#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/01/2012 15:02
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εκστρατεία για ένα εσωτερικό ομολογιακό δάνειο

Να στηριχτούμε στις δικές μας δυνάμεις



του Γιώργου Καραμπελιά

Μια αδιάψευστη ένδειξη της σαπίλας των ελληνικών ελίτ είναι η απουσία οποιασδήποτε πρωτοβουλίας για ενίσχυση της αλληλεγγύης και της συνοχής της κοινωνίας από το σύνολο των πολιτικών, «πνευματικών» και οικονομικών ελίτ της χώρας.Σήμερα, οι έλληνες εφοπλιστές παραμένουν ακόμα ιδιοκτήτες του μεγαλύτερου εμπορικού στόλου στον κόσμο, με παραγγελίες πολλών δεκάδων δισεκατομμυρίων. Έλληνες επιχειρηματίες, τραπεζίτες, πολιτικοί και άλλοι χρυσοκάνθαροι διαθέτουν καταθέσεις εκατοντάδων δισεκατομμυρίων στο εξωτερικό. Μερικές εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες έχουν ένα σημαντικό ύψος καταθέσεων και σημαντικά περιουσιακά στοιχεία.

Αν όλοι οι Έλληνες, με πρωτοστάτες τους υπουργούς, τους βουλευτές, τους συνδέσμους των εφοπλιστών και των βιομηχάνων, τους τραπεζίτες, τους κατασκευαστές, τους ιδιοκτήτες ΜΜΕ, τους «συνδικαλιστές» τύπου Παναγόπουλου, με αμοιβές δεκάδες χιλιάδες ευρώ τον μήνα, και τους μεγαλοδημοσιογράφους, εννοούσαν στα σοβαρά αυτά που λένε, ότι «όλοι θα πρέπει να συνεισφέρουμε για το ξεπέρασμα της κρίσης», θα είχαν ήδη ξεκινήσει μια εκστρατεία για ένα εσωτερικό ομολογιακό δάνειο, με χαμηλό επιτόκιο, για να δανείσουν το ελληνικό κράτος.

Αν οι σύνδεσμοι των ομογενών, ιδιαίτερα στις ΗΠΑ και την Αυστραλία, κινητοποιούνταν προς την ίδια κατεύθυνση, σήμερα θα ήταν άλλη η κατάσταση της χώρας.

Θα μπορούσε να υπάρξει μια σοβαρή χρηματοδότηση του ελληνικού κράτους, ύψους δεκάδων δισεκατομμυρίων, θα ενισχυόταν όντως η εθνική συνοχή και οι Έλληνες θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν ενωμένοι την κρίση.

Οι Έλληνες κάποτε διεξήγαν μεγάλους εθνικούς αγώνες στηριζόμενοι κατ’ εξοχήν στην οικονομική συμπαράσταση των συμπατριωτών τους. Οι Ζωσιμάδες, ο Βαρβάκης, ο Σίνας, ακόμα και ο Συγγρός, ο Αβέρωφ, μοναστήρια και Μητροπολίτες, οι χιλιάδες των μικρών και μεγάλων ευεργετών, στήριξαν την εκπαίδευση κατά τη διάρκεια της Τουρκοκρατίας, χρηματοδότησαν τη Φιλική Εταιρεία και την Επανάσταση, ενίσχυσαν τον ελληνικό στόλο στους Βαλκανικούς Πολέμους. Συχνά αυτοί οι εθνικοί ευεργέτες ήταν στυγνοί καπιταλιστές, όπως ο Συγγρός. Κι όμως, παράλληλα, ήταν διατεθειμένοι να ξοδέψουν απλόχερα για τις ανάγκες της πατρίδας, επιστρέφοντας έτσι ένα μέρος από αυτά που είχαν καρπωθεί.

Σήμερα δεν βρέθηκε ούτε ένας –ένας– πολιτικός, επιχειρηματίας, μεγαλοδημοσιογράφος που να βάλει το χέρι στην τσέπη, δεν βρέθηκε ούτε ένας να κάνει έστω αυτό που έκαναν οι ιταλοί καπιταλιστές.

Οι Έλληνες αντιμετωπίζουν την κρίση ο καθένας μόνος του και οι μόνες πρωτοβουλίες αλληλεγγύης έρχονται από τα κάτω, από ομάδες πολιτών και από την Εκκλησία.

Και γι’ αυτήν την κατάντια δεν ευθύνεται μόνο το «πνεύμα της εποχής», ο ατομικισμός, ο καταναλωτισμός. Ευθύνονται, πριν απ’ όλα, όλοι εκείνοι που πασχίζουν να αποδομήσουν την Ιστορία μας, να κόψουν τις ρίζες μας, να μας μεταβάλουν σε αγέλη χωρίς ταυτότητα.

Και έρχονται σήμερα να τα ζητήσουν όλα από τους μισθωτούς, τους συνταξιούχους, τους άνεργους, τους αγρότες, τους μικρέμπορους, τους «μικρομεσαίους», με περικοπές, χαράτσια, φοροεπιδρομές, απολύσεις. Οι ίδιοι δεν είναι διατεθειμένοι να παραχωρήσουν τίποτε!

Ο περιβόητος Πρόεδρος της Δημοκρατίας, που κινδυνεύει να γίνει πιο αναξιόπιστος απ’ όλους τους άλλους, ξέρει μόνο να διαμαρτύρεται επειδή τον κράζουν οι πολίτες.

Είναι καιρός, λοιπόν, να αναλάβει μια πρωτοβουλία αν θέλει να μειωθεί η λαϊκή κατακραυγή εναντίον του. Να δημιουργήσει μια ανεξάρτητη και υπεράνω υποψίας επιτροπή ελέγχου, που θα αναλάβει τη διαχείριση ενός ομολογιακού δανείου, στο οποίο, πρώτος αυτός, θα συνεισφέρει ένα σημαντικό ποσόν και αμέσως ύστερα από αυτόν ο πρωθυπουργός, όλοι οι υπουργοί και οι βουλευτές, με ένα υποχρεωτικό μίνιμουμ συμμετοχής, που να ανέρχεται σε μερικές δεκάδες χιλιάδες ευρώ. Αμέσως μετά θα πρέπει να ακολουθήσουν οι εφοπλιστές, οι βιομήχανοι, οι μεγαλέμποροι, οι κατασκευαστές, οι μεγαλοδημοσιογράφοι. Και μετά μπορούν να ακολουθήσουν όλοι οι έλληνες πολίτες, στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Και επειδή το αυτί των παχύδερμων δεν πρόκειται να ιδρώσει εύκολα, θα πρέπει να δημιουργηθεί ένα κίνημα προώθησης ενός τέτοιου δανείου, που θα τους υποχρεώσει να κινηθούν έστω και διά της βίας. Είναι καιρός, πέρα από τις καταγγελίες, να παρέμβουμε και στο ίδιο το ζήτημα του χρέους. Θα πρέπει να πάψουμε να αναζητούμε δανεικά από τους ξένους και να υποχρεώσουμε τους «ξένους» που βρίσκονται στον τόπο μας, αυτούς που μας οδήγησαν σε αυτήν την άθλια κατάσταση, να συμβάλουν επιτέλους όχι μόνο στο ξεπέρασμα της κρίσης αλλά και στην ανασυγκρότηση της κοινωνίας την οποία διέλυσαν. Κάτι τέτοιο εξάλλου θα μείωνε κατά πολύ και τις δυνατότητες των ξένων, της Μέρκελ και του ΔΝΤ, να μας εκβιάζουν από δόση σε δόση, από Μνημόνιο σε Μνημόνιο, θα έδινε τη δυνατότητα στην ελληνική κοινωνία να τους αντιμετωπίσει με θάρρος και υπερηφάνεια...

Το αίτημα του ομολογιακού δανείου, με βάση τις οικονομικές δυνατότητες και τις ευθύνες των διαφορετικών κοινωνικών ομάδων και τάξεων, έπρεπε ήδη να αποτελεί βασικό αίτημα του κινήματος των Αγανακτισμένων. Όμως, κάλλιο αργά παρά ποτέ.

(από το περιοδικό "Ρήξη")

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Nikos Draxma avatar
    Nikos Draxma 18/01/2012 15:25:51

    Μιλανε για βοηθεια απο τους ομογενεις , αυτους που τους εχουν φτυσμενους χρονια τωρα , τι βοηθεια να δωσει κανεις σε αυτο το αθλιο πολιτικο συστημα , που εβαλε χερι ακομα και στα λεφτα των πυροπληκτων της ηλειας?

    Τι βοηθεια να δωσει οταν εχουμε πολιτικους σαν το γιακουματο που υποστηριζουν την πωληση των εθνικων μας μνημειων?
    Αλλα και την βουληση να ειχαν να δωσουν , η οικονομια της χωρας ειναι βαρελι με πατο , το χρεος εχει ξεπερασει προ πολλου το σημειο μη επιστροφης

    Kανενα δανειο στα ΕΥΡΩΛΙΓΟΥΡΙΑ και στο φαυλο συστημα του δικοματισμου που διελυσε την χωρα
    Αυτοι θελουν να διατηρησουν τα κεκτημενα τους για να συνεχιζουν να ζουν εις βαρος του ελληνικου λαου
    Χρεωποκια και επιστροφη στην δραχμη με νεες πολιτικες δυναμεις , το υπαρχον πολιτικο συστημα ειναι επιτακτικη αναγκη να διαλυθει , πριν διαλυσει την χωρα

  2. franc avatar
    franc 18/01/2012 15:38:55

    "Να δημιουργήσει μια ανεξάρτητη και υπεράνω υποψίας επιτροπή ελέγχου".
    Kε Καραμπελιά περιμένουμε ονόματα και διευθύνσεις των στελεχών της επιτροπής και ετοιμάζουμε το ρευστό για να σπεύσουμε να συμμετάσχουμε μόλις διαπιστώσουμε, με τους φίλους μου οτι όντως η επιτροπή είναι " ανεξάρτητη και υπεράνω υποψίας."
    Φαντάζομαι η υφιστάμενη επιτροπή βοήθειας προς την Ελλάδα που δημιούργησαν οι πρόεδροι της Βουλής και της Δημοκρατίας δεν τυγχάνει της εγκρίσεώς σας και καλώς κάνετε και δεν την αναφέρετε καθόλου. Αλλωστε τα αποτελέσματά της μάλλον δεν είναι καθόλου τιμητικά για τον τίτλο της.
    Η μήπως θα ήταν καλύτερα να περιμένουμε, όπως δήλωσε επιφανής εκπρόσωπος των Ομογενών του Καναδά, "Να καθαριστεί πρώτα η πατρίδα από την κόπρο των πλιατσικολόγων της εξουσίας και μετά θα βάλουμε όσα χρήματα κι αν χρειαστεί?"

  3. Αχιλλέας avatar
    Αχιλλέας 18/01/2012 15:39:17

    Δεν λέει αυτό.

  4. Kατερίνα avatar
    Kατερίνα 18/01/2012 15:43:06

    Οι εθνικοί ευεργέτες υπήρξαν προ-επαναστστικά γιατί ο στόχος ήταν ορατός.
    "Επανασύσταση ελεύθερης πατρίδας"

    Τώρα ποιός είναι ο στόχος;
    Δραχμή ή ευρώ
    ή μήπως ο κίτσος ή ο μήτσος βουλευτής;

  5. avanti avatar
    avanti 18/01/2012 15:59:25

    Ρομαντικός άνθρωπος ο Καραμπελιάς, τι άλλο να πω....
    Προφανώς όταν έγραφε το άρθρο δεν είχε ενημερωθεί για το κύκλωμα της Θεσσαλονίκης.... έτσι για να δει ποιοί θα συμμετείχαν στην αλληλεγγύη και συνοχή της κοινωνίας μας!

  6. Advisor avatar
    Advisor 18/01/2012 16:02:48

    Συμφωνώ απολύτως με την πρόταση!!
    Ο εσωτερικός δανεισμός με την μορφή ενός τύπου "Πατριωτικού Ομολόγου" έχει εφαρμοσθεί από ελληνικές κυβερνήσεις και στο παρελθόν με επιτυχία.
    Ενα 10ετές Ομολογιακό Δάνειο με ελεύθερα μεταβιβάσιμα ομόλογα με μηνιαίο ή ετήσιο κουπόνι με σοβαρό επιτόκιο (5%) ως δέλεαρ και με την εγγύηση των εσόδων ενός σοβαρού αναπτυξιακού έργου ή των περίφημων Υδρογονανθράκων, πιστεύω θα είχε επιτυχία.
    Θα μπορούσε να ξεκινήσει με μια έκδοση για την πληρωμή με ομόλογα ενός μέρους του μισθού ή των συντάξεων του Δημοσίου (αντί για οριζόντιο κόψιμο - αρχής γενομένης, για την δύναμη του παραδείγματος, από τους πολιτικούς, του ΠτΔ του Πρωθυπουργού και των Υπουργών συμπεριλαμβανομένων).
    Οι συμπατριώτες με γερές καταθέσεις θα το προτιμούσαν από την μηδενική (ή ακόμη και αρνητική) απόδοση των παρκαρισμένων καταθέσεων στην Ελβετία, Λουξεμβούργο ή, τελευταία, στην Σιγκαπούρη (!!), σε συνδυασμό με μια απελευθέρωση του "πόθεν έσχες".
    Τους οικονομολόγους και τα golden boys για τί τα έχουμε άραγε στα LSE και στα Harvard; για να σκέφτονται μόνο τα "δομημένα" ομόλογα;
    Εδώ σας θέλει η πατρίδα μάγκες: στίψτε το μυαλό σας και κατεβάστε ιδέες!! Αφήστε τα κανάλια και τα ραδιόφωνα γαι τους αργόσχολους!! Που έχουν καταντήσει, όλοι όσοι έχουν περάσει έξω από την ΑΣΟΕΕ, "οικονομολόγοι"-stars των δελτίων των οκτώ!!!
    Είδατε τι έγινε στο Βέλγιο;; Ζήτησε η Κυβέρνηση €250 εκατομμύρια εσωτερικό δάνειο και μάζεψε εύκολα €5 δις.
    Όπως έλεγε και ο "συχωρεμένος" "λεφτά υπάρχουν"!!
    Για φέρτε τα μέσα όμως όμορφα και ωραία και θα σωθεί η πατρίδα!!

    • Q-Nihilism avatar
      Q-Nihilism @ Advisor 18/01/2012 16:19:59

      Υπάρχει ένα πρόβλημα. Έτσι όπως τα έκαναν τα τζιμάνια μας το τραπεζικό σύστημα έχει οριακή ρευστότητα (με τόσους φόρους πολύς κόσμος χρειάστηκε να ανατρέξει στις αποταμιεύσεις του). Μία κίνηση τέτοια ναι μεν θα έδινε μία ανάσα στο κράτος αλλά ταυτόχρονα θα πυροτούσε την κατάρρευση του τραπεζικού συστήματος: κοινώς μία τρύπα στο νερό. Μία τέτοια κίνηση θα είχε βεβαίως νόημα στις αρχές πριν στραγγίξουν οι τράπεζες. Ακόμη και εδώ στο Βέλγιο το σύστημά τους δεν πρόκειται να αντέξει ένα δεύτερο κύκλο εσωτερικού δανεισμού σε τέτοια έκταση. Αλλά από χαμένες ευκαιρίες η χώρα... άλλο τίποτα..

      • Advisor avatar
        Advisor @ Q-Nihilism 18/01/2012 16:34:32

        O βασικός στόχος είναι ο επαναπατρισμός των καταθέσεων των Ελλήνων στο εξωτερικό και δευτερευόντως ένα φρένο στην εξαγωγή των εναπομεινασών στην Ελλάδα. Επιπλέον η κυκλοφορία ενός τέτοιου ομολόγου θα μπορούσε να λειτουργήσει ως εσωτερικό "νόμισμα" με ευνοϊκές συνέπειες στην ρευστότητα.

        • Q-Nihilism avatar
          Q-Nihilism @ Advisor 18/01/2012 16:43:21

          Αν καταφέρεις να φέρεις καταθέσεις απ' έξω είσαι άρχοντας. Εγώ για τον κυριολεκτικά εσωτερικό δανεισμό μίλησα.

  7. ΜΠ avatar
    ΜΠ 18/01/2012 16:08:12

    Όταν αυτό που "χρωστάμε" δεν ξέρουμε κι εμείς οι ίδιοι τί είναι και από που προέρχεται το χρέος (υπέρογκοι τόκοι δανεισμού) τότε η ιδέα αυτή όσο καλή και να είναι δεν θα ευδοκιμήσει υπό τις παρούσες κραταιές συνθήκες.
    Ας ρίξουμε το κανόνι, να μηδενιστεί το κοντέρ και μετά το οργανώνουμε, αφού τους πετάξουμε όλους τους άχρηστους από τη Βουλή και ορίσουμε τους νέους ανθρώπους που τυχόν θα διαχειρίζονταν τα κονδύλια αυτά. Φυσικά οι νέοι διαχειριστές θα υπογράψουν ότι παραιτούνται της βουλευτικής ασυλίας και άλλων λαμογιακών προνομίων, και θα γνωρίζουν ότι με την πρώτη στραβοτιμονιά θα έχουν φόντο στις φωτο τα κάγκελα της φυλακής.

  8. Κτησιας avatar
    Κτησιας 18/01/2012 16:36:17

    Δεν προλαβαίνουμε οσονούπω μας τραβάνε την πρίζα, το σχέδιο διάλυσης της Ελλάδος λειτούργησε άψογα ,χωρίς αντίσταση, ο λόγος? Η έλλειψη εθνικής συνείδησης εκατέρωθεν των πλευρών!

  9. Y. avatar
    Y. 18/01/2012 16:37:21

    3 Νοε 2010
    “…Αν δε γίνει κάτι και σύντομα με την απεμπλοκή από τις δεσμέυσεις του Μνημονίου, ότι απέμεινε από την Ελλάδα που ξέρουμε, να τα ξεχάσουμε. Και φυσικά δεν αναφέρομαι στα αμιγώς οικονομικά. Στη τελική, κάνεις ένα αναγκαστικό εσωτερικό δάνειο και καθαρίζεις..””

  10. Δ.Φ. (ανιδεος) avatar
    Δ.Φ. (ανιδεος) 18/01/2012 16:47:46

    Αυτα ειναι αρθρα.
    Να κανουμε αντι για ομολογα αγαπητε Καραμπελια, κατι σαν κουμπαραδες που θα πληρωνουν οι αναλογες επαγγελματικες ομαδες πχ. εναν για τους ταξιτζιδες, εναν για τους δικιγορους, εναν για τους ΔΥ, εναν για τους γιατρους.
    Και αφου βαλουμε μεσα οτι εχομε ευχαριστηση να φωναξουμε τους 300 να τα διαχειριστουνε, δλδ να τα φανε, γιατι αυτοι ξερουν...

  11. christof avatar
    christof 18/01/2012 17:19:14

    Ο στρατηγος ΦΩΚΙΩΝ καταδικασθηκε σε θανατο γιατι δεν προετοιμαζε τους Αθηναιους να επαναστατησουν εναντιον των Ρωμαιων.Στην απολογια του ειπε..''Θα τους προετοιμαζα εαν εβλεπα οτι οι πολιτικοι δεν κλεβουν το δημοσιο ταμειο,οι πλουσιοι να βοηθουν τους φτωχους και τους νεους να θελουν να στρατευθουν.

    • Νικος Σταματάκης avatar
      Νικος Σταματάκης @ christof 18/01/2012 17:42:29

      Καλοδεχούμενη η αριστερογενής «κινηματική» ιδεολογία του κ.Καραμπελια σας και ασφαλώς χρήσιμη υπό προϋποθέσεις για την απαιτούμενη αλλαγή στην πατρίδα. Πλήν όμως ο άκρατος ιδεαλισμός τον εμποδίζει να εστιάσει την προσοχή στη ρίζα του κακού, στα σωθικά του τέρατος που πρέπει να σκοτώσουμε, που δεν είναι άλλος από τον κρατισμό. Δυστυχώς, ο καρκίνος του κρατισμού έχει διαποτίσει πολύ μεγαλύτερα στρώματα της κοινωνίας από όσα τα υγιή κύτταρα του Ελληνισμού μπορούν να νικήσουν. Η μετάσταση έχει φτάσει στα ζωτικά όργανα. Την ίδια ώρα που, ας υποθέσουμε, 50,000 αγανακτισμένοι διαδήλωναν στους δρόμους, 200,000 άλλοι πολίτες συνωστίζονταν σε υπουργικά, βουλευτικά και άλλα γραφεία για να αρπάξουν μια θεσούλα στο δημόσιο! Οπερ και αποδεικνύεται από τους αριθμούς των νεοπροσληφθέντων σε ΜΚΟ και δήμους εν μέσω πρωτοφανούς δημοσιονομικής κρίσης… Για να πεθάνει το τέρας του κρατισμού πρέπει να σταματήσει η αιμοδοσία του με δανεικά και άλλους πόρους – δυστυχώς τη στιγμή αυτή δεν υπάρχει χρόνος για «ομαλότερη» μετεξέλιξη. Ατυχώς κρατικίστικες αντιλήψεις όπως αυτή δεν έχουν – παρά μόνο περιφερειακή - θέση στην ριζοσπαστική αλλαγή που επέρχεται. Η Διασπορά μεγαλούργησε επειδή ακριβώς απαλλάχτηκε από το σύνδρομο του κρατισμού. Οι εφοπλιστές δεν θα υπήρχαν εάν ήταν υποχρεωμένοι να συνδιαλέγονται με το ελλαδίτικο κράτος. Και όταν το κράτος αυτό τους απείλησε δια στόματος Καραμανλή του πρεσβύτερου με μεγαλύτερη φορολογία στη δεκαετία του ’50 ο Ωνάσης έδωσε την πρέπουσα απάντηση: «Μπαίνουμε στα καράβια μας και φεύγουμε». Οι σύγχρονοι ευεργέτες, ανάλογοι των Ζωσιμάδων και των Βαρβάκηδων που αναφέρει ο συγγραφέας του άρθρου, δηλαδή τα ιδρύματα Ωνάση και Λάτση κ.α. δεν θα είχαν δει καμμιά από τις λαμπρές τους δωρεές να πετυχαίνει εάν δεν υπήρχε σαφής πρόνοια των δωρητών για απαλλαγή των ιδρυμάτων τους από τα πλοκάμια του ελλαδίτικου κράτους. Πρώτα λοιπόν το άλογο και μετά το κάρο. Ας αφεθεί ο κρατισμός να ξεψυχήσει από μόνος του λόγω έλλειψης χρημάτων – είναι ίσως ο καταλληλότερος τρόπος. Ηδη τα υγιή στοιχεία του ελληνισμού επανέρχονται στην περιφέρεια, στη γη των γονεών και παππούδων τους, δημιουγώντας νέους τρόπους ζωής με τον ιδρώτα του προσώπου τους και όχι αραχτοί στο γραφείο τρώγοντας τα δανεικά… Και στο μεταξύ τα υγιή στοιχεία του Ελληνισμού της Διασποράς έχουν αρκετούς άξιους ηγέτες και πολλά επιστημονικά και άλλα κεφάλαια να προσφέρουν στην πατρίδα. Ο σπουδαιότερος όλων ακούει στο όνομα Βασίλειος Μαρκεζίνης και από άποψη διεθνών επιτευγμάτων και πνευματικής ολκής μόνο με τον Καποδίστρια μπορεί να συγκριθεί. Ας τον αγκαλιάσει το κινηματικό αυτό ιδεολόγημα και ας εκμεταλλευτεί την ασύγκριτη γνώση και εμπειρία του όπως και τον πατριωτισμό του. Αρκετά πια με τα κατακάθια της αριστερίστικης παράδοσης που – όσον αφορά τις σχέσεις της Ελλάδας με την Διασπορά – μας έδωσαν μόνο το αρρωστημένο δίδυμο Παπανδρέου-Κοσκωτά. Ας πράγματι έχετε πατριωτικό σκοπό αυτός είναι ο αληθινός δρόμος για τις κινηματικές εξάρσεις σας. Και για τούτο άλλωστε το αμερικανικό κατεστημένο ούτε λέξη δεν θέλει να ακούσει δεν θέλει περί Βασ. Μαρκεζίνη – ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟΥΝ.

      Ευχαριστώ.

      Νικος Σταματάκης, Ph. D
      Νέα Υόρκη

  12. Γιώργος Θωμαϊδης avatar
    Γιώργος Θωμαϊδης 18/01/2012 17:41:02

    Για αυτό κ. Καραμπελιά, επειδή η επιβίωση του έθνους δεν μπορεί να βασιστεί στις διακυμάνσεις του θυμικού των ολίγων, απαιατείται ένα φορολογικό σύστημα όπως αυτό της Σουηδίας, το οποίο διέθετε φορολογία ως 95% για τα πάρα πολύ υψηλά εισοδήματα και πολύ υψηλή φορολογία για τις εταιρείες που δεν επανεπένδυαν στη χώρα.

  13. ΘΟΔΩΡΟΣ Κ avatar
    ΘΟΔΩΡΟΣ Κ 18/01/2012 18:23:57

    Ωραίο άρθρο , ρομαντικό και πραγματοποιήσιμο σε άλλο χρόνο.
    Πότε; Ακριβώς δύο χρόνια πριν. Όταν, δηλαδή, ακόμη δεν είχαμε μπει στο μνημόνιο , δεν είχαν αδειάσει οι τράπεζες από τις καταθέσεις (νόμιμες και μη), υπήρχε ακόμη μία σχετική εμπιστοσύνη στο πολιτικό σύστημα, υπήρχαν δουλειές για να φάει ο κόσμος λίγο ψωμί, υπήρχαν γιατροί στα ταμεία ώστε ο κόσμος να μην πληρώνει κάθε επίσκεψη (οποιοσδήποτε ασφαλισμένος από εσάς πήγε μέσα στο 2012 σε κάποιο γιατρό για να καταλάβει τι εννοώ και να δει πως λειτουργεί ο εικονικό ΕΟΠΥ;) και φυσικά οι τράπεζες δεν είχαν αρχίσει να βάζουν βαριές ΄΄σιδεριές΄΄ ακόμη και σε επαρχιακές πόλεις χωρίς εγκληματικότητα και διαδηλώσεις (προχθές το ΣΚ η ΕΤΕ τησ επαρχιακής πόλης όπου μένω έβαλε βαριές σιδεριές στην είσοδό της).
    Εκείνη λοιπόν την εποχή , αρχές του 2010, θα μπορούσε ένας έντιμος Πρωθυπουργός να έλεγε την αλήθεια στον Λαό, να αποδείκνυε ότι λεφτά στα κρατικά ταμεία ΔΕΝ υπάρχουν (και άρα είχε τουλάχιστον λάθος στο ΄΄Λεφτά Υπάρχουν΄΄) και να έκανε τότε ότι και το Βέλγιο (με το εσωτερικό ομολογιακό δάνειο).Να ξεκινούσε το ΄΄μάζεμα΄΄ του δημόσιου τομέα (το πρόβλημα είναι κυρίως οι σπατάλες σε αυτόν, η ανισοκατανομή του προσωπικού, οι αλληλοεπικαλύψεις αρμοδιοτήτων, οι χωρίς έργο οργανισμοί και ΔΕΚΟ και ΟΧΙ ο αριθμός ή οι πραγματικοί μισθοί των Δ.Υ όπως μας/σας έχουν πείσει. Δείτε στατιστικές της EUROSTAT για όλες τις χώρες της δυτικής Ευρώπης και θα δείτε ότι ο ποσοστιαίος αριθμός των Δ.Υ είναι παρόμοιος και φυσικά καλύτερα αμειβόμενος), να μη δημιουργούσε ηλίθιες και άχρηστες δομές όπως πολλές του΄΄Καλλικράτη΄΄(π.χ οι αποκεντρωμένες διοικήσεις) και φυσικά να μην υπόγραφε (και χωρίς διαπραγμάτευση) το μνημόνιο. Το΄τε λοιπόν όλα αυτά.
    Τώρα; Τώρα τη λύση ο λαός (όποια είναι αυτή, ας αναλάβει τις ευθύνες του).
    Και ο επόμενος ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΣ πρωθυπουργός (αν έχουμε την ωριμότητα να δώσουμε καθαρές λύσεις), ας κάνει ότι από τα παραπάνω και ότι άλλο έχει προτείνει ΞΕΚΑΘΑΡΑ , μαζί με το και για το λαό (και όχι με προτεραιότητα τους δανειστές)

  14. kakofonix avatar
    kakofonix 18/01/2012 18:42:14

    Μακάρι το πρόβλημά μας να ήταν ένα ακόμα δάνειο...

  15. Geros avatar
    Geros 18/01/2012 18:54:30

    Το πατριωτικό δάνειο θα γίνει όταν χρεοκοπήσουμε , έτσι είναι το πρέπον. Χάνουν πρώτα οι πολίτες τις καταθέσεις από την υποτίμηση και μετά όποιο χαϊβάνι δεν έβαλε μυαλό δίνει και μερικά φράγκα ακόμα για την επιδότηση των συνδικαλιστών της ΔΕΗ. Έτσι έγινε και αλλού , πρώτα σου δείχνω ότι το πηγάδι δεν έχει πάτο και μετά σου λέω "ρίξε και τα δικά σου λεφτά μέσα ηλίθιε" . Μια καταπληκτική ιδέα.
    Σοβαρά τώρα , η οικονομία δεν είναι ηθικολογικό παιχνίδι , έχει να κάνει με κίνητρα και τα κίνητρα αυτά βασίζονται στην δυνατότητα κέρδους. Η φιλανθρωπία είναι ένα πράγμα και η οικονομία είναι άλλο.
    Κάνω μια υπόθεση : προσκαλούμε τους έχοντες να δώσουν και αυτοί δεν δίνουν (τουλάχιστον όχι όσα μας λείπουν) , μετά κάποιος θα πει "αφού δεν δίνουν με το καλό τότε με το ζόρι". Καλά ως εδώ , εγώ ρωτάω , ποιος θα τους αναγκάσει να δώσουν και με ποια κριτήρια ? Εγώ ? Εσύ? Ο Καραμπελιάς? Αυτός είναι ο δρόμος προς τον φασισμό και την απολυταρχία.
    Αν θες τα λεφτά των πλουσίων πρέπει να τους δώσεις κίνητρο για να στα δώσουν και το κίνητρο αυτό είναι το κέρδος . Ακούγεται οξύμωρο στα αυτιά ανθρώπων που μεγάλωσαν να πιστεύουν ότι η οικονομία είναι παίγνιο μηδενικού αθροίσματος (ότι κέρδισα εγώ το έχασε κάποιος κάπου) αλλα η οικονομία δεν λειτουργεί έτσι , ο πλούτος δεν διανέμεται μόνο αλλα δημιουργείται .
    Ζητήστε την φιλανθρωπία των πλουσιων , όλοι συμφωνούμε σε αυτό , αλλα η λύση δεν έρχεται από την φιλανθρωπία αλλα από την δημιουργία μιας οικονομίας που παράγει πλούτο.
    Είδα σήμερα μια φωτογραφία στο Nacional Geographic , είναι ένα πάρκο που φτιάχτηκε στις εγκαταστάσεις που έγιναν οι Ολυμπιακοί του Πεκίνου , είναι κάτι το εκπληκτικό. Οι δικοί μας αγώνες γίνανε 4 χρονια πριν αυτών του Πεκίνου αλλα οι εγκαταστάσεις σκουριάζουν , φυσικά , γιατί δεν θέλαμε να τις δώσουμε στους κακούς κεφαλαιοκράτες που θα κέρδιζαν από αυτές. Τώρα είναι δικές μας , είναι του λαου , η δικές μας σκουριές είναι καλύτερες από το κέρδος του πλούσιου. Η δημιουργία πλούτου ? Η χιλιάδες θέσεις εργασίας? Η ανάπτυξη? Είναι όλα μπούρδες , το θέμα είναι να βλέπω τα σκουριασμένα δοκάρια και να λέω "είναι του λαού".

  16. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 18/01/2012 18:57:25

    Υπάρχουν Έλληνες πολλοί που θέλουν να προσφέρουν και να ενώσουν τα χέρια με εκείνα των αδελφών τους μα ....


    είναι χέρια δίκοπα που θέλουν να ρημάξουν την αγάπη
    μέσα στο φόβο του φθαρτού του εφήμερου .του λίγου.-

    για να αλλάξει ο καιρός ,να γίνει η δουλειά, που λεν και στο χωριό μου
    θέλει να κάνει ξαστεριά ,να καθαρίσει ο ουρανός, γεμάτο το φεγγάρι
    και ένας “ήλιος νοητός”
    Αστραφτερός
    να μας καρφώσει στην καρδιά
    το μπλε που μας σνομπάρει
    ----
    κοιτάζω γύρω μου κορμιά σημαδεμένα
    ψυχές βουβές ,σκυφτές
    και λόγια θυμωμένα
    μα είναι οι λέξεις είναι σαν κραυγές που όλο ζητάν βοήθεια.

    Ναι, του Έλληνα ,είναι τιμή, να τρέχει στον Θεό του
    στη ρίζα του μα και στο ριζικό του
    τότε θα ρθει μέρα καλή , θα ανατείλει το φιλί,
    στον αδελφό του

    Εικόνα φτιάχνει, και το Ζει
    μα θέλει Τον του
    σπαθί να δείξει αστραφτερό πάνω σε άλογο γοργό
    με έναν Λόγο φοβερό
    την “νύχτα να μας πάρει”
    μέσα σε λίμνη γαλανή θα δει το μέτωπο του
    για μια φορά και αληθινή

    "Ως Εαυτόν" θα πει
    θα δει το πρόσωπο του.

    Dofmercy
    Για Όλους τους Έλληνες

  17. antonis1 avatar
    antonis1 18/01/2012 19:36:17

    Αντε και μαζεύαμε 23 δις ευρώ, απο το δάνειο αυτό μέσα στο 2011...Τεράστιο ποσό ,ασύληπτο για οποιαδήποτε χώρα.
    Το 2012 θα χρειαζόμασταν καμιά 15 δις ακόμη νέο δάνειο...
    Τόσο μπαίνει μέσα το κράτος μας κάθε χρόνο .
    Μετά?
    Οσα δάνεια και αν μαζέψουμε, αν δεν αλλάξουμε άρδην ως χώρα σε όλους τους τομείς δεν πρόκειται να σωθούμε.
    Λύση χωρίς δάνεια κανείς δεν τολμάει να προτείνει.Γιατί θα πρέπει να μειωθεί το μόνο κομουνιστικοκαπιταλιστικό γραφειοκρατικό κράτος του κόσμου, που παράγει χαρτιά,αποφάσεις,αέρα και ζεί απο την κατανάλωση εισαγόμενων προιόντων σε όλα τα επίπεδα.
    Οχι πρώτων υλών...Προιόντων...Ακόμη και λάδι εισάγουμε..
    Τι εξάγουμε? Πετρέλαιο, στα χαρτιά φυσικά για να το πωλούν οι συνήθεις αγνωστοι εντός της χώρας .
    Παράγουμε επίσης πολύ "πολιτική" καθώς και "ιστορία"...Ζούν πλουσιοπάροχα πολλοί απο την παραγωγή αυτή, μερικοί έχουν ιδρύσει και βιομηχανίες ,άλλοι έχουν γίνει καθεστώς οικογενειακό .

  18. ΟΔΥΣΣΕΑΣ avatar
    ΟΔΥΣΣΕΑΣ 18/01/2012 19:44:08

    Συμφωνώ απόλυτα με το άρθρο. Ποιος θα οργανώσει και θα διαχειριστεί τις λεπτομέρειες, είναι κάτι που λύνεται. Η βούληση και η απόφαση είναι το 90%.
    Αυτό ακριβώς είναι ότι μας λείπει…. Ένα κοινό όραμα, ένας κοινός στόχος, ο σκοπός στον οποίο θα συστρατευθούμε, εγκαταλείποντας άχρηστους διαχωρισμούς και περιττές διαφοροποιήσεις. Μπορεί να ακούγεται …..ρομαντική και ουτοπική η πρόταση να ξαναγίνουμε Έλληνες πολίτες με αξιοπρέπεια, κοινωνική και εθνική συνείδηση, αφού χρόνια τώρα κάποιοι φρόντισαν να μας αποδυναμώσουν μετατρέποντάς μας σε απονευρωμένους ΄΄παρτάκηδες΄΄ ψηφοφόρους-καταναλωτές, ώστε να μην αποτελούμε εμπόδιο στα καταστροφικά τους σχέδια….
    Τώρα εδώ που έχουμε φτάσει, πρέπει να μάθουμε απ΄την αρχή να ονειρευόμαστε και να αγωνιζόμαστε για το κοινό καλό μας. Πρέπει να υπερασπιστούμε απ΄την αρχή τα αυτονόητα!!!! Ας γυρίσουμε πίσω κι ας μελετήσουμε την ιστορική πορεία του λαού μας, κι ας παραδειγματιστούμε. Πάντοτε όταν το ΄΄εγώ΄΄ υποχώρησε κι έγινε ΄΄εμείς΄΄, τότε μονάχα γράψαμε Ιστορία…
    Διαφορετικά, ας μείνουμε σαν τα γουρούνια να κυλιόμαστε στη λάσπη μας, κι όταν δεν ανεχόμαστε άλλο την κατάντια στον καθρέφτη, ας μαζευόμαστε για να μουντζώνουμε με πάθος τη ματωμένη αρένα, όπου οι έγχρωμοι επίλεκτοί μας μονομάχοι, οπλοδοτούμενοι απ΄την αγυρτία μας, θα αποφασίζουν, ό,τι τους διατάζουν……

  19. ΟΔΥΣΣΕΑΣ avatar
    ΟΔΥΣΣΕΑΣ 18/01/2012 20:17:37

    ....Κι επειδή έχει ώραία παγωμένη νύχτα τώρα εκεί έξω και οι Πρετεντεροτρεμοκαψήδες το΄χουνε ..βουλώσει, μας αφιερώνω :

    http://www.youtube.com/watch?v=zfIIjZK47_4

  20. TARAMAS avatar
    TARAMAS 18/01/2012 20:18:46

    Κλασσικό άρθρο ανθρώπου που δεν έχει πάρει χαμπάρι τίποτα για την Ελληνική Οικονομία. Τα είπαν και παραπάνω κάποιοι, αλλά για να ανακεφαλαιώσω: Τι νόημα θα έχει κάτι τέτοιο όταν όσα χρήματα και να μαζευτούν θα πέσουν σε πηγάδι δίχως πάτο, τα ελλείμματα κάθε χρόνο είναι τεράστια, αν δε συμμαζευτούν αυτά σε λίγους μήνες θα είμαστε ξανά στο ίδιο σημείο. Ποιος θα φέρει τα χρήματα του από το εξωτερικό για να τα δανείσει στο Ελληνικό Κράτος, ο λόγος που τα έβγαλαν εξ αρχής ήταν για να τα γλυτώσουν. Και οι ομογενείς δεν είναι κορόιδα ούτε αγράμματοι όπως οι Ελλαδίτες, να ζουν με φαντασιώσεις ότι θα πιάσουν τόπο τα λεφτά τους αν δε συμμαζευτεί δραστικά το κράτος πρώτα, κανένας δε δανείζει ένα κράτος που είναι στα πρόθυρα της χρεωκοπίας. Όσο για εσωτερικό δανεισμό όπως ειπώθηκε πολύ σωστά είναι μια τρύπα στο νερό. Να αντληθεί δηλ. και η τελευταία ρευστότητα από τη χώρα για να τα δώσουν να τα καταπιεί το κράτος.
    Το άλλο με την Κοκκινοσκουφίτσα το ακούσατε;

  21. βισάλτης avatar
    βισάλτης 18/01/2012 21:12:30

    Οι ομογενείς θα προσφέρουν τόσο όσο πρόσφεραν το 1974 με το κυπριακό , όταν έκαναν πως ξεσηκώθηκαν στην αρχή αλλά όταν πληροφορήθηκαν ότι πίσω από την εισβολή εξυπηρετούνταν τα γεωπολιτικά σχέδια της πατρίδας τους (αμερικής) το βούλωσαν,επίσης θα προσφέρουν όσο προσέφεραν στις εξαγωγές ελληνικών προιόντων στην χώρα τους με το να αγοράζουν τούρκικο-ιταλικό ή ισπανικό ελαιόλαδο(η ζήτηση προσδιορίζει την προσφορά ),κλπ...κλπ..
    Αλί που τόχει η κούτρα να κατεβάζει ψείρες..αλλιώς προφάσεις εν αμαρτίαις...αλλιώς οι ομογενείς με ελληνικότατα ονόματα παραδέχονται μετά από το πέμπτο τηλεφώνημα ότι έχουν ελληνικές ρίζες....

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ βισάλτης 18/01/2012 22:50:19

      Ενώ οι ιθαγενείς περιμένουν τά κορόϊδα τούς ομογενείς μπάς καί κάνουν τό λάθος νά φέρουν κεφάλαια στήν γενέτειρά τους. Θά τά φάνε οι εντόπιοι «ξύπνιοι», μιάς καί οι άλλοι έχουν γίνει κορόϊδα αμερικανάκια. Ο καθείς τόν πατριωτισμό τόν μετράει μέ τήν τσέπη του. Τώρα δέ πού έπεσε «ευρωλιγούρα» φταίνε πάντα οι άλλοι. Λεφτά υπάρχουν. Γιά τούς λίγους. Καί κάτι ψίχουλα γιά τόν «πονηρό» ιθαγενή πού όλα τά ήξερε, τά ξέρει, τά σφάζει καί τά μαχαιρώνει. Η κρατική σαπίλα καί ο φιλοτομαρισμός σέ πλήρη εξέλιξη. Ακόμα καί ο κοινωνικός ξεπεσμός καί η πλήρης εξαθλίωση μεγάλου αριθμού συμπατριωτών μας, χρησιμοποιείται συνενοχικά καί ξεδιάντροπα, μπάς καί λειτουργήσει αποτρεπτικά, όπως οι αρχαίοι κατάδεσμοι, γιά μάς. Μακάρι εμείς νά σωθούμε σέ μιά χώρα αξιολύπητων.
      Αθάνατη Ελλάς. Από τότε πού υπάρχεις σάν κράτος υπηκόους διαβαθμισμένους μέν, υπηκόους δέ, εξέθρεψες. Πολίτες ποτέ.

      • Qnihilism avatar
        Qnihilism @ Ιαπετός 19/01/2012 01:45:41

        Ακριβώς. Να μη πω τίποτα για το κλισέ ομογένεια = Αμερική, που φανερώνει το κόμπλεξ για τα δολλάρια, τη Θεία από το Σικάγο (τυχαίο;) και γενικώς την κουτοπονηριά του να φάμε από τον συγκενή τύπου Αη-Βασίλη.

        Πριν από καιρό είχε γραφτεί ένα άρθρο εδώ με τίτλο Έλλη υπήκοος ή Έλλην πολίτης; Νομίζω την έδωσες την απάντηση...

      • TARAMAS avatar
        TARAMAS @ Ιαπετός 19/01/2012 13:35:37

        +1

      • βισάλτης avatar
        βισάλτης @ Ιαπετός 19/01/2012 17:28:05

        Μαθήματα πατριωτισμού και υπευθυνότητας δεν θα δεχτώ ούτε από γκρηκαμέρικανς που κοίταξαν την παρτούκλα τους και την κοπάνησαν ψάχνοντας ευκαιρία για να θεωρήσουν υπεύθυνη την χώρα τους που έρριξαν μαύρη πέτρα πίσω τους και δεν ζητάνε καν να αγοράσουν Ελληνικά προιόντα στην καινούρια πατρίδα τους ,ούτε από μίζερους που βλέπουν τους Έλληνες όπως οι γερμανοί...
        Φυσικά και θα τα βγάλουμε πέρα μόνοι μας –αρκεί να λειτουργήσει η Δημοκρατία και η ανεξάρτητη Δικαιοσύνη, -όπως μόνοι μας βγήκαμε από έναν β΄.π.π. και από έναν εμφύλιο..
        Και κάτι ακόμα ...οι μίρλες είναι υπήκοοι..αυτοί που αντιστέκονται ανιδιοτελώς στο σύστημα των βολεμένων με γνώμονα το κοινό συμφέρον είναι πολίτες....

  22. ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
    ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 18/01/2012 21:58:34

    Αγαπητέ η αλήθεια είναι ότι πατριωτική αστική τάξη στην Ελλάδα δυστυχώς δεν υπάρχει. Η έννοια "κρατισμός" χρησιμοποιείται από τους αγοραίους ώστε να δυσφημήσουν το Κράτος το οποίο θεωρούν εμπόδιο στην προσπαθειά τους για παγκόσμια κυριαρχία. Οπως όμως υποστήριξαν και οι Αρχαίοι μας πρόγονοι η εννοια του Κράτους-της Πολιτείας, είναι αιώνια, άφθαρτη και κυρίως αναντικατάστατη.

  23. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 19/01/2012 09:58:51

    Μπράβο Γιώργο Καραμπελιά

  24. δελφινάκι avatar
    δελφινάκι 19/01/2012 13:22:53

    Από τον πάτο δεν θα βγεί ποτέ ο λαός, με απλή άρνηση, ούτε με φαντασίωση επαναφοράς μίας επίπλαστης ευημερίας που δεν στηριζόταν σε ίδιες δυνάμεις, αλλά κατά κύριο λόγο σε δανεισμό και επιδοτήσεις σε μεγάλο μέρος από εκείνους τους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς που είναι το θεμέλιο του καπιταλισμού, που βάζουν τη χώρα στο γύψο, απαιτώντας, όχι με το δίκο τους, αλλά με την ισχύ τους την επιστροφή των δανησθέντων με πανοτόκια και άλλα κερατιάτικα, αλλά και σε ένα μέρος από μη δόλιους δανειστές που είτε με καλή την πίστη, είτε και κάτω από εκβιασμούς (π.χ. τα ασφαλιστικά ταμεία) αναγκάστηκαν να συμμετέχουν σ΄αυτόν το δανεισμό.

    Κατά συνέπεια έχει δίκιο ο Καραμπελιάς.

    Η κατάσταση αντιμετωπίζεται

    1)Με ελεγχόμενο από το λαϊκό κίνημα λογιστικό έλεγχο, για να διακριθεί πιο τμήμα του όντως πρέπει να επιστραφεί από το χαρμοφάϊκο τις τελευταίες δεκαετίες ελληνικό κράτος, και πιο τμήμα του είναι επαχθές, γιατί δεν ήταν εκείνο το μέρος που απορροφήθηκε από τον ελληνικό λαό, αλλά ξαναπήγαιναν κατευθείαν (μέσω προμηθειών κλπ) στις ίδιες τσέπες που τα δάνεισαν.

    2) Προγραμματισμένη αποπληρωμή μόνο εκείνου του τμήματος του δανείου που δεν είναι επαχθής, με εθελοντική συμμετοχή όλου του ελληνισμού, με την καλλιέργεια βέβαια του κατάλληλου κλίματος εμπιστοσύνης, που μπορεί να καλλιεργηθεί μόνο από ένα λαϊκό κίνημα με υλοποιήσιμες προτάσεις παραγωγικής ανασυγκρότησης που θα δικάσει και θα εξασφαλίσει την τιμωρία εκείνων που πλούτισαν εις βάρος του λαού.

    Φτάνει πια με τη στείρα άρνηση. Το λαϊκό κίνημα πρέπει, επειγόντως, να προωθήσει προτάσεις, πράγμα στο οποίο ο Καραμπελιάς, αναμφίβολα συμβάλλει.

  25. Πτωχοπρόδρομος avatar
    Πτωχοπρόδρομος 19/01/2012 13:51:21

    Εντυπωσιάζει η άρνηση των σχολιαστών, πατρίδα υπό όρους σε άλλα σχόλια.
    Θα προτιμούσα εναν οικονομολόγο εδώ μέσα που να τα λέει πιό καθαρά: τόσα θέλει το δημόσιο 1000 x 12 x 600.000= 7,2 δις ξέχνα δώρα κλπ. άλλα τόσα οι συνταξιούχοι ,τόσα θέλουν τα ομόλογα που λήγουν, τόσα πούλησε ο αντρέας ,να τα πληρώσουν τα μέλη και οι διορισθέντες από 1981, τόσα πούλησε ο Μητσοτάκης να τα πληρώσουν τα αριστεροδεξιά λαμόγια του '90, τόσα πούλησε ο Σιμήτης να τα πληρώσουν οι Γερμανοεβραίοι φίλοι του και οι κλέφτες του 2000, τόσα πούλησε ο Καραμαλέγκος να τα πληρώσουν οι Ζαχόπουλοι, Τσιτουρίδηδες κλπ συμβασιούχοι, και φυσικά οι Μπιρμπιλο ΓΑΠηδες Μπομπολοκοκκαληδες για να μη πω ζιμενς , Ντασσώ κλπ . Αν το άθροισμα των ομολόγων εξ' αρχής ήταν άπιαστο πουλί γιατί δε βάρεσε πτώχευση ο ΓΑΠ πριν 2 χρόνια να χώσει μέσα και κανένα για να χει και παρέα στη φυλακή ?

  26. franc avatar
    franc 19/01/2012 14:17:08

    Aγαπητέ Γιώργο Καραμπελιά,
    Eπειδή η καλή πίστη μπορεί να μας στοιχίζει σε υλικές απώλειες, όμως μας προσφέρει παραμυθίαν ψυχική, θα κάνω και εγώ μια πρόταση που θα μπορούσε να λύσει το πρόβλημα της Ελλάδος σε 1 λεπτό!
    Οπως δήλωσαν οι επιφανέστεροι πνευματικοί άνθρωπο του κόσμου, με προεξάρχοντα τον Jean Luc Goddard το χρέος της ανθρωπότητας προς την Ελλάδα και τους σημερινούς της κατοίκους( ακόμα κι αν είναι κουμάσια-λαμόγια-ψεύτες -κλέφτες -τεμπέληδες όπως δήλωσε ο Πρωθυπουργός της διασποράς ΓΑΠ) που έσωσαν μέχρι τις μέρες μας τη γλώσσα πανω στην οποία είναι κτισμένες όλες οι Ευρωπαικές και πολλές άλλες γλώσσες της Γης, μόνο και μόνο για πνευματικά δικαιώματα απο τη χρήση Ελληνικών λέξεων, μπορούν να ανέλθει σε τρισεκατομμύρια Ευρώ.
    Θα πρότεινα λοιπόν σε όλα τα κράτη του ΟΗΕ να επιβάλλουν ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΡΕΙΣ ΗΜΕΡΕΣ φόρο για τη σωτηρία της Ελλάδος 1% επι ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ.
    Θα συγκεντρωθούν μεσα σε 3 μέρες τουλάχιστο 300 δις Ευρώ!!!!!!!
    Φανταστείτε κάθε παίκτης που παίζει πχ. στο χρηματιστήριο κάθε μέρα 100 Ευρώ, θα πληρώσει μιά φορά στη ζωή του 1 ευρώ επι 3 ημέρες και θα λέει στα παιδιά του οτι έσωσε την Ελλάδα απ τη χρεωκοπία...
    Πείτε και σεις ιδέες. μπορεί να βγεί κάτι καλό. Ετσι κι αλλοιώς δεν χάνουμε τίποτε...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.