Είναι ο ΣΥΡΙΖΑ το καινούργιο που έχει ανάγκη η χώρα;
30/06/2014 09:24
Του Akenaton
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Είναι ο ΣΥΡΙΖΑ το καινούργιο που έχει ανάγκη η χώρα;

Επιλέγοντας αυτό το πρώην κομματίδιο του 3%, στην πραγματικότητα επιλέγουν να φορτώσουν στην χώρα άλλη μια διακυβέρνηση παλαιο-ΠΑΣΟΚ...του ΠΑΣΟΚ που κυρίως ευθύνεται για την οικονομική καταστροφή της χώρας

Μόλις πριν από τέσσερα χρόνια, ο ΣΥΡΙΖΑ βολόδερνε σαν κόμμα στο όριο ανάμεσα στην είσοδό του ή όχι στην Βουλή. Οι λόγοι που ένα κόμμα του 3% έφτασε στην θέση της αξιωματικής αντιπολίτευσης και να διεκδικεί θεωρητικά στις επόμενες εκλογές την πρωτιά, είναι λίγο – πολύ γνωστοί και δεν υπάρχει λόγος να συζητηθούν τούτη την ώρα. Παρόλα αυτά, υπάρχει ένας μύθος που υφέρπει γύρω από αυτό το πρώην κομματίδιο και αποτελεί σοβαρό λόγο για τον οποίο πολλοί καλοπροαίρετοι ψηφοφόροι είναι έτοιμοι να το εμπιστευτούν με την ψήφο τους. Ο μύθος αυτός λέει πως πρόκειται για ένα καινούριο κόμμα, ένα κόμμα χωρίς «αμαρτίες», χωρίς δουλείες, χωρίς προηγούμενη κυβερνητική τριβή κι ως εκ τούτου χωρίς «σκελετούς» στις ντουλάπες του. Είναι όμως έτσι;

Παρατηρώντας κανείς τις παρουσίες στο κάλεσμα του αρχηγού του ΣΥΡΙΖΑ του κ. Τσίπρα με αφορμή την μικρή ΔΕΗ, για την δημιουργία ενός μετώπου ενάντια αυτού του κυβερνητικού σχεδίου, παρατηρεί σχεδόν εμβρόντητος πως αυτοί που ανταποκρίθηκαν στο προσκλητήριο δεν ήταν άλλοι παρά μονάχα οι ΑΝΕΛ (ό,τι απέμεινε από αυτούς έστω), η κ. Κατσέλη, η κ. Τζάκρη, ο κ. Νικολόπουλος(!) και κάποιοι άλλοι. Στάθηκαν μακράν και σε απόσταση ασφαλείας τόσο η ΔΗΜΑΡ, όσο και το ΚΚΕ, ενώ κανείς λόγος για το Ποτάμι ή την Ελιά φυσικά. Τελικά, αυτή η «μάζωξη» των «προθύμων» αποκάλυψε και την γύμνια του «βασιλιά». Αν είναι αυτοί οι φυσικοί σύμμαχοι του κ. Τσίπρα στην πορεία του προς το Μαξίμου και αν σκοπεύει με αυτούς και όλο το κακό συναπάντημα των παλαιοπασόκων που έχει μαζέψει στην μπαγκαζιέρα του και τους κρατάει σχολαστικά κρυμμένους από τα ΜΜΕ και τον κόσμο, να κυβερνήσει τον τόπο, τότε αυτομάτως καταρρέει ο μύθος του νέου και άφθαρτου κόμματος που μερικοί ελπίζουν πως θα αλλάξει τις τύχες της χώρας.

Εκεί που το πράγμα παίρνει σχεδόν κωμικοτραγική χροιά, είναι η πρωτοκαθεδρία που φαίνεται να κερδίζει ο αλήστου μνήμης κρατικο-συνδικαλιστής κ. Φωτόπουλος της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ σε όλην αυτή την προσπάθεια του ΣΥΡΙΖΑ για την δημιουργία του εν λόγω μετώπου. Για όσους δεν θυμούνται, είναι ο ίδιος συνδικαλιστο-πατέρας που ύψωνε το δάκτυλο σε έντρομους υπουργούς της ΝΔ και του ΓΑΠ, ο ίδιος που επί δεκαετίες ολόκληρες υπήρξε ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα στο βαθύ ΠΑΣΟΚ και την «πελατεία» του κόμματος στην άλλοτε κραταιά ΔΕΗ, ο ίδιος που κατηγορήθηκε πως διασπάθισε το χρήμα των φορολογουμένων που δέχτηκε η ΓΕΝΟΠ υπό μορφή επιχορηγήσεων από την ΔΕΗ(!) σε ταξιδάκια αναψυχής και συνέδρια ανά τις πρωτεύουσες του κόσμου. Είναι ο άνθρωπος που προσωποποιεί ακριβώς αυτό που λέγεται: πως κουμάντο δηλαδή στον ΣΥΡΙΖΑ του 27% δεν κάνει πλέον η παλαιά (κομμουνιστική στην πλειοψηφία της) ηγεσία του κομματιδίου του 3% που υπήρξε κάποτε ο ΣΥΡΙΖΑ, αλλά ο Φωτόπουλος και οι άλλοι «Φωτοπουλαίοι» που δεν βρήκαν απλώς ασφαλές καταφύγιο εκεί, αλλά περιμένουν την κατάλληλη ώρα, πιθανόν εκείνη την κρίσιμη και μαύρη ώρα που ίσως ο ΣΥΡΙΖΑ καταφέρει να έρθει στα πράγματα, για να ξεπροβάλλουν από τις τρύπες και τα λαγούμια που τους έχει καταχώσει τεχνηέντως ο Αλέξης και να πάρουν στα χέρια τους το κόμμα, πριν ο ίδιος ο «μικρός» καταλάβει καν τι του συνέβη.

Μετά τα προεκτεθέντα, κάθε δικαιολογία περί νέου, καινούριου, αστραφτερού και γυαλιστερού που γράφουν ή προφέρουν οι καλοπροαίρετοι που σκέφτονται να ψηφίσουν τον ΣΥΡΙΖΑ, είναι φανερό πως δεν στέκει. Όλοι τους γνωρίζουν καλά πως επιλέγοντας αυτό το πρώην κομματίδιο του 3%, στην πραγματικότητα επιλέγουν να φορτώσουν στην χώρα άλλη μια διακυβέρνηση παλαιο-ΠΑΣΟΚ. Ακριβώς αυτό το ΠΑΣΟΚ που κυρίως ευθύνεται για την οικονομική καταστροφή της χώρας. Και όταν λένε πως «δεν μπορούν να λύσουν το πρόβλημα αυτοί που το δημιούργησαν», ας γυρίσουν να κοιτάξουν στον καθρέπτη του ΣΥΡΙΖΑ και θα δουν εκεί μέσα ολόκληρη σχεδόν την φρικτή πράσινη συμμορία που ευθύνεται για το πρόβλημα, να προσπαθεί βιαστικά να αποχρωματιστεί, να ξεπλυθεί και να αρωματιστεί εκ νέου, οσμιζόμενοι το νέο πλιάτσικο που φαντάζονται πως θα ευτυχίσουν να εκτελέσουν.

Το ερώτημα είναι αν οι καλοπροαίρετοι ψηφοφόροι που σκέφτονται να ψηφίσουν τον ΣΥΡΙΖΑ, θα επιτρέψουν τελικά στους Φωτόπουλους αυτής της χώρας να την εξανδραποδίσουν ακόμη μια φορά ή τελικά θα αρθούν στο ύψος των περιστάσεων και θα μαυρίσουν την πράσινη συμμορία που ελλοχεύει στις γραμμές του ΣΥΡΙΖΑ, περιμένοντας ανυπόμονα να ξαναπάρει στα χέρια της την κουτάλα. Ένας επιπλέον λόγος, που η μαρμίτα έχει πια αδειάσει και η κουτάλα δεν πρόκειται ποτέ ξανά να μοιράσει «περίσσευμα» σε αυτούς εναντίον των οποίων, ο πρώην σύντροφός τους ο κ. Πάγκαλος εξέμεσε το περίφημο «μαζί τα φάγαμε». Δυστυχώς, τώρα πια, θα τα φάνε μονάχοι τους οι Φωτοπουλαίοι, και οι λοιποί της πράσινης ακρίδας όλα, και μαζί με αυτά και την χώρα την ίδια.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Geros avatar
    Geros 30/06/2014 10:03:46

    Στα τέλη του 2008 , στα πλαίσια της συζήτησης για τον προϋπολογισμό του 2009 , ο Αλέκος Παπαδόπουλος ανέβηκε στο βήμα την βουλής και ανάλυσε με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες τι θα μας συνέβαινε τον επόμενο ενάμισι χρόνο. Από χρεοκοπία μέχρι ΔΝΤ. Οι ανυποψίαστοι Έλληνες είπαν : "έλα μωρέ γραφικός είναι , αφού οι κάνουλες με τα δανεικά πάντα θα είναι ανοιχτές". Η Ν.Δ. είπε : "έλα μωρέ , άλλος ένας μάντης κακών της αντιπολίτευσης". Το ΠΑΣΟΚ είπε : "τι λέει αυτός ο ρε συ? Πως θα πουλήσω το λεφτά υπάρχουν αν τους λέμε για χρεοκοπίες?" Οπότε ο Παπαδόπουλος μπήκε στο περιθώριο και το ΠΑΣΟΚ αποφάσισε να ακουμπήσει τις τύχες της χώρας όσο αφορά τον σχεδιασμό του οικονομικού του προγράμματος στην κυρία Κατσέλη. Η κυρία αυτή σε τηλεοπτική της συνέντευξη δυο χρονια μετά δήλωσε ότι δεν είχε προετοιμαστεί για την πιθανότητα να κλείσουν οι αγορές γιατί κανεις δεν το περίμενε!! Μάλλον όταν μιλούσε ο συνάδελφος της στην βουλή αυτή ήταν στο κυλικείο ..... Τώρα πια που όλοι ξέρουμε τι συνέβη , που όλοι ξέρουμε ποιος πρόβλεψε σωστά και ποιός δεν είχε ιδέα που πάνε τα τέσσερα , πως έχει η κατάσταση? Η κυρια Κατσέλη είναι μια ευηπόληπτη αντιμνημονιακή πολιτικός που περιμένει να παίξει σοβαρό ρόλο στον ΣΥΡΙΖΑ και ο Αλέκος ο Παπαδόπουλος θεωρείται από τους περισσοτερους γραφικός όπως και τότε. Φυσικά αγαπητέ Ακενατόν ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι τίποτα νέο , αλλα το θέμα είναι το γιατί. Το γιατί είναι κατά την γνώμη μου το ότι ο λαός μας δεν ήθελε τίποτα νέο , ήθελε το ίδιο ψέμα του παρελθόντος ανακυκλωμένο. Αλλεργικός στην αλήθεια , επιρρεπής σε μύθους και όμορφα ψέματα , πως θα μπορούσε να επιλέξει το νέο ποτέ?

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Geros 30/06/2014 14:56:59

      Η ΚΥΡΙΑ ΚΑΤΣΕΛΗ ΩΣ ΓΝΗΣΙΑ ΕΜΠΝΕΥΣΤΡΙΑ ΤΟΥ "ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ" ,ΠΗΓΕ ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΧΩΡΟΣ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ . ΠΩΣ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΕΙΔΗΣΗ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΑΛΑΙΟΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥΣ?

  2. Eva avatar
    Eva 30/06/2014 11:20:33

    Εκτος του 3% οι υπόλοιποι είναι νοσταλγοί της μάσας. Κάθε Δευτέρα λοιπόν κάποιος να μας υπενθυμίζει (μεχρι να το εμπεδώσουμε) Ποιούς και ΠΟΣΟΥΣ πληρώνουμε σήμερα, ?

  3. Άγγελος avatar
    Άγγελος 30/06/2014 12:15:59

    H ΔΕΗ πουλάει πανάκριβα ρεύμα στην Ελληνική Βιομηχανία, καθιστώντας την μη ανταγωνιστική. Λουκέτα έχουν μπει. Ο Ελληνικός Λαός όμως δεν θέλει άνοιγμα στην αγορά ενέργειας και βλέπει ως έργο "σκοτεινών δυνάμεων" την ιδιωτικοποίηση. Ο Έλληνικός Λαός θέλει τα υψηλά εφάπαξ στην ΔΕΗ, την αναξιοκρατία, την έλλειψη επενδύσεων, το ακριβό ρεύμα στην ελληνική βαρειά βιομηχανία μέσω της κρατικά ελεγχόμενης ΔΕΗ, γιατί είναι λαός φοβικός, στο δικό του κόσμο που λέξεις όπως "απελευθέρωση" και "μη κρατικός έλεγχος" προσβάλλουν τα όσια και τα ιερά. Ο Συριζα απλά σπεκουλάρει αυτόν τον αυτισμό.

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Άγγελος 30/06/2014 14:47:52

      ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΑΣ ΛΕΓΑΝΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΤΕ ,ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΛΛΕΙΨΕΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ, ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΜΕΣΟΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΚΑΝΑ-ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ. Η ΠΛΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ "ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ " ΠΟΥ .....ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΑΡΘΕΝΟΓΕΝΝΕΣΗ.

      • παπαδοπουλος ηλίας avatar
        παπαδοπουλος ηλίας @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 30/06/2014 16:59:26

        Ο ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΟΤΕ , η ΚΡΑΤΙΚΗ ΔΕΗ και η ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΥΔΑΠ είναι οι εταιρείες που έφεραν σε κάθε γωνιά της Ελλάδος "φως-νερό-τηλέφωνο" με μικρό κόστος και με μεγάλο αγώνα. Ναι ! περίμενες και δύο και πέντε χρόνια για τηλέφωνο, την εποχή που οι "οτετζίδες" και οι "δεητζίδες" έστρωναν εκατομμύρια χιλιόμετρα καλώδια σε κάθε βουνοκορφή και σε κάθε λαγκαδιά για να φτάσουν τα αγαθά αυτά του πολιτισμού απ άκρη σ άκρη σε όλη την χώρα.Ναι! δημόσιοι υπάλληλοι ,"τεμπέλιδες και αχαίρευτοι" ήταν όλοι αυτοί που έχτιζαν εργοστάσια ηλεκτρικής ενέργειας, που έφτιαχναν τα δίκτια στις τηλεπικοινωνίες, που έφερναν αγωγούς ύδατος σε κάθε σπίτι. Πήγαινε σήμερα, εσύ ο μάγκας, στον "ΙΔΙΩΤΙΚΟ" ΟΤΕ, (που ανοίκει στον ΚΡΑΤΙΚΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ οργανισμό) και ζήτα να σου βάλουν σύνδεση ISDN kai ADSL στο χωριό σου, να δούμε τι θα σου απαντήσουν! Όσο για τις φτηνές τιμές που σε περιμένουν, ρώτα σε τη τιμή πουλάνε στην ΔΕΗ οι ....ιδιώτες παραγωγοί ΕΛΠΕ,ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ,ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ και μετά τα ξαναλέμε.

  4. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 30/06/2014 13:41:56

    όχι φυσικά, αλλά πριν οι τώρα κρατούντες μας "φοβήσουν" με την επερχόμενη τσιπρική καταστροφή ας μας εξηγήσουν πρώτα γιατί οι ΙΔΙΟΙ κατέστρεψαν την χώρα. και γιατί συνεχίζουν να την καταστρεφουν με τις πολιτικές τους...

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Νίκος Αργεάδης 30/06/2014 13:51:02

      Ποιοι "κρατούντες" την κατέστρεψαν; Πώς την "κατέστρεψαν"; Μιλούμε για τον Σαμαρά; Ο Σαμαράς παρέλαβε ανεργία 24,4% τον Ιούνιο του 2012. Αυτά λένε οι επίσημοι αριθμοί. Σήμερα είναι 26,5% και κατεβαίνει. Ο Σαμαράς έφερε την ανεργία; Ο Σαμαράς παρέλαβε ένα οικονομικό πρόγραμμα που ό,τι μέτρο και να έπαιρνες αποτύγχανε. Για κάποιον περίεργο λόγο, από την ώρα που ανέλαβε ο Σαμαράς οι περικοπές άρχισαν να πιάνουν τόπο. Πώς έγινε αυτό, ενώ πριν οι περικοπές προκαλούσαν αυτό που το ΔΝΤ χαρακτήρισε "λαθάκι στον πολλαπλασιαστή" (της ύφεσης); Έχω την εντύπωση ότι πολλοί σχολιαστές έχουν μείνει κολλημένοι στο 2012 και ερμηνεύουν την πραγματικότητα με όρους 2012. Λένε "το πρόγραμμα δεν βγαίνει", ενώ το πρόγραμμα έχει στην ουσία τελειώσει (με υπέρ του αναμένομένου επιτυχία, έργο Σαμαρά 100%) και ο Σαμαράς με αυτοπεποίθηση λέει κατάμουτρα στους Γερμανούς "δεν σας χρειαζόμαστε άλλο" και οι Γερμανοί δεν έχουν τι να του απαντήσουν. Μιλούν για την βιωσιμότητα του χρέους ως εφιάλτη, ενώ την ίδια στιγμή 600 περίπου διεθνείς επενδυτές το χαρακτήρισαν εμπράκτως ως "βιώσιμο" δανείζοντας την Ελλάδα και ετοιμάζονται να την ξαναδανείσουν. Αν δεν προβληματίζονται για το αν θα ξαναπάρουν τα λεφτά τους όσοι μας δανείζουν, αυτοί τι θέλουν και προβληματίζονται ωσάν πάνσοφοι πρωθυπουργοί του καφενείου του τύπου "δεξιοτερότερα Κουροπάτκιν"; Αντιμνημονιακοί είμαστε όλοι, αλλά η πολιτική παιδεία του αντιμνημονιακού είναι πλέον διαφορετική σε σχέση με αυτή του 2012. Τότε θέλαμε δυναμικές λύσεις, τώρα τι θα προσφέρει στη χώρα μια δυναμική λύση περισσότερο από λίγη ακόμη υπομονή ώσπου ο Σαμαράς να πετάξει έξω και το τελευταίο υπόλειμμα "μνημονιακών δεσμεύσεων"; Ξαναρωτούμε λοιπόν: Ποιος κατέστρεψε την χώρα;

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Διογένης 30/06/2014 15:29:38

        "με υπέρ του αναμένομένου επιτυχία, έργο Σαμαρά 100%) αγαπητέ διογένη, ας σοβαρευτούμε. επιτυχία 100%. δουλευόμαστε και μεταξύ μας τώρα; πρώτα-πρώτα, δεν έκανα επίθεση στον α. σαμαρά. όμως ο α. σαμαράς συνεχίζει τις ίδιες πολιτικές που διέλυσαν την οικονομία. δεν μπορούμε να πιπιλάμε την ίδια καραμέλα ότι ο σαμαράς δεν έχει πια ευθύνες για ό,τι συμβαίνει στην καταστροφή, ειδικά του υγιούς ιδιωτικού τομέα της οικονομίας. αλλά ας αφήσω τα έρμα τα εμπειρικά ΔΕΔΟΜΕΝΑ να μιλήσουν εδώ μέσα, γιατί το πολύ θεωρητικό μπλα-μπλα είναι για λούζερς, που θα έλεγε σε άπταιστα ελλαδοκρεολικά και ο Μ.Ο: έχουμε και λέμε: 1) οι εξαγωγές καταρρέουν, παρά την μέιωση του εργατικού κόστους. οι ακραίοι νεοφιλευθεροι μύθοι σε πλήρη ανάπτυξη... 2) οι ενδείξεις για την πιθανότητα κατάρρευσης των εσόδων γίνονται όλο και πιο έντονες, διότι: Οι ασφαλιστικές εισφορές έχουν ήδη καταρρεύσει. Θα κληθούμε το 2ο εξάμηνο Κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2014 οι φορολογούμενοι να πληρώσουμε περί τα 6 δισ. ευρώ με 6 διαφορετικούς φόρους. 2,6 εκατ. φορολογούμενοι χρωστάνε περί τα 65 δισ. Ευρώ. πιστεύεις πως θα μειωθούν αυτοί οι αριθμοί μέχρι το τέλος του 2014 με την οικονομία να συρρικνώνεται; η σταθεροποίηση των μακροοικονομικών μεγεθών δεν στηρίζεται σε ανάπτυξη αλλά σε εσωτερικό καννιβαλισμό έτοιμου ρευστού. Στο τέλος του 2012 χρωστούσαν στην εφορία ληξιπρόθεσμες οφειλές περίπου 1,274 εκατ. φορολογούμενοι και τον Ιανουάριο του 2014 ήταν 2,653 εκατ. φορολογούμενοι. βλέπεις βελτίωση σ' αυτό; υπάρχει αδιέξοδο με την υπερφορολόγηση και τις θλιθίως υψηλές ασφαλιστικές εισφορές (μόνο εισφορές δεν είναι αλλά χαράτσια ενός φαύλου κράτους) η μόνη τους πολιτική είναι η ΕΙΣΠΡΑΞΗ, τι θα μαζέψουν για να διατηρηθούν στις καρέκλες οι ίδιοι... οι πολιτικές για το σκοπό αυτό στηρίζεται στην εκβίαση με απειλές από ό,τι έχει απομείνει από το υστέρημα των καταθετών. οι απειλές κατασχέσεων λογαριασμών και ακινήτων, καθώς οι κύριες δυνάμεις του πολιτικού συστήματος για παράνομους φόρους και επιτηδεύματα και εισφορές "αλληλεφγγύης", όπως γελοία τα ευφημίζει η κλεπτοκρατία, είναι στην ημερήσια διάταξη η στην αντίληψη ότι λεφτά υπάρχουν -στις τσέπες μας- ζει και βασιλεύει. και πως πορεύεται η κλεπτοκρατία; 1) για να πάρει τις δόσεις (της) υποκρίνεται πως κάνει μεταρρυθμίσεις (πές μου ΜΙΑ, μονο ΜΙΑ που έκανε ο μητσοτάκης φερ' ειπειν)... 2) Αφαιμάζει τις καταθέσεις των μικρομεσαίων, με ανηλεή καταιγισμό ναζιστικής εμπνέυσεως ενοχοποίησης ονομάζοντάς το λαό κλέφτη ενώ οι πραγματικοί κλεφτες είναι το πολιτικό προσωπικό της μπανανίας μας, αν δεν το αντιλήφθηκες διογένη... αναδιανέμει τους φόρους χωρίς κριτήρια, στο πελατειακό κρατικοδίαιτο σύστημα... η κλεπτοκρατία επέλεξε την εξάντληση των πόρων και το 2014, αλλα το 2014 τελειώνουν αυτά... να συνεχίσω; δεν νομίζω πως χρειάζεται. η εικονική πραγματικότητα θα πε΄σει να μας πλακώσει. όσο για τον σύριζα, δεν αποτελεί εναλλακτική απάντηση, αν μη τι άλλο, έχει καταληφθεί από τους "εξωγήινους" του πασοκ (θυμάσαι τα alien;) περιμένουν ναβγούν απο τα κελύφη στα οποία τα προστατεύει το συστημα. τέλος,, ανασχηματισμός με τον γιακουμάτο να εξορκίζει την ακρίβεια. αν δεν σοβαρευτούμε θα χαθούμε ΟΛΟΙ...

        • Διογένης avatar
          Διογένης @ Νίκος Αργεάδης 30/06/2014 15:47:29

          Όλοι εσείς που έχετε κολλήσει στο 2012 και κάνετε κριτική στον Σαμαρά λες και είμαστε στο 2012, ζείτε πραγματικά σε καταστάσεις εικονικής πραγματικότητας. Π.χ.: Τον Μάιο οι καταθέσεις αυξήθηκαν κατά 1 δις ευρώ περίπου, για τρίτο συνεχόμενο μήνα. Άρα, αγαπητέ μου, η θεωρία σας περί "κατανάλωσης έτοιμου ρευστού" απλώς δεν ανταποκρίνετε στην πραγματικότητα. Να την αλλάξετε. Επίσης: Τον Απρίλιο το λιανικό εμπόριο στην Ελλάδα αυξήθηκε κατά 3,9%. Με δεδομένη την "δίψα" των Ελλήνων για ελληνικά προϊόντα, σας πληροφορώ ότι η κύρια αιτία για τη μείωση των εξαγωγών προφανώς είναι η στροφή των Ελλήνων στα ελληνικά προϊόντα. Αυτά είναι δύο μόνον παραδείγματα που διαψεύδουν την "κριτική τύπου 2012", που ασκείτε και εσείς και πολλοί άλλοι στον Σαμαρά. Πόσο καταστράφηκε ο ιδιωτικός τομέας από τον Ιούνιο του 2012 έως σήμερα (Ιούνιος 2014) και πόσο από τον Μάιο του 2010 έως τον Ιούνιο του 2012; Κάντε μια σύγκριση να δείτε ποιοι και πόσοι έκλεισαν τότε, σε αντίθεση με τις αντοχές που επιδεικνύονται τώρα πια σήμερα, για να καταλάβετε την διαφορά. Και, ναι. Επιτυχία 100%. Όχι 100%. 130%. 150%. Μιλούμε για τα δημοσιονομικά πάντοτε. Τα αποτελέσματα του 2013 δεν τα αμφισβητεί ούτε ο Τσίπρας πλέον. Και για φέτος έχουμε εκπληκτική πορεία των "καταρρεόντων", κατά τη γνώμη σας, εσόδων, αφού ήδη μέχρι το Μάιο έχει υπερκαλυθφεί κατά 250 εκ. η "τρύπα" 500 εκ. ευρώ που άφησε πίσω του ο ζεστός χειμώνας από το πετρέλαιο θέρμανσης. Όλα αυτά πάντοτε με υπερσυγκράτηση δαπανών και με υπερκάλυψη ακόμη και των αναθεωρημένων στόχων του νέου Μεσοπρόθεσμου (στόχοι Προϋπολογισμού: 1,6% πρωτ. πλεόνασμα - στόχοι μεσοπρόθεσμου: 2,2% πρωτογενές πλεόνασμα). Μάλλον λοιπόν εσείς μας δουλεύετε όταν δεν βλέπετε την υπερεπιτυχία του προγράμματος. Δεν μιλούμε αν ήταν "καλό" το πρόγραμμα. Κακό ήταν. Κάκιστο. Υπήρχε ευκολότερος τρόπος. Αλλά πάντως, ενώ πριν τον Σαμαρά αποτύγχανε τους δημοσιονομικούς του στόχους, τώρα ξαφνικά πέτυχε. Πώς έγινε αυτό; Ανοίξτε τα μάτια σας για να το δείτε.

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ Διογένης 30/06/2014 16:06:10

            δεν έιναι κανένας "κολημμένος" στο 2012. τουναντίον. ποιανών οι καταθέσεις αυξήθηκαν κατά 1 δις; ναι, αυξήθηκαν οι πωλήσεις σουβλακίων εις αλλήλους. είδες τον δείκτη βιομηχανικής παραγωγής; άκουσες ότι έκλεισε η χαλυβουργική; για πια "υπερεπιτυχία" μιλάμε; τέλος, τα τα δημοσιονομικά είναι άσχετα με την πραγματική οικονομία. τι να το κάνω το πλεόνασμα όταν η ύφεση χειροτερει; τι τοτεμ εξυπηρετεί και ούτε σαν όπλο μπορεί να χρησιμοποιηθεί με τους δανειστές; θα προτιμούσα ανάπτυξη (πραγματική, όχι εικονική με δανεικα) του 2-5% και ας είχαμε έλειμμα 2 και 3 %. και λοιπόν ; αλλά ξέχασα, ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΘΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΛΕΟΝ ΑΛΛΑ ΥΠΑΓΟΡΕΥΕΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΞΕΝΩΝ... άνοιξε τα δεδομένα της ΕΛΣΤΑΤ να δεις κατά που βαδίζουν οι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ οικονομικοί δέικτες, όχι η εικονική πραγματικότητα. σε παρακαλώ διογένη, απολαμβάνω πάντα τα σχόλιά σου και τα σέβομαι αλλά όχι και έτσι...οι μακροπρόθεσμες ροπές των αριθμών της οικονομίας δημιουργούν ερωτήματα για την ακολουθούμενη πολιτική. ο στρουθοκαμηλισμος θα είναι καταστροφικός οι μόνοι που αφελούνται από την ακολουθούμενη πολιτκή είναι οι ισχυρές, κρατικοδίαιτες ομάδες (ολιγάρχες, πολιτικοί, δικαστές) κ.λ.π. οι υπόλοιποι, εμείς δλδ η μικρομεσαία τάξη θα κληθούμε και πάλι από τον ιούλιο να πληρώνουμε υπερφόρους. ΠΟΙΟΣ πιστεύεις πως θα σωθεί; Έχουμε ΤΑΞΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ...

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ Νίκος Αργεάδης 30/06/2014 16:15:32

            το βαθύτερο ζήτημα, για μένα, πέρα από τους αριθμούς έιναι η εμπέδωση μιας βαθιάς αίσθησης ΑΔΙΚΙΑΣ που παγιώνεται. και επειδή τα εμπειρικά τεκμήρια είναι ΑΚΛΟΝΗΤΑ, σου παραθέτω μερικά. ψήφισαν πρόσφατα ότι για τις τράπεζες τον λεγόμενο «αναβαλόμενο φόρο» ώστε να ξεπεράσουν τα προβλήματά τους (θεμιτό, δεν λέω). Για πέντε χρόνια λοιπόν (2013-2018) δεν θα πληρώνουν φόρους για τα λειτουργικά τους κέρδη ώστε να μπορέσουν να αυξήσουν τα εποπτικά τους κεφάλαια στα νόμιμα όρια. και τις έχουμε "δανειοδοτήσει" οι πολίτες τις τράπεζες με πολλά δις που αφαιρέθηκαν από την πραγματική οικονομία για να παράσχουν-λεει-ρευστότητα. αν βλέπει τίποτα αύξηση ρευστότητας, γράψε μου... ενώ, οι ίδιοι (διεφθαρμένοι) πολιτικοί, ψήφισαν νόμους (ξέρεις με νομοθετικό διάταγμα), σύμφωνα με τους οποίους όποιος φορολογούμενος πολίτης, επαγγελματίας ή αυτοαπασχολούμενος ή επιχειρηματίας δεν μπορεί, αδυνατεί, δεν είναι σε θέση να πληρώνει τους φόρους του (οι περισσότεροι από τους οποίους είναι ΑΥΘΑΙΡΕΤΟΙ) είναι ποινικός εγκληματίας, διώκεται και φυλακίζεται ως εγκληματίας του κοινού ποινικού δικαίου. πολλοί έλληνες που ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να πληρώσουν έχουν οδηγηθεί στις φυλακές. μπορείς να μου πεις ΜΙΑ δημοκρατική χώρα όπου γίνεται αυτό; δλδ να σου την πέφτει το κράτος με έκτακτους φόρους, παράνομους τους περισσότερους, και και να σε θεωρεί εγκληματία αν δεν μπορείς να τους πηρώσεις; ούτε η μαφία δεν κάνει τετοια. Ή μήπως η ελλάδα κυβερνάται από μαφίες;
            η ρήξη εμπιστοσύνης των πολιτών με το ξενοκρατούμενο ελλαδικό κράτος(της συμφοράς) γίνεται οριστική, φοβάμαι... και ξέρεις τι σημαίνει αυτό μακροπρόθεσμα...

          • Διογένης avatar
            Διογένης @ Νίκος Αργεάδης 30/06/2014 16:38:04

            Αχ, αχ, αχ. Αδιάβαστο σε πιάνω αγαπητέ μου. Το δικαίωμα να αποσβέσει φορολογικώς τις ζημίες της το έχει κάθε επιχείρηση στην Ελλάδα και όχι μόνον οι τράπεζες. Η λεγόμενη "αναβαλλόμενη φορολογία" είναι η δυνατότητα να κάνεις μια θετική πρόβλεψη στον ισολογισμό σου για αυτό το φορολογικό πλεονέκτημα. Η "αναβαλλόμενη φορολογία" προβλέπεται από τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα και δεν έχει καθαυτή κάποια φορολογική επίπτωση. Επίσης, μπορούν να το έχουν όλες οι επιχειρήσεις που εφαρμόζουν ΔΛΠ. Αυτό που ήταν το πρόβλημα στις τράπεζες ήταν ότι ειδικά για τις ελληνικές τράπεζες, η τρόικα δεν δεχόταν να λαμβάνει υπόψη της στα σημερινά "εποπτικά" κεφάλαια το λογιστικό "κέρδος" που εγγράφει σήμερα η ελληνική τράπεζα από την μειωμένη φορολογία που θα έχει αύριο. Ενώ το δεχόταν για όλες τις ευρωπαϊκές τράπεζες, δεν το δεχόταν για τις ελληνικές. Καθαρή αδικία εις βάρος των ελληνικών, που ευτυχώς αποκαταστάθηκε. Για το θέμα του διωγμού των ιδιωτών συμφωνούμε, μόνον που έτσι ήταν πάντοτε και απλώς με το Μνημόνιο αυξήθηκε (ορθότερα: πολλαπλασιάστηκε) η ένταση με την οποία συμβαίνει. Ένα θετικό είναι ότι με το Μνημόνιο έγινε πιο συνειδητή η ανάγκη περιχαράκωσης του ιδιωτικού τομέα έναντι της κρατικής αυθαιρεσίας. Θα έχουμε εξελίξεις στο συγκεκριμένο θέμα, διότι ο κόσμος πια έχει συνειδητοποιηθεί. Βλέπει π.χ. τώρα πια τη δικαιοσύνη ως εχθρό και όχι ως σύμμαχο, ενώ ως τώρα είχε την ψευδαίσθηση ότι ήταν σύμμαχος. Για να αλλάξει αυτό όμως πρέπει πρώτα να βγούμε από το Μνημόνιο. Αν θέλουμε να βγούμε από το Μνημόνιο, μας χρειάζεται Σαμαράς. Είναι ο μόνος που έχει σχέδιο εξόδου. Ο νέος "λεφτά υπάρχουν" θα φέρει καινούργια προβλήματα, χειρότερα και από του ΓΑΠ, χωρίς καλά-καλά να το καταλάβουμε. Και όλα αυτά με την υποστήριξη υμών των "σκληρών" αντιμνημονιακών, που έχετε βασίσει όλη σας την κολλημένη στο 2012 αντίληψη στα λάθος στοιχεία που αναπτύσσει-εφευρίσκει με μένος και ένταση του μυαλουδάκι σας.

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ Διογένης 01/07/2014 19:12:40

            "Το δικαίωμα να αποσβέσει φορολογικώς..." πέστο στις 200 χιλ επιχειρήσεις που έκλεισαν σε 2 χρόνια λόγω υπερβολικών εισφορών, φόρων κλπ κλπ "Ο νέος "λεφτά υπάρχουν" θα φέρει καινούργια προβλήματα, χειρότερα και από του ΓΑΠ..." που με είδες να στηρίζω τον τσίπρα και τον συριζα; αυτό κατάλαβες; για όνομα του Θεού...εγώ μιλώ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για την συνέχιση της γκαπικής πολιτικής. σχέδιο είναι και αυτό, δεν λέω, αλλά καταστροφικό. οψώμεθα ες Οκτώβρη-Νοέμβρη, που λένε στο χωριό μου...

          • Διογένης avatar
            Διογένης @ Νίκος Αργεάδης 30/06/2014 16:27:05

            Μπα, ώστε η ύφεση χειροτερεύει; Κι εγώ που νόμιζα ότι, από το πρώτο τρίμηνο του 2013 είχαμε 6%, στο β΄ τρίμηνο 4,6%, στο γ' τρίμηνο 3,7%΄, στο δ' τρίμηνο 2,3% και στο α΄ τρίμηνο του 2014 0,9%. Τώρα... πώς "βαθαίνει", αυτό είναι άλλη ιστορία. Ίσως να μην είμαι και τόσο καλός στα μαθηματικά. Η Χαλυβουργική δεν απέκτησε σήμερα προβλήματα. Ο Σαμαράς την βρήκε υπό πολύμηνη κατάληψη, την οποία "έσπασε" με χρήση αστυνομικών δυνάμεων. Επιτέλους. Μετά είχαμε και την λαίλαπα των υψηλών τιμών ρεύματος, για τις οποίες η τρόικα δεν άφηνε επί τόσα χρόνια να πέσουν για την βιομηχανία (προς όφελος των ανταγωνιστών από τις λοιπές χώρες της Ε.Ε., που είχαν υιοθετήσει μέτρα προστασίας της βιομηχανίας τους). Ο Σαμαράς (ναι, πάλι ο Σαμαράς) πήρε κάποια μέτρα μείωσης του κόστους του ρεύματος, που τα χαιρέτισε η βιομηχανία, αλλά αυτά ήρθαν πολύ αργά για να σώσουν την Χαλυβουργική. Και ναι, το να πουλάμε σουβλάκια ο ένας στον άλλον αυξάνει το ΑΕΠ. Οι Γερμανοί πουλάνε αυτοκίνητα ο ένας στον άλλον - οικονομολογικώς δεν κάνει καμία διαφορά με το σουβλάκι, όσο και εάν αυτό δεν χωρά στο μυαλό σας. Επίσης, πουλάμε σουβλάκια και στους τουρίστες που έρχονται - οπότε έμμεσα γίνεται και εξαγώγιμο προϊόν. Για τον ταξικό πόλεμο, συμφωνώ και επαυξάνω, όμως το να απαλλαγούμε από το Μνημόνιο, που τον προκάλεσε, είναι ο βασικός όρος επιβίωσης της δημιουργικής τάξης των Ελλήνων. Το μεγαλύτερο πρόβλημά μας σε αυτόν τον "ταξικό πόλεμο" είναι οι δικαστές, διότι αυτοί έχουν την τελική εξουσία στην Ελλάδα. Αυτό όμως θέτει ευρύτερα ζητήματα.

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ Διογένης 30/06/2014 18:43:13

            Αγαπητέ μου διογενη, Σε παραπεμπω μόνο στους πίνακες της ελστατ.και εγώ που νόμιζα πως η τρόικα είναι υπέρ της ελεύθερης αγορας. Ώστε η τρόικα ευνοουσε ξένους ανταγωνιστές...και τώρα ξεπουλάμε..τέλος,διάβασε σε παρακαλώ την προσφατη έκθεση του οοσα για την ελληνική οικονομία. Μόνο για σταθεροποίηση δεν μιλάει... Sent from my ipad

          • Διογένης avatar
            Διογένης @ Νίκος Αργεάδης 30/06/2014 20:45:45

            Αγαπητέ μου, τα "σε παραπέμπω στους πίνακες της ΕΛΣΤΑΤ" είναι ένας εύκολος τρόπος να πετάξεις την μπάλα στην κερκίδα. Είπα να μην σου απαντήσω, αλλά κάνω μια τελευταία απόπειρα επίκλησης της κοινής λογικής σου. Να μας πεις εσύ τι λένε οι "πίνακες της ΕΛΣΤΑΤ"... Διότι όταν μας μιλάς για "εμβάθυνση της ύφεσης", την ίδια στιγμή που η ΕΛΣΤΑΤ δίνει πτώση της ύφεσης από 6% στο α΄ τρίμηνο του προηγούμενου έτους, σταδιακά σε 0,9% στο α΄ τρίμηνο του φετεινού έτους, απορώ, ποιοι είναι οι άγνωστοι αυτοί "πίνακες της ΕΛΣΤΑΤ" που δείχνουν "εμβάθυνση της ύφεσης"; Θα το πω λίγο προσβλητικά, αλλά δεν θα το κάνω για να σε προσβάλλω, θα το κάνω για να σε ταρακουνήσω: Ποιος ξέρει τι ανοησία θα διάβασες και θα την ερμήνευσες, λόγω έλλειψης των αναγκαίων γνώσεων, ως "πίνακα της ΕΛΣΤΑΤ" που δήθεν δείχνει "εμβάθυνση της ύφεσης". Πρέπει να βρεις στοιχεία που να ανατρέπουν το 6% να γίνεται 0,9% ύφεση μέσα σε ένα χρόνο. Βλέπω ένα απίστευτο "κόλλημα" σε έναν στείρο τρόπο σκέψης, χωρίς δυνατότητα αντιπαράθεσης με τον συζητητή, στο οποίο αντί να σε προβληματίσει η έλλειψη συγκεκριμένων επιχειρημάτων απέναντι σε αυτά που σου λέει ο συνομιλητής σου, η απάντηση είναι "πήγαινε βρες μόνος σου τους πίνακες της ΕΛΣΤΑΤ και εγώ δεν σου λέω ούτε ένα επιχείρημα". Πολύ απλά, κάνεις λάθος και δεν έχεις την παραμικρή πραγματολογική υποστήριξη για τις θέσεις σου! Οι οποίες είναι όχι απλώς λάθος, είναι εξωπραγματικές! Αλλά βγαίνουν κάτι άλλοι άσχετοι από "διεθνείς οργανισμούς", δημόσιοι υπάλληλοι πολυτελείας που αντιγράφουν ο ένας τον άλλον, και που αντί να καθήσουν να μελετήσουν την πραγματικότητα κάθονται αντιγράφουν την έκθεση του προηγούμενου εξαμήνου, που είναι αντιγραφή της έκθεσης του προηγούμεου εξαμήνου, που κι αυτή ήταν αντιγραφή της έκθεσης του προηγούμενου εξαμήνου... Έχετε κάνει σε διεθνή οργανισμό; Αν κάνετε ποτέ, το ελληνικό δημόσιο θα σας φανεί παράδεισος παραγωγής έργου. Ερμηνεύστε μόνος σας την πραγματικότητα, λοιπόν, και μην αφήνετε να σας το κάνουν άλλοι. Είναι κρίμα άνθρωποι με μεράκι για την Ελλάδα να υιοθετούν τις πλέον καταστροφικές θέσεις για την ελληνική οικονομία και την χώρα, και να στρώνουν το χαλί για τους ίδιους ανθρώπους που έφεραν την Ελλάδα στο Μνημόνιο: Τον ΓΑΠ και τους αλλοδαπούς πάτρωνές του. Που σήμερα στηρίζουν όλοι λυσσασμένα τον Τσίπρα μαζί με εσάς! Θα το γράψω για μια τελευταία φορά: Τοσο πια έχει αλλοιωθεί το πολιτικό μας αισθητήριο;;; Να κάνουμε τις ίδιες πολιτικές επιλογές με τον ολετήρα της Ελλάδας, τον ΓΑΠ;;;

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ Διογένης 01/07/2014 09:42:36

            αν θές να γίνεις προσβλητικός, με γεια σου με χαρά σου, εγώ δεν θα γίνω, θα ξαναναφέρω τα ερμα τα ΔΕΔΟΜΕΝΑ Επίσης, μην ανακατεύσεις τα δημοσιονομικά με αυτά της πραγματικής οικονομίας.
            έχουν καταρρεύσει η όχι οι ασφαλιστικές εισφορές ; πως θα πληρωθούν από τους πολίτες πάνω από 6 δις σε νέους φόρους το 2ο εξαμηνο όταν έχουν εξαερωθεί οι αποτεαμιεύσεις τους;
            ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΛΙΣΤΕΣ ΛΑΓΚΑΡΝΤ κλπ; θα σου πω εγώ: ΤΙΠΟΤΑ απολύτως... από την ελστατ, λοιπόν:
            η βιομηχανική παραγωγή έχει καταρρεύσει: σε σύγκριση με πέρυσι έχουν πέσει -2,3% στο ΑΕΠ για το τελευταίο τρίμηνο του 2013, 30% χαμηλότερα ο δείκτης βιομηχανικής παραγωγής από το 2005.! 30% για πια ανάκαμψη μιλάμε; -4,3% στο λιανικό εμπόριο, -40% στην οικοδομική δραστηριότητα.
            δεν θα επεκταθώ άλλο, θα σου πω μόνο πως ο μόνος θετικός δείκτης είναι αυτός της ανεργίας, πάνω από 28% και για μερτικές περιοχές (δυτική μακεδονία πάνω από 34%)
            όσο για τον γκαπ και τον συριζα, από που και ως πού συμπέρανες πως στηρίζω τις πολιτικές τους; μάλλον θα αστειεύεσε...εγώ εδώ μέσα πολέμησα τις πολιτικές και των 2.εχίζουν ακριβώς τις ΙΔΙΣπολιτικές του γκαπ/παπ είναι η παρούσα κυβέρνηση.

          • my way avatar
            my way @ Νίκος Αργεάδης 01/07/2014 10:09:38

            Τι τα θέλεις; Αφού δεν βλέπεις το θαύμα, είσαι περιορισμένης αντιληπτικής ικανότητας, όπως κι εγώ, άλλωστε!

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ my way 01/07/2014 11:04:15

            αγαπητέ "μάϊ γουέϊ", δεν με αντιπροσωπεύει τυχαία ο ηρακλής, ούτε και θα κολακεύσω τον α. σαμαρά για να γίνω αρεστός. κοιτώ την ΣΥΝΟΛΙΚΗ εικόνα, όχι τα επί μέρους. πχ το πρώτο 4-μηνο του 2014 οι πωλήσεις (και πολυτελών) αυτοκινήτων αυξήθηκαν: θα συμπεράναμε λοιπόν πως καλυτέρευσε η οικονομία ή μόνο η αγορά αυτοκινήτων; και αυτά με δανεικά συνήθως χρήματα και η για κάτι που ΔΕΝ ΠΑΡΗΧΘΗ στην ελλάδα, επομένως με ΜΗΔΕΝΙΚΗ προσθήκη αξίας στην ελληνική οικονομία. στοιχειώδες... μου κάνει δε εντύπωση πως ο διογένης εξισώνει την παραγωγή και πώληση ενός αυτοκινήτου με αυτή ενός γύρου...είναι ΙΔΙΑ λέει για την οικονομία. αυτό καιμόνο με κάνει να σταματήσω εδω την "συζήτηση" αλλά και γιατί εξετράπει σε ύβρεις...την γνω΄στη μέθδο των κομματικά εμπαθών, μέχρι και με κατηγόρησε πως στηρίζω την πολιτική των σύριζα/γκαπ. απ' 'οσο ξέρω η παρούσα κυβέρνηση την συνεχίζει... είμαι δε ευγνώμων στα ΑΝΤΙνέα για το βήμα αυτό. γιατι μόνο με την υγιή αντιπαράθεση θα συγκλίνουμε σε κάτι κοινό, σε κοινή δράση. οι ανούσιες κομματικές κραυγές δεν με συγκινούν. θα κραδαίνω πάντα τα εμπειρικά τεκμήρια γιατί ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορεί να επιχειρηματολογήσει ορθολογικά με ιδεοληψίες και κομματικές παρωπίδες, εκτός και αν κάνει κομματική δουλειά.

          • my way avatar
            my way @ Νίκος Αργεάδης 01/07/2014 11:16:08

            Μας έχει πει ότι δεν είναι ή τουλάχιστον δεν ήταν μέχρι πρότινος, κομματικός ούτε κατά την ψήφο. Μάλλον Βοριδαδωνικός είναι.

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ my way 01/07/2014 11:45:53

            χα, χα, χα! θα πάω για αναβάθμιση λογισμικού...

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ Διογένης 01/07/2014 10:07:32

            "Ερμηνεύστε μόνος σας την πραγματικότητα..." δεν χρειάζεται να ερμηνεύσω τίποτα, τα εμπειρικά οικονομικά ΤΕΚΜΗΡΙΑ μιλούν από μόνα τους. η εικονική πραγματικότητα που προσπαθούν να επιβάλλουν θα καταρρεύσει (δυστυχώς) μαζί με την ελληνική κοινωνία: Κανείς δεν επενδύει όταν ένα ΑΦΕΡΕΓΓΥΟ ΚΡΑΤΟΣ δημιουργεί ιδιώτες και επιχειρήσεις μη αξιόχρεους , όταν η ζήτηση συρρικνώνεται, όταν οι μισθοί βαίνουν μειούμενοι, και φυσικά όταν η οικονομική ψυχολογία είναι αβέβαιη. -Κανείς δεν επενδύει όταν το κράτος είναι ΦΟΡΟ-ΛΗΣΤΗΣ. -Κανείς δεν επενδύει όταν η ζήτηση συρρικνώνεται.
            -Κανείς δεν επενδύει όταν δεν υπάρχει ρευστότητα.
            -Κανείς δεν επενδύει όταν έχει αδυναμία πρόσβασης σε δανεισμό.
            -Κανείς επενδυτής δεν θα βάλει τα κεφάλαια του σε συνθήκες αποπληθωρισμού.
            -Κανείς δεν επενδύει όταν περιμένει να πέσουν οι τιμές.
            -Κανείς δεν επενδύει όταν ο όποιος δανεισμός είναι πανάκριβος, η γραφειοκρατία είναι αθάνατη, η διαφθορά στον Θεό και ο δημοσιονομικός κίνδυνος μεγάλος. ποιός θα εμπιστευτέι ένα κράτος φορομπήχτη που αλλάζει το φορολογικό κάθε μήνα; Έξι χρόνια συνεχόμενα η βιομηχανική παραγωγή εξαφανίζεται.
            30% χαμηλότερα ο δείκτης βιομηχανικής παραγωγής από το 2005.

            Το 35% του εργοστασιακού δυναμικού... κάθεται.

            Τα εργοστάσια υπολειτουργούν.

            200.000 θέσεις εργασίας χαμένες στην μεταποιητική βιομηχανία.

            10 δισ. ζημιές, καταστροφή βιομηχανικών επιχειρήσεων και βιοτεχνιών ανεξαρτήτως μεγέθους.

            Σήμερα η ελληνική οικονομία λειτουργεί υπό συνθήκες μειούμενης παραγωγικής δυναμικότητας έχοντας εκτός παραγωγής το 27% του εργατικού δυναμικού.
            Αυτή η ζημιά στην οικονομία, πολύ δύσκολα θα αποκατασταθεί, ΑΝ αποκατασταθεί .

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ Διογένης 01/07/2014 10:23:14

            "Οι Γερμανοί πουλάνε αυτοκίνητα ο ένας στον άλλον - οικονομολογικώς δεν κάνει καμία διαφορά με το σουβλάκι..." ώστε κάνει τοι ίδιο, δλδ προσθέτει την ίδια αξία και δυναμική στην οικονομία η παραγωγή και πώληση ενός αυτοκινήτου με αυτή ενός σουνλακίου; σοβαρολογείς; αμ έτσι εξηγούνται ΟΛΑ όσα μας συμβαίνουν. σταματάω εδώ, η εξίσωση του σουβλακίου (όχι δεν έιναι κακό να πουλάς σουβλάκια) με την παραγωγή και πώληση ενός αυτοκινήτου τα λέει όλα για τις αντιλήψεις σας για το κράτος και την κοινωνία. και διαστρέφετε την πραγματικότητα...

  5. Διογένης avatar
    Διογένης 30/06/2014 14:01:45

    Προσωπικά είμαι κατά του "σπασίματος" της ΔΕΗ και υπέρ της εξυγίανσής της στο πλαίσιο δημόσιο ελέγχου, όπως περίπου έγινε και με τον ΟΤΕ προ του ξεπουλήματός του στην Deutsche Telekom. Πιστεύω όμως ότι μια κυβέρνηση Σαμαρά μπορεί να επιτύχει να μην πωλήσει την ΔΕΗ περισσότερο, από όσο μπορεί να το πετύχει π.χ. μια κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ. Κι αυτό γιατί, αν μέχρι τον Οκτώβριο ο Σαμαράς αποδεσμεύσει οριστικά την χώρα από το Μνημόνιο, όπως έχει βάλει στόχο (έτσι μας λένε ορισμένα ρεπορτάζ), τότε του χρόνου θα μπορεί να μην πωλήσει την "μικρή ΔΕΗ", διότι δεν θα έχει κανέναν πάνω από το κεφάλι του. Ή, και να αναγκαστεί να πωλήσει την "μικρή", να μπορέσει να μην πωλήσει την "μεγάλη", που είναι το κύριο ζήτημα να μείνει στην εξουσία του κράτους. Αν αντιθέτως αναλάβει ο ΣΥΡΙΖΑ, τότε η Ελλάδα σύντομα θα ξανασέρνεται στα πόδια των δανειστών, όπου θα την φέρει ο νέος "λεφτά υπάρχουν", με αποτέλεσμα να πρέπει η Ελλάδα να κάνει πάλι το χατήρι τους, χωρίς να έχει το παραμικρό περιθώριο αυτενέργειας. Οι συγκυρίες είναι καλές, διότι η ΕΚΤ θέλει να ξεμπερδεύει με το ΔΝΤ πριν από το Νοέμβριο και τα stress-tests. Άρα, ίσως ο Σαμαράς να πάρει αποδέσμευση και από το ΔΝΤ μέχρι τον Οκτώβριο του 2014, που κανονικά θα έμενε στο ελληνικό πρόγραμμα μέχρι το 2016. Όλα αυτά προϋποθέτουν να μείνει ο Σαμαράς στην πρωθυπουργία. Από την στιγμή που θα φύγουμε από το Μνημόνιο, η χώρα αποκτά δυνατότητα καταρχήν αυτενέργειας, με μόνη δέσμευση τα δημοσιονομικά (έλλειμμα κλπ.), που όμως με βάση τα σημερινά δεδομένα θα συνεχίσουν να πηγαίνουν καλά. Γι' αυτό ο ΣΥΡΙΖΑ έχει λυσσάξει να μην βγει πρόεδρος της Δημοκρατίας. Διότι αν ο Σαμαράς έχει ακόμη έναν χρόνο χωρίς Μνημόνιο, τότε ίσως καταφέρει να κερδίσει τις επόμενες εκλογές.

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Διογένης 30/06/2014 14:52:09

      Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΛΑΣΣΙΚΟΣ "ΑΡΡΙΒΙΣΤΑΣ" ΤΗΣ ΠΑΛΑΙ ΠΟΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ. ΟΙ ΛΑΦΑΖΑΝΙΚΟΙ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΕΙΔΗΣΗ ΑΛΛΑ ΣΙΩΠΟΥΝ ΕΠΕΙΔΗ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΟΜΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ . ΚΟΥΝΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΚΟΥΝΑΓΕ.

  6. franc avatar
    franc 30/06/2014 17:26:31

    Η μονομαχία Διογένη-Αργεάδη σ΄αυτή την ανάρτηση είναι αποκαλυπτική: Oπως και οι δύο παραδέχονται, έχουμε ταξικό πόλεμο. Είναι σαφές οτι ο Αργεάδης πλέον είναι με εμάς, τον λαό, και ο Διογένης ανέκαθεν με τους κρατούντες, ήτοι με την κλεπτοκαρατία. Επίσης ούτε ο Διογένης αμφισβητεί οτι οι κρατούντες (ΝΔ-ΠΑΣΟΚ) μας κατέστρεψαν, όπως παρατηρεί ορθά ο Αργεάδης, Απλά του απαντάει, ναι αυτοί μας κατέστρεψαν, αλλά ο Σαμαράς εξαιρείται!!! Λες κι επειδή εξαιρείται ο Σαμαράς και η γυναίκα του θα συμπλήρωνα εγώ, η ΝΔ απαλάσσεται του εγκλήματος συλλήβδην και για τα 10 χρόνια που κυβέρνησε "αλλά ΠΑΣΟΚ" τον τόπο και για τώρα για τον Βενιζέλο, το Λοβέρδο, τη Φώφω τον Χρυσοχοίδη τον Παπουτσή και την Τίνα , επειδή ο Σαμαράς δεν θα ήταν Πρωθυπουργός χωρίς αυτούς!!! Είναι απίστευτη η διαστρέβλωση του ανθρώπου όταν είναι κολλημένος (για κάποιο δικό του λόγο προφανώς) με ένα πρόσωπο... Όσον αφορά τον ΣΥΡΙΖΑ, είτε μας αρέσει είτε όχι είναι ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ το μόνο ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ κόμμα με πολλές πιθανότητες να κυβερνήσει. Υπάρχουν κι άλλα καινούρια κόμματα βεβαίως αλλά δεν είναι κυβερνητικά. Το αν είναι αυτό που έχει ανάγκη η χώρα θα το ξέρουμε ΜΟΝΟΝ αφου το δοκιμάσουμε και όχι αν το απορρίψουμε εκ των προτέρων, οπότε θα έχει για πάντα το επιχείρημα οτι μας προσέφερε λύση και δεν τολμήσαμε να το δοκιμάσουμε. Αν πάλι δεν δούμε την πραγματικότητα με τα μάτια μας αλλά δούμε την "εικονική Πραγματικότητα" μέσα απο τα νούμερα που μας παραθέτει ο Διογένης θα είμαστε ευτυχείς. Αν μάλιστα αποδειχτούν και αληθινά, η ευτυχία μας θα γίνει πραγματικότητα , ακόμα κι αν ψηφίσουμε ΣΥΡΙΖΑ αφού θα έχουμε σωθεί ως τότε χάριν και μόνον του Σαμαρά...

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ franc 30/06/2014 19:50:45

      Αγαπητέ μου, και ο ΓΑΠ με τον λαό ήταν. Ακριβώς όπως και ο Τσίπρας. Δικαιούμαι να στηρίζω τον Σαμαρά τόσο ανοικτά όσο τον στηρίζω, για τον απλούστατο λόγο ότι δεν τον ψήφισα ούτε τον Μάιο, ούτε τον Ιούνιο του 2012. Όταν πήγαινες εσύ, αγαπητέ μου, εγώ γύριζα. Και ο Σαμαράς δεν "εξαιρείται" απλώς. Ο Σαμαράς πολύ απλά μας έσωσε σε φάση που όλοι είχαμε την χώρα μας ξεγραμμένη. Αν δεν είμαστε (ορθότερα: είσαστε, εννοώ, όσοι σκέφτεστε με όρους 2012) σε θέση να το αναγνωρίσετε, είναι από κεκτημένη ταχύτητα: Εξακολουθείτε να την έχετε ξεγραμμένη, μαζί και τους εαυτούς σας. Όμως αυτό δεν ισχύει. Δεν θα φανεί από τη μια μέρα στην άλλη, αλλά ήδη φαίνεται για όποιον θέλει να το δει. Σε δύο χρόνια που θα έχουμε ανακάμψει πολύ περισσότερο από όσο ανακάμπτουμε σήμερα, θα λέτε "ε, 'αυτονόητο' ήταν ότι θα ανακάμπταμε", ναι, τόσο αυτονόητο όσο ότι με τον ΓΑΠ τα πράγματα θα ήταν καλύτερα από ό,τι με τον Καραμανλή. Δεν είναι η έλλειψη διορατικότητας και κατανοήσης της πραγματικότητας που με εξοργίζει. Δεν είναι η έλλειψη έστω και ενός επιχειρήματος ουσίας, αντί για σκέτους αφορισμούς του τύπου "ο Αργεάδης είναι με τον λαό, ενώ ο Διογένης με την κλεπτοκρατία". Δεν είναι ο διαρκής παπαγαλισμός των ίδιων επιχειρημάτων που ο Αργεάδης προφανώς διάβασε σε αυτήν εδώ την ιστοσελίδα από παλαιούς αντιμνημονιακούς αρθρογράφους (Επώνυμος), χωρίς να έχει εξελιχθεί η σκέψη του στο παραμικρό έκτοτε. Αν κάτι με εξοργίζει είναι η αχαριστία αυτού του λαού, που νόμιζε και νομίζει ότι "δικαιούται" με μια μαγική κίνηση να πάρει όσα έχασε από το 2009 μέχρι το 2013. Αμ δε! Έτσι ξαναχτίζονται όσα χάθηκαν; Σιγά σιγά και με πολύ κόπο η χώρα θα ανακτήσει πρώτα την οικονομική της ανεξαρτησία και στη συνέχεια την οικονομική της ευμάρεια. Με εξοργίζει, επίσης, ότι από το αντιμνημονιακό πολιτικό κίνημα των ετών 2010-2012 αυτό που απέμεινε είναι μια λαϊκιστική στυφή γεύση "εύκολων λύσεων". Θα δοκιμάσουμε, λέει, το "καινούργιο" (στην πραγματικότητα: παμπάλαιο) κόμμα του ΣΥΡΙΖΑ και αν δεν μας κάνει δεν πειράζει. Αντί να καθήσεις να σκεφτείς ότι πρέπει να ξεκινήσεις ξανά από την δουλειά των 400 ευρώ, για να μπορέσεις αύριο να πάρεις άλλη των 500, μετά των 600, μετά των 800, μετά των 1000 και μετά των 1500, κάθεσαι και ζητάς "ΣΥΡΙΖΑ", διότι λέει δεν τον δοκιμάσαμε. Χωρίς να έχεις την στοιχειώδη ευφυϊα να κατανοήσεις ότι τον "ΣΥΡΙΖΑ" τον δοκίμασες το 2009... Κι όμως. Όχι μόνον ψηφίζεις, αλλά θέλεις και να διαμορφώνεις και άποψη. Μάθε, αγαπητέ μου, ότι η αντιμνημονιακή θέση δεν είναι τα εύκολα φληναφήματα. Η αντιμνημονιακή θέση και άποψη προϋποθέτει προετοιμασία για κήρυξη επίσημης χρεωκοπίας. Για διακοπή αρκετών οικονομικών σχέσεων με τον έξω κόσμο. Για απειλή κατάρρευσης ή και για κατάρρευση του τραπεζικού συστήματος. Για προετοιμασία κατεπείγουσας επιστροφής στο εθνικό νόμισμα. Για πολεμική προετοιμασία, ακόμη, αφού σε τίποτα δεν το έχουν οι "σύμμαχοί" μας να κινητοποιήσουν στρατιωτικά την Τουρκία εις βάρος μας, εάν δεν τους κάνουμε τα χατήρια. Είσαι προετοιμασμένος για όλα αυτά; Εγώ ήμουν. Αυτό ήταν το πολιτικό μου πιστεύω. Ήμουν πεπεισμένος ότι το Μνημόνιο δεν "βγαίνει" και ότι έχουμε να κάνουμε με οργανωμένο σχέδιο καταστροφής και εκποίησης της χώρας μας για ένα κομμάτι ψωμί. Άρα, χρειαζόταν μια κίνηση, ένα κίνημα διαφύλαξης της εθνικής μας κυριαρχίας. Καλύτερα βίαιη φτώχυνση, μέσα από συνθήκες εθνικής κυριαρχίας και αγωνιστικής ομοψυχίας όσων θέλαμε να λεγόμαστε Έλληνες, με παράλληλη δημιουργία προϋποθέσεων ανάκαμψης μέσα από σκληρή δουλειά, παρά σταδιακή φτώχυνση με απεμπόληση των κυριαρχικών δικαιωμάτων της χώρας και μόνιμη εκχώρηση του εθνικού της πλούτου σε άλλες χώρες. Το χειρότερο ήταν ότι δεν ήταν οι πολιτικές δυνάμεις του κόσμου προετοιμασμένες για ένα τέτοιο εγχείρημα. Ψήφισα ό,τι ψήφισα το 2012 γνωρίζοντας τον τυχοδιωκτισμό των κύριων αντιμνημονιακών κομμάτων (ΑΝΕΛ και δευτερευόντως ΣΥΡΙΖΑ) και γνωρίζοντας την πρακτορίστικη υφή του απόλυτα ελεγχόμενου από συγκεκριμένο ξένο παράγοντα κόμματος της Χρυσής Αυγής. Ουσιαστικά δεν υπήρχε ελπίδα το 2012, για μένα, αλλά επένδυσα σε μια κατάρρευση των πάντων, μέσα από την οποία όσοι είχαμε λίγο πατριωτισμό μέσα μας θα αναλαμαβάναμε να τα ξαναχτίσουμε. Όμως ευτυχώς δεν χρειάστηκε να πάμε στην πραγματική, στην ριζική, στην βαθιά αντιμνημονιακή λύση της δύσκολής κήρυξης χρεωκοπίας.
      Για την οποία ο λαός μας δεν ήταν προετοιμασμένος στο παραμικρό. Ευτυχώς ο Σαμαράς απέδειξε ότι με μερικές εύστοχες κινήσεις ήταν δυνατή όχι μόνον η τήρηση του Μνημονίου με λίγες - έστω και επώδυνες, ακόμη και αυτές οι λίγες - εθνικές παραχωρήσεις σε επίπεδο "αποκρατικοποιήσεων". Απέδειξε ότι ήταν εφικτό αυτό που ο Κουβέλης είχε ονοματίσει "σταδιακή απαγκίστρωση από το Μνημόνιο", έκφραση που όταν την είχα πρωτακούσει την θεώρησα σκέτη κοροϊδία. Και είμαι βέβαιος ότι κοροϊδία την θεωρείς κι εσύ σήμερα. Θα σου πω όμως κάτι για να το βάλετε στο μυαλό σας κι εσύ και όλοι οι άλλοι που θέλετε πειραματισμούς τύπου ΣΥΡΙΖΑ: Πολύ απλά, δεν έχετε τις γνώσεις που απαιτούνται για να καταλάβετε από τα διαθέσιμα δεδομένα ότι η ελληνική κρίση ΤΕΛΕΙΩΣΕ. Και κρίνετε από την μίζερη καθημερινότητα που είχε διαμορφώσει το Μνημόνιο ήδη προ της κυβέρνησης Σαμαρά. Βάλτε λοιπόν ένα μικρό ή μεγάλο ερωτηματικό στην ασχετοσύνη που σας δέρνει, που έμμεσα την παραδέχεσαι λέγοντας ότι θα ψηφίζεις ΣΥΡΙΖΑ επειδή δεν ξέρεις τι θα σου φέρει, και κοιτάξτε να κρίνετε από εδώ και πέρα όχι σε είπεδο συνθημάτων, αλλά σε επίπεδο ουσίας. Διότι κρινοντας σε επίπεδο συνθημάτων, αυτό που θα καταφέρεις θα είναι να διαιωνίσεις την χειρότερη κλεπτοκρατία που πέρασε ποτέ από την Ελλάδα, την μνημονιακή κλεπτοκρατία: Αυτή που μέσα από κινήσεις όπως ιδίως το εγκληματικό PSI έβαλε στα επιδέξια χέρια της πολλά δισεκατομμύρια εύρω, και ίσως και τον πλήρη, αν και αφανή, έλεγχο του ελληνικού τραπεζικού συστήματος, μέσα από Έλληνες αχυρανθρώπους. Οι ίδιοι άνθρωποι που έφεραν το Μνημόνιο, οι ίδιοι στηρίζουν σήμερα τον Τσίπρα. Και αν δεν σου κάνουν εντύπωση τα άλλα, ας σου κάνει εντύπωση ότι τον Τσίπρας στηρίζει σήμερα και ο... ΓΑΠ! Τόσο πια έχει διαστρεβλωθεί το κριτήριό μας ως πολιτών;;;

      • franc avatar
        franc @ Διογένης 30/06/2014 20:23:40

        "Ο Σαμαράς πολύ απλά μας έσωσε σε φάση που όλοι είχαμε την χώρα μας ξεγραμμένη." Eίναι αυτό που λέει κάθε πιστός στη βραδυνή προσευχή του χωρίς βεβαίως να μπορεί να το αποδείξει: " Σ' ευχαριστώ θεέ που με έσωσες και σήμερα απο το θάνατο." Με αυτή τη λογική και ο Παπαδήμος μας έσωσε 80 φορές τουλάχιστο. Γιατί αν μια μέρα απ' όσες κυβέρνησε, έλεγε ΟΧΙ στον Σόιμπλε θα καταστρεφόμασταν. Άρα ο Σαμαράς δεν κάνει τίποτε διαφορετικό απ΄όλους τους μνημονιακούς ηγέτες των PIIGS+C. Λέει απλά κάθε φορά ΝΑΙ στο μνημόνιο. Αυτό μπορούσαμε να το κάνουμε και μόνοι μας αν το θέλαμε. "Πολύ απλά, δεν έχετε τις γνώσεις που απαιτούνται για να καταλάβετε από τα διαθέσιμα δεδομένα ότι η ελληνική κρίση ΤΕΛΕΙΩΣΕ" . Αν ούτε εσύ που τις έχεις, δεν μπορείς να μας τις πείς με πειστικό μάλιστα τρόπο και να μας πείσεις να ψηφίσουμε με 60% το Σαμαρά, δικαίως θα ψηφίσουμε Τσίπρα απο άγνοια. Ούτως ή άλλως τον λογαριασμό εμείς θα τον πληρώσουμε πάλι...

        • Διογένης avatar
          Διογένης @ franc 30/06/2014 21:07:15

          Τα σωστά "ναι" και τα επιδέξια "όχι" του Σαμαρά ήταν που μας έσωσαν. Τα σωστά "ναι" ήταν που έκανε ΟΛΑ τα χατήρια των δανειστών στην αρχή για τις περικοπές που υποσχέθηκε η χώρα στο PSI (τον Μάρτιο του 2012). Θέλουμε να το ξεχνούμε, αλλά οι περικοπές του Νοεμβρίου 2012 ήταν υπεσχημένες όλες από τον Μάρτιο του 2012. Τότε, ναι, που ο Παπαδήμος έλεγε σε όλα "ναι", χωρίς να σκεφτεί τι είναι καλό και τι όχι και, κυρίως, χωρίς να χρειάζεται να εφαρμόσει τίποτε από όσα υποσχέθηκε. Ο Σαμαράς κατάλαβε ότι στην αρχή έπρεπε να πει "ναι σε όλα", προκειμένου να ξαναδώσει αξιοπιστία στην Ελλάδα. Να το πει το "ναι" σωστά, χωρίς να λέει άλλα από μπροστά και να κάνει άλλα πίσω από την πλάτη των ξένων, όπως έκαμνε συστηματικά ο ΓΑΠ. Πήρε μερικές δύσκολες αποφάσεις, όπως την ρήτρα αυτομάτων περικοπών, εάν αποτύγχανε δημοσιονομικά η χώρα. Με την αποδέσμευση των μέγκα-δόσεων του Δεκεμβρίου 2012 και την μείωση του χρέους που πέτυχε η επιτυχημένη επαναγορά ομολόγων, είχαμε α) απότομη επάνοδο επιχειρηματικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα και β) αποδέσμευση τεραστίων ποσοτήτων ρευστότητας για το κράτος, που του επέτρεψαν να ξεκινήσει το πρόγραμμα αποπληρωμής ληξιπρόθεσμων οφειλών, που σταμάτησε την διεργασία αφαίρεσης χρήματος από την αγορά και ξεκίνησε να δίνει την δυνατότητα στους ανθρώπους, σε όποιους τους χρωστούσε χρήματα το κράτος, να βουλώσουν "τρύπες". Κάμποσες τρύπες. Το κυριότερο που πέτυχε ο Σαμαράς με τα αρχικά "ναι", με τον σωστό τρόπο (δηλαδή και μπροστά και πίσω από την πλάτη τους "ναι") ήταν να αποδιώξει την ατμόσφαιρα χρεωκοπίας πάνω από την χώρα. Μια ατμόσφαιρα που μάλλον την έχουμε ξεχάσει σήμερα. Θα την θυμηθούμε όταν πετύχει το πείραμά σας και έλθει ξανά στην εξουσία το "λεφτά υπάρχουν" που οδηγεί με μαθηματική βεβαιότητα στην χρεωκοπία. Όταν αποκατέσησε κάποια αξιοπιστία για την χώρα, άρχισε να λέει κάποια λίγα, διακριτικά "όχι". Τα πρώτα "όχι" ήταν για τα ΕΑΣ, το επόμενο ήταν όταν του ζήτησαν "νέα μέτρα" για το 2014. Αυτά που θα σκότωναν την διεργασία ρηχέματος της ύφεσης. Πολύ σωστά προέβλεψε το οικονομικό επιτελείο, τότε, ότι οι στόχοι του 2013 θα υπερεπιτυγχάνονταν και απέδειξε την τρόικα αναξιόπιστη σε όλες τις προβλέψεις της. Όταν το Eurogroup διάλεξε για τα ΕΑΣ, έξι μήνες μετά το πρώτο "όχι", την λύση που είχε προκρίνει η Ελλάδα, παρά την αντίθεση της τρόικας, τότε ήταν φανερό ότι η τρόικα είχε χάσει τον πλήρη έλεγχο της χώρας. Τα επόμενα όχι ήταν ευκολότερα. Άρχισε να αρνείται διακριτικά στην αρχή και εντονότερα στη συνέχεια, το τρίτο δάνειο. Η τύφλωσή σας είναι απύθμενη. Εκεί που ο ΓΑΠ και ο Παπαδήμος και όλοι οι μνημονιακοί "ηγέτες" εκλιπαρούσαν για "διάσωση" και "βοήθεια", έρχεται ο Σαμαράς με αυτοπεποίθηση που έκτισε επιδέξια στα δύο χρόνια πρωθυπουργίας λέει "δεν σας χρειαζόμαστε άλλο". Τον Σεπτέμβριο του 2013 πήγε ο ίδιος στις ΗΠΑ για να βρει τον Ντάιμον της JP Morgan και να στηρίξει το εγχείρημα εξόδου στις αγορές, σήμερα ήρθε ο Ντάιμον στην Αθήνα! Πόσο άλλαξαν τα πράγματα έκτοτε. Εκεί που πηγαίναμε να τους παρακαλέσουμε, σήμερα έρχονται αυτοί εδώ. Ενδιαμέσως τελειώνει και η τελευταία αξιολόγηση και η χώρα βγαίνει θριαμβευτικά στις αγορές, από την οποία την είχε αποκλείσει ο ΓΑΠ, παρόλο που διάφοροι "προφήτες" τύπου franc κλπ. λοιδορούσαν τις προαναγγελίες. Μετά κατάπιαν όλοι την γλώσσα τους, αλλά συνέχισαν τους ίδιους αφορισμούς άνευ του παραμικρού επιχειρήματος. Ενώ το λογιστικό πλεόνασμα το έλεγαν ανύπαρκτο, επιβεβαιώθηκε μετά και από την Eurostat, παρόλο που και ο επικεφαλής της το αμφισβητούσε δημόσια, στην αρχή. Μετά το βούλωσαν όλοι, αλλά τα περί "ανύπαρκτου πλεονάσματος" κανένας δεν βγήκε έντιμα να τα πάρει πίσω. Να πει έκανα λάθος βρε αδερφέ, συγγνώμη, είχε δίκιο ο Σαμαράς και ο Στουρνάρας και λάθος εγώ. Αλλά εδώ βλέπουμε ο Αργεάδης, που "είναι με τον λαό" να του λέει ο Διογένης, που "είναι με την κλεπτοκρατία" ότι οι πίνακες της ΕΛΣΤΑΤ δεν μιλούν για εμβάθυνση της ύφεσης, αλλά για σχεδόν εξάλειψη της ύφεσης και ο Αργεάδης που "είναι με τον λαό" να ξαναλέει "κοίτα τους πίνακες της ΕΛΣΤΑΤ. Ποιους, αυτούς που δείχνουν ότι τελειώνει η ύφεση ή τους άλλους τους ανύπαρκτους; Από τα πολλά, όμως που δεν σχολίασες, αγαπητέ, βλέπω ότι ξέχασες να σχολιάσεις ότι σήμερα ταυτίζεσαι πολιτικά με τον ΓΑΠ, που κι αυτός στηρίζει σήμερα Τσίπρα. Είναι που λέει ο Τσίπρας "δεν κρατάμε πολιτικό μητρώο"; Ε, ναι! Ακόμη και ο ΓΑΠ δεν μας νοιάζει, αν σήμερα μας στηρίζει, κανένα πρόβλημα! Αλλά εσείς όλοι οι γιαλαντζί αντιμνημονιακοί, ούτε που αντιλαμβάνεστε ότι συνταυτιζόμενοι με τον ΓΑΠ έχετε καταλήξει να είστε μνημονιακότεροι όλων. Αν τυχόν και τα καταφέρετε και βγει ο Τσίπρας, θα το καταλάβετε τότε. Αλλά μέχρι τότε, θα ήθελα ένα σχόλιό σου για την ταύτισή σου με τον ΓΑΠ...

          • my way avatar
            my way @ Διογένης 30/06/2014 21:55:45

            Διογένη, πολιτικά αφελής δεν είσαι αλλά το ίδιο κι εμείς. Τι θα πει, ο Παπαδήμος έλεγε ναι σε όλα; Η μαριονέτα; Ναι σε όλα, έλεγαν οι τρεις (μέχρις ενός σημείου) και μετά δύο καμπαλέρος.

          • Διογένης avatar
            Διογένης @ my way 30/06/2014 23:39:07

            Μόνος σου λες ότι ο Παπαδήμος ήταν μαριονέτα. Και νομίζω ότι αποτελεί προσβολή της νοημοσύνης μας να λέμε ότι ο Σαμαράς δεν είπε κανένα όχι. Του είπαν να παρει νέα μέτρα για το 2014. Δεν πήρε. Το περίφημο "δημοσιονομικό κενό" το θυμάσαι; Το έκαναν γαργάρα. Του είπαν "δεν θα βγεις στις αγορές διότι θα μας ξεφύγεις". Βγήκε. Τους ανάγκασε και συναίνεσαν. Τους λέει τώρα δεν θα πάρω τρίτο δάνειο. Βγαίνω από το Μνημόνιο και δεν ξαναμπαίνω. Τον κοιτούν αμήχανα και κοιτάζουν να τον στριμώξουν για τα τελευταία "προαπαιτούμενα" που μετά δεν έχει άλλα. Όλοι μιλούσαν για την δήθεν αναγκαιότητα του "τρίτου δανείου", έλα όμως που αυτό τελικά δεν φαίνεται να είναι και τόσο αναγκαίο και ο Σαμαράς μπορεί να το λέει κατάμουτρα στους Γερμανούς! Προτού προσβάλετε την νοημοσύνη μας, λοιπόν, σκεφθείτε. Θα σας κάνει καλό.

          • my way avatar
            my way @ Διογένης 01/07/2014 07:21:49

            Άσε τις στρεψοδικίες για αφελείς και τα περί προσβολής νοημοσύνης. Η έγκλησή μου ήταν συγκεκριμένη, έγραψες: "Θέλουμε να το ξεχνούμε, αλλά οι περικοπές του Νοεμβρίου 2012 ήταν υπεσχημένες όλες από τον Μάρτιο του 2012. Τότε, ναι, που ο Παπαδήμος έλεγε σε όλα "ναι", χωρίς να σκεφτεί τι είναι καλό και τι όχι και, κυρίως, χωρίς να χρειάζεται να εφαρμόσει τίποτε από όσα υποσχέθηκε". Αυτή είναι η ανακρίβεια που σου επεσήμανα, ότι οι υπεσχημένες, από τον Μάρτιο 2012, περικοπές ήταν μεν επισημοποιημένες από τον Πρωθυπουργό-μαριονέτα αλλά κατόπιν της κίνησης των νημάτων από τις στηρίξασες δυνάμεις, μεταξύ των οποίων και ο Σαμαράς, ο οποίος από τότε και όχι από την αρχή της πρωθυπουργίας του, είχε πει ναι σε όλα. Σε όλα τα υπόλοιπά σου, αν και πολλά θα είχα να πω, δεν αναφέρθηκα, οπότε άσκοπες οι επαναλήψεις σου.

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ Διογένης 01/07/2014 11:29:01

            "Του είπαν να παρει νέα μέτρα για το 2014. Δεν πήρε...." τέτοια διαβάζω και λέω, πάει δεν έχουμε μέλλον με τέτοια ψέμματα... τα έχει ήδη πάρει γιατί τα ΥΠΕΓΡΑΨΕ πιο πριν, θυμάσαι την δανειακή και το μνημόνιο #3; άρα δεν χρειαζόταν να "πάρει" άλλα μέτρα όπως ευφημίζουν τα κοψίματα των μισθών των αδύναμων.

          • franc avatar
            franc @ Διογένης 30/06/2014 22:01:33

            Mην στενοχωριέσαι φίλε Διογένη, όταν βγεί ο Τσίπρας θα μας παρηγορεί ο "Συριζαίος Διογένης ",που θα μας λέει οτι μπορεί να περνάμε άσχημα, αλλά αν δεν ήταν ο Τσίπρας θα περνούσαμε πολύ χειρότερα και κατά πάσα πιθανότητατα θα είχαμε καταστραφεί τελείως . Και για να μας ανακουφίσει τελέιως θα μας παραθέτει τα ΟΧΙ και τα ΝΑΙ του Τσίπρα που ειπώθηκαν στην κατάλληλη στιγμή και με τον Ευφυέστερο τρόπο, ώστε γλιτώσαμε, χάρη και ΜΟΝΟ στον Τσίπρα την πλήρη καταστροφή της χώρας, στην οποία θα μας είχε οδηγήσει ο Σαμαράς αν δεν τον έριχνε ο Τσίπρας . Επίσης θα μας δείχνει τα Δικά του στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ που θα δείχνουν οτι χάρη στον Τσίπρα, είχαμε α) απότομη επάνοδο επιχειρηματικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα και β) αποδέσμευση τεραστίων ποσοτήτων ρευστότητας για το κράτος. Χαχαχαχα!!!...(επέστρεψε η ΦΑΓΕ και η ΚΟΚΑ- ΚΟΛΑ)!!!... *'Οσον αφορά την ταύτισή μας με τον ΓΑΠ, αν γίνει (λέμε τώρα) θα είναι ευτύχημα διότι θα μας απαλλάξει απο την ταύτισή μας με τον Βενιζέλο και το Λοβέρδο. Καλύτερα με έναν βλάκα παρά με 2 εγκληματίες...

          • Διογένης avatar
            Διογένης @ franc 30/06/2014 23:48:48

            Το να επιχειρείς να διακωμωδήσεις τις θέσεις του άλλου ασφαλώς και δεν αποτελεί απάντηση. Αποτελεί απόδειξη της παντελούς έλλειψης οποιωνδήποτε επιχειρημάτων. Τι δεν ισχύει από όσα παρέθεσα. Ισχύουν τα πάντα. Ουδεμία απάντηση επί της ουσίας. Όσο για τον Βενιζέλο, μάλλον απατάσθε ως προς το ποιος είναι ο μνημονιακός εγκληματίας. Ούτε ο Λοβέρδος ούτε ο Βενιζέλος μας έβαλαν στο Μνημόνιο. Ούτε ο Βενιζέλος ούτε ο Λοβέρδος διέλυσαν την ελληνική πιστοληπτική ικανότητα σε λιγότερο από επτά μήνες. Αυτά τα έκανε ο ΓΑΠ. Και δεν τα έκανε από βλακεία - βλέπω ότι ήδη αρχίζουμε να τον δικαιολογούμε, ε; Ο οποίος ήδη στηρίζει ΣΥΡΙΖΑ σχεδόν ανοικτά και στέλνει εκεί όλους τους δικούς του, αφού απέτυχε η επιχείρηση "ΔΗΜΑΡ", ενώ οι δικοί του ζητούν στα όργανα του ΠΑΣΟΚ συνεργασία με τον ΣΥΡΙΖΑ. Τζάκρη, Μαριλίζα είναι ήδη ανοικτά με τον ΣΥΡΙΖΑ. Ο Τσίπρας δεν θα χρειαστεί ούτε επτά εβδομάδες για να (ξανα)διαλύσει την ελληνική πιστοληπτική ικανότητα. Και ενώ ο ΓΑΠ είχε τουλάχιστον την πολιτική ισχύ να επιβάλει αρχικώς ένα Μνημόνιο, με το οποίο κουτσά και στραβά η χώρα συνέχιζε να υπάρχει, έστω και σε μια έντονα και επιταχυνόμενα καθοδική πορεία, ο Τσίπρας απλώς θα σηκωθεί να φύγει και θα πει με καμάρι "έτσι όπως τα κάνατε δεν γίνεται τίποτα". Φυσικά, και τότε οι franc θα λένε "ο Σαμαράς φταίει", αλλά το θέμα είναι ότι την καταστροφή θα την έχει φέρει πάλι ο νέος "λεφτά υπάρχουν". Ακριβώς όπως και ο πρώτος. Όταν θέλετε να επηρεάζετε την κοινή γνώμη μέσω της δημόσιας διατύπωσης άποψης, πρέπει να συναισθάνεστε το μέγεθος της ευθύνης σας. Δεν θα είστε αμέτοχος της καταστροφής που θα φέρει ο Τσίπρας, θα είστε συνένοχος. Το θράσος και η συναφής έλλειψη επιχειρημάτων δεν σημαίνει ότι και μόνον η φωνακλάδικη διατύπωση ατεκμηρίωτης γνώμης δεν είναι αρκετή για να δημιουργεί εντυπώσεις: Από μόνο του αυτό είναι σαφής και συνειδητή συνενοχή σε αυτό που θα φέρει ο Τσίπρας, που και ο ίδιος δεν τολμάτε να το χαρακτηρίσετε ως "καλό" - το χαρακτηρίζετε ως "άγνωστο". Μιλούμε για την πλήρη επικράτηση της α-νοησίας (με την αρχική έννοια της λέξης) στην πολιτική: Δεν ξέρω, γι' αυτό ψηφίζω τον τάδε. Ε, μα να μάθετε αγαπητέ μου. Ποτέ κανέναν δεν έβλαψε η μάθηση.

          • Διογένης avatar
            Διογένης @ franc 01/07/2014 00:04:19

            Και όσο για τα "δικά μου" στοιχεία, αυτό και αν είναι ανέκδοτο! Ιδού η ιστοσελίδα της ΕΛΣΤΑΤ για το ΑΕΠ: http://www.statistics.gr/portal/page/portal/ESYE/PAGE-themes?p_param=A0704 Αν σου είναι πολύ περίπλοκο να διαβάσεις τα νούμερα, διάβασε τα δελτία τύπου. Τελικά έκανα σε κάποια λίγο λάθος, δεν τα θυμόμουν με όση ακρίβεια νόμιζα. Η γενική εικόνα ταχείας πτώσης της ύφεσης, πάντως, δεν αλλάζει: α΄ τρίμηνο 2013: -5,6%, β΄ τρίμηνο 2013: -3,8%, γ΄ τρίμηνο 2013: -3,0%, δ΄ τρίμηνο 2013: -2,3%, α΄ τρίμηνο 2014: -0,9%. Υπάρχουν και "άλλα" εκτός από τα "δικά μου"; Αυτά είναι όλα. Δεν έχει άλλα. Δεν είναι "δικά μου", είναι τα μόνα που υπάρχουν! Και πού να έρθει και ανάπτυξη στο β΄ τρίμηνο 2014. Θα ψάχνετε να βρείτε λαγούμι να κρυφτείτε; Όχι. Θα συνεχίσετε να πιπιλάτε την ίδια καλημέρα που με θράσος πιπιλούσατε όταν διαψευσθήκατε σε όλα. Ο Τσίπρας να 'ν' καλά και το παμπάλαιο "καινούργιο" που "πρέπει" να δοκιμάσουμε, διότι δεν μας έφτανε το πρωτότυπο που δοκιμάσαμε το 1981 και το 2009... Οι υπόλοιποι κάτοικοι αυτής της χώρας, τι σας φταίνε...

          • George N avatar
            George N @ Διογένης 01/07/2014 09:58:59

            Οι αριθμοί επιβεβαιώνουν ότι από ένα μικρότερο ΑΕΠ το 2014 θα καλυφθούν οι ίδιες δαπάνες με το 2013 + ένα μεγαλύτερο πρωτογενές πλεόνασμα. Άρα τα βάρη για τους κατοίκους αυτής της χώρας θα είναι μεγαλύτερα από πέρσι. Υπάρχει και ένα διογκούμενο βουνό εσωτερικού χρέους που προφανώς είναι δημιουργία κυρίως των κυβερνήσεων μετά το 2012. Προσεγγίζει το 100% του ΑΕΠ, είναι δηλαδή το επόμενο παγόβουνο. Πέτυχε η κυβέρνηση στο δημοσιονομικό και θα είναι μωρός όποιος δεν της το αναγνωρίσει. Πέτυχε και στην έξοδο στις αγορές. Ο φόβος είναι ότι πέτυχε με έναν μη διατηρήσιμο τρόπο και επομένως είμαστε στη μέση ενός W. Ας διαψευσθεί η πρόβλεψη από την ζωή και εδώ είμαστε όλοι για να ζητήσουμε ταπεινά συγνώμη.

          • George N avatar
            George N @ George N 01/07/2014 11:38:46

            "Μη εξυπηρετούμενο εσωτερικό χρέος" πιο πάνω για να βγαίνει νόημα. Κόκκινα δάνεια, εφορεία, ταμεία δλδ. Όσο για ΣΥΡΙΖΑ: we need them as much as a bullet in the head!

          • franc avatar
            franc @ George N 01/07/2014 13:01:21

            Δεν έχεις άδικο. Πρέπει να ψηφίσουμε Τσίπρα ακόμα κι αν ο μόνος λόγος ήταν ο τερματισμός του Κινέζικου μαρτυρίου της σταγόνας χωρίς αύριο για τα παιδιά μας, με μία σφαίρα στο κεφάλι...Ο εξευτελισμός απο τον Γερμανό δήμιο έχει και όρια.

          • George N avatar
            George N @ franc 01/07/2014 15:36:31

            frank, frankly δεν φταίνε οι Γερμανοί....τα μαρτύρια τα κάνουμε εμείς σε εμάς και εξευτελίζουμε εμείς, εμάς. Κι όλοι μαζί ευτελίζουμε την χώρα και κλέβουμε τα παιδιά μας. Όλα μπορούν να αλλάξουν αλλά το πρώτο βήμα είναι ένα κοίταγμα στον καθρέφτη. Είναι και το πιο δύσκολο...μετά πάει μόνο του.

          • franc avatar
            franc @ George N 01/07/2014 20:18:08

            . Θα συμφωνήσω φίλε George N, αν το κοίταγμα στον καθρέφτη,( που παρεμπιπτόντως πολλοί Ελληνες που δεν είμαστε μεγαλοαστοί το κάνουμε καθημερινά στον καθρέφτη και διορθώνουμε ό,τι μπορέσουμε), το κάνουν ΕΣΤΩ ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ αυτοί που ώφειλαν να το κάνουν κάθε πρωί πριν ανοίξουν το στόμα τους (πληρώνονται παχυλώς άλλωστε γι' αυτό,) ήτοι ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ που ωφείλουν , είναι δουλειά τους ,να δώσουν έστω και την ύστατη στιγμή μια φορά το ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ στο λαό, αντί να ψηφίζουν χωρίς να διαβάζουν τα φιρμάνια του εχθρού. Κανένας λαός δεν πέτυχε τίποτε με το αυτομαστίγωμα και τον αυτοσαρκασμό που σε εμάς περισσεύει απο την εποχή του Αριστοφάνη. Αυτομαστίγωμα και δή μέχρι θανάτου εχουν κάνει πάνω απο 5000 Ελληνες σ΄αυτή την κρίση. Κανένας Γερμανός δεν συγκινήθηκε, όπως και το 1940. Εσύ κι εγώ που κάνουμε συχνά αυτό το κοίταγμα στον καθρέφτη, είδες να αλλάζουμε τίποτα στη χώρα? Ας αφήσουμε το παραμύθι οτι για την Παγκόσμια κρίση φταίμε αποκλειστικά και μόνον οι Ελληνες επειδή δεν είμαστε Γερμανοί...Είναι σκόπιμο παραμύθι, δεν το καταλαβαίνεις?

  7. Agent Coulson avatar
    Agent Coulson 01/07/2014 06:43:49

    Εσένα και τους φίλους σου μπορεί να σε έσωσε ο Σαμαράς Διογένη, πρέπει όμως να καταλάβεις ότι κάποιοι σ' αυτή τη χώρα, που ζούμε με δανεικά από συγγενείς και πρέπει να πληρώσουμε και κάτι τριχίλιαρα σε "φόρους" και "τέλη" επί φανταστικών εισοδημάτων, δεν αισθανόμαστε καθόλου σωσμένοι, τι να κάνουμε τώρα. Δε μας φτάνει η δυστυχία μας, πρέπει να συνεισφέρουμε (δανειζόμενοι) και στην ευημερία τη δική σας, των τραγάκηδων και των διορισμένων τους. Ε, πάει πολύ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.