#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/11/2010 17:02
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εκλιπαρεί τώρα την βοήθεια του Σαμαρά ο Κακλαμάνης

Ο Σαμαράς βάζει τα συμφέροντα της παράταξης πάνω απο τα πρόσωπα



Εκεί που την προηγούμενη εβδομάδα ....απαιτούσε από την Ρηγίλλης να μην τον συμπεριλάβει στον κατάλογο της νίκης αν κέρδιζε και το έπαιζε “ανεξάρτητος”, ο υποψήφιος δήμαρχος της Αθήνας Νικήτας Κακλαμάνης εκλιπαρεί τώρα την βοήθεια του Αντώνη Σαμαρά και το κόμματος. Έστειλε μάλιστα σήμερα το κ. Καρατζά στην Ρηγίλλης να προσκαλέσει τον πρόεδρο της ΝΔ σε εκδήλωση στον δημοτικό σταθμό 9,84.

Ο Σαμαράς όμως παρά το γεγονός ότι ο Δήμος Αθηναίων παραδόθηκε στους μηχανισμούς της Αγίας Οικογένειας, παρά την ανηλεή υπονόμευση που δέχθηκε βάζει το συμφέρον της παράταξης πάνω απο τα πρόσωπα

Ενημέρωση (20:07) : Ο Αντώνης Σαμαράς, κατά την επίσκεψή του στο ραδιοφωνικό σταθμό «ΑΘΗΝΑ 9.84» του Δήμου Αθηναίων, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Το Μνημόνιο δεν δημιουργεί μόνο ασφυξία στην Αγορά, αφαιρεί τους πιο πολύτιμους πόρους, δηλαδή το οξυγόνο και από την Τοπική Αυτοδιοίκηση. Γι’ αυτό και χρειάζεται η επιλογή και η εκλογή ατόμων οι οποίοι ξέρουν και μπορούν, με γνώση και με δυναμισμό, να διεκδικούν. Γι αυτό και ήρθα να ευχηθώ καλή επιτυχία στο Νικήτα Κακλαμάνη».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κώστας avatar
    Κώστας 10/11/2010 15:49:24

    Eπειδή στηρίζω και εμπιστεύομαι τον Αντώνη Σαμαρά, μαύρισα τον Κακλαμάνη.
    Για να μάθει να μην κάνει τον Δήμο παραμάγαζο της Ντόρας στις εσωκομματικές εκλογές, για να μην προσβάλλει την παράταξη γεμίζοντας τα ψηφοδέλτια με Ψινάκηδες. Και βέβαια δεν μας διαφεύγει πως είναι ο πιο αποτυχημένος Δήμαρχος. Λυπάμαι Αντώνη, μα ό,τι και αν πεις αρκετοί από μας θα τον ξαναμαυρίσουμε.

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ Κώστας 10/11/2010 15:52:49

      Καταλαβαίνω το εμπρός γκρεμός και πίσω ρέμα, αλλά εδώ κάθε ψήφος στον κακλαμάνη στηρίζει και "πιστοποιεί" τη θέση του Σαμαρά!. Είναι μία ψήφος αντιμνημονιακή!!

      Έτσι θα μπορέσει επιτέλους να "καθαρίσει" τη Νέα Δημοκρατία από την σαβούρα.

      Συμπεριλαμβανομένου ίσως και του Νικήτα.

      Φιλικά.

      • Κώστας avatar
        Κώστας @ ΑΡΚΑΣ 10/11/2010 16:18:11

        Κάθε ψήφος στον Κικίλια,φίλε Αρκά, "στηρίζει και πιστοποιεί" τη θέση του Σαμαρά. Αντιλαμβάνομαι ασφαλώς το σκεπτικό σου και σίγουρα έχει βάση. Δες το όμως και αλλιώς. Το μαύρισμα του Νικήτα, όχι γιατί στήριξε Ντόρα που ήταν απόλυτο δικαίωμά του, αλλά γιατί είχε μετατρέψει παρανόμως όλο τον Δήμο σε κέντρο υποστήριξης μιας υποφηφίου, ισχυροποιεί εμμέσως τον Αντώνη διότι δείχνει λχ στους ράθυμους αυτών των εκλογών βουλευτές, που δεν έχουν βγει μια φορά να στηρίξουν Κικίλια ,τι τους περιμένει. Να το καταλάβουν καλά: δεν ξεχνάμε. Στα τεφτέρια μας είναι γραμμένοι όλοι και θα 'ρθει η ώρα που θα τους ρωτήσουμε:"στις περιφερειακές εκλογές το 2010 δεν σε πολυείδαμε...Αρρωστος ήσουν;".
        Πέραν τούτου η υποφιότητα Ψινάκη και λοιπών φαιδρών που μάζεψε ο Νικήτας αξίζει το πιο βαθύ μαύρισμα. Εστω στον καταρτήσαντα αυτά τα ψηφοδέλτια. Ας χάθούν οι εντυπώσεις, αλλά το κέρδος θα είναι πιο μεγάλο και μακροπρόθεσμο: οι Κακλαμάνηδες δεν έχουν μέλλον στην περίοδο που ξεκινά. Και πάντως όχι σε μια αναγεννημένη ΝΔ.
        Ετσι το βλέπω τουλάχιστον εγώ, αλλά πίστεψε με και αρκετοί άλλοι που δεν πήγαινε με τίποτα το χέρι μας να ψηφίσουμε τον πιο αποτυχημένο Δήμαρχο και τον μεγαλύτερο πολέμιο του Αντώνη το φθινόπωρο του 2009(τώρα που το θυμήθηκα μέχρι και "πολιτικό από τζάκι" τον είχε αποκάλέσει τον Σαμαρά ο επιλέξας Ψινάκη για το ψηφοδέλτιό του, γιατί ήταν λέει δισέγγονος της Δέλτα...Θρασύτατος.)

        • Kώστας Θ. avatar
          Kώστας Θ. @ Κώστας 11/11/2010 09:39:54

          Εχεις δίκαιο αλλά πιστεύω ότι πρέπει να ψηφίσουμε παραταξιακά. Να στηρίξουμε το κόμμα και τον Αντώνη. Αλλωστε ο ίδιος ο Αντώνης πήρε σφουγγάρι και στήριξε τον Νικήτα παρά τα όσα έγιναν πέρυσι, γιατί να μην το κάνουμε και εμείς τουλάχιστον γι΄ αυτές τις εκλογές;

    • netakias.wordpress.com avatar
      netakias.wordpress.com @ Κώστας 10/11/2010 19:57:17

      ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ. ΠΑΜΕ ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ.

      Γιατί βλέπω στην Θεσσαλονίκη να Ερχονται οι Ελληνόφωνοι (tm) Μακεδόνες (C)

      και στην Αθήνα οι νέοι Ελληνες (tm) Ιθαγενεις (R) (tm) (c) της Μέση Ανατολής, της Κεκαυμένης ζώνης, της Απω Ανατολής κι εμείς να μεταναστεύουμε στις Δυτικές Ινδίες . . .

    • petros avatar
      petros @ Κώστας 11/11/2010 01:18:44

      Φίλε, ξέρεις ποιος είναι ο Καμίνης ; Ξέρεις που θα παραδώσεις τον δήμο της Αθήνας, αν δεν ψηφίσεις Κακλαμάνη ; Φοβάμαι ότι πολλοί από εσάς θα χτυπάτε το κεφάλι σας, όταν μάθετε το ποιόν του.

      Επιπλέον, και εγώ δεν γούσταρα τον Ψωμιάδη, αλλά τον ψήφισα, γιατί τα μέτρα που έρχονται τη Δευτέρα θα είναι πρωτοφανή και θα εξοντώσουν τα μεσαία και λαϊκά στρώματα.
      Και πρέπει να ξέρεις ότι οι Περιφερειάρχες και οι δήμαρχοι δεν έχουν κονδύλια, αντιθέτως το μνημόνιο τα κόβει κατά 50% και θα υποχρεωθούν οι κυβερνητικοί περιφερειάρχες και δήμαρχοι να το βουλώσουν και αυξήσουν κατακόρυφα τα δημοτικά τέλη.

      Ψηφίστε Κακλαμάνη και Κικίλια, όχι για τα πρόσωπα, όχι για τον Σαμαρά, ούτε καν για τη ΝΔ, αλλά έχοντας στο μυαλό σας τους άνεργους, τους πολύτεκνους, τους συνταξιούχους, τα νέα παιδιά που θα μείνουν άνεργα ή θα φύγουν μετανάστες. Κάντε το για όλους εμάς που δεν ανήκουμε παραταξιακά στη ΝΔ, αλλά ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ. Μην απέχετε, μην ρίξετε λευκό ή άκυρο. Στηρίξτε με τη ψήφο σας την εντολή για αλλαγή οικονομικής πολιτικής. Δεν είναι προτροπή, είναι παράκληση, είναι έκφραση αγωνίας... Σκεφτείτε όλους αυτούς που αυτοκτόνησαν από χρέη και δάνεια... Ψηφίστε για την Ελλάδα,πάνω από κόμματα και παρατάξεις και ιδεολογίες και πρόσωπα.

  2. Προφήτης avatar
    Προφήτης 10/11/2010 15:51:52

    Ο Σαμαράς αντέχει χωρίς τον Κακλαμάνη.
    Ο Κακλαμάνης δεν αντέχει χωρίς τον Σαμαρά.

    "Αν περιμένεις με υπομονή στην όχθη του ποταμού θα δεις να περνάνε τα πτώματα των εχθρών σου".
    Κινέζικη παροιμία

    • Tassos avatar
      Tassos @ Προφήτης 10/11/2010 16:39:07

      Εντέλει κινέζικη είναι? Νόμιζα ότι ήταν Ινδιάνικη (ανευ πλάκας)

      • Κοντη Λιζα avatar
        Κοντη Λιζα @ Tassos 10/11/2010 23:18:20

        Οντως, κινέζικη είναι.

  3. Γιώργος avatar
    Γιώργος 10/11/2010 15:52:41

    O λαθροδημαρχούλης, όταν ο Σαμαράς έδινε τιτάνιο αγώνα ενάντια στον λαθρονόμο του ΓΑΠ, βγήκε και στάθηκε ανοιχτα στο πλευρό της κυβέρνησης στηρίζοντας το νομοσχέδιο.
    Κατανοώ τους ψηφοφόρους του Δήμου Αθηναίων και πολλούς ψήφους πήρε.

  4. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 10/11/2010 16:00:37

    Δεν έχω και την καλύτερη γνώμη για τον κ. Κακλαμάνη.
    Ομως, μπροστά στον κίνδυνο να εκλεγεί ο Καμίνης, θα τον ψήφιζα, χωρίς δεύτερη σκέψη.
    Το μάθημά του το πήρε και ξέρει οτι τελειώνει.

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ Κώστας Ροδινός 10/11/2010 16:09:14

      Ροδινέ συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.

      Ολοι πρέπει να καταλάβουν ότι οι πολίτες πλέον καταλαβαίνουν πολύ περισσότερα από ότι φαντάζονται και από ότι τους πασάρουν οι προπαγανδιογράφοι τον οκτώ.

      Ο κόσμος την πρώτη Κυριακή τιμώρησε την προκλητική του αλαζονεία στο κόμμα που τον στήριξε και τον ανέδειξε.

      Ολο αυτόν τον χρόνο ήταν προκλητικός με δήλώσεις και ενέργειες απέναντι στην ετυμηγορία του περσινού Νοεμβρίου.

      Ακόμα και αυτός ο πολύ κακός Κακλαμάνης είναι προτιμότερος από έναν περίεργο και απροσδιόριστο Καμίνη.

      Κάποιοι πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι από πέρυσι έχει αλλάξει σοβαρά η ψυχοσύνθεση ο τρόπος σκέψης και ο τρόπος δράσης των οπαδών της ΝΔ.

      • occultist avatar
        occultist @ Aris. A 11/11/2010 02:24:24

        @Aris. A είπε:
        ""Ακόμα και αυτός ο πολύ κακός Κακλαμάνης είναι προτιμότερος από έναν περίεργο και απροσδιόριστο Καμίνη""
        Ειχε προσφύγει κάποιος από εσάς στον Συνήγορο του Πολίτη επί Καμίνη;; Δύο διαφορετικοί πολίτες άγνωστοι αρχικά μεταξύ τους κατέφυγαν στον Συνήγορο για το ίδιο θέμα εναντίον δύο διαφορετκών Δήμων. Εξεδώθησαν δύο διαφορετικές αντικροούμενες αποφάσεις. Η πρώτη δικαίωνε τον Δήμο που ανήκε στην τότε αντιπολίτευση (ΠΑΣΟΚ) και η δεύτερη καταδίκαζε τον Δήμο που ήταν κυβερνητικός (ΝΔ). Και επαναλαμβάνω. Ηταν άκριβώς το ίδιο θεμα. Παραχώρηση από τον Δήμο,χώρου στάθμευσης αναπηρικού αυτοκινήτου σε ανάπηρο που ΔΕΝ ψήφιζε στο τόπο κατοικίας του. Αυτό είναι το ήθος του ανθρώπου. Ακόμη και τότε υπηρετούσε τα αφεντικά του.

  5. nickname@taleftaiparchoun.gap avatar
    nickname@taleftaiparchoun.gap 10/11/2010 16:04:44

    ..εχω την αίσθηση οτι ο Δήμαρχος κάτι κακό έχει στον νου του ,ισως να μην του βγήκε την Κυριακή , ποιός όμως τον εμπιστευεται 100% .
    Καλύτερα να χάσει ο Σαμαράς τον Δήμο της Αθήνας παρά να τον αποκτήσει χωρίς να δώσει τίποτα το "νέο" κόμμα της θυγατρός Εφιάλτου.
    Προσοχή Σαμαρά ! μην σου τη φέρει ο ..παράξενος τύπος αυτός σε πούλησε μια φορά , αν τον στηρίξεις ,βγεί και σε πουλήσει μετά ...το δις εξαμαρτείν.....

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ nickname@taleftaiparchoun.gap 10/11/2010 16:15:03

      Λυπούμαι, αλλά μάλλον δεν ξέρετε τι σημαίνει Καμίνης και εύχομαι να μην χρειαστεί να το διασπιστώσουμε!

      • ο παγωτατζής avatar
        ο παγωτατζής @ Κώστας Ροδινός 10/11/2010 16:25:44

        Γιατί,πειράζει τό ψήφος μόνον στόν Κικίλια και λευκό;
        Για να είναι και συνειδησιακά εντάξει ο κόσμος....

        • joao avatar
          joao @ ο παγωτατζής 10/11/2010 16:56:23

          ++

          • petros avatar
            petros @ joao 11/11/2010 01:23:17

            Παιδιά, αφήστε τα προσωπικά.
            Χανόμαστε. Έρχονται σκληρά μέτρα. Δείτε τι λέει το newsit. gr. Τη ψήφο σας ή την αποχή σας θα την ερμηνεύσουν ως έγκριση για απίστευτα μέτρα. Μη μένετε σε πρόσωπα, γιατί θα το μετανοιώσουμε όλη. Μην παραδώσετε την Αθήνα στους ανθρώπους που στηρίζουν τον Καμίνη, και εννοώ τον Ν. Δήμου, Τ. Καμπύλη και όλη την παρέα της Ρεπούση που έγραψε το βιβλίο Ιστορίας της ΣΤ' Δημοτικού. Τα ξέρετε αυτά ;

            - Σε λιγότερο από δύο μήνες θα πρέπει να έχουν μπει στα κρατικά ταμεία 11,7 δισ ευρώ
            - Πάνω από το 9% το έλλειμμα για το 2010
            - Πάγωμα προσλήψεων για το 2011 - Περικοπές στα επιδόματα του δημοσίου - Νέες συγχωνεύσεις κρατικών φορέων
            - Στο στόχαστρο της κυβέρνησης οι ΔΕΚΟ

      • Στάθης Δ avatar
        Στάθης Δ @ Κώστας Ροδινός 10/11/2010 17:12:45

        Ξέρουμε όμως τι σημαίνει Κακλαμάνης:

        4 φαρμακευτικές τού πλήρωσαν προεκλογική εκδήλωση, λίγο πρίν γίνει Υπουργός Υγείας
        [http://archive.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=07.10.2006,id=53856948]

        Και βέβαια ξεπλήρωσε την υποχρέωση φροντίζοντας να επεκτείνει την ληστεία στον χώρο της Υγείας, συνεχίζοντας επαξίως την πολιτική που εγκαινίασε ο αλήστου μνήμης Α. Παπαδόπουλος το 2001 με τον νόμο 2955/2001 με την περίφημη "λίστα υλικών" που η τιμή τους ορίζεται με υπουργική απόφαση
        [http://ermippos.blogspot.com/2010/05/3.html]
        [http://ermippos.blogspot.com/2010/05/2.html]

        Και ο άνθρωπος αυτός, υποθέτω συνυπολογίζοντας την λαμπρή προσφορά του στην τετραετή θητεία του, υποστηρίζεται από την ΝΔ για τον δήμο Αθηναίων

        Αιδώς...

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Κώστας Ροδινός 10/11/2010 17:12:46

        Συμφωνώ, αλλά φαντάζομαι ότι καταλαβαίνεις σε τι δίλημμα έχουν περιέλθει οι αγνοί νεοδημοκράτες ψηφοφόροι στο συγκεκριμένο δήμο: Καμίνης από τη μία, και εν υπνώσει πολέμιος του Σαμαρά από την άλλη. Οποιαδήποτε επιλογή, είναι καταστροφική. Οπότε, σημασία έχει να μάθουμε τουλάχιστον ποιοι είναι αυτοί που εκλέγονται δημοτικοί σύμβουλοι με το συνδυασμό Κακλαμάνη. Μπορούν να κάνουν τη διαφορά...

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Κώστας Ροδινός 10/11/2010 18:14:54

        Το γράφω παρακάτω τι εστί Καμίνης...

      • nickname@taleftaiparchoun.gap avatar
        nickname@taleftaiparchoun.gap @ Κώστας Ροδινός 10/11/2010 18:16:49

        Κώστα Ροδινέ ίσως με παρεξήγησες, θέλω να πώ ότι πρέπει ο Σαμαράς να είναι απόλυτα σίγουρος ότι ο Δήμαρχος θα τηρήσει όποιο λόγο δώσει , διότι φαντάζεστε τι θα γίνει αν κάνει καμιά ......και μετά την εκλογή του στίς 21/11 δηλώσει Ντορικός!!!!
        Δεν έχουν ίλοι δυστυχώς τα ....Μαντούβαλου!
        Αλλά τι μιλάμε τώρα που μαθαίνω ότι συμφώνησαν. Μακάρι , από καρδιάς ευχομαι να ευδοκιμήσει αυτή η στήρηξη.
        Ξέρω πολύ καλά τι σημαίνει Καμίνης και οι πέριξ αυτού ,

    • ΣΒΕΤΛΑΝΑ avatar
      ΣΒΕΤΛΑΝΑ @ nickname@taleftaiparchoun.gap 11/11/2010 01:03:22

      Δυστυχώς δεν τον έχει πουλήσει μόνο μια φορά...

  6. Ιωάννης ο Μεσσήνιος avatar
    Ιωάννης ο Μεσσήνιος 10/11/2010 16:05:47

    ΑΝΤΩΝΗ ΜΑΣ .... ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΕ ΛΙΣΤΑ. ΘΑ 'ΝΑΙ ΠΡΩΤΗΣ ΤΑΞΕΩΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΠΟΛΛΟΙ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΣΦΗΚΟΦΩΛΙΑ.......

  7. onned pantanassas patron avatar
    onned pantanassas patron 10/11/2010 16:19:11

    paidia einai protos dimos tis xoras sistrateusi prepei..eipame ..kala tou kanate ston proto giro alla oxi kai o kaminis eleos...

    • προδικος avatar
      προδικος @ onned pantanassas patron 10/11/2010 18:09:38

      η εκδικηση ειναι ενα πιατο που τρωγεται παντα κρυο...

  8. Κεφαλος avatar
    Κεφαλος 10/11/2010 16:21:14

    Ορθό: Στην Κεφαλλονιά να μαζέψει ορισμένους ο Σαμαράς που άρχισαν να μοιράζουν ψηφοδέλτια ΠΑΣΟΚ και μετά παραπονιούνται που τους λένε ανακατωσούρες.

    Θα πρεπε να ντρέπονται.

  9. ο παγωτατζής avatar
    ο παγωτατζής 10/11/2010 16:22:47

    Και ποιός εγγυάται ότι αμα παρει 51% και τόν Δήμο, δεν θα επανέλθει ή αλλαζονεία του;;;;;;
    Εχει αξία ό λόγος ενός .....;;

    • Tassos avatar
      Tassos @ ο παγωτατζής 10/11/2010 16:39:56

      φ _ ύ _ τη?

      • ο παγωτατζής avatar
        ο παγωτατζής @ Tassos 10/11/2010 16:42:48

        ..έγραψες!!!!!!!!!

  10. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 10/11/2010 16:32:58

    Επιβεβαιωνει το :οπου φτυνεις εκει θα γλυψεις.

  11. Πλούταρχος Λευκαδίτης avatar
    Πλούταρχος Λευκαδίτης 10/11/2010 16:58:58

    Ο ΛαθροΔήμαρχος του Ψινάκη και της Μητσοτάκη είναι αυτή τη στιγμή πολύ καλύτερος από το ροζ πολυπολιτισμικό πολτό χαζοχαρούμενων που πρεσβεύει ο Λαθραμίνης! Είναι θέμα γοήτρου να μη χαθεί η Αθήνα και ειδικά όταν δεν έχουν καταφέρει να την κερδίσουν από πλευράς του ΠΑΣΟΚ πρωτοκλασάτα στελέχη, όπως ο Παπουτσής και ο "Πασχάλης"-Σκανδαλίδης!
    Την Κυριακή, με βαρύτατη καρδιά, ψήφο στο Νικήτα: προσωπικά θεωρώ καλύτερη παρουσία στο δημοτικό συμβούλιο τον Ψινάκη με τα φουλάρια και τις παγέτες, παρά τη καραφλόφατσα του μυστακιοφόρου ασπόνδυλου Μαργαρίτη και των λοιπών περιφερομένων άεργων του "Ντα Κάπο" και του "Φίλιον".
    Φανταστείτε απλά συζήτηση μεταξύ του άεργου Κωνσταντίνου του ανύπαρκτου ΑΝΤΑΡΣΥΑ και του Ψινάκη, όταν ο πρώτος θα έχει πάρει το σοβαρό "αγωνιστικό" του ύφος και θα επιτίθεται, ζητώντας την "ανατροπή του σάπιου καπιταλισμού" και ο δεύτερος θα τον αποστομώνει με τις γνωστές ατάκες του...

  12. ΛίγκαΤουΒορρά avatar
    ΛίγκαΤουΒορρά 10/11/2010 17:18:24

    Τι ωραία που θα περνούσαμε τώρα αν σε αμφότερες τις θέσεις είχε τοποθετήσει ο Σαμαράς ιδία βουλήσει άτομα ευρύτερα αποδεκτά, απ΄τους πάντες. Πιστοποιημένους σοβαρούς Δεξιούς.

    Εντάξει, δεν αντιπαρέρχομαι την απόφαση του Αρχηγού. Είναι πολύ αργά πλέον. Να δούμε που θα καταλήξει όλο αυτό το παρασκήνιο. Πιστεύω ακράδαντα, παρ΄όλα αυτά, ο Σαμαράς ενδόμυχα, τον έχει στείλει ήδη στα τσακίδια.

  13. ψιλιασμενος avatar
    ψιλιασμενος 10/11/2010 17:22:07

    Εγω λέω ότι την έχει πατήσει ο Δημαρχούκος!

  14. ΛίγκαΤουΒορρά avatar
    ΛίγκαΤουΒορρά 10/11/2010 17:25:58

    Είναι και η τελευταία του θητεία... Και την ψυχή του στο Διάολο πουλάει για να επανεκλεγεί...

    Όσο το σκέφτομαι, μηδέν εμπιστοσύνη. Και αν αύριο ξανά σηκωθούν τα ποδάρια να χτυπήσουν το κεφάλι;

  15. ΒΡΑΧΟΣ avatar
    ΒΡΑΧΟΣ 10/11/2010 17:30:32

    Απλά πράγματα.
    Μία κάμερα. Ο Κακλαμάνης.
    Μία δήλωση. "Ο Αντώνης Σαμαράς είναι ο αδιαμφισβήτητος αρχηγός της ΝΔ".
    You Tube.
    Kαι μετά, ας κουνηθεί...

  16. προδικος avatar
    προδικος 10/11/2010 17:36:57

    δυσκολα τα πραγματα Νικητα..μαλλον αποχαιρετας..

  17. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 10/11/2010 18:11:18

    Δεν ψηφίζω στον Δήμο Αθηναίων, αλλά κυκλοφορώ και εργάζομαι στην Αθήνα. Τουλάχιστον, ξέρω την Αθήνα περισσότερο από τον κύριο Καμίνη, που διατείνεται ότι μετακόμισε στο Χαλάνδρι για λόγους...οικονομικούς (έτσι είπε σε συνέντευξή του σε δύο δημοσιογραφίνες της ΝΕΤ, προφανώς πρασινοφουφούδες, αν κρίνω από τον...αγιογραφικό τρόπο με τον οποίο τον αντιμετώπισαν).
    Ο γαλλοτραφής Καμίνης να μάθει ότι στη Γαλλία προϋπόθεση υποψηφιότητας δημάρχου είναι να κατοικεί - δηλ. και να κοιμάται! - στη συγκεκριμένη πόλη στην οποία επιθυμεί να εκλεγεί άρχων.
    Πέρα από αυτό: Ο Κακλαμάνης είναι ένας αποτυχημένος ψευτο-δεξιούλης δημοσιοσχεσίτης δήμαρχος, αλλά...
    ο Καμίνης ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ.
    Είναι παλιός Ρηγάς και κολλητός του Νίκου Αλιβιζάτου. Δηλ. του συντάκτη του λαθρονόμου.
    Σας λέει κάτι αυτό;
    Θα προωθήσει τη νομιμοποίηση όλης της αφροασιατικής σάρας και μάρας.
    Τίποτα λιγότερο από αυτό. Δηλαδή, θα τους κάνει να κατσικωθούν εδώ και να μη φεύγουν με τίποτα. Είναι η ιδεολογία του αυτή, θα το κάνει από ιδεοληψία. Ισως αυτός είναι ο λόγος που βάζει για δήμαρχος, έχει κρυφή ατζέντα.
    Ο Κακλαμάνης είναι ασήμαντος μωροφιλόδοξος , αλλά ο άλλος είναι ο Δούρειος Ιππος...

  18. DARK-BLUE avatar
    DARK-BLUE 10/11/2010 18:17:15

    Ας μην ήταν ο Σαμαράς και θα σου έλεγα εγώ... μεγάλη η χάρη του Κακλαμάνη.

  19. blue nile avatar
    blue nile 10/11/2010 18:30:42

    Μεταξύ Κακλαμάνη και Καμίνη...
    Κακλαμάνης.

  20. ΝΙΚΟΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ 10/11/2010 18:35:12

    Τα λάθη του Νικήτα είναι πολλά και δύσπεπτα. Κρίμα, γιατί κάποτε που βρεθήκαμε στα ίδια μετερίζια είχα διαφορετικήν άποψη γι' αυτόν! Από δεξιός ευρωσκεπτικιστής και αβερωφικός κατήντησε ντοράκι και πολιτικός παρτενέρ του Ψινάκη! ΩΣΤΟΣΟ, απαιτείται συστράτευση και μεγαλείο ψυχής, γιατί ο κίνδυνος να πέσει ο δήμος στα χέρια του ευρωλιγούρη αριστεροκουλτουριάρη ψευδοανθρωπιστή απαιτεί την υπερψήφιση του Νικήτα. Το μάθημά του το πήρε στον πρώτο γύρο! Ας του δώσουμε μια τελευταία ευκαιρία να μετανοήσει εμπράκτως! Εδώ θα είμαστε και θα τον παρακολουθούμε...

    Σημ: Τι θα γίνει επιτέλους με τον ύποπτο ρόλο του fimotro; Δεν του φτάνει που κατεξευτελίστηκε με τις αρλούμπες δημοσκοπήσεις που μέχρι την τελευταία ώρα έλεγε την Κυριακή, συνεχίζει έναν εμετικό πεμπτοφαλαγγίτικο πόλεμο κατά των δήθεν σκληρών σαμαρικών. Τέλος η ανοχή στα παπα...τζίδικα παιχνιδάκια! Το antinews να καταγγείλει ανοιχτά το βρόμικο ρόλο του!

  21. rs avatar
    rs 10/11/2010 18:53:37

    Παιδιά ο.... Ψινάκης εκλέχτηκε;
    Είναι ότι πιό αντιπροσωπευτικότερο της αισθητικής (έ! Προφήτη;) της παράταξης!

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ rs 10/11/2010 21:52:57

      Βρε rs να είμαστε ειλικρινείς.
      Σε και με κυβέρνησε ο Βαλλιανάτος.
      Για να μην πιάσω την ατελείωτη σειρά των καθικιών, των άπλυτων, των κλεφτών, όλων των πασοκόσκυλων που σε και με κυβέρνησαν από το 1981.
      Ο Ψινάκης είναι απεχθής αλλά όχι χειρότερος από τον Πανταγιά.
      Οι απόψεις μου για Κακλαμάνη http://www.antinews.gr/?p=70843

  22. ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 10/11/2010 18:59:02

    Ο Κακλαμάνης είναι εσωτερικό θέμα. Ο συνήγορος του λαθρομετανάστη όμως αν εκλεγεί θα αποτελέσει εθνικό πρόβλημα. Τον Κακλαμάνη πιστεύω πως θα τον κυνηγάει μέχρι το τέλος της ζωής του, η εξίσωση της Πηνελόπης Δέλτα με τον Μητσοτάκη. Αυτό θα το πληρώνει ακόμη και στον ύπνο του. Ας μην μπερδευτούν όμως όσοι ψηφίζουν στην Αθήνα. Δεν έχουν να διαλέξουν ανάμεσα στον Σαμαρά και στον Κακλαμάνη......

  23. TASSOS avatar
    TASSOS 10/11/2010 19:29:49

    Δεν υπάρχει καιρός για πολυτέλειες. Η θητεία του ανεκδιήγητου Νικήτα είναι προφανώς....ανεκδιήγητη. Ψήφος όμως στον Κακλαμάνη διότι αυτή την Κυριακή παίζονται πολλά. Πολλά περισσότερα από Νικήτες και Ψινάκηδες.

  24. ΝΙΚΟΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ 10/11/2010 19:32:40

    Για πες ποιες ήταν οι γελοίες επιλογές, γιατί μπορεί και να συμφωνήσουμε! Όσο για το κόμμα, διακρίνω τάση ιδιοκτησίας ή μου φαίνεται; Από Τζάκι είστε;

  25. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 10/11/2010 19:47:39

    Τα εγραψα και σε αλλο ποστ.Ο Δημος Αθηναιων εχει μεγαλη συμβολικη σημασια.
    Αν τον παρει το ΠΑΣΟΚ εν μεσω κρισης θα ρεφαρει πολλες απωλειες.
    Περα απο αυτο ο Καμινης ειναι ο συνηγορος του λαθρομεταναστη.Επελεγη ακριβως γιαυτο και στηριζεται απο τις δυναμεις που θελουν να κανουν την Αθηνα Καμπουλ -γιωργοπαπανδρεικο ΠΑΣΟΚ,Δραση,Κουβελη.Το κοινο σημειο ολων αυτων ειναι ακριβως η μεταναστουποστηριξη.
    Aφου θα παμε που θα παμε για τον Κικιλια ,αναγκαστικα μεταξυ Κακλαμανη και Καμινη τον Κακλαμανη.

  26. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 10/11/2010 20:01:19

    Nα και μία τεκμηριωμένη κριτική στον Καμίνη για τα πεπραγμένα του ως Συνήγορος, και μάλιστα προερχόμενη απο νεοφιλελεύθερο ιστολόγιο:
    http://blemilo.blogspot.com/2010/11/blog-post_8087.html

    Το ξέρατε ότι είχε ταχθεί κατά της διάλυσης του παράνομου συνοικισμού λαθρομεταναστών στην Πάτρα;
    Ε βέβαια, δεν ήταν στο Χαλάνδρι, όπου κατοικοεδρεύει ο αριστερούλης...

  27. A.M. avatar
    A.M. 10/11/2010 20:11:53

    Εντάξει
    «αμοιβαία τα αισθήματα μωρό μου» είναι η κατάσταση.
    Και ο Κακλαμάνης χρειάζεται την ψήφο των ΝΔτων
    και η ΝΔ χρειάζεται να μην χάει τον μεγαλύτερο δήμο της χώρας.

  28. BlueSky avatar
    BlueSky 10/11/2010 20:16:02

    Πρόεδρε, είσαι μεγάλη καρδιά. Διέλυσε την οικογένεια που λυμένεται τον ιδρώτα των ελλήνων - Παπανδρέοι, διέλυσε την οικογένεια και τους παρατρεχαμενούς της, οι οποίοι έκαναν την δολοπλοκία επάγγελμα- Μπακογιάννη, Καρατζαφέρης.

  29. Max Stirner avatar
    Max Stirner 10/11/2010 20:30:21

    Εγώ ερωτώ, γιατί ο Αντώνης δεν επέλεξε υποψήφιο νεοδημοκρατικής αποδοχής παρά αποφάσισε να στηρίξει έναν "αποτυχημένο" δήμαρχο και υποστηρικτή των ακατανόμαστων? Ποιος έχει ανάγκη ποιον?

  30. BlueSky avatar
    BlueSky 10/11/2010 20:58:17

    Ένα σχετικά τιμητικό άρθρο για τον Αντώνη! Σιγά σιγά θα τους κερδίσει όλους.
    Γράφει ο Γιώργος Δελαστίκ
    Δεν μπορεί, βεβαίως, να είναι ικανοποιημένη η ΝΔ με τα αποτελέσματα που σημείωσε η ίδια στις περιφερειακές και δημοτικές εκλογές της Κυριακής. Πέρα από το μισό εκατομμύριο ψηφοφόρους που έχασε, πράγμα που μπορεί να αποδοθεί στην πρωτοφανή αποχή, το σημαντικότερο είναι ότι υποχώρησε ακόμη και το εκλογικό ποσοστό της: Εχασε κάτι λιγότερο από μια εκατοστιαία μονάδα, από το 33,5% που είχε πάρει πέρυσι στις βουλευτικές εκλογές, το οποίο σημειωτέον ήταν το ιστορικά χαμηλότερο ποσοστό της ΝΔ.
    Κρινόμενη αυτοτελώς αυτή η εκλογική επίδοση, σαφώς αποτελεί αποτυχία. Πόσω μάλλον που σημειώθηκε σε μια συγκυρία όπου η κατακραυγή του λαού εναντίον της πολιτικής της κυβέρνησης Παπανδρέου έχει προσλάβει τεράστιες διαστάσεις.

    Στην πολιτική όμως τίποτα δεν κρίνεται μόνο αυτοτελώς. Η εκλογική κατάρρευση του ΠΑΣΟΚ κατά δέκα ολόκληρες εκατοστιαίες μονάδες το βύθισε σε επίπεδα πλέον εντελώς συγκρίσιμα με εκείνα της ΝΔ συρρικνώνοντας την υστέρηση της ΝΔ έναντι του ΠΑΣΟΚ από 10,5 μονάδες πέρυσι σε λιγότερες από δύο φέτος!

    Αυτό καθιστά όμως ισοδύναμα πλέον τα δύο κόμματα εξουσίας και αλλάζει εντελώς την ψυχολογία των μελών, οπαδών και ψηφοφόρων της ΝΔ.

    Από εκεί δηλαδή που ο Καραμανλής άφησε πέρυσι το κόμμα αυτό σε κατάσταση διάλυσης, με τους οπαδούς του και όλον τον ελληνικό λαό πεπεισμένους ότι πάμε για δύο τουλάχιστον συνεχείς κυβερνητικές θητείες του ΠΑΣΟΚ, ξαφνικά, μόλις έναν χρόνο αργότερα, ο Σαμαράς βρίσκεται επικεφαλής ενός κόμματος που έχει σχεδόν το ίδιο ποσοστό με το ΠΑΣΟΚ!

    Λογικό και αναμενόμενο είναι οι οπαδοί της ΝΔ να αισθάνονται ότι η διεκδίκηση της εξουσίας είναι πλέον εφικτή εκ νέου και μάλιστα στο άμεσο μέλλον, καθώς όλοι γνωρίζουν ότι η δημοτικότητα του ΠΑΣΟΚ θα συνεχίσει να πέφτει τους επόμενους μήνες, αφού ο πρωθυπουργός δήλωσε ότι θα συνεχίσει την ίδια πολιτική. Ανάκαμψη της δημοτικότητας του ΠΑΣΟΚ είναι πολύ δύσκολη στο άμεσο μέλλον.

    Φυσικά, κάθε λογικός άνθρωπος αντιλαμβάνεται ότι ένα κόμμα του 32% πρέπει να ανεβάσει το ποσοστό του κατά 8-10 μονάδες για να κερδίσει την εξουσία, δεν αρκεί απλώς να συνεχίσει να πέφτει ο αντίπαλός του. Αν δεν γίνει αυτό, η ΝΔ δεν βλέπει κυβέρνηση, όπως είναι ευνόητο. Το ουσιώδες όμως σε αυτή τη φάση είναι ότι τα εκλογικά αποτελέσματα έθεσαν εκ νέου στο τραπέζι το θέμα της εξουσίας πολύ πιο σύντομα από όσο φανταζόταν και ο πιο αισιόδοξος οπαδός της ΝΔ.

    Η νέα πραγματικότητα ενίσχυσε αποφασιστικά τη θέση του Αντώνη Σαμαρά τόσο μέσα στην ίδια τη ΝΔ όσο και στον ευρύτερο χώρο της Δεξιάς.

    Επιλέγοντας τη γραμμή «Οχι στο Μνημόνιο» μπορεί ο Α. Σαμαράς να μην αύξησε το ποσοστό της ΝΔ, της επέτρεψε όμως να συμπλέει με τις «αντιμνημονιακές» διαθέσεις της μεγάλης πλειοψηφίας των Ελλήνων. Αυτό καθιστά ευκολότερη την προσέλκυση ψηφοφόρων στη συνέχεια, καθώς η κυβέρνηση Παπανδρέου θα υιοθετήσει και θα υλοποιήσει πολύ σκληρότερα αντιλαϊκά μέτρα, εντείνοντας έτσι την αντίθεση του κόσμου στην πολιτική της κυβέρνησης.

    Για την ώρα, οι εκλογές απέδειξαν ότι η στάση του Α. Σαμαρά εναντίον του Μνημονίου τον βοήθησε καταλυτικά να εξουδετερώσει πολιτικά τόσο την Ντόρα Μπακογιάννη όσο και τον Γιώργο Καρατζαφέρη του ΛΑΟΣ, που έχουν ταχθεί υπέρ του Μνημονίου.

    Με την προοπτική ανάκτησης της εξουσίας στο ορατό μέλλον, μόνο περιθωριοποιημένοι βουλευτές της ΝΔ θα επιλέξουν να φύγουν και να πάνε στο υπό ίδρυση κόμμα της Ντόρας, το οποίο κινδυνεύει έτσι εκ γενετής να προσλάβει τις διαστάσεις και την απήχηση του κόμματος του Φώτη Κουβέλη.

    Οσο για το κόμμα του ΛΑΟΣ, αυτό πλήρωσε ήδη ακριβά την υποστήριξη του Μνημονίου με το κακό εκλογικό αποτέλεσμα που σημείωσε, σε μια φάση που προσωρινά κατέρρευσε το συνολικό ποσοστό του δικομματισμού.

    Θωρακίζοντας τη ΝΔ από διαρροές προς τα ακροδεξιά και περιθωριοποιώντας εκ των προτέρων το κόμμα της Ντόρας, ο Σαμαράς αποκτά την πολιτική και ιδεολογική κυριαρχία σε ολόκληρο τον χώρο της Δεξιάς.

    Αναζητώντας συμμάχους

    Η αποτυχία της ΝΔ να κερδίσει ψηφοφόρους ακόμη και σε αυτή την τόσο αρνητική για το ΠΑΣΟΚ συγκυρία αναδεικνύει το υπ’ αριθμόν ένα πρόβλημα που έχει η αξιωματική αντιπολίτευση: Σχεδόν κανένας, από τις εκατοντάδες χιλιάδες Ελληνες που εγκατέλειψαν στις περυσινές βουλευτικές εκλογές τη ΝΔ, δεν επέστρεψε ακόμη εκλογικά στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης! Αυτό υποδηλώνει ότι είναι ακόμη πολύ ισχυρή η αρνητική ετυμηγορία του λαού για τα πεπραγμένα της κυβέρνησης Καραμανλή. Αυτό στερεί τη ΝΔ από πολιτικούς και πρωτίστως κοινωνικούς συμμάχους. Αυτό το πρόβλημα άλλωστε προσπαθεί να λύσει η «αντιμνημονιακή» γραμμή του Α. Σαμαρά.

  31. Κατερίνα avatar
    Κατερίνα 10/11/2010 21:16:25

    Τώρα πρέπει να αφήσουμε κατά μέρους τη φαγωμάρα.
    Τώρα πρέπει να πάρουμε αποφάσεις πολύ πιο σημαντικές από αυτές που φανταζόμαστε.
    Θυμάστε τη παγωμάρα με το Καραμανλή το 2009 και τις εκλογές;
    Nα δώσουμε μάθημα στο Καραμανλή λέγανε πολλοί Νεοδημοκράτες τότε.
    Το αποτέλεσμα;
    Φάγαμε το Τζέφρυ, το Πάγκαλο, τη Δραγώνα κι όλο το σκυλολόι κι ακόμα το λαθρονομοσχέδιο, το Καλλικράτη, το Μνημόνιο και που ειστε ακόμα...
    Θέλετε κάτι ανάλογο αδέξιοι Δεξιοί;

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Κατερίνα 10/11/2010 23:20:50

      γι' αυτό το λόγο, ψήφο στον Κακλαμάνη

  32. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 11/11/2010 01:44:55

    Ἐγὼ θέλω νὰ εἶμαι στὸ κόμμα τῶν ἀξίων καὶ τῶν ἀξιῶν, γι' αὐτὸ τὸ ρίχνω Κικίλια περιφέρεια καὶ Καμίνη δῆμο. Ἂν δὲν εἶναι ἄλλοι ἀπολύτως συνεπεῖς μὲ τὰ πιστεύω τους, ἐγὼ τοὐλάχιστον θὰ εἶμαι.

    • petros avatar
      petros @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 11/11/2010 02:07:24

      Πίσω από τον Καμίνη ξέρεις ποιοι βρίσκονται ;Οι υποστηρικτές του βιβλίου της Ιστορίας της ΣΤ ' Δημοτικού κ. Ρεπούση, ο Τ. Καμπύλης και ο Ν. Δήμου. Να ξέρεις , δηλαδή, τι θα ακους από το επίσημο Δήμο, εάν εκλεγεί ο κ. Καμίνης. Τα υπόλοιπα θα τα δείτε μετά. Τότε θα καταλάβετε σε ποιους πάτε να παραδώσετε τον πρώτο δήμο της χώρας...
      Στη γνωστή παρέα των "αναθεωρητών" της ελληνικής ιστορίας...
      Με Καμίνη και Μπουτάρη θα έχετε ένα τέλειο δίδυμο για να αλλάξει -επιτέλους- όσα δεν άλλαξαν με Ρεπούση και Δραγώνα. Και επίσημα. Με τη ψήφο ή την ανοχή τη δική σας ...
      Και ας "ψοφήσουν" οι συμπολίτες σας που υποφέρουν από την ανεργία και την ανέχεια και τις περικοπές ... Άραγε, ξέρετε ότι το μνημόνιο προβλέπει μείωση κατά 50% των επιδοτήσεων στους δήμους ; Ο " άξιος" κ. Καμίνης που θα βρει λεφτά για να αναμορφώσει την Αθήνα ; Μα, από τα αυξημένα δημοτικά τέλη, όταν θα ανέβουν κατά 100% οι αντικειμενικές αξίες ! Ξανασκεφτείτε το. Θα βρεθούμε όλοι τη Δευτέρα προ εκπλήξεων. Αλλά τότε δεν θα δικαιούται να διαμαρτύρεται κανείς.Ίσως είναι καλύτερα μια Αθήνα χωρίς ιστορικές μνήμες ...

  33. kyros avatar
    kyros 11/11/2010 01:47:07

    Δηλαδή για να καταλαβουμε...
    Αν νικήσει ο ... ανεξάρτητος κυρ Κακλαμάνης ή ο κυρ Αγοραστός ή ο κυρ Τζανακούλης στην Λάρισσα, θα βγεί η κυρά Νδόρα την Κυριακή το βράδυ να καυχηθεί ότι η δύναμή της κατετρόπωσε τον εχθρό;;;;
    Γιατί θάχει μεγάλη πλάκα το πράμα, ώστε να το λουστούμε κι αυτό!
    Θα μου στοιχίσει να πάω στην Λάρισσα για την επαναληπτική ενα κατοστάρικο, χώρια τα λοιπά, για να πάω ΕΓΩ, να ψηφίσω τους εκλεκτούς της κυράς των μωρών παρθένων;;;;
    ΕΓΩ;;;;
    Πλάκα με κάνετε!!!!
    τόκανα με βαρια καρδια την προηγούμενη Κυριακή! Ελπιζοντας στο φιλότιμο των ευεργετημένων!!!
    Αν δεν δηλώσουν σαφώς και ειλικρινώς πίστι και συνέπεια στον Αντώνη, είμαστε πολλοί και δεν το κουνάμε! Ας τα βγάλουν πέρα με την ....Νδόρα και τους ψηφοφόρους της!
    Εγώ και οι" άλλοι μου", δεν είμαστε!
    και δεν θα γίνουμε έστω κι έτσι τσιράκια της, χωρίς δέσμευση από τα ...ορφανα που περιμαζέψαμε!
    αυγά αγνωστων δεν κλωσσάω!
    Διότι εκτός από κοτουλες, μπορεί να βρεθώ με ...φιδάκια στον κόρφο μου!

    • petros avatar
      petros @ kyros 11/11/2010 01:59:15

      Φίλε μου,
      ψήφισε ξανά για όλους εμάς που δεν ανήκουμε κομματικά στη ΝΔ, αλλά είμαστε στα όρια της απόγνωσης. Δεν κόβουν μισθούς και συντάξεις, αλλά επιδόματα και δώρα ! Όλα θα τα αυξήσουν μετά τις εκλογές και θα μας ρημάξουν. Ο Κασιμάτης ανακοίνωσε ότι κάθε μήνα κλείνουν 4000 επιχειρήσεις μικρομεσαίες. Ο τουρισμός και κάθε επαγγελματική δραστηριότητα θα βουλιάξει.

      Οι νέοι μας, τα παιδιά μας δεν θα έχουν δουλειά. Βάλτε μπροστά σας τους εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους που δεν ανήκουν σε κόμματα, αλλά βλέπουν την οικογενειακή τους και επαγγελματική κατάσταση στα πρόθυρα της κατάρρευσης. Εδώ θα αρχίσει μαζικές απολύσεις στο Δημόσιο, θα κλείνουν και οι επιχειρήσεις, οι καφετέριες, τα εστιατόρια, που θα πάνε οι νέοι 18-30 ; Μετανάστες ; Αυτούς να σκεφτείς και άσε τη Ντόρα, τον Καρατζαφέρη και κάθε μικροπολιτικό. Όσο αυξάνεται η ανεργία, όσο η οργή του κόσμου από τα επερχόμενα μέτρα θα διογκώνεται, ποιος θα στηρίξει μια κίνηση πολιτικής αυτοκτονίας ; Ποιος άνεργος, ποιος πολύτεκνος, ποιος μισθωτός , ποιος συνταξιούχος, που θα απολύεται, που δεν θα έχει να πληρώσει λογαριασμούς, δάνεια, φόρους και θα χάνει την περιουσία του θα στηρίξει Ντόρα ; Μήπως οι τραπεζίτες ή οι επιχειρηματίες θα στηρίξουν Ντόρα, αφού έχουν τον Γιωργάκη ; Αλλά και αυτοί, όταν θα δουν το κόσμο να αποσύρει τις καταθέσεις του, να σπάσει τα αμοιβαία κεφάλαια, να πουλάει μετοχές ( όποιοι έχουν ), για να ξεπληρώνει πρόστιμα, φόρους, δάνεια, λογαριασμούς, είδη πρώτης ανάγκης, τότε θα καταλάβουν τι εστί βερύκοκο... Όποιοι ποντάρουν πάνω σε Ντόρα θα βγουν καμμένοι και μαυρισμένοι. Μήπως νομίζεις ότι δεν θα το μετανοιώσουν του χρόνου οι Κρητικοί και οι Δωδεκανήσιοι, όταν δεν θα πατάει τουρίστας στις περιοχές του, λόγω οικονομικής αδυναμίας ; Δεν θα μετανοιώσουν την ώρα και τη στιγμή που ψήφισαν Γιωργάκη και Ντόρα, όταν θα βλέπουν τα προϊόντα απούλητα ,λόγω μνημονίου ;
      Κάντε το για εμάς. Αφήστε τα τζάκια. Κάντε το για τους απλούς συμπολίτες σας που βρίσκονται στα όρια της απόγνωσης και ψάχνουν αλλαγή οικονομικής πορείας.

  34. occultist avatar
    occultist 11/11/2010 03:21:14

    Δυστυχώς Κακλαμάνη. Με μισή καρδιά. Το μη χείρον βέλτιστον!!!!!!!!!!!

  35. Πλούταρχος Λευκαδίτης avatar
    Πλούταρχος Λευκαδίτης 11/11/2010 09:18:16

    Τα σχόλια δικά σας:

    http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=4603592

    • Πλούταρχος Λευκαδίτης avatar
      Πλούταρχος Λευκαδίτης @ Πλούταρχος Λευκαδίτης 11/11/2010 09:26:46

      Θέλετε κι άλλο;

      http://taxalia.blogspot.com/2010/11/blog-post_4079.html

      Σας παρακαλώ, αυτό το τελευταίο αναδείξτε το, για να καταλάβει ο κόσμος περί τίνος πρόκειται!

      Ευχαριστώ,

  36. προδικος avatar
    προδικος 14/11/2010 21:56:18

    ας προσεχες....

  37. ioana avatar
    ioana 30/12/2010 17:55:28

    pios ine re pedq sas parakalo pos ton lene?

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.