#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
01/11/2013 21:31
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δύο νεκροί από πυροβολισμούς έξω από τα γραφεία της Χρυσής Αυγής στο Ν.Ηράκλειο



(Ανανεωμένο) Δύο νεκροί και ένας τραυματίας είναι ο απολογισμός ένοπλης επίθεσης που σημειώθηκε νωρίτερα στη λεωφόρο Ηρακλείου 420, έξω από τα γραφεία της Χρυσής Αυγής στο Ηράκλειο Αττικής.

Δύο δράστες με κράνη, πάνω σε μοτοσικλέτα πυροβόλησαν εναντίον ατόμων που ήταν μπροστά στα γραφεία της ΧΑ με αποτέλεσμα να σκοτώσουν δύο από αυτούς και να τραυματίσουν άλλον ένα. Οι δύο άτυχοι νέοι ήταν ο 26άχρονος Γιώργος Φουντούλης και ο 22άχρονος Μάνος Καπελώνης. Σύμφωνα με τον Ηλία Κασιδιάρη ήταν μέλη της ΧΑ.

Ο τραυματίας διακομίστηκε στο νοσοκομείο Γενηματάς, η κατάστασή του είναι ελεγχόμενη και σύμφωνα με πληροφορίες είπε: «καθόμασταν τρεις έξω από τα γραφεία της Χρυσής Αυγής και πέρασε ένα μηχανάκι και μας γάζωσε».

Αυτή την ώρα βρίσκεται σε εξέλιξη εκτεταμένη αστυνομική επιχείρηση για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δραστών ενώ στον τόπο της αιματηρής επίθεσης βρίσκονται ανώτατοι αστυνομικοί της ΕΛΑΣ και στελέχη της ασφάλειας που ερευνούν την υπόθεση.

Νεότερες πληροφορίες αναφέρουν, ότι οι δράστες σταμάτησαν τη μοτοσικλέτα λίγο πιο πάνω από τα γραφεία της ΧΑ, τα οποία βρίσκονται σε όροφο, ενώ στο ισόγειο του κτιρίου υπάρχει καφετέρια, μπροστά στην οποία στέκονταν οι τρεις νεαροί. Οι δράστες τους πλησίασαν και τους πυροβόλησαν από κοντινή απόσταση με όπλο των 9 χιλιοστών και στη συνέχεια έτρεξαν στη μοτοσικλέτα με την οποία εξαφανίστηκαν.

Σύμφωνα με πηγές από την Αστυνομία, από τον τόπο του εγκλήματος έχουν περισυλλεγεί περίπου 15 κάλυκες, οι οποίες θα μεταφερθούν για βαλιστική έρευνα στα εγκληματολογικά εργαστήρια.

Η μοτοσικλέτα που βρέθηκε πριν από λίγο στην οδό Αυξεντίου, δεν έχει διευκρινισθεί αν είναι αυτή των δραστών.

Οι αξιωματικοί της ΕΛΑΣ εξετάζουν το ενδεχόμενο να υπήρχε ομάδα υποστήριξης των δραστών.

Σημειώνεται ότι την υπόθεση ανέλαβε η Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία.

Στην ιστοσελίδα της η Χρυσή Αυγή αναφέρει μεταξύ άλλων :

“Μία μοτοσικλέτα με δύο κρανοφόρους τρομοκράτες σταμάτησε μπροστά στα γραφεία της Χρυσής Αυγής στο Νέο Ηράκλειο την ώρα που το γραφείο λειτουργούσε και αρκετός κόσμος βρισκόταν στην είσοδο. Ο συνοδηγός κατέβηκε και εκτέλεσε εν ψυχρώ από απόσταση μισού μέτρου δύο νέα παιδιά 22 και 26 ετών. Πριν αποχωρήσουν οι τρομοκράτες πυροβόλησαν και πάλι τα παιδιά που κείτονταν στο έδαφος νεκρά. Άδειασαν στην κυριολεξία τα όπλα τους πάνω τους. Άλλος ένας συμπολίτης μας τραυματίστηκε σοβαρά από σφαίρα. Είναι θαύμα που δεν θρηνήσαμε και άλλα θύματα. Το χτύπημα ήταν τυφλό και οι εγκληματίες είχαν στόχο να εκτελέσουν όποιον βρισκόταν την ώρα εκείνη στα γραφεία της Χρυσής Αυγής”.

Αναφέρει επίσης,ότι η Χρυσή Αυγή είχε ζητήσει αστυνομική φύλαξη των γραφείων, καθώς είχαν δεχθεί απειλές, αλλά η κυβέρνηση την αρνήθηκε.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. μπαμπουίνος avatar
    μπαμπουίνος 01/11/2013 18:56:27

    Ξεκίνησε ο εμφύλιος;;Περαστικά μας

    • Βατάτζης avatar
      Βατάτζης @ μπαμπουίνος 02/11/2013 00:47:33

      Μπαα, μόλις έσκασε του Καρχιμάκη, δούλεψε το γνωστό παρακράτος που όλα τα σφάζει όλα τα μαχαιρώνει... Επίσης, η επίσκεψη Λαβρώφ, που επανεκίνησε την συζήτηση για τον αγωγό Μπουργκάζ - Αλεξανδρούπολη είναι επίσης πολύ πρόσφατη!

  2. ΚΜ avatar
    ΚΜ 01/11/2013 18:56:51

    Το άλλο άκρο εν δράσει.

    • CHRIS avatar
      CHRIS @ ΚΜ 01/11/2013 20:06:55

      Από πότε οι παρακρατικοί έχουν ιδεολογία;

      • μεταρρυθμιστής avatar
        μεταρρυθμιστής @ CHRIS 01/11/2013 23:30:43

        Όταν δολοφονεί η άκρα αριστερά είναι πάντα από πίσω παρακράτος, προβοκάτσια και λοιπές ανοησίες. Το έχουμε μάθει το ποίημα σας, καταντήσατε κουραστικοί.

        • 88 avatar
          88 @ μεταρρυθμιστής 02/11/2013 01:12:37

          απο πού προκύπτει ότι έδρασε η άκρα αριστερά?

          • μεταρρυθμιστής avatar
            μεταρρυθμιστής @ 88 02/11/2013 12:09:57

            Από πουθενά, κοιμήσου τώρα!

    • Ραγιάς avatar
      Ραγιάς @ ΚΜ 01/11/2013 20:17:00

      Τα άκρα δημιουργούνται με απώτερο σκοπό εμφυλίους και όμορφες χρωματιστές 'επαναστάσεις'.
      Μας έχουν ετοιμάσει από καιρό Εμφύλιο Ν2 για να γλυτώσουν τα τομάρια τους και να μοιράσουν τα ασημικά.
      Το θέμα είναι εάν τσιμπήσουν για άλλη μια φορά οι ραγιάδες.
      Εγώ ως γνήσιος ραγιάς λέω να μην ψωνίσω αυτή τη φορά...

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ Ραγιάς 01/11/2013 20:19:33

        Σε έχουμε εμπεδώσει: Ό,τι να΄ναι, αρκεί να βγει στο απυρόβλητο το ένα εκ των δυο άκρων.

        • ΠρινΤοΤέλος avatar
          ΠρινΤοΤέλος @ ΚΜ 01/11/2013 21:18:32

          Δεν υπάρχουν δύο άκρα. Αυτά είναι μικροσυμφεροντολογικές ...ευκολίες.
          Υπάρχει μόνο ένα άκρο ο φασισμός, που αλλάζει προσωπεία και σας...μπερδεύει.

          • Σοφιστής avatar
            Σοφιστής @ ΠρινΤοΤέλος 01/11/2013 23:38:16

            Καλά τα λες κι ας τους να λένε.
            Υπάρχει μόνο φασισμός. Τα δύο άκρα είναι παραμύθι.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Σοφιστής 02/11/2013 00:05:39

            Συνέχισε να ενδίδεις στον ψυχαναγκασμό σου.

          • Σοφιστής avatar
            Σοφιστής @ ΚΜ 02/11/2013 08:03:45

            Κι εσύ συνέχισε μόλις βλέπεις χυμένη βενζίνη, να ρίχνεις το σπίρτο.

          • Αλητης avatar
            Αλητης @ ΠρινΤοΤέλος 02/11/2013 09:33:43

            απλα ηλιθιο ανθρωπακι. Σιγουρα ασκημος

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Αλητης 02/11/2013 14:49:13

            Καλησπέρα αρρωστούλα!

          • Σοφιστής avatar
            Σοφιστής @ ΚΜ 02/11/2013 15:54:18

            Τώρα απ΄τη μανία σου, πραγματικά με αδικείς. Εδώ πάντως, έχασες. Δεν είναι του στυλ μου αυτού η .... αλητεία.

  3. peloponisios avatar
    peloponisios 01/11/2013 18:58:52

    Ποιοι θελουν να στησουν σκηνικο ανωμαλιας και αποσταθεροποιησης της χωρας και γιατι;;;;;;;;;;;;;

    • Αιρετικός avatar
      Αιρετικός @ peloponisios 01/11/2013 21:43:05

      +1.000!

    • Alianthos Varkiza avatar
      Alianthos Varkiza @ peloponisios 02/11/2013 23:44:43

      1.001

  4. ministry avatar
    ministry 01/11/2013 18:59:46

    καλο εμφυλιο

    • Χάρης Χ. avatar
      Χάρης Χ. @ ministry 01/11/2013 19:04:03

      Ελπίζω να επικρατήσει σύνεση και ψυχραιμία. Αυτοί που μας έχουν κηρύξει πόλεμο θα παρακαλούσαν να σκοτωθούμε μεταξύ μας.

    • Για τα Μπάζα Είμαστε. avatar
      Για τα Μπάζα Είμαστε. @ ministry 01/11/2013 19:45:44

      Μην φοβάσαι τέτοιο πράγμα,τέτοιος αποχαυνωμένος, αδιάφορος λαός που έχουμε γίνει το μόνο θετικό αυτού είναι πως δεν θα οδηγηθούμε ποτέ σε εμφύλιο,το πολύ πολύ να "αλληλοσκοτωθούμε" με σχόλια στο ίντερνετ.

      • Tolis avatar
        Tolis @ Για τα Μπάζα Είμαστε. 01/11/2013 20:33:38

        Ετσι , ακριβως.

      • ΝΚ avatar
        ΝΚ @ Για τα Μπάζα Είμαστε. 01/11/2013 22:41:27

        Θα ήθελα να συμφωνήσω, αλλά κυκλοφορούν στη χώρα 200.000 καλάσνικοφ, από την λεηλασία των αποθηκών του Αλβανικού στρατού.

        Δύσκολα τα πράγματα.

      • ΠρινΤοΤέλος avatar
        ΠρινΤοΤέλος @ Για τα Μπάζα Είμαστε. 01/11/2013 23:41:12

        Σωστό κι αυτό.

    • ΠρινΤοΤέλος avatar
      ΠρινΤοΤέλος @ ministry 01/11/2013 19:55:48

      Δεν πρόκειται να τον επιτρέψουμε ΠΟΤΈ ΠΙΑ. Ας μην χαίρονται άδικα οι εχθροί μας.

  5. Tassos avatar
    Tassos 01/11/2013 19:03:46

    Θα μπορούσε να πει κανείς ας αλληλοσκοτωθούν μεταξύ τους ο πολιτικός υπόκοσμος, αλλά δεν είναι έτσι. Η Πολιτεία οφείλει να προστατεύει τους πάντες....

  6. peloponisios avatar
    peloponisios 01/11/2013 19:05:25

    Ποιοι θελουν να στησουν σκηνικο ανωμαλιας και αποσταθεροποιησης και γιατι;;;;;;;;;;;;

  7. ανδρεας avatar
    ανδρεας 01/11/2013 19:12:30

    αρχισαν τα οργανα......ο θεος βοηθος μην εχουμε χειροτερα.............

  8. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 01/11/2013 19:15:56

    Μην ασχολείστε αυτή είναι η "καλή" βία! Μάλλον...προβοκάτσια θα ήταν, αφού η θεωρία των 2 άκρων είναι...αντιστόρητη!!

  9. stamatis Athanasopoylos avatar
    stamatis Athanasopoylos 01/11/2013 19:16:44

    Κρίμα στα παιδιά. "Δώρο" για τη Χρυσή Αυγή.

  10. Ταξιδιωτης avatar
    Ταξιδιωτης 01/11/2013 19:16:55

    Tωρα ειναι πασιφανες οτι θα κυριαρχησει το θεμα αυτο στα μμε,θα στραφει η προσοχη του κοσμου στην δολοφονια ειδικοτερα εαν προκειται για τρομοκρατες.
    Το αλλο θεμα με τα απορρητα εγγραφα της ΕΥΠ,οι δηλωσεις Παγκαλου θα περασουν μαλλον στα ψιλα των εφημεριδων.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Ταξιδιωτης 01/11/2013 19:29:07

      Γιατί αν πέρναγαν στα "χοντρά", τι θα γινόταν; Πιστεύεις θ'άλλαζε τίποτα;

    • ασδφ avatar
      ασδφ @ Ταξιδιωτης 01/11/2013 19:37:41

      ΤΑΞΙΔΙΩΤΗ ΕΙΣΑΙ ΑΛΛΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ. ΒΑΛΕ ΝΑ ΔΕΙΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟ ΖΕΙΣ ΣΕ ΑΛΛΟ ΣΥΜΠΑΝ. ΕΔΩ ΠΕΘΑΝΑΝ 2 ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΕΚΔΙΚΗΣΗ!!! ΤΑ ΑΚΡΑ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ . ΚΑΙ ΕΣΥ ΟΝΕΙΡΕΥΣΑΙ ΤΟΝ ΧΟΝΤΡΟΠΑΓΚΑΛΟ!? ΕΛΕΟΣ.

    • μεταρρυθμιστής avatar
      μεταρρυθμιστής @ Ταξιδιωτης 01/11/2013 23:32:50

      είμαι 100% σίγουρος ότι Καμμένο ψηφίζεις εσύ!

  11. ΠαναγιώτηςΖ74Μεσ avatar
    ΠαναγιώτηςΖ74Μεσ 01/11/2013 19:18:46

    Δυστυχώς οπως σχολιάζει και ο "κ. υπουργος" παραπάνω τα πράγματα ξεφεύγουν πλήρως πια...

  12. Άφωνος... avatar
    Άφωνος... 01/11/2013 19:20:39

    Δυο κρανοφόροι που επέβαιναν σε μια μηχανή μαύρου χρώματος "Varadero", στις 18:20', πλησίασαν ομάδα ατόμων έξω από τα γραφεία της Χρυσής Αυγής, στην οδό Ηρακλείου 426, και πυροβόλησαν εναντίον τους με καλάσνικοφ σκοτώνοντας δυο εξ αυτών, 20 και 23 ετών (!!!), και τραυματίζοντας άλλον έναν. Τα θύματα είναι μέλη της ΧΑ.

    Η Θεωρία των δυο άκρων, τώρα, ΠΛΕΟΝ, επιβεβαιώνεται...

  13. Βασιλης avatar
    Βασιλης 01/11/2013 19:24:22

    Κατα συμπτωση σε μερικες μερες εχουμε παλι γενικη απεργια!!!
    Καλα συμπερασματα..

    • μεταρρυθμιστής avatar
      μεταρρυθμιστής @ Βασιλης 01/11/2013 23:35:09

      Καλά τι Σέρλοκ Χόλμς είσαι αγόρι μου; Πώς και δε σε έχει κάνει το FBI ή η CIA νέο αρχηγό;

  14. πΔπ avatar
    πΔπ 01/11/2013 19:25:58

    Πάλης ξεκίνημα,
    νέοι αγώνες...
    Λευτεριάς λίπασμα,
    οι πρώτοι νεκροί...

    Σφαίρες 9mm, ριγμένες από UZI(?)
    Θα υπάρξει ενδιαφέρουσα συνέχεια.

    • Scarface avatar
      Scarface @ πΔπ 01/11/2013 21:12:26

      hk mp5 πιθανοτατα

  15. ανδρεας avatar
    ανδρεας 01/11/2013 19:30:55

    αρχισαν τα οργανα.........ο θεος να μας βοηθησει απο εδω και περα..........

  16. Ρηνα avatar
    Ρηνα 01/11/2013 19:31:56

    Ρε τι εχει παθει η πατριδα μας, να ξαπλωνει τη νεολαια της στην ασφαλτο....
    Θα πιουμε πικρο ποτηρι μεχρι πατο, κριμα.
    Ο Θεος να μας λυπηθει, ενος κακου μυρια επονται.

  17. H.S avatar
    H.S 01/11/2013 19:39:02

    Εμφυλιος των δυο ακρων με αιμα νεων παιδιων,Οικονομικη εξαθλιωση,απωλεια εθνικης κυριαρχιας..Η Ελλαδα πεθανε κυριοι.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ H.S 01/11/2013 20:19:07

      ῾Η ῾Ελλάδα ποτέ δέν πεθαίνει, ἔχει χιλιάδες χρόνια στήν πλάτη της! Πολύ σκληρή γιά νά πεθάνη.

  18. Πέρασμα avatar
    Πέρασμα 01/11/2013 19:41:23

    Ψυχραιμία. Σαν πληρωμένοι δολοφόνοι έδρασαν οι εγληματίες. Ποιοί έχουνε συμφέρον να δημιουργηθεί κλίμα μίσους και διχασμού;
    Όποιος σπεκουλάρει, είναι ύποπτος.

  19. gonzilaus avatar
    gonzilaus 01/11/2013 19:46:07

    To ότι είναι μαφιόζικο χτύπημα και μοιάζει για ξεκαθάρισμα λογαριασμών μόνο εγώ το σκέφτομαι;

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ gonzilaus 01/11/2013 20:41:16

      Ασε τις εξυπναδες! Οι τυποι ειχαν σκοπο να φανε οποιον ηταν απεξω. Ακομα κι ενας πχ Πασοκος να εβλεπε ενα γνωστο του, και να του ελεγε ενα γεια, θα μπορουσε τωρα να ηταν στη θεση των 2 παιδιων. Κλασσικο θρασυδειλο χτυπημα του ευρυτερου ακρο-Αριστρου χωρου. Μην δουλευομαστε...

      • Alexis avatar
        Alexis @ Μικρασιάτης 01/11/2013 23:19:46

        Από πού το έβγαλες το συμπέρασμα και είσαι τόσο σίγουρος ρε έξυπνε;

        • μεταρρυθμιστής avatar
          μεταρρυθμιστής @ Alexis 01/11/2013 23:38:35

          εσύ τι σκέφτεσαι ρε σαϊνι; Πες μας να μάθουμε καμιά νέα ακροαριστερή ανοησία να γελάσουμε!

          Υ.Γ.: Το Alexis από το Τσίπρας βγαίνει; Άλλα τι λεω είναι γραμμένο σε λατινικά είναι που ο Τσίπρας δε ξέρει, οπότε άκυρο!

    • yellow avatar
      yellow @ gonzilaus 01/11/2013 20:51:57

      Οχι μόνο εσύ αλλά και εγώ
      Και νομίζω πως έχουμε και δικιο ....

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ yellow 01/11/2013 23:21:13

        ειστε και οι δύο μπροστα ..τώρα υποθετω θα εξεταζετε το ενδεχομενο οι δολοφονοι να ηταν εξωγηινοι ..οταν καταληξετε ενημερώστε μας

    • ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ avatar
      ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ @ gonzilaus 01/11/2013 21:10:12

      Ευτυχώς, μόνο εσύ έχεις τόσο αρρωστημένο μυαλό. Ούτε το ΚΚΕ δεν τόλμησε να πει κάτι τέτοιο !!!

      • gonzilaus avatar
        gonzilaus @ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 02/11/2013 09:13:07

        Κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας μου φαίνεται. Αν ήθελαν τυφλό χτύπημα θα έβαζαν γκαζάκια στην πόρτα. Αν ήταν τρομοκράτες θα χρησιμοποιούσαν κάτι ποιο αυτόματο. Η χρήση πιστολιού και ειδικά η εκτέλεση στο κεφάλι μόνο στους 2 και όχι στον τρίτο δείχνει καθαρά ότι είχαν σκοπό να φάνε μόνο τους συγκεκριμένους. Το πιστόλι δείχνει εξοικείωση και σιγουριά. Πότε έγινε τρομοκρατικό χτύπημα με πιστόλι;

  20. factorx avatar
    factorx 01/11/2013 19:47:58

    Λένε για Μαζιώτη

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ factorx 01/11/2013 20:41:39

      Ακουγεται απολυτα λογικο...

    • Valantis avatar
      Valantis @ factorx 01/11/2013 21:12:40

      Ποιόν Μαζιώτη;;;
      Αυτόν που τον είχε συλλάβει η Αστυνομία και τον άφησε;;;
      Γιατί αν είναι έτσι Φάκτορα, θα πρέπει τουλάχιστον 4-5 που έχουν από 2 χρυσά αστέρια και πάνω, να μετακομίσουν σε χώρα της Αφρικής μαζί και ο υπουργός...

      • Ελευθερία avatar
        Ελευθερία @ Valantis 01/11/2013 23:47:07

        Δεν τον άφησε η αστυνομία, αλλά η -λούνα παρκ- ελληνική δικαιοσύνη.

    • διηνεκης avatar
      διηνεκης @ factorx 01/11/2013 22:04:40

      αν τον μπαγλαρωσουν θα στειλη ο συριζα βιλα αμαλειας δικηγορους και τους αλλους απλητους για συμπαρασταση

  21. Δ.Σ. avatar
    Δ.Σ. 01/11/2013 19:52:00

    Με κάτι έπρεπε πάλι να ασχοληθεί η κοινή γνώμη τώρα που οι τζάμπα μαγκιές της κυβέρνησης δεν πέρασαν και η τρόικα άρχισε πάλι να μας στριμώχνει. Τώρα θα ο δένδιας θα κυνηγήσει το άλλο άκρο για να υπερασπιστεί την δήθεν δημοκρατία; Ή είναι κανένα "τυχαίο γεγονός" για να γίνουμε μπάχαλο και να περάσουν αυτά που δεν μας λένε;

  22. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 01/11/2013 19:53:07

    Κρίσιμη σημεῖο τῆς ὑπόθεσης,ἡ ἀστυνομική φύλαξη τῶν γραφείων της πού εἶχε ζητήσει ἡ Χρυσή Αὐγή καί τό Ὑπουργεῖο δέν τῆς παρεῖχε.
    Πάντως τά ὄρια ἀπό τήν ἀποστροφή μέχρι τή συμπάθεια γιά τό κόμμα αὐτό καί τά πεπραγμένα του,δέν ἀπέχουν πολύ...

  23. MCA avatar
    MCA 01/11/2013 19:53:48

    Μετά την δολοφονία Φύσσα, ήταν αναμενόμενο. Μόνο που αυτήν την φορά, οι δράστες πήγαν εξαρχής στοχευμένα για να σκοτώσουν και δεν προέκυψε στην πορεία.
    Ανεξαρτήτως αν ήταν σωστές ή όχι οι συλλήψεις των μελών της ΧΑ, κατάφεραν να εκτονώσουν εν μέρει, την οργή μεγάλης μερίδας του κόσμου κυρίως της αριστεράς. Όχι όμως όλων, όπως φάνηκε….

  24. ΠρινΤοΤέλος avatar
    ΠρινΤοΤέλος 01/11/2013 19:53:49

    Ποιός ωφελείται; Ήταν άραγε επαγγελματίες οι δολοφόνοι;
    Η άγρια μικροπολιτική εκμετάλλευση που ξεκίνησε ήδη από πλευράς Χ.Α, είναι αναμενόμενη, αλλά και πραγματικά επικίνδυνη.
    Ας παραμείνουμε ψύχραιμοι και ας μην παρασυρθούμε σε πρόωρα κι επιπόλαια συμπεράσματα. Κρίμα για τα δολοφονημένα νέα παιδιά.

  25. Αβαδδών avatar
    Αβαδδών 01/11/2013 19:54:40

    Έχουν φαγωθεί ατελείωτα δισεκατομμύρια. Κάποιοι θα κάνουν τα πάντα για να μην πάνε φυλακή.

    • Κούκος avatar
      Κούκος @ Αβαδδών 01/11/2013 21:44:46

      Το ποιο εύστοχο σχόλιο.

    • peloponisios avatar
      peloponisios @ Αβαδδών 01/11/2013 22:06:49

      Ακριβως!
      Επιδιωκουν το μπαχαλο γιατι ξερουν οτι σφιγγει ο κλοιος....

      • Valter avatar
        Valter @ peloponisios 02/11/2013 09:18:19

        Η συνωμοσιολογία σε όλο της το μεγαλείο!
        Ρε παιδιά και εγώ μπορώ να λέω ότι το έκαναν οι Αρειανοί γιατί η X.A. ήταν κοντά στο να αποκαλύψει τις βάσεις τους στην γη , στοιχεία υπάρχουν?
        Ξέρετε καν την λέξη που λέγεται ΣΤΟΙΧΕΙΑ?
        Ανοίξτε κανένα λεξικό.

  26. man8os avatar
    man8os 01/11/2013 20:00:42

    Ωχχ ωχχ ωχχ.
    Θα βρεθουν διασυνδεσεις με κομματα?

  27. The Camel avatar
    The Camel 01/11/2013 20:03:51

    Στην Ελλάδα υπήρχε πάντοτε ΕΝΑ ΑΚΡΟ. Η ακροαριστερά με τιες δολοφονίες της 17 Νοέμβρη, τους Πυρήνες της Φωτιάς, τους δολοφόνους της Μαρφίν που ο Δενδιας και οι συν αυτόν γνωρίζουν αλλα δεν συλλαμβάνουν για να μην καεί η Αθήνα.

    • CHRIS avatar
      CHRIS @ The Camel 01/11/2013 20:11:53

      H 17N ήταν ακροαριστερά;

      • Κώστας ΜΠ avatar
        Κώστας ΜΠ @ CHRIS 01/11/2013 20:56:58

        Oχι ήταν μεσαίος χώρος.

        • ΠαναγιώτηςΖ74Μεσ avatar
          ΠαναγιώτηςΖ74Μεσ @ Κώστας ΜΠ 01/11/2013 21:09:10

          Κάνετε λάθος!Ακροδεξιοί εθνικιστές και φασίστες ήταν. Και όχι φυσικά δημοκράτες λαϊκοί αγωνιστές της φιλήσυχης και νομοταγούς Αριστεράς και Ακροαριστεράς.

        • CHRIS avatar
          CHRIS @ Κώστας ΜΠ 01/11/2013 22:28:07

          Ο Κουφοντίνας ΠΑΣΟΚ ήταν στα νιάτα του.

          • Kώστας ΜΠ avatar
            Kώστας ΜΠ @ CHRIS 02/11/2013 01:59:00

            Oπότε τι;

          • αραχνούλα avatar
            αραχνούλα @ CHRIS 02/11/2013 07:12:34

            Και ο δολοφόνος του φύσσα ήταν πρώην κουκουές. Τι θα πει αυτό;

      • ΠρινΤοΤέλος avatar
        ΠρινΤοΤέλος @ CHRIS 01/11/2013 21:10:47

        Την 17Ν την αποτελούσαν καμιά τριανταριά παραμυθιασμένα ψώνια, που νόμιζαν πως είναι ....επαναστάτες αλλά ήταν απλώς μοιραία πιόνια πολλών και ποικίλων παρακρατικών πρακτόρων, ντόπιων και ξένων. Τη 17Ν την ''κινούσαν'' συμφέροντα επιλεκτικά, για να εκφοβίζουν και να δημιουργούν αστάθεια. Σιγά μην ήτανε ...ακροαριστεροί. Ούφο και αφελείς φασουλήδες ήτανε οι φυλακωμένοι, και τους κινούντες τα νήματα, δε θα τους μάθουμε ποτέ.

        • Γιώργος avatar
          Γιώργος @ ΠρινΤοΤέλος 01/11/2013 21:20:14

          Συγνώμη κιόλας, άμα δεν θέλανε, δεν θα σκότωναν, έλεος...

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ ΠρινΤοΤέλος 01/11/2013 21:24:53

          Δεξιοί ήταν, και οι Ξηροί κι ο Κουφοντίνας, που είχαν ως σκοπό να συκοφαντήσουν την άμωμη ακροαριστερά!

          • Σοφιστής avatar
            Σοφιστής @ ΚΜ 01/11/2013 23:34:25

            Ανάμεσα στους δεξιούς και στους αριστερούς, δεν υπάρχουν και οι ανόητοι;

          • Ρηνα avatar
            Ρηνα @ ΚΜ 02/11/2013 16:24:05

            Ναι, ναι και δολοφονουσαν μονο δεξιους για να μην καρφωνονται.....

        • Εγώ avatar
          Εγώ @ ΠρινΤοΤέλος 01/11/2013 21:50:08

          Κι ύστερα ήρθαν οι μέλισσες και με αμέλησες!

        • Αλητης avatar
          Αλητης @ ΠρινΤοΤέλος 02/11/2013 09:45:41

          ήταν απ όλα. ακόμα και νεαροί. που τους στρατολογούσαν. η αθερίνα πιάστηκε. η ηγεσία σε πιο κτίριο βρίσκεται;

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ CHRIS 01/11/2013 21:55:52

        Κομμουνιστικη οργανωση.Υπαρχει και διδακτορικη διατριβη στην Αγγλια με τιτλο "the last red terrosists in Europe".Στην Ελλαδα μεταφρασθηκε με τον τιτλο "Η επαναστατικη οργανωση 17Νοεμβρη".

  28. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 01/11/2013 20:05:45

    Το καλάσνικοφ δεν ρίχνει σφαίρες των 9mm.

    • διηνεκης avatar
      διηνεκης @ εναςάσχετος 01/11/2013 22:00:50

      το ακουσε απο τον παντογνωστη χαντζηνικολαου

    • Άφωνος... avatar
      Άφωνος... @ εναςάσχετος 01/11/2013 23:23:03

      "........στις 8:20 pm". Πολύ νωρίς, τότε.

  29. Κώστας ,Πεύκη avatar
    Κώστας ,Πεύκη 01/11/2013 20:06:30

    Αίσχος ! Οι δολοφόνοι πρέπει να πληρώσουν την πράξη τους όπως και ο Ρουπακιάς.

    Πολιτική δολοφονία είναι από τρομοκρατική οργάνωση. Τώρα αν αυτή η οργάνωση αποτελείται από αναρχοαριστεριστές ή παρακρατικούς και άλλους, θα πρέπει να το αποκαλύψει η αστυνομία με εντατικές έρευνες.

    Κρίμα στους νεαρούς που έχασαν τη ζωή τους, μακάρι να γίνει καλά ο τρίτος και να μην προχωρήσουμε σε εμφύλιο πόλεμο.

    Το timing του χτυπήματος δείχνει και τις προθέσεις αυτών που το έκαναν.Στη κορύφωση των κινητοποιήσεων την Κυριακή στα μαγαζιά και τη Τετάρτη παντού. Όταν η Τρόικα και η κυβέρνηση προσπαθούν με τρόπο να περάσουν νέα μέτρα αλλά χωρίς να πληγεί ο Σαμαράς.

    Στην απεργία της 6ης Νοεμβρίου τουλάχιστον από την μεριά του ΠΑΜΕ θα υπάρχει αυστηρή περιφρούρηση για να έχουμε προβοκάτσιες από τους γνωστούς αγνώστους και για να προστατευτούν οι μεγαλύτερης ηλικίας πολίτες από και είδους βίας και καταστολής είτε μιλάμε για ΜΑΤ είτε για παρακρατικούς - αναρχικούς - ακροδεξιούς.

  30. roadrunner avatar
    roadrunner 01/11/2013 20:07:34

    Ανθελληνικά συμφέροντα ειναι αυτά που ξαπλώνουν Ελληνόπουλα νεκρά.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ roadrunner 02/11/2013 16:25:08

      Ετσι!!

  31. CHRIS avatar
    CHRIS 01/11/2013 20:10:22

    Ποιος είχε την δυνατότητα να κάνει τέτοιο χτύπημα; Πάντως όχι οι αναρχικοί στις διάφορες βίλες. Για ποιους βγαίνουν στοιχεία τις τελευταίες μέρες; Ποιος θα ήθελε να δυναμώσει τη Χρυσή Αυγή;

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ CHRIS 01/11/2013 21:19:58

      Γιατί να μην είναι φυσικοί αυτουργοί οι λεφτάδες ανάρχικοι από τις βίλες; Τον μεροκαματιάρη στην Πάρο που φάγανε, στραγάλια του ρίξανε ή σφαίρες; Ή μήπως δεν είναι γιουσουφάκια του Βλαστού στις φυλακές (άν τυχόν μου πεις ότι το χτύπημα παραπέμπει σε νονούς νύχτας κλπ); Στην Κύπρο δεν τους πιάσανε, που είχανε αναλάβει μαφιόζικο χτύπημα εν είδει εργολαβίας;

    • Valantis avatar
      Valantis @ CHRIS 01/11/2013 21:30:08

      Έχουμε φυλακισμένους τρομοκράτες που έχουνε ομολογήσει...
      Έχουμε φυλακισμένους ληστές και φονιάδες (π.χ. ο Δημητράκης που πυροβολούσε μέρα-μεσημέρι στην Πανεπιστημίου αδιακρίτως) που έχουνε ομολογήσει την "επαναστατική" τους δράση...
      Έχουμε καταζητούμενους (Μαζιώτης-Ρούπα) που έχουνε ομολογήσει και παραδεχτεί σκληρές αξιόποινες πράξεις με κίνητρο την "επανάσταση"...
      Έχουμε καταζητούμενους τρομοκράτες που έχουνε ομολογήσει, μέσω προκηρύξεων, διάφορες δολοφονίες και φονικά (πυροβολισμοί με καλασνικοφ αδιακρίτως στο τμήμα της Αγ. Παρασκευής)...

      ΌΛΟΙ ανήκουν στο χώρο της αναρχίας και της άκρας αριστεράς! ΌΛΟΙ!

      Αυτό θα πρέπει να το χωνέψετε κάποτε κι εσείς εκεί στην Αριστερά, Τουλάχιστον όσοι είστε "υγιείς" αριστεροί με πίστη στις ιδέες σας και με βαθιά δημοκρατικά αισθήματα όπως πρεσβεύεται...

    • Kώστας ΜΠ avatar
      Kώστας ΜΠ @ CHRIS 01/11/2013 22:32:21

      Kαι ο Μαζιώτης από "αναρχικός βίλας" ξεκίνησε.
      Πρωτοέγινε γνωστός ως αρνητής στράτευσης. Το 1995 μαζί με άλλους φασίστες- αναρχικούς( γιατί ο τρόπος κάνει τον φασίστα) κάψανε το Πολυτεχνείο ενώ ο Μαρκάτος τους κρατούσε τσίλιες. Προς τιμήν του τότε ο Βαλυράκης έβαλε τα ΜΑΤ στο Πολυτεχνείο και οι τραμπούκοι του αντιεξουσιαστικού χώρου λούφαξαν για καιρό( έγιναν σεσημασμένοι).
      Μετά το 2002 ο Μαζιώτης ξεκινά τις βόμβες και μετά το 2008 τις ρουκέτες και τα καλάσνικοφ.
      Όταν οι χαλβάδες του Βελβεντού ( Ρωμανός, Μπουσδούκος, τοξοβόλος) κουβαλάνε καλάσνικοφ , η Α Κατηγορία του χώρου ( Σέχτα, Μαζιώτης κλπ ) σιγά το δύσκολο να πραγματοποιήσουν παρόμοια ενέργεια.
      Αλλά γνώριμη η συνωμοσιολογία της προοδευτουριάς: κάθε ακροαριστερίστικη ενέργεια έχει από πίσω σκοτεινές δυνάμεις για να συκοφαντηθεί το ...."κίνημα"(βλ. Κοτσυφάκη) .
      Κατά τα άλλα η αριστερά έχει μεγάλη σχέση με τον Ορθό Λόγο...

  32. Ταξιδιωτης avatar
    Ταξιδιωτης 01/11/2013 20:12:31

    Ρωτησε καποιος εδω Ποιοι θελουν να στησουν σκηνικο ανωμαλιας και αποσταθεροποιησης και γιατι;;;;;;;


    Mηπως καποιοι απο τους λεγομενους νταβατζηδες της διαπλοκης;Θυμαστε το πολεμο που ειχε δεχτει η κυβερνηση Καραμανλη για διαφορους λογους.Μηπως καποιοι ενοχλουνται απο τις σημερινες αποκαλυψεις για το ζητημα των υποκλοπων και των απορρητων εγγραφων;
    Το γεγονος οτι η κυβερνηση Σαμαρα τολμησε να συλλαβει τους Χρυσαυγιτες αλλα ταυτοχρονα να αναφερθει και στο αλλο ακρο μηπως ενοχλησε καποιους;

    Μηπως ενα κομματι της ακροδεξιας και ενα κομματι της ακροαριστερας καθοδηγουνται απο τα ιδια παρακεντρα εξουσιας;Αυτο που λεμε παρακρατος.

    Απλα καποια ευλογα ερωτηματα.

    θα πρεπει τωρα κυβερνηση να δειξει πολυ μεγαλη αποφασιστικοτητα.

    • peloponisios avatar
      peloponisios @ Ταξιδιωτης 01/11/2013 22:12:54

      Οι νταβατζηδες της διαπλοκης μαζι βεβαια με τους προθυμους.... πολιτικους και δημοσιογραφους που εχουν καταληστεψει την χωρα θα δωσουν την υστατη μαχη τους για να γλιτωσουν και ας αιματοκυλισουν το συμπαν.
      Ετσι και αλλιως μονο για το τομαρι τους νοιαζονται.

  33. Igor Rasputin avatar
    Igor Rasputin 01/11/2013 20:14:01

    Ερώτηση αφελούς:
    Αφού οι Χρυσαυγίτες ισχυρίζονται ότι είναι μέλη της, οι δολοφονηθέντες και ο τραυματισμένος νεαρός, γιατί δεν είναι στο νοσοκομείο που χειρουργείται το παιδί αυτό και έχουν μαζευτεί στο Ηράκλειο?

    • αντΑρκτική avatar
      αντΑρκτική @ Igor Rasputin 01/11/2013 21:45:33

      Συγνώμη, αλλά ερώτηση εξωγήϊνου είναι αυτή. Όχι αφελούς!

      • stayros avatar
        stayros @ αντΑρκτική 01/11/2013 22:50:27

        αυτη ειναι ερωτηση ανεγκεφαλου.......

  34. yianna avatar
    yianna 01/11/2013 20:15:24

    Η χώρα χρειάζεται ηρεμία για να μπορέσει να βγεί από το τέλμα. Αυτοί που θέλουν να δημιουργήσουν κλίμα ανωμαλίας, είτε είναι το ένα είτε το άλλο άκρο, θα αποτύχουν. Ψυχραιμία.

  35. Κωστας avatar
    Κωστας 01/11/2013 20:20:16

    Ολα υποθεσεις.Οταν και αν πιασουν τους δολοφονους θα φανει η αληθεια.Τωρα περιμενετε σπεκουλα/ανακοινωσεις και αναληψη ευθυνης.Παραμυθια της χαλιμας.

  36. Valter avatar
    Valter 01/11/2013 20:23:29

    Δηλαδή με άλλη κυβέρνηση αυτό το τρομοκρατικό χτύπημα δεν θα γινόταν?
    Τι λες ρε φίλε?
    Έχει η αντιπολίτευση τον δρυΐδη του Asterix στις τάξεις της και τις φτιάχνει μαγικά φίλτρα εναντίων τρομοκρατικών χτυπημάτων?
    Πρόσεξε μόνο γιατί κάποιοι από την Κουμουνδούρου έχουν πέσει μέσα στην μαρμίτα με την βλακεία μικροί και η επίδραση είναι μόνιμη ....

  37. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 01/11/2013 20:28:58

    Ψυχραιμία χρειάζεται κι όχι υπερβολές. Ούτε εμφύλιο, ούτε καταστροφή θα φέρει μια εγκληματική ενέργεια. Αν οι έλληνες είναι έτοιμοι να βγούν στα κάγκελα, θα το κάνουν ούτως ή άλλως με οποιαδήποτε αφορμή. Δεν γίνονται έτσι οι εμφύλιοι, με υστερικούς πολιτικάντηδες και αγράμματους δημοσιοκάφρους. Οι πιο πολλοί μάλλον μύχιους πόθους εκφράζουν λέγοντας όλα αυτά τα δραματικά εδώ πέρα. Ψεκασμένες συνωμοσιολογίες και βρυκολακίστικες προβλέψεις για "εμφυλίους", θα γελοιοποιηθούν και θα διαψευσθούν ακόμα μια φορά από τις εξελίξεις.

  38. Mak avatar
    Mak 01/11/2013 20:29:23

    Η θεωρία των δύο άκρων μπορεί να γυρίσει μπούμερανγκ για την ίδια την εθνική ασφάλεια της χώρας, λόγω της αδυναμίας μας σαν κράτος να προστατευτούμε από τη δράση ξένων πρακτόρων. Όποτε γουστάρουν αποσταθεροποιούν τη χώρα.

    Οι φωτιές στην Πελοπόννησο, η εξέγερση μετά τη δολοφονία Γρηγορόπουλου, το σχέδιο παρακολούθησης με στόχο την τρομοκράτηση ή ακόμα και τη δολοφονία του Καραμανλή, ο τρόπος που αποκαλύφθηκε και προβλήθηκε το σκάνδαλο με το Βατοπέδι κ.α.

    Η χώρα άγεται και φέρεται από σκοτεινές δυνάμεις που δρούνε ανενόχλητα στο έδαφος της. Η ΕΥΠ είναι το πιο σύντομο ελληνικό ανέκδοτο!

    • διηνεκης avatar
      διηνεκης @ Mak 01/11/2013 22:13:19

      δεν εχεις και αδικο,ο καρχιμακης που ειχε γινει ο δημοσιος κατηγορος κατα του καραμανλη σωπασε ξαφνικα

  39. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 01/11/2013 20:33:25

    Η πατρίδα,ΑΡΓΑ αλλά ΣΤΑΘΕΡΑ,βαδίζει σε ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ μονοπάτια.Το χειρότερο είναι πως επικρατεί πολιτικό,οικονομικό,κοινωνικό,θεσμικό ΣΚΟΤΑΔΙ.Τίποτα περισσότερο,προς το παρόν.

  40. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 01/11/2013 20:33:54

    Να γιατι το κρατικό μονοπώλιο στην νόμιμη άσκηση βίας, όπως οι νόμοι ορίζουν, είναι αδιαπραγμάτευτο και απολύτως εκτός συζήτησης.
    Οι σημερινοί δολοφόνοι, όποιοι και άν είναι, και οι εντολοδότες - ηθικοί αυτουργοί, όποιοι και άν είναι, είναι αδελφοί εν όπλοις με τους εντολοδότες για τη δολοφονία του Φύσσα.
    Πολιτικοί συνεργοί σε ίδιο έργο με εκείνο που η Ιταλία ειδε στη δεκαετία του 1970.
    Ελπίζω να μη δούμε και εδώ, όπως εκεί τότε, να αποκαλύπτονται "παράξενα δίκτυα", "σκοτεινές στοές" και "μυστήριες τράπεζες" ή οφσόρ.

    • Cynthia avatar
      Cynthia @ Uncle Stgm 02/11/2013 08:05:41

      Εύλογοι οι παραλληλισμοί κ με την πολιτική ανωριμότητα που μας δέρνει οι συσχετίσεις καθίστανται ιδιαζόντως πιθανές .

  41. Δήμητρα avatar
    Δήμητρα 01/11/2013 20:45:28

    Ας ελπίσουμε να μην ζήσουμε στιγμές με Κ. Καραμανλή, γεγονότα με Γρηγορόπουλο , φωτιές και όλες αυτές τις μαύρες μέρες που όλοι ζήσαμε και θυμόμαστε .
    Ας αναπαυθούν τα παλικάρια και κουράγιο στις μάνες τους.
    Ας ευχηθούμε να πάνε όλα καλά και ταχεία ανάρρωση στο τρίτο θύμα .
    Ποιοί "άνθρωποι" θα μπορούσαν να αφαιρέσουν Ανθρώπινες Ζωές;
    Οι στιγμές είναι δύσκολες για την Πατρίδα μας . ΟΛΕΣ οι Δημοκρατικές Δυνάμεις και ΟΛΟΙ οι Έλληνες πρέπει να είμαστε ΕΝΩΜΕΝΟΙ και ΨΥΧΡΑΙΜΟΙ και να μην επιτρέψουμε την απασταθεροποίση και διάλυση της χώρας.

  42. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 01/11/2013 20:51:00

    ΟΚ, να φυγουν! Και να ερθουν ποιοι? Οι Τσιπρο-Καμμενοι ?? Μετα , οχι Συρια, αλλά Σομαλια θα γινουμε, μια για παντα...

    Δυστυχως, χρειαζονται πλεον μετρα Βορ Ευρωπης πχ Βρετανιας: ΚΑΜΕΡΕΣ παντου! Στη Μ. Βρετανια υπαρχουν 5.000.000 συστηματα με καμερες, που καλυπτουν σχεδον ΟΛΗ τη χωρα.

    Επσης χρειαζονται πολυ μεγαλες ποινες για τη τρομοκρατια, και γενικα για την εγληματικοτητα. Αν χρειαστει να χτιστουν και νεες φυλακες. Ας γινουν επιτελους οι συμφωνιες με Αλβανια, Βουλγαρια, Ρουμανια για να εκτισουν εκει τις ποινες τους οι εδω ομοεθνεις τους.

    Και μαζικες, αμεσες απελασεις, και οπως διωξιμο των Λαθρο, για να μπουν τα εγχωρια καθαρματα στις Ελληνικες φυλακες. Το να τους πιασουν δεν ειναι τοσο δυσκολο. Το που να τους βαλουν ειναι ενα θεμα.

    Αυτα...

  43. Θόδωρος 17.06.2014 avatar
    Θόδωρος 17.06.2014 01/11/2013 20:58:17

    Αν είναι πολιτικά τα κίνητρα των δολοφόνων, πόσα είναι τα άκρα τώρα?
    Λοιπόν?..

    • Θόδωρος 17.06.2014 avatar
      Θόδωρος 17.06.2014 @ Θόδωρος 17.06.2014 01/11/2013 21:43:12

      Αυτά φέρνουν ο φανατισμός και η μισαλλοδοξία.
      Γι' αυτό πρέπει να απομονωθούν τα ΥΠΑΡΚΤΑ 2 άκρα: Γιατί φέρνουν πόνο και δυστυχία και διαιωνίζουν μια αιώνια αιματηρή διαμάχη, όπου και αν συνέβησαν-υπήρξαν. Δεν μπορεί λογικός άνθρωπος να παραδεχτεί τις ενέργειες, ακόμα και την ύπαρξη άκρων στην πολιτική ακόμα και την κοινωνική ζωή.
      Δεν πρόκειται για "εμείς είμαστε καλύτεροι από σας". Πρόκειται για θανατηφόρες οντότητες. Αυτοί που πιστεύουν αγνά (και δεν έχουν συμφέρον) σε τέτοιες ιδεολογίες δεν ξέρουν με τι μπλέκουν.

      Τα άκρα πρέπει να εκλείψουν.

      Κουράγιο στις μανάδες και των 2 νεαρών σήμερα και στη μάνα του μαχαιρωμένου rapper.
      Νέα παιδιά σκοτωμένα για το τίποτα.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Θόδωρος 17.06.2014 01/11/2013 21:57:01

      Ενα ακρο υπαρχει,η αριστερα.

      • Ανυπήκοος avatar
        Ανυπήκοος @ ψυχραιμια 01/11/2013 22:51:29

        Πάλι πρωτοτύπησες εσύ. Που τα βρίσκεις βρε παιδί μου!

  44. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 01/11/2013 21:07:23

    Το ξανα λεμε (οσο κι αν δεν μας αρεσει) η λυση ειναι μια : καμερες παντου!. Τουλαχιστον 1.000.000 πολυκαμερες χρειαζονται για καλυφθει η επικρατεια. Περσυ ημουν στη Ρηγα της Λετονιας: 0 εγκληματικοτητα, αλλά καμερες ακόμα και σε καθε στενακι.

    Οι ιδεολογικες συζητησεις επικαιρες, αλλα στη πραξη δεν θα βρουν ποτε τους δραστες, ουτε θα αποτρεπουν το καθε καθαρμα, ειτε ειναι Ναζι, ειτε ειναι Αναρχο-φασιστας να δολοφονει.

  45. Valantis avatar
    Valantis 01/11/2013 21:09:19

    Να πεις ότι διαπληκτίστηκαν, άναψαν τα αίματα κι έγινε συμπλοκή με αποτέλεσμα να σκοτωθούν;;;
    Να πεις ότι πρόσβαλαν κάποιον και έγινε φασαρία που οδήγησε σε συμπλοκή και στο μοιραίο;;;
    Να πεις ότι πήγαν να τους δώσουν ένα μάθημα κι αντί να καταλήξουν στο νοσοκομείο με σπασμένα γόνατα τώρα είναι στο νεκροτομείο;;;
    Να πεις ότι έγραφαν τραγούδια "σφάξτε, ξεκοιλιάστε, παλουκώστε κτλ." και ήρθαν κανα δυο ανώμαλοι με μαχαίρι που αντί να το χώσουν στο μπούτι το έχωσαν στην καρδιά (Ρουπακιάς);;;

    Τίποτε από όλα αυτά.

    Τους σκότωσαν εν ψυχρώ με πυροβολισμούς στο κεφάλι διότι "στέκονταν" έξω από ένα κτίριο...

    Να δούμε τώρα την κινητοποίηση του Δένδια, τις "έτοιμες" άρσεις απορρήτων, τα "έτοιμα" σχέδια δράσης κατά των αναρχοαυτόνομων κτλ. κτλ.

    Για να δούμε τώρα, πόσα συλλαλητήρια θα γίνουν και πόσες συναυλίες...

  46. Αβαδδών avatar
    Αβαδδών 01/11/2013 21:10:00

    Άλλοι υποστηρίζουν ότι πίσω από τις δολοφονίες βρίσκονται οι ακροαριστεροί του ΣΥΡΙΖΑ. Άλλοι 'βλέπουν' ξένες μυστικές υπηρεσίες. Άλλοι πιστεύουν ότι θύτης και εκτελεστής είναι η ΕΥΠ.

    Όλοι μας όμως κατά βάθος ξέρουμε ποιο από τα τρία ισχύει.

    • μεταρρυθμιστής avatar
      μεταρρυθμιστής @ Αβαδδών 01/11/2013 23:41:54

      Μη μας κρατάς σε αγωνία...

  47. Εγώ avatar
    Εγώ 01/11/2013 21:10:52

    Πολλά φιλιά σε όοοολα τα στελέχη της ΝΔ που έκαναν κριτική στον Χρύσανθο Λαζαρίδη για τη θεωρία των δύο άκρων.

    Επειδή βλέπετε τον Σαμαρά, παρακαλώ εξηγήστε του ότι η κυβέρνηση έχει max έναν μήνα για να βρει και να συλλάβει τους δολοφόνους, να μας τους δείξει με βραχολιάκια, να μας πει τα ονοματάκια τους, να κάνει ντου στα γραφεία των οργανώσεων που τους στηρίζουν, να μας δείξει τις φωτογραφίες των πολιτικών υποστηρικτών τους κλπ.

    Μετά το μήνα και αν δεν έχουν συμβεί τα παραπάνω θα συμβούν τα παρακάτω: Η ΝΔ θα πάει στο 4%-5%, το ΠΑΣΟΚ στο 0,4%-ο,5% και η ΧΑ στο 24%-25%. Εννοείται βέβαια ότι ο Κασιδιάρης είναι ήδη, εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, δήμαρχος Αθηναίων.

    Βασικά όλα τα παραπάνω αντέχονται. Αυτό που δεν αντέχεται είναι ότι αν δεν υπάρξει σύντομα συντριπτικό πλήγμα κατά της σταλινικής ακροαριστεράς-αυτό είναι το άλλο άκρο, μην ντρέπεστε να το πείτε- η χώρα θα διολισθήσει σε προσυριακή κατάσταση.

    ΥΓ. Αν και τον Δένδια τον συμπαθώ και τον εκτιμώ μάλλον θα αντιμετωπίσει σοβαρό νομικό ζήτημα. Απέσυρε αστυνομική προστασία από πρόσωπα και γραφεία που είχαν σαφώς στοχοποιηθεί.

  48. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 01/11/2013 21:20:12

    Oσο και να προσπαθήσουν να πολιτικοποιήσουν αυτές τις δολοφονίες δεν θα τα καταφέρουν. Ο Ελληνικός λαός, δεξιός κεντρώος και αριστερός δεν έχει καμμιά διάθεση για ξεσηκωμούς όπως αποδεικνύει η συμπεριφορά του μέχρι και τώρα.
    Ούτε καν διάθεση για εκλογές δεν έχει παρόλο που είναι σφόδρα αγανακτισμένος με την κυβέρνηση.
    Πρόκειται αναμφίβολα για ξεκαθάρισμα λογαρισμών μεταξύ εγκληματικών οργανώσεων, που απολαμβάνουν την βία, όπως συμβαίνει και με ανάλογες οργανώσεις χούλιγκανς με τα ραντεβού θανάτου που μας έχουν συνιθίσει τα τελευταία χρόνια. Είναι ενας άλλος τρόπος αυτοκτονίας απο ανθρώπους που τα μυαλά τους είναι ήδη έξω απ' το κεφάλι τους, είτε στα κάγγελα, είτε στις ασυνάρτητες "ιδεολογίες" τους.

    • ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ avatar
      ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ @ ΓΙΩΡΓΟΣ 02/11/2013 01:32:02

      ...Kαι η δολοφονία του Ν. Τεμπονέρα ήταν αντίποινα για τη δολοφονία του Π. Μπακογιάννη ;; Έχουμε και σε αυτή την περίπτωση να κάνουμε με ξεκαθάρισμα λογαριασμών μεταξύ εγκληματικών οργανώσεων ;;

      • gonzilaus avatar
        gonzilaus @ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 02/11/2013 16:10:34

        Έτσι γιατί έχουν και μεγάλη σχέση όλα τα γεγονότα μεταξύ τους. Ο Τεμπονέρας με τον Μπακογιάννη 2-3 χρόνια μόνο διαφορά.

  49. guest avatar
    guest 01/11/2013 21:22:05

    Καθίστε ήσυχα και μην αντιδράτε στα νέα μετρά της τρόικας γιατί θα σας κάνουμε εμφύλιο

    • μεταρρυθμιστής avatar
      μεταρρυθμιστής @ guest 01/11/2013 23:45:35

      ναι και η τρόικα ξέρεις είχε μια αγωνία... Εδώ σε χώρες που δεν έχουν τρόικα ακολουθούν την ίδια πολιτική (βλ. Αγγλία με δικό της νόμισμα, ή Ιταλία, Γαλλία κλπ) και θα έτρεμε τον ελληνικό εμφύλιο...

    • NEMESIS avatar
      NEMESIS @ guest 02/11/2013 04:23:56

      Εμφυλιος με το ενα αντιμαχομενο μερος την αριστερα το λενε συμμοριτοπολεμο. Δε ξερω ποσο κακη λύση ειναι τελικα

  50. Ταξιδιωτης avatar
    Ταξιδιωτης 01/11/2013 21:26:57

    προς τον ασδφ

    Τα δυο ακρα ειναι κυριως σε πολεμο με την ΝΔ οχι τοσο μεταξυ τους.
    Δεν γνωριζω τον κυριο Λιακοπουλο.Ενα περιεργο πραγμα στην Ελλαδα ειναι οτι καθε φορα που αναδεικνυονται καποιες σκοτεινες υποθεσεις καποιος θα πεταχτει και θα πει για τον Λιακοπουλο νομιζοντας ετσι οτι θα απομυθοποιησει μια θεωρια.
    Ο Δημήτρης Φούκας,ο οποιος κανει την ερευνα για την υποθεση των τηλεφωνικων υποκλοπων σε βαρος πολιτικων και η ερευνα για τα εγγραφα αποδεικνυουν οτι μονο θεωριες αλλα Λιακοπουλου δεν ειναι.Εκτος αν πιστευεις οτι ο πρωην υπουργος και ο Φούκας εχει το ιδιο κυρος με τον Λιακοπουλο.

    Και αυτα παλιοτερα εαν τα ελεγε καποιος θα ερχοτανε καποιος και θα μιλαγε για τον Λιακοπουλο.

  51. H.S avatar
    H.S 01/11/2013 21:35:22

    Παντως το χτυπημα ηταν μεν επαγγελματικο αλλα το χειροτερο ειναι οτι ηταν τυφλο και ενας τυχαιος να ηταν εξω απο τα γραφεια της Χ.Α τωρα θα το κλαιγανε.

  52. Μαρτίνι avatar
    Μαρτίνι 01/11/2013 21:43:31

    Κρίμα τα εικοσάχρονα. Οι δημοσιοκάφροι βρήκανε νέο θέμα, οι πολιτικάντηδες αφορμή για δεκάρικους, όλα όμως θα περάσουν και κάτι άλλο θα τραβήξει την προσοχή του...φιλοθεάμονος κοινού. Οι χαμένες ζωές μόνο, δε γυρίζουν ποτέ πίσω.

  53. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 01/11/2013 21:47:53

    Σύμφωνα μέ τίς πληροφορίες τών ΜΜΕ φαίνεται ότι ήταν μιά επαγγελματικά σχεδιασμένη τρομοκρατική επιχείρηση μέ σκοπό τήν δολοφονία ατόμων μελών τής ΧΑ. Στόχος τής επιχείρησης, νεκροί μέλη τής ΧΑ. Όπως φαίνεται από τόν τρόπο εκτέλεσης τής επιχείρησης, οι νεκροί θά μπορούσαν νά είναι αρκετοί περισσότεροι. Ο τρόπος καί τό ήθος τής εκτέλεσης «δείχνει» ψυχρούς πληρωμένους επαγγελματίες, όπως καί τό αποτέλεσμα τής τρομοκρατικής επιχείρησης «δείχνει» εμφανώς ότι τά κίνητρα τής δολοφονίας εντασσονται σέ παρακρατική, ημικρατική ή κρατική ομάδα ή υπηρεσία, εσωχώρια ή εξωχώρια.
    Δέν νομίζω ότι στόχος ήταν τά συγκεκριμένα άτομα, αλλά απόλυτος στόχος ήταν μιά «καθαρή» δολοφονία μελών τής ΧΑ, χωρίς περιθώρια αμφισβήτησης. Γι' αυτό τόν λόγο καί επιλέχθηκαν γραφεία τής ΧΑ εν λειτουργία μέ εύκολους στόχους τά μέλη περιφρούρησης πού έχει κατά πάγια συνήθεια η ΧΑ έξω από τἀ γραφεία της σέ παρόμοιες περιστάσεις.
    Σέ τυφλές τρομοκρατικές δολοφονικές ενέργειες δέν μάς έχουν συνηθίσει οι διάφορες καί ποικιλώνυμες «επαναστατικές» αριστερές οργανώσεις. Ούτε κάν η 17 Νοέμβρη. Πολύ φοβούμαι ότι είναι μιά επιχείρηση σχεδιασμένη από «μακρύ χέρι» μέ αδιαμφισβήτητο σκοπό τήν συνέχιση τής διχαστικής πολιτικής αντιπαράθεσης σέ ένα ανώτερο επίπεδο πού γεννά τό μίσος εκδίκησης - αντεκδίκησης. Οι αυτουργοί πιθανών νά είναι πληρωμένοι ημεδαποί. Οι ηθικοί αυτουργοί πιθανών νά είναι αλλοδαποί. Πολύ δύσκολα θά τούς αναζητούσα στό εγχώριο εξουσιαστικό σύστημα. Όχι ότι δέν συμβαίνει. Αλλά όταν συμβαίνει γίνεται πάντα μέ τήν άδεια καί κάλυψη κάποιων εξωγενών εξουσιαστκών κέντρων.
    Διακύβευμα:

    • διηνεκης avatar
      διηνεκης @ Ιαπετός 01/11/2013 22:19:39

      που χαθηκες εσυ κριμα και απολαμβανα τα σχολια σου

    • parsifal avatar
      parsifal @ Ιαπετός 01/11/2013 22:32:38

      Επιτέλους μια σοβαρή παρέμβαση. Αρκεί το παραλήρημα παραπάνω και παρακάτω

  54. Νωρίς ακόμη... avatar
    Νωρίς ακόμη... 01/11/2013 22:02:02

    Ας περιμένουμε ψύχραιμα να φωτιστούν τα γεγονότα και να μάθουμε την αλήθεια. Τα βεβιασμένα συμπεράσματα και οι υποθέσεις, πολώνουν και δεν ωφελούν.

  55. factorx avatar
    factorx 01/11/2013 22:12:51

    Δεν βαρέθηκες να αλλάζεις ψευδώνυμα και να επαναλαμβάνεις τις ίδιες κοινοτυπίες; Αν δεν πρόεκιται για εμμονή να σου συστήσω κανένα άλλο σαϊτ να ζαλίζεις

    • Alexis avatar
      Alexis @ factorx 01/11/2013 23:14:14

      Όσοι παίζουν με τη φλόγα, στο τέλος θα τσουρουφλιστούνε.

    • PrinToTelos avatar
      PrinToTelos @ factorx 02/11/2013 08:08:29

      Κι εσύ κι εγώ, είμαστε αλήθεια ακούραστοι. Καλύτερη λοιπόν η αμοιβαία ανοχή, ο σεβασμός της διαφορετικότητας κι η ευγένεια.

  56. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 01/11/2013 22:22:37

    Δολοφονία των μελών της ΧΑ.
    Απαντώ έτσι:
    3η επίσκεψη του Alex στις ΗΠΑ !!!!!!
    http://www.e-typos.com/Post.aspx?id=42951&title=%25CE%25A3%25CF%2584%25CE%25B9%25CF%2582%2520%25CE%2597%25CE%25A0%25CE%2591%2520%25CF%2584%25CE%25B7%25CE%25BD%2520%25CF%2580%25CF%2581%25CE%25BF%25CF%2583%25CE%25B5%25CF%2587%25CE%25AE%2520%25CE%25B5%25CE%25B2%25CE%25B4%25CE%25BF%25CE%25BC%25CE%25AC%25CE%25B4%25CE%25B1%2520%25CE%25BF%2520%25CE%2591%25CE%25BB%25CE%25AD%25CE%25BE%25CE%25B7%25CF%2582%2520%25CE%25A4%25CF%2583%25CE%25AF%25CF%2580%25CF%2581%25CE%25B1%25CF%2582
    στο πανεπιστήμιο του Ώστιν του Τέξας παρακαλώ: http://www.utexas.edu/lbj/events/2013/eurozone

    Διοργανωτής ο Βαρουφάκης...
    Στην καρδιά των πετρελαίων ο Alex: http://www.jsg.utexas.edu/research/themes/energy-geosciences/
    Όπως στο Λούκυ Λουκ: το ιππικό έρχεται με κλο-π-οτι-κλο-πό...

    Σύμπτωση: Στο Χιούστον του Τέξας την Άνοιξη του 2014 θα ανακοινωθούν επίσημα οι εκτιμήσεις για τους Ελληνικούς υδρογονάνθρακες.
    Πότε βγαίνουμε από το Μνημόνιο;

    Θυμάσαι παλιότερο σχόλιό μου, ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΦΥΣΣΑ (γράφω δολοφονία και όχι εκτέλεση, όπως και τώρα για δολοφονία πρόκειται): αφήστε τους να φαγωθούν μεταξύ τους...
    Οι μεν της ΧΑ τα παίρνουν από κάποιους εφοπλιστάδες, οι δε αριστεροί τα έχουν κιμιάσει με τους ποινικούς...
    Αριστεροί, δεξιοί σκατά να φάνε.
    Στ’αρχίδια μου.

    Εν τω μεταξύ, πάλι τυχαία σύμπτωση, οι Γερμανικές μυστικές υπηρεσίες προβακάρουν τις έρευνες για υδρογονάνθρακες στην περιοχή μας: http://www.reuters.com/article/2013/10/31/oil-germany-shale-idUSL5N0IL3F020131031
    Τότε γιατί στέλνουν Γερμανικό πλοίο για έρευνες στην Τουρκία;

    Ωραία ατμόσφαιρα.
    Είπα: σκατά στους δεξιούς και αριστερούς.
    Ας πρόσεχε ο παππούς μου που πολέμησε στο Γράμμο. Κορόϊδο ήταν. Μη πω ΜΑΛΑΚΑΣ.

    • karasumi avatar
      karasumi @ Τί να λέμε; 02/11/2013 00:15:14

      Εσύ ποιος είσαι, ο Μελ Γκιμπσον στο "Θεωρίες συνωμοσίας", που μαζεύει αποκόμματα με άσχετες ειδήσεις από όλη την υφήλιο και βγάζει κουφά συμπεράσματα συνδέοντας τα μεταξύ τους;

      • Τί να λέμε; avatar
        Τί να λέμε; @ karasumi 02/11/2013 11:20:35

        http://kourdistoportocali.com/post/30971/texastsipras

        Όπως βλέπεις δεν είμαι ο μόνος Μελ Γκίμπσον. (Άσε που έχει ωραίο κολαράκι και όλες οι γυναίκες το γουστάρουν: δεκτό το κοπλιμέντο σου...)

        Πως πάνε οι δουλειές σου εν μέσω κρίσης;
        Το εισόδημά σου;
        Εμένα η ζωή μου δεν έχει επηρεαστεί καθόλου από την κρίση...ΚΑΘΟΛΟΥ...μπορώ να σου πως βελτιώθηκε κιόλας....άμα κυνηγάς, και δεν κάνεις σαν τη χήρα στο κρεβάτι, πετυχαίνεις...Ειδικά αν είσαι σαν τον Μελ Γκίμπσον....
        Εσένα; Η δική σου ζωή εν μέσω κρίσης;;;;

        • Τί να λέμε; avatar
          Τί να λέμε; @ Τί να λέμε; 02/11/2013 14:43:34

          Για την ακρίβεια οι αποταμιεύσεις μου αυξήθηκαν εν μέσω κρίσης κατά 33.33% ...
          Εσένα ;
          (Δυστυχώς κάποιοι σαν κι εσένα με ειρωνεύθηκαν το 2007 όταν δημοσίευσα ενυπόγραφο άρθρο μου πριν την επανεκλογή Καραμανλή Junior και προειδοποιούσα για ραγδαία αύξηση αυτοκτονιών...το 2007...)

  57. metanastis avatar
    metanastis 01/11/2013 22:34:00

    Και μέσα σ' όλα αυτά το Ντύσελντορφ-Καλαμάτα με την Ετζίαν για του χρόνου τον Απρίλη ...μόνο 562 Ευρώ.

  58. geothe avatar
    geothe 01/11/2013 22:43:48

    Κρίμα στα παιδιά. Πολύ δύσκολες στιγμές για την Πατρίδα.

  59. ntek avatar
    ntek 01/11/2013 22:45:40

    μετα απο την τριετή καθημερινή κατήχηση μίσους του αντιμνημονιακού θίασου (ο πολιτικός μου αντίπαλος ειναι προδότης) είναι θαυμα που τα τρομοκρατικά χτυπήματα περιορίζονται σε αλληλοσφαγές πλέμπας. Ο Μαζιώτης πάντως αποφυλακιστηκε τυχαία και το ιντυμίντια εκπέμπει απο κρατικό κτίριο , κατα τα άλλα το παρακράτος ειναι δεξιό και ο Σαμαρας κυβερνά (οσο καυβερνούσε και ο χοντρος πρίν απο αυτόν).

  60. CHRIS avatar
    CHRIS 01/11/2013 22:47:12

    Το όπλο φαίνεται να είναι ένα πιστόλι των 9 mm.

  61. παραμεθόριο avatar
    παραμεθόριο 01/11/2013 22:51:56

    Ψύχραιμη η αποτίμηση απο τον Ιαπετο.
    Θα πρόσθετα μόνο πως ωςτωρα ποτε η αριστερίστικη τρομοκρατία δεν επιχειρούσε με τυφλα χτυπήματα. Η πράξη ηταν το μεσον για να περάσουν το μήνυμα Τωρα με νεκρα δυο παληκάρια, μόνο ανόητοι θα εστελναν προκήρυξη. Ο αδικος θάνατος δυο νέων ανθρώπων σκεπάζει και καλύπτει τα πάντα. Πιο πολύ μιάζει με καθαρή προβοκατσια, για αυτο αυτοσυγκρατηση απο όλους.
    Η θεωρία των δυο ακρων δεν έχει να κάνει με την αριστερίστικη η φασιστική βια της τρομοκρατία, αυτή απο μονη της είναι καταδικαστεα γιατί σκοπευει στον φόβο την τρομοκράτηση και την παράλυση της κοινωνίας με αλότριους σκοπούς. Εχει να κάνει με πολιτικές πρακτικές όταν σε αδικούν, και επιδιωκει πολιτικές διαμάχες και αντιπαλότητες να τις αναγει σε καθεστωτικές διαφορές.
    Για αυτό είναι επικίνδυνη και πρέπει να εγκαταλειφθεί.

  62. soulis avatar
    soulis 01/11/2013 22:53:09

    Oλες οι τρομοκρατικές οργανωσεις της Μεταπολιτευσης παρα τα διαφορετικα τους ονοματα μελη κλπ ειναι ουσιαστικα μια συνεχεια της ΟΠΛΑ.
    Ενα πλοκαμι της επισημης Λερναιας Υδρας της Αριστερας.
    Μονο που ακριβως επειδη εχουν πειρα δεκαετιων στην παρακρατικη δραση κρατανε καλα κρυμμενη την συνδεση με το επισημο καθως πρεπει σωμα που δηθεν ασκει νομιμη κοινοβουλευτικη δραση.Δεν θα αφηναν ποτε ατιμωρητο το γεγονος οτι η ΧΑ ανακινησε θεματα οπως ο Μελιγαλας κλπ και γενικα το οτι αμφισβητησε ανοικτα την ιδεολογιη κυριαρχια της Αριστερας την οποια ανεχεται επι δεκαετιες η επισημη καθως πρεπει δεξια .Ζουμε σε μια χωρα οπου σε κρατικο Πανεπιστημιο στο Παντειο οπου "εκπαιδευονται" οι αυριανοι πολιτικοι επιστημονες ακροαριστεροι καθηκιτες διοργανωνουν διαλεξεις με θεμα τις "προοπτικες του ενοπλου (ακροαριστερου) αγωνα!!!! με διαπρεπεις ομιλητες τον Μαζιωτη και την Ρουπα αλλα και τον συνταξιουχο τρομικρατη βομβιστη δολοφονο Χρηστο Τσιγαριδα του ΕΛΑ που αφεθηκε και αυτος σκανδαλωδως ελευθερος αλλα και διαφορα ρεταλια της Μπααντερ Μαινχοφ και των Ερυθρων Ταξιαρχιων.Τι να λεμε.Οσο εσεις οι ελαφρεις δεξιοι παραμενετε απαθεις και θωπευετε τα κομματα του εγκληματος και της προδοσιας που ειναι ΟΛΑ τα αριστερα κομματα δεν θα δει ασπρη μερα αυτη η αμοιρη πατριδα.

  63. Mariana avatar
    Mariana 01/11/2013 23:03:07

    Μην ανυσηχείς, θα σου κόψουν το φαΐ για να αναγκαστείς να σφαχτείς για μια ντομάτα. Ξέρουν τον τρόπο. Πάντα ο ίδιος ήταν.

  64. Mariana avatar
    Mariana 01/11/2013 23:04:04

    Και να δημιουργεί τις προϋποθέσεις για νόμιμη εργασία, ναι?

  65. Leman avatar
    Leman 01/11/2013 23:05:40

    Αμέσως να πιάσουν τους στυγνούς δολοφόνους του άλλου άκρου του ανθελληνισμού και του μισελληνισμού και να τους οδηγήσουν στη φυλακή χωρίς πάλι να τους δώσουν άδεια!!!
    Αμέσως να οδηγηθούν στη φυλακή τα μιάσματα που μας κουβάλησαν στη ελλαδιτσα εκατομμύρια λαθρομετανάστες και τους επιβάλλουν κοιτώντας τους να ασελγούν καθημερινά σε όλη την Ελλάδα στο κεφάλι του ελληνικού μέσα και έξω από τα πανεπιστήμια. Μας βιάζουν, μας δολοφονούν, μας οδηγούν στον αφανισμό.
    Δεν είναι δυνατόν η δολοφονική συμμορία κούλογλου, tvxs, ΣΥΡΙΖΑ και όλα τα εβραιόδουλα τσιράκια να κινούνται και να δολοφονούν ελεύθερα και η ελληνική κυβέρνηση να φυλακίζει τους έλληνες επειδή αγαπούν την Ελλάδα.
    Όταν μιλούσαμε εδώ για τη ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ και όχι για τη θεωρία, όπως από τους στυγνούς δολοφόνους αριστερούς κατασυκοφαντήθηκε, δεν το λέγαμε για διώξετε του Έλληνες αλλά για να σώσετε την Ελλάδα.
    Φυλακίσατε τη Χρυσή Αυγή λόγο πολιτικών φρονημάτων, διαλύσατε τη Νέα Δημοκρατία και βάλατε φωτιά στην πραγματικότητα των δυο ακρών.
    Αμέσως λοιπόν να πιάσουν τους στυγνούς δολοφόνους.
    Είναι εντελώς τραγελαφικό οι αριστεροί ανθέλληνες να προκαλούν, να κυνηγούν, να σκοτώνουν και να φυλακίζεται τη Χρυσή Αυγή γιατί αμύνεται!!!
    Ο ρουπακιάς σκότωσε το φύσσα ΑΜΥΝΟΜΕΝΟΣ σε επίθεση που δέχτηκε από αριστερούς.
    Αν και ήταν σε άμυνα οδηγήσατε στη φυλακή ολόκληρη τη Χρυσή Αυγή και όχι μόνο τον αμυνόμενο.
    Μην διανοηθείτε να αφήσετε να κυκλοφορούν ελεύθεροι οι ΣΤΥΓΝΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ του ανθελληνικού άκρου που δεν ήταν καν σε άμυνα, ούτε τους προκάλεσε κάνεις, όπως έκανε ο φυσσάς με τον αέρα του ανθελληνικού παρακράτους.
    ΟΧΙ δυο μέτρα και δυο σταθμά.
    ΜΗΝ ΤΟ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙΤΕ.

    ΥΓ. Κάνουν τα πάντα για τους αφροασιάτες, για τα εκατομμύρια τριτοκοσμικών που μας κουβάλησαν και μας βιάζουν ασελγώντας καθημερινά σε κάθε έκφανση της ζωής μας.
    Μας δολοφονούν οι ανθέλληνες αριστεροί. Τι θα κάνει η Εθνική Δεξιά Παράταξις. Θα ξαναρωτήσει τον ανθέλληνα Μπενιζέλο η τον Εβραιουποκινούμενο ηθικό αυτουργό του αφανισμού και της δολοφονίας ελλήνων πολιτών, προστάτη των λαθρομεταναστών και των τρομοκρατών κούλογλου;

  66. παραμεθόριο avatar
    παραμεθόριο 01/11/2013 23:14:03

    Αν οι νεκροί είναι όντως μέλη της ΧΑ αυτή μετατρέπεται απο θύτης σε θύμα, και απο λαγός σε κυνηγός. Ολα τα ανεγκέφαλα φουσκωτα μέλη της που είχαν λουφάξει θα βγούν παγανιά. Εχουν θέμα. Δυσκολη θα είναι και η επικοινωνιακή διαχείρηση απο όλα τα κόματα και κυρίως για τον Δένδια που θα πρέπει να εξηγήσει πια για το ποιούς και γιατί η αστυνομία προστατευει.

  67. rally monkey avatar
    rally monkey 01/11/2013 23:15:10

    πάει 4 χρόνια αυτη η ιστορία .. και ακόμα το ψάχνουμε ..

  68. rally monkey avatar
    rally monkey 02/11/2013 00:52:25

    ακούμε συνεχεια για ακροδεξιά, ναζισμό, φασισμό κλπ αλλά οταν ερχεται εκεινη η στιγμη να αντιμετωπισουμε τα εγκλήματα ακρο-αριστερών αποχρώσεων, το ριχνουμε στο πιο.. αφαιρετικό..
    μιλάμε γενικά για 'τρομοκρατία' .. για 'εκτέλεση' (!) και όχι για δολοφονία.. μας σοκαρει η 'τυφλή' βία, (.. η κυριούλα στο Σκάι φαινοταν πιο χαλαρή με την 'στοχευμένη' ακροαριστερή βία, γιατί της το χάλασαν..)

    Ετσι, μη τυχόν και αναφερουμε την λέξη 'αριστερά' μαζι με τη λεξη 'βια' στην ιδια προταση και μας χαρακτηρισουν αντιδραστικούς και ακροδεξιούς ... οι προοδευτικοί δημοσιογραφοι της Κ .. που εχουν παρει εργολαβία την αρνητική προπαγάνδα εναντίον της Ελλάδας στο εξωτερικό μεσω αγγλοφωνων τουίτς...

    και αυτή η κυβέρνηση στην ιδια παγίδα εχει πεσει..
    'το άλλο άκρο΄ .. ποτέ την λέξη ταμπού γιατί μετά 'ο Σαμαρας ειναι ακροδεξιος' ..

    επειδή όμως τα ψεμματα τελείωσαν .. ας τελειώσουν σε οσο καιρο τους εμμεινε και με το ακροαριστερό παρακράτος ..
    η αντιδραση πρεπει να ειναι τετοια που θα σοκάρει και τους χρυσαυγίτες ..
    (τουλαχιστον ας τελειωσουν με το ακροαριστερο παρακρατος που μπορουν να πιάσουν .. βρωμάει ο τοπος.. για τους συγκεκριμενους δολοφόνους αμφιβάλλω)

    άλλος τροπος δεν υπαρχει
    ή η κυβερνηση ξεκαθαριζει who ιs the boss ή παμε σε χάος..

  69. Π. Ευθυμιάδης avatar
    Π. Ευθυμιάδης 02/11/2013 01:51:28

    Το επόμενο επεισόδιο η λογική λέει ότι θα είναι χτύπημα σε οπαδούς έξω από τα γραφεία κόμματος του "συνταγματικού" τόξου ή σε πολιτική συγκέντρωση. Μην ξεχνάτε ότι αυτά τα χτυπήματα δεν μπορεί να τα αποτρέψει καμία αστυνομία , πόσο μάλλον το μπάχαλο του Δένδια. Δυστυχώς .

  70. Π. Ευθυμιάδης avatar
    Π. Ευθυμιάδης 02/11/2013 01:56:19

    Να κάνουν παρέα στα αδέρφια τους τους πακιστανούς και τους νιγηριανούς.

  71. KΩΣΤΑΣ avatar
    KΩΣΤΑΣ 02/11/2013 08:02:06

    Mε την κατάσταση που είχε δημιουργηθεί απο τα ΜΜΕ σχετικά με την ΧΑ υπήρξαν πολύ λίγες πιθανότητες να μην γίνει αυτό ,εφόσον υπάρχουν ακόμη τρομοκρατικές ομάδες της ακραίας αριστεράς.Απο το πρωί μέχρι τα βράδυ τα κανάλια κυρίως βομβάρδιζαν για την εγκληματική οργάνωση της ΧΑ και την δίωξη της από την δικαιοσύνη.Τους έδειχναν ποιοι πρέπει να είναι οι επόμενοι στόχοι τους έτσι απλά.

  72. TopGunZ avatar
    TopGunZ 02/11/2013 10:40:41

    Όπως έγραψε και φίλος μου στο φουμπου, η θεωρία των δύο άκρων είναι πλέον αξίωμα. Λυπάμαι που θα την χαλάσω στους αριστερούληδες, αλλά το μόνο "σκοτεινό κέντρο" που δρα στην Ελλάδα είναι το "αντιμνημονιακό" μπλοκ που στήνει σκηνικό αποσταθεροποίησης χρησιμοποιώντας το άλλο άκρο, τους χαζοχαρούμενους μπρατσαράδες της ΧΑ, τους οποίους εδώ και πάνω από ένα χρόνο έχω χαρακτηρίσει ως ερασιτέχνες που μόνο για να ρίχνουν νερό στο μύλο της αριστερής τρομοκρατίας, με το ατόφιο know how της μπχαλοποίησης, είναι. Κρίμα στα δυο παλληκάρια που έπεσαν θύμα πρωτίστως της ηλιθιότητας και ανευθυνότητας του νεοέλληνα που έδωσε ακόμα περισσότερη δύναμη σε αυτούς που πραγματικά του τρώνε τη σάρκα εδώ και δεκαετίες, τους ηλίθιους και απάνθρωπους ψευτοεπαναστάτες με τα αριστερά μυαλά και τις δεξιές τσέπες, είτε "πρόσκεινταν" (βλέπε κατεύθυναν) στην "Αλλαγή" του Ανδρέα, είτε στην "Ανατροπή" του Αλέξη.

  73. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ avatar
    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 02/11/2013 10:55:47

    Τα στοιχεία της επίθεσης που προσομοιάζουν με αυτά της Σέχτας Επαναστατών είναι τα εξής: Το όπλο που χρησιμοποιήθηκε είναι των 9 χιλιοστών και θυμίζει αυτό που έχει χρησιμοποιήσει στο παρελθόν η οργάνωση τόσο στη δολοφονία του δημοσιογράφου Σωκράτη Γκιόλια, όσο και του αστυνομικού της Αντιτρομοκρατικής Νεκτάριου Σάββα. Ο τρόπος που χτύπησαν αιφνιδιάζοντας τα θύματα και αδειάζοντας τις γεμιστήρες είναι στοιχείο που χαρακτηρίζει τη Σέχτα. Άλλωστε, στη μετά 17 Νοέμβρη εποχή είναι η μοναδική οργάνωση αντάρτικου πόλης που έχει πραγματοποιήσει εν ψυχρώ δολοφονικές επιθέσεις.

    ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

    • gonzilaus avatar
      gonzilaus @ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 02/11/2013 11:49:28

      Καμία σχέση τα προηγούμενα με αυτό. Το μόνο κοινό είναι η διάμετρος της σφαίρας. Στις προηγούμενες δολοφονίες από την σέχτα (πραγματικά παλαβοί που καθαρίζουν όποιον βρουν) οι επιθέσεις γίνονται από 2 ή 3 πάντα σε έναν και πάντα ξημερώματα. Και πάντα με 2 ή 3 πιστόλια που αδειάζουν τους γεμιστήρες λες και με τις 10 πρώτες σφαίρες δεν τον σκοτώνεις τον άλλον. Στην περίπτωση μας έχουμε έναν εκτελεστή με έναν ακόμα που παρκάρει την μηχανή απέναντι!!! και πεζός τους πλησιάζει εκτελεί 3!!! άτομα με έναν γεμιστήρα από καθαρό όπλο και μόνο τους 2 πυροβολεί στο κεφάλι πεσμένους. Και το απίστευτο 7:30 το απόγευμα μπροστά από καφετέρια σε κεντρική λεωφόρο και με ανοιχτά τα μαγαζιά. Έχει καμία σχέση με τα προηγούμενα; Το ότι μπορεί να μην είναι τρομοκρατική οργάνωση από πίσω δεν αλλάζει το αποτέλεσμα. 2 άνθρωποι εκτελέστηκαν και ένας τρίτος χαροπαλεύει. Αυτό που ενοχλεί είναι με το στανιό πολιτικές προεκτάσεις για πολιτική εκμετάλλευση. Τον Ρουπακιά ούτε που τον ήξεραν. Δεν ξέρω αν είναι η σέχτα ή οι πυρήνες ή κυκλώματα της νύχτας ή ξεκαθάρισμα λογαριασμών ή κάλυψη άλλων εγκλημάτων. Αλλά ούτε και εσείς χωρίς τα βασικά. Όπλο σφραγίδα και προκήρυξη. Απλά δεν καταλαβαίνω την πρεμούρα να φορτώσουμε σε κάποιους το έγκλημα. Και μην πείτε για τον Φύσσα γιατί εκεί συνελήφθην επ'αυτοφόρο.

      • ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ avatar
        ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ @ gonzilaus 02/11/2013 14:39:07

        Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΟΙ της ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ , στο όνομα του αντιφασισμού, έβαψαν τα χέρια τους με αίμα, για άλλη μία φορά !!!

        • gonzilaus avatar
          gonzilaus @ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 02/11/2013 16:05:16

          Τρία πουλάκια κάθονταν. Ξέρεις πολλούς ακροαριστερούς να πυροβολούν με 12 σφαίρες από 15 μέτρα και να σκοτώνουν 2 και να τραυματίζουν έναν. Πληρωμένος δολοφόνος με κατάλληλη εκπαίδευση και συμβόλαιο θανάτου. Το γιατί μάλλον μέσα στα γραφεία τους ας το αναζητήσουν. Τέλος πάντων ο καθένας το βλέπει όπως γουστάρει.

  74. Ταξιδιωτης avatar
    Ταξιδιωτης 02/11/2013 11:38:28

    Προς μεταρρυθμιστη

    Πουλια στον αερα πιανεις που λεμε καμια φορα ειρωνικα.
    Οχι δεν ψηφιζω τον Καμμενο.Πολλοι ψηφοφοροι των ανεξαρτητων Ελληνων υποστηριζουν το γελοιοδεστατο οτι ειναι προβοκατσιες που γινονται για να μπορεσει η κυβερνηση να περασει τα μετρα και να περασει διαφορα μυνηματα οπως την θεωρια των δυο ακρων.Ανοησιες.Οτι θα μπορουσε να πει και το ΚΚΕ και πολλοι αλλοι που βλεπουν ολο προβοκατσιες απο την πλευρα μιας κυβερνησης και ποτε δεν μπορουν να δεχτουν οτι καποιοι μπορει να πολεμουν την κυβερνηση.Καποιο απο αυτους το υποστηριξαν για την κυβερνηση Καραμανλη αλλα δεν το δεχονται για την σημερινη κυβερνηση.

    Εγω αλλα ειπα αλλα δεν το καταλαβες.Και μαλλον εχεις μπερδευτει λιγο.Οι προσφατες καταγγελιες για τα διαβαθμισμένα έγγραφα και ολα αυτα περι υποκλοπων εγειρουν ερωτηματα για το Παπανδρεικο πασοκ στο οποιο ανηκε ο Καρχιμακης.Αρα αυτοι που που πρεπει να απαντησουν ειναι οι πρωην υπουργοι της προηγουμενης κυβερνησης Παπανδρεου.δεν αφορα την σημερινη κυβερνηση που δεν θα ειχε κανενα συμφερον να κοπασει ο θορυβος για το θεμα αυτο.Να προσθεσω εδω οτι ο Καρχιμακης απο οτι γνωριζω δεν εχει καλες σχεσεις με τον Βενιζελο.Στηριζε και εξακολουθει να στηριζει τον Παπανδρεου.

    Να σηειωσω εδω επισης οτι καποια μπλογκ γνωστων δημοσιογραφων στηριξαν κατα καιρους και τα δυο ακρα ΚΑΙ ταυτοχρονα πολεμουν την κυβερνηση ενω δεν λειπουν απαξιωτικα αρθρα για τον Δενδια που φαινεται οτι ενοχλησε πολλους με το να τα βαλει και με τα δυο ακρα.Δεν λειπουν και διαφορες δημοσκοπησεις διαδυκτιακες που δινουν τεραστια ποσοστα τοσο στον Συριζα οσο και στην Χρυση Αυγη.
    Τα συμπερασματα δικα σας.

  75. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 02/11/2013 12:14:32

    Τώρα συμφωνώ απόλυτα!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.