            Σπουδαία η απάντησή σου!
            Μόνο, που δεν κατάλαβε ο συνομιλητής σου...

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Professor Moriarty 30/12/2011 00:15:28

            Μπακαγιόκο;

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Professor Moriarty 30/12/2011 09:01:31

          ....Στην επίσημη ιστοσελίδα του “Βατοπαιδίου” διαβάζω ότι το μοναστήρι δέχεται 1 εκατομ. επισκέπτες τον χρόνο, δηλ κάπου τριακόσιους την ημέρα! Μα αυτό δεν είναι πλέον μοναστήρι, είναι κοσμικό ξενοδοχείο, η ανθηρότερη τουριστική επιχείρηση της Ελλάδας. Ποια “ορθοδοξία” και ησυχασμός και πράσινα (θαυματουργά) άλογα....

          !!!!!!!!!!!!!!!

          • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
            Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Strange Attractor 30/12/2011 14:06:58

            Κύριε καθηγητά και Ελκυστή
            Στο Άγιο Όρος πηγαίνουν και πάρα πολλοί
            προσκυνητές.Πηγαίνουν πολλοί άνθρωποι που θέλουν να δουν, να γνωρίσουν μέσα από την ορθοδοξία ,τους εαυτούς τους.
            Πηγαίνουν άνθρωποι που χρειάζονται βοήθεια,αποκούμπια, για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις δυσκολίες των κοσμικών.
            Στο Άγιο Όρος απλώνεται όλη η ορθοδοξία
            και δείχνει το μεγαλείο της.
            Στο Άγιο Όρος καταλαβαίνει κανείς γιατί η
            ορθοδοξία παραμένει ζωντανή.
            Στο Άγιο Όρος πρέπει να θέλει κανείς να δει..για να καταλάβει.
            Αν επικεντρώσουμε την προσοχή μας στους καντηλανάφτες που θέλουν το«χαρτζιλίκι»τους,δε θα μπορέσουμε ποτέ να δούμε τι κρύβεται πίσω από το ιερό κάθε εκκλησίας,δε θα μπορέσουμε ποτέ να νιώσουμε το θείο άγγιγμα.
            Όποιος δε θέλει..ας μη νιώσει.
            Όποιος το νιώσει όμως,γίνεται καλύτερος άνθρωπος.
            Όλες οι απόψεις δεκτές.

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 30/12/2011 14:18:15

            Άλλοι παν στο Άγιο Όρος, άλλοι στην Αράχωβα, άλλοι στη Μύκονο, άλλοι στο Σέλι και στα 3-5 Πηγάδια, ο καθένας όπου γουστάρει. Εξαρτάται τι ψάχνει και τι θέλει!

        • κωστας Α avatar
          κωστας Α @ Professor Moriarty 28/01/2012 13:54:53

          ΛΙΓΟ αργα σ ανακαλυψα συμπλεγματικε PM .ΕΞΥΠΝΑΚΙΑΣ της πιατσας μου φαινεσαι με ΠΑΣΟΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗ αντιληψη πραγματων. ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΑΓΚΙΑ ΣΑΣ μας εφερε εδω που ειμαστε .

  33. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 29/12/2011 14:22:44

    Μεγάλη προβολή της προφυλάκισης Εφραίμ, από τα ρωσικά ΜΜΕ
    από τον Ελ. Τύπο

    Τεράστιες διαστάσεις έχει πάρει η κάλυψη από τα ρωσικά ΜΜΕ της υπόθεσης της προφυλάκισης του αρχιμανδρίτη Εφραίμ, ιδιαίτερα μετά τις χθεσινές επίσημες καταδικαστικές δηλώσεις επίσημων εκπροσώπων ή επικεφαλής του υπουργείου Εξωτερικών, του Πατριαρχείου Μόσχας και του Ιδρύματος Αγίου Ανδρέα του Πρωτοκλήτου.

    Διπλωματικές πηγές εκτιμούν ότι πρόκειται ουσιαστικά για τη μεγαλύτερη προβολή, που έτυχε ποτέ οποιοδήποτε ελληνικού ενδιαφέροντος θέμα, με εξαίρεση την πρόσφατη οικονομική κρίση και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004, και οπωσδήποτε η μεγαλύτερη κάλυψη που έχει ποτέ γίνει για κάποιον μεμονωμένο Έλληνα, όλα τα τελευταία μετασοβιετικά χρόνια.

    Όπως αναφέρει στο ημερήσιο δελτίο του, το Γραφείο Τύπου της Πρεσβείας της Ελλάδας στη Μόσχα όλοι οι τηλεοπτικοί σταθμοί πανρωσικής εμβέλειας, τα τρία πρακτορεία ειδήσεων ΙΤΑΡ-ΤΑΣΣ, ΡΙΑ Νόβοστι και Ιντερφάξ, καθώς και χιλιάδες ιστοσελίδες ανά τη Ρωσία, αναφέρονται και σχολιάζουν την προφυλάκιση του ηγούμενου Εφραίμ, επικεντρώνοντας την προσοχή τους στις αντιδράσεις πολιτικών, θρησκευτικών και κοινωνικών παραγόντων στη Ρωσία, καθώς και στις σχετικές διαδηλώσεις στη Μόσχα, την Αθήνα και τη Λευκωσία. Πολλά ρωσικά ΜΜΕ έχουν ήδη στείλει ανταποκριτές στην Ελλάδα, προκειμένου να καλύψουν την υπόθεση και τα ρεπορτάζ τους αναμένεται να δουν το φως της δημοσιότητας τις επόμενες ημέρες.

    Ο πανρωσικής εμβέλειας τηλεοπτικός σταθμός NTV, μετέδωσε χθες το βράδυ, αναλυτικό ρεπορτάζ με τίτλο "Η Ελλάδα αποκτά ισχυρότατο εχθρό", στο οποίο συνέδεσε την προφυλάκιση του Εφραίμ με την άρνηση της Εκκλησίας και της Μονής Βατοπεδίου ειδικότερα, να μοιραστεί τον πλούτο της με το ελληνικό δημόσιο. Χαρακτήρισε δε τη στάση της ελληνικής δικαιοσύνης ως μήνυμα, ούτως ώστε να αναγκαστούν άλλοι κληρικοί να υποχωρήσουν.

    «Η σύλληψη ιερωμένου συνιστά εξαιρετικό γεγονός, με μεγάλη απήχηση στους Ρώσους πιστούς, οι οποίοι εκτίμησαν το γεγονός ότι ο ηγούμενος Εφραίμ επέλεξε να φέρει την Τίμια Ζώνη στη Ρωσία, παρότι είχε πολλές προσκλήσεις από χώρες της Ευρώπης και τις ΗΠΑ», ανέφερε το ρεπορτάζ του σταθμού, προβάλλοντας σκηνές από τη χθεσινή συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από την ελληνική πρεσβεία.

    Ο ειδικός απεσταλμένος του καναλιού στην Ελλάδα, Αϊράν Σαβαλίεφ, στο ρεπορτάζ του, μίλησε για «παραβίαση του Αγίου Όρους από τους αστυνομικούς», που προσήγαγαν τον γέροντα, κάνοντας λόγο, για «μεσαιωνικό ξεκαθάρισμα», ενώ αναφέρθηκε και σε διάφορες εκδοχές, όπως συνωμοσία της ΕΕ και οικονομικός εκβιασμός.

    Ο πρόεδρος του φιλανθρωπικού ιδρύματος "Εταιρεία Φίλων της Μονής Βατοπεδίου Μάξιμος ο Γραικός", Σεργκέι Ρούντεφ, συνέδεσε τις πιέσεις προς τον ηγούμενο Εφραίμ με «παλαιά γραμμή της ΕΕ, να ξεκαθαρίσει η Ελλάδα την κατάσταση στο Άγιον Ορος, να καταργήσει τα σύνορά του και τη διακυβέρνηση της Ιεράς Κοινότητας», αλλά και με την ενίσχυση της ρωσικής επιρροής στο Άγιο Όρος.

    Προβλήθηκαν, επίσης, δηλώσεις του επικεφαλής του Γραφείου Εξωτερικών Εκκλησιαστικών Σχέσεων του ρωσικού Πατριαρχείου, Μητροπολίτη Ιλαρίωνα, ο οποίος, μεταξύ άλλων, υποστήριξε, ότι η υπόθεση αυτή «προκαλεί πάρα πολλές ερωτήσεις και μας κάνει να πιστεύουμε, ότι πίσω απ' αυτήν την απόφαση κρύβεται κάποιο πολιτικό παιχνίδι, που δε φαίνεται πολύ καθαρά».

    Στο χθεσινοβραδινό ρεπορτάζ, προβλήθηκε και η άποψη του Ίγκορ Γκάσλοφ, διευθυντή της ιστοσελίδας "Ορθοδοξία και Κόσμος", ο οποίος συνέδεσε την πίεση προς τον ηγούμενο Εφραίμ με τη μεταβίβαση κονδυλίων της Μονής σε υπεράκτιες εταιρείες της Κύπρου, το οποίο θεωρείται εξαγωγή κεφαλαίου και φοροδιαφυγή.

    Το κανάλι προβάλλει και σήμερα ως "βασική εκδοχή" την πίεση της ελληνικής κυβέρνησης προς την Εκκλησία, προκειμένου να μοιραστεί τους πόρους της, για την καταπολέμηση της οικονομικής κρίσης και αμφισβητεί την εκδοχή ότι ο Εφραίμ καταδιώκεται λόγω της ανταλλαγής ακινήτων με το δημόσιο, παραθέτοντας τις δηλώσεις του προέδρου της "Ορθόδοξης Εταιρείας Ράντονεζ" Γεβγκένι Νικίφοροφ, ο οποίος υποστηρίζει ότι «κάποιος επιθυμεί να καταστρέψει τις αγιορείτικες παραδόσεις» και «να φέρει στον Άθω φεμινίστριες και να το μετατρέψει σε τουριστικό μέρος αναψυχής».

    Τέλος, το NTV συνδύασε την υπόθεση του ηγούμενου Εφραίμ με τον πλούτο της Μονής Βατοπεδίου, η αξία της οποίας, όπως τόνισε, ανέρχεται σε περίπου ένα δισ. ευρώ και τις υποδείξεις της ΕΕ προς την ελληνική κυβέρνηση, να αναζητήσει πηγές εισοδήματος στο εσωτερικό της χώρας. Χαρακτήρισε δε τις οικονομικές απαιτήσεις της κυβέρνησης από την Εκκλησία ως «επικίνδυνες», καθώς «η ελληνική κυβέρνηση κινδυνεύει να αποκτήσει και εσωτερικό εχθρό, δηλαδή την Εκκλησία, η οποία δεν φαίνεται διατεθειμένη να μοιραστεί την περιουσία της με το κράτος».

    O ίδιος τηλεοπτικός σταθμός μετέδωσε και άλλο ρεπορτάζ, στο οποίο επαναλαμβάνει την εκτίμηση, ότι η ελληνική πολιτική ηγεσία πιέζει την Εκκλησία, προκειμένου να πετύχει απ' αυτήν οικονομική συμπαράσταση, αναφέροντας ότι «η ελληνική κυβέρνηση φαίνεται ότι αποφάσισε να προχωρήσει σε επιχείρηση, με πρότυπο αυτή του Φιλίππου Δ΄ του Ωραίου, ο οποίος διέλυσε το Τάγμα των Ναϊτών».

  34. kalliergo.gr avatar
    kalliergo.gr 29/12/2011 14:24:09

    Όποιον δε θέλουν να μιλήσει, τον πάνε σε 7 λεπτά από τη ΓΑΔΑ στον Κορυδαλλό.
    Τον προφυλακίζουν, όπως εκείνη την άτυχη που έκανε πεολειχία στον χοντρό του υπουργείου πολιτισμού.

  35. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 29/12/2011 14:26:11

    Η πλάκα είναι ότι ο απλός κόσμος της Νέας Δημοκρατίας είναι σε συντριπτικό ποσοστό υπέρ της Ρωσίας ως Ορθόδοξης ενώ το ΚΚΕ είναι εναντίον της ως ιμπεριαλιστικής (σύμφωνα με τη δήλωση που έβγαλαν χτες, θέλοντας να μας πούν ότι η Σοβιετία που κατείχε τη μισή Ευρώπη και το μισό πλανήτη δεν ήταν ιμπεριαλιστική...)

    • juliet avatar
      juliet @ αλλενάκι 29/12/2011 15:07:51

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Ορέστιος avatar
      Ορέστιος @ αλλενάκι 29/12/2011 18:00:38

      +1000000000000000 αλλενάκι

  36. Θανος avatar
    Θανος 29/12/2011 15:41:17

    Το θέμα θέλει προσοχή και σίγουρα έχει πολλές παραμέτρους παραμέτρους που πρέπει να λάβουμε υπ'όψιν μας. Πρέπει να είμαστε προσεχτικοί όλοι μας. Δεν είναι εύκολο να βγάλουμε συμπεράσματα. Σίγουρα από τα ίδια λόγια του γέροντα ξέρουμε ότι μας έλεγε όταν έβγαινε στο κόσμο έβλεπε τη ματαιότητα των λαϊκών με το άγχος για τη δουλειά , τα λεφτά και όλα αυτά τα κοσμικά. Άρα εδώ πρέπει να μας προβληματίσει η off-shore εταιρεία γιατί οι μοναχοί δεν έχουν στη κατοχή τους τίποτα κοσμικό και υλικό, ενδιαφέρονται για την πνευματική σωτηρία του κόσμου αλλά και τη δική τους , άλλωστε η προσευχή λέει «τον άρτον ημών τον επιούσιον» , αυτό και μόνο πρέπει να μας βάλει σε σκέψεις. Σίγουρα από αυτό το γεγονός πολλοί θα χτυπήσουν την ορθοδοξία και εκεί πρέπει να προσέξουμε να μην παρασυρθούμε σε λάθος συμπεράσματα. Όπως έχει πει ο Κοσμάς ο Αιτωλός «Οι κληρικοί θα γίνουν οι χειρότεροι και οι ασεβέστεροι όλων» άρα έχει ειπωθεί και πρέπει να είμαστε επιφυλακτικοί.
    Τα αίτια μπορεί να είναι βαθύτερα και δύσκολα θα τα καταλάβουμε , αλλά μπορεί και όχι. Η αλήθεια τις περισσότερες φορές είναι μπροστά στα μάτια μας. Ας μην είμαστε βιαστικοί λοιπόν.

    • κωστας avatar
      κωστας @ Θανος 24/01/2012 17:10:44

      ΩΡΕ ΣΤΑΥΡΑ'Ι'ΤΕ , μιλαμε για φοβερη αναλυση .Εσυ αρχηγε πρεπει να εχεις θεοποιησει τον εαυτουλη σου , τον εβαλες στην θεση του θεου και σιγουρα θα εχεις ερμηνεια αλανθαστη για ολα τα συμβαινοντα . ΝΑ κανω μια προταση εγω ο ελαχιστος. ΜΗΠΩΣ , ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ ,ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΕΥΚΟΛΗ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙ ΤΑ ΑΓΙΟΡΙΤΙΚΑ κλκ.κλπ πρεπει να μας λετε και ποιον θεο [ΕΚΤΟΣ ΕΝΟΕΙΤΑΙ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥΛΗ ΣΑΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ,ΤΟΥ ΜΑΓΚΑ, ΤΟΥ ΞΕΡΟΛΑ ] πιστευετε ;

  37. stamoschios avatar
    stamoschios 29/12/2011 15:42:53

    Ας γνωρίζουν οι ευρωλιγούρηδες δοσίλογοι οπαδοί του ΔΝΤ καθώς και οι θολοκουλτουριαρέοι της αριστεράς ότι είμαστε έτοιμοι για όλα. Η ψυχή μας και η ζωή μας είναι στη διάθεση της ορθοδοξίας. Αν είναι έτοιμοι να ανοίξουν την πόρτα του φρενοκομείου, διεξάγωντας "πόλεμο" με την ορθοδοξία, είμαστε και εμείς έτοιμοι να σηκώσουμε το "γάντι". Τα τελευταία γεγονότα αποτελούν casus belli για εμάς που πιστεύουμε στην καθ'ημάς ανατολή. ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ Η ΘΑΝΑΤΟΣ.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ stamoschios 29/12/2011 15:57:57

      Πάρε δυο ασπιρίνες, και δες πως θα είσαι αύριο το πρωί.
      Μπορεί να χρειαστεί και κλύσμα.

      • κωστας avatar
        κωστας @ Strange Attractor 24/01/2012 17:18:13

        ΜΕΓΑΛΕ ΑΡΧΗΓΕ ,περιορισε λιγο το στυλακι αυτο ,διαβασε λιγο για την Δ ΣΤΑΥΡΟΦΟΡΙΑ ,και ισως καταλαβεις ανιστορητε οτι μαλλον χρειαζεσαι εσυ τις ασπιρινες .Μονο ενα ζαλισμενο η ημιμαθες Ελληνοπουλο μπορει να ειρωνευεται ετσι .Πιστευω πως τις ασπιρινες θα πρεπει να τις πινετε παρεα .

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ stamoschios 29/12/2011 16:03:25

      Πατριωτάκι (chios??) μήν πέφτουμε στην παγίδα , δεν είναι θέμα Ευρωλιγούρηδων εναντιον Ορθοδοξίας! Και εγώ "ευρωλιγουρης" είμαι , αλλα δυσανασχετώ με την προσβολή του θεσμού του Αγιορίτη , όπως σωστά το περιγράφει ο Κακοφωνίξ παραπάνω.

      Ο "πολεμος" είναι ανάμεσα στον Ελληνικό Λαό απο τη μιά ,και στους προδότες ,τα λαμόγια ,και τους (καθόλου λίγους) συνεργάτες τους απο την άλλη.

      Ολα τα άλλα είναι στάχτη στα μάτια και αποπροσανατολισμός.

  38. Ellas avatar
    Ellas 29/12/2011 15:48:32

    ΕΚΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΤΙ ΝΟΜΙΖΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΑΝΩ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ???? Ο ΑΠΛΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΝ ΤΡΩΕΙ ΑΣ ΤΟΝ ΦΑΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΤΩΡΑ.....ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΑ !!!!

    Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΡΩΤΟΣ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΚΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ

    • ΒΡΑΣΙΔΑΣ avatar
      ΒΡΑΣΙΔΑΣ @ Ellas 29/12/2011 18:55:02

      ΚΑΙ Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΦΙΛΕ ELLAS...KAI Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ

  39. Νίκος Α avatar
    Νίκος Α 29/12/2011 19:48:52

    Απόψε στο δελτίο του ALPHA επιστρατεύτηκαν: Γιάννης Ματζουράνης, Σταθόπουλος, Βερβεσός και κάποιοι Δήμαρχοι της περιοχής της λίμνης Βιστωνίδας - ορφανά του Πεταλωτή.

    • Theoprovlitos avatar
      Theoprovlitos @ Νίκος Α 29/12/2011 21:00:15

      Ποιος σταθοπουλος ακριβως;

      Αυτος;
      http://e-rooster.gr/mastiga/stathopoulos

      ή αυτος;
      http://www.egolpion.com/politics_in_scientology.el.aspx

      ή αυτος;
      http://archive.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=04.06.2004,id=41912092

      Λες να ειναι το ίδο προσωπο της αντικειμενικης και ουδετερης παντα δικαιοσύνης;

  40. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 30/12/2011 19:25:03

    Kak0fonix,
    keep writing ! Τώρα που φυλακίστηκε ο ηγούμενος της μονής μαζί με τον Μαζιώτη και άλλους δολοφόνους και τρομοκράτες, μπορούμε να νιώθουμε ότι αποδόθηκε δικαιοσύνη με τον συνεχόμενο βιασμό και λεηλασία της πατρίδας εδώ και δεκαετίες. Κρίμα μόνο για κάτι προφέσορες και κάτι παράξενους ελκυστές που δεν βλέπουν τον ιστό. Αν θέλουν να τους παραθέσουμε τον αριθμό των προσώπων που αποδεδειγμένα έχουν λεηλατήσει τη πατρίδα με αναρίθμητα σκάνδαλα και όμως δεν τους έχει αγγίξει κανείς δεν θα μας φθάνει αυτή η ανάρτηση. Αυτό που έχω μάθει από τη ζωή είναι ότι για να τον πολεμάνε τόσο λυσσασμένα τον Εφραίμ, είναι σε καλό δρόμο και πρέπει να ενοχλεί πολλούς με τη δράση του. Να φοβάσαι όταν σε επαινούν τα όργανα...

  41. ANGRY MAN avatar
    ANGRY MAN 23/01/2012 17:15:32

    Ακούστε ρε όλοι σας να δείτε. Η Ελλάδα μεγαλούργησε σε περιόδους που ήταν ενωμένη. Όταν άρχισε η διχόνοια εκεί τους πήρε όλους ο διάολος. Σας υπενθυμίζω, ότι επί του φασίστα Μεταξά υπήρξαν μέχρι και αριστεροί που ήτανσε εκτοπισμό και ζήτησαν να πολεμήσουν το ναζισμό και το φασισμό για την ΠΑΤΡΙΔΑ. Γιατί πατρίδα δεν είναι μόνο ένα νησί ή το σπίτι μας ή κάποια χωράφια. Πατρίδα είναι η γυναίκα, τα παιδιά μας, η μάνα μας (αν δεν την έχουν σκοτώσει έτσι που κάποιοι έχουν γίνει), ο πατέρας μας. Αφήστε λοιπόν τις βλακείες περί ρασοφόρων, Ιράν κλπ. Εσείς οι αριστεροί διεθνιστές κουλτουριάρηδες δεν είδα να πηγαίνετε να μιλήσετε για δικαιώματα και διεθνισμό στη Σαουδική Αραβία ή στο Μπαχρέιν. Για πηγαίνετε εκεί να δείτε τί κατανόηση θα σας δείξουν οι αδελφοί σας οι Άραβες - μουσουλμάνοι !!! Ή πηγαίνετε στην Κίνα και μιλήστε τους για την ανάγκη να χάσουν τα δικαιώματά τους, ως κράτος και λαός υπέρ του διεθνισμού. Ή πηγαίνετε στη Φινλανδία ή την Ολλανδία και πείτε τους να χάσουν μερικά μωρέ μόνο εθνικά δικαιώματα γιατί όλοι Ευρωπαίοι είμαστε. Εκεί σας θέλω. Αυτό είναι μαγκιά. Όχι να κάνετε τους μάγκες εδώ που σας παίρνει. Ο Έλληνες μεγαλούργησε γιατί αντιτάχθηκε και νίκησε εκεί που δεν τον έπαιρνε. Και καλώς ή κακώς μεγαλούργησε μόνο μέσα από την οικογένεια, τη θρησκεία και μέσα από το ελληνικό έθνος, γιατί πατρίδα δεν είναι μόνο το έδαφος, αυτό μας το απέδειξαν οι Μικρασιάτες Έλληνες, που ξεριζωμένοι από τις εστίες τους μεγαλούργησαν παντού σε όλη τη γη. Γι' αυτό ρε προοδευτικοί αφήστε τους σκοταδιστές και μέσους Έλληνες να ξαναγυρίσουν την Ελλάδα στις ιδέες της δόξας. Εκτός και αν θέλετε να εφαρμοστεί το τα δικά μας δικά μας και τα δικά σας δικά μας κατά το πρότυπο συντοπίτη μου αριστερού όνομα και μη χωριό, που μπαίνει σε εκκλησίες μασώντας τσίχλα, γιατί δηλώνει άθεος, πιστός στο κόμμα, αλλά όταν η ΓΣΕΕ και το ΠΑΜΕ κάνουν απεργία από τα δικά του καταστήματα, που είναι σαφώς ανοιχτά, δεν λείπει κανένας υπάλληλός του (όλοι μέλη του κόμματος, αλλιώς δεν προσλαμβάνονται), γιατί δεν μπορεί να χάνει λεφτά. Να μας το πείτε όμως αν σας αρέσει έτσι, γιατί όλοι εμείς οι υπόλοιποι μπορούμε άνετα να αναπτύξουμε δράσεις που να απομονώνουν τους ανθέλληνες. Και τότε, μπορούμε να σας κανονίσουμε να πάρετε την Σαουδαραβική υπηκοότητα, για να συμμορφώσετε τους αδελφούς Άραβες και να τους ανοίξετε τα μάτια για τα καλά του διεθνισμού. Αυτά γιατί βαρέθηκα να ακούω και να διαβάζω μπούρδες.

  42. ΠυΘια! avatar
    ΠυΘια! 25/01/2012 11:20:50

    Α και μή το ξεχάσω!!!! Το Βατοπέδι έγινε αφορμή να βραβευθεί το αγλάισμα της δημοσιογραφίας με το βραβείο ΜπούλιΤζερ της Ελλάδος, τον Φεβρουάριο του 2009(!!!!!) Ο Δήμος ΒερυΚιος!
    Κλαπ κλαπ κλαπ κλαπ!(xeirokrotimata!)
    Κλαπς κλαψς κλαψσ! (κλάματα!)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.