#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/05/2011 19:17
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δρυός πεσούσης πάσα χαροκαμένη ξυλεύεται…



Μετά το κεφάλι του Οσάμα, η Αυτοκρατορία “παίρνει” το “κεφάλι” ενός wannabe προέδρου της Γαλλίας.

“Ευνουχίζει” τον ίδιο και τη χώρα που εκπροσωπεί.

Νομίζετε θέλουν να τιμωρήσουν το πουλί του Ντομινίκ;

Παρότι οι Γάλοι πολιτικοί -πλην Ντε Γκωλ- φημίζονται για παρόμοιες σεξουαλικές πρακτικές, παρότι στις ΗΠΑ “υπάρχει Νόμος, επειδή δεν υπάρχει κοινωνία”, κυρίως εξευτελίζεται η Γαλλία.

Η προτελευταία αντίπαλος στην Ευρωζώνη, ημιτρεκλίζουσα οικονομική δύναμη.
Το μέχρι και την εκλογή Σαρκοζί πολιτικό εργαστήριο της Ευρώπης.
Η τελευταία εκπρόσωπος της “πολιτικής δημοκρατίας”, το τελευταίο καταφύγιο/φυτώριο όπου βρίσκουν έδαφος μερικές ιδέες και πολιτικές πρακτικές που αντιτίθενται στον πυρήνα της αμερικανικής, αυτοκρατορικής κυριαρχίας : τις ανοιχτές αγορές υπό την ηγεμονία των ΗΠΑ, την οποία (οφείλει να) δανείζει όλος ο κόσμος χωρίς αντιρρήσεις για την εκτροπή του χρηματοπιστωτικού συστήματος της σε καζίνο, με συναλλαγματικό διαθέσιμο το δολάριο, η εκτύπωση του οποίου αποτελεί αποκλειστικό προνόμιό της.

“Το δολάριο είναι νόμισμα μας και πρόβλημά σας” , είχε πει επιθετικά ο Τεξανός υπουργός Οικονομικών του Τζόνσον στους Ευρωπαίους, πίσω στα ’60. Και όταν ο Ντε Γκωλ ζήτησε γαλλικό πολεμικό να παραλάβει τα αποθέματα χρυσού της Γαλλίας, που φυλάσσονταν στο Φορτ Νοξ, μετά από λίγο ήρθε ένας “Μάης”.

Ευρώ κλπ πρέπει να “καθαρίσουν”.

Κερκόπορτα η Ελλάδα, με δίκαιες εσωτερικές της αφορμές. Την χρέωσε βέβαια μεταμελημένος τροτσκιστής, μετανάστης στις ΗΠΑ και εκλεκτό μέλος της ακαδημαϊκής της κοινότητας.

Με πριόνισμα της Γαλλίας, ο τελικός στόχος (στην Ευρώπη) η Γερμανία, το οχυρό και στήριγμα του Ευρώ.

Αν η Ευρωζώνη διαλυθεί, το δολάριο γίνεται πάλι το μοναδικό διαθέσιμο στον αναπτυγμένο κόσμο, οι ΗΠΑ πάλι αδιαμφισβήτητη ηγεμονική δύναμη στη Δύση, τα υπόλοιπα BRICs δεν πολυμετράνε, και οι δυνάμεις στρέφονται στον πραγματικό αντίπαλο, σε αυτόν που το 2016 προβλέπεται να ξεπεράσει τις ΗΠΑ, ως πρώτη οικονομική δύναμη στον κόσμο : Κίνα.

Η οποία κρατάει και 2 τρις αμερικανικό χρέος.

Χωρίς κανένα άλλο νόμισμα ανταγωνιστή, ποιος θα εμποδίσει τις ΗΠΑ να κόψουν τόσο δολάριο ώστε να “ξεπληρώσουν τα 2 τρις με χαρτοπόλεμο;

Πτωχεύoντας και την Κίνα.

Προφήτης

ΥΓ. Δεν σημαίνει ότι όλες οι επιδιώξεις “τους βγαίνουν”.
Αλλά το παλεύουν

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Y. avatar
    Y. 16/05/2011 19:37:57

    Προφυλακίστηκε!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Y. 16/05/2011 21:19:16

      Ναι αλλά έχει άλλοθι. 'Οπως λένε οι δικηγόροι του, η αραπίνα προσέκρουσε επάνω στο διογκωμένο όργανό του!

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Strange Attractor 16/05/2011 21:32:56

        Strange , περιμένω να "βγει" βίντεο.
        Κάαααατι θα προκύψει, όλως "τυχαίως".
        Καμιά κρυφή κάμερα, δήθεν επιτήρησης κλπ

      • Y. avatar
        Y. @ Strange Attractor 16/05/2011 22:10:06

        Ως παλιοί αποικιοκράτες, οι Γάλλοι γουστάρουν σκουρόχρωμες από Άφρικα μεριά. Τό ‘χω συζητήσει σχετικά με φίλους από ‘κει

  2. βαγόνι avatar
    βαγόνι 16/05/2011 19:40:44

    Επιτέλους, αρχίζουν οι αναρτήσεις στο antinews να βάζουν το
    δάκτυλο κάτω απο την επιφάνεια...!
    Για τον "μεταμελημένο" έχουμε ...άλλη ματιά....αυτό όμως είναι
    άλλο θέμα...αργά ή γρήγορα θα έχουμε ιστορική απόφανση!

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ βαγόνι 16/05/2011 19:53:19

      Θεωρώ τιμή μου το σχόλιό σου γιατί εκτιμώ ιδιαίτερα τις απόψεις σου

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ βαγόνι 16/05/2011 20:21:18

      Πάντα οι αναρτήσεις του Προφήτη -και όχι μόνο- έβαζαν το δάχτυλο κάτω από την επιφάνεια.

  3. Ρεαλιστής avatar
    Ρεαλιστής 16/05/2011 20:10:57

    ΠΡΟΦΗΤΗ , ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ. ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ. ΦΟΒΕΡΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ Η ΑΜΕΡΙΚΗ. ΑΣ ΚΟΥΝΗΘΕΙ ΤΩΡΑ ΚΑΝΕΙΣ.ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΓΩΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΠΑΡΑΞΟΥΝ ΤΑ ΑΡΠΑΚΤΙΚΑ.

  4. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 16/05/2011 20:23:58

    Προφήτη, μια μόνο ερώτηση έχω. Εφ' όσον τα πράγματα έχουν έτσι, θα μπορούσε να πει κανείς ότι "καλά κάνει" ο ΓΑΠ και ακολουθεί τόσο εξόφθαλμα φιλοατλαντική πολιτική λειτουργώντας ως πολιορκητικός κριός των ΗΠΑ στην ΕΕ;

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Αυριανιστής 16/05/2011 21:18:59

      Αυριανιστή, οι Αμερικανοί διέπονται από την λογική/ηθική του Προτεσταντισμού :
      όλα (και όλοι) κρίνονται βάσει τρέχουσας ωφελιμότητας.

      Δεν υπάρχουν συμμαχίες αρχών, φιλίες, "ορθόδοξα τόξα" κλπ.
      Όλοι χρησιμοποιούνται σαν μέσα για να πάει το project πιο πέρα.
      Μετά, στα σκουπίδια.

      Ο Κάρατζιτς συμφώνησε με τον Χόλμπρουκ για την ειρήνευση στη Βοσνία, με ασυλία του.
      Μετά τη σύλληψη του ο Χόλμπρουκ το αρνήθηκε και τον έβαλαν στο κελί.
      Ο Μιλόσεβιτς επικύρωσε την Συμφωνία του Dayton. "Τον έφυγαν".
      Ο Σαντάμ υπήρξε το αντίπαλο, επιδοτημένο από τις ΗΠΑ, δέος για τους αγιατολλάδες τη δεκαετία του 80. Τον κρέμασαν.

      Τόσο άφιλη στους παλιούς της "φίλους" δύναμη υπήρξε μάλλον μόνο η Ρώμη. Ομοιάζουν πάρα πολύ.

      Αλλά το ζήτημα είναι ότι οι Αυτοκρατορίες δεν θέλουν φίλους και ομότιμους συνομιλητές με δικαίωμα άποψης. Θέλουν υποταχτικούς.
      Και συνέργειες στην εξυπηρέτηση των συμφερόντων τους.
      Βλέπε το Σκοπιανό.

      Τέτοιο πιόνι της (ιστορικής) στιγμής είναι ο ΓΑΠ.
      Αύριο στυμμένη λεμονόκουπα.

      Η κακιά Ευρώπη μάς διέλυσε την παραγωγή. Ναι, αλλά και ο εγχώριος συνδικαλισμός και οι κυβερνήσεις.
      Η κακιά Ευρώπη πάει να μάς πάρει τις ΔΕΚΟ. Ναι, αλλά μάς έδωσε ένα σκασμό λεφτά για έργα υποδομής και άλλα, που τα φάγαν οι πασόκοι, σύμβουλοι, υπουργοί, εργολάβοι και δήμαρχοι με εργάκια και αναθέσεις.
      Αλλά αν διαλυθεί η κακιά ΕΕ κανένας Αμερικανός δεν θα τρέξει για την Ελλάδα.
      Θα θυμόμαστε τον Γιουνκέρ (φίλος της Ελλάδας) και τον Όλι Ρεν με "νοσταλγία".

      • Ιαπετός avatar
        Ιαπετός @ Προφήτης 16/05/2011 21:34:30

        Επικροτώ και τήν ανάρτηση και το σχόλιό σου προφήτη.

      • GEODETIS avatar
        GEODETIS @ Προφήτης 17/05/2011 02:33:53

        πολύ πολύ σωστά Προφήτη απλά θα συμπληρώσω υπέρ της άποψης, ότι για να βρεθούμε πρέπει να διασχίσουμε μια ήπειρο και έναν ωκεανό ....

  5. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 16/05/2011 20:31:07

    ΓΑΛΛΟΕΒΡΑΙΟΣ Ο ΣΤΡΟΣ....ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΕΒΡΑΙΟΣ Ο ΛΙΠΣΚΙ...

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ ΕΥΑ 16/05/2011 21:37:17

      Τον ελληνοεβραἰο ξέχασες.

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Ιαπετός 16/05/2011 21:49:15

        Με τις... Σαλονικιώτικες ρίζες, σε λέω...

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Ιαπετός 16/05/2011 21:50:38

        ιαπετός, ελληνο-πολωνοεβραιο-αμερικανο-ιεχωβάς
        Θαύμα κοκτέιλ !

    • ακρίτας avatar
      ακρίτας @ ΕΥΑ 17/05/2011 01:12:04

      Για να ελέγχουν πάντα, οπωσδήποτε, το IMF, μεταξύ άλλων.

  6. ierofantis avatar
    ierofantis 16/05/2011 20:40:24

    Η Αυτοκρατορία ... αντεπιτίθεται...!

    Προφήτη, τα σέβη μου.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ ierofantis 16/05/2011 21:23:39

      Ο Τζεντάϊ με το κανώ
      Αλίμονό μας...

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Προφήτης 16/05/2011 21:25:51

        αχαχαχαχαχααχαα

        Και ο Πεταλωτής σε ρόλο R2-D2...

        • Προφήτης avatar
          Προφήτης @ ierofantis 16/05/2011 21:29:52

          Είσαι καλά; Ο R2-D2 είχε αστραφτερό βλέμμα
          χαχαχαχα

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ Προφήτης 16/05/2011 21:37:14

            Ναι, αλλά δεν καταλάβαινες τι έλεγε...

            Αχαχαχαχαχα

  7. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 16/05/2011 21:01:00

    Στον τελευταίο μεγάλο πόλεμο, πριν από 70 χρόνια, η Ελλάδα παρότι ήταν στην πλευρά των νικητών, υπέστη συντριπτική ήττα εξαιτίας του εσωτερικού διχασμού, από την οποία μάλλον δε συνήλθε ποτέ.
    Στον πρώτο μεγάλο οικονομικό πόλεμο του 21ου αιώνα, κινδυνεύουμε να πάθουμε τα ίδια και χειρότερα.

    Πεδίο βολής φτηνό έχουμε γίνει...

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Γιάννης Φαίλτωρ 16/05/2011 21:20:32

      ... που ασκούνται, βρίζοντας ξένοι... δανειστές...

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ ierofantis 16/05/2011 21:31:07

        Πες το ψέμματα...

        Εν τω μεταξύ, η Γερμανική αντεπίθεση εναντίον της χώρας συνεχίζεται. Η Thyssen κατήγγειλε σήμερα τη συμφωνία για τα ναυπήγηση δύο νέων υποβρυχίων Type 214 τα οποία αποφασίστηκε να ναυπηγηθούν ως αντικατάσταση του παλαιότερου προγράμματος εκσυγχρονισμού των Type 209 που διέθετε το ΠΝ.
        Ο Μπένι έχει...απασφαλισμένη τορπίλη στα χέρια του!

        • Προφήτης avatar
          Προφήτης @ Γιάννης Φαίλτωρ 16/05/2011 21:40:24

          Οι Γερμανοί, πέραν του ότι δεν μάς πολυαγαπάνε και είναι ψυχροί εκτελεστές στα συμφέροντα, μάς "εκδικούνται" για τον Δούρειο όνο ΓΑΠ που εκλέξαμε και κλονίζεται η ΕΕ.

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ Προφήτης 16/05/2011 21:44:16

            Την οποία έχουμε παραλλήλως φλομώσει σε χαρτούρα...

            70 δις την ΕΚΤ και άλλα τόσα και παραπάνω Γαλλικές και Γερμανικές Τράπεζες...

            Οι Αμερικανικές επενδυτικές τράπεζες κατέχουν μόνο 10 - 15 δις ελληνικό χρέος... και σπεκουλάρουν την πτώχευση.

            Γιατί;

            Μα για να γονατίσουν τους Ευρωπαίους ανταγωνιστές τους...

            ΓΑΠ θεέ, τους έχεις αλαλιάσει από τη μεγάλη μπάλα που παίζεις...

          • Προφήτης avatar
            Προφήτης @ ierofantis 16/05/2011 21:54:19

            Η ΕΚΤ κάτι αρχίζει να λέει να επιστρέψουμε κάνα ψιλό, έχει, όπως λες, φλομώσει στο χαρτί.
            Μεταξύ μας, είναι λίγο σαν τύπωμα χρήματος αυτές οι εγγυήσεις με τις οποίες οι τράπεζες δανείζονται.

  8. παριανος avatar
    παριανος 16/05/2011 21:27:39

    Τιμωρηθηκε γιατι καρφωσε τον ΓΑΠ και τα καμωματα του εναντιων των
    ιθαγενων της ψαρωκοσταινας ,πηγε να τους καταστρεψει τον δουρειο ιππο τους.

  9. Προφήτης avatar
    Προφήτης 16/05/2011 21:28:43

    Όσο περνάει ο καιρός, μου εντυπώνεται το "Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει" (ψυχορραγεί διαρκώς).
    Έλεγα, με ΓΑΠ πρωθυπουργός θα φορέσουμε σε 2 μήνες φέσι. Ήρθε η "Αραβική Άνοιξη", ανατράπηκαν εν μέρει οι γεωπολιτικές ισορροπίες, παίρνουμε παράταση.
    Βέβαια, "έσκασε" το, αναμενόμενο, λαθρομεταναστευτικό.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Προφήτης 16/05/2011 21:33:18

      Αυτή η χώρα και αυτός ο λαός, μια ζωή στα κόκκινα...

      Μη πούμε να χαλαρώσουμε καμιά 40 χρόνια...

      Πάλι στο μαγκανοπήγαδο.

      Άστα Προφήτη. Εκτός από το Χριστό και την Παναγία, έχουν βάλει το χέρι τους και οι Ολύμπιοι, οι Νύμφες, τα Ξωτικά και οι Τζεντάϊ σε αυτή τη χώρα διαχρονικά...

      Δεν εξηγείται αλλιώς.

  10. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 16/05/2011 21:29:19

    Δυστυχώς θα συμφωνήσω, ότι το παιχνίδι παίζεται και πρός αυτή την κατεύθυνση και έχει ουκ ολίγους οπαδούς.
    Παρακολουθώντας τις εξελίξεις μέχρι αυτή την στιγμή, πείθομαι ότι ο Στρός Κάν εξευτελίζεται για να συνετισθούν κάποιοι άλλοι. Και δεν διαλέξανε κάποιο τυχαίο, αλλά τον διευθυντή του "δικού" τους ΔΝΤ. Ευρωπαίο, Γάλλο, συστημικά διεφθαρμένο μέχρι το μεδούλι (άρα και εκβιάσιμο). Και το θέμα της διπλωματικής ασυλίας. Το γράφανε όλα τα τεφτέρια των λαγωνικών της Νέας Υόρκης.
    Νομίζω η καμπάνα χτυπάει για τούς γερμανούς της Μέρκελ. Θέλουν ένα πληθωριστικό και μαλακό ευρώ.
    Δεν είναι τυχαίες οι κατευθυνόμενες προτροπές του γερμανικού τύπου πρός τον γιωργάκη. Αυτοί δεν πρόφθασαν να τον δούν, βραβείο του έδωσαν. Γιατί;

  11. ierofantis avatar
    ierofantis 16/05/2011 21:35:54

    Τον βλέπω και αυτόν στη μπακανοτορπίλα του και βουρ, από πίσω από τον Κωπηλάτη...

    Πάρσιφαλ ακούς;

    Με πόσα αξιόμαχα υποβρύχια μένει η χώρα;

    Δύο, τρία;

    Πόσα;

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ ierofantis 16/05/2011 21:45:44

      Τα υποβρύχια γέρνουν από μόνα τους.
      Αν μπει κι ο Μπένυ πάνε άπατα.

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Προφήτης 16/05/2011 21:51:21

        Γιαυτό θα είναι φόβητρο στο Αιγαίο...

        Υποβρύχια μονίμως στον πάτο.

        Ούτε άνοδος στην επιφάνεια για παρατήρηση, ούτε για εξαερισμό, ούτε για τροφοδοσία.

        Τεχνολογία... αιχμής.

    • parsifal avatar
      parsifal @ ierofantis 17/05/2011 12:07:08

      4 - 5 type 209 ! Αλλά το κρίσιμο είναι οτι "παλεύουν μόνα τους", αφού τα P-3 Orion (Ναυτικής συνεργασίας / ανθυποβρυχιακού πολέμου) είναι "ληγμένα" και προσγειωμένα οπότε πλήν των ελικοπτέρων ΔΥ Seahawk (μικρή αυτονομία/ οπλικό φορτίο) ΔΕΝ υπάρχει ανθυποβρυχιακή προστασία... Με παρουσία πλέον τουρκικών ΥΒ ΚΑΙ στο Ιόνιο, με βάση στην Αλβανία ! Η περικύκλωση ! Χωρίς αεροσκάφη MPA !
      Και σ'ανώτερα !

  12. ierofantis avatar
    ierofantis 16/05/2011 21:36:37

    Του δώσαν βραβείο γιατί ήθελαν να προλάβουν .... τους Αμερικανούς...!

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ ierofantis 16/05/2011 21:43:33

      Η εντύπωσή μου από αρχής : ο βασικός εχθρός των ΗΠΑ είναι η Γερμανία.
      Διαβάστε Stratfor, με όση αξιοπιστία μπορεί να έχει.
      Θέλουν να ξευτελίσει και η Ευρώπη το κοινό νόμισμά της.

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Προφήτης 16/05/2011 21:47:07

        Οι Γερμανοί μάλλον ποτέ δεν συγχώρησαν στους Αμερικάνους το γεγονός ότι ενώ διέλυσαν οι Γερμανοί τη Γιουγκοσλαβία για να δημιουργήσουν το νέο lebensraum, μόνο την Κροατία και τη Σλοβενία πρόλαβαν να θέσουν κάτω από την ομπρέλλα τους.

        Τα λοιπά βαλκάνια όπως και οι χώρες του πρώην Αν. Μπλοκ, καπαρώθηκαν από τους Αμερικάνους.

        Τσάμπα κόπος δηλαδή για τους Γερμανούς. Πολύ λίγα οφέλη για την τιτάνια προσπάθειά τους...

        • Ιαπετός avatar
          Ιαπετός @ ierofantis 16/05/2011 21:52:42

          Είναι τα γερμανικά οικονομικά συμφέροντα, πού εξυπηρετούνται αυτή την στιγμή απο την Μέρκελ. Αν προσέξεις η Deutsche Bank εξυπηρετεί άλλα συμφέροντα.

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ Ιαπετός 16/05/2011 21:55:28

            Τη Deutsche Bank προσωπικά τη θεωρώ βραχίονα της Wall Str. στην Ευρώπη...

          • Ιαπετός avatar
            Ιαπετός @ ierofantis 16/05/2011 22:21:37

            Για να αλωθεί η Deutsche Bank, χρειάσθηκε η RAF να δολοφονήσει κατά σειρά Herrhausen, Pronto και Rohweder. Ο Lafontain πού δεν έβαλε μυαλό, παρ' όλο πού μιά "τρελή¨ τούκοψε τον λαιμό, όταν το κατάλαβε, έφυγε (εξαφανίστηκε στην κυριολεξία σε μια νύχτα και γιά ένα μήνα ήταν κλεισμένος στό σπίτι του και δεν έκανε καμμιά δήλωση) από υπουργός οικονομικών τής κυβέρνησης Schröder και από την SPD. Αυτά για να μήν ξεχνάμε και πώς παίζεται το παιχνίδι στην Γερμανία.

        • Προφήτης avatar
          Προφήτης @ ierofantis 16/05/2011 22:03:53

          Η υπόλοιπη Γιουγκοσλαβία ήταν το αντίτιμο για τον σερίφη.
          Στο κάτω- κάτω οι Γερμανοί ούτε σφαίρα δεν έριξαν.

          Δεν ήταν οι Αμερικάνοι ήταν οι πρώτοι που ήθελαν τη διάλυση.
          Πρώτοι ήταν οι Γερμανοί για να διώξουν τις αμερικανικές βάσεις από το έδαφός τους, και να τις στείλουν στα Βαλκάνια.
          Όποιος έχει δει το βλέμμα Γερμανού(ών) που περιμένει-υπομένει μποτιλιάρισμα 5 χλμ σε αούτομπαν κλεισμένη από γυμνάσια των αμερικανικών (κατοχικών) δυνάμεων, καταλαβαίνει.

          **
          Μόνο εμείς οι ηλίθιοι χάσαμε την ιστορική ευκαιρία να επεκταθούμε προς Βορράν. Μητσοτάκης.
          Ένας Βενιζέλος (Ελ.) θα την είχε αρπάξει.

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ Προφήτης 16/05/2011 22:12:02

            Ε, ναι, γιατί όταν σφίξαν οι κ&λοι, στη Σερβία, και οι Τσέτνικ του Κάρατζιτς και του Μιλόσεβιτς, έταξαν στους Γερμανούς 50.000 σακκούλες πτωμάτων, οι Γερμανοι λούφαξαν...

            Για εμάς, άστα...

            Φοβίες λέγεται το σπορ της ελληνικής διπλωματίας.

            Και να μην αρπάζαμε τίποτα, θα είχαμε τώρα λυμένο το Σκοπιανό.

            Αλλά βλέπεις, άλλα έλεγε ο Δρακουμελ στον Γκένσερ...

          • Προφήτης avatar
            Προφήτης @ ierofantis 16/05/2011 22:32:45

            Πράγματι, τουλάχιστον για συμφωνία, ο Γκλιγκόρωφ το είχε πει "απόγονοι βοσκών είμαστε".

            Αλλά οι Αμερικανοί, καλό και κακό, εκτιμούν αυτούς που παλεύουν, όχι τους άνετους-αραχτούς όπως εμείς.

            Εκτός από τα γεωπολιτικά συμφέροντα, Camp Bondsteel, τη μεγαλύτερη βάση στην Ευρώπη, και το μεγαλύτερο εργαστήριο παρασκευής ναρκωτικών στο Σκοπιανό δήθεν "κράτος", συνδράμουν τους γκρουέφσκηδες γιατί είναι πιο μαχητικοί.
            Μην θυματοποιούμαστε μονίμως.
            Είπαμε ποτέ "Δεν θα υπάρξει καμμία Μακεδονία εκτός Ελλάδος και άντε πηδ..τε";

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ ierofantis 16/05/2011 21:49:13

      Σωστός. Και γι αυτό. Αλλά κυρίως, γιατί έπαιζε στην ομάδα Σόρος και διεθνές χρηματιστικό κεφάλαιο (εβραϊκών καταβολών), πού επαναεπένδυσε στην Γερμανία και λοιπή Ευρώπη ( και Ρωσία). Αφού τα πήρανε όλα κοψοχρονιάς, μετά την "στημένη" πτώση τού τοίχους, θέλουνε να δημιουργήσουν και μια ισχυρή ΕΕ και νόμισμα ισχυρό. Φιλοδοξία θεμιτή, αφού έτσι και αλλιώς αυτοί ελέγχουν πιά τις ευρωπαϊκές οικονομικές και πολιτικές ελίτ. Κάποιοι πέραν του ατλαντικού έχουν, όμως, μια άλλη άποψη. Πολύ μεγάλο για μάς το παιχνίδι. Ας το παρακολουθούμε τουλάχιστον.

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Ιαπετός 16/05/2011 21:54:07

        Δεν ξέρω γιατί, αλλά κάπου μέσα μου νιώθω και δεν ξέρω το λόγο, ότι στο τέλος αυτής της ιστορίας, θα αγαπήσουμε ξανά και πολύ, τους ... Αμερικανούς.

        Έχεις δίκιο σε ένα πράγμα που θεωρώ βασικό για την όλη διαλεκτική μας.

        Παίζονται πολλά και μυστικά πίσω από τα φώτα και τη βιτρίνα.

        • Ιαπετός avatar
          Ιαπετός @ ierofantis 16/05/2011 22:11:47

          Νομίζω, ότι η παγκοσμιοποίηση επιβλήθηκε απο το "αιώνιο", μετασταυροφορικά δημιουργηθέν κεφάλαιο. Είναι το κεφάλαιο πού δημιούργησε την Βενετία, Ολλανδία, άλωσε την Αγγλία, ενοποίησε την Γερμανία, έφτιαξε τις ΗΠΑ, φτιάχνει την Κίνα, την ΕΕ, κ.ο.κ.
          Η παγκοσμιοποίηση κατάφερε να "δημιουργήσει" κεφάλαιο, το οποίο "επενδύθηκε" στις νέες οικονομικά αναδυόμενες δυνάμεις, πρίν σκάσει η φούσκα της Lehmann.
          Αν η ιστορία ακολουθήσει τις μέχρι τώρα σταθερές, θα είναι πάλι αυτό πού θα νικήσει. Αυτό υπηρετεί ο Στρός Κάν και ο ΓΑΠ.

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ Ιαπετός 16/05/2011 22:14:44

            Χμμ, ενδιαφέρον...

            Παγκοσμιοποιημένο, απρόσωπο, χωρίς πατρίδα, κεφάλαιο, που επενδύεται ανά τους αιώνες, επιλεκτικά...

            Νομίζω κάποια στιγμή θα πρέπει να κάνεις ένα άρθρο για αυτή τη θεωρία.

            Να την κουβεντιάσουμε διεξοδικά.

          • Ιαπετός avatar
            Ιαπετός @ ierofantis 16/05/2011 22:24:52

            Είναι σαν να μου ζητάς να γράψω σε άρθρο την παγκόσμια ιστορία των τελευταίων 1.000 ετών.

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ ierofantis 16/05/2011 22:37:41

            Ε, καλά, σε αδρές γραμμές...

            Δεν σου ζητώ να γράψεις τη Μπριτάννικα..

  13. ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
    ΑΓΡΟΤΗΣ 16/05/2011 21:56:56

    ΜΗΠΩΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΣΤΡΟΣ ΚΑΙ ΑΡΑ ΤΙΣ ΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΑΝΕΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΤΟΧΙΚΟ ΔΑΝΕΙΟ? ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΘΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ

  14. ierofantis avatar
    ierofantis 16/05/2011 21:58:26

    Ναι γιατί αν τυπώσουν, ο Τρισέ θα πάθει εγκεφαλικό όταν διαπιστώσει τα ευρωπαϊκά νούμερα πληθωρισμού...

    Εναλλακτικός τρόπος ρευστότητας χωρίς τύπωμα νομίσματος.

    Εξού και η άνοδος των επιτοκίων ως μέσω τιθάσευσης του πληθωρισμού στην Ευρωζώνη.

  15. Μνημων avatar
    Μνημων 16/05/2011 22:16:27

    Αγαπητε προφητη ομολογω οτι στην αναλυση σου δεν μπορουν να προβληθουν ενστασεις .Ομως εχω καποιες αποριες .Γιατι αφου γνωριζουμε τις προθεσεις και την στρατηγικη των ΗΠΑ τοποθετουμε σε τετοια ποστα ατομα αυτου του ειδους? για να κανουμε ευκολητην δουλια τους?.Βεβαιως δεν μπορω να μη συνφωνησω με τον τροπο που χειριζοντε τα θεματα δηλαδη οποιος και αν εισαι η εφαρμογη του νομου δεν αλλαζει αυτο επιβαλλει ο πρωτος κανονας της δημοκρατιας η ΙΣΟΝΟΜΙΑ σε αντιθεση με τα δικα μας αισχη . Ευχαριστω για την αφορμη εδωσες να εκφραστω .

  16. ierofantis avatar
    ierofantis 16/05/2011 22:39:29

    Ή να πετάξει κανά F-16, πάνω από το Μοναστήρι πχ ...

  17. Προφήτης avatar
    Προφήτης 16/05/2011 22:40:28

    ιαπετός, φαντάζομαι ξεκινάς από Ναΐτες, τους πρώτους τραπεζίτες , και πηγαίνεις στις εβραϊκές κοινότητες των αργυραμοιβών και τοκιστών, που επειδή στους Χριστιανούς απαγορευόταν ο δανεισμός με τόκο ανέλαβαν τη λειτουργία αυτή και μετεξελίχθηκαν σε δανειστές βασιλέων, αυτοκρατόρων και ηγεμόνων, για πολέμους και ανάκτορα, για να καταλήξουν στους μεγάλους τραπεζικούς και χρηματοπιστωτικούς ομίλους.

    Αλλά η ιστορική διαδικασία της παγκοσμιοποίησης είναι τόσο πολυσύνθετη που είναι δύσκολο να χειραγωγηθεί από ένα μόνο κέντρο.
    Πολλοί ερίζουν.

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ Προφήτης 16/05/2011 23:50:00

      Συμφωνώ ότι η ιστορική διαδικασία της παγκοσμιοποίησης είναι τόσο πολυσύνθετη που είναι δύσκολο να χειραγωγηθεί από ένα μόνο κέντρο. Αυτό πού είναι ενδιαφέρον είναι η, όσο είναι δυνατόν, γνώση της ιστορίας, στην προσπάθεια να καταλάβουμε τί περίπου γίνεται σήμερα. Η Ιστορία και η γνώση του σήμερα είναι αναγκαία σε πολιτειακές ηγεσίες να εξάγουν συμπεράσματα και να αναπτύξουν στρατηγική. Οι λογιστικές γνώσεις δέν είναι αρκετές να μας βοηθήσουν στήν νόηση των παγκόσμιων δρώμενων. Ούτε είμαι οπαδός της συνωμοσιολογίας. Την ιστορία την γράφουν άνθρωποι και οι άνθρωποι μπορούν να νοήσουν και να κατευθύνουν γεγονότα, σχεδιασμούς, συμφέροντα, ώστε να μην τούς πολτοποιήσει ο παγκόσμιος οδοστρωτήρας.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Προφήτης 17/05/2011 01:35:41

      Η Ιστορία δυστυχώς ούτε διδάσκεται ούτε χρησιμοποιείται ως εργαλείο πολιτικής.
      Αλλά μόνο όσοι έχουν επίγνωση της ιστορικής πορείας τους, δηλαδή της σημερινής τους θέσης, έχουν πιθανότητα επιβίωσης.
      Και υπάρχει και η "αθέατη" πλευρά, οι απόψεις των ηττημένων, όσα ενοχλούν και αμφισβητούν τους νικητές, όσα αποκαλύπτουν τους σημερινούς κυριάρχους, που σπάνια αποκαλύπτονται.

  18. Προφήτης avatar
    Προφήτης 16/05/2011 22:43:41

    Και δύο... (F-16)

  19. ierofantis avatar
    ierofantis 16/05/2011 22:43:41

    Ας το ξεκινήσει ο Ιαπετός και βάζουμε και εμείς πλάτη...

    Να γίνει της κακομοίρας...

  20. Προφήτης avatar
    Προφήτης 16/05/2011 22:47:04

    Υ., Θα ακούει στη φυλακή το "αραπίνες , λάγνες , ερωτιάρες"

    • lampros avatar
      lampros @ Προφήτης 17/05/2011 11:30:47

      Όχι, αλλά θα του κάνουν παρέα στην κουκέτα αράπηδες, λάγνοι, ερωτιάρηδες...

  21. Στέργιος avatar
    Στέργιος 16/05/2011 23:10:22

    Για μισό λεπτό.

    Ο Στρος-Καν δεν συνελήφθη επειδή είχε εξωσυζυγική σχέση.
    Συνελήφθη για ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΒΙΑΣΜΟΥ!

    Υπάρχει τεράστια διαφορά ανάμεσα στον βιασμό και στο συναινετικό σεξ.
    Μόνο σεξιστικοί εγκέφαλοι δεν την καταλαβαίνουν.

  22. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 17/05/2011 01:32:22

    Ενδιαφέρουσα ανάρτηση και τα σχόλια που ακολουθούν. Είχαμε όμως και εξακολουθούμε να έχουμε ερωτήματα που μάλλον δεν επιδέχονται μόνο μια μονόπλευρη απάντηση.
    Ερώτημα πρώτο : η ΕΕ και τα όργανά της δεν ήξεραν τάχας όλα αυτά τα χρόνια, ειδικά από Σημίτη και μετά , το πρόβλημα υπερδανεισμού της Ελλάδας και του διογκώμενου χρέους ; Γιατί το επέτρεψαν αφού ήξεραν ότι θα έσκαγε μια μέρα;
    Mήπως ήταν και είναι συνένοχοι ;
    Ερώτημα δεύτερο : γιατί η Γερμανία επέτρεψε , αν όχι ενεθάρρυνε, την είσοδο του ΔΝΤ στα, ευρωπαϊκά πράγματα; Έλειπε τάχας η τεχνογνωσία ή μήπως υπάρχει κρυφή ατζέντα μεταξύ ΕΕ και ΗΠΑ ;
    Ερώτημα τρίτο : το μνημόνιο κατά γενική ομολογία εντός και εκτός Ελλάδας απέτυχε και όλοι οι σοβαροί οικονομολόγοι ανά την υφήλιο το είχαν προβλέψει.
    Γιατί τώρα που ο Αντώνης Σαμαράς παρουσιάζει ένα εναλλακτικό πρόγραμμα που είναι πιο ρεαλιστικό και που δεν νομίζουμε ότι υπηρετεί υπερατλαντικά σχέδια, η ΕΕ μέσω των Γιούγκερ, Ρεν απειλεί και εκβιάζει ότι δεν θα συνεχίσει το πρόγραμμα δανειοδότησης αν κυρίως ο Σαμαράς δεν υπογράψει εγγράφως για την αποδοχή ως έχει του Μνημονίου και τη πολιτική συναίνεση;

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ παρατηρητής 17/05/2011 02:25:49

      Πολυσύνθετη ερωτηματική τοποθέτηση.
      Αυτό που πιστεύω και έχει διασταυρωθεί από δημοσιεύματα:
      Η ΕΕ έχει "πολιτική καρδιά".
      Δεν θα άντεχε να διαδηλώνουν στην Αθήνα κατά της, και το κλίμα να μεταφέρεται σε όλες τις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, εφόσον για την λιτότητα θα έφερε αυτή το βάρος.

      Έτσι φώναξαν έναν "κακό", το ΔΝΤ, να πάρει το φταίξιμο στη συνείδηση του κόσμου. (Είδες τα ανέκδοτα και αναθεματίσματα στην Τρόικα; )
      Και να αναλάβει το 1/3 του ποσού, αφού όμως ο ΓΑΠ, όπως αποκάλυψε ο Στρος ΚΑν στο βίντεο είχε καλέσει (χωρίς να ενημερώσει τους Ευρωπάιους) στο παιγνίδι το ΔΝΤ, δηλαδή τις ΗΠΑ που έχουν το 34% και δικαίωμα βέτο

  23. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 17/05/2011 02:00:19

    Προφήτη, συγχαρητήρια..μας ανοίγεις τα μάτια..

    Η δική μου γνώμη είναι ότι η παγκόσμια εξουσία που προσπαθεί να επιβάλει το χρηματιστηριακό κυρίως κεφάλαιο έχει ένα βασικό μειονέκτημα: Δεν έχει παράλληλο όχημα πολιτικής νομιμοποίησης και στρατιωτικής ισχύος..Όσο αυτά τα δύο τελευταία παραμένουν στα χέρια των ΗΠΑ, αυτές αποφασίζουν για τα μελλούμενα και αποτελούν την αδιαμφισβήτητη (πόσο ακόμα?) υπερδύναμη..

    Οι Γερμανοί (χωρίς στρατιωτική ισχύ) και η Κίνα πρέπει ακόμα να περιμένουν..

    Όσο για την Ελλάδα, ως κράτος προτεκτοράτο, καλύτερα να "δεθεί" με το όχημα των ΗΠΑ..

  24. popolaros avatar
    popolaros 17/05/2011 09:34:21

    Σωστός ο Προφήτης.
    Το παιχνίδι ήταν στημένο από την αρχή.
    Τον Jeffrey τον ετοίμαζαν χρόνια και έκαναν υπομονή στα σχέδια τους μέχρι να βγεί.
    Ο στόχος τους ήταν εξ αρχής το ευρώ,ευρωζώνη και η 'μαμά' προστάτιδα Γερμανία.
    Χρησιμοποίησαν τον πιο αδύναμο κρίκο για να πλήξουν τον πιο ισχυρό.
    Το Giorgo είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία και για αυτό οι Γερμανοί βγήκαν στα κεραμύδια για εμάς.
    Είδομεν.

  25. xhuge avatar
    xhuge 17/05/2011 09:51:44

    Ετυχε να διαβασω πολυ προσφατα (το τελειωσα την προηγουμενη εβδομαδα) το βιβλιο "Η Τραπεζα (Πως η Goldman Sachs κυβερνα τον κοσμο)" του Marc Roche (οπου εξηγει και τον ρολο του Σημιτη στην υπονομευση του euro) το ονομα του Νο 2 στο ΔΝΤ κατι μου θυμιζει... Κανε την αντιπαραβολη και ενημερωσε τον κοσμακη κ.Προφητα

  26. lampros avatar
    lampros 17/05/2011 11:29:53

    Νομίζετε θέλουν να τιμωρήσουν το πουλί του Ντομινίκ;

    Όχι, αλλά πες μας ΕΣΥ τι νομίζεις.

    α) Από την στιγμή που ο σάτυρος έκανε όσα έκανε ―και τα έχει ξανακάνει στο παρελθόν και στη χώρα του.

    β) Από τη στιγμή που υπήρξε καταγγελία από την καμαριέρα

    Τι άλλο θα έκαναν οι αρχές στις ΗΠΑ;

    Εκεί δεν είναι μπανανία με το νόμο... Και οι προέδροι οι ίδιοι μπορούν να βρεθούν στο δικαστήριο (θυμίζουμε Νίξον, Κλίντον, κλπ).

    Τώρα, αν γουστάρουν οι ΗΠΑ να «τιμωρήσουν» την Γαλλία, σίγουρα, παίζει ―και να ρίχνουν έξτρα βάρος στην υπόθεση.

    Αλλά όχι ότι είναι στημένο. Ο παπάρας αυτός ―όπως και ο Μπερλουσκόνι― δεν ήξερε να κρατάει το πουλί του μέσα ανέκαθεν. Αλλά οι ΗΠΑ δεν είναι Ιταλία, αυτά τα έχουν σοβαρότερα και από το φόνο.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ lampros 17/05/2011 13:31:17

      @lampros
      Η τιμωρία της πράξης είναι αυτονόητη, λόγω και κουλτούρας δικαίου που έχουν εκεί.
      Η διατύπωση τονίζει ότι η τιμωρία αποτελεί και χρυσή ευκαιρία για να εμπεδώσουν οι υπόλοιποι ότι κανένας δεν είναι αρκετά ισχυρός απέναντι στην Αυτοκρατορία.

      Ότι είναι πρώτης τάξεως ευκαιρία να σταλεί το μήνυμα, σε όσους της αντιτίθενται "δέστε τι έπαθαν Σαντάμ κλπ, και τώρα ο Στρος Καν".

      Ότι είναι ευκαιρία να μειωθεί η Γαλλία, το αδύναμο μισό του Γαλλογερμανικού άξονα. Γαλλογερμανικός άξονας= ΕΕ.

      Και ότι είναι ευκαιρία για έναν "ρούμπο" στον υπόγειο πόλεμο δολλαρίου-ευρώ.

      Αυτά πιστεύω εγώ.

      Και που είδες ότι "ήταν στημένο";
      Με το πουλί του αλλουνού κανένας δεν μπορεί να καταστρώσει σχέδια.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.