#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/05/2010 10:53
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Είπαν ψέματα για τον 13ο και 14ο μισθό

Στο προσκήνιο οι επικοινωνιακές απάτες της κυβέρνησης  και κυρίως η φοβική τακτική που ακολούθησε όλες αυτές τις ημέρες για να τρομοκρατήσει του εργαζομένους προκειμένου να δεχθούν ευκολότερα το χθεσινό σκληρό πακέτο μέτρων.

Μιλώντας στους δημοσιογράφους ο Δανός εκπρόσωπος ΔΝΤ Πωλ Τόμσεν αποκάλυψε ότι ποτέ δεν τέθηκε στις διαπραγματεύσεις με τον κ. Παπακωνσταντίνου η περικοπή του 13ου και 14ου μισθού στον ιδιωτικό τομέα (!!!)

Όπως  γράψαμε χθες (http://www.antinews.gr/?p=43447) το κόλπο ήταν από την αρχή στημένο. Η συμφωνία είχε κλείσει από την Πέμπτη το βράδυ και την Παρασκευή αλλά σκοπίμως άφηναν να διαρρεύσει ότι δίνουν σκληρή μάχη για τον ιδιωτικό τομέα. Μ’ ένα σμπάρο δύο τρυγόνια: Και ήρωες που αντιστάθηκαν στο ΔΝΤ και πιο φιλολαϊκοί αφού δεν αποτέλειωσαν τους εργαζόμενους.

Κατά τα άλλα, αποκαλύπτεται και ο υπουργός Εργασίας Ανδρέας Λοβέρδος. Γι αυτό έλεγε κάθε ημέρα ότι «θα παραιτηθεί αν κοπεί ο 13ος και ο 14ος μισθός. Ήξερε ότι δεν είχε καν τεθεί το θέμα.

Πέρα από την πολιτική διάσταση του θέματος (τι κάνει η αντιπολίτευση;) είναι ντροπή για την κυβέρνηση να διαρρέει ψέματα και να τρομοκρατεί τον κόσμο

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 03/05/2010 11:02:59

    Η αλήθεια είναι ότι το ΔΝΤ, ζήτησε από την κυβέρνηση προτάσεις για τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας στον ιδιωτικό τομέα.
    Οι φωστήρες που μας κυβερνάνε έβαλαν στο τραπέζι τον ενδεχόμενο περικοπής μισθών.
    Υστερα συνειδητοποίησαν ότι περικοπή του 13ου και 14ου μισθού θα αποστερούσε από τα ασφαλιστικά ταμεία έσοδα περίπου 2 δις ευρώ.

    Στη συνέχεια αποφάσισαν να διατηρήσουν το σενάριο στην επικαιρότητα αφ' ενός για να τρομοκρατούν τον κόσμο να δεχθεί αδιαμαρτύρητα τα υπόλοιπα και αφ΄ετέρου για να μας πείσουν ότι έκαναν διαπραγματεύσεις και τους ...κατατρόπωσαν τους ..εχθρούς!

    Σημειώστε πάντως το εξής: Αν ο κ. Παπακωνσταντίνου ...πέσει μέσα στις προβλέψεις του (είναι βέβαιο οτι θα πέσει έξω), τότε δεν αποκλείεται στα πρόσθετα μέτρα στα οποία αναφέρθηκε χθές ο Τρισέ, να είναι και οι περικοπές αυτές.
    Και τότε δε θα είναι επικοινωνιακό τέχνασμα για να το παίξουν γενναίοι..
    Γιατί καμιά φορά,ο ..λύκος εμφανίζεται.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Κώστας Ροδινός 03/05/2010 11:08:29

      Ο λύκος δεν εμφανίστηκε μόνος του, κ. Ροδινέ. Αυτοί τον έχουν βάλει για τα καλά μέσα στο μαντρί.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Αυριανιστής 03/05/2010 11:12:52

        Ετσι!

    • wolf avatar
      wolf @ Κώστας Ροδινός 03/05/2010 11:20:40

      Στο χωριό μου λέγανε οι παππούδες: στην αναμπουμπούλα ο λύκος χαίρεται!!!
      Αλλά κάποια πράγματα ρίχνονται στην αγορά -και ας μην ετέθησαν επι της ουσίας ποτέ, προς συζήτηση ή διαπραγμάτευση- για να ...αποσυρθούν.
      Τέτοιου είδους επικοινωνιακά τεχνάσματα, δίνουν την ευκαιρία στους "εγκέφαλους", τη δυνατότητα να βγούν και να πούν : οτι μετά απο τιτάνιες διαπραγματεύσεις ...καταφέραμε να σώσουμε, στην προκειμένη περίπτωση τον 13ο & 14ο μισθό.
      Και απο την άλλη έρχεται το αποτέλεσμα αυτού, που είναι η αίσθηση που δημιουργείται στην κοινη γνώμη: ότι βρε παιδί μου οι άνθρωποι αυτοί πραγματικά νοιάζονται και παλεύουν να περισώσουν ότι μπορούν.
      Κάποιος πρέπει να πει όμως σε όλους αυτούς τους αχρείους -αχρείους γιατί ακόμα και τώρα την ώρα που βουλίαζει ο τόπος, αυτοί πάνε να γράψουν κέρδη- που υφαίνουν τέτοιου τύπου σχέδια -σε περίοδο κρίσης-, το παραμύθι του μικρού βοσκού με το λύκο.
      Παληκάρια, σας βλέπουμε, σας παρακολουθούμε και σα περιμένουμε στη γωνία!!!
      Το νού σας!!!

  2. popolaros avatar
    popolaros 03/05/2010 11:03:22

    Φτάνει πια με την επικοινωνιακή τρομοκρατία τους.
    Ήρθε η ώρα να τους φοβίσουμε και εμείς!!

  3. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 03/05/2010 11:07:28

    Αυτό που είχαν "διαρρεύσει" πάντως, ήταν ότι τη συγκεκριμένη περικοπή τη ζήτησε η αντιπροσωπεία της ΕΕ και όχι του ΔΝΤ.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Αυριανιστής 03/05/2010 11:11:22

      Αυριανιστή,
      Δεν ζήτησαν περικοπή μισθών στον ιδιωτικό τομέα.
      Τελεία!
      Ζήτησαν μέτρα για τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας!
      Ολα τα άλλα είναι φτηνά επικοινωνιακά τερτίπια!
      Ούτεν καν πρωτότυπα!

      • tiramola avatar
        tiramola @ Κώστας Ροδινός 03/05/2010 11:21:55

        Όπως τα λέει ο Αυριανιστής είναι αλλά φυσικά μόνο ο μπαμπούλας του ΔΝΤ εμφανίζεται σκοπίμως...

        Με την ευκαιρία κύριε Κώστα , πως επιτυγχάνεται η "ανταγωνιστικότητά" χωρίς μείωση αποδοχών?
        ...
        Ροδινέ το μοντέλο καταρρέει....
        Ξύπνα!

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 03/05/2010 11:40:28

        Τiramola,
        Και υπέρ της μείωσης μισθών στον ιδιωτικό τομέα!
        Αντε,και εις ανωτέρα!
        Η ανταγωνιστικότητα βελτιώνεται
        -με τη μείσωη της φορολόγησης,
        -με την κατάργηση των φόρων υπέρ τρίτων,
        -με τον περιορισμό της σπατάλης,της διαφθοράς και της γραφειοκρατίας,
        -με τη δημιουργία υποδομών,
        -με την απελευθέρωση των κλειστών επαγγελμάτων
        και με πολλά άλλα!
        Η μείωση των μισθών σε περίοδο ύφεσης,περιορίζει τη ζήτηση, άρα βαθαίνει την ύφεση και αρχίζει ο φαύλος κύκλος!

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ Κώστας Ροδινός 03/05/2010 11:50:45

        Τιραμόλα, να ρωτήσεις τους Φιλανδούς και τους Δανούς...
        Δανία δεν ήθελε να μας κάνει;

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Κώστας Ροδινός 03/05/2010 11:52:37

        τι; ψέματα έλεγε ο ΓΑΠ στην ΔΕΘ;;;

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ Κώστας Ροδινός 03/05/2010 13:50:08

        Όχι, μισές αλήθειες...

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ Κώστας Ροδινός 03/05/2010 13:57:11

        Η ανταγωνιστικότητα επιτυγχάνεται κυρίως με το κλείσιμο των επιχειρήσεων που δεν είναι ανταγωνιστικές. Καλύτερα, για να μην προκύψει ανεργία, με το πούλημά τους σε άλλους μετόχους, που ξέρουν να είναι ανταγωνιστικοί.
        Γιατί νομίζετε έχουμε πρόεδρο ΣΕΒ χωρίς βιομηχανία; Το είδε βέβαια ο Τρισέ, ο Ρέν και ο Κάν και τους πέσανε τα μαλλιά. Αλλά κατάλαβαν, με τι γκλαμουρο-βουρδέλον έμπλεξαν!

  4. Θανος avatar
    Θανος 03/05/2010 11:08:46

    Το σαββατο στριμωξαν τον κακλαμανη σε μια τουαλετα, μια σκεψη θα ηταν να τους βρουμε μια μερα ολους, και τους 300 στην βουλη και να τους στριμωξουμε εκει

  5. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 03/05/2010 11:09:04

    Όλοι ασχολούνται με τα επικοινωνιακά, αλλά οι Πασόκοι ασχολούνται ΜΟΝΟ με τα επικοινωνικά. Τι θα πόυμε, πως θα το πούμε, πότε θα το πούμε, ποιό κανάλι θα το παίξει, τι θα λέει το διπλανό, ποιός θα κάνει αντιπερισπασμό, μήπως να μην το πούμε τώρα, να βάλουμε τον τάδε να πει το αντίθετο, να το φορτώσουμε στον δείνα, κλπ... Δεν βαρέθηκαν;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ archaeopteryx 03/05/2010 11:22:02

      Αρχαίε,
      Εξις,δευτέρα φύσις!

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ archaeopteryx 03/05/2010 11:35:48

      Oχι μονο αυτο.Θεωρουν αποκλειστικο δικαιωμα τους τη δημαγωγια μεχρι και την κοινωνικη αναταραχη και τα επεισοδια οταν ειναι στην αντιπολιτευση ενω οταν ειναι στη κυβερνηση οι αλλοι πρεπει να υποβαλλουν συγκροτημενες εναλλακτικες λυσεις αλλιως να μη μιλανε.
      Εχω ταχθει υπερ της υπερψηφισης απο τη ΝΔ των μετρων αλλα μερικες φορες εχω τον πειρασμο να προτεινω στο Σαμαρα να πει οχι και στο λογο του να μην πει τιποτα αλλο παρα δυο μονο λεξεις : Λεφτα υπαρχουν.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ψυχραιμια 03/05/2010 11:46:36

        Αν το έκανε (και αμέσως μετά κατέβαινε από το βήμα), αυτές και μόνο οι δύο λέξεις θα ήταν ικανές, στη συγκεκριμένη συγκυρία, να προκαλέσουν πολιτικό σεισμό. Έλα όμως που την ίδια κιόλας βραδιά θα τον περιλάβαιναν οι ΤσιμοΠρετεντέρηδες και θα άρχιζαν να σκούζουν για "ανεύθυνη στάση", "διακωμώδηση του κοινοβουλευτικού διαλόγου", "λαϊκισμό" και ό,τι άλλο μπορεί να βάλει ο ανθρώπινος νους...

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ ψυχραιμια 03/05/2010 11:51:24

        Συμφωνώ: "Λεφτά υπάρχουν και αν τώρα κόψουμε μισθούς και βάλουμε φόρους θα μπούμε στον φάυλο κύκλο της ύφεσης".

      • Θανος avatar
        Θανος @ ψυχραιμια 03/05/2010 11:54:31

        μα αυτο θελουν , να υπαρξει αυτη η υφεση, να ερθουν οι πολυεθνικες με ριμαγμενο το εργασιακο καθεστως και να μπορουν να κανουν ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ. δεν αναφερανε στα μετρα που εξαγγυλανε προσελκυσει ξενων επενδυτων, τι ειναι αυτο ? δεν ειναι ενας προαγγελος του ερχομου των ξενων με αποδυναμωμενους τους εργαζομενους ?

      • s avatar
        s @ ψυχραιμια 03/05/2010 14:23:45

        http://www.zerohedge.com/article/full-unabridged-and-totally-hilarious-g-pap-speech-cabinet

        G-Pap's tearful high-school-term-paper macaronic is what passes for political speech in this unfortunate country (which BTW had 10Y GGB spread at 132 the day before he came to power, October 2009; six months of his administration drove it to 1000+ )

        This G-pap-smear amazes me in his ability to channel Herbert Hoover, FDR, LBJ, Nixon, Carter, Reagan, Clinton and Obama, all at the same time! He has completely distilled in this one speech the very quintessence of political arrogance, pretension, denial of reality, historical cluelessness, evasion of guilt, and abdication of responsibility. I just wish he had waved the bailout contract from the IMF up in the air and proclaimed "With this paper, I bring you prosperity for our time!"


        At no point in those incoherent ramblings did he make what can be classified as a rational thought. Everyone who has read that passage is now dumber as a result. This douchebag has zero credibility, and may God have mercy on his soul.


        From the speech "These are our debts."

        Yes and they just increased by a third - Idiot

  6. donaE avatar
    donaE 03/05/2010 11:11:31

    Ασχημα κανουν;Με τα επικοινωνιακα κυβερνησαν τοσα χρονια.Τσοβολα δωστα ολα...

  7. Hi fi avatar
    Hi fi 03/05/2010 11:15:34

    Ποπολάρε, ΠΩΣ μπορούμε εμείς, χωρις ΤΙΒΙ, χωρίς ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ, να φοβίσουμε αυτούς;;;

    Αυτοί έχουν τσεπώσει καλά και δεν κινδυνεύουν αι τρέχουσαι αποδοχαί....


    Να τους φτύσουμε -- θα πούνε "ααααχ, επιτέλους δρόσισε βρε παιδί μου"!


    Να τους ραπίσουμε;:) Θα πούνε "λίγο μασάζ από δεξιά, σε παρακαλώ"


    ΝΑ τους κόψουμε το 13 + 14 μισθό; θα βγάλουν επίδομα ψυχικής κόποσης (που εξηγείται λόγω κρίσης).

    Στην Ελλαδα, ο,τι θέλουν μπορούν να κάνουν οι πολιτικοί. ΑΠόδειξη ότι το κάνουν.

    Μονο για λόγους ηθικής τάξης μπορεί να σταματήσουν. Και η ηθική και η τάξη έχουν πάει ταξείδι όπως ξέρουμε.

    Μακάρι, αλλά....

  8. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 03/05/2010 11:17:35

    Οταν φυγει ο ΓΑΠ ξερετε ποσα θα αφησει πισω δωρακι?? να πω ενα νουμερο?
    500 δις.. εαν φυγει σε 4 χρονια. δε μιλω για νησια, Σκοπια, Αιγαιο, μεταναστες κλπ κλπ...

    η επιλογη δικη μας.

    ΠΠ

  9. george1 avatar
    george1 03/05/2010 11:20:26

    Αν θυμάμαι καλά ο Α. Λοβέρδος είναι απο τους πλέον φανατικούς των μέτρων του ΔΝΤ και μάλιστα ζητά να ομονοήσουν όλοι οι υπουργοί στην υπεράσπισή τους. Για τη στάση του αυτή έχει ζητήσει απο τον γαπ στον επικείμενο ανασχηματισμό να αναλάβει το υπουργείο Εξωτερικών ή το Αμυνας.Σε διαφορετική περίπτωση θα αποχωρίσει απο την ενεργό πολιτική επικαλούμενος λόγους υγείας...

  10. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 03/05/2010 11:21:37

    Ο Παπακωνσταντινου εμαθε τελικα τη διαφορα του 0.4% με το 4%... σχετικα με την υφεση? επι 10 ειναι Υπουργαρα μου..


    ΠΠ

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 03/05/2010 11:24:56

      Ξεχνάς και κάτι ακόμα: Για το 2011 προέβλεπε ανάπτυξη και χθές μας αποκάλυψε ότι θα έχουμε ύφεση -2%!
      Δε ρωτούσε καλύτερα την ...Παγιατάκη;

  11. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 03/05/2010 11:39:26

    Ο Κύρκος, κατά το επονομαζόμενο "βρώμικο '89", είχε πει ότι θα συμμαχούσε και με το διάβολο προκειμένου να φέρει την κάθαρση (όπως τουλάχιστον εκείνος την αντιλαμβανόταν). Εμείς, με ποιον θα πρέπει να συμμαχήσουμε για να διώξουμε αυτούς, που και ανίκανοι και εθνικά επικίνδυνοι είναι;

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ Αυριανιστής 03/05/2010 11:48:29

      Με τους μπαχαλάκηδες...

      • greekpoliticalreview avatar
        greekpoliticalreview @ ΒΡΑΧΟΣ 03/05/2010 14:09:34

        xaxaxaxaxaxaxa!! +1

        Κυνική αλήθεια.

        Μόνο αυτοί έχουν τα ούμπαλα να τους φοβίσουν αλλά κι αυτοί είναι απασχολημένοι , τσακώνονται για το ποιος έχει σπάσει τα περισσότερα και χωρίζονται σε καταλήψεις (ελλαδάρα αθάνατη).

    • Θανος avatar
      Θανος @ Αυριανιστής 03/05/2010 11:50:36

      εμεις πρεπει να συμμαχησουμε με τις συνειδησεις μας, να παραμερισουμε τις οποιες διαφορες μας και να δρασουμε γρηγορα, ενωμενα.
      Να αναφερω οτι μετα και τις συγκεντρωσεις τις πρωτομαγιας ξανα τα ιδια πραγματα ειδα, ο καθενας εκανε διαφορετικες πορειες, η απορια ειναι, ολους τα ιδια πραγματα δεν μας θιγουν ? γιατι ο καθενας ξεχωρα ? ας αλλαξουμε αυτη την λογικη !

    • Hase avatar
      Hase @ Αυριανιστής 03/05/2010 15:08:12

      Για την ιστορια φιλε, δεν το ειπε ο Κυρκος αλλα ο Φλωρακης.

  12. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 03/05/2010 11:44:45

    Χαχα, έτσι,πληρωμένη απάντηση: "Λεφτά υπάρχουν".
    Ή δεν ήταν αυτοί που πολέμησαν λυσσαλέα και μόνο για μικροκομματικούς λόγους την θετική για την χώρα επιλογή της ΝΔ για την ΕΟΚ, αλλά μετά διασπάθισαν ασύστολα και αλόγιστα τα πακέτα της;
    Δεν συναίνεσαν στο "καλό" και θέλουν συναίνεση στον χειρότερο εφιάλτη.

  13. giorgos avatar
    giorgos 03/05/2010 11:45:01

    αφου προβλεπουν χρεος 149 τις εκατο το 2013 σιγουρα θα ξεπερασει το 160 με 170.χαος.καμια ελπιδα αναταξης.

  14. eo avatar
    eo 03/05/2010 11:58:36

    Για το ρολο που παιξαν τα διαπλεκοκαναλα και οι δημοσιογραφοι κατι πρεπει να κανουμε. Μηπως μαζικο μπουκοταζ των κυριακατικων την επομενη κυριακη; Εθνος, Ελευθεροτυπια, Βημα, Νεα, Καθημερινη.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ eo 03/05/2010 12:00:09

      REALNEWS;

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ eo 03/05/2010 12:19:32

      Βλέπω την κυκλοφορία της Αυγής να εκτοξεύεται! Υπάρχει Θεός!

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Sic transit gloria mundi 03/05/2010 12:21:29

        Λες;

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 03/05/2010 12:35:56

        Δυστυχώς, όταν βρέχει χρυσάφι, οι φτωχοί κρατάνε ομπρέλα.

      • Γιάννης Σ. avatar
        Γιάννης Σ. @ Sic transit gloria mundi 03/05/2010 15:18:10

        Καλύτερα να διαλέξουμε μια άσχετη, μη κομματική και να το κάνουμε οργανωμένα.

  15. ΒΡΑΧΟΣ avatar
    ΒΡΑΧΟΣ 03/05/2010 12:06:40

    Πρώτο θέμα;

  16. tiramola avatar
    tiramola 03/05/2010 12:06:54

    Ροδινέ ο φαύλος κύκλος της ιδεολογίας σου και οι τραγικές συνέπειες για τους πολίτες αυτής της χώρας και όχι μόνο είναι σε εξέλιξη.
    Κοιταχτείτε στον καθρέφτη , κάντε την αυτοκριτική σας και αρχίστε να σκέφτεστε ότι δεν είναι ο άνθρωπος αυτός που καθορίζει τις κοινωνικές συνθήκες αλλά αυτός που σαν κοινωνικό ον προσαρμόζεται στις ήδη διαμορφωμένες κοινωνικές συνθήκες.
    Ζούγκλα είναι η ιδεολογία σας γεμάτη άγρια θηρία και εσείς ανθρωπάκια που περιμένετε από επαγγελματίες της πολιτικής να σας σώσουν με το μαγικό ραβδί...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ tiramola 03/05/2010 14:41:32

      Ενώ προκόψαμε με τα σοσιαλιστικά οράματα!

    • Orestios avatar
      Orestios @ tiramola 03/05/2010 14:52:54

      Τί λες βρε τιραμόλα?
      Σου σάλεψε?

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ tiramola 03/05/2010 15:00:38

      μην μπερδεύεσαι φίλε.
      Η ολιγαρχία του 50-60 φαγώθηκε από το 1981. Οι σοσιαλιστές του 1981, απεδείχθησαν σοσιαληστές, ανίκανοι να γίνουν ολιγαρχία παρά με σοσιαλιηστικούς νόμους που έφτιαξαν και πάνε να φτιάξουν Νέα Τζακια. Η αυτοκριτική είναι ότι οι σοσιαλιστές εκφυλίστηκαν χυδαία, οι αριστεροί έχουν μπερδέψει το αντικέιμενό τους και οι δεξιοί ζούν με τα συμνπλέγματα και τα κατάλοιπα.

      Τέρμα τώρα αυτά. Τέρμα. Θα το καταλάβεις όταν δεις ότι οι επιλογές είναι εντελώς αλλιώτικες. Αν οι επιλογές μείνουν οι ίδιες, πάπαλα το παραμύθι, θα πάμε για άλλο.

    • Hase avatar
      Hase @ tiramola 03/05/2010 15:20:36

      Τιραμολα, πολλες φορες αναφερα πως εισαι βολεμενος, τωρα ειμαι σιγουρος γιαυτο. Υποστηριζεις την μειωση των συνταξεων απο 400Ε και πανω: Απαντησε.
      Υποστηριζεις πως το ΠΑΣΟΚ δεν γιγαντωσε τον δημοσιο τομεα (που σιγουρα απο κει τα παιρνεις καισυ) ;
      Ποιος φταιει που το δημοσιο χρεος απο 2 δις το 1980 εφτασε τα 80 δις τωρα;;
      Ποιος εκανε κοινωνικη πολιτικη με δανεικα και αναγκασε το μικρο μου εγγονι να χρωσταει την επομενη της γεννησης του 30000Ε;
      Αει στα τσακιδια με τις συνεχεις αναφορες σου στον ΓΑΠ, στο ΠΑΣΟΚ και στον εξολοθρεφτικο σοσιαλισμο σου.

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ tiramola 03/05/2010 15:27:33

      Καλέ μου άνθρωπε από μικρός ήμουν απροσάρμοστος...
      Δεν τα κατάφερε ο αείμνηστος πατέρας μου να με "προσαρμόσει",
      έχεις την εντύπωση ότι θα με "προσαρμόσει" ο γιός μιάς Μαργαρίτας;;...

  17. ΒΡΑΧΟΣ avatar
    ΒΡΑΧΟΣ 03/05/2010 12:07:20

    Veto;

  18. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 03/05/2010 12:09:08

    Εννοείται, αλλά όχι ότι τα κέρδη τους είναι από τις πωλήσεις των 'έγκριτων' φυλλάδων τους και θα σκοτιστούν.

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ καθρέφτης 03/05/2010 12:14:35

      Δεν έχει σημασία να σκοτιστούν ή όχι. Σημασία έχουν τα σχόλια για την πτώση της κυκλοφορίας... Ας πέσει η κυκλοφορία 50% και θα δούμε πόσες ιδιωτικές εταιρείες θα αγοράσουν "διαφήμιση"...
      Οι ιδιωτικές κερδοσκοπικές εταιρείες δεν έχουν ενδοιασμούς...

  19. thespieys avatar
    thespieys 03/05/2010 12:16:09

    Διαβάστε πως το "πλάσαραν" τα καθεστωτικά blogs:

    Ο ίδιος ο Παπανδρέου διαπραγματεύτηκε το 13ο και 14ο μισθό του ιδιωτικού τομέα...

    Μίλησε με τους Ευρωπαίους ηγέτες και με τον Στρος-Καν του Δ.Ν.Τ. Διαπραγματεύτηκε μέχρι τέλους την...

    διάσωση του 13ου και 14ου μισθού στον ιδιωτικό τομέα. Μέχρι την Πέμπτη, η "Τρόϊκα" του Δ.Ν.Τ. ήταν ανυποχώρητη. Κάμφθηκε η αντίδρασή της, όπως είπε ο Ιορδάνης Χασαπόπουλος, μετά το τηλεφώνημα του Παπανδρέου στον Στρος-Καν...

    http://nonews-news.blogspot.com/2010/05/13-14.html

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ thespieys 03/05/2010 12:18:49

      Αυτά είναι παραμύθια!

    • Orestios avatar
      Orestios @ thespieys 03/05/2010 14:56:46

      Προπαγάνδα για αφελείς. Πάντα έτσι το ΠΑΣΟΚ αντιμετώπιζε τους Έλληνες.

  20. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 03/05/2010 12:21:07

    Δείτε όμως και τη δική μας απάθεια, ως λαού.

    To 2006, στην Ουγγαρία (πριν αναλάβει την κατάσταση της οικονομίας της το ΔΝΤ), αποκαλύφθηκε ότι ο τότε πρωθυπουργός Γκιουρτσάνι είχε πει σε κομματική σύσκεψη "λέγαμε ψέματα στο λαό επί ενάμισι χρόνο". Και μόνο από αυτό, ξέσπασαν τεράστιες (και ενίοτε βίαιες) διαδηλώσεις, που κράτησαν πολλές μέρες. Εδώ, μας παραμυθιάζουν τόσους μήνες με ψέματα επί ψεμάτων που μάλιστα αναγκάζουν τη χώρα να διολισθαίνει ολοένα και περισσότερο στην υποτέλεια, και δεν κουνιέται φύλλο!

    • καινός avatar
      καινός @ Αυριανιστής 03/05/2010 12:54:05

      Δεν το έχουν παραδεχτεί όμως οι ίδιοι οι πολιτικοί ώστε να τα ακούσουν οι ΠΑΣΟΚΟΙ.

      Αλλά πιστεύω ότι ακόμα και να το παραδεχτούν δημόσια, κάποιοι από αυτούς δεν πρόκειται να ξυπνήσουν με τόση πράσινη τσίμπλα που κουβαλάνε...

      Είναι απλά ηλίθιοι... Αν ήταν πληρωμένοι, θα αισθανόμουν σαφώς καλύτερα. Αλλά είναι απλά ΒΛΑΚΕΣ, ακατοίκητος ο πάνω όροφος που λένε και τα αμερικανάκια... Τελεία και παύλα.

      • greekpoliticalreview avatar
        greekpoliticalreview @ καινός 03/05/2010 14:12:13

        Το έχουν παραδεχθεί μέσω παλαιότερων ομιλιών και συνεντεύξεων.

        Δυστυχώς έχει δίκιο ο Αυριανιστής.Πλήρης αποχαύνωση.

  21. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 03/05/2010 12:27:39

    "Ποτέ δεν τέθηκε στις διαπραγματεύσεις ... θέμα περικοπής του 13ου και 14ου μισθού στον ιδιωτικό τομέα".
    Λογικό φαίνεται, εκ πρώτης όψεως τουλάχιστον. Τί τους νοιάζει, δεν αφορά κρατικές δαπάνες. Είναι θέμα προσφοράς και ζήτησης του εμπορεύματος εργασία στην αγορά, θέμα συσχετισμών, συλλογικών συμβάσεων κτλ. Άν δεν αντέξουν και κλείσουν κάποιες επιχειρήσεις, έ μέσα στο παιχνίδι είναι, καπιταλισμό έχουμε.
    Αντίθετα, οι συντάξεις του ιδιωτικού τομέα, και ιδίως οι μεγαλύτερες, περικόπτονται λόγω ταμείων και "τριμερούς χρηματοδότησης". Τροφοδοτούνται από κρατικές δαπάνες. Θυμάστε ποιός θέσπισε "τριμεή χρηματοδότηση" και στα "ευγενή ταμεία"; Και τι σχέση έχει με τις εθελούσιες εξοόδους;

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 03/05/2010 13:00:47

      Έχουμε και λέμε, εθελούσιες: Όλες σχεδόν οι μεγάλες Τράπεζες, ΟΤΕ, Ολυμπιακή...
      "Εξυγίανση" το είπαν. Μέτρησε κανείς τι στοίχισε στο Δημόσιο; Monsieur Trichet, Tärkein Renn, παρακαλώ αναλάβατε!

  22. ΔΕΙΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ avatar
    ΔΕΙΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ 03/05/2010 12:42:10

    ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΕΕΕΕΕ??

    http://www.youtube.com/watch?v=hRM9hTQ2LGw&feature=player_embedded

  23. omadeon avatar
    omadeon 03/05/2010 12:47:31

    ΜΗΝ κακολογείτε την επαναστατική πάλη της ηρωϊκής μαρξιστικής οργάνωσης που έδωσε σκληρή μάχη στο παζάρι με τους πλουτοκράτες της Ε.Ε. και του ΔΝΤ για να διασφαλίσει το δίκιο του εργάτη, υπέρ του 13ου και του 14ου μισθού, για τον Ελληνικό λαό!

    Ω, ναι. ΜΗΝ κακολογείτε τους λαϊκούς αγώνες της Σοσιαλιστικής Ενωσης Βιομηχάνων, γνωστής και ως... ΣΕΒ !
    Ο ρεβιζιονιστής Λοβέρδος, ο ΓΑΠ και η κλίκα τους ΚΛΕΒΟΥΝ τη δόξα του μαρξιστικού ΣΕΒ !
    αααα χα χα χααααα......

  24. DoomWatcher avatar
    DoomWatcher 03/05/2010 12:56:41

    Μπορεί κάποιος να μας δώσει το link με τις επίσημες δηλώσεις του Πωλ Τόμσεν;

    Είναι πολύ σημαντικό το θέμα και δεν πρέπει να περάσει έτσι!

    Τα ΜΜΕ έχουν φτασει στο σημείο να μας κοροϊδεύουν στα μούτρα μας και δυστυχώς καθορίζουν ένα πολυ μεγάλο κομμάτι της κοινής γνώμης.

  25. Spm avatar
    Spm 03/05/2010 14:05:42

    Γαμώ το ...ΔΝΤ μου μέσα και αυτούς που τους μάψεζαν εδώ!!!

    George, ακούς ή είσαι ...μεσοπέλαγα???

  26. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 03/05/2010 15:05:26

    Mια ζωή παπατζήδες. Σε αυτό η ΝΔ δεν τους μοιάζει είτε από αφέλεια είτε απο ανικανότητα. Δεν ξέρω.

  27. Κυριάκος avatar
    Κυριάκος 03/05/2010 20:48:48

    Ο Τόμσεν επιβεβαίωσε πως το είχαν θέσει. Θα κατεβάσεις την ανάρτηση ή δε βαριέσαι, άλλη μια συκοφαντία είναι μέσα στις πολλές;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.