#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/05/2010 13:17
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εθνική χρεοκοπία μετά συνεχόμενων οργασμών

Του Κοσμά Βίδου



* Οσο και αν προσπαθείς να αντιμετωπίζεις τη (όλο και πιο παράλογη;) ζωή με χιούμορ υπάρχουν πράγματα με τα οποία δεν μπορείς να αστειεύεσαι. Ή που, κι αν έχεις αστειευτεί περιστασιακά μαζί τους- περισσότερο από αμηχανία- παύεις να βλέπεις τη χιουμοριστική πλευρά τους. Οταν συνειδητοποιείς πόσο επικίνδυνα είναι. Πολύ πιο επικίνδυνα απ΄ ό,τι νόμιζες αρχικά... * Αφορμή για το σημερινό σημείωμα, η μέχρι εμφράγματος, πλέον, δυσφορία μου (όχι μόνο η δική μου, νομίζω) μπροστά στην εμμονή των καναλιών στη θλιβερή, εμετική, αποτρόπαια περίπτωση της Τζούλιας Αλεξανδράτου. Οπου το αξιολύπητο αυτό ερείπιο της νεοελληνικής ασυδοσίας, παρακμής και ξεφτίλας προβάλλεται στα δελτία ειδήσεων και σε λοιπές εκπομπές ως Νο 1 sex symbol της χώρας. Και όπου η εκπόρνευση (εκτός αν φτάσαμε να θεωρούμε το να παίζεις σε πορνό«μια αξιοπρεπή δουλειά»όπως είπε ο Ιαν Σκοτ, συμπρωταγωνιστής ή μάλλον... συνσυνουσιαστής της Τζούλιας στην πολυσυζητημένη τσόντα), προβάλλεται ως μια απλή καθημερινή υπόθεση ρουτίνας: όπως άλλες κοπέλες δουλεύουν σκληρά σε γραφεία, σουπερμάρκετ, καταστήματα κτλ., κάποιες άλλες συνουσιάζονται με αγνώστους μπροστά στην κάμερα, προσποιούμενες οργασμούς και αφήνοντας το κυρίαρχο αρσενικό να τις εξευτελίσει αλύπητα (αυτοεξευτελιζόμενο και εκείνο, όπως ανόητα και πρόστυχα επιδεικνύει τη στύση του) για την dom perignon την επιούσια.

* Με τη συζήτηση για το αν η Τζούλια θα κυκλοφορήσει και δεύτερη τσόντα να φουντώνει, με τη (πρώην όμορφη) μοντέλα να παραπατά μπροστά στις κάμερες σαν κακοκουρδισμένη (από ποιους;) κούκλα και να ψελλίζει (σαν μεθυσμένη ή σαν... ξέρετε τι) ένα σωρό βλακείες και με τα νέας εσοδείας πλάνα από την... αυθόρμητη επίσκεψή της στο δωμάτιο του Σκοτ με το «χρυσό πουλί» όπου«επειδή μέσα έκανε ζέστη βγήκαν στο μπαλκόνι και αντάλλαξαν καυτά φιλιά»κυλάει η τηλεψυχαγωγία σας. Δεδομένης όμως της κατάστασης και των επιλογών μας, αν εξακολουθούμε να έχουμε την τηλεόρασή μας στο σαλόνι, από παράδοση, ήρθε η ώρα να τη μεταφέρουμε εκεί που της πρέπει: στον καμπινέ.

* Οπότε δεν βλέπουμε την Τζούλια να πασχίζει να ξεχωρίσει από τις λοιπές «εκπορνευόμενες» της καθημερινότητάς μας ξεπουλώντας τον εαυτό της, ή μάλλον τα ρετάλια του, σε τιμή ευκαιρίας, παρακολουθούμε πολύωρες συζητήσεις για την οικονομική κρίση. Τρέμουμε μη μείνουμε χωρίς λεφτά. Δεν θέλουμε, λέμε, να υποθηκεύσουμε το μέλλον των παιδιών μας. Ποιο μέλλον, το ήδη χρεοκοπημένο; Γιατί εκτός από την οικονομική υπάρχει και η ηθική χρεοκοπία.

* Το ότι έχουμε χρεοκοπήσει ηθικά δεν το βλέπουμε κάθε φοράπου καθόμαστε αναπαυτικά στον καναπέ, ανάβουμε την τηλεόραση και βυθιζόμαστε στα ντεκολτέ των φιλόδοξων πορνοστάρ (έχουμε και τη Μαριάννα Ντούβλη που ετοιμάζεται να διαπρέψει ως βαθύ λαρύγγι) που σταδιοδρομούν δίπλα μας; Επειδή θεωρούμε ότι ο αγοραίος κόσμος τους δεν είναι ο κόσμος μας, ο κόσμος των παιδιών μας; Και όμως είναι όλος δικός μας. Εμείς τον συντηρούμε. Εμείς προετοιμάζουμε τους απογόνους μας να διαπρέψουν σε αυτόν ως νέες Αλεξανδράτου. Δεν είναι δύσκολο. Αρκεί να μάθουν να ανοίγουν δημοσίως τα πόδια σε όποιον λάχει και να βογκάνε όσο πιο ρυθμικά μπορούν.

* «Η πορνογραφία προσπαθεί να προσβάλει τον έρωτα, να τον βρωμίσει»γράφει ο D. Η. Lawrence στο δοκίμιό του «Πορνογραφία και αισχρότητα» (εκδόσεις Ροές) και συνεχίζει:«Αυτό είναι ασυγχώρητο.Πάρτε την πιο ευτελή περίπτωση, τις εικονογραφημένες κάρτες που πουλιούνται στα κρυφά, από τον υπόκοσμο, στις περισσότερες πόλεις. Η ασχήμια όσων έχω δει είναι τέτοια που σου φέρνει δάκρυα.Τι προσβολή στο ανθρώπινο πνεύμα, τι προσβολή στη ζωτική ανθρώπινη σχέση! Κάνουν άσχημη και φτηνή την ανθρώπινη γύμνια, άσχημη και έκφυλη τη σεξουαλική πράξη, πρόστυχη, φτηνή και βρωμερή».

* Το ίδιο κάνει και η τηλεόραση αναπαράγοντας τους ψεύτικους, άτεχνους, αξιολύπητους οργασμούς της κάθε Τζούλιας και τις τεχνητές εκσπερματίσεις του κάθε Σκοτ (που έχει αντικαταστήσει το πάθος με χούφτες βιάγκρα και άλλων βοηθημάτων). Εμείς τι κάνουμε παρακολουθώντας οικογενειακώς αυτή την κατάντια, πιο αξιολύπητοι από κάθε άλλη φορά, πιο «χρεοκοπημένοι» από ποτέ;

Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=46&ct=121&artId=302421&dt=16/05/2010#ixzz0o5PDzpLo

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Anonimi avatar
    Anonimi 16/05/2010 13:32:36

    Στη δικτατορία έδειχναν ποδόσφαιρο, τώρα προβάλλουν το πορνό. Ό,τι μπορούν να σκεφτούν τα μικρά μυαλά για να μην επικεντρώνεται ο όχλος στα προβλήματα και τα χειρότερα που τον περιμένουν.

    • Αλεξάνδρα avatar
      Αλεξάνδρα @ Anonimi 16/05/2010 15:43:23

      Πάντα πουλάνε ποδόσφαιρο. Η αυτό το άθλιο εμπόρευμα που λέγεται ποδόσφαιρο. Στάιλ λάιφ ξεφωνημένων τραβεστί, θλιβερό θέαμα της φωσφοριζέ καταναλωτικής ψυχαγωγίας του μάτσα φράγκα και καλά κρεββάτια και ότι νάναι, και για τον πιο κάτω όροφο Αλεξανδράτου, βιζιτες, οξυζεναρισμένο χάχανο και φιόγκους του απόλυτου τίποτε. Δεν ξέρεις απο που σούρχεται πιά.

      • Nancy avatar
        Nancy @ Αλεξάνδρα 16/05/2010 16:02:14

        Μην ξεχνάμε τον "υψηλό" σύμβουλο που τώρα δεν ακουγεται.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Anonimi 16/05/2010 16:09:22

      Μόλις προχθές μαζεύτηκαν περίπου 7.000 ανεγκέφαλοι λούζερς, οι μισοί χαπακωμένοι, στο αεροδρόμιο θεσσαλονίκης για να υποδεχτούν θορυβωδώς τον ΜΠΑΟΚ και τους εκατομμυριούχους αλλοδαπούς παίκτες του.
      Εν έτει 2010 και εν μέσω ΔΝΤ, κρίσης, ανεργίας κλπ.
      Τι χρείαν έχομεν λοιπών μαρτύρων;
      Βαδίζομεν προς κρημνόν, αυτή τη στιγμή διερχόμαστε πάνω από το τρίχινο γιοφύρι!

  2. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 16/05/2010 13:43:54

    "Εμείς τι κάνουμε παρακολουθώντας οικογενειακώς αυτή την κατάντια, πιο αξιολύπητοι από κάθε άλλη φορά, πιο «χρεοκοπημένοι» από ποτέ;"

    Εγώ προσωπικά περιμένω και βίντεο από τη Πετρούλα, ή τη Βέρα Λάμπρου.

    • greekpoliticalreview avatar
      greekpoliticalreview @ Strange Attractor 16/05/2010 14:30:27

      xaaxaxaxaxaxaxa!!!

  3. donaE avatar
    donaE 16/05/2010 13:58:42

    "Το παθος ειναι το μονο αντιδοτο στον θανατο" ελεγε ο Τ.Ουιλλιαμς (κακομοιρα Μπλανς).Αρα ξερουν τι κανουν σκοτωνουν το παθος-το καθε ειδος-για να σκοτωσουν εμας.

  4. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 16/05/2010 14:08:51

    Γραμμένο σε γυνακείο μπλουζάκι στις ΗΠΑ, όταν ξέσπασε η οικονομική κρίση:

    "Better blowjob
    than no job"

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Professor Moriarty 16/05/2010 14:31:21

      Gas, grass, or ass... nobody rides for free!!!

      • Professor Moriarty avatar
        Professor Moriarty @ Strange Attractor 16/05/2010 15:17:03

        "ἡδοναὶ ἄκαιροι τίκτουσιν ἀηδίας", ώ Παράξενε Ελκυστά,

        κατά το ρητόν του Δημοκρίτου.

        χα-χαα...

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Strange Attractor 16/05/2010 15:53:30

        "Να φτιάξουμε μια τριμελή επιτροπή από ... 5-6 άτομα".

        Ρητό του Βαμβακούλα.

      • Tassos Karras avatar
        Tassos Karras @ Strange Attractor 16/05/2010 18:02:28

        Is it yours??

    • panos avatar
      panos @ Professor Moriarty 16/05/2010 15:53:35

      Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο. Καμία δουλειά δεν είναι ντροπή. Και αν είναι να βγούμε χαμένοι από αυτή την περιπέτεια, ας δούμε τουλάχιστον κανα DVD

      • nancy avatar
        nancy @ panos 16/05/2010 16:31:40

        Ωραία. Τότε να δούμε και μείς κανένα ..παράξενα ελκυστικό DVD
        χιχι

  5. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 16/05/2010 16:11:23

    Καλά τα λες... έτσι είναι. θα βγάλει όμως και η Πετρούλα βίντεο; Ανυπομονώ.

  6. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 16/05/2010 16:14:28

    έχουμε αμνησίες... Τι τι γινόταν με τα κοριτσάκια από την επαρχία την δεκαετία του 50 αρχες 60, το ξεχνάμε;

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ archaeopteryx 16/05/2010 16:33:50

      κ εγω φοιτητρια ειμαι..

      ΠΠ

    • πολίτης avatar
      πολίτης @ archaeopteryx 16/05/2010 22:18:10

      Τί γινόταν;

  7. Dimi avatar
    Dimi 16/05/2010 16:51:37

    A true story.

    A President, well known for his philandering, decided to have
    a night out with one of those ladies.

    So, very sure of himself, he asked a sexy blond:
    - “How much it would cost me to spend the night with you?”
    - “Three Thousand Dollars”, the blond said.

    Then, he approached a gorgeous brunette:
    - “What’s the price for a one night stand?”
    - “Four Thousand Dollars”, the brunette said.

    Then, he asked among similar lines, a stunning readhead:
    The readhead weighted him, smiled sweetly at him, looked
    deeply into his eyes and challenged him provocatively:

    “Mr President,
    If you can raise my skirt as high as my taxes,
    If you can get my panties as low as my wages,
    If you can keep it up for as long as I have to wait
    in line for gasoline,
    And If you can screw me, the way you screw the Public,

    Believe me, Mr President,
    It won’t cost you a fuckin’ cent.”

    And the President lost all his bravado..

  8. Los Lostrellos avatar
    Los Lostrellos 16/05/2010 16:57:19

    Έλα τώρα, που σας πείραξε μερικούς η τσόντα και τα πορνό... τα χαμε όλα, αυτό μας έλειπε τώρα και μερικοί μεσήλικες νεο-πουριτανοί να κριτικάρουν τη νέα γενιά της "showbiz".. θαυμάστε μας, εσείς μας γεννήσατε, εσείς μας φτιάξατε έτσι... σε σένα μιλώ γενιά της Μεταπολίτευσης, μοιραία γενιά του Πολυτεχνείου. Εσύ που άφησες όλο αυτό το καπιταλιστικό πλαστικό σούσουρο να κατακτήσει και την Ελλάδα. Και μας οδήγησες από την γενιά των 700 στην γενιά των 500 ευρώ.

    Και για να χουμε καλό ρώτημα. Η σεξουαλική ασυδοσία δεν είναι κακό πράγμα, ανθρώπινο είναι. Κακό είναι το να γίνεται ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΩΜΟΛΕΦΤΑ. Η Τζούλια και η κάθε Τζούλια, δεν είναι κακό το να είναι σεξουλιάρα. Κακό είναι να μην νοιώθει τίποτα όταν την καβαλάνε, αλλά να το κάνει επειδή έχει πληρωθεί. Κακό δεν είναι να της αρέσει το σεξ, κακό είναι να κάθεται να το υπομένει σαν πτώμα, επειδή είναι κόκκαλο από την μαγική σκόνη που προτιμά η showbiz της Κολομβίας του βαλκανικού Νότου..

    Πάντως πέρα από την πλάκα, η Τζούλια δεν μας πάει, σαν λαός πιστεύω ότι η Ντούβλη μασ ταιριάζει πιο πολύ, είναι πιο γεμάτη. Πέρα από την ξεφτίλα της "υπόθεσης" τέτοιων παραγωγών, ας αφήσουμε μερικές 'μητρικές' φιγούρες να δώσουν λίγη ψηφιακή θαλπωρή στο ανδρικό έστω, κομμάτι του πληθυσμού της χώρας, με το πεσμένο ηθικό. Σίγουρα το παρηγορητικό μπούστο μιας Ντούβλη δίνει ελπίδα.

    • Anonimi avatar
      Anonimi @ Los Lostrellos 16/05/2010 18:34:12

      Χμμμ, ναι σωστά μπορεί να 'χεις δίκιο, αλλά την Τούβλη (δεν την ξέρω καν) περιμένει το πεσμένο ηθικό για να αναπτερωθεί; Η βιομηχανία πορνό καλά κρατεί αν αυτό είναι το ζητούμενο. Η ζέση με την οποία γίνεται σαν να ανακάλυψε ξαφνικά η ψωροκώσταινα τον τροχό, και η επιμονή να επικεντρώνονται τα media σε αυτό είναι νομίζω το γελοίο της υπόθεσης.

      • Los Lostrellos a Noche avatar
        Los Lostrellos a Noche @ Anonimi 16/05/2010 21:14:22

        Βεβαίως μπορεί να περιμένει ΚΑΙ την Ντούβλη το πεσμένο ηθικό για να 'σηκωθεί'. Θα μπορούσε να είναι ένα concept του στυλ 'Σκίστε την Κρίση (την Ντούβλη, μεταφορικά)'. Ούτε εγώ την ήξερα, αλλά η βιομηχανία πορνό στην Ελλάδα δεν είναι ανεπτυγμένη και καιρός είναι να ανθίσει. Μπορούμε να συμβάλουμε και στο έλλειμα/χρέος ως ξακουστοί greek lovers. Ελάτε θα λέμε στους ξένους, στο όμορφο Γκρις, το καλοκαιράκι, να σας ..πηδήξουμε! Αν και από ότι φαίνεται, ο υπόλοιπος κόσμος επιθυμεί το αντίστροφο.
        Η βιομηχανία πορνό δεν είναι το πρόβλημα κατά τη γνώμη μου. Το πρόβλημα είναι η άτυπη πορνοζώνη των μεσημεριανάδικων-κους κους-"ενημέρωσης" από βιζιτούδες στην εμφάνιση και στη νοοτροπία, που δυστυχώς δεν βρίσκονται στην πορνοβιομηχανία όπου και ανήκουν, αλλά στοιχειώνουν εδώ και τόσα χρόνια τις πρωινομεσημεριανές ζώνες των βρωμοκάναλων.
        Δεν ξέρω αν συμφωνείς.

      • Anonimi avatar
        Anonimi @ Anonimi 16/05/2010 23:53:45

        Δυστυχώς... για τα βρωμοκάναλα συμφωνώ.

    • Αδέσποτη avatar
      Αδέσποτη @ Los Lostrellos 16/05/2010 20:48:10

      Πού είναι το κακό, σεξ για λεφτά, για ανταλλάγματα, κλπ, κλπ; Αυτή είναι η αιώνια δύναμη του γυναικείου φύλου απόλυτα ταυτισμένη με τη σεξουαλικότητά του.

      By the way, πού τις είδε όλες αυτές τις λεπτομέρεις της επίσκεψης Ίαν Σκοτ ο Βίδος; Εγώ τον Ίαν Σκοτ μόνο στο ΟΛΑ τον είδα. Κατήχηση ίσον γεροντίαση μου φαίνεται.

      • Los Lostrellos a Noche avatar
        Los Lostrellos a Noche @ Αδέσποτη 16/05/2010 21:23:46

        Κοίταξε, για σένα δε ξέρω, αλλά το σεξ για λεφτά και ανταλλάγματα το θεωρώ άσχημο πράγμα. Εγώ προσωπικά πιστεύω στον έρωτα και στον αισθησιαμό/ένστικτο. Δηλαδή στην ψυχική-σωματική-πνευματική έλξη και στην καθαρά σωματική-ενστικτώδη έλξη. Πιστεύω ότι στην εποχή μας η δεύτερη μορφή πρέπει να είναι ελεύθερη και να γίνεται σεβαστή, ως μια σημαντική και ανθρώπινη ανάγκη.
        Η δύναμη του γυναικείου φύλου δεν νομίζω πως είναι η χειραγώγηση του ανδρικού σεξουαλικού ενστίκτου για απόσπαση χρημάτων/ανταλλαγμάτων. Αυτό έχει επίδραση μόνο στους πιο ενστικτώδεις τύπους ανδρών και όχι για πάντα..
        Η δύναμη του γυναικείου φύλου πρέπει να απορρέει από τη συνολική του ύπαρξη. Το να πουλάς απλά μια σχισμή ανάμεσα στα πόδια σου ως μέσο επιβίωσης δεν νομίζω ότι είναι και ότι πιο υψηλό μπορεί να στοχεύσει ο άνθρωπος, δε νομίζεις; Επίσης, πιστεύω ότι η σωματική επαφή πρέπει να γίνεται για να τιμήσεις την αξία του αισθησιασμού -και όχι να γίνεται με άτομα τα οποία δεν νοιώθεις καμία έλξη απλά για τα χρήματα. Αυτό προσβάλει την αξία του αισθησιασμού κατά τη γνώμη μου. Αν τώρα κάποιο άτομο έχει φτάσει στο σημείο να μην νοιώθει καμία διαφορά με όποιο άλλο άτομο και να έρχεται σε επαφή με οποιοδήποτε τρόπο.. τι να πω, δε θα ήθελα προσωπικά να έχω καμία σχέση με το άτομο αυτό.

      • Αδέσποτη avatar
        Αδέσποτη @ Αδέσποτη 16/05/2010 21:52:04

        Μην υποτιμάς το παιχνίδι της δύναμης στο σεξ με γυναίκες γιατί αυτό είναι, ένα παιχνίδι. Το καθαρά σωματικό-ενστικτώδες παίζει μεταξύ ατόμων με ίσο σεξουαλικό δυναμικό. Οι γυναίκες πάντως αισθάνονται τη δύναμη του φύλου τους από τρία χρονών. Έχεις δει πόσο bossy είναι με τα αγοράκια στον παιδικό σταθμό; Και μας λες τώρα ότι δεν είναι ταυτόσημο με τη γυναικεία ύπαρξη.

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Αδέσποτη 16/05/2010 22:12:48

        Αγαπητέ άδολε φίλε Lostrellos η Αδέσποτη καταγράφει την πραγματικότητα όπως προκύπτει από τη Φύση και όχι από μειρακιώδη μυαλά αμαθών ιδεολόγων, ακτιβιστών, ψυχαναλυτών και σια.
        Ο έλεγχος των ανδρών, επιφανών και αφανών, μέσω σεξουαλικών ανταλλαγμάτων είναι τόσο παλιός όσο και η ιστορία.

        Ο μόνος τρόπος για να ακυρώσει ο άνδρας την δύναμη της γυναίκας είναι να αρνηθεί το σεξ.
        Και, αυτές, το ξέρουν.
        χαχαχα

      • donaE avatar
        donaE @ Αδέσποτη 17/05/2010 01:30:09

        Αδεσποτη σεξ και λεφτα δεν ειναι κακο.Να σε "πηδανε" και λεφτα αστα να πανε...Και δυστυχως δεν επιλεγεις πραγμα που κανει και την διαφορα.
        Αυτη ειναι η δυναμη του γυναικειου φυλλου αλλα και η σκλαβια του.Το στερεοτυπο που μας περιοριζει σε ρολους οπου αναγκαστικα αυτοκαταργεισαι πρωτα.

      • Los Lostrellos avatar
        Los Lostrellos @ Αδέσποτη 17/05/2010 16:21:19

        Μάλλον αγαπητέ και μάλλον δολερέ Προφήτη, προφανώς και η Αδέσποτη καταγράφει την πραγματικότητα όπως προκύπτει από τη Φύση αλλά σε αρχικό στάδιο. Διότι την Φύση την έχουμε ξεπεράσει (σε κάποιο βαθμό) αφού ναι μεν οι γυναίκες συνεχίζουν να χρησιμοποιούν τη μέθοδο της σεξουαλική διέγερσης και αποπλάνησης, αλλά οι άνδρες από τον νόμο δεν επιτρέπεται πλέον να χρησιμοποιούν τη μέθοδο της δια της βίας κατάκτησης του σεξουαλικά ποθούμενου αντικειμένου, ανεξαρτήτως της θέλησης του αντικειμένου. Και αυτό το υποτίθεται μοντέλο της Φύσης, το στρεβλωμένο όπως περιέγραψα, πλέον έχει φτάσει στην αισχρά καπιταλιστική εποχή μας σε μία πρωτοφανώς άθλια στρέβλωση, αυτήν της χρηματικής αξιολόγησης των πάντων, άρα και της σεξουαλικής "αξίας" κάθε ανθρωπίνου όντος. Σου αρέσει αυτό; Εμένα όχι.



        "και όχι από μειρακιώδη μυαλά αμαθών ιδεολόγων, ακτιβιστών, ψυχαναλυτών και σια."

        Προφανώς, αναφέρεσαι εμμέσως πλην σαφώς στο δικό μου μυαλό, αλλά οκ δε με πειράζει, σε πληροφορώ ότι είμαι όντως ιδεολόγος και είναι κατανοητό ότι τα μυαλά του χθες όπως το δικό σου δε θα συμφωνούσαν με τις απόψεις μου. Αλλά (όπως έλεγε και ο Καραμανλής-χαχχαχαχα) οι πρακτικές του χθες δε με αφορούν. Η περιορισμένη αντίληψή σου, προέρχεται από μία χριστιανική ηθική, στην οποία λειτουργεί εδώ και χιλιετίες η λογική της έλλειψης-ζήτησης-προσφοράς-ικανοποίησης ανάγκης. Δηλαδή η φρικώδης λογική του καπιταλισμού, του προϊόντος, εφαρμοσμένη στην ανθρώπινη σεξουαλικότητα. Μπορείτε να την πάρετε την λογική σας αυτή και να την βάλετε εκεί που ξέρετε, μαζί με τις γυναίκες που χρησιμοθηρούν βάση αυτής. Εγώ προσωπικά πιστεύω στην ανεμπόδιστη ελεύθερη σωματική επαφή μεταξύ ενηλίκων, όπως και όποτε ήθελε προκύψει και από εκεί και πέρα στην ψυχική ερωτική σύνδεση, εάν προκύψει. Όσοι ανήκουν στο χθες γίνονται και θα γίνονται συνεχώς irrelevant στις μέρες μας.


        "Ο έλεγχος των ανδρών, επιφανών και αφανών, μέσω σεξουαλικών ανταλλαγμάτων είναι τόσο παλιός όσο και η ιστορία."

        Και λοιπόν; Και το χώμα είναι όσο παλιό όσο η ιστορία, αλλά για να πας κάπου παίρνεις το αυτοκίνητο. Και για ποια ιστορία μιλάμε; Για αυτήν που γράφουν οι νικητές; Για αυτήν που περιγράφει τις περιπέτειες των αρχόντων και των ισχυρών; Χαίρω πολύ. Όσο πιο ισχυρός υπήρξε κάποιος τόσο περισσότερες πιθανότητες είχε να προσπαθήσει κάποια γυναίκα να τον δελεάσει σεξουαλικά με ανταλλάγματα. Αυτό είναι ανθρώπινο ελάττωμα, δεν είναι αξίωμα. Αυτά είναι τετριμένες ιστορίες που ανήκουν στο χθες, εγώ μιλάω για μία νέα εποχή ελεύθερου αισθησιασμού μακριά από χρησιμοθηρικές λογικές. Μιλάω για το μέλλον.


        "Ο μόνος τρόπος για να ακυρώσει ο άνδρας την δύναμη της γυναίκας είναι να αρνηθεί το σεξ.
        Και, αυτές, το ξέρουν.
        χαχαχα"

        Ε δεν είναι και τόσο δύσκολο να το αρνηθεί. Εκτός αν προέρχεται από το χθες, οπότε η χριστιανική ηθική της έλλειψη και του ψυχικού βασανισμού, τον έχει κάνει να μην μπορεί να αντισταθεί σε οτιδήποτε. Αυτό είναι κατάντια. Έχει αποτύχει το μοντέλο σας κύριε, δεν είναι και τόσο χαρμόσυνο ώστε να δικαιολογεί την ευθυμία σας.




        ""donaE says:

        Να σε “πηδανε” και λεφτα αστα να πανε…Και δυστυχως δεν επιλεγεις πραγμα που κανει και την διαφορα.
        Αυτη ειναι η δυναμη του γυναικειου φυλλου αλλα και η σκλαβια του.Το στερεοτυπο που μας περιοριζει σε ρολους οπου αναγκαστικα αυτοκαταργεισαι πρωτα.""

        Αυτό ακριβώς εννοώ και εγώ. Το γυναικείο φύλο πρέπει να σταματήσει τη διαιώνιση του μοντέλου αυτού. Είναι καιρός για ελευθερία σε κάθε επίπεδο και για τα δύο φύλα.

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Αδέσποτη 17/05/2010 18:46:49

        Αγαπητέ και άδολε Lostrellos, κανένας δεν σού επιτέθηκε, μην αντεπιτίθεσαι βεβιασμένα.

        Καθόλου προφανές το ότι αναφερόμουν στο μυαλό σου.
        Εμφανές όμως το ότι οι θέσεις σου προέρχονται από έλλειψη κοινωνικών εμπειριών, με αποτέλεσμα να έχεις άριστες προθέσεις, με τις οποίες συμφωνώ, αλλά ανεδαφικές επιδιώξεις.

        Δεν συνέλαβες μόνος την υπέρβαση των κατεστημένων σχέσεων ανδρών-γυναικών, μπορείς να διαβάσεις Αλεξάνδρα Κολλοντάϊ.

        Σού εύχομαι να αποκτήσεις σύντομα εμπειρία και επίγνωση των ιδιαιτεροτήτων του άλλου φύλου.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Αδέσποτη 17/05/2010 18:59:14

        "Εμπειρία και επίγνωση των ιδιαιτεροτήτων του άλλου φύλου".

        Αυτό μου θυμίζει ένα σήριαλ που ένα αγόρι 10-11 χρονών λέει σε έναν μεγάλο (πενηντάρη) "Γιατί είναι τα κορίτσια τόσο διαφορετικά;". Και ο μεγάλος του απαντάει "Όταν μεγαλώσεις, θα καταλάβεις. Κι όταν καταλάβεις... εξήγησέ μου κι εμένα!"

        Ότι κι αν κάνει ο άντρας δεν θα είναι παρά ένας θλιβερός ερασιτέχνης απέναντι στη γυναίκα που όσο και να είναι στουρνάρι θα είναι πάντοτε μια επαγγελματίας.

        Το να είσαι γυναίκα είναι επάγγελμα, δεν είναι παίξε-γέλασε. Κι αυτό, άσχετα από το σεξ. Παίζει και το σεξ βέβαια, αλλά όχι μόνον το σεξ σε αυτό το "επάγγελμα γυναίκα".

      • Giokwoman avatar
        Giokwoman @ Αδέσποτη 17/05/2010 19:04:44

        Επώνυμε

        φαντάσου τι στουρνάρια είναι οι άντρες που αιώνες τώρα προσπαθούν να καταλάβουν τι είναι η γυναίκα.
        Κι όποια ερμηνεία δίνουν είναι πάντα κατά το προσ-δοκούν.

      • Αδέσποτη avatar
        Αδέσποτη @ Αδέσποτη 17/05/2010 20:04:08

        Νομίζω ότι ο Lostrellos στερείται της ύψιστης κοινωνικής εμπειρίας των δύο φύλων, του γάμου φυσικά, και της συνεπακόλουθης τεκνοποιίας. Κύριοι συγχωρέστε μας τις γυναίκες ότι κάνουμε το κάνουμε για τα παιδιά μας, μελλοντικά ή υπαρκτά. Τα υπόλοιπα είναι απλώς το δόλωμα.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Αδέσποτη 17/05/2010 20:11:13

        Καλά, εσύ το παρατράβηξες Αδέσποτη. Ρομαντικός είναι ο άνθρωπος, δεν λέει κάτι τρελό, για τα αντρικά δεδομένα.

        Συμφωνώ με αυτό που λες για το μητρικό ένστικτο.

      • Giokwoman avatar
        Giokwoman @ Αδέσποτη 17/05/2010 20:27:05

        Μητρικό ένστικτο;
        Ίδιο με αυτό που ωθεί πολλές γυναίκες να πετάνε τα νεογέννητα στα σκουπίδια;
        Να τα παρατάνε σε βρεφοδόχους ή να τα πουλάνε;

        Μεγάλη κουβέντα είπες Επώνυμε.

        Και ποιος είχε κάνει ένα πείραμα (μου διαφεύγει αυτή τη στιγμή) κλείνοντας σ'ένα δωμάτιο μια μητέρα με το παιδί της νηστικούς κι η μητέρα μην αντέχοντας το κλάμα του πεινασμένου μωρού το έπνιξε;

        Μητρικό ένστικο δεν υπάρχει. Ανθρώπινη υπευθυνότητα ναι.
        Πάντα προσωπική μου άποψη.

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Αδέσποτη 17/05/2010 20:35:51

        Χαχαχα Αδέσποτη, δεν μπορώ να το αφήσω ασχολίαστο : "αμάρτησα για το παιδί μου".
        Συγχωρεμένες, αλλίμονο.

      • Los Lostrellos a Noche avatar
        Los Lostrellos a Noche @ Αδέσποτη 18/05/2010 03:00:47

        "Αγαπητέ και άδολε Lostrellos, κανένας δεν σού επιτέθηκε, μην αντεπιτίθεσαι βεβιασμένα."

        Γιατί όχι; Δε χρειάζεται πάντα να σου επιτεθεί ο άλλος για να αντεπιτεθείς. Μπορείς να επιτεθείς πρώτος. Τη βρίσκω τελευταία να επιτείθεμαι σε μέλη της γενιάς του Πολυτεχνείου, δεν ξέρω γιατί. Δε νομίζω να πέφτω έξω στη γενιά, ε;


        "Καθόλου προφανές το ότι αναφερόμουν στο μυαλό σου."

        Έλα τώρα Προφητάκο. Αλλού αυτά..

        "Εμφανές όμως το ότι οι θέσεις σου προέρχονται από έλλειψη κοινωνικών εμπειριών, με αποτέλεσμα να έχεις άριστες προθέσεις, με τις οποίες συμφωνώ, αλλά ανεδαφικές επιδιώξεις."

        Και που τις ξέρεις εσύ τις κοινωνικές μου εμπειρίες βρε ξερόλα; Οι προθέσεις και επιδιώξεις κάποιου κρίνονται από το ευγενές της προθέσεως και όχι από την προσδοκούμενη πιθανότητα επιτυχίας.


        "Δεν συνέλαβες μόνος την υπέρβαση των κατεστημένων σχέσεων ανδρών-γυναικών, μπορείς να διαβάσεις Αλεξάνδρα Κολλοντάϊ."

        Κολλοντάϊ; Τι όνομα είναι αυτό; Αμερικάνικο; Αμερικάνες, για τις σχέσεις των δύο φύλων, δεν διαβάζω.

        "Σού εύχομαι να αποκτήσεις σύντομα εμπειρία και επίγνωση των ιδιαιτεροτήτων του άλλου φύλου."

        Μου εύχεσαι δηλαδή να σε φτάσω σε εμπειρία και επίγνωση; Λολ. Κοίτα να δεις μεγάλε, οι γυναίκες με τις οποίες επιθυμώ εγώ να έχω σχέσεις υπάρχουν, απλά είναι κάπως δυσεύρετες. Την υποτιθέμενη εμπειρία και επίγνωση που έχεις εσύ, μπορεί ο καθένας να την αποκτήσει βλέποντας τηλεόραση και κινηματογράφο για μερικά χρόνια. Από ότι βλέπω δεν είσαι σε θέση να συλλάβεις την ουσία αυτών που λέω, αλλά δεν πειράζει. Καλήνύχτα.

        ΥΓ: Γιατί λες σε κάποιον, να μην επιθυμεί και επιδιώκει το ακατόρθωτο; Δεν είναι πρέπον. Εξάλλου η δική σου γενιά το κατάφερε! Πήρε μια χώρα διαμάντι και την έφτασε με 300 δις χρωστούμενα στο ΔΝΤ. Άρα τίποτα δεν αποκλείεται.




        "Νομίζω ότι ο Lostrellos στερείται της ύψιστης κοινωνικής εμπειρίας των δύο φύλων, του γάμου φυσικά, και της συνεπακόλουθης τεκνοποιίας."


        Πράγματι, δεν είχα την ευτυχία ακόμα να προχωρήσω στις νυν κοινωνικά αποδεκτές πολιτικού ή θρησκευτικού τύπου γαμιαίες ενώσεις, ούτε να γονιμοποιήσω την φιλόξενη μήτρα κάποιας γυναίκας. Ίσως επιχειρήσω κάτι από τα δύο στο μέλλον.



        "Κύριοι συγχωρέστε μας τις γυναίκες ότι κάνουμε το κάνουμε για τα παιδιά μας, μελλοντικά ή υπαρκτά. Τα υπόλοιπα είναι απλώς το δόλωμα."


        Αυτό τι είναι δηλαδή, δικαιολογία; Δεν μπορείτε με τέτοιου είδους δικαιολογίες να εξαπατείτε το έτερον κοσμικόν σας ήμισυ. Διότι στο τέλος το πληρώνετε αυτό.

  9. nina avatar
    nina 16/05/2010 20:26:54

    οι οπαδοί του ΠΑΟΚ ίσως είναι οι μόνοι που έχουν ταξική συνείδηση φίλε μου και μόνο λούζερ δεν μπορούν να χαρακτηριστούν. Αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί τόση εμπάθεια με τον ΠΑΟΚ και όχι με τον Ολυμπιακό ή τον ΠΑΟ ή .....γιατί?

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ nina 16/05/2010 20:43:23

      Nina, for U: http://www.antinews.gr/?p=32239

  10. nina avatar
    nina 16/05/2010 21:00:27

    @strange.σε πληροφορώ ότι μόνο στην τούμπα κατά τη διάρκεια του αγώνα ΠΑΟΚ-Ολυμπιακού οι οπαδοί φώναξαν πολιτικά συνθήματα . και αυτό ήταν το μόνο Θετικό αυτό τον καιρό . Θα σε παραπέμψω στη στάση του ΝΙΚΑ. (λίγο τραβηγμένο δεν λέω αλλά μου αρέσει σαν προοπτική). άλλωστε είμαι ΠΑΟΚ και μπορώ να πιστεύω και να ονειρεύομαι το ακατόρθωτο.

    • Los Lostrellos a Noche avatar
      Los Lostrellos a Noche @ nina 16/05/2010 21:27:28

      Και ποια είναι η ταξική συνείδηση που ανέφερες πως έχετε οι οπαδοί του ΠΑΟΚ Νίνα; Σε ποια τάξη δηλαδή πιστεύετε ότι ανήκετε (όχι στο σχολείο);

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ nina 16/05/2010 21:38:28

      Γενικά έχεις δίκιο, όμως στο σχόλιο μου εγώ αναφέρθηκα σε αυτούς που πήγαν στο αεροδρόμιο, όπου και πέταξαν μέχρι και φωτοβολίδες αναμμένες στα παρκαρισμένα αεροπλάνα στη πίστα! Αυτούς λοιπόν αν τους μιλήσεις πολιτικά,και δεν σε κοιτάξουν σαν ούφο, μπορεί να σου απαντήσουν ότι ο Ζαγοράκης είναι ο πρωθυπουργός. Μέχρι εκεί ξέρουν.

  11. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 16/05/2010 21:19:43

    Στο χέρι των γυναικών της Ελλάδος είναι να χτυπήσουν αποτελεσματικά την ντιβιντίαση των σκουπιδοφιλάδων και την μονοκουλτούρα της πορνογραφίας.
    Εάν αυτό εβρίσκετο στις δυνατότητες των ανδρών, θα κατεβαίναμε εδώ και τώρα στο πεζοδρόμιο οι Διμοιρίες Ελλήνων Σεξιστών.
    Κάτω τα υποκατάστατα!
    Αναδείξατε το πρωτότυπο στην θέση που του ανήκει!

    • anonymous avatar
      anonymous @ Μποτίλια στο πέλαγος 16/05/2010 21:58:19

      Τώρα σώθηκες...... Έχουν σκαρτέψει τόσο πολύ που πλέον είναι εκτός συναγωνισμού.

      • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
        Μποτίλια στο πέλαγος @ anonymous 16/05/2010 22:34:39

        Το πρόβλημα είναι κοινωνικό και δεν αφορά αποκλειστικά τις γυναίκες. Σκόπιμα επιχειρήθηκε εκφυλισμός της αρρενωπότητος, εξουδετέρωση του ερωτισμού σε όλα τα επίπεδα, ατομισμός και εγωπάθεια.
        Η ερωτική κοινωνία της σχέσης δεν μπορεί να πραγματωθεί εύκολα μέσα σε μια ωμά χρησιμοθηρική κοινωνία, η οποία ανάγει την ηδονοθηρία σε υπόθεση ατομική των singles.
        Καταγγέλλουν κάποιοι την ΚΝΕ, ότι πολλοί πήγαιναν εκεί για να βρουν ερωτικό ταίρι. Μα αυτό θεωρώ εγώ βάση της επαναστατικής πολιτικής και εύγε στην ΚΝΕ για το επαναστατικό της υπόβαθρο. Όπως αναλύει ο Βίλχελμ Ράιχ στην "Κοσμική Υπερθέση" και σε όλα τα άλλα βιβλία του, ο καλύτερος τρόπος για να ευνουχισθεί η κοινωνικότητα του ατόμου είναι η εξουδετέρωση του ερωτισμού.
        Η αγαμία σε όλα επίπεδα επιβλήθηκε από τους εξουσιαστές, με αποτέλεσμα την υπογεννητικότητα και την κοινωνική προσαρμογή.
        Κάθε επαναστάτης οφείλει να είναι πρώτιστα σεξιστής.
        Λευτεριά στις γυναίκες!

  12. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 16/05/2010 22:06:13

    Τι ανωμαλία είναι αυτή να βγαίνεις έξω και να βλέπεις παντού γυναικοπαρέες και αντροπαρέες μόνες. Η αγαμία πλέον στις σύγχρονες κοινωνίες πρέπει να έχει χτυπήσει κόκκινο. Εξ ου μάλλον και οι πωλήσεις των DVD της τζούλιας.

    Συνουσιαστείτε πατριώτες και πατριώτισσες και παρατήστε τις κάθε Τζούλιες και τους Σκοτ στην κόλαση της ανοργασμικότητάς τους.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Αγανάκτηση 16/05/2010 22:12:41

      Εγώ είμαι πολύ καλός στο σεξ, διότι προπονούμαι πολύ... μόνος μου!

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Strange Attractor 16/05/2010 22:14:35

        Χαχα Strange το πήρες από τον Woody Allen

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Αγανάκτηση 16/05/2010 23:41:46

      Φίλτατε Προφήτη, δεν σου ξεφεύγει τίποτα!

  13. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 16/05/2010 22:11:11

    Τό ρημάδι τό κουτί τό ἔχω κλείσει ἐδῶ καί ἕνα χρόνο περίπου,καί αἰσθάνομαι πολύ καλλίτερα.
    Ἔχω δέ περισσότερο καιρό γιά νά κάνω πολλά ἄλλα πράγματα,καί συζητῶ περισσότερο μέ τούς δικούς μου.
    Γιά ἐνημέρωσι καταφεύγω στό διαδίκτυο.
    Τόσο ἁπλᾶ.Δοκιμᾶστε το.Εἶναι καί αὐτή μιά ἐπανάστασι,σάν τό πολυτονικό γράψιμο.

  14. Dimi avatar
    Dimi 16/05/2010 23:17:40

    Οταν ο Οδυσσέας γύρισε πίσω στην Ιθάκη, βρήκε τους είκοσι ανεμιστήρες και την Πηνελόπη να τους δουλεύει στο φουλ
    (Από διαγώνισμα στην Ιστορία, Γυμνάσιο της Κορινθίας, 1989)

  15. nina avatar
    nina 17/05/2010 01:49:17

    @ los lostrellos.
    στην εθνική τάξη φίλε μου. γιατί εμείς θυμόμαστε και από πού ξεκινήσαμε και που θέλουμε να πάμε.δεν είναι τυχαίο το κυρίαρχο σύνθημά μας ΠΑΟΚ ΖΩ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΝΑ ΣΕ ΔΩ.

    • Los Lostrellos avatar
      Los Lostrellos @ nina 18/05/2010 02:44:01

      Ειλικρινά μιλάω νόμιζα πως θα μου έλεγες άλλη τάξη και όχι την εθνική Νίνα. Μακάρι να ναι έτσι, αν και πολλές περίεργες 'φράξιες' οπαδών βλέπω στον ΠΑΟΚ, στυλ αντιφά, αναρχία κτλπ, αν και σε κάποιο βαθμό σε κάθε ομάδα υπάρχουν πολιτικές αντιθέσεις στους οπαδικούς πυρήνες...

  16. Dimi avatar
    Dimi 17/05/2010 03:34:28

    H Εξουσία Φοβάται το Μύχιο. Ο Ερωτας Τρέφεται Απ’Αυτό.


    Ο έρωτας σέβεται, αναζητεί την ουσία.

    Η εξουσία υποδουλώνει τον άνθρωπο.

    Ο έρωτας απελευθερώνει τον άνθρωπο.

    Η εξουσία μισεί τη δημιουργία.

    Ο έρωτας υμνεί τη δημιουργία.

    Η εξουσία φοβάται το μύχιο.

    Ο έρωτας τρέφεται απ’αυτό.

    Η εξουσία είναι ανοργασμική.

    Ο έρωτας είναι ο ίδιος ο οργασμός.

    Η εξουσία δολοφονεί τη ζωή.

    Ο έρωτας δημιουργεί τη ζωή.

    Η εξουσία μισεί τον έρωτα.

    Ο έρωτας αγαπά την εξουσία (του)

    Αρα;

    Yπάρχει άρα;

    Το μόνο που γνωρίζουμε καλά γιά τον έρωτα είναι η θνησιγένειά του. Η διάρκειά του είναι ελάχιστη, παρ’ότι προαιώνιος και διαιώνιος. Κι ενώ εξ αρχής τον ταυτίζουμε με τον θάνατο, ζούμε, προσπαθούμε να ζήσουμε μέσα από τις στιγμές του.

    Δεν είναι παράδοξο. Θα ήταν, εάν δεν καθόριζε τις πιό ακραίες εκφάνσεις της ζωής μας. Κι οι ακρότητες οδηγούν στον θάνατο. Ξορκίζουμε τον θάνατο του έρωτα ζώντας ερωτικά, επιμηκύνοντας τον χρόνο της παιδικότητας, της χαράς, της έκστασης, κολυμπώντας στα ματωμένα νάματα της κατάνυξης του άλλου, πετώντας στην ατμόσφαιρα του υπέρλογου, της υπέρβασης της σωματοψυχικής μας.

    Το πώς επουλώνουμε τα τραύματα και τις πληγές που αφήνει ο αιχμηρός πυρετός του έρωτα, αυτό είναι ό,τι μπορούμε να καταθέσουμε τις εμπειρίες του ο καθείς προσφέρει γιά να προχωρήσει το είδος. Η γέννηση, η φθορά, ο θάνατος.

    Μιά αύρα έρωτος ας εισπνεύσει κανείς, είναι αρκετή γιά να διαμορφώσει ήπια και ανθρώπινα την προσωπικότητά μας. Ο σπόρος καλλιέργειας του πλαγκτού μας και του νου μας είναι ο έρωτας.

    Διότι «σημασία δεν έχει να είσαι άνθρωπος, αλλά να γίνεις άνθρωπος», όπως κραύγαζε ο Φ. Νίτσε. Διά της αύρας του έρωτος, γινόμαστε άνθρωποι

    Ο Eρωτας Δεν πλησιάζει την εξουσία. Και όμως σήμερα η εξουσία διαποτίζει το μεδούλι μας, το είναι μας, άρα δεν γνωρίζουμε τι είναι έρωτας. Ας επιχειρήσουμε τουλάχιστον να μάθουμε.

    Και ο Θεός Βοηθός! (Ο Θεός Ερως).


    Ο Ερωτας Ως Αξία!

    Ο έρωτας είναι εχθρός της καθημερινότητας, η οποία απαιτεί σύνεση, λογική, συμβιβασμό, εργασία, διεκπεραίωση, σύμβαση.

    Ο έρωτας είναι ο ανατροπέας της καθημερινότητας. Γιά τούτο και οι άνθρωποι τον φοβούνται. Γι’αυτό το λόγο τον εξόρισαν από την καθημερινότητά τους. Πως ν’αντέξουν το πάθος; Πως να επιτρέψουν τη μεταρσίωσή τους; Πως να αντιμετωπίσουν την τραγικότητα του έρωτα;

    Διότι ο έρωτας δεν είναι μόνο έκσταση. Είναι και πτώση (Falling in Love) ευτελισμός, φυλακή, άρα είναι κάτι σαν τραγικό γεγονός. Και αυτό το τραγικο γεγονός, σύμφωνα με τον Μαξ Σέλερ, εμφανίζεται μόνον όπου υπάρχει Ανω και Κάτω, Ευγενές και Ευτελές.

    Αποκτά όμως αξία ως στοχασμός πάνω στα ανθρώπινα πάθη. Γράφει ο Ρολάν Μπαρτ: «Φαντασιακό μουσείο του ερωτικού λόγου και του ερωτικού πάθους. Εδώ βρίσκω τη φωτιά, την παραφορά και τη φινέτσα, χάρη στην ανατομία ενός ποιητικού νυστεριού.»

    Σήμερα επικρατεί υποτίμηση της αξίας του έρωτα. Μιά εκχυδαϊσμένη μορφή του βασισμένη στην ταχεία αποκόμιση ηδονής, μιά βίαιη διάλυση της τελετουργίας του.

    Που χάθηκε το ιερόν του έρωτα; Γιατί τον μετατρέψαμε σε στείρο σεξουαλισμό; Γιατί ενώ καταφέραμε να ελευθερωθούμε από τις ενοχές που μάς είχε φορτώσει η Εκκλησία γιά το σώμα μας, φθάσαμε στο σημείο να θεωρούμε το σώμα μας καταναλωτικό προϊόν;

    Διότι, απλούστατα, εφηύραμε νέες αξίες κινούμενες από άγχος και ματαιοδοξία. Αυτές της κοινωνικής ανέλιξης, της πρόσβασης στην εξουσία, της δόξας, του πλουτισμού. Πως να βρεθεί χρόνος γιά να ξοδέψει κανείς το σώμα του και την ψυχή του;

    Γιατί πρωτίστως, αυτό είναι έρωτας! Το ξόδεμα, το να δίνεις ανιδιοτελώς την πιό αρχέγονη αγωνία σου στην αγωνία του άλλου. Και πώς κανείς να δώσει όταν όλος του ο πολιτισμός, όλη του η παιδεία είναι βασισμένη στο πώς θα αποκομίσει, πώς θα αρπάξει μάλλον, ό,τι τον συμφέρει;

    Και αφού ο έρωτας έχει εισέλθει στη διαδικασία της αγοροπωλησίας, αφού έχει ταυτιστεί με τους κανόνες του εμπορίου, αφού έχει μεταλλαχθεί σε δήθεν ελευθερία επιλογής συντρόφου, πώς να μη γίνει αντικείμενο εκμετάλλευσης από την εξουσία;

    Η εξουσία δεν φοβάται τους νέους που δεν καταλαμβάνονται από ιερή μανία, από πάθος γιά το απρόβλεπτον, από συναισθηματικό ολοκαύτωμα, από την τάση να ανατρέψουν τα πάντα στη χειμαρρώδη, φρενιτώδη πορεία τους.

    Οι νέοι δεν υπερβαίνουν τα όρια, διότι έτσι έμαθαν. Τους αρκεί η σύναψη σχέσεων και μόνον αυτή. Το πολύ πολύ, οι πιό ανήσυχοι να δηλώσουν αναρχικοί και να «καθαρίσουν» έτσι με τη κοινωνία που τους καταπιέζει κλπ.

    Θα’πρεπε να δουν, να ανακαλύψουν ότι η καταπίεση ξεκινά από τη φυλακισμένη (ψυχική, πνευματική, ερωτική) libido τους. Θα’πρεπε να κατανοήσουν ότι η libido δεν είναι η απλή σεξουαλική ορμή και η καταπράυνσή της μόνο.

    «Είμαστε σε σύγχυση», λένε οι πιό υποψιασμένοι, κι έτσι δίνουν τέλος σε περαιτέρω προβληματισμούς και συζητήσεις.

    Σαφώς ο έρωτας δεν συζητείται. Σαφώς ο έρωτας βιώνεται. Ο έρωτας όμως, η αρχέγονη μανία και όχι η σημερινή κατάντια του. Σαφώς επίσης το γενετήσιο αγκάλιασμα, όπως έλεγε ο Βίλχελμ Ραίχ, δεν δημιουργήθηκε από τη φύση του και το Θεό μόνο γιά σκοπούς αναπαραγωγής (προς Θεού..).

    Η ζωή μας θεμελιώνεται πλέον πάνω στη μοναξιά και την απουσία νοήματος.

    Δυστυχώς ο έρωτας βιώνεται ως σκέτη ηδονή. Χάθηκε η ομορφιά του. Ο έρωτας έπαψε να είναι το θαύμα του πολιτισμού όπως έλεγε ο Σταντάλ, συνυφαίνοντάς τον με τον ανθρώπινο νου. Διότι δεν έγραψε το θαύμα του ανθρώπου, έγραψε του πολιτισμού, ήγουν της εκκίνησης του ανθρώπου προς εξανθρωπισμό του.

    Η σύλληψη της ομορφιάς είναι μιά ανθρώπινη εφεύρεση, απεφάνθη εμπνευσμένος ο Ζαν Αμπιρζέ, δημιουργώντας τεράστιας σημασίας αξία γιά την ανθρωπότητα.


    Ερωτας ο Μέγας Εξόριστος! Είναι η Απάντηση σε Ολα, αλλά ο Ιδιος Είναι και η Ερώτηση.

    Τι εστί Ερως λοιπόν; αναρωτιόταν πριν από δύο αιώνες ένας από τους σημαντικότερους συγγραφείς της ανθρωπότητας και ταυτοχρόνως οιονεί θεωρητικός του έρωτα, ο Τζιάκομο Καζανόβα. Και απαντούσε, αφού είχε ηλικιωθεί αρκούντως και είχε μελετήσει φιλοσοφώντας:

    Eρως, Ο Μη Ορισμός! Της φύσεως ο Θεός. Η γλυκύτερη πικρία, η πικρότερη γλυκύτης. Τέρας θεϊκό, που ορίζεται μόνον διά μέσου των παραδόξων.

    Πως ν’αναλυθούν τα λόγια του συγγραφέα; Πως να ορισθεί ένας Θεός; Κάποιος ή κάτι άϋλο, κάποιος ή κάτι πάνω από τις δυνάμεις μας, που μάς κυβερνά; Η αριστουργηματική αντίφαση των εννοιών, η διαύγεια της οποίας μάς προειδοποιεί γιά το επώδυνό της!

    Μάς παραπέμπει ευθέως στη φιλοσοφία του Ηρακλείτου, στην ένωση των αντιθέτων, στην παλίντονον αρμονίην, του τόξου και της λύρας. Ο έρωτας ήγουν δεν είναι αυτό ή εκείνο. Είναι αυτό εκείνου και εκείνο αυτού, ο πόλεμος και η ειρήνη, το οιονεί άφατον, η άγρια ηρεμία, η ήρεμη αγριότητα.

    Είμαστε έρμαια της μικρότητάς μας. Αυτή η μικρότης όμως τον επινόησε γιά να ελευθερωθεί και να σκλαβώσει ταυτοχρόνως.

    Αρα, ο Ερωτας είναι η απάντηση σε όλα!
    Το παράδοξο είναι ότι ο ίδιος είναι και ερώτηση.

    Ερωτας λοιπόν, σημαίνει Ερωτας!

    Γιατί ο Ερωτας; Διότι ο Ερωτας!


    ~Απόσπασμα από το βιβλίο του Γιώργου Κ. Σταματόπουλου:
    «Ερωτας Ανθρώπου Μύησις» - Εκδόσεις Καστανιώτη 2001

  17. FRESCO avatar
    FRESCO 17/05/2010 08:22:48

    Καμία η διαφορά ανάμεσα στα κορίτσια αυτά και στην τάχα μου καθωσπρέπει "κυρία" της διπλανής μας πόρτας, που με σεξουαλικά ανταλλάγματα, απολαμβάνει θέση εξουσίας (ενίοτε και δημόσιας) και πολλά φυσικά χρήματα. Την ίδια δουλειά κάνουν.
    Πιο έντιμα όμως είναι τα πρώτα.

    • Los Lostrellos avatar
      Los Lostrellos @ FRESCO 18/05/2010 02:41:56

      Αυτό ακριβώς πιστεύω κι εγώ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.