#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
02/12/2013 19:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εκρηκτική η κατάσταση για το θέμα των πλειστηριασμών



Από μια κλωστή κρέμεται η διαπραγμάτευση με την τρόικα, ενώ η κόντρα της κυβέρνησης με τους εκπροσώπους των δανειστών, ανεβάζει κατακόρυφα το πολιτικό θερμόμετρο και προοιωνίζει πολιτικές εξελίξεις.

Μετά τον Ευάγγελο Βενιζέλο και υπουργοί, όπως ο Κυριάκος Μητσοτάκης δηλώνουν πλέον, ότι αν πρόκειται να πέσει η κυβέρνηση εξαιτίας της αφόρητης πίεσης, που ασκείται από τους τροϊκανούς, είναι καλύτερα να πέσει μαχόμενη και όχι από τους βουλευτές, που την στηρίζουν, μέσα από ένα πολιτικό… ατύχημα στην Βουλή.

Η σκληρή στάση των τροϊκανών στο …καυτό θέμα των πλειστηριασμών, μοιάζει με δίκοπο μαχαίρι που απειλεί να κόψει την κυβερνητική συνοχή και προκαλεί έντονο προβληματισμό στο Μαξίμου.  Η κυβέρνηση διαμηνύει σε όλους τους τόνους ότι δεν είναι διατεθειμένη να αποδεχτεί την απαίτηση των εκπροσώπων των δανειστών μας, για ολική άρση των πλειστηριασμών, ενώ οι βουλευτές της πλειοψηφίας με κάθε ευκαιρία διατρανώνουν την απόφαση τους να μην ψηφίσουν τέτοια ρύθμιση στην Βουλή.

Σαμαράς και Βενιζέλος κινούνται ήδη στην γραμμή αναζήτησης ενός εναλλακτικού σχεδίου, με τις πληροφορίες να επιμένουν ότι η κυβέρνηση θα προχωρήσει σε μονομερή ρύθμιση του θέματος των πλειστηριασμών θωρακίζοντας την πρώτη κατοικία και προστατεύοντας τους οικονομικά αδυνάτους. Πληροφορίες αναφέρουν ότι η μονομερής ρύθμιση από την πλευρά της κυβέρνησης θα έχει ως βασικό άξονα το ακατάσχετο για σπίτια με αντικειμενική αξία έως 180.000 ευρώ, αλλά χωρίς εισοδηματικό κριτήριο. Μάλιστα, βγαίνοντας από το Μαξίμου ο Γ. Στουρνάρας είπε ότι η σχετική ρύθμιση θα έρθει στη Βουλή μέχρι το τέλος του χρόνου.

Η 9η Δεκεμβρίου ημερομηνία που είχε τεθεί ως απώτερο όριο για την επίτευξη συμφωνίας με την τρόικα έχει χαθεί και ο Γιάννης Στουρνάρας θα πάει στην συνεδρίαση του Eurogroup με τις δύο πλευρές να εμφανίζονται αμετακίνητες από τις θέσεις τους.

Την ίδια ώρα η κατάσταση στο εσωτερικό των δύο κοινοβουλευτικών ομάδων, του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ θυμίζει καζάνι που βράζει με τους περισσότερους βουλευτές να έχουν στο στόχαστρο τον υπουργό οικονομικών.

 

Εν τω μεταξύ κύκλοι του υπουργείου οικονομικών  διέψευσαν κατηγορηματικά ότι ο Πολ Τόμσεν είπε στον Γιάννη Στουρνάρα, ότι αν θέλει η κυβέρνηση να κάνει κοινωνική πολιτική, καλά θα κάνει να φτιάξει καταλύματα για τους αστέγους. Ωστόσο το κλίμα παραμένει εξαιρετικά εκρηκτικό και οι διαρροές δηλητηριάζουν ακόμη περισσότερο τις τεταμένες σχέσεις των δύο πλευρών, καθιστώντας την διαπραγμάτευση νεκρή διαδικασία.

Η εβδομάδα είναι κρίσιμη, με την κοινοβουλευτική μάχη του προϋπολογισμού να την σφραγίζει έως τα μεσάνυχτα του Σαββάτου, οπότε θα γίνει η ψηφοφορία. Μέσα στην ίδια εβδομάδα κρίνονται επίσης τα μέτωπα στην Παιδείας και στην Υγεία κι’ ενώ οι βουλευτές εμφανίζονται στα όρια  νευρικής κρίσης και τον κίνδυνο «ατυχήματος» να παραμένει υπαρκτός και να απειλεί την κυβέρνηση.

Ροβεσπιέρος

ΣΧΟΛΙΑ

  1. tpe avatar
    tpe 02/12/2013 19:38:11

    Έλεος...
    Δεν μπορούν να βρουν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ σε αυτή τη χώρα τον τρόπο; Οι άλλες χώρες πως στην ευχή έχουν λύσει αυτό το πρόβλημα; ΑΜΑΝ πια...
    Οι τράπεζες έχουν όλα τα στοιχεία.

  2. Magganas avatar
    Magganas 02/12/2013 20:10:41

    Θα γίνουμε η πρώτη χώρα παγκοσμίως όπου θα μπορείς να παίρνεις δάνειο με ενέχυρο το σπίτι σου και άφοβα θα μπορείς να σταματάς να πληρώνεις τις δόσεις εφόσον είναι η πρώτη κατοικία...
    Μετά θα αναλαμβάνει όλος ο υπόλοιπος λαός μέσω χαρατσίων, εισφορών και εφορίας, να "αναδιαρθρώσει" την τράπεζα που πήρες το δάνειο για να μην φαληρίσει...
    Κι εσύ μέσα στο σπίτι σου "άρχοντας"...

    • Ηλίας Πορφυρός avatar
      Ηλίας Πορφυρός @ Magganas 02/12/2013 20:33:03

      Δεν θα ήταν καθόλου μα καθόλου άσχημο να γίνουμε όντως η πρώτη χώρα στον κόσμο όπου αν ο δανειολήπτης αδυνατεί να πληρώσει λόγω λανθασμένων πολιτικών της ηγεσίας του -και όχι δικής του κακής εκτίμησης ή προσωπικής ατυχίας-, τότε το κράτος αυτό να αναλαμβάνει τις ευθύνες του απέναντί στην πρώτη κατοικία του πολίτη αυτού και να επιβάλλει στις τράπεζες τρόπο αποπληρωμής απολύτως ευνοϊκό για τον οφειλέτη. Τόσα και τόσα πράγματα έχουν ξεκινήσει από αυτή τη γωνιά του πλανήτη, ας προστεθεί κι αυτό. Γιατί όχι;

      • Magganas avatar
        Magganas @ Ηλίας Πορφυρός 02/12/2013 23:04:57

        Κύριε Πορφυρέ,

        εάν υπήρχε τρόπος να εξακριβωθεί γιατί ο οφειλέτης αδυνατεί να εξυπηρετήσει το δάνειο και διαπιστωθεί ότι φταίει η κυβέρνηση και το κράτος τότε μαζί σας κι εγώ!
        Μη διαπιστωθεί όμως ότι φταιει η "π@@τάνα η κοινωνία¨, το "καπιταλιστικό σύστημα" και οι κακές παρέες...

        • Ηλίας Πορφυρός avatar
          Ηλίας Πορφυρός @ Magganas 03/12/2013 00:11:51

          Παρατηρώ γύρω μου οτι όσοι δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν σε δάνειά τους οφείλεται στο οτι δανείσθηκαν σε οικονομικό περιβάλλον πριν την υπαγωγή μας στο ΔΝΤ και το περίφημο Καστελόριζο αλλά, το κυριότερο, μπορούσαν άνετα να αποπληρώνουν τα δάνειά τους μέχρι εκείνη τη στιγμή. Ύστερα... “ήρθαν οι μέλισσες” με ευθύνη κυρίως συγκεκριμένων προσώπων και αποφάσεων. Δεν μιλάμε δηλαδή για ατομικές κακοτυχίες στη σφαίρα της προσωπικής ζωής του κάθε δανειολήπτη ή για δανεισμό πέρα από το όριο εκείνο που σύμφωνα με εισοδήματα προ-2008 δεν μπορούσαν ούτως ή άλλως να αποπληρωθούν. Στον κύκλο μου τουλάχιστον δεν εντοπίζω τέτοιες καταστάσεις.
          Οπότε έχουμε να κάνουμε με ένα δομικό πρόβλημα που έχει πάρει μαζικές διαστάσεις με αντίκτυπο σε όλη την υπόλοιπη κοινωνία. Δεν είναι ένα ζήτημα κάποιων μερικών αφερέγγυων που αν μείνουν άστεγοι τους φταίει δήθεν το κεφάλι τους το κλούβιο. Συνεπώς έχει σαφέστατα πολιτικές προεκτάσεις πλέον και σε τέτοιο επίπεδο καλείται να γίνει η διαχείρησή του.

    • Zame avatar
      Zame @ Magganas 02/12/2013 20:37:20

      *το θέμα ΔΕΝ νομιζω να αφορά μ ε λλ ο ν τ ι κ ά δανεια..
      γιατί το.. παραποιείς ?
      *κάτι για τα αίτια πού προκάλεσαν την ασυνέπεια των δανειοληπτών ..θα μάς πεις ?
      *κάτι για την αναντιστοιχία αξίας του χρήματος
      (αλλά και διόγκωσης τού χρέους)
      με την συνεχή υποτίμηση ,μείωση & απαξίωση περιουσιακών στοιχείων ?

      • Magganas avatar
        Magganas @ Zame 02/12/2013 23:15:32

        Zame,

        θα σου απαντήσω με ένα παράδειγμα και πες μου εσύ μετά την άποψή σου.

        Πρώτος μου εξάδελφος στα Ιωάννινα έπαιρνε μισθό 640 Ευρώ. Όταν είχε δουλειά βέβαια. Μερικούς μήνες ήτανε και εποχικός πυροσβέστης.
        Είχε 14 κάρτες πιστωτικές και όλες χρεωμένες με 5-6 χιλιάρικα η καθεμία.
        Τα χρήματα καταναλώθηκαν σε καταστήματα ένδυσης-υπόδησης-οπτικών-κινητής τηλεφωνίας-public καθώς και σε μία BMW 325i από τον Κατσούλη.
        Έφτασε το χρέος συνολικά 79.000 Ευρώ.
        Πού να τα ξεπληρώσει τα 79 χιλιάρικα με 640 Ευρώ μισθό και οι κάρτες να έχουνε τόκο 17%-18%;;;
        Πήγε έβαλε ενέχυρο το σπίτι και πήρε από μία τράπεζα δάνειο 80.000 και ξεπλήρωσε όλες τις κάρτες.
        Πλήρωσε 1-2 δόσεις και τέλος. Μπήκε στο νόμο "Κατσέλη" ή κάπως έτσι. Το σπίτι του είναι η πρώτη κατοικία, δεν του το κατάσχουνε.

        Εγώ δεν ζω στην Ελλάδα Zame, αλλά εσύ που ζεις εκεί, θέλεις να πληρώνεις χαράτσια στο κράτος να μαζεύει τα λεφτά να τα δίνει στις τράπεζες προκειμένου να τις αναδιαρθρώσει για να μην φαληρίσουν επειδή ο άλλος κυκλοφορούσε με 14 πιστωτικές για να κάνει τον "ωραίο";;;;;;;;;
        Ή μήπως νομίζεις ότι αυτός ήτανε ο μοναδικός στην Ελλάδα που έκανε έτσι...;;;;;;

        • Zame avatar
          Zame @ Magganas 03/12/2013 10:03:01

          sorry αλλά το παράδειγμα σου είναι ατυχέστατο για εύλογους & ευνόητους λόγους..sorry

          Oμως εύγε σε ζηλεύω με την καλύτερη έννοια του όρου ειλικρινά για το
          (..σκληρής δουλειάς & εγώ ειδικά σε όλον τον κόσμο).
          αλλά σού διαφεύγει προφανώς κάτι πολύ σημαντικό
          αυτόν το -εύκολο δρόμο- πού λες κάποιοι(μαλιστα εργολάβικα) τον άνοιξαν τον διαπλατύνανε και τον προώθησαν μάλιστα..(ένεκα καταχρηστικών κερδών)

          & παράλληλα για σκέψου
          & τι "θέρισαν από αυτό πού "εσπειραν..
          σε αναντιστοιχία τού σκεπτικού πού ανέφερε παραπάνω ο
          Ηλίας Πορφυρός είπε:
          02/12/2013 στις 9:33 pm & αλλοι.
          Τελος μην ξεχνας πως
          η ΗΘΙΚΗ ως ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ,
          και το ΔΙΚΑΙΟ ως ΑΙΣΘΗΜΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ
          είναι ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ και ΘΕΜΕΛΙΟ του ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΥ ΒΙΟΥ.
          και ας ειναι πασιγνωστο πως η ζωη δεν ειναι δικαιη..
          αλλα ΟΧΙ & ΕΤΣΙ.
          Χωρίς ντροπή και χωρίς δίκαιο
          οποιαδήποτε μορφή κοινωνικής συμβίωσης
          είναι απλώς Α δ ύ ν α τ η!

          • Zame avatar
            Zame @ Zame 03/12/2013 11:16:57

            και κάτι ακόμα αγαπητέ σχετικά με Το..
            ( να πληρώνεις χαράτσια στο κράτος να μαζεύει τα λεφτά να τα δίνει στις τράπεζες προκειμένου να τις αναδιαρθρώσει για να μην φαληρίσουν
            επειδή ο άλλος κυκλοφορούσε με 14 πιστωτικές για να κάνει τον “ωραίο..)

            Προτιμώ να κάνει τον "ΜΑΙΜΟΥ" Ωραίο
            (στρεβλή διαπαιδαγώγηση)
            που στην προκειμενη.
            (ρίχνοντας τα χρήματα στην εσωτερική (στρεβλη) αγορά..πού ΟΝΤΩΣ ΧΡΙΧΕΙ ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟ..
            και ΟΧΙ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟ)
            παρα να πληρώνω χαράτσια για τα διάφορα πάσης φύσεως
            (μάλιστα μη ανταποδοτικά στην κοινωνία) μετοχο-θαλασσο-περίεργα δάνεια..
            Είναι αδιανόητο και επιλήψιμο το να τιμωρείς τους διεφθαρμένους (προϊόν)
            και να αποδέχεσαι τον διαφθορέα..
            και εσύ από την προνομιούχα θέση πού εξυπηρετείς το σύστημα βοήθα περισσότερο στην εκλογίκευση του..
            και όχι στην παραποίηση του..
            πού με μαθηματική ακρίβεια οδηγεί στο σμπαράλιασμα του κοινωνικού ιστού.

          • Magganas avatar
            Magganas @ Zame 03/12/2013 17:23:32

            Zame,

            επειδή είναι η φύση των εργασιών μου τέτοια που μου επιτρέπει να έχω ευρύ μέτρο σύγκρισης, σου λέω ότι τελικάσ όλα είναι ζήτημα ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ και όχι πολιτικής...

    • παραμεθοριος avatar
      παραμεθοριος @ Magganas 02/12/2013 21:22:34

      Ηθελα ναξερα, εσενα, οταν σχολιαζεις, ποιο ειναι το οπτικο σου παιδίο;

      • Magganas avatar
        Magganas @ παραμεθοριος 02/12/2013 21:45:09

        Βλέπω πανοραμικά όλες τις πολιτισμένες χώρες της Ευρώπης...
        Εσύ κοίταγε το Κόσσοβο και τη Μολδαβία και νόμιζε ότι ζεις σε πολιτσμένη χώρα...

      • easyrider avatar
        easyrider @ παραμεθοριος 02/12/2013 21:48:53

        Οι αλήθειες πάντα πονάνε. Μάλλον το δικό σου οπτικό πεδίο είναι θολό...

    • aris1 avatar
      aris1 @ Magganas 02/12/2013 21:40:13

      Για φαντάσου, αν έχεις ως μοναδικό περιουσιακό στοιχείο της οικογένειάς σου και μηδέν εισόδημα λόγω ανεργία όλης της οικογένειάς σου, θα είσαι "άρχοντας" επειδή θα σταματήσεις να πληρώνεις το στεγαστικό σου δάνειο...
      Σου εύχομαι αγαπητέ Magganas να γίνεις τέτοιος "άρχοντας" κι ας αναδιαρθρώνω εγώ μέσω χαρατσίων την τράπεζα διότι έκανε μακακίες και σε δάνεισε...

      • Magganas avatar
        Magganas @ aris1 02/12/2013 23:24:38

        Aris1,
        εγώ ζω στο εξωτερικό διότι κατάγομαι από την φτωχότερη περιφέρεια της Ευρώπης (Ήπειρο). Δουλέψαμε, προκόψαμε. Περιμένουμε να περάσει ο καιρός να επαναπατριστούμε με κομπόδεμα και με συντάξεις άνω των 2.000 Ευρώ, συνέπεια σκληρής δουλειάς (εγώ ειδικά σε όλον τον κόσμο).
        Όσοι εκεί κάτω διάλεξαν τον εύκολο δρόμο των πιστωτικών καρτών, αυτοί φωνάζονται "άρχοντες"...
        Έτσι ακούω εγώ να φωνάζει ο ένας τον άλλον εκεί κάτω στα καφενεία όσοι κυριολεκτικά δεν έχουνε στον ήλιο μοίρα.
        Τί να γίνει όμως που πρέπει να πληρώσουμε κι εμείς οι υπόλοιποι τις "μαγκιές" τους γιατί έχουμε παιδιά αλλιώς ήξερα εγώ τι θέλουν αυτοί και πόσο πρέπει να κρατήσουν τα σπίτια τους...

        • παραμεθοριος avatar
          παραμεθοριος @ Magganas 03/12/2013 00:28:41

          Την θεωρια για τους ανεπροκοπους, ελληνες οσο και αν σου φαινεται παραξενο, φιλτατε προκομενε πατριωτη του εξωτερικου την εχουμε ξανακουσει .
          Αλλα περιμενα σαν ελληνα του εξωτερικου να σε προσβαλει, και οχι να την αναπαραγαγεις.

          • Magganas avatar
            Magganas @ παραμεθοριος 03/12/2013 04:13:36

            Παραμεθόριε,

            έναντι των ξένων που μόλις ακούνε ότι είμαι Έλληνας ΑΥΤΟΜΑΤΑ με χαρακτηρίζουν ως κλέφτη, μπαταξή, φοροφυγά και τεμπέλη, σαφώς και προσπαθώ να το αντικρούσω.
            Μεταξύ μας εδώ πέρα μέσα τί να κάνω, ότι δεν τα βλέπω ή ότι είναι όλα ρόδινα;;;
            Δεν χρειάζεται να μου πούνε οι ξένοι για τα χάλια μας...
            Τα βλέπω εγώ ο ίδιος όταν έρχομαι.
            Και δεν χρειάζεται να πάω μακριά στον ξένο κόσμο.
            Πάω στο συγγενικό μου κύκλο εκεί, όπου υπάρχουν και δημόσιοι υπάλληλοι, και μαγαζάτορες, και ελεύθεροι επαγγελματίες κτλ.

      • Jimakos avatar
        Jimakos @ aris1 02/12/2013 23:35:11

        Την μακακία την χρεώνουμε πάντα στους άλλους, έτσι για τους δανειολήπτες που δεν πληρώνουν, φταίνε οι τράπεζες που τους τα έδιναν. Όπως και για τα δάνεια της χώρας μας φταίνε οι δανειστές μας. Είναι ένα από τα αξιώματα που ανέδειξε η κρίση και χαραχτηρίζουν τον νεοέλληνα ή απλά homo pasokus.

    • Jimakos avatar
      Jimakos @ Magganas 02/12/2013 21:49:52

      Να δεις που θα μπει και ειδικός φόρος αλληλεγγύης για την πρώτη κατοικία του άλλου...

  3. tpe avatar
    tpe 02/12/2013 20:13:54

    Και για να ολοκληρώσω αυτό που έγραφα:
    Πρέπει επιτέλους, να έρθει το νομοθετικό πλαίσιο της χώρας στον 21ο αιώνα. Σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο αυτό που ιχύει είναι η υποθήκη του ακινήτου για το οποίο δίνεται το δάνειο. ΑΥΤΟ είναι το ΛΟΓΙΚΟ.
    Αυτό που ισχύει στη μπανανία μας, λέγεται ΚΑΤΑΣΧΕΣΗ περιουσίας. Και νομίζω πως όλοι ξέρουμε πόσα κυκλώματα κυκλοφορούν με αυτό ακριβώς το αντικείμενο...

    • JIM BIM avatar
      JIM BIM @ tpe 02/12/2013 23:16:16

      Πρέπει να υπάρχει ένα κατώτατο όριο στην τιμή του ακινήτου όταν γίνεται ο πλειστηριασμός Η ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΑΞΙΑ !!!!!!

      • tpe avatar
        tpe @ JIM BIM 03/12/2013 05:59:27

        Γιατί; Πότε υπήρχε για να μπει τώρα;

  4. cp avatar
    cp 02/12/2013 21:08:21

    Δεν μπορείς να βάζεις καπέλο στο φυσικό αέριο 30% (500εκ),να επιδοτείς τις τράπεζες ,να δίνεις σε λιβανέζους(υποβρύχια που γέρνουν) ,γερμανούς (φπα αεροδρομίου ,οτε κτλ κτλ ),διαπλεκόμενα κανάλια (μέχρι και οι καφετιέρες είναι υποθηκευμένες εκεί) και να κολλάς στους κουραμπιέδες και τα μελομακάρουνα...........Πρέπει να είσαι ηλίθιος φιλε μου.Και δεν είναι ηλιθιοι.......

  5. cp avatar
    cp 02/12/2013 21:10:16

    Δεν μπορείς να βάζεις καπέλο στο φυσικό αέριο 30% (500εκ),να επιδοτείς τις τράπεζες ,να δίνεις σε λιβανέζους(υποβρύχια που γέρνουν) ,γερμανούς (φπα αεροδρομίου ,οτε κτλ κτλ ),διαπλεκόμενα κανάλια (μέχρι και οι καφετιέρες είναι υποθηκευμένες εκεί) ,και να κολλάς στους κουραμπιέδες και τα μελομακάρουνα...........Πρέπει τους θεωρείς ηλίθιους φιλε μου.Και δεν είναι ηλιθιοι.......

  6. JIM BIM avatar
    JIM BIM 02/12/2013 21:15:06

    Και εάν το σπίτι έχει αντικειμενική 250000 και ο ιδιοκτήτης 2000 οικογενειακό εισόδημα το μήνα ?... Και εάν του χρωστάει το Δημόσιο 800.000 ??? εάν ΔΕΝ είναι άνεργοι αλλά δεν πληρώνονται επι 8 - 9 μήνες ????

    Και άντε και το πήρε η Τράπεζα, ΠΟΣΟ ΘΑ το πουλήσει ?? ΓΙΑ ΟΣΟ ΒΡΕΙ και θα εξακολουθεί να χρωστάει ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ???? θα του πάρουν και το σπίτι στο χωριό ???? και τις ελιές για το δάνειο των 180.000, που αντιστοιχούσε στην αντικειμενική αξία, όταν το σπίτι είχε εμπορική 400.000 ??? και τώρα θα εκποιήθει για 80.000 ??? και το σπίτι στο χωριό που έχει αντικειμενική 80.000 πόσο θα το πάρουν για 20.000 ????


    ΘΑ ΒΓΟΥΝ καραμπίνες !!!!!!

    • Magganas avatar
      Magganas @ JIM BIM 02/12/2013 23:28:58

      Εάν το σπίτι είχε αντικειμενική αξία 120.00 Ευρώ και η εμπορική αξία ήταν 400.000 Ευρώ, ο "φουκαράς" που θα του πάρουνε το σπίτι θα μας αποδείξει πώς πλήρωσε τις άλλες 280.000 Ευρώ "στο χέρι" ενώ σαν ελέυθερος επαγγελματίας έκανε δήλωσε 8.000-10.000 ετησίως για να είναι στο αφορολόγητο όριο;;;;;;;;;;;;

      Τις καραμπίνες θα τις βγάλουνε οι καλοπληρωτές και οι νοικοκυραίοι που έβλεπαν έξω από αυτά τα σπίτια των μπαταξήδων να είναι παρκαρισμένες Cayenne και Mercedes ML και τώρα καλούνται αυτοί να "αναδιαρθρώσουν" τις τράπεζες...

      • SotR avatar
        SotR @ Magganas 03/12/2013 00:20:41

        Που ακριβως ζειτε στο εξωτερικο ? Μηπως μπορειτε να μας πειτε το ιδιωτικο χρεος της χωρας που ζειτε ?
        Η Ελλάδα είναι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ στην Ευρώπη που οι πολίτες της ΔΕΝ είναι ΑΚΟΜΑ υπερχρεωμένοι στις τράπεζες!!
        * Είναι ο μοναδικός λαός που τα ιδιωτικά οικονομικά δηλαδή το ιδιωτικό χρέος, είναι μικρότερο από το Δημόσιο χρέος!!!
        Ειστε σιγουρος οτι θα παρετε τετοια συνταξη? Κι εμεις σιγουροι ειμασταν , γι αυτο δανειζομασταν . Που ξερεις τι σου επιφυλασσει το μελλον στην χωρα οπου ζεις ? Μπορει σε 3 χρονια πχ να γινουν τα ιδια που γινονται εδω , ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΦΤΑΙΤΕ ?

      • JIM BIM avatar
        JIM BIM @ Magganas 03/12/2013 18:28:41

        Εγώ δεν ζητάω να σωσουμε τους απατεώνες αλλά τους νοικοκύραιους που έχασαν το 40 - 50% του οικογεννιακού τους εισοδήματος τα τελευταία 2-3 χρόνια. Πρέπει να τους δοθεί μια περιόδος χάριτος _ προσαρμογής στα νέα δεδομένα.

  7. παραμεθοριος avatar
    παραμεθοριος 02/12/2013 22:39:03

    και αυτες οι πολιτισμενες χωρες, ξυπνιε magganas εχουν 30% ανεργια, 40% απωλεια εισοδηματος των μισθοτων, και 50% πτωση των ακινητων;

    • Magganas avatar
      Magganas @ παραμεθοριος 02/12/2013 23:19:13

      Όχι δεν έχουν διότι εκεί δεν υπάρχει 60%-100% φοροδιαφυγή, δεν υπάρχουνε 1.000.000 δημόσιοι υπάλληλοι (τη στιγμή που 350.000 θα ήτανε υπεραρκετοι), δεν υπάρχουνε συνταξιούχοιι 43-45 ετών, δεν υπάρχουνε "κλειστά επαγγέλματα", δεν υπάρχουνε αμαρτωλές ΔΕΚΟ που πληρώνονται χιλιάδες κηφήνες και συνδικαλιστές του κερατά...

    • Jimakos avatar
      Jimakos @ παραμεθοριος 02/12/2013 23:24:20

      Μήπως γιατί δεν έχουν κράτος που ανακατεύται παντού;

  8. Magganas avatar
    Magganas 03/12/2013 00:28:51

    Ζω στην Ελβετία πλέον αλλά γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Γερμανία. Σύνταξη θα πάρω τέτοια διότι έχω και ιδιωτικό πρόγραμμα (Zusatzrente) αλλά και πολλά χρόνια δουλειάς με μεγάλους μισθούς (πρίν κάνω την εταιρεία).
    Σαν ελεύθερος επαγγελματίας ε΄χω και ιδιωτικό πρόγραμμα σύνταξης (private Rentenversicherung).
    Μάθαμε να βγάζουμε 200 και να τρώμε 200.
    Όχι να βγάζουμε 100 και να τρώμε 300 (και τα 200 δανεικά).
    Είναι θέμα νοοτροπίας τελικά...

    • Magganas avatar
      Magganas @ Magganas 03/12/2013 04:15:49

      * για τον SotR το σχόλιό μου

    • tpe avatar
      tpe @ Magganas 03/12/2013 06:05:44

      Μήπως καλά ήσουν εκεί πέρα; Σε λίγο θα σε πουν και καμπούρη... Κι υποτίθεται πως βρίσκεσαι σε "δεξιό" site, έτσι; Πρωί πρωί έχω φρίξει με αυτά που διαβάζω από υποτίθεται "δεξιούς"...

    • dinos avatar
      dinos @ Magganas 03/12/2013 08:07:39

      Και τελικα παγουρα μαγκανα σαν τους περισσοτερους ελληνες που γεννηθηκαν στο εξωτερικο εχεις μισος για την ζωη που ειχαν οι ελληνες.Συγχρονοι γενιτσαροι γινατε.Και εγω γερμανια ζω εδω και 11 χρονια εχω μισθο 3.500 μικτα και δουλευω 37.5 ωρες την βδομαδα.Αυτο θα ηθελα αν ηταν δυνατον να ισχυει και για τους ελληνες.Εσυ τους θελεις ειλωτες να δουλευουν 50-60 ωρες την βδομαδα με μισθο 500 ευρω αυτο κρινω απο ολα τα σχολια σου.Οσο για τον ξαδελφο σου με μισθο 640 ευρω πως του εδωσαν δανειο 80.000 ? ποιος φταιει γι' αυτο ?

      • Magganas avatar
        Magganas @ dinos 03/12/2013 17:36:03

        Dino,

        Du machst einen Fehler.
        Δεν ζήλεψα με τη δική σου έννοια τη ζωή των Ελλήνων εκεί κάτω.
        Κλαίω το χάλι τους ...
        Δόξα το Θεό, έχουμε την υγεία μας και τις δουλειές μας που μας επιτρέπουν να πάμε και στην Ελλάδα και αλλού όσες φορές θέλουμε.
        Εσύ δουλέυεις στη Γερμανία 37,5 ώρες και παίρνεις 3,5 χιλιάρικα και καλά κάνεις. Κλαις απο μέσα σου που ανγκάστηκες να πας στη Γερμανία για να τα πάρεις αυτά και δεν μπορείς να τα πάρεις μέσα στην Ελλάδα. Σε καταλαβαίνω.
        Εγώ σαν ομογενής και ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένος σε θέματα της πατρίδας, δεν θέλω κανέναν Έλληνα είλωτα όπως λες. Μακάρι να ευημερούν όλοι και να είναι ευτυχισμένοι με τις οικογένειές τους!
        Αλλα δεν μπορεί κάποιος να έχει π.χ. παντοπωλείο και με ωράριο "ιατρείου" να περιμένει να αποκτήσει οικονομική επιφάνεια και να λέει και "είμαι επιχειρηματίας". Μόλις πάει λίγο καλά η δουλειά νάσου δάνειο για σπίτι, νάσου δάνειο για Mercedes κτλ. κτλ.
        Η νοοτροπία της "αρπαχτής" γενικότερα πρέπει να εξαλείψει.

        Εσένα στη Γερμανία σου αρέσει να σε κοιτάζουν και αυτόματα να λένε "κλέφτης, φοροφυγάς, μπαταξής, τεμπέλης" επειδή είσαι Έλληνας;;;
        Δεν σε ενοχλεί αυτό;;;

    • Κωστας avatar
      Κωστας @ Magganas 03/12/2013 08:15:21

      Επειδη ολη την ωρα κατηγορεις τους ελληνες ως συγχρονος γενιτσαρος γεννημενος στο εξωτερικο που ζηλευε την ζωη των ελληνων πρεπει πριν την κριση να ησουν πολυ δυστυχισμενος και τωρα μεσα στην χαρα απο αυτα που περνανε.Και εγω γερμανια ζω δουλευω 37.5 ωρες την βδομαδα και παιρνω 3.500 μικτα.Τα παραμυθια οτι εξω δουλευουν και οι ελληνες ειναι τεμπεληδες να τα λες στους Ελβετους.

      • Magganas avatar
        Magganas @ Κωστας 03/12/2013 17:38:43

        Όπως βλέπουμε, Dinos και Kostas ειναι στη Γερμανία, εργαζονται μαζί, παίρνουνε ακριβώς τα ίδια χρήματα και απαντούν διαδοχικά σε μένα...
        χαχαχαχαχαχαχα

        Για αδιόριστο φιλόλογο στην Ελλάδα σε κόβω που νομίζει ότι του χρωστάει το κράτος και οι Έλληνες πολίτες...

        • Κωστας avatar
          Κωστας @ Magganas 03/12/2013 18:06:40

          Φιλε μαγγανα δεν μου το ανεβασε αμεσως και εστειλα παλι απο αλλο μειλ.Λοιπον ζω στο Μοναχο και δεν κλαιω καθολου που ειμαι εδω.Δεν εχω παρει δανειο ποτε στην ζωη μου ουτε πιστωτικη εχω αλλα αυτο δεν σημαινει οτι οσοι εχουν παρει ειναι μπαταχτσηδες η' κλεφτες.Οποιος ειχε παρει δανειο ενω ειχε οικογενειακο εισοδημα 3.000-4.000 και τωρα βρεθηκε με εισοδημα 12οο ο ενας και ανεργος-η ο-η αλλος στην οικογενεια δεν σημαινει οτι ειναι απατεωνας ουτε φυσικα οταν ακουγε απο τους πολιτικους για ισχυρη οικονομια μπορουσε να προβλεψει τι θα γινει.Και δεν ειμαι φιλολογος σε απλα ελληνικα ωρολογας ειμαι στα γερμανικα uhrmacher. Σπανιο επαγγελμα στην γερμανια και πληρωνεται καλα.

  9. nemesis avatar
    nemesis 03/12/2013 03:44:13

    Ε, όχι και εύκολη κριτική από Ελβετό Γερμανοτραφή που κατάγεται από την Ηπειρο... Σ' αυτό τον τόπο κύριε Magganas που τα δέντρα ποτίστηκαν με αίμα, μάθαμε να χτίζουμε πάνω στα χαλάσματα που μας άφησαν αυτοί που σας ασφάλισαν με Zusatzrente και private Rentenversicherung. Σ' αυτό τον τόπο, βγάζαμε 20 όταν χρειαζόμασταν 50 για να ζήσουμε. Αυτό άλλωστε οδήγησε και τους γονείς σας εκεί που σας γέννησαν. Εσείς την Ήπειρο, τη γνωρήσατε μόνο απ' τα πανηγύρια, τουρίστας. Σ' εμάς έλεγαν κάποιοι ότι έχουμε θωρακισμένη οικονομία, ότι ανήκουμε στον πυρίνα της Ευρώπης, ότι τα εισοδήματά μας -μισθοί και συντάξεις- είναι εγγυημένα από το Ευρωσύνταγμα... Εμείς ήμασταν αυτοί που τα προηγούμενα χρόνια, ενώ δουλεύαμε 20% περισσότερο από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, αμοιβόμασταν 30% λιγότερο. Εσείς, είστε απλά αυτοί που θα πληρώσετε το λογαριασμό όταν καταρρεύσει το οικοδόμημα που λέγεται Ευρωζώνη, γιατί με τον τρόπο που σκέφτεστε και λειτουργείτε εσείς και οι ηγεσίες σας θα καταρρεύσει στα σίγουρα. Και τότε να σας δώ, γιατί όπως λέμε εμείς εδώ στον τόπο μας, ο βρεγμένος τη βροχή, δεν τη φοβάται...

    • Magganas avatar
      Magganas @ nemesis 03/12/2013 17:51:13

      Nemesis,

      πολίτες χώρας που αποδεδειγμένα έχει φοροδιαφυγή στο 60%-100% δηλ. σε επίπεδα Γουινέας Μπισσάου και διαφθορά σε επίπεδα Σιέρρας Λεόνε κι αυτά από το 1949 και μετά δεν δικαιούνται να παραπονούνται στους άλλους.
      Τα παράπονα για τις αμοιβές 30% λιγότερο, στους Έλληνες εργοδότες και στην ηγεσία του ελληνικού κράτους (διαχρονικά).
      Για το χάλι της πατρίδας μας ΔΕΝ φταίει κανείς άλλος πλην της ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ που έχει καλλιεργηθεί εκεί επί 70 χρόνια!
      Μου μιλάς για "σκληρή δουλειά" κτλ.
      Ποιά είναι η σκληρή δουλειά αγαπητέ;;;
      Εγώ εργάζομαι σκληρά και αποδίδω το 46% σε φόρους στο κράτος για να πάρω αυτή τη σύνταξη που θα πάρω και τις Zusatzrente που λοιδορείτε.
      Αποδίδω 46% των κερδών στο κράτος!!!
      Εσείς εκεί με τον μεγαλύτερο αριθμό ελεύθερων επαγγελματιών στην Ευρώπη, πόσα αποδίδαται στο κράτος όταν δια ως μαγείας ΌΛΕΣ οι φορολογικές δηλώσεις ήταν στο αφορολόγητο όριο;;;;;

  10. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 03/12/2013 06:59:16

    Μagganas,
    Ήμουν έτοιμος να συμφωνήσω μαζί σου γιατί σε πολλά από τα αναφερόμενα σου δεν λέω ότι έχεις άδικο!
    Αλλά το τελευταίο σχόλιο σου μου άνοιξε τα μάτια!
    Χωρίς να το θέλεις μου απέδειξες την κακοδαιμονία αυτού του τόπου τουλάχιστον στο θέμα των συντάξεων.
    Και εγώ ως μεγαλόμισθος είχα υψηλότατες κρατήσεις για ασφάλιση και όταν λέω υψηλότατες το εννοώ και όμως η σύνταξή μου περικόπηκε πάνω από 60%.
    Πολύ θα ήθελα οι κρατήσεις αυτές, (ή τουλάχιστον μέρος αυτών), να τις κατευθύνω σε ιδιωτική ασφάλιση, όπως γνωρίζω πολύ καλά ότι εσύ έχεις αυτή τη δυνατότητα και να είσαι σίγουρος ότι με τα ποσά που θα είχα καταβάλει η σύνταξή μου θα ήταν σαφέστατη μεγαλύτερη από τη δική σου.
    Αντί αυτού όμως το ασφαλιστικό μου Ταμείο λεηλατήθηκε παντοιοτρόπως χωρίς τη δική μου ευθύνη και τώρα εμφανίζεται ελλειμματικό με κίνδυνο αργότερα να πάψω να συνταξιοδοτούμαι.
    Και αυτό είναι ένα απλό παράδειγμα που δείχνει ότι είναι άδικο να γενικεύουμε καταστάσεις και να χαρακτηρίζουμε συλλήβδην όλους τους Ελληνες ,Τεμπέληδες, Κλέφτες, Λωποδύτες, Λαμόγια.
    Χαρακτηρισμοί που γνωρίζω πολύ καλά ότι είναι διαδεδομένοι και επικρατούν στις νέες σου Πατρίδες!
    Σίγουρα υπάρχουν και τέτοιου είδους Έλληνες, αλλά δεν είναι λύση για να τιμωρήσουμε αυτούς τους "κακούς" να λοιδορήσουμε και να καταστρέψουμε μια ολόκληρη γενιά!!

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ ΝΤΙΝΟΣ 03/12/2013 10:00:53

      Σωστος Ντινο μεγαλη πληγη οι επανειλημμενες λεηλατησεις των Ασφαλιστικων Ταμειων και τωρα να σηκωνουν ολοι τους ωμους και να λενε: ε τι να κανουμε; εγινε....
      Το ψαρι απο το κεφαλι βρωμαει, μη ψαχνουμε μεσα στο λαο τους φταιχτες. Οπως τον μαθεις το λαο, ετσι χορευει. Κλεψιες και λαμογιες εβλεπε ολα αυτα τα χρονια, γιατι εβλεπε. Το λαθος του ηταν η αδιαφορια με την οποια ψηφιζε η ....δεν ψηφιζε.

      • Magganas avatar
        Magganas @ Ρηνα 03/12/2013 18:04:11

        Σωστότατη!

  11. θηραία avatar
    θηραία 03/12/2013 07:53:56

    Για να μην μιλήσουμε για το πως λειτουργούν οι ασφαλιστικές εταιρείες στην Ελβετία και πως λειτουργούν εδώ...

  12. Magganas avatar
    Magganas 03/12/2013 18:03:27

    Ντίνο,

    δεν χαρακτήρισα όλπους τους Έλληνες τεμπέληδες και μπαταξήδες. Απόδωσα αυτό που σκέφτονται πλέον αυτόματα για εμάς τους Έλληνες στο εξωτερικό.
    ΌΛΟΙ οι Ευρωπαίοι πολίτες σκέφτονται πλέον σε γενικές γραμμές: "πληρώνουμε περισσότερους φόρους για να μην χρεοκοπήσουν οι Έλληνες τεμπέληδες και απατεώνες"...!!!
    Αυτό με ενοχλεί πάρα πολύ!

    Όσον αφορά τη σύνταξη, στη Γερμανία και στην Ελβετία είναι και δίκαιη και σαφής σε αυτό το θέμα. Εγώ δεν έχω πολλά χρόνια σε υπαλληλικό καθεστώς γιατί τα περισσότερα είμαι με εταιρεία αλλά οι σοβαρές ασφαλιστικές έχουνε προγράμματα για όλα τα βαλάντια.
    Π.χ. εσύ θέλεις να έχεις σύνταξη 2.000 Ευρώ το μήνα. Τα ένσημά σου ας το πούμε έτσι, φτάνουνε για 1.000 Ευρώ. Χρειάζεσαι άλλα 1.000. Πας στην ασφαλιστική εταιρεία (πλέον και τα κρατικά ταμεία έχουνε τέτοια ιδιωτικά προγράμματα!) και λες ότι θέλεις ένα π΄ρογραμμα που θα σου δίνει 1.000 το μήνα. Κάνουνε τους λογαριασμούς και σου λένε πόσα πρέπει να πληρώνεις το μήνα εισφορά. Εάν θέλεις φτιάχνεις και πακέτο με ασφάλεια ζωής, ασφάλεια ανεργίας, ασφάλεια εάν μείνεις ανήμπορος κτλ. Αλλά τα χρήματα π.χ. που αφορούνε στην ασφάλεια ζωής δεν τα χάνεις όπως στις ελληνικές ασφαλιστικές αν δεν πάθεις κάτι. Θα τα πάρεις και με τόκο μάλιστα! Ότι συμφωνηθεί θα πληρωθεί εις το ακέραιο!

    Ένα κράτος με φοροδιαφυγή 60%-100% και το 10% του πληθυσμού στο Δημόσιο, δυστυχώς ΔΕΝ μπορεί να έχει τέτοια συστήματα.

  13. Zame avatar
    Zame 03/12/2013 20:18:49

    Magganas
    ΣΥΜΦΩΝΩ & ΕΠΑΥΞΑΝΩ
    ότι τελικά όλα είναι ζήτημα ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ
    & αυτήν την ..κακομαθημένη νοοτροπία
    (που την πλήρωσα ακριβά γιατί αντιστεκόμουν απέναντι της & την πληρώνω ακόμα.. μερικές φορές & στην δουλειά μου..tespa)
    Γιατι θεωρώ πως τις νοοτροπίες τις κατευθύνουν οι ΠOΛΙΤΙΚΕΣ
    αφού κατά μία έννοια είναι αυτές πού ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥΝ ΠΟΛΙΤΕΣ..

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.