#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/02/2011 10:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δώστε αυτοκίνητα στο λαό να ξεχάσουν το Μνημόνιο



Καλύτερα παπάκι παρά τον Μητσοτάκη, φώναζαν πριν 20 χρόνια οι διαδηλωτές κατά της τότε κυβέρνησης. Ο τότε πρωθυπουργός, αφού τα είχε κάνει μπάχαλο αποφάσισε να ανακοινώσει απόσυρση αυτοκινήτων, ένα ιδιαιτέρως κοινωνικό μέτρο αλλά και πολύ χρήσιμο για το περιβάλλον. Ηταν ίσως η μόνη σωστή κίνηση που είχε κάνει ο... πατριάρχης της Αγίας Οικογένειας, ο οποίος προφανώς το έκανε για να μειώσει τις κοινωνικές εντάσεις που είχε προκαλέσει με την πολιτική του.

Αν σας θυμίζει τίποτε εκείνο το μπάχαλο με το σημερινό δεν κάνετε λάθος. Και η σημερινή κυβέρνηση, στριμωγμένη όπως είναι από τις ατελείωτες γκάφες της, αποφάσισε να ανασύρει δύο ιδιαιτέρως φιλολαϊκά μέτρα σε μια προσπάθεια να αλλάξει το κλίμα. Από τη μια η απόσυρση που ξεκινά από Δευτέρα και έπειτα από πολλές παλινωδίες.

Από την άλλη, αποφάσισε να βγάλει και πάλι στην επιφάνεια ένα στοιχειωμένο θέμα. Αυτό της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Από το 1990 συζητείται, αλλά κανείς δεν αναλαμβάνει την πρωτοβουλία να το κάνει. Τώρα που τα αυτοκίνητα έχουν προδιαγραφές Euro 5, είναι δηλαδή λιγότερο ρυπογόνα ακόμη και από τα βενζινοκίνητα, ανασύρεται ξανά το θέμα το οποίο και “πουλάει” και κάνει “γκελ” στον κόσμο. Τα πετρελαιοκίνητα συμφέρουν περισσότερο, ειδικά τώρα που η βενζίνη έχει πάει στα ύψη.

Η ανακίνηση του θέματος γίνεται προφανώς εκ του πονηρού καθώς είναι γνωστές οι αντιδράσεις από την πλευρά της Μπιρμπίλη. Ωστόσο, το θέμα άνοιξε από το υπουργείο Υποδομών και δεν άνοιξε τυχαία αυτή την περίοδο.

Δώστε αυτοκίνητα στο λαό να ξεχάσουν την “αξιοποίηση”, την πίκρα του Μνημονίου κι όσα έρχονται στο άμεσο μέλλον. Ετσι, όποιος έχει και μπορεί να πάρει αυτοκίνητο θα τρέξει είτε να πετύχει την απόσυρση είτε θα περιμένει την πετρελαιοκίνηση.

Από την άλλη, μπορεί κανείς να πει “ωραία αναπτυξιακή πολιτική”. Η κυβέρνηση αποφασίζει να πριμοδοτήσει δύο δραστηριότητες. Το αυτοκίνητο αυξάνοντας εντυπωσιακά τις πωλήσεις και τα έσοδα των ξένων πολυεθνικών και τον τζόγο, βάζοντας στο παιχνίδι ξένους ομίλους.

Δε λέμε, η ανάπτυξη πάνω απ΄ όλα για τον κ. Παπανδρέου. Με αυτοκίνητα και φρουτάκια θα λύσουν το πρόβλημα του Ελληνα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Misha avatar
    Misha 17/02/2011 10:26:17

    Δωστε λεφτά στους γερμανούς και τις τράπεζες είναι το κόλπο...
    Once again...

  2. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 17/02/2011 10:36:00

    Xε, χε...
    Είναι και ο πράσινος TDI βλέπετε...

    Υπάρχει γερμανικό πλεόνασμα παραγωγής ρε παιδιά και πρέπει να απορροφηθεί, ενώ στη Γερμανία είχαμε μια σημαντική εξέλιξη την περασμένη εβδομάδα.
    Τα γερμανικά συνδικάτα διεκδίκησαν και πέτυχαν για πρώτη φορά εδώ και 10 χρόνια αύξηση μισθών για την αυτοκινητοβιομηχανία σε όλα τα επίπεδα 2,5%!
    Θα εφαρμοστεί πρώτα στον όμιλο VW όπως διαβάζουμε και θα ακολουθήσουν και όλες οι άλλες γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες.
    Από κάπου πρέπει να βγουν αυτά...

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 17/02/2011 10:37:22

      ΤDI και γαπράσινο ξερό ψωμί, δια πάσαν νόσον και δια πάσαν αφραγκίαν...

  3. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 17/02/2011 10:42:11

    Θα πρεπει να διορθωσουμε μερικα στην ιστορικη αναδρομη.Το συνθημα αυτο δεν εμφανισθηκε επι Μητσοτακη αλλα απο το ΠΑΣΟΚ στις εκλογες του 1985 οταν ηδη ο Μητσοτακης το ειχε εξαγγειλει.
    Ο Μητσοτακης το υλοποιησε μετα το 1990 οταν κερδισε τις εκλογες και τοτε ηταν πολυ χρησιμο καθως κυκλοφορουσαν μπακατελες απο τη δεκαετια του 70 ,ακομη και του 60 με μεγαλη καταναλωση καυσιμων,χωρις παθητικη ασφαλεια και προστασια,με δυσκολια να παρουν εμπρος οταν ειχε κρυο και πολλα αλλα απαρχαιωμενα .
    Τοτε υπηρξε τεχνολογικη αλλαγη στα αυτοκινητα που κυκλοφορουσαν στην Ελλαδα που δεν νομιζω να υπαρξει τωρα καθως δεν εχει γινει καποια μεγαλη αλλαγη την τελευταια δεκαετια.
    Η Μπιρμπιλη πρεπει να φυγει.

  4. katalytikos avatar
    katalytikos 17/02/2011 10:43:39

    Για την πετρελαιοκίνηση,στη χώρα μας ποτέ δεν έγινε μια σοβαρή και ολοκληρωμένη προσέγγιση , δηλ να γνωρίζουμε το κόστος, το όφελος και τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις και κυρίως αυτές που αφορούν στην ατμοσφαιρική ρύπανση. Φυσικά έχουμε ξεχάσει και το ¨νέφος¨.
    Κάποιες τεχνικές πληροφορίες, που πιστεύω θα βοηθήσουν στην αξιολόγηση τέτοιων πιθανών αποφάσεων, στο αντίστοιχο blog.

  5. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 17/02/2011 10:47:15

    Πολύ αξιόλογη εξιστόρηση της ελληνικής παραγωγής αυτοκινήτων..h++p://axinosp.blogspot.com/2011/01/blog-post_27.html
    Δεν το πίστευα ότι έχουμε τόσο πλούσιο παρελθόν, ξέρουμε όμως όλοι για το ανύπαρκτο παρόν. Ερώτηξις: τα πεταμένα χρήματα που θα χάσει το δημόσιο από την απόσυρση, δε θα ήταν καλύτερα να επενδυθούν σε έρευνα και ανάπτυξη τεχνολογιών αυτοκινήτων στην Ελλάδα; Ακαδημαϊκή ερώτηση.. κι ο Κ.Καββαθάς ακόμα χτυπιέται με αυτό το ζήτημα.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ ΝΙΚΟΛΑΣ 17/02/2011 16:00:19

      Χαμένα? Τι εννοείς χαμένα? Το κράτος δεν βάζει λεφτά. Κάνει μια έκπτωση στο ήδη παράνομο φόρο του τέλους ταξινόμησης. Τώρα, το τι τον έκανε το τέλος ταξινόμησης τόσα χρόνια...

      • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
        ΝΙΚΟΛΑΣ @ TopGunZ 18/02/2011 00:12:55

        Έτσι που το θέτεις, έχεις δίκιο..

  6. kakofonix avatar
    kakofonix 17/02/2011 10:49:40

    Πρόκειται για μεγάλη γκάφα της κυβέρνησης.

    Γεννώνται ερωτήματα κατά πόσο δόθηκε ''εντολή'' από τους Γερμανούς, που βλέπουν τις εξαγωγές τους προς το νότο να φθίνουν.

    Απορίες που δεν θα απαντηθούν ποτέ: (κ. Μιχελάκη, τα μάτια σας 14, ξέρουμε ότι παρακολουθείτε)

    1. Πως είναι δυνατόν εν μέσω της χειρότερης ύφεσης μετεμφυλιακά, να δαπανήσουμε κρίσιμη ρευστότητα για άχρηστα προϊόντα;
    2. Είναι ή δεν είναι αντεθνική πολιτική, να επιδοτεί ο προϋπολογισμός εισαγόμενα προϊόντα, βοηθώντας έτσι στη μεγέθυνση του εμπορικού ελλείμματος της χώρας;
    3. Γιατί τα χρήματα αυτά δεν κατευθύνθηκαν στις επιδοτήσεις αεροπορικών εισητηρίων (όπως έκανε η Ισπανία) για να βοηθηθεί η εγχώρια βιομηχανία (τουρισμός)

    Πέρα από τις τρεις απορίες, που δε θα απαντηθούν ποτέ από τους φωστήρες της πλατείας συντάγματος, είναι αξιοσημείωτη η βλακεία, η ασχετοσύνη, με μια λέξη η ''Αμπαλία'' που δέρνει αυτούς τους ανθρώπους γιατί,

    η πτώση των πωλήσεων αυτοκινήτων δεν προέρχεται λόγω των υψηλών τιμών αγοράς (μάλιστα οι περισσότεροι εισαγωγείς είχαν από μόνοι τους προχωρήσει σε γενναίες εκπτώσεις, όπως θα έκανε κάθε καλός επιχειρηματίας),

    αλλά προέρχεται από την ανυπαρξία χρηματοδοτικής υποστήριξης (τα 9 στα 10 δάνεια απορρίπτονται, από ένα ανύπαρκτο και χρεοκοπημένο τραπεζικό σύστημα).

    Όσο η κυβέρνηση αυτή συνεχίζει την άσφαιρη πολιτική Καραμανλή ''προσπαθώ να σώσω τις τράπεζες - βυθίζω την πραγματική οικονομία στο χάος'', θα συνεχίζει να εισπράττει σφαλιάρες.

    Ο σούπερ γκαφατζής - θεωρητικός Παπακωνσταντίνου, πιστεύει ακράδαντα ότι το ''μέτρο'' της απόσυρσης θα φέρει έσοδα στα άδεια ταμεία και ενδεχομένως, κατά την πάγια τακτική του, θα έχει ήδη μπαλαμουτιάσει τροϊκάνους και υπουργικό για πακτωλούς εκατομμυρίων.

    Άλλωστε, αφού δεν έχετε λεφτά να πληρώστε την ακρινή βενζίνη, γιατί δεν αγοράζετε ένα καινούριο αυτοκίνητο, που καίει λιγότερο; Γιγαντας!

    Super Global Thinker!

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ kakofonix 17/02/2011 11:10:12

      Και η βενζίνη πανάκριβη, και τα διόδια, και τα ασφάλιστρα ακριβότερα κτλ. .. Ωραία, κι ο ΠΑΠ σκέφτεται ότι τώρα ο κόσμος είναι που έχει όρεξη για καινούριο αμαξάκι, καθότι το εισιτήριο 1.40 και δε συμφέρει...
      Μα τρελαθήκαμε;

  7. Censoras avatar
    Censoras 17/02/2011 11:12:51

    Ακριβώς όπως τα λες Super Global Thinker
    εδώ ο κόσμος μετά δυσκολίας κινεί τα 1000αράκια δεκαπενταετίας (λόγω τιμών βενζίνης)‚ είναι δυνατόν να πάει να φεσωθεί για καινούργιο αυτοκίνητο
    Κι αν το κάνει το σίγουρο είναι ότι σε λίγο καιρό θα του το έχει πάρει η τράπεζα πίσω.
    Και το κυριότερο είναι το γεγονός ότι πάλι ενισχύουμε τις εισαγωγές και τη Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία.

  8. manos avatar
    manos 17/02/2011 11:16:21

    Κι'όμως παιδιά σπάστε πλάκα πόσοι συμπολίτες μας θα τρέξουν πάλι να πάρουν αυτοκίνητο.
    Και σπάστε πλάκα πως δια μαγείας θα ανοίξουν οι κάνουλες από τις τράπεζες, για αυτοκινητιστικό δανεισμό.
    Δεν θα αλλάξουμε ποτέ.

  9. ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
    ΦΕΡΑΙΟΣ 17/02/2011 11:22:47

    Misha ! πάντα εύστοχος....
    άντε να τελείωνουμε με τα στερεότυπα του "νεο"φιλελεύθερου λόγου...

  10. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 17/02/2011 14:14:38

    Τι να το κανεις το diesel οταν υπαρχει το υγραεριο;

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 17/02/2011 16:01:20

      Καμιά 300.000 χιλιόμετρα παραπάνω.

  11. TopGunZ avatar
    TopGunZ 17/02/2011 16:04:16

    Επιτέλους θα μπει τάξη στο δημόσιο πετσοκόβωντας τους μισθούς των τεμπέληδων ΔΥ.

    Να ανοίξουν τα επαγγέλματα των παλιοσυντεχνιών να δημιουργηθεί ανταγωνισμός.

    Κατάργηση του 13ου και του 14ου μισθού στον ιδιωτικο τομέα για χαμηλότερα κόστη.

    Κόψτε τις επιδοτήσεις στους αγρότες.

    Ξέχασα κανέναν?

  12. juliet avatar
    juliet 17/02/2011 16:34:50

    ξέχασε, περικοπές στους μισθούς των ενθοπατέρων και όλων των τεμπέληδων της έφορης πράσινης κοιλάδας.....Η κατάργηση των δύο μισθών στο ιδιοτικό τομέα τι σε ωφελεί εσένα;αν υπάρχει παραγωγικότητα και καλός σχεδιασμός θα υπάρχουν και ανταγωνιστικές τιμές .

  13. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 17/02/2011 18:59:02

    Η αγορά αυτοκινήτου βούλιαξε για τον ίδιο λόγω που βούλιαξε και η οικοδομή.
    Από τη στιγμή που οι τράπεζες έχουν σταματήσει τη χορήγηση δανείων όχι αυτοκίνητο δεν θα αγοραστεί ,αλλά ούτε παπάκι.Ή νομίζει κανένας ότι σε περίοδο ύφεσης θα βρεθούν πολλοί να αποταμιεύσουν 15000 ευρώ για την αγορά αυτοκινήτου;Ή ακόμη κι αυτοί που τα έχουν θα περίμεναν την έκπτωση των 2000 ευρώ για να πάρουν αυτοκίνητο;Για να μην μιλήσω για τα SUV ή τις αλβανικές Μερσεντές που καίνε πετρέλαιο και οργώνουν το κέντρο Θεσσαλονίκης και Αθήνας.
    Το μέτρο όπως ανακοινώνεται είναι καθαρά για επικοινωνιακούς λόγους και προφανώς εντάσεται κι αυτό στις παροχές "προεκλογικής" περιόδου.

  14. thanasis avatar
    thanasis 17/02/2011 19:33:49

    τον τελευταιο καιρο οι πωλησεις ειχαν κανει
    βουτια βρεθηκε τροπος να ανεβουν οι
    πωλησεις

  15. ΤΑSSOS avatar
    ΤΑSSOS 17/02/2011 22:28:35

    Το συνθημα Ανδρεα και παπακι παρα τον Μητσοτακη ηταν προεκλογικο των εκλογων του 1985.Δεν νομιζω οτι ο χαρακτηρισμος Αγια Οικογενεια ταιριαζει γιατι ο Μητσοτακης δεν εδωσε κανενα δαχτυλιδι στα παιδια του σε σχεση με αλλες οικογενειες που μας κυβερνουν ακομη.Η οικονομικη πολιτικη της τοτε κυβερνησης του δεν απειχε και πολυ απο την σημερινη χωρις βεβαια μνημονια και αλλα δεινα που συσσωρευονται.ΝΤΡΟΠΗ
    Αντι να παρουμε το βουρδουλα και να τους σαπισουμε στο ξυλο καθονται καποιοι και τα βαζουν με τον Μητσοτακη.ΑΙΣΧΟΣ.

  16. δημης avatar
    δημης 18/02/2011 01:24:47

    "Αν σας θυμίζει τίποτε εκείνο το μπάχαλο με το σημερινό δεν κάνετε λάθος. "
    ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΔΗΛΩΣΗ (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)"ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΔΥΟ ΚΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΣΑΝ......"

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.