#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/09/2011 11:14
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Είμαι τροϊκανός !



Ο Θανάσης είναι 50 χρονών.

Υπήρξε υπάλληλος της Ολυμπιακής Αεροπορίας κάπου 25 χρόνια.

Εδώ και δυο χρόνια παίρνει σύνταξη, περίπου 2.400 €.

Συνταξιοδοτούμενος είχε πάρει και εφάπαξ, περίπου 15.000 €.

Όλα, σε εφαρμογή του «Νόμου Χατζηδάκη» για (σκανδαλώδη) «ρύθμιση» του προβλήματος της Ολυμπιακής Αεροπορίας.

Διορίστηκε στην Ολυμπιακή τη δεκαετία του 80, από τον θείο του, κλακαδόρο που χόρευε ενθουσιωδώς σε συγκεντρώσεις πρασίνων βουλευτών.

Όλη του η απασχόληση συνίστατο στο να κόβει βόλτες στο Αεροδρόμιο, δήθεν ως «επιστάτης».

Για να συμπληρώνει το εξαντλητικό μεροκάματο «κόλλαγε» και σε καμιά, αεροσυνοδό ή καθαρίστρια - ανάλογα το θράσος της στιγμής.

Αν υπήρχε ορισμός του κοινωνικού παρασίτου θα έπρεπε να βάλουν τη φωτογραφία του.

Κι όμως, ο Θανάσης είναι ένας σεβάσμιος κοινωνικά συνταξιούχος.

Γιατί ο μιθριδατισμός της ελληνικής κοινωνίας έφτασε στο σημείο να μην αναγνωρίζει αυτούς που την πήγαν στο βυθό.

Και θα την κρατήσουν εκεί αν δεν αλλάξει κάτι. Δραστικά.

Ο Θανάσης εξακολουθεί τις δραστηριότητες του συνταξιούχου.

Ούζα και ποικιλίες από το πρωί, που τον έχουν φέρει στο στάδιο του αλκοολισμού.

Και τζογάρισμα στο «Στοίχημα», για να συμπληρώνει την «πενιχρή» σύνταξη.

Χρειάζεται λοιπόν η Τρόικα για να ζητηθεί διακοπή της σύνταξης για συνταξιούχους κάτω των 55 χρονών;

Έχοντας κατά νου χιλιάδες «Θανάσηδες» είμαι κι εγώ Τροικανός!

Η τεράστια διαφωνία μας βρίσκεται στην ισοπεδωτική αντίληψη που θέλει να επιβάλει η αλλοδαπών συμφερόντων υπαλληλία της Τρόικας, για να διασπάσει κι άλλο την εθνική συνοχή.

Ένας πιλότος της Πολεμικής Αεροπορίας, που έχει «φάει» χιλιάδες g, που υπερασπίστηκε με το κορμί του τον ουρανό του Αιγαίου και κατ’ επέκταση το δικαίωμα όλων μας να ζούμε ελεύθεροι, αξίζει σύνταξη από τα 35 ή τα 38, όπως συμβαίνει.

Το ίδιο και ορισμένες άλλες κατηγορίες εργαζομένων που είτε έχουν αυξημένη καταπόνηση είτε ποιοτική προσφορά.

Είτε ιδιαίτερο κοινωνικό καθεστώς, όπως π.χ. οι πολύτεκνες μητέρες.

Αλλά οι «Θανάσηδες» πρέπει να θυσιαστούν ανελέητα, χωρίς επ’ ουδενί να παραλληλιστούν με την Ιφιγένεια και την ευγένεια της θυσία της.

Αν θέλουμε να φυσήξει ούριος άνεμος.

Προφήτης

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ignoramus avatar
    Ignoramus 20/09/2011 11:20:33

    μηπως ενοεις εφαπαξ 150 000 ευρω; διοτι τόσα παιρνουν οι συνταξιουχοι λυκειου της ολυμπιακής.

  2. Απορία avatar
    Απορία 20/09/2011 11:34:26

    +1000000

  3. Stefanos avatar
    Stefanos 20/09/2011 11:37:57

    Λυκείου; Μάλλον Δημοτικού εννοείς.

  4. ikaros avatar
    ikaros 20/09/2011 11:47:59

    γεια σου προφητη,ειμαι ο Θανασης και ειμαι περηφανος που εργαστηκα στον ΕΘΝΙΚΟ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΑ . Εγω και οι πρωην συναδελφοι μου καταφεραν να μεταφερουν εσενα και αλλους 300000000 σε ολες σχεδον τις γωνιες της γης με ΑΣΦΑΛΕΙΑ(απο το 1957 πουπεταγε ηεταιρεια μεχρι το 2009 που την εκλεισαν ειχε ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ σε jet αφη,ακαταρριπτο ρεκο γιατην παγκοσμια αεροπορια).Ελπιζω να γνωριζεις οτι η σημερα η νεα Ολυμπιακη πεταει σε λιγοτερους προορισμους απο αυτους που πεταγε η...ΤΑΕ πριν 60 χρονια.Επισης δεν υπαρχει πια αεροδιακομηδη ασθενων απο τα νησια προς την Αθηνα περαν της Π.Α. γιατι καμμια ιδιωτικη αεροπορικη εταιρεια δεν θυσιαζει καθισματα επιβατων για να μεταφερει φορεια.Οσο για τηνσυνταξιοδοτηση μου θελω να γνωριζεις οτι δεν ηταν δικια μου επιλογη αλλα καποιων που ουσιαστικα θελησαν να σβησουν τηνΕλλαδα απο το διεθνες αεροπορικο περιβαλλον,υποβαθμιζοντας την αεροπορικα στο επιπεδο της ΑΛΒΑΝΙΑΣ ,τηρουμενων των αναλογιων,και κατεστρεψαν τη ζωη μου και την οικογε νειακη μου γαληνη.Καταφερα μετα απο δυο χρονια να ξανασταθω στα ποδια μου και δεν θα επιτρεψω σε κανενα να μου καταστρεψει την ζωη για δευτερη φορα αδιαφορωντας γιατο τιμημα που θα πληρωσω.Καταλαβες ,προφητη

    • Lampros avatar
      Lampros @ ikaros 20/09/2011 12:10:46

      Ικαρε, αυτά που περιγράφεις, δεν τα έκαναν οι Θανασσηδες.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ ikaros 20/09/2011 12:21:16

      Είσαι όντως ο Θανάσης, γιατί είσαι μεθυσμένος πρωί-πρωί.

      Και εσύ, ο συγκεκριμένος, δεν μετέφερες ούτε ταξιδιωτικό νεσεσαίρ.

      Αυτοί που πέταγαν, αυτοί που κουβαλούσαν, αυτοί που πρόσφεραν, αυτοί που ξενυχτούσαν είναι άλλοι.

      Είναι αυτοί που τους στέρησες το ψωμί γιατί διορίστηκες για να κάθεσαι και έτσι βούλιαξες τον ΕΘΝΙΚΟ αερομεταφορέα, που σε περίπτωση πολέμου θεωρείτο σμηναρχία μάχης.

      Εσύ πρέπει να πας στα τάρταρα και αυτοί που σε διόρισαν και φαλίρισαν τον εθνικό μεταφορέα, ώστε να κομματιαστεί και να πουληθεί τζάμπα, στο Γουδή.

      Μην κουράζεσαι σε υπεράσπιση της Ολυμπιακής , έχουμε γράψει πολύ περισσότερα για το διαχρονικό έγκλημα της διάλυσής της, για την απομόνωση του ελληνισμού της ομογένειας, των αδελφών μας που μόλις επιβιβάζονταν σε αεροσκάφος της ΟΑ, εκεί στην ξενιτιά, έκλαιγαν γιατί θεωρούσαν ότι πάταγαν ελληνικό έδαφος.

      Αν δεν είσαι ο Θανάσης να πας σε οφθαλμίατρο για να διαβάζεις σωστά.

      • tpe avatar
        tpe @ Προφήτης 20/09/2011 14:22:48

        +1000

      • AegeanHawk avatar
        AegeanHawk @ Προφήτης 20/09/2011 15:41:32

        + όσο το χρέος της Ελλάδας.

      • Χαζούλης avatar
        Χαζούλης @ Προφήτης 20/09/2011 23:17:01

        ++++ όσα τα μίλια της Ο.Α.

  5. Lampros avatar
    Lampros 20/09/2011 11:51:42

    Σε ευχαριστουμε Προφήτη για ότι έκανες για εμάς στον Ουρανό του Αιγαίου μας, με τις οδηγίες του Mambo. Ειναι ντροπή που ακόμα και εσείς μπαινετε στο ίδιο τσουβάλι με τους κηφήνες της κάθε κλαδικής του Πασοκ που απομυζησαν την Ελλάδα, με τα παραδείγματα που τόσο παραστατικά έδωσες. Θέλω απο την μεριά μου να σου ζητήσω συγνώμη, γιατί τα άφησαμε να φτάσουν εδώ τα πράγματα... Οταν αφήνεις το φίδι στον κόρφο σου αυτά παθαίνεις.

    Θα αλλάξουν τα πράγματα. Ξερετε εσείς, πάντα όταν ζορίζουν τα πραγματα ακόμα και στο Αιγάιο, ο Έλληνας τους ξαφνιάζει, ακόμα και οταν οι αριθμοί δεν συνηγορούν.

  6. AUD avatar
    AUD 20/09/2011 11:57:06

    βαρέθηκα πλέον τα παράσιτα Δ.Υ.άκια, με προκαλούν και τους πλακώνω στα βρισίδια τους κάφρους όταν τους βλέπω... είναι κρίμα γιατί αυτοί που αξίζουν τους βάζω στον ίδιο κουβά με όλα τα άλλα παράσιτα, γιατί οι ίδιοι με έκαναν να νιώθω έτσι.. σύνταξη από τα 40??????... άντε στο διάολο από εδώ τεμπελόσκυλα... σάπια όντα της κοινωνίας μας... σας έκοψαν τους μισθούς εεε??? χαχαχαχαχα δεν γελάω για την κατάντια σας... γελάω για την δική μου για έχω κλιθεί να πληρώνω και να πληρώνω εσάς τα ζώα ΔΥάκια που και σε εφεδρεία να σας βάλουν πάλι θα σας πληρώνω να κάθεστε... ΖΩωωα....

    • la poderosa II avatar
      la poderosa II @ AUD 20/09/2011 12:15:39

      Για να βαλουμε τα πραγματα στην θεση τους, οταν βλεπεις δημοσιο υπαλληλο να κολοβαραει, σιγουρα ειναι πρασινο ή μπλε κομματοσκυλο! Τις "καλες" θεσεις στο δημοσιο τις επιαναν παντα οσοι ειχαν πλατες. Οποτε τα κομματα που ψηφιζετε φταινε, τι φωναζετε;

  7. Αληκτώ avatar
    Αληκτώ 20/09/2011 12:07:39

    Προφήτη Μπράβο σου.
    Απηχείς τις απόψεις όλης της Ελληνικής κοινωνίας!!!
    Το "έκτρωμα Χατζηδάκη" ευνόησε για ακόμα μια φορά τους αεί βολεμένους της κοινωνίας!! Άκουγα τότε το ανεκδιήγητο"αν δεν δώσουν σύνταξη στη γυναίκα μου, τη μάνα μου, τη θεία μου κλπ, τότε η ΝΔ δε θα ξαναδεί τη ψήφο μου, και αυτό από δήθεν "Νεοδημοκράτες".
    Με εξαίρεση τους Στρατιωτικούς και Σώματα Ασφαλείας, ΝΑ ΚΟΠΟΥΝ ΠΑΡΑΥΤΑ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΕΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ.

    Υ.Γ. Εγώ γιατί ξέρω και θεωρώ απόλυτα φυσικό ότι θα συνταξιοδοτηθώ στα 65 μου και με πλήρη 35 χρόνια υπηρεσίας???

    • Χρήστος avatar
      Χρήστος @ Αληκτώ 20/09/2011 12:15:04

      Γιατί είσαι, μετά συγχωρήσεως, ο .... της υπόθεσης. Και αν πεις κάτι σε λένε και φασίστα.

    • Ρομαντικος avatar
      Ρομαντικος @ Αληκτώ 20/09/2011 15:33:26

      Παλι καλα, εγω στα 65 μου θα εχω 42 χρονια υπηρεσιας.

      Ας μην ξεχναμε και τους/τις τραπεζικους υπαλληλους που παιρνουν συνταξη στα 45 (περιπου)...και οι ανυπαντρες κορες παιρνουν επιδομα ωσπου να παντρευτουν...

  8. sxolioblog avatar
    sxolioblog 20/09/2011 12:14:20

    Οι μακακιες που λεμε γενικα περι δημοσιων υπαλληλων θα μας το φανε το κεφαλι μας.
    Μοιαζουν ολο και περισσοτερο με τις ελπιδες οτι οι Ναζι θα τα εβαζαν μονο με τους κομμουνιστες...
    μετα μονο με τους τσιγκανους...
    μετα μονο με τους εβραιους...

    και μετα ηρθε η σειρα ολων ...

    Αποτελουν το καλυτερο επιχειρημα για να βοηθησουμε τους Παγκαλους που τα φαγαν μαζι μας ..

    Για να μην λεει κανεις οτι ολα τα δημοσια εργα εδω στοιχιζουν εξι φορες πανω απο το μεσο ευρωπαικο ορο

    Οτι οι τραπεζες μας - οχι οι δικες μας - ειχαν δεκαδες δισσεκατομυρια κερδη σε μια δεκαετια και τωρα κλαιγονται για να πληρωσουμε την κριση τους

    Ο Θανασης μπορει να ειναι ενας πρασινος η γαλαζιος διορισμενος αλλα οποιος νομιζει οτι οι θανασηδες εφαγαν τα θαλασοδανεια του ελληνικου δημοσιου απλα δεν ξερει προσθεση...

    υστερογραφο : Δεν ειμαι ΔΥ και δεν εχω ποτε δουλεψει για ελληνικο δημοσιο η ιδιωτικο εργοδοτη

    • Χρήστος avatar
      Χρήστος @ sxolioblog 20/09/2011 12:30:58

      sxolioblog δεν μιλαμε για ΔΥ. Μιλάμε για κομματόσκυλα που όντως τα έφγαν μαζί με τον Πάγκαλο, ο καθένας τη μερίδα του. Πρέπει δηλαδή να διατηρήσουμε ένα παράλογο καθεστώς, για το οποίο ο κόσμος φώναζε εδώ και χρόνια, μόνο και μόνο επειδή οι μερίδες ήταν πιο μικρές; Η μήπως είναι τα λεγόμενα κεκτημένα που λέει και το ΠΑΜΕ και ως τέτοια δεν πρέπει να τα αγγίζουμε.

      • lampros avatar
        lampros @ Χρήστος 20/09/2011 14:29:10

        sxolioblog δεν μιλαμε για ΔΥ. Μιλάμε για κομματόσκυλα που όντως τα έφγαν μαζί με τον Πάγκαλο, ο καθένας τη μερίδα του.

        Άμα προσθέσεις όσα έφαγαν όλοι μαζί οι «Θανάσηδες» (και όχι μόνο της Ολυμπιακής) δεν σου βγαίνει ούτε το κόστος ενός υπερχρεωμένου δημοσίου έργου.

        Τα νούμερα είναι νούμερα ―και το κόστος ως ποσοστό του ΑΕΠ για μισθούς/συντάξεις ΔΥ είναι απολύτως νορμάλ, στο μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης και κάτω από πολλές χώρες ισχυρές. Αυτά μαζί με όσα έφαγαν και τρώνε οι Θανάσηδες, Ολυμπιακής ή αλλού.

        Από την άλλη, τα νούμερα είναι νούμερα και αλλού. Π.χ. στο ότι ένα χιλιόμετρο δρόμο κοστίζει τρείς φορές η κατασκευή του στην Ελλάδα από ότι στην Δυτική Ευρώπη. Ή τα τρελά δις που χρωστούσε το κράτος στην ΟΑ, γιατί την χρησιμοποιούσε σαν τσάμπα εταιρία ταξί για πολιτικούς και παρατρεχάμενους (και μην ξεχνάμε και τα φθηνά/τσαμπέ εισητήρια για τα δεκάδες χιλιάδες κομματόσκυλα στις εκλογές).

        Όσοι βλέπουν το κραυγαλέο παράδειγμα του Θανάση και συμπεραίνουν ότι βρήκαν τι «βούλιαξε» την κοινωνία, απλά δεν ξέρουν πρόσθεση.

        Το να εξοργίζεσαι με (ή ακόμα χειρότερα να ζηλεύεις) τον Θανάση, δεν σημαίνει ότι ανακάλυψες και το «που πήγαν τα λεφτά».

        • Χρήστος avatar
          Χρήστος @ lampros 20/09/2011 15:33:06

          lampros δεν κατάλαβες καλά τι είπα και δεν ζηλεύω τον Θανάση ή το γιώργο ή τον τάκη ή το λάτση.

          Επίσης δεν είναι μόνο θέμα πρόσθεσης είναι θέμα νοοτροπίας. Επειδή ο Θανάσης και ο κάθε Θανάσης είναι μικρή τάξη μεγέθους δεν υπάρχει λόγος να ασχοληθούμε.

          Με την ίδια λογική γιατί να μη συνεχίσουν να παίρνουν αναπηρικές μαιμού όλοι όσοι παίρνουν τώρα;

          Να σοβαρευτούμε λίγο. Καλώς ή κάκώς έχουμε μία ευκαιρία να διορθώσουμε 5 πράγματα.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ sxolioblog 20/09/2011 12:37:19

      Αν έχεις παρακολουθήσει το antinews γνωρίζεις ότι συμφωνώ σε όσα γράφεις.
      Αλλά αν δεν υπάρξει ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ περιπτώσεων, αν δεν χωριστούν οι αμνοί και ερίφια, δεν θα υπάρξει σωτηρία.

      Κατ' εξοχήν το καθεστώς θίγει τους παραγωγικούς δημοσίους υπαλλήλους.
      Φίλος ΔΥ που σκίζεται παίρνει 1200 €.
      Κι ο "Θανάσης" τα διπλάσια για να κάθεται;

      Οι παρασιτικοί για τους οποίους γράφω, εν ενεργεία και συνταξιούχοι είναι ίσως και 200.000. Με ένα μέσο κόστος 40.000 € ετησίως ο καθένας, σε αποδοχές και παροχές (υγείας και άλλες) κοστίζουν 8 δις € το χρόνο.

      Τα άλλα τρία πεδία κλοπής του Δημοσίου είναι
      1) η υπερκοστολόγηση και πληρωμή των δημοσίων έργων 4,5,..,10 φόρες πάνω από το πραγματικό κόστος
      2) ιατροφαρμακευτικά και νοσήλια
      3) "σύμβουλοι" του Δημοσίου.

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ Προφήτης 20/09/2011 14:03:21

        Μάντεψε ποιός θα βγει σε εφεδρεία, ο φίλος σου που σκίζεται για 1200 ή ο Θανάσης....

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ (A)θανάσης 20/09/2011 14:32:54

          A, όλα κι όλα! Εφεδρεία να 'ναι, κι ό,τι να 'ναι! Εκεί καταλήγουν (μοιραία) οι κοινωνικοί αυτοματιστές όταν τους στριμώξεις στα "σχοινιά" για το τι κριτήρια προλαβαίνουν να εφαρμοστούν μέσα στις 10 μέρες που ζητάνε τις λίστες των μελλοθάνατων οι τροϊκανοί.

        • Προφήτης avatar
          Προφήτης @ (A)θανάσης 20/09/2011 14:36:09

          Ξέρω, ξέρω

        • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
          Γιάννης Φαίλτωρ @ (A)θανάσης 20/09/2011 14:52:08

          Ο Θανάσης, ως συνταξιούχος, μπορεί να γίνει- λέω εγώ τώρα -πρόεδρος του εκπολιτιστικού συλλόγου του χωριού του (ας πούμε της Άνω Παναγιάς). Με τα λεφτά που παίρνει από τη σύνταξη θα καλλωπίσει και καμιά βρύση, ενώ ο τοπικός βουλευτής θα του εξασφαλίσει επιχορήγηση για την έκδοση εφημερίδας και για τη διεξαγωγή πολιτιστικών εκδηλώσεων το καλοκαίρι...(με προσκεκλημένο τον βουλευτή και την κουστωδία του). Πως νομίζετε ότι φτιάχνονταν τα κέντρα επιρροής?

          • Προφήτης avatar
            Προφήτης @ Γιάννης Φαίλτωρ 20/09/2011 15:05:20

            Γιάννη, αν βάζαμε και απαγγελία ντανταϊστών στην εκδήλωση του συλλόγου;;;

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ Προφήτης 20/09/2011 15:26:50

            Ο Δαναός έχει σπείρει δαιμόνια και τελώνια βλέπω. Θα κάνω πρόταση στην τοπική ΝΕΛΕ κι αν δεχτεί...

          • danaos avatar
            danaos @ Γιάννης Φαίλτωρ 20/09/2011 16:13:17

            Προσοχή σας παρακολουθώ και θα κάνω παρέμβαση με κανένα ντανταϊστικό και θα με κυνηγάει ο Φάκτορας!Υπάρχει ακόμα η ΝΕΛΕ;

          • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
            ΑΓΡΟΤΗΣ @ Γιάννης Φαίλτωρ 20/09/2011 18:02:46

            Τον ξέρω αυτόν τον Θανάση .........αλλά δεν έχει καλλωπίσει τις βρύσες του χωριού. Να ελπίζουμε ότι θα το κάνει στο μέλλον?

    • Υπήκοος avatar
      Υπήκοος @ sxolioblog 20/09/2011 22:18:32

      sxolioblog συμφωνω απολυτα μαζι σου.
      Αποψεις που εχουν να κανουν με το ξεπουλημα των δημοσιων εταιρειων κοινωνικου εργου στηριχτηκε και στηριζετε στην αντιζηλια ορισμενων που δεν μπορεσαν να τσιμπησουν κι αυτοι απο τους κομματακι καλους μισθους της ΔΕΗ/ΟΤΕ/ΟΑ κλ. Ακομα και πεθαμενη η ΟΑ τους καιει...
      Ετσι λοιπον ερχεται κι η σειρα ολων μας ...ΔΥ εναντιον ταξιτζηδων, ταξιτζηδες (sorry προφητες) εναντιον ΟΑ, και παι λεγοντας ωσοτου τα κατσικακια του γειτονα ψοφησουν ολα - μαζι και το δικο μας ....
      Και οι Τροϊκες να τριβουν τα χερια τους, με λαχταραα....

  9. ΑΧΘΟΣ avatar
    ΑΧΘΟΣ 20/09/2011 12:32:17

    Να σου πω για εκατονταδες περιπτωσεις ταβλαδορων που το παιζαν εξειδικευμενοι τεχνιτες σε δεκαδες ΔΕΚΟ και Δημοσιο με σπουδες και εξειδικευση του κ...λου που πηραν και εξακολουθοθν να παιρνουν απο το ΙΚΑ συνταξη μεγαλυτερη απο τον πρωην μισθό τους στα 55, λογω δηθεν ανθυγιεινου επαγγελματος και συνταξη μεγαλυτερη απο το μισθό λογω τεραστιων αποδοχών απο πρασινες υπερωριες.Με νομους που εφτιαξε η πρασινη δημοκρατικη πλειοψηφια στα μετρα της.
    Οι μαλακες πληρωνουν.

    Και την ιδια στιγμη το ΙΚΑ πληρωνει στον οικοδομο που δουλευε στο λιοπυρι την ελαχιστη συνταξη για τι δεν ειχε εργοδοτη το δημοσιο.

  10. ΑΧΘΟΣ avatar
    ΑΧΘΟΣ 20/09/2011 12:37:12

    Οταν αποφασίσουν οι Δημοσιοι Υπαλληλοι να κρινονται και η θεση τους θα κρινεται με τα ιδια καλα και κακα κριτηρια του ιδιωτη τοτε θα αποκτησουν τον σεβασμό του πολιτη που του πληρὠνει. Ολα τα αλλα περιτευουν

  11. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 20/09/2011 12:39:35

    Προφήτη, συμφωνώ απολύτως μαζί σου...είμαι και εγώ τροϊκανός λοιπόν...

    Αν και ο λόγος σου εδώ μέσα έχει ιδιαίτερη βαρύτητα, κινδυνεύεις να χαρακτηριστείς "κοινωνικός αυτοματιστής"...

    Αν όλα αυτά τα παράλογα αυτά του δημοσίου κόβονταν "μαχαίρι" πιθανόν δε θα απαιτούνταν απολύσεις...ωστόσο, η κρίση αναδεικνύει το μέγεθος της φαυλότητας που εξακολουθεί να κυριαρχεί...

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Φακ Κωστας 20/09/2011 13:11:00

      Φακ Κώστα, μπράβο!
      Λέμε ακριβώς ότι οι πόροι σπαταλώνται ασύλληπτα σε "Θανάσηδες" και λείπουν από κει που πρέπει.
      Ας χαρακτηριστώ ό,τι να 'ναι.Τα γραπτά μένουν.

  12. Ειλωτας avatar
    Ειλωτας 20/09/2011 12:43:44

    Ολοι το ιδιο παρακαλω κυριοι
    Μπορει να μην ειμαι τροχονομος αεροπλανων
    αλλα η χαμαλα μου δεν αντεχεται στα 65

  13. Ειλωτας avatar
    Ειλωτας 20/09/2011 12:47:04

    Δεν γινεται ολοι το ιδια στη συνταξη?
    Γιατι ειστε καλυτεροι?

  14. alakran avatar
    alakran 20/09/2011 13:10:26

    Συγχαρητήρια για το άρθρο!

  15. popolaros avatar
    popolaros 20/09/2011 13:13:38

    Του Σταμάτη Κυρζόπουλου*

    Ο όρος κοινωνικός αυτοματισμός εισήχθη στην ελληνική πολιτική και κοινωνική ζωή κατά την περίοδο της διακυβέρνησης Σημίτη. Η πατρότητα του όρου κατά άλλους αποδίδεται στο Δημήτρη Ρέππα και κατά άλλους στον μεγάλο «στρατηγό» Θόδωρο Τσουκάτο (θα τον ενθυμείστε φαντάζομαι). Πρόκειται μέσες άκρες για την ακόλουθη φιλοσοφία και πρακτική διακυβέρνησης: όταν μια κοινωνική ή επαγγελματική ομάδα η τάξη αντιδρά (δικαίως ή αδίκως) σε μια ρύθμιση που την αφορά προσπαθούμε να στρέψουμε την υπόλοιπη κοινωνία εναντίον της ή περιμένουμε αυτό να συμβεί λόγω των προβλημάτων και της ταλαιπωρίας που δημιουργούν στους υπολοίπους πολίτες τυχόν κινητοποιήσεις της επαγγελματικής ομάδας που αντιδρά και λόγω της συνήθους αβελτηρίας και υπερβολής των συνδικαλιστικών ηγεσιών των αντιδρώντων.

    Συνήθως χρονικά, προ της δημοσιοποίησης των μέτρων που προκαλούν τις αντιδράσεις των θιγομένων, προηγείται μία περίοδος όπου τα ΜΜΕ αναλαμβάνουν να απαξιώσουν ηθικά και αναδείξουν ως προνομιούχο και παρασιτικά βιούσα την επαγγελματική ομάδα που πρόκειται να τεθεί στο στόχαστρο. Ακολουθούν διαρροές των υπό νομοθέτηση μέτρων για να βολιδοσκοπηθούν τυχόν αντιδράσεις, τα μέτρα αυτά παρουσιάζονται από το μεγαλύτερο μέρος του τύπου ως εκσυγχρονιστικές τομές και βαθιές μεταρρυθμίσεις που σπάζουν στεγανά και εμπεδώνουν τη διαφάνεια, ενώ οι αναμενόμενες αντιδράσεις των επαγγελματιών που τυχόν θίγονται κατατάσσονται πάρ’αυτά στην κατηγορία του εξοβελισταίου συντεχνιασμού.
    ...περισσότερα...
    h**p://news247.gr/ellada/People-gr/o_neos_politikos_oros_poy_eishxthh_epi_prwthypoyrgeias_-_shmith_kai_talanizei_to_neoellhna_mexri_shmera.1370521.html

  16. oneoff avatar
    oneoff 20/09/2011 13:14:55

    Ο κύριος Θανάσης παίρνει 2400 το μήνα και τα δίνει σε εσάς και σε μένα, αφού συντηρώντας με το τρόπο του την αγορά, μέσω της κατανάλωσης του, συντηρεί τους μισθούς, τις αμοιβές και τα εισοδήματα μας.
    Επίσης, μπορεί να θεωρείτε τη δουλειά που έκανε στη πάλαι ποτέ Ολυμπιακή ως αντιπαραγωγική, όμως αυτή είναι μια κρίση που θα μπορούσε να έχει ο καθ'ένας από εμάς, για τη δουλειά οποιουδήποτε εξ'υμών.
    Εάν κάποιος λοιπόν εμφορείται από τροϊκανό πνεύμα είναι δικαίωμα του, προφανώς αυτό εκφράζει το προσωπικό του συμφέρον. Το να λοιδορεί όμως και να απαξιώνει όσους δεν θεωρεί ότι είναι προκομένοι και παραγωγικοί σαν και του λόγου του, απλώς χαρακτηρίζει τη ποιότητα του χαρακτήρα και σαφέστερα το πνευματικό του επίπεδο. Εκτός και αν η βασική ένσταση βρίσκεται στη κατανάλωση ούζου και όχι κάποιου άλλου αποστάγματος, ίσως ευγενέστερου;

    • Χρήστος avatar
      Χρήστος @ oneoff 20/09/2011 13:25:50

      oneoff, δεν μιλάμε για τους εργαζόμενους στην Ο.Α. που είχαν αρμοδιότητες. Αν δεν κατάλαβες αναφερόμαστε στους υπαλλήλους άνευ αρμοδιοτήτων που απλώς πληρώνονταν για να κάθονται. Το γεγονός ότι τα ξόδευαν δεν λέει και κάτι, δεν θα έπρεπε ποτέ να τα είχαν. Με την ίδια λογική αν εγώ κλέψω το κράτος και δεν δώσω ΦΠΑ αλλά τα ξοδέψω σε μια ταβέρνα όλα είναι μέλι-γάλα. Εμ να λοιπόν που δεν είναι..

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ oneoff 20/09/2011 13:28:35

      To γνωστό "επιχείρημα"...τα 2400 επιστρέφουν στην αγορά...
      Η μη επιδότηση των ανέργων με ισόβιο ταμείο ανεργίας δεν θίγει την αγορά?..ποιος ασχολείται με αυτους θα μου πεις....

      Αν δεν ξεχωρήσετε εσείς οι ΔΥ (αν είσαι), τους προκομένους ΔΥ (όσοι λίγοι είναι) από το πλήθος των βολεμένων τεμπελχανάδων, μη περιμένεις να αντιμετωπισθεί το πρόβλημα των ΔΥ με ευαισθησία...

      Όσο για αυτά που λες για το προσωπικό συμφέρον είναι αληθινά...ο καθένας κοιτά το δικό του...εκτός αν εσύ θες να μείνει ο Θανάσης στο καθεστώς των 2400 ευρώ, όχι για το καλό του Θανάση, αλλά για το καλό των τσιπουράδικων...

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ oneoff 20/09/2011 13:32:14

      Να πούμε ευχαριστώ λοιπόν στον κύριο Θανάση και να ελπίσουμε σύντομα να βρεθούν και άλλοι Θανάσηδες να παίρνουν στα 45-50 τους 2-2,5 χιλ το μήνα για να ξυπνάνε στις 10 και να σκέφτονται αν θα πάνε για ούζα ή εκδρομή στο εξοχικό. Ρε τι διαβάζουμε. Δεν διορθώνεται η κατάσταση με τίποτε, είναι πολύ 'βαθιά' η πληγή.

    • Υπήκοος avatar
      Υπήκοος @ oneoff 20/09/2011 22:20:53

      +1,000,000

  17. popolaros avatar
    popolaros 20/09/2011 13:16:02

    Ο κοινωνικός αυτοματισμός, του Δ. Ζάχου

    Μια από τις νέες έννοιες που έχουν εισαχθεί τα τελευταία χρόνια στο λεξιλόγιό μας είναι του «κοινωνικού αυτοματισμού». Με την έννοια αυτή περιγράφεται μία από τις μεθόδους που στοχεύουν στην απόσπαση της προσοχής των ανθρώπων από τα πραγματικά προβλήματα που τους απασχολούν. Ο κοινωνικός αυτοματισμός αποτελεί μια σύγχρονη προσαρμογή του «διαίρει και βασίλευε», αφού έχει ως στόχο να διοχετεύσει την ανθρώπινη οργή και αγανάκτηση στο αλληλοφάγωμα.
    «Κοινωνικό αυτοματισμό» έχουμε όταν μία ή περισσότερες κοινωνικές ή επαγγελματικές ομάδες στρέφεται/στρέφονται εναντίον μιας άλλης. «Κοινωνικό αυτοματισμό» έχουμε όταν ομάδες «αγανακτισμένων» πολιτών επιτίθενται εναντίον άλλων ομάδων, οι οποίες διεκδικούν τα αιτήματά τους με μη αποδεκτό -από τους έχοντες και κατέχοντες- τρόπο.

    Η διαδικασία που ακολουθείται: οι πάσης φύσεως διαμαρτυρόμενοι διαπομπεύονται από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ) ως «εχθροί της πατρίδας», «υπονομευτές της εθνικής οικονομίας», σαμποτέρ της ομαλής λειτουργίας της αγοράς, τεμπέληδες, απατεώνες, συντεχνίες κ.ά. Επιπρόσθετα, παραποιούνται εξόφθαλμα ορισμένα «ευαίσθητα» -οικονομικά κυρίως- χαρακτηριστικά της διαμαρτυρόμενης ομάδας (καθαρίστρια με ετήσιο μισθό 120,000 ευρώ, λιμενεργάτης με 500,000 Κ.Ο.).

    Βασικό στοιχείο της διαδικασίας του κοινωνικού αυτοματισμού αποτελεί η κλήση των εκπροσώπων της ομάδας αυτής ενώπιον του δικαστηρίου των ΜΜΕ, όπου συνήθως ένας εκπρόσωπός της έρχεται αντιμέτωπος με πολυάριθμους δημοσιογράφους/εισαγγελείς.
    Η ετεροβαρής εκπροσώπηση έχει ως στόχο και –συνήθως- ως αποτέλεσμα να ακουστούν τελικά οι θέσεις των δημοσιογράφων, οι οποίες είναι σε κάθε περίπτωση (είτε απεργούν οι οδοκαθαριστές είτε οι δάσκαλοι ή όποια άλλη ομάδα) ίδιες και απαράλλαχτες: αναφέρονται στο κακό και στις ζημιές που προκαλεί η απεργία ή η διαμαρτυρία στην εθνική προσπάθεια και στις άλλες κοινωνικές ομάδες. Ως αποτέλεσμα, τα αιτήματα των διαμαρτυρόμενων, ακόμη και μετά από μακροχρόνιες απεργίες δεν προβάλλονται ή προβάλλονται αποσπασματικά και σε κάθε περίπτωση με τέτοιο τρόπο ώστε να δυσφημούν τελικά την ομάδα αυτή και τον αγώνα της. (…)
    ...περισσότερα...
    h**p://redflyplanet.blogspot.com/2011/09/blog-post_6920.html

    • ο ξένος avatar
      ο ξένος @ popolaros 20/09/2011 13:59:15

      Το "διαίρει και βασίλευε" ισχύει, αλλά εντελώς ανάποδα από ό,τι το φαντάζεσαι. Η θέσπιση προνομίων δημιουργεί συνθήκες διαίρεσης με σκοπό τον έλεγχο μιας κοινωνίας και όχι η κατάργησή τους που φέρνει ισότητα και κοινά κοινωνικά συμφέροντα.
      Αυτό ακριβώς εφάρμοσε το κομματικό κράτος της μεταπολίτευσης: Δημιούργησε πολίτες διαφορετικών ταχυτήτων, με τους κομματικούς στρατούς στην πρώτη ταχύτητα, για να εξουσιάσει και καταδυναστεύσει το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας.

  18. undercover gpr avatar
    undercover gpr 20/09/2011 13:17:00

    Λύση υπάρχει και λέγεται ανώτερο πλαφόν σε συντάξεις άνω των 2Κ€ και μισθούς άνω των 3Κ€.

  19. gynner avatar
    gynner 20/09/2011 13:34:44

    Αγαπητέ Προφήτη δεν είσαι τροικανός δυστυχώς.Είσαι ο κλασσικός Ελληνας που δεν βλέπει την καμπούρα του αλλά ασχολείται με τους άλλους προφανώς απο κόμπλεξ και ζήλεια ίσως.Καλή η κριτική σου για το Θανάση αλλά πές μας και εσύ τι δουλειά κάνεις και πόσα παίρνεις(στο περίπου έστω)για να έχουμε μέτρο σύγκρισης.

  20. ο ξένος avatar
    ο ξένος 20/09/2011 13:41:35

    Οι νεοφιλελεύθεροι κοινωνικοί αυτοματιστές δεν μπορούν να καταλάβουν ότι ο Θανάσης δεν δούλεψε ποτέ, ούτε θα δουλέψει, γιατί επιτελεί λειτούργημα.
    Τον μισθό του δεν το κρατάει για τον εαυτό του, τον δίνει στην αγορά από αλτρουισμό και ανιδιοτέλεια και αντί για ευχαριστώ τ'ακούει κι από πάνω.
    Άντε να δείτε πόσα μαγαζιά θα κλείσουν αν κοπεί ο μισθός του Θανάση, του αγίου αυτού ανθρώπου, του οποίου η κοινωνική προσφορά δεν αναγωρίζεται στην καταραμένη χώρα, όπου όλοι θέλουν να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα.

  21. AUD avatar
    AUD 20/09/2011 13:45:13

    τουλάχιστον το 50% του μισθού αποπλήρωνε το δάνειο από το διαμέρισμα οικοδομή φούσκα.. που έσκασε στα μούτρα όλων... και ακούω μερικούς ακόμη να λένε ότι οι οικοδομή στηρίζει την οικονομία... τα τούβλα δηλαδή... με τέτοιες αντιλήψεις κάναμε μια οικονομία που έσκασε με μια καρφίτσα...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ AUD 20/09/2011 14:59:17

      Είδες εσύ τη φούσκα της οικοδομής να σπάει; Απούλητα παραμένουν όλα, αλλά κανένας κατασκευαστής δεν έριξε τις τιμές κάτω από 5%.

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Αυριανιστής 20/09/2011 15:36:52

        "κανένας κατασκευαστής δεν έριξε τις τιμές κάτω από 5%"

        1. Οι εργολάβοι έχουν βγάλει τοοοοοοσα το 2002-2007 που κάθονται πάνω στο μπαούλο και πουλάνε σε τιμές κατά βούληση. "Άμα θες ..."

        2. Οι τιμές, όχι παντού, στις προνομιακές περιοχές συντηρούνται από την ζήτηση, η οποία με τη σειρά της συντηρείται από παρασιτικά εισοδήματα.
        Έχουν βγει πάαααααρα πολλά λεφτά "αέρα" τα τελευταία 15 χρόνια.
        Σημίτης.

      • AUD avatar
        AUD @ Αυριανιστής 20/09/2011 17:09:43

        δίκιο έχεις.. αλλά κάτσε να τους έρθει ΕΤΑΚ, ΔΕΗ (νέο χαράτσι), ΤΑΠ, ΣΤΑΚ, ΠΑΚ, ΦΑΚ κλπ...

        να δω με τη θα τα συντηρούν τα τούβλα.. !!

        • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
          ΑΓΡΟΤΗΣ @ AUD 20/09/2011 18:14:17

          Θα τους γυρίσει........... πίσω ο Θανάσης.

  22. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 20/09/2011 13:46:14

    Αμεσα πλαφόν στα 1500 ευρώ για υψηλόμισθους και υψηλοσυνταξιούχους.
    Και φυσικά για ένα χρόνο διακοπή πληρωμής μισθού σε βουλευτές. Ούτως ή άλλως τζάμπα τους πληρώνουμε!

  23. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 20/09/2011 13:49:19

    Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΑΛΟΧΑΙΡΕΤΑΣ: Το πρόβλημα είναι πως ο Θανάσης δεν μια μεμονωμένη περίπτωση. Το πρόβλημα είναι πως υπάρχουν πολλοί Θανάσηδες. Και όλους αυτούς τους Θανάσηδες τους διόρισε ένας μόνο άνθρωπος: Ο υπουργός Καλοχαιρέτας!!! Αυτός είναι το πρόβλημα και αυτός πρέπει να πάει στον αγύριστο!!!

  24. oneoff avatar
    oneoff 20/09/2011 13:51:29

    Τα τσιπουράδικα, όχι όλα, μου είναι ευχάριστοι και συμπαθείς χώροι, τα ουζάδικα επίσης.
    Δε σας πέφτει κανένας λόγος, αλλά δεν έχω ούτε προσωπική ούτε οικογενειακή σχέση, καμμία, με το Δημόσιο.
    Με την ίδια λογική που επικροτείς και υποστηρίζεις τη μείωση ή τη κατάργηση της σύνταξης του κου Θανάση, μπορώ και εγώ να υποστηρίξω ότι η δική σου επαγγελματική ενασχόληση, μου είναι αδιάφορο ποια είναι αυτή, είναι αντιπαραγωγική και οι όποιες αμοιβές σου θα πρέπει ή να μειωθούν ή να φορολογηθούν περαιτέρω.
    Εν τω μεταξύ, όσο εμείς θα αναλωνόμαστε σε ασκήσεις πνευματικής αναπηρίας, στοχοποιώντας ο ένας τον άλλο, οι τροϊκανοί και οι συν αυτώ, θα κάνουν τη δουλειά τους, δηλαδή θα προστατεύουν από οποιαδήποτε κόστος τους απάτριδες αληταράδες που απομύζησαν τη χώρα μερικές δεκαετίες, εξήγαν το προϊόν της κλοπής τους στο εξωτερικό και τώρα ζητάνε από εμένα, εσένα(;) και το κύριο Θανάση να καλύψουμε το έλλειμμα στο ταμείο(αλήθεια, πόσο είναι τελικά;), ξεπουλώντας για ψίχουλα τη πατρίδα και χωρίς κανένα αντίτιμο τις ζωές μας.
    Προφανώς θα πρέπει να να επιδοτούνται οι άνεργοι, εφ'όρου ζωής, όχι για να οφελείται η "αγορά", αλλά για λόγους ελάχιστης, ανθρώπινης αξιοπρέπειας. Όλων μας.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ oneoff 20/09/2011 13:58:39

      Πίστεψέ με, ΠΟΛΛΕΣ, ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ επαγγελματικές ενασχολήσεις είναι -με αντικειμενικά κριτήρια, όχι με αυτά του Πάγκαλου- είναι αντιπαραγωγικές στην Ελλάδα. Ω του θαύματος όμως, είναι και οι συντριπτικά περισσότερες πληθυσμιακά. Ας μην το ξύσουμε το θέμα λοιπόν, γιατί πρώτοι-πρώτοι που θα στενοχωριούνταν από κάτι τέτοιο θα ήταν ουκ ολίγοι κοινωνικοί αυτοματιστές...

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ oneoff 20/09/2011 14:17:07

      Ο καθένας έχει δικαίωμα να έχει γνώμη για ο,τιδήποτε...πες με αντιπαραγωγικό, κοπρίτη, όπως θες...ωστόσο δε με πληρώνεις με το ζόρι...και αν με πληρώσεις και δε σου αρέσει το "προϊόν" μου, δεν την ξαναπατάς και με δυσφημίζεις στους φίλους σου...και έτσι, αν είμαι φαύλος, με τιμωρείς...

      Αν εσύ, στο πρόσωπο του Θανάση, και σε αυτό που αυτός οριοθετεί, δηλαδή την απόλυτη φαυλότητα, τον εσωτερικό "εχθρό" που πρέπει να παταχθεί αυστηρά, δε διαβλέπεις την παθολογία μιας κοινωνίας, πως ζητάς αυτή η κοινωνία να αντισταθεί σθεναρά στον εξωτερικό "εχθρό"?...
      Δεν είναι "ιδανική" ευκαιρία να περιορίσουμε τη φαυλότητα?...

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Φακ Κωστας 20/09/2011 14:54:37

        Αφού κόπτεσαι υπέρ της αμείλικτης πάταξης των κοινωνικών παθογενειών, πιστεύω ότι θα συμφωνείς μαζί μου ότι σημασία δεν έχει μόνο η οικονομίστικη διάσταση του "όποιος θέλει, πληρώνει, όποιος δεν θέλει, δεν είναι υποχρεωτικό". Σημασία έχει και η ηθική πλευρά της συμβολής πολλών επαγγελματικών ενασχολήσεων στην παθογένεια αυτή. Ων ουκ έστιν αριθμός είναι τα αεριτζήδικα "επαγγέλματα" που ναι μεν δεν επιβαρύνουν κανέναν υποχρεωτικά, πλην όμως η ηθική ζημία που έχουν προκαλέσει στην κοινωνία μέσω των προτύπων που προβάλλουν είναι τεράστια.

        • Φακ Κωστας avatar
          Φακ Κωστας @ Αυριανιστής 20/09/2011 15:33:45

          Συμφωνώ...μόνο που η ηθική και η παιδεία καθενός του επιτρέπει να αποφεύγει ή όχι τέτοιες κακοτοπιές...

          Αν κάποιοι σου πουλάνε "αέρα", "ιματζ" ή ο,τιδήποτε άλλο και εσύ αγοράζεις, δικό σου το πρόβλημα, δεν με επιβαρύνεις..εκτός αν αυτοί οι "επαγγελματίες" σου πουλάνε επιδοτούμενο "προϊόν"..

      • oneoff avatar
        oneoff @ Φακ Κωστας 20/09/2011 14:55:04

        Υπάρχει κι άλλος τρόπος κε Φακ.
        Μπορώ να σε καταργήσω δια νόμου. Το κάνουν στους ταξιτζήδες φερ' ειπείν, γιατί όχι σε σένα και σε μένα; θεωρείς ότι είμαστε πιο μάγκες ή πιο "παραγωγικοί";

        • Φακ Κωστας avatar
          Φακ Κωστας @ oneoff 20/09/2011 15:40:35

          Ταξιτζής δεν είμαι...αλλά αν εσύ βλέπεις δίκαιο να σου απαξιώνουν μια άδεια ταξί που πλήρωσες 100.000 ευρώ (πιθανόν για να προικήσεις το παιδί σου), είσαι έτοιμος να δεχθείς να αφαιρείται η δυνατότητα οικοδόμησης σε οικόπεδο που δώρησες στο παιδί σου?..αν περάσει δρόμος από μέσα δεν θα ζητήσεις αποζημίωση?...

          Περίεργη άποψη έχεις για την κοινωνική δικαιοσύνη..

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ oneoff 20/09/2011 15:26:12

      ενώ ο ευπατρίδης Θανάσης με όπλο την ψήφο του, της μάνας του και της γυναίκας του και τις πλάτες του κηφηναριού των συνδικαλισταράδων....

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ oneoff 20/09/2011 18:08:55

      ''Ασκήσεις πνευματικής αναπηρίας''...πολύ ωραίο! Καθημερινά βλέπω τους συνανθρώπους μου να έχουν γίνει τόσο, μα τόσο παρτάκηδες...τόσο μα τόσο μίζεροι..

  25. oneoff avatar
    oneoff 20/09/2011 13:52:49

    Τα τσιπουράδικα, όχι όλα, μου είναι ευχάριστοι και συμπαθείς χώροι, τα ουζάδικα επίσης.
    Δε σας πέφτει κανένας λόγος, αλλά δεν έχω ούτε προσωπική ούτε οικογενειακή σχέση, καμμία, με το Δημόσιο.
    Με την ίδια λογική που επικροτείς και υποστηρίζεις τη μείωση ή τη κατάργηση της σύνταξης του κου Θανάση, μπορώ και εγώ να υποστηρίξω ότι η δική σου επαγγελματική ενασχόληση, μου είναι αδιάφορο ποια είναι αυτή, είναι αντιπαραγωγική και οι όποιες αμοιβές σου θα πρέπει ή να μειωθούν ή να φορολογηθούν περαιτέρω.
    Εν τω μεταξύ, όσο εμείς θα αναλωνόμαστε σε ασκήσεις πνευματικής αναπηρίας, στοχοποιώντας ο ένας τον άλλο, οι τροϊκανοί και οι συν αυτώ, θα κάνουν τη δουλειά τους, δηλαδή θα προστατεύουν από οποιαδήποτε κόστος τους απάτριδες αληταράδες που απομύζησαν τη χώρα μερικές δεκαετίες, εξήγαν το προϊόν της κλοπής τους στο εξωτερικό και τώρα ζητάνε από εμένα, εσένα(;) και το κύριο Θανάση να καλύψουμε το έλλειμμα στο ταμείο(αλήθεια, πόσο είναι τελικά;), ξεπουλώντας για ψίχουλα τη πατρίδα και χωρίς κανένα αντίτιμο τις ζωές μας.
    Προφανώς θα πρέπει να να επιδοτούνται οι άνεργοι, εφ’όρου ζωής, όχι για να οφελείται η “αγορά”, αλλά για λόγους ελάχιστης, ανθρώπινης αξιοπρέπειας. Όλων μας.

  26. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 20/09/2011 13:55:02

    Προφήτη,

    λυπάμαι που θα μας επαναφέρω κυνικά στην πραγματικότητα.

    Αλλά, όσο σωστή και δίκαιη κι αν φαντάζει η διάκριση περιπτώσεων που κάνεις, σημασία έχει πως ακόμα κι αν λαμβανόταν -υπό την πίεση των ναζί της τρόικας- απόφαση "διακοπής καταβολής συντάξεων μέχρι κάποια ηλικία", απλούστατα δεν θα εφαρμοζόταν (σε άμεσο χρονικό ορίζοντα) λόγω ασφαλιστικών μέτρων που θα ασκηθούν, και θα κατέπιπτε (σε δεύτερο χρόνο) ως αντισυνταγματικό οποιοδήποτε σχετικό νομοθέτημα.

    Τα διοικητικά δικαστήρια, όπως και το ΣτΕ, όταν κρίνουν υποθέσεις συνταξιοδοτικών δικαιωμάτων δεν αναγνωρίζουν διακρίσεις μεταξύ πρώην κοπρόσκυλων αφισοκολλητών "εδάφους" της ΟΑ και ηρωικών ιπταμένων της ΠΑ. Αναγνωρίζουν, πολύ απλά, ότι από τη στιγμή που μια σύνταξη απονεμήθηκε και ξεκίνησε να καταβάλλεται, δεν μπορείς να διακόψεις την καταβολή της, από τη στιγμή που -βεβαίως- δεν μπορείς να υποχρεώσεις τον τελευταίο εργοδότη του νυν συνταξιούχου να επαναπροσλάβει τον πρώην εργαζόμενό του.

    Τα δημοσιογραφικά παπαγαλάκια, στην απέλπιδα προσπάθειά τους να εμφανίσουν την πασοκική ληστοσυμμορία ως "διαπραγματευόμενη" με τους κατακτητές, διοχετεύουν πληροφορίες περί "απαιτήσεων" που, απλώς, είναι όχι απλώς αβάσιμες, αλλά πέραν πάσης ικανότητας πραγματοποίησης. Οπότε, είτε μας αρέσει είτε όχι, θα εξακολουθήσουμε να πληρώνουμε συντάξεις στους "Θανάσηδες" με τον ίδιο τρόπο που πληρώνουμε συντάξεις στις χήρες του Ηλιάκη, του Σαλμά και των άλλων ηρώων της ΠΑ που έπεσαν για εμάς...

    • popolaros avatar
      popolaros @ Αυριανιστής 20/09/2011 14:09:15

      σωστός.
      Σημασία για τους αυτοματιστές έχει να τρέξει αίμα στο κολοσέο προς ικανοποίηση του popolo.

  27. popolaros avatar
    popolaros 20/09/2011 13:59:37

    Αγαπητέ προφήτη, έχεις κάθε δικαίωμα να είσαι τροικανός, ΔΝΤιανός ακόμα και Τζεφριακός.

    Ιδίως αυτές τις δύσκολες κατοχικές ημέρες που ψάχνουν εναγωνίως υποστηρικτές των 'δίκαιων' μέτρων για να ξανα-ματα-σώσουν το patrida.

    Η προσωπική μου αίσθηση είναι ότι οι διάφοροι τομσεν δεκάρα δεν δίνουν για τους θανασάκηδες, ούτε ήρθαν για να αποδώσουν κοινωνική δικαιοσύνη στο ellada.
    Το οικόπεδο θέλουν.
    Το θέλουν τώρα και το θέλουν τσάμπα.

    Όσο πέφτουμε στην παγίδα του κοινωνικού αυτοματισμού, θα βλέπουμε το δέντρο που μας δείχνουν και θα χάνουμε το δάσος.

    Όσο υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που χειροκροτούν κάποια 'δίκαια' μέτρα αυτού του δοσιλογικού θίασου, θα αυξάνετε το θράσος τους για ακόμα πιο 'δίκαια' μέτρα και παράταση στο σβέρκο μας.

    Απορώ που δεν γίνεται αντιληπτό το παιχνίδι που μας παίζουν, πατώντας μας απλά κοινωνικά κουμπιά.

    Ενώ μέχρι προχθές τους βρίζαμε λόγω της αποκάλυψης του μαγειρέματος ΕΛΣΤΑΤ για να μας χώσουν στο ΔΝΤ...
    Ενώ μέχρι προχθές ήταν στο προσκήνιο ο Σαμαρά και η ΔΕΘ...

    Σήμερα κατάφεραν να αλλάξουν την ατζέντα, μέσα σε 48 ώρες και να τους χειροκροτεί και ο κόσμος.
    Εεε αυτό είναι επιτυχία!

    Εάν νομίζουν κάποιοι ότι έτσι θα πέσουν πλανώνται πλάνη οικτρά.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ popolaros 20/09/2011 14:57:49

      Αυτό κατάλαβες; Ότι στηρίζω την τρόϊκα και συναινώ στην Κατοχή;
      Αν δεν το έλεγε η Τρόϊκα οι παχυλές συντάξεις σε παρασιτικούς θα ήταν καλώς καμωμένα ;

      Οι Θανάσηδες έφεραν την τρόικα αγαπητέ.
      Η οποία απαιτεί το ξεπούλημα του οικοπέδου για διατηρούνται οι απολαβές των Θανάσηδων.

      • Βούρδουλας avatar
        Βούρδουλας @ Προφήτης 20/09/2011 15:32:28

        Πόσο απλή απάντηση, αδυνατώ να πιστέψω ότι δεν γίνεται κατανοητή.

        'Αν δεν το έλεγε η Τρόϊκα οι παχυλές συντάξεις σε παρασιτικούς θα ήταν καλώς καμωμένα ;', πόσο απλούστερο δηλαδή. Αν δεν ήταν η τρόικα και έλεγαν στον ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ πάρε κάποια μέτρα καλέ μου άνθρωπε, τι θα έκανε δηλαδή ? Θα γούσταρε θανάσηδες ? ας μας πει κάποιος. Ρε μπας και μας διαβάζουν θανάσηδες.

      • ΝΙΚΟΣ Α avatar
        ΝΙΚΟΣ Α @ Προφήτης 21/09/2011 23:37:55

        Με καλές προθέσεις μόνον δεν προκύπτει οπωσδήποτε και καλό αποτέλεσμα. Προφήτη μου, διαψεύδεις το ψευδώνυμό σου με τα γραφόμενά σου: Ένας πραγματικός Προφήτης θα "έβλεπε" ότι μιλώντας αορίστως για "Θανάσηδες" προσφέρει "βούτυρο στο ψωμί" όσων (κινώντας τα νήματα του κοινωνικού αυτοματισμού) θέλουν να βαφτίσουν Θανάση και το Γρηγόρη και τον Παναγιώτη και όσους δεν έμοιαζαν καθόλου του Θανάση. Το πιο ωραίο μάλιστα είναι ότι μόλις κάνουν αυτοί τη δουλειά τους θα μάθουμε, όπως συνήθως, ότι τελικά πλήρωσαν όλοι οι υπόλοιποι εκτός από το Θανάση! Άμα βρεις πώς θα αξιολογήσεις αναδρομικά τους ήδη συνταξιούχους για να ξεχωρίσεις τους Θανάσηδες και μόνον θα σε παραδεχθώ. Ελπίζω μόνο να μην πιστεύεις ότι όντας συνάδελφοι του Θανάση έχουν άπαντες "κολλήσει" το μίασμα...

  28. anonymous avatar
    anonymous 20/09/2011 14:11:25

    Η ίδια η ΙΑΤΑ θεωρεί ότι τα πληρώματα Ειρηνικού που πετάνε 15 ώρες σερί διότι έχουν μακρινές αποστάσεις πρέπει να βγαίνουν σε σύνταξη στα 15 χρόνια διότι ο οργανισμός τους επιβαρύνεται υπερβολικά.

    Συμφωνώ δηλ. με την τελευταία παράγραφο του άρθρου. Δεν πρέπει να ισοπεδώνουμε τους πάντες αλλά να ξεχωρίσουμε κάποια επαγγέλματα και να προσαρμοστούμε σε αυτά που ισχύουν είτε σε διεθνείς οργανισμούς είτε σε άλλες χώρες. Όποιος το δικαιούται να το παίρνει ενώ οι άλλοι να ξαναμπαίνουν στην αγορά εργασίας.

    • Χρήστος avatar
      Χρήστος @ anonymous 20/09/2011 14:22:12

      Συμφωνώ απόλυτα. Ελπίζω να συμφωνήσει και ο Θανάσης :)

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ anonymous 20/09/2011 14:26:27

      Προσπάθησα να το πω και παραπάνω. Το "να ξαναμπαίνουν στην αγορά εργασίας" δεν πρόκειται να εφαρμοστεί, αφού θα καταπέσει νομικά και συνταγματικά. Να το πω λίγο πιο χοντρά; ΑΣ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΕΔΙΝΑΝ σύνταξη με αυτούς τους όρους. Από τη στιγμή που τους την έδωσαν όμως, οι δικαστές ουδόλως ενδιαφέρονται αν τα χατζηδάκια έφτιαξαν ad hoc νόμους και διατάξεις για να εξυπηρετήσουν την πελατεία τους.

  29. Προφήτης avatar
    Προφήτης 20/09/2011 14:34:01

    Φίλε Αυριανιστή
    Μια χώρα που βάζει στο ίδιο τσουβάλι τον Ηλιάκη με τον Θανάση δεν έχει πολλά ψωμιά.

    Μιλάς για το τι οφείλει να ισχύσει σε ευνομούμενο κράτους.
    Αλλά η κατάσταση έφθασε εδώ από κατάλυση της ευνομίας.

    Με την λαϊκή εντολή, θα μου πεις.
    Με κατάχρηση της λαϊκής εντολής.
    Και υφαρπαγή της με άπατη = λεφτά υπάρχουν

    Μου είναι γνωστά τα νομικά δεδομένα.
    Κι επειδή είσαι παλιός γνωρίζεις ότι παλεύουμε για την ανατροπή των "παρανόμων νομιμοτήτων" που δημιουργεί το ΠΑΣΟΚ 30 χρόνια.

    Το ΣΤΕ, έβγαλε και το Μνημόνιο συνταγματικό.

  30. sxolioblog avatar
    sxolioblog 20/09/2011 14:39:03

    Προφητη και το antinews διαβαζω και τους Θανασηδες τους ξερω. Απλα λεω οτι η ι πολλη γενικοτητα περι ΔΥ βλαπτει

    Η υπαρξη Θανασηδων ειναι γεγονος και προκειται πολυ συχνα περι αγραμματων κομματοσκυλων..

    Απλα σου λεω οτι τα λεφτα που θα κοπουν απο τους ξερους θανασηδες και πολυ περισσοτερους χλωρους βαγγεληδες θα πανε στις ξενες τραπεζες.

    Για να μην πληρωσουν οσο γινεται αυτοι που πραγματι ταφαγαν με τους Παγκαλους...που με την φιλολογια περι δημοσιου τομεα μενουν παντα στο απυροβλητο

    • oneoff avatar
      oneoff @ sxolioblog 20/09/2011 14:51:00

      Συγκεντρωθείτε.. Ο εχθρός δεν είναι ο κυρ Θανάσης με την εν δυνάμει κύρωση του ήπατος. Ο εχθρός ήταν και είναι άλλος, ήταν και είναι εντός των τειχών και τώρα εισήγαγε στη Πόλη και τους ξένους συμμάχους του. Θα μας πάρουνε φαλλάγγι, ενώ εμείς θα κυνηγάμε το κυρ Θανάση που ούτως ή άλλως θα πεθάνει γρήγορα λόγω αλκοολισμού.
      Καμμία άλλη πρόταση για να χτυπήσουμε τους εχθρούς, έχουμε να γράψουμε και να συζητήσουμε ή θα τρώμε τις μέρες μας κάνοντας λεζάντα στα Αντί Νέα και "κουβαλώντας, εν τέλει, νερό στο μύλο της τρόϊκας" και των συν αυτώ;

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ sxolioblog 20/09/2011 17:00:30

      sxolioblog, ένας από αυτούς που κατονόμασε "νταβατζήδες" ο Καρ. φημολογείται ότι έχει 50 δις έξω.
      Έχουν βγει από αυτά που (μάς επέβαλαν ότι) χρωστάμε συλλογικά οι Έλληνες.

      Αυτό δεν σημαίνει ότι και ο χαριστικά διορισμένος άχρηστος δεν έχει κλέψει αντίστοιχα.
      Διαφορά υπάρχει μόνο στην τάξη μεγέθους των ποσών.

  31. popolaros avatar
    popolaros 20/09/2011 14:39:47

    Δωρεά μετοχής 670 δισ. ευρώ – Κατετέθη στη 3η ΔΟΥ Πατρών.

    Καταπληκτικό.
    Διαβάστε και αυτό να γελάσει το χειλάκι σας.
    h**p://lesvosnews.net/2011/09/20/670/

  32. unfair avatar
    unfair 20/09/2011 17:30:26

    μάλλον είσαι ελέφαντας Προφήτη! κ όχι τροϊκανός.
    πως αλλιώς να δικαιολογηθείς για την πλέον λογική σκέψη σου!
    λιγότερο από 45 χρονών, συνταξιούχο της ΟΑ γνώρισα!!! ...όχι πιλότο!
    ...κ σκεφτόμουν ...ΠΩΣ; πως είναι δυνατόν; ...όταν εγώ, δεν ξέρω αν θα υπάρχει το ταμείο μου, να μου δώσει μια σύνταξη, όταν φτάσω τα 65!!

  33. danaos avatar
    danaos 20/09/2011 18:07:16

    Θα κάνει και ποτίστρες για τα ζώα Αγρότη μου!!!

  34. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 20/09/2011 18:23:56

    "Θαυμάστε" τον... αντικειμενικό τρόπο που θα γίνει ΧΩΡΙΣ ΑΣΕΠ η επιλογή για εφεδρεία:

    h**p://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=311060

    Αφιερωμένο εξαιρετικά στους κοινωνικούς αυτοματιστές και στο "περί δικαίου αίσθημα" που επικαλούνται...

  35. arslonga avatar
    arslonga 20/09/2011 19:55:32

    Στην Ευρώπη τα πράγματα έχουν αγριέψει από το φόβο μήπως λόγω των ελλήνων ο κόσμος χάσει τα λεφτά του και η ευρωπαϊκή κοινή γνώμη έχει ξεσηκωθεί, η μάλλον την έχουν ξεσηκώσει, ακόμα και εκτός Γερμανίας, η οποία πρωτοστατεί στη λάσπη.
    Η κοινή λογική απουσιάζει και η παραπληροφόρηση θριαμβεύει.
    Συνοψίζω όσο μπορώ το πνεύμα και τις διαθέσεις στο παρακάτω αντιπροσωπευτικό σχόλιο, το οποίο δεν είναι το χειρότερο και το πιό κακό:

    " Η κύρια αδυναμία του σχεδίου διάσωσης της Ελλάδας είναι οι ίδιοι οι Έλληνες. Κάντε την εξής άσκηση:
    Πείτε μου ένα ελληνικό προϊόν που αγοράζετε τακτικά
    Πείτε μου μιά μεγάλη ελληνική επιχείρηση παγκόσμιας εμβέλειας.
    Κάποιοι θα σκεφτούν τη φέτα ή το ελαιόλαδο. Όταν ψάξετε την προέλευση, η φέτα είναι η γαλλική και το ελαιόλαδο ισπανικό.
    Η Ελλάδα δεν παράγει τίποτα .. εν πάσει περιπτώσει όχι σπουδαία πράγματα"

    Ζούμε ένα τεράστιο δράμα τα τελευταία 30 χρόνια και τώρα παίζεται η τελευταία πράξη. Το πασόκ με τους παπανδρέηδες μας έκλεψε τη ζωή και την πατρίδα μας. Μόλις αυτό το χωνέψει ο κόσμος θα μπορέσουμε να ξαναρχίσουμε από την αρχή.
    Αυτή τη φορά ευελπιστώ ότι θα είμαστε όλοι μαζί.

  36. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 20/09/2011 20:58:59

    Στην παλιά ΟΑ οι πρώτοι σε μισθούς ήταν οι πιλότοι, ακολουθούσαν οι μηχανικοί, και τρίτοι ήταν οι αεροσυνοδοί φροντιστές. Αμέσως μετά οι χειριστές κλαρκ. Μετά όλοι οι άλλοι.
    Μιλάμε για απίστευτους μισθούς για τα δεδομένα της κοινωνίας.
    Όταν ένας καθηγητής ΜΕ έπαιρνε 80.000 δρχ. μια αεροσυνοδός της ΟΑ, με απολυτήριο λυκείου, που μπήκε με τηλεφώνημα, μπορούσε να παίρνει έως και 600.000 ανάλογα με τις πτήσεις. Κάτω από 300.000 δεν έπεφτε.
    Οι εργάτες που κουβαλούσαν βαλίτσες εισέπρατταν μέχρι και επίδομα πληροφορικής.
    Βρώμικη ιστορία που όμως όλα τα κόμματα στήριζαν διότι τους βόλευε η ΟΑ για ρουσφέτια, δωρεάν μετακινήσεις, και τοποθέτηση ερωμένων, ψηφοφόρων κλπ.
    Τι να λέμε;
    Σηκώνει ολόκληρη ανάρτηση το θέμα.

    • Απορία avatar
      Απορία @ Strange Attractor 21/09/2011 03:35:14

      Όσα λεφτά έβγαζε ο πιλότος της ΟΑ σε ένα ταξίδι πήγαινε-έλα στη Νέα Υόρκη δεν τα βγαλε ο Αρμστρονγκ να πάει και να γυρίσει από το φεγγάρι...

  37. juliet avatar
    juliet 20/09/2011 21:34:38

    Οι καθαρίστριες στο Στάδιο Είρηνης και Φιλίας ξέρεις πόσο έπαιρναν; το 1983 ....δεν θα ήθελες να ξέρεις.
    Είχαμε κάρτα και μπαίναμε για προπόνηση και επειδή τις βλέπαμε ''που σκοτωνόντουσαν'' στη δουλειά ,έκαναν τ΄αδύνατα -δυνατά να μας διώξουν,ν΄είναι καλά ο Θύμιος ο Φούντας μου δεν ίδρωνε τ΄αυτί του .Τσιγαράκι -καφέ -κουβεντούλα και αν υπήρχανε και αγώνες τότε ήτανε .....στις δόξες του ,η καλύτερη τους ,εχτρα πολλαααά.

  38. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 20/09/2011 22:07:17

    Διαβάζω, ακούω, και φρίττω.
    Ο ένας, που προχθές αναφωνούσε πως «μαζί τα φάγαμε», και που δηλώνει ετήσιο οικογενειακό εισόδημα €500.000, εισπράττει παράλληλα και το επίδομα πολυτεκνίας της συζύγου του!!!!!
    Τσεπώνει δηλαδή ανερυθρίαστα τα δυο και κάτι χιλιάρικα, τα οποία όμως, ως αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, στερεί από τον κοσμάκη φορολογώντας τον σαν σατράπης της περσικής αυτοκρατορίας.
    Ακόμη και η «μπίμπο» Μενεγάκη, αρνήθηκε να αποδεχτεί το δικό της επίδομα πολυτέκνου, δηλώνοντας ευθαρσώς πως δεν το χρειάζεται. Ακόμη και η Μενεγάκη κε Αντιπρόεδρε.
    Ο άλλος πάλι, κοτζάμ υπουργός υγείας, καθηγηταράς, διαβάζω πως διόρισε τη σύζυγό του σε κάποιο υπουργείο. Μπορεί και στο δικό του. Δεν το έψαξα, διότι μέχρι να τελειώσω την ανάγνωση άρχισα να ψάχνω τα υπογλώσσια μου. Τόσο πολύ συγχίστηκα.
    Δημόσιος υπάλληλος, η κυρία του κυρίου που σαν χθες έβριζε τους χαραμοφάηδες δημόσιους υπαλλήλους, που κατά τη γνώμη του κατέστρεψαν την Ελλάδα.
    Και τι επαγγέλλεται η κυρία του κυρίου; Μήπως είναι επιστήμων; Μπα… Πρώην αεροσυνοδός της Ολυμπιακής παρακαλώ. Αυτό κάτι μου θυμίζει.
    Μια κατηγορία εργαζομένων δηλαδή, που αν μη τι άλλο, εκπροσωπεί ότι στρεβλό και άδικο χαρακτήρισε τον δημόσιο τομέα στα τελευταία 30 χρόνια.
    Ρουσφετολογικές προσλήψεις, υπέρογκες αμοιβές, άπειρα προνόμια, εκτός έδρας, αφορολόγητα εφάπαξ, βαρβάτες συντάξεις στα 40 έτη ηλικίας, και όλα αυτά στη πλάτη των φορολογουμένων.
    Αλήθεια, τι θα προσφέρει η κυρία στο υπουργείο; Αν πατήσει ποτέ. Την τεχνογνωσία της;
    Πώς να φτιάχνουν καφέ, ή που θα βρίσκει κανείς τα καλύτερα αφορολόγητα;
    Μα πάμε καλά;
    Λίγη τσίπα δεν υπάρχει;

    • popolaros avatar
      popolaros @ Strange Attractor 20/09/2011 23:00:14

      πέστα.
      Οι κύριοι πολιτικάντηδες νεόκοποι αντικρατιστές είναι οι πρώτοι Δ.Υ που πληρώνουμε όλοι μας επί δεκαετίες.
      Βολευτές,υπουργοί,καθηγητάδες από τα 26,πληρώνονται από το δημόσιο.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Strange Attractor 21/09/2011 00:25:45

      στην Αθηνα του 5ου αιωνα για πολιτικο/νομοθετη του οποιου ο νόμος έβλαψε οικονομικά την Αθήνα η ποινη ηταν δήμευση ολοκληρης της (καταγεγραμενης) περιουσίας (προσωπικής και οικογενειακης)
      αν η βλαβη ήταν Ηθική η ποινή : ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ ΤΕΛΕΥΘΗΣΑΤΩ

  39. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 20/09/2011 23:08:52

    Φίλε Προφήτη, οι περισσότεροι που διαβάζουμε ή σχολιάζουμε εδώ, στο antinews, ξέρουμε πόσο τροϊκανός είσαι. Μας τσίγκλησες και καλά έκανες!
    Απλά περιγράφοντας τον Θανάση, κάποιοι τον είδαμε ξαφνικά στον καθρέφτη μας, κατσουφιασμένο γιατί κάποιος τον αποκάλυψε. Η αλήθεια είναι μία και μοναδική: Στο Δημόσιο, στις ΔΕΚΟ και στην Τ. Αυτοδιοίκηση υπάρχουν εργαζόμενοι που μπήκαν γιατί τους άξιζε και άλλοι που μπήκαν στην κυριολεξία από το παράθυρο. Υπάρχουν σκληρά εργαζόμενοι αλλά υπάρχουν και κηφήνες και αργόμισθοι. Ναι, αργόμισθοι! Υπηρετούν από το σπίτι τους.
    Υπάρχουν κυρίες που παραιτήθηκαν από τη δουλειά τους σε ΔΕΚΟ, για να μεγαλώσουν τα παιδιά τους ή για να πάνε στο εξωτερικό, επί δικτατορίας και αφού επέστρεψαν και μεγάλωσαν τα παιδιά τους επανήλθαν μετά το 81΄, ως εξαναγκασθείσες σε παραίτηση! Πήραν αναδρομικά μισθούς, αναγνώριση ετών υπηρεσίας και δουλεύοντας συνολικά 5 χρόνια έφυγαν στη 15ετία, με εφάπαξ και σύνταξη.
    Υπάρχουν κύριοι και κυρίες που έπαιρναν απόσπαση σε κόμμα και αν το δόντι που είχαν ήταν κυνόδοντας, κάθονταν στο σπιτάκι τους και έφτιαχναν κοιλίτσες και επιδερμίδα. Τέτοιους υπάρχουν πολλοί και όλοι έχουμε να πούμε πάντα κάτι για τους άλλους. Η ενδοσκόπηση πονάει και γι αυτό φίλε Προφήτη, με το άρθρο σου, τάραξες τα λιμνάζοντα ύδατα.

  40. rally monkey avatar
    rally monkey 20/09/2011 23:59:20

    είμαι κι εγώ Τροικανός!
    ..Δεν ειχα καμμία αμφιβολία (καποια στιγμη μαλιστα μπορει να επιβεβαιωθουν και οι υποψίες μου ό'τι εισαι και κρυφο-ΓΑΠικος :-/
    Παντως για να ειμαι δίκαιος και να περιοριστω στο συγκεκριμένο
    αν την αφηναν απο μονη της η Τροικα πιθανοτατα να είχε καταφέρει να σωσει τη χώρα!
    δυστυχως σαν λαος δεν καναμε αυτά που επρεπε οσο υπήρχε ακόμη καιρος και επιτρεψαμε στν ΓΑΠ και τη συμμορία του να βυθίσει την Ελλάδα.

  41. Απολλώνιος avatar
    Απολλώνιος 21/09/2011 01:15:40

    Τέλειο!! :
    h**ps://www.facebook.com/photo.php?fbid=153227398099821&set=a.105662282856333.11993.100002376859915&type=1&theater

  42. Προφήτης avatar
    Προφήτης 21/09/2011 01:26:03

    "...μπορει να επιβεβαιωθουν και οι υποψίες μου ότι εισαι και κρυφο-ΓΑΠικος"

    μόνο μην το πεις στους άλλους

  43. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 21/09/2011 01:36:07

    Ναί! Καὶ γιὰ τὸ κομμάτι τοῦ Θανάση: δὲν τὰ φάγαμε ὅλοι μαζί, μὰ νὰ μὴν ξεχνᾶμε τὸ αὐτονόητο: δὲν τὰ ἔφαγαν μόνο οἱ πολιτικοί, ἀλλὰ καὶ ὅλοι οἱ σκανδαλιστικὰ εὐνοημένοι αὐτοῦ τοῦ γενεοκτόνου οἰκοδομήματος.

  44. Υπήκοος avatar
    Υπήκοος 21/09/2011 02:31:20

    @ΦΑΚ Κωστας : Μετα την απαξιωση της αδειας σου για το ταξι, μετα που θα σε αναγκασουν να πουλησεις το σπιτι σου για να μην πληρωνεις αλλο φορο -δεν θα τα εχεις, αμφιβαλλεις οτι δεν θα θεσπισουν νομους τετοιους που να μην επιτρεπουν στο παιδι σου να χτισει και το οικοπεδακι ? Και αει τραβα τοτε να του εξηγησεις οτι οταν ολ΄αυτα σχεδιαζονταν, εσυ καθοσουν στο PC και κ@@@@νες με τον υπαλληλακο της ΟΑ που απολυθηκε και του πηραν και τη συνταξη. Αει γεια σου!

  45. Ignoramus avatar
    Ignoramus 21/09/2011 11:19:09

    χειριστες τρακτερ και κλαρκ στα ελληνικα πετρέλαια παιρνουν σημερα που μιλαμε 300.000 ευρο εφαπαξ

  46. ευτυχια avatar
    ευτυχια 21/09/2011 11:25:03

    Το πρόβλημα είναι μια ολόκληρη γενιά Θανάσηδων που μεγάλωσε κι εκπαιδεύτηκε μ αυτόν τον τρόπο. Είναι λύση όμως να τον βγάλεις στον δρόμο?Μήπως θα έπρεπε την ίδια στιγμή που ο Θανάσης θα τιμωρηθεί, να επιστρέψουν τις μίζες οι εφοριακοί, οι πολεοδόμοι, να πληρώσουν τους φόρους που δεν πλήρωναν οι επιχειρηματίες τόσα χρόνια, οι δικηγόροι, τα φακελάκια οι γιατροί, τις πλαστές συνταγές οι φαρμακοποιοί, το ΦΠΑ από τα πλαστά κι εικονικά με τους διευθύνοντες συμβούλους-μαιμού, οι καθηγητές Πανεπιστημίου να επιστρέψουν τις πλαστες επιδοτήσεις για δουλειές που ποτέ δεν κάνανε, οι ιδιωτικοί υπάλληλοι που συνεννοούνταν με τους εργοδότες για να κλέβουν αμφότεροι το ΙΚΑ?Σε ποιά κατηγορία ανήκεις, Προφήτη?

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ ευτυχια 22/09/2011 15:11:43

      Σε αυτήν που δεν έχει πάρει μια δραχμή απ' το Δημόσιο.

  47. ΝΙΚΟΣ Α avatar
    ΝΙΚΟΣ Α 21/09/2011 23:52:00

    Γέλια (νευρικά) μου προκαλεί, συμπολίτες μου η συμπεριφορά σας. Να κλαίω θα έπρεπε κανονικά αλλά δεν μου "βγαίνει". Σκέφτομαι μονάχα πώς θα ένιωθαν οι Γερμανοί στην κατοχή αν μάζευαν χιλιάδες κόσμο σ' ένα μπλόκο και, τη στιγμή που ο κουκουλοφόρος θα έδειχνε τον πρώτο για εκτέλεση, έβλεπαν τους αιχμαλώτους να δείχνουν ο καθένας κάποιον άλλον ή και πολλούς μαζί, για να σώσουν το τομάρι τους! (Βέβαια οι Γερμανοί είχαν λύση στο πρόβλημα: αν είχε περάσει κοντά από το χωριό ο... Θανάσης τους τουφέκιζαν όλους, κι αυτούς που δεν τον είχαν δει στα μάτια τους - κάπως έτσι θα γίνει και τώρα).

    Κάποιοι γελάνε, όχι νευρικά αλλά με την καρδιά τους για το χάλι μας κι εμείς "παίζουμε το Θανάση"...

  48. Υπήκοος avatar
    Υπήκοος 22/09/2011 00:04:53

    Γράφει ο Θανασης :
    http://60gr.wordpress.com/2011/09/21/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%BA%CE%AC%CE%B8%CE%B5-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%83%CE%B9%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%AC%CF%86%CE%BF-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B7%CE%B3%CF%8C%CF%81%CE%BF-%CE%BF%CE%B9%CE%BA%CE%BF/

  49. Νίκος ο παραμηλών avatar
    Νίκος ο παραμηλών 22/09/2011 00:07:34

    Γιάσου Θανάση.Αλλά ποιός Θανάσης; Αυτός που περιγράφει ο Προφήτης είναι για <>. Είναι το κακό σπυρί της ελλάδας. Η θρασύτητα του,η αγραμματοσύνη του,η φανατίλα του και πάνω από όλα η συγκηρία και ένας λαικιστής που τον ένοιαζε μόνο το παρών τον έβαλε στην κορυφή της μισθοδοσίας.Δεν το άξιζε! Αν βέβαια είναι κάποιος από τους ελάχιστους που πόνεσαν την εταιρία και το ψωμί που έφαγαν τότε ναι ,έχει δίκιο.΄Ομως θα καείς γιατί είσαι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας. Μία αδικία δεν μπορεί παρά κάποια στιγμή να καταρεύσει. Δεν μπορεί μια κοινωνία που υποφέρει να κουβαλά νέους μεν αλλά συνταξιούχους δε. Δεν γίνεται! πίστεψέ με δεν γίνεται. Στα καφενεία βράζει το πράγμα. Προφανώς δεν πηγαίνεις.Όπως έχουν κρυφτεί όλοι οι θανάσηδες.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.