#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/06/2013 12:49
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εκβιασμός Μέρκελ: Κόβω την βοήθεια αν κουρευτεί το χρέος



Την ίδια ώρα που η τρόικα βρίσκεται στην Αθήνα και διαπραγματεύεται με την κυβέρνηση η… τρόικα είναι έτοιμη να διαλυθεί. Αν όχι άμεσα αλλά σίγουρα τους επόμενους μήνες, καθώς πλέον η σύγκρουση της Ευρώπης με το ΔΝΤ παίρνει διαστάσεις πολέμου.

Το Ταμείο πιέζει για νέο κούρεμα του ελληνικού χρέους, γεγονός που φυσικά θα βαρύνει περισσότερο τις ευρωπαϊκές χώρες και κυρίως τη Γερμανία. Πώς, όμως, θα πάει η Μέρκελ στις κάλπες λέγοντας στους πολίτες της ότι θα πληρώσουν ξανά για το ελληνικό χρέος; Και πώς θα πείσει τους… βρεγμένους (και στην κυριολεξία μετά τις πλημμύρες) να ξαναβραχούν;

Δεν είναι καθόλου τυχαία η διαρροή στην εφημερίδα Handelsblatt η οποία αναφέρει ότι κυβερνητικό στέλεχος υποστήριξε πως αν γίνει νέο κούρεμα του χρέους το Βερολίνο σταματά να χρηματοδοτεί την Ελλάδα. Σε περίπτωση «κουρέματος» του ελληνικού χρέους προς τα κράτη-δανειστές, η γερμανική κυβέρνηση θα πρέπει να διακόψει τη χορήγηση βοήθειας προς την Ελλάδα, καθώς «ο γερμανός υπουργός Οικονομικών μπορεί να εγκρίνει πιστώσεις μόνο εφόσον έχει διασφαλιστεί αξιόπιστα η επιστροφή των χρημάτων», δήλωσε στην Handelsblatt εκπρόσωπος της γερμανικής κυβέρνησης.

Είναι η γραμμή Σόιμπλε, όπως αυτή εκφράστηκε και από τον ίδιο το υπουργό Οικονομικών ο οποίος, μιλώντας πρόσφατα στην Επιτροπή Προϋπολογισμού του γερμανικού κοινοβουλίου, έχει απορρίψει το ενδεχόμενο ενός νέου «κουρέματος» του ελληνικού χρέους.

Το γερμανικό «όχι» σε μια νέα απομείωση του ελληνικού χρέους αποδίδεται στο γεγονός ότι ένα τέτοιο βήμα δεν θα έπληττε τώρα τους ιδιώτες πιστωτές, τράπεζες και ασφαλιστικά ταμεία, όπως στην περίπτωση του PSI, αλλά τα ίδια τα κράτη της ευρωζώνης.

Βεβαίως, από την πλευρά του Βερολίνου δεν απαντούν στις αιτιάσεις του ΔΝΤ ότι θα υπάρξει χρηματοδοτικό κενό άνω των 4,5 δις ευρώ στην Ελλάδα, κενό που με κάποιο τρόπο θα πρέπει να καλυφθεί. Πως; Με μέτρα; Αυτό είναι αδύνατο και το γνωρίζουν όλοι. Άρα η επόμενη λύση είναι το κούρεμα του χρέους.

Μια συζήτηση που θα ανάβει όσο πλησιάζουμε στις γερμανικές εκλογές, αλλά με την Ελλάδα να μην μπορεί να κάνει τίποτε άλλο από το να εφαρμόζει το πρόγραμμα. Άλλωστε, το μνημόνιο προβλέπει ότι σε περίπτωση που η Ελλάδα υλοποιεί το πρόγραμμα και εμφανίζει πλεονάσματα τότε είναι δυνατή η εφαρμογή μέτρων μείωσης του χρέους, το οποίος σε καμιά περίπτωση δε θα είναι κάτω από το 120%.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ρηνα avatar
    Ρηνα 10/06/2013 13:17:10

    Η Αμερικη εχει κανει επιστημη αυτου του ειδους τα κολπακια και η Μερκελ απαντα με τον τροπο της: οπως εγω σεβαστηκα τη προεκλογικη σας περιοδο ετσι και σεις να σεβαστειτε τη δικη μου και περναει το μηνυμα μεσω ημων. Μετα; αντε ολοι σας .....να κουρευεστε!

    • Γιώργος Αχαιός avatar
      Γιώργος Αχαιός @ Ρηνα 10/06/2013 17:38:14

      Προφανώς άλλο είναι η υπερδύναμη ΗΠΑ και άλλο η μικρή χώρα Γερμανία. Της δεύτερης η προεκλογική περίοδος είναι για γέλια για τις ΗΠΑ.....

  2. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 10/06/2013 13:19:51

    Deggendorf, Βαυαρία: 7 Ιουνίου 2013, η νύχτα που γκρεμίστηκαν τα φράγματα
    http://www.spiegel.de/fotostrecke/hochwasser-an-donau-und-elbe-norddeutschland-ruestet-sich-fuer-flut-fotostrecke-97668-3.html

    Άν και είναι ΠΟΛΙΤΙΚΑ αδύνατο να "κουρευτεί" με άμεσο τροπο το ΚΕΦΑΛΑΙΟ διακρατικού δανεισμού (δηλαδή χρήματα φορολογουμένων), τελικά θα γίνει ότι και με την πλημμύρα: Το νερό και η λάσπη δεν έχει που αλλού να πάει, ανάμεσα στη Βαυαρία και στη θάλασσα υπάρχουν οι Άλπεις. Όλα πάλι μέσα στον Δούναβη και στον Έλβα θα καταλήξουν, απ' όπου βγήκαν.

    Με το Δημόσιο χρέος του Νότου (που είναι ιδιωτικός πλούτος), επί δεκαετίες αγοραζόταν Γερμανικά και Γαλλικά αυτοκίνητα, Γερμανικές οικοσυσκευές και άλλα αγαθά των Βορείων. Αυτή ήταν η "πλημμύρα".
    Τώρα θα επιμηκυνθούν προθεσμίες αποπληρωμής, θα πέσουν και άλλο τα επιτόκια των "τοκογλύφων" (μέχρι μηδενισμού - γράφτε το), θα γίνουν διάφοροι συμψηφισμοί. Και κυρίως, κάποια στιγμή η ανακεφαλαιοποίηση των Τραπεζών θα φύγει από το Δημόσιο χρέος και θα μετατραπεί σε δάνειο προς ιδιωτικό οργανισμό. Τελικά, ο "Δούναβης θα ξαναμαζέψει όλα τα νερά και τη λάσπη στην κοίτη του". Που αλλού να πάνε; Η φύση και η γεωγραφία δεν νικιέται.
    Το τελικό αποτέλεσμα θα είναι βέβαια ίδιο, όπως του άμεσου "κουρέματος": Μεταφορά μέρους του βάρους σε φορολογούμενους άλλων χωρών, αμοιβαιοποίηση χρέους. Εξορκίζουν την Transferunion επειδή ήδη την εφαρμόζουν σταδιακά.
    Μη ξεχνιόμαστε όμως: Το τίμημα της αμοιβαιοποίησης είναι η λιτότητα.

    • Aρχιμήδης avatar
      Aρχιμήδης @ Uncle Stgm 10/06/2013 13:47:44

      Καλά τα λες θείο αλλά με το χοντρό μέρος (2/3 περίπου)του Δημόσιου χρέους του Νότου (που είναι ιδιωτικός πλούτος), επί δεκαετίες δεν αγοραζόταν μονο Γερμανικά και Γαλλικά αυτοκίνητα, Γερμανικές οικοσυσκευές και άλλα αγαθά των Βορείων, αλλά κυρίως αγοράζονταν ακίνητα στο Βερολίνο και το Λονδίνο και θυρίδες με μέταλλα, πέτρες και μετοχές στα Κέυμαν και αλλού. Αυτή ήταν η “πλημμύρα”.
      Το Transferunion διασφαλίζει τους ΑΡΧΙΚΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ=Παγκόσμιες (ευρωπαικής προελεύσεως) τράπεζες, οι οποίοι ήδη εισπράττουν στο ακέραιο τα δάνεια τύπου Ακη και Χριστοφοράκου, φορτώνοντας το βάρος σε φορολογούμενους και άλλων χωρών, αφου απο μόνα τους τα PIIGS είναι αδύνατο να το αντέξουν μετά το στράγγισμά τους...

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Aρχιμήδης 10/06/2013 15:20:31

        Αυτές οι τράπεζες "κουρεύτηκαν" με το PSI - "κουρεύτηκε" ότι δεν πρόλαβαν να μεταφέρουν σε διακρατικό χρέος, δηλαδή πουλώντας ομόλογα δευτερογενώς στην ΕΚΤ και σε όσους πιάσανε "αμερικάνους" το 2009 - 2011. Μαζί "κουρεύτηκαν" βέβαια (στο ακέραιο) και τα ασφαλιστικά ταμεία. Εδώ πονάει.
        Να μην "ανησυχούμε" όμως: Και αυτές οι τράπεζες-ζόμπι κάποια στιγμή θα ανακεφαλαιοποιηθούν με κόστος των φορολογουμένων. Ο Γερμανός, Φινλανδός, Γάλλος κτλ εργαζόμενος και φορολογούμενος είναι εξίσου "ανθεκτικό μουλάρι και γαϊδούρι" με τον Ισπανό, Έλληνα, Ιρλανδό κτλ. Σηκώνει βάρη και δεν κλατάρει.
        .......
        Άειντε βλήμα άειντε ψώνιο, άιντε σύμβολο αιώνιο...

        • Αρχιμήδης avatar
          Αρχιμήδης @ Uncle Stgm 10/06/2013 19:41:47

          " “κουρεύτηκε” ότι δεν πρόλαβαν να μεταφέρουν σε διακρατικό χρέος, δηλαδή πουλώντας ομόλογα δευτερογενώς στην ΕΚΤ και σε όσους πιάσανε “αμερικάνους” το 2009 – 2011".
          Δηλαδή θείο απο τις Societe Generale, BNP, Bundesbank, Deuche bank "(που κατείχαν περίπου το 80-90% του Ελληνικού χρέους) κουρεύτηκαν τα "κέρματα" που δεν πρόλαβαν να φορτώσουν στην ΕΚΤ...Tα πεντακοσάρικα τα εισπράττουν στο 100% αντί για 12% που ήταν η αξία τους στις "αγορές"...

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ Αρχιμήδης 10/06/2013 21:54:39

            Αυτές οι τράπεζες, SG κτλ, σχεδόν τίποτε δεν έχουν πιά απο Ελληνικά ομόλογα, για να εισπράττουν.
            Είχαν 80-90%, τώρα δεν έχουν ούτε 10 % Μεταφέρθηκαν.
            Εισέπραξαν βέβαια αρκετούς τόκους στην περίοδο 2000 - 2009 (γύρω στο 4 - 5 % μέσο επιτόκιο), που καλύπτουν τις ζημίες απο του "κούρεμα" PSI, αλλά αυτά είναι πιά ιστορία...
            Ό γέγονε γέγονε.
            Στην ΕΚΤ νομίσανε ότι "φορτώσανε". Της πούλησαν χάνοντας μέσο 30 %, αλλά η ΕΚΤ εισπράττει το 100 % στη λήξη.
            Βέβαια, διανέμει αναλογικά το κέρδος της στις χώρες μέλη και αυτές το επιστρέφουν στην Ελλάδα (προχθές επέστρεψε το μερίδιο η Αυστρία). Αλλά αυτά δεν τα λέμε - "για να ζούμε το μύθο μας".

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ Αρχιμήδης 10/06/2013 21:56:49

            Η Bundesbank δεν είναι τράπεζα (εμπορικής ή επενδυτικής τραπεζικής). Είναι ότι η δική μας ΤτΕ, εποπτικό και διακανονιστικό όργανο.
            Οι άλλες 3 ναί. Ζόμπι όμως.

    • cp avatar
      cp @ Uncle Stgm 10/06/2013 14:28:46

      Συμφωνώ .Διαφωνώ στο τίμημα : Το τίμημα θα είναι πολυ χειρότερο και θα αφορά την μπανανοποίηση της χώρας. Μόνο έτσι θα εξευμενιστεί ο ευρωπαίος φορολογούμενος ! Οταν η Ελλάς υποφέρει και πέρα από τα όρια της ανθρωπιστικής κρίσης!!!!
      Θείε έχω τύχει σε 2 επεισόδια σε αεροδρόμια με γερμανους που έμαθαν ότι είμαστε Ελληνες . Το τι έλεγαν κτλ δεν περιγράφεται ...........

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ cp 10/06/2013 15:49:37

        Οι Γερμανοί θα την πληρώσουν ακριβά την ξεδιαντροπιά τους. Έχουν μούτρα οι απόγονοι των μακελάρηδων των παππούδων μας να μας το παίζουν ηθικοί; Θα τους κοπεί ξαφνικά η μύτη που κυττάζει ψηλά...

    • Γιώργος Αχαιός avatar
      Γιώργος Αχαιός @ Uncle Stgm 10/06/2013 17:41:59

      "Μη ξεχνιόμαστε όμως: Το τίμημα της αμοιβαιοποίησης είναι η λιτότητα."

      Τότε η αμοιβαιοποίηση θα κρατήσει για πάντα!

      Είναι σα να λέμε το τίμημα του να σε βοηθήσω να σταθείς στα πόδια σου είναι "να σου δίνω μία πολύ δυνατή κλωτσιά στο στομάχι, κάθε φορά που πας να σηκωθείς." Μα θα σηκωθεί ποτέ με τέτοια προϋπόθεση;

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Γιώργος Αχαιός 10/06/2013 21:47:05

        Τα χρόνια της αφθονίας 1980 - 2008 τελείωσαν. Για όλη την Ευρώπη.
        Ο 21ος αιώνας θα χαρακτηρισθεί από την άνοδο των BRICS.
        Ότι ανεβάινει κατεβαίνει, και αντιστρόφως - δεν ζούμε σε ακίνητο πλανήτη.

        • Φοιτητης avatar
          Φοιτητης @ Uncle Stgm 11/06/2013 14:09:46

          Τα BRICS τα ανεβάζουν οι Ευρωπαίοι και οι Αμερικάνοι αγοράζοντας τα προϊόντα τους. Ο προστατευτισμός της ευρωπαϊκής και αμερικάνικης παραγωγής είτε θα αναγκάσει τα BRICS να χτίσουν εσωτερική ζήτηση που θα αυξήσει πολύ τις τιμές των προϊόντων τους, είτε θα καταρρεύσουν. Είναι στο χέρι μας να μην επιτρέψουμε την φτωχοποίηση της Ευρώπης ελέω BRICS.

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Uncle Stgm 10/06/2013 22:40:55

      Eνα από τα περιεκτικότερα και απόλυτα επί της ουσίας σχόλια που διάβασα γενικώς για το θέμα του χρέους. "Τα πάντα όλα" με δυο κoυβέντες (δεν φαντάζομαι να έχεις αντίρρηση να το αξιοποιήσω στο firiki2010)

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ firiki2010 10/06/2013 22:47:00

        Διευκρίνηση "Αξιοποιήσω"= copy paste

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ firiki2010 10/06/2013 23:36:19

          It's free - words blowing in the wind

  3. Argiris Liakos avatar
    Argiris Liakos 10/06/2013 13:43:10

    Ουτε χρηματοδοτηση θα κοπει και το χρεος καποια στιγμη θα κουρευτει-οταν αυτο το πραγμα αρχιζει να μοιαζει με ευρωπαικο κρατος-,απλα σε δουλεια να βρισκομαστε και να εχουν blogs.καναλια και εφημεριδες δουλεια.

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ Argiris Liakos 10/06/2013 16:28:14

      Τελικα τοσο απλο πραγμα ειναι η πολιτικη;

  4. George avatar
    George 10/06/2013 13:55:12

    Δεν είναι εκβιασμός αλλά προεκλογική συμπεριφορά. Θα κουρευτεί ίσως με άλλο τρόπο για να αγορασθεί (το υπόλοιπο) από τις αγορές, αλλιώς θα χαθεί ολόκληρο. Debt that cannot be paid, will not be paid. Μόνο θεϊκές δυνάμεις δεν υπόκεινται στα αξιώματα και εμείς ακόμα και στις καλύτερες στιγμές μας υπήρξαμε το πολύ ημίθεοι! Ίσως η σκέψη ότι μετά από όλα αυτά τα μέτρα δεν έχουμε ακόμα επιστρέψει (καθαρά-όχι να μας το δώσουνε για να τους το δώσουμε) ούτε ένα ευρώ στους πιστωτές μας, να δείχνει τη σωστή οπτική γωνία.

  5. cp avatar
    cp 10/06/2013 15:16:08

    Αλλο κουρεμα από τράπεζα και άλλο από κράτος δηλαδή φορολογούμενο !
    Μέρα - νύχτα η διαφορά !

  6. Zame avatar
    Zame 10/06/2013 15:52:24

    η μερα νυχτα & η νυχτα μερα..ηρθε
    γιατι ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ !!!*!!!(Η φύση και η γεωγραφία δεν νικιέται)
    αλλά έχει την τάση να εκδικείται ανελέητα
    (τα επιτόκια των “τοκογλύφων”- παρα πολύ επιεικώς- (μέχρι μηδενισμού – γράφτε το) .. θα αποφύγουν τα αρνητικά επιτόκια.
    όσο για αυτήν την “πλημμύρα” θεωρώ πως εκεί & στην διαχείριση της..
    είναι το ΟΛΟ ΘΕΜΑ
    (βλπ.αποτελέσματα πολιτικής βραχυπρόθεσμων προϊόντων..προς όφελος του κέρδους..κλπ.)
    η επιπόλαια & σπασμωδική προσέγγιση-αντιμετώπιση δεν τεκμηριώνει την απαιτούμενη πρόβλεψη..πού όφειλαν να έχουν.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Zame 10/06/2013 17:08:03

      Πλημμύρα.
      Σύνηθες φαινόμενο όταν έχεις 6 - 7 ποτάμια-γίγαντες σε περιοχή με πολύ υψηλές βροχοπτώσεις, που ξεκινούν από τις Άλπεις ή Μέλανα Δρυμό και πέφτουν στη Βόρεια θάλασσα ή τον Εύξεινο, όταν έχεις όλα τα αστικά σου κέντρα παραποτάμια και μαλακά εδάφη που διαβρώνονται εύκολα.
      Η κλιματική αλλαγή απλώς μεγαλώνει ένα πρόβλημα που έχουν Γερμανία, Πολωνία, Αυστρία, Ουγγαρία, Τσεχία κτλ απο την αρχαιότητα.
      Ήταν πάντοτε υποχρεωμένοι να συμβιώνουν με τις πλημμύρες, όπως οι Αμερικανοί Μεσοδυτικοί με τα tornados, οι Άραβες με την έρημο, οι Μοσχοβίτες με τα χιόνια.
      Πάντα έτσι ήταν. Άν διαβάσεις την "Γερμανία¨του Ρωμαίου Τάκιτου, το είχε προσέξει από το 50 μ.Χ.

  7. Αν... avatar
    Αν... 10/06/2013 17:55:08

    ...Μη μας αγαπάς τόσο πολύ βρε Δωροθέα άλλο πια!!! Δεν το αντέχουμε.... :-)

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Αν... 10/06/2013 20:05:03

      Ως Αγγελικούλα την ξέρω. Σπάνιο για Προτεστάντισσα έχει και δεύτερο όνομα. Ψιλο-καθολικίζει;

      • Αν... avatar
        Αν... @ Uncle Stgm 10/06/2013 21:05:47

        Άγγελα-Δωροθέα Μέρκελ Θείε!!!
        Τώρα τι δώρο ακριβώς είναι τούτο.....

  8. new.fe avatar
    new.fe 10/06/2013 18:17:17

    Νομιζω οτι μπηκαμε στην τελικη ευθεια για την οριστικη λυση.Τελος τα παραμυθια για βιωσιμο χρεος και αναπτυξη.Το κακο ειναι οτι ειμαστε εντελως μονοι μας χωρις εναν συμμαχο.

  9. βαγόνι avatar
    βαγόνι 10/06/2013 19:49:20

    Είναι στριμωγμένοι οι Γερμανοί...έχουν κάνει,πάλι,υπερεκτίμηση των δυνάμεων
    τους και,όχι πολύ αργά,θα ετοιμαστούν να τραγουδήσουν το panzerlied,λίγο πρίν
    η μάχη του bulge στην αντεπίθεση των Αρδεννών....το άσχημο είναι ότι θα έχουν
    πάρει όλη την Ευρώπη στο λαιμό τους,που έδειξε ασύγνωστη χαλαρότητα στην
    παρούσα κρίση....όσο για μάς, θα βρούμε δρόμο επιβίωσης με πολλές απώλειες
    βέβαια...θέλαμε ευρώ,ομόθυμα!

    • new.fe avatar
      new.fe @ βαγόνι 10/06/2013 21:13:53

      +

  10. Φοιτητης avatar
    Φοιτητης 10/06/2013 21:18:28

    Μπράβο, Άντζελα μου, μην τους αφήσεις σε χλωρό κλαρί! Που νόμιζαν μερικοί ότι θα πάρουμε OSI για τα ωραία μας τα μάτια! Η μόνη πιθανότητα είναι με αντάλλαγμα την διαγραφή απαιτήσεων για κατοχικό και αποζημιώσεις, το πρότεινε Έλληνας ομογενής βουλευτής του Ρέσλερ. Κάτι που στο τέλος θα γίνει. Άλλωστε, τι χειρότερο θα συμβεί; Εξέγερση; Εμφύλιος; Τόσα μας κάνανε και κιχ δεν βγάλαμε. Για κάτι "αμφισβητίσημα" απαιτησάκια θα κάνουμε κάτι; Μπούρδες. Αν ήταν να γίνει κάτι θα είχε γίνει. Προτείνω, λοιπόν, στη κυβέρνηση που τώρα έχει κερδίσει την κοινωνία, να κλείσει φέτος κιόλας το δημοσιονομικό έλλειμμα. Κλείσιμο 2/3 νοσοκομείων και σχολείων, φόρο 50% από το 1ο ευρώ, σάμπως πιάσουμε και πλεόνασμα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.