#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/01/2010 17:26
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δυο οι δράστες της επίθεσης στο γραφείο του Σημίτη

 

 Επίθεση με γκαζάκια στην είσοδο του πολιτικού γραφείου του Κώστα Σημίτη στον πέμπτο όροφο πολυκατοικίας επί της Ακαδημίας (αρ. 45) στις 4.12 το απόγευμα.

 Όπως αναφέρουν αυτόπτες μάρτυρες την επίθεση έκαναν δυο άτομα νεαρής ηλικίας, τα οποία διέφυγαν με μοτοποδήλατο, η πινακίδα του οποίου ήταν τσακισμένη

 Από τη φωτιά προκλήθηκαν μικρές υλικές ζημιές στο διάδρομο και στην πόρτα του γραφείου, χωρίς ευτυχώς να υπάρξει τραυματισμός.

Την ευθύνη για την επίθεση ανέλαβε η "Επαναστατική Απελευθερωτική Δράση" με τηλεφώνημα στο ραδιοσταθμό ΣΚΑΪ. Η οργάνωση εμφανίσθηκε για πρώτη φορά το 2006, ενώ στις 20 Μαρτίου του 2009 είχε τοποθετήσει εκρηκτικό μηχανισμό στο γραφείο του Κυριάκου Μητσοτάκη.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. MIG-21 avatar
    MIG-21 28/01/2010 17:34:30

    διέφυγαν με μοτοποδήλατο, η πινακίδα του οποίου ήταν τσακισμένη...... και το αριθμιτικο μερος ηταν της δεκαετιας του 80 !!!

    • krasnajia zvezda avatar
      krasnajia zvezda @ MIG-21 28/01/2010 18:17:59

      Δυο καλοντυμένα παιδιά με παπάκι που έφυγαν προς την κατεύθυνση των Εξαρχείων

  2. athenian avatar
    athenian 28/01/2010 17:35:59

    ένα από τα βασικά συνθήματα του ΠΑΣΟΚ στις εκλογές ήταν η ανασφάλεια.απογοητεύει νωρίς τους πολίτες σε αυτό.

  3. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 28/01/2010 17:52:46

    Θυμήστε μου σας παρακαλώ από τι ακριβώς μας είχε αποπροσανατολίσει η έκρηξη στη Βουλή.

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ Blimblomblim 28/01/2010 17:56:13

      Για ρίχτο Blimblomblim . Γιατί με τόσα που έχουμε ακούσει τελευταία έχουμε χάσει το λογαριασμό. Στο τέλος θα εκραγεί το μυαλό μας.

  4. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 28/01/2010 18:32:04

    Ήταν το Σάββατο εκείνο που γινόταν χαμός με την τροπολογία για τις γονικές παροχές που είχε κατατεθεί την προηγουμένη, 8 Ιανουαρίου, (το δεύτερο mea culpa αυτής της κυβέρνησης μετά τα τέλη κυκλοφορίας) και είχε κάνει παρέμβαση και ο Βενιζέλος υπαινισσόμενος αντισυνταγματικότητα της τροπολογίας. Τα κανάλια είχαν προαναγγείλει την παρέμβαση Βενιζέλου και, βέβαια, μετά δεν ασχολήθηκε κανένας πια με τέτοιες "λεπτομέρειες", αφού βγήκαν όλοι να υπερασπιστούν τη δημοκρατία...

  5. Orestios avatar
    Orestios 28/01/2010 18:43:16

    Στρακαστρούκες. Σαν αυτές που έβαζε ο ίδιος όταν ήταν μπέμπης.

  6. ΠΕΤΡΟΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ 28/01/2010 18:48:33

    Σωστός!!! Πάντως στην επικοινωνιακή τακτική είναι μανούλες!!!!

  7. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 29/01/2010 12:43:42

    Τον Σημίτη βαρέσανε? Δεν είμαστε καλά! Αυτοί δεν είναι τρομοκράτες. Κλόουν με γκαζάκια είναι... Ασχολούνται με φαντάσματα του παρελθόντος. Α να χαθούνε οι Μπόζο της ...τρομοκρατίας. Εκτός κι αν είχε ...συμβολική σημασία αυτή η ...άκρως και εξόχως πολιτική ενέργεια.

  8. κατσικακιχοιρινο? avatar
    κατσικακιχοιρινο? 29/01/2010 20:08:13

    Η “Επαναστατική Απελευθερωτική Δράση” ΧΤΥΠΗΣΕ ΣΙΜΗΤΗ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ...... ΛΕΤΕ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΖΟΛΟΤΑ ???