#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/10/2011 22:18
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Εάν μισούνται ανάμεσά τους δεν τους πρέπει ελευθεριά!»



Είμαι απ’ τους παλιούς εδώ μέσα στο antinews. Και το’χω καμάρι που συμμετέχω σε μια ηλεκτρονική συνέλευση διαφορετικών απόψεων. Με μεγάλη χαρά περίμενα και περιμένω πότε να βρω χρόνο να διαβάσω και να πω κι εγώ τη γνώμη μου, την άποψή μου.

‘Όμως τώρα τελευταία το έχω ρίξει στην παλαβή –φαίνεται απ’ τα τελευταία σχόλιά μου και τις αναρτήσεις μου- κι αυτό για να ξεσπάω  και να μην τρελαθώ τελείως.

Γιατί στεναχωριέμαι πολύ, μα πάρα πολύ. Και όχι τόσο απ’ τους ληστές χρημάτων, αυτοί τη δουλειά τους κάνουν, ( μονόμισθος είμαι με δυο παιδιά, το ένα των 600 ευρώ, το άλλο σπουδάζει), αλλά από μας που μας έριξαν τη φόλα για να κάνουν τη δουλειά τους κι εμείς τη κατάπιαμε αμάσητη.

Αυτή η φόλα είχε τέσσερα ισχυρά δηλητήρια, από άριστα υλικά, που θα ζήλευε κι καλύτερος  χημικός, ψυχολόγος, κοινωνιολόγος! Φόλα για σεμινάριο!

1ο.Της ψεύτικης υπόσχεσης

2ο. Του υπνωτισμού του νου

3ο.Του φόβου

4ο.Της διάλυσης της κοινωνικής συνοχής των κοινωνικών ομάδων.

Όπως είπα όλα τα δηλητήρια είναι άριστης ποιότητας. Αυτό όμως που έκανε και εξακολουθεί να κάνει τη μεγαλύτερη ζημιά είναι το  τέταρτο!!!

Αυτομάτως και με τέχνη  ταχυδακτυλουργού κατάφεραν να μας κάνουν όχι πολέμιούς τους – που αυτό έπρεπε να γίνει- αλλά αφού μας  σπάσαν σε κομμάτια ,έστρεψαν το ένα κομμάτι, τη μια κοινωνική ομάδα εναντίον της άλλης κάνοντας το μεγαλύτερο κακό που θα μπορούσαν να κάνουν σ’ αυτόν εδώ το λαό εκμεταλλευόμενοι  την αδυναμία του  ανθρώπου,  που το μόνο πράγμα που του δίνει χαρά στον κόσμο, είναι να προκαλεί δυστυχία στον άλλο. Την κακία μας βγάζουμε  για το διπλανό κι εγώ βγάζω το καπέλο στις μεθόδους του ΠΑΣΟΚ  για την αποδόμηση της κοινωνίας μας! Ποιοι καθηγητές της Ψυχολογίας και Κοινωνιολογίας! Δέκα μάστερ και διδακτορικά έχουν αυτοί οι δικτατορίσκοι!

Και φτάνουμε στο δίπολο: Αλληλοεξόντωση και εξαθλίωση  από τη μια και η δουλειά τους γίνεται χωρίς αντίσταση, δούλεμα και απαξίωση από την άλλη. Βγαίνει λοιπόν ο κάθε χοντρός στο σώμα και στο μυαλό αυτού  του θιάσου και μας κάνει και καζούρα από πάνω, αφού φαίνεται το τραβάει ο οργανισμός μας. Τη μια «μαζί τα φάγαμε»,  την άλλη «κοπρίτες», την τρίτη «δεν πληρώνω το φόρο κατοικίας γιατί πρέπει να πουλήσω ένα ακίνητο, ας έρθει να μου τα πάρει ο Βενιζέλος», δούλεμα κανονικό δηλαδή. Ο έξυπνος και οι κουτοί.

Κι όμως υπάρχουν πολλοί ακόμα που τον χειροκροτούν και κρατούν στην εξουσία τους πολιτικούς αυτούς τους αμοραλιστές!

Είμαστε βλάκες μωρέ;   162. 812 ευρώ βασικός μισθός  και 46.319,34 ευρώ για κινητή τηλεφωνία… με υπογραφή, μάλιστα, Παπανδρέου, αναφέρει  το Πολιτικό γραφείο Αντιπροέδρου της κυβέρνησης.

Αυτό όμως που με στεναχωρεί ιδιαίτερα είναι ότι βλέπω, σε λάθος στιγμή,μεγάλες κόντρες -αυτό βέβαια είναι υγιές κάτω από άλλες συνθήκες- και ανάμεσα στους σχολιαστές μεταξύ μας, που υποτίθεται ότι τώρα  εμείς από εδώ θα πρέπει να δώσουμε το σύνθημα με δυο λέξεις. Όλοι μαζί. Βάζουμε μπρος τις μηχανές!

Γρήγορα ,ταχύτατα πρέπει να βρούμε το αντίδοτο στο δηλητήριο που μας έριξαν. Το γρηγορότερο δυνατόν. Μην ξεχνούμε: «Εάν μισούνται ανάμεσό τους δεν τους πρέπει ελευθεριά!».

Να μονοιάσουμε να γίνουμε ένα !Μόνο έτσι θα φοβηθούν!

Τελειώνοντας με τα λόγια του ierofanti : «Το μόνο που εύχομαι στην παρούσα φάση, είναι να μπορέσουν όλες οι αλλοπρόσαλλες και συχνά αντικρουόμενες αντιδράσεις των διαφόρων κοινωνικών ομάδων να συμπέσουν κάποτε στο κοντινό μέλλον, σε κοινή συνισταμένη…».

Όχι στο κοντινό μέλλον! Σήμερα!

danaos

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ataktos avatar
    ataktos 15/10/2011 22:36:48

    1000..αυτοοργάνωση και αλληλεγγύη!!!!!!!!

    • madprof avatar
      madprof @ ataktos 16/10/2011 03:08:40

      Δεν υπάρχει διέξοδος, δυστυχώς!
      Μας οδηγούν σε ολοκαύτωμα εικοτολογόντας και κοτομαχώντας.
      Είναι που συνέβαλαν και συμβάλουν η πλειοψηφία των "πολιτικών" ταγών που μας απογοήτευσαν και μας εγκλώβησαν στις κομματοκρεατομηχανές τους!
      Οδηγούμαστε εκόντες άκοντες (από διαφορετικές στρούγκες προερχόμενοι) στο κοινής ιδιοκτησίας τους σφαγείο-κρεματόριο, με τους εκδορείς-μπόγιες να ακονίζουν ήδη τα χασαπομάχαιρα και να έχουν ήδη πυρώσει τους φούρνους!
      Μόνη σωτηρία, όσοι δύνανται και τολμήσουν να γίνουν εμιγκρέδες εν έτι 2012!

    • δημης avatar
      δημης @ ataktos 16/10/2011 19:37:45

      ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

  2. βουλα ελευθεριαδου avatar
    βουλα ελευθεριαδου 15/10/2011 23:01:06

    συμφωνω, εδω χανουμε τα παντα και μεις φαγωνόμαστε
    ο εχθρος ειναι πολυ δυνατος και πολυ εξυπνος, μακαρι να βρεθει εστω και κατα λαθος η κοινη συνισταμενη

  3. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 15/10/2011 23:05:44

    Διαίρει και βασίλευε.
    Βασική, και αρχαία αρχή της εξουσίας.

    • ΕΛΛΑΣ avatar
      ΕΛΛΑΣ @ Strange Attractor 16/10/2011 11:29:49

      Η ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ

  4. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 15/10/2011 23:15:56

    «Αυτή η χωμάτινη βαλκανική παραφυάδα, μεταξύ της ιταλικής μπότας και της Μικρούλας Ασίας, είναι τόπος στοιχειωμένος και μαγικός, τόπος χλοερός που σε προκαλεί να τον κάψεις. Τόπος άτοπος που σε απαγάγει στο «φτου κι απ’ την αρχή», που σε παρασύρει στους ταραγμένους ιστορικούς του κύκλους, στο «γύρω γύρω όλοι», στη μακριά γαϊδούρα της επιβίωσης. Δεν είναι καθόλου τυχαίο που καταλήγει στην πελοποννησιακή μούντζα, στο σήμα κατατεθέν του ελληνισμού…
    Είναι ο τελευταίος χωματόδρομος πριν μπεις στην ασφαλτοστρωμένη Ευρώπη. Το χαλάκι στην εξώπορτα της γηραιάς ηπείρου. Εδώ ευδοκιμούν η λάσπη, η συκοφαντία, και ο λωτός. Μια χώρα χωράφι, ξέφραγο και χέρσο, ιδιοκτησία οικοπεδοφάγων τουρκόσπορων, μισογύνηδων και κατιναριών που λυμαίνονται το σταυροδρόμι της Δύσης και της Ανατολής, την αφύλαχτη διάβαση του καλού και του κακού, του εύκολου και του δύσκολου.
    h--p://www.antinews.gr/2009/10/01/16787/

  5. ierofantis avatar
    ierofantis 15/10/2011 23:17:44

    Καλησπέρα Δαναέ,

    Μιας και μου κάνεις την τιμή να κλείσεις το μεστό νοήματος άρθρο σου, με μια φράση μου σε κάποιο σχολιασμό στο πρόσφατο παρελθόν, ας προτρέψω και εγώ τους φίλους που μας διαβάζουν, συμμετέχουν ή σχολιάζουν και αρθρογραφούν να έχουν ένα πράγμα στο νου.

    Οι "τεχνική βοήθεια" που προσφέρουν οι task forces, οι Τρόϊκες, οι επίτροποι, οι ομάδες εργασίας και οι "αδιάφθοροι" των δανειστών, πρωτίστως έγκειται στην πολυδιάσπαση της κοινωνίας και την δημιουργία κατάλληλων συνθηκών αλληλοφαγίας και αλληλοϋπονόμευσης.

    Τα στραβά και τα κουλά του ελληνικού συστήματος (πολιτικό, οικονομικό, διοικητικό και κοινωνικό) είναι πολλά και σοβαρά.

    Θα πρέπει σύντομα να αναθεωρήσουμε πολλοί, πολλά, από την πρόσφατη οργάνωση της ζωής μας. Οι αλλαγές, άλλες φορές ανώδυνες, τις περισσότερες φορές επώδυνες, είναι σκληρή διαδικασία.

    Το μυστικό δεν είναι στην αναθεώρηση αυτή καθ' αυτή.

    Το μυστικό είναι στον τρόπο επιδίωξης και υλοποίησής της.

    Υπάρχει ο δρόμος της δουλοπρεπούς και δια της βίας (κυρίως ψυχολογικής), επιβολής της, χωρίς συνείδηση δικαίου. Αποτυχημένη συνταγή εκ προοιμίου. Η μόνη επιλογή του εφαρμοστή μιας τέτοιας συνταγής είναι η διάσπαση, η διχόνοια, ο κοινωνικός αυτοματισμός και η κοινωνική αναταραχή. Πολλές φορές στο διαβολικό έργο του έχει και παραστάτες. Αλλοπρόσαλλες πολιτικές τοποθετήσεις πολιτικών σχηματισμών, οφικιαρίων του μέλλοντος, που ξεπληρώνουν, ποιος ξέρει άραγε, επιταγές και γραμμάτια του παρελθόντος σε εξωελληνικά και εξωπολιτικά κέντρα. Ελπίζει έτσι ο εφαρμοστής και οι παραστάτες, ότι θα αμβλυνθούν οι αντιστάσεις, θα ενσκήψει η έχθρα μεταξύ μας, θα διασπαστεί το μέτωπο.

    Υπάρχει όμως και ο άλλος δρόμος. Ο δύσκολος. Ο δρόμος που ακολουθούν μοναχικοί άνθρωποι που τους καλεί καμιά φορά η Ιστορία να παίξουν ρόλο όταν τα πράγματα γίνονται πολύ σκληρά.

    Θα πρέπει να έχουν στο νού τους αυτοί οι τρελοί που θα μπουν στη φωτιά σε αυτές τις περιστάσεις, ότι η απόγνωση, ο φόβος, η οργή, ο αλληλλοσπαραγμός, θεραπεύεται με την αλήθεια. Και όχι μόνο. Με τη στιβαρότητα, τη δικαιοσύνη, τη συνέπεια, το μαχητικό πνεύμα, σε τελική ανάλυση, την μετάδοση, σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της κοινωνίας, του μηνύματος ότι υπάρχει Ηγεσία.

    Οι Έλληνες είμαστε παράξενος λαός. Τρωγώμαστε μεταξύ μας μέχρι το σημείο καταστροφής. Αυτοκαταστροφικοί και συνάμα τρελοί. Δυσκολοκυβέρνητοι.

    Το ξέρουν αυτό οι αξιότιμοι Δανειστές και οι υπηρέτες τους. Και θα κάνουν το παν για να μας συνθλίψουν μέσα από την διάσπαση.

    Δεν θα τους κάνουμε τη χάρη.

    Δεν γνωρίζουν κάτι απλό.

    Προ της ολικής μας καταστροφής συμβαίνουν δύο πράγματα.

    Ενωνόμαστε σε μια δύναμη τρομερή. Και από τα σπλάχνα μας πετάμε Ηγέτες με ατσάλινη θέληση και Ήρωες με πύρινες ρομφαίες.

    Και τα σχέδια, οι μελέτες, τα προγράμματα, οι απειλές και οι ψυχολογικές επιχειρήσεις πάνε περίπατο. Πως άραγε να μην πάνε περίπατο, αφού ενεργοποιείται το άφθαρτο γονίδιο της αυτοσυντήρησης και επιβίωσης μας ανεξάρτητα από πολιτικές ιδέες, κουλτούρα, τάξη ή οικονομική ισχύ. Η τρέλα που σας είπα πιο πάνω...

    Κουράγιο αδέλφια.

    Ο καιρός πλησιάζει να τα ζήσουμε και τα δύο.

  6. juliet avatar
    juliet 15/10/2011 23:38:31

    Δανάε,καλησπέρα,
    Το παραμύθι του κακού πουλιού του δάσους το ξέρεις;Το κακό πουλί είπε στη Μαριγώ ,θες να γίνει η βασίλισσα και αυτή του είπε αμέσως ναι.Το πουλί της αποκρίνεται ,στάσου δεν σου είπα τι θέλω .Εκείνη του λεει ότι θες.Τα πλούτη ,η δόξα την θάμπωσαν .Το πουλί της είπε :Θα έλθω μετά απο 1 χρόνο και αν δεν θυμηθείς τ΄όνομα μου θα σου πάρω το παιδί που θα αποκτήσεις και η Μαριγώ του λέει ,εντάξει πουλί .Το πουλί της καναλέει μα δεν ξέρεις κάν τ΄όνομα ...Μαστρομιστουλέτο με λένε.
    Μετά απ΄ένα χρόνο το πουλί ήλθε να πάρει την αμοιβή του ,που θα ήτανε η καρδιά του μικρού παιδιού της Μαριγώ αν δεν έλεγε σωστά τ' όνομα.Και αγωνιζότανε η καημένη να θυμηθεί ,και το πουλί να την πιέζει.Η συνέχεια όπως όλα τα παραμύθια ,είναι από ένα τυχαίο γεγονός να μάθει τ΄όνομα ,να γλυτώσει το παιδί της ,να χαθεί το κακό πουλί και να ζήσουν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα.
    Τούτο το παραμύθι το δικό μας τι τέλος θα έχει;Το κακό πουλί τώρα έριξε την πλουμιστή φορεσιά και φάνηκε το ράμβος του ,που ξεσκλίζει ότι βρεί.Το όνομα που θα το κάνει να γίνει σκόνη είναι ένα ΟΜΟΝΟΙΑ.
    Στα λόγια του Ιεροφάντη θα παραθέσω τα λόγια του Αμλετ όταν λέει στον Οράτιο πριν απο την μονομαχία του με τον Λαέρτη:''Αν γίνει τώρα δεν θα γίνει έπειτα,αν γίνει έπειτα δεν θα γίνει τώρα,αν δεν γίνει τώρα,όμως θα έλθει έπειτα.Το παν είναι να είσαι έτοιμος''.
    Δεν ξέρω πια τίποτε ,προσπαθώ και εγώ να ενώσω τα κομμάτια ,να δω πως θα επιβιώσουμε .
    Δαναέ,θέλω να πιστεύω ότι θα ξυπνήσουμε και θα πούμε ότι ο εφιάλτης πέρασε.Αλλά δεν θα συγχωρέσω την ατιμωρισία ,αν όλα τούτα ξεχαστούν χωρίς να πληρώσει κανένας δεν θα το δεχτώ .Οι προδότες ,οι συκοφάντες ,οι λεηλάτες της Ελλάδας πρέπει να πληρώσουν όχι λόγια αλλά με την εσχάτη των ποινών.

  7. danaos avatar
    danaos 15/10/2011 23:39:08

    Η γοητευτική τρέλα ierofanti μου! Που δεν τη βρίσκεις πουθενά στον κόσμο!

  8. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 15/10/2011 23:48:05

    Πόσοι νομίζεις ότι έχουν πραγματικά συνειδητοποιήσει πως βρισκόμαστε "προ της ολικής μας καταστροφής";

    Μια περιδιάβαση στα ουκ ολίγα σχόλια των κοινωνικών αυτοματιστών που συχνάζουν (και) στο Antinews θα σε πείσει.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Αυριανιστής 16/10/2011 00:22:21

      Τα έχω υπόψη μου τα σχόλια αυτά φίλε Αυριανιστή.

      Η διαδικασία συνειδητοποίησης κάποιων πραγμάτων δεν είναι εύκολη ούτε και γρήγορη.

      Έχει όμως ορισμένους καταλύτες, που την επιταχύνουν. Ποιοι είναι αυτοί, ποια ιδιότητα φέρουν, τι όνομα έχουν, ας το αφήσουμε να το δούμε. Και δεν αναφέρομαι μόνο σε πολιτικά πρόσωπα. Αλλά και σε καταστάσεις και βιώματα που θα επισυμβούν.

      Και οι αυτοματιστές, τους καταλύτες αυτούς επιδιώκουν κυρίως να αδρανοποιήσουν.

      Μάταιος κόπος...!

  9. TopGunZ avatar
    TopGunZ 15/10/2011 23:48:15

    Όταν κατεβαίνεις τον χείμαρρο της ιστορίας, δεν κωπηλατείς προς τα πίσω, δεν παραπονιέσαι γιατί είσαι δεύτερος κι όχι πρώτος στη σειρά, δεν πετάς το κουπί, δεν πηδάς από την βάρκα. Αυτό το σκαρί που λέγεται Ελλάδα χωράει πολλούς, αλλά όχι τους ολίγιστους, χωράει καρδιά και μυαλό, αλλά δε χωράει χολή. Όποιος δεν φοβάται το κουπί ευπρόσδεκτος, τα χέρια του θα βγάλουν ρόζους, θα μουσκέψει ως το κόκκαλο, αλλά θα κατέβει όρθιος στη στεριά. Όποιος θέλει να τον ξεβράσει το ποτάμι της ιστορίας στο πέλαγος της λήθης δικαίωμά του.

  10. Tem avatar
    Tem 15/10/2011 23:52:43

    Μπράβο Δαναέ.

  11. μαρικα avatar
    μαρικα 15/10/2011 23:55:01

    Ιουλιετα μου σε χαιρετω.
    +1000

  12. TopGunZ avatar
    TopGunZ 15/10/2011 23:55:53

    Μα αυτή είναι πάντα η μεγαλύτερη τιμωρία που επιφυλάσσει το Γένος μας σε όσους το πολεμάνε και το σκυλεύουν: ότι δεν πεθαίνει ποτέ. Ότι επιβιώνει. Ότι τους κοιτάζει αγέρωχο καθώς σηκώνεται ολόρθο μέσα από τις στάχτες του. Αυτή και μόνη η τιμωρία τους αρκεί. Και είναι πιο βασανιστική από οποιαδήποτε αγχόνη και πιο σουβλερή από οποιοδήποτε σπαθί.

  13. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 16/10/2011 00:01:00

    Τό άκουσα πρίν περίπου δέκα χρόνια.
    Συζήτηση μέ στρατιωτικό διοικητή.
    Πώς τά πάς μέ τήν πειθαρχεία τών στρατευμένων;
    Πώς νά τά πάω. Άν δέν απευθυνθείς στό φιλότιμό τους, δέν γίνεται τίποτα. Ζηλεύω τούς αμερικάνους. Τούς έχουμε δίπλα καί τούς θαυμάζω γιά τήν πειθαρχεία καί τήν υπακοή τους. Αυτό είναι πολιτισμός.
    Καί η ατάκα παρευρισκόμενου στρατιωτικού:
    Στό έχω ξαναπεί ρέ Σπύρο. Οι αετοί δέν γίνονται κοπάδι.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Ιαπετός 16/10/2011 00:25:20

      Ποιοι οι αετοί και ποιοι το κοπάδι φίλε Ιαπετέ;

      • Ιαπετός avatar
        Ιαπετός @ ierofantis 16/10/2011 01:04:06

        Ιεροφάντη

        Τό κοπάδι είναι ένα σύνολο "ζωντανών", τό οποίο λόγω τού ένστικτου τής επιβίωσης ομαδοποιείται καί κατευθύνεται από κάποιον ή κάποιους ποιμένες. Συνήθως "τσοπάνηδες".
        Ο αετός δέν έχει τό χαρακτηριστικό τής ομαδοποίησης.
        Οι ανθρώπινες φυλές έχουν καί αυτές ωρισμένα χαρακτηριστικά, τά οποία οδηγούν σέ ανάλογες συμπεριφορές.
        Η ομαδοποίηση (κοπαδοποίηση) δέν είναι χαρακτηριστικό τού Έλληνα.
        Τό σχόλιο ήθελε νά τονίσει τό γεγονός, ότι άν οι Έλληνες αποφασίσουν νά κάνουν κάτι μαζί, τότε μόνον μέσω τής ελεύθερης βούλησής τους.
        Πρέπει ο καθένας νά αποφασίσει μόνος του ελεύθερα νά συνπορευθεί μέ τόν συνέλληνα, πού αποφάσισε καί αυτός ελεύθερα νά συνπορευθεί τόν ίδιο δρόμο.
        "Τήν Ελλάδα θέλομεν καί άς τρώγωμεν πέτρες". Η νόηση καί ελεύθερη αποδοχή δίνει τήν δυναμική.
        Άλλως παραμένει ένα σύνθημα, θυμοχαλαροειδές καί εκτονωτικό. Έτσι, νά κάνουμε κουβέντα.
        Αυτό ήθελα νά σχολιάσω καί τίποτα περισσότερ.

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ Ιαπετός 16/10/2011 01:09:09

          Συντάσσομαι.

        • danaos avatar
          danaos @ Ιαπετός 16/10/2011 01:09:18

          Ιαπετέ δες κι αυτό:
          www.antinews.gr/2011/04/10/95877/

          • Ιαπετός avatar
            Ιαπετός @ danaos 16/10/2011 01:22:44

            Μού ξέφυγε.

          • danaos avatar
            danaos @ Ιαπετός 16/10/2011 08:08:18

            Δεν σου το υπενθύμισα για να αντικρούσω Ιαπετέ αυτά που γράφεις, αλλά για να σου πω ότι και τα πρόβατα καμιά φορά τα πιάνει η τρέλα και γίνονται λύκοι!

  14. θφ avatar
    θφ 16/10/2011 00:15:30

    Ποια κοινωνικη συνοχη διαλυθηκε η διαλυεται ;;;;;;Μας δουλευτε;;;;
    Σε ποιο κρατος αναφερεστε;;
    Ισα- ισα που δεν υπηρχε κοινωνικη συνοχη και αλληλεγγυη!!!
    Ο καθενας την παρτη του και το μικροσυμφερον του ακομα και εις βαρος των διπλανων του.
    Δεν υπηρχε και δεν υπαρχει σεβασμος προς το κοινωνικο συνολο,ουτε προς τις μοναδες- τους συμπολιτες.
    Υπηρχε και υπαρχει φθονος ,υπερμετρος εγωισμος,αυτισμος,ωχαδελφιαμος κλπ.
    Και μπολικη ανοησια.Αφηστε τις ηθικολογιες.
    Με αυτα δεν βοηθατε.
    Ποιων χαιδευετε τα αυτια;;;
    Ακου εκει στραφηκαμε ο ενας κατα του αλλου!!!! Γιατι,ποτε ειμασταν μαζι;;;
    Νιωθω αηδια με το γλυφτικο πιο πανω σχολιο.
    Λες και δν ξερουμε ποιοι ειμαστε.
    Σουλςυομαατε Μεταξυ μας ρε παιδια;;;

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ θφ 16/10/2011 00:39:09

      +1000

  15. ΝΕΚΚ avatar
    ΝΕΚΚ 16/10/2011 00:20:18

    Μπραβο για το αρθρο εξομολογηση-παραινεση αλλα και για τα σχολια των παλαιοτερων. Δεν ξερω που οδευει η κατασταση αλλα δεν ειμαι αισιοδοξος ουτε για την εκβαση αλλα ουτε και για μετα τα τετελεσμενα. Ειναι μερικες φορες που νιωθω τα ιδια οταν εβλεπα να καιγεται η Πελοποννησος. Σε μικρη περιοδο ολικη καταστροφη. Για να ξαναβγει δασος θα πρεπει να περασουν δεκαετιες. Και το χειροτερο ειναι οτι το ηθικο ειναι πεσμενο και απλα βλεπουμε τις φλογες να καταστρεφουν ισως γιατι δεν μπορουμε να αντιστρεψουμε τα τετελεσμενα και προαποφασισμενα. Επρεπε να "πεσει" ο ασθενεστερος. Πριν λιγο διαβασα οτι αυτος που μας υποσχοταν σωτηρια και τον πιστεψαν σαν τη λυση εναντι του "ανικανου" Καραμανλη, δηλωσε οτι "δεν μπορει να εγγυηθει μια αμεση λυση σημερα". Και κανεις δεν θα τιμωρηθει. Γιατι κανεις δεν θα εχει την εξουσια να τιμωρησει. Οι εντολες επισημως θα δινονται απο αλλα κλιμακια. Δεν πιστευω οτι ο Σαμαρας θα μπορεσει να εναντιωθει οσο θα θελησει κι αυτος. Μακαρι να εχουμε το τελος "και ζησαν αυτοι καλα (που θα ζησουν, δεν το συζηταω) κι εμεις καλυτερα"...

  16. Σταύρος avatar
    Σταύρος 16/10/2011 00:32:00

    Δαναέ μου, εγώ τον Ελληνισμό διαχρονικά τον βλέπω σαν ένα ατσάλινο έλασμα.
    Ανάλογα τον βαθμό σκλήρυνσης και επαναφοράς, μπορεί να είναι ελαστικός ή σκληρός.
    Εάν είναι ελαστικός, στην πίεση θα λυγίσει αλλά, καλά θα κάνει ο "κατεργαστής" να προσέχει την επιστροφή του!
    Εάν είναι σκληρός, στην πίεση θα σπάσει αλλά, θα σπάσει άσχημα και πάντα θα κάνει ζημιά στο χέρι του "κατεργαστή".
    Ο κάθε ένας μας, είμαστε μόρια μέσα σε αυτό το έλασμα. Άλλοι προσδίδουμε ελαστικότητα άλλοι σκληρότητα αλλά, όλοι μας είμαστε μέρος του όλου.
    Με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, όποιον έχει προσπαθήσει να μας (εκ)μεταλευτεί τον έχουμε τραυματίσει μένοντας στην θέση μας σχετικά ανέπαφοι.
    Αυτό θα γίνει και αυτή την φορά, παρ' ότι το έλασμα δείχνει να έχει διαγράψει το μέγιστο τόξο του!
    Αλίμονο σε αυτούς που θα βρεθούν στην ορμή της ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ του!

    • danaos avatar
      danaos @ Σταύρος 16/10/2011 00:39:45

      Σταύρο, εγώ τώρα τι να πω;

    • μαρικα avatar
      μαρικα @ Σταύρος 16/10/2011 12:55:12

      Μπραβο Σταυρο, προτιμω το ατσαλι αυτο μας ταιριαζει.

      • juliet avatar
        juliet @ μαρικα 16/10/2011 13:03:56

        Μαρίκα,καλημέρα !!!!!!!!

        • μαρικα avatar
          μαρικα @ juliet 16/10/2011 13:14:54

          Καλημερα κοπελα μου να εισαι καλα.
          Αφου η Ελλαδα μας εχει εσας ποτε δεν θα πεθανει.

  17. Aris. A avatar
    Aris. A 16/10/2011 00:33:34

    Δαναέ καλησπέρα.

    Προς παρόν κερδίζει η προπαγάνδα περνάν ότι θέλουν όποτε θέλουν όπως το θέλουν.

    Πραγματικά αν δεν συνθλίβονταν άνθρωποι αυτή η εποχή έχει μεγάλη πλάκα.

    Ειδικά όταν βλέπεις τους σημερινούς κυβερνώντες που κυβέρνησαν διορίζοντας κόσμο και ντουνιά 30 χρόνια να θέλουν να κυβερνήσουν άλλα τριάντα χρόνια απολύοντας.

    Προς το παρόν κερδίζει την κοινωνία η Τρέμη ο Καψής και ο Καμπουράκης.

    Τώρα αρχίζουμε να αισθανόμαστε τι σημαίνει κρίση και τι μας περιμένει.

    Καθημερινά ακούω γύρω μου δύσκολες ιστορίες.

    Ειδικά όσοι χάνουν την δουλειά τους είναι να τους κλαίνε οι ρέγγες.

    Ακόμα δεν έχουμε φτάσει στο ποιο χαμηλό σημείο το οποίο θα μας βοηθήσει να ωριμάσουμε και να αντιδράσουμε.

    Δεν πιστεύω ότι ο ένας εργαζόμενος επιτίθεται στον άλλο.

    Είναι μια εικόνα που περνάει η τηλεόραση.

    Μια κουβέντα παραπάνω για τον δίπλα μας μπορούμε να την πούμε αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θέλουμε να δυστυχήσει.

    Ο δρόμος της κοινωνικής αλληλεγγύης είναι ακόμα πολύ μακριά γιατί δεν τον έχουμε μάθει.

    Θα ξεκινήσουμε να τον μαθαίνουμε πρώτα από την οικογενειά μας εκεί που μας πονάει.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Aris. A 16/10/2011 01:03:08

      Άρη, θα ξεκινήσω... οπισθοχωρητικά. Δηλαδή, από την τελευταία πρόταση του σχολίου σου.

      Νομίζω ότι ουδέποτε έλειπε από τον Έλληνα η ενδοοικογενειακή αλληλεγγύη. Πάντα, κάθε Έλληνας σκιζόταν για τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειάς του. Ακόμα και σε ζευγάρια όπου η κοινή ζωή ήταν συμβατική, η... ερωμένη έμπαινε σε πολύ χαμηλότερη μοίρα όταν η νόμιμη σύζυγος αντιμετώπιζε ένα πρόβλημα και χρειαζόταν τη βοήθεια του συζύγου.

      Αντίθετα, στην "πολιτισμένη" Αγγλία άκουσα με τα αφτιά μου φοιτήτρια να μου λέει ότι... πλήρωνε ενοίκιο στη μάνα της για το πάλαι ποτέ παιδικό της δωμάτιο επειδή σπούδαζε στην ίδια πόλη και δεν είχε φύγει από το σπίτι όταν ενηλικιώθηκε!

      Όσον αφορά στο βαθμό συνειδητοποίησης της κοινωνίας ως προς το τι συμβαίνει, υποστηρίζω από πέρυσι κιόλας ότι, στον ιδεολογικοοικονομικό πόλεμο που διεξάγεται τα πραγματικά στρατόπεδα είναι μόνον δύο.

      Από τη μια η κοινωνία και από την άλλη η νεοφιλελεύθερη κτηνωδία.

      Και αυτό που απομένει στον καθένα μας είναι να διαλέξει με ποιο στρατόπεδο θα πάει.

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ Αυριανιστής 16/10/2011 09:40:01

        Ναι, εμείς οι Έλληνες έχουμε τρομερή ενδοοικογενειακή αλληλεγγύη, τι να σου πω.

        Μπορεί τα παιδιά να μην πληρώνουν νοίκι στους γονείς τους, αλλά αυτό οφείλεται στο ότι οι γονείς θέλουν τα παιδιά τους να είναι μονίμως αγκιστρωμένα πάνω τους, μέχρι τον θάνατό τους (ή των γονιών, ή των παιδιών, όποιος συμβεί πρώτος). Ο υστερικός Έλληνας δεν ανέχεται να δει το παιδί του αυτόνομο, θέλει το παιδί του να εξαρτάται από αυτόν, θέλει ο ίδιος να ζει μέσα από το παιδί του. Ο ομφάλιος λώρος στην Ελλάδα είναι καραβόσκοινο. Αυτό δεν λέγεται αλληλεγγύη, αλλά σχέση ελέγχου και νοσηρής αλληλοεξάρτησης.

        Και αν δεις λίγο πιο έξω από την πυρηνική οικογένεια, τουλάχιστον οι μισές ευρύτερες οικογένειες στην Ελλάδα δεν μιλιούνται για κληρονομικά και περιουσιακά ζητήματα, που επιτείνονται από την ανυπαρξία κτηματολογίου - σε τελική ανάλυση δεν είναι τυχαίο ότι δεν έχουμε κτηματολόγιο στην Ελλάδα...

        Οπότε, αλλού τα ρομαντικά περί αγίας ελληνικής οικογένειας. Αν εσύ χάβεις το παραμύθι, δεν σημαίνει ότι το χάβουμε όλοι.

        • Φακ Κωστας avatar
          Φακ Κωστας @ Στέργιος 16/10/2011 12:58:04

          Σωστός ο Στέργιος..

          • Σταύρος avatar
            Σταύρος @ Φακ Κωστας 16/10/2011 13:15:28

            Κωστάκη, από κοινωνικός αυτοματιστής προέκυψες και "οικογενειακός αυτοματιστής";
            Για μαζέψου λίγο Κώστα φακντ!

        • Σταύρος avatar
          Σταύρος @ Στέργιος 16/10/2011 13:13:07

          Στέργιο μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια.
          Πρέπει να πέρασες απαίσια παιδικά χρόνια.
          Σε λυπάμαι πάρα πολύ γιαυτό να ξέρεις!

          • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
            Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Σταύρος 16/10/2011 13:37:34

            Ρε συ Σταύρο γιατί τους αποπαίρνεις;
            Αμφισβητείς τα δεδομένα;
            Εάν η δική σου οικογένεια αποτελεί εξαίρεση
            εύγε!Μην κλείνεις τα μάτια σου και τ'αυτιά
            σου,και θα συμφωνήσεις και εσύ με τοΣτέργιο
            και τον ΦΚ.
            Πρέπει κι εσύ να μαζευτείς λίγο αδερφέ μου,
            για να μη γίνεις κοινωνικός τιμωρός!

          • Σταύρος avatar
            Σταύρος @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 16/10/2011 13:57:35

            Τους αποπαίρνω γιατί μόνιμη επωδός τους είναι η μιζέρια και η διχόνοια.
            Ο μεν Στέργιος να μας τα κάνει τούμπανο κάθε μία φορά με το πόσο είναι ή δεν είναι ριγμένη η Θεσσαλονίκη και ο δε Κώστας να είναι ταγμένος αναφανδόν στον διωγμό των ΔΥ.
            Έκανε η μύγα κ*λο κι έχ*σε τον κόσμο όλο!
            Τους (και μας βέβαια) δόθηκε βήμα και το ανοίξανε επιβεβαιώνοντας τον Δαναού που γράφει: "4ο.Της διάλυσης της κοινωνικής συνοχής των κοινωνικών ομάδων.

            Όπως είπα όλα τα δηλητήρια είναι άριστης ποιότητας. Αυτό όμως που έκανε και εξακολουθεί να κάνει τη μεγαλύτερη ζημιά είναι το τέταρτο!!!"
            Αυτού του είδους τα δηλητήρια είναι τα πρώτα που πρέπει είτε να βρείς αντίδοτο είτε πρέπει να εξουδετερώσεις.
            Με τον όποιο τρόπο.

          • Στέργιος avatar
            Στέργιος @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 16/10/2011 15:23:02

            Σταύρο, πώς το λέει ο λαός; «Καλοχαιρέτα τους πεζούς όταν καβαλικέψεις,
            για να σε χαιρετούν κι αυτοί όταν θα ξεπεζέψεις».

            Εκατό χρόνια τώρα, το ελλαδικό κράτος φέρεται στους Έλληνες Μακεδόνες και σε κάθε κάτοικο των "Νέων Χωρών" σαν σε πολίτες β' κατηγορίας, σε πολίτες που χρειάζονται Πελοποννήσιους ΔΥ και Κρητικούς αστυνομικούς για να κυβερνηθούν, σε πολίτες αμφίβολου εθνικού φρονήματος, σε ανθρώπους που θεωρεί άξεστους και ακαλλιέργητους.

            Από τα λεξικά του Μπαμπουινιώτη μέχρι τις κερκίδες των γηπέδων, από τα σαλόνια ως τα αλώνια δηλαδή, ο Βορειοελλαδίτης ήταν πάντοτε παιδί κατώτερου θεού σε αυτήν την χώρα.

            Εμείς εδώ έχουμε κρίση από το 1985, αλλά έπρεπε να κόψει το σαντιγύ στο DaCapo για να θυμηθείτε κάποιοι τις έννοιες τής "αλληλεγγύης", της "εθνικής ομοψυχίας" και άλλα δακρύβρεχτα.

            Ναι, χρειάζεται να ανασκουμπωθούμε ως χώρα κι ως λαός για να βγούμε από την κρίση, αλλά όχι με λογύδρια όλο στόμφο και πομπή, σαν να βγήκαν από τον εγκέφαλο χουντικού γυμνασιάρχη.

            Χρειάζεται επίσης να ζητηθεί ένα μεγάλο ΣΥΓΓΝΩΜΗ από τους Βορειοελλαδίτες. Είναι πολύ σημαντικό αυτό, κι αν δεν το καταλαβαίνεις, κακό τού κεφαλιού σου.

          • alakran avatar
            alakran @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 16/10/2011 15:51:11

            Στέργιε,
            Αυτό για τους πελοππονήσιους δ.υ και τους κρητικούς χωροφύλακες,το έχω ξανακούσει.Κάποιος Τρεμόπουλος το είχε πει προωθόντας το "μακεδονικό" λεξικό.Με σεβασμό στο περιβάλλον πάντα.Δεν θέλω να πιστεύω ότι παίζεις το ίδιο παιχνίδι.
            Σταμάτα να κλαψουρίζεις και προσπάθησε να καταλάβεις ότι η Ελλάδα είναι ΟΛΟΚΛΗΡΗ μέσα στα σ..τά.Μην κρίνεις τον κόσμο από τα συνθήματα των ηλίθιων στα γήπεδα ούτε από την ψεύτικη χλιδή που βλέπεις στην τηλεόραση.Μην ταυτίζεις την Αθήνα με το Da Capo,προσβάλλεις χιλιάδες κόσμου που ματώνουν για να τα βγάλουν πέρα.
            Προσωπικά,ως "νότιος" χαίρομαι που μερικοί Μανιάτες πολέμησαν και άφησαν τα κόκκαλά τους στη μακεδονική γη,και είμαι ευτυχέστατος που επισκέφθηκα τη Θεσσαλονίκη και είχα την ευκαιρία να γνωρίσω υπέροχους ανθρώπους με τους οποίους ήξερα -και ήξεραν-ότι δεν είχα να χωρίσω τίποτα.
            Θυμάμαι ότι παλαιότερα είχες γράψει ότι δεν είχες ζήσει ποτέ έξω από την πόλη σου.Κάντο και ίσως σταματήσεις να είσαι τόσο διχαστικός.Ίσως καταλάβεις ότι είμαστε-με τα καλά και τα κακά μας-ΕΝΑΣ λαός.

          • Σταύρος avatar
            Σταύρος @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 16/10/2011 16:01:42

            Στέργιος: "...σε πολίτες που χρειάζονται Πελοποννήσιους ΔΥ και Κρητικούς αστυνομικούς για να κυβερνηθούν,..."

            «η Θεσσαλονίκη, το 1912, όταν μπήκε ο Ελληνικός Στρατός δεν ήταν ελληνική […] Αυτός ο τόπος, είτε κατοικούταν από Ελληνες είτε από Εβραίους, Οθωμανούς, οτιδήποτε, υπέφερε από τους Πελοποννήσιους γραφιάδες και από τους Κρητικούς χωροφύλακες».
            Δηλώσεις του Τρεμόπουλου το 2006.
            h**p://www.espressonews.gr/default.asp?pid=79&catID=1&artID=1004466

            Κάτι τέτοιους σαν εσένα ρε αλήτη, τιμή τους κάνουμε που τους αποκαλούμε "βούλγαρους".

          • Στέργιος avatar
            Στέργιος @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 16/10/2011 16:11:50

            Αλακράν, έχω ζήσει και εκτός Θεσσαλονίκης και εκτός Ελλάδας. Αυτό που έγραψα ήταν ότι απλώς επέλεξα να επιστρέψω εδώ.

            Αυτό που είπε ο Τρεμόπουλος δεν το είπε μόνο ο Τρεμόπουλος, το λέμε όλοι εδώ στη Μακεδονία.

            Τα περί ενότητας τα ακούω βερεσέ, όταν επί 100 χρόνια το μόνο που γίνεται είναι η αποικιακής φύση απομύζηση από το κράτος των πόρων και ανθρώπων της Βόρειας Ελλάδας, και σαν να μην έφτανε αυτό, μας έχετε στο φτύσιμο εδώ πάνω. Μας αποκαλείτε κομπλεξικούς, συντηρητικούς, θρησκόληπτους, άξεστους, απολίτιστους, μπουζουκόβιους, τεμπέληδες (="χαλλλαρά"), ξενόφοβους, ακροδεξιούς, και κοροϊδεύετε τη ντοπιολαλιά μας.

            Κι αν, όταν διαμαρτυρόμαστε, μάς κρεμάτε την ταμπέλα τού πράκτορα ξένων κυβερνήσεων, αυτό είναι ενδεικτικό τής απολυταρχικής και αποικιοκρατικής σας αντίληψης: οι "ιθαγενείς" τής Βόρειας Ελλάδας δεν έχουν κανένα δικαίωμα να διαμαρτύρονται!!!

            Κι αυτά δεν τα κάνει μόνο η αθηναϊκή ελίτ, αλλά δυστυχώς και ο μέσος Αθηναίος, ο οποίος παρασύρεται από τη ρατσιστική εικόνα που του πλασάρουν τα αθηναϊκά ΜΜΕ, έντυπα και ηλεκτρονικά, και μας πληγώνει με την αδιαφορία του και την περιφρόνησή του κάθε, μα κάθε μέρα που ξημερώνει ο Θεός, από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου.

            Αθηναίος "συνάδελφος" εκεί όπου δούλευα στο εξωτερικό έλεγε στους ξένους ότι η Νότια Ελλάδα είναι "the real Greece" κι ότι η Βόρεια Ελλάδα είναι "more like Turkey". Εγώ δεν θα διανοούμουν ΠΟΤΕ να πω κάτι τέτοιο (αντεστραμμένο βέβαια) σε ξένο.

            Το έχω ξαναγράψει στο antinews: Μόλις είχαμε προσγειωθεί στην Αθήνα από Αλεξανδρούπολη, κι ένας Αθηναίος στρατιώτης που υπηρετούσε στον Έβρο πήρε όλο χαρά τη μάνα του στο τηλέφωνο και της είπε: "Έλα μάνα, επιτέλους έφτασα Ελλάδα".

            Τώρα θυμηθήκατε ότι γίναμε ένας λαός;

          • Στέργιος avatar
            Στέργιος @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 16/10/2011 16:13:27

            Σταύρο, μεγάλε δημοκράτη, να μάθεις να μη βρίζεις αυτούς που διαφωνούν μαζί σου.

          • Σταύρος avatar
            Σταύρος @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 16/10/2011 22:42:16

            "...Αυτό που είπε ο Τρεμόπουλος δεν το είπε μόνο ο Τρεμόπουλος, το λέμε όλοι εδώ στη Μακεδονία..."

            Να καταθέσετε λοιπόν ρε αλήτες όλοι σας, τα έγγραφα εκείνα τα οποία σας θέλουν Έλληνες πολίτες και να πάτε στην Μαϊμουδονία να κάνετε παρέα του Γρούσιου.

          • rotten tomatoes avatar
            rotten tomatoes @ Σταύρος 16/10/2011 16:48:49

            Δείξτε λίγη κατανόηση για τον φτωχό Στέργιο. Η ατμόσφαιρα στη Θεσ-νίκη είναι πολύ μολυσμένη τον τελευταίο καιρό και επηρεάζει άσχημα τους ευαίσθητους οργανισμούς. Θα του πρότεινα να γυρίσει στο χωριό της καταγωγής του μήπως και γειάνει.

          • Στέργιος avatar
            Στέργιος @ rotten tomatoes 16/10/2011 18:14:43

            Γαλαζοαίματε Rotten Tomatoes, άλλο τραγούδι πέρα από το "γύρνα στο χωριό σου" δεν διαθέτει το CD του εγκεφάλου σου;

          • rotten tomatoes avatar
            rotten tomatoes @ rotten tomatoes 16/10/2011 21:56:36

            Ξέρω κι αυτό:

            "Ροβόλα τα, ροβόλα τα
            τα γίδια και τα πρόβατα,
            φάε κι εσύ σανό και πλάνη
            βρε ατσίδα μου τσοπάνη!"

        • Εύμηλος avatar
          Εύμηλος @ Στέργιος 16/10/2011 16:35:50

          Στέργιος,
          Ας μην ανάγουμε τις εξαιρέσεις σε κανόνα. Οι αποκλίνουσες καταστάσεις δεν είναι ούτε οι κυρίαρχες ούτε κι οι αντιπροσωπευτικές.

          • Στέργιος avatar
            Στέργιος @ Εύμηλος 16/10/2011 18:13:36

            Εύμηλε, μακάρι να είναι όπως τα λες τα πράγματα. Μακάρι να κάνω λάθος.

          • ΕΥΑ avatar
            ΕΥΑ @ Στέργιος 16/10/2011 18:36:09

            Θυμάμαι από παλιότερα σχόλιά σου ότι ήσουν πιο αισιοδόξος...κάποια στιγμή είχες γράψει σε κάποιον άλλο σχολιαστή το ''βλέπεις αυτό που θέλεις κάθε φορά να δεις (ή κάπως έτσι τελοσπάντων )..όσο για το ότι υπάρχουν κομπλεξικοί που θεωρούν τους διαμένοντες στην επαρχία β' διαλογής, δεν μας αφορά..ας ανοίξουν κανένα βιβλίο ιστορίας και γλωσσολογίας, μπας και ξεστραβωθούν...

  18. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 16/10/2011 00:34:01

    Καλησπέρα Δαναέ. Τις τελευταίες ημέρες, προσπαθώ να γράψω κάποιο σχόλιο αλλά δεν τα καταφέρνω.......Διαβάζοντας τα σχόλια , βλεπω πόσο φαρμακερό είναι το τέταρτο δηλητήριο, πόσο μεγάλο κακό μας έχει κάνει.....Λες και ο εχθρός είναι ο διπλανός μας . Με πίκρα μεγάλη, κλείνω τη σελίδα ........Το άρθρο σου αποτυπώνει ξεκάθαρα και με δύναμη, αυτό που με βασανίζει και με πονάει. Η συγκυρία είναι πολλή άσχημη . Ολοι μας πρέπει να κινηθούμε σ'αυτή την κατεύθυνση: ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ! Ο εχθρός είναι αυτή η ύπουλη και άθλια κυβέρνηση που λεηλατεί και διασύρει τη χώρα και οδηγεί εσκεμμένα και κυνικά τους πολίτες στην εξαθλίωση και την υποδούλωση. Και θα συμφωνήσω με την Juliet, τα άθλια και ελεεινά υποκείμενα που μας ρήμαξαν , να τιμωρηθούν με την εσχάτη των ποινών! Αν ξεχάσουμε , δεν θα μπορέσουμε να επιβιώσουμε .

  19. danaos avatar
    danaos 16/10/2011 00:46:38

    Τη φωτιά που έρχεται τη βλέπω.Εσύ μάλλον δεν κατάλαβες!Και τη φωτιά για να την καταλάβεις πρέπει να μπεις μέσα και να προσπαθήσεις να την ελέγξεις! Όσο μπορείς. Μπορεί και να καείς.Υπάρχουν βέβαια και αυτοί που μένουν απ'έξω και παρακολουθούν έτοιμοι για τα λάφυρά τους!Διαλέγεις...

    • danaos avatar
      danaos @ danaos 16/10/2011 00:51:37

      Δεν αναφέρομαι σε σένα Σταύρο.

  20. Σταύρος avatar
    Σταύρος 16/10/2011 00:50:29

    Τίποτα.
    Απλά "ατσαλώσου"!

  21. ierofantis avatar
    ierofantis 16/10/2011 00:54:44

    Ποιος σου είπε οργισμένε φίλε μου, ότι η κοινωνική συνοχή διαλύθηκε ή διαλύεται τώρα;

    Η διαδικασία έχει ξεκινήσει πολύ νωρίτερα. Δεκαετίες πριν. Αργά. Ύπουλα. Υποχθόνια.

    Δεν κατάλαβες τίποτα τότε. Ούτε και οι υπόλοιποι.

    Τρέξαμε να γευθούμε το λωτό. Μάθαμε στο ψέμα. Γίναμε σκληρόπετσοι. Βλέπεις, αρκούσε να φάμε λίγα από τα ψίχουλα που μας πετούσαν.

    Ξεχάσαμε σιγά σιγά τον προορισμό μας και την ηθική μας. Και γίναμε ένα με την εικόνα μας στην οθόνη. Αυτή που βρίζουμε. Αυτή, που αγανακτούμε μαζί της.

    Κάποιοι που το έβλεπαν αυτό και αντιστέκονταν θεωρήθηκαν γραφικοί. Οι οπισθοδρομικοί.

    Και σήμερα, έμπλεος οργής και με το αίσθημα και εσύ ότι είσαι μόνος σου και θα πρέπει να συμπεριφέρεσαι σαν τον λύκο για να επιβιώσεις, νιώθεις αηδία με τα γλύφτικα σχόλια. Δεν θες ηθικολογίες. Δεν ξέρουμε, λες, ποιοί τάχαμου, είμαστε...!

    Δεν ξέρω ποιοι είμαστε φίλε μου ακόμα.

    Ξέρω όμως ποιοι ήμασταν...! Ήμασταν πάνω κάτω αυτοί που περιγράφεις. Γιατί το χάψαμε το παραμυθάκι και μας άρεσε λίγο - πολύ.

    Εδώ και λίγο καιρό, όλο και περισσότεροι μου φαίνεται ότι εγκαταλείπουν το "ήμασταν" και μετουσιώνονται σε κάτι άλλο. Ίσως γιατί σκέφτηκαν και κατάλαβαν κάποια πράγματα. Αυτοί, μιλούν για ένωση και όχι για ρήξη. Αυτοί μιλούν για ήθος και όχι για ανηθικότητα. Αυτοί μιλούν για δίκαιο και όχι για άδικο. Αυτοί μιλούν για πειθώ και όχι για διαταγή. Αυτοί μιλούν για το ωραίο και όχι για το άσχημο. Ηθικολογίες θα μου πεις πάλι...!

    Αυτοί στους οποίους αναφέρομαι είναι εδώ. Γράφουν και διαβάζουν εδώ. Είναι και εκεί έξω. Πίνουν καφέ, τρώνε σε ταβέρνες, δουλεύουν σκληρά, μοχθούν, πιέζονται, σκέφτονται. Τους βλέπεις και εσύ νομίζω.

    Δεν μας ταιριάζει των Ελλήνων η όψη του λύκου. Δεν είμαστε μονήρεις. Η Δύναμή μας είναι ότι δρούμε ως κοινωνία στην Αγορά μας, στα Κοινά μας, στις Αμφυκτιονίες μας. Η κατάρα μας είναι ότι συχνά τορπιλίζουμε τη δύναμη αυτή, παρασυρόμαστε σε γλυκά και πονηρά κελεύσματα.

    Σε λίγο, όλοι θα γίνουμε αυτοί που μας αρμόζει. Γιατί ο λωτός σταμάτησε. Και ανατρέχουμε όλοι, ως κάλεσμα από τη φύση μας, στην ένωση, στο δέσιμο, στην στήριξη, στην κοινωνικοποίηση, στην συσπείρωση. Σπάνια και αργή διαδικασία και αυτή, αλλά με ένα χαρακτηριστικό.

    Όταν ενεργοποιηθεί, κανείς, μα κανείς, δεν μπορεί να τη σταματήσει.

    Αυτό που ήμασταν, οργισμένε φίλε μου, σύντομα θα γίνει διδακτικό παρελθόν.

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ ierofantis 16/10/2011 01:27:15

      Τό έχω γράψει σέ σχόλιο, αλλά θά τό ξαναγράψω.
      Οι έλληνες είμαστε από ευγενική καταγωγή. Ξεπέσαμε.
      Πρέπει νά ξαναβρούμε τήν αρχοντιά μας.

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ Ιαπετός 16/10/2011 09:40:57

        Έτσι είναι, Ιαπετέ, εγώ πάντα το έλεγα: εμείς οι Έλληνες είμαστε παιδιά τής Αυτοκράτειρας Σίσσυ.

        • Σταύρος avatar
          Σταύρος @ Στέργιος 16/10/2011 13:11:08

          Στέργιο σε αυτούς τους Έλληνες συμπεριλαμβάνεις και τους Στερεοελλαδίτες και τους Πελοποννήσιους;
          Τους Νησιώτες;

          • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
            Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Σταύρος 16/10/2011 13:27:03

            Υπάρχει και ο απόδημος ελληνισμός
            μη το ξεχνάτε!

          • juliet avatar
            juliet @ Σταύρος 16/10/2011 13:37:01

            Σταύρο,
            μάλλον εννοεί μάλλον τους Επτανησίους ,τους κόντες και τις κοντέσσες του libro doro!

          • Στέργιος avatar
            Στέργιος @ Σταύρος 16/10/2011 15:10:04

            Γιατί, Σταύρο, υπάρχουν κι αλλού Έλληνες; Νόμιζα ότι βορείως των Τεμπών ζουν μόνο Βούλγαροι, τουλάχιστον έτσι άκουσα στις αθλητικές εκπομπές των αθηναϊκών καναλιών και έτσι διάβασα στο λεξικό τού εξέχοντος μέλους τής Ακαδημίας Αθηνών κ. Μπαμπουινιώτη.

    • μαρικα avatar
      μαρικα @ ierofantis 16/10/2011 12:51:20

      +1000000000000000000000
      ierofantis ο αχτιπητος

  22. ierofantis avatar
    ierofantis 16/10/2011 00:57:14

    Έτσι...!

  23. Δημήτρης Ιατρόπουλος avatar
    Δημήτρης Ιατρόπουλος 16/10/2011 01:21:39

    Tα πράγματα είναι γνωστά. Για πρώτη φορά από τότε που ιδρύθηκε, -αν ιδρύθηκε ποτέ, αλλά αυτό είναι μια άλλη πονεμένη ιστορία- το κράτος της νεότερης Ελλάδας, οι Έλληνες ξέρουν τόσα πολλά, -σχεδόν όλα…- για τα τεκταινόμενα και τα συμβαίνοντα που σχετίζονται με τη μοίρα τους και την παραπέρα ζωή τους σ αυτή τη χώρα και κατ επέκταση σ αυτό τον πλανήτη.

    Ξέρουν ποιο είναι το παγκόσμιο παιχνίδι της Εταιρίας που κανοναρχεί τις τύχες της υδρογείου και αποπειράται να βάλει κάτω από το δολοφονικό της σχέδιο όλες τις χώρες.

    Ξέρουν ποιο είναι το παράρτημά της εδώ στην Ελλάδα αφού η Εταιρία έχει διορίσει εδώ τον δικό της Υπάλληλο.

    Ξέρουν ότι οι «ελεύθερες εκλογές», κατευθύνονται μέσα από πλύση εγκεφάλου από τις μονάδες εκείνες των Μέσων που επηρεάζουν την κοινή γνώμη και δημιουργούν επίσης την κατάλληλη πλατφόρμα για την εισαγωγή του τρόμου και του πανικού στο ομαδικό υποσυνείδητο, ώστε εύκολα οι μάζες να κατευθυνθούν προς την ζητούμενη διεύθυνση εξουσίας.

    Οι Υπάλληλοι της Εταιρίας, κρατούν για προσωπική τους χρήση το δικαίωμα να διορίζουν τους δικούς τους, να τρωγοπίνουνε εις υγείαν του κορόιδου και να ξεσκίζονται στις σπατάλες και σε βυζαντινού τύπου ταξίδια και λούσα, βολεύοντας τις γκόμενες ή τους γκόμενους τους, ταχτοποιώντας τους σφουγγοκωλάριους τους και αρπάζοντας απ όπου μπορούνε ότι περισσεύει από τη μεταφορά των κεφαλαίων απ την τσέπη του λαού στις τσέπες της Εταιρίας.

    Ξέρουν επίσης οι Έλληνες ότι τα μεγάλα τζάκια, οι μεγαλοφραγκάτοι του τόπου εξακολουθούν να κυβερνούν ουσιαστικά, ερχόμενοι απευθείας οι ίδιοι σε επαφή με την μητρική Εταιρία, μιας και η Εταιρία βρίσκει σ αυτούς νοικοκυρεμένες παρτίδες, και άνετο και σωστό μοίρασμα των χρημάτων.

    Οι μεγαλοεπιχειρηματίες της Ελλάδας δεν κάνουν αστεία με την Εταιρία η οποία βλέπει ότι ο Υπάλληλος είναι κουτσό άλογο τελικά και ούτε Γενικό Γραμματέα θα τον κάνουνε όπως του τάξανε στο ξεκίνημα,ούτε τίποτε ιδιαίτερο.

    Μόλις μπει οριστικά το νερό στ αυλάκι, μόλις εκποιηθούνε τα φιλέτα είτε σε δημόσιες επιχειρήσεις, είτε σε νησιά είτε ακόμα-ακόμα και σε πνευματικό έμψυχο υλικό, (αφού η Εταιρία κάνει κι άλλη δουλειά εδώ μέσα στήνοντας και το παραμάγαζο της «Νέας Ιστορίας» και της ιδεολογικής της βάσης), τότε ο Υπάλληλος θα εξωπεταχτεί διακριτικά.

    Θα αποσυρθεί στην ώρα του και αν μεν είναι καλό παιδί και δε μιλήσει, θα κουτσοβολευτεί κάπου στον πλανήτη με τα κερδισμένα του, αν όμως πάει να το παίξει και καλά «κάποιος», μαύρο φίδι που τον έφαγε το φουκαρά..

    Όλα αυτά τα ξέρουν οι Έλληνες και καθημερινά τα κουβεντιάζουνε. Παράλληλα οι υπηρεσίες, οι τράπεζες και οι επιφορτισμένοι με το ψάξιμο της τσέπης τους, έχουν πείσει τον Υπάλληλο και κάποιους απ τους άλλους δίπλα του, ότι εδώ υπάρχει ακόμα «λίπος», υπάρχει ψαχνό.

    Ότι οι Έλληνες τρώνε από τα έτοιμα και θα τη βγάλουνε για κάνα χρόνο ακόμη το πολύ, μέχρι να τα φτύσουνε οριστικά. Και μέχρι τότε εκτός από κλαδικές απεργίες κι αυτές για ξεκάρφωμα από τους παραϋπάλληλους εργατοπατέρες, η μεγάλη μάζα δεν θα ξεσηκωθεί πριν φτάσει στα όρια της πείνας. Πριν κινδυνέψει το θρυλικό «γάλα των παιδιών τους».

    Και υπάρχει και το παιχνίδι με τη γλώσσα και τη διάλυση του πολιτισμικού ιστού που αρχίζει να αποδίδει στους Ιούδες τα συμπεφωνημένα αργύρια... Μαζί με την γλωσσική πρόσμιξη σε βαβελικό επίπεδο με τα εκατομμύρια των λαθρομεταναστών, μιλιούνται αυτή την ώρα στην Ελλάδα περίπου… 120 διαφορετικές γλώσσες, με κυρίαρχες φυσικά τις δέκα περίπου απ' αυτές!

    Οπότε, τι μένει άλλο από το να περιμένουμε, έτσι δε δείχνει το πράγμα;
    Να περιμένουμε στημένα «θερμά επεισόδια» με τους Τούρκους; Ή να εκποιηθούν εν μια νυκτί τα φιλέτα μας; Να περιμένουμε να φτάσει το μαχαίρι στο κόκκαλο, ενώ έχει φτάσει κιόλας ο κόμπος στο χτένι;

    Οι διάφορες αμυντικές κινήσεις του σημερινού ΄Ελληνα, είναι ακόμη εφευρήματα στο επίπεδο της μαχόμενης εξυπνάδας και τίποτε άλλο. Τα διόδια, κάποιες διαδηλώσεις, δεν πληρώνω, και τα ρέστα.

    Μόνο ένα μένει: Ένα τεράστιο βουβό λαϊκό κίνημα διαμαρτυρίας με τεράστιες διαδηλώσεις χωρίς πανό, χωρίς συνθήματα, χωρίς πάσες για προβοκάτσιες και μπάχαλα και ήρωες με το στανιό.
    Μια απόλυτη λευκή απεργία όλων των στρωμάτων,όλου του λαού,όλων των επαγγελματιών για μια εβδομάδα.
    Να κλείσουν όλα. Τα πάντα.
    Για να πέσουν αυτοί, εκ των πραγμάτων πια..

    Αν το καταλάβουμε αυτό, θα υπάρξει ελπίδα να σταματήσουμε τον κατήφορο.
    Αν όχι, θα μας πιάσουν για μια ακόμα φορά κορόιδο οι ψευτοσύμμαχοι και θα κάνουν τη δουλειά τους στην πλάτη μας.

    Θα μας φάνε την πατρίδα,
    θα τη μοιράσουν μεταξύ τους,
    θα μας πετάξουν στα όρια της φτώχειας
    και όταν θα αποφασίσουμε να αμυνθούμε
    δεν θα μπορούμε να πάρουμε τα πόδια μας,
    δεν θα ‘χουμε ρεύμα στο σπίτι μας
    και νερό στις βρύσες μας,
    δεν θα ‘χουμε φάει, δεν θα ‘χουμε κουράγιο,
    ναι, ακριβώς έτσι.

    Κατηγορείστε με για λαϊκισμό και κινδυνολογία.
    Πέστε ότι θέλετε, ξεσπάστε επάνω μου.
    Μόνο κάντε μου μια χάρη: Κόψτε και κρατείστε αυτή την επισήμανση. Για να έχω ήσυχη απέναντι σας, τη συνείδησή μου, ότι υπήρξα κι εγώ ένας απ όσους, σας ειδοποίησαν κάποτε...

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 16/10/2011 01:35:11

      Άναρχη η φύση τού Έλληνα.
      Άναρχη καί η αντίδρασή του.
      Απρόβλεπτη.
      Γιά καλό;
      Γιά κακό;
      Ένα είναι σίγουρο.
      Δέν θά σβήσουμε.
      Καί ένας νά μείνει, είναι μαγιά αρκετή.

    • ΝΕΚΚ avatar
      ΝΕΚΚ @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 16/10/2011 02:01:57

      Συντασσομαι 100%.

    • popolaros avatar
      popolaros @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 16/10/2011 09:40:22

      +10000

    • ariskamp avatar
      ariskamp @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 16/10/2011 12:44:57

      σωστος. Μονο ετσι θα πεσουνε. 10 μερες κανενας στην δουλεια. Κανενας!!!!!!!

  24. manos avatar
    manos 16/10/2011 01:42:36

    Φίλε Δαναέ, Ερχεται το κύμα, θα είναι πιό μεγάλο απ'ότι πιστεύουν οι δυνάστες, και θα παρασύρει στο διάβα του δίκαιους και άδικους. Οταν καταλαγιάσει ο πόνος, τα πράγματα θα έχουν ξεκαθαρίσει. Δυστυχώς η τραγωδία αυτή έχει έναν τρόπο να λυθεί, τρόπο που θα ζήλευε ο Αισχύλος. Θα βγούμε πιό δυνατοί από αυτό και σίγουρα δεν θα φύγουμε σιωπηλά μέσα στη νύχτα όπως θα ήθελε αυτός ο άτιμος, αυτός ο προδότης. λίγη υπομονή μόνο.

  25. Θετταλός avatar
    Θετταλός 16/10/2011 02:15:38

    Δαναέ,
    να σου δώσω μια εξήγηση από την εμπειρία μου που πιστεύω να συμβάλλει στη συλλογιστική σου στο γιατί να είμαστε σε αυτή την παρακμιακή κατάσταση
    το 70% των ανθρώπων είναι ατομιστές ωχαδελφιστές συμφεροντολόγοι αδιάφοροι
    το 20% είναι έτσι και έτσι
    το 10% είναι πραγματικοί άνθρωποι με ευαισθησίες με οράματα με βάθος σκέψης.

    Το 10% έπιασε αμέσως τα μηνύματα πριν ακόμη έρθει η κρίση και είναι προετοιμασμένο για αγώνες
    Το 20% τώρα συνειδητοποιεί τι συμβαίνει
    Το 70% θα το καταλάβει μετά από λίγο, όταν θα είναι πλέον αργά, γιατί δεν έμαθε ποτέ να σκέφτεται ή καλύτερα το μόνο που σκέφτονταν ήταν η καλοπέρασή του, το εγώ του η γκλαμουριά του. Η αλαζονία του βίου είναι ύβρις και πληρώνεται σκληρά. Ήρθε η ώρα της πληρωμής για αυτούς. Μακάρι να έρθουν σε συναίσθηση και να μεταπηδήσουν στους άλλους ώστε γίνει μαζικό κίνημα αντίστασης, διαφορετικά λίγοι θα τραβήξουν μπροστά χωρίς ουσιαστικά αποτελέσματα.

  26. Δημήτρης Ιατρόπουλος avatar
    Δημήτρης Ιατρόπουλος 16/10/2011 02:19:22

    Συνέλληνες, οφείλουμε Όλες και Όλοι, να αμυνθούμε! Ως μονάδες, ως μέλη της οικογένειάς μας, και ως κύτταρα της κοινωνικής ομάδας που ανήκουμε, εξοστρακίζοντας πρώτα-πρώτα από πάνω μας, τη στημένη φρίκη «Αυτών», με το καθεβραδινό τους τηλεπαραμύθιασμα.

    Πρέπει να μιλήσουμε επιτέλους με τη συνείδηση μας. Και να θυμηθούμε ότι σε καιρούς Εθνικής Συμφοράς, όπως αυτή που τώρα πάλι μας ετοιμάζουν οι Εσχατοπροδότες, γινόμαστε οι Έλληνες μια γροθιά, ανοίγουμε την αγκαλιά μας στο διπλανό μας, σε μια πρωτόγνωρη συνάθροιση Πολιτών, και όχι πια «πελατών», οποιουδήποτε Αλήτη.

    Κι αυτή η «βουβή» κουβέντα μεταξύ μας, η εξαγριωμένη, (και όχι μελοδραματικά «παραπονεμένη»), θα ακουστεί ως χθόνιο ρεύμα ενός τεράστιου κύματος που πλησιάζει τα τείχη της πόλης υπόγεια, συγκλονιστικά, ορατό στα σκοτεινιασμένα μάτια και το ατσάλινο πρόσωπο του Έλληνα Πολίτη, που βλέπει πως έρχεται η ώρα του να μετρηθεί με τη μοίρα του.. Θα γίνει χιονοστιβάδα.

    Και οι κρατούντες όλων των θώκων και των αποχρώσεων του Σαπισμένου πια Συστήματος, που σφετερίστηκαν την Πατρίδα και κερδοσκοπώντας ξεσαλωμένοι, ασύστολα απειλούν, όχι πλέον μόνο το εισόδημα ή τον πολιτισμό μας, αλλά κυριολεκτικά την ίδια τη ζωή μας, θα νιώσουν ότι «Κάτι» πολύ μεγάλο «έρχεται».

    Πολλοί απ αυτούς θα αντιδράσουν σπασμωδικά, καρφώνοντας ο ένας τον άλλο και ικετεύοντας το Κοινόν των Ελλήνων για επιείκεια, άλλοι θα συνεχίσουν την πλύση εγκεφάλου από τα συγκεκριμένα Μίντια που ελέγχουν η συνεργάζονται, ενώ κάποιοι θα πασχίσουν δραπετεύοντας πανικόβλητοι, να εξασφαλίσουν εαυτούς και συγγενείς και φίλους.

    Όμως η Ώρα της Κρίσης, δεν θα ανήκει πια στις Ερινύες, όπως μέχρι σήμερα, αλλά στη Νέμεσι. Κι όσα εμπόδια κι αν μαγειρέψουν «Αυτοί», με όση καταστολή κι αν απειλήσουν, όσες δημοσκοπήσεις κι αν στήσουν, όσες προβοκάτσιες κι αν κατασκευάσουν, όσες ψευτοειδήσεις κι αν περάσουν μπροστά για ξεκάρφωμα, όσες «αυτοκριτικές» περί την «Κάθαρση» κι αν εφεύρουν, το βουβό ποτάμι τελικά θα ξεσπάσει σε χείμαρρο που δεν γυρίζει ποτέ πια πίσω!

    Όπου νάναι, θυμηθείτε με, θα εμφανιστούν αυθόρμητα, και θα ενωθούν μεταξύ τους καταλυτικά, νέοι άνθρωποι, νέοι εκπρόσωποι του λαού αυτού, καινούριοι, εμπνευσμένοι, άφθαρτοι πατριώτες, με αίσθηση των δεδομένων και γνώση των συγκυριών.

    Και θα στήσουν το εντελώς καινούριο σκηνικό που χρειάζεται αυτή η χώρα. Και θα αναγκάσουν τους πάντες να ακολουθήσουν το ρεύμα.

    Συνέλληνες, η Ελλάδα δεν πέθανε ακόμη! Ας την πάρουμε στα χέρια μας, Εδώ και Τώρα, γιατί είναι μόνο Δική μας, και καθόλου όλων αυτών των καθικιών, που αποπειρώνται να μας πετάξουν, στην καλύτερη περίπτωση στην άκρη της Ιστορίας, και στη χειρότερη, στο βάθος ενός τεράστιου ομαδικού τάφου..

    Μια Νέα Φιλική Εταιρία, είναι μονόδρομος πια, για τη μοίρα μας..

    • Απορία avatar
      Απορία @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 16/10/2011 02:26:50

      Οι αγγλοσάξωνες λένε (πιθανότατα βέβαια να το είπε κανένας έλληνας πρωτύτερα): "Fear the man who has nothing to lose"

      Σε λίγο, στους περισσότερους έλληνες δεν θα έχει απομείνει τίποτα για να χάσουν...

    • ΝΕΚΚ avatar
      ΝΕΚΚ @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 16/10/2011 02:44:27

      "Την Πατριδα ουκ Ελαττω Παραδωσω" - Πλησιαζει η επετειος του "ΟΧΙ" ???

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 16/10/2011 09:45:40

      Συγγνώμη, αλλά εσείς είστε ο κ. Ιατρόπουλος που ισχυρίζεται ότι εμείς οι Έλληνες καταγόμαστε από "τον Σείριο, τον Μονόκερω και τους τόσους Άλφα"; Αν ναι, μήπως έχετε κάνα κονέ να πάρω βίζα για την ουράνια πατρίδα μας, μπας και βρω καμμιά δουλειά εκεί;

      • Σταύρος avatar
        Σταύρος @ Στέργιος 16/10/2011 13:22:27

        Αν τα έχει πει ο ιατρόπουλος αυτά τα έχει πει για Έλληνες εσύ εκτός από κάτοικος Θεσσαλονίκης και προβοκάτορας, τι άλλο είσαι;

        • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
          Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Σταύρος 16/10/2011 13:47:37

          Οι άνεργοι,σκεπτόμενοι αγανακτισμένοι πολίτες που
          λένε τη γνώμη τους αυτοσαρκαζόμενοι πολλές φορές,
          με έδρα τη Θεσσαλονίκη, είναι προβοκάτορες;
          Ξέφυγες πάλι ρε Σταύρο,από την αγανάκτηση θα είναι
          μάλλον.

          • Σταύρος avatar
            Σταύρος @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 16/10/2011 13:59:12

            Μάλλον δεν ξέρεις τον Στέργιο.
            Θα τον μάθεις εν καιρώ!

          • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
            Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Σταύρος 16/10/2011 14:10:13

            Αν του βάλω από τώρα ταμπέλα,θα τον μάθω καλύτερα;

          • Σταύρος avatar
            Σταύρος @ Σταύρος 16/10/2011 14:41:15

            Δεν σου ζήτησα να του βάλεις καμία ταμπέλα.
            Αυτό είναι δικό μου θέμα.
            Υπομονή σου ζήτησα να κάνεις μέχρι να τον μάθεις από την καλά και την ανάποδη!

          • Στέργιος avatar
            Στέργιος @ Σταύρος 16/10/2011 15:29:31

            Σταύρο, με ξεσκέπασες!

            Ε ναι λοιπόν, είμαι αργυρώνητος προβοκάτορας, τυφλό όργανο του εχθρικού πλανήτη Άλφα-Γιώτα (ανορθόγραφο "Έψιλον") του Τοξότη (αν και στο ζώδιο είμαι Κριός).

        • Στέργιος avatar
          Στέργιος @ Σταύρος 16/10/2011 15:13:58

          Σταύρο, με ξεσκέπασες!

          Ε ναι λοιπόν, είμαι πράκτορας από άλλο αστερισμό, από το Άλφα-Γιώτα (ανορθόγραφο "Έψιλον") τού Τοξότη (αν και στο ζώδιο είμαι Κριός).

      • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΑΤΡΟΠΟΥΛΟΣ avatar
        ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΑΤΡΟΠΟΥΛΟΣ @ Στέργιος 16/10/2011 22:04:44

        Ναι Στέργιε,εγώ είμαι αυτός που ρωτάς. Όμως το ζόρι το δικό σου τέτοιες μέρες που περνάμε,είναι από πού καταγόμαστε, ή προς τα πού μας πάνε να μας πετάξουν οι Εθνογάρτες,που δεν έχουν μήτε πατρίδα,μήτε γενέτειρα, όπως έχεις εσύ και μάχεσαι γι αυτήν;

        • rotten tomatoes avatar
          rotten tomatoes @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΑΤΡΟΠΟΥΛΟΣ 16/10/2011 22:17:37

          Δηλαδή εσύ μας λες ότι καταγόμαστε από τον Άλφα του Κενταύρου και πάμε ντογρού μέσα σε μαύρη τρύπα. Είδες που τόπιασα!

          • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΑΤΡΟΠΟΥΛΟΣ avatar
            ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΑΤΡΟΠΟΥΛΟΣ @ rotten tomatoes 16/10/2011 22:34:44

            Τελικά πόσα ψευδώνυμα έχεις ρε μπαγασάκο; Γιατί μη μου πείς ότι έχετε ολόκληρη ομάδα...εναντίον μου! Θα..καβαλλήσω το καλάμι στο τέλος,χα,χα,χα...

          • rotten tomatoes avatar
            rotten tomatoes @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΑΤΡΟΠΟΥΛΟΣ 17/10/2011 14:24:34

            Το "θα" δεν χρειαζόταν

        • Σταύρος avatar
          Σταύρος @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΑΤΡΟΠΟΥΛΟΣ 16/10/2011 22:45:40

          "...Αυτό που είπε ο Τρεμόπουλος δεν το είπε μόνο ο Τρεμόπουλος, το λέμε όλοι εδώ στη Μακεδονία..."

          Λόγια του Στέργιου και κάθεσαι ποιητή μου να ανοίξεις κουβέντα μαζί του.
          Θα σε ρίξει στο επίπεδο της βλέννας του και θα σε κερδίσει εκ πείρας.

          • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΑΤΡΟΠΟΥΛΟΣ avatar
            ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΑΤΡΟΠΟΥΛΟΣ @ Σταύρος 17/10/2011 00:16:59

            Σταύρο μου, εγώ είμαι κόκκινο πανί γι αυτούς. Μην ξεχνάς ότι λίγες μέρες πριν απ τις προηγούμενες εκλογές,βγήκαμε στον Αντέννα, φάτσα-κάρτα με τον κ. Τρεμόπουλο, τα είπαμε χύμα και τσουβαλάτα κι έτσι μείνανε έξω απ τη Βουλή!
            Το φέρουν βαρέως λοιπόν, ίσως και ο Στέργιος (με τον Βάκχο του) αλλά είναι μια μικρή τελικώς παρέα και έτερον ουδέν..
            Γιατί αν σκέφτονταν έτσι οι ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΜΑΣ, οι άνθρωποι αυτοί τώρα απλώς θα συγκυβερνούσαν!

            ΥΓ. Και είχε ο κ.Τρεμόπουλος και στρωτή αβάντα απ τον παρουσιαστή Καραμέρο,που του είχανε τάξει να τον κάνουν...βουλευτή, για να τους δίνει χρόνο στην εκπομπή του ο καημένος..
            Τραγωδίες εν κρανίω και εν βρακίω πιθανώς..
            Αυτά φίλε μου και σ ευχαριστώ για τη θέση που πήρες στην παρούσα συζήτηση.

          • Στέργιος avatar
            Στέργιος @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΑΤΡΟΠΟΥΛΟΣ 17/10/2011 10:19:34

            Για κοίταξε, κύριε Μπακ Ρότζερς Ιατρόπουλε, να προσέχεις πώς μιλάς. Οι Μακεδόνες δεν είναι "σας". Αυτά τα αποικιοκρατικά να τα πεις αλλού, στον Σείριο και στην Ανδρομέδα.

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΑΤΡΟΠΟΥΛΟΣ 17/10/2011 10:58:37

            Στον παρουσιαστή Καραμέρο είχαν, ίσως τάξει, και δημαρχιακό χρίσμα (για το δήμο Αμαρουσίου). Ξεσηκώθηκαν βέβαια οι Μαρουσιώτες μπροστά σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο, και η υποψηφιότητά του δεν περπάτησε.

          • rotten tomatoes avatar
            rotten tomatoes @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΑΤΡΟΠΟΥΛΟΣ 17/10/2011 14:56:13

            "Γιατί αν σκέφτονταν έτσι οι ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΜΑΣ, οι άνθρωποι αυτοί τώρα απλώς θα συγκυβερνούσαν!"

            Άστα αυτά εξωγήϊνε ιατροφιλόσοφε και μπες στο ψητό. Οι Μακεδόνες είναι Έλληνες γιατί κατάγονται και αυτοί από τον Σείριο. Το δε αστέρι της Βεργίνας δεν είναι ο δικός μας Ήλιος, αλλά ο Σείριος. Και μάλιστα είναι αυθεντικότεροι των άλλων οι οποίοι ανεμίχθησαν με γήϊνους. Άρα ως μόνοι αυθεντικοί, είναι κατά της συγκυβέρνησης. Αυτοδύναμα θα κυβερνήσουν, είτε το θες, είτε όχι. Χο-Χοοο!

          • Στέργιος avatar
            Στέργιος @ Σταύρος 17/10/2011 10:21:48

            Σταύρο, είδα το μπλογκ σου. Είναι εμφανές ότι πάσχεις από βαρύτατης μορφής ψυχοπαθολογία. Ελπίζω να σε βλέπει κάνας ψυχίατρος (αν βγαίνεις ποτέ από το υπόγειο τού σπιτιού σου, δηλαδή). Δεν ήξερα ότι είσαι ασθενής. Επειδή δεν συνερίζομαι άτομα μειωμένου καταλογισμού, δεν θα σχολιάσω άλλο ποστ σου.

          • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
            Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Στέργιος 17/10/2011 14:47:57

            Σταύρο,Στέργιο,φίλε του λαού,Δημήτρη,σας εκτιμώ όλους,και
            εύχομαι την επόμενη φορά που θα «συναντηθούμε»να καταφέρουμε να
            συζητήσουμε σε άλλο επίπεδο.

  27. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 16/10/2011 02:31:50

    Μια Νέα Φιλική Εταιρία.
    Τήν σκέφτομαι καί τήν ψάχνω εδώ καί τριάντα χρόνια.
    Ποιοί έχουν τήν "αφέλεια" τού νού καί τήν "ελαφρότητα" τής καρδιάς νά τό τολμήσουν;

  28. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΑΤΡΟΠΟΥΛΟΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΑΤΡΟΠΟΥΛΟΣ 16/10/2011 04:27:54

    Κατ΄αρχάς, οι Ποιητές, καλέ μου Ιαπετέ..

    • ant95388 avatar
      ant95388 @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΑΤΡΟΠΟΥΛΟΣ 16/10/2011 08:55:31

      Aς ξεκινήσει λοιπόν πριν φτάσουμε στα τάρταρα -είμαστε στη μέση της αβύσου-ας ξαναπετάξουμε ψηλά!

  29. Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
    Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 16/10/2011 05:08:56

    Μα η πνευματική μας ηγεσία!
    Να ξαναγράψω τα ονόματα;
    Έχω κι άλλους,και μερικούς επώνυμους.
    Είναι κομμάτι δύσκολο να μαζευτούμε,αλλά με λίγη υπομονή και αρκετή
    επιμονή θα τα καταφέρουμε.
    Ο Δαναός έχει πιο πολύ πείρα σ' αυτά τα πράματα,μπορώ να τον συμβουλευτώ.
    Δαναέ έρχομαι μέχρι τη Χαλκιδική αν χρειαστεί.Από τις 6 Νοεμβρίου
    μέχρι τις 11 θα βρίσκομαι στη Θεσσαλονίκη.
    Κερνάω τσίπουρο όπου γουστάρεις,και φέρε κι όποιον θέλεις μαζί σου.
    Από κάπου πρέπει ν'αρχίσουμε επιτέλους!
    Θα κρατώ τον Ιαπετό ενήμερο!

  30. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 16/10/2011 08:20:40

    ΜΑΣ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΜΕ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ.!!!!!

    Η αποκομιδη σκουπιδιών,γίνεται μέ χωματουργικά φορτηγά εθνικών μας εργο-
    λάβων,από ανασφάλιστους λαθρομετανάστες τών 15 Ευρώ,πού τά πάνε στό
    Ξυλόκαστρο.!!!!
    Επειδή ή αποκομιδή ήδη στοιχίζει 1/3 λιγότερο,είναι έτοιμα τά ΠΔ απόλυσης
    τών Ελλήνων εργατών,πού θά αντικατασταθούν από τούς λαθρομετανάστες,
    μέ τή προστασία τής αστυνομίας.
    Οί Ελληνες πού μεταναστεύουν επίσης αντικαθίστανται από λαθρομετανάστες
    πού άλλωστε έχουν καί δικαίωμα ψήφου.....

  31. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 16/10/2011 09:19:36

    Δαναέ, καλημέρα. Μαζί σου! Πρεπει να συμπεριλάβεις και τον εκμαυλισμό στο 2 που γίνοτναν επί 30 και έτη.

    • danaos avatar
      danaos @ Νίκος Αργεάδης 16/10/2011 12:24:50

      Καλημέρα Νίκο.Γι αυτό είμαστε εδώ για να συμπληρώνουμε τα κενά του νου!

  32. popolaros avatar
    popolaros 16/10/2011 10:29:51

    Δαναέ έτσι είναι τα πράγματα όπως τα λες.

    Μας έβαλαν σκόπιμα και με σχέδιο να σκοτωνόμαστε μεταξύ μας, ενώ αυτοί ασχολούνται ανενόχλητοι με το real estate της Ελλάδας.
    Όπως λέει και ο Δ.Ιατρόπουλος παραπάνω, είναι η πρώτη φορά στην Ιστορία που το πόπολο είναι ενημερωμένο σχεδόν για όλα τα επεισόδια της απάτης/προδοσίας.
    Το internet, το ραδιόφωνο, 3-4 κανάλια και εφημερίδες τα βγάζουν 2 χρόνια τώρα.
    Τι να το κάνουμε όμως...έχουμε ακόμα τους ίδιους ολίγιστους απάτριδες στο σβέρκο μας.

    Οφείλουμε να αντισταθούμε ανεξάρτητα από κομματικό DNA.
    Κανόνες 'καθωσπρεπισμού' και 'φρονιμάδας' δεν υπάρχουν κατά τη διάρκεια του βιασμού.

    We are at war, ladies and gentleman!!
    Δεν περισσεύει κανένας για να τον στέλνουμε στα αποδυτήρια, επειδή δεν μας αρέσει το επίπεδο των 'γαλλικών' του.
    Στηρίζουμε και οργανώνουμε τη 'πρώτη γραμμή' και όχι το ανάποδο.
    Εκτός εάν δεν θέλουμε 'πρώτες γραμμές' και είμαστε fans των μετόπισθεν.

    Ο Λαός δεν ενδιαφέρεται για κομματικές ατζέντες, γραμμές και την ωριμότητα των φρούτων.
    Με το κομπουτεράκι δεν μετράει τα ποσοστά αυτοδυναμίας και τους συσχετισμούς εδρών αλλά τα έξοδα για τον μπακάλι, το φως και το νερό.

    Η 'Εταιρεία' και τα τοπικά υποκαταστήματα δεν θέλουν να ψηφίσει/αποφασίσει ο Λαός.
    Ακούμε για Δημοψηφίσματα τσίγκινα, κυβερνήσεις ομοψυχίας, εθνικής ανάτασης και κουκουρούκου τραλαλα αλλά όχι για εκλογές.

    Ο Λαός διορίζει, ο Λαός απολύει.
    Πρέπει να πέσουν και να πάμε σε εκλογές...Χθές !!!!!

  33. ataktos avatar
    ataktos 16/10/2011 10:50:56

    Η μόνη λύση βέβαια είναι η αντίσταση στους νέους δαίμονες που μας περιτριγυρίζουν. Πρέπει να μάθουμε να αντιπαλεύουμε τους δαίμονες της αυτονόητης συμμόρφωσης στις υποδείξεις της λογικής, της μονόδρομης ΤΙΝΑ, στους δαίμονες της απελπισίας, της απόγνωσης και της αδράνειας.

  34. Y. avatar
    Y. 16/10/2011 10:57:19

    Καλημέρα Δαναέ
    Μόνο δυό λόγια σ’αυτά που περιεκτικά γράφεις
    Στη διάρκεια των εσωκομματικών και στις πλατφόρμες των υποψηφίων, την αναφορά του Σαμαρά
    ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ!

  35. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 16/10/2011 10:59:49

    Tα σέβη μου Δαναέ!
    Απ' ο,τι βλέπω η ...κατάνυξη ήταν παραγωγική!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Κώστας Ροδινός 16/10/2011 11:02:19

      Η λεμονάδα πήγε σύννεφο.....

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Strange Attractor 16/10/2011 11:07:09

        Ε, με τόσα φάρμακα, λόγω ηλικίας, δεν είναι για βαριά ποτά!
        Μύθος, δηλαδή, οι ...καταχρήσεις!

      • juliet avatar
        juliet @ Strange Attractor 16/10/2011 11:27:35

        Ξυνή ή με ζάχαρη;Καλημερίζω........

      • milkman avatar
        milkman @ Strange Attractor 16/10/2011 11:37:52

        <>
        Θα τα καταφερουμε παριωτες μην απελπιζεστε αγωνα θελει

    • danaos avatar
      danaos @ Κώστας Ροδινός 16/10/2011 11:21:11

      Κώστα καλημέρα! Έχασες!Αλλά με προβλημάτισε ο Strange. Ήρθε με κουστούμι!!!

  36. juliet avatar
    juliet 16/10/2011 11:25:06

    Οι κότες δεν πετάνε ,τρώνε σκουλίκια και τις πιάνεις και εύκολα για μακαρονάδα και σούπα.
    Τον αετό για να τον σκοτώσεις πρέπει να ξέρεις καλό βόλι ,αν τον λαβώσεις θα γιάνει, αν πάλι τον σκοτώσεις ακόμη και κιοτής να είσαι θα λες ότι σκότωσες αετό και όχι κότα.
    Οταν μεγαλώνεις κοντά σ' αετούς ,κάποια μέρα την ανώνυμη μέρα που θα χρειαστεί θα ορμήξεις να αρπάξεις το φίδι και τις κότες!

    • μαρικα avatar
      μαρικα @ juliet 16/10/2011 13:11:08

      Ειμαι μαζι σας στη διαθεση σας αν με χρειασθειτε.
      Γιασου Ιουλιετα μου.

  37. Γλαυξ avatar
    Γλαυξ 16/10/2011 11:30:35

    Μια χούφτα είν' ο άνθρωπος
    από στιφό προζύμι
    γενιέται σαν αρχάγγελος
    πεθαίνει σαν αγρίμι.

    Του μένει μόνο στη ζωή
    μια γλώσσα μια πατρίδα
    η πρώτη του παρηγοριά
    και η στερνή του ελπίδα.

    Όλο το βιός κι η προίκα του
    ένας καημός στα στήθια
    κι το τόπος που τον γέννησε
    η δυνατή του αλήθεια.

    Για ιδέτε κείνο το παιδί
    με τα γερά του χέρια
    πως οδηγεί τ' αδέρφια του
    ν' ανέβουν ώς τ' αστέρια.

    Κι απ' τα βουνά της Ρούμελης
    και τα νησιά του νότου
    ένας πανάρχαιος παπούς
    κοιτάει τον εγγονό του.

    Καλή Κυριακή σε όλους σας

  38. Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
    Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 16/10/2011 12:09:45

    Ναι,για να κάνουμε φιδόσουπα και κοτόσουπα!

  39. danaos avatar
    danaos 16/10/2011 12:13:21

    ΟΚ.Πάρε το mail μου από το Φάκτορα και τα λέμε!

  40. factorx avatar
    factorx 16/10/2011 12:16:52

    στο τέλος θα βάλω ταχυδρομικά τέλη

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ factorx 16/10/2011 12:33:56

      Φάκτορα,σε please πολύ,κι αν ποτέ βρεθούμε
      θα σου φέρω μια πλατφόρμα γεμάτη τριγωνάκια!

  41. danaos avatar
    danaos 16/10/2011 12:21:41

    Τι να κάνουμε;Αφού είσαι ο πυρήνας!!!

  42. Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
    Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 16/10/2011 12:24:27

    Φίλε δεν ξέρω εγώ από αετούς,είναι ψηλά και δύσκολα τους παίρνει το μάτι μου.
    Εγώ έχω μάθει να στέκομαι στα πόδια μου.
    Νομίζω ότι έτσι μπορώ να διατηρήσω τις ελπίδες μου ακέραιες.
    Και μην ξεχνάτε φίλοι μου ότι μετά από μία πτήση στα ψηλά....
    έρχεται η πτώση.

  43. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 16/10/2011 13:41:03

    Καλέ μου Δαναέ, πάντα επίκαιρος και πάντα αληθινός! Δεν έχω να συμπληρώσω τίποτα παραπάνω, πέρα από το ενώσω και τη δική φωνή στα λόγια σου: "Να μονοιάσουμε να γίνουμε ένα! Όχι στο κοντινό μέλλον! Σήμερα!»

  44. ΝΕΚΚ avatar
    ΝΕΚΚ 16/10/2011 17:04:26

    Τοσα ξερουν, τοσα λενε μερικοι μικροψυχοι που η ζωη τους περιοριζεται στην παραλιακη και στα Β. Προαστεια. Δωστε τοπο στην οργη και ας διαψευσουμε τον τιτλο του αρθρου. Κλεινοντας να σας πω κατι που ακουσα απο εναν Θρακιωτη επανω στα Δικαια, στο τριεθνες. "Εδω δεν σταματαει η Ελλαδα...απο εδω ξεκιναει".

  45. Elen avatar
    Elen 16/10/2011 21:19:04

    "Είμαι απ’ τους παλιούς εδώ μέσα στο antinews. Και το’χω καμάρι που συμμετέχω σε μια ηλεκτρονική συνέλευση διαφορετικών απόψεων"

    Μαλλον θα εισαι πολυ νεος εδω μεσα...αλλιως θα γνωριζες οτι εδω ακουγονται παντα συγκεκριμενες αποψεις...

    • factorx avatar
      factorx @ Elen 16/10/2011 21:26:58

      Σωστή, συγκεκριμένα ακούγονται έξυπνες απόψεις, οι ηλίθιες κόβονται

    • danaos avatar
      danaos @ Elen 16/10/2011 21:36:38

      Elen, μάλλον άλλο μπλογκ διαβάζεις φαίνεται.
      Ναι, σχολιάζω και κάποιες φορές γράφω εδώ και τρία χρόνια.
      Βεβαίως ακούγονται συγκεκριμένες απόψεις.Οι αφηρημένες είναι για ερευνητές ψυχικών διαταραχών.
      Για δες παραπάνω τι κόντρες υπάρχουν, κόπηκε κανείς;

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ danaos 16/10/2011 23:31:33

        ... αλλά και ο νέος είναι ωραίος...
        Πες το ρε Δαναέ.....

        • danaos avatar
          danaos @ Strange Attractor 16/10/2011 23:37:31

          Με πρόλαβες ρε Strange!!!

    • stanley@gr avatar
      stanley@gr @ Elen 16/10/2011 22:39:59

      @Ελεν
      για σου ρε Ελεναρα με το κοφτερο μυαλο και τη ματια του γερακιου!!!

  46. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 16/10/2011 21:23:34

    Τί νά κάνουμε l' ami du peuple.
    Ο Δαναός θέλησε καί διάλεξε γιά τήν ανάρτησή του τό: “Τήν Ελλάδα θέλομεν καί άς τρώγωμεν πέτρες”
    Εγώ, όντως, συμπαθώ τούς αετούς.

    Άλλοι κάθονται στό τραπέζι τού οικοδεσπότη ακάλεστοι, άλλοι δέν αρνούνται τήν πρόσκληση γιά φαγητό καί άλλοι αρνούνται καί άς πεθαίνουν τής πείνας.

    Άλλοι λένε ευχαριστώ μέ τήν ματιά καί άλλοι το έχουν ψωμοτύρι.

    Όλα είναι θέμα αντίληψης καί επιλογής.

  47. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 16/10/2011 21:54:59

    l’ ami du peuple.
    Εγώ τό φαΐ τό ευχαριστιέμαι, όταν τό μυαλό πετάει. Η κοιλιά θέλει τό δικό της μερτικό καί ο νούς τό δικό του.

  48. danaos avatar
    danaos 16/10/2011 22:12:10

    Κοίτα l' ami du peuple: Και πέτρες θα φάμε και κουπί θα τραβήξουμε γι αυτόν εδώ τον τόπο, αλλά ως λαός έχουμε κι αυτήν την τρέλα που λέει κι ο Ιεροφάντης που την φοβούνται όλοι.
    "Όσες κι αν χτίσουν φυλακές
    κι αν ο κλοιός στενεύει
    ο νους μας είν' αληταριό
    κι όλο θα δραπετεύει..."

  49. Στέργιος avatar
    Στέργιος 16/10/2011 22:20:28

    Από τους καυλοπυρέσσοντες χουντικούς γυμνασιάρχες, και τα εξέχοντα μέλη του διαστρικού ελληνισμού, σαφώς και προτιμώ να κάνω παρέα με σένα, ami du peuple, κι ας έχουμε σκοτωθεί σε άλλα ποστ.

    Όσο για την Ξανθίππη... αληθεύει ότι έκανε και γαμώ τον καπουτσίνο;

  50. Σταύρος avatar
    Σταύρος 16/10/2011 22:24:38

    Άργησα ρε "φίλε' αλλά προσπαθούσαν να καταλάβω γιατί τελικά Socrates Drank the Conium;!
    Κώνειο - μπακλαβάς = 1-0
    ή Κώνειο - Ξανθίππη = 1-0
    Χα! Χα!

  51. rotten tomatoes avatar
    rotten tomatoes 16/10/2011 22:30:57

    "Τας κεμπαπ, κεμπαπ γαρδούμπα
    Σις κεμπαπ, κεμπαπ ντονέρ"

  52. GiorgioPescara avatar
    GiorgioPescara 17/10/2011 01:34:03

    Pesta Xrisostome!Se diavazoume Italia apo tin omorfi Pescara olo i elliniki omogeneia. Danao proxwra se thelei oli xwra!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.