#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/11/2011 22:12
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εκβιάζουν με χρεοκοπία για να πάρουν γραπτή δήλωση



Ένα βήμα πριν τη χρεοκοπία οδηγούν την Ελλάδα οι Ευρωπαίοι εταίροι μας παρά το γεγονός ότι πέτυχαν να οδηγήσουν τη χώρα σε κυβέρνηση συνεργασίας. Κι ενώ έπρεπε να είναι πιο ανεκτικοί και να δώσουν περίοδο χάριτος μέχρι να υπογραφή η συμφωνία του Οκτωβρίου, ήδη έχουν ξεκινήσει νέο κύκλο εκβιασμών. Μάλιστα, το νέο κόλπο είναι το μπλοκάρισμα της 6ης δόσης και η πιθανή αναβολή του Γιουργκρούπ για το θέμα αυτό.

Ομοίως και οι πληροφορίες από το ΔΝΤ είναι κακές. Τα κρατικά ταμεία είναι άδεια και ζήτημα είναι αν θα μπορέσουν να πληρωθούν οι μισθοί και οι συντάξεις του Δεκεμβρίου. Τα ασφαλιστικά ταμεία, το ΙΚΑ και ο ΟΑΕΕ ζητούν πρόσθετη επιχορήγηση 530 εκατ. ευρώ ενώ ήδη παίρνουν δάνεια από άλλα ταμεία. Στο «κόκκινο» εξακολουθεί να βρίσκεται και το Ταμείο Πρόνοιας Δημοσίων Υπαλλήλων, όπου το έλλειμμα υπολογίζεται στα 2 δισ. ευρώ. Ο μέσος χρόνος αναμονής για την καταβολή του εφάπαξ έχει φθάσει τα 2 χρόνια ενώ εκκρεμούν περίπου 43.000 αιτήσεις για την έκδοση εφάπαξ. Μάλιστα, η μαζική φυγή από το δημόσιο θα ενταθεί με την υλοποίηση της εργασιακής εφεδρείας και θα πρέπει να βρεθούν χρήματα για να πληρώνονται όλοι αυτοί.

Αν δεν πρόκειται για νέο ωμό εκβιασμό που έχει να κάνει με τις έγγραφες δεσμεύσεις που ζητούν οι ξένοι από τον Σαμαρά, τότε είναι θέμα χρόνου η εσωτερική στάση πληρωμών.

Η Ελλάδα θα πρέπει να παράσχει στους Ευρωπαίους εταίρους της γραπτές εγγυήσεις ότι δεσμεύεται να μειώσει το χρέος της, ανεξάρτητα από το ποιος θα κερδίσει τις επόμενες εκλογές» επανέλαβε ο εκπρόσωπος του Όλι Ρεν, διευκρινίζοντας πάντως ότι δεν θα υποδείξει «με ποιον ακριβώς τρόπο θα πρέπει αυτό να διατυπωθεί εγγράφως».

Στο μεταξύ, η .... Ιπποκράτους-Reuters συνεχίζει κι αυτή  τα γελοία ψέμματα κατα Σαμαρα, αυξάνοντας τις πιέσεις να υπογράψει 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. koinos_nous avatar
    koinos_nous 15/11/2011 15:44:33

    Το παιχνιδι χοντραινει.
    Εδω σε θελω καβουρα πως περπατας στα καρβουνα.

  2. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 15/11/2011 15:53:22

    Ο Σαμαράς δεν υπογράφει λέμε! Έτσι που πάει ο Όλι Ρεν ούτε την επιστολή του τύπου του Πορτογάλου πρωθυπουργού θα στείλει ο Σαμαράς. Θα αρκεστεί σε όσα έχει δηλώσει. Το πολύ πολύ θα στείλουν επικυρωμένα αντίγραφα των πρακτικών της βουλής. Όξω ρε φιλανδογερμανέ

  3. Kanaris avatar
    Kanaris 15/11/2011 16:01:27

    Και η συνθήκη του Μονάχου και το σύμφωνο Ριμπέρτοπ-Μολώτοφ περιείχαν επίσημες υπογραφές σε γραπτά κείμενα, όμως οι ίδιοι οι παπούδες των σημερινών ηγετίσκων που τα υπέγραψαν δεν δίστασαν να τα κάνουν σφουγγαρόπανα, όταν έπαψαν πλέον να τους βολεύουν. Κράτα γερά Αντώνη, στα χέρια σου βρίσκεται ό,τι απέμεινε από την ελάχιστη αξιοπρέπεια μας.

    • Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ avatar
      Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ @ Kanaris 15/11/2011 22:37:57

      Μπράβο Κανάρη.Καταπληκτικό το σχόλιό σου.Συνυπογράφω 1000%.

      Να τους τα θυμίζουμε και με επίσημες δηλώσεις αυτά.Δεν είναι κακό.

      Όταν ο άνθρωπος χάνει την αξιοπρέπειά του γίνεται κάτι κατώτερο και από τα ζώα.

      ΟΧΙ σε ταπεινωτικές δηλώσεις-υπογραφές.

      ΟΧΙ και πάλι ΟΧΙ

  4. σίγουρος avatar
    σίγουρος 15/11/2011 16:53:32

    Αν ο Αντώνης είναι Τάσος (Παπαδόπουλος) πρέπει να το αποδείξει.

    • Νίκος Δραγασιώτης avatar
      Νίκος Δραγασιώτης @ σίγουρος 15/11/2011 22:53:19

      Τάσσος (ἀπὸ τὸ Εὐστάθιος) [το σσ προφέρεται παχύ].

  5. Β.Κ.Σ. avatar
    Β.Κ.Σ. 15/11/2011 18:26:47

    O Σαμαράς όμως για να κυβερνήσει -ΚΑΙ ΠΡΈΠΕΙ να κυβερνήσει- χρειάζεται να περάσει μέσα από αυτά τα μίζερα ανθρωπάκια , κυριολεκτικά όπως περνάει η κλωστή μέσα από τη βελόνα... Κι αυτό ο τεχνίτης της ηγεσίας μπορεί να το καταφέρει...

  6. manos avatar
    manos 15/11/2011 22:17:43

    Εδώ τώρα θέλει balls να τους πει κάποιος, ότι οκ χρεωκοπώ.
    Κλείνεις τα σύνορα, και βάζεις φυλακή όλους τους κουστουμάκηδες της τρόικας ως κατάσκοπους σε καιρό πολέμου. Ετσι κι αλλιώς οι πασόκοι υπουργοί δεν ήταν που λέγαμε ότι έχομυε πόλεμο?
    Ελεος πιά με αυτά τα λαμόγια που μπλέξαμε.

  7. papaki avatar
    papaki 15/11/2011 22:20:04

    Τώρα που μπηκε στο χορό ο Σαμαράς να δούμε πως θα χορέψει. Με αυτούς τους εκβιαστές δεν τα βγάζεις πέρα. Όσο κάνει κανείς πίσω σε κάτι, ζητάνει περισσότερα. Η καθαρή στάση είναι ΜΙΑ και ΠΑΝΤΑ και ΜΟΝΟ: OXI. Κύριε Σαμαρά ελπίζω να καταλάβετε σύντομα ότι συγκυβέρνηση με δαιμόνους δε γίνεται και να αποχωρίσετε. Ο Θεός να σας δώσει φώτιση να το καταλάβετε.

  8. ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ 15/11/2011 22:20:44

    ΚΙ ΑΝ ΔΕΧΤΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΤΩΡΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΤΑ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ ΣΤΗΝ 7Η ΔΟΣΗ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ?

  9. ΣΑΛΟΝΙΚΙΟΣ avatar
    ΣΑΛΟΝΙΚΙΟΣ 15/11/2011 22:24:48

    ΚΙ ΑΝ ΡΕ ΦΙΛΑΡΑΚΙ Ο "ΦΙΛΑΝΔΟΓΕΡΜΑΝΟΣ" ΜΙΛΑΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΤΕΙΛΕΙ ΦΡΑΓΚΟ ΤΣΑΚΙΣΤΟ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΤΟΤΕ Σ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΘΑ ΜΟΥ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ; ΑΠΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ. ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΚΟΡΑ ΑΛΛΑ ΝΑΧΕΙΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΟΥ ΚΟΤΕΣ ΟΧΙ ΑΛΕΠΟΥ....

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΣΑΛΟΝΙΚΙΟΣ 15/11/2011 22:47:09

      Εύγε, Μεγάλε Έλληνα! Με τη λογική σου, ο Μεταξάς έπρεπε να πει "περάστε, πλυθήκαμε κιόλας" στον Γκράτσι το 1940. Και μια και δηλώνεις "Σαλονικιός", μην πάω και πιο πίσω, στους Μακεδονομάχους. Γιατί, αν είχαν τη λογική σου, θα ήσασταν... ό,τι έγραψε ο Μπαμπινιώτης στην πρώτη έκδοση του λεξικού του.

    • manos avatar
      manos @ ΣΑΛΟΝΙΚΙΟΣ 15/11/2011 22:53:32

      Γιατί φίλε Σαλονικιέ πέφτεις στην παγίδα τους?
      Δύο χρόνια τώρα τα ίδια πιπιλάνε πριν κάθε δόση. Αντε σπρώξτε ρε παιδιά, να πάρουμε τη 1 δόση, την 2 δόση, κλπ.
      Κάποια στιγμή πρέπει να τελειώνει αυτή η γελοιότητα.
      Εγώ θέλω να μου πουν ποιός διάολος φταίει και δεν έχει να πάρει λεφτά ο συνταξιούχος.
      Γιατί μην γελιέσαι. Δεν φταίνε οι δημόσιοι υπάλληλοι, ή οι συνταξιούχοι, ή κάποιοι μεγαλογιατροί. Τα ΧΟΝΤΡΑ λεφτά χάθηκαν από κάποιους γνωστούς άγνωστους.
      Αν λοιπόν δεν δοθούν συντάξεις, να βγάλουν από τις ντιβανοκασέλες τα μαγκάκια που τα τρώγαν 30 χρόνια τώρα, και να πληρώσουν τον πατέρα μου, την μητέρα σου, τη θεία του Ορέστιου, και τη γιαγιά του Αρχαίου.
      Αλλά κάποιος επιτέλους πρέπει να στηλώσει τα πόδια.
      Καλά τα λέει ο Αυριανιστής.

    • Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ avatar
      Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ @ ΣΑΛΟΝΙΚΙΟΣ 15/11/2011 22:55:02

      Σαλονικιός άλλαξε το nickname.

      Αλλιώς θα το θεωρήσω προσωπική δυσφημηση...:-(

      Να υπογράψει ο ΓΑΠ που είναι αναξιόπιστος και δημιούργησε το πρόβλημα με το δημοψήφισμα.Άντε μπράβο.

      Για μας η αξιοπρέπεια είναι αδιαπραγμάτευτη.
      Τέλος!

    • Στρυμών avatar
      Στρυμών @ ΣΑΛΟΝΙΚΙΟΣ 15/11/2011 23:08:52

      Αγαπητέ , δεν θα σου στερήσει κανένας Σαμαράς μισθούς και συντάξεις.
      Αυτοί οι ίδιοι οι δανειστές είναι που σε εκβιάζουν και σε απειλούν.
      Κάθε άνθρωπος αλλά και κάθε λαός πρέπει να έχει την αξιοπρέπειά του και τις κόκκινες γραμμές του.
      Ένα πρόβλημα σοβαρό για την χώρα μας είναι πως ποτέ μετά την μεταπολίτευση δεν έβαλε κόκκινες γραμμές και όσες έβαλε δεν τις τήρησε.
      Για 'σένα ποιες είναι οι κόκκινες γραμμές της χώρας μας;;
      Λέμε σε όλα ναι;;; Να ξέρεις πως αύριο οι εκβιασμοί θα είναι σκληρότεροι και μεγαλύτεροι.

  10. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 15/11/2011 22:25:22

    Φοβάμαι ότι έτσι θα πηγαίνει και γνωρίζοντας (νομίζω) τι λέω, λέω "όχι". Αλλά το "όχι" προϋποθέτει ότι είναι Κυβέρνηση και κάνεις τα κουμάντα σου, πριν το παρά πέντε. Τι δουλειά έχει η αντιπολίτευση;

  11. Mara avatar
    Mara 15/11/2011 22:34:53

    Λοιπόν... έως εδώ και μη παρέκει...
    Οι άνθρωποι μας δουλεύουν κανονικά.
    ΟΧΙ και ΤΕΛΟΣ
    Άι σιχτίρ πιά.....

  12. Y. avatar
    Y. 15/11/2011 22:35:25

    Η δόση ήταν προγραμματισμένη για Σεπτέμβριο, πήγε 15/10 και τώρα 15/12, “..υπό όρους υπογραφής”. Μας δουλεύουν ψιλό γαζί, και μας παίζουν όπως θέλουν

  13. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 15/11/2011 22:36:04

    Αυτό που όλοι καταλαβαίνουμε είναι ότι τα δύο χρόνια πειθήνιας στάσης του Παπανδρέου έχουν ανοίξει τόσο την όρεξη στους εξουσιομανείς της γραφειοκρατίας της ΕΕ που έμαθαν να εκβιάζουν και να κάνουν τη δουλειά τους. Αυτό δίνει και επιχειρήματα στη μηδενιστική και μη ρεαλιστική και ανεύθυνη κριτική της Αριστεράς στην Ελλάδα για τον Σαμαρά.

    Η κατάσταση των συνεχών επιτυχών εκβιασμών θα σταματήσει όταν ο Σαμαράς (μόνο αυτός υπάρχει αυτή τη συγκυρία) πει ΟΧΙ ουσιαστικά. Αυτή είναι μια ευκαιρία για ένα όχι αλλά δεν είναι αρκετό. Θα είναι τζάμπα μαγκιά (όσο και αν το θέλουμε ορισμένοι) να μην στείλει μια επιστολή του στον Μπαρόζο (όχι στον Όλι Ρεν βέβαια) που θα λέει αυτά περίπου που είπε ο πορτογάλος Πρωθυπουργός δηλαδή ότι ναι με συμφωνεί με την 26η Οκτωβρίου αλλά αφήνει παράθυρο ανοιχτό για την επαναδιαπραγμάτευση των όρων που φέρνουν ύφεση αντί για ανάπτυξη. Ένα είναι αυτό.

    Το μεγάλο ΟΧΙ θα πρέπει να το πει όταν θα έρθουν εκβιασμοί για μεγάλα εθνικά θέματα όπως π.χ. για την ΑΟΖ του Καστελόριζου.

    • Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ avatar
      Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 15/11/2011 22:44:38

      Μανώλη τα σχόλια σου σήμερα (και όχι μόνο) είναι καταπληκτικά.

      Συγχαρητήρια.

      Έστω και ένας άνθρωπος να θέλει να αλλάξει ο κόσμος,τότε ο κόσμος αλλάζει.

      Αντώνη Σαμαρά κράτα γερά.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 15/11/2011 22:50:51

      Το μεγάλο ΟΧΙ στους ευρωναζί πρέπει να ειπωθεί... χθες. Αν περιμένουμε να το πούμε "στον εκβιασμό για το Καστελλόριζο" θα είναι πλέον αργά, ακόμα και για να υπάρχει (ελληνικό) Καστελλόριζο.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 15/11/2011 22:51:21

      Μια διευκρίνιση: αν η απαίτηση παραμείνει ανεπίσημη, τότε ο Σαμαράς θα μπορεί να στείλει μια επιστολή όπως ο κεντροδεξιός Πορτογάλος πρωθυπουργός. Αν όμως η απαίτηση τεθεί επίσημα τότε ο Σαμαράς προβλέπω ότι θα πει ΟΧΙ. Γιατί τότε είναι πλέον σαν να τσαλαπατάς την αξιοπρέπειά σου. Σαν να παραδέχεσαι ότι και εσύ ο ίδιος ο Σαμαράς ως πρόσωπο ότι είσαι αναξιόπιστος και γι' αυτό θα πρέπει να στείλεις δήλωση "μετανοίας". ΟΧΙ

  14. Κατερίνα avatar
    Κατερίνα 15/11/2011 22:46:55

    Για πόσο ακόμη θα συνεχίζουμε έτσι;
    Προφανώς η κατάσταση είναι αδιέξοδη ή φαίνεται αδιέξοδη.
    Η 6η η 7η η 15η άντε και καλά σαράντα......

    Ο σοσιαλισμός (έστω ο υπαρκτός) πέθανε, αλλά και ο καπιταλισμός δεν αισθάνεται καλά.
    Το ντόμινο συνεχίζει Ιταλία, Γαλλία, Βέλγιο κτλ.

    Προφανώς σαν χώρα δεν μπορούμε να αποπληρώσουμε αυτά τα χρέη.

    Αν υπάρχει σχέδιο εξόδου καλό είναι να το πληροφορηθούμε.
    Προφανώς η λύση μπορεί να είναι μόνο πολιτική και όχι οικονομίστικη.
    Εχουμε δικαίωμα να ξέρουμε την αλήθεια

  15. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 15/11/2011 22:55:11

    Χαίρομαι πάντως που οι ευρωναζί επιμένουν. Για να καταλάβει ακόμα και ο πιο ευρωλιγούρης ότι το ζητούμενο για δαύτους δεν ήταν ο ΠαπαδήμΙος και οι κυβερνήσεις συνενοχής, αλλά η πλήρης ταπείνωση και καθυπόταξη του ελληνικού λαού.

  16. nikos1969 avatar
    nikos1969 15/11/2011 23:05:29

    Η ελευθερία είναι εκεί που δεν θέλουν ούτε να κοιτάμε. Δημοψήφισμα εδώ και τώρα!
    · Λ. Παπαδήμος: «Η παραμονή στο ευρώ είναι η μοναδική επιλογή»

    · Αφού το λέει αυτός, άνθρωπος της Τριμερούς και της Goldman Sachs ...σημαίνει ότι πρέπει να ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ βγούμε από το ευρώ για να σωθούμε εμείς αντί οι τοκογλύφοι.

    · Να τιναχθούν οι τράπεζες και οι τοκογλύφοι στον αέρα και να..
    πάμε σε ΔΡΑΧΜΗ , ΚΡΑΤΙΚΗ Κεντρική Τράπεζα και μονομερή ΔΙΑΓΡΑΦΗ των παράνομων χρεών που μας φόρτωσαν τα λαμόγια οι πολιτικοί

    · Αυτός είναι ο λόγος που αποκεφάλισαν τον Γιωργάκη. Κατά λάθος μας έδειξε τον δρόμο για την ελευθερία. Κατά λάθος θα έδινε το σύνθημα για δημοψηφίσματα παραμονής στο Ευρώ σε όλη την Ευρώπη και όλοι οι λαοί θέλουν να βγουν από το ευρώ που επιτάχυνε την χρεοκοπία.
    ...ΑΝ ΛΕΜΕ ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΟΣΗ ΟΧΙ ΤΗΝ 6Η ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ CDS??? ΚΟΛΑΣΗ....

  17. Orestios avatar
    Orestios 15/11/2011 23:08:22

    Μα δεν είναι υπέροχο αυτό το πνεύμα αλληλεγγύης στην "Ευρώπη των λαών"???????

  18. Y. avatar
    Y. 15/11/2011 23:12:52

    Τα χρέη δεν αποπληρώνονται στον αιώνα τον άπαντα
    1. Είναι υπέρογκα και δυσανάλογα με το μέγεθος της οικονομίας μας, όπως είναι δομήμενη αυτή τη στιγμή
    2. Στη διαδικασία προς οικονομική μεγέθυνση μέσω εκμετάλευσης αναξιοποίητων εθνικών οικονομικών πόρων, οι όποιες υπεραξίες θα τύχουν εκμετάλευσης από τους πιστωτές

  19. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 15/11/2011 23:15:38

    Άρα;...

    • Y. avatar
      Y. @ ΕΥΑ 15/11/2011 23:27:56

      ...δεν υπογράφουμε

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Y. 16/11/2011 09:21:44

        Υ, μου αρέσει ο τρόπος που σκέπτεσαι.

        Να δούμε πσόο θα κάνουν να το εμεπδώσουν.

  20. Petruchio avatar
    Petruchio 15/11/2011 23:16:23

    Νομίζω ότι κάνουμε την τρίχα τριχιά, όπως λένε στο νησί μου.... Αφού επικράτησε η λογική και επιτέλους είδαμε το συμφέρον μας και είπαμε όλα τα αστικά κόμματα ότι συμφωνούμε με την Σύμφωνία της 26ης Οκτωβρίου τότε τι έννοια έχει το συμφωνώ αλλά δεν υπογράφω??
    Κάνουμε θέμα ένα "μη θέμα". Δλδ υπάρχει και άλλος τρόπος εκτός της υπογραφής? Έίναι σοβαρά πράγματα να λέμε "ο λόγος μου είναι συμβόλαιο" και τέτοια?
    Εκτός αν εμείς κάνουμε ότι συμφωνούμε ενώ δεν συμφωνούμε, οπότε και αυτοί, κατ' αντιστοιχία, κάνουν ότι θα μας στείλουν τα λεφτά των μισθών και των συντάξεων αλλά δεν τα στέλνουν... Γιατί αν τα πετάξουν σε ένα πιθάρι δίχως πάτο, τι θα πουν μετά στον φτωχό Γερμανό ή Γάλλο που τα χρήματα αυτά είναι από το υστέρημα του?

  21. Μάριος avatar
    Μάριος 15/11/2011 23:21:01

    Mιά χαρά θα μας ερθει η χρεοκωπια, γιατι θα διαγραφουν τα χρεη μας προς τους σκατοτραπεζιτες. Καλως την και ας αργησε, λοιπον. Επισης καλοδεχουμενη η δραχμουλα μας.

  22. Νίκος Π. avatar
    Νίκος Π. 15/11/2011 23:22:40

    "Αντεθνικός ελληνικός εγκέφαλος" κρύβεται πίσω απο την απαίτηση της επιτροπής για τις έγγραφες δεσμεύσεις, λέει ο Μιχάλης Ιγνατίου.

    Υπάρχει σχέδιο για την παγίδευση του Σαμαρά είναι φανερό. Ελπίζω να μήν υποχωρήσει.

  23. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 15/11/2011 23:32:00

    Μη σώσουμε και την πάρουμε! Και να την πάρουμε, τι θα κερδίσουμε; Μια παράταση 2 μηνών, ίσα για να κάνουμε τις τελευταίες μας -προφανώς- γιορτές, πριν οδηγηθούμε στο κρεματόριο που μας έχουν ετοιμάσει οι ευρωναζί. Σαν ασπιρίνες στον καρκινοπαθή, δηλαδή. Ε, λοιπόν, ΟΧΙ! Όχι άλλο!

  24. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 15/11/2011 23:33:16

    Μάλλον στο νησί σου καλοπερνάτε από τον τουρισμό αγαπητέ, και έχουν αμβλυνθεί τα εθνικά σας αντανακλαστικά...

    • Petruchio avatar
      Petruchio @ Αυριανιστής 15/11/2011 23:48:59

      Το αντίθετο, δυστυχώς για το πορτοφόλι μας το νησί δεν είναι καθόλου τουριστικό και είναι και τόσο κοντά στην Τουρκία που μπορώ από το παράθυρο μου, όταν ο καιρός είναι καθαρός, και διακρίνω δια γυμνού οφθαλμού την Τουρκική σημαία (...και κυριολεκτώ δίχως ίχνος υπερβολής).
      Όπως καταλαβαίνετε η συγκεκριμένη εικόνα δεν μου επιτρέπει να "αμβλύνω" τα εθνικά μου χαρακτηριστικά όσο και αν θα το ήθελα :-)

  25. Delta Lamda avatar
    Delta Lamda 15/11/2011 23:34:32

    ακόμα κι αν υπογράψει ο Σαμαρας και πάρεις την συνταξη του Δεκεμβρίου ή ακόμα και αυτή του Ιανουαρίου, είσαι σίγουρος οτι θα πάρεις την επόμενη? Επειδη θα έχουμε ξαναπέσει εξω στους στόχους θα απαιτηθούν να πάρουν νέα μέτρα. Οπότε πάλι απο εσένα και όλους μας θα τα κόψουν! Ξύπνα Χαράλαμπεεεεε... Βλέπεις μόνο το τυρί... την φάκα δεν την βλέπεις?

  26. Παυλος Βαφειάδης avatar
    Παυλος Βαφειάδης 15/11/2011 23:48:04

    Φίλε Μάριε,
    οι μόνοι που θα διεκδικήσουν διαγραφή των χρεών τους προς το δημοσιο, τους ασφαλιστικούς φορέις και τη διαγραφή των δανείων τους θα είναι οι μεγάλοι επιχειρηματίες (που χρωστάνε τεράστια ποσά όπως Κουρης, Δασκαλαντωνακης κλπ ) με το επιχείρημα της "βοήθειας για την επανεκκίνση της οικονομίας και των μη απολύσεων". Τα δάνεια των μικρών δανειοληπτών θα πληρωθούν στο ΑΚΕΡΑΙΟ!
    Επίσης εκτιμώ οτι η μεταφορά μας σε ένα δραχμικό περιβάλλον θα μας φέρει μπροστά σε καταστάσεις και εικόνες, κοινωνικά δύσκολες και απάνθρωπες.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Παυλος Βαφειάδης 15/11/2011 23:51:16

      Ενώ οι καταστάσεις που δημιουργεί η συνεχής σωβρακοκατεβαστική τακτική που ακολουθήθηκε επί δύο χρόνια τώρα, τι είναι; Ανθρώπινες;

      Για ρώτα τις χήρες και τα ορφανά όσων απελπισμένων εξωθήθηκαν στην αυτοκτονία, να σου πουν...

      • TARAMAS avatar
        TARAMAS @ Αυριανιστής 16/11/2011 11:08:54

        Κι αν νομίζεις ότι δεν υπάρχουν χειρότερα, σου λείπει και η φαντασία εκτός από την κοινή λογική.

  27. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 15/11/2011 23:48:52

    Τώρα, για το ποιος είναι ο "αντεθνικός ελληνικός εγκέφαλος", θα φταίω εγώ αν το μυαλό μου πάει στη γνωστή φωτογραφία που δημοσίευσε ο Κουρής εν έτει 1985;

  28. The Saint avatar
    The Saint 15/11/2011 23:52:33

    Yπέρ της λυσης γιά επιστροφή στη δραχμή έχω ταχθεί απο την αρχή αυτου του εφιάλτη που ζούμε εδώ και δύο χρόνια. Και ουδέποτε υπαναχώρησα.
    Μετα και τα τελευταία γεγονότα, και έτσι όπως πλέον μας προκαλούν ανοικτά και ξεδιαντροπα, γίνεται σε όλο και περισσότερους αντιληπτό το παχινίδι που παίζουν στην πλάτη μας.
    Ενα ξεγυσρισμένο ΟΧΙ τους χρειάζεται, και ας πάνε μετά αλλού να εφαρμόσουν τα νεοταξικά τους σχέδια.
    Το ερώτημα πλέον είναι θα δοθεί αυτό το ΟΧΙ? Εδώ θέλω να δώ...

  29. Παυλος Βαφειάδης avatar
    Παυλος Βαφειάδης 15/11/2011 23:58:14

    ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΔΕΝ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ, ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΠΛΗΡΩΘΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΠΛΗΡΩΘΕΙ!
    ΠΡEΠΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΧΡΟΝΟ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΧΡΕΩΝ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ "ΑΜΗΝ" ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΖΩΝΗ! ΕΚΕΙΝΗ Η ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙ ΑΚΟΜΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΖΩΝΗ!
    ΣΩΣΤΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΑΒΑΕΙ ΤΟ ΣXΟΙΝΙ!

  30. Παυλος Βαφειάδης avatar
    Παυλος Βαφειάδης 16/11/2011 00:05:18

    Φίλε Νίκο,
    Tι σε ενδιαφέρει τι θα γίνει με τα CDS? Oι εκδότες τους θα τα πληρώσουν και οι κάτοχοι τους θα πληρωθού? Τι σε κόφτει εσένα, για το ποιοι από ολους τους κερδοσκόπους θα βγουν χαμένοι και ποιοι κερδισμένοι? Αν όλες οι ελληνικές τράπεζες είχαν αγοράσει CDS και είχαν καλύψει την έκθεση τους στον κίνδυνο της χρεωκοπίας, όπως είχε κάνει η διοίκηση Φιλιππίδη (επί κυβέρνησης ΝΔ) στο Τ.Τ., τώρα θα τους χορεύαμε όλους στο ταψί!!!!

    • nikos1969 avatar
      nikos1969 @ Παυλος Βαφειάδης 16/11/2011 17:08:02

      ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΤΑ CDS ΕΜΕΝΑ ΩΣ ΕΛΛΗΝΑ Η ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...ΡΩΤΑ ΟΜΩΣ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΣΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑ Κ ΣΤΑΣ ΕΥΡΩΠΑΣ.....
      αν εμεισ δεν δωσουμε τισ δοσεις με τα δανεικα θα καταρευσουν αρκετσ απο αυτες...οτι εγινε με την λημαν επι 1000....αφου εχουν παιξει χοντρα λεφτα στα cds.
      επειδη λοιπον δεν θελουν να γινει αυτο δεν προκειτε να μασ αφησουν να πτωχευσουμε...Ειναι λοιπον στο χερι μας οσο ακομα μπορουμε να το εκμεταλευτουμε!!!καθυστρεροντας εστω υπογραφες.....ψηφιση νομων...κτλ

  31. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 16/11/2011 00:13:13

    Οι Ευρωπαίοι δυστυχώς δεν ξέρουν τι τους γίνεται, ούτε μπορούν να διαχειριστούν την κρίση που φτάνει και στην δική τους πόρτα.
    Τον Ιούλιο ¨λύσανε¨το πρόβλημα της Ελλάδας με την συμφωνία της 21ης Ιουλίου.
    Τον Οκτώβριο κατάλαβαν οτι το πρόβλημα δεν λύθηκε και αποφάσισαν το κούρεμα 50% και την δανειακή σύμβαση.
    Σε λίγο μπορεί να μας πουν οτι και πάλι λάθος κάνανε και να αποφασίσουν άλλα.
    Εν τω μεταξύ θα πιέζουν τον Σαμαρά ν΄αποδέχεται τα λάθη τους το ένα μετά το άλλο.
    Τι θα συμβεί τελικά;
    Αφού ο Σαμαράς γνωρίζει, οτι η πολιτική που μας επιβάλλει η ΕΕ είναι αδιέξοδη, πέστε μου ποιός θα ικανοποιηθεί σήμερα άν υπογράψει την ¨δήλωση των ευρωπαϊκών φρονημάτων¨.
    Ποιά συμφέροντα εντός και εκτός των τειχών θα έχουν συμφέρον να ¨τσαλακώσουν¨την ύπαρξη Σαμαρά;
    Πάντως όχι ο λαός, που έχει τον Α. Σαμαρά μοναδικό αποκούμπι σε όλο το πολιτικό σκηνικό!
    Από προσκυνημένους χορτάσαμε σ΄αυτόν τον τόπο.
    Τί θέλουμε, άλλον έναν;
    Όχι δεν θ΄ακυρώσουμε μόνοι μας την μοναδική ελπίδα μας.

  32. επισκέπτης avatar
    επισκέπτης 16/11/2011 00:28:30

    Μετά από δύο χρόνια συνεχών εκβιαστικών διλημμάτων, από μέσα και από έξω,
    συνεχίζουμε να έχουμε μπροστά μας πληθώρα νέων και μεγαλύτερων.
    Δεν θέλω να σκέπτομαι, το τι μας περιμένει αν υποκύψει ο Σαμαράς και
    ευελπιστώ να αντέξει στις πιέσεις.

  33. Enzo avatar
    Enzo 16/11/2011 00:40:47

    Τώρα θα ξεχωρίσει η φουστανελα απο το κοστούμι

  34. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 16/11/2011 00:44:09

    Πρόεδρος της ΝΔ δεν είμαι.Την προσωπική μου άποψη θα εκθέσω και ας αποδειχθεί λάθος.Και ΜΑΚΑΡΙ να κάνω εγώ λάθος.Ο Σαμαράς εγκλωβίστηκε.Θα ρωτήσει κάποιος πως;Ξεκίνησε από πέρυσι το Μάιο με μια αντιμνημονιακή πολιτική.Ήταν κρυστάλλινη και ξεκάθαρη πολιτική θέση.Η ΝΔ σε όλες τις δημοσκοπήσεις,παρ'όλο που η παράταξη δεν είχε δημοσκοπική δυναμική,κρατιόταν σταθερά και αυτό οφειλόταν στη παρουσία του και στο συνεπή πολιτικό του λόγο.Από το Σεπτέμβριο η παράταξη πήρε καθαρά κεφάλι και η διαφορά διευρυνόταν.Οι ελπίδες για συντριπτική νίκη απέναντι στο πασοκισμό αυξανόταν.Τα ποσοστά ήταν αμείλικτα.Το αίτημα για εκλογές,παντού,γινόταν διάχυτο.Ξαφνικά,από την 26η Οκτωβρίου και μετά,άλλαξαν όλα.Ενώ δεν αποδεχόταν η ΝΔ τίποτα,ξαφνικά μιλούσε για το''αναπόφευκτο'',λόγω των κινήσεων Παπανδρέου.Όμως ο Παπανδρέου τις έκανε και όχι εκείνη!!Αυτός κυβερνούσε δυο χρόνια!!Φτάσαμε στα γεγονότα της 28ης Οκτωβρίου και κατόπιν,για να μην κουράζω,στις γνωστές εξελίξεις σε όλους.Εάν η παράταξη επέμενε στο αίτημα των εκλογών,θα εγκλωβιζόταν;Όχι διότι ήταν,από την αρχή,το γνήσιο αίτημά της.Κάποιος μπορεί να ισχυριστεί πως ''δεν μπορούσε να επιβάλει εκλογές''.Πρώτον,αν ίσχυε αυτό,γιατί ζητούσε εκλογές ενώ ήξερε ότι δεν μπορούσε να τις επιβάλει;Και δεύτερον,γιατί δεν άφηνε άλλους να κάνουν συγκυβέρνηση και να εκτεθούν;Θ'απαντήσει κάποιος πως ''εκβίαζε η Ευρώπη περί 6ης δόσης και θα βγει η Ελλάδα από το ευρώ''.ΟΜΩΣ,ΑΦΕΝΟΣ βγήκε τις προάλλες ο Γιούνκερ και τα διέψευσε όλα αυτά ΑΦΕΤΕΡΟΥ εκβιάζει ΠΑΛΙ και ζητά υπογραφή,ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΣ την υποκρισία Κομισιόν,ΕΚΤ,ΔΝΤ.Και τώρα τι γίνεται;Χιλιοεκβιάζεται πάλι.Αν αυτό δεν είναι εγκλωβισμός,τότε τι είναι;Προσωπικώς,το έχω ξαναγράψει.Όταν συμβαίνει κάποιο λάθος,δεν ωραιοποιώ ούτε εξωραΐζω τίποτα.Μπορεί να στενοχωριέμαι και ο ίδιος,αλλά δεν μπορώ να τετραγωνίσω τον κύκλο.Όλα όσα ανέφερα είναι η προσωπική μου γνώμη και δεν διεκδικώ κανένα παπικό αλάθητο.Και κάτι ακόμη πως δείχνει έλλειμμα οργανωμένου πολιτικού σχεδιασμού.ΠΩΣ είναι δυνατόν να κυβερνά το ΠαΣοΚ δυο χρόνια και οι ξένοι να εκβιάζουν ασύστολα την αξιωματική αντιπολίτευση;Αυτό δεν κάνει εντύπωση;Επίσης,μια άλλη σκέψη.Ως γνωστόν,η ΝΔ επέμενε στη ''παραίτηση Παπανδρέου''.ΟΜΩΣ,ταυτόχρονα,ν'απαιτήσει και κάτι άλλο:Ναι στη παραίτηση Παπανδρέου αλλά παράλληλα να υπάρξει απαίτηση συμφωνώντας και άλλες πολιτικές δυνάμεις της χώρας να στηρίξουν το εξής αίτημά της:''Να μην επεμβαίνει άλλο η Ευρώπη με εκβιασμούς στη ΝΔ,διότι έχει συμβεί στο παρελθόν και είναι ανήθικο''.Αυτός ο όρος θα ήταν εξαιρετική πολιτική ομπρέλα.Τι θα έκαναν οι άλλοι δυο και ο ΠτΔ εκεί μέσα;Αν δυναμιτιζόταν η σύσκεψη για κυβέρνηση,ποιος θα έβγαινε κερδισμένος;Φυσικά η ΝΔ και ο πρόεδρός της διότι αφενός θα έβαζε στους άλλους δυο ''τα πόδια σ'ένα παπούτσι'' ξεμπροστιάζοντάς τους,αφετέρου θα έβλεπε τις αντιδράσεις της Ευρώπης,η οποία θα είχε προβληματιστεί.Εξάλλου,όπως ανέφερα παραπάνω,διαβάσαμε όλοι τη δήλωση Γιούνκερ και φάνηκε η αλήθεια.Οι εκβιασμοί,τώρα,θα πήγαιναν περίπατο και δεν θα έπιαναν...Αλλά δεν θα υπήρχαν εκβιασμοί.Θα ήμασταν,ήδη,σε προεκλογική περίοδο.Κάτι τελευταίο.Έγραψα και σε άλλη ανάρτηση,γι'άλλο θέμα,πως θέλω να ελπίζω ότι η ΝΔ έχει οργανωμένο πλάνο πολιτικού σχεδιασμού.Δεν το έγραψα τυχαία.Πολιτική 1,5 έτους δεν αλλάζει εύκολα.Και ειδικά όταν φαίνεται πως αφενός θα υπάρξει επιβράβευση της κοινής γνώμης για τη πολιτική συνέπεια αφετέρου η χώρα θ'αναπνεύσει,δεν αλλάζει δυο φορές...Η ευκαιρία,εκείνες τις μέρες,χάθηκε.Η κατάσταση έμπλεξε πολύ,ειδικά τώρα που η κατάσταση στην Ευρώπη γίνεται οριακή.Προμηνύονται σοβαρές εξελίξεις που ουδείς μπορεί να προβλέψει και να μαντέψει.Μπαίνουμε σε αχαρτογράφητα νερά.Να είμαστε ψυχικά ενωμένοι.Οψόμεθα.

  35. Νίκος Γκ. avatar
    Νίκος Γκ. 16/11/2011 00:51:43

    Επιτέλους πρέπει να σταματήσει αυτή η γελιότητα. Ο Σαμαράς λογικά θα το πει το όχι και θα το πεί για εμάς...εμείς όμως γιατί τα περιμένουμε όλα μόνο από το Σαμαρά; Γιατί δε ξεκινάει ο καθένας να λέει όχι στα προϊόντα των ευρολιγούριδων; Κυρίως στα Γερμανικά...για να δούμε πως θα τους φανεί όταν αρχίσουν να βλέπουν ότι τα προϊόντα τους δεν πουλάνε πλέον στην Ελλάδα; Αυτό προφανώς θα αρχίσει να δημιουργεί κάποια κρίση εκεί... για να δούμε τότε... Προσωπικά το θεωρώ τεράστια κοροϊδία όταν τους ανεβοκατεβάζουμε ευρωναζί κτλ αλλά αγοράζουμε τα προϊόντα τους...ας πούμε και μεις το δικό μας όχι, με τον δικό μας τρόπο... επιτέλους δε μπορεί να συντονιστεί μία κίνηση γι'αυτό το θέμα; Η αριστερά τι κάνει; ίσως να ξέφυγα απο το θέμα...αλλά ήθελα να το πώ...

  36. Δημητρης avatar
    Δημητρης 16/11/2011 01:06:11

    Δεν ειναι κακο να σκεφτομαστε λιγο πριν μιλησουμε.
    Δεν λες οχι στα προιοντα των ευρωλιγουριδων οπως εσυ τα αποκαλεις γτ δυστυχως ειναι καλυτερα και πιο φθηνα απο αυτα που εσυ παραγεις σαν κρατος. Ειναι τοσο δυσκολο να το καταλαβεις?
    Εστω και οτι δεν ψωνιζεις απο ενα γερμανικο super< η Γερμανια σαν χωρα δεν θα εχει καμια επιπτωση ενω αντιθετως στην Ελλαδα θα δημιουργηθει ακομηπαραπανω ανεργια και ο ανταγωνισμος δεν θα ειναι πλεον ο ιδιος.
    Αυτοι δεν εχουν κατι να χασουν ενω εμεις εχουμε.
    Εχω καπου αδικο, αν ναι διορθωσε με αν οχι τοτε ας κοψουμε αυτην την καραμελα περι εμπαργκου σε γερμανικα προιοντα λεσ και μας εχουν αναγκη. Ισα ισα καλο μας κανουν

  37. κώστας avatar
    κώστας 16/11/2011 02:22:19

    Ο εκβιασμός του Όλι Ρεν εδράζεται στο γεγονός ότι η χώρα έχασε την αξιοπιστία της διότι ο πρωθυπουργός της αιφνιδίασε (δηλ. δεν είχε ειδοποιήσει την Αυτού Υψηλότητά Του) με την ξαφνική απόφαση για το δημοψήφισμα. Ο κύριος Ρεν ταυτίζει μία ιδιότητα του πρωθυπουργού (αναξιοπιστία) με το σύνολο του πολιτικού κόσμου της χώρας και κατ' επέκταση με το σύνολο των πολιτών της. Υποθέτω ότι η κυρία Μέρκελ θα ενοχληθεί αν -κατ' αναλογία- κάποιος αξιωματούχος της χώρας μας αποκαλέσει το σύνολο των Γερμανών πολιτών ως ναζί. Στο πλαίσιο αυτό, καλά θα κάνει να τραβήξει το αυτί του κυρίου Όλι ο οποίος ηλιθιωδώς επωάζει το αυγό του φιδιού.

  38. Τασος avatar
    Τασος 16/11/2011 06:07:35

    Μου θυμίζει τον Αρτέμη Μάτσα και το περίφημο "είναι φίλοι μας οι Γερμανοί". ΟΧΙ ρε! Χίλιες φορές ΟΧΙ! Δεν τα θέλουμε τα φράγκα σας ρε!! Ας βρεθεί ένας επιτελούς να το πει!!! Αρκετά μας ξευτιλίσατε, βάρβαροι!

  39. στοιχημα avatar
    στοιχημα 16/11/2011 13:13:56

    Το θέμα είναι ότι περιπλέχτηκε η κατάσταση χωρίς λόγο μετά την αναγγελία του δημοψηφίσματος και άλλο που δεν ήθελαν οι Γερμανοί!

  40. ΝΙΚΗ avatar
    ΝΙΚΗ 16/11/2011 18:34:49

    !!!!!!!

  41. ΝΙΚΗ avatar
    ΝΙΚΗ 16/11/2011 18:39:29

    Αυριανιστή με βοηθάς λίγο γιατί είμαι και μικρή;;

  42. anonymos avatar
    anonymos 17/11/2011 11:16:42

    Πρέπει να πουμε ΟΧΙ στους εκβιαστές άρπαγες ευρωπαίους , να βγούμε από την ευρώμη και το ευρώ, και να πάρουμε δάνειο από τη Ρωσία και την Κίνα που άλλωστε μας έδιναν αλλά οι κυβερνώντες μας αρνήθηκαν να πάρουν,οδηγώντας την Ελλάδα στο καταστροφικό ΔΝΤ και στα αρπακτικά της ΕΕ, τους νέους ΣΤΑΥΡΟΦΟΡΟΥΣ. ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ.

  43. λαλακης avatar
    λαλακης 17/11/2011 11:46:16

    Προβλεπω πληρες παγωμα προσληψεων και νεες μειωσεις μισθων στο δημοσιο
    Μεχρι η Ελλαδα να μπορει να δανειστει μονη της η πτωση των μισθων στο δημοσιο θα μοιαζει μονοδρομος.
    Οποιος και να ειναι κυβερνηση ,δεν υπαρχει αλλη λυση.
    Ο αλλος δρομος ειναι εθνικο νομισμα με τις οποιες συνεπειες.
    Σε 5 χρονια αν παραμεινει στη χωρα το ΔΝΤ ο πρωτος μισθος σε δημοσιο
    αλλα και ιδιωτικο τομεα θα παει στα 300 ευρα και οι προσληψεις ελαχιστες.

  44. Παναγιώτης avatar
    Παναγιώτης 22/11/2011 10:27:00

    Ο Σαμαράς έχει δίκιο που αντιστέκεται. Η προσπάθεια όσων ελέγχουν σήμερα την ΕΕ να ευτελίσουν ότι έχει απομείνει από τους θεσμούς και από την αξιοπρέπειά μας δεν έχει τέλος. Οσο κρατά αυτή τη στάση ο Σαμαράς θα έχει τη συμπαράσταση όλων μας. Ακομα και αν πεινασουμε, ακομα και αν χασουμε τα σπιτια μας. Αλλωστε οι θεσμοι μας ειναι η τελευταια γραμμη αμυνας μας. Αν τη χασουμε και αυτη μετα δεν θα υπαρχει ελεος.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.