#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/03/2012 10:03
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Είναι ντροπή αυτό που συμβαίνει στα πανεπιστήμια



Δραματικές καταστάσεις βιώνουν τα ελληνικά πανεπιστήμια και το λουκέτο που γράφαμε χθες λόγω του κουρέματος των αποθεματικων τους στο PSI , είναι πολύ λίγο μπροστά σ’ αυτό που πραγματικά συμβαίνει.

Η έκτακτη σύνοδος που έγινε την Τρίτη, ανέδειξε πολύ σοβαρά προβλήματα που θέτουν εν αμφιβόλω τη λειτουργία τους κάτι που σημαίνει ότι χιλιάδες φοιτητές θα μείνουν στον αέρα. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν από τα 120 εκατομμύρια ευρώ που είχαν σε καταθέσεις στην Τράπεζα της Ελλάδος, για τις λειτουργικές τους ανάγκες, 17 πανεπιστήμια της χώρας, σήμερα έχουν μείνει 33 εκατομμύρια ευρώ, ενώ έξι ΑΕΙ έχουν μηδενικούς λογαριασμούς. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορούν να λειτουργήσουν και θα κλείσουν.

«Η Σύνοδος εκτιμά ότι τα πανεπιστήμια δεν πρέπει να κλείσουν, αλλά πρέπει να κρατηθούν όρθια. Βέβαια με την πολιτική αυτή οδηγούμαστε εκ των πραγμάτων σε κλείσιμο. Εάν, όμως, φτάσουμε, τελικά, στο όριο της λειτουργίας μας, δεν θα έχει κανένα νόημα να παραμένουμε στις θέσεις μας», τόνισαν οι πρυτάνεις.

Η ουσία είναι ότι στη χώρα δεν έχει μείνει τίποτε όρθιο. Όμως, αν καταρρεύσει και η Παιδεία, καλύτερα η χώρα να διαλυθεί. Αν δεν υπάρχει μόρφωση για τα παιδιά μας, αν δεν παράγεται γνώση και πολιτισμός, τότε τι να τα κάνουμε τα μνημόνια και τα κουρέματα;

Τελικά, μέσα σε δύο χρόνια, η Ελλάδα γύρισε πίσω σχεδόν σαράντα χρόνια ή και περισσότερο. Το ψωμί, παιδεία, ελευθερία είναι τόσο επίκαιρο όσο ποτέ ενώ οι κινητοποιήσεις της γενιάς του 114 σύντομα θα ξαναζωντανέψουν.

Κι όμως, η προηγούμενη και η νυν κυβέρνηση κάνουν ότι είναι δυνατό να διαλύσουν το βασικό θεμέλιο κάθε χώρας, το παράθυρο στο μέλλον, δηλαδή την Παιδεία.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Alexak avatar
    Alexak 28/03/2012 10:42:20

    ...alithia to politexnio poso kostize kathe fora pou to kegane. den einai kati pou egine se dio xronia. einai kati pou afethike stin tixi tou gia poli perisotera.

    • Σταράτα avatar
      Σταράτα @ Alexak 28/03/2012 20:17:20

      To πολυτεχνείο κοστίζει ανάλογα μέ τό πόσα τού έδινε τό κράτος καί ή βουλή τών ελλήνων μέ τίς παρατάξης καί τά παραμάγαζα πού εχει μέ τόν βαθμό δυσκολίας άσκησεις πολιτικής άνα έτος.τά λόγια είναι περιτά καί τό φούσκωμα τόν παρατηρήσιων στά σχόλια είναι άσκοπα γιατί μάλλον ή δέν θέλουμε ή κάνουμε ότι δέν καταλαβένουμε τί πολιτικό σύστημα έχουμε τόσο καιρό.μέ τήν παίδεία έπαιξαν πολλύ κάι συνεχίζουν καί παίζουν.μήν ξεχνάτε καί ότι μέσα στήν παγκοσμιοποίηση ένα βασικό μέλημα είναι καί ή γνώση, γιάτίς επόμενες γενιές στόν τρόπο αγωγής πολίτη στά νέα δεδομένα. αυτός είναι ό λόγος πού η παιδεία βάλλετε ανά τόν κόσμο. τά πανεπιστήμια είναι τό μικρό μαγαζί τής βουλής καί ό μικρός αδερφός της ταυτόχρονα

  2. adidrust avatar
    adidrust 28/03/2012 10:49:29

    έτσι που είναι τα πανεπιστήμια καλύτερα να κλείσουν...μπας και γλιτώσουμε και από τα κομματόσκυλα, τα παιδιά των μπαμπάδων κτλ.
    RESTART mates...RESTART!

    • S.P. avatar
      S.P. @ adidrust 28/03/2012 13:45:35

      Εγώ έθιξα τα πολύ κακώς κείμενα στα Πανεπιστήμια π.χ. για τις καταλήψεις, τις ζημιές, τον λογαριασμό που στέλνουν στον τίμιο Έλληνα φορολογούμενο, την παρεοκρατία και κομματοκρατία, την αμειβόμενη απεργία και βγήκε κάποιος δεν έχει σημασία ποιός βγήκε, και διατύπωσε μεταξύ των άλλων την περίφημη θέση: καμία σύλληψις, καμία καταδίκη άρα και κανένα αδίκημα. Σταματώ γιατί βαρέθηκα.

  3. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 28/03/2012 10:52:03

    Εδώ και χρόνια ένα σεβαστό ποσό της κρατικής επιχορήγησης των ΑΕΙ πήγαινε σε επισκευές και βαψίματα κτηρίων, λόγων των βαναδαλισμών που προκαλούσαν και προκαλούν οι προστατευόμενοι της "προοδευτικιάς" μεταπολιτευτικής ψευδο-διανόησης. Επίσης, ένα άλλο σεβαστό ποσό πήγαινε σε αγορά εξοπλισμού προς αναπλήρωση αυτού που καταστρεφόταν.
    Εδώ και μήνες δεν μπορούν να γίνουν πρυτανικές εκλογές λόγω αντίδρασης συγκεκριμένων μειοψηφιών. Τα παραπάνω είναι γνωστά, αλλά τα γνωρίζω και προσωπικά από φιλικά και συγγενικά μου πρόσωπα που είναι καθηγητές ΑΕΙ.
    Η θεραπεία για την γάγγραινα είναι ο ακρωτηριασμός. Αν και απόφοιτος μεγάλου ελληνικού ΑΕΙ (που με αποκαρδιώνει όμως όταν πατάω το πόδι μου εκεί, σπάνια ευτυχώς), λέω ξεκάθαρα ότι να κλείσουν τα ΑΕΙ για κανένα χρόνο, ελλείψει κονδυλίων. Και η άθλια αριστεράντζα που τα έχει playground ας πάει αλλού να πιει τον καφέ της και τις μπύρες της. Το σύστημα αυτό είναι σάπιο, πρέπει να σπάσει, να θρυμματιστεί για να ανασυσταθεί πιο υγιές.
    Και το καλύτερο ακόμα θα ήταν να γίνει ένα πολύ καλό ιδιωτικό ΑΕΙ, με προσιτά δίδακτρα και υψηλό επίπεδο, κάτι σαν το Πανεπιστήμιο του Βοσπόρου στην Πόλη (όπου διδάσκει φίλος και συνάδελφος), για να τελειώνουμε με τα δημόσια ΑΕΙ όπως τα ξέραμε. Να ξαναγεννηθούν από την αρχή, σε υγιείς βάσεις.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ΒΙΣ 28/03/2012 10:58:42

      Kαι όποιος θέλει, ας περάσει από το φρεσκοανακαινισμένο και ακριβοπληρωμένο κτίριο της Νομικής Σχολής να δει πώς το κατάντησαν το κομματικό καρκίνωμα που λέγεται ΚΚΕ και τα υπόλοιπα καρκινώματα του "χώρου". Δείτε και τον χώρο τριγύρω όπου οι Νιγηριανοί πουλάνε πρέζα σε ανθρώπους-σκιές και οι Μπαγκλαντεσιανοί λαθραία, με τις ευλογίες της Αριστεράς. Εκεί έφτασε η ελληνική Αριστερά, να είναι Ο ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΕΖΕΜΠΟΡΩΝ.
      Και πείτε μου αν αυτή η Νομική Σχολή αξίζει να συνεχίσει να υπάρχει και αν υπάρχει ποτέ πιθανότητα ένας σοβαρός απόφοιτος Νομικής του Εξωτερικού να έρθει να κάνει σε τέτοιο περιβάλλον μεταπτυχιακά μαθήματα!
      Αυτή είναι η ελληνική Μεταπολίτευση, να το δούμε το θέμα κατάματα. Ποτέ μου δεν τη συμπάθησα τη Χούντα, αλλά η μεγαλύτερη εκδίκηση που πήρε ο πραξικοπηματίας Παπαδόπουλος, μετά θάνατον έστω, είναι αυτό το χάλι.
      Σε άλλη χώρα, η κατάντια του χώρου του Πανεπιστημίου θα είχε γίνει πρώτο θέμα διαρκείας στα ΜΜΕ, εδώ είναι απόλυτα φυσιολογικό. Μετά ας μην βρίζουμε τον Ράιχενμπαχ παρακαλώ, τα κοράκια έρχονται εκεί που υπάρχει το πτώμα...

      • adidrust avatar
        adidrust @ ΒΙΣ 28/03/2012 11:29:18

        για την συγκεκριμένη σχολή, ας φτιάξουν πρώτα τα εσωτερικά και ας ασχοληθούν μετά με τα εξωτερικά (που είναι και ζήτημα απλά μισής ώρας να καθαρίσει απόλυτα το μέρος).

        Ο βασιλιάς πρώτα έχει το πρόβλημα μέσα στο παλάτι και μετά στην αυλή.

        και να σου πω που είναι το πρόβλημα. Η ελληνική παιδεία, όπως και γενικότερα ο ελληνισμός τις τελευταίες 3 δεκαετίες δεν έχει ΣΤΟΧΟ. Είχε πάψει να είναι ανταγωνιστικός, ΔΥΝΑΜΙΚΑ ανταγωνιστικός ως προς τον υπόλοιπο κόσμο. Το σοσιαλιστικό σύστημα αφαίρεσε το μεγαλύτερο ατού του ελληνισμού γιατί ποτέ δεν καταλάβανε το πολύ απλό: ΕΜΕΙΣ και οι ΑΛΛΟΙ (α λα Χομπς). Τους έβαλε τους Έλληνες στην ΕΕ ο Κ.Κ. και μετά ήρθε η γενιά να κοιμηθεί...την περίοδο που γινόντουσαν οι μεγαλύτερες αλλαγές!

        Σε όλο το φάσμα, από θέματα παιδείας μέχρι άμυνας, όταν έλεγες "βυθίσατε το Χώρα" έπρεπε να το κάνεις. Αλλά ήταν καχεκτικοί και ψευτόμαγκες όλοι τους...ήταν χλιάρες (που λένε και στη Θεσσαλία)

        Οπότε βλέπεις ότι μοιρολατρικά καννιβαλίζεται το πνεύμα, σαπίζουν οι δυνατότητες, ψοφάει η δημιουργία και κυριεύει η αντιγραφή, έστω όταν και αυτή εμφανιστεί σαν μπάλωμα.

        Στόχο, στόχο, στόχο

    • S.P. avatar
      S.P. @ ΒΙΣ 28/03/2012 14:02:31

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. Mαλτέζος avatar
    Mαλτέζος 28/03/2012 11:30:44

    Κανένα δάκρυ γι'αυτά τα τρισάθλια και ελεεινά πανεπιστημία.. ας κλείσουν και ας μην ξανανοίξουν στον αιώνα, αν δεν αλλάξουν πραγματικά πρώτα.

  5. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 28/03/2012 11:49:41

    Συμφωνώ απολύτως. Ανέφερα το εξωτερικό, ως το πλέον εμφανές και εμβληματικό, για να δείξω το εσωτερικό.
    Ο στόχος της μεταπολιτευτικής Ελλάδας ήταν η αρπαχτή σε φόντο μηδενιστικό. Γι' αυτό και φτάσαμε να λοιδωρούμαστε διεθνώς.

  6. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 28/03/2012 11:52:19

    Καλό! Έτσι θα είναι αυτοχρηματοδοτούμενα. Είναι πραγματικά κρίμα να γίνεται τόσο εμπόριο πρέζας έξω από τη Νομική, οι πρεζέμποροι να έχουν το ορμητήριο μέσα στη Σχολή και η Σχολή να αφήνει τόσο χρήμα να διαφεύγει. Θα μπορούσε αυτή τη στιγμή η Νομική της Αθήνας, μέσω του πρεζεμπορίου και του λαθρεμπορίου, να είναι η πιο πλούσια και οικονομικά αυτάρκης πανεπιστημιακή σχολή της Ευρώπης.

  7. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 28/03/2012 11:52:27

    Η μοίρα του Δημόσιου Πανεπιστήμιου, ως βαθμίδας της Δημόσιας εκπαίδευσης, είναι παντού στον κόσμο αλληλένδετη με την μοίρα του όλου Δημοσίου. Τουλάχιστον για ότι αφορά τα οικονομικά, αλλά και την όλη λειτουργία μέσα στην κοινωνία, τις κρατούσες νοοτροπίες, αξίες κτλ.
    Αυτό που τους προσδίδει σχετική αυτονομία και μερικό αυτοπροσδιορισμό, είναι οι ακαδημαικές ελευθερίες και το αυτοδιοίκητο. Αλλά και αυτά, όπως βλέπουμε, μπορούν να παραμορφωθούν, όταν το ευρύτερο όλον είναι παραμορφωμένο.
    ¨Οταν ένα Δημόσιο αντιμετωπίζει τέτοια οικονομική αποτυχία, επόμενο είναι και το Πανεπιστήμιο γενικώς να υποφέρει. Αλλά:
    1. Αυτοί που παρά τις προειδοποιήσεις υιοθέτησαν ως γενική αντιμετώπιση το PSI και το "κούρεμα" (το οποίο δεν είχε γενική αποδοχή, βλέπε π.χ. ΕΚΤ - ή ακόμη και τον σχολιασμό του γράφοντος παλιότερα), οφείλουν να βρούν και γενική λύση: Ανακεφαλαιοποίηση δεν χρειάζονται μόνον οι Τράπεζες.
    2. Το Δημόσιο Πανεπιστήμο και το ακαδημαικό προσωπικό πρέπει να μάθουν να λειτουργούν με επάρκεια ακόμη και σε συνθήκες στενότητας πόρων. Δεν γίνεται να είναι όλα large εσαεί. Υπάρχουν και οι εποχές ισχνών αγελάδων. Υπάρχει επίσης (ως αναγκαίο φάντασμα στις Δημοκρατίες) η ισοτητα των ευκαιριών: Εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενοι του ιδιωτικού τομέα έχουν να πληρωθούν μήνες, αλλά προσφέρουν την εργασία τους. Σκληρό, άδικο, κακό, κάκιστο η "ισοπέδωση προς τα κάτω". Αλλά ακόμη σκληρότερη η άνιση μεταχείριση.
    3. Τα λοιπά (η όντως κατάντια που έφεραν οι "αριστερές" φοιτητικές μειοψηφίες και "δεξιές" πλειοψηφίες, η "κριτική υποστήριξη του χάους" από μερίδα διδασκόντων, η παραίτηση από τα γνήσια ακαδημαικά κριτήρια αξιολόγησης - π.χ. δημοσιεύσεις), είναι ζητήματα νοοτροπιών και περιρρέουσας ατμόσφαιρας. Δυστυχώς χρειάζονται αρκετό χρόνο για ν' αλλάξουν. Δεν αρκεί η ψήφιση και εφαρμογή ενός νόμου: Για να είμαστε ρεαλιστές, η ακαδημαική επάρκεια, εκτός από ευνομία και οικονομικούς πόρους απαιτεί καρδιά και πνεύμα. Προπάντων αυτά.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Ο Θείος 28/03/2012 18:20:36

      Κάποιος φούρνος θα γκρεμίστηκε: συμφωνώ απόλυτα με τον Θείο!!!

      Να πάω σε έναν παπά να με διαβάσει...

  8. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 28/03/2012 11:57:14

    Ασφαλώς black humor (Κάργια γάρ).
    Το πρόβλημα είναι ότι οι "αριστεροί" και "δεξιοί" νιχιλιστές (δεν διαφέρουν) δεν έχουν χιούμορ και προτιμούν την ερμηνεία κατά γράμμα. Θα το πάρουν στα σοβαρά και άντε μετά να τους εξηγείς πόσα απίδια μπάζει ο σάκκος.

  9. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 28/03/2012 12:09:33

    Το ζήτημα της στιγμής (πόροι) είναι πρακτικό, κοινής λογικής.
    Το άλλο, που επισημαίνουν τα σχόλια (ο εκφυλισμός της ακαδημαικής λειτουργίας και ελευθερίας), είναι ζήτημα νοοτροπιών. Οι νοοτροπίες, σε αντίθεση με τις ιδεολογίες και ιδεοληψίες, είναι σκληρά και χειροπιαστά πράγματα, και διαχέονται παντού: Ο αναρχοαυτόνομος που καταστρέφει τοίχους ("hardware"), δεν διαφέρει πολύ από τον πανεπιστημιακό ή διοικητικό που εκφυλίζει με τερτίπια, αποσκοπώντας ίσως σε ίδιον όφελος, την ακαδημαική λειτουργία ("software").

  10. Σικελιανος avatar
    Σικελιανος 28/03/2012 12:31:11

    Φοιτησα στην Ιατρικη σχολη του Πανεπιστημιου Αθηνων 1995-2002 και μπορω να καταθεσω και την δικη μου εμπειρια απο μια σχολη που ειχε μακραν τις υψηλοτερες βασεις για να μπεις...
    ο ετησιος αριθμος εισαχθεντων ηταν περιπου 250.. τοσοι μπηκαμε στο πρωτο ετος με μεσο ορο στις πανελληνιες εξετασεις πανω απο 19... στο τεταρτο ετος της 6ετους μας εκπαιδευσης βρεθηκαμε να ειμαστε 450.. και αυτο διοτι ερχονταν με μεταγραφη οχι μονο απο την επαρχια (που ηταν και οι πολυ λιγοτεροι) αλλα κυριως απο χωρες του πρωην ανατολικου μπλοκ που εκεινα τα χρονια εβριθαν ελληνων φοιτητων.. με αποτελεσμα εμεις που ειχαμε μπει μεσω της αξιοκρατικης και επιπονης διαδικασιας των πανελληνιων ξαφνικα ημασταν συμφοιτητες με καθε καρυδιας καρυδι που βγηκε εξω με τα λεφτα του νεοπλουτου μπαμπακα του (ολοι σχεδον οι καθηγητες πανεπιστημιου ετσι σπουδασαν τα παιδια τους... εστειλαν τον γιοκα τους στην Ρουμανια για να ξεφυγουν απο το συστημα πανελληνιων και μετα τους εφερναν με μεταγραφες στο τριτο και τεταρτο ετος στην Ελλαδα... αλλα και αλλοι πολλοι δυστυχως)..
    Αποτελεσμα?... ενω οι υποδομες του πανεπιστημιου ηταν για 250.. εξυπηρετουσε διπλασιους εις βαρος φυσικα της εκπαιδευσης μας...
    Επισης αν και προερχομαι απο αριστερο οικογενειακο περιβαλλον στο πανεπιστημιο μεσα σιχαθηκα την φαρα των αριστεριστων... οποτεδηποτε επιχειρηθηκε να γινουν βηματα ενταντικοποιησης της εκπαιδευσης απο καποιους φωτισμενους δασκαλους μας παντα θα ειχαν να αντιμετωπισουν την αντιδραστικη και φασιστικη αντιληψη και πρακτικη των αριστερων φοιτητοσυνδικαλιστων... οι καταληψεις, οι ατελειωτες συνελευσεις με κλεμμενες σφραγιδες και ψευτικες υπογραφες, οι εκβιασμοι και τα αλισβερισια δυστυχως και με τους πανεπιστημιακους καθηγηταδες μας ηταν σε πρωτη διαταξη... για ο,τι θεμα και να μας απασχολουσε... η λυση ηταν μια... ΚΑΤΑΛΗΨΗ... και δυστυχως οι φασιζουσες νοοτροπιες των αριστεριστων περνουσαν πολυ ευκολα στον φοιτητοκοσμο... βεβαια τον ιδιο λαικισμο ειχε και η ΠΑΣΠ που δεν θα αφηνε τους αριστεριστες να τους παρουν τους φοιτητες-ψηφοφορους χωρις να ιδρωσουν και αυτοι την φανελα...
    Επισης εκ των υστερων βλεπω οτι η πλειοψηφια των φοιτητοσυνδικαλιστων εχει μια χαρα βολευτει με διδακτορικα, με μεταπτυχιακα, με θεσεις απο εδω και απο εκει... το πετυχαν αυτο που ηθελαν.... και τωρα σωπασαν...
    Δεν κοπηκα στην εξαετη μου φοιτηση ουτε μια φορα διοτι διαβαζα πολυ και μου αρεσε η σχολη μου.. ειχα πορωθει... και ομως καθυστερησα περιπου 8 μηνες να παρω πτυχιο λογω των συνεχων καταληψεων αλλα και των απεργιων των καθηγητων μας (4 μηνες απεργια εκαναν επειδη ο Αλεκος Παπαδοπουλος τους εκοβε τα ιδιωτικα ιατρεια και δικαιως τους τα εκοβε)..
    Δυστυχως ο ανεξελεγτος φοιτητοσυνδικαλισμος και μαλιστα ο αριστερισμος ηταν και ειναι μεγαλα καρκινωματα για το Ελληνικο Πανεπιστημιο... λαικισμος, ιδεολογικοποιηση της ησσονος προσπαθειας, καταληψεις για καθε απιθανο θεμα , εκβιασμοι, βια ψυχολογικη και σωματικη, ψηφοθηρια βγαλμενη απο τα πιο σκοτεινα χρονια της ελληνικης πολιτικης ζωης.. και φυσικα αγαστη συνεργασια τοσο με τις πρυτανικες αρχες οσο και με αρκετους απο τους καθηγητες μας.. (σχεσεις αμφιδρομης εξαρτησης)... στα πανεπιστημια μας υπαρχουν αξιοι ανθρωποι και φωτισμενοι.. εχω στο νου μου αρκετους απο τους δασκαλους μου που προσπαθουσαν οι ανθρωποι να μας μεταδοσουν την γνωση αλλα και το παθος για την Ιατρικη... αλλα ηταν λιγοι και το κυριοτερο δεν μπορουσαν να νικησουν το σαπιο συστημα που η μεταπολιτευση γιγαντωσε μεσα στα πανεπιστημια..
    Και κατι τελευταιο... συμφωνα με ερευνα που ειχα διαβασει το 70% των νεων καθηγητων πανεπιστημιου της Ιατρικης ειναι συγγενεις πρωτου και δευτεροι βαθμου ή συγγενεις εξ αγχιστειας των ηδη υπαρχοντων... δηλαδη η αποθεωση της οικογενειοκρατιας και της αναξιοκρατειας.. τελικα τα πανεπιστημια δεν ειναι παρα ενας καθρεφτης της κοινωνιας μας... σε ολα τα επιπεδα.. και το προβλημα ειναι πολυπλοκο και δεν λυνεται μονο με την χρηματοδοτηση...

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Σικελιανος 28/03/2012 12:44:13

      H συγγενοκρατία έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις στο Πανεπιστήμιο (απ' ότι ξέρω ακόμη πιό ιδιαίτερα σε Ιατρικές σχολές). Ευθύνη έχει ο τρόπος εκλογής και το πώς διαμορφώνονται τα εκλεκτορικά σώματα, ιδιαίτερα το ότι παρακάμπτουν το διεθνώς αποδεκτό βασικό κριτήριο (δημοσιεύσεις).
      Φυσικά και αυτό δεν είναι καθόλου ζήτημα "δεξιών", "αριστερών" ή "κεντρώων". Γιαυτό έγραψα για διαχυμένες κοινωνικές νοοτροπίες, σε αντιδιαστολή με τις πολιτικές ιδεολογίες (που είναι στη χώρα μας "φερετζές" για πολύ πιό ωφελιμιστικά πράγματα).

      • S.P. avatar
        S.P. @ Ο Θείος 28/03/2012 14:04:58

        Πέστε τα να μην τα λέω μόνον εγώ!!!Μπράβο, επιτέλους

      • anonymous avatar
        anonymous @ Ο Θείος 29/03/2012 00:33:52

        Δεν είναι μόνον αυτό. Ο γονέας που είναι μέσα ξέρει τι τυπικά προσόντα απαιτεί το σύστημα για να μπορέσει ο γόνος του να πάρει τη θέση του. Οπότε φροντίζει να καθοδηγήσει κατάλληλα το παιδί του. Τώρα εδώ έχεις δυο περιπτώσεις. Ή το παιδί είναι καλός επιστήμονας οπότε δε μας πέφτει λόγος ή το παιδί είναι τενεκές οπότε μας πέφτει λόγος. Αν είναι τενεκές έχει φροντίσει ο γονέας να του εξασφαλίσει τους κατάλληλους βαθμούς, να τον προωθήσει στο κατάλληλο μεταπτυχιακό, να του έχει γράψει μερικές δημοσιεύσεις κλπ. κλπ.

        Αν το παιδί είναι ξύπνιο τότε στις περιπτώσεις που ο πατέρας του τον καθοδήγησε και τον προφύλαξε από τις κακοτοπιές θα είναι προς όφελος της κοινωνίας διότι θα αποδώσει το μάξιμουμ των δυνατοτήτων του.

    • nestrom avatar
      nestrom @ Σικελιανος 28/03/2012 15:43:22

      Φοβερό σχόλιο-άρθρο Σικελιανέ.
      Όπως τα λες είναι, εγώ ημουν τα ιδια χρόνια στη πολυτεχνική Θεσσαλονίκης.
      Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να υπάρχουν κομματικές οργανώσεις στις σχολές. Εννοώ γιατί να επιτρέπεται η λειτουργία τους, η χρηματοδότησή τους κλπ.
      Με την άδεια σου θα αναδημοσιεύσω το σχόλιό σου..

  11. NIKOS avatar
    NIKOS 28/03/2012 15:57:45

    Δυστυχώς η Δικαιοσύνη είναι ανύπαρκτη στην Ελλάδα . Ο τόπος θα πάει μπροστά αν ξυπνήσουν αυτοί και στείλουν μερικούς στην φυλακή !!

  12. Karampinas avatar
    Karampinas 28/03/2012 22:12:40

    Τα πανεπιστήμια είναι ένας χώρος ΄'οπου έχουμε την εφαρμοσμένη επικυριαρχία και διακυβέρνηση της αριστεράς, ανανεωτικής, σταλινικής, αναρχικής, τροτσκιστικής κοκ σε ποικίλα μίγματα, και σε επίπεδο καθηγητών και φοιτητών και πρακτικών και ιδεών. Το αποτέλεσμα, ένας βόθρος μη λειτουργικός μάλιστα. Το περιέγραψαν και άλλοι από πάνω, ας μην κουράζω

  13. Mak avatar
    Mak 28/03/2012 23:58:09

    Θυμάται κανείς τι είχε γίνει με το άρθρο 16;

    Δε γουστάρανε τα μη κρατικά πανεπιστήμια και σε λίγο θα πρέπει να πληρώνουν για να φοιτήσουν σε κρατικά πανεπιστήμια με τεράστια λειτουργικά προβλήματα.

    Άλλη λύση δεν υπάρχει. Θα μπει εισοδηματικό κριτήριο και ανάλογα θα πληρώνει ο κάθε φοιτητής κάποιας μορφής δίδακτρα.

    Ή θα μειωθούν δραματικά οι θέσεις στα πανεπιστήμια, αλλά αυτό σημαίνει ανάλογη μείωση διδακτικού και διοικητικού προσωπικού (θα προτιμήσουν να κλείσουν τα πανεπιστήμια) και μείωση εσόδων από όσους ζούνε από τους φοιτητές (ιδιοκτήτες ακινήτων, καφετερίων, φωτοτυπάδικων κ.α.).

    Ίσως έτσι γονείς και φοιτητές να ασχοληθούν με τους καθηγητές και τους "φοιτητοπατέρες" που αποτελούν βαρίδια διαφθοράς, συντήρησης (με την κυριολεκτική έννοια της αποτροπής οποιασδήποτε αλλαγής) και υπανάπτυξης στα πανεπιστήμια.

    • αποκατάσταση avatar
      αποκατάσταση @ Mak 29/03/2012 23:12:34

      Στην Ιταλία για παράδειγμα αν δε κάνω λάθος υπάρχει ένα ποσό συμμετοχής στα 500€ το εξάμηνο (με το πλεονέκτημα να αποτρέπονται οι τυχαίοι εισακτέοι που δεν αγαπούν το ίδρυμά τους διότι πέρασαν κατά λάθος), και η φοίτηση σε σχολές είναι ελεύθερη σε όλους. Δηλαδή με λίγα λόγια η χρηματοδότηση των δημοσίων σχολών γίνεται από τους φοιτητές τους ίδιους, ώστε να μπαίνει ο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του.

  14. Giannis avatar
    Giannis 29/03/2012 11:24:11

    ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
    Το Συμβούλιο του ΤΕΙ Πειραιά στην έκτακτη συνεδρίασή του, σήμερα 28-03-
    2012, διαπίστωσε ότι, κάτω από τις διαμορφωθείσες συνθήκες, το ΤΕΙ Πειραιά
    αδυνατεί να παρέχει το επίπεδο εκπαίδευσης και έρευνας, που αρμόζει σε ένα
    Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα και για το λόγο αυτό αποφάσισε
    την προσωρινή αναστολή κάθε δραστηριότητας του Ιδρύματος (διοικητικής
    και εκπαιδευτικής) την Πέμπτη 29 και την Παρασκευή 30-03-2012.

    Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
    ΛΑΖΑΡΟΣ ΒΡΥΖΙΔΗΣ
    ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.