#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/10/2010 13:47
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εκλογικό πραξικόπημα ετοιμάζει τώρα ο ΓΑΠ

Μεγαλώνει ο πανικός: Σενάρια για εκλογές - εξπρές



To Antinews έχει γράψει ήδη ότι ο πανικόβλητος απο το προβλεπόμενο εκλογικό αποτέλεσμα των τοπικών εκλογών Γ. Παπαναδρέου ετοιμάζει και γενικές εκλογές για τον Δεκέμβριο: Πάμε για εθνικές εκλογές τον Δεκέμβριο;

Σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα των ΝΕΩΝ, στην περίπτωση που το ΠΑΣΟΚ ηττηθεί καθαρά στις εκλογές της 7ης Νοεµβρίου., οι πρόωρες εκλογές θα πραγματοποιηθούν στις 5 ή τις 12 Δεκεµβρίου.

Το πιο εξωφρενικό όμως είναι το εξής: Κυκλοφορούν και σενάρια µε βάση τα οποία η κυβέρνηση θα µπορούσε να αναβάλει τον β’ γύρο των αυτοδιοικητικών εκλογών και να προχωρήσει στην κήρυξη «δίδυµων» εκλογών για τις 12 Δεκεµβρίου. Δεδοµένου ότι η ηµεροµηνία των επαναληπτικών αυτοδιοικητικών εκλογών ορίζεται διά νόµου, αρκεί µια απλή τροπολογία για τη µετάθεσή τους. Στην περίπτωση αυτή θα αποτρεπόταν η πρόσθετη αναστάτωση που θα προκαλούσε µια τρίτη εκλογική αναµέτρηση µέσα σε διάστηµα ενός µήνα.

Όμως η ημερομηνία διεξαγωγής του δεύτερου γύρου των εκλογών έχει ήδη ορισθεί με Νόμο και αν την αλλάξει η κυβέρνηση θα κάνει εκλογικό πραξικόπημα. Θα το τολμήσει;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. perifanos deksios avatar
    perifanos deksios 30/10/2010 13:52:42

    αυτά μόνο το πασοκ μπορεί να τα σκεφτεί και να τα πράξει..ΜΑΥΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΥΝΝΕΦΟ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΑ ΕΞΑΠΤΕΡΥΓΑ..

  2. ΒΡΑΧΟΣ avatar
    ΒΡΑΧΟΣ 30/10/2010 13:56:17

    Τα "χρωματιστά" ψηφοδέλτια, να΄ναι καλά...

  3. Periergos avatar
    Periergos 30/10/2010 14:00:29

    Πανικός! Η εκλογολογία δεν συμφέρει τη χώρα και κανέναν αυτή τη στιγμή. Φυσικά το παιχνίδι είναι γνωστό καθώς το ίδιο έπραξε ο ΓΑΠ για ένα χρόνο περίπου εκβιάζοντας τις εκλογές από τον Καραμανλή. Η ερώτηση είναι απλή: Με τα συνδικάτα δικά του και να μη μιλάνε με τα κανάλια δικά του και να μη μιλάνε με όλους του μηχανισμούς δικούς του τι άλλαξε και δεν μπορεί να προχωρήσει? Η προχειρότητα και η έλλειψη λογικής σκέψης και η κουστωδία συμβούλων που δεν γνωρίζουν την Ελληνική Πραγματικότητα έφτασαν τα πράγματα στο απροχώρητο. Ιδού η Ρόδος ιδού και το......!

  4. αντισταση avatar
    αντισταση 30/10/2010 14:02:06

    τα διαπλεκόμενα σε απογνωση.Μεχρι και στο Μικη τα χωνουν
    http://papaioannou.wordpress.com/2010/10/30/%cf%80%cf%89%cf%80%cf%89%ce%bd%ce%b5%cf%85%cf%81%ce%b1-%ce%bf-%cf%80%ce%b1%cf%80%ce%b1%cf%87%cf%81%ce%b7%cf%83%cf%84%ce%bf%cf%85/

  5. ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 30/10/2010 14:02:37

    Πράγματι πρόκειται για αδίστακτο μηχανισμό νομής της εξουσίας. Μπορούν να κάνουν τα πάντα. Το θέμα είναι πώς θα αντιδράσουν οι Έλληνες ώστε να τους στείλουν πακέτο στον εξ από δω. Η ΝΔ ελπίζω να έχει γνώση της εκτροπής που μαγειρεύουν και να αντιδράσει δυναμικά. Με ανησυχεί η νωθρότητα που παραδοσιακά είχε η Ρηγίλλης. Αυτό το Σ/Κ μου κάνει εντύπωση που ο Σαμαράς απέχει από την προεκλογική δραστηριότητα τη στιγμή που ο GAP μιλά σε Αγ.Αναργύρους, συμμετέχει στον Μαραθώνιο της Αθήνας και περιοδεύει στην Κοζάνη.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 30/10/2010 14:08:00

      Αν εχω καταλάβει τον τρόπο σκέψης και δράσης του Αντώνη, μάλλον προετοιμάζει τη συνέντευξη της Δευτέρας...

    • one avatar
      one @ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 30/10/2010 14:15:27

      με κανο θα πάει στο μαραθώνιο?
      έχει να φάει αυγό που θα πάει σύννεφο...

  6. Enzo avatar
    Enzo 30/10/2010 14:07:53

    οτι να ναι γινεται στην Ελλαδα. εχουν ξεφυγει ολοι τους

  7. Misha avatar
    Misha 30/10/2010 14:11:29

    Οι πατριώτες δεξιοί αφήστε τους καναπέδες και κατεβείτε στους δρόμους.
    Βρίστε τους , φτυστε τους , φασκελώστες τους , μη τους αφήσετε να πάρουν ανάσα.
    Για να έχουν τα παιδιά και τα εγγόνια μας πατρίδα και όχι προτεκτοράτο-εργαστήριο του σιωνιστικού ΔΝΤ.

    • kiki avatar
      kiki @ Misha 30/10/2010 16:13:25

      @ Misha,Ανεξαρτητα στο οτι εχεις δικιο,ας βγουνε στους δρομους επι τελους,τι καθονται και μουρμουρανε,μονο?
      Γυρισα απο την Αρνα ,ολιγον ντφι,λογω τσιπουροποσιας,και κουβαλοντας νταμιζανες τσιπουρου,για μας και την Αθηνα.Εφαγα και ενα σκασμο καστανα,ωραια,ωραια.
      Ευτυχως ,πηρα και τον καλο μου,και φυγαμε προβλαιποντας οτι εκεινη την ωρα θα κατευθανε,ο εκπροσωπος της φωτισμενης μας κυβερνησης.Και λεγω ευτυχως,διοτι ο καλος μου διατελων εν ευθυμια,και εν μεγιστω βρασμο ψυχης,οταν του ειπα ,στο δρομο ανεβαινει ο πεφωτισμενος ,ηθελε ντε και καλα να γυρισουμε να τον βρισει.Τουλαχιστον γλυτωσαμε εναν αγριο καυγα,απο τους λιγους.Ο κοσμος που ηταν εκει σε κατασταση εξαλη,φωναζαν και βριζαν δυνατα,απελπισμενοι γιαυτο το τωρινο και αυτο που ερχεται.
      Εψαξα και γιαυτον που μου ειπες,αλλα ειναι φαινεται των απογευματινων ωρων.
      Επισης οι ανεμογεννητριες εχουν παρει αδεια 17 και εδοθησαν οι αδειες απο τον νυν δημαρχο Οιτυλου,Ανδρεακο,επιχειρηματιας αυτης της δουλειας ξαδελφος του.Ειναι για να τοποθετηθουν απο τον νυν δημο Σμυνους μεχρι το δημο Αν. Μανης,στην κορυφογραμμη του Ταυγετου.
      Αυτα απο την Αρνα,και την Λακωνια.

      • kiki avatar
        kiki @ kiki 30/10/2010 16:14:24

        Τα ορθογραφικα λαθη μαλλον λογω τσιπουρου.

      • Misha avatar
        Misha @ kiki 30/10/2010 20:16:39

        Είναι ευτυχημα ότι τον έκραξαν.Στις αρχες Σεπτέμβρη,στο πανηγύρι στην Παναγιά τη Γιάτρισσα, ο μητροπολίτης Γυθείου είπε πως ίσως ξαναχρειαστεί οι Μανιάτες να ταμπουρωθούν και πάλι στα πατρογονικά τους για να διώξουν τους βάρβαρους.
        Για τις ανεμογεννήτριες είχα ακούσει πως είναι μπλεγμένος ο Μπομπ ο μάστορας, θα δούμε.

        • kiki avatar
          kiki @ Misha 30/10/2010 20:24:05

          Ειναι βεβαιο οτι ειναι ο Ανδρεακος,γιατι βρισκονται μονο στον δικο του δημο,και δεν ηρθε και στην συναντηση,που ειχαμε με ολους τους υποψηφιους,γιατι ηταν λεει στα Μανιατικα και μαζευε ψηφους.Ο Καλαντωνης εφερε τα χαρτια της συμβασης,και ολοι ηταν αντιθετοι.Θα δουμε.
          Οσο για τον καλο μου,ακουσα μια μουρμουρα ,μου ελεγε τι θα του εσουρνε,αλλα τα τελευταια του ειναι,τραγικη περιπτωση Πως μετατρεπει τους ανθρωπους η εξουσια και το χρημα.

  8. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 30/10/2010 14:16:04

    Δεν περίμενα κ τίποτα καλύτερο απο το καθεστώς.Το έχουμε πει τόσες φορές το Πασοκ δεν είναι κόμμα,είναι συμμορία.Βαδίζει στα χνάρια του ντάντυ που ήξερε πολύ καλά απο εκλογικά πραξικοπήματα...Ελπίζω μόνο να κάνει το λάθος κ να κάνει εκλογές να τελειώνουμε μια κ καλή απο τον πασοκισμό

  9. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 30/10/2010 14:20:02

    Μακάρι να κάνει το εκλογικό πραξικόπημα! 50% θα πάρει ο Σαμαράς στις εθνικές εκλογές!

    • apneagr avatar
      apneagr @ Επώνυμος 30/10/2010 14:44:57

      Μην είσαι και τόσο σίγουρος επώνυμε... αν ήταν τόσο εύκολα τα πράγματα ο κ. Σαμαράς θα είχε ζητήσει ήδη εκλογές. Ο ΓΑΠ είναι αποφασισμένος να την κοπανήσει αυτό είναι σίγουρο μια και την δουλειά του την έκανε και με το παραπάνω, αυτό που δεν είναι σίγουρο είναι αν η ΝΔ θέλει να κερδίσει τις εκλογές την συγκεκριμένη χρονική περίοδο!
      apneagr

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ apneagr 30/10/2010 15:09:40

        Θέλει - δε θέλει, πρέπει να τις κερδίσει. Και πρέπει και να θέλει! Δεν πιστεύω προσωπικα ότι ο Σαμαράς διστάζει να μπει στα δύσκολα επειδή είναι δύσκολα, αλλά από χαρακτήρα, επειδή είναι μεθοδικός και βλέπει ότι δεν είναι έτοιμος. Αλλά αν δεν κινηθεί, τα γεγονότα θα τον προσπεράσουν. Κατά τη γνώμη μου θα γίνει ο,τι και το Νοέμβριο πέρυσι, που πάλι δεν ήταν έτοιμος, αλλά κέρδισε από το πουθενά. Έτσι θα σαρώσει και τώρα, οπότε και να προκηρυχθούν εκλογές. Ο κόσμος θα πάει σύσσωμος προς τα εκεί, επειδή πολύ απλά ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΚΑΜΊΑ ΆΛΛΗ ΛΎΣΗ!

        • man8os avatar
          man8os @ Επώνυμος 31/10/2010 02:46:01

          Μην αρχιζεις και εσυ με την ΤΙΝΑ.
          Απλα πες οτι ειναι η καλυτερη λυση που υπαρχει αυτη τη στιγμη.

      • Dyer avatar
        Dyer @ apneagr 30/10/2010 15:20:30

        Έτσι ακριβώς έχουν τα πράγματα apneagr.
        Το θέμα είναι ότι αυτοδύναμη κυβέρνηση δεν βγαίνει.
        Πιθανότατα θα οδηγηθούμε σε κυβέρνηση εθνικής ενότητας με πολιτικούς ανώριμους να συνεργαστούν (εδώ δεν τα βρίσκουν ούτε μέσα στο κόμμα τους).
        Θα είναι καταστροφικό.
        Μόνη ελπίδα η υπέρβαση, η παραδοχή από τους επαγγελματίες πολιτικούς της ανεπάρκειάς τους και η ένταξη στη κυβέρνηση άξιων ανθρώπων της αγοράς που μέχρι τώρα το πολιτικό σκηνικό τους δημιουργεί αποστροφή. Και τέτοιοι υπάρχουν.
        Μακάρι να είχαν ωριμάσει τα πράγματα και να είχαμε ένα οργανωμένο τέτοιο σχήμα.
        Ο κύκλος της μεταπολίτευσης έκλεισε με την πτώχευση της χώρας.

    • Άργος avatar
      Άργος @ Επώνυμος 30/10/2010 16:53:28

      50% ! :-) Επώνυμε!

  10. JohnK avatar
    JohnK 30/10/2010 14:29:36

    εχετε μεγαλη πλακα αγωνιστες μου!

  11. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 30/10/2010 14:31:56

    Δεν θα τολμησει.Δεν θα τον αφησουν να κανει εθνικες εκλογες αυτοι που τον στηριξαν.Εκτος και αν η κατασταση ειναι τοσο δραματικη που δεν παιρνει λεπτο η παραμονη του στην εξουσια.Τοτε ομως προς τι τα συγχαρητηρια για την ελληνικη οικονομια απο τους ευρωπαιους λιγες βδομαδες πριν;Ο Παπανδρεου τραβαει την μπλοφα στα ακρα.Λεει στο λαο -δικα σου- και εχει στα χερια του ενα Δεκαρι σπαθι και ενα Τρια καρο.

  12. JohnK avatar
    JohnK 30/10/2010 14:35:36

    ...ενω ο Σαμαρας που εχει τις θελει τις εκλογες!

  13. JohnK avatar
    JohnK 30/10/2010 14:37:08

    που εχει ασσους!

    • Lichnee avatar
      Lichnee @ JohnK 30/10/2010 14:46:43

      Τουλαχιστον δεν εχει πιστολι στο τραπεζι για να πυροβολει τα ποδια του!

    • apneagr avatar
      apneagr @ JohnK 30/10/2010 14:48:06

      Αν έχεις άσους JohnK λες τα ρέστα μου και μαζεύεις το "μαρούλι" από το τραπέζι... πιστεύω να καταλαβαινόμαστε!
      apneagr

  14. Aggelos avatar
    Aggelos 30/10/2010 14:45:13

    "Με τα συνδικάτα δικά του και να μη μιλάνε με τα κανάλια δικά του και να μη μιλάνε με όλους του μηχανισμούς δικούς του τι άλλαξε και δεν μπορεί να προχωρήσει?"


    δεν ειναι ο λαός δικο του πλεον...
    και αυτο αλλαζει τα παντα..

  15. JohnK avatar
    JohnK 30/10/2010 14:48:29

    για εκλογες μιλουσαμε

  16. JohnK avatar
    JohnK 30/10/2010 14:51:17

    να πει τοτε
    τε ρεστα μου!
    πως ομως να το πει,δεν υπαρχει αφενος μεν χαρτι,αφετερου ουτε σαλιο!

  17. pel avatar
    pel 30/10/2010 14:52:37

    Εξαιρετικό άρθρο "Εγω ειμαι το κρατος" , http://tinyurl.com/32d556953 απο το tvxs.
    Δεν πρεπει να περασει ο αυτοκρατορικος εκβιασμος, Μαυρο στους νταβατζηδες της "διεφθαρμενης" Ελλαδας, ΟΧΙ στον εκβιασμο.
    Πρεπει να κινητοποιησουμε την κοινωνια απεναντι στον εκβιασμο

  18. Nίκος Θ. avatar
    Nίκος Θ. 30/10/2010 15:01:52

    Το ΠΑΣΟΚ έχει ταυτίσει το κράτος με την ύπαρξή του. Οι ρίζες του σταλινικής δομής κόμματος αυτού έχουν γεράσει τη νιότη μας και εχουν εξαφανίσει την ελπίδα για το μέλλον. Πραξικοπηματικά θα κάνουν τα πάντα για να γατζωθούν στην εξουσία. Θα είμαστε απέναντί τους, έτοιμοι για τον υπερ πάντων αγώνα. Το χρωστάμε στον εαυτό μας.

  19. JohnK avatar
    JohnK 30/10/2010 15:02:34

    ετσι λοιπον θα πορευτουμαι παλληκαρια και μετα απο τρια χρονια θα γινουν εκλογες!
    στο διαστημα αυτο να εχετε βρει και την τοποθεσια για το αγαλμα του Γιωργου καθως οχι μνημονιο να λετε δεν θα υπαρχει,οχι spread,αλλα το μονο που θα λετε ειναι το πως βγηκαμε απο την κριση!
    μηπως εχετε υποτιμησει τον Γιωργο?

    • ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
      ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ @ JohnK 30/10/2010 16:29:19

      Ερευνα -χαστουκι - για τη διακαναλικη ,δημοσιευει αυριο το VETO. Μηπως ολη η κοινωνια αντιλαμβανεται πια την ανεπαρκεια του;

      • Άργος avatar
        Άργος @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 30/10/2010 16:57:17

        Φίλε, Συκοφάντη, για να δούμε και την συνέντευξή του στην αυριανή (της Κυριακής, μην πάει ο νους σου αλλού *L*) Real του Χατζηνικολάου όπου "ο πρωθυπουργός απαντάει σε όλες τις ερωτήσεις που δεν του έγιναν στην διακαναλική."
        -------------------
        Ποιά ανεπάρκεια; Θυμάσαι που όταν οδηγούσα και μου φώναξες να προσέξω την γριά κι εγώ την πάτησα; Δεν πέτυχα στόχο τότε, ε;

        :-) Φιλικά, Άργος

        • ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
          ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ @ Άργος 30/10/2010 17:06:48

          Χωρεσαν οι απαντησεις του ΓΑΠ σε εφημεριδα;Γιατι αν κρινω απο την απαντηση διαρκειας 15 λεπτων που εδωσε στη διακαναλικη ,θα χρειαζονταν εγκυκλοπεδια για να χωρεσουν ολες.
          Οσο για το δευτερο σχολιο τι να πω; Μου θυμισες εκεινο το παλιο : θυμασαι εκεινο το βουνο με το πολυ το ρυζι....

          • Άργος avatar
            Άργος @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 30/10/2010 17:11:23

            + 1.000 !!! ^_^

  20. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 30/10/2010 15:13:25

    Μάλλον "διαρρέουν" τέτοια σενάρια για να τρομάξουν τον κόσμο και να τους ψηφίσει... Πιθανώς όμως να πέσουν και στην παγίδα κάποιου είδους αυτοεκπλήρωσης της φημολογίας που υπαγορεύουν. Κάτι σαν το οπλισμένο περίστροφο επάνω στο τραπέζι που το σήκωσε όμως ο... συμπαίκτης του πόκερ και απειλεί να πάρει και τα ρέστα.

  21. antiochos avatar
    antiochos 30/10/2010 15:20:50

    Και στο βαθος Μπραβογεωργιος πρωθυπουργος με Δωρα Υπεξ και Ρουλα Βροχοπουλου Υπες ;
    Aνατριχιλα.....

  22. Hase avatar
    Hase 30/10/2010 15:48:25

    Ο ΓΑΠ μπλοφαρει και ΤΑ ΝΕΑ που γραφουν αυτο το σεναριο επισης.
    Αν παει ο ΓΑΠ σε διπλες εκλογες θα παρει ισως την αυτοδυναμια, θα ειναι σαφως μικροτερη ομως απο αυτην που εχει τωρα.
    Ο λαος παραλληλα θα τον μαυρισει ουτως η αλλως στις δημοτικες που θα γινουν μαζι για να δειξει την δυσαρεσκεια του για τα επαχθη μετρα.
    Θα ειναι δηλαδη διπλα χαμενος. Απλα την πατησε με την αναγγελια εκβιαστικων εκλογων.
    Εκτος και αν θελει να την κανει με ελαφρα πηδηματακια.

    • Μακκις Friss Τσιαβόλο avatar
      Μακκις Friss Τσιαβόλο @ Hase 30/10/2010 16:21:07

      ΠΑΙΔΕΣ καιρός να το καταλάβαιτε....

      Τελεί υπό ΣΥΓΧΗΣΗ ο ΓΑΠ .

      Ο ΓΑΠ, ο οποιος γενικώς θέλει να "τον αγαπάνε" εχει πανικοβληθεί διότι βλέπει την οργή των ψηφοφόρων.

      Αυτός ο οποίος ποτέ δεν αντιμετώπισε την οργή και τον θυμό στο περιβάλλον του, αυτός ο οποίος ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ πάντοτε τις συγκρούσεις, αυτός που πολέμησε μόνο στα λόγια, τωρα βλεπει τα αποτελέσματα της ατελέσφορης πολιτικής του και πανικοβάλλεται.

      Αυτήν την στιγμή ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΘΕΛΕΙ. Θα ηθελε να "τον αγαπάν" και να τον "εμπιστεύονται" και για αυτό εχει ξεκινήσει τις ΠΑΙΔΑΡΙΩΔΕΙΣ και ΑΝΟΗΤΕΣ μπλόφες.

      Εαν οι ΜΠΛΟΦΕΣ του βγουν σε καλό, πάλι σε σύγχηση θα διατελει.

      Εαν οι ΜΠΟΦΕΣ δεν του βγουν σε καλό, πάλι σε σύγχηση συν πανικό θα διατελει.

      Αυτοί που αισθάνωνται το τελος ειναι οι ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ που υποστηρίξαν την ΑΝΟΔΟ του Πασοκ μεσω του ΓΑΠ. Το "Συστημα Εξουσίας Πασοκ" τρομοκρατηται απο την ιδέα οτι μπορεί σε ενα-δυο μηνες να ειναι εξω απο τα πράγματα. Τωρα αισθάνωνται "προδομένοι" και "αμήχανοι" απο τις ΑΝΟΗΣΙΕΣτου ΓΑΠ, (αυτοί πάντοτε τον Βενιζέλο προτιμούσαν για πρωθυπουργο).

      Διαισθάνωνται οτι η ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ που ειναι ο ΓΑΠ μπορεί να τελειώσει αμέσως απότομα, ΧΩΡΙΣ να εχουν λύσει τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εκδωτικοί οίκοι και τα άλλα συμφέρωντα που εκπροσωπουν (= κοινώς , να πέσει ο ΓΑΠ χωρις να εχουν προλάβει να ΦΑΝΕ)

  23. δαιμονάκι avatar
    δαιμονάκι 30/10/2010 16:52:40

    προσωπική μου άποψη (και αίσθηση) είναι ότι ΔΕΝ πρόκειται να διενεργηθούν πρόωρες εκλογές μέχρι τουλάχιστον το καλοκαίρι του 2011......απλώς στο ΠΑΣΟΚ βλέπουν ότι με το δίλημμα των πρόωρων εκλογών αρχίζουν να συσπειρώνονται σιγά-σιγά οι ψηφοφόροι τους και θα προσπαθήσουν μέχρι την άλλη Κυριακή να πετύχουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη συσπείρωση.......έχει καταλάβει η ηγεσία του ΠΑΣΟΚ ότι οι πολίτες δεν θέλουν τις πρόωρες εκλογές και θα εκμεταλλευτεί αυτή την ευκαιρία που της δίνεται, μπας και συσπειρώσει έστω και λίγο τον κόσμο τους......για αυτό και ο πρωθυπουργός εμφανίζεται αποφασισμένος και αποφασιστικός για την περίπτωση που το αποτέλεσμα των εκλογών δεν τους ευνοεί.........

    Υπομονή 15-20 μέρες για να δούμε ποιο σενάριο θα επαληθευτεί..........

    • Eύη Σιούτη avatar
      Eύη Σιούτη @ δαιμονάκι 30/10/2010 17:17:03

      Φυσικά και δεν θα τολμήσει να πάει σε εκλογές γιατί ξέρει μέν ότι θα τις κερδίσει (+11% δεν τουμπάρει σε 14 μήνες) αλλά οι 160 βουλευτές θα μείνουν 153 ή 154 το περισσότερο. Και επί πλέον τότε τι θα έχει να πει για τα μέτρα που υπόγραψε ότι θα μας φορέσει για το 2011?

      • zervas avatar
        zervas @ Eύη Σιούτη 30/10/2010 17:24:56

        Ξεχνας τις εφεδρειες του!!Καρατζαφυρερ-Μητσοτακαινα-Κουβελης & Σια...Ποιες ειναι οι εφεδρειες του Σαμαρα??/Ο τσιπρας???

        • Δημος avatar
          Δημος @ zervas 30/10/2010 20:10:16

          Και ποιος σου είπε ότι Ντόρα και Κουβέλης θα εκλεγούν εδώ παίζεται αν ο Καρατζαφύρερ περάσει το 3%

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ Eύη Σιούτη 31/10/2010 03:21:48

        .αλλα τι 14μηνες ..για να μην ξεχνιομαστε η τετραετια την τελευταια φορα που τσεκαρα ειχε ακριβως 48μηνες

  24. δαιμονάκι avatar
    δαιμονάκι 30/10/2010 16:55:22

    @ Misha.....οι παροτρύνσεις του στυλ "κατεβείτε στους δρόμους" δεν έχουν πια πέραση...άσε που είχαν μόνο πέραση στην Αριστερά.....άσε που το βράδυ έχει και το ντέρμπι!!!!!!!

    • o παγωτατζής avatar
      o παγωτατζής @ δαιμονάκι 30/10/2010 17:00:30

      Tελικά είσαι σίγουρα ή ......Μακρή τού Αλτερ!!!!!

      • Δημος avatar
        Δημος @ o παγωτατζής 30/10/2010 20:10:52

        Πώ πώ είναι παντρεμένη αυτή?

        • kiki avatar
          kiki @ Δημος 30/10/2010 20:18:01

          @ Δημο,
          ναι καλε ειναι,με δημοσιογραφο συναδελφο της,που δουλευει στην Καθημερινη.
          Σκεψου τι τραβαει ο ανθρωπος.

    • Άργος avatar
      Άργος @ δαιμονάκι 30/10/2010 17:04:29

      Ο Misha καλά τα λέει πάντα, δαιμονάκι. *L @ ντέρμπυ*

      _Είχαν_ εκεί πέραση; *αυθόρμητο, γνήσιο γέλιο* Όπως τον περασμένο Μάιο, ή κάποια στιγμή ως τώρα τον τελευταίο χρόνο; Συστημική συγχορδία, δαιμονάκι καλό, συστημική συμπαιγνία κι εκεί.

  25. δαιμονάκι avatar
    δαιμονάκι 30/10/2010 17:00:13

    @ Επώνυμος....εντάξει....σαμαρικός είσαι και τον υποστηρίζεις σφόδρα....αλλά όχι και 50%!!!!!!

    Μήπως τα παραλές λιγάκι?

    Ή μήπως ήπιες και εσύ τσίπουρο και είσαι "εν πλήρει ευθυμία" όπως ο καλός της kiki και λες και μια κουβέντα παραπάνω?

    • o παγωτατζής avatar
      o παγωτατζής @ δαιμονάκι 30/10/2010 17:02:29

      ......Ιδιο ύφος, ίδια σχόλια και επιχειρήματα..
      Εκτός άν είσαι εσύ αυτή πού τής γράφεις τα σκονάκια...

  26. Άργος avatar
    Άργος 30/10/2010 17:00:41

    (Από προηγούμενη δημοσίευσή μου
    http://www.antinews.gr/?p=69046#comment-556235)

    "Πού το πάει με εθνικές εκλογές; Όποτε του καπνίσει. Ή μήπως _πραγματικά_ ξέρει κάποιος από εμάς τα σχέδιά του; Η ΝΔ δήλωσε ότι είναι έτοιμη αλλά ο ηγέτης της μάλλον θα απευχόταν την πρωθυπουργία αυτή την στιγμή. Είναι αλήθεια πιθανό να την έχει; Αν όχι, ποιες δυνάμεις φαίνονται τώρα ικανές να σχηματίσουν κυβερνήσεις συνεργασίας; Κι αποτύχουν, τότε είναι που η ΝΔ θα αναλάβει τα ηνία; Τότε, _τότε_ πια, με τι υπόβαθρο (στην Οικονομία π.χ.) ;"

  27. δαιμονάκι avatar
    δαιμονάκι 30/10/2010 17:04:24

    @ Επώνυμος...και γιατί γράφεις για αυτόν που υποστηρίζεις με θέρμη(κύριο Σαμαρά) ότι "βλέπει (και ο ίδιος) ότι δεν είναι έτοιμος"?

    Σχεδόν ένα χρόνο είναι πρόεδρος της ΝΔ.....ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΗΝΕΣ???

    Δηλαδή κατά τα λεγόμενά σου, ΠΟΤΕ πρόκειται να είναι έτοιμος?

    • Άργος avatar
      Άργος @ δαιμονάκι 30/10/2010 17:15:10

      "Σχεδόν ένα χρόνο είναι πρόεδρος της ΝΔ…..ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΗΝΕΣ???

      Δηλαδή ..., ΠΟΤΕ πρόκειται να είναι έτοιμος?"

      Τα είπες όλα.

  28. δαιμονάκι avatar
    δαιμονάκι 30/10/2010 17:09:29

    @ Επώνυμος...και στις εσωκομματικές εκλογές ο κύριος Σαμαράς επικράτησε και με διαφορά, επειδή τον στήριξε και τον ψήφισε αναφανδόν το καραμανλικό στρατόπεδο, που δεν ήθελε με τίποτα την κυρία Μπακογιάννη πρόεδρο της ΝΔ.

    Τα πράγματα είναι διαφορετικά σε εθνικές βουλευτικές εκλογές....εκεί για να σε ψηφίσει ο κόσμος πρέπει να τον πείσεις και για να τον πείσεις πρέπει να είσαι ΕΤΟΙΜΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!

    • ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
      ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ @ δαιμονάκι 30/10/2010 17:13:39

      Ενω ο Γαπ ηταν ετοιμος τι να σου πω.Με την τσεπη ψηφιζει ο κοσμος δαιμονακι δεν το εχεις καταλαβει; Οταν ο κοσμος τρωει σε βγαζει και σε ξαναβγαζει. Οταν ομως τελειωσει το φαι αρχιζει η γκρινια.

  29. zvaras avatar
    zvaras 30/10/2010 17:10:24

    Να πω μια κοτσανα? Προεδρο δημοκρατιας εχουμε?
    Που ειναι ο μαυροπροεδρος οεο? Ψαααξε ψαααξε δεν θα τον βρεις...
    Ασχετο?
    Δεν νομιζω!!!

  30. δαιμονάκι avatar
    δαιμονάκι 30/10/2010 17:23:41

    @ o παγωτατζής...πάντως για να σου λύσω την απορία, ΑΝ ήμουν γυναίκα θα προτιμούσα να είμαι....

    - όμορφη σαν την Μόνικα Μπελούτσι,

    - πετυχημένη σαν την Όπρα Γουίνφρεϊ,

    - πλούσια σαν την Λιλιάν Μπετενκούρ

    - έξυπνη σαν την Ντανιέλα Σιμιντσίεβα,

    - νυμφομανής σαν την Σαμάνθα του "Sex and the Sity",

    - ναζιάρα γεμάτη θηκυκότητα σαν την Carrie Bradshaw της προαναφερόμενης σειράς,

    και

    - καλογυμνασμένη σαν την Ελένη Πετρουλάκη.

    Ελπίζω να κατάλαβες τώρα ότι ΔΕΝ είμαι γυναίκα!!!!!!!!!!!!!

    • o παγωτατζής avatar
      o παγωτατζής @ δαιμονάκι 30/10/2010 17:34:28

      You' re excused....Nobody is perfect..προσπαθείς πάντως
      Νά τό προσέξεις πάντως τό crash πού έχεις μέ αυτήν..Θά σού αφήσει μεγάλο κενό άν δεν ενδώσει....

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ δαιμονάκι 30/10/2010 17:41:02

      Εγώ πάντως πείστηκα ότι ή είσαι γυναίκα ή δεν έχεις αποφασίσει ακόμα...

      Πετυχημένη;;;
      Έξυπνη;;;
      ΠΛΟΥΣΙΑ;;;;;

      Ναι μωρέ ...κάθε αρσενικός 100% γκαραντί ακριβώς ΑΥΤΑ θα έψαχνε σε μια γυναίκα!!!

      χαχαχα...κοίτα να δεις!

    • Hase avatar
      Hase @ δαιμονάκι 30/10/2010 21:42:51

      Εγω παντως καταλαβα πως θα ηθελες να ησουνα γυναικα.

  31. deldio avatar
    deldio 30/10/2010 17:36:23

    Μπλόφα είναι, δεν πιστεύω ότι θα πάει σε εκλογές ό,τι και εάν συμβεί, άλλωστε ο καιροσκόπος-γυρολόγος Δημαράς (του) έσπευσε να δηλώσει ότι σε καμία περίπτωση αυτές οι εκλογές δεν στρέφονται κατά της κυβέρνησης ή του μνημονίου αλλά είναι καθαρά αυτοδιοικητικές (πού την είδε την αυτοδιοίκηση ένας Θεός ξέρει, κρατική τοπική διοίκηση είναι αλλά τέλος πάντων). Οπότε όποιο αποτέλεσμα και να βγεί θα υπάρχει δικαιολογία, αφού δεν προβλέπω συντριβή. Πάντως και μόνο ότι κατάφερε επί μία εβδομάδα να μην συζητάμε το τί συνέβη στη σύνοδο κυρυφής ή τί θα γίνει με τον Καλλικράτη ή για τα νέα μέτρα είναι επιτυχία του (και των ΜΜΕ βεβαίως), ό,τι και εάν λέμε.

  32. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 30/10/2010 17:38:56

    Γιατί θέλει ο ΓΑΠ τόσο γρήγορα εκλογές? Για το Αιγαίο,τη Θράκη, τη Μακεδονία? Εγώ πιστεύω για την κάρτα του πολίτη! Αν καταφέρει και φακελώσει την αντίδραση του λαού τα υπόλοιπα είναι εύκολα.
    Με την κάρτα του πολίτη θα μπορεί να ελέγχει μέχρι και τα σχόλια σε ένα blog,
    από την ip του παρόχου.

  33. I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
    I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 30/10/2010 17:44:46

    Έριξε το παραμύθι για εκλογές ο ΓΑΠ και έσπευσαν να το πλασάρουν στην κοινωνία τα παπαγαλάκια τύπου ΔΟΛ, Παπαχρήστου και σία. Όλη η φασαρία γίνεται μπας και ανέβει λιγάκι η συσπείρωση στο ΠΑΣΟΚ.

  34. δαιμονάκι avatar
    δαιμονάκι 30/10/2010 17:46:06

    @ o παγωτατζής...και να φανταστείς ότι δεν βλέπω ειδήσεις στο ALTER, δεν έχω δει από κοντά, ούτε έχω ποτέ μιλήσει με την κυρία Μακρή!!!!!

    • A.M. avatar
      A.M. @ δαιμονάκι 30/10/2010 20:07:53

      Τυχεράκια!
      Αυτό θα πεί «νάχεις άστρο!»

  35. δαιμονάκι avatar
    δαιμονάκι 30/10/2010 17:52:13

    @ tsilivithras....μάλλον δεν κατάλαβες το χιούμορ μου.....υποθετικά αν ήσουν ή αν ήθελες να γίνεις γυναίκα(επαναλαμβάνω υποθετικά), δεν νομίζω να ήθελες να μοιάζεις εμφανισιακά με την κυρία Παπαρρήγα ή με καμιά χοντρή 150 κιλών........μάλλον θα προτιμούσες να ήσουν καμιά κουκλάρα.............

    Πάντως φαίνεται ό,τι και να πω, δεν πρόκειται να με πιστέψεις......

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ δαιμονάκι 30/10/2010 17:56:20

      take it easy ρε...

      κι εγώ πλάκα κάνω.

      Λες άλλα κι άλλα κουφά...στα "what if" θα κολήσουμε;;;;

      cheers

  36. δαιμονάκι avatar
    δαιμονάκι 30/10/2010 17:54:08

    @ I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ.....πες τα Χρυσόστομε....γιατί όταν γράφω εγώ ότι όλη η φασαρία γίνεται, μπας και ανέβει λιγάκι η συσπείρωση στο ΠΑΣΟΚ,
    Παστόκο με αποκαλούνε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  37. zackii avatar
    zackii 30/10/2010 18:34:16

    Σας το έχω πει. Σε εκλογές δεν πάμε αν δεν ολοκληρώσει ο ΓΑΠ τα μέτρα. Λίγο πριν τη χρεωκοπία θα φύγει -γιατί αυτή είναι σίγουρη.

  38. ωροσκόπος avatar
    ωροσκόπος 30/10/2010 19:17:11

    Την πρωτοβουλία των εκλογών θα την έχει ο ανθύπατος Ραγκούσης, αφού τελειώσει τις ελληνοποιήσεις των αλλογεννών ώστε να υπάρξει συνέπεια και συνέχεια του GAP προς τις εντολές του ΔΝΤ.

  39. δημητρης avatar
    δημητρης 30/10/2010 19:23:18

    Η Μπιλντενβεργκ εχει και ανταλλακτικα!
    Μια ζωη ετσι: Σουπα μουπες. 60 χρονια τωρα μας κυβερναει η Δυση στην οποιαν ανηκωμεν..
    Δεν θελω να το πω, γιατι ειμαι σφοδρα αντιΠασοκ λογω οικογενειακης αρχηγιας, αλλα αυτο το διδυμο κατι μου θυμιζει. Ο ευρων αμοιφθησετε!
    Μακαρι in the Year 2010 να χτυπησουν οι καμπανες. Αφεριμ Αντωνη!!

  40. A.M. avatar
    A.M. 30/10/2010 20:04:38

    Διαβάζω κάτι τρελλά να σου φεύγει το κεφάλι!
    Διαβάζω για «πολιτική ΓΑΠ» και τρελλαίνομαι.
    Από πότε ο ΓΑΠ απέκτησε την ικανότητα να σχεδιάζει και να ασκεί πολιτική και δεν το κατάλαβα;
    Ο ΓΑΠ λέει ότι τούχουν γράψει στο χαρτί - κυριολεκτικά - και αυτά σε μια περίεργη γλώσσα που μοιάζουν κάπως με ελληνικά και εφαρμόζει μια πολιτική που του έχουν δώσει εντολή να εφαρμόσει.
    Είναι εκτελεστής εντολών των γνωστών και μή εξαιρεταίων εντολοδόχων - δανειστών της χώρας.
    «Βαράει προσοχές» κατά το κοινώς λεγόμενον.

    Ότι λοιπόν του πούν τα αφεντικά του αυτό και θα κάνει.
    Δεν έχει την ικανότητα για κάτι περισσότερο απ αυτό.
    Ούπς .. σόρρυ! κάνει και κανό!! τον αδίκησα.
    (αφού περδικλώθηκε με το ποδήλατο το γύρισε στο κανό για πιο ασφάλεια)

    Αν πάρει λοιπόν εντολή μετά τον πρώτο γύρο να κάνει και εθνικές εκλογές τον Δεκέμβρη θα τις κάνει, μην έχετε καμμία αμφιβολία.
    Δεν θα το αποφασίσει μόνο του το παιδί, οι κηδεμόνες του θα μετρήσουν τα κουκιά και θα του πούν «Giorgo, το και το αγοράκι μου, αυτό θα κάνεις» και το Giorgaki σαν καλό και υπάκουο παιδί θα το κάνει.

    Άρα, καταλήγω στο ότι το αν θα γίνουν ή όχι εθνικές εκλογές μαζί με τον β' γύρο των αυτοδιοικητικών εκλογών τον Δεκέμβρη θα εξαρτηθεί απ το πως θα εκτιμήσουν την κατάσταση οι εργοδότες του ΓΑΠ.

  41. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 30/10/2010 20:25:48

    Εφεδρεία του Σαμαρά είναι όλη η κοινωνία.

  42. Etulli avatar
    Etulli 30/10/2010 20:40:33

    Ας κάνει λοιπόν τις εκλογές τον Δεκέμβριο και ας φανεί από εκεί και πέρα οι οπαδοί του ΠΑΣΟΚ πόσο ευήθεις ή φανατισμένοι είναι. Δεν μπορούν τώρα να πούν "δεν ήξερα"...
    Τα γνωρίζουν όλα, άρα κάθε ψήφος στον GAP είναι συνειδητή επιλογή.
    Ενας λαός έχει το δικαίωμα ακόμα και να αυτοκαταστραφεί...

    • A.M. avatar
      A.M. @ Etulli 30/10/2010 22:18:06

      «Ενας λαός έχει το δικαίωμα ακόμα και να αυτοκαταστραφεί…»

      Σαφώς.

  43. Γιώργος Μ. avatar
    Γιώργος Μ. 30/10/2010 22:55:49

    Επισκεφθείτε το ιστολόγιο http://www.pyrinos-logos.blogspot.com

  44. Θεωρείο avatar
    Θεωρείο 31/10/2010 00:21:22

    Φυσικά και είναι μπλόφα για εκφοβισμό, όχι μόνο Πασόκων αλλά και των αναποφάσιστων που ακούν τη λέξη χρεωκοπία και τρέμουν, μετά από όλη την προπαγανδιστική, κανονική επιστημονική πλύση εγκεφάλου των ΜΜΕ.
    Στοχεύουν στους αδιάφορους, τους απέχοντες, αυτούς που αμύνονται με κατεβασμένα χέρια μπροστά στο Σακίλ, αφού ...έτσι κι αλλιώς δεν είναι του χεριού μου, μην πέσει και πάνω μου και πατηκωθώ!!
    Ο Σαμαράς είναι επικίνδυνα πειστικός. Εμπνέει όποιον τον παρακολουθήσει καλοπροαίρετα. Αυτό, συγχρόνως με κάνει διστακτικό. Είναι αυτός που φαίνεται;
    Θα τον ψηφίσω, αν και προτείνω στους άλλους να το ρίξουν στα μικρά κόμματα, μόνο αν απαντήσει θετικά στην παρακάτω ερώτηση:
    Θα γίνει Άμεσα φορολογικός έλεγχος σε όλους τους μετέχοντες σε κυβέρνηση, βουλή, Ανώτατο Δικαστικό Σώμα, διοικήσεις ΟΤΑ, διοικήσεις κρατικών τραπεζών τα τελευταία 30 χρόνια; (μπορώ να κάνω και σκόντο στα χρόνια, 20, 10...)
    Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αυτή η ενδόψυχη απαίτηση της πλειοψηφίας των πολιτών έχει χαθεί από το διαδίκτυο (από τα ΜΜΕ το καταλαβαίνω).
    Πες τε μου, αν γίνει πράξη αυτό, ποιός δεν είναι διατεθημένος να κάνει κι άλλες θυσίες;
    Όσο κι αν συμπαθώ το Σαμαρά, αν δεν δείξει ότι έχει τέτοια στάση, δεν δικαιούται να ζητάει ψήφο!
    Ούτε κι αυτός!
    Σόρρυ ΑντιΝιουζίτες...

  45. A.M. avatar
    A.M. 31/10/2010 00:31:42

    «Θα γίνει Άμεσα φορολογικός έλεγχος σε όλους τους μετέχοντες σε κυβέρνηση, βουλή, Ανώτατο Δικαστικό Σώμα, διοικήσεις ΟΤΑ, διοικήσεις κρατικών τραπεζών τα τελευταία 30 χρόνια; (μπορώ να κάνω και σκόντο στα χρόνια, 20, 10…)»

    @Θεωρείο
    Με όλο μου τον ειλικρινή σεβασμό...
    καλά ...παλάβωσες;
    Μήπως πίνεις τίποτε ληγμένα;;;
    Που ζείς;
    Τι είναι αυτά που ζητάς;

    Ελλάδα είναι εδώ μεγάλε μου! Ελλάδα!
    Αν κάποιος κάνει αυτά που ζητάς η χώρα θα καταρρεύσει!
    Θα μείνει χωρίς βουλή, χωρίς δικαστικούς, χωρίς στρατιωτικούς, χωρίς δημάρχους, χωρίς νομάρχες, χωρίς τραπεζικούς χωρίς.. χωρίς.. χωρίς τίποτε!

    Όλοι τάχουν αρπάξει χοντρά τα τελευταία τριάντα χρόνια!
    Και άν έμειναν και πέντε δέκα στην απ' έξω λόγω χαρακτήρα αυτοί έχουν πάει στο περιθώριο ή στην καλύτερη δεν αρκούν με την καμμία για να κάνουν τους ελέγχους που ζητάς.
    Ούτε το ΚΚΕ αν αύριο γίνονταν κυβέρνηση δεν θα τολμούσε να κάνει κάτι τέτοιο γιατί κι αυτοί δεν είναι εντελώς στην απ' έξω των αρπαχτών.

    «Η πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού» και σύ ζητάς ανέφικτα πράγματα για την ελληνική πραγματικότητα.

    Φιλικά, πάντα!

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ A.M. 31/10/2010 00:38:46

      Οι λέξεις κλειδιά είναι "Θα" και "άμεσα"

      Καλά... να δω και έλεγχο των οικονομικών της οικογένειας...

    • Θεωρείο avatar
      Θεωρείο @ A.M. 31/10/2010 00:49:22

      Και τι θα πω εγώ στα παιδιά μου;
      "Αν μπορείς να κλέψεις χωρίς να σε πιάσουν κάνετο για να έχεις λεφτά, λεφτά, λεφτά! Μη σας νοιάζει για την εξαθλίωση των συνανθρώπων σας. Κοιτάτε μόνο τον εαυτό σας"
      Μα, ακριβώς γι' αυτό φτάσαμε ως εδώ κι εσείς μου λέτε "Άλλη μία απ' τα ίδια"
      Η Ελλάδα μας βρίσκεται σε σταυροδρόμι της Ιστορίας, για όποιους αιθεροβατούν και δεν το παραδέχονται. Τη γνωστή φωτό με τον τύπο που έχει το κεφάλι χωμένο στο χώμα τη θυμάστε. Το αντιλαμβάνεστε το νόημα;
      Με άλλη μία απ' τα ίδια θα πάμε πάλι στο "Φύγε συ, έλα συ" που είχαμε ως τώρα με τους αυτόκλητους "σωτήρες της χώρας" και τους μονίμως παραμυθισμένους πολίτες/υπόδουλους σε ολιγαρχικά καθεστώτα.
      Εγώ ονειροβατώ (μειοψηφία/ιδεαλιστής), ή εσείς φυγοπονείτε (πλειοψηφία/ρεαλιστής)
      Ποιος είναι σε γυάλα, οέο;

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Θεωρείο 31/10/2010 00:52:42

        Γράψτα από τώρα σε κόμμα εξουσίας (κατά προτίμηση ΠΑΣΟΚ), δείξτα πως να κολάνε αφίσες, και άστα να προκόψουν, γιατί αλλιώς....
        Δις ιζ δε γκρίς!

        • Θεωρείο avatar
          Θεωρείο @ Strange Attractor 31/10/2010 00:59:44

          Ευχαριστώ, δε θα πάρω.
          Τα (κατά τη γνώμη σας) αδύνατα υπάρχουν μέχρι να διαψευστούν.
          Γι' αυτό το "παιχνίδι" ξεκίνησε από τη "ελλαδίτσα".
          Αν διαγράψουμε την έννοια του Έθνους και την Ιστορία που κουβαλάει, τότε να μη λεγόμαστε Έλληνες, Ιταλοί, Ισπανοί, Γερμανοί. Να δεχτούμε τον τίτλο "Οι από κάτω", ή "Οι από πάνω", ή "Οι τα βγάζω πέρα ακόμη, οι άλλοι ας τα βγάλουν πέρα μόνοι τους".
          Σάπισε η ψυχική δύναμη.
          Πέτυχε το πείραμα "Δραγώνα"
          Είμαι το στατιστικό λάθος!

  46. yannis avatar
    yannis 31/10/2010 01:39:59

    ειλικρινα δεν σας καταλαβαινω κυριοι και κυριες!
    Ρε χαιβανια, ο gap ειναι βαλτος, δεν κανει για την δουλεια, ειναι γελοιος. Συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΩΣ και ειλικρινως!
    Ο Σαμαρας ρε σεις πως θα κυβερνησει? Με τον νοτη μυταρακη?
    Εχετε παλαβωσει ΠΑΝΤΕΛΩΣ ρε σεις? Ειπαμε ρε παιδια, λιγος κοινος νους ρε παιδια. Παραπεει η χωρα και σεις περιμενετε τον σαμαρα κυβερνητη?
    Δυστυχως, με κατι συμπολιτες σαν και σας, ειμαστε ΟΛΟΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ, αξιοι της μοιρας μας
    (και μην μου πειτε "ποιος θα κυβερνησει?" γιατι θα σας απαντησω "κανεις τους")

  47. Θεωρείο avatar
    Θεωρείο 31/10/2010 02:01:46

    Η γνώμη μου είναι ότι ο ΓΑΠ, είναι βαλτός, αλλά ούτε γελοίος είναι και κάνει μια χαρά για τη δουλειά που του αναθέσανε. Απόδειξη ότι έχει κοντέψει να διαλύσει την μεσο-κατώτερη ελληνική οικογένεια και δεν κουνιέται φύλλο. Είναι άριστος πολιτικός επιστήμονας, "χειρουργός" θα έλεγα.
    Ο Σαμαράς και ο κάθε άλλος "Σαμαράς" θα κυβερνήσει με άλλα πρόσωπα. Η πολιτική όσο δύσκολη μπορεί να είναι, άλλο τόσο απλή μπορεί να γίνει αν θέτεις συγκεκριμένους στόχους, καθαρούς, επιτεύξιμους με τα μέσα που διαθέτεις. Μια ομάδα καλή χρειάζεται με "εργάτες" για το σύνολο, με πίστη στους σκοπούς, τους μαζεύεις, κάνεις πρόγραμμα, αφήνεις πρωτοβουλίες, δείχνεις εμπιστοσύνη. Άνθρωποι με ικανότητες υπάρχουν, δόξα τω Θεώ. Προπονητής χρειάζεται για εμψύχωση και έμπνευση. Παρουσιάζεις το πρόγραμμα στον κόσμο και αρχίζεις τη δουλειά. Οι πολίτες είναι έτοιμοι να σου δώσουν ευκαιρία, να σε πιστέψουν αν σε δουν να δουλεύεις και να είσαι ευθύς και τίμιος. Εδώ χαρίζονταν στον Ανδρέα, μετά από τόσα παραμύθια, τρέλες και σκάνδαλα.
    Αυτό που λείπει απ' τη σούπα είναι η (ξεχασμένη) ηθική... Αυτή που χάθηκε στο δρόμο, μπήκε στους υπονόμους της χώρας και βγήκε στη θάλασσα. Οι πολίτες οι ίδιοι έχουν ξεχάσει ότι υπάρχει ηθική, ούτε αυτοί έχουν, πλέον.
    Συνεπώς, έχει έρθει ξανά καιρός για νέα "συμβόλαια με το λαό"
    Να μου το θυμηθείς ότι αυτή η φράση θα "παίξει" πολύ, λίαν συντόμως...

    • man8os avatar
      man8os @ Θεωρείο 31/10/2010 02:05:35

      Θειο,
      Αν εκανε για την δουλεια δεν θα ελεγε εκλογες. Θελει προθυμια και θυσιες η επιτευξη μεγαλων στοχων.
      Ο ΓΑΠ δεν κανει. Κανει μεχρι την επιτευξη της χρεοκοπας.Για να σωσει την Ελλαδα δεν κανει.

      • man8os avatar
        man8os @ man8os 31/10/2010 02:07:44

        Συγνωμη, Θεωρειο.

    • Θεωρείο avatar
      Θεωρείο @ Θεωρείο 31/10/2010 02:11:48

      Ασφαλώς! Απλά, αν πρόσεξες, η δουλειά για την οποία λέω ότι κάνει δεν είναι να σώσει την χώρα. Το αντίθετο, μάλιστα. Να σώσει τα λεφτά των δανειστών.
      Και η χρεωκοπία να ξέρεις , είναι λέξη παρεξηγημένη.
      Ψάξε λίγο στο διαδίκτυο και θα βρεις ένα σωρό σοβαρούς οικονομολόγους να εξηγούν πώς και γιατί η "χρεωκοπία" ήταν η καλύτερη λύση, τουλάχιστον αρκετά νωρίτερα. Τώρα, βέβαια, είναι κάπως αργά.
      Πάμε για "και δαρμένοι, και γα...ζωμένοι"

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ Θεωρείο 31/10/2010 02:23:15

        ..φυσικα για καποιους η χρεωκοπια (με ολα τα υποκοριστικα) ηταν η καλυτερη λυση (αλλα δεν μιλουσαν για την Ελλαδα αν προσεξες..τωρα αν καποιοι μπηκαν στον κοπο και το διευκρινισαν δεν νομιζω ο'τι θα ηταν σοφο να τους πιστεψεις..)

        • Θεωρείο avatar
          Θεωρείο @ rally monkey 31/10/2010 02:32:47

          Δεν σε "πιάνω", συγνώμη.
          Είναι θέμα της οικονομικής επιστήμης. Δεν είναι σενάριο για μια μόνο χώρα. Δεν ξέρω τι εννοείς. Όσο μπορώ και καταλαβαίνω τις θεωρίες, με πείθουν ότι ήταν λύση.
          Αλλά και πάλι λέω ότι τώρα είναι μάλλον αργά για "πετυχημένη" χρεωκοπία. Αν εφαρμοστεί τώρα, θα έχει τραγικά αποτελέσματα με πανευρωπαϊκά ή και παγκόσμια σοκ.

        • rally monkey avatar
          rally monkey @ rally monkey 31/10/2010 02:55:29

          ισως δεν ημουν αρκετα σαφης,
          το δικα μου κριτηρια επιλογης 'λυσης' θα ηταν ισχυροτερη στρατηγικα θεση της Ελλαδας στο διεθνη χωρο (πολιτικη, αγορες) και οσο το δυνατον μικροτερη υποβαθμιση του βιοτικου επιπεδου των πολιτων της χωρας - τωρα αν πιστευεις ο'τι τα κριτηρια του 'καθε νομπελιστα' της οικονομικης επιστημης ειναι τα παραπανω τι να πω..δεν θα το συνεχισω

  48. rally monkey avatar
    rally monkey 31/10/2010 02:19:38

    ωραια τα λεει το Θεωρειο - ''Οι πολίτες είναι έτοιμοι να σου δώσουν ευκαιρία, να σε πιστέψουν αν σε δουν να δουλεύεις και να είσαι ευθύς και τίμιος. Εδώ χαρίζονταν στον Ανδρέα, μετά από τόσα παραμύθια, τρέλες και σκάνδαλα.''
    μικρο προβληματακι..πρεπει να εχεις και λιγο απο Ανδρεα - κ δυστυχως το μενου δεν διαθετει

    • Θεωρείο avatar
      Θεωρείο @ rally monkey 31/10/2010 02:28:10

      Διαθέτει Αντώνη, όμως, που είναι άλλο "φρούτο" μεν, αλλά από καλή "πάστα". Εμπνέει ο λόγος του.
      Για μένα το ερώτημα είναι αν είναι αρκετά διαφορετικός από τον Αντρέα, στο θέμα της ηθικής. Για μένα ο Αντρέας ήταν καθαρά οπορτουνιστής, κενοφιλόδοξος, ατομιστής. Τέτοιον ηγέτη είχαμε και έστω και μετά από πολλά χρόνια, έχει φανεί το κενό που περιείχε μέσα του στο πεδίο "αγάπη για την πατρίδα". Δε θέλουμε άλλον τέτοιο.
      Τώρα θέλουμε έναν καλύτερο. Δεν μας παίρνει για "άλλη μία από τα ίδια".
      Αν είναι τέτοιος ο Σαμαράς; Δεν έχω πειστεί ακόμη. Περιμένω κι άλλα δείγματα, αλλά αν μου λέγανε να διαλέξω θα ήταν στις επιλογές μου.
      Ίσως η συγκυβέρνηση με μικρότερο κόμμα, έστω και αριστερό, αν θα γινόταν, θα προσέθετε κάποιον αλληλοέλεγχο.
      Θα δούμε...

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ Θεωρείο 31/10/2010 02:41:38

        και ο Κωστακης ηταν καλη 'παστα' αλλα δεν..
        (ηθελε κ δεν μπορουσε, δεν τον αφησαν..anyway)

        τον Σαμαρα δεν καταλαβαινω γιατι τον συζηταμε - αφου περιμενει να αλλαξει η κυβν/ση πολιτικη θα δει τις αλλαγες και αμα ειναι τους ψηφιζει κιολας .. Ημαρτον

  49. χρυσηίς avatar
    χρυσηίς 31/10/2010 02:58:06

    ηθελε και δε μπορουσε ? οχι δα! ο κυριαρχος του παιγνιδιου ηταν!

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ χρυσηίς 31/10/2010 03:13:34

      Ηθελε - γι'αυτο και ο κοσμος τον πιστεψε -αλλα το να θες κατι απλα και απο μονο του δε φτανει

  50. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 31/10/2010 03:20:00

    Το πάει για οικουμενική "εθνικής συνενοχής"! Πώς να σηκώσει μόνος το βάρος των ανομιών του; Θέλει "συνεταιράκια" στο έγκλημα και αυτά είναι πανέτοιμα: Ο μίστερ κωλοτούμπας, ο ανανεωτικός της Αριστεράς και της Προόδου και η περυσινή στρατιώτης της παράταξης και εσχάτως εκκολαπτόμενη αρχηγός! Πού να ήταν εδώ ακόμα ο αξέχαστος Ντίνος Ηλιόπουλος, να μας πει εκείνο το υπέροχο «πάντως είμαστε μια ωραία παρέα»!

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Αφροδίτη 31/10/2010 03:30:52

      οι εν λογω 'δημοκρατικες δυναμεις' ΔΕΝ μπορουν να συγκεντρωσουν ικανα ποσοστα που εξασφαλιζουν (αθροιστικα) κοινοβουλευτικη πλειοψηφια μας
      εκτος και ΑΝ βαλει καποιος αλλος το χερι του..

  51. armageddon avatar
    armageddon 01/11/2010 11:50:50

    ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΟΒΟΣΟΥ ΝΑ ΣΥΝΕΧΗΣΗΣ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΑΣ ,ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΕΣ
    ΔΙΕΘΝΩΣ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΠΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΕΚΛΟΓΕΣ .ΤΑ
    SPREADS TΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΟΜΟΛΟΓΩΝ ΚΑΛΠΑΖΟΥΝΕ ΑΝΩΔΙΚΑ......

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.