#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/04/2010 11:44
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Είμαστε Έλληνες και μεσογειακοί και άντε και …..



Ποτέ μου δεν συμπάθησα τους Γερμανούς. Δεν ξέρω γιατί. Ίσως οι λόγοι να είναι πολλοί και δυσκολεύομαι να προσδιορίσω τον κυριότερο. Λίγο οι ιστορίες για τη κατοχή, λίγο το κορδωμένο τους ανάστημα, οι ξερές ρομποτοειδείς  φυσιογνωμίες τους, η μανία τους για τάξη και πειθαρχία, η μέχρι τελικής πτώσης μπυροποσία,  η βάρβαρη στα αυτιά μου γλώσσα τους… και πολλά άλλα. Ποιος ξέρει; Ίσως να φταίει και η ενδυματολογική τους προτίμηση στα πέδιλα με κάλτσες… Ουγκκκκκκ…. Άσε που οι Γερμανίδες που γνώρισα στα νιάτα μου ήταν μεν πανύψηλες και ξανθές, σε μια εποχή που η μέση Ελληνίδα ήταν 1.50, σκούρη και με μουστάκι, αλλά όλες είχαν τρίχες στις μασχάλες και στα πόδια. Μπλιάχ!

Έρχεται και το σημερινό με τη κρίση και τη καγκελάριο που φέρνει σε μαστίφ, και όλα τα γερμανικά συμπαρομαρτούντα, που μας χλευάζουν δηλαδή παντοιοτρόπως… και έδεσε το γλυκό. Δεν είμαι ούτε φανατικός εθνικιστής, ούτε από αυτούς που πιστεύουν πως η Ελλάδα είναι ο ομφαλός του κόσμου. Αντιθέτως. Έχοντας ζήσει πάρα πολλά χρόνια στο εξωτερικό, συνειδητοποίησα πως όχι κέντρο δεν είμαστε, ούτε καν προάστιο. Παρανυχίδα στο διεθνή κορμό μάλλον. Αλλά ρε παιδιά να μας πουλάει μούρη η Γερμανία; Αυτή που αιματοκύλισε τον κόσμο δύο φορές μέσα σε ένα αιώνα; Και που έφαγε τα μούτρα της και τις δυο φορές; Αυτή που δόξασε τον επεκτατισμό, ύμνησε τον φυλετισμό, βιομηχανοποίησε το θάνατο, και σκόρπισε τη πείνα και τη δυστυχία στην πιο αναπτυγμένη ήπειρο του κόσμου; Μας πουλάει μαθήματα ηθικής;

Ναι ρε….έτσι μας αρέσει. Μας αρέσει να αράζουμε με τις ώρες για φραπέ. Μας αρέσει να φιλοσοφούμε πίνοντας τσίπουρα. Και μας αρέσει να ζούμε. Έχουμε ήλιο, θάλασσα, και μεράκι. Ζηλεύετε; Είμαστε Έλληνες και μεσογειακοί. Και αυτά τα στοιχεία που διαθέτουμε, είναι που προκάλεσαν, μόνο σ` αυτή εδώ τη γωνία του πλανήτη, την πνευματική έκρηξη που μεταφράστηκε στα μεγαλύτερα ιδεώδη που γνώρισε ποτέ η ανθρωπότητα: Φιλοσοφία, επιστήμη, ποίηση, θέατρο, δημοκρατία, ανδρεία, κλπ κλπ. Και όσο  και να ακούγεται κλισέ, θα το πω. Αυτοί κυνηγιόντουσαν στα δένδρα, όταν οι κάτοικοι αυτής εδώ της γωνιάς μελετούσαν το άπειρο του σύμπαντος.

Αλλά και να μην υπήρχε αυτή η προϊστορία. Και Βενεζουέλα να ήμασταν. Που στο διάολο βρίσκουν το θράσος και μας χλευάζουν; Αντί να μας είναι αιώνια υποχρεωμένοι. Αντί να κρυφτούν στα λαγούμια τους από τύψεις. Αντί… Μήπως φταίει ο Χαριστέας; Μήπως η φαντασμαγορική Ολυμπιάδα; Μήπως τα ποτά μπόμπες που τους πουλάμε τα καλοκαίρια; Τόσο τους μπήκαμε στο μάτι; Τι στο διάολο;

Α, ρε και νάμουν ΓΑΠ για μία μόνο μέρα. Ούστ και σεις και τα πακέτα σας. Κάγκουρες του κερατά. Μεθύστακες λουκανικοφάγοι με τα σβαϊν και τα μάϊν σας. Στη Κίνα ρε. Εκεί θα απευθυνθώ…

 Strange Attractor

ΣΧΟΛΙΑ

  1. mokos avatar
    mokos 30/04/2010 11:49:40

    συμπαρομαρτούντα??????

    αμπεμπαμπλομ τουκιθεμπλομ αμπεμπαμπλομ αμπεμπαμπλόμ τουκιθεμπλομ μπλιμ μπλομ!

    • Lalakis avatar
      Lalakis @ mokos 30/04/2010 12:14:56

      συμπαρομαρτούντα τα [simbaromartúnda] Ο (βλ. Ε12β) : (λόγ.) 1. επακόλουθα, παρεπόμενα. 2. ό,τι αποτελεί συμπλήρωμα: Mια εικόνα του Aδάμ, της Εύας με το φίδι και με όλα τα συμπαρομαρτούντα.
      [λόγ. μεε. ουδ. πληθ. αρχ. συμπαρομαρτῶ `συνοδεύω΄ μτφρδ. γαλλ. ή αγγλ. concomitant]

      ΞΥΠΝΑ και μύρισε τον καφε Μοκο.

      • mokos avatar
        mokos @ Lalakis 30/04/2010 12:32:38

        χάρηκα mokos

        αυτό ακριβώς εννοώ, δεν κρίνεις έναν άνθρωπο από την εμφάνιση

        mastif o no σε έχει από κάτω?
        Σε ποδοπατάει;

        Αλλά ίσως και κάπου να έχει δίκαιο ο S.Α.
        Και γω βλέπω κάτι κυρίους του Δ.Ν.Τ και μερικούς του κοινοβουλίου μας και κάοποιους άλλους και όλο σκέφτομαι οτι αν τους βγάλεις το κουστουμάκι και την γραββατούλα ούτε στου Ρέντη δεν τους βάζεις μετά.

        Τον καφέ τον μυρίζω και τον απολαμβάνω πολύ νωρίς εγώ Lalaki μου. Πριν τις 6.00 π.μ

  2. Lalakis avatar
    Lalakis 30/04/2010 11:59:16

    Σουπερ σωστός ο στρέιντζ! Ευγε.

  3. mokos avatar
    mokos 30/04/2010 11:59:48

    Όλα καλά, αλλά βρε άνδρες Ελληναράδες με το 1,75 το πολύ σε ανάταση και με τα νύχια κομένα, με την κοιλάρα κομένη στη μέση, να σχοιματίζει το άνω και κάτω σωσίβιο, από μια ζώνη με την τελευτάια τρύπα διαμέτρου 10 cm απ' το τέντωμα, να ονειρεύονται δίμετρες ξανθές γερμανίδες πρώτη βλέπω.
    Ένα καθρέφτη γρήγορα.

    • Lalakis avatar
      Lalakis @ mokos 30/04/2010 12:01:23

      χανεις στροφές;

      • mokos avatar
        mokos @ Lalakis 30/04/2010 12:03:32

        "σε μια εποχή που η μέση Ελληνίδα ήταν 1.50, σκούρη και με μουστάκι, αλλά όλες είχαν τρίχες στις μασχάλες και στα πόδια. Μπλιάχ!"



        εγώ χάνω στροφές;

      • Lalakis avatar
        Lalakis @ Lalakis 30/04/2010 12:06:36

        για τις γερμανιδες λέει ρε συ.

      • zonitis avatar
        zonitis @ Lalakis 30/04/2010 12:07:55

        Εμ δε χανεις; Εκεινο τον καιρο οι 2μετρες Γερμανιδες ερχονταν στην Ελλαδα για φικι φικι, αλλα οπως τις περιεγραψε ο Strange μαλλον ανικανοποιητες εφευγαν.

      • mokos avatar
        mokos @ Lalakis 30/04/2010 12:09:26

        συμπαρομαρτούντα

    • Enola Gay avatar
      Enola Gay @ mokos 30/04/2010 16:39:29

      Σήμερα όμως όλες οι ελληνίδες είναι σουηδέζες στην εμφάνιση ελέω γερμανικών χρωμοσαμπουάν και βαφών. Και χαλάουα στο πάνω χείλος.

  4. Κομοτηνη avatar
    Κομοτηνη 30/04/2010 12:03:41

    Επειδή κινδυνεύω να τρελαθώ.
    Υπάρχει περίπτωση η ΝΔ να ψηφίσει στη βουλή υπέρ του ΔΝΤ;
    Το άκουσα σε 2 τουλάχιστον σοβαρές ραδιοφωνικές εκπομπές.
    Είναι δυνατόν ο Μητσοτάκης (από το ΜΕGA)να αποφασίζει και η ΝΔ να ακολουθεί;
    Θα τον φάνε τον Αντώνη προτού καν πει κύμινο .
    Κρίμα.

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ Κομοτηνη 30/04/2010 13:14:59

      ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι θα ψηφίσει υπερ...

  5. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 30/04/2010 12:03:42

    Ξέχασες πώς στήν σφαγή τῶν Ἑλλήνων τῆς Μικρᾶς Ἀσίας ἔπαιξαν τόν βρώμικο ρόλο τους.
    Αὐτοί καί οἱ Τοῦρκοι ἔχουν εἰδικότητα στά ὁλοκαυτώματα.Γι᾿αὐτό εἶναι πάντα σύμμαχοι.
    Τώρα,γιά τό ἄν εἶμαστε ὁ ὀμφαλός τῆς γῆς,ἐρωτῶ,ἐννοεῖς πολιτιστικῶς; τότε ναί,κατοχυρωμένο.Ἄλλως,ὄχι.

  6. zonitis avatar
    zonitis 30/04/2010 12:05:43

    Χαχαχα...ωραιος Strange Attractor. Καλα τους τα εχωσες. Ειχα την τυχη (ατυχια ισως;) να γνωριζω μερικους οικονομικους μεταναστες γερμανους εδω στην Ελβετια. Εκει να δεις τριτοκοσμικες καταστασεις. Ζουν σε ενα 3αρι διαμερισμα 5-6 ατομα για να μοιραζονται το ενοικιο, τρωνε οπως ειπες κονσερβες Schwein (λιγες ομως, το υπολοιπο της τροφης το παιρνουν σε υγρη μορφη), τσακωνονται μεταξυ τους, και γενικως ζουν οπως οι μεταναστες πριν απο 50 χρονια. Αδελφια μαχαιρωνονται μεταξυ τους, φιλοι παιζουν μπουνιες μολις πιουν και το 10ατο ποτηρι μπυρας κτλ.

  7. Aggelos avatar
    Aggelos 30/04/2010 12:22:25

    και ομως η Ελλαδα εχει περισσοτερη οικονομικη και νομικη σχεση με τη γερμανια παρα με την υπολοιπη Ευρωπη..ισως επειδη διαφερουμε τοσο καταβαθος τα βρισκουμε.. τα ΕΤΕΡΩΝΥΜΑ ελκονται..
    ακομα και οι μπριζες μας ειναι μοναδικα ιδιες μονο με τη γερμανια στην Ευρωπη!μην πω για ολες τις εταιριες κλπ..

    και εγω προσωπικα δεν συμπαθω τους γερμανους εκ πρωτης οψεως..
    αλλα ο πρωτοε βασιλιας ο Οθωνας ηταν...και το πανεπιστημιακο συστημα ειναι παρομοιο με της γερμανιας και το νομικο μας συστημα ειναι Γερμανικ ουσιαστικα σε πολλα θεματα..

    και ειμαστε απο τις λιγες χωρες της Ευρωπης μαζι με τη Γερμανια που ειμαστε προεδρευομενες δημοκραιτες..δηλ εχουνε πρωθυπουργο και οχι προεδρο για αρχηγο..
    καγκελαριος ειναι πρωθυπουργος..

  8. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 30/04/2010 12:24:49

    "Ναι ρε….έτσι μας αρέσει. Μας αρέσει να αράζουμε με τις ώρες για φραπέ. Μας αρέσει να φιλοσοφούμε πίνοντας τσίπουρα. Και μας αρέσει να ζούμε."

    Όχι με τα λεφτά των άλλων όμως...

    • Σιφιλης avatar
      Σιφιλης @ greekpoliticalreview 30/04/2010 18:25:44

      "Όχι με τα λεφτά των άλλων όμως…"
      Αυτό λίγο ως πολύ ισχύει για όλη την ευρωζωνη. Το συνολικό χρέος της Γερμανίας ( δημόσιο και ιδιωτικό) είναι σαφώς μεγαλύτερο του Ελληνικού (σε σχέση με τα αντίστοιχα ΑΕΠ).

  9. Basil avatar
    Basil 30/04/2010 12:26:36

    Μια που ο Strange Attractor αναφέρει την Κίνα δείτε και αυτό

    http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=18913
    War with China? The Dangers of a Global Conflagration
    Rising and Declining Economic Powers: The Sino-US Conflict Deepens
    by Prof James Petras

  10. Tsolias avatar
    Tsolias 30/04/2010 12:34:41

    Χώστα τους μεγάλε.

  11. Lalakis avatar
    Lalakis 30/04/2010 12:42:00

    Πλάκα πλάκα δεν θα έπρεπε να ζητησουμε κανα δανειο από Κίνα μεριά; Τοσα λεφτά έχουν μαζεψει οι τύποι.
    Ρε ΓΑΠ, για σκέψου το σοβαρα.

    • nancy avatar
      nancy @ Lalakis 30/04/2010 12:54:55

      Λαλαλάκι, έχεις χάσει τεύχη εσύ.

      • Lalakis avatar
        Lalakis @ nancy 30/04/2010 13:00:01

        Με θέλεις πολύ; έτσι δεν ειναι;

      • nancy avatar
        nancy @ nancy 30/04/2010 13:04:40

        Εσένα και ούλο το πάνελ. Αλλα τα σχόλιά σου με κάνουν και γελάω, χωρίς παρεξήγηση βεβαίως. Αλήθεια τη θυμάσαι τη Σαπφώ Νοταρά? χαχαχα

  12. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 30/04/2010 13:07:03

    Μου αρέσουν τα Γερμανικά προϊόντα. Μου αρέσει η σταθεροτητα και η έμφαση στην ουσία και όχι το περιτύλιγμα. Τα καλά μέταλλα. Οι βαρειές αλλα ευκίνητες σαν παπάκια μοτοσυκλέτες. Μου αρέσουν και οι Γερμανοί και οι Γερμανίδες. Μου αρεσει η ευθύτητα και η Λουθηρανικη προσέγγιση (δεν γουσταρω συγχωροχάρτια και τέτοια). Ο καθαρός λόγος. Ο Μπαχ. Ο Αϊνστάϊν. Ο Χάϊσενμπεργκ. Ακόμα και ο Ράμσφελντ μου αρέσει και τον θυμήθηκα όταν πέρασα έξω απο το χωριό που κατάγεται.

    Δεν μου αρέσει ότι στις ουρές συμπεριφέρονται να ψηλοί ξανθοί Σομαλοί ή Έλληνες, μπουλούκι, και σπρώχνουν. Δεν μου αρέσει που "απαιτούν". Δεν μου αρέσουν αυτά που ακούω για την κατοχή. Θεωρώ ότι όλα τους τα καλά κάπως διαγράφηκαν με τα 6 ή 26 εκατομμύρια βιομηχανικούς θανάτους. Δεν θεωρώ την άποψή τους περί βιομηχανοποιημένου θανάτου περαστική κακιά ώρα. Αυτοί είναι. Δεν τους λυπάμαι που τους έκαψαν την Δρέσδη. Αυτοί το ξεκίνησαν με το Λονδίνο. Φοβάμαι την προσέγγισή τους με την Ρωσία (και μάλλον κάμποσους από τους ισλαμιστές και ταλιμπανοειδείς -- και αντε πές μου δεν έχουν σχέση, είχαν και στον Α και στον Β)

    Δεν είναι άγιοι αυτοί της Ωκεανίας, αλλά μεταξύ Ωκεανίας και Ευρωρωσίας, η Θκεανία θα μας τρώει σιγά σιγά, ενώ οι άλλοι μιά κι έξω για να κλέψω από τον "Κύριό μου Αλκιβιάδη". Εξ άλλου είμαι θαλασσινός απογονος εξελληνισμένω φοινίκων.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ archaeopteryx 30/04/2010 13:14:11

      Καλύτερα ένα φρικτό τέλος παρά μια φρίκη δίχως τέλος.

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ archaeopteryx 30/04/2010 13:25:57

      Έχω ακούσει από (αγγλόφωνους) "ξένους" φίλους, ότι τα Ελληνικά ακούγονται στα αυτιά τους ως "διασταύρωση Γερμανικών και Αραβικών"...
      Σύμπτωση?

    • Κοντη Λιζα avatar
      Κοντη Λιζα @ archaeopteryx 30/04/2010 14:52:29

      ...Αυτοί το ξεκίνησαν με το Λονδίνο. ...

      Αυτό έγινε μια φορά κατά λάθος. Μετά το έκαναν σύστημα οι Αγγλοτοιούτοι. Και η Δρέσδη έγινε στάχτη. Και πολλά άλλα ακόμη που δεν είναι του παρόντος.

      Τα του καίσαρος τω καισαρι αρχαίε μου.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Κοντη Λιζα 30/04/2010 15:46:08

        Δεν μπορώ να κρύψω τις προκαταλήψεις μου, ούτε θα επικαλεστώ αλάνθαστω στο τί και γιατί έγινε στον Β' ΠΠ. Ξέρω ότι είμαι θαλασσινός.

        Τώρα, η τελευταία εκδοχή που έχω ακούσει, είναι ότι λίγο τα V2, λίγο ο φόβος των jet engines, λίγο ο φόβος και ο αγώνας για την μεγάλη που σε κάνει φωσφοριζε μπλέ, ότι αυτά επιτάχυναν την απόφαση για "τέλος". Βέβαια, έχω ακούσει ότι τελικά δεν είχαν αρκετό ουράνιο οι Γερμανοί, αλλά ποιός ξέρει.

        Ξέρω ένα: Οι Άγγλοι και αργότερα οι Αμερικανοί μας κόστισαν κόσμο και έκαναν _ουστιές σε βάρος μας στα μετέπειτα χρόνια, αλλά ποτέ δεν εκτέλεσαν χωριά ή έκαψαν κόσμο σε κλειστά σπίτια ή ό,τι άλλο περάσαμε στην Κατοχή.

        Στην επιλογή του φρικτού τέλους, ή της φρίκης δίχως τέλος, για να διαλέξω θα πρέπει να δω συγκεκριμένα πράγματα. Έχω άποψη, βλέπω ακούω και προσπαθώ να μάθω, τεστάρω δηλαδή την άποψη, και η ζυγαριά δείχνει σαφή προτίμηση... Τώρα , σωστό ή λάθος, θα ξέρω στο τέλος. Η μία κοινωνία, πάντως, είναι πιο ανοιχτή από την άλλη.

  13. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 30/04/2010 13:13:22

    Αν θέλει κανείς να βγάλει ασφαλή συμπεράσματα για λαούς/εθνότητες σήμερα, η ασφαλέστερη μέθοδος είναι η (έστω και επιφανειακή) μελέτη της πορνό κουλτούρας/παραγωγής. Έ, εκεί θα δείτε τι εστί Γερμανία...

    • Lalakis avatar
      Lalakis @ (Α)θανάσης 30/04/2010 13:24:40

      βριθει απο κτηνοβασία

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ (Α)θανάσης 30/04/2010 13:27:02

      Κτηνοβάτες είναι οι Δανοί-Σκανδιναυοί. Οι Γερμανοί έχουν κυρίως SM γούστα...

  14. Νίκος avatar
    Νίκος 30/04/2010 13:19:48

    "Αυτή που αιματοκύλισε τον κόσμο δύο φορές μέσα σε ένα αιώνα;"

    Παραξενε Ελκ., χαιρομαι που εχεις υιοθετησει την φρασεολογια μου. Αλλα δεν θα θυμωσεις τους φωταδισμενους ιστορικους μας και την Κα Δραγωνα με τετοιες κατηγοριες κατα των Γερμανων "εταιρων" μας;
    Τωρα αντιλαμαμβανομαι γιατι η κλεπτοκρατια μας εταιρους τους ανεβαζει φιλους τους κατεβαζει. Με τοσες μιζες, φυσικα και ειναι συν-εταιρακια, οχι ομως με τον Λαο.

  15. Mαρινα avatar
    Mαρινα 30/04/2010 13:22:03

    Φιλοι μου καλοι και πατριωτες,η αληθεια δυστυχως ειναι ΜΙΑ:"Οποιος γυρευει δανεικα,βρισκει νταβατζηδες"!!!!!!

    Κι αυτοι(οι νταβατζηδες ντε) ειτε μαυροι ειναι,ειτε κιτρινοι ειναι,ειτε γαλακτοδερματοι,ρουφουν ΑΙΜΑ!!!

    • Dimi avatar
      Dimi @ Mαρινα 30/04/2010 16:04:03

      Aγαπητή Μαρίνα, δεν θα υπήρχαν νταβατζήδες, αν δεν υπήρχαν πόρνες..

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ Dimi 30/04/2010 16:08:07

        Και δεν θα υπήρχαν πόρνες αν είχαν όλοι ίσες ευκαιρίες να "πηδήξουν".

        Κ.Μαρξ:"Η ζωή είναι αυτη που διαμορφώνει την συνείδηση μας και όχι η συνείδηση την ζωή μας".

        Δεν το παίρνω σαν αξίωμα αλλά σε αρκετές περιπτώσεις ισχύει!

  16. Νίκος avatar
    Νίκος 30/04/2010 13:24:32

    "Αυτοί το ξεκίνησαν με το Λονδίνο"

    Οχι, Αρχαιε. Οσο και αν παρεξενευτεις, οι Αγγλοι το πρωτοξεκινησαν βομβαρδιζοντας, αν θυμαμαι καλα την ιστορια, το Βερολινο.
    Συμφωνω ως προς τα αλλα.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Νίκος 30/04/2010 16:12:42

      Τα αεροπλάνα δεν είχαν δυνατότητα συνοδευόμενης πτήσης μέχρι Βερολίνο παρά στο τέλος. Οι Γερμανοί πετούσαν από Γαλλία προς Λονδίνο από την αρχή. Νομίζω ότι 7 Σεπτεμβρίου 40 με 10 Μαϊου 41 ήταν το περιβόητο μπλίτζ (με 40000 νεκρούς) που σκοπό είχε, λένε να πιέσει την Αγγλία να παραδοθεί, ή να ετοιμάσει την Γερμανική εισβολή.

      Μετά τον βομβαρδισμό του Ροτερνταμ, τον Μάϊο του 40, οι Άγγλοι βομβάρδισαν (15 Μαϊου-16 Μαϊου 40)την περιοχή του Ρουρ, όπου κατά παρεκκλιση και των υποτιθέμενων (αλλά δημοσιοποιημένων) οδηγιών του Ρουσβελτ κτύπησαν εκτός από βιομηχανικούς και civiian στόχους. Τον Αύγουστο του 40 πήγαν Βερολίνο, αλλά δεν κατάφεραν να βρουνε στόχους (λένε) Μέχρι και τον Νοέμβριο του 41, προσπαθούσαν οι Αγγλοι να κτυπήσουν το Βερολίνο, χωρίς επιτυχία.

      Ποιός το ξεκίνησε... Στην Βαρσοβία τον Σεπτέμβριο του 1939 έγινε χαμός από γερμανικές βόμβες, οι Γάλλοι νομίζω παρεξηγήθηκαν, αλλά έπεσαν, και οι Αγγλοι ποτέ δεν αισθάνονταν άνετα με "εχθρούς" απέναντι

      Έχω διαβάσει και την άποψη ότι οι Γερμανοί δεν άντεχαν άλλο και έπρεπε να σώσουν τους αεδρφούς τους στην Τσεχοσλοβακία και την Πολωνία, την Breslau-Wroclaw, ακόμα την κλαίνε σαν χαμένη Γερμανική πόλη.

      Βουκολικός λαός αγγελικά πλασμένος δεν είναι. Τώρα στο τις πταίει...

  17. Aggelos avatar
    Aggelos 30/04/2010 13:25:37

    "μελέτη της πορνό κουλτούρας/παραγωγής. '

    http://en.wikipedia.org/wiki/Prostitution_in_Europe

    εκει και αν μοιαζουμε.. ειμαστε αναμεσα στις 5-6 χωρες τις ευρωπης μονο που εχουν πληρως νομιμη την πορνεια και τα αναλογα σπιτια..

  18. sawas avatar
    sawas 30/04/2010 13:25:45

    Η δικιά μου εμπειρία από την Γερμανία είναι διαφορετική.

    Ναι οι Γερμανοί είναι έτσι όπως τους περιγράφεις S.A. αλλά υπάρχει μια διαφορά.
    Οι Γερμανοί κάνουν συνεχώς την αυτοκριτική τους έτσι ώστε να ξεφύγουν από τα κατοχικά, μιλιταριστικά σύνδρομα του παρελθόντος. Είτε είναι εκπομπές, είτε είναι προσκυνήματα (WILLY BRAND) είτε μνημεία (http://www.stiftung-denkmal.de/). Αυτοί προσπαθούν να απεμπλακούν από το παρελθόν τους και κοιτάνε το παρόν με κατεύθυνση το μέλλον.

    Από την άλλη εμείς αγκιστρωμένοι στο παρελθόν και στην ιστορία μας αναπαυτήκαμε και βάλαμε τον αυτόματο πιλότο να μας οδηγεί.
    Θέλουμε να παίξουμε με τους άλλους (στην Ευρώπη-με το ευρώ) στα μεγάλα σαλόνια και το μόνο έχουμε να δείξουμε είναι «το λίγο κρασί λίγο θάλασσα και…….»!!!

    Ποιο είναι το παρόν μας? Πως συνεχίζουμε να γράφουμε ιστορία? Τι παράγουμε? Ποια είναι τα «θαύματα» του σημερινού μας πολιτισμού? Εν τέλη ποιοι είμαστε σήμερα?

    Οι αρχαίοι έκαναν την δουλειά τους και την κάνανε καλά, ΕΜΕΙΣ????????

    Μια ζωή θα ζούμε με τις εικόνες από το παρελθόν με κανόνες του μέλλοντος????????

    Τέλος οι Γερμανοί, έτσι όπως τους έζησα, έτσι συνεχίζουν να είναι και δεν πρόκειται να αλλάξουν. Είναι βαριά η (αρνητική) κληρονομιά που κουβαλάνε, θα προσπαθήσουν να είναι σωστοί (τάξη, οργάνωση) με το εαυτό τους και να μην δίνουν δικαίωμα σε κανένα. Απεναντίας και θα ψάξουν να βρουν το αδύνατο σημείο του καθένα μας να το κριτικάρουν (όπως κάνεις εσύ S.A. με επιχείρημα τις κάλτσες και τις τρίχες). Δεν πρόκειται να χαριστούν σε κανένα. Δεν χαρίζονται στους Γερμανούς γιατί να χαριστούν στους Έλληνες…..τώρα???

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ sawas 30/04/2010 14:57:51

      Οι Γερμανοί δεν κάνουν ΚΑΜΜΙΑ αυτοκριτική για τα ενοχικά τους, απλώς παίζουν το παιχνίδι που τους επέβαλλαν οι Σύμμαχοι μετά τον Β' ΠΠ.

      Αν έκαναν την αυτοκριτική τους δεν θα έγραφαν άρθρα για τα "ελαττωματικά" γονίδια των Ελλήνων.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Στέργιος 30/04/2010 15:04:55

        Αυτό το κάνουν με επιτυχία η Ρεπούση, η Δραγώνα και όλη η σοσιαλιστική ορδή. Για αυτό είναι υπέρ των μεταναστών. Για να διορθώσουν αυτά τα ελλατωματικά γονίδια.

      • sawas avatar
        sawas @ Στέργιος 30/04/2010 16:44:47

        αυτα ειναι ισως η πιο προσφατη προσπαθεια αυτοκριτικης:

        http://www.daserste.de/doku/beitrag_dyn~uid,bx6lj1pjemji92ln~cm.asp

        http://www.zdf.de/ZDFde/inhalt/20/0,1872,3792180,00.html

        (υπαρχουν και αλλα, μενω σε 2)

        15 Mαρτιου 1991 εγινε η Γερμανια κυριαρχο κρατος.....ΑΡΑ!!!

        Πιος τους επιβαλει σημερα να εκπεμπουν τετοιες εκπομπες???

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ Στέργιος 30/04/2010 20:08:38

        @ sawas

        Τα γνωστά τυπικά και τετριμμένα περί κακού Ναζισμού, όπως τους δασκάλεψαν οι Αμερικάνοι, έτσι για να μη δίνουν δικαιώματα.

        Κατά τα άλλα, πρώτοι στο να λιντσάρουν όποιον δεν ανήκει στην Αρεία Φυλή. Διαβάστε την ιστορία τής Αιγύπτιας Μάρουα Ες Σερμπίνι, μιας Αιγύπτιας αστής που δολοφονήθηκε από Γερμανό ρατσιστή στη Δρέσδη. Ο Γερμανός προπηλάκιζε συστηματικά την Αιγύπτια, αλλά ο γερμανικός νόμος ΔΕΝ προστάτεψε τη γυναίκα, απλώς έκοβε πρόστιμο κάθε φορά στον Γερμανό. Κατά τη δίκη, ο Γερμανός ρατσιστής δολοφόνησε εν ψυχρώ την Αιγύπτια μέσα στο δικαστήριο. Ο δε σύζυγός της τραυματίστηκε από σφαίρα αστυνομικού. Η γερμανική δικαιοσύνη έκλεισε την υπόθεση για να μη δικαστεί ο αστυνομικός. Ο Γερμανός μπορεί να ήταν ψυχάκιας, αλλά το σύστημα ΑΔΙΑΦΟΡΗΣΕ για την Αιγύπτια και ΣΥΝΗΡΓΗΣΕ μαζί με τον ρατσιστή Γερμανό, με τον γνωστό γερμανικό χαιρέκακο σαδισμό:
        http://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_Marwa_El-Sherbini

        Και στα γερμανικά, για σένα καλέ μου χατζιαβάτη, που προσπαθείς να το παίξεις βασιλικότερος τού βασιλέως μπας και σε αποδεχτούν τα αφεντικά σου:
        http://de.wikipedia.org/wiki/Marwa_El-Sherbini

      • sawas avatar
        sawas @ Στέργιος 30/04/2010 23:47:18

        @Στέργιος

        Μπράβο!!!

        Τουλάχιστον βλέπεις το δέντρο....


        PS: διάβασε και τα υπόλοιπα ισως δεις το δάσος

        Οι χαρακτηρισμοί επιστρέφονται (D.O.A.)

  19. Aggelos avatar
    Aggelos 30/04/2010 13:28:32

    και να πουμε οτι εμεις ο απλος φτωχος λαος δεν θα ειχαμε να φαμε αλευρι,ψωμι ,ρυζι ,λαδι παρθενο αν δεν υπηρχαν τα aldi ,lidl... με ελληνικα προιοντα βεβαια της καλυτερης ποιοτητας..

    αλλα οταν Ελληνες πωλουν τα ελληνικα προιοντα μας γδερνουν..

  20. Aggelos avatar
    Aggelos 30/04/2010 13:30:55

    παντως ο πρεσβης της γερμανιας ελεγε σε συνεντευη οτι ο μεσος γερμανος δεν ξερει οτι οι γερμανοι κατελαβαν την Ελλαδα..και οτι ξερουν μονο για την ανατολικη ευρωπη ,Εβραιους κλπ..πώς ειναι δυνατον?
    κρυβουν την ιστορια τους?αυτη ειναι η παιδεια τους?
    γινεται να μην ξερουν οτι ο Χιτλερ κατεκτησε ολην την Ευρωπη αρα και τα Βαλκανια??

    • Lalakis avatar
      Lalakis @ Aggelos 30/04/2010 13:35:21

      ο μεσος γερμανος οπως και ο μεσος αμερικάνος είναι αδαής και ηλιθιος. Εχουν ομως οργανωση ως κρατη και αυτη η ηλιθιοτητα καλυπτεται.

      • (Α)θανάσης avatar
        (Α)θανάσης @ Lalakis 30/04/2010 13:38:07

        Λάθος. ΜΟΝΟΝ ο μέσος Αμερικάνος είναι Ηλίθιος.

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ Aggelos 30/04/2010 15:38:42

      Και όμως, οι Αμερικάνοι είναι οι πιο έξυπνοι από όλους:
      http://www.enet.gr/?i=news.el.kosmos&id=157263

  21. Aggelos avatar
    Aggelos 30/04/2010 13:32:53

    κοινως θελουμε το Γερμανο μας...

    στο καρφουρ πχ που οι σακουλες ειναι τσαμπα κλεβουμε που και που μπολικες να εχουμε..στα aldi,lidl που τις πληρωνουμε δεν το κανουμε..
    ειδατε τι σημαινει οικονομια και οικολογια?

    • AUD avatar
      AUD @ Aggelos 30/04/2010 13:45:13

      Μεγάλε έγραψες... μακράν μπροστά το σχόλιο που έκανες... ας το συμμεριστούμε όλοι μας μπας και καταλάβουμε πόσο άθλιοι τελικά είμαστε...

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Aggelos 30/04/2010 13:53:42

      Οι "δυναμικοί Έλληνες" προτιμούν πάντα μαύρες σακκούλες, για να μη φαίνονται τα λαδωμένα πακέτα με χαρτονομίσματα που προορίζονται για το δούναι-λαβείν.

    • asterix avatar
      asterix @ Aggelos 30/04/2010 15:15:19

      φοβερο επιχειρημα οι σακουλες....αφου παιρνουμε σακουλες καλα να παθουμε ...μα ειμαστε σοβαροι????

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Aggelos 30/04/2010 15:17:05

      Οι μαύρες πάντως είναι επιχείρημα, δεν συμφωνείς;

  22. Thraphsorchis avatar
    Thraphsorchis 30/04/2010 13:34:52

    Το άρθρο επιχειρηματολογεί με τη γλώσσα του ρατσιστικού ναζισμού που το ίδιο καταγγέλλει.

    • Lalakis avatar
      Lalakis @ Thraphsorchis 30/04/2010 13:43:13

      καναμε κανέναν λαό σαπούνι εμείς ρε ξύπνιε ανθρωπιστή;

    • Orestios avatar
      Orestios @ Thraphsorchis 30/04/2010 13:49:28

      Άν ήξερες και τί είναι ο Ναζισμός θα επιχειρηματολογούσες καλύτερα. Για να μάθεις δες τις ομιλίες του GAP. Εκεί χρησιμοποιείται καθάρια Ναζιστική ρητορική. Ο Ναζισμός είναι σοσιαλισμός και καμία σχέση δεν έχει με τον πατριωτισμό.

    • Thraphsorchis avatar
      Thraphsorchis @ Thraphsorchis 30/04/2010 14:04:19

      @lalakis
      Ο παππούς μου πολέμησε στην Μικρά Ασία. Μερικά από τα παλικάρια μας εκεί είχαν κομπολόγια με γυναικείες ρώγες. Αν δεν κάνανε κανέναν σαπούνι ήταν επειδή δεν είχαν πρόχειρο καυστικό νάτριο.

      @ Orestios
      Μπορούμε βεβαίως να συγκρίνουμε το παρόν άρθρο με λόγους του Χίτλερ. Εκεί να δεις ομοιότητες…..

      • Thraphsorchis avatar
        Thraphsorchis @ Thraphsorchis 30/04/2010 14:14:30

        Μπα. Μάλλον με παίρνει.

      • Σαος avatar
        Σαος @ Thraphsorchis 30/04/2010 14:23:31

        Αυτό με τα κομπολόγια από γυναικείες ρώγες το έχω ακούσει από διάφορους, όμως αν είναι αληθινές ιστορίες μιλάμε για μεμονωμένα περιστατικά και ατομικές πράξεις και επομένως και ευθύνες και όχι σε συστηματικές πράξεις ενός ολόκληρου στρατού ή έθνους. Η γενοκτονίες κατά εβραίων, αρμενίων και ελλήνων της Μ.Ασίας είναι αποτελέσματα συστηματικών σφαγών και ολόκληρων στρατών και όχι ενός ή δύο τρελών.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Thraphsorchis 30/04/2010 14:29:07

        Σάος, είναι προπαγάνδα όσων λένε ότι με τους Τούρκους είμασταν καλά και κακώς ανεξαρτητοποιήθηκε η Ελλάδα. Φιλοτουρκική προπαγάνδα από γνωστούς σοσιαλιστές λάτρεις του Κεμάλ

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Thraphsorchis 30/04/2010 16:17:01

        καλώς το το μούσμουλο. Πως πάνε τα ενργειακά? Θα σας αφήσει το ΔΝΤ να αγοράζετε αιολικό ρέυμα προς 250 τη μεγαβάτώρα, ή τελειωσαν αυτά;

        Μην ψάχνετε μακριά, Καλάβρυτα, Κάνδανος...

  23. anetos avatar
    anetos 30/04/2010 13:36:12

    "Ναι ρε….έτσι μας αρέσει"

    οκ !!! αρεξε λοιπον και τρώγε ήλιο ...

    • Lalakis avatar
      Lalakis @ anetos 30/04/2010 13:44:16

      εσυ κατσε και δεξου την ακροπολη με τουρκικη σημαια και οι ναζιστες να γελάνε σε βαρος σου.

  24. Κάποιος. avatar
    Κάποιος. 30/04/2010 13:39:42

    Οι Γερμανοί κάνουν αυτό που κακώς δεν κάνουμε εμείς.
    Προασπίζονται τα συμφέροντα της χώρας τους και του λαού.

  25. Blut und Tränen avatar
    Blut und Tränen 30/04/2010 13:43:39

    Καλός ο φραπές, αλλά να μη στοιχίζει 45 δισ με γερμανικό νταβατζιλίκι και καρπαζιά, κι όλα τ' άλλα είναι τζάμπα μαγκιά... zorba & seventies και προπέρσινα ξινά σταφύλια.

    Κι όσο για ποιότητα, άλλο πράμα η γερμανική μπύρα, κι άλλο η greek amstel. Κι όσο για τις τρίχες στην μασχάλη αυτές εύκολα ξυρίζονται, το ζόρικο είναι οι στεατοπυγικές μορφές, οι εθνικά περήφανες κυτταρίτιδες και οι κοντοπόδαροι προγάστορες να ρίξουν μπόϊ Σβαϊνστάϊγκερ. Χα-χα...

  26. BlueSky avatar
    BlueSky 30/04/2010 13:45:29

    Ακούστηκε μια είδηση από ξένο ΜΜΕ. Ο Πατέρας της Μαρί Σαντάλ, πεθερός του γιό του έκπτωτου, έκανε πρόταση για να αγοράσει το χρέος της ελλάδος, περίπου 363.000.000.000 €. Ισχύει αυτό;; Τα ΜΜΕ μας γιατί δεν βγάλαν καμιά είδηση;; Δημοκρατία γαρ!!

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ BlueSky 30/04/2010 15:02:13

      Να το αγοράσω εγώ το χρέος να τελειώνουμε με αυτήν την σαχλαμάρα? Τι είμαστε, αδέσποτο πεκινουά και ψάχνουμε αφεντικό? Κόφτε το!

  27. Lalakis avatar
    Lalakis 30/04/2010 13:53:04

    από πολλα σχόλια αντιλαμβανομαι μια γερμανοφιλία που αγγιζει τα ορια της εθνικής μας ξεφτιλας.Αλλα το ιδιο εγινε και το 40. Πολλοι από εμας έλεγαν που παμε να τα βαλουμε με τα θεριά; Και μετα, πάρα πολλοί συνεργαστηκαν. Κουκουλοφόροι. Κάπως ετσι και τωρα. Μας λοιδορούν οι απλυτοι και μεις τους ευγνωμονούμε που μας έφεραν το ΛΙΝΤΛ. Τέτοιοι ειμαστε τελικα; Τσουτσέκια;

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Lalakis 30/04/2010 13:59:13

      Το Burbon πολλοί εμίσησαν, το καλό γνήσιο Bratwurst και την Extra Bock Lager ουδείς. Ως παλαιός μετανάστης το διαβεβαιώ.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Lalakis 30/04/2010 14:05:25

      Μας λοιδωρούν οι διεθνιστούληδες των ΜΜΕ της Γερμανίας, που κατά έναν περίεργο τρόπο, είναι ταυτόσημοι ιδεολογικά με τους εδώ διεθνιστούληδες.
      Δυστυχώς για σένα, χάφτεις την χυδαία προπαγάνδα αυτών των σοσιαλιστικών οπορτουνιστών και κατηγορείς τους Έλληνες πατριώτες. Ντροπή σου.

    • otiprepei avatar
      otiprepei @ Lalakis 30/04/2010 14:18:06

      Σχετικά με τα ΛΙΝΤΛ.

      Τα ΛΙΝΤΛ ΚΑΙ Η ΔΙΑΚΤΙΝΙΖΟΜΕΝΗ ΟΜΑΔΑ ΔΙΑΣ.

      Χτές το βράδι ληστεία σε ΛΙΝΤΛ της Θεσσαλονίκης περιοχή Ευόσμου, απο ζευγάρι αλλοδαπών μάλλον Γεωργιανοί.
      Με ταχύτητα μεγαλύτερη του φωτός η ΕΛ.ΑΣ ομάδα ΔΙΑΣ και ΟΠΚΕ βρεθηκε δίπλα στα Γερμανικά συμφέροντα του κολοσσού να τα προστατεύσει. θαρρείς διακτινίστικαν, και πρόλαβαν το ληστή μόλις έβγαινε απο την είσοδο στο μεγάλο κενό χώρο του πάρκινγκ φαντάζομαι. Η είδηση στην εφημερίδα μας λέει οτι ειδοποιήθηκαν απο γείτονα...Προσωπικά δεν το πιστεύω περί γείτονα μάλλον έχουν σύστημα ειδοποίησης τα ΛΙΝΤΛ, λογικά αφού και η Αστυνομία έδρασε ακαριαία.
      Ο δράστης οπλισμένος με ΠΙΣΤΟΛΙ και ΧΕΙΡΟΒΟΜΒΙΔΑ! Το αποτέλεσμα να τρομάξει προφανώς απο τη ταχύτητα αντίδρασης και μάλλον και του ζήλου να σωθούν τα λεφτά του Γερμανικού κολοσσού που τώρα εχουμε ενα νεκρό, το ληστή και 3 αστυνομικούς τραυματίες απο τη χειροβομβίδα των οποίων φυσικά εμείς πληρώνουμε τα νοσήλεια και τις άδειες οι φορολογούμενοι. ΟΤΑΝ ΑΝ ΑΠΕΙΛΗΘΕΙ ΙΔΙΩΤΗΣ η ΕΛ.ΑΣ ως γνωστών σπεύδει με ταχύτητα ΑΡΓΑ ΤΑ ΖΩΑ ΜΟΥ..κάτσε να φύγουν οι ληστές να μη γινει καμία στραβή...
      Ας μου πούν αυτοί που διαβάζουν το αστυν. δελτίο πόσες φορές ΔΕΝ βλέπουμε συλλήψεις, ούτε καν επαφή της ΕΛ.ΑΣ με τους δράστες?

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ otiprepei 30/04/2010 15:05:33

        Έχεις άδικο. Από τότε που συστάθηηκε η ΔΙΑΣ, πρώτη φορά βλέπω όπου πάω αστυνομικούς δυο δυο σε δίκυκλα (θεσσαλονίκη). Για μένα που έχω σύρει τα χίλια μύρια στους εκάστοτε Υπ. Δημ. Τάξης, αυτό είναι πολύ καλό σημάδι. Άλλωστε με επίσημα στοιχεία, οι διαρρήξεις έπεσαν 37% στη πόλη από τότε που επιχειρεί η ΔΙΑΣ.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Lalakis 30/04/2010 14:20:28

      Οι "διεθνιστούληδες' των ΜΜΕ της Γερμανίας είναι "οικονομικά Αγγλοσάξονες", γράφουν στους FT αλλά συνεργάζονται με τους "λαικιστές" της Bild, δεν θέλουν να "πληρώσουν" για την Ελλάδα, θέλουν πτώχευση ή αναδιάρθρωση του χρέους μας, δεν γουστάρουν το Ευρώ, ούτε τους Ισπανούς, ούτε καν τα κολλητάρια τους, τους Γάλλους, πολλοί είναι "πρώην κουμμούνια" από την επαρχία της Άνγκελα αλλά προτιμούν τους νεαρούς τζογαδόρους της Goldman και τις ομορφιές του χρηματοπιστωτικού. Οι παραδοσιακοί λουκανικοφάγοι Γερμανοί με το χοντρό χιούμορ, τύπου Κόλ, Σόιμπλε, Σρέντερ, Φίσερ (πίσω τους είναι τα φαντάσματα του Αντενάουερ, του Βίλλυ Μπράντ και του Λούντβιχ Έρχαρτ) γουστάρουν βιομηχανία (άλλοι Ζήμενς, άλλοι BMW, άλλοι ανεμογεννήτριες), εξαγωγές, βοήθεια στην Ελλάδα, σφιχτή Ομοσπονδιακή Ευρώπη.
      Τοιούτους έλαχεν ημίν αρχιερείς. Διαλέχτε!

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ Lalakis 30/04/2010 15:02:45

      Πες τα, Λαλάκη!

      Όσοι Έλληνες έχουν σπουδάσει ή δουλέψει στη Γερμανία επιστρέφουν με τα μυαλά πλυμένα και επαναπρογραμματισμένα και περνούν την υπόλοιπη ζωή τους εκθειάζοντας τη Γερμανία.

      Σε αυτούς, πρόσθεσε και τους Αθηανίους απογόνους τής αυλής τού Όθωνα, καθώς και τα διεφθαρμένα λαμόγια που προλειαίνουν το έδαφος για τις γερμανικές μπίζνες, και ολοκληρώνεται η εικόνα.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Στέργιος 30/04/2010 15:12:12

        Η συμβουλή σου είναι να υμνούμε την Τουρκία?
        Φαίνεται πλέον η συμπάθεια σου.

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ Στέργιος 30/04/2010 15:48:03

        Ορέστιε, μάλλον δεν πήρες τα χάπια σου σήμερα.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Στέργιος 30/04/2010 15:49:43

        χο! χο!
        Δεν παθαίνεις τίποτα. Θα σου περάσει.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Lalakis 30/04/2010 15:15:30

      Φίλοι μου, έχετε ακούσει για κάτι Γερμανούς "χρονο-μετανάστες" στην Αρχαία Ελλάδα; Τον ένα, τον νεαρό, τον λέγανε Friedrich Nietzsche, τον άλλο τον μακρύτερο Ulrich von Wilamowitz-Möllendorff! Ξέρετε τι καυγάδες έχουν κάνει αυτοί οι δυό για τα μάτια των αρχαίων ημών προγόνων; Μια ζωή οι Γερμανοί τσακώνονται μεταξύ τους εξαιτίας μας: Ο Friedrich με τον Ulrich, το Lidl με το Aldi, η Άνγκελα με τον Σόιμπλε. Μόνον επί Χίτλερ ήταν ενωμένοι, και είδατε τι πάθανε στο τέλος.
      Έτσι και μείς οι πρώην μετανάστες. Εκεί γουρουνάδες τους ανεβάζαμε, μπυρομανείς μεθύστακες τους κατεβάζαμε, αλλά τώρα, δημοσιοικονομικώς ταπί και στερημένοι από wurst, καταλάβαμε ότι ο καθένας θέλει το Γερμανό του.

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ Sic transit gloria mundi 30/04/2010 15:49:52

        Η αρχαία Ελλάδα είναι η ιδανική κοινωνία για τους Γερμανούς. Ένα ανώτερο 10% να φιλοσοφεί, να τρώει, να πίνει και να φοβερίζει την Άρτα, κι ένα 90% σκλάβων να κάνει όλη τη λάντζα.

  28. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 30/04/2010 13:59:10

    Παροιμίαι Σολομῶντος,υἱοῦ τοῦ Δαβίδ,βασιλέως τοῦ Ἰσραήλ,

    ΚΕΦ.ΚΘ.13. Πένης καί δανειστής συναπαντῶνται.

  29. otiprepei avatar
    otiprepei 30/04/2010 14:02:07

    Ποτέ μου δεν συμπάθησα τους Γερμανούς. Δεν ξέρω γιατί. Ίσως οι λόγοι να είναι πολλοί και δυσκολεύομαι να προσδιορίσω τον κυριότερο. Λίγο οι ιστορίες για τη κατοχή, λίγο το κορδωμένο τους ανάστημα, οι ξερές ρομποτοειδείς φυσιογνωμίες τους, η μανία τους για τάξη και πειθαρχία, η μέχρι τελικής πτώσης μπυροποσία, η βάρβαρη στα αυτιά μου γλώσσα τους… και πολλά άλλα.



    100 άτομα (κάτι ειναι κι αυτό) εξω απο το ελληνικό προξενείο σαν αντιδιαδήλωση στη διαδήλωση που απέτυχε με μόνο 10 άτομα με αίτημα να ΜΗΝ βοηθηθεί η Ελλάδα, ολα αυτά μετά απο βομβαρδισμό αρνητικής ενημέρωσης για την Ελλάδα.
    Βγαίνοντας έξω απο το σπίτι μου για μια εφημερίδα, τυχαία συναντιέμαι με γνωστό γείτονα που έβλεπα παλαιότερα κατά καιρούς που ακολουθούσε μια παρέα νεών/νέες που μιλούσε γερμανικά όπως αντιλήφθηκα. Όντως ήταν Γερμανοί, οι ίδιοι με άδεια και διακοπές απο τη σχολή τους και ο ίδιος με άδεια απο τη δική του εργασία, γιατί όπως έμαθα επέστρεψε προσωρινά εκεί εδω και 1 χρόνο. Τα παιδιά ήρθαν για 2 εβδομάδες όλοι σπίτι του γιατί ήθελαν να ξοδέψουν τα χρήματα τους στην Ελλάδα αντί οπουδήποτε αλλού το καιρο της αδείας τους.

    ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΠΟΣΕΣ ΧΩΡΕΣ ΘΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΜΑΣΤΑΝ?
    Φταίει και το οτι μόνο να ζητάμε ξέρουμε.

    • nancy avatar
      nancy @ otiprepei 30/04/2010 14:21:58

      Φίλε τα κακά της φυλής μας τα ξέρουμε, εδώ πρέπει μια απάντηση στους λαοπλάνους πολιτικούς, αλλά..
      για πήγαινε στη Γερμανία να σε φιλοξενήσει Γερμανός. Να τα λέμε όλα λοιπόν. Η φιλοξενία μας τους αρέσει γιατι στη χώρα τους δείχνουν σωβινιστικό πρόσωπο.

  30. Orestios avatar
    Orestios 30/04/2010 14:09:47

    Αφού ρε φίλε δεν σε παίρνει. Μην κάνεις τον σπουδαίο. Είσαι ημιμαθής. Κάνε μια ανάγνωση των σοσιαλιστικών λόγων του Χίτλερ και έλα να τα πούμε ξανά. Να διαβάσεις πρώτα.

  31. n Georgiopoulos avatar
    n Georgiopoulos 30/04/2010 14:16:40

    Καλα τα αρθρα αυτα για ενα συλλογικο ξεκαυ...μα αλλα δεν προσφερουν τιποτα. Η χωρα χρεωκοπει δυστυχως και δεν φταινε οι Γερμανοι για αυτο.

  32. otiprepei avatar
    otiprepei 30/04/2010 14:37:03

    Μα και στα φόρα τα ξένα που γράφουμε, πάλι με κατανόηση απαντούν εκτός απο μερικούς θερμοκέφαλους των οποίων οι περισσότεροι ως φαίνεται είναι Τούρκοι και αρνούνται να το αποκαλύψουν.
    Ο κόσμος δεν έχει να χωρίσει τίποτε μεταξύ τους τουλάχιστον στα πολιτισμένα κράτη και οχι της μπανανίες, αλλά δυστυχώς είμαστε μπανανία. θα εξέλθουμε της παγκόσμιας σκηνής και ως μπανανία φαίνεται γιατι δεν το κόβω να τη γλιτώνουμε άλλο.
    Hasta la vista.

  33. Σαος avatar
    Σαος 30/04/2010 14:37:19

    Ορέστιε, τα γνωρίζω αυτά. Κανένας λαός στην Ιστορία δεν ήταν ποτέ φίλος με τον δυνάστη του. Αυτά τα περί φιλίας είναι Ρεπούσιες ή Δραγώνιες λογικές επιπέδου Deree και ΙΕΚ Τάπερμαν. Ξέρεις η περιοχή από την οποία κατάγομαι είχε ακόμα μνήμες από την Τουρκοκρατία όταν ήμουν μικρός γιατί πολλοί γερόντοι είχαν γεννηθεί όταν ήταν ακόμα υπό Οθωμανική κατοχή, οπότε ότι και να λένε Ρεπουσοδραγώνες είναι μόνο για γέλια.

  34. Greco avatar
    Greco 30/04/2010 15:07:40

    παιδια οι γερμανοι–και οχι μονο αυτοι–αντιμετωπιζουν τους νεοελληνες(και οχι την κλασικη αρχαιοτητα που λατρευουν),οπως τους τουρκους.

    Την ιδια απεχθεια νιωθουν και για τους δυο
    Απλα οσον αφορα την υψηλη πολιτικη,καλοπιανουν τους τουρκους επειδη τους συμφερει,ενω για την ελλαδα χεστηκανε

    αλλα μηπως δεν τους εχουμε δωσει και εμεις το δικαιωμα αυτο?που απο “τουρκοφαγοι” και υπερεθνικιστες και “κανενας τουρκος στο μορια μηδε στο κοσμο ολο”,και “κατω τα μπουζουκια,οι μπαγλαμαδες και οι τουρκοσποροι”και και και….

    φτασαμε να ακουμε περιπου την ιδια μουσικη–τσιφτετελια της δεκαρας…–,να τρωμε με μανια τα ιδια φαγητα(ντονερ,κεμπαπ…),να εχουμε την ιδια αμετροεπεια στη λαικη συμπεριφορα μας,την ιδια απλυσιά ουκ ολιγοι,εως και τουρκοφιλοι γιναν πολλοι απο εμας

    ακομα και στην πολιτικη,τις πιο ανοητες φιλοισλαμικες θεσεις τις παιρνει παραδοσιακα η ελλαδα,στηριζοντας ανοιχτα τους παλαιστινιους και καθε λογης ταλιμπαν
    (αυτο παραδοξως ξεκινησε απτη δεξια μετα τον πολεμο και κορυφωθηκε επι πασοκ)
    Ειδατε εσεις κανα κρατος σοβαρο να βγαινει και να παιρνει θεση ετσι ασυλλογιστα?

    λοιπον πως παμε και ζηταμε σεβασμο για τον νεοελληνα?εχει καμια σχεση στους τροπους και τα ηθη του ο νεοελληνας με τον αρχαιο?

  35. Στέργιος avatar
    Στέργιος 30/04/2010 15:22:57

    Το τελευταίο πράγμα που χρειαζόμαστε είναι ο λαϊκίστικος εθνικισμός τού άρθρου του Strange Attractor. Αυτή η καφρίλα η "ναι ρε, κι άμα σου αρέσει".

    Η Ελλάδα έχει παθογένειες, τις οποίες οφείλουμε να εντοπίσουμε και να αλλάξουμε. Και όχι, η ζωή στην Ελλάδα ΔΕΝ είναι ωραία. Έχουμε τις πιο άσχημες πόλεις στην Ευρώπη και ο φραπές που σου αρέσει να πίνεις κάνε 5 ευρώ. Άσε που το γκαρσόν που σ'τον έφερε σε αντιμετωπίζει σαν σκατά.

    Από κει και πέρα, η κρίση ναι μεν οφείλεται σε μας, αλλά οφείλεται και στην κερδοσκοπία των τραπεζών και στην αντιπαραγωγική μορφή που έχει αποκτήσει η έννοια τής ανάπτυξης διεθνώς. Γιατί μπορεί να ξοδεύουμε πιο πολλά από όσα παράγουμε, αλλά το ίδιο κάνουν ΟΛΕΣ οι χώρες του κόσμου, ακόμη και οι ΗΠΑ, ακόμη και η Γερμανία, με το έλλειμμά της στο 106-107%.

    Ως Έλληνας οφείλω να κόψω τον κώλο σε όσους μας έφεραν σε αυτό το χάλι.
    Θέλω να εξηγήσει ο Σημίτης σε ένα ωραίο δικαστήριο γιατί μας έβαλε στο ευρώ αφού ΗΞΕΡΕ ότι θα ήταν κακό για τα συμφέροντά μας (αλλά όχι για τα συμφέροντα της Γερμανίας). Θέλω να δω τον Βουλγαράκη που στέρησε εκατομμύρια φόρων από το δημόσιο να πηγαίνει φυλακή. Θέλω να δω τον Κόκκαλη, τον Μπόμπολα, τον Λάτση και τον Βαρδινογιάννη να σκάνε από κανένα δις για τη σωτηρία τής πατρίδας μας, αφού τόσα και τόσα τους έχουμε χαρίσει. Θέλω να δω τις τράπεζες να φορολογούνται με 15%, και όχι με 1%.

    Ως Έλληνας, όμως, θέλω να υπερασπιστώ τα δίκια μου απέναντι στην εκστρατεία ρατσιστικής κατασυκοφάντησης από τους σκατόψυχους Γερμανούς. Όχι, κύριε Strange, αν δεν είσαι φοιτητής ή άνεργος, δεν περνάς όλη τη μέρα στα καφέ. Δουλεύεις. Και μάλιστα οι Έλληνες δουλεύουμε περισσότερο από όλους στην Ευρώπη και τη Β. Αμερική. Το λέει κι ο ΟΟΣΑ.

    http://stats.oecd.org/Index.aspx?DatasetCode=ANHRS


    Αν έχουμε χαμηλή παραγωγικότητα, γι'αυτό δεν φταίει η τεμπελιά μας, αλλά η ανοργανωσιά του κράτους. Αν το ΠΑΣΟΚ διόρισε 40 κηπουρούς για ένα παρτέρι, λογικό δεν είναι οι 40 κηπουροί να κάθονται;

    Στην Αμερική, όταν θέλεις να ανανεώσεις το διαβατήριό σου, μαζεύεις τα δικαιολογητικά, τα βάζεις σε ένα φάκελο και τον αφήνεις στη θυρίδα εξερχομένων τού σπιτιού σου για να τον πάρει ο ταχυδρόμος. Μετά περιμένεις να σου έρθει το καινούργιο διαβατήριο ταχυδρομικώς. Στην Ελλάδα πρέπει να χάσεις 1-2 μέρες για να καταθέσεις τα χαρτιά και άλλη μία για να πας να πάρεις το διαβατήριο.

    Ο Έλληνας όχι μόνο δεν είναι τεμπέλης, αλλά αμοίβεται και με τους μικρότερους μισθούς σε όλη την Ευρώπη (που δεν ήταν κομμουνιστική πριν το 90).

    Άρα πάει περίπατο η περίφημη ντόλτσε βίτα που υποτίθεται ότι ζούμε. Η πραγματικότητα στην Ελλάδα είναι πολύ διαφορετική από αυτό που προσλαμβάνουν οι Γερμανοί τουρίστες στη Μύκονο, όπως και η πραγματικότητα στην Ινδονησία είναι πολύ διαφορετική από αυτό που προσλαμβάνουν οι Έλληνες τουρίστες στο Μπαλί.

    Άρα, υπερασπίζομαι την χώρα μου εκεί όπου με αδικούν με λογικά επιχειρήματα και όχι με επιχειρήματα τύπου "μας ζηλεύουν επειδή έχουμε μεγαλύτερες π... και τους γ... τις γυναίκες", και απαιτώ να κοπούν οι κώλοι αυτών που μας έφτασαν σε αυτά τα χάλια, κι επιτέλους, ΔΕΝ τους ξαναψηφίζω! Πόσο χειρότεροι να είναι ο Βεργής κι ο Λεβέντης από τους άχρηστους που στρογγυλοκάθονται στη Βουλή και στην Ευρωβουλή;

    • Orestios avatar
      Orestios @ Στέργιος 30/04/2010 15:27:21

      Μύησε μας στον διεθνισμό της Ρεπούση και της Δραγώνα. Πές μας για το πόσο είναι προς το συμφέρον μας να μας κυβερνούν Τούρκοι.

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ Orestios 30/04/2010 15:30:11

        Μπιτ χαϊρσιζιά το σχόλιό σου, που θα έλεγαν κι οι Τούρκοι.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Orestios 30/04/2010 15:31:26

        Βλέπω μιλάς καλά την μητρική σου. Εύγε.
        Το πας καλά το καμηλιέρικο?

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ Orestios 30/04/2010 15:34:03

        Πολύ καλά, ευχαριστώ.
        Τσοκ μερσί.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Στέργιος 30/04/2010 15:48:50

      jó éjszakát, Ουγγριστί καληνύχτα!
      Η πριγκίπισσα Σίσσυ, Βαυαρή Γερμανίς την καταγωγή, αλλά Μαγυάρισσα από επιλογή, ήταν το πρώτο κορίτσι που έζησε ποτέ σ΄αυτό τον πλανήτη, σε ομορφιά, εξυπνάδα, χάρη, θάρρος, καλοσύνη (αλλά και ατυχία). Το θυμίζω σε όσους ισχυρίζονται ότι όλες οι Γερμανίδες είναι άγαρμπες, ή ότι Ούγγρος (o altra cosa) γεννιέσαι, δεν γίνεσαι.
      Κι άν ξαφνικά χαθούν από τον κόσμο οι όμορφες, έξυπνες, με πλούσιο ψυχικό κόσμο γυναίκες, τι να τα κάνει ένας άνδρας τα λεφτά και ότι άλλο, αξίζει άραγε να ζεί;
      Έτσι, για ν' αξιολογούμε δίκαια τα πράγματα αυτή τη δύσκολη την ώρα, τι αξίζει λίγο, τί πολύ και τι άπειρα!

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ Sic transit gloria mundi 30/04/2010 15:51:51

        Τι έχετε πάρει όλοι σας; Τι σχέση έχουν αυτά τα σχόλια με την ανάρτησή μου;

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 30/04/2010 16:05:40

        Φίλε μου δεν απαντώ σ' εσένα, γενικά μιλάω. Νομίζω ότι η υπερπολιτικοποίηση εν γένει είναι διαστροφή. Αποσπά από τη ζωή, από την πραγματικότητα, από τους ανθρώπους, τη φύση, το Θεό.
        Ή όπως έγραψε ο μεγάλος (ώχ πάλι Γερμανός)
        Grau, teurer Freund, ist alle Theorie.
        Und grün des Lebens goldner Baum
        (Goethe, Faust)
        Γκρίζα, ακριβέ μου φίλε, είν' η θεωρία
        Πράσινο το χρυσό δέντρο της ζωής.

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ Sic transit gloria mundi 01/05/2010 11:05:07

        OK, απλώς αντέδρασα έτσι επειδή το σχόλιό σου καταχωρήθηκε ως απάντηση στο δικό μου.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Στέργιος 30/04/2010 15:58:24

      Δεν θα μπω σε αντιπαράθεση μαζί σου παρά μόνο σε ένα σημείο. Ο φραπές όντως κοστίζει 5 (και 6) ευρώ εδώ διότι στην ουσία δεν πληρώνεις τον φραπέ. Πληρώνεις τη χρήση του χώρου (πολλές φορές πολυτελή)για όσες ώρες θέλεις.
      Άσε που η μοντέλα γκαρσόνα (και όχι ο στυφός σερβιτόρος που λες εσύ) σου φέρνει και εμφιαλωμένο νερό και κούκις κλπ.
      Που αλλού γίνεται αυτό; Στη Ντόϊτσλαντ μήπως;
      Παντού οι φράγκοι σου χρεώνουν και το ποτήρι της βρύσης.
      Και αν πας κατά Αμερική μεριά, κάθε τρία λεπτά σε ζαλίζουν να παραγγείλεις κι άλλο ποτό, αλλιώς τον πούλο....

  36. Crash&Burn avatar
    Crash&Burn 30/04/2010 15:30:18

    Ετσι οπως πατε οι Γερμανοι ειναι το τελειο εθνος !!
    Αν καποιος (καποιοι) τα επαιρναν απο εδω μερια ΤΟΤΕ τα εδιναν καποιοι απο εκει (Γερμανοι)
    Μηπως η διαφθορα παιζει και στις 2 πλευρες ?
    και μηπως αυτο (διαφθορα) ειναι το μοντελο των τελευταιων δεκαετιων ?

  37. Στέργιος avatar
    Στέργιος 30/04/2010 15:32:52

    Επίσης, φροντίζω να τονίζω σε όλους, και κυρίως στους Γερμανούς που λένε ότι τους τρώμε τα λεφτά και στα ντόπια παπαγαλάκια τους, ότι όταν κάνουμε ταμείο κάθε χρόνο, πόσα μας έδωσαν και πόσα τους δώσαμε, η Ελλάδα έχει 5-6 δις ευρώ χασούρα! Δηλαδή, κάθε χρόνο, 5-6 δις ευρώ φεύγουν από την Ελλάδα των κλεφτών για να μπούν στις τζέπες των αδικημένων Γερμανών! ΕΜΕΙΣ πληρώνουμε τη Γερμανία, και όχι η Γερμανία εμάς!

    http://www.agora.mfa.gr/frontoffice/portal.asp?cpage=NODE&cnode=57&fid=25050

  38. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 30/04/2010 15:38:19

    Μετά τον Χέλμουτ Κόλ, βγήκε σήμερα να σαλπίσει ευρωπαικά και ο Ζισκάρ Ντ Εσταίν. Με μπηχτές και αυτός, κατά των ανεπαρκών επιγόνων. Κανονικό comeback των γέρων Τζεντάι ευρωπαιστών και ανάκληση στην ευρωπαική τάξη των "νεαρών πλανηθέντων".
    Οι Γερμανικές τράπεζες μπαίνουν στο πακέτο ενίσχυσης, με συντονιστή τον Άκερμαν της Deutsche Bank. Τα μέτωπα της μάχης παίρνουν γεωγραφικά χαρακτηριστικά. Περιμένουμε την αντεπίθεση της Χρυσής Αυτοκρατορίας.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Sic transit gloria mundi 30/04/2010 15:46:55

      Οι "νεαροί πλανηθέντες" είναι η γενιά του Πολυτεχνίου. Ηγενιά των αιώνιων εφήβων, με μόνο εξέχον καρακτηριστικό την ανωριμότητά τους. Πλήρως ανίκανοι και υπόδουλοι σε ατέρμονες μάχες με δράκους, όλα μέσα στην φαντασίωση τους. Η ώρα τους πλησιάζει.
      Ρευστοποίηση της γενειάς του Πολυτεχνείου για να σωθεί η χώρα.

      • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ avatar
        ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ @ Orestios 30/04/2010 17:21:29

        Αμήν και πότε...

  39. Determinism Is Dead avatar
    Determinism Is Dead 30/04/2010 17:30:48

    Να επισημάνω το εξής: στο σκοτάδι, νιώθεις φοβισμένος, δεν διακρίνεις ξεκάθαρα τον αντίπαλο καθώς όλα είναι θολά, με συνέπεια να ρίχνεις τις βολές σου στα τυφλά κι όποιον πάρει ο Χάρος. Στο ίδιο και χειρότερο πνευματικό σκοτάδι που ζουν μετά την μεταπολίτευση οι Έλληνες, είναι πολύ εύκολο όποιον εμφανίζεται μπροστά σου να τον θεωρείς εχθρό και να του επιτίθεσαι.
    Ισχυρίζομαι λοιπόν ότι αυτό που ενοχλεί ορισμένους ανόητους εδώ μέσα, δεν είναι στην πραγματικότητα οι ίδιοι οι Γερμανοί, αλλά αυτό που αντιπροσωπεύουν, που υπάρχει από πίσω τους, το ίδιο το Γερμανικό κράτος και σύστημα όπως εμφανίζεται σε μία κατ’ αντιπαράσταση εξέταση με το Ελληνικό κράτος και σύστημα. Στην πρώτη περίπτωση έχουμε ένα φαινόμενο μοναδικό στον κόσμο πιστεύω, δηλαδή μιλάμε για ένα κράτος το οποίο στα μάτια των πολιτών του αντιπροσωπεύει μια ξεχωριστή οντότητα με αυτόνομη ηθική ουσία εν αντιθέσει με το δεύτερο, το Ελληνικό, το οποίο αποτελεί μια θλιβερή προσπάθεια συγκερασμού και συγχώνευσης των συντεχνιακών συμφερόντων του πλήθους των κοινωνικών/πολιτικών ομάδων που απαρτίζουν τη χώρα. Μια τραβεστί Κοινωνία των Πολιτών.

    Οι ανόητοι ελληνάρες εδώ μέσα δεν φοβούνται τον Γερμανό, φοβούνται το Γερμανικό σύστημα όπως εκφράζεται από την πειθαρχία, την τάξη, την οργάνωση και την πιθανότητα να «αναγκαστούνε» να εφαρμόσουν αυτό το σύστημα στην καθημερινή τους ζωή.

    Είναι ο ίδιος φόβος και πανικός που μας οδήγησε, τον άνθρωπο που δημιούργησε ουσιαστικά, μέσω του συντάγματός της, το σύγχρονο θαύμα που λέγεται Ελβετία, εδώ να τον φάμε λάχανο γιατί ήθελε, λέει, να φυτέψει πατάτες στα χωράφια του Μαυρομιχάλη.

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ Determinism Is Dead 30/04/2010 20:11:26

      Η τελευταία σου παράγραφος εξηγεί γιατί μας κυβερνούν ακόμη οι κοτζαμπάσηδες του (κάθε) σουλτάνου, και γιατί δεν θα γίνουμε ποτέ μια κανονική, λειτουργική χώρα.

  40. Μούσα avatar
    Μούσα 30/04/2010 22:36:19

    Βρήκαμε τον αποδιοπομπαίο τράγο και τα φορτώσαμε ολα εκεί.

    Δεν ντρεπόμαστε να λέμε 'ρομποτοειδείς φυσιογνωμίες'
    εναν λαο που εβγαλε εναν Durer,εναν Cranach,BACH,BEEthoven,Hegel,MAnn, Hesse.?
    Δεν ντρεπόμαστε να πηγαινουμε κοντρα σ΄ενα έθνος που εβγαλε εναν Goethe που ελεγε οτι' οι ΕΛληνες είναι συγγενεις μου και δάσκαλοι μου'
    και να τους κατηγορουμε για φυλετισμο οταν εχουν εναν Schiller που υμνεί την αδελφοσύνη των λαών?

    Προς τι αληθεια αυτη η βεντετα μ΄εναν λαο που συνεισφέρει τα μαλα στον τουρισμό και σεβεται την ιστορία και τ΄αρχαία μας οσο κανείς άλλος?
    Για να χαίρονται καποιοι αλλοι?

    Κατα τον ιδιο τροπο που καποιοι βγαίνουν και λενε οτι ολοι οι Ελληνες είναι διεφθαρμένοι,λαμογια,τεμπεληδες κ.τ.λ ετσι κρίνετε και ονοματίζετε τους Γερμανούς φασιστες ,ναζι και οτι αλλο.
    ΑΥτο είναι λαικισμός.
    Με τον τροπο αυτο και αθελα σας ακολουθειτε το παιχνίδι καποιων 'εκλεκτών' που θέλουν να σπειρουν το μίσος μεταξυ των λαων που βασικά δεν εχουν να χωρίσουν και πολλά,
    αντι να δειτε ποιος είναι ο πραγματικος εχθρος ολης της ανθρωποτητας, αυτος που βαζει τους λαους να τρώγονται μεταξυ τους και στο τελος να κερδίζει αυτος.
    ΝΑ δειτε ποιοι είναι αυτοι που οδηγουν λαους και εθνη στην οικονομικη εξαθλιωση,στην μεταναστευση,προσπαθωντας παραλληλα ν΄αλλοιωσουν άλλες εθνότητες.
    ΝΑ δειτε ποιας καταγωγης είναι ολοι αυτοι που ενεπλακησαν σ΄ολο αυτο το στημενο παιχνιδι πτωχευσης της ΕΛΛαδος και αναγκαστικης και καλα εμπλοκης του ΔΝΤ
    ΝΑ δειτε ποιος κρυβεται πισω απο τον 'φυλετισμό'-ποιοι θεωρουν εαυτους τους εκλεκτους- και ποιοι οι πρωτεργάτες και εμπνευστες του αιματοκυλίσματος του 2 παγκοσμιου πολεμου- που υπνωτισε εναν λαο να φερθεί τοσο ανώριμα και βάρβαρα,- απο το οποιο τελικά οι πιο κερδισμένοι ηταν και παλι οι ιδιοι.
    Γιατι οι Γερμανοί έφαγαν τα μουτρα τους οπως γράφετε, γονάτισαν οικονομικά αλλά κυρίως ΗΘΙΚΑ.
    ΚΑι ναι μεν ορθοπόδησαν οικονομικά, ζουν ομως ή τους εχουν κανει να ζουν μεσα στις τύψεις και τις ενοχές για τα εγκλήματα των προγόνων τους ,τις οποιες προσπαθουν να ξορκίσουν ειτε με συλλογικες αποζημιωσεις (δυστυχως οχι προς ολους) είτε πληρωνοντας αδρα(στεγη,μηνιαιο μισθο) οποιο Εβραιο πατησει το ποδι του στη Γερμανια και δηλωσει οποιαδήποτε σχεση συγγενική με καποιον Εβραίο θύμα του Ολοκαυτώματος.

    Τελος ειναι αν μη τι αλλο αδικο να επιτίθεστε σ΄ενα λαο εχει γονατίσει να πληρώνει
    ταμεια ανεργίας για τους μεταναστατών,περίθαλψη ,κοινωνικούς λειτουργούς για ολους τους απροσάρμοστους Τούρκους,
    να πληρώνει για να σπουδάζει στα καλυτερα πανεπιστημια και Ανωτατες Σχολες ελεύθερα και δωρεαν οποιοσδήποτε ξένος ο οποιος στην συνεχεια θα του πάρει και την δουλεια.
    Μια Γερμανια που η ανεργία και οι άστεγοι αυξάνονται ιλιγγιωδώς.
    Αναρωτιέμαι ποτε θα ξυπνήσουν και θα ξεσηκωθουν και αυτοι.


    Παρεπιπτοντως μαθε οτι *'Η βαρβαρη στα αυτια σου γλωσσα τους' βασίζεται στο συντακτικο της Αρχαιας Ελληνικής.
    Επισης οτι ουτε με frappe (που δεν είναι καν ελληνικο )ουτε με τσιπουρα ουτε με αμπολοφιλοσοφιες δημιουργηθηκε ο Αρχαιος Ελληνικος πολιτισμός .

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Μούσα 30/04/2010 23:13:45

      Θα απαντήσω στο φιλογερμανικό σου παραλήρημα μόνο σε δυο σημεία. Τα τελευταία. Τα άλλα τα παραλείπω διότι θα χρειαζόμασταν ώρες. Μάθε λοιπόν ότι ο φραπές είναι ελληνικότατη εφεύρεση και πατέντα της δεκαετίας του`60 στην Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, όταν ένας Έλληνας (ξεχνώ το όνομα του) χτύπησε κρύο νες.
      Όσον αφορά στις αμπελοφιλοσοφίες των αρχαίων... μα για αυτό ακριβώς έμειναν στην ιστορία ως οι μεγαλύτεροι διανοητές κλπ. Διότι φιλοσοφούσαν απ το πρωί μέχρι το βράδυ στην αγορά, στα λουτρά, στις κρασοκατανύξεις και στα γυμναστήρια. Αυτοί τους οποίους θαυμάζουμε και θυμόμαστε δεν εργάζονταν. Αμπελοφιλοσοφούσαν επί παντός του επιστητού. Οι άλλοι δούλευαν, οι δούλοι και οι παρακατιανοί. Τα ρομπότ της εποχής. Συνεπώς, έτσι δέθηκε το ατσάλι του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού. Με αμπελοφιλοσοφίες.

      • Μούσα avatar
        Μούσα @ Strange Attractor 01/05/2010 00:24:29

        Καταρχήν οι μεγαλοι φιλόσοφοι φιλοσοφούσαν ,δεν αμπελοφιλοσοφούσαν.
        Βεβαια σίγουρα υπηρχαν και τοτε οπως και τωρα καποιοι που συζητουσαν στα γυμναστήρια,στην αγορά.
        Αλλά τι νομιζεις επειδη διεξάγεται μια συζητηση εν μεσω κρασιού και φαγητού στο Συμπόσιο του Πλάτωνα,
        καπως ετσι έγραφε ο Πλάτωνας και ολοι υπόλοιποι τους διαλόγους του και τα έργα τους?
        ΠΑιδικες φαντασιώσεις.
        Μοναξια και σκληρή δουλεια οπως απαιτείται για καθε τι σοβαρο.
        Αλλωστε ο μονος που περιφερονταν και διαπαιδαγωγούσε διαμεσου της μαιευτικης ηταν ο Σωκρατης, ο οποιος δεν αφησε γραπτα και αυτο που εκανε σιγουρα δεν ηταν αμπελοφιλοσοφία αλλα σκληρή πνευματική δουλεια.

        Το οτι δεν ειναι ελληνικός ο frappe πηγαινε στην λέξη που είναι γαλλική οπως επίσης και στο γεγονος οτι ο καφες αυτος ο neskafe δεν είναι καν ελληνικό προιόν.Μια χημική κατασκευη είναι (ας μην πω απο ποιους)
        Οσο για την 'εφεύρεση' να μας λείπει κατι τοσο βλαβερο και ανθυγιεινό για τον οργανισμό.
        ΜΑθε οτι οι Αρχαιοι θα το απέριπταν γιατι μεταξύ άλλων προσεχαν και την διατροφή τους διοτι 'νους υγιής εν σωματι υγιεί'.

        @Εnola gay
        Εθιξα τους γύφτους?

      • Μούσα avatar
        Μούσα @ Strange Attractor 01/05/2010 00:42:27

        Παρεπιπτόντως και εγω ήθελα να μη σχολιάσω αυτο που διάβασα σημερα το πρωι γιατι μου φανηκαν πολλοι επιφανειακα ολα αυτα αλλά κατι με έτρωγε,
        και αυτο ηταν το δικαιο,- η μια απο τις τεσσερις βασικες αρετες που ελεγαν και οι Αρχαιοι προγονοι-, όποτε μπηκα στην διαδικασία ν΄απαντήσω στον αντιγερμανισμο σας και οχι για να κανω φιλογερμανικό παραλήρημα.

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ Strange Attractor 01/05/2010 01:50:47

        Η δουλειά ειδικά η χειρωνακτική, θεωρούνταν δουλεία για έναν γνήσιο αθηναίο πολίτη του χρυσού αιώνα.
        Ακόμα και καθήκοντα όπως της αστυνόμευσης ανατίθονταν σε δούλους.
        Οσοι δεν είχαν περιουσίες ή κτήματα ειχε φροντίσει ο Περικλής να συντηρούνται με τριών ειδών μισθούς τον βουλευτικό, τον δικαστικό και τον εκκλησιαστικό.
        Μία δραχμή κατά συνεδρίαση και συμμετοχή στη Βουλή των 500(300 συνεδριάσεις ετησίως), ένας οβολός (1/6 της δραχμής) ή ένα διώβολο (2/6 της δραχμής) για αυτούς που συμμετείχαν στα αθηναικά δικαστήρια (η Ηλιαία μόνο είχε 6000 δικαστές που δίκαζαν εκ περιτροπής καθόλην την διάρκεια του χρόνου καθώς οι αρχαίοι αθηναίοι ήταν δικομανείς) και ένας οβολός κατά συμμετοχή στην εκκλησία του Δήμου(συνεδρίαζε 40 φορες το μήνα με 40.000 ενεργούς πολίτες να συμμετέχουν).
        Το ημερομίσθιο ενός ελεύθερου εργάτη, ναύτη και στρατιώτη, ήταν περί τις 3 δρχ.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Μούσα 01/05/2010 00:40:11

      Γιαβόλ!

    • Αγανάκτηση avatar
      Αγανάκτηση @ Μούσα 01/05/2010 01:00:00

      Οι σημερινοί γερμανάραδες είναι όπως οι παπούδες τους. Εαν υπάρξει ο κατάλληλος "αδόλφος" πάλι θα φορέσουν τις στολές τους με τις νεκροκεφαλές και θα ξεκινήσουν το τέταρτο ράιχ.

      Η μόνη διαφορά με το τρίτο ράϊχ μάλλον θα είναι ότι αυτή τη φορά οι σαπωνοποιίες τους εκτός από εβραϊκό θα βγάζουν και ελληνικό άρωμα...

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Αγανάκτηση 01/05/2010 01:18:01

        Έχει δίκιο η Μούσα. Μόλις τώρα θυμήθηκα πως την ώρα που οδηγούσαν οικογένειες με παιδάκια στους θαλάμους αερίων, η ορχήστρα του στρατοπέδου έπαιζε Βάγκνερ (ή Μπάχ).
        Αυτό θα πει πολιτισμός και κουλτούρα σε ένα λαό.
        Όχι σαν εμάς τους ρεμπεσκέδες, που ακούμε Πάνο Κιάμο και Λεμπέση.

  41. Enola Gay avatar
    Enola Gay 30/04/2010 23:23:06

    Ο καφές φραπέ είναι ένα Ελληνικής επινόησης αφρώδες κρύο ρόφημα. Τα βασικά συστατικά του είναι στιγμιαίος καφές, ζάχαρη, νερό και παγάκια. Η εφεύρεσή του έγινε τυχαία το 1957 από τον Δημήτρη Βακόνδιο στην Θεσσαλονίκη. (Βικιπίντια)

    Όσο για τα άλλα, ναι!!! φταίνε ή οι γύφτοι ή οι εβραίοι για όλα Μούσα.

  42. Μούσα avatar
    Μούσα 01/05/2010 04:35:15

    @Καποιε
    σε λιγο θα μας πειτε οτι ο Πλατωνας εβαζε τους δούλους του να γραφουν τους διαλόγους και αυτός εκανε βόλτες στην αγορά και έπεινε frappe.lol!
    Πάτε καλά?
    ΟΣο για το "Ακόμα και καθήκοντα όπως της αστυνόμευσης ανατίθονταν σε δούλους΄'.
    δεν το πολυπιστευω αλλά θα το ψάξω.Ελπιζω να μην ρίχνεις ιδεες για το νομοσχέδιο που ηθελε να περασει το προδοτικο Πασοκ ώστε να διορίζονται αλλοδαποι στην αστυνομια.

    @αγανακτηση
    μην ανησυχεις για τους 'σημερινούς γερμαναράδες' δεν προκειται να σε πειράξουν.Οι περισσότεροι είναι 'ευνουχισμένοι' ψυχικά και σωματικά, γι αυτο και οι γερμανίδες στρέφονται στους Ελληνες ως τους τελευταιους των Μοικανών.
    Οσο για τους θαλαμους ,τα σαπουνια και τα στρατοπεδα υπάρχουν πολλες ενστάσεις αν οντως ηταν ετσι τα πραγματα αλλά αυτο σηκωνει ωρες συζητηση οπως λεει και ο Strange Attractor, οπως επισης και για το γεγονος οτι τα θυματα ΕΒραιοι ηταν πολυ λιγοτεροι απ΄αυτους που λενε και σιγουρα πολυ λιγοτεροι αναλογικά σε σχέση μ΄αλλους λαους (π.χ 20.000.000 Ρώσοι)Αληθεια ο Joseph Goebbels τι εθνικότητας ηταν?

    @Strange attractor
    Ο πολιτισμός και η κουλτούρα αυτού του λαου δεν αμφισβητείται επειδη καποιοι φέρθηκαν βάρβαρα.
    Αλλωστε και ο Thomas Mann αναρωτιόταν δημοσίως πως μπορει αυτος ο λαος να φερετε ετσι
    οπως ακριβως μπορει ν΄αναρωτηθει καποιος σημερα πως είναι δυνατόν οι απογονοι του Πυθαγορα που εφήυρε το τετραχορδο, τους αρμονικούς ,την μουσικη αρμονία των σφαιρων ν΄ακουνε Κιαμο και Λεμπεση και να εχουν ξεπέσει τοσο πνευματικά και αισθητικά!

  43. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 01/05/2010 11:03:41

    Μούσα, επειδή βλέπω τρώγεσαι, αλλά μάλλον οι γνώσεις σου δεν σε βοηθούν καθότι ανεπαρκείς:
    1)Όσο και να το ψάξεις, στο τέλος θα καταλήξεις στο ότι όντως η αστυνομία της Αθήνας τότε αποτελούνταν από δούλους, τους λεγόμενους ραβδούχους.
    2)Πράγματι οι Ρώσοι και άλλοι λαοί είχαν τεράστιες απώλειες σε νεκρούς. Η διαφορά είναι ότι αυτοί χάθηκαν σε μάχες, αιχμαλωσία, αρρώστιες, πείνα κλπ. Οι Εβραίοι (όσοι και να ήταν) χάθηκαν σε μια συστηματική, θεσμικά οργανωμένη, βιομηχανοποιημένη επιχείρηση εξόντωσής τους.Το δε γερμανικό σύστημα που λατρεύεις, διώκει ποινικά απόψεις σαν αυτή που εξέφρασες πιο πάνω (άρνηση ή αμφισβήτηση του ολοκαυτώματος)
    3)Άσχετα με την άποψη του Τ. Μαν, δεν ήταν "κάποιοι" που φέρθηκαν βάραβαρα. Ήταν, επαναλαμβάνω, μια κρατικά οργανωμένη επιχείρηση.Τα SS αποτελούνταν από δεκάδες μεραρχίες... πάνω από 1.5 εκατομμύρια άνδρες. Και πολλά άλλα ακόμη που προφανώς αγνοείς αναφορικά με τη διαβολική φύση του τότε συστήματος που η πλειοψηφία των Γερμανών αγκάλιασε.

    Συμβουλή μου, μη παρασύρεσαι και ανοίγεις συζητήσεις σε θέματα που αγνοείς, παρασυρμένη από το επιτηδευμένα "λαϊκίστικο" ή υπερβολικό αρθράκι μου για τους λατρεμένους σου αλκοολικούς.

  44. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 01/05/2010 11:10:12

    Μούσα, αν ξέρεις αγγλικά σου συστήνω για αρχή το βιβλίο "Hitler`s Willing Executioners" του (νομίζω, αν θυμάμαι καλά) Daniel Goldhagen. Θα καταλάβεις ότι όλοι μα όλοι οι Γερμανοί μας θεωρούσαν όλους υπάνθρωπους και συμφωνούσαν με το ρατσιστικό μέρος του καθεστώτος τους. Τώρα, αν δεν είσαι Γερμανίδα, δεν βλέπω κανένα λόγο να συντάσσεσαι με τους εχθρούς της πατρίδας σου. Άσχετα αν στηρίζουν τον τουρισμό μας καταναλώνοντας γκρικ σάλαντς και τόνους μπύρας άμστελ.

  45. Μαυρη Αντιδραση avatar
    Μαυρη Αντιδραση 01/05/2010 11:19:16

    Οι Γερμανοι? εχουν μια φιλοσοφια ενα τροπο ζης που αν πεσεις στην αναγκη τους σε πιεζουν να την ακολουθησεις.Για τους ιδιους αριστα κανουν... Εμεις οι δημοκρατες και ξερόλες στο μεταξυ τι μετρα παιρνουμε? πως προωθουμε τη σκεψη και το πολιτισμο μας ? Τι κανουμε εστω για εμας ? Πιο κατω ομως δειτε τι κανουμε για τους αλλους...

  46. Μούσα avatar
    Μούσα 01/05/2010 17:10:54

    Μαλιστα το να εχει το θαρρος και να παραδέχεται καποιος οτι δεν είναι σιγουρος για κατι και θα το ψάξει σημαίνει οτι εχει ανεπαρκείς γνώσεις,
    ενω εσυ που μιλας για τον Αρχαιο Ελληνικό πολιτισμο εχεις διαβάσει ας πουμε τους διαλόγους του Πλατωνα,εχεις διαβασει Πυθαγόρα ,Ηρακλειτο τις τραγωδίες του Ευριπίδη,του Αισχύλου
    ή εχεις διαβασει γερμανική λογοτεχνία,εχεις δει γερμανική ζωγραφική,εχεις επισκεφτει την Γερμανια και μπορείς να τους κρίνεις?
    Εν πασει περιπτωση αυτός ο μύθος οτι οι ΕΛληνες κάθονταν,ετρωγαν, επιναν, συζηταγαν,δούλευαν μονο οι δουλοι και ετσι γραφτηκαν τα εργα τους ή εφτιαξαν τ΄αγαλματα και τους ναους ειναι αστειότητα.
    Οπως ακριβως και το οτι ηταν ομοφυλόφιλοι, μιας και διαβάζοντας οποιαδηποτε κειμενο βλεπεις οτι δεν ισχύει κάτι τέτοιο.
    Διαβασε τους βίους των φιλοσόφων.

    Επίσης αγνοώ αρκετά πράγματα σίγουρα, αλλά αυτα που ξερω και πιστευω θα τα πω
    -Στα στρατόπεδα συγκέντρωσης δεν ηταν μονο Εβραίοι.
    Δεν λατρευω το σημερινό γερμανικό κράτος,το οποιο ειναι κατα ενα μέρος αντιγερμανικο οπως ακριβως ανθελληνικο είναι και το δικό μας, για τον λαό μιλάμε και φυσικά θεωρω απαράδεκτο αυτον τον νομο.
    Χαίρομαι που στην Ελλάδα δεν τους πέρασε και τα δικαστήρια μάλιστα αθώωσαν τον Πλευρη για το σχετικο βιβλίο του 'Εβραίοι ολη η αλήθεια'.

    - Και το συστημα Πασοκ ηταν μια κρατικα οργανωμένη επιχειρηση που αγκάλιασε ο λαός και τελικά τον εκφύλισε μετατρέποντας τον σ΄ενα απαίδευτο,αποχαυνωμένο,μιζερο, φοβισμένο Νεοέλληνα
    Αυτο δεν σημαίνει οτι απ΄την φύση του ο Ελληνας είναι έτσι ή οτι όλοι επισης οι σημερινοι Ελληνες είναι έτσι.
    Ενας αντισημιτισμός υπηρχε στην Γερμανία ομως τελικά κατέληξε αλλού η ιστορία.Και απ΄την στιγμή που μπήκαν σε πολεμο οι γερμανοί στρατιώτες εκτελούσαν πλέον διαταγές.


    -Εχθρός μας οι σημερινοί Γερμανοί?Ωραίο ανέκδοτο.
    Εδω τα εχουν βρει μια χαρα οι Ρωσοι με τους Γερμανους και θα τους θεωρούμε εμείς εχθρούς.Γονατισμένοι και θύματα της Νεας Ταξης πραγμάτων είναι και ο γερμανικος λαός ετσι απλοικά να το πω.
    Αλλος είναι ο βασικός και Νο1 προαιώνιος εχθρός(νο2 για μενα ο εγωισμός και ατομικισμος πολλών Ελλήνων)
    που ακριβως ως Ελληνίδα που είμαι(εσυ αλήθεια?) μπορώ και αναγνωρίζω όποια μάσκα και αν φορέσει.
    Δες εδώ
    http://kostasxan.blogspot.com/2010/05/blog-post_01.html και εδώ

    Στην Γερμανία σπούδασα, στo multi cultural Βερολίνο που οι Γερμανοι εχουν καταντήσει σχεδον μειονότητα.
    Εχει την γοητεια του ολο αυτο μιας και εκεί δεν εχει μεταναστεύσει ολη η Σαρα και η Μαρα,ολα εχουν γινει δια της νομιμου οδου και μεταξυ αλλων υπαρχουν αξιολογοι ανθρωποι που προσφερουν στην χωρα σε πνευματικο,πολιτιστικο , επιστημονικο επιπεδο.
    Βεβαια τελευταια αναρωτιέμαι για την ανεκτικοτητα των Γερμανών να σπουδαζουν τοσοι αλλοδαποί Κινέζοι,Αραβες,οι του πρωην Ανατολικου μπλογκ ΔΩΡΕΑΝ στα Πανεπιστήμια και τις Σχολές τους,(οχι οπως στους φραγκοφονιάδες τους Αγγλους)τα οποια αυτοί συντηρουν μεσω της φορολογιας, και φυσικά να παραμένουν μετα μιας και δεν θελουν να γυρίσουν στην πατρίδα τους και να τους παίρνουν τις δουλειές.
    ΅
    Α! και στην ΕΛλαδα δεν τρωνε μονο ελληνική σαλάτα και μπύρες,
    επισκεπτονται και μουσεια,πληρώνουν και ξενοδοχεία.!

    -Ευχαριστω για την υπόδειξη του βιβλιου του Δανιήλ .. αν και προτιμω να μην διαβάζω απο εβραίους γι΄ αυτά τα θεματα.
    Και εγω θα σου προτεινα να διαβασεις ή να μαθεις τι γραφει το εβραικο Ταλμουδ (για το ποια είναι η ανωτερη φυλη,πια τα γουρουνια )
    οπως επισης ανεπιφυλακτα την Αληθινη Προιστορία του Ιωαννη Πασσά.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Μούσα 01/05/2010 20:50:32

      Αχ βρε Μούσα που αμφισβητείς και την ελληνικότητά μου τώρα... αφού λοιπόν αρνείσαι να διαβάσεις το βιβλίο που σου πρότεινα, διότι το έγραψε ...Οβριός!!! τότε ποτέ σου μάλλον δεν διάβασες Μάρξ, Φρόϊντ, Άϊνσταιν, και πλήθος άλλων που η μοίρα τους έλαχε να είναι οβριοί. Εξ`ού και η ανεπάρκειά σου. Μπορεί όμως να δηλώνεις και χριστιανή ορθόδοξη, δεν ξέρω. Ξεχνώντας όμως ότι και ο Ιησούς ήταν τέτοιος (μιαρός κατ` εσέ).
      Εν πάση περιπτώσει, οι απαντήσεις σου μου προκαλούν μια αηδία (κυριολεκτικά), για τη γύμνια των επιχειρημάτων σου.Την ένδεια που εκπροσωπείς. Δεν είσαι άξιος αντίπαλος. Δυστυχώς. Φιλάκια λοιπόν.
      ΥΓ-Διάβασε πολλά βιβλία πριν αρχίσεις να αντιπαρατίθεσαι σε μπλόγκ. Δεν είναι μόνο γκουγκλ η ζωή.

    • Κάποιος. avatar
      Κάποιος. @ Μούσα 01/05/2010 21:28:57

      Μούσα, όταν αναφέρεσαι στην αρχαία ελλάδα δεν μπορείς να γενικολογείς.
      Αλλος ο τρόπος ζωής και το πολίτευμα των Αθηναίων,των Σπαρτιατών,των Μακεδόνων, των Θηβαίων κτλ.
      Διάβασε οποιοδήποτε βιβλίο αναφέρεται στην αρχαία ελληνική κοινωνία και θα δεις ότι τις χειρωνακτικές και κοπιώδεις εργασίες τις έκαναν οι δούλοι που αποτελούσαν την πλειοψηφία του πληθυσμού.Επίσης δούλοι ήταν αστυνομικοί,παιδαγωγοί,μάγειροι,υπηρέτες,θυρωροί κ.α.
      Και ναι, οι ελεύθεροι πολίτες στην αρχαία αθήνα όταν δεν πολεμούσαν, συνήθως τους έβρισκες στα γυμναστήρια,στην αγορά να συζητάνε,στα δικαστήρια,στα θέατρα,στις γιορτές και σε συμπόσια.
      Αυτό δεν σημαίνει φυσικά ότι ήταν τεμπέληδες, απλά χαίρονταν και απολάμβαναν την ζωή και την ελευθερία τους.
      Οπως έγραφε και ο Θουκυδίδης για τους σύγχρονους τους :"Φιλοκαλοῦμέν τε γὰρ μετ' εὐτελείας καὶ φιλοσοφοῦμεν ἄνευ μαλακίας...".
      Οι περισσότεροι αρχαίοι Έλληνες(πχ Αριστοτέλης,Πλάτων,Επίκουρος,κ.α) πίστευαν ότι η βασική επιδίωξη του κάθε ανθρώπου πρέπει να είναι η ευδαιμονία.


      Η Μέρκελ φυσικά και οι ψυχαναγκαστικοί συμπατριώτες της θεωρούν την ευδαιμονία σχεδόν αμαρτία.
      Ειδικά όταν οι άλλοι είναι πιο ευδαίμονες από αυτούς.

    • Αγανάκτηση avatar
      Αγανάκτηση @ Μούσα 01/05/2010 22:16:24

      "Στην Γερμανία σπούδασα, στo multi cultural Βερολίνο"

      ελπίζω να έμεινες straight... :)

    • Enola Gay avatar
      Enola Gay @ Μούσα 03/05/2010 14:57:36

      Μούσα, δεν μας τα λες καλά.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Enola Gay 13/05/2010 08:34:16

        Η κυρία έχει χαλασμένες τσιμούχες.

      • Enola Gay avatar
        Enola Gay @ Enola Gay 13/05/2010 08:38:16

        Είναι μουσίτσα.

  47. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 01/05/2010 22:13:20

    -Η Μέρκελ φυσικά και οι ψυχαναγκαστικοί συμπατριώτες της θεωρούν την ευδαιμονία σχεδόν αμαρτία.-

    Είναι η προτεστάντικη κουλτούρα τους, βλέπεις.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Strange Attractor 01/05/2010 22:31:45

      Κατά την Χριστιανική ηθική (ειδικά για την προτεσταντική δεν ξέρω), η ευδαιμονία είναι καλόν καγαθόν, αμαρτία είναι ο ηδονισμός, η πλεονεξία και ο εγωιστικός σχετικισμός.

      “Καὶ καθὼς θέλετε ἵνα ποιῶσιν ὑμῖν οἱ ἄνθρωποι, καὶ ὑμεῖς ποιεῖτε αὐτοῖς ὁμοίως”(Κατά Λουκάν, 6:31)

      Το Ελληνικόν βουρδέλον των τελευταίων δεκαετιών, φυσικά είναι όχι μόνον εγωιστική αμαρτία, αλλά και υψίστη αυτοκαταστροφική βλακεία.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Strange Attractor 01/05/2010 22:41:08

      Για τη Μέρκελ δεν ξέρω, παπά κόρη είναι, αλλά για κάτι άλλους, νεότερους, πολύ των "αγορών" και των ΜΜΕ, κάργα ηδονιστές, εγωιστές και "της εφήμερης δόξας" τους βλέπω. Σαν πολλούς πασίγνωστους δικούς μας. Καθόλου ευδαίμονες.
      Ευδαιμονία (από το εύ δαίμων): Προυποθέτει εσωτερική ψυχική και πνευματική αρμονία, αλλά και αρμονία με τους ανθρώπους και τον κόσμο, "ωραία ψυχή, χάρι και αξιοπρέπεια", όπως έλεγε ένα σοφός Γερμανός, ο Friedrich Schiller.
      Ο ηδονισμός (και η δίδυμη αδελφή του η πλεονεξία), είναι στην πραγματικότητα το αντίθετο της ευδαιμονίας.

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ Sic transit gloria mundi 02/05/2010 02:03:04

        Φυσικά όταν οι αρχαίοι μιλούσαν για ευδαιμονισμό τον συνέδεαν άμεσα με την έννοια της μεσότητας (μηδέν άγαν,μέτρον άριστον).

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.