16/05/2012 17:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εγέρθητι πρόεδρε!

Πολλά μπορεί να καταλογίσει κανείς στο αποτυχημένο πολιτικό προσωπικό της χώρας, το οποίο σίγουρα χρειάζεται μια ριζική ανανέωση, ή έστω ένα σημαντικό ρετούς.

Και πολλά ίσως να μπορεί να καταλογίσει κανείς, στην προσωπικότητα του (εκάστοτε) ανώτατου πολιτειακού μας άρχοντα.

Το σύστημα όμως της επιλογής του προέδρου της ελληνικής Δημοκρατίας είναι αυτό που είναι, και συνεπώς, όσο κι αν διαφωνούμε με τα εκάστοτε πρόσωπα, οφείλουμε να τα αποδεχθούμε, κυρίως  ως εκπροσωπούντα τον υπέρτατο θεσμό του έθνους και της δημοκρατίας μας.

Αν θέλουμε δημοκρατία….

Να όμως που κάποιοι «οργισμένοι νεανίες» εκφραστές της ανέξοδης πολιτικής, που εκπροσωπούν μάλιστα την «επαναστατική» της  πλευρά, και πιο συγκεκριμένα την λάιτ εκδοχή της πάλαι ποτέ αγωνιζόμενης αριστεράς, αποδεικνύονται τρισχειρότεροι από τον οποιοδήποτε παλαιοκομματικό, και απαρχαιωμένο δεινόσαυρο της πολιτικής μας τάξης.

Όπως φαίνεται, το ποσοστό του 16% δίνει φτερά σε κάποιους, σε βαθμό υπερβολής.

Γενικά είμαι συγχυσμένος με τον Αλέξη Τσίπρα και τις διάφορες συνιστώσες του Σύριζα, που ευδοκιμούν στην ανούσια καθημερινή αντιπολίτευση για την αντιπολίτευση, αλλά που τα κάνουν μούσκεμα όταν καλούνται να μετατρέψουν τα μεγαλόστομα φληναφήματά τους σε πράξη.

Και πιο πολύ με σύγχυσε η χθεσινή αλαζονεία του, καθώς και η επίδειξη περιφρόνησης προς τον Κάρολο Παπούλια, τον οποίο ο νεοσσός Τσίπρας απαξίωσε με εξυπνάδες του στυλ «…μας εξηγείτε μετά πως τελείωσε ο Β`Π.Π….», κλπ.

Αμ ο άλλος; Ο Καμμένος;

Που ούτε λίγο ούτε πολύ κατηγορεί τον πρόεδρο για πλαστογράφηση των λεγομένων του;

Αυτή είναι λοιπόν η νέα γενιά πολιτικών, που θα φρεσκάρει το μουχλιασμένο πολιτικό μας σκηνικό; Που θα φέρει νέες προοπτικές;

Ο αλαζών Αλέξης, και ο κήνσορας Καμμένος, που ο ένας δείχνει ασέβεια στον πρόεδρο, ενώ ο άλλος κατακεραυνώνει με χαρακτηρισμούς δοσίλογου τον πρώην αρχηγό του, και κατηγορεί ως πλαστογράφο τον πρόεδρο της Δημοκρατίας μας;

Πάμε καλά;

Αυτούς ψήφισε ένα μεγάλο ποσοστό συμπατριωτών μας;

Το τελικό συμπέρασμα όλων αυτών των (θλιβερών) εξελίξεων είναι ότι δυστυχώς η ισοπέδωση που επέφερε το Ανδρεϊκό Πασόκ, έχει βαθιές ρίζες, και τις βλέπουμε να εκφράζονται μέσω της αυξανόμενης αμετροέπειας των νέων πολιτικών ταγών μας.

Το βασικό λοιπόν ερώτημα που θέτω, είναι το εξής απλό:

Ποιος συνιστά μεγαλύτεροι κίνδυνο για την δημοκρατία μας;

Τα τυχόν εγέρθητι και οι δήθεν προσοχές που θα απαιτούσαν οι «φασίστες» χρυσαυγίτες από τον πρόεδρο, που αποδείχθηκαν παραμύθια της Χαλιμάς, και τρελές φαντασιώσεις κάποιων, ή η πραγματική ασέβεια που επεδείχθη προς τον πρόεδρο της Δημοκρατίας (μαζί με τις κατηγορίες περί δοσιλογισμού στον αρχηγό του πρώτου κόμματος, και περί πλαστογραφίας στην προεδρία της δημοκρατίας από τον έτερο «επαναστάτη» πολιτικάντη);

Ντροπή. Τίποτα άλλο.

Και πιο ειδικά, να ντρέπονται αυτοί που τους ψήφισαν.

Strange Attractor

ΣΧΟΛΙΑ

  1. drider avatar
    drider 16/05/2012 17:20:18

    Καληνύχτα ΝΔ. Έντονη φημολογία για επιστροφή Ντόρας...

    h**p://www.enikos.gr/ekloges-2012/44477,Samaras-NtoraMazi_stis_ekloges.html
    ΠΗΓΗ: enikos.gr

  2. Μάκης avatar
    Μάκης 16/05/2012 17:20:41

    Strange Attractor, γιατί μας ζητάς να σεβαστούμε τους σάπιους θεσμούς μιας σάπιας πολιτείας που πρώτοι από όλους δεν σέβονται οι ίδιοι τον εαυτό τους;

    Στο όνομα ποιας πλατωνικής ιδέας πρέπει να ανεχόμαστε τον Παπούλια, τον ΥΠΕΞ του Ανδρέα, τον δανειστή της Μιμής, τον άνθρωπο που προσπαθεί να μας πείσει ότι πολεμούσε τους Γερμανούς όταν ήταν 10 χρονών παιδάκι, τον άνθρωπο που προσπαθεί να μας πείσει ότι ήταν αριστερός αλλά κατόρθωσε να πάρει διαβατήριο το 1950 για να πάει να σπουδάσει στο Μόναχο;

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Μάκης 16/05/2012 17:47:44

      Αν πρόσεξες αναφέρομαι στον θεσμό και όχι στη προσωπικότητα του καθενός. Αλλιώς έχω κι εγώ άποψη για πολλούς.
      Εδώ υπήρξαν και συνεχίζουν να υπάρχουν πανηλίθιοι πρόεδροι, βασιλείς, κ.ά. αλλά απ τη στιγμή που δεν κάνουμε επανάσταση να τους ανατρέψουμε, και θέλουμε να ζούμε σε αστικό καθεστώς προεδρικής, προεδρευομένης κλπ δημοκρατίας, οφείλουμε να σεβόμαστε το αξίωμα.
      Όχι εξυπνάδες με βάση το συγκυριακό 16%
      Αλλιώς, ένας απ αυτούς που τόσα χρόνια έπαιρνε 35% ή και 45% τι έπρεπε να κάνει; Να πλακώσει τον πρόεδρο στα χαστούκια;

      • aurora3363 avatar
        aurora3363 @ Strange Attractor 16/05/2012 18:11:24

        +++++1000000000

      • kas avatar
        kas @ Strange Attractor 16/05/2012 21:12:34

        +++++

  3. Ορέστης avatar
    Ορέστης 16/05/2012 17:31:23

    Ρε σεις γύρισε ο κωλοτουμπας Καρατζαφέρης στο Κόμμα και δεν έχετε ακόμη βγάλει είδηση;

    • vlgeor avatar
      vlgeor @ Ορέστης 16/05/2012 17:37:24

      οφειλουμε ολοι να συστρατευτουμε με τον Αντωνη Σαμαρα για να διασωσουμε τη πατριδα. ο καθενας πολιτης πρεπει να αναλαβει την ευθυνη του και να μεταδωσουμε το μηνυμα. Η Ελλαδιτσα μας κινδυνευει με καταστροφη και στον αγωνα αυτο πλεον πρεπει ολοι να γινουμε στρατιωτες. καθε φιλο γνωστο πρεπει να τον κινητοποιησουμε να στηριξει τη μονη ελπιδα που υπαρχει σημερα για τη χωρα μας η οποια ακουει στο ονομα του Αντωνη Σαμαρα και πρεπει να εκφρασει ολη τη κεντροδεξια καθως και ολους τους οικογρνειαρχες.

      • Ορέστης avatar
        Ορέστης @ vlgeor 16/05/2012 18:02:21

        Αδερφέ δεν βγαίνει εντός ευρώ και μνημονίου,ο λαός δεν αντέχει άλλο!

  4. tak avatar
    tak 16/05/2012 17:35:05

    Strange Attractor, έγραψες πάλι! Μπράβο!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ tak 16/05/2012 17:37:58

      Νάσαι καλά φίλε Τακ, αλλά είμαι πολύ συγχισμένος, αφενός με τον Αλέξη που μας πάει για Αλβανοποίηση, και αφετέρου από την φημολογούμενη "επιστροφή" στη ΝΔ της Θοδώρας του 1.6%, που προφανώς ακόμη πείθει κάποιους ότι είναι και καλά στελεχάρα, και απαραίτητη. Πάμε καλά;

      • dikefalosaitos avatar
        dikefalosaitos @ Strange Attractor 16/05/2012 17:43:29

        Δεν είναι φημολογούμενη, έκλεισε.
        Και μάλιστα τα στελέχη της θα πάρουν εκλόγιμες θέσεις, τις θέσεις αυτών που τις κέρδισαν με το σπαθί τους (ψήφο) στις εκλογές.
        Θυγατέρα, θα περάσουμε πολύ καλά.

        • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
          Γιάννης Φαίλτωρ @ dikefalosaitos 16/05/2012 18:00:27

          Πάντως εγώ θα της πρότεινα μετά τις εκλογές, αν προκύψει κυβέρνηση, να της δώσει το Οικονομίας.
          Εκτός αν ο λαός θέλει για Επίτροπο Οικονομικών τον σύντροφο Στρατούλοφ.

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Γιάννης Φαίλτωρ 16/05/2012 18:03:10

            Μεταξύ Στρατούλη και Ντόρας θα προτιμούσα τον ... Βασίλη Λεβέντη!

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ Strange Attractor 16/05/2012 18:08:55

            Γιατί όχι δηλαδή. Τι έχει ο Μπίλλυ. Μια χαρά είναι. Και χρόνια στο κουρμπέτι είναι. Και δε μασάει και τα λόγια του. Και κανάλι έχει. Χώρια που τον τιμήσαμε στις φοβερές επαναληπτικές του 90 Πότε ήτανε δε θυμάμαι. Γερνάω. Πάω μια βόλτα να δω τη Μάγχη. Με λίγη καλή τύχη μπορεί αν δω και το Χερβούργο με τα κυάλια. Αν γίνουν ανακοινώσεις με εδοποιάτε

          • dikefalosaitos avatar
            dikefalosaitos @ Γιάννης Φαίλτωρ 16/05/2012 18:11:19

            Πρόσεξε μόνο μη πέσεις μέσα, με όλα αυτά που θα έχεις στο μυαλό σου.
            Είναι δύσκολο να επεξεργασθείς τόσες νέες πληροφορίες. :(

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ dikefalosaitos 16/05/2012 18:13:46

            Αν βγει κυβέρνηση ο Τσίπρας, και επιστρέψει στη ΝΔ κι η Ντόρα, μας βλέπω παρέα με τον Δαναό να ερχόμαστε και μεις στην ομιχλιασμένη Αλβιόνα. Θα φέρουμε και τον Τοπ.
            Η Ελλάδα άλλωστε θα θυμίζει Λίβερπουλ του 1986.

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ dikefalosaitos 16/05/2012 18:16:24

            Νομίζω ότι έχω παραισθήσεις. Βλέπω ότι γίνεται απόβαση των Γερμανών μετά από 70 χρόνια και από πάνω ένα Σπιτφάιρ να κυνηγά ένα Μέσερσμιτ. Ο Δαναός φταίει που δε μου έχει στείλει τα αντιντορικά χάπια. Τα παίρνει μόνος του. Δαναέεεε! Εσύ και οι πρωτοβουλίες σου!

          • dikefalosaitos avatar
            dikefalosaitos @ dikefalosaitos 16/05/2012 18:20:55

            Λοιπόν σας έχω παρηγοριά.
            Στο άρθρο του Αδέξιου "Η ΝΔ τι θέλει να είναι; Μια λαϊκή παράταξη ή συνασπισμός από βαρωνίες;" http://www.antinews.gr/2012/05/08/160139/ είχα γράψει "Ως λαϊκή παράταξη χάνει τις εκλογές αλλά κυβερνάει καλύτερα, ως συνασπισμός από βαρωνίες κερδίζει τις εκλογές αλλά τα κάνει μαντάρα ως κυβέρνηση.
            Πρέπει λοιπόν να βρεθεί ο μαγικός τρόπος να κερδίζει τις εκλογές ως συνασπισμός από βαρωνίες αλλά να κυβερνάει ως λαϊκή παράταξη."
            Να βρε κουτά, αυτό είναι, κάνουμε το πρώτο βήμα, συνασπίζουμε τις βαρωνίες.

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ dikefalosaitos 16/05/2012 18:21:18

            Μόλις ο Δαναός έμαθε περί επιστροφής της Ντόρας πήρε τα βουνά. Τον ψάχνουν ελικόπτερα στον Χολομώντα. Τελείωσαν και οι μπαταρίες στα 7 κινητά του!

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ dikefalosaitos 16/05/2012 18:21:55

            Όχι την ομάδα γιατί τότε πέταγε. Πάντως παιδιά, ευπρόσδεκτοι. Έχει και λίγους Έλληνες εδώ, δυο ελληνικές ταβέρνες, ωραία παραλία, πάρκα, ωραίους κήπους, μεγάλη παραλία χωρίς ομπρέλες επί πληρωμή, το δημόσιο δουλεύει απ' το ιντερνετ, έχει μπάλλα, ιπππασία, ποδηλασία και όλα αυτά τα πληκτικά βαρετά πράγματα που σε κάνουν να νοσταλγείς την Ελλαδάρα του Alexis, της Dory, κλπ

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ dikefalosaitos 16/05/2012 18:25:19

            Είμαι στο γιατρό.Σας γράφω απ' το κινητό μου. Του ζήτησα ζουρλομανδία να μου φορέσει και να με στείλει στο Δαφνί! Λάλησα μ'αυτά που ακούωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!!!!

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ dikefalosaitos 16/05/2012 18:25:33

            Τον βλέπω να τραβάει προς τον Αρκτούρο να ταϊζει τις αρκούδες!

          • dikefalosaitos avatar
            dikefalosaitos @ dikefalosaitos 16/05/2012 18:30:24

            Αρκεί να μην πήγε για ... επιμήκυνση (μύτης βρε) για να μην τον γνωρίζουν, από εδώ και πέρα θα κυκλοφορεί ινγκόγκνιτο.

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ dikefalosaitos 16/05/2012 18:38:20

            Ελάτε παιδάκια! Έχει θέσεις και για σας!!!

          • dikefalosaitos avatar
            dikefalosaitos @ dikefalosaitos 16/05/2012 18:42:20

            Μας βλέπω να κυκλοφορούμε με περικεφαλαίες.
            Δεν νομίζω ότι χρειάζεται περαιτέρω ανάλυση.

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ dikefalosaitos 16/05/2012 18:44:38

            Εσύ θα χρειαστείς δύο αφού είσαι δικέφαλος!!! Μην πω τρεις!!!!!!!!!!

          • tak avatar
            tak @ dikefalosaitos 16/05/2012 20:44:53

            alea jacta est

          • juliet avatar
            juliet @ dikefalosaitos 16/05/2012 20:55:57

            Παρέα ,τι έγινε είπα να φύγω και έγινε το μπάχαλο....
            Ο Δαναός για το Δαφνί ,ο Δικέφαλος μόνιμα στο κλαρί ,ο Γιάννης σφυρίζει κίτρινη κάρτα ,εσύ tak ,σε τι φάση είσαι ;;Δεν μπορεί να φύγει κανείς.....

      • aris avatar
        aris @ Strange Attractor 16/05/2012 18:11:27

        Αγαπητέ Strange,
        Σε καταλαβαίνω απόλυτα. Και εγώ την ίδια σύγχυση εχω και μάλιστα απο παλιότερα. Ειδικά μετά την κωλοτούμπα Σαμαρά που δεν πίστευα στ' αυτιά μου και ήλπιζα οτι ΠΡΙΝ τις εκλογές θα ξαναέλεγε τo ΟΧΙ στο μνημόνιο, που με είχε φέρει κοντά του. Τώρα με Ντόρα και Καρατζαφύρερ μέσα, μάλλον θα πρέπει να βγούμε εμείς έξω για να χωρέσουν αυτοί...

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Strange Attractor 16/05/2012 20:47:14

        Άϊ να αγιάσει το στόμ α σου "Παράξενε".
        Και όχι, δεν πάμε καθόλου καλά. Η επιστροφή της Ντόρας στη ΝΔ μπορεί και να αποδειχθεί καταστροφική.

        Α. Σαμαρά. ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.
        ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΟΧΙ ΑΝΑΠΑΛΑΙΩΣΗ...

      • tak avatar
        tak @ Strange Attractor 16/05/2012 20:48:43

        Δεν πάμε καλά...

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ tak 16/05/2012 17:42:32

      Παιδιά το είδατε αυτό ή μου ξέφυγε η είδηση;

      "Συνελήφθη το πρωί της Δευτέρας ο πρόεδρος της πακιστανικής κοινότητας στην Ελλάδα Τζαβέτ Ασλάμ, μετά από ένταλμα της Interpol, σύμφωνα με το οποίο καταζητούνταν για διακίνηση λαθρομεταναστών"

      Ποιά συνιστώσα θα πάει τώρα για υπεράσπιση του "συντρόφου";

      • Κόνδωρας avatar
        Κόνδωρας @ Γιάννης Φαίλτωρ 16/05/2012 18:52:21

        Ίσως ο Τζαβέτ Ασλάμ ΗΤΑΝ Η ΣΥΝΙΣΤΩΣΑ...

      • Αφροδίτη avatar
        Αφροδίτη @ Γιάννης Φαίλτωρ 16/05/2012 18:58:22

        Θα πάει ο ίδιος ο πρόεδρος Αλέξης, για να υπερασπιστεί σθεναρά το όραμά του, για τον τόπο!

  5. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 16/05/2012 17:37:16

    "Και πιο ειδικά, να ντρέπονται αυτοί που τους ψήφισαν."
    Strange, συγγνώμη, αλλά εδώ είσαι φάουλ.
    Από αυτούς που τους ψήφισαν ο περισσότερος κόσμος, καλώς ή κακώς (για μένα κακώς) δεν γνώριζε και δεν γνωρίζει το πραγματικό ποιόν των δυο αυτών ανθρώπων.
    Βρίσκονται απλά σε μια παραζάλη, λόγω των προβλημάτων που έχουν και ψάχνουν απελπισμένα από κάπου να πιασθούν. Από κάπου που τους τάζουν παπάδες ναι, όμως μόνο αυτοί κάτι λένε, ενώ οι άλλοι δεν τους λένε τίποτα.
    Φωνάζω πόσο καιρό, μασημένη τροφή θέλει ο κόσμος, ευκολοχώνευτα πράγματα, που μπορεί να τα καταλάβει και όχι θολούρα.
    Συγκεκριμένες προτάσεις π.χ. τι θα γίνει με το πετρέλαιο θέρμανσης, τι θα γίνει με τους μισθούς και τις συντάξεις κ.λ.π.
    ΞΕΚΑΘΑΡΑ.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ dikefalosaitos 16/05/2012 17:41:14

      Με υποσχέσεις περί επανακρατικοποίησης της ΟΑ, περί πρόσληψης 100.000 ΔΥ, περί ανοίγματος των αγκαλιών μας στους λαθρό, περί επιταγών του Πούτιν, και άλλα πολλά παλαβά, όποιος τους ψήφισε είναι ένοχος, αν μη τι άλλο, σοβαρής βλακείας.
      Δεν τους δικαιολογώ, ούτε τους απαλλάσσω.

      • dikefalosaitos avatar
        dikefalosaitos @ Strange Attractor 16/05/2012 17:50:39

        Strange, για δώσε μου μια ιδέα τι θα γίνει με το πετρέλαιο θέρμανσης, τι θα γίνει με τους μισθούς και τις συντάξεις, εάν πάρει κυβέρνηση η ΝΔ.
        Γιατί εγώ ειλικρινά δεν γνωρίζω.

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ dikefalosaitos 16/05/2012 17:53:16

          Ξέχνα τα αυτά. Πάμε για κυβέρνηση του βουνού (δραχμής) με πρωθυπουργό τον καπετάν Αλέξη και από δίπλα τον καπετάν Στρατούλη, που θα εκτελωνίζει το πετρέλαιο του Τσάβεζ για τα νοικοκυριά.
          Ο κομισάριος Δραγασάκης θα διαχειρίζεται τα δημοσιονομικά μας.

          • dikefalosaitos avatar
            dikefalosaitos @ Strange Attractor 16/05/2012 18:07:14

            Άστα βράστα.

  6. Τρικαλα-7 avatar
    Τρικαλα-7 16/05/2012 17:37:35

    Ο "....κάτσε καλά Γεράσιμε" έστωκαι υπηρεσιακός πρωθυπουργός; Ο άλλοτε πανίσχυρος "τσάρος της οικονομίας"; Ε-Λ-Ε-Ο-Σ !!!!!!!!!!

  7. ΝΙΚΟΣ Π avatar
    ΝΙΚΟΣ Π 16/05/2012 17:46:35

    Μαλλον δεν εχετε καταλαβει ποσο απελπισμενος απογοητευμενος και δυστυχισμενος κοσμος υπαρχει,ντροπη οχι σ'αυτους που ψηφισαν τσιπρα ντροπη σ'αυτους που τους εφεραν εκει και σ'αυτους που δεν τους εδωσαν ελπιδα.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ΝΙΚΟΣ Π 16/05/2012 17:51:07

      Καλά. Θα τους (μας) σώσει τώρα ο Τσίπρας, και η δραχμή.
      Ειδικά όταν το ψωμί θα πάει στις 5.000 δρχ το κιλό και οι μισθοί στις 30.000 (μηνιαίως) θα τρώνε (τρώμε) ελπίδα και Τσίπρα.
      Και είναι μακριά και ο Τσάβεζ...

      • Κόνδωρας avatar
        Κόνδωρας @ Strange Attractor 16/05/2012 18:06:45

        Άλλα νούμερα άκουσα εγώ. Μισθός 1.000.000 δραχμές, φρατζόλα: 30.000 δραχμές, χαρτί υγείας (μονό): 20.000 δραχμές, τυρόπιτα: 50.000 δραχμές.
        Έ ρε γλέντια. Εκατομμυριούχοι όλοι...

      • ΝΙΚΟΣ Π avatar
        ΝΙΚΟΣ Π @ Strange Attractor 16/05/2012 18:55:00

        Δεν ειπα αυτο ο απελπισμενος ομως πιανεται απ'οπου βρει ,η νδ αυτο επρεπε να το δει.

  8. ΒΟΥΚΕΦΑΛΑΣ avatar
    ΒΟΥΚΕΦΑΛΑΣ 16/05/2012 18:07:11

    Φίλε S.A λες “Και πιο ειδικά, να ντρέπονται αυτοί που τους ψήφισαν.” ;;
    Επειδή δεν είσαι χτεσινός το θεωρώ ότι πράγματι είναι ένα unfair του τύπου ΄΄ το γαρ πολύ της θλίψεως.....''.
    Καταλαβαίνω το θυμό και τη σύγχυσή σου και σε πολύ μεγάλο βαθμό συμφωνώ μαζί σου . Ειδικά στο ρητορικό ερώτημα για τη Θεοδώρα εγώ θα απαντούσα με πολύ χειρότερα λόγια από σένα.
    Για σκέψου όμως το εξής πολύ απλό που σε αφορά άμεσα. Εσύ έχεις δηλώσει μη δεξιός - μη νεοδημοκράτης που εκτιμά τον Σαμαρά και (αν πιστέψω τα λεγόμενά σου) τώρα ψήφισες για 1η ή 2η φορά ΝΔ. Δεν είναι πολύ, μα πάρα πολύ, λογικό να υπάρχουν αρκετές χιλιάδες νεοδημοκράτες που τους τελευταίους 6 μήνες είδαν τον κόσμο να χάνεται κάτω από τα πόδια τους; Να είδαν να τους γυρίζουν ανάποδα όλα τους τα πιστεύω; Να κοιμούνται αντιΠαΣοΚ και να ξυπνούν συγκυβερνώντες; Να σκίζουν τα ρούχα τους για επιστολές και μνημόνια και να καταπίνουν επιστολές και μνημόνια;
    Για όλους αυτούς η ντροπή της ψήφου τους σε ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝ.ΕΛ (δες μετακινήσεις ψηφοφόρων) ανήκει στους ίδιους και όχι σε άλλους;
    Αν συνυπολογίσεις και τον παράγοντα προσωπική και οικογενειακή επιβίωση (υποσχόμενη απόλυση Δ.Υ, μειώσεις μισθών-μετενέργεια, αναμενόμενα μέτρα Ιουνίου) κόντρα στην θολή υπόσχεση της λάϊτ επαναδιαπργμάτευσης, θα καταλήξεις και εσύ ότι η ντροπή έχει ονοματεπώνυμο μέσα στη ΝΔ και δεν είναι μόνο αυτού που νομίζεις ότι εννοώ αλλά και λίγων αλλά συγκεκριμένων γύρων του.
    Είμαι σίγουρος ότι μπορείς να πεις και να προσθέσεις πολλά. Εγώ όμως θα πω αυτό που, καταπίνοντας τον δικό μου θυμό 15 μέρες πριν τις εκλογές είπα, κάντε ένα μορατόριουμ και προσπαθήστε να δώσετε ξεκάθαρες απαντήσεις στον μπερδεμένο λαό.
    Έχουμε βαρεθεί να ακούμε απειλές και νουθεσίες.
    Δώστε λύσεις και αναδείξατε τα προτερήματα της παράταξης (που εσύ δεν φαίνεται να δέχεσαι).
    Μη κάνετε κολεγιά με νεοφιλελεύθερα κοράκια αλλά με στρατιώτες της δημοκρατίας και της χώρας γενικά (εδώ κολλάς εσύ).
    Οι επόμενες εκλογές ίσως είναι οι τελευταίες όπως τις ξέραμε σε μία χώρα όπως την ξέραμε.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ΒΟΥΚΕΦΑΛΑΣ 16/05/2012 19:05:51

      Σε γενικές γραμμές με βρίσκεις σύμφωνο. Τι να πω;
      (1η φορά ψήφισα ΝΔ, και με επιστροφή Ντόρας δεν ξέρω αν θα υπάρξει και δεύτερη).

      • ΒΟΥΚΕΦΑΛΑΣ avatar
        ΒΟΥΚΕΦΑΛΑΣ @ Strange Attractor 16/05/2012 19:57:57

        Α γεια σου!!! Τώρα κατάλαβες πολύ καλά τι εννοώ.

  9. theo1611 avatar
    theo1611 16/05/2012 18:07:52

    O ΑΣ δεν πήρε καμμία πρωτοβουλία, προεκλογικά και μετεκλογικά, που να πείθει για τα ηγετικά του προσόντα να βγάλει τη χώρα από την κρίση με τον κοινωνικό συμβιβασμό που έπρεπε ξεκάθαρα να προτείνει (αλλιώς πως θα βγεί η χώρα από την κρίση?)

    Αν καταφέρει με την κρίσιμη προεκλογική εκστρατεία που θα ακολουθήσει να ανατρέψει και τα ιστορικά δεδομένα (αυτά που θέλουν σε περιόδους κρίσης την συντηρητική παράταξη να παίρνει την εντολή να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά), τότε τι να πει κανένας (πάντοτε βέβαια υπάρχει και η πρώτη φορά).

  10. Ορέστης avatar
    Ορέστης 16/05/2012 18:19:49

    Αδερφέ αντιλαμβανόσαστε που έχουν πάει οι μισθοί; τώρα που πάμε να κάνουμε δηλώσεις στους λογιστές έχεις δεις πόσο βγαίνουν οι καινούριοι φόροι;Τον Ιούνιο μας λένε για καινούρια μέτρα! Σοβαρευτείτε όλη εδώ πέρα και κατάλαβε ότι δεν αντέχει άλλο ο κόσμος μέσα στα μνημόνια και στο ευρώ!

    • marios avatar
      marios @ Ορέστης 16/05/2012 18:22:29

      Ο Τσίπρας είσαι αδερφέ;

      • Μοναχικός Λύκος avatar
        Μοναχικός Λύκος @ marios 16/05/2012 18:39:21

        Κατά τ'άλλα κοινωνικός ο "δεξιός". Μάριε ο άνθρωπος εξέφρασε τον προβληματισμό του για το άμεσο μέλλον και εσύ τον ειρωνεύεσαι... Θα το βρεις μπροστά σου.
        Τελοσπάντων.
        Σε διάφορα σχόλια αναφέρουν μερικοί πως οι αριστεροί δεν συζητούν με τίποτα και πως λένε τα δικά τους. Στην πραγματικότητα η αδιαλλαξία βρίσκεται και στις δυο όχθες του ποταμού. Και έγκειται στο γεγονός πως ο ρομαντισμός για το χρήμα ξεπερνάει την λογική.
        Ας αναρωτηθούμε όλοι μας τι κόσμο ονειρευόμαστε για τα παιδιά μας. Ποια η διαφορά μπανανίας (εκτός ευρώ) και δουλοπαροικίας (εντός ευρώ);
        Αν δεν κάτσουμε όλοι μαζί να προσφέρουμε λύσεις, αντί να αναπαράγουμε ότι ακούμε στην τηλεόραση, το μέλλον θα είναι δυσοίωνο είτε κυβερνήσει ο Αλέξης είτε ο Αντώνης είτε ο Βαγγέλας είτε ο κάθε πικραμένος.
        Δεν είμαι, λοιπόν, αυτός που θα προσφέρει τις απαντήσεις και για την ακρίβεια κανείς δεν μπορεί από μόνος του. Η έκκληση μου είναι να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας μακριά από ολιγάρχες, εκλεκτούς, εργατοπατέρες, δημαγωγούς και κάθε λογής καιροσκόπους ή φασίστες.
        Και αυτά τα λέει ένας αριστερός που υποτίθεται πως είναι μοναχικός από την φύση του...

        • ΕΥΑ avatar
          ΕΥΑ @ Μοναχικός Λύκος 16/05/2012 19:27:35

          Έχεις δίκιο

    • Κόνδωρας avatar
      Κόνδωρας @ Ορέστης 16/05/2012 18:26:51

      Ο Σαμαράς τα έλεγε αυτά από το 2010, ότι δεν βγαίνει το Μνημόνιο, ότι η συνταγή είναι λάθος, ότι χωρίς ανάπτυξη ο τόπος θα βουλιάξει. Η ΝΔ δεν υπερασπίζεται το Μνημόνιο. Όμως, δεν θα κάνει μονομερή καταγγελία συμβάσεων, αλλά επαναδιαπραγμάτευση. Και ο Τσίπρας στην επιστολή στην ΕΕ για επαναδιαπραγμάτευση μιλούσε, το ίδιο είχε πει κι ο Δραγασάκης.

  11. Oρέστης avatar
    Oρέστης 16/05/2012 18:29:13

    Όχι αδερφέ υποστηρίζοντας Τσιπρα είναι σαν να υποστηρίζω Ανδρέα Παπανδρέου το 74. Σαφώς και είμαι κατά. Είμαι όμως 28 χρόνω με πτυχία μεταπτυχιακά κτλπ που ο μισθός μου έχει πάει στα 600 ευρώ και όλο κατεβαίνει που οι φόροι μου αυξάνονται και τις μάνας μου η σύνταξη όσο πάει και κατεβαίνει και τον Ιούνιο λένε ότι θα κατεβούν και άλλο. Τελειώνετε λοιπόν και αντιληφθείτε ότι δεν βγαίνει άλλο με τα μνημόνια και το ευρώ. Έλεος

    • romeo avatar
      romeo @ Oρέστης 16/05/2012 18:35:15

      Λύση έχεις να προτείνεις; Ευχές λέω κι εγώ, σαν παπάς...

      • Μοναχικός Λύκος avatar
        Μοναχικός Λύκος @ romeo 16/05/2012 18:42:54

        Δεν τρώγεστε μερικοί... Αντί να του πούμε κουράγιο και υπομονή του λέμε να πάει στον αγύριστο με τρόπο.
        Εσύ φίλε romeo έχεις λύση;

        • θανασης avatar
          θανασης @ Μοναχικός Λύκος 16/05/2012 19:00:58

          Ναι ρε φιλε Λυκε,πεστα ρε γαμωτο γιατι θα τρελαθουμε μου φαινεται.Οποιος αμφισβητει ή προβληματιζεται εστω με το μνημονιο και τα ΕΞΟΝΤΩΤΙΚΑ μετρα του,κατ'ευθειαν βγαινει ενας "εξυπνακιας" και του την λεει με το στυλ..."εχεις να προτεινεις κατι αλλο;;;".
          Εσυ ρε φιλαρακι εχεις οντως να προτεινεις κατι ή απλα βολευεσαι με την υπαρχουσα κατασταση;

          • Κόνδωρας avatar
            Κόνδωρας @ θανασης 16/05/2012 19:06:59

            Η ΜΟΝΗ απάντηση σε όσους ρωτούν "τί έχεις να προτείνεις;": ΑΝΑΠΤΥΞΗ. Παραγωγή ΝΕΟΥ πλούτου.
            Μην ψάχνετε αλλού.
            Το πώς, είναι ολόκληρη ιστορία, δεν θα το πούμε εδώ.

          • Μοναχικός Λύκος avatar
            Μοναχικός Λύκος @ Κόνδωρας 16/05/2012 20:22:13

            - 737 επιχειρήσεις ελέγχουν το 80% της παγκόσμιας οικονομίας.
            - Το 1% του πληθυσμού κατέχει το 38% του παγκόσμιου πλούτου.

            Σου φαίνεται φίλε μου πως η παραγωγή ΝΕΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ οδήγησε στην ευημερία των πολλών;
            Επειδή γνωρίζω ακριβώς τι εννοείς, δεν συμφωνώ ούτε στο ελάχιστο. Οι θεωρίες του Φρίντμαν είναι καταστροφικές στην πράξη και απλά σκλαβώνουν τον λαό. Η απελευθέρωση των αγορών οδήγησε στη ληστεία και στην εξαγωγή εγχώριου πλούτου. Η απελευθέρωση της οικονομίας σκλαβώνει τον άνθρωπο, τον μετατρέπει σε αναλώσιμο, εκμεταλλευόμενο και απλήρωτο υπάλληλο των "όρνεων".
            Η λύση είναι η σωστή διαχείριση του πλανήτη και όχι η περαιτέρω ισοπέδωση του. Πως θα δημιουργηθεί νέος πλούτος κόνδωρα όταν ζεις σε πλανήτη με πεπερασμένους πόρους;

          • Κόνδωρας avatar
            Κόνδωρας @ Μοναχικός Λύκος 17/05/2012 09:40:10

            Μοναχικέ, ας μην προσπαθήσουμε να βγούμε από την Κρίση αφού πρώτα λύσουμε το πρόβλημα του Πλανήτη. Δεν μιλώ για Φρίντμαν. Η Ελλάδα δεν βασιζόταν στις πολύ μεγάλες επιχειρήσεις, αλλά στο 1,5 εκατ μικρομεσαίες. Στην παρούσα φάση, ΜΟΝΟ η ΑΝΑΠΤΥΞΗ μας σώζει. ΟΜΩΣ, συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ στο θέμα που θέτεις: σωστή διαχείριση των πόρων.

      • romeo avatar
        romeo @ romeo 16/05/2012 20:36:05

        Εγώ ρώτησα... Αν πάρω απάντηση, θα προτείνω τη δική μου λύση. Όσο για το αν και ποιος βολεύεται, δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος, δεν είμαι πλούσιος, δεν είμαι τίποτα... Μεροκαματιάρης είμαι...

  12. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 16/05/2012 19:12:43

    Παιδια, εχουμε καταλαβει οτι οι επιλογες σ' αυτες τις εκλογες ειναι Νεα Δημοκρατια ή Βορ Κορεα της Νοτιας Ευρωπης?? Και καθομαστε τωρα και συζηταμε για αν θα ειναι στο επικρατειας η Ντορα ή ο Καρατζαφερης ή δεν ξερω πιο αλλο πρωην στελεχος της Ν.Δ ??
    Πλακα κανετε?? Εχετε καταλαβει ποσο κοντα στη Κουβανοποιηση εχει φτασει η Ελλαδα?? Εκτος αν καποιοι ειστε ΣΥΡΙΖΑ και μας κανετε πλακα, οποτε εγω τσαμπα τσιμπαω και μανουριαζω για το τιποτα...

  13. Μοναχικός Λύκος avatar
    Μοναχικός Λύκος 16/05/2012 20:30:33

    @Θανάσης (κυρίως)
    "Εσυ ρε φιλαρακι εχεις οντως να προτεινεις κατι ή απλα βολευεσαι με την υπαρχουσα κατασταση;"
    Αναθεώρηση της κοινωνίας. Δεν υπάρχει πιο απλή απάντηση στο ερώτημα σου απ'αυτή. Η οικονομία μας και η κοινωνία μας είναι αυτό που λέμε ούνα φάτσα, ούνα ράτσα.
    Είναι κοινό αίσθημα στους πολίτες ότι δεν υπάρχει δημοκρατία, κοινωνική δικαιοσύνη, παιδεία, πρόνοια κ.α. Όσο περιμένουμε, λοιπόν, αστικά κόμματα ή ηγέτες να μας πουν πχ τι επιτρέπεται να φάμε αύριο, η κατάσταση μας θα χειροτερεύει.
    Η αλληλεγγύη μας έλειπε, γι'αυτό γεμίσαμε μεσσίες, εξυπνάκηδες και δανειστές. Ο ατομικισμός πρέπει να πάψει, χωρίς να χαθούν οι ατομικές ελευθερίες. Κάτι πάει να αλλάξει σιγά-σιγά, αλλά θα χρειαστεί καιρό. Χρειάζεται πολιτικοποίηση και επαγρύπνηση απ'όλους τους πολίτες. Είναι τόσο δύσκολο όσο φαντάζει.
    Στο ζήτημα που μας απασχολεί, το μνημόνιο, η κατάσταση είναι ακόμα πιο περίπλοκη. Έχουμε να κάνουμε με ένα χρέος που δημιουργήθηκε από λαίμαργους, άπληστους πολιτικούς και διορισμένους εργολάβους που σκόρπισαν το δημόσιο χρήμα, παρατώντας τις δημόσιες υποδομές στο έλεος του Θεού.
    1. Ποιοι φώναξαν την Goldman Sachs για να μαγειρέψει το ελληνικό χρέος;
    2. Εξοπλιστικά επί υπουργίας 'Ακη, σκάνδαλα Siemens-Βατοπεδίου, η απάτη με το Χρηματιστήριο.
    3. Ποιοι παρέδωσαν σε διάφορες κοινοπραξίες δυο εθνικές οδούς που οι πολίτες έχουν χιλιοπληρώσει σε φόρους και αίμα;
    Μπορώ να το συνεχίσω όλη την εβδομάδα... Το θέμα είναι ότι το μεγάλο πρόβλημα της ελληνικής κοινωνίας, το χρέος, δεν πηγάζει από τους πολίτες. Οποιος λέει το αντίθετο έχει κομματική σκοπιμότητα. Δεν φταίει ο λαός για τις απάτες που έγιναν, τέρμα με την συλλογική ευθύνη... Δυστυχώς η ΕΕ υπηρετεί τα συμφέροντα των τραπεζών και των δανειστών, αδιαφορώντας για τον ελληνικό λαό. Όσοι λένε πως εντός μνημονίου (ακόμα και αν διαπραγματευτούν νέο) θα παραμείνουμε στο ευρώ πλανώνται οικτρά, μας έχουν ήδη πετάξει έξω. Είναι εκείνοι που φοβούνται την αλλαγή και κατηγορούν τους υπόλοιπους ότι δεν θέλουν να αλλάξουν. Εκείνοι που επιθυμούν την συνέχιση του κολατσιού τους εις βάρος του ελληνικού λαού.
    Και ανακύπτει το πραγματικό ερώτημα: να συνεχίζουμε να πορευόμαστε με τον ίδιο τρόπο που μας οδήγησε εδώ ή να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας μακριά από σωτήρες, "μεγάλους" ηγέτες και επισκόπους; Πιστεύω πως ο σωστός κομμουνισμός δίνει την λύση αλλά μακριά από το σταλινικό ΚΚΕ ή καθεστωτικούς δήθεν αριστερούς που απλά ορέγονται εξουσία. Αποτελεί την προσωπική μου θεώρηση για τον κοινά αποδεκτό στόχο όλων των ανθρώπων (πλην των ακροδεξιών), την βελτίωση της ζωής τους.

  14. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 16/05/2012 20:57:24

    Αν ο μόνος άσσος που έχει στο μανίκι του ο Α.Σ είναι η Ντόρα ,χαθήκαμε...

    Γιατί τότε δεν αναθέτουμε την προεδρία της Ν.Δ κατευθείαν στον Αλαφούζο ,να ξεμπερδεύουμε?

  15. Μοναχικός Λύκος avatar
    Μοναχικός Λύκος 16/05/2012 21:31:24

    Να ξεκαθαρίσω πως το σχόλιο είναι απάντηση στον romeo και με προέτρεψε η απάντηση που του έδωσε ο Θανάσης, γι'αυτό και στην αρχή του μηνύματος απευθύνομαι σ'αυτόν κυρίως.

  16. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 17/05/2012 00:25:53

    Αφιερωμένο εξαιρετικά σε όλους τους φίλους, απογοητευμένους και μη...
    ΥΓ_Δαναέ, δεν είναι Τάμτα, αλλά τι να κάνουμε.
    h--p://www.youtube.com/watch?v=F8gRgYklAjA&feature=share

  17. Kst avatar
    Kst 17/05/2012 07:50:07

    Πολυ σωστη η αποψη σου. Αλλα προσωπικα τις τελευταιες μερες, μετα το φιασκο της συνεργασιας που ολοι την θελουν αλλα δεν αντεχουν ο ενας τον αλλον και προς αποφυγη νεων αδιεξοδων, καθως το συστημα αυτο μαλλον δεν μας παει πια, εχω αρχισει να σκεφτομαι μηπως ειναι καιρος να περασουμε στην προεδρικη δημοκρατια. Πιο αμεση εκλογη του αρχηγου του κρατους, χωρις "μεσαζοντες" και φθηνα πολιτικα παιχνιδια για την εκλογη του.

  18. Κώστας Απέργης avatar
    Κώστας Απέργης 18/05/2012 17:09:51

    Έκανε συνταγματικό πραξικόπημα ο κ. Πρόεδρος, όταν δεν κάλεσε στη διαβούλευση των αρχηγών τον κ. Μιχαλολιάκο ή όχι;
    Τι περισσότερο είχε κάνει ο Κωνσταντίνος το 1965, όταν κατήργησε τον εκλεγμένο πρωθυπουργό;
    Υποζύγιο

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.