#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/12/2010 22:16
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Είναι ... «φυσιολογικό» να ξεκολλούν λαμαρίνες απο υποβρύχια;



Χωρίς σχόλια, διότι τι να πει και τι να ομολογήσει κανείς. Μόνο ένα: η ΝΔ που δεν παραλάμβανε το υποβρύχιο που είναι;

Από το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού ανακοινώνεται ότι μία ημέρα πριν την τελετή εισδοχής του υποβρυχίου «Παπανικολής» στο Στόλο και αφού το πλοίο επί δύο και πλέον μήνες έπλευσε, ελέγχοντας όλα τα μέσα που διαθέτει υπό ακραίες καιρικές συνθήκες, από τη θάλασσα της Νορβηγίας στο Κίελο και από εκεί μέσω Ατλαντικού και Μεσογείου στην Ελλάδα, κάποιοι κύκλοι κάνουν την ύστατη προσπάθεια να υπονομεύσουν και να απαξιώσουν το πιο σύγχρονο και άρτιο πλοίο του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού. Η μυθολογία όμως «περί του υποβρυχίου που γέρνει» διαψεύστηκε με τον πιο πανηγυρικό τρόπο.

Το ΓΕΝ δηλώνει κατόπιν αυτού κατηγορηματικά ότι το «σημερινό ρεπορτάζ» της δημοσιογραφικής σελίδας defencenet.gr δεν είναι ακριβές και δεν έχει καμία «πηγή» στο εσωτερικό του Πολεμικού Ναυτικού (όπως στην αρχική εκδοχή του ανέφερε) ούτε έγινε κάποια προσπάθεια διασταύρωσης του πριν αναρτηθεί στο διαδίκτυο.

Το υποβρύχιο «Παπανικολής» προσορμίστηκε σύμφωνα με το πρόγραμμα χθες, ώρα 21:00, στα ναυπηγεία ΕΝΑΕ (Σκαραμαγκάς) προκειμένου να αντικατασταθεί μικρό τμήμα επικαλυπτικής λαμαρίνας που αποκολλήθηκε από τον πυργίσκο του υποβρυχίου λόγω εξαιρετικά δυσμενών καιρικών συνθηκών στη Βόρεια Θάλασσα και στο Βισκαϊκό Κόλπο (άνεμοι 8-9 Μποφόρ και ύψος κύματος μεγαλύτερο των έξι μέτρων). Το έλασσον αυτό συμβάν είναι απολύτως φυσιολογικό για τέτοιες καιρικές συνθήκες και δεν έχει καμία σχέση με την επιχειρησιακή λειτουργία του πλοίου που δοκιμάστηκε και επιβεβαιώθηκε με τον πιο απαιτητικό τρόπο.

Περιττεύει δε να σημειωθεί ότι όλα αυτά δεν έχουν απολύτως καμία σχέση με «μεγάλες αβαρίες» που καθιστούν «μη επιχειρησιακό» το υποβρύχιο, όπως αναφέρει το δημοσίευμα. Το υποβρύχιο «Παπανικολής» εντάσσεται ήδη άμεσα στην επιχειρησιακή λειτουργία του Στόλου, σύμφωνα με το πρόγραμμα που έχει ήδη εκδοθεί.

http://www.hellenicnavy.gr/new_details.asp?hn_new_id=2022





ΣΧΟΛΙΑ

  1. ierofantis avatar
    ierofantis 20/12/2010 22:22:14

    Όλα καλά δηλαδή. Μικροφθορές δικαιολογημένες. Και γιατί ωρέ κλεφτόπουλα καθυστερήσαμε ίσα με τρία χρόνια να το παραλάβουμε; δεν έγερνε, ή οι αντιπροσωπείες που ήταν επιφορτισμένες με τον τεχνικό έλεγχο του πλοίου όλα αυτά τα χρόνια, ανήκαν σε άλλο ναυτικό; Τί να πει κανείς...
    Παράδοση άνευ όρων ρε γαμώτο μου σε όλα;

  2. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 20/12/2010 22:26:53

    Ειναι φυσιολογικο να μην το στελνουμε πισω??
    Θα ειναι φυσιολογικο να βαλουμε μεσα Ελληνοπουλα και να το βγαλουμε στο βυθο του Αιγαιου???
    Τι ειναι φυσιολογικο με το ΠΑΣΟΚ ?
    Φυσιολογικο ειναι να γεμιζουμε Δημοκρατες και Αριστερες σινιστωσες, οι γυιοι των οποιων δε θα μπουν ποτε στο Παπανικολης... !

    ΠΠ

  3. παραέλλην πετσικαρισμένος avatar
    παραέλλην πετσικαρισμένος 20/12/2010 22:26:56

    το βάλανε μόνο πονταρισιές και ξεχάσανε να το κολλήσουν πριν το αφήσουν στην άκρη για βάψιμο, οπότε όταν μπήκε στη θάλασσα πετσικάρισε και θέλει ξήλωμα και φτιάξιμο από την αρχή και ένα καλό γαζί τριπλό.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ παραέλλην πετσικαρισμένος 20/12/2010 22:30:34

      χα χα χααα!

    • Konstantinos avatar
      Konstantinos @ παραέλλην πετσικαρισμένος 21/12/2010 00:14:08

      Άμα πετσικάρει, θα το πάθει την ώρα που κρυώνει το γαζί/η πόντα, όχι οταν μπει στο νερό. Αλλά μάλλον έχεις δίκιο ότι με πονταρίσματα το έχουν και μόνο με ανακατασκευή σώζεται πια.
      Και ΚΑΛΟ, ΠΑΧΥ, ΤΡΙΠΛΟ ΓΑΖΙ! ΥΠΟΒΡΥΧΙΟ ΕΙΝΑΙ, Γ@ΜΩ ΤΟ ΦΕΛΕΚΙ ΜΟΥ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑΘΙ!!!!

      • παραέλλην avatar
        παραέλλην @ Konstantinos 21/12/2010 18:14:38

        άντε γιατί θα πετσικάρω τελείως και θα κάψω καμιά φλάντζα τόρνου.

  4. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 20/12/2010 22:28:40

    Το σοναρ το εχει πανω του δηλαδη??? εγω λεω οτι εχει ξεκολησει και ειναι στο βυθο και κανει μπιπ μπιπ στα γελφινια.
    Ρε να μην εχουμε εναν ΠΑΣΟΚοLeaks...

    ΠΠ

  5. ierofantis avatar
    ierofantis 20/12/2010 22:32:45

    Δηλαδή αν είναι στη θάλασσα με 8-9 μποφώρ, ξεκολλάνε τμήματά του. Άρα να πει ο VON DIMITRAKIS στους Τούρκους, άμα είναι να μας κάλουν κανά ντου, να το κανουν όταν έχει μπουνάτσα, για να μπορούμε να παίξουμε και εμείς...
    Ε, ρε βρεμμένη σανίδα που θέλουν.

  6. ΛίγκαΤουΒορρά avatar
    ΛίγκαΤουΒορρά 20/12/2010 22:38:47

    Εμένα αυτό που με φοβίζει είναι πως απ΄τους άχρηστους χειρισμούς αμφότερων των κομμάτων, κάποιοι τώρα βρίσκουν πατήματα να μιλάνε για μείωση στρατιωτικών εξοπλισμών.

    Επικίνδυνα πράματα. Βαλτε χέρι σ΄ότι θέλετε αλλά όχι στο στρατό! Φτιάξτε τον ακόμη καλύτερο.

    Ευτυχώς με τις Φρεγάτες, το θέμα έκλεισε, νομίζω.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ ΛίγκαΤουΒορρά 20/12/2010 22:49:19

      Οι στρατιωτικοί εξοπλισμοί πρέπει να εξορθολογιστούν. Δεν γινεται να διατηρούμε σαπάκια που απαιτούν υψηλά ποσοστά επάνδρωσης και από την άλλη να έχουμε ελλείψεις σε όπλα τεχνολογίας αιχμής. Επίσης κάτι πρέπει να γίνει με τη Θητεία. Δεν γίνεται να απολύουμε ΕΠΟΠ γιατί το μισθολογικό κόστος τους είναι δήθεν υψηλό και να θέλουμε να λειτουργούν στην εντέλεια προηγμένα συστήματα που έχουμε στη διάθεσή μας. Δείτε το Ισραήλ, κράτος που πέρα από το τι μπορεί να του προσάψει κανείς, είναι πρότυπο στη στρατιωτική οργάνωση. Το ξέρετε ότι οι αρματιστές τους κατά τη διάρκεια της θητείας τους χρεώνονται ένα άρμα. Μετά τη θητεία τους παραμένουν χρεωμένοι σε αυτό, μέχρι να βγουν από την εφεδρεία. Και εκπαιδεύονται ετησίως και εντατικά σε αυτό και αφού αφυπηρετήσουν. Σε περίπτωση πολέμου δε, καλούνται να υπηρετήσουν στο άρμα της θητείας τους, το οποίο στο μεταξύ συντηρείται και αποθηκεύεται έτοιμο προς χρήση. Το ίδιο πλήρωμα που στη διάρκεια της εκπαίδευσης και της θητείας ήταν μαζί για σχεδόν τρία χρόνια, όσο και η θητεία στον ισραηλινό στρατό...
      Άντε πες τα αυτά στην Ελλάδα. Το "στρατόκαυλος" θα πάει σύννεφο...

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ ierofantis 20/12/2010 23:00:11

        Καλά τα λες, αλλά μήπως κάνεις λάθος στο θέμα των αρμάτων του Ισραήλ; Αν είναι έτσι, τότε ένα άρμα τους παραμένει επιχειρησιακό μόνο για 3 χρόνια, όση η θητεία του πληρώματος, και στη συνέχεια αποθηκεύεται. Άρα, μέχρι τώρα, με όλες τις σειρές που πέρασαν, θα πρέπει το Ισραήλ να διαθέτει δεκάδες χιλιάδες άρματα.

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ Strange Attractor 20/12/2010 23:09:07

          Δεν με κατάλαβες ή για να μη σε αδικήσω, δεν εξηγήθηκα σωστά. Μετά τα τρία χρόνια το άρμα συνεχίζει να υπηρετεί, με άλλη σειρά χρεωμένη σε αυτό. Αν το άρμα φτάσει στην επιχειρησιακή ζωή του ή συνηθέστερα αντικατασταθεί από άλλο νεότερο, οι παλιοί υπηρετούντες συνεχίζουν να εκπαιδεύνται πάνω του, αλλά ταυτόχρονα εξοικειώνται και με τα νέα όπλα. Πχ αρματιστής στα Μ-60 τη δεκαετία του 80, έχει εκπαιδευτεί στα νεότερα Μ-60 Sabra της δεκαετίας του 90 και τώρα μπορεί να κλειθεί να υπηρετήσει στο Merkava I έως IV. Όσο για το τι έχουν αποθηκευμένο, άσε, δε θές να ξέρεις...

  7. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 20/12/2010 22:44:39

    Εχουμε προβλημα.!!!
    Ο «ΓΑΠ Εξωτερικού» καλεί τον λαό εναντιον του «ΓΑΠ Εσωτερικού»!!!

    ΠΠ

  8. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 20/12/2010 23:01:33

    φαύλη η εξαγορά του Σκαραμαγκά από την HDW
    φαύλη η εισήγηση
    φαύλη η απόφαση
    φαύλη η διαδικασία

    ψιλά γράμματα ε;

    Ο Σημίτης και ο Χριστοδουλάκης, να εξηγήσουν στην Βουλή, γιατί εκχώρησαν τις συμβάσεις των υποβρυχίων του Σκαραμαγκά στην HDW γνωρίζοντας ότι η HDW χρεοκοπούσε.

    Θα αγόραζαν αυτοκίνητο από χρεοκοπημένο έμπορο που θα τους το έφερνε μετά 6 μήνες με τα λεφτά μπροστά;

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ archaeopteryx 20/12/2010 23:03:49

      Ναι, θα αγόραζαν. (Αν έπαιρναν και επιπλέον την αξία του σε μαύρη μίζα).

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ archaeopteryx 20/12/2010 23:06:24

      να τους κανουμε μπαλακι !!! πιασε ρακετα !..
      διαβασες τα περι αγροτων..και ΦΒ ?? χαχαχααα

      ΠΠ

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ archaeopteryx 20/12/2010 23:10:18

      Και΄όμως το έκαναν πολλοί με μεγάλη ελληνική αντιπροσωπεία. Μη πούμε ονόματα τώρα

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ ierofantis 20/12/2010 23:12:28

        τα υποβρύχια είναι μέρος των 330 για τα οποία είμαι υποθηκευμένος.

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ archaeopteryx 20/12/2010 23:17:24

          Κάτσε να μετρήσουμε και τα αεροπλάνα....

  9. Γιώργος avatar
    Γιώργος 20/12/2010 23:09:38

    Στην Ελλάδα είναι...

  10. Aris. A avatar
    Aris. A 20/12/2010 23:12:38

    Η ΝΔ δεν μπορεί τώρα γιατί ασχολείται με την ανακοίνωση που σκέφτεται επί μια εβδομάδα να βγάλει για την προκλητική εύνοια να χαρισθεί ο φόρος 20% για δύο ακόμα χρόνια στα μέσα ενημέρωσης.

    Μια ζωή ευνούχοι.

  11. frip avatar
    frip 20/12/2010 23:13:05

    Σε συνθήκες έντονου κυματισμού τα υ/β συνήθως παραμένουν εν καταδύση καθότι ως γνωστόν δεν έχουν καρίνα..
    Δυστυχώς το να λες το αυτονόητο, ότι δλδ είναι λογικό να γίνουν τέτοιες μικροζημιές σε υ/β που πλέει με 8 Μποφόρ στην επιφάνεια, στην Ελλάδα είναι είδηση.
    Το ίδιο θα μπορούσε να συμβεί σε οποιοδήποτε υ/β και να έβγαζες έξω, το ότι είναι καινούργιο δεν έχει απολύτως καμία σημασία

  12. EAGLE avatar
    EAGLE 20/12/2010 23:26:34

    Αν ψάξετε τις ημερομηνίες θα δείτε ότι την ημέρα που υπέγραψε η HDW με την Κυβέρνηση Σημίτη την αγορά των ναυπηγείων την ίδια ημέρα υπέγραψε 3 συμβάσεις το ΥΕΘΑ με την εταιρεία ύψους 1,3 τρισ ευρώ. Άν διαβάσετε τα δημοσιεύματα της εποχής η HDW ήταν κάτω από γερμανική δικαστική έρευνα για πληθώρα παραπτωμάτων. Ουσιαστικά η εξαγορά και η ανάθεση των νέων συμβολαίων έσωσαν την γερμανική εταιρεία από την πτώχευση. Κατά την αναδιάρθρωση της την εποχή εκείνη συνταξιοδοτήθηκαν όλα τα παλαιά συελέχη της εταιρείας. Τα αποτελέσματα τα είδαμε στο Υ/Β. Αν έχετε όρεξη για ψάξιμο δείτε πως επιλέχθηκε ο συγκεκριμένος τύπος Υ/Β (ο οποίος την εποχή εκείνη υφίστατο μόνο ως ιδέα) έναντι του αναταγωνισμού. Και κάτι που λίγοι γνωρίζουν. Το Ελληνικό κράτος τον Απρίλιο του 2006 ουσιαστικά είχε συμφωνήσει την παραλαβή του με κάποια ανταλλάγματα, αλλά για κακή τύχη των Ελλήνων δοσιλόγων και Γερμανών αποικιοκρατών παρέλαβε Γενικός Διευθυντής της ΓΔΑΕΕ ένας άνθρωπος που τους άλλαξε τα φώτα μόνος του. Και για να γνωρίζετε χωρίς ουσιαστική καθοδήγηση ή προστασία από τη τότε πολιτεία. Ισως κάποτε θα ήταν καλό όλα αυτά να βγούν σε κάποιο βιβλίο. Οι ίδιοι οι Γερμανοί μιλούν για μίζες άνω των 90 εκατομ. ευρώ στο πρόγραμμα αυτό.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ EAGLE 20/12/2010 23:31:24

      Ferostahl...

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ EAGLE 20/12/2010 23:46:33

      για 80 εκατ. έχω ακουσει εγώ... Πάλι με ...έρριξαν χαχαχαχα!

  13. Προφήτης avatar
    Προφήτης 20/12/2010 23:39:03

    Γιατί δεν κάνει μια συναυλία ο Νταλάρας στον Άγιο Παντελεήμονα "υπέρ της επικολλήσεως των λαμαρίνων των υποβρυχίων ημών", με σεκόντο τον Τζερώνυμο;

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Προφήτης 20/12/2010 23:42:40

      Στη Σαλαμίνα, στο ναύσταθμο να πάει και αντί για την Ορχήστρα Καμεράτα, να έχει την μπάντα της ΣΔΑ, να σου πω εγώ συγκολλήσεις που θα γίνουν... if you know...!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Προφήτης 20/12/2010 23:46:36

      Με σαπόρτ τον Πανούση!!!!

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Strange Attractor 20/12/2010 23:54:57

        ΚΥΣΥΜ, ΚΥΣΕΑ, ΓΕΕΘΑ, ΓΕΣ, ΚΚΕ, ΣΕΛΕΤΕ, ΚΑΤΕ...!

  14. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 21/12/2010 00:08:17

    Το πλεονέκτημα των υποβρυχίων είναι ότι βυθίζονται και δεν επηρεάζονται από τον καιρό.Αυτά για το στρατιωτικό κομμάτι.
    Για το πολιτικό κομμάτι όταν τα λέω για τον Λεονταρίδη κάποιοι θίγονται .
    Ύπνος βαθύς στη ΝΔ γύρω από τα θέματα Άμυνας.
    Ο Βασιλάκος βγάζει γλώσσα για τα εξοπλιστικά και τον καλεί ο Βενιζέλος να πάει στον εισαγγελέα και πάλι τίποτα.
    Ο χώρος των Ενόπλων Δυνάμεων είναι παραδοσιακή πηγή ψήφων της ΝΔ η οποία αδιαφορεί γι΄αυτό.Να μην αναρωτιούνται για τα αποτελέσματα των εκλογών και των δημοσκοπήσεων .Δεν φταίνε μόνο οι πουλημένοι γκαλοπατζήδες και οι συνειδησιακά εξαγορασμένοι δημόσιοι υπάλληλοι. Φταίει και η άκρως εκνευριστική και ενοχοποιητική έλλειψη αντιπολίτευσης και μάλιστα σε θέματα κόστους δις ευρώ σε καιρούς που πολίτες χάνουν δουλείες και διαλύονται σπίτια.Τί περιμένουν στη ΝΔ να παραληφθούν όλα τα υποβρύχια και μετά να ρωτήσουν γιατί διαλύονται ;
    Δεν μπορεί ο κόσμος να ξεχωρίσει ποιος είναι κυβέρνηση και ποιος αντιπολίτευση.Όλοι φταίνε για όλα.
    Τελικά οι φάπες στο Χατζηδάκη δε σας δίδαξαν τίποτα;

    • kastroHEL avatar
      kastroHEL @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 21/12/2010 00:39:13

      Η ΝΔ δεν μιλαει γιατι η μακακια με τα υποβριχια εγινε επι Βαγγελα και Βουδα οταν μπορουσαν δεν κατηγγηλαν την συμβαση ...και μετα το πουλακι πεταξε!Βεβαια ο Βαγγελας εχει πει και το αμιμητο οταν ρωτηθηκε γιατι δεν υπεγραψε τις συμβασεις για τα ανταλλακτικα των μαχητικων..."δεν ηταν απολυτως απαραιτητα"... και μετα φυσικα τα πηραμε με καπελο μιας και οι διαθεσημοτητες ειχαν πεσει πολυ!!!

  15. NIKOS avatar
    NIKOS 21/12/2010 13:58:21

    ΨΑΧΝΩ ΝΑ ΒΡΩ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ Η Ν.Δ ΣΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ.ΠΟΥΘΕΝΑ.ΣΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΕΛΑΦΡΩΣ ΣΑΛΑΤΑ ΛΟΓΩ ΣΥΝΤΕΧΝΙΩΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΡΑΣΙΝΩΝ.ΤΟ ΔΕ ΠΑΣΟΚ ΑΠΟ Ε.Ο.Κ ΚΑΙ ΝΑΤΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ.ΑΛΛΑ ΠΑΣΟΚΟΣ=ΜΑΖΟΧΑΣ. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΑΣ.

  16. Στέργιος avatar
    Στέργιος 22/12/2010 00:52:59

    Είναι φυσιολογικό να αγοράζεις το μικρό Μερσεντές Κλας Α και να τουμπάρει στη στροφή;

    Είναι φυσιολογικό να πας να ανοίξεις το παράθυρο τής Μπέμπας και να κάθεται το τζάμι μέσα στην πόρτα και να μη σηκώνεται;

    Είναι φυσιολογικό να βάζεις μπρος τον φούρνο τής κουζίνας Ζίμενς και να πέφτει ο γενικός;

    Ντόιτσε Κβαλιτέτ - το μεγαλύτερο ψέμμα τού 20ού αιώνα.

  17. geosid avatar
    geosid 22/12/2010 10:21:20

    ΞΕΧΑΣΑΜΕ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΑΥΤΟ!!!!!ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΒΡΥΧΙΟ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ.
    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.