#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/04/2011 09:46
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Είχαμε τον Πάγκαλο, τώρα μας δουλεύει και ο Ραγκούσης!



Διάβαζα πρόσφατα κάπου, νομίζω στο «Βήμα», πως η κυβέρνηση του Πασόκ, μέσω του αρμόδιου υπουργού  κου Ραγκούση, σκοπεύει μεταξύ άλλων, να «σφίξει τα λουριά» στους (τεμπέληδες) δημοσίους υπαλλήλους, αναμορφώνοντας προς το αυστηρότερο τον δημοσιοϋπαλληλικό τους κώδικα.

Τέλος, λέει, στην ατιμωρησία των επίορκων δημοσίων υπαλλήλων με το νέο υπό κατάρτιση πειθαρχικό δίκαιο, καθώς μέχρι σήμερα, κατά βάση όλοι αυτοί που συνθέτουν ένα διεφθαρμένο κράτος, έπεφταν «στα μαλακά».

Ωραίο ακούγεται. Συμφωνώ και επαυξάνω. Οι άνθρωποι αυτοί (οι Δ.Υ.) είναι ανεξέλεγκτοι. Πρέπει η σώφρων κυβέρνηση  μας να βάλει επί τέλους μια τάξη. Ποιος θα είχε αντίρρηση;

Δεν μπόρεσα όμως παρά να μη γελάσω, όταν διάβασα ότι μεταξύ αυτών των πρακτικών, που θα θεωρούνται λόγος τιμωρίας ή ακόμη και απόλυσης του υπαλλήλου, θα συμπεριλαμβάνεται και η «χρήση τρίτων προσώπων για απόκτηση υπηρεσιακής εύνοιας…»!!!

Εκεί τρελάθηκα. Κυριολεκτικά.

Μα καλά, που ζούνε οι κυβερνώντες μας; Ο κόσμος το έχει βούκινο, κι αυτοί κρυφό καμάρι;

Μα δεν γνωρίζουν οι πολιτικοί προϊστάμενοι του δημόσιου τομέα μας, ότι σχεδόν κάθε προαγωγή, και κάθε κρίση υπαλλήλου γίνεται αποκλειστικά με χρήση εύνοιας εκ μέρους τρίτου;

Και δεν γνωρίζουν οι φωστήρες πολιτικοί μας, ότι αυτοί οι τρίτοι που δίνουν την εύνοιά τους, είναι αυτοί …οι  ίδιοι;

Ανακάλυψε την Αμερική ο κος Ραγκούσης; Μάλλον. Διότι όπως αντιγράφω από τον  τύπο: «Οι πελατειακές σχέσεις στις προαγωγές σκότωσαν το δημόσιο», τονίζει με έμφαση ο υπουργός Εσωτερικών. Ο ίδιος «αναζητώντας τις βαθύτερες αίτιες για τη διάλυση του δημοσίου», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, «καταλήγει κανείς ανεπιφύλακτα στον καθοριστικό ρόλο της αναξιοκρατίας στις προαγωγές». Επίσης, συνέδεσε το νέο πειθαρχικό δίκαιο και με την οικοδόμηση του νέου μισθολογίου τονίζοντας ότι «αξιοκρατικές προσλήψεις», αξιοκρατικές προαγωγές και το νέο αυστηρό και αξιόπιστο πειθαρχικό δίκαιο συνιστούν τα θεμέλια πάνω στα οποία μπορούμε να οικοδομήσουμε και το νέο μισθολόγιο».

Κατά τον κ. Ραγκούση πάντα, «η χειραγώγηση 25.000 προϊσταμένων με ευνοιοκρατικά, πελατειακά κριτήρια, όχι μόνο κομματικά αλλά και προσωπικά, των υπουργών, οδήγησαν στη λαφυραγώγηση του δημοσίου. Ήταν από τα μελανότερα σημεία, το βαθύ σκοτάδι, της Μεταπολίτευσης».
Ο κ. Ραγκούσης προαναγγέλλει τη συνταγματική θωράκιση, για αξιοκρατικές προαγωγές στο δημόσιο, μετά τη συνταγματική κατοχύρωση των αξιοκρατικών προσλήψεων, προκειμένου «η χώρα να μην κινδυνεύσει ξανά να πληρώνει τα σπασμένα της λαφυραγώγησης του δημοσίου…».

Φέρτε τα χάπια μου. Κάντε μου ενέσεις.

Διότι, πότε τα λέει αυτά ο κος Ραγκούσης; Λίγο μόνο διάστημα μετά από τις περιβόητες κρίσεις διευθυντών και γενικών διευθυντών στο δημόσιο, που κατέστησαν κουρελόχαρτο την εφαρμογή της αντικειμενικής μοριοποίησης για τις προαγωγές, αφού οι μεσολαβήσεις κομμάτων και πολιτικάντηδων για ανέλιξη των δικών τους παιδιών, έσπασαν κάθε προηγούμενο ρεκόρ.

Τα «αντικειμενικά» μόρια, κόπηκαν και ράφτηκαν κατά το δοκούν, από τα (αδιάβλητα) υπηρεσιακά συμβούλια, εξαιτίας κομματικών και πολιτικών παρεμβάσεων. Έτσι απλά.

Παράλληλα, λίγο καιρό μετά από τις παραπάνω δηλώσεις του υπουργού, έγιναν (πριν μια εβδομάδα περίπου ) και οι κρίσεις για θέσεις τμηματαρχών στον δημόσιο τομέα. Εκεί να δείτε γλέντια.

Ποια πόλις εάλω, και ποιο γιουρούσι στον… μπουλκουμέ; Η χαρά της αναξιοκρατίας, του ρουσφετιού, και του πολιτικού νεποτισμού!

Ο κάθε πικραμένος, έγινε τμηματάρχης, με μόνο κριτήριο τη κομματική του αφοσίωση ή τη ψηφοθηρική σχέση με κάποιον πράσινο σοσιαλιστή πολιτικό. Τι να λέμε τώρα;

Τουλάχιστον ο κος Πάγκαλος, με όλες τις ιδιομορφίες του, τα λέει πιο χύμα, και πιο τσεκουράτα. Δεν κρύβεται πίσω από «αξιοκρατικά» μπλα μπλα.

Και αναρωτιέμαι ειλικρινά για το ποια από τις δυο τακτικές είναι τελικά η πιο επικίνδυνη;

Αυτή του «ταύρου εν υαλοπωλείω» Πάγκαλου, που όλα τα σφάζει και όλα τα μαχαιρώνει, ή οι καθωσπρεπισμοί και οι πολιτικά ορθές φιοριτούρες του κου Ραγκούση, που απλά προσπαθεί να ξεγελάσει το πόπολο με μεγαλόστομες διακηρύξεις;

Να κοροϊδέψει δηλαδή  τον απλό  κόσμο, που δεν γνωρίζει τι γίνεται πίσω από τις κλειστές πόρτες των «αδιάβλητων» υπηρεσιακών συμβουλίων, που κάνουν τις «αντικειμενικές» προαγωγές;

Αν πάντως ο ίδιος δηλώνει αθώος, και όντως δεν γνωρίζει, ας κάνει το κόπο να ρωτήσει οποιονδήποτε τυχαίο δημόσιο υπάλληλο.

Θα μάθει πολλά.

 

Strange Attractor

 

ΥΓ-Προϊστάμενος  (κριθείς αντικειμενικά)  δεν ήταν και αυτός ο εφοριακός που «την έκανε» προχθές με τα 5-8 εκατομμύρια ευρώ στη πίσω τσέπη;

Χα, χα, χα…..

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 21/04/2011 09:58:09

    Strange, το ότι υπάρχουν Δημόσιοι Υπάλληλοι ανεξέλεγκτοι,αποτελεί γεγονός αδιαμφισβήτητο. Εσύ όμως τα ισοπέδωσες όλα, θεωρώντας όλους τους Δ.Υ. συλλήβδην ανεξέλεγκτους. Ανεξέλεγκτοι υπάλληλοι υπάρχουν και στον ιδιωτικό τομέα, άσε που εκεί είναι ανεξέλεγκτα και τα αφεντικά, με ότι αυτό συνεπάγεται.

    • spiros avatar
      spiros @ ΙΩΝΑΣ 21/04/2011 10:28:40

      Ίωνα νομίζω ότι γελοιοποιεί την ανακοίνωση Ραγκούση και την θέληση της Κυβέρνησης να βάλει τάξη . Συμφωνώ με αυτό που λές ότι δεν είναι όλοι ίδιοι αλλά η ανακοίνωση υποκρύπτει πλήρη κομματική ευνοιοκρατία.

      • ΙΩΝΑΣ avatar
        ΙΩΝΑΣ @ spiros 21/04/2011 14:11:59

        OK, I apologise!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ΙΩΝΑΣ 21/04/2011 11:01:35

      Ίωνα. Κάνε μια δεύτερη ανάγνωση. Μάλλον δεν έπιασες το νόημα των όσων λέω.

      • ΙΩΝΑΣ avatar
        ΙΩΝΑΣ @ Strange Attractor 21/04/2011 13:21:25

        Ναι, strange, και απολογούμαι γι αυτό. Ζητώ την επιείκειά σου όμως, επειδή δέχομαι ως Δ.Υ. συνεχώς επιθέσεις. Κεκτημένη ταχύτης γαρ... Ελπίζω να το έσωσα, έστω και στο 90΄.

  2. juliet avatar
    juliet 21/04/2011 10:29:04

    @ S.A
    Καλημέρα,καλή Ανάσταση,το μαγαζί Goody's να το ανοίξεις γωνία(στη Πάτρα λένε το καλύτερο στέκι είναι η γωνία,βλέπεις παντού,σε χαιρετάνε όλοι και έχεις και τη πλάτη σου σε τοίχο) ,που ξέρεις κάποια καλή γνωριμία θα προκήψει ,και άντε να σε δούμε και δημοσίων σχέσεων ,στα μέσα και το οοοόξω που λέει και ο καραγκιόζης.
    @ ΙΩΝΑ,κάτι αστεία που λες πρωί-πρωί,τι ανεξέλεκτοι ιδιωτικοί υπάρχουν;Εχεις δουλέψει ιδιωτικό τομέα;Τώρα τα ανεξέλεκτα αφεντικά ,πες το στους ανεξέλεκτους κυβερνώντες.Στο δημόσιο υπάρχει το ακαταλόγιστο!αγαπητέ μου.Τώρα αυτή την εποχή ,τους καλούν για δουλειά αφ' όσον προκείπτουν ανάγκες!
    Στην αγορά γίνεται της κακομοίρας,αποδείξεις,τιμολόγια προσπαθούν να μην κόψουν ,αυξήσεις ενοικίων ζητούν!! και ήμαστε όλοι ...,να σώσει ο καθένας το τομαράκι του.

    • juliet avatar
      juliet @ juliet 21/04/2011 10:30:49

      το προκείπτουν ανάγκες ,εννοείτε για τον ιδιωτικό τομέα.

      • Φακ Κωστας avatar
        Φακ Κωστας @ juliet 21/04/2011 12:00:28

        Συμφωνώ ότι ο Ίωνας δεν ήταν ποτε ιδιωτικός υπάλληλος..Πως θα μπορούσε να ειναι ανεξέλεκτος?..Τον πληροφορώ ότι οι περισσότεροι δημόσιοι υπάλληλοι δουλεύουν υπό κάμερα (για λόγους απόδοσης και εκφοβισμού).

        Οι μοναδικοί ΔΥ που δεν το ξεφτιλίζουν τελείως είναι όσοι έχουν δουλεψει πριν στον ιδιωτικό τομέα και ξέρουν τι γλύτωσαν.. Ψάξτε τους γνωστούς σας ΔΥ..Ρωτήστε από περιέργεια, ποιοι διαθέτουν σύνδεση με Ιντερνετ στο σπίτι? Ποιοι έχουν οικονομικό πακέτο για σταθερό και κινητό τηλέφωνο (οι περισσότεροι έχουν απλώς κάρτες...)? Ποιοι αγοράζουν την παραμικρή γραφική ύλη για τα παιδιά τους?....Θα εκπλαγείτε...

        Η λυση είναι μια, χωρίς ταμπού: ΑΡΣΗ της μονιμότητας..όχι από εδω και πέρα..από εδω και πίσω..

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Φακ Κωστας 21/04/2011 12:55:26

          Και ποιοι θα αποφασίσουν ποιος ΔΥ θα χάνει τη μονιμότητα του; Οι "αντικειμενικά" κριθέντες προϊστάμενοι; Χα χα χα.
          Οι αδέκαστοι πολιτικοί προϊστάμενοι; Χου χου χου...
          Αν γίνει κάτι τέτοιο θάχουμε "σφαγή των αμνών" εκ μέρους των εκάστοτε ημετέρων.
          Θα επανέλθουμε στα παλιά χρόνια όπου οι ΔΥ άλλαζαν όλοι με κάθε νέα κυβέρνηση.
          Τώρα ναι μεν κάνουν κουμάντο οι κομματικοί τσανακογλύφτες, αλλά τουλάχιστον δεν απολύονται οι υπόλοιποι.

          • Φακ Κωστας avatar
            Φακ Κωστας @ Strange Attractor 21/04/2011 13:15:11

            Πέρα απο τους στρατιωτικούς και τους αστυνομικούς ποιοι άλλοι υπάλληλοι πρέπει να είναι μόνιμοι?
            Με αυτές τις λογικές φτασαμε εδω..

            Όταν καταρρέει ενα σύστημα με βασικούς υπεύθυνους την κρατική μηχανή είναι δυνατόν να ενοχλείσαι αν την πληρώσουν επιτέλους και οι υπεύθυνοι? Και εγω δεν έχω πρόβλημα να απολυθούν όλοι..και να προσληφθούν χωρίς μονιμότητα όσοι χρειάζονται..

            Αν δεν σε πειράζει, τότε να μην μας πειράζει και το 1.70 στη βενζίνη..Πληρώνουμε για να συντηρούμε αυτούς που οδήγησαν το κράτος σε καταρρευση...

        • Φακ Κωστας avatar
          Φακ Κωστας @ Φακ Κωστας 21/04/2011 13:09:34

          εννοόυσα προφανως οι ιδιωτικοι υπάλληλοι δουλευουν υπο καμερα...

        • ΙΩΝΑΣ avatar
          ΙΩΝΑΣ @ Φακ Κωστας 21/04/2011 13:31:51

          Τιτανοτεράστιε Κώστα,από πού τεκμαίρεις ότι δεν έχω δουλέψει στον ιδιωτικό τομέα? 6 χρόνια στην βαρειά βιομηχανία,είναι αρκετά ή αν κι όταν με το καλό συνταξιοδοτηθώ, να βαρέσω καμμιά 10ριά ακόμα για να με θεωρήσεις αντάξιό σου? Α, και κάτι ακόμα. Αντιστάσου και λίγο στην λογική των σκυλιών του Παβλώφ, (για την εκ του αυτομάτου αντίδραση μιλάω), αν αυτό μπορεί να σου πει κάτι... Το ότι από την προκατάληψη,την απέχθεια,τον φθόνο και την ζήλια σου,που τρέφεις για τους Δ.Υ. , έγραψες στο σχόλιό σου αντί για Ι.Υ. Δ.Υ., το αφήνω ασχολίαστο...

          • Φακ Κωστας avatar
            Φακ Κωστας @ ΙΩΝΑΣ 21/04/2011 16:29:58

            Φυσικά φίλε Ίωνα ζηλεύω το αραλίκι σου...Ποιος δεν θα το ζήλευες άλλωστε?

            Δούλεψες 6 χρονια στο Ιδιωτικό τομέα? Ταλαιπωρήθηκες πολύ ρε σύ..Μάλλον για αυτό πηρες τηλεφωνάκι το βυσματάκι σου να καθαρίσει..Στη βαρεια βιομηχανία δεν πιστεύω να έκανες το βιομήχανο...Φαντάζομαι και τωρα σε αξιοποιούν σε κανά κρυμμένο γραφείο όπου ικανοποιείς πάγιες και διαρκεις ανάγκες..

            Εγώ δουλεύω 12 στον ιδιωτικό και μάλλον είμαι πολυ μικρότερος σου (35)...10ωρα και 12ωρα...μπορεί και να θυμασαι...

            Αν νομίζετε οτι θα δουλεύουμε εμείς για να μην απολυθείτε εσείς είσαι γελασμένος...Είμαστε απέναντι φίλε...δεν ειμαστε στην ίδια πλευρά...Θα δούμε ποιος θα νικήσει..

            Ετοιμάσου να αντιμετωπίσεις την απελπισία και το άγχος της εύρεσης εργασίας..Ετοιμάσου να μην εχεις κανενα προνόμιο..Και τοτε θα δούμε ποσα θα σου δίνει ο Εργοδότης σου (αν βρεθεί βέβαια)..

          • ΙΩΝΑΣ avatar
            ΙΩΝΑΣ @ Φακ Κωστας 21/04/2011 17:58:50

            Δυστυχώς για σένα, τα σχόλιά σου δείχνουν ότι είσαι πολύ μικρότερος από τα 35 χρόνια σου,που λες. Έτσι απλά, σε αφήνω στην κριτική των συνσχολιαστών μας. Απορώ όμως, πώς αποκαλείς φίλο κάποιον που του υπενθυμίζεις ότι είσαι απέναντί του. Μπορείς να το σταματήσεις,σε παρακαλώ? Τέτοιου είδους ...φιλίες με προσβάλουν. Κι αν μπορείς να το αντέξεις, άνοιξε και κανένα βιβλίο. Θα σου κάνει καλό...

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ ΙΩΝΑΣ 21/04/2011 19:23:19

            Δεν είναι κατ' ανάγκη μικρός σε ηλικία, είναι απλώς κομπλεξάρας κι αυτό (τού) αρκεί.

          • MatrixRevolutionEra avatar
            MatrixRevolutionEra @ Φακ Κωστας 21/04/2011 21:42:13

            Ψόφησε η δικιά μου η κατσίκα; Δεν πειράζει αρκεί να ψοφήσει και του γείτονα...

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Φακ Κωστας 21/04/2011 19:21:27

          Προφανώς έχεις "ένα κατιτίς" με τους ΔΥ. Δεν εξηγείται τέτοια εμμονή, σε κάθε σχετικό ή άσχετο σχόλιο να κοτσάρεις και τις "απολύσεις ΔΥ" ως επωδό. Για τις εμμονές πάντως, υπάρχουν και ειδικοί. Μπορείς να επισκεφθείς κάποιον.

        • Σοφια avatar
          Σοφια @ Φακ Κωστας 21/04/2011 22:22:10

          ΕΓΩ!Ειμαι δημοσιος υπαλληλος ,εχω ιντερνετ στο σπιτι,εχω πακετο και σταθερο και κινητο και οικογενειακο,αγοραζω τετραδια ,χαρτια και μολυβια και στυλο που τα περνω στη δουλεια γιατι τωρα τελευταια δεν εχουμε ουτε να γραψουμε...μην ισοπεδωνετε τα παντα και μην κανετε ολοι τους εξυπνους.αν κοιταγε τη δουλεια του ο καθενας ,θα ηταν τα πραγματα καλυτερα για ολους...

  3. spiros avatar
    spiros 21/04/2011 10:32:57

    SA
    Γιατί δεν λές και τον ΠΑΠΑΚ που του φτέει με τα χάλια που γίνονται στον μηχανισμό από δικές τους αστοχίες και όχι του μηχανισμού;
    Οι αλλαγές που γινονται στο σύστημα TAXIS δεν λέγονται . Ακόμη και οι λογιστές δεν μπορούν να αντιληφθούν τις αλλαγές.
    Μέχρι να ξεκουμπιστούν θα εμφανιστούν και άλλοι φωστήρες.

  4. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 21/04/2011 10:33:18

    Χωρις Πιστοποιητικο Κοινωνικων Φρονηματων... γινοταν καμια προσληψη απ το 81 ??? ΕΙχες ενα σωρο πτυχεια και η ερωτηση ηταν... " ειχατε συμμετασχει το πολυτεχνειο, σε αλλη κοινωνικη εξεγερση, Αντιστασιακο Αγωνα εσεις η συγγενεις σας, ειχατε παει την Κουβα στη Βολιβια για καφεδες ζαχαρολακαλαμα ???"
    τους κοιτουσες στα ματια και ειχες απειρες αποριες!! Εαν δεν ειχες !!!περνουσες αυτοματα στον πατο της λιστας... το αμφισβητει καποιος???? να γελασω μερα που ειναι...

    Ποια Δημοσια Διοικηση?? Ραγκουση.... ΕΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΟ Μνημονιο, θα ζητουσατε επισκεψεις στον Κανταφι το λιγοτερο!!!! αντε καμια βολτα Μοντερνοι Πρασινοφρουροι της Σολισαλιστικης Διεθνους.

    ΠΠ

    • kiki avatar
      kiki @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 21/04/2011 17:54:59

      Πορτα-Πορτα,
      αυτα τα προσοντα που αναφερεις δεν περναγανε παλληκαρι μου, μονο αν εισουν ΣΚΕΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟΦΡΟΥΡΟΣ επιανες δουλεια.
      Και δουλεια ναχες αν εισουν κατι αλλο το εχανες.Λιγο πιο αριστερα, την εχανες.
      Περιπτωση δικη μου γραφεια της ΕΟΚ 1981, περναω για δουλεια, και αφου ολα καλα , και οι τυπικες γνωσεις παρα πανω του κανονικου, με ερωτα η πρασινοφρουρου διευθυντρια, εισαστε στο ΚΚΕ εσωτ, και την ρωταω αν κρατανε φακελους στην ΕΟΚ και αν εχει αυτο σχεση με την καταρτιση μου.
      Δεν τολμησε να πει οχι αλλα απολυθηκα γιατι ζητησα ασφαλιστικη καληψη.
      Ασε επρεπε να κολλαω αφισες αλλου κομματος.

  5. Κρης avatar
    Κρης 21/04/2011 10:53:53

    Φάμπρικα διδακτορικών έναντι ...8.000 ευρώ!

    Διδακτορικούς και μεταπτυχιακούς τίτλους-μαϊμού εμφανίζουν δάσκαλοι και καθηγητές, οι οποίοι συμμετέχουν στις διαδικασίες επιλογής στελεχών της εκπαίδευσης (σχολικοί σύμβουλοι, διευθυντές, υποδιευθυντές σχολείων κ.ά.), προκειμένου να έχουν υψηλά μόρια και να πάρουν τις θέσεις και τα ανάλογα επιδόματα.
    Το φαινόμενο αυτό έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις, όπως καταγγέλλουν οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί και μάλιστα έχουν στηθεί «φάμπρικες» πλαστών τίτλων, οι οποίες έναντι αδρής αμοιβής παρέχουν στους ενδιαφερομένους τίτλους από πανεπιστήμια του εξωτερικού και κυρίως από βαλκανικές χώρες.............

    ...............Μάλιστα σχεδόν όλοι όσοι εμφανίζουν τέτοιους τίτλους, δεν γνωρίζουν καθόλου τη γλώσσα της χώρας από όπου προέρχονται ούτε και την αγγλική γλώσσα. Επίσης κανείς δεν έχει λάβει εκπαιδευτική άδεια, προκειμένου να κάνει τις σχετικές σπουδές και όλοι ισχυρίζονται ότι έχουν πάρει τα πτυχία τους με την μέθοδο των σπουδών εξ αποστάσεως .......................

    τα αποδέλοιπα από το 'Εθνος
    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&pubid=57042950

  6. sawas avatar
    sawas 21/04/2011 10:54:33

    Strange δεν έχει σημασία τι κάνεις, αλλά τι λες!!!!!

    Αυτό το γνωρίζουν καλά οι ΓΑΠ, ΠΑΠΑΚ, ΠΑΓΚ, ΡΑΓΚ κ.α.
    Το πόπολο πιστεύει (με κάποιον ανεξήγητο κατ εμέ τρόπο) πως ο,τι και να πουν οι κυβερνώντες είναι η αλήθεια. Ίσως ο ρόλος τους να τους δίνει την "αύρα" της αυθεντίας, της ανιδιοτέλειας, της ειλικρίνειας.

    Δεν πάει να πιάστηκε ο Μαντελης με τα μαύρα στην τσέπη? Θα σου πουν πως τιμωρήθηκε παραδειγματικά και το πόπολο θα το πιστέψει. Τόσο απλά!!!!
    Δεν πάει να διορίστηκαν όλοι οι κομματάρχες ρουσφετολογικά? Αφού λέει ο Ραγκουσης πως από εδώ και πέρα θα ισχύσει η αξιοκρατία αυτό είναι και τέλος.

    Εσύ και εγώ μπορεί να έχουμε αντίθετη άποψη, αλλά ποιοι είμαστε???

    Θεωρώ δεδομένο πως αν ο ΓΑΠ ξαναπεί 'λεφτά υπάρχουν" θα σηκωθούν τα δημοσκοπικα ποσοστά του. Ζούμε την λήθη των αμνών!!!!!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ sawas 21/04/2011 10:59:18

      +100000

  7. Rote Phane avatar
    Rote Phane 21/04/2011 10:58:43

    1) Κοιτα ποιοι μιλανε
    2) Η πρασινη καρτα ισχυει σημερα περισσοτερο παρα ποτε
    3) Ο κ. Τυροπιτας ποτε τα ανακαλυψε ολα αυτα; Τον καιρο που ηταν δημαρχος η στο τυροπιταδικο του;
    4) Επιθεωρητης Δημοσιας Διοικησης + Συνηγορος του...Πολιτη: Οτι πιο κομματικοποιημενο υπαρχει.
    5) Εχουν αλωσει τον διοικητικο μηχανισμοκαι η Ν.Δ θα τους βρει ολους αυτους τους "αξιοκρατικα " κριθεντες μπροστα της, οπως παλαιοτερα και θα παραλυσει παλι το κρατος.
    Υπαλληλοι δηλωναν ει Κ.Κ οτι εγω δεν πιανω μολυβι με αυτη την κυβερνηση (της Ν.Δ) και περιμενω ναρθει η δικη μου.
    6) Ας κοιμηθει παλι η Ν.Δ τον υπνο του...(ασε δεν λεω)!!

  8. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 21/04/2011 10:59:52

    Έτσι είναι Σπύρο.

  9. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 21/04/2011 11:13:19

    Ερώτηση: Τι είδους αδίκημα θα αποτελεί για τους ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ και τα πολιτικά πρόσωπα εν γένει η ευνοιοκρατική μεταχείριση δημοσίων υπαλλήλων;

    Αν δει δηλαδή ο καημένος ο υπαλληλάκος ότι κάποιος πράσινος πάει να του φάει τη θέση με τις πλάτες του πράσινου υπουργού (που μπορεί "ελεύθερα" να μεταχειρίζεται ευνοιοκρατικά τους Δ.Υ... Χωρίς να διαπράττει κανένα πειθαρχικό παράπτωμα...) και πάει και πιάσει κανέναν γνωστό του βουλευτή για να μην πάρει τη θέση το πράσινο τρωκτικό, τότε ο μεν υπαλληλάκος πάει στο πυρ το εξώτερον επειδή επιδίωξε την υπηρεσιακή εύνοια μέσω τρίτου προσώπου, ο δε πράσινος ανεβαίνει ανενόχλητος χωρίς να έχει "επιδιώξει" από μόνος του καμία εύνοια! Του ήρθε ουρανοκατέβατη επειδή ήταν πράσινος και κολλητός του Υπουργού!

    Πρόκειται για μια ακόμη επιχείρηση σπασίματος του ηθικού των Δ.Υ. Μετά σου λέει, γιατί κάνουν λευκή απεργία. Τι έχουν τα έρμα και ψοφάνε...

  10. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 21/04/2011 11:17:18

    Σε προλάβαμε
    h__p://www.antinews.gr/2011/03/30/94012/

  11. Rote Phane avatar
    Rote Phane 21/04/2011 11:22:05

    Αποδιδοντας τα του Καισαρος τω Καισαρι:
    Στον ιδιωτικο τομεα δεν μιλαμε για τεμπεληδες και ανικανους.
    Μπορουμε ανετα να μιλαμε για αγραμματους "επιχειρηματιες", κριμινελ επιχειρηματιες, απατεωνες, κομπιναδορους, φοροφυγαδες, εκβιαστες, λαμογια, πλαστογραφους, οπλοφορουντες νονους και αλλα πολλα φρουτα ων ουκ εστι αριθμος.
    Ολα τα κοινοτικα κονδυλια ελευθεροι "επιχειρηματιες " τα ξεκοκκαλισαν βοηθουντος των κομματικων μηχανισμων που εξαναγκαζαν και εξαναγκαζουν τους δημοσιους υπαλληλους να συναινουν εκβιαζοντας τος εμμεσα.
    ΚΑΛΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ.

  12. anonymous avatar
    anonymous 21/04/2011 11:31:03

    Μα γιατι χρειάζεται να αρθρογραφείτε, τα πράματα είναι απλά ο μόνος τρόπος να κάνεις να δουλέψει κάποιος που του μειώνεις το μισθό είναι η τρομοκρατία. Φυσικά αυτός μόλις γυρνας το κεφάλι σου αλλού θα κατεβάσει το στυλό. Απλά δεν έχουν καταλάβει ότι μόνο ο ευχαριστημένος δουλεύει. Και να σταματήσει πια το παραμύθι δημόσιος-ιδιωτικός όλοι ίδιοι είμαστε τους βολεύει να μας κρατανε χωρισμένους. Μην πέφτετε στην λούμπα τους.

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ anonymous 21/04/2011 12:07:33

      Όχι ρε ανώνυμε δεν ειμαστε το ίδιο..πως να το κάνουμε..
      Το ίδιο είναι να δουλεύεις 10ωρα, να αργείς να πληρωθείς, να μην παιρνεις έτσι και αλλιως δώρα, να φοβάσαι με το παραμικρό την απόλυση, να μην μπορεις να κάνεις οικογενεια με το να "δουλευεις" 7ωρο, να πληρωνεσαι στην ώρα σου, να σου μειώνουν τα δώρα, να μη φοβάσαι την απόλυση, να έχεις πάντα ελάχιστο εισόδημα?
      Αν ειναι το ίδιο ας κανουμε αμοιβαία ανταλλαγή θέσεων...

      • ΙΩΝΑΣ avatar
        ΙΩΝΑΣ @ Φακ Κωστας 21/04/2011 13:46:38

        Παμμέγιστε Κωνσταντίνε, έτσι μπράβο! Να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα. Τα Χριστούγεννα που πέρασαν, 3δις ζεστό χρήμα, από τα κομμένα δώρα των Δ.Υ. δεν έπεσαν στην αγορά και περιμένεις να πληρώνεσαι στην ώρα σου? Λόγω της κατά 40% μείωσης του μισθού των Δ. Υ., αντίστοιχα μειώθηκε και ο Φ.Μ.Υ. , που τους κρατούν. Από πού θα πάρει επιδοτήσεις το αφεντικό σου, για να διατηρήσει βιώσιμη την επιχείρηση που δουλεύεις? Δυστυχώς,όπως πολλοί άλλοι συμπατριώτες μας, βλέπεις τον εαυτό σου μόνο σαν κρίκο και όχι σαν ένα κομμάτι της αλυσσίδας,που αποτελούμε όλοι μας σαν κοινωνία. Δεν βλέπεις ούτε το δάσος,ούτε το δέντρο και πολύ φοβάμαι ότι επικεντρώνοντας την προσοχή σου στο δάχτυλο, που τα δείχνει, το χάνεις κι αυτό...

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ ΙΩΝΑΣ 21/04/2011 13:52:50

          Παίδες, χαλαρώστε.
          Το θέμα της ανάρτησης είναι το δούλεμα που μας κάνει ο Ραγκούσης λέγοντας ότι θα πατάξει την ευνοιοκρατία και το πολιτικό ρουσφέτι στο δημόσιο, όταν αυτοί οι ίδιοι οι πολιτικοί είναι που συντηρούν το φαινόμενο.
          Η εύνοια τρίτων θα παταχθεί, λέει.
          Πως; Θα βάλει φυλακή τους τρίτους;
          Δηλαδή τους κυβερνητικούς βουλευτές και υπουργούς;
          Δεν ξέρει; Δεν ρωτάει;

          • ΙΩΝΑΣ avatar
            ΙΩΝΑΣ @ Strange Attractor 21/04/2011 14:02:21

            Συμφωνώ Strange, αλλά αυτό το χάλι με τις συνεχείς χοληφόρες επιθέσεις,που εξαπολύονται συλλήβδην εναντίον όλων των Δ.Υ., έχει παραγίνει. ΟΚ πάντως,εγώ σταματάω εδώ.

          • Φακ Κωστας avatar
            Φακ Κωστας @ ΙΩΝΑΣ 21/04/2011 16:49:33

            Μπορεις να με ειρωνευεσαι όσο θες...πάντως αποδεικνυεις ότι λέω αληθεια...
            Εκει στην Υπηρεσία σου μέχρι 2,30 δεν δουλευετε?
            περιμενω αύριο το πρωι το επομενο σχόλιο

          • ΙΩΝΑΣ avatar
            ΙΩΝΑΣ @ Φακ Κωστας 21/04/2011 18:14:28

            Στην υπηρεσία που εργάζομαι,έχει τύχει αρκετές φορές να αλλάξω δουλεύοντας και ημερομηνία. Μέχρι πριν 7-8 χρόνια οι 30 ώρες συνεχούς εργασίας, σε κρύα και καύσωνες,μέσα σε άθλιες συνθήκες, ήταν κάτι το πολύ συνηθισμένο. Σαββατοκύριακα, Χριστούγεννα, Πάσχα,Πρωτοχρονιές και γενικά όλες τις γιορτές, τις πιο πολλές φορές τις πέρασα δουλεύοντας για τρεις και εξήντα. Στο τέλος μάλιστα,από την πολλή καλοπέραση, κατέληξα στην εντατική με στεφανιαία νόσο και με 2 αγγειοπλαστικές,(μπαλονάκια). Ξέρω ότι δεν υπάρχει περίπτωση να καταλάβεις τί σου γράφω, αλλά δεν πειράζει. Σου εύχομαι όταν φτάσεις στην ηλικία μου,να μην παίρνεις τον μισθό πείνας που παίρνω και άφησε τις Άγιες μέρες που περνάμε λόγω Μεγάλης Εβδομάδας,κάτι να στάξουν μέσα σου. Όταν βγάζουμε αρνητισμό από μέσα μας, αργά ή γρήγορα έρχεται πάνω μας σαν μπούμεραγκ και τότε δεν μας αρέσει. Μάχαιραν έδωσες,μάχαιραν θα λάβεις, είπε ο Χριστός στον Πέτρο.

  13. victoria (true) avatar
    victoria (true) 21/04/2011 12:13:34

    Πάγκαλος φανερός κράχτης, Ραγκούσης ύπουλος.

  14. Ρομπέν το Γκαρσόν avatar
    Ρομπέν το Γκαρσόν 21/04/2011 12:16:34

    Υπάρχει άραγε κάποια υπηρεσιακή μεταβολή σε δημόσιο υπάλληλο που να μην οφείλεται σε εύνοια τρίτου;
    Και υπάρχει περίπτωση αυτός ο τρίτος να μην είναι πολιτικός;
    Μας δουλεύεις ρε Ραγκούση;
    Αφού κομματικά τσιράκια θέλετε για να λειτουργεί το κράτος σας.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Ρομπέν το Γκαρσόν 21/04/2011 13:53:23

      +100000000

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ Ρομπέν το Γκαρσόν 21/04/2011 14:03:07

      +1000000

  15. Rote Phane avatar
    Rote Phane 21/04/2011 13:18:19

    Παντως οι πολιτικοι δεν ειναι δημοσιοι υπαλληλοι.
    Ειναι ελευθεροι επαγγελματιες.

  16. Νίκος avatar
    Νίκος 21/04/2011 15:11:13

    Νομίζω ότι άλλο ένα συμπέρασμα της ανάρτησης του ΠΕ είναι η έμμεση αναφορά στην διαφθορά που δεν περιορίζεται μόνο στα "υψηλα" κλιμάκια αλλά σε όλα. Ποιός να κρίνει ποιόν; Υπάρχουν, άρα γε, αδιάφθοροι; Αμφιβάλλω. Η κουτοπονηριά του νεοέλληνα στο -τραγικο της- "μεγαλείο".

    Καλά Πάσχα ΠΕ.

  17. effie B. avatar
    effie B. 21/04/2011 15:55:27

    καλή ανάσταση σε όλους!
    Starnge, εισαι εξαιρετικος! Εχω δηλωσει fan εδω και καιρο...
    keep up your the excellent work!!!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ effie B. 21/04/2011 18:04:52

      Χίλια Ευχαριστώ. Καλή Ανάσταση.

      • ΙΩΝΑΣ avatar
        ΙΩΝΑΣ @ Strange Attractor 21/04/2011 18:26:19

        Καλή Ανάσταση Strange! Την χρειαζόμαστε από όλες τις απόψεις! Καλό Πάσχα!

        • Αρκουδιάρης avatar
          Αρκουδιάρης @ ΙΩΝΑΣ 21/04/2011 19:27:12

          Μόνο η ανάσταση τον σώζει. Τον σταύρωσαν ήδη κάποιοι ταλιμπάνηδες των κατηχητικών σε μια άλλη του σημερινή ανάρτηση.

  18. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 21/04/2011 20:15:25

    Ιώνα συγγνώμη για το "φίλε"..δεν είσαι υποχρεωμένος να το δεχτείς...

    Ίωνα και Αυριανιστή, λέω τις απόψεις μου...δεν βρίζω...μπορεί να είμαι τιτανοτεράστιος, κομπλεξικός, να χρειάζομαι ψυχίατρο αλλά δυστυχώς δεν απαντάτε με επιχειρήματα..
    Και να σκεφτείτε δεν είμαι καν ΙΥ..είμαι επιτηδευματίας πρόσφατα..έχω υπάρξει όμως ΙΥ για αρκετά χρόνια..

    Σε σύνοψη:
    Εγω λέω ότι η πλειοψηφία των δημοσίων υπαλλήλων δεν δουλεύει...
    Εσεις λέτε ότι σκοτώνονται στη δουλειά και αρρωσταίνουν απο τις συνθήκες εργασίας (παρακάτω σχόλιο του Ιωνα)..

    Ας κρίνουν οι υπόλοιποι ποιος ειναι πιο κοντά στην πραγματικότητα..

    (Ίωνα, αν είσαι στην αστυνομία ή στο στρατό τα σχόλια μου δεν σε αφορούν..παραπάνω εξαιρώ την κατηγορία αυτή των υπαλλήλων που όντως είναι σκληρά εργαζόμενοι)

    Καλο πάσχα και στους δυο σας..

  19. Θωμας avatar
    Θωμας 22/04/2011 11:16:14

    To Πασοκ μια ζωη θα θαθα ηταν.. λεμε τωρα λογια κι οποιον γελασουμε.. αυτοι ρε θα παταξουν την ευνοικρατια? Οι μαιτρ?

    Οσο για την αρση της μονιμοτητας των ΔΥ, ο πατερας μου ειναι ΔΥ, εγω εχω 10+ χρονια στον ιδιωτικο τομεα, εχω αλλαξει δουλειες 5 φορες.. και παλι η συμβαση μου δεν ανανεωνεται και παλι στο ψαξιμο,.. βεβαια δεν λεω να κανουν το ιδιο στον Δ.τομεα απο χαιρεκακια, αλλα η εννοια αξιολογηση με κριτηρια, παροχη δυνατοτητων εκπαιδευσης στη δουλεια, ειναι αγνωστα σε πολλους ΔΥ. Δεν φταινε ολοι, αλλα σιγουρα υπαρχουν πολλοι βολεμενοι που καλα θα ταν να ξεμαθαιναν λιγακι. Δεν τους βαζουμε ολους σ ενα σακι, μην τσιτωνετε σαν τα κοκορια αμεσως. Αλλα ενα τσουρμο κλεφτες (πολιτικο συστημα) δεν μπορουν να βαλουν ταξη σε μια κοινωνια αρρωστη..

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.