#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/11/2011 21:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Είμαστε ο σπόρος που δεν πεθαίνει ποτέ!



Γιατί τέτοια απογοήτευση παίδες; Το να χάνουμε την πίστη μας θα ήταν το “καλύτερο” δώρο για τους εχθρούς της πατρίδας.

Η κατάθλιψη, θα την έλεγα, που έχει πιάσει τις τελευταίες δύο ημέρες πολλούς από τους σχολιαστές που εγκαλούν το Σαμαρά για χάσιμο της “μοναδικής” ευκαιρίας, για υποχωρητικότητα, απώλεια πλεονεκτήματος, απαράδεκτο συμβιβασμό, μνημονιακή στροφή και τα ρέστα οφείλεται περισσότερο στην ανυπομονησία τους να βγει ο Σαμαράς πρωθυπουργός και λιγότερο στην ψυχρή αποτίμηση των γεγονότων.

Όταν δημιουργήθηκε η αναταραχή από τον Παπανδρέου με την επονείδιστη εξαγγελία για δημοψήφισμα η οποία προξένησε παγκόσμιες αντιδράσεις και οδήγησε τη χώρα να απειλείται με ανεξέλεγκτη χρεοκοπία αλλά και άνοιξε συζητήσεις στην Ε.Ε. για έξοδό μας από το ευρώ, όλοι μας πιστέψαμε ότι ήρθε πράγματι η ώρα που θα πέσει ο Παπανδρέου και θα πάμε άμεσα σε εκλογές. Λέγαμε, “πέφτει ο φαύλος” όπως τότε παλιά, με τον πατέρα του επί εποχής σκανδάλου Κοσκωτά.

Όμως στην τωρινή περίπτωση υπήρχε ένα νέο δεδομένο. Είμαστε στο ευρώ και όχι στη δραχμή, και ο Γ. Παπανδρέου ψήφισε το Μνημόνιο και έμπασε το ΔΝΤ στη χώρα οπότε οι εταίροι μπορούν να μας σπρώξουν με τις πράξεις ή τις παραλείψεις τους (κυρίως μ’ αυτές) στη χρεοκοπία.

Τί να έκανε με αυτά τα δεδομένα ένας πατριώτης ηγέτης σαν τον Σαμαρά; Θα μετέτρεπε τη ΝΔ σε μπλέ ΚΚΕ και γαία πυρί μιχθήτω; Ασφαλώς όχι. Δεν θα του το επέτρεπε η συνείδησή του έστω και αν αυτό του στοίχιζε τις ψήφους ορισμένων πιο … θερμόαιμων.

Έτσι, προτάσσοντας το καλό τις χώρας, στάθμισε τα υπάρχοντα δεδομένα, συμβουλεύτηκε τη συνείδησή του, έκανε την προσευχή του (“στον πόλεμο δεν υπάρχουν άθεοι”) και πήρε την απόφαση που όλοι ξέρουμε. Να οδηγήσει με προσωπικό κόστος τη χώρα με ομαλό τρόπο σε εκλογές και σε σύντομο χρονικό διάστημα μέσα από μια μεταβατική κυβέρνηση.

Ο μόνος τρόπος για να γινόταν εφικτή η ομαλή προσφυγή στις κάλπες ήταν να πείσει (και να επιβάλει στο τέλος) στον γαντζωμένο στην καρέκλα του Παπανδρέου να παραιτηθεί. Πράγμα όχι εύκολο όπως όλοι είδαμε αφού ο Παπανδρέου έκανε τα πάντα (ως και ψήφο εμπιστοσύνης ζήτησε) για να έχει έστω ένα πρόσχημα για να παραμείνει στα πράγματα σαν ρυθμιστής και πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ.

Για να γίνει, λοιπόν, δεκτή η λύση της παραίτησης από τον Παπανδρέου έπρεπε να συσταθεί μια μεταβατική κυβέρνηση για να μπορεί να παραδώσει σε αυτήν και όχι να φύγει ταπεινωτικά οδηγούμενος άμεσα στις εκλογές γιατί έτσι δεν θα μπορούσε να κρύψει την αποτυχία του (άσχετα ότι αυτή δεν κρύβεται, τουλάχιστον τώρα έχει ένα ψευτο-πρόσχημα).

Έτσι, ο Σαμαράς, προκειμένου να απαλλαγεί η χώρα από τον καταστροφικό Παπανδρέου, υποστήριξε το σχέδιο της μεταβατικής κυβέρνησης επιβάλλοντας τους περισσότερους από τους περιορισμούς που ζήτησε: Σύντομη θητεία, περιορισμένο πολιτικό αντικείμενο, όχι νέα μέτρα και νέα Μνημόνια από αυτήν και ταυτόχρονα με τη στάση του απέκρουσε τον εκβιασμό του Όλι Ρεν για δήλωση υποταγής.

Το γιατί δεν θα μπορούσε ο Σαμαράς να επιβάλει την μη εφαρμογή των ΗΔΗ ψηφισθέντων μέτρων με τα οποία είχε διαφωνήσει το καλοκαίρι όταν είχε έρθει το Μεσοπρόθεσμο είναι ευνόητο γιατί αυτή η μεταβατική κυβέρνηση υποστηρίζεται και από το ΠΑΣΟΚ και ως εκ τούτου δεν μπορεί το ίδιο το ΠΑΣΟΚ να δεχτεί την μη εφαρμογή του ψηφισθέντος δικού του εφαρμοστικού νόμου του Μεσοπρόθεσμου. Όταν με το καλό γίνει αυτός πρωθυπουργός με μια νέα ανανεωμένη βουλή θα καταργήσει ότι μπορεί να καταργήσει και τα υπόλοιπα θα τα διαπραγματευτεί με κάθε τίμημα ώστε να αλλάξουν, όπως έχει πολλές φορές δηλώσει σε όλους τους τόνους.

Ενώ όμως όλα αυτά είναι λογικά, το αίσθημα της ματαίωσης κυριάρχησε κατά μεγάλο ποσοστό της λογικής. Πολλοί από εμάς αναπτύξαμε υπέρμετρες και ουτοπικές για την συγκυρία προσδοκίες όταν πρωτοκαταλάβαμε ότι πλησιάζει με πρωτοβουλία του Σαμαρά η απαλλαγή της χώρας από τον Παπανδρέου. Το ότι δεν μετουσιώθηκαν οι κινήσεις του Σαμαρά σε άμεση ανάληψη της κυβέρνησης από τον ίδιο δημιούργησε μια απογοήτευση αλλά αυτή ήταν και είναι αβάσιμη.

Ο Σαμαράς κέρδισε αρχικά μια μάχη: την μη παραμονή του Παπανδρέου στην εξουσία, επιβάλλοντάς του να παραιτηθεί.

Μετά κέρδισε μια ακόμα μάχη: η μεταβατική κυβέρνηση να οδηγήσει σύντομα τη χώρα σε εκλογές και να μην δεσμευθεί ούτε να διανοηθεί να φέρει νέα μέτρα και νέο Μνημόνιο με αφορμή την ψήφιση της νέας δανειακής σύμβασης. Θα βόλευε το ΠΑΣΟΚ και τους πρόθυμους να φέρει νέο Μνημόνιο η μεταβατική κυβέρνηση γιατί έτσι θα έμπαινε και η συνεργαζόμενη ΝΔ στο μνημονιακό κάδρο. Δεν τα κατάφεραν.

Αυτό που έχασε ο Σαμαράς είναι κάποιες εντυπώσεις στο ριζοσπαστικοποιημένο τμήμα των υποστηρικτών του. Δεν τα έκανε λαμπόγυαλο, ούτε πήρε με γιουρούσι την εξουσία εξολοθρεύοντας τον πολιτικό αντίπαλο ή οδηγώντας τον ταπεινωτικά στον αφανισμό και τη χλεύη. Αυτό όμως διόλου δεν αναιρεί το γεγονός ότι κατάφερε θανάσιμο πλήγμα στο σύστημα ΠΑΣΟΚ, οι μέρες του οποίου είναι πια μετρημένες. Η αντίστροφη μέτρηση έχει αρχίσει.

Ξεχνάμε ότι ο Σαμαράς και η νέα ΝΔ με όλες τις άλλες δυνάμεις που μπορούν να συσπειρωθούν γύρω από τον ηγέτη αυτόν, ανεξάρτητα από κομματικές ταμπέλες του παρελθόντος και με γνώμονα μόνο το πατριωτικό συμφέρον, δεν έχουν σκοπό να έρθουν στα πράγματα για μια πρόσκαιρη γεύση εξουσίας. Έρχονται για να τα αλλάξουν όλα στη βάση του κοινωνικού φιλελευθερισμού. Και τούτο προϋποθέτει υπευθυνότητα και πρωτίστως επιμονή και υπομονή από την ηγεσία με προσήλωση στον στόχο της εθνικής αναγέννησης.

Γι’ αυτό και η ώρα που θα γίνει πραγματικότητα θα έρθει όταν πρέπει. Όχι με αφορμή μια τυχοδιωκτική στραβοτιμονιά των απερχόμενων.

Όπως ο ίδιος ο Αντώνης Σαμαράς έχει πει εύστοχα με λόγια μεστά πολιτικής και ποιητικής παιδείας:

Ψηλά το κεφάλι!

Όποιος πιστεύει ότι θα γονατίσουμε θα διαψευσθεί.

Είμαστε ο σπόρος που δεν πεθαίνει!

 ΜΑΝΩΛΗΣ Μ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 11/11/2011 21:10:19

    +100000000000000000000000

  2. Παρατηρητής + Κυάλια avatar
    Παρατηρητής + Κυάλια 11/11/2011 21:11:57

    Ο Σαμαράς φοβάται και δεν μπορεί να πετάξει από το κόμμα τον Αρούλη και τους γνωστούς επιγόνους και θα σώσει την χώρα, εν μέσω τρικυμίας ;
    Νοητικά αδιανόητο και λογικά ουτοπικό.

    • Lux aeterna avatar
      Lux aeterna @ Παρατηρητής + Κυάλια 11/11/2011 21:23:18

      10000000000000000++++++++++++

    • Loretta avatar
      Loretta @ Παρατηρητής + Κυάλια 11/11/2011 22:33:44

      ......Δηλ μεσα σε ολη την καταιγιδα....ο αρης ειναι το θεμα σου??..μαλιστα...τοτε πολυ απλα μην τον ψηφιζεις...!! αυτο ειναι δημοκρατια αγαπητε Η ΨΗΦΟΣ ΠΟΥ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΡΟΝΟΥΝ!!
      Αυτο ειναι η δυναμη του καθενος και η υψιστη δυναμη της δημοκρατιας που ο Σαμαρας τουλαχιστον σεβεται.

      • ΣΠΥΡΟΣ avatar
        ΣΠΥΡΟΣ @ Loretta 11/11/2011 23:04:42

        Το θέμα και το πρόβλημα ήταν και είναι οι διαπλεκόμενοι νταβατζήδες. Ένα από τα όργανά τους είναι ο αρούλης , ο κούλης και ο κάθε φουφουτούλης και μέσα στη Ν.Δ.

  3. Nikos avatar
    Nikos 11/11/2011 21:17:04

    Αν ο έλληνας ψήφιζε με τη λογική, ο Σαμαράς θα έπαιρνε 45 %.

    Δυστυχώς, ο έλληνας ψηφίζει με το θυμικό.

  4. Σάκης Μητροπουλος avatar
    Σάκης Μητροπουλος 11/11/2011 21:24:14

    +1.000.000
    Μπράβο Μανώλη Μ.

    • Loretta avatar
      Loretta @ Σάκης Μητροπουλος 11/11/2011 22:35:57

      Κερδισε την μαχη και τωρα θα παρει και τον πολεμο!!

  5. ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ 11/11/2011 21:26:37

    Παραφράζω το ζουμί του άρθρου :
    Θα καταργήσει ότι μπορεί να καταργήσει (τί άραγε?) και τα υπόλοιπα θα τα διαπραγματευτεί με κάθε τίμημα. Οταν στη διαπραγμάτευση (πχ για την ελάχιστη σύνταξη) οι Μερκοζί, δεν του ρίξουν σφαλιάρα όπωw έκαναν στον ΓΑΠ, αλλά του πουν με Γαλατική ευγένεια ΟΧΙ, τί θα έκανε με αυτά τα δεδομένα ένας πατριώτης ηγέτης σαν τον Σαμαρά; Θα μετέτρεπε τη ΝΔ σε μπλέ ΚΚΕ και γαία πυρί μιχθήτω; Ασφαλώς όχι. Aρα Σαμαράς=πάπαλα.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ 12/11/2011 06:50:31

      'Ολο το σχόλιο σας μου θυμίζει την απάντηση των Σπαρτιατών, αν δεν κάνω λάθος στον Πύρρο... "Εάν"...

  6. Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ avatar
    Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ 11/11/2011 21:28:56

    Το κείμενο με εκφράζει 100%.

    Συγχαρητήρια στον συντάκτη.

    Έχει αναλύσει την ουσία του θέματος και εξηγεί το λόγο της κατήφειας του ριζοσπαστικοποιημένου τμήματος της παράταξης.

    Ωστόσο το συμπέρασμα του άρθρου σε σχέση με το δίλημμα Σαμαρά, είναι ότι εμείς δεν είμαστε ένα γαλάζιο πασόκ ή ένα γαλάζιο ΚΚΕ.
    Συμφωνώ απόλυτα.

    Ψηλά το κεφάλι.
    19 Φλεβάρη θα έρθει το πολυπόθητο.

    Μέχρι τότε η μάχη συνεχίζεται...

  7. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 11/11/2011 21:34:31

    Τι προσπαθεί να δικαιολογήση το άρθρο? Τα αδικαιολόγητα?

  8. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 11/11/2011 21:37:53

    Αν η "μεταβατική" κυβέρνηση φτάσει το μισθό μου 500 ευρώ με τα οποία θα πρέπει να ζήσω την οικογένεια μου ,τότε τι να τον κάνω τον Σαμαρά;
    Να μου δώσει 50% αύξηση και να φτάσω τα 750 ολόκληρα ευρώ;
    Εγώ δουλέμπορο αφεντικό πατριώτη δε ψάχνω.
    Ούτε θέλω να γίνω πλούσιος.
    Θέλω αξιοπρέπεια για να μεγαλώσω τα παιδιά μου.
    Αν δεν μπορεί να δεσμευτεί ο Σαμαράς για τίποτα ("Δεν υπόσχομαι τίποτε" είπε)
    τότε κι εγώ δεν μπορώ να στηριχτώ και να ελπίζω σ'αυτόν.

  9. fantomas avatar
    fantomas 11/11/2011 21:41:00

    πολιτικη ειναι η τεχνη του εφικταιου και οχι του εφικτου.
    η τεχνη του εφικτου ειναι η τεχνη του τεχνοκρατη !

  10. Τασος avatar
    Τασος 11/11/2011 21:43:34

    Τί να έκανε με αυτά τα δεδομένα ένας πατριώτης ηγέτης σαν τον Σαμαρά; Θα μετέτρεπε τη ΝΔ σε μπλέ ΚΚΕ και γαία πυρί μιχθήτω; Ασφαλώς όχι. Δεν θα του το επέτρεπε η συνείδησή του έστω και αν αυτό του στοίχιζε τις ψήφους ορισμένων πιο … θερμόαιμων….

    Βεβαία και ναι το παιδί του Αβέρωφ το παιδί στης Λαϊκής Δεξιάς;;; η εκτός και αν κάνω λάθος


    Έτσι, ο Σαμαράς, προκειμένου να απαλλαγεί η χώρα από τον καταστροφικό Παπανδρέου, υποστήριξε το σχέδιο της μεταβατικής κυβέρνησης επιβάλλοντας τους περισσότερους από τους περιορισμούς που ζήτησε: Σύντομη θητεία, περιορισμένο πολιτικό αντικείμενο, όχι νέα μέτρα και νέα Μνημόνια από αυτήν και ταυτόχρονα με τη στάση του απέκρουσε τον εκβιασμό του Όλι Ρεν για δήλωση υποταγής….


    Παράδοση εθνικής κυριαρχίας για τη νέα βοήθεια, ζητεί ο Σόιμπλε.!!!!!!
    (Πηγή: http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231135306)

    Τι θα κάνει ευρωπαϊκό ανταρτικό ε;;;;;; δεν θα το κάνει, δεν είναι και ο Τάσος Παπαδόπουλος θέλει να έχεις μεγάλα φρύδια!!!!

    Το είπε ότι δεν υπόσχομαι τίποτα…. !!!!

    Και περί: Είμαστε ο σπόρος που δεν πεθαίνει!

    Που είναι το "θα υπερασπίζομαι την πατρίδα μέχρι της τελευταίας ρανίδος του αίματός μου"

  11. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 11/11/2011 21:43:40

    Σας κοιτάω στα μάτια....

  12. Manos-UK avatar
    Manos-UK 11/11/2011 21:43:53

    Για να καταλάβω, η ΝΔ θα ειναι συγκυβέρηση και αντιπολίτευση? Αυτά δε γίνονται. Και κάτι αλλο, μπλέ ΚΚΕ=λαικη δεξιά?

    • Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ avatar
      Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ @ Manos-UK 11/11/2011 21:55:16

      Ακριβώς το αντίθετο φίλε Μάνο.

      Προσωπικά αυτοπροσδιορίζομαι ως ένθερμος υποστηρικτής της πατριωτικής λαϊκής δεξιάς.

      Ουδεμία σχέση μπορώ να έχω με νοοτροπία ΚΚΕ (γαία πυρί μιχθήτω όσον αφορά την πατρίδα) και έχοντας μελετήσει και την ιστορία του συγκεκριμένου χώρου.

      Η διαφορά είναι επαρκώς ευδιάκριτη νομίζω.

  13. Ρήγας Φερραιος avatar
    Ρήγας Φερραιος 11/11/2011 21:45:06

    Ο Θουκιδιδης στο βιβλιο Γ&82 ανεφερει: ".......για να δικαιολογουν τις πραξεις τους αλλαζαν ακομα και την σημασια των λεξεων...."
    Μην πεσουμε στο επιπεδο του συνθηματος "...λεφτα υπαρχουν..."για να δικαιολογησουμε τις πολιτικες επιλογες της ηγεσιας.
    Δυστυχως τα χειροτερα ερχονται και το κομμα ειναι πλεον υπολογο στις συνειδησεις μας. Αρκετα εως εδω.....Σε λιγο ο Παπανδρεου θα γινει και οσιομαρτυρας.
    To δημοκρατικο μας πολιτευμα δεχθηκε καιριο πληγμα και η ηγεσια της ΝΔ διεπραξε τεραστιο στρατηγικο λαθος ,το οποιο δυστυχως θα πληρωση η χώρα.
    Υπαρχει Συνταγμα;;
    Υπαρχει εθνικη ανεξαρτησια;
    Καθε απαντηση δεκτη φθανει να ειναι τεκμηριωμενη!!!!!

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ Ρήγας Φερραιος 11/11/2011 23:23:54

      Αν έβγαινε κάποιο δικαστήριο, κάποιος θεσμικός (κανένας Κάρολος πχ), και έλεγε πως είναι αντισυνταγματικό, μια χαρά θα ήταν και θα γλίτωνε ο Σαμαράς το ...ζόφο που λέγαμε εδώ, αλλά έλα που δεν βγήκε Ρήγα!!
      Για να μη θυμίσω το συνταγματικό μνημόνιο.

      Και κάποιος έπρεπε να βγάλει το φίδι (ΓΑΠ) από την τρύπα.

      Άσε δε τα κανάλια, που ονόμασαν τη δημοκρατία (που μέσα σε αυτήν είναι ΚΑΙ η κομματική αντιπαράθεση), τι;
      "Πολιτικάντικοι εγωισμοί", ή "μικρά παιδιά που παίζουν με τις τύχες μας", ή "δεν μπορούν να μοιράσουν 2 γαϊδάρων άχυρα" (αληθινοί υπότιτλοι από πάνω από 1 κανάλι).

      Κόντευε η γιαγιά να σε κυνηγάει γιατί δεν γλύφεις εκεί που έφτυνες. Τι να εξηγήσεις. Δεν γλύφεις. Αλλά σε μια διαδικασία σε βάζει (η γιαγιά...).

  14. Δώρα Γκανούλη avatar
    Δώρα Γκανούλη 11/11/2011 21:46:40

    Ποιός έσκυψε το κεφάλι??
    Συγχαρητήρια Μανώλη Μ.

  15. Τασος avatar
    Τασος 11/11/2011 21:46:49

    Τί να έκανε με αυτά τα δεδομένα ένας πατριώτης ηγέτης σαν τον Σαμαρά; Θα μετέτρεπε τη ΝΔ σε μπλέ ΚΚΕ και γαία πυρί μιχθήτω; Ασφαλώς όχι. Δεν θα του το επέτρεπε η συνείδησή του έστω και αν αυτό του στοίχιζε τις ψήφους ορισμένων πιο … θερμόαιμων….

    Βεβαία και ναι το παιδί του Αβέρωφ το παιδί στης Λαϊκής Δεξιάς;;; η εκτός και αν κάνω λάθος


    Έτσι, ο Σαμαράς, προκειμένου να απαλλαγεί η χώρα από τον καταστροφικό Παπανδρέου, υποστήριξε το σχέδιο της μεταβατικής κυβέρνησης επιβάλλοντας τους περισσότερους από τους περιορισμούς που ζήτησε: Σύντομη θητεία, περιορισμένο πολιτικό αντικείμενο, όχι νέα μέτρα και νέα Μνημόνια από αυτήν και ταυτόχρονα με τη στάση του απέκρουσε τον εκβιασμό του Όλι Ρεν για δήλωση υποταγής….


    Παράδοση εθνικής κυριαρχίας για τη νέα βοήθεια, ζητεί ο Σόιμπλε.!!!!!
    in.gr στης 31/10/11

    Τι θα κάνει ευρωπαϊκό ανταρτικό ε;;;;;; δεν θα το κάνει, δεν είναι και ο Τάσος Παπαδόπουλος θέλει να έχεις μεγάλα φρύδια!!!!

    Το είπε ότι δεν υπόσχομαι τίποτα…. !!!!

    Και περί: Είμαστε ο σπόρος που δεν πεθαίνει!

    Που είναι το "θα υπερασπίζομαι την πατρίδα μέχρι της τελευταίας ρανίδος του αίματός μου"

    • Αρης Μ. avatar
      Αρης Μ. @ Τασος 11/11/2011 21:50:07

      http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=11/11/2011&s=naytilos

      • Τασος avatar
        Τασος @ Αρης Μ. 11/11/2011 22:17:05

        «αν αντισταθείτε, θα καταστραφείτε κι αν υποταγείτε, θα τιμωρηθείτε το ίδιο»..................

  16. The Saint avatar
    The Saint 11/11/2011 21:52:30

    "Ξεχνάμε ότι ο Σαμαράς και η νέα ΝΔ με όλες τις AΛΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ που μπορούν να συσπειρωθούν γύρω από τον ηγέτη αυτόν, ανεξάρτητα από κομματικές ταμπέλες του παρελθόντος και με γνώμονα μόνο το πατριωτικό συμφέρον..."

    Ποιές είναι αυτές οι δυνάμεις αγαπητέ Μανώλη Μ. ;;

  17. Νίκος avatar
    Νίκος 11/11/2011 21:56:46

    Οι μόνοι που θα πεθάνουν, τελικά, θα είναι αυτοί που πολεμούν σκληρά και λυσσαλέα την Ελλάδα.

  18. ΘΡΑΞ ΒΛΑΞ avatar
    ΘΡΑΞ ΒΛΑΞ 11/11/2011 21:57:38

    διορθώστε τον τίτλο!!

  19. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 11/11/2011 21:59:09

    Ειμαστε ο σπορος που δεν πεθαινει ποτε ,γιατι ειμαστε μεταλλαγμενοι.

  20. αν.βορινος avatar
    αν.βορινος 11/11/2011 22:06:10

    O δρομος που ακολουθει ο Προεδρος δυσβατος αλλα απεδειξε ακομη και στους δυσπιστους οτι γνωριζει να κινειται μεσα στο ναρκοπεδιο Η νικη του και τα αποτελεσματα της θα φανουν στο βαθος χρονικου οριζοντα ενος εξαμηνου . Δικαιουμεθα να αισιοδοξουμε.

  21. leonidas avatar
    leonidas 11/11/2011 22:07:26

    εγω γιατι εγω νομιζω οτι αναγκαστηκε να παει σε μια κυβερνηση τραβεστι απο τον αβραμοπουλο και τους ντιντηδες?
    γιατι εγω βλεπω οτι εδωσε μαι κολυμπηθρα να ξεπλυθουν οι ηλιθοτητες του γιωργακη καιτων κηπουρων του.

    οχι δεν θελαμε μπλε κκε θελαμε την αλλη προταση!!!και ειδαμε τον τραπεζι των διαπλεκομενω ανταυτου

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ leonidas 12/11/2011 06:54:55

      Επειδή βλέπετε Μέγκα ίσως?

      • leonidas avatar
        leonidas @ TopGunZ 12/11/2011 12:20:17

        Αν και ειμαι στο εξωτερικο εκει δεν της εκανε τις δηλωσεις ο αρουλης? οτι ο παπαδημος ειναι οτι καλητερο εχει συμβει στην ελλαδα.

        εγω παντως θα ηθελα να μαθω τι νεα εφερε ο αβραμοπουλος απο τας αμερικας. τι ηταν αυτο που τοσο τον τρομαξε. Επεισης ο αμερικανοδουλεμενος λαζαριδης γιατι εγινε ξαφνικα τοσο θερμος υποστηρικτης της συγκεβερνηση.

        τελικα τα 10 χρονια ξηρασιας αφηνουν και βιωματα, δεν εξηγηται διαφορετικα οτι φοβηθηκε τις κινησεις της πολιτικης τριανδριας μιλτου-ρουλη-κουλη. δηλαδη αν ειχαν κανει κινηση και ειχε μεινει σταθερος στις αποψεις του τι θα εκαναν? θα πηγαιναν στην ντορα?

  22. Νοήμων avatar
    Νοήμων 11/11/2011 22:16:08

    ΔΕ ΛΙΠΟΤΑΚΤΟΥΜΕ, ΔΕ ΛΙΠΟΨΥΧΟΥΜΕ, δεν είμαστε ευκαιριακοί υποστηρικτες τυπου Τραγκα. ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΠΑΝΤΕΣ ΠΑΡΟΝΤΕΣ και συνεχίζουμε πιο δυνατοί .

  23. Kostaz avatar
    Kostaz 11/11/2011 22:18:38

    O Σαμαράς είναι πολύ γάτα τελικά! Κι αφήστε τους να λένε.. Μέχρι και τη Ντόρα θα μπορούσε να φέρει στη νεά κυβέρνηση αρκεί να έχει ωφέλη η ΝΔ. Θα δείτε που και πάλι θα αποδειχτεί σωστός..
    Γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος λέει ο λαός........

  24. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 11/11/2011 22:26:32

    Μία η δήλωση Σαμαρά, μία το κείμενο αυτό...τελικά η καρδιά παίζει τα δικά της παιχνίδια...

  25. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 11/11/2011 22:33:22

    Ο ΤΡΑΠΕΖΟΚΑΤΕΒΑΤΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΑΣ: Τα κόμματα της αριστεράς ακολουθούν την εξής τακτική για να ζήσουν τα μαγαζάκια τους: Όταν η νομιμότητα γίνεται άδικη τότε καλούν τον κόσμο να μην σεβασθεί τους νόμους και τους θεσμούς για να κερδίσουν και την συμπάθεια του και την υποστήριξη του. Ειδικότερα το ΚΚΕ δεν πολυνοιάζεται για τους θεσμούς της κοινοβουλευτικής μας δημοκρατίας αφού στόχος του είναι η ανατροπή της. Κατά συνέπεια δεν μπορώ να καταλάβω πως ο Σαμαράς θα έκανε την ΝΔ ένα μπλέ ΚΚΕ όπως λέει ο ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. Όμως την εβδομάδα που πέρασε είδαμε και τα δεξιά κόμματα να κοροιδεύουν τους θεσμούς του πολιτεύματος μας προκειμένου να ζήσουν και τα δικά τους μαγαζάκια. Κανένα κόμμα της Ελλάδας δεν σέβεται τους θεσμούς του πολιτεύματος μας με αποτέλεσμα ο χαμένος να είναι μόνο ένας: Ο αδύνατος Έλληνας πολίτης που αυτήν την στιγμή έχει για πρωθυπουργό του κάποιον τραπεζοκατέβατο που δεν τον ψήφισε ποτέ!!!

  26. Τασος avatar
    Τασος 11/11/2011 22:34:31

    Μαλλον ολοι οι σαμαρικοι γνωριζόμαστε καλά, δεν γουσταρου τα Ντορακια και του ναιναικους.... Αλλά βρε πρόεδρε πες αν μας τραβήξουν το αυτί θα τους πω : Είμαστε ο σπόρος που δεν πεθαίνει ποτέ!... όχι τώρα βρε Μανωλιο, και όχι εδώ, πες
    πάνω από όλα η πατρίδα... και όχι η παρτίδα των τραπεζιτών....

  27. τάσος avatar
    τάσος 11/11/2011 22:44:02

    πραγματικά ρε σύ, αυτό πήγα να γράψω. έχουν φαγωθεί να πούμε με τον τύπο οι γρουσούζηδες.

  28. Παρατηρητής + Κυάλια avatar
    Παρατηρητής + Κυάλια 11/11/2011 22:49:34

    Ως αρχηγός καθορίζεις την ποιότητα του στελεχιακού δυναμικού. Κοιτωντας την ΝΔ στον τομέα αυτό με πιάνει φρίκη. Τον Άρη δεν τον ψήφισα ποτέ. Αν θέλει ο Σαμαράς ας τον βάλει και υπουργό. Ουτως ή άλλως τίποτε δεν προσέφερε ο Άρης ως υπουργός....Οπότε όταν βγαίνει και συναντιέται με το ΠΑΣΟΚ , είναι χρυσή ευκαιρία να πάει σπίτι του.....
    Εάν η ψήφος είναι δημοκρατία τότε ο Παπαδήμος είναι ο αρχηγός της ολιγαρχικής κατάργησής της.

  29. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 11/11/2011 23:00:12

    Είμαστε ο σπόρος που δεν πεθαίνει ποτέ. Μα κύριέ μου από το 1453 - 1821 δεν πεθάναμε γι΄αυτό και υπάρχουμε μέχρι σήμερα. Το θέμα είναι ότι ήμασταν υπόδουλοι και για να αισθανθούμε κάποιας μορφής ελευθερία πιάσαμε τα όρη τα βουνά και τ΄άγρια λαγκάδια. Μήπως λοιπόν πρέπει να κάνουμε το ίδιο και τώρα ή να κάτσουμε υπόδουλοι στις πόλεις , γιατί αυτό θα φέρει την μετάλλαξη του γένους των Ελλήνων οριστικά. Γιατί στις πόλεις αναγκαστικά ο ένας θα φάει τις σάρκες του άλλου.

  30. ΙΩΝΑΣ2 avatar
    ΙΩΝΑΣ2 11/11/2011 23:00:37

    Στον επομενο εκβιασμο της Μερκελ , των Βρυξελλων και οποιου αλλου
    Ευρωπαιου κερατα οτι αν κανεται εκλογες τον Φλεβαρη ,Μαρτη δηθεν
    διακυβεβευται η συμφωνια της 27ης Οκτωβριου και εμεις δεν συμφωνουμε
    και θα εισηγηθουμε την διακοπη της 7ης δοσης και οδηγουμαστε στην δηθεν
    χρεωκοπια αναλογιζεσθαι ποια θα ειναι η σταση του Σαμαρα;
    Των αλλων συνεταιρων την ξερουμε.
    Απο την στιγμη που ο Αντωνης συνεναισε εχουμε εισελθει ηδη σε καθεστως
    μειομενης Εθνικης κυριαρχιας.
    Του Σαμαρα δεν του ζητησε κανεις να τα κανει γυαμπογυαλο.
    Του ζητησαμε να εμμεινει στις πατριωτικες του θεσεις που τις εγκαταλλειψε
    σχεδον αμαχητι.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ ΙΩΝΑΣ2 12/11/2011 06:58:17

      Διαβάζετε λάθος τα γεγονότα αγαπητέ. Ο Σαμαράς δέχθηκε κάποιες υποχωρήσεις τακτικής για να εξασφαλιστεί η 6η δόση και η ημερομηνία των εκλογών, δεν έχει δεχτεί όμως υποχωρήσεις από τις θέσεις του.

  31. rs avatar
    rs 11/11/2011 23:04:20

    Τελικά αυτό ήταν η εξήγηση του .....μείγματος.
    ΜΕΙΓΜΑ κυβέρνησης!

  32. Απροσάρμοστος avatar
    Απροσάρμοστος 11/11/2011 23:13:01

    Ενώ το ότι εμπιστεύθηκες αυτόν που σου υποσχόταν("Λεφτά υπάρχουν") σε άφησε ικανοποιημένο...Αυτό ήθελες και από τον Σαμαρά; Το τι "υπόσχεται" ή όχι το βρίσκεις στα προγράμματα που παρουσιάζει.

  33. Nikos K. avatar
    Nikos K. 11/11/2011 23:32:38

    Καταπληκτικό άρθρο!
    Να πω κι εγώ με την σειρά μου να μην βιάζεστε τόσο. Εμπιστοσύνη.

  34. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 11/11/2011 23:38:26

    Μη κυνηγάς μάγισσες.
    Δεν πίστεψα ποτέ το "λεφτά υπάρχουν".
    Πίστεψα το όχι στο Μνημόνιο,το όχι στο μεσοπρόθεσμο,το ότι θα αποκαταστήσουμε τους συνταξιούχους και τους πολύτεκνους.
    Αν εσύ βλέπεις κάποιο από τα παραπάνω ότι τηρήται τώρα ή ότι θα ισχύσει στο μέλλον ,τότε παραδέχομαι ότι κάνω λάθος.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 12/11/2011 06:51:59

      Να τηρηθεί από ποιον? Πότε εκλέχτηκε πρωθυπουργός ο Σαμαράς και δεν το πήρα πρέφα?

      • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
        ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ TopGunZ 12/11/2011 16:15:41

        Αν ψηφίσει τη Δανειακή σύμβαση εμμέσως δέχεται και τα μέτρα του μεσοπρόθεσμου γιατί είναι προϋπόθεση.
        Άρα ΔΕΝ ισχύει το ΟΧΙ.
        Όλα αυτά πριν καν γίνει πρωθυπουργός.
        Φαντάσου μετά τι θα γίνει.............

      • Απροσάρμοστος avatar
        Απροσάρμοστος @ TopGunZ 12/11/2011 17:23:27

        Πες τα χρυσόστομε γιατί έχουμε μπερδέψει τα μπούτια μας...κανάλια,σχολιαστές,άλλοι πολιτικοί, όλοι κριτικάρουν τον Σαμαρά λες και είναι αυτός που κυβερνάει

    • Απροσάρμοστος avatar
      Απροσάρμοστος @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 12/11/2011 17:35:45

      Δεν ήταν προσωπικό το ότι εσύ πίστεψες στο "λεφτά υπάρχουν" αλλά η πλειοψηφεία το έκανε....Εγώ αυτό που σε ρωτάω είναι αν θες κάποιον να πηγαίνει σε πλειοδοσία προεκλογικά για ψηφοθηρικούς λόγους ή κάποιον υπεύθυνο που σου δίνει την εικόνα ότι δεν τάζει πολλά αλλά έχεις την σιγουριά ότι αυτά που λέει θα τα κάνει;

  35. Νοήμων avatar
    Νοήμων 11/11/2011 23:41:47

    Το παρασκήνιο των τελευταίων ημερών πρέπει να ήταν τρομακτικό γιατί απ ότι φάνηκε το ΠΑΣΟΚ του Καρχιμάκη- Αθανασάκη και Ελενόπουλου είχε ως μόνο στόχο να εφευρίσκει σενάρια και δήθεν λύσεις οι οποίες χτυπούσαν τις ευαίσθητες χορδες του Σαμαρά και θα τις απέρριπτε. Ίσως να ήταν και η ευκαιρία που έψαχναν εντος και εκτός Ελλάδος να εξοβελίσουν για παντα το Σαμαρά φορτώνοντάς του σε μια ενδεχόμενη άρνηση ακόμα και το προπατορικό αμάρτημα. Για τα χάλια και τη χρεοκοπία δε θα έφταιγε ο ΓΑΠ που θυσίασε και την πρωθυπουργία (έτσι ακριβώς του πλεκει το εγκώμιο το SPIEGEL σε 7 σελιδο), αλλά ο πατριδοκάπηλος και αδιάλλακτος Σαμαρας που θα ενδιαφέρονταν μονο για την καρέκλα του και την πρωθυπουργία στα ερείπια μιας χρεωκοπημένης χώρας. Οι ''προθυμοι και νουνεχείς'' πάλι θα βρισκόταν και θα ΄΄ έσωζαν'' τη χώρα.
    Τώρα ο ΑΣ παραμένοντας στο παιχνίδι δε δίνει άλλοθι σε κανένα ότι είναι εμπόδιο και έχει σίγουρα περισσότερες πιθανότητες να αλλάξει την έκβαση του αγώνα απ ότι αν ήταν στη κερκίδα.

  36. βισάλτης avatar
    βισάλτης 11/11/2011 23:56:30

    Τουλάχιστον ο αντώνιος να δεσμευτεί να βγάλει στην φόρα τα ονόματα των σάπιων πολιτικάντηδων που δωροδωκήθηκαν από τους γερμανούς και δεν ακούγεται τιποτα για μίζες -ζήμενς και άχρηστα υποβρύχια ...όλα προεξοφλημένα στους βησιγότθους βεβαίως-βεβαίως....Οπως και όσων ελλήνων αξιωματούχων πόνταραν στην χρεοκοπία της ελλάδας ..

  37. Ηράκλειτος avatar
    Ηράκλειτος 12/11/2011 00:09:04

    Όλα πάνε καλά. Αυτοί που νιώθουν προδομένοι θα καταλάβουν ότι η δουλειά του πολιτικού είναι να πολιτεύεται κι αυτοί που ονειρεύτηκαν τον Σαμαρά σαν Άγιο Γεώργιο με φωτοστέφανο να εξολοθρεύει το τέρας θα ξυπνήσουν.
    Όσο για τον Αρούλη και τους λοιπούς , θα πρέπει να καταλάβουμε ότι τα κόματα είναι καθρέφτης της κοινωνίας μας.
    Εδώ υπάρχουν άνθρωποι που έστειλαν στη βουλή το μπουμπούκο και τον Βελόπουλο που έγραφε βιβλία για την ομάδα Ε και τους ιπτάμενους δίσκους που έβγαιναν απο τον Όλυμπο. Έλεος.
    Και οι βλάκες και οι ντιντήδες σ΄ αυτή την κοινωνία ζουν και θέλουν την εκπροσώπησή τους τι να κάνουμε.
    Όταν κερδίσει τις εκλογές ο Σαμαράς και υπουργοποιήσει τη "πλέμπα" θα έχουμε χρόνο να πετάξουμε πέτρες.
    Άλλωστε τα πράγματα έχουν αλλάξει και ο λαός δε δίνει πλέον εν λευκώ τη διακυβέρνηση και για τέσσερα χρόνια. Έιδαμε τι συνεβη με τον ΓΑΠ και δεν υπάρχει πολιτικός νομίζω που δεν το κατάλαβε.

  38. stanley@gr avatar
    stanley@gr 12/11/2011 00:22:14

    αν παρακολουθεις το σαιτ, η αναρτηση ειναι ενα εκτενες σχολιο καποιου σχολιαστη.
    δεν προσπαθει να δικαιολογησει τιποτε και κανενα.
    ειναι η αποψη ενος απο μας!

  39. StarPowerNone avatar
    StarPowerNone 12/11/2011 00:37:47

    Μόνο 400 χρόνια ξαποσταίνει και ξανά προς την δόξα τραβά...

  40. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 12/11/2011 01:17:44

    Εκτός από τους δεξιούς:

    1) Οι πρώην απλοί ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ νοικοκύρηδες που προέρχονται από το πατριωτικό κέντρο αλλά και πνευματικοί άνθρωποι του μετριοπαθούς κεντρώου χώρου. Πώς ο Κωνσταντίνος Καραμανλής μπόρεσε και τράβηξε κοντά του έναν Κωνσταντίνο Τσάτσο; Μπορούμε και τώρα.

    2) Πατριώτες ανένταχτοι που μέχρι σήμερα λόγω της νεοταξίτικης υπονόμευσης της εθνικής μας παιδείας και θρησκευτικής παράδοσης λοιδορούνταν σαν δήθεν ακραίοι και επειδή δεν τους εξέφραζε υγιώς κανείς ψήφιζαν τον λαϊκιστή Καρατζαφέρη .

    3) Νέοι άνθρωποι 18-20 χρονών που διψάνε για εθνική αξιοπρέπεια αφού έχουν "εκπαιδευτεί" μέσα στην κενότητα της ανεθνικής παιδείας

    4) Ορισμένοι αριστεροί (ναι αριστεροί) που έχουν αηδιάσει από τον στείρο ανεύθυνο μηδενισμό των κομμάτων της Αριστεράς και αντιλαμβάνονται ότι συνδετικός κρίκος μιας κοινωνίας είναι ναι μεν ο ανθρωπισμός αλλά στην εθνική εκδοχή του κάθε λαού αλλιώς παίζουμε το παιχνίδι της παγκοσμιοποίησης (τέτοιος ήταν ο Λεντάκης για παράδειγμα).

  41. ΕΧΕΤΛΑΙΟΣ ΘΑΡΓΗΛΙΩΝ avatar
    ΕΧΕΤΛΑΙΟΣ ΘΑΡΓΗΛΙΩΝ 12/11/2011 01:43:12

    Η μεγάλη μάζα της εθνικοπατριωτικής παράταξης νιωθει μετέωρη μετά την συνεργασία ΣΑΜΑΡΑ (NΔ) ΛΑΟΣ και ΠΑΣΟΚ... η αντιμνημονιακή ρητορική της ομάδας Σαμαρά σίγασε όταν της προτάθηκε η συνεργασία υπο της σκέπη του ανθρώπου των αθεάτων της παγκόσμιας διακυβέρνησης...ή μήπως δεν ξέρετε ποιός είναι ο Παπαδήμος και ποιά η αποστολή του;;Την όλη φθορά της εφαρμογής του νέου μνημονίου και των απαιχθών νεων μέτρων του θα την νιώσει ο Ελληνικός λαός σύντομα ως επιπλέον φορολόγηση στα ακίνητα,νέα φορολογία απο τεκμαρτά εισοδήματα ( φανταστικά),τις νέες στρατιές ανέργων και την πρωτοφανή ακρίβεια θα τη καρπωθεί πλέον η κυβέρνηση συνεργασίας ΣΑΜΑΡΑ και ΠΑΣΟΚ...Ο νέος κόσμος πλέον που αποκαλειται απο τον αρθρογράφο ως ριζοσπαστικοποιημένο κομμάτι αποχωρεί απο την παλαι ποτέ εθνική παράταξη και βαδίζει στην ριζοσπαστική αριστερά που προσφέρει όραμα και στόχο (μακριά απο τις αρλούμπες των διεθνιστικο -υλιστικών θεωριών σφυρηλατημενη στα καμινια των συγκεντρώσεων και διαδηλωσεων τα 2 χρονια διακυβέρνησης απο τον broker Jeffry )Η ΝΔ πλέον χάνει και όλοι το γνωρίζουμε ,ρωτήστε τους γύρω σας τους νέους που συναναστρέφεστε μην μιλάτε μόνο στον καθρέφτη σας...Ηταν ένα ιστορικό λάθος που θα σημάνει την πλήρη αποδόμηση του χώρου .....

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ΕΧΕΤΛΑΙΟΣ ΘΑΡΓΗΛΙΩΝ 12/11/2011 09:42:36

      Kαλυτερα να φυγουν τωρα παρα αργοτερα.
      Γιατι αν δεν το ξερεις σε περιπτωση κυβερνησης Σαμαρα δεν θα ακουλουθειτο αλλη πολιτικη πλην της μειωσης φορολογιας η οποια δεν ειναι και το πιο επαναστατικο πραγμα του κοσμου.
      Το προβλημα ή το λαθος του Σαμαρα δεν ειναι οσα ειπε αλλα οσα αφησε να εννοηθουν με την ανοχη του στους υπερσαμαρικους.Η ΝΔ παραμενει φιλοευρωπαικο κομμα,κομμα της ελευθερης οικονομιας και τα υπολοιπα ειναι φαντασιωσεις.
      Καλο ειναι να ληγουν οι φαντασιωσεις συντομα και ο καθενας να πηγαινει εκει που επιθυμει.

  42. Y. avatar
    Y. 12/11/2011 03:13:33

    Και μια ευγενική προσφορά, στους φίλους μου
    *ttp://player.ktyd.com/index.html

  43. χόμπιτ avatar
    χόμπιτ 12/11/2011 03:32:03

    1) πιστεύω ότι ο κύριος Σαμαράς πήρε την σωστή απόφαση για την χώρα και έδειξε υπευθυνότητα.....πάνω απ' όλα η χώρα.........2) διαπράττουν τεράστιο σφάλμα όσοι πιστεύουν ότι καταφέρθηκε θανάσιμο πλήγμα στο σύστημα ΠΑΣΟΚ......το ίδιο πολλοί πίστευαν και το 1990 και το ΠΑΣΟΚ μετά από λίγα χρόνια (1993) πήρε περίπου 46,88%.....δυστυχώς έχει ως τώρα αποδειχθεί ότι ως πολίτες ξεχνάμε εύκολα και θέλουμε οι πολιτικοί να μας "χαιδεύουν τα αυτιά" ........πολύ πιθανό το ΠΑΣΟΚ να χάσει στις επερχόμενες εκλογές, αλλά σίγουρα οι μέρες του ως κόμμα δεν είναι μετρημένες......μην το υποτιμάτε λοιπόν..........

  44. ΣΩΤΗΡΗΣ avatar
    ΣΩΤΗΡΗΣ 12/11/2011 06:57:02

    ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ!!!!!!! ΕΔΩ ΑΡΧΙΣΑΝ ΚΑΙ ΛΕΝ ΣΤΟ MEGA ΟΤΙ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ!!!!!!! ΠΟΤΕ ΤΩΡΑ!!!!!!! ΛΟΙΠΟΝ ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΚΑΙ ΕΜΠΡΟΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΑΛΛΗ ΚΙΝΗΣΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΜΕ ΤΙΣ ΤΟΣΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΛΑΟ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ........

  45. ΛΕΥΘΕΡΗΣ avatar
    ΛΕΥΘΕΡΗΣ 12/11/2011 09:55:54

    Διάβασα το άρθρο σου και διαφωνώ κάθετα επειδή πιστεύω ότι με την κίνηση Σαμαρά:
    α . Σώθηκε ο Παπανδρέου και η παρέα του και όχι η Πατρίδα, εξ άλλου το λες στην ρύμη του λόγου σου (…..μια μεταβατική κυβέρνηση για να μπορεί να παραδώσει σ΄ αυτήν και όχι να φύγει ταπεινωτικά οδηγούμενος άμεσα σε εκλογές….) , και έφυγε απαρατήρητος χωρίς να ασχολείται κανείς μαζί του πλέον , για να επανέλθει το κόμμα του και αυτός μετά από δέκα χρόνια αφού ανασυγκροτηθεί βέβαια .
    β. Σώθηκε η διαπλοκή (βλέπε μένος ΜΜΕ όταν διαφάνηκε άλλος εκτός Παπαδήμου ) και μπήκε από την πίσω πόρτα ο Σημίτης (βλ. Παπαδήμος-Γιαννίτσης ) δεν είναι σημαδιακός ο συμβολισμός ;
    γ. Προδόθηκε η παράταξη που τον πίστεψε τον στήριξε και τον ανέδειξε ΑΡΧΗΓΟ για να έχει ελπίδα και όραμα και να ξεφύγει από την διαπλοκή.
    δ. Πέτυχε να εφαρμοστεί το μνημόνιο. Εύχομαι να μη έχουμε τουλάχιστον παράδοση εθνικής κυριαρχίας.
    Ακόμη θέλω να σου πω πιστεύω ότι τα: "μέσα ή έξω από το ευρώ", "ευρώ ή χάος"," για την πατρίδα κλπ " είναι για να γίνει η δουλειά. Η παγκοσμιοποίηση έχει τους τρόπους της και μην αμφιβάλλεις για αυτό.
    Τέλος πιστεύω ότι οι κρίσεις απαιτούν αποφάσεις από ΗΓΕΤΕΣ που δεν εκβιάζονται και δεν σέρνονται σαν υπόδουλοι πίσω από το άρμα του κάθε ευρωπαίου ή αμερικάνου ηγεμονίσκου.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΛΕΥΘΕΡΗΣ 12/11/2011 16:17:41

      α . Σώθηκε ο Παπανδρέου και η παρέα του και όχι η Πατρίδα (…..μια μεταβατική κυβέρνηση για να μπορεί να παραδώσει σ΄ αυτήν και όχι να φύγει ταπεινωτικά οδηγούμενος άμεσα σε εκλογές….) και έφυγε απαρατήρητος χωρίς να ασχολείται κανείς μαζί του πλέον, για να επανέλθει το κόμμα του και αυτός μετά από δέκα χρόνια αφού ανασυγκροτηθεί βέβαια.

      ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Αυτό δεν είναι πλήγμα για το φαύλο σύστημα ΠΑΣΟΚ; Με ένα ΠΑΣΟΚ πεσμένο για 10 χρόνια δεν θα είναι ελεύθερο το πεδίο για μια άσκηση αναπτυξιακής και εθνικά ανεξάρτητης πολιτικής από τον Σαμαρά που θα σηκώσει τη χώρα; Σε 10 χρόνια προφανώς θα έχει ανασυνταχθεί μια σοσιαλδημοκρατική παράταξη στην αντιπολίτευση η οποία κάποια στιγμή μετά θα γίνει και κυβέρνηση. Έτσι γίνεται στις δημοκρατίες. Όμως το ΠΑΣΟΚ δεν θα είναι πια το ίδιο. Και το σύστημα ΠΑΣΟΚ (κόμμα, ΜΜΕ, εργολάβοι και ασπόνδυλοι διεθνιστές της παγκοσμιοποίησης) δεν θα υπάρχει πια.

      β. Σώθηκε η διαπλοκή (βλέπε μένος ΜΜΕ όταν διαφάνηκε άλλος εκτός Παπαδήμου ) και μπήκε από την πίσω πόρτα ο Σημίτης (βλ. Παπαδήμος-Γιαννίτσης ) δεν είναι σημαδιακός ο συμβολισμός ;

      ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Προς το παρόν. Ο Σαμαράς δεν είναι ακόμα πρωθυπουργός ούτε μπορούσε υπό τα υπάρχοντα δεδομένα να προξενήσει ο ίδιος άμεσες εκλογές παίρνοντας εδώ και τώρα αυτοδυναμία. Όποιος δεν το βλέπει αυτό φαντασιώνεται. Όταν με το καλό με το νέο χρόνο γίνουν εκλογές και πάρει την αυτοδυναμία θα πει στους διαπλεκόμενους ότι ήρθε η ώρα να γίνει πράξη η δήλωση "αυτά που ξέρατε να τα ξεχάσετε" που έκανε στην τελευταία ΔΕΘ μετά από ερώτηση του δημοσιογράφου Γ. Βλάχου.

      γ. Προδόθηκε η παράταξη που τον πίστεψε τον στήριξε και τον ανέδειξε ΑΡΧΗΓΟ για να έχει ελπίδα και όραμα και να ξεφύγει από την διαπλοκή.

      ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Δεν προδόθηκε, για τους λόγους που ανέφερα παραπάνω. Απλά βιάζεσαι.

      δ. Πέτυχε να εφαρμοστεί το μνημόνιο. Εύχομαι να μη έχουμε τουλάχιστον παράδοση εθνικής κυριαρχίας.

      ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Κανένα μνημόνιο δεν "πέτυχε" ο Σαμαράς να εφαρμοστεί. Το αρχικό Μνημόνιο εφαρμόζεται από πέρυσι από τότε που το ψήφισε το ΠΑΣΟΚ και ο Παπανδρέου με τους πρόθυμους ΛΑγΟΣ και Μπακογιάννη. Είναι αδιανόητο να λέμε ότι ο Σαμαράς ευθύνεται που εφαρμόζεται το Μνημόνιο (στα μέτρα του οποίου διαφωνεί κατά 90%) τώρα λες και δεν εφαρμοζόταν πριν τη μεταβατική κυβέρνηση. Αποτελεί νόμο του κράτους από το 2010. Για να αλλάξει θα πρέπει η ΝΔ να πάρει αυτοδυναμία, να γίνει ο Σαμαράς πρωθυπουργός και μετά να αλλάξει το νόμο του Μνημονίου και αυτόν μετά από διαπραγμάτευση με την τρόϊκα στην οποία μας εγκλώβισε ο Παπανδρέου γιατί αλλιώς δεν θα εισπράξουμε τα χρήματα.

      Συμφωνώ ότι τα: “μέσα ή έξω από το ευρώ”, “ευρώ ή χάος”,” για την πατρίδα κλπ ” είναι για να ασκούνται αποτελεσματικά πιέσεις όμως πιστεύω ότι ο Σαμαράς δεν έκανε αυτό που έκανε επειδή υπέκυψε σε εκβιασμό αλλά γιατί έτσι έλεγε η πατριωτική του συνείδηση και το ένστικτό του καθώς έχει αποδείξει πολλές φορές ότι είναι από εκείνους του ηγέτες που δεν εκβιάζονται σαν υπόδουλοι πίσω από το άρμα του κάθε ευρωπαίου ή αμερικάνου.

  46. NIK THE GREEK avatar
    NIK THE GREEK 12/11/2011 10:35:59

    Μπραβο ΜΑΝΩΛΗ Μ.ετσι ακριβως εχουν τα πραγματα,σωστη σκεψη ,σωστη εκφραση και αποτυπωση,συμφωνω απολυτα.

  47. ΝΙΚΟΣ Π avatar
    ΝΙΚΟΣ Π 12/11/2011 11:58:09

    ΔΥΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ .1 ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ ΟΧΙ ΑΠΛΩΣ Η ΝΙΚΗ.ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΣΥΓΚΥΡΙΑ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΔΥΣΚΟΛΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΑΦΕΝΟΣ ΜΕΝ ΓΙΑΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ ΑΦΕΤΕΡΟΥ ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΩΝ ΜΜΕ ΒΡΗΚΕ ΕΝΑ ΙΣΧΥΡΗ ΒΑΣΗ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙ Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΤΟΥ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΣΧΗΜΑ ΚΑΘΟΣΟΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΚΤΕΙ ΟΤΙ ΟΛΑΟΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΗ ΜΝΗΜΗ .ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ ΟΙ ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΤΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΚΥΦΗΝΑΡΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΕΚΟ ,ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΒΟΥΤΥΡΟ ΣΤΟ ΨΜΙ ΤΟΥΣ.
    2.ΟΝΕΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΝΔ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΑΣΥΛΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.