#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/09/2010 22:01
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δυσαρέσκεια της Τρόικας για τα έσοδα - έρχονται νέα μέτρα



Θυμάστε τα εύσημα της Τρόικας για την οικονομική πολιτική της κυβέρνησης; Θυμάστε τους χαρτογιακάδες του ΔΝΤ να πλέκουν το εγκώμιο του πρωθυπουργού και του Γ. Παπακωνσταντίνου για τα μέτρα που έλαβαν και φέρνουν την οικονομία στο σωστό δρόμο; Ε λοιπόν αυτά που θυμάστε ξεχάστε τα.

Σύμφωνα με πληροφορίες μας, οι συναντήσεις των επικεφαλής του κλιμακίου της Τρόϊκας με τον υπουργό Οικονομικών δεν κατέληξαν στα προηγούμενα εγκώμια και μάλλον υπάρχει εμφανής δυσαρέσκεια των δανειστών μας για την πορεία των εσόδων που απειλεί να τινάξει στον αέρα τον φετινό και τον επόμενο προϋπολογισμό. Μάλιστα, στις επόμενες συναντήσεις στην Αθήνα η Τρόϊκα αναμένεται να “τραβήξει τα αυτιά” του οικονομικού επιτελείου καθώς τα έσοδα βουλιάζουν, την ίδια στιγμή που τα μέτρα που έχουν ληφθεί έχουν γονατίσει τον κόσμο. Οι πληροφορίες, λοιπόν, κάνουν λόγο για νέες εντολές επιβολής νέων μέτρων ώστε το 2010 να κλείσει με όσο το δυνατόν μικρότερη “μαύρη τρύπα”. Η κυβέρνηση βάζει στον τραπέζι την περαίωση και λέει ότι θα εισπράξει έως κι 1 δισ. ευρώ μέχρι το τέλος του έτους ενώ υποστηρίζει στην Τρόϊκα ότι θα εισπραχθούν λεφτά κι από τα ακίνητα, τα τέλη κυκλοφορίας κ.λπ.

Στο κρεβάτι του Προκρούστη, όμως, φαίνεται να μπαίνει και πάλι το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων το οποίο θα μειωθεί κατά 1 δισ. ευρώ, βουλιάζοντας φυσικά την αγορά που περιμένει να γίνουν επενδύσεις.

Πιθανότατα να εφαρμοστεί ταχύτερα το μέτρο της αύξησης του ΦΠΑ από το 11% στο 13%, εκτός αν υπάρξει κάποια δυσάρεστη έκπληξη.

Πέραν αυτών, τη Δευτέρα και την Τρίτη η Τρόϊκα και κυρίως το ΔΝΤ θα... παραδώσει στην κυβέρνηση το προσχέδιο του προϋπολογισμού που θέλει να εφαρμοστεί και το οποίο προβλέπει νέα μέτρα σχεδόν 10 δισ. ευρώ για το 2011. Αυτό σημαίνει νέος βάρος στην κοινωνία αφού δεν προβλέπονται αυξήσεις στους φόρους των επιχειρήσεων, επομένως από κάπου αλλού θα βρεθούν τα χρήματα.

Πάντως, από τη στάση των εκπροσώπων της Τρόϊκας που το παίζουν “βαρύ πεπόνι” εγείρονται διάφορα ερωτήματα που χρήζουν απαντήσεων.

Τώρα “είδαν” οι Τόμσεν και Σία ότι δεν πάνε καλά τα έσοδα; Αρχές Σεπτεμβρίου γιατί αποθέωναν την κυβέρνηση; Μήπως δηλαδή έχουμε να κάνουμε με θέατρο (ή μάλλον περιοδεύοντα θίασο) που με μαστίγιο και καρότο πετυχαίνει αυτό που θέλει;
Επανειλημμένα γράφουμε ότι το Μνημόνιο που κρύβουν κάποιοι, προβλέπει μέτρα “μη προβλεπόμενου χαρακτήρα”. Δεν τα ξέρουν στην κυβέρνηση ή τα αγνοούν; Και γιατί ξαφνικά θυμόμαστε στο τέλος του χρόνου ότι τα μέτρα δεν φέρνουν έσοδα και θα πρέπει να φέρουν νέα μέτρα; Όλοι δε φώναζαν ότι οι υπερβολικοί φόροι θα “καθίσουν” τα έσοδα; Πώς μοιάζουν τώρα Τρόικα και κυβέρνηση ξαφνιασμένοι;
Γιατί, ενώ βλέπουν την καταστροφική πολιτική τους, συνεχίζουν την τακτική των φόρων, της αύξησης του ΦΠΑ, της περικοπής δαπανών και του ΠΔΕ; Με αυτό τον τρόπο πώς θα αυξηθούν τα έσοδα το 2011 ώστε να μειωθεί το έλλειμμα; Μάλλον του χρόνου τέτοια εποχή θα γράφουμε τα ίδια. Ομως τότε θα είναι αργά.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Mind.the.gap avatar
    Mind.the.gap 19/09/2010 22:06:00

    Φοβάμαι τι μας περιμένει ακόμη με αυτούς τους μαθητευόμενους μάγους (ή μάλλον περιπλανώμενους πανυγηρτζήδες / αγύρτες)...

    • Γιωργης avatar
      Γιωργης @ Mind.the.gap 19/09/2010 22:13:57

      καλα κανεις και φοβασαι
      αλλα ετσι κι αλλιως ελπιδα δεν υπαρχει,οποτε δε χρειαζεται αγχος
      ειμαστε χαμενοι

  2. Paranoia avatar
    Paranoia 19/09/2010 22:13:22

    Και εγώ κυρία τρόικα είμαι δυσαρεστημένος μαζί σας.

    Ο κοσμάκης να καταλάβει ένα πράγμα, εαν δεν βουλιάξει το κέντρο από διαμαρτυρόμενο κόσμο η τρόικα θα μας... χωρίς σάλιο και έλεος.

    Ρε αριστερά που είσαι ρε; Πήρες γραμμή μήπως από τον Κάστρο και ετοιμάζεσαι να προτείνεις κι εσύ απολύσεις;

    • Γιωργης avatar
      Γιωργης @ Paranoia 19/09/2010 22:16:48

      αριστερα?μπαρδον?

      • Paranoia avatar
        Paranoia @ Γιωργης 19/09/2010 22:21:02

        Δεν υπάρχει πρόβλημα, αν μπορεί και ο Σαμαρας να βγάλει τον κόσμο στο δρόμο το ίδιο κάνει.

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Γιωργης 20/09/2010 14:46:30

        ο δρόμος (χαχαχα - όχι εγώ) δεν είναι απαραίτητος: η αποτυχία του μνημονίου είναι αυταπόδεικτη για όλους

    • ένας Άμλετ avatar
      ένας Άμλετ @ Paranoia 19/09/2010 22:32:45

      Το κκε είναι στους δρόμους από την πρώτη στιγμή. Μάλιστα κατηγορήθηκε από το πασοκ ότι δεν ….δίνει περίοδο χάριτος (όπως άλλοι) και ότι μερολήπτησε υπέρ της νδ. Ακολούθησε ο οχετός του κωλοτούμπα και του φίλου του. Στηρίξατε τις κινητοποιήσεις του με την απλή συμμετοχή σας; Κατεβήκατε με το παμε; Θα κατεβείτε στις 23 Σεπτεμβρίου;

      • Paranoia avatar
        Paranoia @ ένας Άμλετ 19/09/2010 22:34:22

        Εγώ ακούω ΚΚΕ και βγάζω καντήλες αλλα θα κατέβω.

      • Γιωργης avatar
        Γιωργης @ ένας Άμλετ 19/09/2010 22:36:43

        καλα
        κατσε να αρχισουν να ριχνουν στο ψαχνο και σου λεω μετα ποιος θα ξανακατεβει στο δρομο
        ως πρωην ηλιθιος,ενταγμενος χρονια στην "αριστερα" και μη εχων την παραμικρη εμπιστοσυνη πλεον,δεν κατεβαινω να στηριξω καμμια εκτονωτικη κινητοποιηση της πλακας

      • ένας Άμλετ avatar
        ένας Άμλετ @ ένας Άμλετ 19/09/2010 22:36:45

        Επίσης είχε προειδοποιήσει γι΄αυτό που ερχόταν –ξέρει πολύ καλά τι ρόλο παίζει το πασοκ. Και είπε πρώτο ότι τα περί 3ετούς διαρκείας του μνημονίου είναι αστειότητες. Ας μην κατηγορούμε το κκε γι΄αυτά που δεν κάναμε εμείς (δλδ κι εγώ μαζί).

      • Enzo avatar
        Enzo @ ένας Άμλετ 19/09/2010 22:39:07

        αμα δω κανα εκατομμυριο στο συνταγμα τοτε θα κατεβω.

      • ένας Άμλετ avatar
        ένας Άμλετ @ ένας Άμλετ 19/09/2010 22:39:56

        Εντάξει βρε Γιώργη, εσύ κάθισε σπίτι σου. Δεν είναι υποχρεωτικό

      • Γιωργης avatar
        Γιωργης @ ένας Άμλετ 19/09/2010 22:41:56

        δεν αναφερομουν στο κκε
        με το παμε κατεβαινω πλεον-οταν κατεβαινω-και θα ξανακατεβω
        αλλα μονο για την τιμη των οπλων
        γι'αυτο και θα το ψηφισω
        απλως θεωρω οτι ειμαστε χαμενοι

      • ένας Άμλετ avatar
        ένας Άμλετ @ ένας Άμλετ 19/09/2010 22:45:26

        Δεν είναι ανάγκη να συμφωνούμε όλοι σε όλα, αλλά προσέξτε το παρακάτω σχόλιο γιατί μας αφορά όλους, όποιες κομματικές προτιμήσεις κι αν έχουμε—
        «Τον ακούω προχτές, στη Σύνοδο Κορυφής στις Βρυξέλλες να λέει το εξής αμίμητο, σαν Αντουανέτα (…): «Πρέπει να αντικαταστήσουμε τη λέξη λιτότητα (σ’ όλη την Ευρώπη μάλιστα) με τη λέξη ευθύνη». Ελεος. Αυτό το «πρέπει», με αυτοκρατορική ηρεμία απογόνου δυναστείας αστών, είναι πολιτική επιβολής. Δεν είναι σαρδάμ. Είναι σήμα τελικής επίθεσης στις λαϊκές μάζες. Που θα δεχτούν τη λιτότητα ως ευθύνη, άλλως διεκδικώντας το δικαίωμά τους να απολαμβάνουν όλους τους κόπους τους, θα είναι ανεύθυνοι!!! Δεν είναι αστεία αυτή η φράση, σύντροφοι. Μήτε αθώα. Μήτε ανώδυνη. Είναι σκληρή, κυνική τροχιοδεικτική γραμμή για το «πού πάνε τα πράγματα». Θα πεινάς αλλά θα είσαι υπεύθυνος. Θα μένεις άνεργος αλλά υπεύθυνα. Είναι υπευθυνότητα να σου κλέβουν τη σύνταξη, την περηφάνια, το μέλλον των παιδιών.» (Λ.Κ.-Πατριδογνωμόνιο)

      • ένας Άμλετ avatar
        ένας Άμλετ @ ένας Άμλετ 19/09/2010 23:04:45

        Γιώργη—
        Δεν είμαστε χαμένοι –οι μουμουεδάνθρωποι προσπαθούν να μας πείσουν γι’ αυτό. Οι γονείς μας πολέμησαν τους Ιταλούς και τους Γερμανούς. Και με χίλιες δυσκολίες κατάφεραν να μας αφήσουν και κάτι –λιγότερο ή περισσότερο….
        Είδατε όμως, όταν κάποιος παίρνει τον αέρα των μουμουέδων, όπως ο Τούντας στον Καψή, πόσο εύκολα καταρρέουν;
        Θέμα ψυχολογίας είναι.
        Και ο καρκινοπαθής σώζεται αν αλλάξει στάση απέναντι στη ζωή –και μάλιστα η αρρώστια του συχνά αποδεικνύεται το καλύτερο σχολείο ζωής…

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ ένας Άμλετ 19/09/2010 23:30:22

        @ ένας Άμλετ
        Καλλιεργουν με επιστημονικο τροπο την αβεβαιοτητα και τον φοβο.
        Προσεξες πως διατυπωναν τις ερωτησεις τους σημερα; Υπηρχε μεσα τους εντεχνα διαχυτο ενα φοβικο συνδρομο.
        Μην διαμαρτυρεστε...βουλιαζουμε...οι μισθοι σας..οι καταθεσεις σας...
        Για αξιοπρεπεια...ηθος...ειλικρινεια, κουβεντα

      • Misha avatar
        Misha @ ένας Άμλετ 19/09/2010 23:49:31

        Άμλετ

        Θεωρώ πως το ΚΚΕ έχει ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΆ την πιο συνεπή θέση έναντι του τερατωματος της ΕΕ.
        Ωστόσο νομίζω πως στις τωρινές κινητοποιησεις θα μπορούσε να λειτουργησει πιο ενωτικά και ριζοσπαστικά και αν ήθελε θα είχε ρίξει τον Γκιοργκάκις.
        Δεν ξέρω γιατι δεν το κάνει, τι φοβάται και τι περιμένει.
        Ωστόσο βρέθηκα και θα βρισκομαι στο πλάι του ΚΚΕ στην παρούσα φάση.

      • Paranoia avatar
        Paranoia @ ένας Άμλετ 20/09/2010 00:05:18

        Δεν υπάρχουν κόμματα και παρατάξεις τώρα. Μας παίρνουν το ψωμί μας, μας μετατρέπουν σε κολλήγους, υπόδουλους.

        Ό,τι πρόγραμμα και να βγάλει ο Σαμαράς, όσο και σωστό να είναι, εαν δεν ξεσηκωθεί και ο κόσμος από τον καναπέ δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτε. Θα μας πιουν το αίμα με το καλαμάκι.

        Δίνεται η ευκαιρία στους Έλληνες σήμερα να αποτελέσουν την θρυαλίδα που θα γκρεμίσει το πιο απαίσιο καθεστώς εξουσίας που γνώρισε ποτέ η ανθρωπότητα, αυτό των σημερινών διεθνών τραπεζιτών.

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ ένας Άμλετ 20/09/2010 00:06:20

        @ Μisha
        το ΚΚΕ περιμενει να κτισει την κοινωνια με την απειθαρχια και την ανυπακοη.
        Το πιο λανθασμενο και λαικιστικο συνθημα που εχω ακουσει.
        Εαν καποτε κυβερνησει πως θα αντιμετωπεισει ενα απειθαρχο και ανυπακουο λαο;

      • Misha avatar
        Misha @ ένας Άμλετ 20/09/2010 00:30:48

        Απειθαρχια και ανυπακοή στην αδικία φιλε.
        Όχι απειθαρχία και ανυπακοή γενικώς και εναντιον πάντων.
        Η πολιτική ανυπακοή είναι κορυφαία πράξη πολιτικής ηθικής κι έχει τις ρίζες της στον σπουδαίο Χένρι Ντέιβιντ Θορώ και ακολούθως τον Τολστόι, τον Γκάντι,τον Μαρετιν Λουθερ Κινγκ, τον Μαντέλα

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ ένας Άμλετ 20/09/2010 00:56:13

        δυστυχως απειθαρχία και ανυπακοή γενικώς και εναντιον πάντων εννοει, Ερχονται οι του ΠΑΜΕ στις υπηρεσιες δηθεν για ενημερωση και μας προτρεπουν να αρνουμαστε να εφαρμοζουμε διαφορες εγκυκλιους βαλλοντας κατα παντων λες και μονο το ΚΚΕ ειναι αγνο ασπιλο και αμολυντο...αυτο ειναι ενα λογος που το ΠΑΜΕ δεν εχει μεγαλη αποδοχη στους εργαζομενους...γιατι αληθεια δεν απετρεψε την μειωση των μισθων με ανυπακοη..αδικια δεν ειναι αυτη;

      • ένας Άμλετ avatar
        ένας Άμλετ @ ένας Άμλετ 20/09/2010 07:37:19

        @Misha

        Χαίρομαι πολύ που ξεκαθαρίζεις το θέμα της ανυπακοής ( κορυφαίο το «Civil Disobedience”) στον Χένρι Ντέιβιντ Θορώ αλλά και στους Τολστόι, Γκάντι, Μαρτιν Λουθερ Κινγκ, Μαντέλα. Ακριβώς εκεί βρίσκεται η αφετηρία. Τώρα, για το ότι το κκε θα μπορούσε να ρίξει τον Γκιοργκάκις, αμφιβάλλω. Το κκε είναι κόμμα. Δεν είναι ο λαός, που έχει τις δικές του ευθύνες. Σωστό το παράδειγμα του
        @ Paranoia «Ό,τι πρόγραμμα και να βγάλει ο Σαμαράς, όσο και σωστό να είναι, εαν δεν ξεσηκωθεί και ο κόσμος από τον καναπέ δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτε.»
        Κι εγώ το στηρίζω αυτή τη στιγμή Misha, ενώ να συμφωνώ μαζί του κατά 60%. Αλλά είμαι επιεικής με τα ανθρώπινα. (Αυτό εσύ το ξέρεις καλύτερα). Πάντως είναι το μόνο που αντιστέκεται στο «φοβικο συνδρομο» @Ρήγας.

      • ένας Άμλετ avatar
        ένας Άμλετ @ ένας Άμλετ 20/09/2010 09:37:28

        @Misha

        Χαίρομαι πολύ που ξεκαθαρίζεις το θέμα της ανυπακοής ( κορυφαίο το «Civil Disobedience”) στον Χένρι Ντέιβιντ Θορώ αλλά και στους Τολστόι, Γκάντι, Μαρτιν Λουθερ Κινγκ, Μαντέλα. Ακριβώς εκεί βρίσκεται η αφετηρία. Τώρα, για το ότι το κκε θα μπορούσε να ρίξει τον Γκιοργκάκις, αμφιβάλλω.

      • aengus avatar
        aengus @ ένας Άμλετ 20/09/2010 15:09:57

        @Paranoia
        Κι εγώ καντήλες έβγαζα τριάντα χρόνια, μέχρι που ήλθε η πραγματικότητα στα λόγια τους!
        Τώρα τους οφείλω σεβασμό.

  3. Θάνος avatar
    Θάνος 19/09/2010 22:30:00

    Πάντως δεν θα ήταν κακό ο Σαμαράς να στείλει μερικά στελέχη της ΝΔ στην Ουγγαρία για εντατικά σεμινάρια

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Θάνος 20/09/2010 14:52:24

      μάλλον η αρρώστεια είναι κολλητική: άκουσα σήμερα πως στη Γαλλία πήρανε κάποια μέτρα κατά συγκεκριμένων πρακτικών των τραπεζών

  4. Greg avatar
    Greg 19/09/2010 22:31:25

    "Με τα μέτρα και τις περικοπές επιδεινώθηκε η κατάσταση, πρέπει να πάρουμε κι άλλα μέτρα, να κάνουμε κι άλλες περικοπές". Αν αυτό δεν είναι ομολογία του σχεδίου εξόντωσής μας, τί είναι;

    • Γιωργης avatar
      Γιωργης @ Greg 19/09/2010 22:35:01

      αυτο ειναι
      αλλα κανεις δε νοιαζεται
      ουτε καν οι γονεις για τα παιδια τους
      οποτε αραξε και απολαυσε το

      • ένας Άμλετ avatar
        ένας Άμλετ @ Γιωργης 20/09/2010 09:49:23

        «ουτε καν οι γονεις για τα παιδια τους» Η απόλυτη Φρίκη. Συχνά συμβαίνει κι αυτό.
        Αλλά κανείς δεν είναι μόνος του.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Greg 20/09/2010 14:55:09

      είναι σαφής ομολογία αποτυχίας του σχεδίου τους

  5. 11888 avatar
    11888 19/09/2010 22:39:14

    Εγω σκεφτομαι πως θα βγαλω τον χειμωνα.Χρηματα για πετρελαιο ακομα και με τις υπαρχουσες τιμες δεν εχω.Αντε μπορω να αντεξω το κρυο.Κατι παππουδες και γιαγιαδες τι θα κανουν οι καημενοι.Μηπως τελικα αυτα τα μετρα ειναι για να μειωθουν οι συνταξιουχοι?

    • Γιωργης avatar
      Γιωργης @ 11888 19/09/2010 22:40:51

      φυσικα

      • Enzo avatar
        Enzo @ Γιωργης 19/09/2010 22:43:50

        Γιωργης ο Γιωργακης ποτε θα γυρισει Ελλαντα?

      • Γιωργης avatar
        Γιωργης @ Γιωργης 19/09/2010 22:45:59

        Enzo με ρωτας κατι?

      • Enzo avatar
        Enzo @ Γιωργης 19/09/2010 22:49:25

        για απαντηση φαινεται? σε ρωτω για το ποτε θα ερθει ο γιωργακης στην ελλαδα.
        εγω το παραδεχομαι το παμε αλλα θελει και λιγο φαντασια στις πορειες σας.
        πχ να πατε στο αεροδρομιο οταν γυρισει με το καλο να τον υποδεχτειτε.

      • Γιωργης avatar
        Γιωργης @ Γιωργης 19/09/2010 22:51:08

        ωρε δεν ειμαι παμε
        απλως που και που κατεβαινω μαζι τους

        που να ξερω ποτε θα γυρισει το γκαπ σους ιθαγενεις του?

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ 11888 19/09/2010 22:55:31

      συνταξιουχοι
      ειπατε τη μαγικη λεξη!!!

      h**p://www.youtube.com/watch?v=L6kqHyfcSCI&feature=related

    • aengus avatar
      aengus @ 11888 20/09/2010 15:11:44

      Η ιδέα ξεκίνησε μήπως από εκείνο το μοιραίο καλοκαίρι στη Γαλλία;

  6. Paranoia avatar
    Paranoia 19/09/2010 22:43:49

    Ας βγούμε στο δρόμο σήμερα για να μη βγούμε στο ...πεζοδρόμιο αύριο.

    • ένας Άμλετ avatar
      ένας Άμλετ @ Paranoia 19/09/2010 22:47:33

      Είδες που βγάζεις και φοβερά συνθήματα; (Το κρατάω αυτό….)
      Γιατί αυτό θα γίνει…

      • ένας Άμλετ avatar
        ένας Άμλετ @ ένας Άμλετ 19/09/2010 22:49:27

        Άσε που ένιωσα εντελώς ξεφτίλα προχτές, όταν μια ελληνογαλλιδούλα μου είπε:
        «Δεν περίμενα τους έλληνες να είναι τόσο ….κότες….»

      • Enzo avatar
        Enzo @ ένας Άμλετ 19/09/2010 22:49:49

        μπα να φας την γλωσσα σου.

      • Paranoia avatar
        Paranoia @ ένας Άμλετ 19/09/2010 22:56:49

        Με κάνεις και κοκκινίζω...

      • ένας Άμλετ avatar
        ένας Άμλετ @ ένας Άμλετ 19/09/2010 23:11:53

        Η ζωή είναι μαγική –απρόβλεπτη, αστάθμητη. Το μέλλον ανήκει σ΄ αυτούς που το διεκδικούν. Πέρα απ΄ όλα αυτά όμως, πέρα κι απ΄ την πολιτική, για μένα υπάρχει και ένα τεράστιο θέμα προσωπικής αξιοπρέπειας.
        Και δεν θέλω ο χειρότερος διώκτης μου να γίνει ο εαυτός μου.

  7. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 19/09/2010 23:13:05

    Ειναι αληθεια οτι σημερα ο Αντ. Σαμαρας εδωσε δυναμικα το παρον. Εκατομμυρια ματια και αυτια τον παρακολουθουν-παρα πολλοι δυσπιστουν ακομη, φυσιολογικο ειναι αυτο, αλλα σημερα εδωσε μαθηματα ορθου πολιτικου λογου,αξιοπρεπειας και εντιμοτητας.
    Το εκλογικο σωμα προσπαθει να συνελθει απο το σοκ των γεγονοτων που ακλουθησαν το απολεσμα-συντριβη για την ΝΔ. Να μην περιμενουμε θαυματα σε μια νυχτα, αυτο θα ηταν ουτοπια.
    Εφ οσον συμφωνουμε με τα λεγομενα του Αντ Σαμαρα πρεπει να δωσουμε τον αγωνα για την απαλλαγη απο το μνημονιο με ψυχραιμια, θαρρος, τολμη, αξιοπρεπεια και ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ.Σκοπος μας πρεπει να ειναι η διατηρηση της Εθνικης μας ανεξαρτησιας. Εαν στο βαθος του μυαλου μας υπαρχει το μορφωμα της ιδιοτελειας δεν προκειται να πετυχουμε τιποτα.Πανω απο ολα πρεπει να ειμαστε αξιοπρεπης γνωριζοντας οτι πρεπει να εχουμε αιδω και οτι η νεμεσις ειναι εδω και παρακλουθει.
    Πρεπει να διατηρησουμε την ελπιδα, οσο και αν η κατασταση φαινεται δυσκολη και αλλοπροσαλη. Δεν εχουμε δικαιωμα να κανουμε πισω, μονο μπροστα πρεπει να πορευομαστε αλληλεγγυοι, με αισθημα δικαιοσυνης και σωφροσυνης.
    Υπαρχει τροπος να βαλουμε στην ακρη τις κομματικες μας επιλογες.
    Ας αφησουμε στην ακρη γαι λιγο τα κομματικα λαβαρα και ας κρεμασομε αυριο κιολας στα μπαλκονια μας την ελληνικη σημαια,ασ πηγαινουμε στις συγκεντρωσεις με ελληνικες σημαιες. Πρεπει να δειξουμε οτι η μαχη δινεται για την εθνικη κυριαρχια και αξιοπρεπεια, για κομματικες συγκεντρωσεις θα εχουμε πολλες ευκαιριες αργοτερα. Πρεπει να καταλαβουν οι επιδοξοι ηγεμονες μας οτι απεναντι τους βρισκεται ολοκληρη η ελληνικη κοινωνια, ολος ο ελληνικος λαος ενωμενος και αποφασισμενος να υπερασπιστει την χωρα του με συνεση,θαρρος, αξιοπρεπεια.
    Εαν πιστευομε οτι ζουμε στην χωρα που γεννηθηκε η Δημοκρατια και ο Ευρωπαικος Πολιτισμος πρεπει να λαβουμε το θαρρος να τα υπερασπιστουμε.
    Δεν πρεπει να επιτρεψουμε ποτε ξανα να επικρατησει το πολιτικο ψευδος στην χωρα μας.

  8. deldio avatar
    deldio 19/09/2010 23:14:33

    Ο Σαμαράς όμως είπε ότι οι κινητοποιήσεις στα λιμάνια και στα ξενοδοχεία είναι"ακραίες" και σ' αυτό διαφωνεί με το ΚΚΕ. Τελικά ποιός νεοδημοκράτης θα κατέβει; Τελικά πώς να διαδηλώσουμε δηλ. ενάντια στους δωσίλογους; αμίλητοι, κρατώντας λουλούδια, ακίνητοι επάνω στα πεζοδρόμια και με γραπτή άδεια από την αστυνομία και τους εργοδότες;

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ deldio 19/09/2010 23:23:52

      Πρεπει να τα σπασουμε; να κλεινουμε ξενοδοχεια αιφνιδιαζοντας τους τουριστες; Να κανουμε τα καραγκιοζιλικια του ΠΑΣΟΚ για το λιμανι;
      Οταν λεμε αντιδραση στο μνημονιο δεν εννοουμε Δεκεμβριο 2008.
      Αλλοιμονο εαν στην οικονομικη καταστροφη αντισταθουμε με καταστροφες και λεηλασιες.

      • ένας Άμλετ avatar
        ένας Άμλετ @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 20/09/2010 07:38:53

        Ούτε εγώ εννοώ Δεκέμβριο 2008!

      • ένας Άμλετ avatar
        ένας Άμλετ @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 20/09/2010 07:47:50

        Η αντίσταση εδώ είναι ΝΟΜΙΜΗ ΑΜΥΝΑ –όχι «μπάχαλο» (αν μείνουμε σ΄αυτή την πλευρά του Δεκ. 2008). Άμυνα εναντίον ληστών του πολιτικο-οικονομικού υποκόσμου που μας ληστεύει και μας εξανδραποδίζει χωρίς έλεος!

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 20/09/2010 08:44:11

        @ ένας Άμλετ
        Συμφωνω μαζι σου

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ deldio 20/09/2010 15:01:50

      ο Σαμαράς λέει με τον τρόπο αυτό πως είναι ανόητο, δεν μας συμφέρει να υπονομεύουμε μόνοι μας τους δύο μοναδικούς τομείς όπου μπορεί να είναι ανταγωνιστική η Ελληνική οικονομία: τη ναυτιλία και τον τουρισμό.

  9. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 19/09/2010 23:48:17

    Νέα μέτρα και ασάλιωτα.

  10. Misha avatar
    Misha 19/09/2010 23:55:07

    Το ΔΝΤ είναι το...γνωστό ΔΝΤ!
    Οι πολιτικές ,η στρατηγική και οι τακτικές του είναι γνωστές.
    Θέλει κοχόνες ταυρων για να αντιμετωπισθεί, όχι ξενερουά γλυκόλογα.

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ Misha 20/09/2010 00:14:19

      Σαν τι δηλαδη;
      Μηπως ονειρευεσε τους μπαχαλακηδες του 2008;
      Αυτοι ειναι χειροτεροι απο το ΔΝΤ ειναι στρατος του Ιμπραημ

      • Γιωργης avatar
        Γιωργης @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 20/09/2010 00:26:59

        τουλαχιστον ας εγραφες σωστα το "Φερραιος"...

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 20/09/2010 00:32:56

        Οριστε;

      • Misha avatar
        Misha @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 20/09/2010 00:33:31

        Ρηγα,
        με σεμνότητα και ταπεινότητα φτάσαμε στους ιπτάμενους Ζαχόπουλους. Με τις PR και αβρότητες του Giorgakis καταντησαμε στο ΔΝΤ.
        Το 2008 θα είναι ανέκδοτο μπροστά σε αυτό που έρχεται.

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 20/09/2010 00:39:00

        Για την ταμπακιερα κουβεντα που λεει και η Αλεκα

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 20/09/2010 00:42:09

        Θα ειναι μεγαλο λαθος να αρχισεται τα ιδια...δεν φτανουν τα χαλια της οικονομιας; τα σπασμενα ποιος θα τα πληρωση; Ο ΓΑΠ; Εσυ; Εγω; ποιος; Πανω απο ολα χρειαζεται σεβασμος στην αξιοπρεπεια του αλλο, στον μοχθο του

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 20/09/2010 00:43:26

        θα καταστρεψουμε οτι απεμεινε ορθιο; ωραια λογικη

  11. deldio avatar
    deldio 20/09/2010 00:55:43

    Ρήγα Φερραίε,
    Συμφωνείς πιστεύω ότι ο αγώνας που και εσύ θέλεις να κάνουμε δεν είναι happening, ούτε party αργόσχολων στο Κολωνάκι, είναι σκληρός αγώνας ρήξης όχι μόνο με την κυβέρνηση και την τρόικα αλλά και τα αφεντικά τους που κερδίζουν από το μνημόνιο και δεν θα τα παρατήσουν εύκολα. Ποιός σου μίλησε για σπασίματα του Δεκεμβρίου 2008 και μπαχαλάκηδες; Αλλά από την άλλη κίνημα που δεν είναι μαζικό, μαχητικό με ανυποχώρητα αιτήματα, προσανατολισμό και διάθεση δεν το παίρνει κανείς στα σοβαρά, ούτε αυτοί που θέλουν να συμμετάσχουν.

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ deldio 20/09/2010 01:01:39

      Συμφωνω μαζι σου για τα αιτηματα κ.λπ., δεν μιλησα για παρτυ φυσικα και αλλες αμερικανιες!!! Το ζητημα ειναι πως θα οργανωθει ο αγωνας και οχι οι κουκουλοφοροι. νομιζω οτι εγινα κατανοητος.
      Εκτος και εαν οι λεξεις αξιοπρεπεια και μοχθος ενοχλουν.

      • ένας Άμλετ avatar
        ένας Άμλετ @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 20/09/2010 07:43:31

        Οι λέξεις – έννοιες ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ και ΜΟΧΘΟΣ είναι ιερές. Κανείς δεν μπορεί να το αμφισβητήσει αυτό. Δες και σχετικό σχόλιό μου πιο πάνω.

    • ένας Άμλετ avatar
      ένας Άμλετ @ deldio 20/09/2010 08:15:42

      @deldio & Ρήγα
      Μιλάμε για ΑΠΑΤΗ και ΥΠΕΞΑΙΡΕΣΗ σε γιγαντιαία κλίμακα!
      Αλλά ακόμη και σιωπηλοί αν κατέβουμε 700-800 χιλιάδες στις 23 Σεπτεμβρίου και απλώς ακολουθήσουμε τις πορείες, πέφτει σήμα από τους κοπροκράτες του μέλλοντός μας στη Γερμανία και αλλού, να χαλαρώσουν τα μέτρα στην Ελλάδα…. Γκιοργάκι παέι …καλιά του!

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ ένας Άμλετ 20/09/2010 08:48:08

        @ ένας Άμλετ
        Δεν διαφωνω σε αυτα που λες, εχεις δικιο και ετσι πρεπεινα γινει..χωρις βια...αυτο περιμενουν καψιματα και σπασιματα για να μας δεσουν περισοτερο

      • ένας Άμλετ avatar
        ένας Άμλετ @ ένας Άμλετ 20/09/2010 08:57:30

        Είδαμε τι ρόλο έπαιξε το εγκληματικό κάψιμο της τραπεζας με τους νεκρούς! την άλλη φορά… Ακόμα να τους …..βρουν….
        Ένας λόγος που κατεβαίνω με το παμε (εντελώς προσωπική άποψη) είναι και η περιφρούρηση… Γι΄ αυτό φρόντισαν να το διαπράξουν όταν τοι παμε είχε απομακρυνθεί.

  12. ΑΝΤΙΛΑΜΟΓΙΟ avatar
    ΑΝΤΙΛΑΜΟΓΙΟ 20/09/2010 00:55:50

    Ερώτηση: Πιθανόν αλλά αυτό το λάθος έγινε πριν χρόνια.
    Πολ: Όπως και να έχει, ήταν λάθος, είναι ξεκάθαρο. Θα έπρεπε η Κομισιόν και η ΕΚΤ να είχαν παρέμβει πολύ νωρίτερα. Έπρεπε να είχαν συνειδητοποιήσει ότι μια μικρή χώρα όπως η Ελλάδα, χωρίς βιομηχανική βάση δεν θα ήταν σε θέση να αποπληρώσει 300 δισεκατομμύρια χρέους. Χωρίς ….κούρεμα (haircut) δεν θα συμβεί. Οπότε γιατί να μην γινόταν άμεσα. Αυτό θα ήταν μια εναλλακτική. Θα έπρεπε η Ευρωπαϊκή Ένωση να είχε εξαγγείλει μισό χρόνο πριν-ή ακόμα και πιο πριν-ότι το ελληνικό χρέος χρειάζεται αναδιάρθρωση.

    Ερώτηση: Αυτό όμως κατά τα λεγόμενα της κυρίας Μέρκελ θα είχε προκαλέσει διάχυση της κρίσης, με επιπτώσεις σε άλλα ευρωπαϊκά κράτη που έχουν προβλήματα με τα χρέη τους.
    Πολ: Δεν το πιστεύω αυτό. Πιστεύω ότι πρόκειται για κάτι άλλο. Συγκεκριμένα για την προστασία των γερμανικών και κυρίως των γαλλικών τραπεζών από παραγραφές χρέους. Την ημέρα που ανακοινώθηκε ο ευρωπαϊκός μηχανισμός διάσωσης, η αξία των μετοχών των γαλλικών τραπεζών αυξήθηκε κατά 24%. Βάσει αυτού, καταλαβαίνει κανείς ότι ο μηχανισμός διάσωσης έγινε για την διάσωση των τραπεζών και των ευκατάστατων Ελλήνων.
    ΤΑΔΕ ΕΦΗ Ο ΠΡΩΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ! ΟΣΟΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΥΝ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ!!ΔΡΑΧΜΗ ΑΜΕΣΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΞΑΝΑΦΑΜΕ ΚΡΕΑΣ ΣΕ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ!!ΟΠΟΙΟΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΙΣ ΞΕΝΕΣ ΛΑΜΟΓΙΟΤΡΑΠΕΖΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΟΣΙΛΟΓΟΣ!!ΠΑΦΙΛΗΣ ΓΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ!!

    • ένας Άμλετ avatar
      ένας Άμλετ @ ΑΝΤΙΛΑΜΟΓΙΟ 20/09/2010 09:52:24

      Τελικά πόσες χιλιάδες οικογένειες επωφελούνται από αυτό το έγκλημα;
      40, 50, 70 χιλιάδες; Οι άλλοι είμαστε απέναναντι.

    • aengus avatar
      aengus @ ΑΝΤΙΛΑΜΟΓΙΟ 20/09/2010 15:13:32

      Μαζί σου

  13. perastikos avatar
    perastikos 20/09/2010 11:46:09

    Εγω δεν εχω καταλάβει ακόμα πως δεν τους έχουμε πάρει ακόμα με τα γιαούρτια να γελάει η υφήλιος... αν και τα περιμένουν αυτοί γι' αυτό μπαίνουν στο οικονομικών τρέχοντας...

    • ένας Άμλετ avatar
      ένας Άμλετ @ perastikos 20/09/2010 14:46:39

      Αυτό δεν πρέπει να το καταλαβαίνουν και πολλοί…
      Δεν το καταλαβαίνω, γιατί έχουν απειλήσει τον ίδιο ΤΟΝ ΠΥΡΗΝΑ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ.
      Εκτός κι αν ισχύει κι εδώ πως το καλό πράγμα αργεί να γίνει.
      Τι να πω;

  14. st.takis avatar
    st.takis 20/09/2010 12:59:11

    ΔΡΑΧΜΟΥΛΑΑΑΑΑ?

  15. Enzo avatar
    Enzo 20/09/2010 15:04:30

    καλη λυση η δραχμουλα και η αναδιαρθρωση αλλα ετσι και τα κανεις αυτα οι αγορες δεν προκειται να το ξεχασουν με τιποτα.
    θα σε εχουν στην ακρη για χρονια.
    αυτο θα πρεπει να συνοδευτει με κατι αλλο...αλλα με τι?

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ Enzo 20/09/2010 15:12:32

      A pair of B-A-L-L-S!!!!

      • Enzo avatar
        Enzo @ tsilivithras 20/09/2010 15:13:31

        αναζητουνται ακομα αυτα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.