#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/10/2011 07:27
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Είναι πλέον θέμα εθνικής αξιοπρέπειας



Χθες η  “τρόικα” των εκκαθαριστών της “εταιρείας Ελλάς” έφτασε στο σημείο να αξιώνει την κατάργηση όλων των συλλογικών συμβάσεων, δηλαδή την κατάργηση του ελληνικού Συντάγματος. Προχθές έκανε έλεγχο στους Έλληνες δικαστές. Αύριο θα ζητήσει να έχει λόγο και στα ζητήματα της Εθνικής Άμυνας. Και μεθαύριο ποιος ξέρει τι ακόμα...

Νομίζω ότι καταλήγει να είναι πλέον απώλεια χρόνου το να αποκαλύπτονται κάθε λίγο και λιγάκι οι νεότερες αθλιότητες αυτής της κυβέρνησης. Οι πληροφορίες που αποκαλύπτουν το μέγεθος της προδοσίας έχουν δοθεί προ πολλού κι’ όποιος δεν θέλει να καταλάβει δεν πρόκειται και να καταλάβει. Αυτό που πρέπει να μας προβληματίζει τώρα είναι πως θα γλιτώσουμε όσο γίνεται πιο γρήγορα απ’ αυτή την λαίλαπα. Ο ΓΑΠ κι’ η παρέα του δεν πρόκειται να παραιτηθούν πριν εκτελέσουν τα συμφωνημένα, ούτε οι εξαθλιωμένοι βουλευτές του πρόκειται να τον ρίξουν, έτσι, οι λύσεις που δεν θα οδηγούν σε βια και σε χειρότερες καταστροφές είναι αρκετά συγκεκριμένες:

1) Άρνηση πληρωμής όλων των αντισυνταγματικών χαρατσιών, ώστε να υποχρεωθεί σε κατάρρευση η κυβέρνηση μέχρι τον Δεκέμβριο.

2) Προκήρυξη γενικής απεργίας μέχρι να υποχρεωθεί να παραιτηθεί η κυβέρνηση και να προκηρύξει εκλογές.

3) Αποχώρηση από την Βουλή των αντιμνημονιακών κομμάτων, ώστε να δημιουργηθεί πολιτειακή κρίση και να υποχρεωθεί ο πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας να ασκήσει επιτέλους τον ρόλο του.

Όλα τα άλλα που λέμε κάθε μέρα είναι λόγια εκτόνωσης. Και οι τρεις αυτές ενέργειες έχουν φυσικά κάποιο ρίσκο, όμως, στα χάλια που βρισκόμαστε είναι απολύτως αναγκαίο να σπάσει το απόστημα, πριν μολυνθεί ολόκληρος ο οργανισμός από την γάγγραινα.

Το ζήτημα δεν έχει να κάνει πλέον μονό με την οικονομία, αλλά και με την ίδια την έννοια της στοιχειώδους εθνικής αξιοπρέπειας. Aν την χάσουμε, τότε είμαστε καταδικασμένοι ως λαός.

M.Γ.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Dark Angel avatar
    Dark Angel 04/10/2011 07:49:38

    Προσυπογράφω.
    +1
    Μέχρις εδώ...

  2. popolaros avatar
    popolaros 04/10/2011 07:59:29

    +10000
    Πρέπει να φύγουν χθες !!!!

    Τσίπρα πάρε τους βουλευτές σου και φύγε...θα γίνεις λαικός ήρωας.
    Τα άλλα κόμματα δεν 'προλαβαίνουν' λόγω...αναλύσεων και φρονιμάδας.
    Το ΚΚΕ έχει εκδηλώσεις για τον Ζαχαριάδη, το Λένιν και τους Νεφελίμ.

    • drider avatar
      drider @ popolaros 04/10/2011 09:25:50

      Ναι, καλά είσαστε αν νομίζετε ότι η μάχη θα δοθεί στο κοινοβούλιο και μόνο. Η κοινωνία βράζει και εσείς μιλάτε για αποχωρήσεις βουλευτών και άλλα "χαριτωμένα".

      Ο πόλεμος που μας γίνεται είναι ταξικός και η αντίσταση θα οργανωθεί και στους χώρους εργασίας. Είμαστε τυχεροί που έχουμε το ΚΚΕ με τα συνδικάτα και την οργανωμένη βάση του.

      Οι υπόλοιποι που είναι; Μήπως θα μας σώσει η ΓΣΕΕ από τις καταργήσεις συλλογικών συμβάσεων και την αντεργατική επίθεση συνολικότερα;

  3. Basilio avatar
    Basilio 04/10/2011 08:06:31

    Προσυπογράφω... Οι συμβατικές μορφές αγώνα (απεργίες κλπ) δεν έχουν πλεον αποτέλεσμα.

  4. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 04/10/2011 08:19:00

    Συμφωνώ και επαυξάνω. Απαιτείται ακόμη
    Η καθολική συμμετοχή του λαού σε κάθε είδους και μορφής αγώνα εναντίον του μνημονίου και της κυβέρνησης των δοσίλογων. Όποιος πιστεύει ότι από το καφενείο, από το καναπέ και από το λάπτοπ μπορεί να φύγει αυτή η κυβέρνηση, είναι πολύ γελασμένος.

    Η καμπάνα κτυπά για όλους και κανένας δεν πρόκειται να γλιτώσει από τη κρίση. Αν κάποιοι δεν μπορούν ή δεν θέλουν να το καταλάβουν, τι να πω; Κρίμα

    Το κύριο ζητούμενο από τις εκλογές, που επιβάλλεται να γίνουν το δυνατό συντομότερο, θα πρέπει να είναι η ΑΝΑΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ. Και αυτό μπορεί να γίνει μόνο με την απομάκρυνση της τρόικας. Η διαπραγμάτευση με τους εκπροσώπους των αγορών, θα πρέπει να θεωρείται αδύνατη.

    Σχετικά με τη στάση του προέδρου της δημοκρατίας. Αποδείχτηκε λίγος. Έπρεπε να έχει ήδη παραιτηθεί. Ακόμη και οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, που διαφωνούν με το μνημόνιο, όφειλαν να παραιτηθούν. Ας λέγανε "δεν μπορώ να ψηφίσω αυτές τις αθλιότητες και παραιτούμαι και ας έρθει κάποιος άλλος να τα ψηφίσει". Το σωστό βεβαίως, θα ήταν να καταψήφιζαν τα μέτρα. Όπως ο Κουρουπλής.

  5. basilio avatar
    basilio 04/10/2011 08:22:31

    + 1000

  6. Νικολαος avatar
    Νικολαος 04/10/2011 08:24:20

    Συμφωνώ με το άρθρο και την πρόθεση του συντάκτη. Από τις τρεις προτάσεις του εφικτη είναι μόνο η τρίτη. Χρειάζεται όμως τόλμη από τους πολιτικούς σχηματισμούς, που δεν είμαι βέβαιος ότι υπάρχει. Σε κάθε περίπτωση συγχαίρω το συντάκτη για την τολμηρή πρότασή του.

  7. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 04/10/2011 08:33:25

    Δεν έπαψε ποτέ να είναι θέμα εθνικής αξιοπρέπειας. ΠΟΤΕ. Και θα είναι όσο θα κυβερνούν νεοραγιάδες.

  8. ΒΠ avatar
    ΒΠ 04/10/2011 08:50:25

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ.

    Ειδικά αυτό:

    " Αποχώρηση από την Βουλή των αντιμνημονιακών κομμάτων, ώστε να δημιουργηθεί πολιτειακή κρίση και να υποχρεωθεί ο πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας να ασκήσει επιτέλους τον ρόλο του."

    Ο κ. Σαμαράς πρέπει να το τολμήσει και ο κ. Τσίπρας θα ακολουθήσει.

  9. Pluto avatar
    Pluto 04/10/2011 09:06:59

    Πρέπει τελικά να τολμήσει πολλά ο Σαμαράς,,,,,
    Πλέον στα ΜΜΕ είτε δεν καλούνται εκπρόσωποι της ΝΔ είτε όσοι καλούνται αποκαλύπτονται ανεπαρκέστατοι ή (αίφνης!) εξ ίσου μνημονιακοί με τους άλλους!
    Ας αρχίσει από το κόμμα του ο Σαμαράς,ούτε αυτό έχει μέχρι τώρα ρυθμίσει...

  10. mad dog avatar
    mad dog 04/10/2011 09:13:31

    συλλογική σύμβαση εργασίας ?? Τι είναι αυτό ? Δηλαδή ο ιδιωτικός υπάλληλος που παίρνει 500 ευρώ μαύρα ανασφάλιστος πληρωνεται σε άλλη χώρα ? Οι δικαστές ? Ποιοί αυτοί που παίρνουν συνταξη 4000 ευρώ (Ο καραμανλής τους έφτιαξε) και μισθό 6000 καθαρά. Είναι βέβαια δικαστές, μορφωμένοι άνθρωποι, τι να πούμε? Οταν είσαι επαίτης για να διατηρήσεις τα κεκτημένα των δημοσίων υπαλλήλων θέλεις να έχεις και εθνική ανεξαρτησία?

  11. Κτησιας avatar
    Κτησιας 04/10/2011 09:27:32

    Σε ποια εθνική αξιοπρέπεια αναφέρεται το άρθρο?! Αν εννοεί την Ελληνική η αξιοπρεπειά της έχει χαθεί προ πολλού. Αν εννοεί την Εθνικότητα αυτόν που μας κυβερνούν λίγο μας ενδιαφέρει!

  12. drider avatar
    drider 04/10/2011 09:33:37

    Λαϊκή κυβέρνηση υπέρ του κόσμου της εργασίας. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο. Πόσες φορές πρέπει να πληρώσουμε επιτέλους την κρίση τους (των καπιταλιστών);

    Τα υπερκέρδη όλων των προηγούμενων χρόνων στη τσέπη τους και ο λογαριασμός στο λαό για άλλη μια φορά;

  13. popolaros avatar
    popolaros 04/10/2011 09:33:53

    Η Ελλάδα είναι υπό Κατοχή, από τα πέρσι.
    Όλες οι αποδείξεις έχουν δημοσιευθεί εδώ και καιρό, όπως λέει και ο φίλος.
    Προσωπικές ή κομματικές στρατηγικές έχουν πεταχθεί στα σκουπίδια από τον Ελληνικό λαό.

    Δεν είναι ανεκτό πλέον τα κομματικά μαγαζιά να ζουν στον μικρόκοσμο τους και να έχουν χρόνο μόνο για τα του οίκου τους.
    Τέρμα η κομματική συνείδηση !!!
    Εθνική συνείδηση υπάρχει ;;;

    • drider avatar
      drider @ popolaros 04/10/2011 09:41:39

      Η Ελλάδα υπό κατοχή συνεχίζει να είναι, από τη στιγμή που οι απόγονοι των δοσίλογων συνεχίζουν να διαφεντεύουν τα οικονομικά της χώρας...

      Με τρόικα, χωρίς τρόικα, με κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ, χωρίς κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ.

  14. Krax avatar
    Krax 04/10/2011 09:47:28

    Tο αμερικάνικο γεωτρύπανο βρίσκεται σε βάθος περίπου 1.400 μέτρα και απέχει άλλα 2.800 από το σημείο της εθνικής μας αξιοπρέπειας.
    Η ευρωπαϊκή αξιοπρέπεια της ΚΤΕ,των ευρωομολόγων και των πακέτων στήριξης, σιωπά εις απάντησην της πορνευομένης εθνικής μας αξιοπρέπειας.
    Μήπως τελικά οι έλληνες δεν είναι καλοί άνθρωποι?

  15. tasos avatar
    tasos 04/10/2011 09:49:46

    Το τραγικό φίλοι μου είναι ότι αν επρόκειτο για καμία πορεία για να σωθεί ο Ηρακλής , η ο Άρης , να αφαιρεθούν βαθμοί απο την Καβάλα αντί για τον Αστέρα και άλλα ζωτικής σημασίας και θεμελιώδους αξίας θέματα , θα είχαν βγεί χιλιάδες οπαδών στο δρόμο έτσι για πλάκα .

    Αυτοί είμαστε !

  16. pexlibanis avatar
    pexlibanis 04/10/2011 09:52:42

    Αντε να παρετε κανενα εργαλειο να το συνιθιζετε σιγα σιγα και να δειτε που στο
    τελος θα συμφωνισετε οτι με τισ κατσαρολες και τις μουτζες δεν βγαινει τιποτα
    ουτε με τους ανοητους νεοδημοκρατες καλα μεχρει ποτε θα κοροιδευτε τους ευτους
    σας.Αυτοι θελουν το οικοπεδο και τα λευτα τους με τοκο και εχουν εδω τους ανθρωπους τους και εφεδρικους μαλιστα. και κρατουν καλα!!!!!!!!!

  17. Pikis avatar
    Pikis 04/10/2011 10:15:38

    Συμφωνώ με το άρθρο αλλά υπό συνθήκες.
    Αυτά που προτείνει είναι αυτά που εμείς θέλουμε. Όμως, δεν βλέπω καμία θέληση από τη ΝΔ (δεν ασχολούμαι με Τσίπρες και ΚΚΕ, είναι γραφικοί πλέον).
    Στη ΝΔ ακόμα προσπαθούν να μας εξηγήσουν ότι η ιδέα με την εφεδρεία παρερμηνεύτηκε από το πασοκ.
    Στην αρχή ήμουν πολύ καχύποπτος με τον Σαμαρά (δεν ήμουν της δεξιάς). Στην πορεία άρχισε να με εμπνέει και να με βάζει σε σκέψη. Τώρα τελευταία πάλι άρχισε να με προβληματίζει. Το ξέρω ότι θέλει να βοηθήσει και αγωνιά για τον τόπο. Όμως γιατί δεν τον υποστηρίζουν οι εκ των έσω; Μήπως έχει αποδεχθεί ότι με αυτούς που έχει δεν μπορεί να αναλάβει τη χώρα; Κάποιοι από εδώ μέσα είναι στο κοντινό του περιβάλλον. Ας μας ενημερώσουν τι γίνεται. Ο πολίτης έχει εξαθλιωθεί και πλέον ο προγραμματισμός του αλλάζει μέρα με τη μέρα. Πότε θα υπάρξει αντίδραση; Όταν θα τρώμε με δελτίο;

  18. parsifal avatar
    parsifal 04/10/2011 10:25:47

    Καλές οι προθέσεις του συντάκτου, αλλά μάλλον σε αλλη κοινωνία απευθύνεται...
    Ποιά είναι τα "αντιμνημονιακά κόμματα" που καλούνται να αποχωρήσουν απο την βουλή ? Τα γνωστά της αριστεράς ? Είτε φύγουν είτε μείνουν αδιάφορο...Εχουν φύγει απο τις εκογές του 46 !
    ΑΛΛΟ θα επρεπε να φύγει και να στηρίξει την αρνηση πληρωμής των πάσης φύσεως κεφαλικών φόρων, ιδίως εκείνου που κτυπά στην καρδιά την ατομική ιδιοκτησία, το ειδοποιό χαρακτηριστικό των παραδοσιακών ψηφοφόρων του.
    Αυτό ομως δεν φεύγει ! Και δεν "παρανομεί" ! Λές και τα μέτρα εξαθλιώσεως του πληθυσμού της χώρας είναι "νόμιμα" ! Τόσο νόμιμα οσο το διάταγμα περί πολιτικής επιστρατεύσεως του Τσολάκογλου !
    Τώρα οι γενικές απεργίες κλπ... Σιγά μήν αφήσουν τα τούρκικα εργα στην τηλεόραση και κατέβουν στον δρόμο !

  19. factorx avatar
    factorx 04/10/2011 10:34:21

    Μια γενική παρατήρηση. Το antinews προσπαθεί να εκφράσει το κοινωνικό γίγνεσθαι αυτήν την στιγμή σε όλες τις πλευρές του. Γι αυτό δεν διστάζει να αναρτήσει απόψεις φίλων και σχολιαστών του όπως η σημερινή με τις οποίες δεν συμφωνεί κατ ανάγκην. Δυστυχώς ορισμένοι δεν μπορούν να αντιληφθούν την κρισιμότητα των περιστάσεων και επιμένουν να κάνουν φτηνή προπαγάνδα για το ΚΚΕ, ή το ΛΑΟΣ και να καλούν τον κόσμο να βγεί στους δρόμους με όπλα στους ώμους. Το επαναλαμβάνων λοιπόν για πολλοστή φορά: Υπάρχουν δεκάδες άλλα μπλογκς να βοσκήσουν ελεύθερα

    • drider avatar
      drider @ factorx 04/10/2011 10:54:14

      Με όλο το σεβασμό Φάκτορα, δεν είδα κανένα να γράφει ότι ο κόσμος πρέπει "να βγεί στους δρόμους με όπλα στους ώμους".

      Αλλά εκεί που πρέπει να δωθούν άλλες μάχες πιο ουσιαστικές, θα δωθούν. Όχι σε απεργίες - μνημόσυνα της ΓΣΕΕ αλλά στους χώρους εργασίας και κοινωνικοποίησης όλου του κόσμου, καθημερινά.

      Είναι αναπόφευκτο στη δράση (Μνημόνιο, λιτότητα κτλ) να υπάρχει και αντίδραση. Μπορούμε να διαφωνήσουμε αν θέλεις στο αν τα μέτρα λιτότητας έχουν ή όχι ταξικό χαρακτήρα, αλλά αυτό δεν αλλάζει την ουσία της κατάστασης που βιώνει ο καθένας μας καθημερινά.

      • factorx avatar
        factorx @ drider 04/10/2011 11:07:27

        Είναι κουραστικό να διαβάζω απαρχαιομένες δήθεν "μαρξιστικές - λενινιστικές" αναλύσεις επιπέδου κομματικού αχτίφ σε αμόρφωτους πακιστανούς. Πες μας καλύτερα πότε το ΚΚΕ θα ξεκινήσει την επίθεση στα ανάκτορα τώρα που χειμωνιάζει και θα ακολουθήσω αμέσως. Εκτός αν θες να μας πεις για τα δεκανίκια στο ΠΑΣΟΚ και το σύστημα τα καλυμμένα με αριστερούλικο βερμπαλισμό

        • drider avatar
          drider @ factorx 04/10/2011 11:28:24

          1. Δεν υπάρχουν ούτε "χειμερινά" ούτε "καλοκαιρινά" ανάκτορα. Ούτε μίλησα για "επιθέσεις".
          2. Απέφυγα να αναφερθώ σε άλλους πολιτικούς χώρους "αριστερούς" ή "δεξιούς" και δεν πρόκειται να το κάνω εδώ.

          Ο ρόλος του κάθε κόμματος νομίζω ότι είναι γνωστός στο σύστημα - δεν πρόκειται να αναλωθώ σε αναλύσεις.

          Επανέρχομαι στο ερώτημα μου. Είναι ταξικά ή όχι τα μέτρα; Τις προάλλες διάβασα στο αντινιούς μια πολύ καλή ανάλυση τοποθετημένη σε "ταξική βάση" που αναφερόταν στις επιθέσεις που δέχεται πλέον και η μεσαία τάξη.

          Καταλήγοντας, επικροτώ το αντινιούς που δεν έχει ταμπού στη χρήση της "μαρξιστικής" όπως λες ορολογίας και εύχομαι να είσαστε πάντα έτοιμοι να αφουγκραστείτε όλες τις τάσεις της κοινωνίας.

          • factorx avatar
            factorx @ drider 04/10/2011 11:34:43

            "Είναι ταξικά ή όχι τα μέτρα;". Ποιά "τάξη" τα επιβάλλει σε ποιά άλλη "τάξη"; Η κυρίαρχη αντίθεση είναι "εθνικοαπελευθερωτική" και οχι "ταξική" αν θες να μιλήσω στην γλώσσα σου αγαπητέ. Ανανέωσε επειγόντως τα θεωρητικά εργαλεία σου παρακαλώ

          • drider avatar
            drider @ drider 04/10/2011 11:54:24

            @φακτορα
            Ωραία, αυτό που βιώνουμε τώρα είναι η σύγκρουση των ελληνικών ελίτ με τις ευρωπαϊκές ελίτ, των γερμανικών με τις γαλλικές και τέλος των αμερικάνικων με τις ευρωπαϊκές και τις κινέζικες.

            Εγώ σαν εργαζόμενος που μπορεί αύριο να είμαι απολυμένος, να δουλεύω εκ περιτροπής, να υποστώ σημαντικές μειώσεις στο μισθό μου, να μην πληρώνονται κανονικά οι εργοδοτικές-ασφαλιστικές εισφορές κτλ. με τι όρους πρέπει να βλέπω τη κατάσταση;

            Γιατί μέχρι σήμερα εγώ και πολλοί άλλοι είμαστε θύματα της νεοφιλελεύθερης επίθεσης.

            Δυστυχώς το μόνο που βλέπω από τα λεγόμενα "κόμματα εξουσίας" είναι να κλείνουν το μάτι στο κεφάλαιο (ντόπιο αλλά και ξένο) και να λένε ότι μην ανησυχείτε εγώ μπορώ να προχωρήσω πιο γοργά τις απαραίτητες "μεταρρυθμίσεις" για την αύξηση της "ανταγωνιστικότητας".

            Από την αρχή θαρρώ ότι δεν ήταν το θέμα το έλλειμα και το χρέος (αλήθεια ποίος το δημιούργησε;) αλλά η εφαρμογή αυτών των πολιτικών.

          • victoria (true) avatar
            victoria (true) @ drider 04/10/2011 14:23:20

            Η ανταγωνιστικότητα μπορεί να οδηγήσει σε μια κάποια αυτάρκεια της χώρας, που αντίστοιχα μπορεί να οδηγήσει σε μια εθνική αξιοπρεπή διαβίωση. Μην παίρνουμε την ανταγωνιστικότητα των νεο-φιλελεύθερων.

            Να αποκτήσουμε μέσα παραγωγής και παραγωγή και μετά να διεκδικήσουμε και τη δίκαιη διανομή. Αλλιώς τι να μοιράσουμε; Τους τόκους; Αυτό γίνεται τώρα και πάνε να μας κάνουν να σφαχτούμε οι "λάθος" τάξεις μεταξύ μας.

          • drider avatar
            drider @ drider 04/10/2011 17:35:31

            @victoria:

            Όχι η ανταγωνιστικότητα δεν μπορεί να είναι αυτοσκοπός. Ένα απλό παράδειγμα: Τα λεμόνια του Έλληνα παραγωγού δεν είναι ανταγωνιστικά των λεμονιών από Τουρκία που μπορεί να εισάγονται και στη μισή τιμή. Η Ελλάδα αυτή τη στιγμή είναι αυτάρκης σε λεμόνια; Θα μπορούσε να ήταν με μια διαφορετική πολιτική; Η' μήπως πρέπει να εξαθλιωθούν οι λεμονοπαραγωγοί προκειμένου να έχουμε ανταγωνιστικά λεμόνια;
            (σχηματικό το παράδειγμα)

            Η αξιοπρεπής διαβίωση προϋποθέτει την ικανοποίηση των βασικών αναγκών του λαού. Βλέπεις να συμβαίνει κάτι τέτοιο τώρα ή στο μέλλον στο δρόμο που έχουμε πάρει;

            Η δικαιότερη διανομή/κατανομή του παραγώμενου πλούτου προϋποθέτει ένα άλλο μοντέλο ανάπτυξης το οποίο είναι ανθρωποκεντρικό και όχι προσανατολισμένο στη μεγιστοποίηση των κερδών.

            Τέλος την εθνική ενότητα πρέπει να τη διαφυλάξουμε / διατηρήσουμε ως κόρη οφθαλμού αλλιώτικα πάμε όλοι χαμένοι...

            Αυτό όμως δε σημαίνει ότι δεν θα διεκδικήσουμε αυτά που πρέπει από το 10% του πληθυσμού που νέμεται το 50% του εθνικού παραγώμενου πλούτου.

            Σου φαίνεται λογικό το 90% του πληθυσμού να καλείται να πληρώσει τα χρέη που κατά κύριο λόγο δημιούργησε το υπόλοιπο 10%;

          • victoria (true) avatar
            victoria (true) @ drider 04/10/2011 18:39:07

            Η ανταγωνιστικότητα είναι 'κακιά' τόσο όταν αποτελεί νεοφιλελεύθερη εμμονή, όσο και ταμπέλα 'αριστερής' κατακραυγής.

            Δεν είπα -ούτε πιστεύω- πως η ανταγωνιστικότητα είναι αυτοσκοπός, αλλά πως κατά τη γνώμη μου δεν σημαίνει (και δεν πρέπει να σημαίνει) τίποτα παραπάνω από το να παράγουμε, όχι για τις τσέπες κάποιων λίγων, αλλά για την όσο δυνατό ευρύτερη ευημερία μας. Δηλαδή το ανθρωποκεντρικό μοντέλο που αναφέρεις κι έχει ξελαρυγγιαστεί ο Σαμαράς με τον κοινωνικό φιλελευθερισμό, και την εθνική ενότητα αυτονοήτως, ποιος διαφωνεί.
            Ίσως είναι λάθος ο όρος ανταγωνιστικότητα και πρέπει να λέμε παραγωγικότητα, να τελειώνουμε.

            Και βέβαια με όλα αυτά εννοώ ένα άλλο αύριο που απέχει μακράν από τη σημερινή κατάσταση...!

            Επίσης αδυνατώ να καταλάβω αξιόλογε φίλε drider τι, από το σχόλιό μου, σε οδήγησε στα περί του αν μου φαίνεται λογικό το 90% του πληθυσμού να το 'κλέβει' το 10%. Φυσικά και δεν μου φαίνεται λογικό, ούτε σε εθνικό, ούτε σε παγκόσμιο επίπεδο για να το πάω και παραπέρα. Το θέμα είναι πώς θα γίνει δίκαιη αναδιανομή εδώ που φτάσαμε, και τι ακριβώς σημαίνει αυτό (που δεν θα το λύσουμε εδώ τώρα, αλλά καλό είναι που το σκεφτόμαστε, ακόμα και οι μαρξιστές της δεξιάς!).

  20. Μάνος avatar
    Μάνος 04/10/2011 10:36:58

    Για ποια αξιοπρέπεια μιλάει το άρθρο αφού οι Έλληνες ακόμη δεν ακούν κανέναν αν δεν έχουν συμφέρον από αυτόν και τώρα που κόπηκε ο βήχας όλοι τρέχουν προς την πλατεία Κλαυθμώνος, καλό κουράγιο. Ο ατομικισμός μας έφερε εδώ που μας έφερε και αυτό είναι νοοτροπία που εάν δεν αλλάξει το μέλον είναι σκοτινό, ύποπτο και ίσως πίσω από.........

  21. Σαος avatar
    Σαος 04/10/2011 10:43:16

    Αν δεν κάνω λάθος, τον λόγο στα Εθνικά θέματα και στην άμυνα της χώρας τον έχουν ζητήσει ήδη. Ο παροπλισμός πχ της φρεγάτας "Μπουμπουλίνα" χωρίς δικαιολογία και για δήθεν απόρρητους λόγους, τι μπορεί να είναι;;;

  22. Ραβινος avatar
    Ραβινος 04/10/2011 20:40:17

    Συμφωνώ και επαυξάνω !!

  23. τΟσΦουΓγάρι avatar
    τΟσΦουΓγάρι 04/10/2011 20:48:41

    Αν δεν πάρουμε ρίσκο, θα μας πατάνε συνεχώς....
    Να πούμε οτι δεν θέλουμε τη δόση.....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.