#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/06/2013 21:31
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

ΕΡΤ, οι τελευταίοι σπασμοί ενός καθεστώτος προνομίων που καταρρέει


Τη δική του σκληρή απάντηση σε Κουβέλη και Βενιζέλο, έδωσε ο Αντώνης Σαμαράς σε μια ομιλία υποδειγματική που έκανε στην εκδήλωση του ΕΒΕΑ. Ο πρωθυπουργός επιχείρησε να δείξει τις δύο Ελλάδες που συγκρούονται. Την Ελλάδα της δημιουργίας και της προκοπής των εταιρειών που βραβεύονται για τις επιτυχίες τους και την Ελλάδα των κρατικοδίαιτων εταιρειών και υπαλλήλων κι ενός πελατειακού συστήματος που ψυχορραγεί. Ο πρωθυπουργός διεμήνυσε στους άλλους κυβερνητικούς εταίρους ότι η αμαρτωλή ΕΡΤ θα κλείσει και στη θέση της θα δημιουργηθεί μια δημόσια αλλά όχι κρατική ραδιοτηλεόραση με υπαλλήλους που θα προσληφθούν αξιοκρατικά μέσω ΑΣΕΠ.


Ο κ. Σαμαράς έκανε λόγo για «ιδεοληψίες κρατισμού και ψευτοπροοδευτικότητα»: «Στην Ελλάδα προοδευτικός είναι αυτός που δεν θέλει να αλλάξει τίποτα» είπε χαρακτηριστικά και εξαπέλυσε επίθεση κάνοντας λόγο για «συνθήκες απόλυτης αδιαφάνειας και σπατάλης στην ΕΡΤ».


«Η ΕΡΤ υπήρξε το σύμβολο σπατάλης και αδιαφάνειας και αυτό τελείωσε χθες» είπε με έμφαση ο πρωθυπουργός  και έκανε λόγο για περιθωριακά νούμερα τηλεθέασης της κρατικής τηλεόρασης.


«Δεν κλείνουμε τη δημόσια Ραδιοτηλεόραση. Αντίθετα τώρα θα αποκτήσουμε αληθινή Δημόσια Ραδιοτηλεόραση» είπε και έκανε λόγο για ένα νέο υγιή οργανισμό που θα δημιουργηθεί.


«Για τα προνόμιά τους φωνάζουν» πρόσθεσε ο κ. Σαμαράς επιτιθέμενος στους συνδικαλιστές της ΕΡΤ που διαμαρτύρονται, ενώ έκανε αναφορά και στην ΕΣΗΕΑ λέγοντας ότι «η συντεχνία έχει επιβάλλει σιωπή στα Media» με αφορμή την απεργία που έχει κηρυχθεί σε όλα τα μέσα ενημέρωσης.


«Είναι οι τελευταίοι σπασμοί ενός καθεστώτος προνομίων που καταρρέει» κατέληξε ο πρωθυπουργός.


Αξίζει να σημειωθεί ότι ξαφνικά άνοιξε ξανά και η κρατική τηλεόραση, μετέδωσε την ομιλία και συνέχισε να μεταδίδει πρόγραμμα. Προφανώς αυτό έγινε κατόπιν εντολής της κυβέρνησης, ίσως κάνοντας άνοιγμα στα άλλα κόμματα ότι η τηλεόραση θα μείνει ανοικτή αλλά είναι σίγουρο ότι θα κλείσει.


Τέλος, ο πρωθυπουργός πετάει ξεκάθαρα το γάντι στους Κουβέλη και Βενιζέλο να αποφασίσουν με ποιους θα πάνε και ποιους θα αφήσουν. Με ξεκάθαρες κουβέντες και όχι με μισόλογα. Ο κ. Σαμαράς φανέρωσε την πολιτική του και γιατί κάνει όλα αυτά που κάνει. Σειρά των άλλων αρχηγών να αποφασίσουν τι θέλουν.


Ολόκληρη η ομιλία του πρωθυπουργού 


 Κυρίες και κύριοι,


Φίλες και φίλοι,


Είναι μεγάλη χαρά μου που βρίσκομαι απόψε ανάμεσά σας, για μια τέτοια εκδήλωση.


Για να βραβεύσουμε την εξωστρέφεια.


Για να βραβεύσουμε την επιχειρηματικότητα. Που είναι και το μεγάλο όχημα για την Ανάπτυξη αυτού του Τόπου.


Για να βραβεύσουμε τους καλύτερους εκφραστές και τους πετυχημένους εκφραστές της ελληνικής ανταγωνιστικότητας, που τώρα αρχίζει να κερδίζει έδαφος.


Και να βραβεύσουμε όλα εκείνα που τόσα χρόνια ήταν σχεδόν «απαγορευμένες λέξεις»…


Είμαστε εδώ για να βραβεύσουμε ελληνικές επιχειρήσεις, οι οποίες την περασμένη χρονιά – μέσα σε τόσο δύσκολες συνθήκες - διακρίθηκαν σε εξαγωγική δραστηριότητα, σε διεθνή παρουσία, στην έρευνα, στην καινοτομία και τις τεχνολογικές εφαρμογές, στην προστασία του περιβάλλοντος, στην εταιρική κοινωνική ευθύνη, στην αύξηση της απασχόλησης, στην ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα, στον νέο επιχειρηματία.


Κι αυτό αποτελεί ήδη μοναδικό συμβολισμό Προοπτικής για τον τόπο, αλλά και Ελπίδας για τον Ελληνικό λαό:


Γιατί όλα αυτά αποτελούν την «άλλη Ελλάδα»! Την Ελλάδα που αγωνίζεται, την Ελλάδα που είναι όρθια, την Ελλάδα που δημιουργεί…


Αυτή η Ελλάδα, τους εκπροσώπους της οποίας τιμάμε σήμερα, είναι εκείνη που θα βγάλει τη χώρα από την κρίση. Αυτή η Ελλάδα θα δημιουργήσει θέσεις εργασίας, για να βρουν δουλειά οι άνεργοι. Αυτή η Ελλάδα που προχωράει παρά τις δυσκολίες, θα εμπνεύσει τα νέα παιδιά, θα τους δώσει μέλλον, θα τα κρατήσει στον τόπο τους.


Αυτή η Ελλάδα της επιχειρηματικότητας, της εξωστρέφειας, της ανταγωνιστικότητας, είναι η Ελλάδα της αριστείας που βρισκόταν για πάρα πολλά χρόνια σε «χειμερία νάρκη». Εγώ θα πω ότι βρισκόταν σε διωγμό!


--Ήταν δύσκολο να μιλήσει κανείς για επιχειρηματικότητα. Έπρεπε να δώσουμε μεγάλο αγώνα για να την απ-ενοχοποιήσουμε.


--Ήταν δύσκολο να μιλήσει κανείς για ανταγωνιστικότητα. Λες και υπάρχει άλλος τρόπος, για να παράγει κανείς πλούτο σήμερα, αν δεν είναι ανταγωνιστικός.


--Μια απίστευτη γραφειοκρατία μπλόκαρε κάθε παραγωγική προσπάθεια.


--Και ένα πλέγμα από απολιθωμένες ιδεολογικές εμμονές, ιδεοληψίες – που έχουν πεθάνει παντού αλλού και που μόνο στην Ελλάδα επιζούσαν – απαξίωνε κοινωνικά κάθε δημιουργό.


Δείξτε μου μια χώρα που να πρόκοψε τις τελευταίες δεκαετίες, χωρίς να αγκαλιάσει αυτές τις έννοιες της ανταγωνιστικότητας και της εξωστρέφειας.


Δεν υπάρχει ούτε μία!


Δείξτε μια χώρα που απαρνήθηκε τις έννοιες αυτές και δεν βούλιαξε.


Και πάλι δεν υπάρχει ούτε μία.


Είναι κανόνας χωρίς εξαίρεση!


Προκοπή για κάθε χώρα σημαίνει πριν απ’ όλα, ανταγωνιστικότητα, εξωστρέφεια, καινοτομία, δημιουργία ευκαιριών για όλους, διάχυση ευκαιριών σε όλους.


Χωρίς αυτά μια κοινωνία δεν πάει πουθενά.


Με αυτά κάθε κοινωνία εκτινάσσεται.


Ακόμα και χώρες μικρές ή μεγάλες, κοντινές μας ή μακρινές, εντός ή εκτός Ευρώπης, ακόμα κι εκείνες που είχαν περάσει από την περιπέτεια του «υπαρκτού Σοσιαλισμού» και που πριν είκοσι χρόνια κείτονταν ερείπια, μόλις ανακάλυψαν την ανταγωνιστικότητα, την επένδυση, την εξωστρέφεια, την καινοτομία, έκαναν άλματα που κι οι ίδιες ακόμα δεν μπορούν να τα πιστέψουν…


Κι όμως, όταν όλοι άλλαζαν, η Ελλάδα έμενε για χρόνια κολλημένη σε ιδεοληψίες κρατισμού και ψευδο-προοδευτικότητας.


Και λέω ψευδο-προοδευτικότητας, γιατί εδώ συνέβη και εκείνο που ο Τζώρζ Όργουελ περιγράφει στο περίφημο βιβλίο του «1984» ως “new talk”.  Τότε που οι λέξεις έχασαν το όνομά τους και κατέληξαν να σημαίνουν το αντίθετο ακριβώς απ’ ό,τι σήμαιναν μέχρι τότε.


--Όπου, στην περίπτωσή μας, δηλαδή «προοδευτικός» είναι αυτός που δεν θέλει να αλλάξει τίποτε από εκείνα που ολοφάνερα βούλιαζαν τον τόπο.


--Όπου «ακραιφνής δημοκράτης» εμφανιζόταν όποιος ήθελε να λεηλατεί το δημόσιο πλούτο χωρίς να ελέγχεται και χωρίς να λογοδοτεί.


--Όπου συντεχνίες κομματικών στρατών και πάσης φύσεως «ημετέρων» μονοπωλούσαν τις ΔΕΚΟ, τις δημόσιες υπηρεσίες, τα δημόσια αγαθά.


Να έχουν το δικαίωμα να κατεβάζουν τους διακόπτες όποτε ήθελαν, για να εκβιάσουν για κλαδικά τους αιτήματα.


Να έχουν το δικαίωμα να ελέγχουν απόλυτα τη δημόσια ενημέρωση. Να πληρώνονται από τον Έλληνα φορολογούμενο, αλλά να του προσφέρουν ελάχιστα σε συνθήκες απόλυτης αδιαφάνειας, χωρίς να λογοδοτούν…


Παντού στον κόσμο υπάρχουν δημόσιες υπηρεσίες, αλλού καλύτερες και αλλού λιγότερο καλές. Τέτοια φαινόμενα αδιαφάνειας και σπατάλης δεν υπάρχουν πουθενά σήμερα. Τουλάχιστον στην Ευρώπη. Αλλά δεν θα βρείτε εύκολα κι εκτός Ευρώπης…


Η Ελλάδα είχε καταντήσει αληθινό Jurassic Park, μοναδικό στον κόσμο μέρος όπου επιβίωναν οι δεινόσαυροι απαρχαιωμένων ιδεοληψιών που είχαν εξαφανιστεί παντού αλλού…


Τόσα χρόνια ο κόσμος, ο απλός πολίτης, αναρωτιόταν συνεχώς:


-- Κανείς δεν έχει την πολιτική βούληση να τα αλλάξει όλα αυτά;


--Κανείς δεν αντέχει ή δεν τολμά να τα αλλάξει όλα αυτά;


Και οι εκφραστές της κοινής γνώμης - δημοσιογράφοι και σχολιαστές πάσης φύσεως - το επαναλάμβαναν σε όλους τους τόνους και σε κάθε ευκαιρία. Όλο και συχνότερα το έλεγαν:


--Δεν υπάρχει σε αυτό τον τόπο πολιτική βούληση!


Ε λοιπόν, τώρα υπάρχει πολιτική βούληση!


Και το αποδείξαμε. Και θα το αποδεικνύουμε κάθε μέρα.


Η καλύτερη απόδειξη είναι αυτό που ανακοινώσαμε μόλις χθες!


Και που θα έπρεπε να έχει γίνει από χρόνια:


Η ΕΡΤ υπήρξε το σύμβολο της αδιαφάνειας και της σπατάλης.


Κι αυτό τελείωσε χθες.


Στη θέση της δημιουργείται ταχύτατα μια νέα Δημόσια Ραδιοτηλεόραση, σύμφωνα με τα πιο σύγχρονα διεθνή πρότυπα. Δημόσια Ραδιοτηλεόραση, αλλά όχι κρατική. Με λιγότερο προσωπικό, αλλά επάξια επιλεγμένο, με κριτήρια ΑΣΕΠ.


Με ένα τεράστιο αρχείο στη διάθεσή της, που αν χρησιμοποιηθεί σωστά, αποτελεί μοναδική πηγή τεράστιου πλούτου. Που τόσα χρόνια παρέμενε αναξιοποίητο και λεηλατείτο.


Με ικανότητα να προβάλλει την χώρα στο εξωτερικό, να ενημερώνει, να ψυχαγωγεί μέσα στην Ελλάδα. Και να κερδίζει τον Έλληνα! Όχι να σέρνεται σε τελείως περιθωριακά νούμερα τηλεθέασης και ακροαματικότητας.


Αυτή τη νέα Ραδιοτηλεόραση έπρεπε να την έχει η Ελλάδα από χρόνια. Αλλά είχε την αμαρτωλή ΕΡΤ...


Αυτή τη νέα Ραδιοτηλεόραση θα την δώσουμε εμείς στους Έλληνες το ταχύτερο.


Δεν… «κλείνουμε» τη δημόσια Ραδιοτηλεόραση, όπως λένε κάποιοι... Δεν την κλείνουμε. Θέλουν να περάσει ότι την κλείνουμε. Δεν την κλείνουμε, λοιπόν.


Αντίθετα, τώρα θα αποκτήσουμε πραγματικά δημόσια Ραδιοτηλεόραση!


Το λέω, γιατί την αλήθεια αυτή χθες προσπαθούσαν να την εμποδίσουν να ακουστεί. Φώναζαν για «κλείσιμο»! Δεν αναφέρονται ότι θα γίνει ένας νέος, υγιής Οργανισμός δημόσιας ενημέρωσης.


Γιατί, για τα προνόμιά τους φωνάζουν.


Όχι για τα δικαιώματα του λαού.


Και βέβαια, όταν έκλεισαν άλλες χιλιάδες ιδιωτικές επιχειρήσεις και βρέθηκαν εκατοντάδες άνεργοι, χιλιάδες άνεργοι, τα τελευταία τρία χρόνια, τέτοιου είδους αντίδραση δεν υπήρξε!


Έκλεισαν για παράδειγμα ιδιωτικά κανάλια και εφημερίδες. Καμία αντίδραση.


Υπήρξαν και μαζικές απολύσεις από κομματικά κανάλια. Καμία αντίδραση.


Και τώρα που τελείωσε η αμαρτωλή ΕΡΤ – αληθινό σύμβολο προνομίων και αδιαφάνειας – για να πάρει τη θέση της μια νέα Ελληνική Ραδιοτηλεόραση, ξεσπά όλη η υποκρισία ενός συστήματος που έφερε την Ελλάδα ως εδώ. Και που δεν δέχεται να θυσιάσει τα προνόμιά του, για να σηκωθεί ξανά ο τόπος στα πόδια του.


Δεν έχουμε τίποτε απολύτως με τους εργαζόμενους της ΕΡΤ. Όλοι, άλλωστε, θα αποζημιωθούν με τον πλέον γενναιόδωρο τρόπο. Και που αρκετοί θα επαναπροσληφθούν με απόλυτη διαφάνεια στο νέο οργανισμό Ραδιοτηλεόρασης. Αναφέρομαι στα κυκλώματα που αποσπούσαν σκανδαλώδη προνόμια, που απομυζούσαν την ΕΡΤ. Και τώρα δεν θέλουν να χάσουν τα προνόμιά τους. Εγώ πιστεύω ότι θα τα χάσουν.


 Μιλάω ακόμα και για τους δύο χιλιάδες περίπου που θα προσλάβει το Δημόσιο εκεί που έχει πραγματικές ανάγκες – στα νοσοκομεία και στα ΚΕΠ για παράδειγμα – στη θέση των υπεράριθμων που θα φύγουν από την ΕΡΤ.


Να σας θυμίσω ακόμα, ότι έγιναν πολλές προσπάθειες να εξυγιανθεί η ΕΡΤ με τον «ήπιο», ας πούμε, τρόπο. Όλες απέτυχαν! Και ξέρετε γιατί;


Γιατί ήταν τόσο θεσμικά κατοχυρωμένα τα προνόμια και η αδιαφάνεια, που κανείς δεν μπορούσε να κάνει τίποτα. Προτάσεις, προσπάθειες υπήρξαν πολλές. Αλλά όλα είχαν καταλήξει στο ίδιο αποτέλεσμα: μηδέν εις το πηλίκον!


Κι ο κόσμος έβλεπε, κούναγε το κεφάλι του και μονολογούσε:


--Άντε πάλι μια από τα ίδια.


Αυτά που σας λέω σήμερα, ο ελληνικός λαός δεν μπορεί να τα ακούσει. Δεν ξέρω τώρα αν μας έχουν συνδέσει στην τηλεόραση. Η συντεχνία έχει επιβάλει σιωπή στα media.


Μαθημένοι βέβαια είμαστε. Τους τελευταίους μήνες-και το λέω γιατί έχουμε κοντή μνήμη δυστυχώς οι Έλληνες- τους τελευταίους μήνες δεν υπήρξε περίπτωση που να έλθει σημαντικός ξένος ηγέτης στην Ελλάδα, για να στηρίξει την προσπάθεια της χώρας, τις θυσίες του Ελληνικού λαού, δεν υπήρξε περίπτωση κι εμείς να κάνουμε σημαντική επίσκεψη σε ξένη χώρα, για να βρούμε κάποια στήριξη, που να μην πέσει πάνω τυχαία σε… «απεργία» της ΕΡΤ!


Απεργούσαν κάθε φορά που γινόταν κάτι σημαντικό και αισιόδοξο.


Αυτή την «ενημέρωση» προσέφεραν.


Εμείς θα αποκαταστήσουμε αληθινά δημόσια ενημέρωση. Με την πιο τολμηρή μεταρρύθμιση –ελπίζω- που θα υπάρξει ποτέ στα ελληνικά ΜΜΕ. Ήδη έχουμε καταθέσει μια σχετική πρόταση νόμου στη Βουλή…


Αυτό που είδατε τις μέρες αυτές είναι –κατά την άποψή μου- οι τελευταίοι σπασμοί ενός καθεστώτος προνομίων. Που καταρρέει. Και που θα έπρεπε να έχει παραμεριστεί από χρόνια.


Και ενώ το καθεστώς των προνομίων καταρρέει, αναδεικνύεται εδώ απόψε η Ελλάδα της δημιουργίας. Η Ελλάδα της ανταγωνιστικότητας και της εξωστρέφειας. Η Ελλάδα που εκπροσωπείτε εσείς. Και που σήμερα βραβεύουμε.


Κυρίες και κύριοι,


Θα διαπιστώσατε ότι δεν σας μίλησα καθόλου για το Πρόγραμμα δημοσιονομικής προσαρμογής, για το πόσο έχει αλλάξει η εικόνα της χώρας μας στο εξωτερικό τους τελευταίους ένδεκα μήνες. Για τις τράπεζες, που επιτέλους επανακεφαλαιοποιούνται. Για τις οφειλές του δημοσίου, που ήδη, στην αρχή με αργό ρυθμό και τώρα με πολύ πιο γρήγορο, έχουν αρχίσει να ξεπληρώνουν εκείνους που ήταν χρεωμένοι από το ίδιο το κράτος. Για τα «εργαλεία ρευστότητας» με τα οποία εξοπλίζουμε το τραπεζικό μας σύστημα, για να μη χαθεί άλλος χρόνος και να εισρεύσει ρευστότητα αμέσως μόλις ολοκληρωθεί η ανακεφαλαίωση.


Σήμερα, μάλιστα, εγκαινιάστηκε το πρωί και επισήμως ένα απ’ αυτά τα «εργαλεία» τα βασικά που δεν υπήρχαν και που πολλοί από εσάς μου το είχαν πει, και εδώ και στην Περιφέρεια, που μας δόθηκε από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, ένα συνολικό ύψος 1,5 δισεκατομμυρίων ετησίως από ανακυκλούμενες πιστώσεις, για να καλύπτονται, αυτό που είχαμε ανάγκη, οι εγγυητικές επιστολές των ελληνικών εταιριών στο εξωτερικό.


Δεν σας ανέφερα τίποτε ούτε και για τις προοπτικές που επαληθεύονται κάθε μήνα από τις αρχές του χρόνου, ότι φέτος θα πάμε καλύτερα από το στόχο και ότι στοχεύουμε και για πρωτογενές πλεόνασμα.


Δεν σας ανέφερα, τέλος τίποτε για τις επενδύσεις που έρχονται, για τους ξένους επιχειρηματίες που επισκέπτονται τη χώρα. Που αισθάνονται αυτή τη φορά ότι έχουν και το νιώθουν μια κυβέρνηση που τους στηρίζει. Όχι που τους εγκαταλείπει στα νύχια της γραφειοκρατίας. Ούτε για τις αποκρατικοποιήσεις σας μίλησα. Ούτε για το γεγονός ότι συνεχώς ζητούμε και από τον Έλληνα επιχειρηματία, με κάθε τρόπο, όπως κάνατε εσείς, να συνδράμει στην προσπάθεια αυτή.


Όπως δεν σας μίλησα για το νέο επενδυτικό Νόμο, που παρακαλώ να τον πάρετε και να τον διαβάσετε, αποτελεί αληθινή τομή!


Δεν σας τα ανέφερα όλα αυτά γιατί πιστεύω τα ξέρετε.


Και γιατί ήθελα να επιμείνω σε αυτή την αντίθεση:


-- Εσείς είστε η Ελλάδα της δημιουργίας. Η «άλλη Ελλάδα». Μια Ελλάδα που είναι η ελπίδα όλων μας.


--Απέναντι είναι ένα καθεστώς των προνομίων, των συντεχνιών, της αδιαφάνειας και της κομματοκρατίας, που έχει φέρει τη χώρα σε αυτά τα χάλια. Από τα οποία βγαίνουμε σιγά-σιγά, με πολλή προσπάθεια, με πολλές θυσίες του απλού του κοσμάκη. Αλλά βγαίνουμε!


Και βγαίνουμε, γιατί υπάρχει το δημιουργικό πνεύμα, υπάρχει η ικανότητα του Έλληνα, υπάρχει το δαιμόνιο του Έλληνα, όπως θέλετε πείτε το! Αυτό δηλαδή που εκπροσωπείτε εσείς.


Δεν γίνονται πια ανεκτές, εγώ τουλάχιστον δεν μπορώ να κάνω ανεκτές, τις «ιερές αγελάδες» του κρατισμού και των προνομίων. Όχι μόνο, γιατί δεν παράγουν τίποτε, αλλά και γιατί κοστίζουν πανάκριβα και δε βγάζουν ποιότητα...


Γιατί όσο υπάρχουν και παραμένουν άθικτες, ο ελληνικός λαός τότε θα συνεχίσει να λέει:


--«Δεν αλλάζει τίποτε», «δεν υπάρχει πολιτική βούληση να αλλάξει το παραμικρό! Μια από τα ίδια».


Εγώ δε θέλω τον ελληνικό λαό ηττοπαθή. Τον θέλω αισιόδοξο, όπως είναι η φύση μας. Γι’ αυτό το λόγο, του λέμε με έργα πια, όχι με λόγια ότι θέλουμε και μπορούμε να τα αλλάξουμε όλα!


Κι ότι διαθέτουμε και τη βούληση να τα αλλάξουμε όλα…


Το χρωστάμε στον Ελληνικό λαό, σε όλους τους Έλληνες.


Το χρωστάμε, αν θέλετε, στους εαυτούς μας και στα παιδιά μας.


Το χρωστάμε στους αληθινούς δημιουργούς, όπως είστε εσείς, στην «άλλη Ελλάδα» της ανταγωνιστικότητας την οποία τιμάμε.


Γιατί πώς θα τους δώσουμε κουράγιο, να συνεχίσουν να κάνουν αυτό που μπορούν,


αν δεν σταθούμε κι εμείς δίπλα τους, να κάνουμε εκείνο που πρέπει;


Ευχαριστώ πολύ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ρύκιος avatar
    Ρύκιος 12/06/2013 21:35:59

    Αληθεύει αυτό που ακούστηκε στην "πειρατική" εκπομπή της ΕΡΤ πριν λίγο ότι τον τελευταίο ΧΡΟΝΟ διορίστηκαν 30 ειδικοί σύμβουλοι, αντί για 3 που υπήρχαν πριν, με μισθό χιλιάδες ευρώ ο καθένας?
    Αν αληθεύει, ποιό ακριβώς είναι αυτό το καθεστώς που θα καταρεύσει? ...

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Ρύκιος 12/06/2013 21:43:34

      xaxaxa ...μπήκαν μέσο ΑΣΕΠ όπως Λιάτσος Σαλαγκούδη κλπ

      ΥΓ

      Αλλά δεν ανησυχώ θα απολυθούν όλοι
      Θα αποζημιωθούν όλοι
      Ορισμένοι ....οι αρεστοί εκ των αρίστων θα επαναπροσληφθούν στο νέο άνδρο της διαφάνειας και οικονομίας...διότι το ΚΑΛΟΣ του ΚΑΛΟΥ είναι διαχρονικό στην ...ακομμάτιστη χώρα

    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
      ΔΗΜΗΤΡΗΣ @ Ρύκιος 12/06/2013 22:23:27

      περιμενε να ανεβασω τη λιστα

  2. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 12/06/2013 21:37:13

    «Η ΕΡΤ υπήρξε το σύμβολο σπατάλης και αδιαφάνειας και αυτό τελείωσε χθες»

    ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ...διαφορετικά μπλα μπλα μπλα...

    ΥΓ

    απορία:

    η Δημόσια Τηλεόραση έκλεισε; άνοιξε; ανοιγόκλεισε ; ή παίζει αλά κάρτ ανάλογα με το ποιος μιλά;

  3. kotstak avatar
    kotstak 12/06/2013 21:46:04

    Ο Σαμαράς ήταν εξαιρετικός.
    Ήταν αποφασιστικός και εννοούσε αυτά που έλεγε.
    Έφερε σε αμηχανία τους εκπροσώπους των "παρασίτων".

    Μέχρι τώρα πολλοί πολίτες "έκοβαν τα χέρια τους" επειδή ψήφισαν κάποιον.
    Ο Σαμαράς θα κάνει πολλούς να "κόψουν τα χέρια τους" επειδή δεν τον ψήφισαν.

    • billi smart avatar
      billi smart @ kotstak 13/06/2013 01:59:23

      η μπλεμπα της ΕΡΤ ...δεν ηταν οι δυνατοι ???

  4. δρόμος avatar
    δρόμος 12/06/2013 21:47:41

    Η κρατική τηλεόραση άνοιξε επειδή η (διεθμής ομοσπονδία δημοσιογράφων?) ΕBU από την Γενεύη παραχώρησε συχνότητα στον Υμηττό για να εκπέμψουν - έτσι είπαν οι ίδιοι, τους άκουσα πριν καμμιά ώρα στον 902

  5. someone avatar
    someone 12/06/2013 21:56:20

    ΣΑΛΑΓΚΟΥΔΗ

    • Ο απλός κοσμάκης avatar
      Ο απλός κοσμάκης @ someone 12/06/2013 22:19:14

      Άξια!!

    • dim avatar
      dim @ someone 13/06/2013 01:33:12

      ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ

    • sos avatar
      sos @ someone 13/06/2013 01:57:27

      ΚΟΥΛΟΓΛΟΥ

      ΒΑΞΕΒΑΝΗΣ

      ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ

      ΣΤΑΗ

      ΤΣΑΠΑΝΙΔΟΥ

      • dim avatar
        dim @ sos 13/06/2013 02:06:38

        Πραγματικό άντρο αριστερών βολεμένων που μας ρουφάνε το αίμα επί 30 και πλέον χρόνια...Καλούμαστε τώρα να πληρώσουμε τα ελλείμματα και το υπέρογκο χρέος που δημιουργήθηκαν επειδή έπρεπε να πληρώνουμε επί 40 χρόνια 1 εκατ. αργόσχολους και χαραμοφάηδες ΔΥ, τους οποίους απαγορευόταν να τους αγγίξουμε και ήταν προστατευμένοι των αριστερών συνδικαλιστών του χειρίστου είδους...

        • Μ.Γ avatar
          Μ.Γ @ dim 13/06/2013 12:52:38

          Nαι βρε παιδι μου, "αντρο αριστερων" oπως ο Κεδικογλου (πρωην διευθυντης ειδησεων), ο Λιατσος (γνωστο κομμουνι αυτος". Επιτελους, καθαρση.

    • Kώστας ΜΠ avatar
      Kώστας ΜΠ @ someone 13/06/2013 02:01:55

      ΚΑΤΣΙΜΗ ( κόρη του διευθυντή της ΕΡΤ επί Μαρούδα και πρώην συζύγου της Στάη). Μάσες τέλος. Λουκέτο.

  6. ΔημήτρηςΚ avatar
    ΔημήτρηςΚ 12/06/2013 22:03:33

    Όσα λάθη και αν έκανε ο Σαμαράς, όσο συγκρούεται με τα κομματόσκυλα
    και περνάει πραγματικές μεταρυθμίσεις όπως αυτή στην ΕΡΤ, θα έχει
    την στήριξη της πλειοψηφίας του λαού.

    Είμαι εικονοληπτης και δεν πίστευα ότι θα ζήσω πότε το τέλος
    του πιο διεφθαρμένου οργανισμού στον δημόσιο τομέα.
    Εύγε.

  7. GM avatar
    GM 12/06/2013 22:42:18

    Ο κύβος ερρίφθη , ο Σαμαράς είναι αποφασισμένος να κυβερνήσει αυτοδυναμα έστω κι αν χρειαστούν διπλές εκλογές .Ξέρει ότι μόνο έτσι θα μπορέσει να αναστήσει τη χώρα έχοντας τη στήριξη του υγιούς τμήματος του Ελληνικού λαού που είτε σας αρέσει είτε όχι είναι ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ

  8. Αυτοκρατορική Απομόνωση avatar
    Αυτοκρατορική Απομόνωση 12/06/2013 22:56:30

    Δεν είναι οι τελευταίοι σπασμοί του καθεστώτος των προνομίων. Οι θύλακες είναι αναρίθμητοι στο άρρωστο σώμα του Δημοσίου. Τώρα σειρά των υπαλλήλων της Βουλής.

    • Οίστρος avatar
      Οίστρος @ Αυτοκρατορική Απομόνωση 13/06/2013 15:09:32

      Σ΄αυτό δεν έχεις κι΄άδικο !

  9. Eva avatar
    Eva 12/06/2013 23:17:34

    Κάποιοι απο εμάς, ιδιωτικοί υπάλληλοι, όταν τύχαινε να απολυθούμε, κάναμε καινούργιο βιογραφικό, και αρχίζαμε αγώνα για νέα δουλειά.
    Κάποιοι απο εμάς απολύθηκαν πάνω απο μια φορά, δεν απείλησαν κανένα, ούτε εκβίασαν, ούτε εκλεισαν δρόμους.
    Κάποιοι απο εμάς είχαν επιλεγεί ανάμεσα σε πολλούς συνυποψήφιους, για τις ικανότητες μας και τα ΕΓΚΥΡΑ πτυχία μας.
    ΟΛΟΙ κρινόμαστε κάθε μέρα και κάθε στιγμή για την απόδοσή μας.
    Και κάποιοι ψηφίζαμε αυτό που πιστεύαμε, κι όχι για να μας εξασφαλίσουν το μέλλον.
    Τώρα...εμπρος όλοι στην ΕΡΤ να υπερασπισθείτε το δίκηο των εκλεκτών, υψηλόμισθων και μην μου απαντήσει κανείς ότι έτσι στρέφονται οι μεν εναντίον των δε διότι δεν μασάμε.

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ Eva 13/06/2013 15:19:12

      Το σχόλιό σου αγπητυή Eva, αποτελεί πραγματική "γροθιά" στο στομάχι της υποκρισίας, της απανθρωπιάς, της λαμογιάς και κάθε είδους ΚΟΠΡΙΤΟ-ΠΑΣΟΚΟΠΟΙΗΣΗΣ της Ελληνικής κοινωνίας, εδώ και 32 χρόνια !!!!!
      Προσυπογράφω μετά τιμής!

  10. MantisKalhas avatar
    MantisKalhas 12/06/2013 23:23:57

    Παρακολουθώ την ΕΡΤ στο διαδίκτυο και πραγματικά ηδονίζομαι να παρακολουθώ αριστερούς να τραγουδάνε το ακορντεόν και να μυξοκλαίν για τη χούντα του Σαμαρά.
    Πάντως η εκπομπή της σημερινής ΕΡΤ είναι η απόδειξη ότι είναι αριστερό κανάλι.
    Είναι τόσο ανόητοι που με αυτά που λένε συσπειρώνουν τη Ν.Δ σε παλαιά ποσοστά!

    • Αυτοκρατορική Απομόνωση avatar
      Αυτοκρατορική Απομόνωση @ MantisKalhas 12/06/2013 23:29:36

      Μην τα μαρτυράς όμως όλα κι εσύ, γιατί μπορεί να καταλάβουν το λάθος τους και να το γυρίσουν. Ανίδεοι από συνωμοτική συμπεριφορά εσείς οι δεξιοί βρε παιδί μου! 40 χρόνια εντατικά κι ακόμη ερασιτέχνες.

    • Eva avatar
      Eva @ MantisKalhas 12/06/2013 23:31:33

      Ασε που έβγαλαν στο αέρα κατι... δωδεκάχρονους μαθητές απο το γυμνάσιο της Αγ. Παρασκευής για συμπαράσταση! Κάποιος ακόμη είπε οτι ο απλός κόσμος και οι μετανάστες συμφωνούν και αυτοί. Εαν συμφωνούν και οι μετανάστες...τότε εντάξει δικαιος ο αγώνας τους.

      • Γεώργιος avatar
        Γεώργιος @ Eva 13/06/2013 09:28:38

        Συγχαρητήρια Eva για τις, ομολογουμένως, εύστοχες παρατηρήσεις σου, αυτή στις 11.17 pm και τούτη στις 11.31 pm. Ομοίως και στον MantisKalhas!!!!
        Καλημέρα σε όλους.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Eva 13/06/2013 10:09:27

        Έτσι! Να ξεβρακώνονται διαρκώς στα μάτια όσων σκέπτονται ακόμη....

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ MantisKalhas 13/06/2013 15:34:09

      +100000
      Φαντάζομαι θα έχετε παρατηρήσει ότι λόγω ΕΡΤ βλέπουμε και νέους σχολιαστές να μπαίνουν στο antinews να σχολιάσουν και όλοι φυσικά ενάντια στην απόφαση Σαμαρά για την ΕΡΤ. Προχώρα Αντώνη δυναμικά μπροστά!

  11. victoria (true) avatar
    victoria (true) 12/06/2013 23:24:26

    Εξαιρετική ομιλία. Και τα πιστεύει αυτά που λέει και με το χέρι στην καρδιά να μπορέσει να τα πράξει.

  12. anonymous avatar
    anonymous 12/06/2013 23:28:21

    Έβλεπα εχτές το βράδυ τις εικόνες από το προαύλιο της ΕΡΤ και ένιωσα ότι περνούσε από μπροστά μου η παρακμή προσωποποιημένη. Το κηδεμονευόμενο από τους Εσωτερικάκηδες και τους πρώην Ρηγάδες σύστημα ΠΑΣΟΚ, που στηριζόταν στην εκμετάλλευση και καταλήστευση του υπολοίπου της κοινωνίας, κατέρρευσε ως χάρτινος πύργος. Όλοι αυτοί πέρασαν εχτές από την ΕΡΤ. Η εξαφάνιση της συγκολλητικής ουσίας του δια της διαφθοράς παραχθέντος χρήματος ήταν αρκετή δια να διασκορπιστούν στα 4 σημεία του ορίζοντα.

  13. mara Μ avatar
    mara Μ 12/06/2013 23:30:30

    Αρα θα προκαλέσει εκλογες. Να παραδεχτεί λοιπόν κι αυτή την αποφασή του.

  14. Ο απλός κοσμάκης avatar
    Ο απλός κοσμάκης 12/06/2013 23:38:24

    Ματίνα Ρέτσα 4.000 €

  15. akenaton avatar
    akenaton 13/06/2013 00:06:35

    Ίσως η καλύτερη, αλλά πάντως η πιο αληθινή ομιλία πολιτικού στην Ελλάδα όσο θυμάμαι τον εαυτό μου. Το θηρίο ξύπνησε!

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ akenaton 13/06/2013 15:35:14

      Σωστός αγαπητέ akenaton, πολύ σωστός!

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ akenaton 13/06/2013 20:54:17

      "Ίσως η καλύτερη, αλλά πάντως η πιο αληθινή ομιλία πολιτικού στην Ελλάδα όσο θυμάμαι τον εαυτό μου".

      Ήθελα να το γράψω και με πρόλαβες Akenaton. Απλώς, το είπα σε πολλούς φίλους μου και τους συνέστησα να την διαβάσουν οπωσδήποτε, αν δεν την άκουσαν χθες, όπως εγώ.
      Να αγιάσει το στόμα του. (και προ πάντων, να τα τηρήσει αυτά που εξαγγέλλει).

  16. kotstak avatar
    kotstak 13/06/2013 00:08:06

    Κουίζ:
    Όταν ο Καραμανλής μίλησε για επανίδρυση πήρε 46%.
    Τώρα που ο Σαμαράς ξεκίνησε την επανίδρυση, πόσο θα πάρει;

    Ο Καραμανλής δεν μπόρεσε να κάνει επανίδρυση ενώ είχε μεγάλη πλειοψηφία.
    Ο Σαμαράς ξεκίνησε την επανίδρυση και έκανε το πρώτο μεγάλο βήμα (το πιο δύσκολο), χωρίς να έχει πλειοψηφία, περιστοιχιζόμενος από “βαρίδια” με "μαρκαδόρους” που του βάζουν συνεχώς “κόκκινες γραμμές”.

    • fitsoulas avatar
      fitsoulas @ kotstak 13/06/2013 00:18:15

      Με πρόχειρες εκτιμήσεις, τουλάχιστον τα διπλάσια, δηλαδή 92%!!!!

      • Hrthe_to_telos avatar
        Hrthe_to_telos @ fitsoulas 13/06/2013 07:28:28

        Θεος!!!!!!

  17. Παστός Αστός avatar
    Παστός Αστός 13/06/2013 00:09:27

    Προοδευτικός σημαίνει βαθμιδωτός, σταδιακός και αποτελεί προτέρημα μόνο στην Ελλάδα.
    Κατά τα άλλα περίμενα σχεδόν 40 χρόνια για να ακούσω τον κυβερνήτη να μιλά έτσι.
    Να που κάτι γίνεται.

  18. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 13/06/2013 00:34:41

    Να μου πει κάποιος πόσο διαφορετικός είναι ο Σαμαράς από όσους πολιτικούς έχουμε δει οι έως των 40 ετών ηλικίας. Ούτε πολιτικό κόστος κοιτάει, ούτε προστατεύει κομματικούς στρατούς, ούτε σκελετούς στη ντουλάπα έχει. Χαώδης η διαφορά. Καποδίστρια μου θυμίζει. Με πυγμή και θέληση να ξαναστήσει τη χώρα στα πόδια της και με σοβαρή διπλωματία για να πάψουν οι κακεντρεχείς να βρίζουν και να λοιδορούν το λαό μας και να αλλάξει τους συσχετισμούς για να πιέσει εμμέσως για ελάφρυνση του φορτίου των μνημονίων.

    • GO avatar
      GO @ Γεώργιος Τ. 13/06/2013 08:05:26

      Εσείς, οι έως σαράντα ετών, είδατε και θυμηθήκατε τον Ι. Καποδίστρια;

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ GO 13/06/2013 10:11:37

        Μην κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις. Όσοι διαβάζουμε ιστορία ξέρουμε τον Καποδίστρια και το ποιόν του και το ποιοι τον "έφαγαν". Τα συμφέροντα εντός και εκτός χώρας. Ζωντανό παράδειγμα τέτοιου πολιτικού όμως δεν είχαμε την ευτυχία να δούμε μέχρι τώρα.

        • Από την πτήση ως την πτώση, ένα φωνήεν avatar
          Από την πτήση ως την πτώση, ένα φωνήεν @ Γεώργιος Τ. 13/06/2013 10:38:24

          Είμαστε μάρτυρες θαυμάτων, πραγματικά!

  19. VΛV avatar
    VΛV 13/06/2013 00:57:42

    Έτσι είναι η φυσική ροή των πραγμάτων , μετά από μια σειρά λαθών σαφώς και δεν μπορεί να υπάρξει άμεσα επιτυχία ,(αλλιώς δεν θα ΄ταν λάθη )χρειάζονται λοιπόν πρώτα απ όλα κατανόηση,συλλογισμός,
    προσπάθεια,αγώνες...και αν τα καταφέρεις ,πετυχαίνεις το ποθητό αποτέλεσμα.
    Αλλιώς ...

  20. Απλός πολίτης avatar
    Απλός πολίτης 13/06/2013 00:58:53

    Ληγμένα δεν λες τίποτα!!!

    • dim avatar
      dim @ Απλός πολίτης 13/06/2013 01:40:14

      Αν γουστάρεις εσύ να πληρώνεις 150 εκατ. ετησίως για να έχει ένα team αργόσχολων και χαραμοφάηδων που πετυχαίνουν τηλεθέαση 4%, τη στιγμή που τα άλλα κανάλια πετυχαίνουν πενταπλάσια τηλεθέαση με υποπενταπλάσιο budget... πλήρωσε τα από τη τσέπη σου... 40 χρόνια οι δημιουργικοί και παραγωγικοί Έλληνες πληρώνουμε μέσω υπερφορολόγησης τα ελλείμματα που δημιουργούσαν οι στρατιές των αργόσχολων ΔΥ... Επιτέλους εμφανίστηκε ένας ηγέτης, που ήταν εκτός κεντρικής πολιτικής σκηνής επί 16 χρόνια, για να βάλει ένα τέλος σε αυτό το καρκίνωμα... Ήρθε η ώρα να επιλέξουμε: Παραγωγική και δημιουργική Ελλάδα, με αξιοκρατία, ιδιωτική πρωτοβουλία ή κρατικοδίαιτα μοντέλα και αργόσχολους αργόμισθους?

      • partyman2013 avatar
        partyman2013 @ dim 13/06/2013 01:54:30

        παραγωγική και δημιουργική ελλάδα?

        εδώ κάθησαν στο πόδι και έγραψαν το νομοσχέδιο για την ΝΕΡΙΤ..

        και από το όνομα καταλαβαίνεις για τι δημιουργικότητα και παραγωγικότητα.. μιλάμε, εν μια νυκτί, τσαπατσούλικα εντελώς..

        είναι όνομα αυτό για δημόσιο κανάλι..? και το "Ι"ντερνετ που κολλάει? στα ελληνικά λέγεται διαδίκτυο..

        επίσης, ΕΙΝΑΙ δυνατόν να διατάσσεται και να κλείνει η μοναδική τηλεόραση που εξέπεμπε νόμιμα? να σας θυμήσω ότι όλα τα ιδιωτικά κανάλια λειτουργούν παράνομα χρησιμοποιόντας αυθαίρετα κρατικές συχνότητες χωρίς να πληρώνουν τίποτα στο κράτος όλα αυτά τα χρόνια.. αφήστε που χρωστάνε αριστερά και δεξιά -και στο κράτος- απίστευτα ποσά..

        αυτη είναι η δημιουργικότητα που ονειρέυεστε εσείς?

        εγώ πάντως οχι..

        • dim avatar
          dim @ partyman2013 13/06/2013 02:00:50

          Έχεις μια σειρά από προτάσεις διακυβέρνησης... Τι επιλέγεις εσύ?

          Το κρατισμό του Τσίπρα και του Κουτσούμπα?

          Τον ναζιστικό ολοκληρωτισμό του Μιχαλολιάκου?

          Τον προστατευτισμό των κρατικοδίαιτων του Βενιζέλου και του Κουβέλη?

          Τις φαντασιώσεις των Αεροψεκασμένων?

          Ή τον δημιουργικό πατριωτικό φιλελευθερισμό του Σαμαρά?

          • greekfournaris avatar
            greekfournaris @ dim 13/06/2013 04:49:30

            Αυτά είναι ψευτοδιλημματα!

      • ΣΑΡΑΚΑΤΣΑΝΟΣ avatar
        ΣΑΡΑΚΑΤΣΑΝΟΣ @ dim 13/06/2013 08:26:37

        Δημιουργικε Ελληνα, ολο και καποια επιδοτηση παιρνεις, ολο και σε καποιο ευρωπαικο προγραμμα εχεις ενταχθει και αν δεν παμε καλα υπαρχει το αρθρο 99. Αν θελουμε ισοτητα, τοτε, απολυσεις στο δημοσιο, κλεισιμο κομματων ( νδ, πασοκ) και επιχειρησεων που χρωστανε, εγκαταλειψη των τραπεζων και φυλακιση των υπευθυνων.

      • xmkm avatar
        xmkm @ dim 13/06/2013 11:53:37

        σου αρεσει ο Σουλειμάν ε; ντροπη να συγκρινεται η ΕΡΤ με αυτά τα υποπροιοντα, οσο και αν δεν μας αρεσει η ιδιωτικη τηλεοραση ειναι πιο επιζημια, αρρωστη και προδοτικη. Θυμαστε ολοι τον Ευαγγελατο στα Ιμια ε;

      • Παύλος avatar
        Παύλος @ dim 13/06/2013 21:01:07

        +1.000.000 !!!

        • Παύλος avatar
          Παύλος @ Παύλος 13/06/2013 21:26:18

          Η επιδοκιμασία αφορά το σχόλιο της Dim.

      • Kostas nikolaou avatar
        Kostas nikolaou @ dim 14/06/2013 12:52:44

        ψαξε λίγο πόσοι άργοσχολοι υψηλόμισθοι ''σύμβουλοι'' προσλήφθηκαν τον τελευταίο χρόνο επί λάτσιου. Η ανθούλα είναι παράδειγμα αξιοκρατίας και δημιουργικής Ελλάδας?
        όσο για τηλεθέαση: ας βάλει η νεα ερτ 5 μπιγκ μπράδερ, 10 πορνοσειρές και 20 τουρκικα και τα έπιασε τα 50αρια.
        συμφωνείς να αναγράφουμε τα συμβόλαια των μεγαλοδημοσιογράφων της ερτ, την ημερομηνία πρόσληψης και τον υπεύθυνο πρόσληψης τους?

  21. The Camel avatar
    The Camel 13/06/2013 01:11:39

    Την ΕΡΤ που απασχολούσε πιο πολλούς απο το CNN πληρώνουν οι καταναλωτές μέσω του λογαριασμού της ΔΕΗ.

    Ολο το προσωπικό έχει μπει με μέσο και στη συντριπτική πλειοψηφία του ανήκει στο χώρο των ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ-ΣΥΡΙΖΑ κ.τ.λ.

    Είναι καιρος να σταματήσει η ΕΡΤ να είναι στέκι πολλών αργόσχολων και να αποκτήσει η χώρα αξιόπιστη δημοσια ραδιοτηλεόραση που δεν θα επιδοτείται.

  22. someone avatar
    someone 13/06/2013 01:11:46

    μονο ληγμενα και γενοσημα παιρνουνε

  23. Nik avatar
    Nik 13/06/2013 01:30:00

    "Μια απίστευτη γραφειοκρατία μπλόκαρε κάθε παραγωγική προσπάθεια." και το κάνει ακόμα.

    Οσο για την ΕΡΤ, πόσους δημοσιογράφους με μπλοκάκι απασχόλησε; Μάλλον κανέναν, αλλά έδινε αβέρτα κουβέρτα εξωτερικές παραγωγές σε δικούς της παρόλο που κανένα στόυντιο στην Ελλάδα δεν φτάνει τα επίπεδα αρτιότητας της ΕΡΤ. Μας δούλευαν κανονικότατα. Και μας δουλεύουν και τώρα.

    Η Μάγια Τσοκλή είναι το βαρόμετρο πάντως. Αν συνεχίσει τα ταξιδιάρικα στο νέο σχήμα θα μετοικήσω στο Μαλί.

  24. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 13/06/2013 01:36:03

    H διαδικτυακή εκπομπή της ΕΡΤ δικαιώνει την απόφαση για λουκέτο. Πρόκειται περί βόθρου με αρχηγό τον ποινικά διωκώμενο για απάτη συριζαίο αρχισυνδικαλιστή της ΕΡΤ Καλφαγιάννη
    Τώρα μιλά ο κάργα προοδευτικός μουσικολόγος Ελληνιάδης, μόνιμος καλεσμένος των τηλεγλεντιών του Σπύρου.
    Εκλογές να τελειώνει η κωμωδία.
    http://www.antinews.gr/2012/12/07/194151/

  25. Zame avatar
    Zame 13/06/2013 01:40:42

    *η EΡΤ από την στιγμή πού έχει άλλους & συγκεκριμένους πόρους εσόδων..
    γιατί να συμμετέχει στην διαφημιστική αγορά?
    μια Δημόσια τηλεόραση είναι απαραίτητο & πρέπει να συμμετέχει στην "σκοπτικη περίεργη διαφημιστική αγορα"?

    ΝΑΙ ok. να φύγει ΟΛΟ το ένοχο & αμαρτωλό παλιό..(γενικοτερα)
    αλλά διευκρινίστε λίγο καλύτερα για το τι ακριβώς ζητα το
    (πολλά υποσχόμενο νέο γενικότερα) που προοιωνίζεται & έρχεται..
    αυτό πού θέλει να ζει η πλειοψηφία με 300 euro & αν..?
    προς ιδιον οφελος ?
    γιατί το "πειραματόζωο αντιδρά βίαια
    στις "ΟΛΕΘΡΙΕΣ λανθάνουσες προσταγές
    αυτου του "πολλά υποσχόμενου" νέου"

  26. Π. Ευθυμιάδης avatar
    Π. Ευθυμιάδης 13/06/2013 02:16:25

    Θυμάμαι την ιστορία με το ντοκυμαντέρ για το Σολωμό , που έφαγαν οι εξωτερικοί παραγωγοί κάποια εκατομμύρια και δεν γύρισαν τίποτα. Ο πρωταγωνιστή περίμενε να τον φωνάξουν για γυρίσματα (είδα τις δηλώσεις του) και μετά του είπαν ... εντάξει δεν θα γυριστεί τίποτα , δεν θα σε χρειαστούμε. Κλείσιμο και δεν χρειάζεται καινούργια ΕΡΤ γιατί και εκεί ακριβώς τα ίδια θα κάνουν. Τα λαμόγια μόνο λαμογιές μπορούν να κάνουν τίποτα άλλο.

  27. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 13/06/2013 07:20:49

    Μία ομιλία με έντονα στοιχεία συγκρουσιακού, προοδευτικού, Αναγεννησιακού φιλελευθερισμού. Ως απλός πολίτης, ο οποίος στο παρελθόν είχε έρθει σε σύγκρουση, και υπέστη έμμεσο διωγμό, με το σάπιο κομματικό υπερ-συντηρητικό ΚΑΘΕΣΤΩΣ (*), ένιωσα πως κάτι σιγά-σιγά κινείται και πάει να αλλάξει...χμμμμμ, δεν έχει άλλη επιλογή ο Σαμαράς, παρά να συγκρουστεί...κυρίως με τη ΝΔ και τα στέλεχη της...τα καλοταϊσμένα στο δημόσιο....

    (*) Όσοι επιβιώσαμε μακριά από το δημόσιο τα πέτρινα χρόνια 1981-ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ, σκληραγωγηθήκαμε, και χωρίς αμφιβολία ωφεληθήκαμε... καθώς μάθαμε να κολυμπάμε κόντρα στο σάπιο ρεύμα...και πετύχαμε....τώρα πια το πρόβλημα θα τό έχουν άλλοι...κυρίως τα παιδιά των κηφήνων οι οποίοι νόμιζαν πως μια ζωή θα βολεύονται στο δημόσιο...

    • Π. Ευθυμιάδης avatar
      Π. Ευθυμιάδης @ Τί να λέμε; 13/06/2013 11:35:21

      Αυτοί στρώνανε για τα παιδιά τους πριν φύγουν ακόμα.... Ζούλας μπαμπάς 112,000 ευρώ (υποθέτω ότι η λίστα είναι πραγματική και δεν άκουσα κανέναν απο αυτούς που περιλαμβάνονται να διαμαρτυρηθεί) το χρόνο (ειδικός σύμβουλος) , Ζούλας γιός 55,000 ευρώ το χρόνο (δημοσιογράφος) και παράλληλα στο δημοτικό ραδιόφωνο και πιθανόν και αλλού. Κλείσιμο οριστικό ούτε ξανάνοιγμα ούτε τίποτα άλλο γιατί τους ίδιους πάλι μπροστά μας θα βρούμε.

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ Τί να λέμε; 13/06/2013 15:38:50

      Αν και νεότερος που δεν έζησα τον πασοκισμό της δεκαετίας του 80 αλλά θεωρώ ότι από τότε ξεκίνησε η αντίστροφη πορεία της χώρας για να φτάσουμε εδώ, συμφωνώ απόλυτα μαζί σας!

  28. Διογένης avatar
    Διογένης 13/06/2013 08:05:23

    Δεν ξέρω για το καθεστώς προνομίων, πάντως καθόλου δεν είναι οι τελευταίοι σπασμοί του καθεστώτος κατοχής της χώρας. Η σημειολογία αυτών που αντέδρασαν είναι υπερβολικά ενδεικτική:

    1) Ο ΓΑΠ και η παρέα του (Ραγκούσης, εναπομείναντες Παπανδρεϊκοί του ΠαΣΟΚ). Και μόνον που αντιδράει ο ΓΑΠ - που στο κάτω-κάτω, είχε θεωηρτικώς παρόμοια σχέδια, ο άνθρωπος που έφερε στοχευμένα την αποσταθεροποίηση στην Ελλάδα και στην υπόλοιπη Ευρώπη, "μυρίζει" αποσταθεροποίηση.

    2) Πέρασα πολύ πρωί μπροστά από την ΕΡΤ. Αυτοί που ήταν εκεί σαφώς ΔΕΝ ήταν δημοσιογράφοι της ΕΡΤ, δεν ήταν εργαζόμενοι της ΕΡΤ. Ήταν μπάχαλοι. Οι γνωστοί παράγοντες αποσταθεροποίησης της ελλαδικής κοινωνίας.

    3) Το θέμα έπαιξε "πρώτο" σε όλα τα μέσα ενημέρωσης παγκοσμίως. Αυτή η πρεμούρα του διεθνούς παράγοντα να το προβάλει, μόνον αθώα δεν είναι. Επίσης "μυρίζει" αποσταθεροποίηση.

    4) Σε χθεσινό του άρθρο ο Μ. Ιγνατίου γράφει τα ακόλουθα για την στάση της αμερικανικής κυβέρνησης: "Πηγές που μίλησαν υπό καθεστώς ανωνυμίας, καθώς δεν είχαν έγκριση να τοποθετηθούν επίσημα, μου ανέφεραν ότι οι πληροφορίες που καταφθάνουν από την Αθήνα προκαλούν έντονη ανησυχία. Οι πηγές ομολόγησαν ότι η πιθανή πτώση της κυβέρνησης θα μπορούσε να προκαλέσει ακυβερνησία, ενώ υποστηρίζουν ότι η εκλογική αναμέτρηση που θα ακολουθήσει θα διεξαχθεί υπό καθεστώς απόλυτης πόλωσης και ο κίνδυνος εχκτροχιασμού του Ελληνικού Προγράμματος είναι υπαρκτός. Οι πηγές αρνήθηκαν να τοποθετηθούν στο ερώτημα για το κλείσιμο της ΕΡΤ αυτό καθ’ αυτό, και αν η απόφαση παραβιάζει την αρχή της ενημέρωσης και της ελεύθερης διακίνησης ιδεών, αλλά τόνισαν την υποστήριξή τους και την προσήλωσή τυς στην ελευθερία του Τύπου. Οι πηγές δεν αποκλείουν να υπάρξει επίσημη τοποθέτηση για το αψυχολόγητο κλείσιμο της ΕΡΤ από την αμερικανική κυβέρνηση."

    Συμπέρασμα: Με αφορμή την ΕΡΤ ο αμερικανικός παράγοντας ετοιμάζει στον Σαμαρά τα δικά του "Δεκεμβριανά" και ο λόγος αυτή την φορά δεν είναι τα ντηλ με τους Ρώσους, αλλά ο "κίνδυνος" επιτυχίας της Ελλάδας και ανατροπής της κρίσης του ευρώ. Γι' αυτό συκοφαντείται το "success story", γι' αυτό κάνουν ό,τι μπορούν για να κρατήσουν την κρίση ζωντανή στην Ελλάδα, είτε μέσω ΔΝΤ, είτε μέσω των ανθρώπων τους στην Κομισιόν, είτε όπως μπορούν.

    Τα πράγματα δεν είναι απλά και δεν εύκολα. Η Αθήνα θα ξανακαεί με αφορμή την ΕΡΤ και θα πρέπει η κυβέρνηση να προσέξει πολύ, να μην υπάρξουν νεκροί, να υπάρξει αποφασιστική αλλά προσεκτική καταστολή.

    Είναι κρίμα που ο Σαμαράς δεν έχει το φωτοστέφανο του αντιμνημονίου σήμερα, θα είχε άλλη υποστήριξη από τα δυναμικότερα πολιτικά στοιχεία της κοινωνίας. Όμως και έτσι ο κόσμος καταλαβαινει ποιος θέλει το καλό της Ελλάδας και ποιος όχι.

    Το κυριότερο που πρέπει να προσέξει, είναι, εάν τυχόν και υπάρξει ζήτημα εκλογών, να ΜΗΝ παραιτηθεί, να μην πάει σε ψήφο εμπιστοσύνης, να μην ρισκάρει πρόταση μομφής, αλλά να πάει κατευθείαν σε εκλογές ως πρωθυπουργός ο ίδιος με την ίδια διαδικασία που πήγαινε πάντοτε ο εκάστοτε πρωθυπουργός σε εκλογές. Αφενός το μπάχαλο των διερευνητικών θα είναι καταστροφικό για την χώρα, αφετέρου οι εχθροί του και οι εχθροί της χώρας θα κάνουν ό,τι μπορούν για να τον υπονομεύσουν, τώρα που δεν θα έχει τα ραβδιά της εξουσίας στα χέρια του.

    Σίγουρα υπάρχουν ισχυρές δυνάμεις και ισχυρές συμμαχίες για να υποστηρίξουν μια κυβέρνηση Σαμαρά. Όμως ο εχθρός είναι αδυσώπητος και, κυρίως, έχει κι αυτός ισχυρούς συμμάχους εντός των τοιχών. Και το κυριότερο: πολλοί άνθρωποι δεν θα αντιληφθούν ότι, πολεμώντας τον Σαμαρά, πολεμούν υπέρ της περισσότερης παρέμβασης του αμερικανικού παράγοντα στην χώρα. Για όσους έχουν την παραμικρή αμφιβολία ότι είναι έτσι, ας κοιτάξουν την στάση του ΓΑΠ...

    Κάτι τελευταίο: ένα σοβαρό επιχείρημα για να μην γίνουν εκλογές τώρα, είναι η παραπομπή Παπακωνσταντίνου. Ο άνθρωπος πρέπει να καθήσει στο σκαμνί. Το θέλει σίγουρος και ο Βενιζέλος, δεν μπορεί να το αρνηθεί και να το χρεωθεί ο Κουβέλης. Είναι ένα χαρτί που πιθανότατα θα το παίξει ο Σαμαράς.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Διογένης 13/06/2013 10:16:04

      Άψογο! Έχεις απόλυτο δίκιο σε όλα.

    • κλαδιανος κωνσταντινος υπαξιωματικος Π.Ν. avatar
      κλαδιανος κωνσταντινος υπαξιωματικος Π.Ν. @ Διογένης 13/06/2013 12:05:46

      Οχι αλλη καταστροφολογια! η ΗΠΑ θελουν σταθερη και δυνατη ελλαδα,αυτο το συμφερον εχουν.

  29. GO avatar
    GO 13/06/2013 08:12:18

    Επί της ουσίας, των παρατηρήσεων του partyman2013, πείτε, όχι άλλα λόγια.

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ GO 13/06/2013 21:19:55

      Επί της ουσίας:

      Για το διαδίκτυο και γενικώς την προχειρότητα στο όνομα συμφωνώ.
      Για τα άλλα όμως, περί νομιμότητας κ.λ.π., όχι. Για τον απλούστατο λόγο, ότι η νομιμοποιημένη σαπίλα,η καθεστηκυία αδιαφάνεια, η κατοχυρωμένη ρεμούλα, τα νομιμοποιημένα προνόμια των λίγων εις βάρος του κοσμάκη, που τους πληρώνει, είναι και τα πλέον επικίνδυνα της υπόθεσης και τα πλέον δύσκολα να ξεβρωμιστούν!
      Καταλάβατε Go και Prtyman2013 ;
      Κυρίως γι ' αυτό, είναι ελπιδοφόρα αυτή η ανεπανάληπτη ομιλία !

      Αλλά τί ρωτάω; Προφανώς δεν ακούσατε ή δεν διαβάσατε προσεκτικά την ομιλία του.
      Για ξαναδιαβάστε την .

      • GO avatar
        GO @ Παύλος 13/06/2013 21:31:57

        Στα συγκεκριμένα σχόλια, το θέμα ήταν η ομιλία; Κάθε άλλο.
        Επομένως, έχω κάθε λόγο να εξακολουθώ να ζητώ επί της ουσίας απαντήσεις, στα συγκεκριμένα τέσσερα ερωτήματα του partyman2013 και σε όσες παρατηρήσεις εγώ διατύπωσα, με αρκετά σχόλιά μου.

  30. yianna avatar
    yianna 13/06/2013 08:27:46

    Μπράβο Αντώνη, τα είπες όπως είναι. Πρώτη φορά έχω ακούσει αρχηγό της ΝΔ να μιλάει έξω από τα δόντια. Και το λέω εγώ που είμαι καραμανλική από τα γενοφάσκια μου.

  31. Διογένης avatar
    Διογένης 13/06/2013 08:31:31

    Και κάτι ακόμη, άσχετο με την ΕΡΤ, αλλά σχετικό με την ομιλία του πρωθυπουργού. Καλά όλα αυτά που είπε και ακόμη καλύτερα όλα αυτά που έκανε ή κάνει που μακάρι να είναι όπως τα λέει και να μετουσιωθούν σε πράξη. Όμως το πρόβλημα της χώρας, το επενδυτικό πρόβλημα της χώρας, το γραφειοκρατικό πρόβλημα της χώρας είναι άλλο: Είναι ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ! Και εκεί η χώρα πηγαίνει πίσω και δεν πηγαίνει μπροστά.

    Έβαλε στην αρχή τον Μαυραγάνη ο Σαμαράς στο ΥπΟικ, έναν άνθρωπο της αγοράς και ιδιαίτερα ικανό, με γνώση των προβλημάτων και διάθεση να τα καταπολεμήσει. Ίσως από έλλειψη επίγνωσης των αντιδράσεων και αντιστάσεων, ίσως λόγω του ότι η προηγούμενη εργασία του ως επικεφαλής του φορολογικού τμήματος πολεθνικής ελεγκτικής εταιρίας του δημιουργούσε μειωμένη ηθική βάση για συγκρούσης με την συντεχνία των εφοριακών και των λοιπών μανδαρίνων του ΥπΟικ, ο Μαυραγάνης συκοφαντήθηκε νωρίς και σύντομα βρέθηκε ανήμπορος να αντιδράσει και να κάνει πράγματα που πολύ θα ήθελε ο ίδιος ο Σαμαράς να κάνει. Μετά ήρθε ο ανεκδιήγητος Χάρης Θεοχάρης και με εντολή της τρόικας ανέλαβε πλήρως τον φορολογικό μηχανισμό του κράτους στα χέρια του. Και έτσι, όχι μόνον δεν έχει το κράτος αυτήν την στιγμή φορολογικό μηχανισμό, αλλά η συντεχνία των γραφειοκρατών της φορολογίας θριαμβεύει εις βάρος της φορολογικής μεταρρύθμισης που τόσο ανάγκη έχει η χώρα για να γίνει καλός επενδυτικός προορισμός. Εις βάρος της κατάργησης της φορολογικής γραφειοκρατίας, του εξορθολογισμού της φορολογίας (και δεν είναι μόνον θέμα συντελεστών, κύριε Σαμαρά!), του εξανθρωπισμού των ποινών που μόνον αυτός θα επιτρέψει να μειωθεί και να πιαστεί η πραγματική φοροδιαφυγή.

    Αυτό αν δεν αλλάξει, κύριε Πρόεδρε, δεν θα αλλάξει τίποτε. Είμαι βέβαιος ότι το γνωρίζετε - η τοποθέτηση Μαυραγάνη σε αυτό το υπουργείο αυτό έδειξε - αλλά έχει μείνει πίσω αυτή η μεταρρύθμιση. Αν όμως θέλετε να αλλάξετε την Ελλάδα, πρέπει πρωτίστως να αλλάξετε ΑΥΤΟ: την φορολογία. Χωρίς αυτό δεν θα έχει αλλάξει τίποτε.

  32. GO avatar
    GO 13/06/2013 08:37:22

    Εγώ, σαν Καραμανλικός επίσης, θλίβομαι να ασκείται πολιτική με Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου έωλης αιτιολογίας.

    • tasos1 avatar
      tasos1 @ GO 13/06/2013 09:18:09

      Αυτό δεν είναι επιχείρημα...
      Το ...ικός, οποιασδήποτε μορφής, δεν έχει θέση σε ένα κόμμα αρχών, αν θέλετε να το κάνετε ποτέ...
      Αλλά με λατρεία σε πρόσωπα, αμφιβάλλω...

      • GO avatar
        GO @ tasos1 13/06/2013 09:27:11

        Είναι η προσήλωση στον καραμανλισμό, δηλαδή στον τρόπο άσκησης της πολιτικής, όπως τον δίδαξε και εφάρμοσε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής.
        Αυτό σημαίνει "καραμανλικός", με αναλλοίωτες παραταξιακές αρχές και αξίες.

        • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
          Συριζαλβανία του Χότζα @ GO 13/06/2013 15:43:21

          Ποιός Καραμανλής; Του 1955-63 ή του 1974-1980 και μετά; Γιατί ήταν διαφορετικός Καραμανλής σε αυτές τις 2 ιστορικές περιόδους. Στην πρώτη περίοδο έφερε την παραγωγική ανασυγκρότηση, και στη δεύτερη δημοκρατικές μεταρρυθμίσεις. Το μόνο κοινό στοιχείο των δύο περιόδων ήταν η διορατικότητα του ΚΚ για την ένταξη της Ελλάδας στην ΕΟΚ.

          • GO avatar
            GO @ Συριζαλβανία του Χότζα 13/06/2013 17:57:12

            Ο ένας και μοναδικός.

  33. matador avatar
    matador 13/06/2013 09:39:47

    Αρχικά ήταν με την η ίδρυση των ιδιωτκών τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών σταθμών,που και τότε ξεσίκωσαν θύελλα αντιδράσεων,ποιός δεν θυμάται ιις σκηνές στον λόφο με τις κεραίες.Βρήκαν δουλειά χιλιάδε άνθρωποι,αυτοί βέβαια που σήμερα απεργούν για τους δημόσιους υπαλλήλους της κρατικής ΕΡΤ.Που δούλευαν όλοι αυτοί πρίν?Που δημοσιογραφούσαν?Μετά ήλθε η ιδιωτικοποίηση του ΟΤΕ στον οποίο είχαν διοριστεί διαφοροι άσχετοι,άτεχνοι,ποδοσφαιριστές και γιοί επαναπατρισθέντων της Τασκένδης .Θύελλα αντιδράσεων πάλι.Η ιδιωτικοποίηση τηςΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ,η οποία μας κόστιζε ένα(1)δισ.τον χρόνο και πάλι ίδιες αντιδράσεις,με την τελευταία την ιδιωτικοποίηση (μέρος)του ΟΛΠ,όπου ο ΓΑΠ ύψωνε τις γροθιές του μπροστά στα κάγκελλα της προβλήτας ενάντια στο "ξεπούλημα"της δημ.περιουσίας.Τέλος στους κομματικούς στρατούς,Πολλοί από αυτούς που διαμρτύρονται για την ΕΡΤ,είχαν τέτοια σχέση με αυτή, όσο" ο φάντης με το ρετσινόλαδο".ΥΠΑΡΧΟΥΝ βέβαια πολλοί άξιοι στο προσωπικό τεχνικοί,δημοσιογράφοι,διοικητικοί.που εργάζονται,αποδίδουν ίσως και με το "παραπάνω"αυτό που εισπράτουν,στο κόπο αυτών στηρίζονταν οι υπόλοιποι.Αλήθεια γιατί δεν απήργησαν τα ιδωτικά κανάλια για τους συναδέλφους τους στον 902,η όταν έκλεισε το ΑΛΤΕΡ,η στις εφημερίδες, δεν ήταν συναδελφοί τους και εκείνοι?Όταν κλείνει η μικρή επιχείριση της περιοχής δεν έχω δεί αντιδράσεις,παρα μόνο κομματικά κροκοδείλια δάκρυα.Σήμερα όλοι κόπτονται για τους αδρά αμοιβόμενους και εργασιακά εξασφαλισμένους. Που είναι η ΠΕΙΡΑΙΚΗ-ΠΑΤΡΑΙΚΗ,ΙΖΟΛΑ,ΠΙΡΕΛΙ,ΕΣΚΙΜΟ και τόσες άλλες.ΕΛΕΟΣ.

  34. GO avatar
    GO 13/06/2013 10:32:03

    Εμείς, οι μέχρι εξήντα, έχουμε δει.

  35. SotR avatar
    SotR 13/06/2013 11:02:04

    Τα τσακούζι και τα γυμναστήρια της Βουλής, τα δωρεάν αυτοκίνητα και προνόμια των βουλευτών συνιστούν επίσης ένα όργιο σπατάλης. Όμως κανείς δεν σκέφτηκε να την κλείσει. Άλλες σπατάλες λοιπόν είναι κακές και άλλες σπατάλες είναι καλές.

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ SotR 13/06/2013 15:45:39

      Σωστό, αυτό δε σημαίνει όμως ότι δεν πρέπει να γίνει αναδιάρθρωση στην ΕΡΤ, αλλά η ορθή αποφασιστικότητα που επιδείχθηκε στην περίπτωση της ΕΡΤ να τη δούμε και σε άλλους τομείς του δημοσίου.

  36. DebbyTant avatar
    DebbyTant 13/06/2013 11:26:21

    Εχει τζακουζι η Βουλη?
    Βεβαια αν εργαζονται ολονυκτια κ θελουν να φανε κατι η να πλυθουν η ενα χτενισμα ξυρισμα καταλαβαινω οτι πρεπει να μην μπαινοβγαινουν στη βουλη κ να χανουν συνεδριασεις. Για υπνο εχουν μεριμνησει? πχ ενα μικρο πανδοχειο. Να μη κοιμουνται στα εδρανα κ παθαινουν αυχενικα. Σχολιαστες αντινιους μηπως ειναι καλυτερα να κατεβειτε βουλευτες στις επομενες εκλογες?

  37. ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
    ΦΑΝΤΑΣΜΑ 13/06/2013 11:27:13

    «Αν θέλουμε, σε ένα περιβάλλον σκληρά ανταγωνιστικό, να έχουμε μια καλύτερη ΕΡΤ θα πρέπει να έχουμε ανθρώπους που θα αμείβονται σύμφωνα με τη λογική της αγοράς» τόνισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος απαντώντας σε ερώτηση σχετική με τις αποδοχές ορισμένων στελεχών της ΕΡΤ.
    Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Ρουσόπουλος αναφέρθηκε σε ένα σχέδιο συνολικής αναβάθμισης των υπηρεσιών της δημόσιας τηλεόρασης και τον ορισμό των κανόνων λειτουργίας της

    Και τόνισε πως το σχέδιο αυτό, που θα είναι έτοιμο σε λίγους μήνες βασίζεται στις ξένες εμπειρίες: «συλλέξαμε, καταγράψαμε και μελετήσαμε τα καλύτερα ξένα μοντέλα διοίκησης και οργάνωσης δημοσίων τηλεοράσεων και τώρα καταβάλλουμε μια προσπάθεια για να αλλάξουμε το τοπίο. Θα καθοριστούν για παράδειγμα κανόνες, ως προς τον αριθμό των εργαζομένων της ΕΡΤ», είπε ο κ.Ρουσόπουλος και τόνισε, ότι ελπίζει πως στο τέλος της θητείας του «η ΕΡΤ θα έχει καλύτερη ποιότητα στην ενημέρωση, τη ψυχαγωγία και με πλήρη ανεξαρτησία από την όποια πολιτική εξουσία».

    26-10-2005 Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων

    ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ , Τελικά ποιοι ΘΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΤΙ ?

  38. Antonis avatar
    Antonis 13/06/2013 11:33:12

    Πολλά μπράβο στον Σαμαρά. Από προχτές με έχει κάνει και τον αποθεώνω. Ζούμε εμείς οι δεξιοί μια από τις φαντασιώσεις μας, επιτέλους να κοπεί αυτό το προπαγανδιστικό μόρφωμα που λέγεται ΕΡΤ.
    Οι δε πειρατικές εκπομπές τους δεν κρατάνε ούτε τα προσχήματα.
    Εάν έχουν λίγο μυαλό στην ΝΔ θα φτιάξουν ένα βίντεο με αυτές και θα πάνε σε εκλογές. Όσοι ρίξουν την κυβέρνηση με αφορμή το κλείσιμο αυτού του καρκινώματος δεν θα βρίσκουν ούτε την ψήφο τους.
    Κατήργησε άνθρωπε μου το λαθρονομο επιτέλους και ακύρωσε τα περί τζαμιού να βγείς με ηγεμονικά ποσοστά και να κυβερνήσεις 20 χρονια.

    • Ιωάννης Ζέρβας avatar
      Ιωάννης Ζέρβας @ Antonis 13/06/2013 12:16:01

      "Πολλά μπράβο στον Σαμαρά. Από προχτές με έχει κάνει και τον αποθεώνω. Ζούμε εμείς οι δεξιοί μια από τις φαντασιώσεις μας, επιτέλους να κοπεί αυτό το προπαγανδιστικό μόρφωμα που λέγεται ΕΡΤ."

      +1000. Το ίδιο έπαθα και εγώ!

  39. κλαδιανος κωνσταντινος υπαξιωματικος Π.Ν. avatar
    κλαδιανος κωνσταντινος υπαξιωματικος Π.Ν. 13/06/2013 11:51:43

    Kυριε πρωθυπουργε τσακιστε τα κομμουνιστικα αποβρασματα και στηστε κρατος με ισχυρη καπιταλιστικη φιλελευθερη οικονομια με υγιης βασης και ανταγωνισμο.

    • Αλίκη avatar
      Αλίκη @ κλαδιανος κωνσταντινος υπαξιωματικος Π.Ν. 13/06/2013 12:51:03

      Χαχαχα. Κα τα πλη κτι κός !!

      • κλαδιανος κωνσταντινος υπαξιωματικος Π.Ν. avatar
        κλαδιανος κωνσταντινος υπαξιωματικος Π.Ν. @ Αλίκη 13/06/2013 14:00:13

        thanks

        • ναυτης avatar
          ναυτης @ κλαδιανος κωνσταντινος υπαξιωματικος Π.Ν. 13/06/2013 14:47:05

          παρατησες τη βαρδια και στελνεις μηνυματα στο διαδικτυο?οι τουρκοι κανουν βολτες στο αιγαιο καμαρι μου!

          • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
            ΣΤΕΛΙΟΣ @ ναυτης 13/06/2013 15:19:36

            Πρώτα ξεκαθαρίζεις τον εσωτερικό εχθρό, και μετά χτυπάς τον Τουρκο , ΑΕροψεκασμένο ναυτάκι!

          • Ο απλός κοσμάκης avatar
            Ο απλός κοσμάκης @ ΣΤΕΛΙΟΣ 13/06/2013 21:50:15

            το΄καψες ναύτη, το΄καψεεεεεεεεςςςς!

  40. dim avatar
    dim 13/06/2013 12:05:45

    Ποιοτικό και δημιουργικό προϊόν με υψηλή τηλεθέαση που θα το αγκαλιάσει η πλειοψηφία των Ελλήνων μπορεί να βγει και με χαμηλότερο κόστος, αν έχεις άξιους και ικανούς εργαζομένους, και όχι χαραμοφάηδες που μπήκαν αναξιοκρατικά εδώ και 20 - 30 χρόνια... Με τον Σαμαρά αυτά τελειώσανε... Όποιος θέλει διαιώνιση αυτών των παθογενειών ας πάει προς Τσίπρα, Καμμένο, Κουβέλη ή Βενιζέλο μεριά...

    • GO avatar
      GO @ dim 13/06/2013 12:39:32

      Ποιός έχει αντίρρηση σ΄αυτά;
      Για τη διαδικασία μιλάμε, που κινείται στα όρια της συνταγματικότητας.
      Ας δούμε την απόφαση του ΣτΕ και τα ξαναλέμε.

  41. Φοιτητης avatar
    Φοιτητης 13/06/2013 12:49:45

    Αν το σκεφτείς καλά, ταιριάζει παντού ο τίτλος για ό,τι "χρειάζεται" να αλλάξει...

    Ελληνική αγορά εργασίας, οι τελευταίοι σπασμοί ενός καθεστώτος προνομίων που καταρρέει

    Ελληνικές συντάξεις, οι τελευταίοι σπασμοί ενός καθεστώτος προνομίων που καταρρέει

    Ελληνικό πολιτικό σκηνικό, οι τελευταίοι σπασμοί ενός καθεστώτος προνομίων που καταρρέει

    κοκ

  42. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 13/06/2013 12:55:25

    Μην έχουμε αυταπάτες πως είναι οι τελευταίοι σπασμοί ,αυτό το "καθεστώς προνομοίων" είναι πανίσχυρο και θα πολεμήσει με νύχια και με δόντια.
    Μην εφησυχάζουμε λοιπόν ,η μάχη τώρα αρχίζει.

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ ΣΤΕΛΙΟΣ 13/06/2013 15:49:51

      Το πιο σωστό σχόλιο που διάβασα σήμερα αγαπητέ Στέλιο! Αυτή ακριβώς είναι η πραγματικότητα!

      • Παύλος avatar
        Παύλος @ Συριζαλβανία του Χότζα 13/06/2013 21:24:13

        Συμφωνώ και' γώ απολύτως !

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.