02/10/2008 11:05
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εγκρίθηκε το σχέδιο διάσωσης

Το «πράσινο φως» έδωσε η Γερουσία, χθες το βράδυ, για το νομοσχέδιο διάσωσης οργανισμών του χρηματοπιστωτικού τομέα, εξαιτίας δανείων υψηλού ρίσκου και άλλων προβλημάτων. Η ψηφοφορία έληξε με 74 ψήφους υπέρ και 25 κατά. Η Βουλή των Αντιπροσώπων αναμένεται να ψηφίσει το αναθεωρημένο σχέδιο την Παρασκευή.

Για να εγκριθεί το σχέδιο η κυβέρνηση Μπους υποχρεώθηκε να κάνει δύο τροπολογίες -να επεκτείνει από τις 100.000 δολάρια στις 250.000 το πλαφόν της κρατικής εγγύησης στις τραπεζικές καταθέσεις των πολιτών και να προωθήσει ένα πακέτο φοροαπαλλαγών για 24 εκατομμύρια φορολογουμένους της μεσαίας τάξης.

Το σχέδιο εξουσιοδοτεί την κυβέρνηση να βοηθήσει τα προβληματικά χρηματοπιστωτικά ιδρύματα. Επίσης, δίνεται η εξουσιοδότηση οι αρχές να μπορούν να τροποποιούν τους όρους σε δάνεια, ώστε να περιοριστούν οι κατασχέσεις σπιτιών και περιλαμβάνει μέτρα φοροελάφρυνσης και σε εταιρείες.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. evan avatar
    evan 02/10/2008 11:35:14

    Factorx εκτιμάς ότι η οικονομική κρίση ξεπεράστηκε;

  2. Factorx avatar
    Factorx 02/10/2008 11:45:31

    Η ψήφιση του σχεδίου δεν απέτρεψε την πτώση του δείκτη ΝΙΚΚΕΙ του χρηματιστηρίου του Τόκιο από μία πτώση άνω των 200 μονάδων, μετά την ανακοίνωση στοιχείων για την μεγαλύτερη πτώση στις πωλήσεις αυτοκινήτων στις ΗΠΑ εδώ και 17 χρόνια.

  3. evan avatar
    evan 02/10/2008 11:48:27

    δηλαδή η κρίση συνεχίζεται

  4. πειραιώτης avatar
    πειραιώτης 02/10/2008 11:53:09

    Η κρίση είναι βαθύτερη και δεν λύνεται με νόμους της γερουσίας

  5. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 02/10/2008 11:54:58

    Για μένα, η πρώτη είδηση της ψηφοφορίας είναι ότι με Κυβέρνηση Ρεπουμπλικάνων, οι Ρεπουμπλικάνοι δεν το πέρασαν την πρώτη φορά.

    Η δεύτερη είδηση είναι ότι οι ρεπουμπλικάνοι συναίνεσαν την δέυτερη φορά επειδή το πακέτο των $700 δις εγγυήσεων, πιστώσεων κλπ, συνοδεύτηκε από πακέτο μείωσης φόρων $100 δις. Ακούς κ. Αλογοσκούφη; ΜΕΙΩΣΗ ΦΟΡΩΝ.

    Η τρίτη είδηση ότι υπήρξαν Δημοκράτες που ψήφισαν "ναι" και άλλοι που είπαν "όχι", και το ίδιο και Ρεπουμπλικάνοι.

    Συμπέρασμα:

    Διαχωρισμός εκτελεστικού και νομοθετικού
    Ψηφίζεις για ανταλλάγματα που θέλει ο κόσμος σου
    Δεν ψηφίζεις σαν ζαγάρι στο μαντρί
    Υπάρχει ιδεολογική συνείδηση αλλά όχι κομματική πειθαρχία.
    Μετά την ψηφοφορία πάς στο επόμενο και δεν κοιτάς πίσω

    Εμείς;

  6. οικονομος avatar
    οικονομος 02/10/2008 11:57:42

    Οικονομική κρίση ρε παιδιά δεν υπάρχει. Όλα αυτά είναι κόλπα των χρηματιστηρίων για να μην πληρώνουν τα κέρδη των μερισμάτων

  7. dona E avatar
    dona E 02/10/2008 11:59:11

    Χαζα-χαζα οι Αμερικανοι εχουν πιο αποτελεσματικη δημοκρατια,απο τους δικους μας ψευτοπροοδευτισμους.Και δεν εχουν και ενημερωση υποτιθεται.

  8. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 02/10/2008 12:06:12

    Διαφωνώ donna E, στο "δεν έχουν ενημέρωση". Δεν ασχολούνται τότο πολύ με την "ενημέρωση" γιατι δεν την έχουν για αυτοσκοπό, ή, να το πώ αλλιώς, έχουν άλλα πιο ενδιαφέροντα (κατ' αυτούς) πράγματα.

    Μην ξεχνάμε ότι το "μέσο" μας είναι από εκεί. Δεν θα σου προτείνω να μπείς σε sites εφημερίδων (κάθε ένα έχει και 50 blogs δημοσιογράφων), αλλά γιά ένα "portal", που έχει απόψεις ένθεν και ένθεν και συνδέσμους σε οποιοδήποτε πολιτικοοικονομικό medium, συνιστώ το realclearpolitics.com (με το www., μπροστά, φυσικά).

  9. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 02/10/2008 12:15:57

    @ archaeopteryx.
    Ο Πόλσον δεν βρίσκεται οπως ο Αλογοσκούφης -και όπως θα βρίσκεται και η Κατσέλη ή ο Δραγασάκης - υπό τη δαμόκλειο σπάθη του Αλμούνια που απαιτεί φόρους για να μη περάσει το έλλειμμα του προυπολογισμού το 3% του ΑΕΠ σύμφωνα με τη Συνθηκη του Μάαστριχτ.
    Εκτός αν ζητείς την έξοδο από το ευρώ και την επάνοδο της δραχμής οπότε έσεται η εσχάτη πλάνη χείρων της πρώτης.

  10. νάξιος avatar
    νάξιος 02/10/2008 12:24:19

    Από τότε που κατάλαβα τον εαυτό μου όλο για οικονομική κρίση μίλαγαν και όλες οι βουλές και γερουσίες ανά τον κόσμο λάμβαναν μέτρα για να την εξαλείψουν. Βέβαια αυτό δεν μ'εμπόδισε να σπουδάσω, να παντρευτώ, να κάνω 2 παιδιά, να κτίσω 2 σπίτια, να έχω 2 αυτοκίνητα, να κάνω ταξίδια στο εξωτερικό και να έχω και μια γκόμενα. Τελικά μήπως περνάμε ωραία μ'αυτές τις οικονομικές κρίσεις

  11. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 02/10/2008 12:28:11

    όχι, "ψυχραιμία", δεν είμαι υπέρ της δραχμής. Είμαι υπέρ της διαχείρισης των οικονομικών από εμάς (προφανώς είμαστε ανίκανοι και προτιμάμε τον Αλμουνια).

    Το πρόβλημά μου είναι αλλού:

    Πότε, στην Βουλή, με κυβέρνηση ΝΔ, ψηφίστηκε κάποιο θέμα οικονομικού ή φορολογικού περιεχομένου με 52% των βουλευτών της ΝΔ, 70% των βουλευτών του Πασόκ, 60% του ΣΥΝ και 24% του ΚΚ?

    Η διαφορά δεν είναι ο Αλμούνια. Η διαφορά είναι ότι εδώ δεν υπάρχει Δημοκρατία, υπάρχει αρχή ενός, με τα ζαγάρια να ψηφίζουν ότι πει ο τσομπάνης τους. Οι νομοθέτες νομοθετούν ότι πει ο αρχιτσομπάνης.

    Εξυπνος άνθρωπος είσαι, το έλλειμμα μειώνεται με μείωση εξόδων, όχι μόνο με αύξηση φόρων. Εγώ όταν δεν έχω λεφτά για μακαρόνια με σάλτσα, δεν βάζω σάλτσα! Δεν έρχομαι στην τσέπη σου για σάλτσα.

  12. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 02/10/2008 12:38:42

    @ψυχραιμία
    Το Τζέκιλ Άιλαντ και το Μπρέτον Γουντς συμπληρώθηκαν με το Μάαστριχτ, τη Λισσαβόνα και τη NAFTA. Κατά πόσο αυτές οι συμφωνίες και συνθήκες λειτουργούν ισοβαρώς και προς αμοιβαίο όφελος όλων των συμβεβλήμένων, δείχνει η συγκέντρωση του παγκόσμιου πλούτου στα συγκεκριμένα κέντρα και η εντεινόμενη εξαθλίωση κάποιων άλλων.
    Το δίλημμα της συμμετοχής σε αυτές, σε σύγκριση με την αποστασιοποίηση, αποτελεί θέμα στρατηγικών επιλογών, που προϋποθέτουν συγκεκριμένη και εκτενή ανάλυση, δεδομένου ότι οι συνέπειες τους ξεπερνούν κατά πολύ την οικονομία και αφορούν το κοινωνικό σύστημα στο σύνολο του, που δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί έξω από τις βασικές σταθερές που το διέπουν, όπως ο πολιτικός, κοινωνικός και οινομικός συσχετισμός των δυνάμεων, η ιστορική του διαμόρφωση και η διεθνής θέση της χώρας.
    Αν εφαρμόσουμε όμως την εις άτοπον επαγωγή και εκτιμήσουμε συγκεκριμένα το χάλι που μας έχει οδηγήσει η συμμετοχή σε αυτά, καθώς και μια προβολή της εξέλιξης στο όχι πολύ μακρινό μέλλον, θα έπρεπε τουλάχιστον να έχουν ξεκινήσει σοβαρές σκέψεις επαναπροσδιορισμού. Φυσικά σε κάθε παιχνίδι υπάρχουν και αυτοί που θεωρούν τους εαυτούς τους κερδισμένους, συνεπικουρούμενοι από τους κοινωνικά αναίσθητους, τους πουλημένους, τους ανεγκέφαλους, τους αδιάφορους, το λούμπεν προλεταριάτο και τους κάθε λογής μάγκες.

  13. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 02/10/2008 12:51:32

    @ archaeopteryx
    Tα έξοδα αποτελούνται σε μεγάλο βαθμό από τόκους για το δημόσιο χρέος,μισθούς δημοσίων υπαλλήλων και συντάξεις που θεωρούνται "ανελαστικά".
    Ηδη για τα δημόσια έργα χρησιμοποιούνται είτε πόροι της ΕΕ είτε αυτοχρηματοδοτηση-το κράτος δεν έχει.Στα περί στάνης των ελληνικών κομμάτων συμφωνώ.

    @ Μποτίλια
    Θα πρέπει να υπολογίσεις μία υποτίμηση 30% και κατακόρυφη αυξηση των επιτοκίων δανεισμού σε περίπτωση επανόδου της δραχμής που μάλλον θα κάνει αδύνατη την πληρωμή του χρέους.Η προσδοκώμενη αύξηση εσόδων από εξαγωγές λόγω χαμηλών μισθών θα αργήσει.Αυτά όταν όλες οι άλλες βαλκανικές χώρες έχουν ουσιαστικά προσδεθεί στο ευρώ και είναι η θα γίνουν μέλη της ΕΕ.

  14. stelios avatar
    stelios 02/10/2008 14:19:17

    Nαξιε,αυτα τα εκατονταδες δις που χυνονται στον πθθο των Δαναιδων ποιος νομιζεις θα τα πληρωσει,ο Bush η ο Obama?
    Ο,τι κατεχεις σημερα θα εχει τη μιση αξια και το διπλασιο κοστος συντηρησης σε λιγα χρονια,διοτι απλουστατα μπαινουμε σε στασιμοπληθωρισμο,ειδικα στην Ελλαδα που δουλευει το 1000000 γαι να συντηρησει τα 3000000 του Δημοσιου τομεα και οι αγροτες ζουν απο τις επιδοτησεις,θα πε σει εξαθλιωση του κερατα.Ξερω πολλους στην Αργεντινη Ουρουγουαη και Βραζιλια που απο αρχοντες γιναν σε μια μερα πενητες,και υπαρχουν απειρα σπιτια στην πρωην Σ.Ενωση που ρημαζουν γιατι κανεις δεν εχει λεφτα να τα συντηρησει.Οταν διπλα μας χωρις συνορα ειναι η Βουλγαρια με 250 euro μηνιατικο ποια παραγωγη θα σταθει στην Ελλαδα?Μονο με δανεικα γινοταν μεχρι τωρα,αυτα ομως ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ οριστικα,απλα ακομη δε φανηκαν οι συνεπειες.
    Το θεμα ειναι απλο και ειναι πολιτικο.Ο Δυτικος κοσμος ευημερουσε εισ βαρος του υπολοιπου με την αποικιοκρατια,απο τη στιγμη που η Παγκοσμιοποιηση την κατηργησε και η Κινα ανταγωνιζεται ΕΛΕΥΘΕΡΑ και με τους ΟΡΟΥΣ της τον υπολοιπο κοσμο,να χωνεψουμε οτι ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ να ζουμε καλυτερα απο τους εξαθλιωμενους Κινεζους,θα εχουμε τα ιδια εισοδηματα για το ιδιο παραγωγικο εργο,δηλ.ΨΙΧΟΥΛΑ.
    Τα σκορδα τα ελληνικα θα εχουν την ιδια τιμη με τα Κινεζικα και ο Ελληνας καθηγητης θα παιρνει τα ιδια λεφτα,εκτος αν μπουν ξανα ΤΕΙΧΗ ΚΑΙ ΔΑΣΜΟΙ.

  15. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 02/10/2008 14:42:44

    @ψυχραιμία, έχεις δίκιο φυσικά. Ωστόσο η ανελαστική δαπάνη της φυσιολογικής διαχείρισης είναι ελαστικότατη σε διαχείριση κρίσης κεφαλαίου κίνησης (δηλαδή ρευστότητας). Είμαστε στην δεύτερη και, αν δεν είμαστε θα πρέπει να ενεργούμε σαν να είμαστε, για να την αποφύγουμε.

    Σε διαχείριση κρίσης κεφαλαίου κίνησης, γράφεις ζημιές για να σώσεις το μαγαζί. Δηλαδή, σβήνεις υπουργεία, μειώνεις κόσμο σύμφωνα με τον νόμο ή με νέο νόμο. Πουλάς μερσεντές, καταργείς υπηρεσίες. Αρχίζεις από την Βουλή. Απλά εγώ ο φουκαράς στον ιδιωτικό τομέα τα έχω δει και τα βλέπω, ενώ μου λές ότι όλοι οι μανδαρίνοι των 37 Υπουργείων είναι χρήσιμοι.

    Σιγά βέβαια μην επιστρεψουν τις μερσεντές, τα τσάμπα εισητήρια, τις παροχές και την μάσα οι βουλευτές...

    Κάποτε είχα πάει το μηχανάκι μου στον μάστορα για σέρβις, και του είπα ότι δεν τραβούσε. Ο μάστορας με κοίταξε, κοίταξε και το μηχανάκι και μου είπε "έχεις πρόβλημα στον καρπό και δεν μπορείς να ανοίξεις το γκάζι". Έτσι και εδώ. Το δεξί τους χέρι είναι πολύ απασχολημένο και δεν μπορούν να πιάσουν το μολύβι.

  16. νάξιος avatar
    νάξιος 02/10/2008 14:44:44

    στέλιο αυτά που λες τα ίδια έλεγαν και όταν ήμουνα στην ΚΝΕ. Ολο πληθωρισμό, κρίση, καταστροφή, δυστυχία, οδυρμός, σχέδια των δυνατών να πνίξουν τους φτωχούς, εκμετάλλευση, εκμετάλλευση και δώστου ξανά τα ίδια.
    Ζούμε περίπου 80 χρόνια άστα ρε φίλε να τα χαρούμε. Στο κάτω κάτω της γραφής στο τέλος θα μπουν σύνορα θα γίνει πόλεμος θα πέσει σφαγή.
    Έχεις άλλη επιλογή γιατί έτσι όπως τα περιγράφεις θα πας στο ψυχίατρο. Άντε σ'αφήνω γιατί έχω ένα πρόβλημα και δεν ξέρω τι να κάνω. Η γυναίκα θέλει να πάμε σ'ένα γάμο ενός φίλου και εγώ έχω κλείσει το σαββατοκύριακο να πάω βόλτα με την γκόμενα μου

  17. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 02/10/2008 14:49:25

    @Ψυχραιμία
    Μέσα από την οπτική που βλέπεις τα δεδομένα έχεις δίκιο. Δεν είναι δυνατόν να οικοδομηθεί το μέλλον με επιστροφή σε παρωχημένο παρελθόν.
    Όμως ένας επαναπροσανατολισμός δεν μπορεί παρά να είναι ριζικός και να στηρίζεται σε ρήξη με το παρελθόν. Προς αυτή την κατεύθυνση, δεν μπορούμε να οριοθετήσουμε τη σκέψη μας πέρα από το υποκείμενο. Επειδή δεν πρεσβεύω σε λύσεις που επιβάλλονται πραξικοπηματικά, πέρα από και χωρίς τους κοινωνικούς εταίρους, θα ήταν υποκειμενισμός να προκαταβάλλω ή να προδιαγράψω πιθανές διεξόδους.
    Όμως η διαπίστωση, ότι ένας επαναπροσανατολισμός διαταράσσει με αρνητικό, ή επικίνδυνο τρόπο τις υπάρχουσες ισορροπίες, οδηγώντας σε αδιέξοδα και με αυτή την έννοια είμαστε υποχρεωμένοι να δεχθούμε apriori τα υπάρχοντα θεσμικά πλαίσια, αποτελεί συντηρητική προσέγγιση, μοιρολατρικής υποταγής στα υπάρχοντα δεδομένα.
    Δεν υπάρχει αμφιβολία, ότι ο κοινωνικός προβληματισμός είναι θεμιτό να διεξάγεται σε φρόνιμα, υπεύθυνα και ήπια πλαίσια. Όμως τόσο η αμφισβήτηση, όσο και η προβολή μας, οφείλουν να προσαρμόζονται ρεαλιστικά και αδογμάτιστα στις συγκεκριμένες ανάγκες, με γνώμονα την κοινωνική ευαισθησία και δικαιοσύνη, τη συλλογική σύμπνοια, το εθνικό συμφέρον, τη διεθνή αλληλεγγύη και τις γενικότερες αρετές του Έθνους. Διότι "ουκ ζήσηται μόνον εφ΄ άρτου". Το μεγάλο ζητούμενο των εθνικών και κοινωνικών αγώνων δεν βρίσκεται στη σφαίρα του ευδαιμονισμού, αλλά στην κοινωνική χειραφέτηση και στην ανάκτηση της εθνικής αξιοπρέπειας, πέρα από μίση, φανατισμούς και μαζικά σύνδρομα.

  18. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 02/10/2008 15:03:18

    @νάξιος
    Και γω γκομενιάρης είμαι.
    Γουστάρω όμως, πριν κοιτάξω την γκόμενα κάτω από τη μέση, να την κοιτάξω πρώτα στα μάτια. Όπως κοίταξα τη μακαρίτισσα την γιαγιά μου, την μάννα μου, όπως κοιτάω την κόρη μου, ή όπως κοίταξε ο Θεόφιλος την τάβλα πριν ζωγραφίσει την Παναγία. Γιατί πριν σβήσει η λυχνία, δεν είναι πάσα γυνή ομοία. Και όσο αναγκαία αν είναι η εκτόνωση, για να μην τρελαθούμε, υπάρχει και η άλλη τρέλα. Αυτή που κάνει τον κάθε μπαγάσα να φαίνεται ασήμαντος, μέσα στην μαγεία της ύπαρξης.

  19. dona E avatar
    dona E 02/10/2008 15:14:14

    @ναξιος Η ΚΝΕ τα εξηγει ολα.Ασε μη λες τιποτα αλλο.

  20. stelios avatar
    stelios 02/10/2008 15:14:42

    Nαξιε η διαφορα με τοτε ηταν οτι ο κοσμος ηταν μαντρωμενος,ο Τριτος κοσμος αμορφωτος και οι Υπουργοι της Σ.Ενωσης και της Κουβας πουλουσαν τη μανα τους για καταθεσεις προσωπικες σε δολαρια,ο Αμερικανος μεχρι χθες ειχε τη μηχανη που εκοβε δολαρια και παρηγαγε πλουτο,τωρα πρακτικα παραγει απλα παλιοχαρτα,το παγκοσμιο οικονομικο γιγνεσθαι δεν ελεγχεται πια πολιτικα απο τη Δυση,ακομη και οι Αμερικανικες πολυεθνικες με παραγωγικη βαση τη Βραζιλια και την Ινδια νοιαζονται για την εκει ευημερια και
    οχι για την Αμερικη.Καποτε χωρες σαν την Αιγυπτο και την Βενεζουελα γονατιζαν προκειμενου να εχουν προτιμησιακο δασμολογικο καθεστως,σημερα καρπαζωνουν τη Κοντολιζα και τα τσιρακια της γιατι δεν την εχουν αναγκη,πελατης ειναι και ο Ρωσσος και ο Ινδος και ο Κινεζος.
    Το σιγουρο ειναι οτι τα παιδια σου θα τα απασχολουν σοβαροτερα προβληματα απο ο,τι εσενα σημερα,δεδομενου οτι θα ειναι η γενια των 400 euro(σε πραγματικες τιμες) και θα δουλευουν για να μπορεις να παρεις μια κουτσουρεμενη συνταξη απο τα μπατιρημενα ταμεια.
    Διοτι πως να συναγωνιστεις χωρες που βρισκονται στο μεσαιωνα απο την αποψη κοινωνικων συνθηκων,αλλα στην πρωτη γραμμη στις τεχνολογιες και στην επιθετικιοτητα στο Εμποριο.Αυτοι απαγορευουν πρακτικα τις εισαγωγες με χιλια προσχηματα και στην Ευρωπη ο Επιτροπος νοιαζεται μονο μη θιγει το εμποριο με μετρα εναντιον των Κινεζικων γαλακτοκομικων και στενοχωρηθουν οι Κινεζοι.

  21. dona E avatar
    dona E 02/10/2008 15:17:16

    @ Μποτιλια μη σε παρασερνει ο ναξιος.

  22. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 02/10/2008 16:08:33

    @dona E
    Δεν νομίζω ότι με παρασύρει ο νάξιος. Στη ζωή δικαιούμαστε όλοι να έχουμε άποψη για όλα. Με τον λόγο και τον αντίλογο παράγεται κάποιος μέσος όρος, που ίσως ανταποκρίνεται στα πράγματα.
    Δεν επιχειρώ να φτιάξω συνταγές από την ιδιορρυθμία μου. Μια ανάγνωση του "Sex machine" του Μποκόβσκι μπορεί να πείσει, ότι όχι μόνο ο αισθησιασμός, αλλά ακόμη και η κραιπάλη μπορούν να κρύβουν ένα ακαταμάχητο λυρισμό. Ή όπως λέει ο Καρούζος στα "Ορεινά μεσάνυχτα των αγγέλων":

    ...Το Ταο δεν επιτρέπει την ευτυχία
    Το Ταο δεν επιτρέπει τη δυστυχία
    Ούτε θα επιτρέψει άλλωστε την αθανασία μας
    καθώς ποτέ δεν επιτρέπει το θάνατο μας.

  23. dona E avatar
    dona E 02/10/2008 16:33:02

    @ Μποτιλια μ'αρεσει ο τροπος που αντιμετωπιζεις την γυναικα σε οσα γραφεις εδω.Και συμφωνω,με τον λυρισμο της κραιπαλης,αν και σαν γυναικα δεν την βιωνω.Ουτε διακρινω καμια ιδιορρυθμια.Αναφερθηκα στον ορο 'γκομενιαρης',που ειναι αλλη προσεγγιση.

  24. νάξιος avatar
    νάξιος 02/10/2008 17:32:44

    Στέλιο τα έχεις μπερδέψει λίγο. Πρώτα ο κόσμος ήταν ας πούμε ιδεολογικά χωρισμένος ενώ τώρα είναι οικονομικά χωρισμένος.Μη σου διαφεύγει όμως ότι ανεξάρτητα από την φαινομενική κινέζικη ή άλλη τριτοκοσμική ανάπτυξη η διοίκηση των πολυεθνικών εγκατεστημένων στη Κίνα ή αλλού είναι αμερικάνικη ή ευρωπαϊκή. Δεν ξέρω αν έχεις διαβάσει πουθενά περί οικονομικού πατριωτισμού αλλά τελικά άμα σκεφτείς η Κίνα παράγει για τους Αμερικανούς ή Ευρωπαίους και αν σηκωθούν και φύγουν από εκεί η Κίνα θα δυστυχήσει Τώρα όσον αφορά τη μποτίλια και τη dona έχω να πω ότι η ΚΝΕ δεν μου φταίει σε τίποτα. Εγώ βαρέθηκα την υποκρισία και την κινδυνολογία και προτιμώ να ζήσω το σήμερα αδιαφορώντας για τους μελλοντολόγους κακών καταποντισμών σεισμών και πασών δυστυχιών. Κανείς και αν το λέγε θα τον έλεγαν τρελό πρόβλεψε την πτώση του υπαρκτού σοσιαλισμού. Αν το 81 ή 85 κάποιος έλεγε ότι ο μόνος υπερασπιστής του υπαρκτού σοσιαλισμού στη Δύση το 2008 θα ήταν το ΚΚΕ μάλλον θα τον πήγαινα στο ψυχιατρείο. Επομένως φίλοι χαρείτε και αν έχετε καμιά συμβουλή στο πρόβλημα μου ευχαρίστως να μου την πείτε

  25. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 02/10/2008 17:44:54

    16 archaeopteryx

    Αν κανεις μια απλη συγκριση των προνομιων του Ελληνα βουλευτη με του Ελβετου (που εχει το πλουσιοτερο κρατος πισω)θα μελαγχολησεις και θα καταλαβεις-εν μερει-γιατι η Ελβετια(και οχι μονο καποιοι Ελβετοι)ειναι τοσο πλουσια και αντιστοιχα γιατι η Ελλαδα εχει τοσα προβληματα...

    Τα προνομια των Ελληνων λεφταδων, και η καταχραστικη εξουσια που ασκουν, ειναι κατι το εξωφρενικο που νομοτελειακα μας οδηγει σε απυθμενο χαος!

    Ειμαι φοβερα απαισιοδοξος για την Ελλαδα μας,και βεβαια και για τις διεθνεις χρηματαγορες...

    Με εξαιρεση την Ινδια πιστευω πως το τελος του χρονου θα τις βρει απο 10% εως 35% πιο κατω απο τα σημερινα επιπεδα...

  26. dona E avatar
    dona E 02/10/2008 17:56:16

    @ ναξιε Δεν ισχυριζομαι οτι εγω γνωριζω καλυτερα,παντως και αυτο το 'πακετο'.γυναικα, γκομενα,λεφτα,υποκρισια εχει και νευρωσεις.Και δεν πιστευω πως εχει σχεση με την παγκοσμια καταντια.Ολοι ψαχνουμε την ενοια του 'περναω καλα'αλλα μαλον θελει κουραγιο!

  27. ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ avatar
    ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ 02/10/2008 18:01:37

    @αρχαιοπτερυξ δε προλαβα να κανω μια αναγνωση ολα τα σχολια ολων των φιλων πανω στο συγκεκριμενο θεμα αλλα το ματι μου "καρφωθηκε" πανω στο σχολιο σου με αριθμο 11.Μπραβο ρε φιλε και γω ρε γαμωτο εστω για μια φορα θα ηθελα να το δω αυτο το πραγμα σ'αυτη τη ρημαδα τη χωρα .... γιατι θα ειναι πραγματικο δειγμα "πολιτικου" πολιτισμου στην "ελλαδιτσα" μας αλλα που ; Δεν πιστευω οτι θα το δουν ουτε τα παιδια μας φιλε μου....τους αφηνει μηπως η τακτικη του "τσομπανου" ; Και δεν εξαιρω κανεναν τους ουτε τους πρασινους, ουτε τους μπλε, ουτε τους κοκκινους,ουτε τους φουξια,ουτε τους πουα με βουλες ... Δ Υ Σ Τ Η Χ Ω Σ

  28. νάξιος avatar
    νάξιος 02/10/2008 18:08:30

    με συγχωρείς dona E αλλά με το κουράγιο δεν μπορώ να λύσω το πρόβλημα του σαββατοκύριακου.

  29. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 02/10/2008 18:19:51

    @νάξιος
    Αγαπητέ νάξιε:
    Κατ΄αρχήν σέβομαι την ΚΝΕ, ως αριστερός, έστω και εάν ανήκω στους ιδεολογικούς αντιπάλους της, όπως σέβομαι κάθε άνθρωπο, που επέλεξε να θητεύσει σε αριστερό-προοδευτικό χώρο.
    Και εγώ έχω φάει χρονάκια σε οργανώσεις και κόμματα, λέγοντας πράγματα για το οποία σήμερα κουνάω το κεφάλι μου. Η αριστερά όμως, πέρα από θέατρο του παραλόγου, υπήρξε μεγάλο κοινωνικό σχολείο και η συνεισφορά της στην συγκρότηση των ανθρώπινων χαρακτήρων είναι τεράστια. Εξ άλλου μια ιδεολογία δεν κρίνεται μόνο από τους φορείς και τα συγκεκριμένα πρόσωπα που την ακολούθησαν.
    Το δικαίωμα στη χαρά είναι και σπουδαίο και αυταπόδεικτο. Η επιβολή του μαζοχισμού είναι η οδός της εξουσίας και είναι κατακριτέα. Άτομα που είναι κομπλεξικά και δεν απελευθερώνουν τον κόσμο τους είναι θέσει αντιδραστικά.
    Στην ουσία έθεσες ένα πολύ σοβαρό θέμα, που άξιζε πιο εκτενή και σφαιρική άποψη. Επειδή όμως, όπως εντόπισε ο Φρόιντ, η λίμπιντο, ή το ένστικτο του έρωτα, ή το ένστικτο της ζωής, είναι το πιο ισχυρό μας ένστικτο, πιάστηκα (κακώς) από τη δυσκολία της συνεύρεσης με τη συντρόφισσα.
    Πράγματι η χαρά συνδέεται με το ένστικτο της ζωής, και οφείλουμε να την επιδιώκουμε και να την οικοδομούμε συνειδητά και με σύστημα. Το ζητούμενο είναι όμως σε ποια βάση. Στην ουσία το ένστικτο της ζωής έχει διττή βάση. Από τη μιά σαν εγωιστικός ανιμαλισμός, που στηρίζεται στην οριοθέτηση (μαρκάρισμα) και διαφύλαξη του λεγόμενου ζωτικού χώρου (ρεβίερ) από την άλλη ως υπερβατική για το όρια του εγώ, κοινωνική συνουσιακή έκχυση. Ο άνθρωπος, βρίσκεται κατά το Νίτσε ανάμεσα στον πίθηκο και το Θεό, τεντωμένος μεταξύ του διφυούς ζωτικού του ενστίκτου.
    Ο εξανθρωπισμός του ανθρώπου έγγυται στο ξεπέρασμα του ανιμαλισμού και την ανάπτυξη της κοινωνικής ηδονής.
    Δυστυχώς τα κομματικά, κοινωνικά, πολιτικά και θρησκευτικά ιερατεία, για να μας εξουσιάσουν, ποινικοποίησαν το ένστικτο της ζωής.
    Όπως λέει ο καβάφης ΜΕ ΤΗΝ ΗΔΟΝΗ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΣΟΦΟΤΕΡΟΙ.
    Η ΗΔΟΝΗ ΕΙΝΑΙ ΠΗΓΗ ΦΩΤΙΣΜΟΥ. Μην τη δούμε σαν καλαμπούρι, εκτόνωση, μαγκιά, χαβαλέ.
    ΕΙΝΑΙ Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ - ΤΟ ΠΡΟΣΤΑΓΜΑ ΤΗ ΨΥΧΗΣ.
    Διότι όπως λέει ο Πλάτων στο Συμπόσιο
    ΤΟ ΗΔΟΝΙΖΕΣΘΑΙ ΑΝΕΥ ΦΡΑΓΜΩΝ ΚΑΙ ΟΡΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟ ΑΓΑΠΑ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΟΝ ΣΟΥ ΩΣ ΣΕΑΥΤΟΝ.
    Και το ψωμί είναι πιο γλυκό όταν το μοιραζόμαστε με τον αδελφό και την αδελφή μας.
    Είναι κρίμα να κλέβουμε τον εαυτό μας.
    Η ΦΥΣΙΣ ΜΑΣ ΤΑ ΔΩΡΙΣΕ ΟΛΑ.
    ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΓΙΟΡΤΗ.
    Ο ΕΡΩΤΑΣ ΚΑΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΜΕΝΤΕΝΙΑ ΡΙΧΝΟΥΝ ΧΑΜΟΥ.

  30. dona E avatar
    dona E 02/10/2008 18:25:02

    @ ναξιε, καλα να παθω!

  31. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 02/10/2008 18:37:16

    @Αρχαιοπτέρυξ,
    Και εγώ όταν δεν είχα χρήματα δεν αγόραζα σάλτσα. Η διαφορά μας με την εκάστοτε κυβέρνηση σε περιόδους κρίσης είναι ότι δεν ψάχνουν να βρουν λύσεις γιατί απλά είτε δεν κοιτάνε πραγματικά το πρόβλημα, είτε δεν θέλουν να το δούν, είτε περιμένουν να το λύσει η διεθνής συγκυρία που το δημιούργησε. Σε όλα όσα πολύ σωστά λες απλά θέλω να συμπληρώσω ότι σε επίπεδο κράτους μπορεί τα οικονομικά να είναι πιο περίπλοκα από την οικιακή και την επιχειρηματική οικονομία, αλλά σε κάθε περίπτωση την ομαλή πορεία σε όλες τις οικονομίες μπορεί να την διασφαλίσει μόνο ένας συνετός και σώφρων διαχειριστής. Οι οικονομολόγοι μπορούν να σου πουν μόνο σε θεωρητική βάση τις δυνατότητες και επιλογές που έχεις. Κανείς θεωρητικός δεν είναι σε θέση να εφαρμόσει και να διαχειριστεί την ίδια του τη θεωρία. Από διαχειριστές πάσχουμε και όχι από θεωρίες. Αμφιβάλλει κανείς ότι εάν είχαμε διαχειριστεί σαν χώρα σωστά τον πακτωλό των χρημάτων που έχουν εισρεύσει στη χώρα τα τελευταία 20 χρόνια, θα αντιμετωπίζαμε σήμερα τέτοιo πρόβλημα; Επειδή λοιπόν ποτέ δεν πρόκειται να έχουμε σωστή διαχείρηση οικονομικών (για να μείνω μόνο εδώ), ακόμα και αν μας χαρίσουνε μονομιάς όλα μας τα χρέη αντιμετοπίζοντάς μας σαν τριτοκοσμική χώρα, το μόνο που μας μένει είναι να φροντίσουμε μόνοι μας τα του οίκου μας.

  32. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 02/10/2008 18:45:54

    @Αγαπητέ Μποτίλια,
    Ωραία αυτά που γράφεις αλλά διαπιστώνω έλλειψη κάποιων λέξεων-κλειδιών για την συνολική ευτυχία του ανθρώπου. Αυτογνωσία, Μέτρο, Ισσοροπία, Αρμονία.
    Μπορούν άραγε να συνυπάρξουν με τα λεγόμενα του Νίτσε; Στο μυαλό του Πλάτωνα πιστεύω ότι συνυπήρχαν.

  33. νάξιος avatar
    νάξιος 02/10/2008 18:51:43

    αγαπητή μποτίλια στο πέλαγος ενδιαφέρουσα είναι η ανάλυση σου σχετικά με το ένστικτο, ηδονή κλπ αλλά δεν κατάλαβα καλά περί 'εγωιστικού ανιμαλισμού' 'κοινωνική συνουσιακή έκχυση'.
    Ξέρεις πολλές φορές προσπαθούμε να θεωρητικολογήσουμε για πράγματα που διαμορφώνει η ίδια η ζωή χωρίς να το καταλάβουμε. Εξηγούμαι:
    Διαφορετικές εργασιακές σχέσεις, άλλα ωράρια άλλες φιλίες πολλές φορές οδηγούν σ'αυτο που λέει ο άλλος 'πακέτο' γυναίκα γκόμενα', που δυστυχώς πολλές φορές αν το καλοσκεφτείς είναι μια φυσική κατάληξη

  34. ntinos avatar
    ntinos 02/10/2008 20:42:33

    @ archaeopteryx 11

    Και μένα μου έκανε κλικ αυτό με τα ζαγάρια και τον τσομπάνη. Υποτίθεται ότι η βάση της δημοκρατίας είναι η διάκριση των εξουσιών. Είναι μελαγχολική η σύγκριση της διαγραφής του βουλευτή (νομοθετική εξουσία) Δαιλιάνη από το κόμμα του γιατί επέκρινε την εκτελεστική εξουσία από τη μία, και η καταψήφιση του σχεδίου Πόλσον από την πλειοψηφία των Ρεπουμπλικανών βουλευτών από την άλλη χωρίς εκεί να μιλήσει κανένας για αποστάτες και προδότες.

  35. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 02/10/2008 20:59:08

    @ο νοών...νοείτω
    Πολύ σημαντική η παρατήρηση σου και αναγκαία.
    Θεωρώ ότι πράγματι οι έννοιες που αναφέρεσαι αποτελούν όχι μόνο κλειδί, αλλά το κλειδί, για την πραγματική ευτυχία του ανθρώπου.
    Γνωρίζω και την αξία που τους αποδίδεις και από σχόλιο που μου έχεις κάνει προσωπικά παλαιότερα. Κατά κάποιο τρόπο αισθάνομαι ότι βρίσκομαι κάτω από την διακριτικά αρμονική σου φροντίδα, επαναφοράς μου στο μέτρο και αυτό μου δημιουργεί μια πολύ όμορφη αίσθηση.
    Αναμφίβολα στο τελευταίο σχόλιο μου καταργώ κάποια όρια. Το ερώτημα είναι εάν καταργώ ταυτόχρονα και το μέτρο. Είναι τελικά το μέτρο κάτι, που εξ ορισμού και από τη φύση του βρίσκεται εντός ορίων; Είναι η αρμονία και η ισορροπία πηγή της κίνησης, η εξασφαλίζουν απλά τη στατική μας; Και ποια η σχέση της έξαρσης με την αρμονία;
    Όταν έγραψε ο Τσαϊκόφσκυ την Οβερτούρα 1806, ένα έργο γεμάτο εξάρσεις, αφιερωμένο στην αστική επέλαση, σε ποιες αρμονίες στηρίχτηκε; Είναι η ισορροπία κεντρομόλου και φυγοκέντρου δυνάμεως αναγκαστική προϋπόθεση για την αρμονία, ή μπορεί να χωρέσει σε αυτή, εάν δεν είναι κάποτε και το τελικά επιδιωκόμενο η εκτίναξη και η εκφυγή;
    Και η μέση όδός που ακολούθησε ο Βούδας, μήπως δεν ήταν ταυτόχρονα η ριζοσπαστική οδός της καρδιάς και της άπλετης συμπόνοιας; Και πως μπορούν να υπάρξουν όλα αυτά μέσα σε μια καρδιά, που έχει κυριολεκτικά αδειάσει;
    Ας μιλήσουμε από τη σκοπιά της μουσικής, όσο αφορά την προσέγγιση αυτών των εννοιών, σαν διαδικασία που βρίσκεται ανάμεσα στην ύλη και την αντιύλη, για να αγγίξουμε ίσως λίγο την ιδεατή τους ποιότητα: Η μουσική προϋποθέτει και μέτρο και αρμονία. Αυτά είναι όμως το πλαίσιο της αυτογνωσίας της. Διότι η μελωδία είναι αυστηρά προσωπική. Ανάγεται στην έμπνευση και το βάθος του εαυτού, που δεν μπορεί να περιβάλει πάντοτε η αυτογνωσία. Ας δεχθούμε ότι ό εαυτός μας μας ξεπερνάει. Η γνώση δεν μπορεί να αγκαλιάσει το σύνολο του. Είμαστε ατομικότητες, δηλαδή μερικότητες, που περιέχουμε όμως παρ΄όλα αυτά το όλον. Γι΄αυτό παραμένουμε μερικά ανεξερεύνητοι για τον εαυτό μας. Και ας δεχθούμε την προτροπή του Νίτσε: Γίνε ο εαυτό σου.
    Σίγουρα η αυτογνωσία είναι πολύ σημαντική. Πρέπει να συμπληρωθεί όμως από την αυτοεξερεύνηση, που παράγεται στα όριά μας, ή ίσως έξω από αυτά. Όπως λέει ο Σεφέρης: "Λίγο ακόμα να σηκωθούμε λίγο ψηλότερα. Λίγο ακόμα θα δούμε τις μυγδαλιές ν΄ανθίζουν, τον ήλιο να λάμπει, τη θάλασσα να κυματίζει". Μα τελικά δεν τα έχουμε δει ήδη προ πολλού ολ΄αυτά; Όχι. Ποιος μπορεί να ισχυριστεί ότι είδε τον ήλιο και δεν τυφλώθηκε, ότι γνώρισε τη θάλασσα, πριν πνιγεί, ότι γνώρισε τις αμυγδαλιές της Εφέσου και της Σμύρνης, πριν χάσει τα λογικά του, μέσα στην ιερή μανία της θείας Κυβέλης;
    Και όσο σπουδαίο είναι το μέτρο, τόσο μαγευτικό είναι το σπάσιμό του, μέσα στο σουίγκ. Αν όμως δεν κατέχουμε το μέτρο, αν δεν μετρονομήσουμε με αυστηρότητα την ύπαρξή μας, πως θα μπορέσουμε να το σπάσουμε πειστικά;
    Να μιλήσουμε για την ένταση στη ζωή μας; Για τα κρεσέντα και ντεκρεσέντα του μεγάλου ζωδιακού, που μας φέρνουν κάτω από την απελευθερωτική καταστροφική ένταση του Κρόνου, και την καταστροφή της μετουσίωσης του Πλούτωνα;
    Ας κλιείσουμε με την καμπούρα. Το άκρον άωτον του κάλους κατά τον Ηράκλειτο. "Κρυφή Αρμονία κρείτων φανερής. Ώσπερ λυρίης και τόξου".
    Σε ευχαριστώ αδελφέ για τη φροντίδα. Είναι όμορφη, γιατί όπως λέει ο Μητροπάνος, είμαι παιδάκι αδύναμο, έστω και εάν αρέσκομαι στην απάτη ότι είμαι ισχυρός.

  36. αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις avatar
    αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις 02/10/2008 21:08:20

    Λοιπόν να κάνω μία παρατήρηση.
    Αυτό που ξεχωρίζει τον ΠΑΡΛΑΠΙΠΑ από τον ΠΟΙΗΤΗ είναι οτι ο δεύτερος ποτέ δεν πλατειάζει, λέει ακριβώς όσα χρειάζονται, ενώ ο πρώτος λέγοντας πάναπλα και συνηθισμένα πράγματα τα φορτώνει με άχρηστα και περιττά μπιχλιμπίδια επειδή προσπαθεί απελπισμένα να πείσει οτι είναι διανοούμενος(οτι σκέφτεται δηλαδή).

    Αυτό που ξεχωρίζει τον πραγματικά ευφυή από τον ασήμαντο φλύαρο είναι η ευστοχία.
    (ο ευφυής είναι ο εύστοχος)

    Με ενοχλεί αφάνταστα κάθε τι το περιττό.

  37. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 02/10/2008 21:10:12

    @νάξιος
    Συμφωνώ μαζί σου. Και γω τα ίδια κάνω μια ζωή. Όμως άλλα διαμορφώνει η ατμόσφαιρα στο λούκι και άλλα η ατμόσφαιρα στο λιβάδι. Και εάν βρισκόμαστε στο λούκι, ας μην ξεχνάμε ότι αυτό έχει και τις οπές. Ας αφήνουμε το όνειρο να διαφεύγει λίγο από αυτές. Και ας πούμε στη ζωή ότι πάψαμε να μην καταλαβαίνουμε, για να μην τα διαμορφώνει πάντοτε έτσι.
    Και να αγαπάμε την γυναίκα μας με πίστη και αίσθημα, όπως ο Πάπας. Πρώτος μεταξύ ίσων.

  38. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 02/10/2008 21:20:05

    @αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις
    Εάν το σχόλιο σου αναφέρεται σε κάτι που έγραψα, δηλώνω παρλαπίπας.
    Για όσους προτιμούν τους ποιητές, η παγκόσμια λογοτεχνία διαθέτει έξοχα έργα.
    Αγαπώ το περιττό γιατί γουστάρω να ξοδεύομαι άσκοπα. Σέβομαι όμως τα έξοδα των άλλων. Το όνομα του σχολιαστή, που προηγείται του σχολίου, εξυπηρετεί περισσότερες σκοπιμότητες. Μια από αυτές είναι να μην ενοχλούμαστε άσκοπα.
    Εάν δε σου αρκεί αυτό, μύνησε μου άλλο μαντάτο.

  39. αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις avatar
    αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις 02/10/2008 21:23:34

    Επειδή αναφερθήκατε και στο ζήτημα ''γυναίκα'' να πω κι εγώ τη γνώμη μου.
    Ο σωστός ο άντρας κοιτάζει στη γυναίκα τρία πράγματα: κώλο, βυζί, μυαλό.
    Κοιτάζει τα οπίσθια και το στήθος διότι η καλή κατάσταση αυτών δείχνει οτι το θηλυκό είναι κατάλληλο για τεκνογονία και εξετάζει το μυαλό διότι ένας έξυπνος άντρας πρέπει να έχει δίπλα του και έξυπνη γυναίκα.
    Αν τα φτιάξει με τσιμεντόλιθο θα μαραζώσει ψυχολογικά.
    Όλα τα υπόλοιπα είναι περιττές φιοριτούρες.

    Επίσης στο ερώτημα γιατί δεν υπάρχουν αξιόλογοι κυβερνήτες στην εποχή μας η απάντηση είναι απλή.
    Διότι το σύστημα είναι έτσι δομημένο ωστε να απαγορεύει στο λόγο των εύστοχων ανθρώπων να έχει δύναμη.
    Με άλλα λόγια το λακωνίζειν από αρετή και προτέρημα έχει επικρατήσει να θεωρείται αδυναμία και μειονέκτημα.
    Σε μία κοινωνία με τέτοιο σύστημα αξιών είναι μαθηματικά εξακριβωμένο οτι θα κυβερνούν οι μέτριοι.

  40. αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις avatar
    αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις 02/10/2008 21:26:02

    Μποτίλια Στο Πέλαγος, δε θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση μαζί σου.
    Αν το επιθυμούσα θα το έκανα εξαρχής.

  41. αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις avatar
    αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις 02/10/2008 21:44:17

    Και επειδή θεωρώ τεράστιο λάθος που αγγίζει τα όρια της ύβρεως από μέρους μου να οικειοποιούμαι για όνομά μου μία φράση με παγκόσμια ισχύ και αιώνια σοφία, το ρητό ''αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις'', ενημερώνω όποιον ενδιαφέρεται(αλλά θα το μάθουν και όσοι δεν ενδιαφέρονται) οτι αλλάζω όνομα.



    Από εδώ και στο εξής θα υπογράφω με το ψευδώνυμο: ''άνω σχώμεν''

    άνω σχώμεν

  42. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 03/10/2008 01:31:14

    Τίτλος άρθρου :
    "Εγκρίθηκε το σχέδιο διάσωσης"

    ....Εσύ του λες πεινάει ο κόσμος κι αυτός σου λέει ρίξαμε 5 στη Νορτσελαντ !

    Από εκεί και πέρα τι να πεις ???

    Αρχαιοπτέρυξ μαζί σου .

  43. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 03/10/2008 01:46:39

    @αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις: το βλέμμα όλων των ανδρών, και όχι μόνο των (δικών σου) "σωστών", πέφτει πρώτα στο στήθος των γυναικών. Κι αυτό γίνεται γιατί το αρσενικό, ενστικτωδώς, ψάχνει το καλύτερο θηλυκό προς τεκνοποιία. Το πλούσιο στήθος σημαίνει εγγύηση επιτυχούς θρέψης του νεογνού του.

    Μετά, το βλέμμα πάει στα μάτια, στις "πύλες της ψυχής". Αν συναντήσει συγγενή ψυχή, χαμογελάει με τα μάτια, πρώτα, και με τα χείλη, κατόπιν, ενώ αυτά, συνήθως, λένε κάτι "πνευματώδες", "χυμώδες", χιουμοριστικό, για να κερδίσουν την προσοχή της θηλυκιάς. Το humor ("χυμόρ", ηλιακή διάλεκτος, το -ς γίνεται -ρ. [Δεν το λέω για σένα, φίλε, "α.σ.ο.ε."]), πάντα κρύβει ένα κωδικοποιημένο μήνυμα, το οποίο, όταν το αντιλαμβάνεται ο άλλος, συντονίζεται στο ίδιο μήκος κύματος με τον λέγοντα. Γι' αυτό χαίρονται και εκδηλώνουν την χαρά τους γελώντας, -οι άνθρωποι!

    Για να μορφώσεις άποψη περί του "πάτου", πάει να πει ότι ...πέρασε η κυρία και δεν είπες τίποτα! Πρώτη φορά άκουσα περί "κώ_ου", πάντως, ως πρώτου κριτηρίου επιλογής γυναίκας! Ομολογώ ότι στο μυαλό μου αμέσως ήρθε το ..."κωλόπαιδο"!


    ΥΓ. Τελικά, ...χαοτική η συν-ζήτηση! Από την παγκόσμια χρηματοπιστωτική κρίση, φθάσαμε στις γυναίκες! Και γ__ώ το ...πήδημα!

  44. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 03/10/2008 01:58:31

    ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΥ...

    "Την ώρα που ο καπιταλισμός διέρχεται μία από τις σοβαρότερες κρίσεις του στις ΗΠΑ, ο πρόεδρος του Ισημερινού Ραφαέλ Κορρέα επιδιώκει την επανίδρυση της δημοκρατίας στη χώρα του γύρω από τον σοσιαλισμό του 21ου αιώνα. Πρόκειται για ένα σχέδιο κοινό με τους ομολόγους του της Βενεζουέλας Ούγκο Τσάβες και της Βολιβίας Έβο Μοράλες.

    Την Κυριακή ο Κορρέα έθεσε σε δημοψήφισμα στη χώρα του το σχέδιο του νέου Συντάγματος, όπως είχαν κάνει προηγουμένως οι δύο ομόλογοι και φίλοι του στις δικές τους χώρες. Και το 64% των πολιτών του Ισημερινού υπερψήφισε το νέο Σύνταγμα. «Το Σύνταγμα θριάμβευσε με τρόπο συντριπτικό», δήλωσε ο Κορρέα τη νύκτα της Κυριακής συγχαίροντας τους πολίτες του Ισημερινού. Ο ίδιος δέχθηκε τα συγχαρητήρια του Τσάβες, του Μοράλες, αλλά και της προέδρου της Χιλής Μισέλ Μπασελέ.

    Το δημοψήφισμα διεξήχθη με πλήρη ηρεμία, σύμφωνα με τους παρατηρητές της Οργάνωσης Αμερικανικών Κρατών. Αφορούσε ένα κείμενο 444 σημείων που εδραιώνει τον «νέο σοσιαλισμό», τον οποίο ευαγγελίζεται ο Κορρέα. Το σχέδιο του νέου Συντάγματος καθιερώνει την εξουσία του κράτους στην οικονομία, καθώς αναθέτει στο κράτος τον «σχεδιασμό της ανάπτυξης» μιας χώρας η οποία ζει κυρίως από το πετρέλαιο που εξορύσσουν ξένες εταιρείες και από το συνάλλαγμα που της στέλνουν οι μετανάστες της.

    Ο Κορρέα γεννήθηκε το 1965 στο Γκουαγιακίλ του Ισημερινού. Έχει σπουδάσει οικονομολόγος (στον Ισημερινό και στο Καθολικό Πανεπιστήμιο της Λουβαίν, στο Βέλγιο, ενώ έχει κάνει το διδακτορικό του στο Πανεπιστήμιο του Ιλινόι, στις ΗΠΑ) και είχε διατελέσει υπουργός Οικονομικών πριν εκλεγεί το 2006 στην προεδρία (ανέλαβε τα προεδρικά καθήκοντα το 2007).

    Το σχέδιο του νέου Συντάγματος τού δίνει ενισχυμένες εξουσίες. Ο πρόεδρος της χώρας θα μπορεί να αναλάβει ώς δύο διαδοχικές τετραετείς εντολές και θα έχει τη δυνατότητα να διαλύει το Κοινοβούλιο. Ο Κορρέα έχει ήδη ανακοινώσει πως θα χρησιμοποιήσει αυτή την εξουσία και θα είναι υποψήφιος για μια νέα προεδρική εντολή τον Φεβρουάριο του 2009.

    Το νέο Σύνταγμα καθιερώνει εξάλλου την αρχή της δωρεάν παροχής των υπηρεσιών υγείας και της δωρεάν παιδείας, που ο Κορρέα έχει ήδη αρχίσει να εφαρμόζει στη χώρα αυτή των 13,9 εκατομμυρίων κατοίκων, όπου το 50% του πληθυσμού ζει κάτω από το όριο της φτώχειας. Το νέο Σύνταγμα απαγορεύει τέλος την παρουσία ξένων στρατευμάτων στην επικράτεια του Ισημερινού. Η πρόβλεψη αυτή θα βάλει τέλος στη συμφωνία ανάμεσα στο Κίτο και την Ουάσιγκτον για τη χρήση μιας βάσης του Ισημερινού ως αφετηρίας για τις αμερικανικές επιχειρήσεις κατά του λαθρεμπορίου των ναρκωτικών", (Γιώργος Αγγελόπουλος)


    Ο ΤΣΕ ΖΕΙ! ΟΛΑ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ!! VENCEREMOS!!!

  45. άνω σχώμεν avatar
    άνω σχώμεν 03/10/2008 02:30:11

    @νήπιος γέροντας

    ε ναι μωρέ στην τελική κάπως έτσι είναι τα πράγματα, δεν αντιλέγω...
    Όπως του βγαίνει την κάθε στιγμή του καθενός.

    Για τα περι ''πάτου'' όμως θα επιμείνω.
    Είναι σημαντικότατο θέλγητρο σε μία γυναίκα(αν είναι σε καλή κατάσταση, γιατί αλλιώς ούτε χυμόρ το σώζει ούτε τίποτα)!
    :)
    υγ:Έχω την αμυδρά υποψία οτι αυτό που συζητάμε δεν έχει σχέση με το σχέδιο διάσωσης της αμερικανικής οικονομίας!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.