10/11/2009 17:43
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δώδεκα λόγοι για να… φύγουν οι Κινέζοι από τον ΟΛΠ!



Το παρακάτω κείμενο κυκλοφορεί τις τελευταίες μέρες ως email από αποδέκτη σε αποδέκτη.

1. Γιατί σταδιακά θα φέρουν στη χώρα μας 4 δισ. ευρώ. Μέχρι τώρα οι σωστές ξένες επενδύσεις ήταν αυτές που έπαιρναν λεφτά από τη χώρα όχι που έδιναν.

2. Γιατί θα φτιάξουν υποδομές (που θα μας μείνουν) αξίας 350 εκατ. ευρώ. Δηλαδή να μας χαρίσουν υποδομές; Πού ξανακούστηκε; Εμείς δώρα δεν παίρνουμε. Είμαστε αδιάφθοροι.

3. Γιατί αυτοί οι Κινέζοι μας τα πρόσφεραν πριν από από τη διεθνή οικονομική κρίση. Και ενώ όταν ξέσπασε η κρίση όλοι οι επενδυτές διεθνώς αναίρεσαν τα προσυμφωνημένα μειώνοντας κατά πολύ τις προσφορές τους, ο πρόεδρος της COSCO, κ. Hu Jintao, είχε το θράσος να μη μειώσει την προσφορά του και να έρθει και ο ίδιος στην Ελλάδα για την υπογραφή.

4. Γιατί για τα παραπάνω δεν τους πουλάμε τίποτα (ούτε κυριαρχικά δικαιώματα, ούτε στρατηγικό τομέα, ούτε εκατοστό ελληνικής γης) παρά μόνο τους νοικιάζουμε τη ΜΙΑ μόνο προβλήτα των containers. Την άλλη θα τη δουλεύουμε εμείς οι Έλληνες.

5. Γιατί έτσι θα φανεί ότι η μία προβλήτα που θα δουλεύουν οι Κινέζοι θα τρέχει, ενώ η άλλη που θα δουλεύουμε εμείς θα... κάθεται.

6. Γιατί έτσι θα φανεί η απόδοση (και η διαφορά) των Ελλήνων εργαζομένων κάτω από την ελληνική κρατική διοίκηση και των Ελλήνων εργαζομένων κάτω από την κινεζική διοίκηση (για την ίδια ακριβώς δουλειά).

7. Γιατί πλήττονται 400 εργαζόμενοι του ΟΛΠ που σήμερα τη βγάζουν δεν τη βγάζουν με 80 χιλιάδες ευρώ τον χρόνο νόμιμα (και με άλλα τόσα και περισσότερα μέσω ιδιωτικών εταιριών).

8. Γιατί έτσι θα φανεί ότι το κόστος λειτουργίας της κινεζικής προβλήτας θα είναι πολύ μικρότερο από το κόστος λειτουργίας της ελληνικής.

9. Γιατί υπάρχει κίνδυνος να φανούν σύντομα τα αποτελέσματα και έτσι να μας βάλουν όλους να δουλεύουμε για να πληρωνόμαστε και όχι όπως τώρα να πληρωνόμαστε χωρίς να δουλεύουμε.

10. Γιατί του Έλληνα ο τράχηλος ζυγό δεν υποφέρει. Φυσικά εννοούμε ζυγό... δουλειάς.

11. Γιατί υπάρχει ο πολύ μεγάλος κίνδυνος να γίνει ο Πειραιάς το μεγαλύτερο λιμάνι της Μεσογείου. Και φυσικά το μεγαλύτερο λιμάνι θα έχει και περισσότερη δουλειά. Μπρρρ: Μακριά από εμάς!

12. Και γιατί τέλος, κ. Κατσέλη, αν δεν διώξουμε τους Κινέζους, υπάρχει περίπτωση να έρθουν και άλλοι ξένοι επενδυτές στην Ελλάδα να δώσουν τα λεφτά τους κι έτσι να αυξηθεί η πραγματική απασχόληση (μπρρρ... δουλειά δηλαδή!) και η χώρα μας να κινδυνέψει να θεωρηθεί καλύτερος τόπος για επενδύσεις από την Ουγκάντα και τη Ζιμπάμπουε.

Γι' αυτό ας πάνε πίσω στην πατρίδα τους οι άνθρωποι της COSCO και να μας αφήσουν ήσυχους και βολεμένους στη μιζέρια μας...

 http://www.euro2day.gr/chameleon/139/articles/555069/ChameleonArticle.aspx

ΣΧΟΛΙΑ

  1. fatfat avatar
    fatfat 10/11/2009 18:15:14

    εύστοχο άρθρο......στο τέλος έπρεπε να υπάρχει βιντεάκι με τον γέρο της διαφήμισης να λέει "να φύγετε, να πάτε αλλού!!!"

  2. Eastrader avatar
    Eastrader 10/11/2009 18:24:29

    Ο Hu Jintao ειναι προεδρος της Κινας και οχι της COSCO.Κατα τα αλλα συμφωνω 100%.

  3. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 10/11/2009 18:27:29

    Άσε που ελοχεύει ο κίνδυνος αν έρθουν τελικά, να έχουν οι Κινέζοι παράλογες απαιτήσεις....όπως να πληρώνουν υπερωρίες πραγματικές και όχι πλασματικές ή να καταβάλουν μισθό για όσες ώρες έχει κάποιος απασχοληθεί....

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Ο Ιθαγενής 10/11/2009 18:38:00

      Ή να θέλουν να εφαρμόσουν το κινεζικό σύστημα δικαιοσύνης στους οκνηρούς ή στους δωροδοκούμενους, στους διεφθαρμένους ή ακόμη και στους απεργούς (βλ. συχνές εκτελέσεις στη Κίνα)
      Και δεν αστειεύομαι. Υπάρχει το προηγούμενο των Γερμανών της ΧΟΚΤΙΦ που όταν πρωτοάνοιξε το ΕΛ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ, έστειλαν επίσημο έγγραφο ερώτημα στο υπουργείο Μεταφορών για το ποιά κρατική νομοθεσία θα ισχύει στους χώρους του αεροδρομίου, η γερμανική ή η ελληνική;
      Το έγγραφο είχε δημοσιεύσει τότε η Ε.

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ Strange Attractor 10/11/2009 18:41:28

        ...έτσι όμως θα έρχουμε υπερπροσφορά στους δότες οργάνων...


        Πέρα από την πλάκα οι Γερμανοί, οι Κινέζοι και οι λοιποί τη δουλειά τους κάνουν και το συμφέρον τους κοιτούν.
        Εμείς ρεμβάζουμε και αναπολούμε είτε τον Περικλή είτε το Βυζάντιο...

        • donaE avatar
          donaE @ Ο Ιθαγενής 10/11/2009 18:48:03

          Παει και ο Περικλης και το Βυζαντιο οπου ναναι...
          Βεβαια τωρα το Πασοκ επεσε θυμα της τακτικης του με τον συνδικαλισμο.Χαρακτηριστικη περιπτωση διαφορας του να εισαι αντικειμενο η υποκειμενο μιας δρασης.

        • Ο Ιθαγενής avatar
          Ο Ιθαγενής @ Ο Ιθαγενής 10/11/2009 19:06:22

          Ο Περικλής ή το Βυζάντιο είναι ιστορία και σαν ιστορία θα πρέπει να αντιμετωπίζονται.
          Το λιμάνι ή τα χάλια μας ή τα χάλια του λιμανιού είναι η σημερινή κατάσταση του αυριανού αδιεξόδου της χώρας όπου κυριαρχεί η λογική ότι θέλω κάνω...

  4. Lavazza avatar
    Lavazza 10/11/2009 19:18:37

    kai ego pira ayto to e-mail:
    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΕΥΝΟΪΚΏΝ ΟΡΩΝ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ-COSCO ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΛΠ.ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΕΙ Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΜΑΣ

    Με βάση το υπόμνημα που έστειλε στην κυβέρνηση η Ε.Ε. για τη συμφωνία ΟΛΠ-Cosco, προκύπτουν αρκετά σημεία που ενδέχεται να στοιχειοθετούν προνομιακή μεταχείριση της Cosco, με φορολογικές ελαφρύνσεις, επιστροφές ΦΠΑ και φοροαπαλλαγές.
    Επιπλέον, φωτογραφίζεται «παράθυρο» για να λειτουργήσει στο λιμάνι του Πειραιά μια ιδιότυπη ζώνη αφορολογήτων ειδών υπό τον έλεγχο των Κινέζων.

    Στο άρθρο 2 (παρ. 5), προβλέπεται ότι οι τυχόν συσσωρευμένες ζημιές της Cosco μπορούν να μεταφέρονται για συμψηφισμό με φορολογητέα κέρδη επόμενων χρήσεων, χωρίς χρονικό περιορισμό. Αντίθετα, για όλες τις άλλες επιχειρήσεις που λειτουργούν στην Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένου του ΟΛΠ, η δυνατότητα αυτή περιορίζεται σε πέντε χρόνια.
    Για το συγκεκριμένο θέμα, η Ε.Ε. ζητάει από την κυβέρνηση να της εξηγήσει αν το συγκεκριμένο μέτρο είναι συμβατό με όσα ισχύουν στην Ε.Ε. για την απαγόρευση κρατικών ενισχύσεων προς επιχειρήσεις.

    Στο ίδιο άρθρο (παρ. 7) της σύμβασης προβλέπεται ότι οι εταιρείες που παρέχουν υλικά, εργασίες ή υπηρεσίες στην Cosco, εκτός Ελλάδος, δεν υπόκεινται στο φόρο εισοδήματος νομικών προσώπων στην Ελλάδα. Υπό την προϋπόθεση ότι βρίσκεται σε ισχύ διμερής σύμβαση αποφυγής διπλής φορολογίας. Αυτή ακριβώς είναι η πρόβλεψη που εκτιμάται ότι αφήνει ανοικτό παράθυρο για να μπορεί να λειτουργήσει η Cosco ενός είδους αφορολόγητη Ζώνη στον Πειραιά.
    Σενάρια ήθελαν την Cosco να έχει τη δυνατότητα βάσει της σύμβασης να δημιουργήσει ακόμα και εργοστάσιο στο λιμάνι, το οποίο θεωρητικά θα έχει τη δυνατότητα να προσφέρει ευρύ φάσμα αφορολόγητων προϊόντων και υπηρεσιών. Σε πρόσφατο ταξίδι του στην Ελλάδα ο πρόεδρος της Cosco, Wei Jiafu, αρνήθηκε ότι είναι στις προθέσεις της Cosco να δημιουργήσει στο λιμάνι μονάδα μεταποίησης κινεζικών προϊόντων.

    Στο υπόμνημά της η Ε.Ε. καλεί την κυβέρνηση να εξηγήσει αν η διάταξη αυτή δημιουργεί το έδαφος για φοροαποφυγή και αν με αυτό τον τρόπο η κινεζική Cosco θα απολαμβάνει φορολογικού πλεονεκτήματος.
    Στο άρθρο 2 (παρ. 1) της σύμβασης προβλέπεται ότι η Cosco απαλλάσσεται από την πληρωμή φόρου εισοδήματος επί των δεδουλευμένων τόκων που αποκτά μέχρι τη στιγμή που θα αρχίσει να λειτουργεί ο νέος προβλήτας ΙΙΙ. Όμως, τα έργα διαμόρφωσης του νέου προβλήτα δεν έχουν καν ξεκινήσει και δεν υπάρχει χρονοδιάγραμμα για το πότε θα ολοκληρωθούν. Έτσι, η Cosco μπορεί βάσει της συμφωνίας να απαλλάσσεται από τους συγκεκριμένους φόρους για μεγάλο χρονικό διάστημα.
    Στο ίδιο άρθρο (παρ. 3 και 4) προβλέπεται η επιστροφή στην Cosco του πιστωτικού υπολοίπου του ΦΠΑ, το αργότερο εντός εξήντα ημερών από την ημερομηνία υποβολής της σχετικής αίτησης επιστροφής ΦΠΑ. Αν δεν συμβεί κάτι τέτοιο, η σύμβαση προβλέπει ότι το Δημόσιο υποχρεώνεται να καταβάλλει στην κινεζική εταιρεία τόκο υπερημερίας. Στο υπόμνημα που έστειλε η Ε.Ε. στο υπ. Οικονομικών ρωτάει αν αυτή η ρύθμιση προβλέπεται από γενική φορολογική διάταξη που αφορά όλες τις επιειρήσεις ή αν αφορά μόνο την Coso. Επιπλέον, ζητά να διευκρινιστούν οι όροι υπό τους οποίους μπορεί ο ΟΛΠ να λάβει επιστροφή ΦΠΑ.

  5. Γιώργος avatar
    Γιώργος 10/11/2009 19:20:36

    Kαι αφού διώξουμε τους Κινέζους, σειρά έχουν οι ...Ρώσοι.

    Δείτε:
    http://infognomonpolitics.blogspot.com/2009/11/south-stream.html

  6. leon avatar
    leon 10/11/2009 20:01:30

    Oχι 12 αλλά 112 λόγους έχουμε να φύγουν οι κινέζοι!!!
    Το παρακάτω δημοσιευσε η "Ε" το περασμένο Σάββατο.

    "Με το παράπονο ζωγραφισμένο στα πρόσωπά τους οι δημοσιογράφοι και οι σχολιαστές των 8 αναφέρονται στη συνέχιση της απεργίας στο λιμάνι. Μάλιστα το βράδυ που ανακοινώθηκε παράταση της απεργίας (3.11.2009) άστραψε και βρόντηξε ο συνήθως ήρεμος κ. Χατζηνικολάου και μάλιστα διέκρινε «παιχνίδια πολιτικά της Αριστεράς» εις βάρος της νέας κυβέρνησης. Μ’ ένα σμπάρο, δηλαδή, δυο τρυγόνια! Μόνο που τη σύμβαση εκχώρησης τη συνέταξε η άλλη κυβέρνηση, η «παλιά», κι ας κάνουν όλοι τώρα τους Κινέζους. Και καλά τα ΜΜΕ που πρόσκεινται στα εφοπλιστικά τζάκια, τα οποία και "κανόνισαν" σε μεγάλο βαθμό τη συμφωνία. Οι άλλοι, όμως, για ποιό λόγο βροντοφωνάζουν για το δήθεν διασυρμό της χώρας, όταν μάλιστα σε άλλα ζητήματα αμφίβολης σημασίας, τύπου «το μέλλον μιας βραχονησίδας», πετάνε τη σκούφια τους για …αντίσταση;

    Οι βραδινοί τηλεπαρουσιαστές δεν τολμούν να αναφέρουν τρεις κακές λέξεις, τρεις απλές αλήθειες στο κοινό τους.

    1. Η Cosco Pacigic LtD δεν είναι κρατική εταιρεία αλλά offshore εταιρεία περιορισμένης ευθύνης, με το κύριο μέρος των μετόχων άγνωστης προέλευσης και εθνικότητας. Ας μην εκπλαγεί κανένας αν στους μετόχους της εταιρείας στο μέλλον εμφανιστούν και ονόματα ελληνικών οικογενειών.

    2. Η Ε.Ε. έχει ήδη εντοπίσει τις παράνομες -σύμφωνα με το ευρωπαϊκό δίκαιο- διατάξεις της σύμβασης που σκανδαλωδώς ευνοούν την εταιρεία των Βερμούδων. Μόνο το γεγονός ότι οι εταιρείες που συμμετείχαν στο διαγωνισμό φαίνεται να συνεργάζονται (μετοχικά) είναι λόγος απόλυτης ακυρότητας.

    3. Τέλος και σημαντικό «σημειολογικά» στοιχείο που συστηματικά αποσιωπείται είναι το γεγονός ότι ο ισχυρός κρατικός αξιωματούχος, φίλος του τέως πρωθυπουργού και πολλών ελλήνων εφοπλιστών και υπεύθυνος στον τομέα «πειθαρχίας» της Κίνας δρ. Γουέι Τζιαφού, από τον Ιούλιο του 2008 δεν είναι πλέον πρόεδρος της εταιρείας ( Ιός, 1.11.09). Ακόμα κι αν επισκεφτεί λοιπόν την κ. Κατσέλη ο «επίτιμος» πρόεδρος, είναι απλά θέμα εντυπώσεων. Αν δεν τα πούνε όμως αυτά οι παρουσιαστές που δεν σηκώνουν κατά τα άλλα μύγα στο σπαθί τους πώς θα δικαιολογηθούν μεθαύριο στους έλληνες πολίτες, όταν και αν αποκαλυφθεί ότι ο Πειραιάς είναι ένα πολύ μεγάλο Βατοπέδι, με άγνωστες ακόμα συνέπειες για το ελληνικό δημόσιο και το «περήφανο ελληνικό πνεύμα»;

    Μπορεί να «κλαίνε» τα τηλεοπτικά δελτία για τα χριστουγεννιάτικα κινέζικα λαμπιόνια που παραμένουν στις αποβάθρες του Πειραιά λόγω της απεργίας, όμως θα κλάψουνε μανούλες στην κυριολεξία αν βάλει τελικά αυτή η θυγατρική ανώνυμη ΣΕΠ ΑΕ το πόδι της στον ΟΛΠ.

    Και για να σοβαρευτούμε. Ο ΟΛΠ που «βγάζει» το χρόνο πάνω από 110 εκ. ευρώ, στην ουσία εκχωρήθηκε για 22,5 εκ. ευρώ. Εκτός από την εγγύηση των 50 εκ. του διαγωνισμού, τα μόνα ζεστά χρήματα μέχρι στιγμής είναι τα 22,5 εκατομμύρια, και δεν πείθει κανέναν ειδικά ο κ. Βουλγαράκης που επανέλαβε στο Thema FM (4/11/2009) τα περί 4,4 δις, όταν το ποσό αυτό το έχει διαψεύσει ακόμα και η ίδια η Cosco Pacific. Αν αυτό δεν είναι λοιπόν σκάνδαλο, τότε οι λέξεις πράγματι έχουν χάσει τη σημασία τους.



    (Ελευθεροτυπία, 7/11/2009)

  7. Νίκος avatar
    Νίκος 10/11/2009 20:04:20

    Καλο, και ισχυει μονο στη χωρα οπου η δουλεία μετεξελιχθη σε δουλειά.
    Ειμαστε Ελληνες, ανεκαθεν, και ας τρωγονται περι του αντιθετου οι Ρεπουσολιακοκουλουροδραγωνες.

  8. Geist avatar
    Geist 10/11/2009 20:08:24

    13. Γιατι υπαρχει περιπτωση το λιμανι να μετονομαστει σε Cosco-Peireas και θα ξεσηκωθει ο γιος του Περτου..

  9. nasos avatar
    nasos 10/11/2009 20:11:14

    Ο Μανιάτης είναι παιδί του Μπόμπολα.

  10. Rigas avatar
    Rigas 10/11/2009 20:43:26

    Εγώ μάγκες έλαβα το παρακάτω email:

    ΛΙΜΑΝΙ
    Παραδοσιακά, τα τελευταία 20 χρόνια, στο ΣΕΜΠΟ, το κερδοφόρο κομμάτι του λιμανιού, λειτουργούσαν δύο μαφίες: Η ελληνική, με κύριους εκπροσώπους «τα Μανιάτικα» και η Ναπολιτάνικη, με κύριο εκπρόσωπο τον Τάκη Θοδωρίκα, τον τοπικό εκπρόσωπο της ιταλο-ελβετικής MSC. Η MSC είχε αποσπάσει μια συμφωνία μαμούθ από την τελευταία κυβέρνηση Αντρέα Παπανδρέου να μεταφέρει μέσω Πειραιά τον κύριο φόρτο των containers που διακινούσαν τα καράβια της προς την Ευρώπη (transhipment cargo στην επίσημη ορολογία, χρήση του ΣΕΜΠΟ σαν λιμανιού hub) διακινώντας 1,1εκ containers από τα 1,6 που περνάνε κάθε χρόνο από τον Πειραιά. Στην συμφωνία είχαν προσχωρήσει και οι παράγοντες «Μανιάτικα», ο σκληρός πυρήνας δηλαδή της ΝΔ στην Β Πειραιά που εκλέγει 3 βουλευτές της αλλά και 1-2 Πασοκους, με ισχυρούς δεσμούς και στο Εργατικό Κέντρο, παίρνοντας μέρος της διακινούμενης πίτας. Τι είναι η πίτα: Από την μια η παράνομη αλλαγή της προέλευσης προϊόντων. Κινέζικα ή ινδικά προϊόντα ανα-βαπτίζονται ευρωπαϊκής προστιθέμενης αξίας και αποκτούν έτσι πιστοποιητικά CE. Σε αντάλλαγμα, μέρος από το σύνολο των εμπορευμάτων που διακινούνται εκεί, η ελληνική μαφία τα κρατούσε για αντιπαροχή διοχετεύοντάς τα στην μαύρη αγορά (τα φτηνά πέτσινα και τα τζάμπα ηλεκτρονικά που βρίσκει κανείς σχεδόν παντού). Ο Θοδωρίκας πέθανε το 2004, η ΝΔ ήρθε σε συμφωνία με τους Κινέζους να κάνει επίσημα η Ελλάδα αυτή την «μεταγραφή» προϊόντων στον Πειραιά και την Θεσσαλονίκη με τις μίζες «κεντρικά», η MSC αντέδρασε μεταφέροντας την μπίζνα στο απόλυτα ελεγχόμενο από την ναπολιτάνικη μαφία λιμάνι Joya Tauro στην Μεσσήνα, και κλείστηκε η συμφωνία από τον Καραμανλή στο ταξίδι του στην Κίνα. Κάπου εκεί φάγανε και τον Μαντούβαλο�

    Η αντίδραση στην σημερινή συμφωνία με την COSCO έχει την ρίζα της στο ότι τα Μανιάτικά δεν τα έχουν βρει ακόμα με τους Κινέζουν για να συνεχιστεί η μπίζνα. Η προβλήτα νο1 που παραμένει υπό κρατικό έλεγχο είναι μικρή και πιάνουν ελάχιστα πλοία. Φυσικά ανάμεσα στους εργαζόμενους του ΟΛΠ υπάρχουν και υγιείς δυνάμεις, κυρίως διοικητικοί εργαζόμενοι, αλλά δυστυχώς δεν έχουν έλεγχο σε τίποτα. Επειδή το θέμα έχει βάθος αμέτρητο, σχετίζεται και με τις αλλαγές χρήσης γης από τα λιπάσματα μέχρι και το Πέραμα για να μεταφερθεί το εφοπλιστικού lobby του Αγγλικού city δημιουργώντας μια επιχειρηματική πολιτεία-γραφείων κατά το πρότυπο των docklands (project που συντονίζει η Εθνική Τράπεζα), το θέμα λιμάνια, ή για να το πούμε σωστά το θέμα της παραδοσιακής έλλειψης λιμενικής πολιτικής από το ελληνικό κράτος, θα μας απασχολήσει πολύ και για πολύ καιρό.

  11. Lavazza avatar
    Lavazza 10/11/2009 23:15:12

    Βρε παιδιά, στο meeting του ΓΑΠ με την Χιλαρυ δεν ήταν κάποιος δημοσιογράφος εκεί κοντά ή εν πάσει περίπτωση δεν έπιασε κάτι το αυτί κανενός (έστω και μπράβου του ΓΑΠ) για να μας πληροφορήσει (έστω και ανώνυμα) τί τον διέταξε η Χίλαρυ να κάνει με τους Κινέζους...;;;

    Τί τον διέταξε για τα Σκόπια, την Κύπρο και τους αγωγούς;;;

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Lavazza 10/11/2009 23:20:45

      Δεν με ενδιαφερει ειλικρινα.Ο ΓΑΠ ειναι ο εκλεκτος του ελληνικου λαου.
      Εγω ειμαι μειοψηφια και μαλιστα κατηγορουμενη ,δεν θα αγχωνομαι για το τι θα κανει η πλειοψηφια.

  12. Υ. avatar
    Υ. 10/11/2009 23:18:25

    Επανεξέταση των συμφωνιών με τη Ρωσία για τους αγωγούς, ανακοίνωσε ο Υφυπουργός του ΓΑΠ για τα ενεργειακά Μανιάτης.
    (Σε συνέδριο, σήμερα.)

  13. ρουμελιωτης avatar
    ρουμελιωτης 11/11/2009 10:10:04

    πατριωτες με τα λιγα γραμματα που γνωριζω θα μου επιτρεψεται να σας πω πως το ζητημα του λιμανιου το οποιο χειριζονται ανθρωποι συμφεροντων οποια λυση και αν δοθει θα ειναι σε βαρος του λαου.
    δεν νομιζω να προκαλει σε κανεναν εντυπωση οτι σε ολες τις αποφασεις που εχουν παρθει και παιρνονται υπευθυνοι ειναι αυτοι που με σηκωμενα τα μανικια μας φοβεριζουν οτι μπορει να τους χασουμε και θα χαθουμε.
    δεν εχουμε παρα να χασουμε τις αλυσιδες μας ειναι καιρος οι ΠΟΛΙΤΕΣ να παρουν τις τυχες των στα χερια τους.οσες φορες ιστορικα το εκαναν κατι κερδισαν.
    θανατος στο εγω ζητω στο εμεις

  14. o aristos avatar
    o aristos 12/11/2009 21:05:16

    Μα το ΠΑΣΟΚ δεν έκανε το λιμάνι του Πειραιά μετοχική εταιρεία;

    «Να πάρει θέση η κυβέρνηση – Ελλάδα: Οι λιμενεργάτες του Πειραιά απεργούν», με αυτόν τον τίτλο η γερμανική εφημερίδα Junge Welt δημοσιεύει ρεπορτάζ για την απεργία των λιμενεργατών στον Πειραιά που συνεχίζεται μέχρι το τέλος της εβδομάδας:

    «Πριν από τις εκλογές το ΠΑΣΟΚ είχε ανακοινώσει ότι θα επαναδιαπραγματευθεί το συμβόλαιο πώλησης προβλήτας του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων του Πειραιά στην κινεζική COSCO.

    Μέσω αυτής της προβλήτας διεκπεραιώνονται σχεδόν όλες οι εισαγωγές εμπορευμάτων προς την Ελλάδα.

    Έτσι η αγορά αυτή διασφαλίζει στην COSCO αυτόματα το μονοπώλιο του εισαγωγικού εμπορίου της Ελλάδας και μπορεί να καθορίσει ποια εμπορεύματα, πότε και με ποιες τιμές θα εισαχθούν.»

    «Ενώ όμως το συνδικάτο των λιμενεργατών, η πλειοψηφία του οποίου είναι προσκείμενη στο ΠΑΣΟΚ και στη νέα κυβέρνηση, απεργεί διαμαρτυρόμενο για την επιδείνωση των συνθηκών εργασίας και τους χαμηλότερους μισθούς, η ομάδα των κομμουνιστών στο συνδικάτο απαιτεί την ακύρωση της συμφωνίας πώλησης.»

    «Όμως η πώληση αυτής της προβλήτας, έστω και αν την υπέγραψε η προηγούμενη κυβέρνηση, είναι συνεπής προς την πολιτική του ΠΑΣΟΚ, διότι το ΠΑΣΟΚ ήταν εκείνο που το 1999 μετέτρεψε τον μέχρι τότε κρατικό λιμένα του Πειραιά σε μετοχική εταιρεία πουλώντας μάλιστα και το 25% των μετοχών»

    http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2009/11/blog-post_5377.html

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.