#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/08/2013 12:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εδώ και τώρα Αλλαγή!



Βλέποντας το διάλογο που είχε υπουργός Υγείας, Αδωνις Γεωργιάδης με τους συνδικαλιστές, μπορεί κάποιος να κάνει πολλές σκέψεις. Ασχέτως αν συμπαθεί ή όχι τον υπουργό, αν κάνει ή όχι καλή δουλειά, οι ατάκες που θα μείνουν είναι αυτές που είπε σε κάποιον:

«Αν γίνουν απολύσεις, εγώ θα παραιτηθώ. Εσύ είσαι αποφασισμένος να παραιτηθείς από το ΕΣΥ αν δε γίνουν απολύσεις;» και:

«Εσείς θέλετε να μην αλλάξει τίποτα. Ε, δε γίνεται αυτό, θα αλλάξει. Σας λέω θα αλλάξει. Καλύτερα να το αλλάξουμε με ήρεμο τρόπο και πολιτισμένο παρά με τη βία».

Κι αυτή την «αλλαγή» την ακούμε από την εποχή του Γ. Παπανδρέου που έλεγε «ή αλλάζουμε ή βουλιάζουμε» αλλά δεν καταλάβαινε ούτε και ο ίδιο τι έλεγε.

Αυτό πρέπει να αναρωτηθούν όλοι οι Έλληνες, προτού τα βάλουν για άλλη μια φορά με τους «κακούς» πολιτικούς και προτού αποσείσουν όλοι τις ευθύνες τους. Θέλουμε να αλλάξουμε ή θέλουμε να μείνουμε οι ίδιοι;

Ποιος μας φταίει που η φοροδιαφυγή στα νησιά φτάνει το 100%; Ζητάμε οι ίδιοι ως καταναλωτές αποδείξεις ή κάνουμε παζάρια για έκπτωση και δεν παίρνουμε αποδείξεις;

Ποιος μας φταίει που ένας διευθύνων σύμβουλος στην ΕΑΒ διορίστηκε με πλαστό μεταπτυχιακό και τα μέλη του δ.σ. τον ανέχονταν και μάλιστα του έκαναν και ανανέωση θητείας;

Ποιοι φταίνε που το 10% των δημοτικών αστυνομικών μπήκε στην υπηρεσία με πλαστά δικαιολογητικά; Κι όταν αποφάσισε η κυβέρνηση να τους κλείσει μόνο που δεν σηκώθηκαν και οι πέτρες;

Ποιος φταίει που επί 30 χρόνια ανεχόμαστε όλοι να κάνουν κατάληψη σε πανεπιστημιακούς χώρους αλλά και σε δημόσια κτίρια κάτι μπαχαλάκηδες που νομίζουν ότι με μολότοφ θα χτυπήσουν τον παγκόσμιο καπιταλισμό;

Τι να φταίει που κάποιοι από το παράθυρο θέλησαν να δίνουν το δικαίωμα διπλής σύνταξης σε υπουργούς, βουλευτές, δημάρχους και νομάρχες;

Τι είναι αυτό που κάνει τον αριστερό Τσίπρα να υπερασπίζεται την απαγόρευση πλειστηριασμών ακόμη και στους τζαμπατζήδες των τραπεζών;

Τι φταίει που τα δημόσια νοσοκομεία σπαταλούσαν επί χρόνια δισεκατομμύρια και κανείς δεν ήξερε που πάνε; Ή μάλλον ήξερε, στις τσέπες εταιρειών, προμηθευτών και μεσαζόντων. Αλλά φυσικά και γιατρών, νοσηλευτών και όλου του συστήματος που είχε στηθεί;

Τι φταίει που με πλαστά πιστοποιητικά χιλιάδες συμπολίτες μας έπαιρναν συντάξεις και επιδόματα ως τυφλοί, κωφάλαλοι, ανάπηροι ή έστελναν τα παιδιά τους στους παιδικούς σταθμούς κλέβοντας τη θέση από άλλους;

Τι φταίει που ένας ξεπερασμένος συνδικαλισμός δε βλέπει την κατάσταση που επικρατεί, θέλει να μείνει ως έχει το χάλι στα σχολεία και απειλεί με λουκέτο στην εκπαίδευση, σε βάρος των φτωχών οικογενειών, διότι οι έχοντες θα στείλουν τα παιδιά τους στα σχολεία βεβαίως.

Χιλιάδες παραδείγματα που έρχονται τώρα στην επιφάνεια και επιτακτικά δείχνουν ότι δεν υπάρχει άλλος δρόμος από αυτόν της αλλαγής. Μια λέξη που κακοποιήθηκε από τον Ανδρέα Παπανδρέου αλλά που σήμερα είναι η μόνη λύση για την Ελλάδα.

ΑΨ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δ.Λ. avatar
    Δ.Λ. 24/08/2013 12:24:39

    Άψογο!!!

  2. TopGunZ avatar
    TopGunZ 24/08/2013 12:42:14

    Τα νοσοκομεία δε είναι από τις μεγαλύτερες πληγές. Και για αυτό βλέπετε να ωρύονται οι συνδικαλΗστές και οι διάφοροι παρατρεχάμενοι ορισμένων μονάδων που πανε για κλείσιμο ή αναδιοργάνωση: ξέρουν ότι χάνουνε το μεζέ. Γιατί τη θέση τους δεν την χάνουνε, το μισθό τους δεν τον χάνουνε, άντε να τους πέφτει κατά τι πιο μακρυά η καινούρια μονάδα. Τόσο πανικός γιατί? Γιατί εκεί που θα πάνε ούτε θα κάθονται, ούτε θα τζουρνεύουν υλικά και "πελάτες" για τα ιατρεία τους.

    • Ανδρεας45 avatar
      Ανδρεας45 @ TopGunZ 25/08/2013 08:50:52

      Τι θα πη τξουρνευουν;

  3. Αριστος avatar
    Αριστος 24/08/2013 13:16:57

    "Ποιος μας φταίει που η φοροδιαφυγή στα νησιά φτάνει το 100%.?"
    H φοροδιαφυγή των καρχαριων πολιτικών, τραπεζιτών και νταβατζήδων ανέρχεται στο 90% του συνόλου της φοροδιαφυγής Αυτοί λοιπόν κατηγορούν για φοροδιαφυγή την μαρίδα που "ευθύνεται" για συμμετοχή στο 10% της. Xα,xα xα...
    Και αυτό διότι την αναγκάζουν οι πολιτικοί, προκειμένου να έχουν άλλοθι και να λένε μαζί τα φάγαμε, εμείς ολόκληρο το βόδι και σεις μοιραστήκατε την ουρά, άρα ίση ευθύνη...
    Οταν ο πολιτικός έχει τη λίστα των πραγματικών Μεγαλοφοροφυγάδων ενα χρόνο τώρα αχρησιμοποίητη, περιμένοντας προφανώς τη διαγραφή, με τι θράσος θα απαιτήσει απο τους υποτελείς να μην φοροδιαφεύγουν για να μην κακοχαρακτηρισθούν τάχα, αφου ουσιαστικά κρύβουν εθνικό εισόδημα απο τον εχθρό?

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Αριστος 24/08/2013 18:36:43

      Άσε τα παραμυθάκια για παιδιά. Το μαύρο χρήμα της φοροδιαφυγής των μικρομεσαίων αν το συνυπολογίσουμε στα τελευταία 30 χρόνια είναι τόσο που τώρα θα παρακάλαγαν εμάς για δανεικά. Και δε θα υπήρχε χαμηλοσυνταξιούχος. Αν το αναλύσεις λίγο θα το καταλάβεις. Μαθηματικά ΣΤ δημοτικού. Και ένα μικρό παράδειγμα για να προχωρήσεις μόνος σου. Στην Αττική υπάρχουν 10.000 ταξί. Οι ιδιοκτήτες ως ελεύθεροι επαγγελματίες δηλώνουν έσοδα-έξοδα όλα τα χρόνια ότι θέλουν. Και συνεχίζουν πολλοί να μη δίνουν απόδειξη. Πέρυσι έγινε δειγματοληπτική έρευνα που έδειξε πως ο μέσος όρος τζιράρει 60.000 και δηλώνει 3.000-5.000. Και πληρώνει φόρο 1.000 το πολύ. Αντί για 10.000-15.000. Ένας απλός πολλαπλασιασμός σε σημερινές τιμές θα έβγαζε ζημιά στην 30ετία από τη συγκεκριμένη τάξη επαγγελματιών και μόνο στην πρωτεύουσα το λιγότερο 2 δις ευρώ. Επιεικώς. Σκέψου όλα τα επαγγέλματα και ειδικά τα εξειδικευμένα που μια επίσκεψη ξεκινάει από 50 και φθάνει 200 ευρώ...

      Και εννοείται πως μίζες, υπεξαιρέσεις και απάτες με υλικά στο ΕΣΥ και αλλού είναι πολύ μεγάλου μεγέθους. Σε αυτό ούτε συζήτηση. Όχι να κρύβω τη μια απάτη πίσω από την άλλη όμως. Απάτη είναι κι αυτό...

      • Mixalis avatar
        Mixalis @ Γεώργιος Τ. 25/08/2013 03:04:51

        Ψαξε καλυτερα αυτο που γραφεις...εισαι ´εκτός´....για 16000€ μεχρι κ προσφατα φορολογουσαν τους ταξιτζηδες καθε χρονο ασχετα με τα ποσο βγαζανε βαση νομου του κρατους...και ηρθε το κρατος και υποχρεωσε τα εσοδα-εξοδα...τοσο μυαλο εχουν....εκτος και αν θελανε να πιασουν αλλους πχ βενζιναδες,λαστιχαδες,συνεργεια κτλ

  4. IOKLOS ZARAS avatar
    IOKLOS ZARAS 24/08/2013 13:21:42

    ΟΛΑ τα ανωτερω δειχνουν ενα κρατος σε βαθεια σηψη. Αλλα τα ηθη (και τα πολιτικα) ακολουθουν τον νομο της βαρυτητος. Για να φτασει ενας Λαος "να εχει τους πολιτικους που του αξιζουν" με την εννοια που δινεται σημερα στη φραση, πρεπει να εχει κυβερνηθει απο ταγους που τον εκμαυλισαν και τονεξαχρειωσαν
    Φυσικα το πασοκ ειναι η γενεσιουργος αιτια ολων των δεινων, ομως ΔΕΝ φταιει το πασοκ. Το ποιοι ηταν οι πασοκτζηδες το ξερουμε ολοι καλα. (Για οποιον εχει αμφιβολιες ας δει το βιντεο των πανηγυρισμων των οπαδων του στην Αλεξανδρουπολη. Ειναι δυνατον να ριχνονται ευθυνες σε τετοια ατομα;)
    Ο μονος ηθικος αυτουργος ειναι η ΝΔ, η οποια επι 30ετια σταθηκε ανικανη να εκπονησει ενα σχεδιο διαλυσης του πασοκαληταριου

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ IOKLOS ZARAS 24/08/2013 18:44:18

      Είσαι καταπληκτικός. Ξεκινάς από Καλαμάτα και πας Ιταλία μέσω Κρήτης. Ο θρίαμβος της λογικής αυτό που έγραψες: "Το ποιοι ηταν οι πασοκτζηδες το ξερουμε ολοι καλα. (Για οποιον εχει αμφιβολιες ας δει το βιντεο των πανηγυρισμων των οπαδων του στην Αλεξανδρουπολη. Ειναι δυνατον να ριχνονται ευθυνες σε τετοια ατομα;). Ο μονος ηθικος αυτουργος ειναι η ΝΔ, η οποια επι 30ετια σταθηκε ανικανη να εκπονησει ενα σχεδιο διαλυσης του πασοκαληταριου."

      Από πότε κάνει κάποιος στο πολίτευμα που έχουμε ότι θέλει κόντρα στην πλειοψηφία και συνεχίζει να κυβερνά; Θυμάσαι τον πόλεμο από μέσα και από εξω στον Καραμανλή όταν πήγε να περάσει το νόμο για τους νταβατζήδες καναλάρχες και εργολάβους; Το ότι εφήυραν σκάνδαλο Βατοπαιδίου και τώρα που έχουν διαψευσθεί τα πάντα όλοι κάνουν ότι δεν θυμούνται; Κανένα κόμμα δεν έχει δύναμη χωρίς την ψήφο. Και αν φταίει κάποιος είναι το εκλογικό σώμα. Στη Θεσσαλονίκη έφτασε 55% η αποχή για να βγει ο Μπουτάρης και τώρα τον βρίζουν αλλά δεν φτύνουν τα μούτρα τους τα καρντάσια. Η απάθεια, η αμάθεια και η έλλειψη αγάπης στην πατρίδα σε συνδυασμό με τον αρρωστημένο εγωϊσμό μας (η παιδεία μας από το σπίτι και το σχολείο με λίγα λόγια), επέτρεψαν να διαφθαρούμε ως κοινωνία. Και αυτό πληρώνουμε. Μόνο πνευματικά τυφλοί δε το καταλαβαίνουν.

      • Λένα Αρφάνη avatar
        Λένα Αρφάνη @ Γεώργιος Τ. 24/08/2013 22:11:31

        Κι εσύ είσαι καταπληκτικός! Και κατα - Πληκτικότερος θα έλεγα. Πάντα πετάγεσαι να βάλεις στη θέση τους τους διαφωνούντες. Μιλάμε για Κέρβερο!

        • IOKLOS ZARAS avatar
          IOKLOS ZARAS @ Λένα Αρφάνη 25/08/2013 10:50:00

          ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΛΛΑ ΝΑ ΣΤΕΝΟΧΩΡΙΕΣΤΕ
          ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΑΝ ΟΙ ΤΗΣ ΝΔ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΕΤΟΙΟΙ, ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΕΙΧΕ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ 84

      • IOKLOS ZARAS avatar
        IOKLOS ZARAS @ Γεώργιος Τ. 25/08/2013 11:21:33

        ΑΝ χρειαστει να σωσω την Πατριδα μου θα παω απο Καλαματα στην Ιταλια μεσω Κρητης. Επειδη ξερω πολυ καλα την πασοκαλητοειδη κυριαρχια απο το 1981 (12 ετης τοτε) ως την επιτελεσθεισα καταστροφη και ως προερχομενος απο τον (εργαζομενο και Δεξιο) Λαο γνωριζω καλλιστα το ποιον των σκουπιδιων που ψηφιζαν πασοκ δίνοντας του την πλειοψηφία. Συνεπώς θυμαμαι μεν πολυ καλα το Βατοπεδι, το οποιο ειναι μια αλλη αποδειξη της ανικανοτητος της ΝΔ να τσακισει την πασοκαλητεια. Θυμαμαι ομως δε καλλιστα και το οτι το πασοκ ειχε καταστρεψει την οικονομια το 1984 και το ΔΝΤ ηταν να ελθει εδω τοτε κατι που απεφευφχθη με τη συνομολογηση δανειου με την ΕΟΚ τοτε. Δεδομενου οτι το σκουπιδαριο του πασοκ ηταν ενα ματσο λιγουρηδες και λεηλατες κατι που φανηκε αμεσως (20 μερες μετα την "αλλαγη" συνεληφθη μεγαλοπασοκτζου να κλεβει σε πολυκαταστημα στην Αγγλία) η ΝΔ οφειλε να ειχε εκπονησει σχεδιο (την 19/10/81) αντιμετωπισης της καταστροφης που ολοφανερα αντιπροσωπευε το πασοκ. Φυσικα αυτο δεν μπορουσε να ηταν οι τονοι λασπης που χρησιμοποιησε εκτοτε το πασοκ αλλα λεπτοι χειρισμοι που θα στερουσε απ το πασοκοκηφηναριο το μονο λογο υπαρξης του: διφραγκα στους λιγουρδες εκατομμυρια σ΄αυτους

    • airman avatar
      airman @ IOKLOS ZARAS 24/08/2013 19:21:16

      ''Ο μονος ηθικος αυτουργος ειναι η ΝΔ, η οποια επι 30ετια σταθηκε ανικανη να εκπονησει ενα σχεδιο διαλυσης του πασοκαληταριου''
      Αυτό με τη συνυπευθυνότητα έχει βάση ως ένα βαθμό αλλά ο λαός επέλεγε - συνήθως - το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία. Οπότε πως να το ''ξεδοντίασεις'' όταν οι ρίζες ανανεώνονταν και βάθαιναν συνεχώς;
      Ας έβγαινε το 2004 ένας ''Σαμαράς'' και τότε θα συζητάγαμε αλλιώς.
      Βέβαια τότε το ΠΑΣΟΚ παρά την ήττα του ήταν πανίσχυρο, υπήρχαν κι άλλες ''εκκρεμότητες'', ήταν και το ΚΕΠ (που το θυμήθηκα τώρα!), αλλά ένας ''Σαμαράς'' θα την έβρισκε την άκρη. Και κατά πάσα πιθανότητα ο Αντώνης Σαμαράς θα ήταν σήμερα κάπου αραχτός.
      Αλλά με ''αν'' γράφονται σενάρια.

  5. firiki2010 avatar
    firiki2010 24/08/2013 13:27:38

    Εξαιρετικό Αριστερέ Ψάλτη !
    Οι πιο δημοφιλείς απαντήσεις στο ερώτημα "ποιος και τι φταίει;" δυστυχώς είναι :
    1. Οι άλλοι (οι πολιτικοί, οι δημόσιοι υπάλληλοι, οι επιχειρηματίες, οι Γερμανοί, ο γείτονας )
    2 . Ο καπιταλισμός
    3. Αυτοί που μας ψεκάζουν

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ firiki2010 24/08/2013 16:05:32

      4. Ο Ανδρέας.

  6. Δήμητρα avatar
    Δήμητρα 24/08/2013 14:40:10

    Συμφωνούμε απόλυτα. Όμως γεννάται το ερώτημα: θα" πληρώσουν" και δεν εννοώ μόνο οικονομικό αντίτιμο, όλοι αυτοί αλλά και όλοι οι άμεσοι και έμμεσοι συνεργοί τους; Ή θα συνεχίζουν να "πληρώνουν" όπως και πλήρωναν μόνο οι έχοντες από φύση και κυρίως στάση ζωής , συνείδηση, όλους αυτούς αλλά και τα παιδιά πολλών εξ'αυτών με τις ίδιες νοοτροπίες σήμερα; ( Κι ας λάβουμε υπ' όψιν ότι και τα παιδιά τους είχαν ως κακά πρότυπα τις κακές νοοτροπίες των γονιών τους ακόμα και υποσυνείδητα... και κάποια απ'αυτά είναι ή και θα βρεθούν στις "όποιες" θέσεις ισχύος και κέντρων αποφάσεων....)

  7. Δήμητρα avatar
    Δήμητρα 24/08/2013 14:44:40

    ΥΓ: ....οι όποιοι παρατρεχάμενοι πάντα υπήρχαν και έλυναν και έδεναν ...Ήταν και είναι αρκετοί εξ' αυτών , πολύ κακοί συμβουλάτορες ......και υπάρχουν και στις 3 μορφές εξουσίας αλλά και σε ΟΛΕΣ τις βαθμίδες δημόσιας ή και ιδιωτικής διοίκησης.....

  8. roadrunner avatar
    roadrunner 24/08/2013 15:49:52

    Τις πταίει, λοιπόν ;
    "Αηδιάζοντες και αγανακτούντες και βλέποντες την γενικήν κατάπτωσιν των πολιτευομένων ερωτώμεν αυτούς, μη τυχόν αληθώς πταίει το Έθνος ;"
    (Τρικούπης, 1874)

  9. Φελίζα avatar
    Φελίζα 24/08/2013 15:56:55

    Δεν ξέρω πόσους θα καταφέρει να "φάει" ο γραφικός Άδωνις ή τι θα καταφέρει εν τέλει, αλλά τα είπε μια χαρά στον αριστερούλη συνδικαλιστή, που αμφιβάλω αν έχει δουλέψει ποτέ του.
    Απάντηση σε όλα σου τα ερωτηματικά θα πάρεις ΑΨ αν αναλογιστείς πως έχει στηθεί το οικοδόμημα που λέγεται κράτος. Με αρκετές "τρύπες" για να "τρουπώνουν" κάθε είδους τρωκτικά.
    Που είναι αλήθεια, οι μεταρρυθμίσεις στην κρατική μηχανή;

    • tak avatar
      tak @ Φελίζα 25/08/2013 11:18:15

      "Επιστρέφουν στα καθήκοντα τους, με δύο προσωρινές διαταγές που εξέδωσε το Πρωτοδικείο"... Από είδηση του Antinews...
      Τι άλλο θέλεις Φελίζα για να πεισθείς ότι εδώ δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα και με ... δικαστική βούλα!

      • Φελίζα avatar
        Φελίζα @ tak 25/08/2013 21:33:00

        Καλέ μου tak...ότι και εσύ. Θα αλλάξει...δεν γίνεται διαφορετικά, ελπίζω ακόμα στον Άνθρωπο...

  10. mara M avatar
    mara M 24/08/2013 16:02:37

    Πρωτίστως καλό χειμώνα σε όλους.
    Αριστερε ψάλτη γι' όλα αυτά που αναφέρεις το υπαίτιος είναι ένας και μόνο ένας. Το ίδιο το κράτος. Ποιος φταίει που μπήκαν οι δημοτικοί αστυνομικοί με πλαστά πτυχία. Οι ίδιοι που έκαναν τα στραβά μάτια για ψηφαλάκια. Ποιος φταίει για τους τυφλούς και τα πλαστά επιδόματα. Ολοι αυτοί είχαν απο πίσω ένα πολιτικό μέσον. Γιατί αν το έκανα εγώ και ο καθένας την άλλη μέρα θα μας είχαν τσιμπήσει. Δεν ρισκάρει κανένας τη δουλειά του και το μισθό του αν δεν έχει πλάτες. Αλήθεια μάθαμε τι έγινε με όλους αυτούς που περιγράφεις; Oχι βέβαια. Απλά ακούμε. Τι φταίει που η φοροδιαφυγή στα νησιά εχει φτάσει στο 100%; και θα συμπληρώσω οχι μόνο στα νησιά. Φταίνε αυτοί που έχουν αφήσει φοροφυγάδες εκατομμυρίων που τυγχάνουν συγγγενείς και φίλοι τους που δίνουν ασυλία σε τραπεζίτες που έδωσαν δάνεια χωρίς εγγυήσεις, που έχουν κάνει το αισχρό νόμο περι ευθύνης υπουργών και ζητάνε μόνο απο το λαό Καλύπτουν τους φοροφυγάδες των διαφόρων λιστών και για όλους έχουν μια καλή δικαιολογία. Αλήθεια τί έγινε με τη λίστα Λαγκάρντ; Tιποτα απολύτως. Οταν θέλεις να είναι συνεπής ο λαος σου πρέπει πρώτος να δίνεις το παράδειγμα και όχι να βγάζεις κονδύλια για γραφεία του Βενιζέλου και του Καψή 700 και 500.000 και να κόβεις τις επικουρικές για 300.000.000. Είναι ξεφτίλα, είναι σήψη του υπαρχοντος πολιτικού συστήματος που λυμαίνεται το κράτος επι δεκαετίες. Μονο με καινούργια προσωπα και καινούργιες πολιτικές αυτός ο τόπος και οι πολίτες του θα κάνουν μια καινούργια αρχή.

    • Με ποιά πλευρά είσαι; avatar
      Με ποιά πλευρά είσαι; @ mara M 24/08/2013 19:23:21

      + 100000. Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού

    • Mixalis avatar
      Mixalis @ mara M 25/08/2013 03:09:11

      Ετσι ακριβως....μια φραση παει γαντι...ΤΟ ΨΑΡΙ ΒΡΩΜΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ

  11. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 24/08/2013 18:15:32

    Εξαιρετικό το άρθρο.
    Συμπερίλαβε και τους δανειολήπτες -οι οποίοι ήθελαν σπίτι από 100 τ.μ. και άνω στα προάστια βόρεια ή νότια με παράληλλη αντικατάσταση του Νισσάν τους με αυτοκίνητο πιο τρέντυ για να πουλάνε μούρη, με διακοπές εξωτικέςπάντα με δανεικά- οι οποίοι τώρα κοπανιούνται και κλαίνε.Και μη μου πεί κανείς για την πρώτη κατοικία. Γιατί οι περισσότεροι μεγάλωσαν σε δυαράκια .Αυτός ήταν ο τρόπος ζωής που μάθαμε από τους γονείς μας; Αυτός ο τρόπος ζωής των γονιών μας μας έκανε να επιβιώσουμε ως χώρα μετά τον πολεμο, εμφύλιο και μη, την δεκαετία του ΄40; Και όλα αυτά γιατί (αφήσαμε τον Ανδρέα) μάθαμε στον δόλιο τρόπο της καλοπέρασης χωρίς εχέγγυα -εννοώ, χωρίς σπουδές, αγώνα, σκληρή δουλειά- σε μια χρονική περίοδο που η μετριότητα επεσκίαζε τα πάντα και το να είσαι άριστος στη δουλειά σου ή στη ζωή σου ήταν συνώνυμο βλακείας και χαμένης προσπάθειας.
    Ζήσαμε μια πλαστή ζωή, με πλαστά πτυχία , πλαστή ταυτότητα, κραδαίνοντας ό,τι αναφερόταν στο λαϊφστάιλ και στις "δημόσιες σχέσεις" προκειμένου να πλασσάρουμε αυτή την πλαστή προσωπικότητα στα πεδία της επαγγελματικής και εν γένει δραστηριότητάς μας.

    Δεν είχαμε φόβο Θεού και γι΄αυτό δωροδοκούσαμε τους πάντες για να κάνουμε μόνον την δουλειά μας, ασχέτως αν αυτό επηρέαζε αρνητικά τον πλησίον.
    Κλειστήκαμε στις μαιζονέτες των νέων πολυκατοικιών και δίπλα η γριά πέθαινε -κυριολεκτικά ή όχι- στην μοναξιά της και εμείς αδιαφορούσαμε.

    Σήμερα τα πληρώνουμε . Με μάλιστα με τόκο. Σαν το Βυζάντιο τις παραμονές της Αλωσής του.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 24/08/2013 18:48:36

      Άψογο. Και επειδή έχουμε ήδη αλωθεί, έρχεται η λευτεριά. Επειδή κάποιοι κατάλαβαν από νωρίς τι φταίει και ποτέ δεν χώθηκαν να φάμε κι εμείς στο τραπέζι της δυσωδίας. Αλλά έμαθαν στα λίγα και τελευταία στο καθόλου χωρίς να ληστεύουν για να φάνε. Για τους λίγους και ηρωϊκούς θα μας λυπηθεί ο Σωτήρας της Ελλάδας Χριστός.

    • Σχετικά Ασχετος avatar
      Σχετικά Ασχετος @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 24/08/2013 19:03:10

      Που ήσουνα τόσο καιρό;
      Αγανακτήσαμε με τους αριστεροδεξιούληδες αναξιοπαθούντες της μεζονέτας...

      • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
        ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Σχετικά Ασχετος 24/08/2013 19:13:00

        Aυτους ακριβώς είχα στο νού μου.

        • mara M avatar
          mara M @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 24/08/2013 20:46:20

          Εγω πάλι έχω κάποιους άλλους το μυαλό μου. Κάποιους που πλούτισαν με την πολιτική, απέκτησαν μεζονέτες και τρεντυ αυτοκίνητα, δεν δουλεψαν ποτέ τους και παίρνουν δανεικά με το λογαριασμό δικό μας.
          Οσο για τον απλό κοσμάκι που πήρε τα δάνεια που του πασάριζαν οι τράπεζες σχεδόν με το ζόρι και κλαίει και χτυπιέται όπως χαιρέκακα λέτε, σε άλλες εποχές και υπο άλλες συνθήκες εχω την εντύπωση ότι κάτι άλλαξε απο τότε ή μήπως είναι όλα ίδια για εσάς;

          • περαστικος avatar
            περαστικος @ mara M 25/08/2013 07:42:44

            Λαϊκισμος σχετος "τον απλό κοσμάκι που πήρε τα δάνεια που του πασάριζαν οι τράπεζες σχεδόν με το ζόρι" μήπως με το πιστολι στον κροταφο ? Τοσα χρονια αναμασάμε τα ιδια ο κακομοιρος λαός και οι κακοι πολιτικοι . "Εγω πάλι έχω κάποιους άλλους το μυαλό μου. Κάποιους που πλούτισαν με την πολιτική, απέκτησαν μεζονέτες και τρεντυ αυτοκίνητα, δεν δουλεψαν ποτέ τους και παίρνουν δανεικά με το λογαριασμό δικό μας." δεν τους κατονομαζετε ενα προς ενα να τους μαθουμε και εμεις ?

          • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
            ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ mara M 25/08/2013 09:48:53

            Αγαπητή, κανένας δεν αναγκάζει τον άλλον να πάρει δάνειο παρά μόνον ο ίδιος ο ευαυτός του και ο διακαής πόθος του "γιατί να έχει αυτό ο δίπλα κι όχι εγώ." Προσωπικά διακρίνω σ΄αυτό μιαν ανωριμότητα και μία ανεδαφική προοπτική για το μέλλον. Εκεί πάτησε ο Γιωργάκης (ή τέλος πάντων αυτοί που τον συμβούλευσαν , για να μην του δίνουμε και αξία) και υποσχόταν ότι λεφτά υπάρχουν. Και τον ακολούθησε η πλειονότητα του λαού -αν και ήξερε ότι έρχεται οικονομική καταιγίδα- όπως στο
            παραμύθι του Μαγεμένου Αυλού. Τυφλά ,μοιραία και άβουλα.
            Συμφωνώ ότι η πολιτική δεν είναι το τιμιώτερο πράγμα στον κόσμο, αλλά μας βολεύει να ρίχνουμε στους άλλους τα κρίματά μας.
            Εξάλλου, τον Τσοχατζόπουλο κάποιοι από τον λαό τον έβγαζαν για να στοιχίζονται πίσω του και να "τρώνε" κι αυτοί ανενδοίαστα και ανενόχλητα.

          • mara M avatar
            mara M @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 25/08/2013 13:11:13

            Τα δάνεια με το ζόρι δεν τα γράφω τυχαία. Πριν 6-7 χρόνια με πήραν απο συγκεκριμένη τράπεζα και μού είπαν.
            "Επειδή η μισθοδοσία σας είναι στην τραπεζά μας μπορείτε να πάρετε δάνειο εως 10.000 ευρώ." Τους απάντησα ότι δεν μ'ενδιαφέρει. Μετά απο τρείς μέρες ξαναπαίρνουν τηλέφωνο ότι έχει μπεί στο ονομά μου δάνειο 10.000 και θα είναι εκεί για έξι μήνες. Αν σε αυτούς τους εξι μήνες δεν το χρησιμοποιήσω θα το αποσύρουν. Αυτο κατά τη γνώμη σας δεν είναι με το ζόρι; Προσωπικά δεν είχα ανάγκη εκείνη την εποχή, και δεν το χρησιμοποίησα ποτέ. Αν όμως είχα μια ανάγκη, αν τύχαινε μια ασθένεια, μια αναποδιά δεν θα το χρησιμοποιούσα;
            Οσο για τα υπόλοιπα να εγκαλείτε αυτούς που επισκέπτονται τα πολιτικά γραφεία και ψηφίζουν σύμφωνα με το πόσα θα φάνε και που θα βολευτούν και σίγουρα δεν είναι η πλειοψηφία. Για ένα πράγμα μπορείτε να κατηγορίσετε τον ελληνικο λαό. Για την ευπιστία τους σε πολιτικούς και πολιτικές υποσχέσεις.
            ΥΓ Αυτο δε που με εντυπωσιάζει είναι ότι και στα δυο σχόλια, την ανάγκη για βελτίωση συνθηκών ζωής για ένα σπίτι η για ένα καλύτερο αυτοκίνητο την τοποθετείται στην επίδειξη προς τον πλησίον. Η ζωή έιναι μια συνεχής άμιλλα άν δεν ήταν έτσι θα ήμασταν στην εποχή του μεταπολέμου.

          • παρατηρητης avatar
            παρατηρητης @ mara M 25/08/2013 22:30:38

            Μα στα σοβαρά σας ειπαν 2 φορές να πάρετε δάνειο και αυτό σημαίνει "ζορι". Δηλαδή εμένα που με πέρναν κάθε μέρα τι να πω. "Η ζωή είναι μια συνεχής άμιλλα " ωραία δικαιολογία για να ζούμε με δανικά. Αμιλλα στο να γίνουμε καλύτεροι υπάρχει? ή μονο "η ανάγκη για βελτίωση συνθηκών ζωής για ένα σπίτι η για ένα καλύτερο αυτοκίνητο " Στο τελευταίο που λέτε "Για ένα πράγμα μπορείτε να κατηγορίσετε τον ελληνικο λαό. Για την ευπιστία τους σε πολιτικούς και πολιτικές υποσχέσεις." Ναι συμφωνω γιαυτο δεν ψηφισα Γιωργάκη του "Λεφτα υπαρχουν " Εσεις ομως ? Υπάρχει και Αλέξης αυτοσ σας φαινεται πιο αξιόπιστος?

          • mara Μ avatar
            mara Μ @ παρατηρητης 26/08/2013 00:09:18

            Πήρες δεν πήρες δανεικά τα πληρώνεις αν δεν το κατάλαβες. Ολη η Ελλάδα είναι χρεωμένη μήπως εσύ αποτελεις εξαίρεση. Αυτοι που ψήφιζες μέχρι τώρα τα δανείστηκαν και σου έστειλαν το λογαριασμό. Ο λαός τα δικά του δανεικά τα πληρώνει με εκποιηση περιουσίας. Τα δις που πήραν οι τράπεζες κι ακόμα παίρνουν δεν σε πειράζουν ή νομίζεις ότι τα πληρώνει ο γείτονας; Κολημμένοι στα κόμματα ανίκανοι να αντιληφθείτε τι έχει συμβεί. Υποστηρικτές της σήψης, της κλεψιάς και της εξαπάτησης βολεμένοι μέχρι αηδίας που τρέμετε μην χάσετε τα προνόμια σας, καταφέρεστε εναντίνον οποιουδήποτε αντιστέκεται σ΄αυτή τη δυσωδία.

          • mara Μ avatar
            mara Μ @ παρατηρητης 26/08/2013 00:10:45

            Αν δεν καταλάβατε δεν μου είπαν να το πάρω απλά, το έβαλαν στο λογαριασμό μου. Με ποιο δικαίωμα.

          • παρατηρητης avatar
            παρατηρητης @ mara M 27/08/2013 22:18:32

            Επαναλαμβάνετε κουραστικά και μονότονα τα ίδια και τα ίδια. Αν μπορείτε απαντήστε εχετε βρει τον πολιτικό φορέα που θα μας βγάλει απο την σήψη και την δυσωδία? Πες τε τον και σε μας .
            ΥΓ Δεν δυσκολεύτηκα να καταλάβει οτι ειχαν καταθεσει χρήματα στο λογαριασμό σας και σε μένα 3 φορές το έκαναν. Υπεύθυνος ανθρωπος ειμαι τους ειπα ευχαριστώ δεν θα πάρω . Δεν κατάλαβα που είναι το πρόβλημα? Η μου λείπει η "αμιλλα"

          • mara M avatar
            mara M @ παρατηρητης 28/08/2013 22:01:38

            Mπορεί να μην έχω βρεί απόλυτα τον πολιτικό φορέα που θα μας βγάλει. Γνωρίζω όμως απολύτως τους πολιτικούς φορείς που δεν θα μας βγάλουν.

  12. Με ποιά πλευρά είσαι; avatar
    Με ποιά πλευρά είσαι; 24/08/2013 19:28:22

    Η απάντηση σε όλα τα ''τις πταίει'' είναι μία : Οι διεφθαρμένοι Διοικητές που επέτρεψαν για ίδιον όφελος να διαβρωθεί ηθικά εντελώς, το κοινωνικό σύνολο. Από το κεφάλι βρωμάει το ψάρι.

  13. Zugzwang avatar
    Zugzwang 24/08/2013 19:28:55

    Ποιος φταιει; Μα το ΠΑΣΟΚ και οσοι το ψηφιζαν. Το ΠΑΣΟΚ που ειχε γεννησει και θρεψει τον ψευδοσυνδικαλισμο στον οποιο αναφερεσαι. Το ΠΑΣΟΚ που την πληθωρα των εργατοπατερων του την βραβευε με υπουργικα χαρτοφυλακια. Το ΠΑΣΟΚ που εστησε το σουαπς Γκολντμαν Σαχς-Σημιτη και εφερε τον Γεωργιου, το ΔΝΤ και την τροïκα.
    Απο το 1974 και μετα ποσα χρονια κυβερνησε η ΝΔ και ποσα το ΠΑΣΟΚ; Και θελουμε τωρα να λεμε οτι φταινε το ιδιο για την καταντια της χωρας, οταν ολες τις μεγαλες και καταστρεπτικες αποφασεις τις ειχαν παρει οι κυβερνησεις του ΠΑΣΟΚ;

  14. mara M avatar
    mara M 24/08/2013 19:33:51

    Αγαπητέ Γεώργιε ευτυχώς που βρήκες το πρόβλημα της Ελλάδας. Συγχαρητήρια λοιπόν. Είναι οι ίδιοι οι Ελληνες. Μάταια οι ταγοί αυτού του τόπου τους δίνουν το παράδειγμα πληρώνοντας του φόρους, ζώντας σεμνά και ταπεινά. Μείωσαν τους μισθούς τους και έκοψαν τους μισθούς των συνεργατών τους κατά 60% απο 200.000 που έπαιρναν το χρόνος. Μειώθηκε ο μισθος βουλευτών και ευρωβουλευτών, πληρώνουν όλα τα εξοδα γραφείων και μετακίνησης μόνοι τους, τα κινητά τους και τα ακίνητα. Ο λαός τίποτα εξακολουθεί να αισχροκερδεί και να κλεβει αυτό το κράτος που κάνει τα πάντα για να δώσει το παράδειγμα, καταγγέλοντας τις μίζες που του προσφέρουν, και αρνείται μισθούς χιλιάδων ευρώ. Κυκλοφορεί με ταπεινά αυτοκίνητα, ζεί σε ταπεινά σπίτια και κάνει τις διακοπές του στο χωριά. Τον αλητήριο Ελληνα πολίτη που αντιδρά που θα κοπεί ο παχυλός μισθός του, που δεν πληρώνει τους φόρους του ακολουθώντας το παράδειγμα των πολιτικών και των συγγενών τους που ήθελαν να τους βάλλουν οι ίδιοι να πληρώσουν 80% επιπλέον πρόστιμο για τα μη δηλωθέντα. Βρήκαν τη λύση όμως. Προσπαθούν να αφανίσουν όλους τους Ελληνες για να σωθεί η Ελλάδα και να μείνουν οι ίδιοι και οι εκλεκτοί τους παραδείγματα λαμπρά για το μέλλον. Εύγε

  15. Ρηνα avatar
    Ρηνα 24/08/2013 19:54:18

    Γιαδικιαρογλου!!!!!

    • Λένα Αρφάνη avatar
      Λένα Αρφάνη @ Ρηνα 24/08/2013 22:20:17

      Διάβασα τη Γιαδικιάρογλου, αλλά τελικά προτιμώ την Πετροπούλου.

  16. πολίτης avatar
    πολίτης 24/08/2013 20:27:17

    Από το Μέγκα πήρατε μαθήματα; Τους δόθηκε περίοδος χάριτος ξέρετε, παρόλο που χρωστάνε κάτι δισ. για την ωραία τους προπαγάνδα. Τολμάνε να μας λένε ότι ζούσαμε τόσα χρόνια με δανεικά.
    Οι άνθρωποι είχαν ένα μαγαζί που δούλευε καλά, είχαν έναν μισθό αξιοπρεπή και θέλησαν μια καλύτερη ζωή, πλήρωναν δε στις τράπεζες τα κέρατά τους.
    Για όλα τα πλαστά αυτής της ζωής γιατί τους ζητάτε ευθύνες; Γιατί ευθύνες συλλογικές;
    Οι πολλοί δεν κλέψαμε. Και σε καμιά περίπτωση δε θα δεχτούμε το αυτομαστίγωμα για τον Θεό της κ. Γιαδικιάρογλου.
    Αλλαγές σημαίνει για το καλύτερο. Αυτό που φέρνει το χειρότερο λέγεται εξαθλίωση.
    Εξαθλιωνόμαστε λοιπόν, μη μας κατσαδιάζετε κι από πάνω.
    Και μην προσπαθείτε μέσα από γενικεύσεις να μας πείσετε ότι μας αξίζει.

    • Γιαχτικιάρωφ avatar
      Γιαχτικιάρωφ @ πολίτης 24/08/2013 23:34:02

      Προφανώς εξ ιδίων κρίνουν τα αλλότρια.

    • ΒγάλτΕΡΤα πέρα μόνοι σας avatar
      ΒγάλτΕΡΤα πέρα μόνοι σας @ πολίτης 24/08/2013 23:41:29

      '' Οι πολλοί δεν κλέψαμε. Και σε καμιά περίπτωση δε θα δεχτούμε το αυτομαστίγωμα για τον Θεό της κ. Γιαδικιάρογλου.''
      Πολύ σωστά. Οι πολλοί δεν κλέψαμε και συλλογική ευθύνη δεν αποδεχόμαστε. Όποιος έχει ενοχές, ας αυτομαστιγωθεί κάπου διακριτικά.
      Μην απαιτεί να χρεωθούμε τις αμαρτίες του.

      • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
        ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ ΒγάλτΕΡΤα πέρα μόνοι σας 25/08/2013 10:10:56

        Και οι ψευτοσυνταξιούχοι, αυτοί που έπαιρναν συντάξεις νεκρών επί δεκαετίες, οι ψευτοτυφλοί, οι ψευτοκουτσοί οι πάντες αυτής της κατηγορίας που τους κατατάσσεις; Οι συνένοχοί τους γιατροί, υπάλληλοι ταμείων κλπ;
        Ναι, η πολιτική εν πολλοίς είναι εκμαυλισμένη αλλά πού είναι η αντίσταση του λαού;
        Ειρήσθω εν παρόδω, ότι στην Κύπρο οι τραπεζοϋπάλληλοι αποφάσισαν ΜΟΝΟΙ τους μείωση μισθών τους κατά 30%.

        • A.M avatar
          A.M @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 25/08/2013 11:22:25

          Η μακροχρόνια σήψη και διαφθορά του πολιτικού συστήματος, η ανάπηρη παιδεία και η ηθική κατάπτωση μιας κοινωνίας που λατρεύει την ύλη ως μόνο της Θεό, δεν επιτρέπουν την ανάπτυξη ιδιαίτερων αντιστάσεων.
          Ο Άρχων όμως έχει πάντοτε την κύρια ευθύνη, σε κάθε καταστροφή.

    • Apostolos Vlahos avatar
      Apostolos Vlahos @ πολίτης 25/08/2013 09:31:23

      Τόσο καιρό ακούω για κάποιους που τα φάγανε και ότι αυτοί φταίνε και άλλα τέτοια φαιδρά από τους εκάστοτε κυβερνώντες. Αν είχαν διάθεση να διορθώσουν αυτές τις καταστάσεις θα είχαν πιάσει αυτούς που τα φάγανε ή έστω κάποιους που "βάλαν το χέρι στο μέλι" στα νοσοκομεία, στις προμήθειες, στις εφορείες, στις πολεοδομίες, στα πανεπιστήμια, στα λύκεια, στο Μεταφορών, στα ασφαλιστικά ταμεία, στην αστυνομία, στην εμπορία καυσίμων και όπου αλλού μπορεί να φανταστεί ο νους του ανθρώπου. Πιάσαν τις στρατιές επιόρκων που επαγγέλονται; Όχι βέβαια. Το γιατί όλοι το καταλαβαίνουμε. Αυτοί που βούλιαξαν τη χώρα στη διαφθορά δεν έχουν τη δυνατότητα να την βγάλουν από εκεί. Όσο λοιπόν βρίσκονται στην εξουσία, τίποτε δεν θα αλλάξει. Μόνο η πλήρης ανανέωση του πολιτικού προσωπικού μπορεί να φέρει αποτέλεσμα, αν βέβαια δεν επιλέξουμε χειρότερους από τους υπάρχοντες.

  17. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 24/08/2013 21:07:04

    Τώρα, αν σου απαντήσω ότι για όλα αυτά που ρωτάς φταίει το Μνημόνιο, η Μέρκελ, ο Σώυμπλε και οι σκοτεινές δυνάμεις, γενικώς, θα με πιστέψεις; Εσύ μπορεί όχι, αλλά αρκετοί συμπολίτες μας το πιστεύουν....

  18. Με ποιά πλευρά είσαι; avatar
    Με ποιά πλευρά είσαι; 24/08/2013 21:10:18

    Μόνο '' κλαίει και χτυπιέται'' αγαπητή Μάρα. Εκεί βρίσκεται το λάθος του.

    • mara M avatar
      mara M @ Με ποιά πλευρά είσαι; 24/08/2013 21:32:13

      Ως πότε;

    • airman avatar
      airman @ Με ποιά πλευρά είσαι; 24/08/2013 21:33:09

      Μήπως όμως αυτό οφείλεται εν μέρει και στο γεγονός ότι τώρα αναγνωρίζει - επώδυνα - τα λάθη του; Γιατί κάποτε με μια αύξηση, ένα ρουσφέτι, μια εξαίρεση ''έκανε γαργάρα'' άλλα κι άλλα, δίνοντας το δικαίωμα να του λένε ''μαζί τα φάγαμε'';

      • ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ avatar
        ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ @ airman 25/08/2013 10:46:32

        Νομίζω ότι αυτό πλησιάζει όσο σχεδόν τίποτε άλλο την αλήθεια... Και είναι μάλλον, αυτό, και το σημείο-κλειδί, που απεμπολήθηκε από αυτούς τους πολίτες το ηθικό πλεονέκτημα έναντι των πολιτικών... Πλέον είχαν γίνει ένα και το αυτό... Πλέον ήταν όλοι το ίδιο...πολίτες & πολιτικοί.. Πλέον όλοι έκλεβαν....
        Ε, μετά, φυσικά και θα σου πει ο κύριος Πάγκαλος.... "Μαζί τα φάγαμε -.- ".. και φώναζε όσο θες μετά -.-

  19. kat avatar
    kat 24/08/2013 21:52:41

    ΜΠΡΑΒΟ!

  20. Δήμητρα avatar
    Δήμητρα 24/08/2013 21:54:25

    .....Με αφορμή το άρθρο παραθέτω τα κάτωθι , ίσως ανακαλύψουμε πολλά κοινά με το σήμερα ...... :

    Στο άγαλμα του Χαρίλαου Τρικούπη στην Παλιά Βουλή αναγράφεται η ρήση "Η Ελλάς θέλη να ζήση και θα ζήση"
    Περί διακυβέρνησης Χαριλαου Τρικούπη
    .......Ο Χ. Τρικούπης μετά το πρώτο του άρθρο δημοσίευσε και δεύτερο στις 9 Ιουλίου του 1874 με τον τίτλο "Παρελθόν και Ενεστώς", με το οποίο έθετε ως δόγμα της Βουλής τη "δεδηλωμένη" (εμπιστοσύνη) της Βουλής, που αργότερα και καθιερώθηκε ως "αρχή της δεδηλωμένης". ..........
    Στην τελευταία περίοδο της πρωθυπουργίας της Κυβέρνησης του Χαρίλαου Τρικούπη 1893-1895, η Ελλάδα πτώχευσε και σταμάτησε μονομερώς να αποπληρώνει δάνεια που είχε λάβει από το εξωτερικό.
    Τον Οκτώβριο του 1867 ως υπουργός Εξωτερικών υπέγραψε σύμφωνο αμυντικής συνεργασίας με τον ηγεμόνα Μιχαήλ της Σερβίας........

    Φορολογικά μέτρα και άλλα:
    Το Μάρτιο του 1880 με πρότασή του καταργήθηκε ο φόρος της δεκάτης στα δημητριακά προϊόντα και αντικαταστάθηκε με το φόρο επί των αροτριώντων κτηνών.

    Επίσης μείωσε τη στρατιωτική θητεία σε ένα έτος αντί τριών που ήταν μέχρι τότε.

    Με την κυβέρνηση που συγκρότησε το Μάρτιο του 1882 αναδιοργάνωσε την αστυνομία, την αγροφυλακή και τη Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων.
    Θέσπισε νόμους για προσόντα, μονιμότητα και προαγωγή δημοσίων υπαλλήλων.
    Αποφάσισε την αποξήρανση της λίμνης Κωπαΐδας και τη δημιουργία σιδηροδρομικού δικτύου. Είναι χαρακτηριστικό ότι, ενώ το 1882 υπήρχαν σε λειτουργία μόνο 9 περίπου χιλιόμετρα σιδηροδρομικής γραμμής που συνέδεαν την Αθήνα (Θησείο) με το επίνειό της, τον Πειραιά, το 1893 λειτουργούσαν 914 χιλιόμετρα σιδηροδρομικών γραμμών και άλλα 490 ήταν υπό κατασκευή.
    Για τη χρηματοδότηση των έργων πήρε δύο μεγάλα δάνεια και επέβαλε φορολογία στον καπνό και το κρασί.
    Η διάνοιξη της Διώρυγας της Κορίνθου επετεύχθη χάρη στον Τρικούπη, ο οποίος και την εγκαινίασε το 1893.
    Επίσης έδωσε ιδιαίτερη σημασία στην ανάπτυξη της παιδείας.

    Στην επόμενη διακυβέρνησή του (1886-1890) μείωσε τον αριθμό των βουλευτών από 240 σε 150 (το κατώτατο όριο που προέβλεπε τότε το Σύνταγμα) και επίσης ενίσχυσε το Βασιλικό Ναυτικό με παραγγελία τριών μεγάλων πλοίων, των θωρηκτών Ύδρα, Σπέτσαι και Ψαρά, για τη χρηματοδότηση των οποίων αναγκάστηκε να πάρει και άλλο ένα δάνειο.
    Επέβαλε και φόρο επί των οικοδομών.

    Ο Χαρίλαος Τρικούπης επιδίωξε έναν ιδιαίτερα αισιόδοξο εκσυχρονισμό, ο οποίος παρουσίασε πάντως προβλήματα, καθώς οι αλλαγές δε βρήκαν πρόσφορο έδαφος λόγω της προβληματικής ελληνικής οικονομίας και του συντηρητικού πνεύματος της εποχής.

    Χαρακτηριστικός πολιτικάντης αντίπαλος στην εποχή του ήταν ο Τσελεπίτσαρης που διοργάνωνε πορείες με εναντίον του Τρικούπη συνθήματα.
    Χαρακτηριστικό της προοδευτικότητάς του είναι το παράτολμο, για την εποχή του, όραμά του για τη ζεύξη του στενού Ρίου-Αντιρρίου, ιδέα που υλοποιήθηκε πάνω από έναν αιώνα αργότερα, το 2004, με την κατασκευή της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου, στην οποία δόθηκε το όνομά του στις 25 Μαΐου 2007.

    Γενικότερα, η δράση του Χαρίλαου Τρικούπη στην Ελλάδα, θεωρείται ως μία από τις πιο καθοριστικές για τη μετάβαση της χώρας στον 20ό αιώνα. Το έργο του προκάλεσε πολλές φορές διχογνωμίες και αντιδράσεις την εποχή εκείνη, όμως τα αποτελέσματά του σε πολλές περιπτώσεις είναι ορατά ακόμα και στη σύγχρονη και μεταγενέστερη Ελλάδα.

    Συνοψίζοντας, ο Χαρίλαος Τρικούπης υλοποίησε πολλά έργα στη χώρα με στόχο τον εκσυγχρονισμό της και γι' αυτό αποτελεί αναμφίβολα έναν από τους μεγαλύτερους πολιτικούς που πέρασαν από αυτήν.

  21. Σχετικά Ασχετος avatar
    Σχετικά Ασχετος 24/08/2013 21:55:04

    Καινούρια πρόσωπα και καινούριες πολιτικές το 23% Βαθύ ΠΑΣΟΚ που σας ανέδειξε αξιωματική αντιπολίτευση;
    Καλό χειμώνα και καλά μυαλά..

  22. mara M avatar
    mara M 24/08/2013 22:14:57

    Εγώ δεν ανήκω πουθενά, εσύ όμως γιατί ενοχλήθηκες; Mήπως ανήκεις σ'αυτους που περιγράφω;

    • Σχετικά Ασχετος avatar
      Σχετικά Ασχετος @ mara M 25/08/2013 00:49:07

      Ωραία πολιτική θέση το"εγώ δεν ανήκω πουθενά".Έτσι πιστεύεις ότι μπορείς να κρίνεις τους πάντες,χωρίς να κρίνεσαι για τίποτα.Και από που θα προκύψουν τα καινούρια πρόσωπα και οι καινούριες πολιτικές;Από το πουθενά;Μεταξύ μας τώρα,δεν περίμενα από τόσο νωρίς να απαρνιέστε τον μεγάλο σας και σοβαρό πολιτικό φορέα.

      • Last_Chance avatar
        Last_Chance @ Σχετικά Ασχετος 25/08/2013 10:31:35

        Μάθατε στην ζωή σας να βάζετε ταμπέλες μόνο και μόνο για να κατηγοριοποιείτε τους πολίτες και να τους εντάσσετε σε κάποιο μαντρί….
        Σας ενοχλεί κάποιος να είναι με το δίκιο η το συμφέρον της πατρίδας και του λαού του χωρίς να υποστηρίζει κανέναν από τους σημερινούς ταγούς…

        • Σχετικά Ασχετος avatar
          Σχετικά Ασχετος @ Last_Chance 25/08/2013 11:46:48

          Μόλις τώρα εντάξατε τον εαυτό σας στο μαντρί των πατριωτών.Επίσης τον εντάξατε ταυτόχρονα και σε άλλο μαντρί,εκείνο των ακομματίκ...η μήπως απολιτίκ...
          Δεν φταίω εγώ που δεν το καταλαβαίνετε.Να μαντέψω ότι είσθε και Ολυμπιακός;Γιατί θα νοιάζεστε και για το καλό του ποδοσφαίρου.

          • Last_Chance avatar
            Last_Chance @ Σχετικά Ασχετος 25/08/2013 19:43:35

            Μάλιστα το ακούσαμε και αυτό
            Ανήκεις σε μαντρί εάν τολμήσεις και πεις τη λέξη πατριώτης…
            Ρε ήσαστε με τα καλά σας ρε σεις?
            Τι ακροαριστερές θέσεις είναι αυτές που εκφράζετε εδώ πέρα?
            Πατριώτης αγαπητέ μου ξέρεις τι σημαίνει.
            Μάθε λοιπόν
            Ο πατριώτης είναι το άτομο που αγαπάει την πατρίδα του και την υπερασπίζεται, όχι με παράνομα μέσα και με τρόπο ώστε να μη βλάπτει άλλους ανθρώπους, χωρίς να παραβιάζει δικαιώματα, νόμους, κλπ.


            Είναι κακό αυτό? Είναι απολίτικ?
            Μήπως είναι κακό που λέμε ότι και η Μακεδονία είναι ελληνική?
            Ρε σεις έχετε ξεφύγει εντελώς και παρεμπιπτόντως

            αρειανός είμαι από Θεσσαλονίκη… Super 3

          • Σχετικά Ασχετος avatar
            Σχετικά Ασχετος @ Last_Chance 25/08/2013 22:33:03

            Αυτό καταλάβες;
            Με κατηγορήσες ότι κατηγοριοποιώ τους ανθρώπους και τους εντάσσω σε κάποιο μαντρί.Και εγώ σου απέδειξα ότι ενώ μου απαντούσες,ενέταξες τον εαυτό σου σε δύο διαφορετικές κατηγορίες.Το "εγώ δεν ανήκω πουθενά"θέση της αριστερίζουσας,που ανέλαβες να υπερασπιστείς δεν είναι απολιτίκ;

  23. Α.Μ avatar
    Α.Μ 24/08/2013 23:28:03

    Αλλαγή. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν από την καρατόμηση των πλέον ενόχων. Αυτών που ενώ είχαν υποχρέωση να εφαρμόζουν πιστά και αυστηρά το Νόμο αδιακρίτως και αμερόληπτα, καταχράστηκαν την εμπιστοσύνη της πλειοψηφίας του Ελληνικού λαού και τον παρέσυραν στην Κόλαση, με το αζημίωτο φυσικά.
    Πρώτα αυτοί να πληρώσουν, εξαφανιζόμενοι.

  24. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 25/08/2013 12:50:11

    Η αλλαγή έχει ήδη συντελεστεί σε δύο δόσεις:

    1)1981 - 1989: άνοδος του δημοσίου χρέους απο μόλις 25% σε σχεδόν 100% του ΑΕΠ = πρώτη αλλάγή του αλήστου μνήμης ΑΓΠ


    2)2009 - 2013 = Δεύτερη αλλαγή = 30% ανεργία / 25% πτώση του ΑΕΠ / κατάρρευση εθνικής άμυνας /


    ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ. ΌΧΙ ΑΛΛΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ! ΑΠΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!

  25. Επιφανιος avatar
    Επιφανιος 25/08/2013 19:48:29

    "Ποιος μας φταίει που ένας διευθύνων σύμβουλος στην ΕΑΒ διορίστηκε με πλαστό μεταπτυχιακό και τα μέλη του δ.σ. τον ανέχονταν και μάλιστα του έκαναν και ανανέωση θητείας;"

    Ξεκάθαρα ο υπουργός που τον διόρισε. Τολμάνε τα μέλη του ΔΣ να αντιταχθούν σε διορισμούς του υπουργού; Τους έχει ξηλώσει την άλλη μέρα.

  26. Δήμητρα avatar
    Δήμητρα 28/08/2013 05:05:15

    Φταινε όχι μονο οι υπουργοί αλλά κυρίως αυτοί που τα προσκόμισαν .

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.